Πρέπει να προστεθούν ή να αφαιρεθούν κατηγορίες δαπανών προς έκπτωση και ποιες; Ποιες αλλαγές προτείνετε σε σχέση με τα εκπιπτόμενα από το εισόδημα ποσά; Οι εκπτώσεις δαπανών θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν ένα μέρος του αφορολογήτου ορίου που ισχύει σήμερα;
Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
- 251 Σχόλια26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχους
- 2.545 ΣχόλιαΓενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
- 146 Σχόλια27) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν επίσης έμφαση σε αποκεντρωμένα φορολογικά έσοδα υπέρ της τοπικής αυτοδιοίκησης
- 200 Σχόλια21) Προτείνεται η υποβολή φορολογικών δηλώσεων αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Για όσους χρειάζεται η ηλεκτρονική δήλωση θα μπορεί να υποβάλλεται μέσω των ΚΕΠ ή μέσω λογιστικών / φοροτεχνικών γραφείων.
- 133 Σχόλια22) Για όσους φορολογούμενους έχουν εισοδήματα αποκλειστικά από μισθωτές υπηρεσίες προτείνεται η αποστολή από το Υπουργείο Οικονομικών προσυμπληρωμένης δήλωσης και η απαλλαγή της υποχρέωσης του φορολογούμενου να υποβάλλει δήλωση εφόσον συμφωνεί με τα στοιχεία της προσυμπληρωμένης δήλωσης.
- 112 Σχόλια23) Προτείνεται η επέκταση των συναλλαγών των πολιτών με τις ΔΟΥ μέσω διαδικτύου καθώς και η εξυπηρέτησή τους από σημεία εξυπηρέτησης εκτός ΔΟΥ.
- 187 Σχόλια24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;
- 128 Σχόλια25) Ποιες άλλες διαδικασίες που προβλέπονται για τη συμμόρφωση προς τη φορολογική νομοθεσία πιστεύετε ότι θα μπορούσαν να καταργηθούν ή να απλοποιηθούν χωρίς κίνδυνο απώλειας φορολογικών εσόδων για το δημόσιο;
- 501 ΣχόλιαΝομοθετικά Μέτρα για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής / Εισαγωγή
- 287 Σχόλια15) Προτείνεται η πληρέστερη καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων του φορολογούμενου στη φορολογική δήλωση έτσι ώστε να υπάρχει μια συνολική εικόνα της οικονομικής του κατάστασης.
- 210 Σχόλια16) Προτείνεται η διεξαγωγή των εμπορικών συναλλαγών από μια αξία και άνω, αποκλειστικά με χρέωση / πίστωση επαγγελματικών τραπεζικών λογαριασμών ανοικτών στη πρόσβαση των φορολογικών υπηρεσιών.
- 91 Σχόλια17) Προτείνεται η επιβολή επιπλέον φορολογίας στις συναλλαγές με εξωχώριες (off shore) εταιρείες.
- 34 Σχόλια18) Προτείνεται η επιβολή νέων ρυθμίσεων για τις ενδοομιλικές συναλλαγές.
- 739 Σχόλια19) Επισημαίνεται ότι το προαναφερθέν μέτρο για την επέκταση των εκπτώσεων από το φορολογητέο εισόδημα φυσικών προσώπων ποσών βάσει αποδείξεων αγορών, έχει επίσης ως στόχο τον περιορισμό της φοροδιαφυγής.
- 261 Σχόλια20 Προτείνεται η δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο των εισοδημάτων που δηλώνονται από ελεύθερα επαγγέλματα και επιχειρήσεις στο βαθμό που αυτό θα κριθεί αποδεκτό από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
- 144 Σχόλια11) Προτείνεται η διαφοροποίηση των συντελεστών φορολόγησης των διανεμόμενων και των αδιανέμητων κερδών.
- 118 Σχόλια12) Ποιες από τις ισχύουσες φοροαπαλλαγές προς επιχειρήσεις πρέπει να καταργηθούν;
- 107 Σχόλια13) Προτείνεται η σταδιακή κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και η ενσωμάτωση των απαραίτητων διατάξεων στη φορολογία εισοδήματος.
- 152 Σχόλια14) Προτείνεται η επανεξέταση του ειδικού καθεστώτος φορολόγησης των ενοικίων των ιερών ναών, μονών, κοινωφελών ιδρυμάτων κλπ.
- 671 Σχόλια7) Προτείνεται η κατάργηση του ΕΤΑΚ και η αντικατάστασή του με προοδευτική φορολόγηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας.
- 312 Σχόλια8) Προτείνεται η επαναφορά του φόρου κληρονομιάς και των γονικών παροχών με υψηλότερο αφορολόγητο.
- 338 Σχόλια9) Ποιους από τους ισχύοντες φόρους στα ακίνητα θεωρείτε άδικους ή αναποτελεσματικούς; Γενικότερα ποιες αλλαγές θα προτείνατε στο σύστημα φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας;
- 170 Σχόλια10) Προτείνεται η αποτελεσματική φορολόγηση των ακινήτων που ανήκουν σε εξωχώριες (offshore) εταιρείες.
- 1.713 Σχόλια1) Προτείνεται μια ενιαία, προοδευτική, τιμαριθμοποιημένη φορολογική κλίμακα για όλα τα εισοδήματα.
- 1.993 Σχόλια2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
- 412 Σχόλια3) Προτείνεται η κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης των μερισμάτων από μετοχές και των διανεμόμενων σε φυσικά πρόσωπα κερδών των επιχειρήσεων και η ένταξή τους στην ενιαία φορολογική κλίμακα ατομικού εισοδήματος.
- 677 Σχόλια4) Προτείνεται η κατάργηση φοροαπαλλαγών ή αυτοτελούς φορολόγησης εισοδημάτων όταν δεν επιβάλλονται από λόγους κοινωνικής ευαισθησίας ή αντικειμενικά οικονομικά αίτια.
- 861 Σχόλια5) Προτείνεται ο λογιστικός προσδιορισμός βάσει λογιστικών καταστάσεων των εισοδημάτων όλων των κατηγοριών ελεύθερων επαγγελματιών και επιτηδευματιών και η κατάργηση του ειδικού τρόπου φορολόγησης που ισχύει για ορισμένες κατηγορίες επαγγελμάτων.
- 248 Σχόλια6) Προτείνεται η φορολόγηση της υπεραξίας από βραχυχρόνιες χρηματιστηριακές συναλλαγές με συμψηφισμό των ζημιών.
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
23 Δεκεμβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Ιανουαρίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1.993 Σχόλια 13740 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
Θεωρώ ότι είναι άδικο για τα χαμηλά εισοδήματα η κατάργηση του αφορολόγητου ποσού και η σύνδεσή του με τις προσκομιζόμενες αποδείξεις εκτός αν μέσα σε αυτές υπολογίζονται και οι δαπάνες για τις ΔΕΚΟ και όλα τα είδη διατροφής και πρώτης ανάγκης ενός νοικοκυριού. Είναι επίσης άδικο να αφαιρούνται από το εισόδημα δαπάνες πολυτελούς διαβίωσης τις οποίες για να τις κάνει κάποιος σίγουρα δεν είναι χαμηλού εισοδήματος.
Νομίζω ότι θα ήταν δικαιότερο να υφίσταται το αφορολόγητο ποσό και ανάλογα με το δηλωθέν εισόδημα να αφαιρείται ο ΦΠΑ ή μέρος του,των προσκομιζομένων αποδείξεων (εξαιρουμένων κάποιων ειδών) έως ένα ποσό που θα εξαρτάται απο το συνολικό οικογενειακό εισόδημα και τα δηλωθέντα περιουσιακά στοιχεία. Με αυτόν τον τρόπο έχουν όλοι κίνητρο να παίρνουν αποδείξεις, το κράτος εισπράτει το σωστό ΦΠΑ, όλοι δηλώνουν υποχρεωτικά τα πραγματικά τους εισοδήματα και σταματά στο μέλλον να υφίσταται αυτό το ανάμεσα στους πολίτες και το κράτος ποιός θα φανεί πιο έξυπνος να πάρει πιο πολλά.
Υπήρξα για 4 χρόνια ιδιωτικός υπάλληλος, για 20 χρόνια ελεύθερος επαγγελματίας και τα τελευταία 3 χρόνια είμαι Δημόσιος υπάλληλος, μπορώ να βεβαιώσω ότι δεν είναι όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες και ας τους μεταχειρίζεται το κράτος έτσι και δεν είναι όλοι οι Δημόσιοι υπάλληλοι ίσοι μισθολογικά και μάλιστα με μεγάλες αποκλίσεις. Από όλη αυτή την επαγγελματική μου εμπειρία όμως έχω το μεγάλο παράπονο απο το Ελληνικό κράτος «Γιατί πάντα φταίω εγώ όταν κάτι δεν πάει καλά και εκόντας -ακόντας πληρώνω τα σπασμένα; Πότε κάποιος υψιλόβαθμος μεγαλοθεσίτης που έφαγε ή κακοδιαχειρίστηκε τον κόπο μου τιμωρήθηκε; Γιατί δεν κατασχέθηκε ποτέ η περιουσία κάποιου που, αποδεδειγμένα με αδιάβλητο τρόπο, καταχράστηκε δημόσιο χρήμα;»
Έχω τρία παιδιά και είμαι αποφασισμένη στα πλαίσια των δυνατοτήτων μου να προσπαθήσω να ζήσουν σε ένα κράτος που δεν θα ζητά μόνο αλλά και θα αποδίδει αυτά που πρέπει στους πολίτες του.
Κύριοι υπεύθυνοι αυτού του τόπου πάρτε τις αποφάσεις σας όσο είναι καιρός και όσο ακόμα αντέχουν οι πλάτες μας, τα παιδιά μας πρέπει να ζήσουν καλύτερα , το κόστος αν πρέπει ας πέσει σε μας.
Κύριε Υπουργέ
Προτείνω να επιβάλετε ΦΠΑ σε Γιατρούς και Δικηγόρους
Καθώς και υποχρεωτική χρήση ταμειακής μηχανής σε όλα τα
Ιατρία. Είναι γεγονός ότι σε ένα συνηθησμένο επισκεπτήριο ένας
Γιατρός έχει έσοδα απο 400,00 εως 1200,00 ευρώ. Άρα το μηναιο
εισόδημα του Γιατρού ανερχεται απο 4.800,00 εώς 20.000,00.
Υπάρχουν και ορισμένοι που έχουν μεγαλύτερα έσοδα. Εργάζονται
στο ΙΚΑ σε Ιδιωτική Κλινική και έχουν και Ιατρίο.
Πρέπει να πληρώνουν τους φόρους που τους αναλογούν.
ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΞΟΔΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΙΩΣΗ,ΟΠΩΣ ΛΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ , ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, SUPER MARKET,ΙΑΤΡΙΚΑ ΕΞΟΔΑ,Κ.Λ.Π
ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΜΠΙΠΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ, ΕΙΜΑΙ ΓΟΝΕΑΣ 3 ΤΕΚΝΩΝ,ΑΜΟΙΒΟΜΑΙ ΜΕ ΔΕΛΤΙΟ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ,ΔΗΛΑΔΗ (ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ)ΣΕ ΝΠΔΔ,ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΔΗΛ. ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ,ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗ ΟΡΙΟΥ,ΟΠΩΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛ/ΡΟΥΣ ΕΠΑΓ/ΤΙΕΣ,ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΗ ΔΙΟΤΙ ΟΣΟΙ ΑΜΟΙΒΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΕΛΤΙΟ ΣΕ ΝΠΔΔ,ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΕ
Θα πρέπει οι φορολογούμενοι να μη ξέρουν ποιές αποδείξεις θα εκποίπτουν για την μείωση του φορολογητέου εισοδήματος.
Το ποιές αποδείξεις θα εκποίπτουν να ανακοινώνεται κάθ Ιανουάριο.
Επίσης το αφορολόγητο ποσό να είναι ανάλογο των αποδείξεων , με εξαίρεση τους έχοντες εισόδημα μόνο από σύντάξεις.
Θα πρέπει αν οι καταναλωτικές δαπανες είναι μέρος του αφορολογητου ποσού να επεκταθούν και σε άλλες κατηγορίες πρΪόντων και υπηρεσιών αλλά αντιπροσοπευτικές των αναγκών της καθημερινότητας της μέσης ελληνικής οικογένειας
ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΑΥΤΟ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΓΙΑΥΤΟ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΑΜΕ;ΝΑ ΤΑ ΛΕΓΑΤΕ ΑΥΤΑ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΕΠΑΡΧΙΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΑΒΕΡΝΕΣ ΣΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΣΤΑ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ;ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ!ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ ΥΦΑΡΠΑΓΗΣ ΤΩΝ ΧΑΜΗΛΩΝ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ !ΤΑ ΥΨΗΛΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΞΟΔΕΥΟΥΝ!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΕΥΘΥΝΩΝ ΠΛΟΥΣΙΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΑΤΟΡΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ!
ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΟΡΙΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ,
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΠΛΕΞΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΗΔΗ ΠΕΡΙΠΛΟΚΟ
ΚΑΙ ΑΣΑΦΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ…Η ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΕΙΡΑ ΜΑΣ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΜΕΤΡΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ..ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΕ ΚΑΛΑΘΟ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ
ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΛΕΓΧΟΝΤΟΣ…
Ξοδεύω περίπου 200 ευρώ το μήνα σε ΒΕΝΖΙΝΗ κυρίως για μετακίνηση στην εργασία μου διότι στην Θεσ/νίκη και στις πολύ κοντινές σ’αυτήν περιοχές υπάρχει τρικτοκοσμικό δίκτυο συγκοινωνιών, αυτό το ποσό δεν θα πρέπει να συνυπολογίζεται με αποδείξεις από τα πρατήρια καυσίμων?
Ομοίως χρειάζομαι 500 ευρώ σε ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ. Τα παραπάνω, πάντα με τη σημερινή απαράδεκτα υψηλή τιμή των καυσίμων-γνωστό όμως γιατι- σε σχέση με την τιμή του βαρελιού και τον ηπιότατο χειμώνα που μέχρι στιγμής έχουμε.
Επίσης θέλω 400 ευρώ το μήνα για ψώνια απο SUPER MARKET και ΛΑΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ αυτά δεν θα πρεπει να υπολογίζονται?
Πληρώνω το δίμηνο 350 ευρω σε ΔΕΚΟ (ΔΕΗ-ΟΤΕ-ΝΕΡΟ)σ’αυτά περιλαμβάνονται οι δυσθεώρητοι και χωρις καμμία προσφορά στο κοινωνικο σύνολο μισθοι, των «στελεχών» της ΕΡΤ που εξευτελίζουν την έννοια του μισθωτου των 700,800 &1500 ευρω, καθώς και δημοτικά τέλη ενός Δήμου άνω των 10,000 κατοίκων που δεν έχει ούτε μία παιδική χαρά.Αυτά τα ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΑ δεν θα πρέπει να συνυπολογίζονται?
Τα στερούμενα κάθε λογικής οσον αφορα το υψος τους και πρακτικής
είσπραξης τους(προκαταβολικά) ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ δεν θα πρεπει να υπολογίζονται?
Το δώρο των χριστουγέννων που μου έδωσε ο Ιδιώτης εργοδότης
μου το πήρατε εσεις με τους λογαριασμους, τα τέλη, την ασφάλεια, και τα καυσιμα.
Εάν πράγματι θέλετε δίκαιο φορολογικό η λύση είναι απλή
ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΚΔΙΔΕΙ, ΙΔΙΩΤΙΚΟ-ΦΥΣΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ-ΔΗΜΟΣΙΟ
ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΟΥ.οπως στην θεσσαλονίκη ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ κάθε μέρα παίρνει τις πινακίδες τών παρανομούντων αυτοκινήτων καί τρέχουμε και δεν φτάνουμε πληρώνοντας τα πρόστιμα ΚΑΝΤΟ ΚΑΙ ΣΥ.Κάθε μέρα ελεγχος από ΑΔΙΑΦΘΟΡΟΥΣ (αστυνομικούς-εφορειακούς) σόλη την ΕΛΛΑΔΑ και διαπόμπευση απο τα μέσα μαζικης ενημέρωσης και βέβαια ποινή αυστηρή. ΕΤΣΙ θα παρακαλάνε να κοβουν αποδείξεις.Κάποιοι κουτοπόνηροι ταβεριάρηδες αντι απόδειξης πραγματικης με το ΑΦΜ ξεγελουν τον κοζμακι με το δελτίο παραγγελίας γραμένο στο κομπιούτερ και το παρουσιάζουν για λογαριαζμό. ΜΌΛΙς ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ολοι αυτοι οι κύριοι οτι θα κλείση το μαγαζί του για τρείς μήνες τότε οχι πλέον μόνο αυτός αλλά καί οι 100 ομοιοι του γύρω απαυτόν αν τολμούν ας μην κόβουν αποδείξεις. ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΙΑ.Η Ν.Δ ΤΑ διέλεισε όλα κιας την εμπειστυτήκαμε την ψήφο μας βάλτε τάξη στην χωρα ειναι η τελευταια ελπίδα μας ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ειμαι σίγουρος πως με τον τρόπο του θα βοηθήση .Σας ευχαριστουμε που μας δώσατε την ευχαίρια να σας τα πούμε. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΗΝ ΡΑΧΟΚΟΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ 0-30.000Ε ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΧΤΥΠΑΤΕ ΑΛΛΟ
Αγαπητέ κύριε υπουργέ,
Το θέμα των αποδείξεων και της σύνδεσής του με το αφορολόγητο νομίζω ότι τέθηκε στη σωστή του βάση από πολλούς συμπολίτες μου που έχουν σχολιάσει ως τώρα. Η φοροδιαφυγή στη χώρα μας μπορεί να μειωθεί (όχι να εξαφανισθεί πλήρως) πολύ εύκολα με δύο τρόπους. Ο ένας, και νομίζω ο καλύτερος, έχει να κάνει με αυτό που λέγεται ελεγκτικός μηχανισμός και, ω του θαύματος, είναι άγνωστη έννοια μέχρι σήμερα. Έχοντας δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα και μάλιστα σε εμπορικές επιχειρήσεις, αν και σήμερα είμαι εκπαιδευτικός στο δημόσιο, έμεινα έκπληκτος με το πόσο εύκολα φοροδιαφεύγει κανείς, αλλά και πόσο εύκολα μπορεί να πιαστεί κανείς. Δίνω ένα απλό παράδειγμα. Το μόνο που έχει να κάνει τις περισσότερες φορές το κράτος είναι μια απλή προσθαφαίρεση και εννοώ το θέμα της αποθήκης των επιχειρήσεων, όπου η μη καταβολή αποδείξεων ή τιμολογίων δημιουργεί ένα στοκ που υπάρχει και πρέπει να παρουσιαστεί στον έλεγχο της εφορίας. Όμως, όταν οι περισσότερες μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν ελέγχονται για το τι έχουν στην αποθήκη τους την ευθύνη κυρίως την έχετε εσείς και δεν πρέπει να τη μεταφέρετε στους πολίτες, οι οποίοι συμφωνώ ότι βολεύονται κάποιες φορές.
Η δεύτερη λύση είναι να μεταφέρετε την ευθύνη του ελέγχου (παραδεχόμενοι έτσι την πλήρη αδυναμία του κράτους) στους πολίτες. Όχι, βέβαια, καταργώντας το αφορολόγητο, αφού για να ζήσει κανείς με ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ σε αυτή τη χώρα, χρειάζεται ένα μίνιμουμ εξόδων, τα οποία νομίζω ανταποκρίνονται στα σημερινά όρια με την εξαίρεση της περίπτωσης όπου εργάζεται μόνο ο ένας από τους δύο συζύγους και έτσι φορολογείται άδικα και περισσότερο, όταν το εισόδημα ξεπερνά το αφορολόγητο. Και μπορώ πολύ εύκολα να σας αποδείξω ότι μια ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ζωή ξεπερνά τα 1000 + 1000 ευρώ για τον κάθε σύζυγο, αν, δε, υπάρχουν και παιδιά, τα 1000 ευρώ παραπάνω για κάθε παιδί δε φτάνουν ούτε για τα πάμπερς. Ο χώρος, όμως, δεν το επιτρέπει να μπούμε σε λεπτομέρειες. Αν, λοιπόν, θέλετε να συνδέσετε τις αποδείξεις με το αφορολόγητο, τότε θα πρέπει να συμπεριληφθούν όλα τα έξοδα, ακόμα και την τσίχλα από το περίπτερο, και το υπόλοιπο εισόδημα να φορολογηθεί με πολύ μικρότερους συντελεστές, αφού τη δουλειά του κράτους, τον έλεγχο δηλαδή της φοροδιαφυγής, θα τον κάνουμε εμείς και θα πρέπει να αμοιφθούμε για αυτό. Βέβαια θα πρέπει να μπει κάποιο όριο στο πόσες αποδείξεις μπορεί κανείς να παρουσιάσει ώστε να μη φορολογείται καθόλου και, επίσης, τι σημαίνει πλούτος στη χώρα μας για να φορολογηθεί, όπου τα πάμπερς (νεός γονιός γαρ…) έχουν διπλάσια τιμή από την Αγγλία, στην οποία Αγγλία εχουν και σχεδόν διπλάσιους μισθούς. Και οι διαφορές των τιμών με την Αγγλία δε σταματάνε στα πάμπερς… Κλείνω εδώ, αν και θα ήθελα να προτείνω πολλά ακόμα, σέβομαι όμως τον/την υπάλληλο που θα τα διαβάσει και θα κουραστεί.
Με εκτίμηση
Εκτιμω οτι στην διασκεδαση γενικα /καφετεριες, μπαρακια, pub, club, ταβερνες, εστιατορια, μπουζουκια κλπ/ η φοροδιαφυγη βρισκεται σε ιδιαιτερα υψηλα επιπεδα, αφ ενος λογω μη εκδοσης αποδειξεων κατα το σερβιρισμα των αγαθων και αφ ετερου λογω της μεθοδου της ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ παλαιοτερων αποδειξεων.Η λυση ειναι η ευαισθητοποιηση των πολιτων να ζητουν και να παιρνουν τις αποδειξεις και αφ ετερου οι συχνοι ελεγχοι απο κλιμακια εφοριακων.
Οτι και να γίνει με το θέμα των αποδείξεων δεν θα εχει τα αναμεόμενα αποτελέσματα απο τη στιγμή που σου λει ο άλλος ΄΄χωρίς απόδειξη 80 ,με απόδειξη 100 ΄΄ Αυτό πρέπει να λυθεί ,δεν είναι σωστό.
Δεν θα προσφέρουν τίποτα οι αποδείξεις. Θα δημιουργήσουν προβλήματα στις εφορίες και θα μπλέξουν τους πολίτες. Ίσως να παρατηρηθεί και αύξηση τιμών σε αγαθά και υπηρεσίες ή ακόμα νοθεία και απάτη προς τους καταναλωτές από ορισμένους εμπόρους και επαγγελματίες. Και αυτό γιατί δεν θα θελήσουν να έχουν μείωση στα κέρδη τους πληρώνοντας φόρους στο κράτος (π.χ. λαϊκές, γιατροί, ταξί, βενζινάδικα, ελεύθεροι επαγγελματίες).
Πρόταση: Να γίνει η φοροδιαφυγή ποινικό αδίκημα. Να ελέγχεται από μεικτά σώματα εφοριακών, αστυνομικών και δικαστικών. Η ποινή να είναι άμεση και αμετάκλητη. Οι εφοριακοί μπορεί να αντιδράσουν για τη συμμετοχή και άλλων υπηρεσιών στον έλεγχο για τη φοροδιαφυγή. Η κυβέρνηση μπορεί εύκολα να προσπεράσει τέτοιες αντιδράσεις. Με τόσες καταγγελίες για δωροδοκίες οι εφοριακοί φαίνεται να έχουν αποτύχει στο έργο τους αυτό.
Ελπίζω αυτή τη φορά να αναρτηθεί το κείμενο αυτό στο χώρο της δημόσιας διαβούλευσης.
Ευχαριστώ
Νομίζω ότι θα πρέπει να προβλεφθεί με κάποιο τρόπο και ο υπολογισμός των κοινόχρηστων δαπανών των πολυκατοικιών στην έκπτωση του φορολογητέου εισοδήματος. Είμαι μισθωτός, έγγαμος με δύο ανήλικα παιδιά και κατά μέσο όρο ξοδέυω περί τα 100€ μηνιαίως σε κοινόχρηστες δαπάνες για ένα διαμέρισμα 105τμ.
Εάν υπάρξει δυνατότητα διατήρησης στοιχείων και κατάθεσής τους στην εφορία θα μπορούσε να ελεγχθεί και πιθανή φοροδιαφυγή από καθαρίστριες, κηπουρούς, συντηρητές καυστήρων, υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους, που πραγματοποιούν εργασίες σε χώρους πολυκατοικιών.
Καταρχήν θεωρώ θετικό το μέτρο για συλλογή αποδείξεων από τους φορολογούμενους το οποίο είναι και υποχρέωση όλων μας για την έκπτωση από το φορολογητέο εισόδημα αλλά είμαι 100% αντίθετος με την σύνδεση του με το αφορολόγητο! Για να το εξηγήσω καλύτερα, όλοι οι μισθωτοί έχουμε ένα εισόδημα από το οποίο αφαιρούνται οι ασφαλιστικές εισφορές και έπειτα φορολογείται με συγκεκριμένο συντελεστή (ανάλογα με το ύψος του εισοδήματος) από τα 12000 ευρώ και μετά. Από εκεί και πέρα ο φορολογούμενος έχει εκτελέσει τις υποχρεώσεις του ως προς το κράτος όσο έχει να κάνει με την άμεση φορολογία εισοδήματος και είναι ελεύθερος να διαθέσει το εισόδημα του το οποίο έχει προέλθει από τον κόπο του όπως αυτός επιθυμεί. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος μπορεί να κάνει οικονομία κάνοντας αποταμίευση για κάποια δύσκολη στιγμή στο μέλλον μια που όπως για παράδειγμα να μείνει άνεργος ή για να κάνει μια σημαντική αγορά αποφεύγοντας να εμπλακεί με δάνεια από τράπεζες σε μεγάλο βαθμό.
Επίσης κάποιος άλλος μπορεί να ταξιδεύει συχνά στο εξωτερικό και ένα μεγάλο ποσοστό της κατανάλωσης του να ξοδεύεται εκεί. Αυτό δεν νομίζω ότι πρέπει να είναι μεμπτό από την στιγμή που είναι συνεπής στις φορολογικές υποχρεώσεις του. Αυτό που θέλω να καταλήξω είναι ότι ο κάθε πολίτης έχει δικαίωμα να διαθέσει τον κόπο του όπως αυτός επιθυμεί και να μην υποχρεώνεται από το κράτος να καταναλώσει συγκεκριμένες υπηρεσίες και προϊόντα στα οποία παρατηρείται μεγάλη φοροδιαφυγή ώστε να μην αναγκαστεί να πληρώσει εκβιαστικά περισσότερο φόρο. Αυτό έχει να κάνει πέρα από μείωση του εισοδήματος και με καταπάτηση της ελευθερίας του ατόμου να παράγει να δημιουργεί και να απολαμβάνει την αμοιβή του κόπου του όπως αυτό επιθυμεί!
Επίσης πέρα από το παράλογο όλης αυτής της πρότασης σε περίπτωση που υιοθετηθεί (να γίνει σύνδεση με το αφορολόγητο) θα πρέπει να αναγνωριστούν όλες οι δαπάνες που κάνει ο φορολογούμενος. Το θέμα Κύριοι νομίζω δεν είναι να βάλουμε χέρι στο αφορολόγητο αλλά να καταπολεμήσουμε την φοροδιαφυγή ή μήπως κάνω λάθος???????
Xairete!
De gnorizo akrivos poies akrivos katigories apodeixeon tha ginontai dektes me to neo forologiko nomo, alla ean einai aftes pou akougontai, dil apodeixeis apo giatrous, dikigorous, tavernes ktl tote tha einai ena tragika megalo lathos kai adikia. Ean diladi zitate apo tous mikomesaious apodeixeis ton 3000e to xrono px ,afto simainei oti mia mesi oikogeneia prepei na xodevei 250e TO MINA se giatrous,dikigorous kai tavernes, kati pou KAI NA THELEI I MESI OIKOGENEIA DEN MPOROUN NA TO KANOUN!! Einai katanoito oti prepei na pataxthei i forodiafygi ton sygkekrimenon katigorion, alla den ginetai na metatopisete ousiastika ton elegxo stous katanalotes ME AFTON TON TROPO! Tha mporousate na parete alla POLY SKLIROTERA METRA me exypnous kai aplous elegxous(oxi san tin koryfaia eikona pou eida xthes mera mesimeri na pernane oi astynomikoi mprosta se planodious pou poulane TELEIOS PARANOMA PROIONTA ME TELEIOS PARANOMO TROPO,aftoi na ta mazevoun MPROSTA TOUS fevgontas me ena sentoni parafouskomeno apo tis maimou tsantes k oi astynomikoi na gelane)
Opos kai na exei to thema to na apaiteite apodeixeis 3000e to xrono apo tis gygkekrimenes katigories agoron einai pera os pera paralogo. To na zitate tis apodeixeis idiou posou kai apo tis alles agores(vasika eidi, s. market ktl) tha itan kai afto paralogo k epipleon den tha exypiretouse to skopo gia ton opoion eisagete to sygkekrimeno metro.
Yparxoun alloi tropoi, POLY PIO APLOI gia na pataxete tin forodiafygi. Valte 500plasia prostima apo ta idi yparxonta,na doume an tha symmorfothoun! STIN PAROUSA KATASTASI POU EINAI I XORA MAS DEN DIKAIOLOGEITAI KANENAS NA EXAPATA TO KRATOS, ARA OLOUS MAS!!
Κύριε Υπουργέ,
Δεν νομίζω ότι πρέπει να σας δώσω αριμθητικά παραδείγματα. Έχετε αρκετά στελέχη γύρω σας που τα ξέρουν καλύτερα από εμένα. Επί της αρχής θα ήθελα να καταθέσω μερικές σκέψεις.
Η σύνδεση του αφορολογήτου με τις αποδείξεις είναι άδικη ειδικά για τα χαμηλά εισοδήματα. Εάν θέλετε να ενεργοποιήσετε τους πολίτες θα πρέπει από το ποσό των 12000 ευρώ ή των 10500 αφορολόγητου για μισθωτούς και ελεύθερους επαγγελματίες να εκπίπτετε επιπροσθέτως τις αποδείξεις που θα προέρχοντε από επαγγέλματα που φοροδιαφεύγουν συστηματικά εδώ και παρα πολλά χρόνια. Το αφορολόγητο πρέπει να παραμείνει διότι αν το καταργήσετε στους ελευθερους επαγγελματίες είναι σαν να λέτε ότι ΟΛΟΙ κλέβουν πράγμα που δεν είναι αληθές. Επίσης όταν σκέφτεστε τα μέτρα πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι υπάρχουν μερικά εκατομμύρια φορολογουμένοι μεταξύ των οποίων και ελεύθεροι εππαγγελματίες οι οποίοι έχουν πληρώσει με το «αίμα τους» και το υστέρημά τους τους πειραματισμούς και τις σπατάλες των κυβερνήσεων. Είμαι σίγουρος ότι γνωρίζετε ΑΚΡΙΒΩΣ ποιοί φοροδιαφεύγουν.Με αυτούς ασχοληθείτε. Αν δεν ξέρετε πώς, ένα οληγοήμερο ταξίδι στη Γαλλία, Αγγλία ή ΗΠΑ θα είναι πολύ διαφωτιστικό για τις μεθόδους που εφαρμόζουν. Αυτοί όμως ΘΕΛΟΥΝ να συλλάβουν τη φοροδιαφυγή και δεν «αποφεύγουν» τους φοροαποφεύγοντες.
Αν ο κόσμος δει ειλικρινή προσπάθεια να πληρώσουν αυτοί που μέχρι σήμερα δεν πλήρωναν και όχι τη συνηθισμένη φοροεπιδρομή με στόχο τα συνήθη «κορόιδα» που πάντα πληρώνουν, θα το αναγνωρίσει.
Και κάτι τελευταίο. Αν το κράτος δεν γίνει ΤΙΜΙΟ τίποτε δεν πρόκειται να διορθωθεί.Μέρος της φοροδιαφυγής οφείλεται και στο ότι ο πολίτης ΔΕΝ εμπιστεύεται το κράτος. Δύσκολο έργο έχετε μπροστά σας. Ολοι ελπίζουμε. Είμαστε όμως και δύσπιστοι. Αν όμως δούμε πραγματική προσπάθεια όλοι θα βοηθήσουμε. Θυμηθείτε τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Ο κόσμος πίστεψε και η Ελλάδα μεταμορφώθηκε σε Ελβετία για 15 μέρες. Υπήρχε όραμα τότε…
Θα ήθελα να προβάλω την αντίρρησή μου στη σύνδεση του αφορολογήτου των ελευθέρων επαγγελματιών αποκλειστικά με την προσκόμιση αποδείξεων στο ύψος των 10.500 ευρώ. Η προωθούμενη ρύθμιση ισοδυναμεί ουσιαστικά με κατάργηση του αφορολογήτου με έναν πιο «εύσχημο» τρόπο δεδομένου ότι είναι από πολύ δύσκολο έως αδύνατο να συγκεντρώσει κάποιος αποδείξεις αυτού του ύψους εν καιρώ μάλιστα οικονομικής κρίσης που συνεπάγεται και μείωση της αγοραστικής δύναμης. Και επειδή η αφετηρία της προωθούμενης ρύθμισης είναι λανθασμένη, ότι δηλαδή εξ ορισμού οι ελεύθεροι επαγγελματίες φοροδιαφεύγουν, θα πρότεινα να επανεξεταστεί το σχέδιο και να ληφθεί υπόψη ότι πολλοί ελεύθεροι επαγγελματίες και δη οι νεότεροι αμείβονται όχι μόνο με χαμηλούς μισθούς αλλά και υπό καθεστώς εργασίας που μόνο σε ελεύθερους επαγγελματίες δεν ταιριάζει (π.χ. η περίφημη γενιά με το μπλοκάκι και αμοιβές του ύψους περίπου των 1000 ευρώ). Σε διαφορετική περίπτωση η φορολογική αυτή ισοπέδωση συνιστά καταστρατήγηση κάθε έννοιας φορολογικής δικαιοσύνης. Θα πρότεινα συνεπώς, να γίνει μια σαφής διάκριση των περιπτώσεων και να παραμείνει το αφορολόγητο ειδικά για τους νέους επαγγελματίες (αυτό μπορεί ευχερώς να διαπιστωθεί ανάλογα με τον χρόνο έναρξης του επαγγέλματος).
Η εκπτωση απο τους τοκους των στεγαστικων επρεπε να γινεται απο το δηλωθεν οικογενειακο εισοδημα γιατι οταν η συζυγος δεν εχει εισοδημα και οι τοκοι ειναι στο ονομα της τοτε χανεται η εκπτωση και αυτο ειναι αδικο
ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΑΣΚΟΠΗ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΣΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ. ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΩΝ «ΥΠΟΠΤΩΝ» ΓΙΑ ΦΟΡΟΑΠΟΦΥΓΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ, ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΦΠΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΕ. ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΟΔΟ, ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ.
Συγχαρητήρια για την προσπάθειά σας.
Πριν από τρείς μήνες κανείς δεν φανταζόταν αυτή τη μορφή συμμετοχικής δημοκρατίας.
Είναι γνωστό ότι αρκετοί συμπολίτες μας :
1. Δεν πληρώνουν τα τέλη κυκλοφορίας των ΙΧ αυτοκινήτων και μοτοσικλετών τους
2. Δεν ασφαλίζουν τα οχήματά τους
3. Δεν προβαίνουν στον τεχνικό έλεγχο των οχημάτων τους (ΚΤΕΟ)
για την αποφυγή των παραπάνω, προτείνεται :
a) Τα τέλη κυκλοφορίας να πληρώνονται μέσω της φορολογικής δήλωσης. Αν αυτό είναι αδύνατο λόγω της πολυνομίας, τότε πρέπει στο ειδοποιητήριο να αναγράφεται ένας κωδικός αριθμός, ο οποίος θα είναι μοναδικός για κάθε αυτοκίνητο, στη φορολογική μας δήλωση και μέσω του ΚΕΠΥΟ να γίνεται διασταύρωση των στοιχείων.
b) Στα ασφαλιστικά συμβόλαια θα πρέπει να αναγράφεται ένας κωδικός αριθμός, ο οποίος θα είναι μοναδικός για κάθε αυτοκίνητο. Αυτός ο αριθμός να δηλώνεται στη φορολογική μας δήλωση και μέσω του ΚΕΠΥΟ να γίνεται διασταύρωση των στοιχείων.
c) Αντίστοιχα, μέσω ειδικού κωδικού αριθμού να ελέγχεται ο τεχνικός έλεγχος των οχημάτων.
Ευχαριστώ.
Αν καποιο ποσο απο το αφορολογητο συνδεθει με αποδειξεις τοτε πρεπει ισχυουν ολες και προπαντος σουπερ μαρκετ και λογαριασμοι των δεκο γιατι για μια πενταμελη οικογενεια με τρια παιδια οπως η δικη μου το μεγαλυτερο μερος του εισοδηματος ξοδευεται σε αυτα .Ακομη σε οποιες αλλαγες μισθολογικες η φορολογικες να παιρνεται υποψη το οικογενειακο εισοδημα και οχι το ατομικο γιατι αλλο ειναι να παιρνει ενας 2000 μισθο και να μη του δινετε αυξηση και αλλο οταν υπαρχουν δυο μισθοι των 2οοο
Υπάρχει πρόθεση να μπουν ταμειακές μηχανές στα πρατήρια βενζίνης;
Αν πρέπει να μουρλαθούμε στις δαπάνες ΚΑΙ να τσακωθούμε με τους επαγγελματίες για να παίρνουμε αποδείξεις, για να ελπίζουμε στο ΤΩΡΙΝΟ αφορολόγητο, πείτε καλύτερα πως καταργείτε το αφορολόγητο και σταματείστε να κρύβεστε πίσω από το δάκτυλό σας.
Αν θέλετε να πιάσετε τα λαμόγια που δεν κόβουν εκ συστήματος αποδείξεις, στείλτε ελεγκτές που να παριστάνουν τους πελάτες και τσακώστε τους στα πράσσα, είναι ΤΟΣΟ απλό, θα τρέμουν ένα τέτοιο στραπάτσο και θα κυνηγούν οι ίδιοι τους πελάτες να τους δώσουν αποδείξεις!!!
Ή απλά ομολογείστε πως ο ελεγκτικός μηχανισμός σας είναι σάπιος.
Να υπάρχει αφορολόγητο 5.000 ευρώ για κάθε σύζυγο έστω και αν δεν παρουσιάζει εισοδήματα ο ιδιος (αφου συνήθως ο αλλος που έχει τα εισοδήματα καλύπτει τις ανάγκες του οικογενειακού προυπολογισμού)και δυνατότητα περαιτέρω αφορολόγητου 1.000 ευρώ για κάθε παιδί.Για τους συζύγους να απαιτούνται αποδείξεις 2000 ευρώ για τον καθένα τουλάχιστον.Για το κάθε παιδί το αφορολόγητο να προκύπτει μεχρι τα 1000 ευρώ με ισόποσες αποδείξεις.Για παραπάνω από τίς 2000 ευρώ για κάθε σύζυγο και 1000 ευρώ για κάθε παιδί αποδείξεις που προσκομίζονται και μέχρι του 50% του δηλωθέντος οικογενειακού εισοδήματος για συνολικό οικογενειακό εισόδημα 60000 έως 90000 ευρώ (από όλες τις πηγές) κάθε ευρώ αποδείξεων να απαλλάσσει 0,36 ευρώ εισοδήματος από την κλίμακα φορολόγησης.Για οικογενειακό εισόδημα 30000 έως 60000 ευρώ (από ολες τις πηγές) κάθε ευρώ αποδείξεων να απαλλάσσει 0,54 ευρώ εισοδήματος από την κλίμακα φορολόγησης και για οικογενειακό εισόδημα μικρότερο απο 30000 ευρώ κάθε ευρώ αποδείξεων να απαλλάσσει 0,72 ευρώ εισοδήματος από την κλίμακα φορολόγησης.Για εισοδήματα οικογενειακά άνω των 90000 ευρώ να μην υπάρχουν φοροαπαλλαγές πέραν του ορίου του 50% των 90000 ευρώ.Οι συντελεστές φορολόγησης να είναι από 15000-30000 ευρώ 18% από 30000-60000 ευρώ 36% και για κάθε 2000 ευρώ πέραν των 60000 ευρώ να προσαυξάνεται κατά 1%.Εισοδήματα οικογενειακά από 90000-120000 ευρώ να φορολογούνται με κλίμακα 55% και τέλος τα πάνω από 120000 ευρώ να φορολογούνται με κλίμακα 60%.
Οι επιχειρήσεις να φορολογούνται με 2% του τζίρου για τζίρους έως 800.000 ευρώ και με 7% του τζίρου για το τζίρο πάνω από 800.000 ευρώ αλλα και τα διανεμόμενα κέρδη να φορολογούνται με την ενιαία κλίμακα που θα ισχύει για τα φυσικά πρόσωπα.
Ονομαστικοποίηση αποδείξεων λιανικής πώλησης.
Υποχρέωση καταστροφής των αποδείξεων από τις εφορίες μετά τον έλεγχό τους.
Είναι απόλυτα ασαφές και αστήρικτο πρακτικά το σχέδιο νόμου που προτείνετε.
Απασχολούμαι σε εταιρία ΜΜΕ με μπλοκάκι,(και μαζί με εμένα πάρα πολλοί άλλοι συνάδελφοι) ωστόσο παρέχω εξαρτημένη εργασία με συγκεκριμένο ωράριο και καλύπτω πάγια ανάγκη, δε μπορώ να απασχοληθώ αλλού λόγω του ωραρίου μου .Το ετήσιο εισόδημά μου δεν υπερβαίνει τα 8.900 ευρώ περίπου μικτά. Δηλαδή αν αφαιρεθεί το ποσό από την αυτασφάλισή μου στο ΤΕΒΕ παίρνω καθαρά 700 ευρώ το μήνα. Πώς ακριβώς θα μπορεσω να συλλέξω αποδείξεις για έξοδα 10.500 ευρώ καθαρά ΄ώστε να πάρω ολόκληρη την επιστροφή φόρου 20% που μου παρακρατείτε από κάθε αμοιβή;;;;;;;;;;
Επιτέλους ας υπάρξει αυστηρότερη νομοθεσία σε αυτούς που φοροδιαφεύγουν. Η εφαρμογή πιστεύω ενός πραγματικού πόθεν έσχες για όλους τους φορολογούμενους θα ήταν το ιδανικότερο μέτρο. Βεβαίως σε κάθε περίπτωση το τεκμήριο της απόδειξης για την απόκτηση των περιουσιακών στοιχείων θα πρέπει να το φέρει ο φορολογούμενος και όχι ο ελεγκτικός μηχανισμός και να επιβάλλονται βαριά πρόστιμα και κατασχέσεις σε αυτούς που δεν μπορούν να δικαιολογήσουν τον πλουτισμό τους.
ΝΑ ΙΣΧΥΕΙΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΜΕ ΑΠΟΔΗΞΕΙΣ ΔΑΠΑΝΩΝ ΕΝΔΥΣΗ,ΨΥΧΑΓΩΓΗΣΗ,ΤΑΩΕΡΝΕΣ,ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ,ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΑ , ΕΝΔΥΣΗΣ,ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ,ΓΙΑΤΡΩΝ,ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ SUPER MARKET (ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΚΑΛΥΠΤΗ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ).
το θεμα αποδειξεων των οικιακων βοηθων, κηπουρων, καθαριστριων, βοηθων στο σπιτι, νοσοκομων, ατομων που φυλανε μικρα παιδια με εκπαιδευση η οχι, των οικιακων δασκαλων κλπ κλπ εχει δημιουργησει μια σοβαρη στρεβλωση στην αγορα διοτι ολοι αυτοι οι ημιπαρανομα εργαζομενοι καλυπτονται απο ενα υποτυπωδες ΙΚΑ η ΤΕΒΕ για την βασικη ασφαλιση και νομιμοποιηση και μετα εργαζονται μαυρη εργασια χωρις να δινουν κανενα παραστατικο. στο τελος μαλιστα οταν ετοιμαζονται να αποχωρησουν απο τον εργοδοτη τους εκβιαζουν οτι θα πανε στο ΙΚΑ, στην επιθεωρηση και οπου αλλου αν δεν λαβουν μαυρες αποζημιωσεις κλπ κλπ.
Η προταση ειναι να υπαρξει μια ρυθμιση οπου ολες οι παραπανω κατηγοριες να εχουν την δυνατοτητα να εκδιδουν ΔΑΠΥ η καποιο αλλο φορολογικο στοιχεια κανοντας εναρξη στην εφορια με ενα ευκολο τροπο χωρις την σημερινη γραφειοκρατια.
Με αυτο τον τροπο και εφοσον αυτη η αποδειξη ΔΑΠΥ περνα στα εξοδα για δικαιολογηση του αφορολογητου του εργοδοτη, αρα ελεγχεται εμμεσα το ποθεν εσχες, παραλληλα αναγκαζεται η/ο εργαομενη να πληρωνει τις ασφαλιστικες της εισφορες, αρα να μαζεψει χρηματα ο ασφαλιστικος οργανισμος και να σταματησει ο εκβιασμος της αγορας εργασιας.
Με αυτο την προταση ελεγχεται το ποθεν εσχες, αυξανονται τα εσοδα στα ασφλαιστικα ταμεια, νομιμοποιουνται ολοι οι παρανομα εργαζομενοι ελληνες και ξενοι και αυξανονται τα οικονομικα εσοδα του κρατους.
και ειναι ολοι ευχαριστημενοι.
Χρειαζεται ομως θαρρος για τετοιες αλλαγες που μαλλον αυτην την στιγμη δεν περισσευει
καλη δουλεια, καλη προσπαθεια, καλη επιτυχια
Συμφωνώ με το μέτρο της ενίσχυσης των αποδείξεων, αλλά, αν θέλετε να αποδώσει και ο κόσμος να το αγκαλιάσει, μην το θεσπίσετε κατά τον τρόπο που ακούγεται.
Δηλαδή δίνω επιπλέον κίνητρα για αποδείξεις δε σημαίνει απαιτώ αποδείξεις για κάτι που ο φορολογούμενος θεωρεί έως τώρα αυτονόητο (ελάχιστο αφορολόγητο). Είναι άδικο και αναποτελεσματικό. Ωθείστε τον κόσμο να ζητά αποδείξεις προσφέροντας πραγματικά κίνητρα.
Δηλαδή, αν σήμερα το αφορολόγητο είναι φιξαρισμένο στα π.χ. 12,000 Ευρώ, κατεβάστε το μεν κάπως, αν ο φορολογούμενος δεν προσκομίζει αποδείξεις, π.χ. 8,000 Ευρώ, αλλά δώστε πραγματικά κίνητρα στον κόσμο, ορίζοντας ότι με προσκόμιση αποδείξεων ο φορολούμενος όχι μόνο θα κερδίζει το έως τώρα αυτονόητο (12,000 Ευρώ) αλλά θα έχει και ένα επιπλέον bonus (π.χ. να φτάσει το αφορολόγητό του τα 14,000 Ευρώ με προσκόμιση αποδείξεων από 6,000 Ευρώ και πάνω).
Αυτή είναι πραγματική κινητροδότηση και όχι τα όσα αστεία ακούγονται στα ΜΜΕ την περίοδο αυτή, με τα οποία αμφισβητούνται διαχρονικά κεκτημένα του φορολογούμενου (ελάχιστο αφορολόγητο) με υποτιθέμενα (πλην όμως ουσιαστικά ανύπαρκτα) κίνητρα.
ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΥΚΟΛΟΣ .ΠΡΟΤΑΣΗ: ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ(ΑΣΥΡΜΑΤΗ Η ΕΝΣΥΡΜΑΤΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ) ΚΑΙ Η ΚΑΘΕ ΠΡΑΞΗ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΚΑΘΑΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΧΑΡΤΙΩΝ.-
Βασικά ας καταλάβουν όλοι ότι το Υπουργείο δεν ενδιαφέρεται να βάζουμε αποδείξεις από οτιδήποτε αλλά από αυτούς που οι μηχανισμοί δεν μπορούν (;) να πιάσουν και πετά εκβιαστικά σε μας το μπαλάκι. Σου λέει, τα Σούπερ μάρκετ δεν μπορούν να ξεφύγουν, άρα τι με νοιάζει εμένα σαν πολιτεία;
Κατά βάση ας καταλάβει ο κόσμος ότι με τις αποδείξεις που μέχρι στιγμής θα υπολογίζονται έχουμε μείωση του αφορολογήτου κατά 50%!!!
Οι αποδείξεις θα ήταν σωστό μέτρο μόνο ΑΝ μετρούσαν ΟΛΕΣ. Εμείς πληρώνουμε παιδικό δημοτικό σταθμό για 2 παιδιά 280,00 το μήνα, δηλαδή πάνω από 3.000,00 το χρόνο. Γιατί να μη μετρούν; Γιατί να μη μπαίνουν μέσα τα καύσιμα και τα διόδια της Αττικής Οδού που για πολλούς εργαζόμενους είναι άλλα 2500,00; Γιατί να μη μετρούν τα Σούπερ μάρκετ; Και γενικώς όλες οι αποδείξεις;
Τι νομίζετε δηλαδή, ότι μας περισσεύουν και δίνουμε 6.000,00 το χρόνο σε παπούτσια, παντελόνια, λούσα και καφέδες; Εμείς πέρα από ένα μικρότατο ποσό το χρόνο για ελάχιστα ρούχα δε δίνουμε, ίσα να αλλάξουμε τα φθαρμένα. Ή κάθε χρόνο βάφουμε τα σπίτια μας και φέρνουμε μάστορες λες κι εμείς είμαστε ανίκανοι και μας περισσεύουν; Ή συνέχεια έχουμε ηλεκτρολογικές βλάβες;
Μας ζητάτε δαπάνες διαβίωσης. Δεν είναι σωστό αυτό γιατί δε διαβιώνουμε αλλά απλά επιβιώνουμε. Ζητήστε μας λοιπόν αποδείξης επιβίωσης και επομένως ΟΛΕΣ.
Όσο για τους γιατρούς τα είδαμε… Με απόδειξη 60, χωρίς απόδειξη 50. Γιατί δεν πάτε μια βόλτα στα δημόσια μαιευτήρια να δείτε ορισμένους που βγάζουν ορισμένα χιλιάρικα την ημέρα αφορολόγητα; Πιάστε τους, σκίστε τους τα πτυχία και δημεύστε ότι έχουν αποκτήσει. Γιατί δεν παίρνετε πίσω την Αττική Οδό αφού πλέον οι ιδιώτες έβγαλαν τα προβλεπόμενα και να πάρουν τα ταμεία χρήμα;
Γιατί δεν πάτε σε κάτι offshore που δεν αγγίζετε απο χρόνια επειδή σας φέρνουν συνάλλαγμα -λες και δεν το εισάγουν απο ανάγκη- οι οποίες απασχολούν κατά μέσο όρο 3-4 άτομα συνταξιούχους με μαύρη αμοιβή 3.000,00-5.000,00 το μήνα;
Γιατί να μας ρουφάτε το αίμα, όταν εσείς δε δεχθήκατε ούτε την ελάχιστη μείωση των αποδοχών σας ως βουλευτές; Όταν ο διοικητής της. Τ.τ.Ε. δηλώνει περί τα 4.000.000,00 το χρόνο;
Γιατί δεν αυξάνετε γενναία τους φόρους σε τσιγάρα, ποτά, κέντρα πολυτελείας και γενικώς σε ότι αποτελεί λούσο;
Πρώτα κόβεις, πρώτα νοικοκυρεύεις, πρώτα δίνεις το καλό παράδειγμα και μετά ζητάς τη συμπόρευση στα μέτρα του δυνατού. Με το να μας τσακίσετε στους φόρους, απλά θα έχετε κάνει ότι μπορείτε για να αυξηθεί η πείνα κι η δυστυχία και πολύ φοβάμαι ότι θα ζήσουμε φαινόμενα Αργεντινής.
Η οικονομία δε σώζεται με το τσάκισμα της μεσαίας τάξης, που αποτελεί τη ραχοκοκαλιά, αλλά με ανάπτυξη. Κι από αυτή, τίποτε στον ορίζοντα. Μόνο λουκέτα και ανεργία.
Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Πολύ σωστό μέτρο που ήδη πριν εφαρμοστεί έχει αποτελέσματα.
Ασφαλώς η σκέψη για εφαρμογή του μέτρου αυτού έχει πολλές παραμέτρους με τις οποίες συμφωνώ.
Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να προστεθούν όλα τα επαγγέλματα έτσι ώστε να ζητάει ο κόσμος αποδείξεις από όλους με ανώτερη οροφή πλέον των 12500 ευρώ σε σχέση με τις αποδείξεις που ο φορολογούμενος θα καλύπτειτο αφορολόγητο του ποσό.
Θα πρότεινα στο οικονομικό επιτελείο να δώσει σαν Bonus πιπλέον αφορολόγητο στους πολίτες εκείνους που δηλώνουν αποδείξεις περισσότερες και μεγαλύτερης αξίας πλέον αυτών που έχουν ανακοινωθεί.
Αυτό σημαίνει ότι αν για παράδειγμα το ανώτερο αφορολόγητο είναι 12500 με αποδείξεις, θα πρέπει να αυξηθεί ακόμα και στις 15000 ευρώ με extra αποδείξεις σαν κίνητρο για να ζητάει ο κόσμος αποδείξεις από τις επιχειρήσεις ενώ παράλληλα θα αναζωπυρωθεί στο βαθμό που μπορεί η αγορά επειδή θα υπάρχει αυτό το κίνητρο για τους πολίτες ενώ παράλληλα η διαφορά θα υπερκαλυφθεί από τις φορολογικές υποχρεώσεις των επιχειρήσεων σε πολλαπλάσιο επίπεδο με την προϋπόθεση ότι και οι έλεγχοι για την απόδοση των φόρων θα είναι περισσότεροι.
ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥΠΛΟΚΗ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΝΑ ΚΛΕΒΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΙΣΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΛΕΒΕΙ ΑΥΤΟΥΣ…
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΜΑΡΜΑΡΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ…
ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΩΦΕΛΟΣ ΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ ΟΙ ΑΝΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ…ΕΚΕΙ ΠΑΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΜΙΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ…ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ…
ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΑ ΕΤΣΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ…ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΟΥΝΤΑΙ ΑΝ ΠΑΡΑΣΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΤΟ ΔΙΑΝΕΜΟΥΝ…ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ Α ΠΡΟΣΕΧΘΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΑΝ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ…ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΗ ΜΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΜΑ ΟΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΥΜΑΝΘΟΥΝ ΣΕ ΛΟΓΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ… ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΑΛΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΔΙΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΠΑ
ΠΡΟΣΠΧΗ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΗ ΖΗΜΙΑ ΠΑΛΙ ΟΙ ΦΤΩΧΟΤΕΡΟΙ…ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΣΟΙ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΛΙ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΡΟΠΟ…ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΚΥΤΒΕΡΝΗΣΗΣ…ΜΗ ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΤΕ
Συμφωνώ με το να εκπίπτουν από το φορολογητέο εισόδημα όλες οι αποδείξεις δαπανών για πάνω από ένα ελάχιστο όριο φορολογικού εισοδήματος. ΄Το μέτρο αυτό θα συνδράμει:
α) Στην αύξηση των εσόδων από ΦΠΑ (το μεγάλο πρόβλημα).
β) Στην αύξηση της ανάγκης ζήτησης αποδείξεων και άρα αύξηση του συνολικού φορολογητέου εισοδήματος
γ) Στην τόνωση της αγοράς μιας και γνωρίζοντας ότι όλες οι δαπάνες εκπίπτουν θα αυξηθεί η αγοραστική ικανότητα και συνεπώς σταδιακά θα μειωθεί και η ανεργία.
Η.
θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται κάθε είδους αποδείξεις. Μόνο έτσι θα μειωθεί η φοροδιαφυγή. Οταν ΟΛΟΙ ζητούν αποδείξεις. Τα έξοδα supermarket λαικής και γενικά τροφίμων και ΔΕΚΟ είναι το κυρίως έξοδο των νοικοκυριών και των συνταξιούχων. Είναι η πραγματική εικόνα του πλούτου ή της φτώχειας αν προτιμάτε… Γιατι δεν συμπεριλαμβάνονται στα έξοδα του φορολογούμενου. Αφου έχουν γίνει. Αυτή η επιλεκτική ζήτηση αποδείξεων είναι κακό μέτρο.
Το προτεινόμενο μέτρο για τη συλλογή αποδείξεων προκειμένου να ισχύσει το αφορολόγητο είναι λανθασμένο και δεν πρέπει να εφαρμοστεί.
Εάν εφαρμοστεί, Θα πρέπει να αναγνωρίζονται ΟΛΕΣ οι δαπάνες βάσει αποδείξεων και συγκεκριμένα :
φόρος εισοδήματος που πληρώθηκε μαζί με όλες τις κρατήσεις προκαταβολικά ή μη,
ΕΤΑΚ, ΦΜΑΠ, έκτακτες εισφορές, τέλη σημάτων κυκλοφορίας αυτοκινήτων, ασφάλιστρα αυτοκινήτων, λογαριασμοί ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, πετρέλαιο θέρμανσης, λογαριασμοί κινητής τηλεφωνίας, δαπάνες υλικών και εργατικών για συντήρηση και βελτίωση σπιτιών (π.χ. θερμομόνωση-υγρομόνωση), κοινόχρηστα διαμερισμάτων, δίδακτρα ιδιωτικών σχολείων, λογαριασμοί super market, αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία, εισιτήρια πλοίων-τρένων-ΚΤΕΛ αλλά και Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, έξοδα για δώρα κτλ.
Γενικά πρέπει να αναγνωρίζεται ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ δαπάνη συνοδεύεται από απόδειξη σε ποσοστό 100%.
Επίσης, τι θα γίνει με αυτούς που δεν ανήκουν στην κατηγορία των μισθωτών-συνταξιούχων και έχουν για εισόδημα κάποια ενοίκια που εισπράτουν ;
Θα μπούν στην κατηγορία των ελεύθερων επαγγελματιών και θα μαζεύουν αποδείξεις ύψους 10.500 ευρώ το χρόνο ; Δεν είναι άδικο ;
Θα πρέπει κι αυτοί να μπούν στην κατηγορία των μισθωτών-συνταξιούχων.
Το μέτρο των αποδείξεων είναι σωστό,πρέπει να προστεθούν και όλες οι άλλες δαπάνες που σήμερα είναι εκτός και το αφορολόγητο να εξαρτάται απο το σύνολο των αποδείξεων.
Εχω όμως την επιφύλαξη πως θα ελεγχθούν οι αποδείξεις καθ ότι κάθε χρόνο που καταθέτω την δήλωσή μου ιδιοχείρως ο αρμόδιος εφοριακός υπάλληλος ποτέ δεν ελέγχει εάν είναι σωστό το σύνολο που αναφέρω.
Το παρόν μέτρο το θεωρώ μπακαλίστικο και μάλιστα παλαιάς εποχής.
Το μόνο που θα δημιουρήσει είναι υπερβολικό φόρτος εργασίας και όγκος δικαιολογητικών στις Δ.Ο.Υ. και στα Λογ. Γραφεία.
Τόσος όγκος αποδείξεων που θα φυλαχτεί;
Ξέρεται τι όκγκος αποδείξεων μαζέυεται για 10.000,00 ευρώ;
Υπάρχουν πιο πρακτικοί τρόποι για να αποδοθεί ο ΦΠΑ και ο Φόρος Εισοδήματος από τις επιχειρήσεις, αλλά πάν από όλα πρέπει να καλιεργήσουμε φορολογική συνείδηση.
Στην καλλιέργεια της φορολογικής συνείδησης με έργα πρέπει να προσανατολιστεί η πολιτεία και όχι στην λήψη μπακαλίστικων μέτρων.
Έτσι κι αλλιώς μόλις ο κάθε ένας μας αποκτήσεις τα πολυπόθητα 10.000,00 ευρώ σε αποδείξεις θα πάψει να ζητάει άλλα…
Είναι προφανες ότι πρεπει να υπάρχουν πραγματικά κίνητρα για όλους να μαζεύουν αποδείξεις από όλους.
Ο μισθωτός δεν θα πάρει ποτέ απόδειξη από τον γιατρό του ή τον κουρέα του ή τον υδραυλικό αν δεν έχει πραγματικό ώφελος.
Το πραγματικό ώφελος θα γίνεται «αντιληπτό» σχετικά εύκολα αν:
Υπάρχει εννιαία φορολόγηση για όλους ανεξαρτήτως κλίμακας εισοδήματος (πχ 20%) και
Το ποσό της απόδειξης μειώνει το εισόδημα αντίστοιχα (100% όχι 40%)
Έτσι ακόμα και επικοινωνιακά θα μπορεί ο καθένας να ποσοτικοποιήσει το ώφελος της απόδειξης (πχ απόδειξη €50 μου δίνει 50*20%=€10 πίσω.
Σε ότι αφορά την υλοποίηση ας είναι απαιτητό να καταχωρείται κάθε απόδειξη ξεχωριστά στην δήλωση σε συγκεκριμένο έντυπο ή φόρμα στο Internet ώστε να μπορέι να γίνει διασταύρωση με ΑΦΜ και ποσό. Πολύ ευχαρίστως αν είχα πραγματικό ώφελος να αφιέρωνα 2 ώρες παραπάνω στη συμπλήρωση της φορολογικής δήλωσης μια φορά το χρόνο
Ο συνδυασμός αποδείξεων και αφορολόγητου πρέπει να γίνει για ποσά ΠΑΝΩ από το αφορολόγητο των (σημερινών) 12.000.
Αλλιώς θα οδηγήσει σε γραφειοκρατία και αδικίες:
π.χ. η γιαγιά των 70 ετών, που έχει μόνο μια σύνταξη, να πρέπει να συγκεντρώνει αποδείξεις και να τις υποβάλλει κτλ., δηλαδή ταλαιπωρία και γραφειακρατία.
Επίσης πρέπει να λυθεί το εξης θέμα:
Κραταμε τις αποδείξεις για κάποιο χρονικό διάστημα (π.χ. 2-3 χρόνια).
Σε περίπτωση ελέγχου υπάρχει μεγάλη πιθανότητα οι αποδείξεις των ταμειακών μηχανών να έχουν ΣΒΗΣΤΕΙ/ΞΕΘΩΡΙΑΣΕΙ και να μην διαβάζονται (λόγω του ότι οι περισσότερες ταμειακές εκδίδουν αποδείξεις σε ΘΕΡΜΟΓΡΑΦΙΚΟ χαρτί που τα γράμματα ξεθωριάζουν πολύ γρήγορα και όχι σε ΞΗΡΟΓΡΑΦΙΚΟ που διατηρούνται).
Θα πρέπει σε μια τέτοια περίπτωση να αλλάξουν οι προδιαγραφές των ταμειακών, ώστε να χρησιμοποιείται ΜΟΝΟΝ ΞΗΡΟΓΡΑΦΙΚΟ χαρτί.
Θα μπορούσε επίσης να γίνει έκπτωση από τον φόρο μόνον του ποσού του ΦΠΑ για κάποιες κατηγορίες αποδείξεων, π.χ. συνεργεία αυτοκινήτων, βενζινάδικα, ταξιτζήδες κτλ.
Ετσι και θα ζητουνται αποδείξεις και το κράτος θα βγάλει περισσότερα από όσα θα χάνει από την εκπτωση του ΦΠΑ (λόγω φορολόγησης μεγαλύτερου ποσού από ομάδες που τώρα είναι πιθανό να φοροδιαφεύγουν).
Προτείνω
1)Υποβολή φορολογικής δήλωσης από όλα τα φυσικά πρόσωπα ανεξαρτήτως ηλικίας
2)Κατάργηση αφορολογήτου για όλα τα φυσικά πρόσωπα
3)Απαλλαγή φόρου για το ισόποσο των προσκομιζομένων αποδείξεων ανεξάρτητα που έχουν διατεθεί τα χρήματα(ένδυση-τρόφιμα-ταξίδια-διασκεδαση-ενοίκια-και γενικά οποιοσδήποτε άλλος τρόπος δαπάνης)
4)Υποχρεωτική χρήση ταμειακών μηχανών συνδεδεμένων online με το Υπουργειο Οικονομικών και αυτόματη πίστωση του ΦΠΑ στο λ/σμό του Υπουργείου με χρέωση του λ/σμού της επιχείρησης ή του υποχρέου προς απόδοση του ΦΠΑ (πχ.τεχνίτες κλπ κατηγορίες επαγγελμάτων)
5)από το υπόλοιπο διαθέσιμο εισόδημα μετά την έκπτωση (του ισοπόσου των αποδείξεων)και αφού θα επιτρέπεται η χωρίς φόρο αποταμίευση του 50%να φορολογείται με υψηλή φορολογική προοδευτική κλίμακα που θα αρχίζει από το 50% και ανά 50000€ θα ανεβαίνει κατά 10%
6)Ολες οι δηλώσεις να γίνονται μέσω TAXISNET
7)Ο έλεγχος της εφορίας να είναι ΣΥΝΕΧΗΣ,ΕΝΤΟΝΟΣ,ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΟΣ ώστε να μην υπάρχει δοσοληψια χωρίς την έκδοση απόδειξης
Αυτές οι προτάσεις όταν συμπληρωθούν και με άλλες από τις ειδικές ομάδες εργασίας του υπουργείου και με δεδομένο ότι θα ΕΙΣΠΡΑΤΕΤΑΙ τουλάχιστον ο ΦΠΑ επί ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ πιστεύω ότι
α)είναι δίκαιες γιατί όλοι αμέσως ή εμμέσως θα συνεισφέρουν φόρους
ανάλογα με τη φοροδοτική τους ικανότητα
β)το Δημόσιο θα έχει – ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ – απόλυτο έλεγχο της κατάστασης.
Οι αποδείξεις δεν βοηθούν σε τίποτα. Ολα τα μαγαζιά δίνουν απόδειξη όταν ψωνίζεις. Το ιδιο και οι εταιρίες ΟΤΕ, κινητές, ΕΥΔΑΠ, super markets κλπ. Φοροδιαφυγή κάνουν οι γιατροί, ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοί, μπογιατζήδες και άλλοι παρόμοιοι. Επίσης στην επαρχία γίνεται τεραστια φοροδιαφυγή αφού αγρότες ασκουν παράλληλα και ελεύθερα επαγγέλματα όπως αλλάζουν κεραμοσκεπές (5000-6000 ευρώ ανα σκεπη σε 3-4 ημέρες), επισκευές σπιτιών, κα. Εκεί χρησιμοποιούν νέα άτομα ή αλλοδαπούς, που όλοι ειναι ανασφάλιστοι και πάντα πληρώνουμε «μαυρα» χρηματα. Ολοι οι αλλοδαποί να προμηθεύονται άδεια παραμονής 3-4 μηνών και στο τέλος της διάρκειας αυτής να παρουσιάζονται και να εξηγούν με τι χρήματα ζουν, που μένουν. Το θέμα είναι να πιαστεί το «μαυρο» χρήμα που πάντα συνοδεύεται και με ανασφάλιστη εργασία και άρα απώλεια ασφαλίστρων. Θα πρέπει ένα «σώμα» που να έχει συνολική ευθύνη και για αποδείξεις και για ανασφάλιστη εργασία και για εξηγήσεις του πόθεν έσχες / του πως διάγεις. Δεν μπορεί όλοι στην επαρχία να εχουν ωραια σπίτια μόνο από τα χωράφια, τα οποία επιδοτούνται από το κράτος. Δεν είναι δυνατόν οι αλλοδαποί να ζουν χωρίς να δηλώνουν τίποτα. Τι τρώνε αέρα κοπανιστό?
Μετά από ένα ποσόν αναγκαίο για την επιβίωση κάθε νοικοκυριού , το οποίο θα περιλαμβάνει την στοιχειώδη διατροφή ,ένδυση , ΔΕΗ , ΝΕΡΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ και το οποίο θα είναι αφορολόγητο χωρίς την απαραίτητη ύπαρξη αποδείξεων, όλες οι αποδείξεις να αφαιρούνται από το εισόδημα αρκεί να δικαιολογεί την δαπάνη το εισόδημά σου.
Είναι δικαίωμά σου αφού τα βγάζεις και τα δηλώνεις να τα ξοδεύεις.
Το κράτος για όλα αυτά τα έξοδα θα εισπράττει ΦΠΑ , θα ειπράττει φόρο εισοδήματος για κάθε απόδειξη και θα καταργηθεί ουσιαστικά η παραοικονομία.
Το κίνητρο για την απόδειξη θα περιορίσει την ανάγκη ελέγχων, αφού ο κάθε πολίτης ουσιαστικά θα λειτουργεί υπέρ της εφορίας.
Αν η απόδειξη είναι άχρηστη δεν την κόβεις γιατί επιβαρύνεσαι χωρίς λόγο , αλλά και επειδή δεν σέβεσαι την διαδικασία.
ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΟΛΠΑ , ξεκάθαρα πράγματα και σταράτα, το μεχρι τόσο ποσόν θα λαμβάνονται υπόψη ή το αυτές τις δικαιολογώ ενώ αυτές όχι θα τορπιλίσουν το αποτέλεσμα.
ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ:
1) ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΕΝΑ ΒΑΣΙΚΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΛΛΕΞΕΙ Ο ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ, ΜΕΧΡΙ ΕΝΟΣ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΔΗΛΩΘΕΝΤΟΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ, ΜΕ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ (ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΑΝΑΠΗΡΙΑ).
2)ΝΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΛΕΣ ΑΝΑΞΑΙΡΕΤΩΣ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ (ΔΕΗ, ΟΤΕ,ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ, ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΛΠ).
3)ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΕΣ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΔΙΔΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΟΥΝ.
Η κατάργηση του αφορολόγητου χωρις αποδείξεις μας γυρνάει πισω στην δεκαετία του 80 με την ομολογία του κρατους οτι δεν μπορει να ελέγξει την φοροδιαφυγει και επιτίθεται για την εισπραξη φορων εναντίον όλων.
Εάν μειωθεί το αφορολόγητο, τότε θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και οι αποδείξεις για ΔΕΚΟ και super market.
Είμαι ένας απο τους πολλούς νέους που δηλώνουν αυτοαπασχολούμενοι και πληρώνονται με το λεγόμενο μπλοκάκι παροχής υπηρεσιών. Εργάζομαι σαν γεωλόγος και πέρνω 1300 ευρώ το μήνα λοιπόν καθαρά στο χέρι μου. Για να δούμε.
Χρήματα για ασφάλεια στον ΟΑΕΕ περιπου 200 ευρώ/μήνα.
Χρήματα για ενοίκιο λογαριασμοι κτλ 400 ευρώ/μήνα.
Χρήματα για πετρέλαιο 600 ευρώ/έτος=50 ευρώ/μήνα.
Απο όλα αυτά που είναι σίγουρα έξοδα δεν μπορώ σύμφωνα με το προσχέδιο να πέρνω αποδείξεις. Πράγμα που σημαινει οτι 650 ευρώ/μήνα δεν μπορώ να τα δικαιολογήσω με αποδείξεις. Θα πρέπει ακόμα οποιαδήποτε δραστηριότητα δεν δίνει απόδειξη να το κόψω.
Άρα αν απο όλα τα υπόλοιπα 650 ευρώ που μου μένουν 650*12=7800 ευρώ + τα δώρα χριστουγένοων και πάσχα/διακοπών 2 μισθοί δηλαδή, 2600 ευρώ, συνολικά 7800+2600=10400ευρώ, τα ξοδεψω, μου λοίπουν άλλα 1600 ευρώ για να πίασω το όριο ώστε σαν ελεύθερος επαγγελματίας και να πάρω πίσω όλη την επιστροφή!!! Επιπλεόν αυτό σημαίνει οτι δεν θα πρέπει να αποταμιεύω τίποτα!!!! Στα 29 μου πτυχίο ΑΕΙ μεταπτυχιακό σε ΑΕΙ (και όχι κολλεγιο κτλ) με 3 χρόνια δουλειάς σε μεταλλέιο όπου καταλαβαίνετε ότι μιλάμε και για δύσκολες συνθήκες με αυξημένες πιθανότητες τραυματισμών κτλ, έχω βάλει στην άκρη 4000ευρώ. Ξέρετε πώς κατάφερα να τα βάλω στην άκτρη; Με την επιστροφή απο το αφορολόγητο 2000 περίπου το χρόνο που πέρνω + 100 ευρώ το μήνα που πότε μπορώ πότε δεν μπορώ να βάλω στην άκρη. Και έρχεστε και μου λέτε ότι θα πρέπει να ξοδεύω όλα όσα πέρνω για να πάρω ένα μέρος του αφορολόγητου!
Άρα ποτέ μου δεν θα μπορέσω να αγοράσω ούτε ποδήλατο αν δεν πιάσω έναν μισθό πάνω απο 2000!!
Θεωρείται λογικό τώρα αυτό το μέτρο; Πείτε μου.
Ας γίνει και για τους αυτοαπασχολούμενος το όριο για πλήρη επιστροφή 6000 ευρώ.
Δεν μπορείται να βάζεται στο ίδια καζάνι ελεύθερο επαγγελματία επιστήμονα με μπλοκάκι που στην ουσία είναι μισθωτός και ελεύθερο επαγγελματία ιδιοκτήτη εστιατορίου!
ΣΩΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΕΑΝ ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ ΔΕΝ ΘΕΩΡΗΘΟΥΝ ΤΕΚΜΗΡΙΟ. ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟ
ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑΤΡΩΝ,ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΚΛΠ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ.
ΕΑΝ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΣΥΝΟΔΕΥΤΗ ΜΕ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΣΩΣΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΔΩΣΗ