Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΤΣΙΚΟΣ | 29 Δεκεμβρίου 2009, 15:47
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΑ ΠΛΗΡΏΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΧΡΉΣΗΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΟΥΝ(ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝΝ) ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ(ΠΧ 0,15/ΛΙΤΡΟ).ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ : TA ΔΙΑΝΥΟΜΕΝΑ ΧΛΜ , Ο ΤΡΟΠΟΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ, ΤΟ ΒΑΡΟΣ-ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, Ο ΚΥΒΙΣΜΟΣ-ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ,Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ,ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (ΠΧ.SUV). ΕΤΣΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΝΕΡΓΟΒΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΘΑ ΠΛΗΡΏΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ,ΔΙΝΕΤΑΙ ΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤ/ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΗ ΟΔΗΓΗΣΗ. ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΦΑΠΑΞ ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΡΜΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ, ενδεικτικά: euro4-5 : 50 ευρώ euro3 : 100 ευρώ euro2 : 150 ευρώ euro1 : 200 ευρώ