• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΑΣ' | 30 Δεκεμβρίου 2009, 18:14

    θα ήθελα να αναφερθώ για ακόμη μια φορά στο θέμα της φορολογίας των αυτοκινήτων. Παρακολουθώντας την τρέχουσα επικαιρότητα δεν εχω βρει ούτε μια αναφορά στην απαξίωση κάποιων αυτοκινήτων τα οποία αγοράστηκαν με τις ευλογίες του κράτους πριν 3 η 4 χρόνια . Είμαι απο αυτούς που το 2006 αγόρασα ενα αυτοκίνητο που ο κυβισμός του προκαλεί μεγαλύτερη φορολογία (2000 κυβικα) την οποία λόγω της αγάπης μου γι αυτό είμαι πρόθυμος να δεχτώ ,ακόμα και το προσεθτο τέλος των 150 ευρώ αν και με βρίσκει αντίθετο δεν με γονατίζει οικονομικά και σε καμία περίπτωση δεν είναι λόγος για να καταθέσω πινακίδες η να το αλλάξω με κάποιο μικρότερου κυβισμού. Το πρόβλημα αφορά την αξία του αυτοκινήτου μου (και όλων των άλλων μοντέλων 2000 κυβικών) και εξηγώ.... Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούριο τον Ιούλιο του 2006 προς 34000 ευρώ ,από τότε συντηρείται στην αντιπροσωπία και η κατάσταση του είναι άψογη έχοντας μονο 46000 χιλιόμετρα.Σε πρόσφατες επισκέψεις μου σε διάφορους επίσημους εμπόρους της εταιρίας κατασκευής του αυτοκινήτου μου ώστε να το ανταλλάξω με ενα καινούριο ιδίου κυβισμού και μοντέλου αλλά σε έκδοση στέισον λόγω οικογενειακών αναγκών διαπίστωσα ότι η αξία του δεν ξεπερνούσε τις 13000 με μόνο κριτήριο τον κυβισμό του. Αναρωτιέμαι λοιπόν ,γιατί αυτή η αναγκαστική ~ απαλλοτρίωση ~ της περιουσίας μου απο το κράτος ? μήπως τα κριτήρια φορολογίας των αυτοκινήτων θα πρέπει να γίνουν πιο αντικειμενικά ώστε να αφορούν την πραγματική αξια του αυτοκινήτου και οχι απλως τον κυβισμό του? Εαν πρέπει ολοι να φορολογηθούμε με ενα ποσό ωστε να συγκεντρωθούν τα χρήματα που αναζητα το κράτος θα πρέπει το κριτήριο φορολόγησης να επιλέγεται πιο προσεκτικά ωστε να μην θίγεται η περιουσία του πολιτη.