• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης Αδαμόπουλος' | 30 Δεκεμβρίου 2009, 11:30

    Πέρα από όλα τα υπόλοιπα που τα θεωρώ προς την σωστή κατεύθυνση πρέπει να δημιουργηθεί μία υπηρεσία που να απαντά σε ένα τριψήφιο αριθμό τηλεφώνου για καταγγελίες πολιτών που αφορούν κραχτές περιπτώσεις φοροδιαφυγής. Μέχρι τώρα το σύστημα καταγγελίας είναι δαιδαλώδες και αποτρεπτικό για τους πολίτες που θίγονται και που δεν έχουν διάθεση εκδίκησης αλλά αποζητούν την απονομή φορολογικής δικαιοσύνης. Μέχρι τώρα όποιος καταγγέλλει τέτοιες περιπτώσεις μέχρι που βρίσκει τον μπελά του ή το λιγότερο αντιμετωπίζεται από τις υπηρεσίες απαξιωτικά και με χλευασμό. Η καταγγελία του ότι οι σταθμοί των αυτοκινήτων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, και ευρύτερα, εκμεταλλεύονται δημόσιο χώρο (δρόμο) ο οποίος μάλιστα είναι και χαρακτηρισμένος για ελεγχόμενη στάθμευση με το σύστημα της κάρτας κατοίκου αντιμετωπίζεται όπως παραπάνω. Μία πολλαπλή παράβαση που αποτελεί κραχτή περίπτωση αν μη τι άλλο αισχρής φοροδιαφυγής που εδώ και χρόνια έχει γίνει καθεστώς. Ας γίνει επιτέλους κάτι................