Πρέπει να προστεθούν ή να αφαιρεθούν κατηγορίες δαπανών προς έκπτωση και ποιες; Ποιες αλλαγές προτείνετε σε σχέση με τα εκπιπτόμενα από το εισόδημα ποσά; Οι εκπτώσεις δαπανών θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν ένα μέρος του αφορολογήτου ορίου που ισχύει σήμερα;
Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
- 251 Σχόλια26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχους
- 2.545 ΣχόλιαΓενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
- 146 Σχόλια27) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν επίσης έμφαση σε αποκεντρωμένα φορολογικά έσοδα υπέρ της τοπικής αυτοδιοίκησης
- 200 Σχόλια21) Προτείνεται η υποβολή φορολογικών δηλώσεων αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Για όσους χρειάζεται η ηλεκτρονική δήλωση θα μπορεί να υποβάλλεται μέσω των ΚΕΠ ή μέσω λογιστικών / φοροτεχνικών γραφείων.
- 133 Σχόλια22) Για όσους φορολογούμενους έχουν εισοδήματα αποκλειστικά από μισθωτές υπηρεσίες προτείνεται η αποστολή από το Υπουργείο Οικονομικών προσυμπληρωμένης δήλωσης και η απαλλαγή της υποχρέωσης του φορολογούμενου να υποβάλλει δήλωση εφόσον συμφωνεί με τα στοιχεία της προσυμπληρωμένης δήλωσης.
- 112 Σχόλια23) Προτείνεται η επέκταση των συναλλαγών των πολιτών με τις ΔΟΥ μέσω διαδικτύου καθώς και η εξυπηρέτησή τους από σημεία εξυπηρέτησης εκτός ΔΟΥ.
- 187 Σχόλια24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;
- 128 Σχόλια25) Ποιες άλλες διαδικασίες που προβλέπονται για τη συμμόρφωση προς τη φορολογική νομοθεσία πιστεύετε ότι θα μπορούσαν να καταργηθούν ή να απλοποιηθούν χωρίς κίνδυνο απώλειας φορολογικών εσόδων για το δημόσιο;
- 501 ΣχόλιαΝομοθετικά Μέτρα για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής / Εισαγωγή
- 287 Σχόλια15) Προτείνεται η πληρέστερη καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων του φορολογούμενου στη φορολογική δήλωση έτσι ώστε να υπάρχει μια συνολική εικόνα της οικονομικής του κατάστασης.
- 210 Σχόλια16) Προτείνεται η διεξαγωγή των εμπορικών συναλλαγών από μια αξία και άνω, αποκλειστικά με χρέωση / πίστωση επαγγελματικών τραπεζικών λογαριασμών ανοικτών στη πρόσβαση των φορολογικών υπηρεσιών.
- 91 Σχόλια17) Προτείνεται η επιβολή επιπλέον φορολογίας στις συναλλαγές με εξωχώριες (off shore) εταιρείες.
- 34 Σχόλια18) Προτείνεται η επιβολή νέων ρυθμίσεων για τις ενδοομιλικές συναλλαγές.
- 739 Σχόλια19) Επισημαίνεται ότι το προαναφερθέν μέτρο για την επέκταση των εκπτώσεων από το φορολογητέο εισόδημα φυσικών προσώπων ποσών βάσει αποδείξεων αγορών, έχει επίσης ως στόχο τον περιορισμό της φοροδιαφυγής.
- 261 Σχόλια20 Προτείνεται η δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο των εισοδημάτων που δηλώνονται από ελεύθερα επαγγέλματα και επιχειρήσεις στο βαθμό που αυτό θα κριθεί αποδεκτό από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
- 144 Σχόλια11) Προτείνεται η διαφοροποίηση των συντελεστών φορολόγησης των διανεμόμενων και των αδιανέμητων κερδών.
- 118 Σχόλια12) Ποιες από τις ισχύουσες φοροαπαλλαγές προς επιχειρήσεις πρέπει να καταργηθούν;
- 107 Σχόλια13) Προτείνεται η σταδιακή κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και η ενσωμάτωση των απαραίτητων διατάξεων στη φορολογία εισοδήματος.
- 152 Σχόλια14) Προτείνεται η επανεξέταση του ειδικού καθεστώτος φορολόγησης των ενοικίων των ιερών ναών, μονών, κοινωφελών ιδρυμάτων κλπ.
- 671 Σχόλια7) Προτείνεται η κατάργηση του ΕΤΑΚ και η αντικατάστασή του με προοδευτική φορολόγηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας.
- 312 Σχόλια8) Προτείνεται η επαναφορά του φόρου κληρονομιάς και των γονικών παροχών με υψηλότερο αφορολόγητο.
- 338 Σχόλια9) Ποιους από τους ισχύοντες φόρους στα ακίνητα θεωρείτε άδικους ή αναποτελεσματικούς; Γενικότερα ποιες αλλαγές θα προτείνατε στο σύστημα φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας;
- 170 Σχόλια10) Προτείνεται η αποτελεσματική φορολόγηση των ακινήτων που ανήκουν σε εξωχώριες (offshore) εταιρείες.
- 1.713 Σχόλια1) Προτείνεται μια ενιαία, προοδευτική, τιμαριθμοποιημένη φορολογική κλίμακα για όλα τα εισοδήματα.
- 1.993 Σχόλια2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
- 412 Σχόλια3) Προτείνεται η κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης των μερισμάτων από μετοχές και των διανεμόμενων σε φυσικά πρόσωπα κερδών των επιχειρήσεων και η ένταξή τους στην ενιαία φορολογική κλίμακα ατομικού εισοδήματος.
- 677 Σχόλια4) Προτείνεται η κατάργηση φοροαπαλλαγών ή αυτοτελούς φορολόγησης εισοδημάτων όταν δεν επιβάλλονται από λόγους κοινωνικής ευαισθησίας ή αντικειμενικά οικονομικά αίτια.
- 861 Σχόλια5) Προτείνεται ο λογιστικός προσδιορισμός βάσει λογιστικών καταστάσεων των εισοδημάτων όλων των κατηγοριών ελεύθερων επαγγελματιών και επιτηδευματιών και η κατάργηση του ειδικού τρόπου φορολόγησης που ισχύει για ορισμένες κατηγορίες επαγγελμάτων.
- 248 Σχόλια6) Προτείνεται η φορολόγηση της υπεραξίας από βραχυχρόνιες χρηματιστηριακές συναλλαγές με συμψηφισμό των ζημιών.
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
23 Δεκεμβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Ιανουαρίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1.993 Σχόλια 13740 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΠΟΣΟΥ (ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ: 10.000€) ΝΑ ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑ-ΣΕΤΑΙ ΠΟΣΟ ΜΕΧΡΙ 5.000€ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΝΑ ΕΚΠΙΠΤΟΥΝ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 20% (ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΟΠΩΣ ΤΡΟΦΙΜΑ – ΣΙΤΙΣΗ – ΕΝΔΥΣΗ – ΥΠΟΔΗΣΗ – ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ/ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΚΛΠ, ΑΝΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΔΙΑΒΙΩΣΕΩΝ ΟΠΩΣ ΚΑΥΣΙΜΑ, ΔΕΚΟ ΚΛΠ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΟΠΩΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ, ΤΟΚΟΙ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΩΝ ΚΛΠ.
ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ ΓΙΑ ΕΝΟΙΚΙΟ Α’ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΕΝΔΕΙΚΝΥΤΑΙ ΝΑ ΦΟΡΟΕΚΠΙΠΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΗΝΙΑΙΑ ΔΑΠΑΝΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ-ΚΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ!!!
H ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΤΩΡΙΝΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΘΑ ΑΠΟΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΚΑΙΡΑ ΜΙΚΡΑ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΘΩΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟ «ΚΟΣΤΟΣ» ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΘΑ ΜΕΤΑΚΥΛΙΣΤΕΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ.ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΥΝΟΕΙΤΑΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, Η ΣΠΑΤΑΛΗ ΚΑΙ Η ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ (ΜΙΣΘΩΤΟΙ) ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕ ΣΥΝΕΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ.
Το μέτρο σύνδεσης του αφορολογήτου με την συλλογή αποδείξεων καταναλωτικών αγαθών και κύρια υπηρεσιών είναι σωστό, θα έχει όμως πρόβλημα στην εφαρμογή του εξ αιτίας της δυσκολίας και του χρονοβόρου της καταγραφής με σωστό τρόπο των αποδείξεων από σημαντικό μέρος του πληθυσμού.
Θα βοηθούσε λοιπόν πολύ η καταγραφή να γίνεται αυτόματα ηλεκτρονικά κατά την ώρα της συναλλαγής.
Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την γενίκευση των συναλλαγών μέσω καρτών.
Εκτός από τον συνήθη τρόπο συναλλαγής μέσω πιστωτικών καρτών τις οποίες πολλοί αποφεύγουν για να μη χρεώνονται τόκους και συνδρομές πρέπει να διαδοθεί η χρήση των καρτών των εξής τύπων.
Α) Κάρτα πληρωμών cash card (χρειάζεται online σύνδεση της συσκευής ανάγνωσης της κάρτας όπως οι πιστωτικές)
Β) Κάρτα με αποθηκευμένα μετρητά (ηλεκτρονικό πορτοφόλι) η οποία φορτώνεται περιοδικά στην τράπεζα σε σύνδεση με λογαριασμό. Η συναλλαγή ανάμεσα σε δύο τέτοιες κάρτες σε ειδική συσκευή δεν χρειάζεται online σύνδεση.
Εάν γενικευθεί η χρήση όλων αυτών των καρτών πρακτικά όλες οι συναλλαγές θα γίνονται ηλεκτρονικά οπότε με την κατάλληλη σύνδεση των εφοριών θα ανιχνεύονται ολες.
Για να επιτευχθεί αυτό χρειάζονται τα εξής
1.Εφοδιασμός όλων των επιχειρήσεων (και ενός ατόμου) με τις ειδικές συσκευές ανάγνωσης καρτών και υποχρεωτική αποδοχή πληρωμής με ένα από τους παραπάνω τρόπους.
2.Πληρωμή πάσης φύσεως λογαριασμών Δημοσίου ,Τραπεζών, ΔΕΗ, τηλεφώνων, νερού, κοινχρήστων κ.λ.π. με ένα από τους παραπάνω τρόπους.
3.Εφοδιασμός όλων των μισθωτών, συνταξιούχων, επιδοματούχων του Δημοσίου ,επαγγελματιών υποχρεωτικά και όλου του λοιπού πληθυσμού ύστερα από αίτηση με κάρτες τύπου Α και Β μέσω Τραπεζών χωρίς καμία δαπάνη, σύνδεσή τους με αντίστοιχους λογαριασμούς του κατόχου των καρτών και εκπαίδευση στη χρήση τους από τις τράπεζες ή άλλες υπηρεσίες.
4.Μέτρα αποθάρρυνσης ανάληψης μετρητών σε φυσική μορφή που θα επιτρέπεται βέβαια αλλά θα αποθαρρύνεται ,επειδή για το αντίστοιχο ποσό θα πρέπει να υποβάλλονται αναλυτικές καταστάσεις κατανάλωσης του ποσού ενώ το αδικαιολόγητο υπόλοιπο θα επιβαρύνεται με φόρο.
Ταυτόχρονα για όλες τις συναλλαγές μέσω καρτών οποιουδήποτε τύπου δεν θα χρειάζεται ο φορολογούμενος να κάνει τίποτε αφού όλες οι συναλλαγές του θα είναι καταχωρημένες στο Α.Φ.Μ. του μέσω των καρτών.
5. Με ένα τέτοιο σύστημα δεν υπάρχει πλέον προβληματισμός για το ποιες και πόσες αποδείξεις χρειάζονται για την έκπτωση του αφορολόγητου και το βάρος απόδειξης της αλήθειας στις συναλλαγές πέφτει στους μη προσαρμοζόμενους στο σύστημα.
Με ένα τέτοιο σύστημα αποφεύγονται και οι ληστείες μετρητών σε φυσική μορφή.
Γενικά.
H συλλογή αποδείξεων σαν μέτρο κατά της φοροδιαφυγής, μάλλον δεν θα αποδώσει αυτά που προσδοκάτε.
Στην εποχή της τεχνολογίας θα πρέπει να σκεφτείτε ποιο συγχρόνους τρόπους περιορισμού της φοροδιαφυγής.
Επί πλέον μετά τα πλαστά τιμολόγια θα δημιουργήσουμε τις πλαστές αποδείξεις.
και μύριες άλλες ελληνικές κουτοπονηριές.
Ειδικά .
Οι πολίτες που συναλλάσσονται με αποδείξεις χωρίζονται σε τρις βασικές κατηγορίες
Πρώτη κατηγορία.
Είναι οι συναλλασσόμενοι που έχουν όφελος από την μη έκδοση απόδειξης.
Παράδειγμα . πας στον γιατρό επισκέπτη , περνάς από την γραμματέα και σου λέει
300 ευρώ με απόδειξη 200 χωρίς απόδειξη , πληρώνεις 200 και φεύγεις.
Τώρα αν περιλάβετε την απόδειξη στη φοροαπαλλαγή για να πιάσετε τον γιατρό αμέσως η αγορά θα βρει την νέα συμφέρουσες σχέση τιμής με η χωρίς απόδειξη και η ιστορία πάει λέγοντας.
Δεύτερη κατηγορία.
Πολίτες που δεν έχουν άμεσο όφελος από την μη έκδοση απόδειξης και οι οποίοι δεν αντιλαμβάνονται την ζημιά που κάνουν στα φορολογικά έσοδα με αποτέλεσμα να καλούνται να πληρώνουν πρόσθετα φορολογικά μετρά , Για αυτούς πρέπει να κάνετε καμπάνιες ενημερωτικές μπας και καταλάβουν.
Τρίτη κατηγορία
Είναι τα μικρομάγαζα σε μικρές κοινωνίες που οι πελάτες ντρέπονται να ζητήσουν απόδειξη από τον γνωστό μαγαζάτορα. Εδώ ενεργοποιήστε την συνυπευθυνότητα μαγαζάτορα και πελάτη, με τον πελάτη να πληρώνει πολλαπλάσιο πρόστιμο από τον μαγαζάτορα.
Καλό κουράγιο
Κύριοι, εύχομαι η νέα χρονιά να είναι δημιουργική και να πάρετε σωστές αποφάσεις για τη χώρα και τους πολίτες της. Ωστόσο πολλά είναι αυτά που με προβληματίζουν στο φορολογικό και δη στη συλλογή των κάθε είδους αποδείξεων.
Θεωρείται ότι με αυτό τον τρόπο θα μειώσετε τη φοροδιαφυγή και θα αυξήσετε τα έσοδα του κράτους από το ΦΠΑ. Έχετε δίκιο μεν, αλλά φορτώνετε ένα τεράστιο όγκο δουλειάς, στην ήδη φορτισμένη, των λογιστών-φοροτεχνικών και όχι μόνο.
Πραγματικά δεν μας αφήνετε περιθώρια αναπνοής. Φτάσαμε στο σημείο τα πάντα να τα υποβάλλουμε από τα γραφεία μας, όπως υποβολή ΦΠΑ,εκκαθαριστικών και περιοδικών,ΦΜΥ, ΑΠΔ, Φορολ.δηλώσεων, Ε9, αιτήσεις ΟΑΕΔ,και πλήθος άλλων, χωρίς να απασχολούμε τους υπαλλήλους των ΔΟΥ, ΙΚΑ, ΟΑΕΔ κλπ, ουσιαστικά γίναμε υπάλληλοι του Υπουργείου αμμισθί.
Επιπλεόν λοιπόν συλλογιστείτε τις αποδείξεις που θα έχει ο φορολογούμενος (μέσα σε σακούλες, ανάκατες, διότι έτσι προσκομίζονται) και θα τις δώσει στο λογιστή για να του συντάξει τη φορολογική του δήλωση. Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να γίνει μία απλή δήλωση με σακούλα αποδείξεων και τι τελικά θα πληρώσει ο φορολογούμενος στο λογιστή του, όταν ο δεύτερος θα κάνει κάποιες ώρες για να τελειώσει μια απλή δήλωση;
Άλλη μια φορά λοιπόν ο πολίτης θα επιβαρυνθεί με πρόσθετο κόστος.
Όσον αφορά δε το ΦΠΑ, αν νομίζετε ότι θα γεμίσετε τα ταμεία αυξάνοντας το, αυταπατάσθε. Η μείωση του ΦΠΑ ίσως να τα γέμιζε, γιατί και ο τελικός καταναλωτής θα αγόραζε ευκολότερα, εφόσον με τη μείωση θα υπήρχε και μείωση της τελικής τιμής του προϊόντος και ο επιχειρηματίας θα κατέβαλε πιο εύκολα το ΦΠΑ που αντιστοιχεί στις πωλήσεις εφόσον θα ήταν λιγότερος. Με την αύξηση της κατανάλωσης θα είχατε και αύξηση των εσόδων από ΦΠΑ.
Είναι βέβαιο ότι το φορολογικό σύστημα χρειάζεται αναμόρφωση, ας μη γυρνάμε όμως σε παλιές τακτικές.
Σας ευχαριστώ
Τα εισιτήρια για τις όποιες μετακινήσεις θα μετράνε (μετρό, κτελ, τραίνο, αεροπλάνο κτλ)???
Και τι γίνεται στην περίπτωση που κάποιος ταξιδέψει για λίγες μέρες στο εξωτερικό??? Θα ξοδέψει δηλαδή χρήματα για λίγες μέρες διακοπών αλλά οι αποδείξεις αυτές θα είναι άχρηστες και δεν θα εκπίπτουν στην εφορία???
Τα εισιτήρια από τον κινηματογράφο θα μετράνε ή μήπως να κόψω το σινεμά και να πηγαίνω μόνο σε μπαρ για να μαζεύω αποδείξεις?????
Η βενζίνη????????
Μα δε ντρέπεστε καθόλου???? Με το ισχύον σύστημα οι μισθωτοί είμαστε αφορολόγητοι ενώ με το νέο θα αναγκαστούμε να πληρώσουμε τη νύφη. Αν εσάς σας φαίνεται λογικό ένας με 12000ευρώ ετησίως ότι θα πρέπει να πληρώνει και εφορία (σιγά μην πιάσουμε το αφορολόγητο με αποδείξεις) τότε πια τι να πω….είστε απαράδεκτοι!!!!!! Ποιο φωτεινό μυαλό του Υπουργείου το σκέφτηκε αυτό το μέτρο??? Τα θερμά μου συγχαρητήρια!!!! ΑΙΣΧΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εάν υιοθετηθούν τα μέτρα που γράφονται στις εφημερίδες περί της συλλογής-σύνδεσης των αποδείξεων με το αφορολόγητο,τότε θα δημιουργηθεί το χάος και η συλλογή μάλλον σαν αντικίνητρο θα λειτουργήσει:Θα καταγράφεται το ΑΦΜ της επιχείρησης και η ημερομηνία της απόδειξης σε ειδική κατάσταση της φορολογικής δήλωσης;Και αν εγώ μαζέψω π.χ μέσα στο χρόνο 5.500 ευρώ αποδείξεις από τα καθημερινά ψώνια της γειτονιάς, ΠΟΣΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΣ ΧΡΟΝΟΣ;ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ;ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΜΙΛΑΜΕ;ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΚΟΒΕΙ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ;
ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΚΡΕΟΠΩΛΕΙΟ,Ο ΦΟΥΡΝΟΣ,Ή ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΑΓΑΖΙ;ΑΝ ΕΓΩ ΔΕΝ ΨΩΝΙΣΩ ΑΛΛΑ ΒΡΩ ΚΑΤΩ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΡΑΨΩ ΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΥ ΤΙ ΘΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙ Η ΕΦΟΡΙΑ;ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ,ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΚΟΠΗΚΕ.
Έτσι λοιπόν ποιο θα είναι το νόημα της ταλαιπωρίας του κάθε πολίτη,όταν θάρχεται η ώρα της φορ.δήλωσης;Κι αν κάποιος μαζέψει αποδείξεις π.χ.10.000 ευρώ θα χρειαστεί ένα φορτηγό καταστάσεις για να τις καταγράψει και 2-3 μήνες χρόνο;Φαίνονται όλες οι αποδείξεις ευκρινώς;Όταν η μελανοταινία της ταμειακής τελειώνει,τα στοιχεία δε διαβάζονται ούτε με μικροσκόπιο!!!Πώς θα τα ξεχωρίσει ο κάθε ηλικιωμένος;Πρακτικά ζητήματα βέβαια που φαίνεται πως δεν απασχολούν τους αρμόδιους της σύνταξης του νέου φορ. νομοσχεδίου.Εκτός αν ο στόχος είναι ακριβώς αυτός:Να καταστεί ουσιαστικά αδύνατη η συγκέντρωση μεγάλου αριθμού αποδείξεων,ώστε να μη δικαιούται κανείς ολόκληρο το αφορολόγητο και τελικώς να προκύπτει για όλους φορολογική επιβάρυνση σαφώς μεγαλύτερη απ’ότι ισχύει σήμερα…
Το νομοσχέδιο προβλέπει ότι από το συνολικό εισόδημα του φορολογουμένου αφαιρείται το ποσό του μισθώματος που καταβάλλει ο φορολογούμενος για κύρια κατοικία δική του και της οικογένειάς του, εφόσον η ηλικία του είναι μέχρι σαράντα (40) ετών και
εγκαθίσταται ή μετακινείται εκτός των νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης. Η έκπτωση παρέχεται για τα πρώτα πέντε (5) έτη της εγκατάστασής του. Το ποσό του μισθώματος των περιπτώσεων αυτών που αφαιρείται δεν μπορεί να υπερβεί τα τριακόσια (300) ευρώ μηνιαίως. Πρέπει να γνωρίζεται ότι υπάρχουν δημόσιοι υπάλληλοι σαν τους στρατιωτικούς όπως εγώ που μετακινούνται εκτός νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης για υπηρεσιακούς λόγους μέχρι τουλάχιστον τα 55 έτη. Επιπλέον τα 300 ευρώ δεν φτάνουν στην επαρχία για κάποιο αξιοπρεπές σπίτι για οποιονδήποτε οικογενειάρχη. θα πρέπει το ποσό του μισθώματος να μεταβληθεί και να ανελθεί τουλάχιστον σε 350-370 ευρώ.
Το μέτρο της κάλυψης μέρους του αφορολόγητου ορίου με αποδείξεις ορισμένων κατηγοριών δαπανών, και μάλιστα με τον τρόπο που ακούγεται ότι θα γίνει, δηλαδή ο φορολογούμενος να καταγράφει αναλυτικά μια μια τις αποδείξεις σε ειδικές καταστάσεις, κρίνεται τελείως αναποτελεσματικό, γραφειοκρατικό και άδικο, γιατί θα κληθούν οικονομικά ευαίσθητες ομάδες φορολογουμένων (αγρότες, χαμιλόμισθοι, συνταξιούχοι κλπ) να καταβάλουν φόρο εισοδήματος, ενώ θα πρέπει να απαλλάσσονται. Αλλωστε δεν νομίζω ότι το Υπουργείο Οικονομικών είναι μηχανογραφικά έτοιμο για να αξιοποιήσει αυτές τις αποδείξεις. Τίθεται γιατί το ερώτημα ποιός θα καταχωρήσει τελικά τα εκατομμύρια των αποδείξεων αυτών, οι φορολογούμενοι ή οι υπάλληλοι της εφορίας, σε κάποιο μηχανογραφικό σύστημα, για να γίνουν ουσιαστικές διασταυρώσεις; Μετά είναι και το θέμα ποιές αποδείξεις θα συγκετρώνονται, γιατί αν εξαιρεθούν οι αποδείξεις των super markets, τότε τα χαμηλά εισοδηματικά στρώματα, που είναι και τα περισσότερα, με τι αποδείξεις θα καλύψουν το αφορολόγητο όριο; Πόσα ποσά θα δώσει μέσα στο χρόνο ένας συνταξιούχος, ένας χαμηλόμισθος, ένας αγρότης, για υδραυλικό, ηλετρολόγο, γιατρό ή δικηγόρο, ώστε να συμπληρώσει το αφορολόγητο όριο με αποδείξεις; Αν πάλι εκπίπτουν και οι αποδείξεις των super markets, τότε δεν βλέπω κάποια ωφέλεια, γιατί όλο το κομμάτι του αφορολόγητου ορίου θα καλύπτεται με τέτοιες αποδείξεις. Προτείνεται αντίθετα να δοθούν φορολογικά κίνητρα στους φορολογουμένους, για να επιδείξουν ενδιαφέρον για τη συγκέντρωση αποδείξεων ορισμένων κατηγοριών. Οι κατηγορίες νομίζω είναι γνωστές στο Υπουργείο Οικονομικών, για μένα είναι όλες οι κατηγορίες ελεύθερων επαγγελματιών παροχής υπηρεσιών, αρκεί να υπάρξει από μέρους σας η απαιτούμενη πολιτική βούληση να τις προσδιορίσετε. Το προτεινόμενο μέτρο είναι να δοθεί ένα επι πλέον αφορολόγητο όριο με αποδείξεις των παραπάνω κατηγοριών, της τάξης των 3.000-4.000 ευρώ κατά φορολογούμενο, η αξία των οποίων να εκπίπτει στο σύνολό της από το φορολογητέο εισόδημα. Η ωφέλεια θα είναι οπωσδήποτε υπέρ του Δημοσίου, αφού η είσπραξη του ΦΠΑ και του φόρου εισοδήματος του εκδίδοντος επαγγελματία, υπερτερεί του φόρου που αναλογεί στο επί πλέον αφορολόγητο όριο. Σε εκείνο όμως που κατά τη γνώμη μου πρέπει να επενδύσει γενικότερα η Κυβέρνηση και όχι μόνο ένα Υπουργείο, είναι η φορολογική συνείδηση του πολίτη και η εμπιστοσύνη του προς το Κράτος. Να καταλάβουν επιτέλους οι πολίτες και κυρίως τα χαμηλά εισοδηματικά στρώματα, ότι ό,τι δεν πληρώνουν οι φοροδιαφεύγοντες, το πληρώνουν αυτοί. Να γίνει διαφημιστικό σλόγκαν σε όλα τα ΜΜΕ, για παράδειγμα <>.
ΣΑΚΟΥΛΟΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ !!
ΜΕ ΤΙΣ ΣΑΚΟΥΛΟΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣA
1] ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
2]ΜΕ ΤΗΝ ΜΗ ΙΣΧΥ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΤΩΝ 12000 ΕΥΡΩ, ΕΚΒΙΑΖΕΤΕ ΒΑΝΑΥΣΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΗΛΗΚΙΩΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΝΑ ΜAΖΕΥΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΚΟΥΛΕΣ[ΘΑ ΤΙΣ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΙΚΑ ΣTA ΕΓΓΟΝΙΑ ΤΟΥΣ!;]
3]ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ,ΕΥΤΕΛΙΖΕΤΑΙ
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΖΗΤΙΑΝΕΥΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΩΘΕΙΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΠΛΗΚΤΗΣΜΟΥΣ
ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ!
4]ΦΕΡΑΤΕ, ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΣΤΑ ΠΡΟΘΥΡΑ ΤΗΣ
ΧΡΕΩΚΟΠΙΑΣ,ΕΣΕΙΣ ΠΛΟΥΤΙΣΑΤΕ[ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΔΙΑ ΣΑΣ] ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΣΘΕ
ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΧΤΥΠΑΤΕ ΤΟΥΣ
ΑΤΥΧΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ!
5]ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΓΕΤΕ ΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΧΡΟΝΙΑ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ!ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ,ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ
ΤΟ ΕΣΧΕΣ, ΟΧΙ ΤΟ ΠΟΘΕΝ!
ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΛΠΟ ΤΗΣ
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΛΕΜΕ!ΟΛΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ
ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ.ΟΙ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΜΑΣ ΟΜΩΣ,ΘΑ ΑΝΤΙ-
ΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΑΓΟΥΝ ΤΙΣ ΣΑΚΟΥΛΟΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΟΝΩΣΗ
Καλημέρα
΄Ετσι ωραία όπως κάποιοι δήλωναν 5-6 παιδιά παραπάνω για να μην πληρώνουν φόρο τώρα θα βρίσκουν απλά ένα ΑΦΜ και θα δηλώνουν ένα σωρό αποδείξεις παραπάνω.
Αν πρόκειται να μετράτε αποδείξεις θα πρότεινα τα εξής:
1)ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΑΝΑ ΜΗΝΑ Ή ΔΙΜΗΝΙΑ (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΠΑ) ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΕΤΡΗΘΟΥΝ ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΟΥ TAXIS.
2)ΟΠΟΙΟΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΨΕΥΔΩΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΝΑ ΤΙΜΩΡΕΊΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ(ΠΧ. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΚΑΘΕ ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑΓΗΣ (ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΥΤΟΤΕΛΩΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΣΟΔΩΝ)ΓΙΑ 5-10 ΧΡΟΝΙΑ.
3)ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ(ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ)
4)ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΟΓΚΟ ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΩΝ; ΑΝΤΕΧΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ;
5)ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ(ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ ΚΛΠ.)ΠΟΥ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ- ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΝΘΡΏΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΛΟΓΙΣΤΗ-.
Α)ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΣΤΙΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ;(Η ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΞΕΡΕΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΟΧΗ)
Β)ΟΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ; ΤΑ ΚΕΠ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΑ ΕΞΑΝΕΜΙΣΕΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.
ΑΣ ΔΗΛΩΘΕΙ ΠΟΙΟΙ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ (ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ)ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΝΑ ΤΙΣ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ; ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΜΕΤΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ
θεωρώ άδικη την σύνδεση του αφορολόγητου με της αποδείξεις.
Γιατί τελικά οι έχοντες μπορούν ούτως ή άλλως να ξοδεύουν περισσότερα από τους μη έχοντες. Δηλαδή θα αγοράζει κάποιος μια plasma τηλεόραση με 2500 ευρώ και θα απαλλάσεται έμμεσα από φόρο και ο άλλος πληρώνει ενοίκιο κύριας κατοικίας 5000 το χρόνο και εκπίπτουν τα 1000. Το ένα είναι καταναλωτισμός και επιθυμία και το άλλο βασικό αγαθό. Εκτός αν οι υπουργοί ξέρουν σπίτια με ενοίκιο 83 ευρώ το μήνα.
Επίσης πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε τον όρο μεσαία εισοδήματα. Ένας μισθωτός που δηλώνει έως 20.000 ή ζευγάρι με 35.000 δεν είναι μεσαία ταξή ούτε μεσαία εισοδήματα, αλλά χαμηλά. Το γεγονός ότι αρκετοί ελευθέροι επαγγελματίς δηλώνουν ψευδώς χαμηλά εισοδήματα μας έχει κάνει να χάσουμε το μέτρο στο διαχωρισμό των εισοδημάτων.
Πάντως αν τελικά εφαρμοστεί το μέτρο πρέπει να μπουν και τα βενζινάδικα και τα περίπτερα καθώς επίσης σαν κίνητρο για ευρυζωνικότητα και οι αποδείξεις των εταιριών παροχής internet, μόνο για τη σύνδεση και όχι για το τηλέφωνο.
Όπως πολλοί αναφέρθηκαν για την συλογή αποδείξεων υπάρχουν πολλά και αντιφατικά τα οποία καθηστούν το μέτρο πολύπλοκο και ανεφάρμοστο .
π.χ. 300 αποδείξεις για 1 ψωμί συν 300 αποδείξεις για τσιγάρα = 600
πόσες σελίδες για αναγραφή μίας προς μία ? . Πόσος χρόνος για έναν λογιστή να τις καταγράψει προσεκτικά , χωρίς λάθος του ΑΦΜ ? Τι γίνεται με αποδείξεις από θερμογραφικό χαρτί το οποίο σε μικρό χρόνο γίνεται δυσανάγνωστο ?. Οι αποδείξεις από διόδια υπολογίζονται ? .
Όπως καταλαβένεται αυτά και πάρα πολλά άλλα ( τι περισσεύει από χαμηλομισθοτούς και χαμηλοσυνταξιούχους ως 12.000 αν δεν μετράνε τα
βασικά έξοδα ΔΕΗ Σ.ΜΑΡΚΕΤ κ.τ.λ. ή αν μερήσουν για αυτούς που έχουν
πάνω από 12.000 και έχουν και <> ΓΡΗΓΟΡΟΣΗΜΑ , ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ ,και άλλα τέτοια έσοδα γιατί να ζητήσουν απόδειξη ? )καθηστούν το θέμα πολύπλοκο .
Μήπως θα ήτανε καλύτερα να δόσεται το βάρος των ελέγχων σε πρωτογενείς
παράγοντες ; Αναφέρομαι αναλλητικότερα .
Έλεγχος όλων των εισαγόμενων ειδών ( ποσότητες και αξίες ) που μεταφέρονται ( πωλούνται ),σε έμπορους και καταστήματα . Αναλητικές
καταστάσεις από όλους στην ΜΥΦ και για τιμολόγια κάτω των 300 ευρώ .
Έτσι ότι πωλήται αυτούσιο ή μεταποιήται θα μπορεί να παρακολουθήται και άρα να ζητούνται τα ανάλογα έσοδα .
Όλα τα αγροτικά προϊόντα να δηλώνονται υποχρεωτικά από τους παραγωγούς
και να γίνονται διασταυρώσεις από σπόρους , λιπάσματα και φάρμακα για
ράντισμα .’Ετσι υποχρεωτικά θα δηλώνεται που διοχετεύτηκε η όλη παραγωγή , ή σε εμπόρους ή σε ιδία διάθεση ( λαική ).
‘Ολα τα ελεύθερα επαγγέλατα ( υδραυλικοί , ηλεκρολόγοι ,παντός τύπου
συνεργεία και άλλα αυτού του είδους να ελέχγονται από τις αγορές που
κάνουν . Ανάλογα με τα υλικά γίνονται και ανάλογες εργασίες άρα και
ανάλογες αποδείξεις .
Να μην επιτρέπεται από ορισμένα καταστήματα που πουλούν κατά κανόνα
επαγγελατικά είδη να κόβονται αποξείξεις λιανικής παρά μόνο τιμολόγια,
προς αποφυγή όλων των ανωτέρω.
‘Ολοι οι γιατροί να συνταγογραφούν σε θεωρημένες αποδείξεις φαρμάκων
και να αναγράφεται και το όναμα του δικαιούχου .
Να μην γίνενται δεκτή από τα φαρμακεία καμία μη θεωρημένη απόδειξη .
Ετσι βρίσκεται αν είναι νέος ασθενής ή αλπά γίνεται συνταγογράφηση
επαναλαμβανομένου φαρμάκου.
Οι δικηγόροι να ελέχγονται απο τις παραστάσεις στα δικαστήρια .
Για κάθε λοιπόν κατηγορία επαγγελμάτων θα μπορούν να θεσπιστούν ειδικά
κρητήρια για τον έλεγχο τους .
Είναι λοιπόν προτιμότερο να γίνεται αυστηρότερος έλεγχος στην βάση κάθε επαγγέλματος παρά στην πολύπλοκη και αμβίροπη συλογή αποδείξεων.
Το πράγμα είναι απλό και κάποιοι : πολιτικοί και πολίτες είναι αδιόρθωτοι γι αυτό πρέπει να τους κάνουμε πέρα.
Προτείνω απερίφραστα :
Το ποσό των αποδείξεων σου, είναι το όριο του αφορολογήτου σου. Δεν μπορείς κύριε πολίτη να μου λες ότι δεν σου φτάνουν αυτά που κερδίζεις αλλά και να μην μπορείς να μου <> που τα ξόδεψες. Άρα τα διοχετεύσες στη παραοικονομία. Και αυτά όλοι τα γνωρίζουμε.
Έτσι λοιπόν η Ελλάδα κύριε Έλληνα πολίτη σου κάνει την τιμή να σε δέχεται ως πολίτη της, να αναπτύσσεις τις δραστηριότητες σου, να κερδίζεις, να μπορφώνεσαι, να διασκεδάζεις. κ.λ.π. Για να μπορούν να λειτουργήσουν όλα αυτά, πρέπει όλοι να συμβάλλουμε ως εξής :
Με 19% ΦΠΑ επί των πάσης φύσεως αγορών-καταναλώσεων (γιατροί, συνεργεία, κοινόχρηστα, εφημερίδες, ηλεκτρολόγοι, ασφαλιστικές εισφορές, εισιτήρια, λαχεία, λέσχες – καζίνο, γενικά οπουδήποτε δίνουμε χρήματα – να υπάρχει και απόδειξη).
Με φορολόγηση 22% τα υπόλοιπα χρήματα που δεν έχεις ξοδέψεις.
Π.χ. κάποιος έχει εισόδημα 10.000 τον χρόνο. 8.000 ευρώ εμφανίζει ότι ξόδεψε με αποδείξεις.΄΄Αρα πλήρωσε στα ΦΠΑ 1277. Για το υπόλοιπο ποσό των 2.000 ευρώ που του απομένουν και άρα τα έχει, θα φορολογηθεί με 22%. Κύριε πολίτη, διαλέγεις και παίρνεις, ποιον δρόμο θα ακολουθήσεις. Με 19% φορολογείσαι για τις αποδειδεγμένες δαπάνες σου και 22% για όσα σου μένουν ή διοχετεύεις στην παραοικονομία.
Με αυτο το σύστημα, πείτε μου ωθείσαι ή όχι να παίρνεις αποδείξεις; Λειτουργεί το σύστημα συντεταγμένα;
Εφόσον κύριε πολίτη, δεν μπορείς να αποδείξεις που έχεις ξοδέψει τα χρήματα σου : σημαίνουν 2 πράγματα. 1) Ή σου περισσεύουν και μας κοροϊδεύεις ότι δεν σου φτάνουν. 2) ΄Ή συνεργάζεσαι – ενισχύεις – διοχετεύεις τα χρήματα σου στην παραοικονομία.
Όσο για τις πάσης φύσεως ειδικές κατηγορίες, είναι τοις πάσοι φανερόν ότι γίνεται κατάχρηση και κάποιοι ωφελούμενοι, επιμένουν σε αυτά. Να τους κοπούν και να πάνε να δουλέψουν. Με τις συλλογιστικές του καναμπέ, ειδικές κατηγοριες είναι πλέον όλοι.
Προκειμένου να έχουμε συντεταγμένο κράτος, θα πρέπει και να συνεισφέρουμε σε αυτό. Η λογική της συνεχούς απομύζησης <> πρέπει να τελειώσει.
Όσο δεν για την φορολογία, γιατί τόσες αντιδράσεις; Με τι θα λειτουργήσει το κράτος; Με τα αιώνια δανεικά; Και τα δανεικά, σε μια μόνο περίπτωση μόνον δεν θα τα δώσουμε πίσω. Αν καταλυθεί η ΕΛΛΑΣ. Εκεί το οδηγούμε όλοι μας (ο καθένας με τον τρόπο του). Αλλά μην φοβάστε, οι πιστωτές μας δεν θα αφήσουν να διαλυθούμε, διότι επιθυμούν την απομύζηση μας, εφόσον προστρέχουμε σε αυτούς.
Τέλος, όσα δίνουμε θα τα πάρουμε πίσω μέσω μέσω κρατικών παροχών (καλύτερη σύνταξη, καλύτεροι δρόμοι, καλύτερες υπηρεσίες κ.λ.π.
Η σύνδεση του αφορολόγητου με αποδείξεις είναι λάθος και πόσο μάλλον να υποβάλλονται και καταστάσεις.
Το φορολογικό σύστημα πρέπει να είναι απλό.
1.ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ 12.000 €
2.Αντικειμενικά κριτήρια για επαγγελματίες και επιχειρήσεις
3.ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.Όποιος δεν μπορεί να αποδείξει τα περουσιακά του στοιχεία θα πληρώνει με πρόστιμο και ποινική δίωξη.Αν δεν γίνει αυτό δεν μπορείτε να πείσετε την κοινωνία για τις αγαθές προθέσεις σας.
4.ΑΜΕΣΑ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΔΙΑΦΘΟΡΑ και ΑΔΗΛΩΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ.(ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ-ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ-ΔΙΚΑΣΤΕΣ-ΓΙΑΤΡΟΙ-ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ-ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ )
5.ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΠΟΥ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ ΝΟΜΙΜΑ(ΤΑΞΙ-ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ)
6.ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΛΕΓΚΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΘΑΡΩΝ.(ΟΛΟΙ ΞΕΡΕΤΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΟΥ ΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ)
7.ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΦΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΩΘΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΜΕΧΡΙΣ ΟΤΟΥ ΑΝΑΘΕΡΜΑΝΘΕΙ.
8.ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑΓΩΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Αγαπητοι κυριοι ειχα σκοπο να γραψω πολλα . Παρα πολλα. Κρινοντας ομως απο τα σχολια που διαβασα μεχρι τωρα δεν ειναι απαραιτητο. Ειναι προφανες οτι οδηγειτε με πρωτοφανη ερασιτεχνισμο μια ηδη ζορισμενη και αγχωμενη κοινωνια στην απελπισια και στην αγανακτηση.
Για αλλη μια φορα στοχοποιηται η μικρομεσαια ταξη που ειναι ο ευκολος στοχος καθε κυβερνησης.
Χρειαζεστε λεφτα κ. Υπουργε? Προτου παρετε και το λαδι απο το μνημα μας θελω να ρωτησω γιατι δεν τα παιρνετε απο ολους εκεινους που για δεκαετιες βυσοδομησαν στην οικονομια μας.
Ξερετε για ποιους μιλαω.
Απο τα μεγαλα κεφαλια των σκανδαλων τυπου Χρηματιστηριου, Siemens, Βατοπεδι, δομημενα ομολογα μεχρι εκεινους τους δημοσιους λειτουργους που καταφεραν μ εναν μισθο να φτιαξουν βιλλες και πολυκατοικιες.
Το μονο που χρειαζεται να κανετε ειναι να επιβαλλετε το ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ σ οποιον εχει την παραμικρη σχεση με το Δημοσιο και ΦΥΣΙΚΑ και στους συγγενεις πρωτου βαθμου. Γιατι υπαρχουν πολλα ανηλικα τεκνα δημοσιων λειτουργων με περιουσιες.
Οταν λοιπον το κανετε και επιβαλλετε τσουχτερα προστιμα και στειλετε μερικες χιλιαδες διεφθαρμενους στη φυλακη τοτε ισως με πεισετε για τις αγαθες προθεσεις σας. Τοτε και μονο τοτε ζητηστε μου και μενα να σφιξω κι αλλο το ζωναρι. Αλλα ναστε σιγουρος οτι δεν θα χρειαστει.
Φοβαμαι ομως οτι δεν θα το κανετε κι ο λογος ειναι απλος.
Πρωτα απ ολα θα ερημωσει η Βουλη μετα τα Υπουργεια μετα οι πολεοδομιες η εφοριες τα Νοσοκομεια κ.ο.κ.
Κι επειδη αυτο δεν γινεται ακομα κι αν το θελετε ελατε για αλλη μια φορα να γδαρετε τον μικροεπιτηδευματια. Κατι θα βρειτε να παρετε.
Φροντιστε ομως να τα αξιοποιησετε σωστα. Αγοραζοντας οτι πιο συγχρονο υπαρχει στα μεσα καταστολης . Και φροντιστε πως να φυγετε μ ασφαλεια και γρηγορα απο την χωρα. Γιατι η οργη μας περισευει. Ισως εσεις προσωπικα να μην ευθυνεστε. Αν ερθει εκεινη η ωρα ομως που θα βγουν στο δρομο οι νεοπτωχοι σαρανταρηδες κι ενωθουν με τη γενια των 700 ευρω ο διαχωρισμος αθωων κι ενοχων θα ναι αδυνατος.
Μακαρι να εχετε δικιο και να τα καταφερετε ετσι οπως λετε. Κανοντας κι εμενα εφοριακο του γειτονα μου. Και να μην γινει τιποτα απο τα παραπανω. Μακαρι να κανω λαθος. Εσεις ομως ουτε ζητησατε ουτε και σας δωσαμε περιοδο χαριτος. Κι αν ο απλος κοσμακης που πρεπει να επιβιωσει με 900 ή και λιγοτερα το μηνα δεν εχει σχεδον τιποτα να χασει ακομα εσεις ρισκαρετε πολυ περισσοτερα απο το ιστορικο χαμηλο ποσοστο του Καραμανλη.
Και κατι ακομα.
Δεν περιμενω να δημοσιευσετε το παρον. Δεν περιμενω ΚΑΝ οτι θα λαβετε υποψη σας τα σχολια των υπολοιπων. Απλα σφυγμομετρειτε τις αντιδρασεις για να μετριασετε τις κακες εντυπωσεις που ηδη ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ να δημιουργησετε με επικοινωνιακα τρικ.
Λυπαμαι αν για εσας ειμαι σκληρος ή υπερβολικος σε καποια σημεια. Με βαση ομως τις σκεψεις και τα αισθηματα μου για τα σχεδια σας να χειροτερεψετε την ηδη δυσκολη καθημερινοτητα μου , πιστεψτε με , υπηρξα πολυ ευγενικος.
Ισως επανελθω σε καποιον παρομοιο ιστοτοπο δινοντας σας συγχαρητηρια για την επιτυχια σας και παραδεχομενος τη λαθος σημερινη μου κριση.
Ισως ομως επανελθω φορωντας κουκουλα και καιγοντας το υπηρεσιακο αυτοκινητο που περιφερει τη γυναικα σας στα cafe και τα μαγαζια του κολωνακιου.( Ελπιζω να ειναι κατανοητη η σημειολογια αυτη. Σαφως και δεν αναφερομαι προσωπικα στη συζυγο του Υπουργου αλλα στην χωρις οριο και τελος διασπαθιση του Δημοσιου χρηματος που συντελεσε τα μαλλα στην σημερινη κατασταση)
Με πληρη επιγνωση
Δαλλας Α.
Να μπαίνουν όλες οι αποδείξεις απο οιανδήποτε φορέα, με ενα πλαφόν της τάξης των 15000 ευρώ ή των 12000 ευρώ , αν μείνουμε σ’αυτά τα αφορολόγητα ποσά.Για να μην γίνει όμως της τρελλής, επειδή το κράτος είναι παντελώς αδύναμο, θα πρέπει να οργασνωθούν ελεγκτικοί μηχανισμοί απο τις εφορίες, με υποχρέωση των φορολογουμένων να προσκομίσουν τις αποδείξεις(δειγματοληπτικός έλεγχος), κάτι που ισχύει και σήμερα αλλά δεν εφαρμόζεται και να επιβάλλονται αυστηρές κηρώσεις στους εφοριακούς .Σημειωτέον για να δουλέψει ο μηανισμός αυτός να υιοθετηθούν πάραυτα μεταθέσεις των διευθυντών ΔΟΥ(εποπτών), εντός των εδαφικών διαμερισμάτων που κατάγονται.Αλλως πως το σύστημα και το μέτρο θα καταρρευσει απο τις πρώτες κιόλας ημέρες.
ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΤΕ? ΝΑ ΠΙΑΣΕΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΚΔΙΔΟΥΝ? ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΗ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΙΔΗ ΕΝΔΥΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΔΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΗ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΣΕ ΙΔΙΩΤΗ ΓΙΑΤΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΓΙΑΤΙ ΠΑΩ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΜΟΥ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΑΙΤΩ ΑΠΟΕΙΞΗ….ΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ, Η ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΔΩΣΩ ΦΑΚΕΛΑΚΙ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΟ ΓΙΑΤΡΟ ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΣΥΓΓΕΝΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ. ΑΛΛΑ ΑΠ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΟΣΟΥΝ…..ΔΕΝ ΕΝΤΑΣΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ…… ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΣΟ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ……ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΘΑ ΦΤΑΣΕΤΕ Σ ΑΥΤΟ? ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΥΚΟΛΟΣ ΣΤΟΧΟΣ…… ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΒΕΒΑΙΩΣ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ -ΜΙΖΕΣ-ΔΙΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ…. ΕΚΔΙΔΟΝΤΑΙ ΑΠΟΕΙΞΕΙΣ ΓΙ ΑΥΤΕΣ ? ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΤΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ?
ΑΦΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ.ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΑΝ ΕΝΑ ΠΟΣΟ ΤΟ ΛΟΓΙΣΤΗ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑ…….. ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ,ΚΑΝΕΝΑ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΠΟΣΟ, ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ. ΑΠΟ ΤΟ 1 Ε ΚΑΙ ΠΑΝΩ. ΟΛΟΙ ΖΟΥΜΕ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΟΛΟΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΚΛΑΙΓΟΜΑΣΤΕ.ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΦΟΡΛΟΓΗΣΕΤΕ ΑΠΟ 1-10.0000 ΕΥΡΩ ΜΕ 1% ΑΠΟ 10.0000 – 15.000 3% ΑΠΟ 15.000 -20.000 5% ΑΠΟ 20.000-30.000 10% ΑΠΟ 30.000-40.000 15% ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 60.000 ΜΕ 40%. ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ…ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΜΑΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ….ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑΤΑΝ ΝΑ ΒΡΗΤΕ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΤΟΝ Π Λ Ο Υ Τ Ο ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΦΘΟΝΟΣ Σ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΙΟ ΕΠΙΕΙΚΕΙΣ ΜΕ ΤΟ Ε Ι Σ Ο Δ Η Μ Α. ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΑΠ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΛΟΥΤΟ.ΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΝ ΔΗΛΩΣΗ Η ΣΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΕ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 1000 ΕΥΡΩ.
Να προστεθούν αποδείξεις από Βενζινάδικα και αποδείξεις Διοδίων!
Ταξιδεύω καθημερινά από θεσσαλονίκη 110 χλμ για να πάω και έρθω στη δουλειά μου στο Μακρύγιαλο Πιερίας. Πληρώνω το χρόνο περί τα 1000 ευρώ στα διόδια Μαλγάρων (ακόμη δεν λειτούργησαν και τα διόδια Αιγινίου!). Τα έξόδα για καύσιμα είναι περίπου 3000 ευρώ το χρόνο εκ των οποίων το 90% είναι για να πάω στη δουλειά μου. Αν ήμουν ελ.επαγγελματίας θα τα περνούσα ως έξοδα και θα τα αφαιρούσα από τα κέρδη μου προ φόρων. Ως μισθωτός γιατί δεν έχω αυτό το δικαίωμα; Ξοδεύω 4000 ευρώ το χρόνο (4 μισθούς!!) για να πάω στην δουλειά μου. Γιατί πρέπει να πληρώσω και φόρο για αυτά;
ΠΟΛΥ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟ – ΓΙΑΤΙ?
ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ – ΝΑ ΕΚΠΙΠΤΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
ΚΕΡΔΙΣΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΟΥ 1.000€ – ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ 1.000€
ΠΗΓΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ 300€
?
ΟΚ ΘΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ 700€ – ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ 300€ ΘΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ
ΠΗΓΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ?
ΚΑΜΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΟ ΠΟΣΟ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ
Θεωρώ ότι ατο Αρθρο 9, παρ. β, υποπαρ. ββ, περί έκπτωσης 20% για φροντιστήρια κλπ, θα πρέπει για λόγους δίκαιας φορολογίας να προστεθούν και οι δαπάνες ιδιωτικών σχολείων, με βάση τη λογική ότι αφού δεν επιβαρύνω την δημόσια παιδεία, δικαιούμαι κάποιας φοροαπαλλαγής. Παράλληλα η ίδια αυτή δαπάνη θα μπορούσε να αποτελεί τεκμήριο, αντίστοιχα.
Το μέτρο της γενικευμένης συλλογής αποδείξεων με το κίνητρο της φορολογικής ελάφρυνσης δεν θα οδηγήσει πουθενά. Η συναλλαγή με τον εκδότη της απόδειξης θα γίνει απλά πιο πολύπλοκη: ο εκδότης θα σταθμίζει το όφελος-ζημία από την επιλογή χωρίς-με απόδειξη και θα προτείνει τόσα με-τόσα χωρίς. Ο πελάτης θα σταθμίζει το δικό του αντίστοιχο όφελος-ζημία και θα παίρνει την τελική απόφαση. Σε κάθε περίπτωση το όφελος των συναλλασόμενων θα χάνεται από τα έσοδα του κράτους.
Οι επαγγελματίες πιστεύω ότι θα υποχρεωθούν να εκδίδουν κανονικά αποδείξεις μόνο όταν αλλάξει η νοοτροπία μέσω μιας μεγάλης καμπάνιας, ώστε να ντρέπονται οι επαγγελματίες όταν δεν κόβουν απόδειξη και να μην ντρέπονται οι καταναλωτές να ζητούν την απόδειξή τους (δυστυχώς σ’ αυτό το σημείο έχουμε φτάσει).
Ειμαι εκπαιδευτικος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αποσπασμένος στο εξωτερικό . Πως θα μπορέσω να συγκεντρωσω αποδείξεις προκειμένου να εξασφαλίσω το αφορολόγητο των 12.οοο ευρώ; σας παρακαλώ λάβετε ειδική πρόνοια για άτομα που εργάζονται στο εξωτερικό πάνω σε αυτό το θέμα.
Πρέπει να πιεστούν όλοι οι έλληνες να μαζεύουν αποδείξεις αλλά θα πρέπει να γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να μην φορολογηθούν οι χαμηλόμισθοι
Το μέτρο των αποδείξεων αν το αγκαλιάσει ο κάθε φορολογούμενους θα φέρει το προσδοκώμενο αποτελέσμα. Το Υπουργείο Οικονομικών θα πρέπει άμεσα να εκτυπώσει και να αποστείλει στον κάθε φορολογούμενο σελίδες καταγραφής αποδείξεων, έτσι ώστε η συμπλήρωση τους να πραγματοποιείται την ημέρα αγοράς προιόντων και υπηρεσιών. Με αυτό τον τρόπο θα αποφευχθεί η μαζική συμπλήρωση στο τέλος του χρόνου η οποία πυροδοτεί τις αντιδράσεις προς όφελος των απανταχού θιγομένων.
Πιστεύω ότι από το εισόδημα πρέπει να αφαιρούνται αποδείξεις εξόδων για δύο διαφορετικούς λόγους:
Α. Για να καταπολεμηθεί η φοροδιαφυγή:
1 Καύσιμα
2 Μετακινήσεις (Ταξί)
3 Αποδείξεις Συνεργείων Αυτοκινήτων
4 Αποδείξεις Τεχνικών (Υδραυλικοί, Ηλεκτρολόγοι κτλ)
5 Αποδείξεις Ένδυσης/Υπόδησης
6 Αποδείξεις Ιατρών
7 Αποδείξεις Δικηγόρων/Συμβολαιογράφων
8 Αποδείξεις Φαρμάκων/Παραφαρμακευτικών προϊόντων
9 Αποδείξεις φροντιστηρίων
10 Αποδείξεις Ενοικιαζομένων Δωματίων
11 Αποδείξεις Εστίασης (Ταβέρνες/Εστιατόρια/Πιτσαρίες κτλ)
12 Αποδείξεις Λαϊκής Αγοράς
13 Αποδείξεις Καφέ/Μπαρ/Κέντρων Διασκέδασης/Σινεμά
14 Αποδείξεις Βιβλιοχαρτοπωλείων
15 Κομμωτήρια/Νύχια/Μακιγιάζ
Β. Επειδή οι συγκεκριμένες αποδείξεις εμπεριέχουν ή είναι έμμεσος φόρος-έσοδο για την πολιτεία ή επειδή είναι υποχρεωτικά έξοδα βάση νόμου:
1. Αποδείξεις ΚΤΕΟ / Ασφάλισης Αυτοκινήτων
2. Αποδείξεις ασφάλισης (ΤΕΒΕ κτλ)
3. Αποδείξεις ΔΕΚΟ (όσο αφορά το ποσό που είναι φόρος/εισφορά Δημοτικών Τελών, ΕΡΤ κτλ, ΦΠΑ)
4. Διόδια
Νομίζω ότι στις περισσότερες περιπτώσεις από τις πιο πάνω και από άλλες που μπορεί να ξέχασα η ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ.
Εξηγούμε:
Ο επιχειρηματίας θα πρέπει να κόβει απόδειξη, ωστόσο θα ζητά ΑΦΜ πελάτη το οποίο και θα αναγράφεται στη απόδειξη.
Η ταμειακή θα αποθηκεύει το ΑΦΜ και το πληρωταίο ποσό, και ανά μήνα οι κατάλογοι αυτοί θα «ανεβαίνουν» σε site του υπουργείου από τον επιχειρηματία (ή αυτόματα από ταμειακή νέου τύπου)
Ο πολίτης θα μπορεί να μπαίνει σε αυτό το site αν το επιθυμεί και να βλέπει τα έξοδα που έχουν καταχωρηθεί στο ΑΦΜ του (και μόνο).
Και φυσικά το σύστημα θα βοηθήσει άπειρα τις εφορίες:
π.χ.
Μόλις χθές άλλαξα 3 παράθυρα και ο τεχνίτης μου έκοψε απόδειξη (χειρόγραφη) με το ΑΦΜ μου.
Μέχρι τις 15 του επόμενου κρατώ την απόδειξη και εισέρχομαι στο site του υπουργείου όπου ελέγχω τις αποδείξεις που έχουν καταχωρηθεί στο ΑΦΜ μου. Αν την δω καταχωρημένη τότε καλώς, μπορώ και να την πετάξω.
Βλέπω όμως ο τεχνίτης «ξέχασε» να την περάσει στα έσοδά του. Αμέσως βγάζω μία φωτοτυπία και την στέλνω σε διεύθυνση του υπουργείου (δωρεάν αποστολή μέσω ειδικής υπηρεσίας των ΕΛΤΑ).
Το υπουργείο κάνει τους απαραίτητους ελέγχους και ζητά από τον τεχνίτη να επαληθεύσει τα δηλωθέντα. Αν δεν διορθωθεί στέλνει έλεγχο. Αν υπάρχουν πολλές περιπτώσεις «λαθών» στέλνει έλεγχο. Φυσικά με γράμμα ενημερώνομαι και εγώ για την εξέλιξη.
Με αυτό το σύστημα ο τεχνίτης δεν πρέπει να αυτοματοποιήσει τις αποδείξεις του, αλλά στο τέλος κάθε μήνα πρέπει να περνιούνται όλες σε ηλεκτρονική μορφή (ΑΦΜ και ποσό). Ούτως η άλλως υποτίθεται ότι έχει λογιστή που το έκανε ήδη λόγω ΦΠΑ. Αν δεν θέλει να έχει λογιστή προμηθεύεται μία ταμειακή μηχανή νέου τύπου που το κάνει αυτόματα.
Στο τέλος, κατά την δήλωση εισοδημάτων του καθενός μας αφαιρούνται τα έξοδα που έχουν καταγραφεί αυτόματα, χωρίς να χρειαστεί να καταθέσουν καμία απόδειξη, αφού θα έχουν όλα επαληθευτεί από τους προμηθευτές μας.
Δίκαιο και πιστεύω ότι με λίγη επεξεργασία θα μπορούσε να είναι πρωτοποριακό. Τεχνολογικά πάντως είναι απόλυτα εφαρμόσιμο.
Εύχομαι καλή χρονιά.Αφού θέλετε να μας κάνεται όλους λογιστές να μαζεύουμε και να γράφουμε σε χαρτί τις αποδείξεις όλο τον χρόνο για να πιάσεται τους φοροφυγάδες και να αυξηθούν τα έσοδα του κράτους ,να προτείνεται να μειωθεί και ο αριθμός των βουλευτών στην βουλή γιατί να είναι 300 και να μην είναι π.χ.150 κάντε ένα υπολογισμό πόσα θα κερδίσει το κράτος και να σταματήσετε να διορίζεται αποτυχημένους βουλευτές σε υπουργικές θέσεις και διοικητές οργανισμών,χρησιμοποιήστε αυτούς που εκλέχτηκαν και που ήδη αμοίβονται από την πολιτεία δεν τους κρίνεται άξιους;ας κάνουν και αυτοί μια θυσία και να δουλέψουν μόνο με τον μισθό του βουλευτή,όπως κάνουμε και εμείς τόσα χρόνια,γιατί να πληρώνει και άλλους ο ελληνικός λαός.
Εμείς βλέπουμε ποιοί γιατροί ή υδραυλικοί κ.λ.π. δεν δίνουν απόδειξη,τα ελεκτικά όργανα του κράτους δεν μπορούν να τους βρούν; είναι τόσο δύσκολο;ή παίζονται παιχνίδια;
Η μείωση του αφορολόγητου και το συμπλήρωμα με αποδείξεις θα έχει ως παράμετρο για κάποιο λόγο πολλοί να μην μαζέψουν τις ανάλογες αποδείξεις και να πληρώσουν φόρο ή μήπως και αυτό σας βολεύει;στο τέλος θα καταργήσετε μετά και τις αποδείξεις και θα μείνουμε στο αφορολόγητο των 6000 ευρώ.
Ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να διατυπώσω την άποψή μου.
Προτείνω η απαλλαγή φόρου μέσω αποδείξεων να εξαρτάται από το δηλωθέν εισόδημα:
αν κάποιος δηλώνει 30000 εισόδημα να μπορεί να εκπέσει ακόμη και τα 20000 αρκεί να μαζέψει τις αντίστοιχες αποδείξεις. Με το τρόπο αυτό θα αναγκάσει όλους αυτούς που του παρέχουν υπηρεσίες και προϊόντα να μη φοροδιαφεύγουν και θα αυξηθούν τα έσοδα από το ΦΠΑ και από τη φορολογία εισοδήματος.
Ειναι σίγουρο ότι κάποιος που βγάζει πάνω από 12.000 εισόδημα θα σταματήσει να μαζεύει αποδείξεις μόλις φτάσει το όριο των 8000. Αν συσχετισθεί το αφορολόγητο μέσω αποδείξεων με το συνολικό εισόδημα το μετρο με τις αποδείξεις θα έχει διάρκεια για όλη την οικονομική χρήση. Επιπλεον θα εμποδίσει την ανταλλαγή αποδείξεων μεταξύ αυτών που δεν έχουν φτάσει το όριο των 6000 και αυτών που το έχουν ξεπεράσει.
Αδυνατώ ωστόσο να προτείνω οτιδήποτε για να αντιμετωπιστεί το εμπόριο αποδείξεων ή το φαινόμενο κατά το οποίο μέσω λογιστών μπορείς να συγκεντρώσεις αποδείξεις όταν σου ζητηθούν σε περίπτωση ελέγχου. Πώς μπορείτε να είστε σίγουροι ότι αποδείξεις δε θα επαναχρησιμοποιούνται σε περίπτωση που κάποιος ελεγχθεί;
Καλή επιτυχία στο έργο σας
Ολοι όσοι ασχολούνται με τα …… αφορολόγητα όρια και τις αποδείξεις, από την Κυβέρνηση ή για λογαριασμό της Κυβέρνησης, δεν επιδιώκουν τίποτε άλλο, παρά να βάλουν το χέρι της Εφορίας πιο βαθιά στην τσέπη των μισθωτών και συνταξιούχων. Αλλά και των ελεύθερων επαγγελματιών που μπορεί και να φοροδιαφεύγουν !
Διότι όσα σκέπτονται, είναι ανεδαφικά και ανεφάρμοστα.
Τέτοια μέτρα δεν μπορούν να βοηθήσουν σε τίποτα. Παρά μόνο σε κομφούζιο, σε χαρτοβασίλειο, σε αναμπουμπούλα, σε περαιτέρω κόστος του Κράτους, με αποτέλεσμα μηδέν.
Διότι σε καμία περίπτωση, κανένας φορολογούμενος δεν θα συγκεντρώσει το ποσό που λέγεται ότι θα καθιερωθεί, έστω και ανάλογο με τις αποδοχές του. Ούτε και με το σούπερ μάρκετ! Τι ποσό μπορεί να ξοδεύει κανείς μόνο στο σούπερ μάρκετ, μέσα στο χρόνο. Αλλού πάνε τα λεφτά. Σε περιπτώσεις καθημερινές που δεν φαίνονται.
Και οι μεν χαμηλόμισθοι και χαμηλοσυνταξιούχοι και να θέλουν, δεν θάχουν να ξοδέψουν. Αλλά αυτοί έτσι ή αλλιώς, δεν απασχολούν την Κυβέρνηση.
Ερχόμαστε στους εύρωστους:
Αυτοί καταναλώνουν διάφορα μεγάλα ποσά στις ΔΕΚΟ, τα οποία δεν θα υπολογίζονται. Επίσης σε ταξίδια στο χωριό τους, σε καύσιμα, σε ασφάλιστρα αυτοκινήτων, σε τέλη κυκλοφορίας, σε τέλη Δήμων, σε φροντιστήρια, σε οικονομική ενίσχυση των άνεργων παιδιών τους, ή των γερόντων γονιών τους, σε κοινόχρηστα, σε πάρα πολλά άλλα που δεν προβλέπονται.
Ακόμη σε λαϊκές αγορές που δεν δίνουν απόδειξη, σε διάφορους μικροπωλητές, σε άλλους που δεν διαθέτουν αποδείξεις; Να μην ψωνίζουν;
Και μερικά άλλα ακόμη: Μια μέση οικογένεια, πόσες φορές πάει στην ταβέρνα, πόσες φορές φωνάζει υδραυλικό, ηλεκτρολόγο, ελαιοχρωματιστή, σοβατζή, οικοδόμο; Πόσες φορές πάει στο κουρείο ή στο κομμωτήριο; Και σε ποια γειτονιά; Πόσες φορές αγοράζει ρούχα; Πάει τάχα σε γυμναστήριο;
Πόσες φορές το χρόνο πηγαίνει σε γιατρό; Δεν υπάρχουν Ταμεία Υγείας; Πόσες φορές πηγαίνει σε δικηγόρο; Μπορεί και ποτέ σε όλη του τη ζωή!
Στον κινηματογράφο και στο θέατρο θα ζητάει απόδειξη; Από την αλλοδαπή που της καθαρίζει το σπίτι θα ζητάει απόδειξη;
Προτείνονται οι αγορές με πιστωτική κάρτα; Τι θα κάνουν οι γιαγιάδες και οι παππούδες; Θα πληρώνουν και στις τράπεζες για τις κάρτες;
Προτείνεται η μετατροπή των φορολογουμένων σε λογιστές με την καταγραφή των αποδείξεων. Είναι δυνατόν; Η θα πληρώνουν λογιστές; Δηλαδή ένα βερνίκι από το ψιλικατζίδικο, απόδειξη, καταχώριση. Ένα ψωμί από το φούρνο 1 € απόδειξη, καταχώριση. Γελοία πράγματα!
Για τη μετακίνησή του ένας εργαζόμενος θέλει εισιτήρια 2€ την ημέρα, το λιγότερο. Δηλαδή 50 το μήνα, 600 το χρόνο. Από πού θα πάρει απόδειξη;
Και με εκείνη την αφαίρεση του 40% με τις 20.000 € αποδείξεις που ίσχυε τι θα γίνει; Αυτές πάνε περίπατο;
Πόσα να πούμε;
Αυτοί που είχαν καθιερώσει το φιξ αφορολόγητο, που με το χρόνο αυξανόταν, ανάλογα με την ακρίβεια, ήταν ανεγκέφαλοι, και ήρθαν οι «εγκέφαλοι» να τα διορθώσουν;
Απ όλα ένα συμπέρασμα βγαίνει: Θέλουν να μας βάλουν το χέρι στην τσέπη. Να καταργήσουν το αφορολόγητο! Που βέβαια είναι κατοχυρωμένο δικαίωμα! Κι αν είναι αυτός ο σκοπός, δε χρειάζεται τόση φασαρία. Ας το κάνουν με «κεφαλικό φόρο»! Όχι με δήθεν δημοκρατικό τρόπο!
Ετσι κι αλλιώς το ίδιο ανάλγητο πρόσωπο θα δείξουν!
Αλλού πρέπει να στρέψουν τους προβολείς τους!
Αλλα μέτρα πρέπει να σκεφτούν, να κάνουν ελέγχους, και όχι να ασχολούνται με μπακαλίστικους λογαριασμούς. Τρεις το λάδι τρεις το ξύδι, έξι το λαδόξυδο!
Ούτε όλοι οι Έλληνες έχουν Ίντερνετ ούτε οι γηραιότεροι ξέρουν να χρησιμοποιούν υπολογιστή. Πως θα λειτουργήσει το σύστημα; Γιατί δεν κάνετε τις αποδείξεις ονομαστικές με ΑΦΜ αγοραστή (όπως τα τιμολόγια) ώστε και να πιάνετε τους πωλητές αλλά και τους αγοραστές. Διότι δεν μπορεί ο αγοραστής να ξοδεύει μαύρα χρήματα και να αγοράζει βίλες, αυτοκίνητα, να ξοδεύει στα κέντρα διασκέδασης χιλιάδες ευρώ, και να δηλώνει όσο θέλει για να πάρει το αφορολόγητο. Και μέσα στο σύστημα να μπούνε και οι αγορές μετοχών και μετοχικού κεφαλαίου και άλλες μορφές επενδύσεων. Έτσι μπορεί να καταπολεμηθεί η παραοικονομία. Όχι με την εθελοντική εμφάνιση των αποδείξεων που συμφέρουν, από αυτούς που μπορούν να τις δηλώσουν. Αυτό θα πει ηλεκτρονική διακυβέρνηση. Κανένας δεν θα μπορεί ή θα θέλει να κρύψει.
ΕΙΜΑΙ ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟΔΗΞΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΩ ΑΠΟΡΩ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Στις αποδείξεις που θα εκπίπτουν να συμπεριλαμβάνονται και οι αποδείξεις από ενοίκια, ώστε να τις ζητάνε οι ενοικιαστές. Έτσι θα αντιμετωπισθεί το πρόβλημα της μη δήλωσης ή μη δήλωσης ολόκληρου του ενοικίου από τον ιδιοκτήτη.
Βέβαια, τα έσοδα από ενοίκια θα πρέπει να φορολογούνται ενιαια, μαζί με τα λοιπά εισοδήματα του ιδιοκτήτη και όχι αυτοτελώς.
ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΤΕ ΟΛΟΥΣ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ.θΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΙΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΝΩ ΣΕ ΧΩΡΙΟ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΕ ΚΕΡΔΟΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 500 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΘΑ ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΕ ΣΤΟΝ ΟΑΕΕ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 350 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΟΓΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΙΝ ΜΕ 220 ΕΥΡΩ ΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ:
ΕΓΩ 6000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ 500 χ 12 =6000 ΕΥΡΩ ΔΗΛΑΔΗ ΕΤΗΣΙΟ 12000 ΕΥΡΩ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΜΗΝΑ 1000 ΕΥΡΩ ΣΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.ΙΣΩΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ
ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΧΑΒΙΑΡΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΝΕΡΟ ΠΙΝΟΥΜΕ ΣΑΜΠΑΝΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΠΟΣΑ ΑΥΤΑ.ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ.
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ , ΔΕΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΤΕ .
ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ , ΠΑΙΡΝΩ 25000 ΕΥΡΟ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΨΩΝΙΖΩ 7000 ΕΥΡΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΣΩ ;ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ ΜΕΣΟ INTERNET ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΕΣ.
ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΤΕ ΑΣΧΕΤΟΙ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΕΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΠΕΙΤΕ ΟΧΙ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ .
ΕΑΝ ΠΕΙΤΕ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΑΣ , ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ 15000 ΕΥΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΙ Φ.Π.Α ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ .
ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΕΙΣΤΕ ΕΝΑΣ ΔΕΞΙΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΥΤΗ ΘΑ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΟΠΩς ΑΠΕΤΥΧΕ Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΣΑΣ .
ΜΕ ΕΚΤΙΜΙΣΗ
Ο ΛΟΝΔΡΕΖΟΣ
Θεωρο το μετρο λαθος μην (πετατε)την μπαλα στην εξεδρα και ενοω τους καταναλωτες θα πρεπει να κανετε αυτο που κανει και η Γερμανια για ολους τους ελευθερους επαγγελματιες αντικειμενικα κρητιρια ανα περιοχη και επαγγελμα και οχι πολλους ελεγχους με εφοριακους γιατι θα παιρνουν αυτοι τις μιζες οταν υπαρχουν παραβασεις και τα εσοδα θα υστερουν ειδαται τι κανανε οι γερμανοι στον τενιστα Boris Becker του τα πηρανε ολα χρειαζετε και εδω ενας παραδειγματισμος σε ενα μεγαλο ψαρι καντε κατι τιμωρηστε εναν δικηγορο των 18000€ με βιλλες και πισινες παρτε του την περιουσια και οχι προστιμα που δεν πληρωνοντε ποτε.Επισης θεωρο οτι εχετε κακους συμβουλους οι οποιοι φτιαχνουν νομους για τα επαγγελματα τους Δικηγορους,Γιατρους,Μηχανικους και τι ενοω εγω ζω στην κρητη οπου εχουμε 2.000.000 εκατομμυρια τουριστες εαν καθε ενας απο αυτους δεν περνει εστω μια αποδειξη των 10€ γιατι δεν θα τους ενδιαφερει η αποδειξη(εκτος και αν οταν επισκεπτονται την Ελλαδα τους ενημερωνεται στο αεροπλανο να ζητανε αποδειξεις γελια πραματα)φανταστειτε την φοροδιαφυγη ελεος αυτος ειναι νομος για παιδια του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ καντε βηματα χωρις ψεγαδια και θα θα θα θα θα.
Θα πρότεινα να γίνεται έκπτωση από το φορολογητέο εισόδημα των χρημάτων που καταβάλλονται για την παρακολούθηση προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων,ξένων γλωσσών,κπλ των ιδίων των φορολογουμένων.
Γιατί να εκπίπτουν μόνο τα δίδακτρα που καταβάλουμε για τα φροντιστήρια των παιδιών μας?
Όταν αυξηθεί το εισόδημα μας λόγω του πτυχίου, θα έρθετε να μας φορολογήσετε με μεγαλύτερο φορολογικό συντελεστή…….
Παρακαλώ απαντήστε (λάβετε υπόψιν) τα ακόλουθα ερωτήματα:
1) Τι γίνεται αν στον κατάλογο (λίστα) που θα δίνουμε στο τέλος, όπου θα αναγράφονται όλες οι αποδείξεις που μαζέψαμε, υπάρξουν λαθη στην καταγραφή στοιχείων (π.χ. λάθος αναγραφή ΑΦΜ του εκδότη μιας απόδειξης)? Πως θα γίνει ο έλεγχος / διασταύρωση;
2) Θα εκπίπτουν οι αποδείξεις ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ;
3) Τι γινεται με τα βενζινάδικα; Πρέπει να κόβουν απόδειξη κάθε φορά που βάζουμε βενζίνη; και
4) Πρέπει να μας πείτε άμεσα ποιά έξοδα θα εκπίπτουν και ποια όχι. Στο δίλημμα που θέτει κάθε ελεύθερος επαγγελματίας «αν θές απόδειξη θα πληρώσεις και το ΦΠΑ» απαντάω θετικά μόνο αν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση ότι η απόδειξη του θα εκπίπτει. Αλλιώς δεν έχω λόγο να τη ζητήσω και να πληρώσω ΦΠΑ.
Ευχαριστώ.
Λύστε μου μια απορία
Θα πάω σε μια ταβέρνα με άλλες 6 φίλες μου για φαγητό και θα πληρώσουμε ας πούμε 150ευρώ. Ποια θα κρατήσει στο τέλος την απόδειξη???
Ή μήπως να πούμε στον ταβερνιάρη να μοιράσει το ποσό και να μας δώσει τελικά 7 αποδείξεις για να είμαστε όλες ευχαριστημένες??????
Θα ήθελα να σας ρωτήσω για ποίο λόγο να μην δικαιολογούνται τα χρήματα που δίδονται σαν διατροφή στις πρώην συζύγους για τα παιδιά. Σχεδόν πάντα είναι ένα σημαντικότατο ποσό το οποίο δεν εμφανίζεται πουθενά στην ετήσια φορολογική δήλωση , εκτιμάται από την εφορία ότι καταναλώνεται αυτό το ποσό προς ιδία χρήση ενώ ταυτόχρονα υπάρχει και μείωση του μισθού καθόσον φαινόμαστε άνευ οικογενειακών βαρών.
Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι η δήλωση αυτού του ποσού στην ετήσια φορολογική δήλωση θα έδειχνε το πραγματικό εισόδημα του φορολογούμενου χωρισμένου και κατ επέκταση δεν θα φορολογούταν για εισοδήματα που δεν λαμβάνει στην ουσία.
Ειδικά για τους ελεύθερους επαγγελματίες (που ως γνωστόν φοροδιαφεύγουν συστηματικά και υπερβολικά):
α. Το πράττουν με την θέλησή τους και με δική τους πρωτοβουλία.
β. Το κίνητρό τους είναι κατά βάση οικονομικό.
γ. Γνωρίζουν ότι ουσιαστικά κλέβουν όλους τους υπόλοιπους.
δ. Γνωρίζουν ότι ο πελάτης τους στον οποίο δεν δίνουν απόδειξη (ή δίνουν μικρότερης αξίας) δεν έχει κανένα όφελος να το ζητήσει (εκτός μιας μικρής έκπτωσης που θα έχει στην εφορία).
ε. Τα πρόστιμα που θα κληθούν να πληρώσουν εάν και εφόσον μια αδιάφθορη ελεγκτική υπηρεσία τύχει να τους ελέγξει δεν αντισταθμίζει τα οφέλη της συστηματικής φοροδιαφυγής σε καθημερινή βάση.
Συνεπώς προτείνω την απληστία και ανηθικότητα να την αντιμετωπίσουμε με τα ίδια όπλα, να γίνουν δηλαδή όλοι οι Έλληνες πολίτες δυνητικοί φοροελεγκτές με την εξής λογική (παραθέτω μια υπερβολική ίσως φιλοσοφία αλλά ενδεχομένως μπορεί να εφαρμοσθεί και κάτι λιγότερο αυστηρό):
α. Πρόστιμο για κάθε ποσό φοροδιαφυγής π.χ 500 φορές.
β. Καταναλωτής-πελάτης θα δύναται να καταγγείλει με στοιχεία (ακόμα και με χρήση δημοσιογραφικών μεθόδων) σε σφραγισμένο φάκελο σε κρατική υπηρεσία και να δικαιούται αυτομάτως 80% του προστίμου.
Να σημειωθεί ότι ανάλογης μορφής διαδικασία έχει και η Αμερικανική Εφορία (www.irs.gov) που ως γνωστόν δεν αστειεύεται.
Ένας τέτοιος νόμος , θα αυξήσει εξαιρετικά το ρίσκο που αναλαμβάνει κάθε φοροφυγάς και πολύ απλά θα δίνει απόδειξη από μόνος του χωρίς εμείς να του το ζητάμε.
Ας σκεφτεί καθένας μας πώς θα ενεργούσε ένας π.χ εστιάτορας αν ήξερε ότι κάθε πελάτης του μπορεί να ξοδέψει 50 ευρώ για φαγητό και να κερδίσει μετά 20000 ευρώ (αν δεν του δώσει απόδειξη) ενώ αυτός θα καλούνταν να πληρώσει 25000 ευρώ. Νομίζω θα έδινε αποδείξεις από μόνος του χωρίς καμμία συζήτηση.
ΔΗΛΑΔΗ ΚΥΡΙΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ,ΓΙΑΤΙ,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ.ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΟΧΡΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΩ ΚΑΙ ΕΡΧΟΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΟΧΙ ΝΑ ΣΚΟΡΠΑΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ,ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΥΤΑ!!!
ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΟΥΜΕ ΕΝΟΙΚΙΑ,ΔΙΔΑΚΤΡΑ,ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ, ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΜΕ!!!
ΕΑΝ ΤΟΥ Κ.ΥΠΟΥΡΓΟΥ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΑΛΛΙΔΑ ΖΟΥΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΕΞΟΔΑ.
ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ Υ.ΟΙΚ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ.
ΦΤΑΞΤΕ ΜΙΑ FINANCA DI GUARDIA ΣΕ ΕΛΗΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΑΝΕΙΣΜΟ ΜΑΣ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
Μην κάνετε τό λάθος να βάλετε τους φορολογούμενους να φτιάξουν καταστάσεις με όλες τις αποδείξεις που θα μαζεύουν. Ειναι εκτός πραγματικότητας αυτός που το πρότεινε. Με ποιό τρόπο θα γίνει διασταύρωση . Εδώ τρομάζουν να συντάξουν τις συγκεντρωτικές καταστάσεις τιμολογίων οι εταιρείες που υποτίθεται έχουν οργανωμένα λογιστήρια. Αναλυτικές καταστάσεις θα είχαν νόημα μόνο από αποδείξεις ελεύθερων επαγγελματιών οι οποίες επειδή ανά φορολογούμενο δεν είναι μεγάλες σε αριθμό θα μπορούσε να υποβάλλονται σε φόρμα μέσω internet ωστε να επεξεργάζονται κατάλληλα.Οι υπόλοιπες να δηλώνονται συνολικά ανά κατηγορία δαπάνης (ποσότητα αποδείξεων – αξία).
Σχετικα με τα κινητρα για ληψη αποδειξεων εχω να παρατηρησω τα εξης :
α) Κανω εργασια με ενα ηλεκτρολογο – υδραυλικο – συνεργειο κλπ ελευθερους επαγγελματιες , ζητω αποδειξη και μου λεει ευχαριστως αλλα θα επιβαρυνθεις συν 19 % το ΦΠΑ. Εχω κινητρο να πληρωσω το 19% ,περαν απο τη φορολογικη συνειδηση ? Μηπως αν το 19% ηταν 10% θα κοβονταν περισσοτερες αποδειξεις απο τους ελευθερους επαγγελματιες ?
β) Οι αποδειξεις για δαπανες που θα μαζευει ο κοσμος θα ειναι εκατονταδες μικρα χαρτακια κατα το πλειστον , πως θα υποβαλλονται και πως θα ελεγχονται για την ορθοτητα τους απο τον ελεγχτικο μηχανισμο ?
Ευχαριστω ευχομαι καλη δυναμη και καλη Χρονια
Η σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ πολιτών και κράτους δημιουργείται μόνον όταν υπάρχει μια κοινή, το ίδιο κατανοητή για όλους γλώσσα.
Πριν ο υπουργός ζητήσει την εμπιστοσύνη αλλά και τη γνώμη των πολιτών, πριν προβεί σε «δεσμεύσεις» και «υποσχέσεις» για «ισότιμη» κατανομή φορολογικού βάρους, θα πρέπει να διευκρινίσει ποιά είναι κατ’αυτόν και την Κυβέρνησή του τα «χαμηλά» και «μεσαία» εισοδήματα και ποια θεωρεί ως «φοροδοτική» τους ικανότητα.Επίσης πριν ο αρμόδιος για τα οικονομικά υπουργός διαρρεύσει πληροφορίες για πάγωμα μισθών και συντάξεων, θα πρέπει να δείξει ότι γνωρίζει πως η φορολογία εισοδήματος δέν αφορά το μισθό ή τη σύνταξη του φυσικού προσώπου αλλά το ετήσιο οικογενεικό του εισόδημα. Ο «υψηλός» μισθός ή σύνταξη των 2000 ευρώ αποτελεί συνήθως το συνολικό ετήσιο εισόδημα δυο τουλάχιστον φυσικών προσώπων μιας οικογένειας(συχνά προστίθενται ανήλικα ή άνεργα ενήλικα τέκνα).
Έτσι οι πολίτες θα γνωρίζουν «ποιός» είναι πράγματι ο υπουργός και «ποια» η Κυβέρνηση που απευθύνεται σ’αυτούς.
Όσον αφορά το αφορολόγητο ποσό της κλίμακας για τους μισθωτούς και συνταξιούχους, αυτό έχει κριθεί απο την Πολιτεία επι σειρά ετών ως το ελάχιστο ποσό που απαιτείται για να καλύπτουν τις βασικές ανάγκες της οικογενείας τους με βάση το ετήσιο κόστος διαβίωσης και για παράλληλη ισότιμη κατανομή φορολογικού βάρους σ’αυτούς έναντι των λοιπών φορολογουμένων.Κάθε συνδεση, με οποιοδήποτε πρόσχημα, του αφορολογήτου αυτού ορίου με προσκόμιση αποδείξεων, αποτελεί υποκρισία για τη με έμμεσο τρόπο άδικη αύξηση της φορολογίας και τη συγκάλυψη της κατάργησης υφισταμένων πρόσθετων φοροαπαλλαγών(φορολογικές απαλλαγές άνω του ορίου της κλίμακας με την προσκόμιση αποδείξεων). Το μέτρο αυτο είναι ιδιαίτερα επιβαρυντικό για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά μισθωτών και συνταξιούχων αφου ο αναγκαστικός περιορισμός των αγορών τους προκειμένου να προβούν στην κανονική περιοδική αποπληρωμή των οφειλών τους, θα οδηγήσει τελικά σε αυξημένη φορολογία.
ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ
Ακούγεται ότι στις αποδείξεις θα συμπεριλαμβάνονται αγορές ακόμη και από τα περίπτερα, ενώ όλες θα καταγράφονται ( ΑΦΜ , ημερομηνία, ευρώ ) σε καταστάσεις.
Δηλαδή θα πρέπει , εάν καθημερινά αγοράζουμε 1 ψωμί από το αρτοποιείο, να γράψουμε 300 φορές τα παραπάνω στοιχεία για να δικαιολογήσουμε 365x 0.80 ευρώ= 292 ευρώ. Το ίδιο θα επαναλάβουμε και για τις άλλες καθημερινές μικροανάγκες (γάλα, τσιγάρα κλπ.).Ούτε σχολική τιμωρία να είχαμε.
Η πρόταση είναι: ποσά μέχρι 8 ή 10 ευρώ να καταγράφονται συγκεντρωτικά δηλαδή :
σύνολο μικροαποδείξεων: 300 , ευρώ: 292 .
To μέτρο της αναλυτικής καταγραφής να ισχύσει για τα μεγαλύτερα ποσά.
Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά.
Διάβασα αρκετά γύρω από αυτό το μέτρο το οποίο επιθυμεί να εφαρμόσει η κυβέρνηση και ομολογώ είμαι πολύ απογοητευμένος.
Καταρχήν όσων αφορά το αφορολόγητο, ουσιαστικά μειώνεται σε πολλές περιπτώσεις. Και θα πάρω την δικιά μου, είμαι ξενοδοχουπάλληλος, εργάζομαι 7 μήνες τον χρόνο και το υπόλοιπο είμαι άνεργος. Το εισόδημά μου είναι λίγο κάτω από τα 12.000 ευρώ. Ενοίκιο δεν έχω μιας και μου παρέχεται δωρεάν από το ξενοδοχείο όπως και το φαγητό, τους υπόλοιπους 5 μήνες ζώ με τους γονείς μου, οπότε τα έξοδα μου μετα βίας φθάνουν τα 3.000 ευρώ. Δεν έχω αρρωστήσει, δεν έχω κάνει καμια μεγάλη αγορά. Ας πούμε ότι προσκομίζω όλες τις αποδείξεις. Μου μένει ένα υπόλοιπο 3.000 ευρώ για το οποίο θα φορολογηθώ. Απο πότε κύριοι υπουργοί και κε. Πρωθυπουργέ θεωρούμε υψιλόμισθος και πρέπει να φορολογηθώ? Πραγματικά αυτό με εξοργίζει. ΄Ενα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων ψωνίζει από λαικές αγορές είτε οπωρολαχανικά είτε ρούχα και δεν λαμβάνουν αποδείξεις. Μήπως θα έπρεπε να υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να μαζεύουμε και να εκπίπτουν από την δήλωσή μας? Μήπως με το μέτρο αυτό έχετε σκοπό να μας τα πάρετε και πάλι? Και γιατί οι λογαριασμοί ΔΕΚΟ δεν θεωρούνται ως έξοδα? Δεν πληρώνουμε γι’αυτά? Μήπως επειδή είμαστε αναγκασμένοι να πληρώνουμε για τις ΔΕΚΟ γιατί χωρίς νερό και ρεύμα δεν μπορούμε να ζήσουμε? Συζητάται και πάλι για αυξήσεις σε τσιγάρα, ποτά, βενζίνη και αύξηση Φ.Π.Α. γιατί είναι πολύ κάτω από τον μέσο όρο της Ευρωπαικής Ένωσης, είπατε ποτέ τον μέσο όρο μισθών της ευρωπαικής ένωσης? Το ξέρετε ότι ο κατώτατος μισθός στο Λουξεμβούργο είναι περί τα 1.700 Ευρώ?? Μήπως μας κλέβετε και πάλι? Λέτε ότι ο κόσμος φοροδιαφεύγει, γιατί δεν κάνετε αναδρομικό έλεγχο όλων των δηλώσεων την τελευταία δεκαετία σε όλους τους πολίτες, τί εισόδημα δήλωναν, τί κατέχουν και η διαφορά είναι μέρος των χρημάτων που ζητάτε? Γιατί δεν εφαρμόζετε αυτό το μέτρο και για ακόμα μία φορά θα κλειθούμε να πληρώσουμε και πάλι?? Μήπως δεν μπορείτε να πάτε κόντρα στους κατέχοντες? Μόνο το μέτρο του πόθεν έσχες αν εφαρμοστεί πιστά, χωρίς διαφθορά, θα βρεθούν όλα τα λεφτά που λείπουν? Εγώ πιστεύω πως ναι…όλα τα υπόλοιπα είναι αστεία…όπωςγια παράδειγμα οι παππούδες μου, δεν βλέπουν να πάρουν τα φάρμακά τους, τώρα με αυτόν τον νόμο θα γίνουν αυτομάτος και λογιστές…
Ειλικρίνα είμαι πολύ απογοητεύμένος και αν εφαρμοστούν όλα αυτά τα μέτρα, δεν βρίσκω λόγο να σας ψηφίσω, ούτε τώρα ούτε ποτέ ξανά, να μου κοπούν τα χέρια…όχι μόνο δεν θα ξαναβγείτε κυβέρνηση αλλά θα είναι τόσο μεγάλη η ήττα σας που θα θυμίζει την προηγούμενη κυβέρνηση. Ο κόσμος ξύπνησε…ήρθε η ώρα να ξυπνήσετε και εσείς.
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΡΑ
Υ.Γ. Αν δίνατε το παράδειγμα εσείς οι πολιτικοί πρώτα, ο κόσμος θα ακολουθούσε. Αν για παράδειγμα αλλάζατε νόμους, όπως η παραγραφή αδικήμάτων και την κάνατε όπως ισχύει για τον υπόλοιπο λαό, αν δεν βγαίνατε στην σύνταξη μετά από μία ή δύο τετραετίες, αν οι μισθοί σας και τα προνόμια σας ήταν λιγότερα, αν δικάζόταν έστω και ένας για όλα αυτά τα σκάνδαλα, αν έστω και ένας φυλακιζόταν για όλα αυτά τα σκάνδαλα, πιστέψτε με θα σας πιστεύαμε περισσότερο…και θα βοηθούσαμε περισσότερο…
Δεν πρέπει το αφορολόγητο από τις 12000 ευρώ να κατέβει στις 6000 από ότι ακούω,γιατί δεν μπορούμε να μαζέψουμε τόσες πολλές αποδείξεις για να πάμε πάλι στο αφορολόγητο των 12000 ευρώ.Και πάλι εμείς πρέπει να ταλαιπωρηθούμε μαζεύοντας όλο το χρόνο αποδείξεις.Θα μπορέσουμε στο τέλος να βρούμε άκρη με μια σακούλα αποδείξεις;Ποιός θα τις μετρήσει;Εδώ θέλει να μετράμε και να γράφουμε όπως λέτε σε χαρτί μια εβδομάδα,θα μας κάνετε όλους λογιστές;Εχουμε και άλλα προβλήματα.
Προτείνω για τις αποδείξεις,να παραμείνει το αφορολόγητο όπως είναι και να δωθεί το κίνητρο των αποδείξεων αλλά από 12000 ευρώ και πάνω σαν μπόνους σε αυτούς που θα μαζεύουν,όσο περισσότερες μαζεύεις τόσο καλύτερα να ειναι.
Μην μας ταλαιπωρείται άλλο.Ευχαριστώ.
Να περνούν όλες οι αποδείξεις!!!! Είμαι μισθωτός του δημοσίου και δηλώνω 11.700 ευρώ ετησίως. Αν δεν περνάνε πάγια έξοδα όπως ΟΤΕ, ΔΕΗ, κινητό, νερό κτλ. τότε θα καταλήξω να πληρώνω εφορία αφού δεν μπορώ να πιάσω το όριο των 6000ευρώ με αποδείξεις!!! Άρα θα είμαι 6000 αφορολόγητο και ό,τι καταφέρω να δηλώσω επιπλέον με αποδείξεις.
Τι κοροΐδία είναι αυτή????? Και ποιος σας είπε ότι θα ξοδέψω το μισό εισόδημά μου σε σούπερ μάρκετ και παπούτσια για να δηλώσω αυτές τις 6000ευρώ αποδείξεις??? Ή μήπως να αφήσω απλήρωτους τους λογαριασμούς για να έχω μετά να πληρώσω την εφορία???? Αίσχος!!!!
Μισθωτός του δημοσίου είμαι, δεν μπορώ να κρύψω ούτε ένα ευρώ από το εισόδημά μου!!!!!!!!!!
Για λόγους καθαρά σεβασμού προς τον εαυτό μας και κυρίως ως χρέος απέναντι στην κοινωνια και στην πατρίδα μας πρέπει να ζητάμε αποδείξεις από παντού.
Οι αποδείξεις πρέπει να μαζευόνται από όλους και για όλα. Από super market και πρατήρια βενζίνης, μέχρι μηχανικούς,γιατούς αλλά και δικηγόρους. Επειδή όμως ως λαός δεν φημιζόμαστε για την κοινωνική μας ευαισθησία και πάντα επιζητούμε και κίνητρα, πρέπει λοιπόν το ώφελος από τις φοροελαφρύβσεις που θα προκύπτει από τις αποδείξεις, να είναι μεγαλύτερο από τις «εκπτώσεις» που θα μας κάνουν οι επαγγελματίες για να μην μας κόψουν απόδειξη.
Όλοι επιτέλους πρέπει να καταλάβουμε τις υποχρεώσεις μας και να αναλάβουμε τις ευθύνες μας. Πιάσαμε πάτο. Πραγματικά δεν υπάρχει άλλη ευκαιρία.
Για το καλό του τόπου, καλή επιτυχία και καλά μυαλά στους κυβερνόντες.
Ευχαριστώ
Κάτοικοι εξωτερικού
Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ
Είμαι συνταξούχος και για σοβαρώτατους οικογενειακούς λόγους διαμένω σε χώρα της Ευρωπαικής Ένωσης , όπου γίνεται σχεδόν το σύνολο των καταναλωτικών μου δαπανών.
Για να μην υπάρξει άδικη φορολογική μεταχείριση σε βάρος των Ελλήνων κατοίκων του εξωτερικού που φορολογούνται στην Ελλάδα,
θά πρέπει να μην ισχύσει για αυτούς το μέτρο της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα των καταναλωτικών δαπανών,βάσειτων αποδείξεων
ή να δύνανται να συνυποβάλουν με την φορολογική τους δήλωση τις αποδείξεις της χώρας διαμονής τους.