Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Κονδύλης | 30 Δεκεμβρίου 2009, 06:46
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
-Υπερβολικές αύξησεις στα τέλη κυκλοφορίας από τον ΥΠ.ΟΙΚ. , οδηγούν και την κοινωνία και τους πολίτες, σε υπερβολές. Έτσι το δημόσιο έχασε και τα μικρότερα Τ.Κ που εισέπραττε, χάνει τους φόρους στα ασφάλιστρα, στα καύσιμα, στα διόδια, κλπ.... Τό χειρότερο η κυβέρνηση δημιούργησε αρνητική ψυχολογία, γιά την "υποδοχή" των νέων φορολογικών μέτρων σκληρότητας και των ασφαλιστικών μέτρων λιτότητας, που ετοιμάζει. -Τα πράγματα είναι απλά κε Παπακωνσταντίνου. Εισπράξτε από όλους τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με τα C.C των αυτοκινήτων τους, στο 30% αυτών που θεσπίσατε. Συντάξτε οικονομο-φοροτεχνική μελέτη και "επιμερίστε" το υπόλοιπο 70% [ισοδύναμο] ανά λίτρο καυσίμου της συνολικής κατανάλωσης. -Έτσι ο κάθε ιδιοκτήτης αυτοκινήτου θα πληρώνει άσπρα, κόκκινα, πράσινα τέλη, ανάλογα με την χρήση του μεταφορικού του μέσου και συνεπώς την μικρότερη ή την μεγαλύτερη ρύπανση που προκαλεί,κυρίως δε "έκαστος κατά το παλλίον του" [ενδυμά του] , την φοροδοτική του ικανότητα βρέ αδερφέ. -Όταν τα δημοτικά τέλη θα επιβαρύνουν στο μέλλον τα νοικοκυριά, ανάλογα με τον όγκο των απορριμάτων που "παράγουν", γιατί δεν μπορεί να γίνει το ίδιο, και με τα τέλη κυκλοφορίας, ανάλογα με την κατανάλωση ενέργειας. Τούτο είναι δίκαιο, αν αναλογιστούμε ότι γιά να μετακινηθούν 100 Kg γιά 100 Km χρειάζεται κατά μέσο όρο ένα λίτρο βενζίνης και συνεπώς δεν μπορεί π.χ εγώ [120 Kg] ή ο κ. Πάγκαλος, να πληρώνουμε τα ίδια τέλη με την κα Μπιρμπίλη,[αν είχαμε ίδια αυτοκίνητα] διότι απλά ρυπαίνουμε περισσότερο το περιβάλλον. -Σημειωτέον ότι τα παλαιότερης τεχνολογίας και μεγαλύτερου κυβισμού αυτοκίνητα καταναλώνουν περισσότερο καύσιμο και συνεπώς θα επιβαρύνονται αναλογικά με μεγαλύτερα τέλη.