Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΙΟΣ | 29 Δεκεμβρίου 2009, 21:43
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει επειγόντως να γινει μια διορθωση στα τέλη κυκλοφορίας. Είναι απαράδεκτο και παράλογο να καθορόζονται από τον κυβισμό. Ειδικά τα αυτοκίνητα των 2.000 κ.ε. έχουν στοχοποιηθεί άδικα. Ο καθορισμός των τελών κυκλοφορίας θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη τους ρύπους που εκπέμπει και την αρχική τιμή. Τα χιλιόμετρα που κάνει ο καθένας ας τα πληρώνει με φόρους στη βενζίνη που καταναλώνει. Δεν γίνεται όλοι οι κάτοχοι αυτοκινήτου 2.000 κ.ε. να πληρώνουν ειδικό φόρο πολυτελείας! Υπάρχουν και αυτοκίνητα 2.000 κ.ε. με αρχική τιμή κάτω από 20.000 ΕΥΡΩ και αντιθέτως πολλά 1.800 αλλά και 1.400 με κομπρέσορα, τιμές στις 30.000 και πιο πολλεσ εκπομπεσ ρυπων. Σας κάνω μια σύγκριση: TOYOTA RAV4 2.0 CITYSCAPE VW TIGUAN 1.4TSI. ΚΥΒΙΣΜΟΣ 2.000 1.400 ΚΛΑΣΗ EU4 EU4 ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ (γρ/χλμ) 178 199 ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (λ/100χλμ) 7,6 8,4 ΤΙΜΗ(ευρώ) 19.890 29.050 ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ευρώ) 578 184 Η επιλογή των μοντέλων έγινε τυχαία. Αν ψάξει κανείς μπορεί να βρει πλήθος παρόμοιων περιπτώσεων. Από την καινούρια κυβέρνυση δεν περιμένουμε, αλλά ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ δικαιοσύνη.