Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το σημερινό σύστημα των τελών κυκλοφορίας είναι εντελώς άδικο. Τα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να υπολογίζονται με βάση την πραγματική εργοστασιακή αξία του αυτ/του και όχι με κυβικά. Εάν δεν μπορεί να γίνει αυτό θα πρέπει να χρησιμοποιήται η πραγματική ιπποδύνανη του αυτ/του. Δεν είναι δυνατός αυτ/το 2000 κυβικών 136 ιππων και αξίας 22000 ευρώ να πληρώνει περισσότερα τέλη κυκλοφορίας από αυτ/το 1800 κυβικών με 216 ίππους αξίας 55.000 ευρώ. Σταματήστε επιτέλους να στηρίζεται τα Γερμανικά πολυτελή TURBO αυτ/τα. Φορολογείστε τα όπως στην χώρα τους με την ιπποδύναμη. Εξάλλου αφού σας ενδιαφέρει και η πράσινη πλευρά του θέματος θα έπρεπε να γνωρίζεται ότι η ρύπανση εξαρτάται και από την ιπποδύναμη του αυτ/του. Η τεχνολογία ξεπέρασε την απαρχαιωμένη μέθοδο των κυβικών διορθώστε το γιατί πλέον υπάρχουν αυτ/τα 1400 κυβικών turbo με αξία 35000 ευρώ και 180 ίππους.