• Σχόλιο του χρήστη 'ΘΕΟΔΩΡΟΣ Κ. ΒΑΡΔΑΣ' | 29 Δεκεμβρίου 2009, 12:41

    ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ Η ΟΠΟΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΩΦΕΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΜΙΚΡΗ , ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ , ΜΕ ΠΟΙΝΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΜΕΓΑΛΟ. 1.- Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ --ΑΝΩΤΑΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ 15% ( ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΙ ΑΝΩ ΤΩΝ 100.000 €) --ΜΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΝΩΤΑΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ 10% --ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΓΙΑ ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ ΑΠΟ 5% - 10% ΜΕ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΥΨΗΛΟ --ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΑΝΕΥ ΕΞΑΓΟΡΑΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΥΠΟΤΡΟΠΗΣ --ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ 2.- ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΜΕ ΜΕΤΡΑ ΟΠΩΣ --ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ , ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ --ΙΔΙΩΝΥΜΟ ΑΔΙΚΗΜΑ Η ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΜΕΝΩΝ ΕΜΜΕΣΩΝ ΦΟΡΩΝ ΟΠΩΣ Η ΜΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΦΠΑ , ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ , ΦΜΥ ΚΛΠ . ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΕΥΡΥΝΘΕΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ ΣΕ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ . Θ.Κ.ΒΑΡΔΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΕΛΠΕ