Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη Δ. Γ. | 30 Δεκεμβρίου 2009, 00:31
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με τα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει επιτέλους: α.να πάψουν να υπολογίζονται με τα κυβικά εκατοστά αλλά με την ιπποδύναμη του κάθε οχήματος και να πάψει το φαινόμενο ευνοϊκότερης φορολόγησης των turbo κινητήρων (λιγότερα κυβικά εκατοστά) β.Να υπολογίζεται η φορολόγηση βάσει της χρήσης και όχι μόνο βάσει του αυτοκινήτου-παλαιότητα και των κυβικών εκατοστών του. Δεν κάνουν όλα τα αυτοκίνητα μέσα στο χρόνο τα ίδια χιλιόμετρα. (ένα μέτρο θα ήταν η αύξηση των των καυσίμων όπου όσο γίνεται χρήση πληρώνεις έμμεσα περισσότερα.) γ.Να υπολογίζεται επιτέλους η αξία του κάθε αυτοκινήτου. Όχι μόνο για τα παλαιά αλλά και για τα καινούρια. Τεράστιες αδικίες παρατηρούνται και στα νέα αυτοκίνητα όλων των κατηγοριών. Για να είναι δίκαιη η φορολόγηση θα πρέπει και η αξία αγοράς να υπολογίζεται ώστε να εφαρμόζονται σωστότερα τα τέλη. (Νέα αυτοκίνητα με διαφορές από 100% και πάνω στην τιμή τους θεωρούνται το ίδιο και πληρώνουν τα ίδια τέλη)