Πρέπει να προστεθούν ή να αφαιρεθούν κατηγορίες δαπανών προς έκπτωση και ποιες; Ποιες αλλαγές προτείνετε σε σχέση με τα εκπιπτόμενα από το εισόδημα ποσά; Οι εκπτώσεις δαπανών θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν ένα μέρος του αφορολογήτου ορίου που ισχύει σήμερα;
Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
- 251 Σχόλια26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχους
- 2.545 ΣχόλιαΓενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
- 146 Σχόλια27) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν επίσης έμφαση σε αποκεντρωμένα φορολογικά έσοδα υπέρ της τοπικής αυτοδιοίκησης
- 200 Σχόλια21) Προτείνεται η υποβολή φορολογικών δηλώσεων αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Για όσους χρειάζεται η ηλεκτρονική δήλωση θα μπορεί να υποβάλλεται μέσω των ΚΕΠ ή μέσω λογιστικών / φοροτεχνικών γραφείων.
- 133 Σχόλια22) Για όσους φορολογούμενους έχουν εισοδήματα αποκλειστικά από μισθωτές υπηρεσίες προτείνεται η αποστολή από το Υπουργείο Οικονομικών προσυμπληρωμένης δήλωσης και η απαλλαγή της υποχρέωσης του φορολογούμενου να υποβάλλει δήλωση εφόσον συμφωνεί με τα στοιχεία της προσυμπληρωμένης δήλωσης.
- 112 Σχόλια23) Προτείνεται η επέκταση των συναλλαγών των πολιτών με τις ΔΟΥ μέσω διαδικτύου καθώς και η εξυπηρέτησή τους από σημεία εξυπηρέτησης εκτός ΔΟΥ.
- 187 Σχόλια24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;
- 128 Σχόλια25) Ποιες άλλες διαδικασίες που προβλέπονται για τη συμμόρφωση προς τη φορολογική νομοθεσία πιστεύετε ότι θα μπορούσαν να καταργηθούν ή να απλοποιηθούν χωρίς κίνδυνο απώλειας φορολογικών εσόδων για το δημόσιο;
- 501 ΣχόλιαΝομοθετικά Μέτρα για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής / Εισαγωγή
- 287 Σχόλια15) Προτείνεται η πληρέστερη καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων του φορολογούμενου στη φορολογική δήλωση έτσι ώστε να υπάρχει μια συνολική εικόνα της οικονομικής του κατάστασης.
- 210 Σχόλια16) Προτείνεται η διεξαγωγή των εμπορικών συναλλαγών από μια αξία και άνω, αποκλειστικά με χρέωση / πίστωση επαγγελματικών τραπεζικών λογαριασμών ανοικτών στη πρόσβαση των φορολογικών υπηρεσιών.
- 91 Σχόλια17) Προτείνεται η επιβολή επιπλέον φορολογίας στις συναλλαγές με εξωχώριες (off shore) εταιρείες.
- 34 Σχόλια18) Προτείνεται η επιβολή νέων ρυθμίσεων για τις ενδοομιλικές συναλλαγές.
- 739 Σχόλια19) Επισημαίνεται ότι το προαναφερθέν μέτρο για την επέκταση των εκπτώσεων από το φορολογητέο εισόδημα φυσικών προσώπων ποσών βάσει αποδείξεων αγορών, έχει επίσης ως στόχο τον περιορισμό της φοροδιαφυγής.
- 261 Σχόλια20 Προτείνεται η δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο των εισοδημάτων που δηλώνονται από ελεύθερα επαγγέλματα και επιχειρήσεις στο βαθμό που αυτό θα κριθεί αποδεκτό από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
- 144 Σχόλια11) Προτείνεται η διαφοροποίηση των συντελεστών φορολόγησης των διανεμόμενων και των αδιανέμητων κερδών.
- 118 Σχόλια12) Ποιες από τις ισχύουσες φοροαπαλλαγές προς επιχειρήσεις πρέπει να καταργηθούν;
- 107 Σχόλια13) Προτείνεται η σταδιακή κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και η ενσωμάτωση των απαραίτητων διατάξεων στη φορολογία εισοδήματος.
- 152 Σχόλια14) Προτείνεται η επανεξέταση του ειδικού καθεστώτος φορολόγησης των ενοικίων των ιερών ναών, μονών, κοινωφελών ιδρυμάτων κλπ.
- 671 Σχόλια7) Προτείνεται η κατάργηση του ΕΤΑΚ και η αντικατάστασή του με προοδευτική φορολόγηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας.
- 312 Σχόλια8) Προτείνεται η επαναφορά του φόρου κληρονομιάς και των γονικών παροχών με υψηλότερο αφορολόγητο.
- 338 Σχόλια9) Ποιους από τους ισχύοντες φόρους στα ακίνητα θεωρείτε άδικους ή αναποτελεσματικούς; Γενικότερα ποιες αλλαγές θα προτείνατε στο σύστημα φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας;
- 170 Σχόλια10) Προτείνεται η αποτελεσματική φορολόγηση των ακινήτων που ανήκουν σε εξωχώριες (offshore) εταιρείες.
- 1.713 Σχόλια1) Προτείνεται μια ενιαία, προοδευτική, τιμαριθμοποιημένη φορολογική κλίμακα για όλα τα εισοδήματα.
- 1.993 Σχόλια2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
- 412 Σχόλια3) Προτείνεται η κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης των μερισμάτων από μετοχές και των διανεμόμενων σε φυσικά πρόσωπα κερδών των επιχειρήσεων και η ένταξή τους στην ενιαία φορολογική κλίμακα ατομικού εισοδήματος.
- 677 Σχόλια4) Προτείνεται η κατάργηση φοροαπαλλαγών ή αυτοτελούς φορολόγησης εισοδημάτων όταν δεν επιβάλλονται από λόγους κοινωνικής ευαισθησίας ή αντικειμενικά οικονομικά αίτια.
- 861 Σχόλια5) Προτείνεται ο λογιστικός προσδιορισμός βάσει λογιστικών καταστάσεων των εισοδημάτων όλων των κατηγοριών ελεύθερων επαγγελματιών και επιτηδευματιών και η κατάργηση του ειδικού τρόπου φορολόγησης που ισχύει για ορισμένες κατηγορίες επαγγελμάτων.
- 248 Σχόλια6) Προτείνεται η φορολόγηση της υπεραξίας από βραχυχρόνιες χρηματιστηριακές συναλλαγές με συμψηφισμό των ζημιών.
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
23 Δεκεμβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Ιανουαρίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1.993 Σχόλια 13740 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
Να ενταχθούν και οι αποδείξεις Σούπερ Μάρκετ, καθώς τα είδη πρώτης ανάγκης είναι τα βασικά έξοδα των χαμηλών – μεσαίων εισοδημάτων, και εάν αυτές εξαιρεθούν ενδέχεται να μην μπορούν να αντισταθμίσουν την κατάργηση του αφορολόγητου.
Δεν συμφωνω καθολου με το να με υποχρεωνεις να ξοδευω 6.000 ευρο το χρονο για να μαζευω αποδιξεις. εγω που εχω αποδοχες 12.000 ευρο το χρονο.και αν μαζεψω αποδιξεις για παραδειγμα 4.000 ευρο γιατι θελω να μαζεψω χρηματα να παρω ενα σπιτι σε 10 χρονια ερχεσαι εσυ σαν κρατος και μου λες οτι θα με φορολογισεις για το υπολοιπο ποσο δηλαδη τα 2.000 που απομενουν μεχρι το αφορολογιτο οριο τον 6.000. ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΔΙΚΑΙΟ.
Το μετρο με τις αποδειξεις με μια πρωτη ματια φαινεται σωστο.Ομως, το μεγαλυτερο προβλημα στην οικονομια μας ειναι τα μεγαλα ποσα που κλεβουν και…κρυβουν οι πολιτικοι, οι εφοριακοι, οι υπαλληλοι της πολεοδομιας και ολοι αυτοι οι ευυποληπτοι πολιτες.Πρωτα απο ολα πρεπει να διορθωσετε αυτο και μετα να μαζεψουμε εμεις οι πολιτες οσες αποδειξεις θελετε.Να εχουμε ομως,για παραδειγμα, καλους δρομους τους οποιους να εχουμε πληρωσει μια φορα την κατασκευη τους και οχι δυο και τρεις φορες πανω απο το πραγματικο κοστος κατασκευης.Βεβαιως ολα αυτα τα ξερετε οτι συμβαινουν.Το πραγματικο στοιχημα για την κυβερνηση σας ειναι να βρει τροπο να τα παταξει.Και να ξερετε οτι αν το καταφερετε τοτε οχι μονο κανεις δεν θα εχει αντιρρηση να μαζευει αποδειξεις αλλα θα σας ψηφισει και θα σας ξαναψηφισει.Αρκει να ξερουμε ομως οτι οι φοροι που πληρωνουμε δεν γινονται προικα των παιδιων ορισμενων, αλλα χρησιμοποιουνται για να ζουμε ολοι καλα, για να εχουμε δρομους, νοσοκομεια, σχολεια, δημοσιες υπηρεσιες που υπηρετουν τον πολιτη (τωρα ουτε καλημερα δεν σου λεει ο δημοσιος υπαλληλος και για να σε εξυπηρετησει πρεπει να εχεις κανει ταμμα ή…κατι αλλο).
Οσο αφορα τις αποδειξεις πρεπει να δικαιολογουνται αποδειξεις απο ολα τα καταστηματα λιανικης πωλησης, ΔΕΚΟ, κοινοχρηστα, βενζιναδικα (αυτοι δεν κοβουν ποτε αποδειξη), περιπτερα (δεν κοβουν ποτε αποδειξη, δεν πληρωνουν ενοικιο, καταλαμβανουν μεγαλο τμημα του πεζοδρομιου και εμποδιζουν την διελευση των πεζων),διοδια, κινηματογραφοι,λαικη αγορα, ταξι(ποτε δεν κοβουν αποδειξη, βαζουν οσους περισσοτερους επιβατες μπορουν,εχουν πειραγμενο ταξιμετρο και χρεωνουν οτι θελουν).Επισης, πρεπει να λαβετε υποψη σας να μην καταληξουμε να φορολογηθει η αποταμιευση.Το θεμα ειναι να πιασουμε οσους φοροδιαφευγουν και οσους εχουν υπερβολικα μεγαλη περιουσια σε σχεση με τα δηλωθεντα εισοδηματα τους και οχι τον μεσο πολιτη που ζει λιτα και προσπαθει να βαλει και κατι στην ακρη «για μια ωρα αναγκης».Το να φτιαχνουμε μια κατασταση με τις αποδειξεις ειναι κατι απλο, μπορει να γινει απο ολους και θα βοηθησει και το καθε νοικοκυριο να δει που πραγματικα ξοδευει και ισως να κανει μια
καλυτερη διαχειριση της μικροοικονομιας του σπιτιου.
Nαι στις αποδείξεις.
Στην φορολογική δήλωση να αναγράφετε το συνολικό ποσό των αποδείξεων.
Οι αποδείξεις να μην δίνονται στην εφορία καθώς και γραφειοκρατικό είναι αλλά υπάρχει και «παραεμπόριο»αποδείξεων από τους εφοριακούς.
Να γίνονται δειγματοληπτικοί έλεγχοι στους πολίτες και σε περίπτωση ψευδής δήλωσης το πρόστιμο να είναι τουλάχιστον 10πλάσιο της διαφοράς μεταξύ αποδείξεων και δήλωσης.
Οι αποδείξεις να μην κρατιόνται για πάνω από 3 έτη..
Καλή χρονιά σε όλους
θα ήθελα να σας πω ότι με οικογένεια με 2 παιδιά και καλό εισόδημα (άνω των 30Κ που δηλώνουμε επί 2) εχουμε ως οικογενειακή επιλογή να αποταμειεύσουμε χρήματα. Αρα δεν κάνουμε έξοδα πλύν ιδιωτικού σχολειου (που μπορεί και να μην το είχαμε)
Αρα κάποιος που εχει αγοράσει τα ηλεκτρικά του και γενικά δεν παει εστιατόρια… από που θα μάζεψει αποδείξεις? Εστω ότι θέλει να αποταμειεύσει. Γιατί να χάσει από τα πρώτα 10000 ευρώ με 20% συντελεστή για παράδειγμα άλλα 5000 ευρώ φόρο?
Δεν είναι σαν να μας μειώνεται τον μισθό επειδή δεν βγήκαμε να αγοράσουμε κάτι φέτος. Εμείς μπορεί να θέλουμε να αγοράσουμε αμάξι σε 4 χρόνια μετρητοίς γι αυτό τα μαζεύουμε ή μπορεί να θέλουμε να αγοράσουμε σπίτι σε 4 χρόνια πάλι. Γιατί? πρέπει να δώσουμε αυτά τα 4 χρόνια 10000 (το ζευγάρι) ευρώ επιπλέον φόρο σαν μισθωτόί?
Ευχαριστώ για το χρόνο σας
Το μέτρο των αποδείξεων νομίζω δεν θα αποδώσει τα αναμενόμενα οικονομικά οφέλη καθώς στην χώρα μας εκδίδονται αποδείξης από ταμειακές μηχανές οι οποίες δεν έχουν δυνατότητα αναγραφής του προσώπου που αποκτά τα εμπορεύματα , συνεπώς ο ένας πολίτης θα δίνει στον άλλο τις αποδείξης που του περισευουν και όλοι θα εμπλακούμε σε ένα παζάρι φοροαποφυγής και μάλιστα χωρίς να το θέλουμε.
Είμαι απογοητευμένος από τους ανθρώπους που έκαναν μια τέτοια πρόταση αλλά και από τους συμπολίτες που την ενισχύουν καθώς γνωρίζουν πολύ καλά ότι θα δίνει ο ένας στον άλλο τις αποδείξης και στο τέλος της χρονιάς θα είναι όλα καλά.
Πιστεύω όσον αφορά το εισόδημα ότι πρέπει με κάθε τρόπο να ενισχυθεί ο εκ των υστέρων έλεγχος σε επιχειρήσεις τόσο σε προληπτικό όσο και σε τακτικό επίπεδο και η ενίσχυση των μηχανογραφικών εφαρμογών του Υπουργείου , όχι με προγράμματα εταιρειών που ζητάνε ότι θέλουν για να φτιάξουν κάτι παραπάνω από το τίποτα άλλα σε προγράμματα που θα φτιάξουν οι μηχανογράφοι του Υπουργείου που γνωρίζουν τις ανάγκες των υπηρεσιών και τι ψάχνουν.
Όσον αφορά τα έσοδα από ΦΠΑ πιστεύω ότι πρέπει να αλλάξει καταρχήν η ταχύτητα είσπραξης καθώς σήμερα όταν ένας πολίτης αγοράσει κάτι καταβάλλοντας το ΦΠΑ η εταιρεία θα αποδόσει το 30% του ποσού μετά από 110 ημέρες και το υπόλοιπο μετά από 60 ημέρες και ταυτόχρονα το Ελληνικό Δημόσιο βγαίνει κάθε βράδυ στην διεθνή αγορά και δανείζεται, επίσης όι εφορίες δεν καλούν τα πρόσωπα που δεν υπέβαλαν την περιοδική δήλωση ΦΠΑ με αποτέλεσμα να καταβάλουν τα ποσά αυτά όποτε μπορούν ή όποτε αυτοί θέλουν.
Καλή και εποικοδομιτική χρονιά,
σχετικά με τις αποδείξεις στην φορολογία εισοδήματος θα ήθελα να επισημάνω 3 θέματα.
1ον δεν συμφωνώ με την μείωση του αφορολόγητου ποσού και την αντικατάστασή του με αποδείξεις καθώς θα έχει ως συνέπεια α.τον διπλασιασμό της παρακράτησης φόρου που συνεπάγεται μείωση των καθαρών αποδοχών και ως αποτέλεσμα την μειωμένη κατανάλωση. Το να έρθει η επιστροφή φόρου μετά από 1,5 χρόνου ζημιώνει τον φορολογούμενο.
Έτσι, προτείνω να διατηρηθει το αφορολόγητο των 12000 και να ορισθεί ένα πλαφόν που να καλύπτεται με αποδείξεις. Όσοι έχουν τα μεγαλύτερα εισοδήματα και καταναλώνουν θα χρησιμοποιήσουν το μέτρο πολύ περισσότερο από όσους έχουν ούτως ή άλλως χαμηλά εισοδήματα και δεν δύνανται να ξοδεύουν.
2ον δεν θα λύσει το πρόβλημα που δημιουργείται με μερικές κατηγορίες επαγγελματιών π.χ. ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοί, τεχνίτες κτλ… που στην απαίτηση απόδειξης απαντούν με αύξηση της αμοιβής των υπηρεσιών τους λέγοντας «εάν θέλεις απόδειξη θα πληρώσεις και τον φόρο».
Επίσης, πως θα αντιμετωπιστεί η άρνηση έκδοσης απόδειξης π.χ. ο σύζυγος πήγε σε οφθαλμίατρο, ζήτησε απόδειξη την οποία αρνήθηκε και μετά από καυγά του έκοψε την μισή αμοιβή σε απόδειξη. Πως θα αντιμετωπίσει ο απλός πολίτης τέτοιες συμπεριφορές από επαγγελματίες όπως γιατροί που δύσκολα υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής?
3ον πως θα ελεγχθούν όλες οι αποδείξεις για την νομιμότητα ή την πιστότητά τους. Ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει το ΑΦΜ επαγγελματιών και να δηλώσει ψευδή στοιχεία.
Ελπίζω το μέτρο που τελικά θα ψηφιστεί να είναι όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένο και δίκαιο.
ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΟΡΙΟ ΤΩΝ 12000 ΕΥΡΩ ΠΗΓΕ ΕΚΕΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΑΝ. Π.Χ. ΦΠΑ 19% ΑΥΞΗΣΗ ΦΟΡΩΝ ΣΕ ΠΟΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΚΑΥΣΙΜΑ Κ.Τ.Π.
Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ, Η ΑΛΛΙΩΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ 8000 ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ.
1. ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ 8000 ΕΩΣ 12000 ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΤΟΣ ΑΡΑ ΠΡΟΠΛΗΡΩΝΕΣΕ ΕΧΤΡΑ ΛΕΦΤΑ .
2. ΑΝ ΤΑ ΘΕΣ ΠΙΣΩ ,ΚΑΝΕ ΤΟΝ ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ,ΑΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΔΑΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ,ΚΛΕΒΟΝΑΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ ΑΠΟ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΑΓΕΝΗΤΩΝ ΓΕΝΕΩΝ .( ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ , ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ.
ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΓΙΑΤΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ,Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ, ΒΡΗΚΑΤΕ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΞΟΔΕΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 12000 ΕΥΡΩ.
ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ -SUPER MARKET,ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ , ΛΑΙΚΗ , ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ, ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ,[ ΦΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΡΤ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ( ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ) ], ΝΕΡΟ, ΤΗΛΕΦΩΝΑ ,ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ , ΚΤΕΟ , ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ,ΦΟΥΡΝΟΣ, ΕΝΟΙΚΙΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ , ΤΟΚΟΧΡΕΩΛΥΣΙΑ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ , ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΕΞΟΔΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΕΛΑΙΟΧΡΟΜΑΤΙΣΤΕΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ EXOTICS, ΑΠΟ ΤΑ 12000 ΚΑΙ ΠΑΝΩ.
ΛΑΒΕ ΥΠΟΨΗ ΣΟΥ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΟΥ ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΝΔ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΦΤΩΧΟΥΣ ,ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΟΚΥΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ,… ΤΟΣΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΣΑ ΧΩΡΙΣ ,ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΥΜΠΙΕΖΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΕΞΑΘΛΙΟΜΕΝΟ ΜΙΣΘΩΤΟ ΟΠΩΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΜΕ ΤΑ ΓΕΛΟΙΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.
ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΑΓΑΠΑΕΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΙΛΑΚΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙ.
ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΠΕΛΕΚΥΣ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΥΒΙΚΑ ΠΑΡΕ 160000 ΠΙΝΑΚΙΔΕΣΣΤΗ ΜΑΠΑ ,ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΦΠΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ ΚΑΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΛΙΤΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΗΤΑΝ 1 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΚΑΤΩ, ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΤΘΕΡΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΦΙΓΓΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΩΤΟΣ ΕΣΥ.
Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΤΩΝ 12000 ΕΥΡΩ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ . ΑΠΛΑ .
ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΤΩΝ 12000 ΕΥΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΜΗΝΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΥΣΧΥΕΙ ΕΚΠΤΩΣΗ ΦΟΡΟΥ.
ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΦΘΑΝΕΙ.
ΠΡΕΠΕΙ Ο ΕΛΕΝΚΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΤ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΔΕΙΑΣ . Π.Χ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΣΕ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟΥΣ . ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ 3 ΦΟΡΕΣ . ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΠΑΡΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΟΡΙΣΤΙΚΑ.
ΓΙΑ ΚΑΝΤΟ ΤΩΡΑ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ Η ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ Η ΣΤΟΥΣ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥΣ . ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ .
ΤΕΛΟΣ Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΜΠΙΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ OFF SHORE COMPANY.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟ ΤΟΠΟ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΥΛΑΚΗ ΕΚΤΟ ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΝΤΑΛΕΞΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΥΟ ΑΛΛΟΥΣ.
ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΡΑΣΤΙΚΗΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ OFF SHORE ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.
ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΠΡΟΩΘΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ .
ΑΝ ΝΑΙ ,ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΑΝ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙ.
ΥΠΗΡΞΑΝ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΧΑΡΔΑΒΕΛΑΣ, ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ , ΚΤΛ .
ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝΙΣΑ ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΟΥΣ.
ΑΡΚΕΤΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΑΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΝ.
ΑΠΟ ΚΟΚΚΙΝΗ ΠΡΟΚΟΠΗ 03 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2010 ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΕΑΝ ΠΡΩΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΟΠΟΛΙΤΙΑΣ .ΟΧΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΝΑ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΜΕΙΟΜΕΝΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ Π.Χ.(ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ-ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ-ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ).
ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΥΟΥΧΟΥΣ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ Π.Χ 8000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ 4000-6000 ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ . ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΔΕΚΟ,SUPER MARKET,ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ,ΔΙΟΔΙΩΝ,ΚΤΕΟ,ΕΙΣΗΤΗΡΙΩΝ ΤΡΑΙΝΩΝ-ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ-ΠΛΟΙΩΝ,ΜΟΥΣΕΙΩΝ,ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ,ΤΟΚΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΨΤΙΚΩΝ ΘΕΑΤΡΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΩΝ.ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΝΑ ΕΚΔΙΔΟΝΤΑΙ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΜΕ ΠΟΣΟ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΑ 40-45 ΕΥΡΩ.ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΝΑ ΕΚΔΙΔΟΥΝ ΑΝΑ ΠΕΛΑΤΗ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟΥ ΠΕΡΙΗΓΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ , ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΕΡΗΣ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΕΝΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ . ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΑΦΜ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΘΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΦΠΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΒΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΝΟΜΙΜΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΑΧΙ-ΒΕΝΖΙΝΑΔΕΣ-ΜΙΚΡΟΠΩΛΗΤΕΣ-ΠΩΛΗΤΕΣ ΛΑΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ……ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΦΟΡΟΚΛΕΦΤΩΝ.
-το μέτρο σα σκεψη ειναι σωστο και έχει νοημα τη καταπολεμηση της φοροδιαφυγης..αρα αποδειξεις απο σουπερ μαρκετ,ΔΕΗ κτλ δεν εχει νοημα να συνυπολογιζονται καθως αυτα δεν φοροδιαφευγουν
-πρεπει να υπολογιζονται μονο αποδειξεις απο ελευθερους επαγγελματιες(γιατρους,δικηγορους,ταβερνες,καφε,μπαρ,ταξι,συνεργεια,υδραυλικους,εμπορους,αγροτες..)οι οποιοι φοροδιαφευγουν
-λενε πολλοι πως οι χαμηλομισθοι δε μπορουν να συγκεντρωσουν αποδειξεις τετοιου ειδουσ και εχουν δικιο..Ας παει λοιπον το αφορολογητο στα 9000 ευρω για ολους και ας απαιτουνται 3000 ευρω απο αποδειξεις…ετσι ενας χαμηλομισθος (πχ με 700 ευρω μισθο)δε θα εχει προβλημα να συγκεντρωνει αποδειξεις καθως δε θα φορολογειται (εφοσον θα δηλωνει εισοδημα λιγοτερο απο 9000 ευρω το χρονο.)
-Δε μπορει γιατροι και δικηγοροι με 100.000 ευρω και παραπανω εισοδημα να δηλωνουν 20000, ηλεκτρολογοι,υδραυλικοι να ζουν στα ορια της φτωχιας δηλωνοντας εισοδηματα 8000 το χρονο οταν ολοι ξερουμε πως κανεις μα κανεις δε κοβει αποδειξη.Ταξιτζιδες (που μετα και τις τελευταιες αυξησης τριβουν τα χερια τους) με 200-300 ευρω μεροκαματο να δηλωνουν 9000 το χρονο.
-Ας μπουν επιτελους τεκμηρια διαβιωσης πραγματικα ομως.Ας φορολογηθει και η πρωτη κατοικια αν ξεπερνα την αντικειμενικη αξια των 150000.(ξερουμε ολοι οτι η πραγματικη της ειναι πανω απο 250.000 και δε δικαιολογειται να την αγορασε καποιος που δηλωνει εισοδημα 10.000 το χρονο)
-Ας σταματησει ο λαικισμος και τα ημιμετρα..αν δε παρει τωρα μετρα η κυβερνηση που εχει και τη νωπη λαικη εντολη δε θα τα παρει ποτε.πολιτικο κοστος θα υπαρξει σιγουρα γιατι σαν ελληνες μας ενδιαφερει μονο η τσεπη μας.Καποτε πρεπει να γινει κατι.
-Κακα τα ψεματα ειμαστε μια φτωχη χωρα με πλουσιους ομως πολιτες(το μαυρο χρημα ειναι απειρο).Και αυτα που λενε οτι 1 στους 5 ελληνες ειναι κατω απο τα ορια της φτωχιας συμπεριλαμβανει και ολους τους παραπανω που φοροδιαφευγουν και δηλωνουν εισοδηματα κατω απο το οριο αυτο..ας κοροιδευομαστε με λαικισμους..καποτε πρεπει να πληρωσουν και ολοι αυτοι
Μέχρι η τεχνολογία να επιτρέψει διαφορετικό τρόπο επικύρωσης συναλλαγών (π.χ. πιστωτικές κάρτες κλπ) οι χάρτινες ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ **ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ** ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.
Σε συνδυασμό με την κατάργηση του αφορολόγητου και το λογιστικό προσδιορισμό του φορολογητέου ποσού, η συγκεκριμένη πρόταση μπορεί να αποτελέσει ένα αποτελεσματικό όπλο κατά της φοροδιαφυγής.
Θα μπορούσε κάποιος να μου δώσει μια λογική εξήγηση για τα παρακάτω;
Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και πληρώνω όλους τους φόρους που μου αναλογούν. Το ίδιο έκανα όταν ήμουν μισθωτός υπάλληλος επί 20 σχεδόν έτη.
Από φορολογική άποψη, αντιμετωπίζομαι ως ανεξάρτητο φορολογούμενο πρόσωπο.
Γιατί ως έγγαμη, πρέπει να εντάσσομαι στη φορολογική δήλωση του συζύγου μου και δεν μου επιτρέπεται να κάνω ξεχωριστή δήλωση, δηλώνοντας τα δικά μου εισοδήματα, έξοδα κτλ;
Γιατί αντιμετωπίζομαι ως ανεξάρτητο φορολογούμενο πρόσωπο όσον αφορά τις φορολογικές μου υποχρεώσεις, αλλά όσον αφορά τα δικαιώματά μου αντιμετωπίζομαι ως πρόσωπο εξαρτώμενο στο σύζυγό μου; Γιατί γίνεται η εκκαθάριση ανά ζεύγος και όχι ανά φορολογούμενο πρόσωπο;
Να προσμετρούνται και οι αποδείξεις ΔΕΚΟ. Ένα σωρό λεφτά δίνουμε στον ΟΤΕ και στη ΔΕΗ. Ο γυναικολόγος μου τον οποίο εμπιστεύομαι τυφλά και μου έχει σώσει τη ζωή δεν μου δίνει ποτέ απόδειξη και πληρώνω 75 ευρώ και είμαι ευγνώμων και δεν μπορώ να ζητήσω απόδειξη. Βρήτε άλλο τρόπο για τους γιατρούς, μήπως όμως τους φορολογείτε με πολύ μεγάλο ποσοστό και είναι άδικο γιατί είναι επιστήμονες και ασκούν ένα σκληρό και με βαριά ευθύνη επάγγελμα; Γιατί να τους παίρνετε το 40% ενώ δουλεύουν προσωπική και μάλιστα σκληρή εργασία; Μήπως δηλαδή έχουν δίκιο που δεν κόβουν αποδείξεις, ασχέτως αν εμένα δεν με συμφέρει;Και γιατί τα ταμεία μας δίνουν 20ευρώ για επίσκεψη αφού σχεδόν κανένας σοβαρός γιατρός δεν παίρνει τόσα λίγα; Για αφαίρεση μήτρας τα ταμεία δίνουν 8 ευρώ!!!!!! Και τις ψηφιακές αρτηριογραφίες που απαιτούνται για στεφανιαίους ασθενείς τα ταμεία δεν τις πληρώνουν καθόλου!!! Επίσης όταν πληρώνω ενοίκιο να έχω μεγαλύτερη φοροελάφρυνση, αντίστοιχη με την επιβάρυνση που έχω όταν εισπράττω ενοίκιο. Γιατί δηλαδή το ενοίκιο που εισπράττω προστίθεται στο εισόδημα μου ενώ όταν πληρώνω δεν αφαιρείται; Είναι ΑΔΙΚΟ!!!!!!!!!!
Καλησπέρα και καλή χρονιά.
Ελπίζω και εύχομαι πραγματικά,το μέτρο με την συλλογή των αποδείξεων να βοηθήσει αποτελεσματικά να μειωθεί έστω και στο ελάχιστο η φοροδιαφυγή από ένα μεγάλο μέρος των συμπολιτών μας που εκμεταλλεύονται στο έπακρο την έλλειψη θεσμικών μέτρων για την σωστή και δίκαιη φορολόγηση όλων των εισοδημάτων.
Θέλω όμως να θέσω έναν προβληματισμό. ΄Ενα μεγάλο μέρος των χρηστών του Ιντερνετ,χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για τις αγορές τους, για τις πληρωμές λογαριασμών, για το κλείσιμο εισιτηρίων για θεατρικές ή μουσικές παραστάσεις κλπ. Στην επιβεβαίωση που έρχεται σαν απάντηση δεν αναγράφεται το ΑΦΜ της εταιρίας. Επομένως ,δεν είναι κανονική απόδειξη πληρωμής και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί νόμιμα.
Ελέγξτε παρακαλώ και αυτή την παράμετρο και προβλέψτε όσο είναι δυνατόν μία λύση.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Καλή δύναμη στις προσπάθειες σας.
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ.ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΕΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ(ΠΧ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ-ΛΑΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ-ΤΑΞΙ)ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΕΡΙ ΤΩΝ 6.000€ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΤΩΝ 12.000€ ΤΟ ΚΡΙΝΩ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ.ΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 30 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΔΕ ΚΑΝΩ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΗ ΠΑΡΟΧΗ ΜΙΚΡΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ.ΠΩΣ ΜΟΥ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΧΑΛΑΩ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ 6000€ Η ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΩ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΑΙ ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 12.000€?ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Σχετικά με τις αποδείξεις, αλλά και γενικότερα για την φοροδιαφυγή.
Κύριε Υπουργέ:
1. Το κίνητρο για αύξηση του αφορολόγητου, με βάση τις αποδείξεις που θα προσκομίσει ο φορολογούμενος είναι ισχυρό και θετικό.
2. Πρέπει να γίνεται επιλογή των αποδείξεων. Τι νόημα έχει για το κράτος το να προσκομίσουμε αποδείξεις σούπερ-μάρκετ. Ούτως ή άλλως οι επιχειρήσεις αυτές εκδίδουν και σήμερα τις αποδείξεις αναγκαστικά. Επομένως, κέρδη που δεν αποκρύβονταν δεν έχει κανένα νόημα να τα κυνηγάμε (να επιστρέφουμε δηλαδή ένα μέρος των κερδών στον καταναλωτή).
3. Ξέρουμε όλοι –σαν καταναλωτές- ποιοι ΔΕΝ εκδίδουν αποδείξεις: Οι ελεύθεροι επαγγελματίες (γιατροί, οδοντίατροι, ελαιοχρωματιστές, υδραυλικοί, επιπλοποιοί, κλπ κλπ κλπ). Μια άλλη κατηγορία είναι μια σειρά επιχειρήσεων κυρίως μικρών-μεσαίων (νυχτερινά κέντρα, καφενεία, καφετέριες, μίνι μάρκετ, μικρό λιανικό εμπόριο, γραφεία παροχής διαφόρων υπηρεσιών, λογιστές, κλπ κλπ). Τέλος όσες επιχειρήσεις δεν υποχρεούνται να εκδώσουν απόδειξη (πχ περίπτερα, λαϊκές αγορές, ταξί, κλπ κλπ). Επομένως πρέπει ΑΥΤΕΣ οι αποδείξεις να μετράν, κι όχι όλες ανεξαιρέτως οι αποδείξεις. Άμεσο κέρδος (εντός του πρώτου τριμήνου) θα είναι το αυξημένο ΦΠΑ. Εντός του έτους και ο φόρος εισοδήματος.
4. Εκ των πραγμάτων ο φορολογούμενος ΔΕΝ μπορεί να φτιάξει λίστες με ΑΦΜ κλπ κλπ. Άλλωστε τι νόημα έχουν αυτές οι λίστες, αφού καμιά διασταύρωση δεν παρέχουν, αφού οι επιχειρήσεις δηλώνουν ΣΥΝΟΛΙΚΑ τα έσοδά τους και όχι καταχωρώντας μια-μια απόδειξη λιανικής. Αμφίβολο είναι εάν υπάρχει και η δυνατότητα να καταχωρηθούν ποτέ απ’ τις υπηρεσίες σας οι τυχόν δισεκατομμύρια αυτές εγγραφές σε κάποια βάση δεδομένων, θυμίζω τα κωμικοτραγικά με το Ε9. Αρκεί νομίζω η συγκέντρωση των αποδείξεων, και η προσκόμισή τους για έναν γενικό έλεγχο απ’ τον εφοριακό, και η αναγραφή του αθροίσματος στον κατάλληλο κωδικό της δήλωσης. Όταν ο φορολογούμενος κυνηγήσει τις αποδείξεις η δουλειά έχει γίνει.
5. Τεράστια φοροδιαφυγή γίνεται με την μαύρη εργασία. Συνήθως οι συμπληρωματικές ‘δεύτερες’ part-time δουλειές, αλλά και κανονικού ωραρίου δουλειές ειδικών ομάδων του πληθυσμού (πχ μετανάστες) δεν δηλώνονται. Εδώ υπάρχει ΚΑΙ τεράστια εισφοροδιαφυγή. Προτείνω α. Ενεργοποίηση των μηχανισμών ελέγχου των Επιθεωρήσεων Εργασίας καθώς και των μηχανισμών του ΙΚΑ. β. Δυνατότητα στον πολίτη να καταγγείλει ΑΝΩΝΥΜΑ μέσα απ’ το ίντερνετ τέτοιες παρανομίες όπου πέσουν στην αντίληψή τους.
6. Τεράστια φορολογητέα ύλη αποτελούν τα ιδιαίτερα μαθήματα. Εάν θεωρήσουμε πως κάθε χρόνο έχουμε 100.000 υποψήφιους, κι αν υποθέσουμε πως δαπανούν για μόνο ένα έτος, έστω 500 ευρώ τον μήνα για ιδιαίτερα (που είναι χαμηλά νούμερα) έχουμε εισόδημα περίπου 600.000.000 ευρώ που ΔΕΝ δηλώνεται. Προτείνω: α. Να μπορεί το νοικοκυριό να δηλώσει το έξοδο αυτό χωρίς αποδείξεις με υπεύθυνη δήλωση (όπως και τα μισθώματα) και να υποχρεώνεται να αναγράψει το ΑΦΜ και το ονοματεπώνυμο του διδάσκοντος. Β. Ο εκπαιδευτικός που κάνει ιδιαίτερα και είναι ασφαλισμένος σε κάποιο κύριο ταμείο να ΜΠΟΡΕΙ να δηλώσει το εισόδημα αυτό σαν εισόδημα από άλλες πηγές με μια απλή υπεύθυνη δήλωση επίσης. Εάν βέβαια είναι η μοναδική του εργασία, να υποχρεούται σε έναρξη επαγγέλματος κλπ κατά τον Κώδικα Βιβλίων. Το κίνητρο για την κατηγορία αυτή να είναι ιδιαίτερα ισχυρό (πχ το ποσό να εκπίπτει 100% απ’ το εισόδημα) επειδή είναι ειδική η σχέση γονέα-εκπαιδευτικού και δύσκολα κάποιος θα ζητήσει τη συγκεκριμένη απόδειξη.
7. Τεράστια ποσά δεν δηλώνονται επίσης στα μισθώματα κατοικιών. Προτείνω να μπει ένα πλαφόν ανάλογα με τα τετραγωνικά, την παλαιότητα την περιοχή κλπ. Σε περίπτωση ψευδούς δήλωσης (δηλώνεται μικρότερο ποσό απ’ το πραγματικό) να έχει κυρώσεις ΚΑΙ ο ενοικιαστής.
8. Να ΜΗΝ ισχύσει η υποχρεωτική αποστολή δήλωσης μέσω ιντερνετ. Θυμίζω πως σε περιπτώσεις επιστροφής φόρου άνω κάποιου ποσού οι ΔΟΥ καλούσαν τον φορολογούμενο να προσκομίσει την γραπτή δήλωση με τα παραστατικά κλπ με αποτέλεσμα μεγάλη καθυστέρηση και ταλαιπωρία. Ενώ με την επιτόπου ή την ταχυδρομική αποστολή της δήλωσης, η ΔΟΥ εχει στα χέρια της όλα τα παραστατικά ώστε να τα ελέγξει και να μην χρειάζεται να καλέσει τον φορολογούμενο εκ των υστέρων πάλι.
9. Για την διαφθορά των ελεγκτών εφοριακών, την συναλλαγή τους με τις επιχειρήσεις, κατά τον διακανονισμό των ελέγχων προτείνω: 1. Αυστηρό πόθεν έσχες σε όλους τους εφοριακούς. 2. Υποχρεωτική παρουσία κατά τον έλεγχο, ανεξάρτητου δημόσιου υπαλλήλου-μάρτυρα, που να καταγράφει πρωτογενώς τα ευρήματα του ελέγχου ως προς τις λογιστικές διαφορές. ‘Ετσι δεν θα μπορεί να μετατραπεί αργότερα η οριστική έκθεση ελέγχου και θα περιοριστεί η δυνατότητα ‘μαγειρέματος’. Ο ανεξάρτητος αυτός υπάλληλος δεν θα πρέπει να είναι εφοριακός, ίσως να πρέπει να συσταθεί μια ειδική υπηρεσία (πχ από νέους αποφοίτους οικονομικών σχολών), και θα συνυπογράφει στο τέλος το οριστικό αποτέλεσμα του ελέγχου. Ο υπάλληλος αυτός ΔΕΝ θα πρέπει να κοινοποιεί τα στοιχεία του ούτε στην ελεγχόμενη επιχείρηση, ούτε στην ελέγχουσα ΔΟΥ. Οι Δ.Ο.Υ δεν θα επιτρέπεται να αρχίζουν τακτικό ή και έκτακτο έλεγχο εάν δεν έχει εξασφαλιστεί η παρουσία αυτού του ανεξάρτητου υπαλλήλου. Ο υπάλληλος αυτός, ασφαλώς, δεν θα πρέπει να μπορεί να μετέχει στην ουσία του ελέγχου, ούτε να διευκολύνει είτε την ελεγχόμενη μονάδα είτε τον ελεγκτή εφοριακό.
Γενικά το νομοσχέδιό σας είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Πιθανώς να πρέπει να σπάσει σε δύο νομοσχέδια ένα που να περιλαμβάνει τις γενικές αρχές, και ένα δεύτερο που να ασχολείται με τον κινούμενο στόχο της πάταξης της φοροδιαφυγής. Κι αυτό, αφού αυτό το δεύτερο θα πρέπει να αλλάζει ανάλογα με τα προβλήματα που θα ανακύπτουν.
Πρέπει να σημειώσω, τέλος, πως δεν συμφωνώ με την φορολόγηση του κεφαλαίου γενικότερα (είτε αυτό λέγεται ΕΤΑΚ, είτε λέγεται ΦΜΑΠ, είτε λέγεται φορολήγηση σκαφών κλπ). Απ’ ότι ξέρω βέβαια τέτοιοι φόροι ισχύουν και σε άλλα κράτη της Ε.Ε. αλλά αυτό δεν παύει να δικαιολογεί κάθε μορφή διπλής φορολόγησης (όπως είναι κάθε φορολογία κεφαλαίου, εάν θέλουμε να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους). Κάποτε, ίσως μακροπρόθεσμα, αυτοί οι φόροι, όπως και οι έμμεσοι, θα πρέπει να καταργηθούν, αναγνωρίζω , όμως, πως δεν είναι η καταλληλώτερη στιγμή.
Εύχομαι καλή χρονιά και καλή συνέχεια στην προσπάθειά σας.
Γιατί κανεις δεν αναφέρει αν καποιος ΔΕΝ μαζεψει ΚΑΜΙΑ αποδειξη πόσο θα φορολογηθεί έξτρα?
Έχω εισόδημα 18.000 ευρώ(χωρις τις ασφαλιστικές εισφορές) δηλαδή 16600 καθαρό εισόδημα. Τα καθαρά μου είναι 1185 περίπου. Αφορολόγητα είναι τα πρώτα 12000 ευρώ. Αν φορολογηθούν τα 6000 απο αυτά με 24% τότε ο μισθός μου θα πέσει άμεσα στα 1085. Αυτό σημαίνει οτι μου κρατάνε 1400 ευρώ το χρόνο ΦΜΥ έξτρα περιμένονοντας εμένα να μαζέψω αποδείξεις για να τα πάρω πίσω. Άρα τα καθαρά μου πάνε 15000 ευρώ περίπου. Πώς περιμένουν να μαζέψω αποδείξεις αν μου μειώσουν το εισόδημα? Εγώ απο τις 15000 που μένουν δεν δίνω 6000 σε δαπάνες που προσμετρούνται, μιας και δεν μετράνε ούτε τους λογαριασμούς ούτε τις αποπληρωμές δανείων. Και αν κάποιος είναι τοσο νέος που μένει με τους γονεις του, δεν ξοδευει σε πολυτελειες τύπου κομμωτηρια κλπ (μιας και απο οτι βλέπω οτι εκπίπτει είναι δαπάνες δευτερύουσες)και τα βάζεις την άκρη? Είναι υποχρεωμένος να τα ξοδέψει για να πάρει πίσω λεφτα? Δεν έχει το δικαίωμα να βάλει στην άκρη? Αυτός θα τιμωρηθεί με φορολογία επειδη δεν ξοδευει?
Για να μην γίνουμε όλοι λογιστές προτείνω να μας δωθεί σε όλους τους φορολογούμενους μία μαγνητική κάρτα (TAXIS CARD) που θα αντιστοιχεί στο ΑΦΜ μας και σε κάθε συναλλαγή να χρεώνεται το ποσό της συναλλαγής και το ΑΦΜ της επιχείρησης που έγινε η συναλλαγή.Στο τέλος του έτους θα εχουν καταγραφεί όλες οι συναλλαγές και δεν θα χρειάζεται να κανουμε τους λογιστές..!
Καθαρό εκβιασμό, αποτελεί η ….διατυμπανιζόμενη πρόθεση της Κυβέρνησης να καθιερώσει τη σύνδεση του αφορολόγητου με τις αποδείξεις αγορών. Κι αυτό γιατί δεν πρόκειται για ένα μέτρο που λαμβάνεται για πρώτη φορά, αλλά για μια επινόηση επί ισχύουσας νομοθεσίας, που δεν ξέρουμε αν επισύρει και ποινικές ευθύνες για κάποιους. Αλλά κι αν ακόμη δεν υπάρχουν ποινικές, υπάρχουν ηθικές.
Διότι το αφορολόγητο προϋπήρχε. Και τώρα έρχεται και λέει: Αν θέλεις να τόχεις – σ όποιο ύψος και να το καθορίσει – θα πρέπει να μαζέψεις τόσες αποδείξεις. Αρα εκβιάζει!
Βέβαια η Πολιτεία, έχει δικαίωμα να νομοθετεί. Αλλά βελτιώνοντας τους νόμους για το καλό και το συμφέρον των πολιτών, αλλά και του ιδίου του Κράτους. Αλλά εδώ δεν πρόκειται να ωφελήσει κανέναν. Αντίθετα θα φορτώσει το κράτος με έξοδα, εργατώρες, για τη διασταύρωση των αποδείξεων.
Αυτό ακόμη είναι διαφοροποίηση της νομοθεσίας εις βάρος των πολιτών, με ανισότητες, διότι κανείς δεν θα μπορέσει να συγκεντρώσει τις αποδείξεις. Οπότε θα τους φορολογήσει διότι δεν τις συγκέντρωσαν.
Πέραν τούτου, αυτές οι διατάξεις καθώς και πολλές άλλες του φορολογικού νομοσχεδίου όπως διατυπώνονται σήμερα, φαίνεται να είναι ανακόλουθες στο Σύνταγμα. Αν το ψάξουν οι ειδικοί, θα το διαπιστώσουν εύκολα. Και οι πολίτες ας ετοιμάζονται για το Συμβούλιο της Επικρατείας!
Οτι και να κάνει η κυβέρνηση, όσα μέτρα και να θεσπίσει,όσο και να μας ζαλίζουν κάθε μέρα οι δημοσιογράφοι, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
Εδώ είναι Ελλάδα και ο έλληνας δεν είναι ευρωπαίος.
Πάντα θα βρίσκει τρόπους να φοροδιαφεύγει και αν δεν μπορεί να κάνει αλλιώς θα ανεβάσει τις τιμές ώστε και να την πληρώσει την νύφη ο πελάτης και να βγάλει και αυτός παραπάνω.
ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Προσλάβεται 10-20 άτομα σε κάθε πόλη,εκπαιδέυστε τα και αμολείστε τα στην κοινωνία να αλωνίζουν 1-2 φορές το μήνα όλες τις επιχειρήσεις και κυρίως τις μικρομεσαίες που κάνουν την μεγαλύτερη απόκρυψη.
Οι μεγάλες δεν ρισκάρουν την φήμη τους, βγάζουν τεράστια ποσά και έχουν οργανωμένη λογιστική διαχείρηση.
Να κάνουν τους πελάτες σε υδραυλικούς,ηλεκτρολόγους και στο τέλος αν δεν κόβουν απόδειξη ή προτείνουν έκπτωση αντί απόδειξη…..
Η τιμωρία για τους φοροφυγάδες να είναι η άμεση αφαίρεση της άδεια λειτουργίας ή της άδειας άσκησης επαγγέλματος.
Το ίδιο να γίνετε και για τον έλεγχο της μαύρης εργασίας.
Μόνο αν αναγκασθούν να ασφαλίσουν τους ανασφάλιστους εργάτες θα εισρεύσουν χρήματα στα ασφαλιστικά ταμεία και θα σωθεί το ασφαλιστικό
Δεν υπάρχει άλλος τρόπος διότι ο έλληνας έχει γαλουχηθεί από τις προηγούμενες γενειές με την ιδεολογία –φάε και άρπαξε εσύ ότι μπορείς και άσε τους άλλους να κουρεύονται και να γαυγίζουν—.
Είμαστε το φτωχό και χρεωμένο κράτος με τους κλαψιάριδες πολίτες που δείχνουν στα χαρτιά φτωχοί αλλά στα βιβλιάρια των τραπεζών μας υπάρχουν υπερογκες καταθέσεις ώστε να έχουν να τρώνε και τα εγγόνια μας.Δεν είμαστε χαζοί να τα κάνουμε σπίτια και κότερα ώστε να μας εντοπίσει η εφορία. Τώρα που θα σφίξουν τα πράγματα σκεφτόμαστε να τα βάλουμε σε θυρίδα ή ακόμα και στο σπίτι σε κρύπτη.
ΑΝΤΕ ΜΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΒΡΕΣΤΕ ΤΑ
Αν θέλετε πραγματικά να κάνετε κάτι κάντε το τώρα αλλιώς μην μας βομβαρδίζετε με λόγια. Αφήστε τα μεγάλα λόγια για αναπτυξη και πράσινα άλογα και πάρτε μέτρα ρεαλιστικά και όχι κουραφέξαλα.
Εμείς σας υποστηρίξαμε και σας ψηφίσαμε γι αυτο αφήστε τα μουδιασμένα και άχρηστα μέτρα για τα αυτιά της ΕΟΚ και πάρτε το τσεκούρι…
Η διαμόρφωση του αφορολογήτου με βάσει της αποδείξεις είναι άδικο μέτρο, γιατί οποίος έχει εισόδημα, φυσικά και θα ξοδεύει κατά συνέπεια θα έχει αποδείξεις και μεγαλύτερο αφορολόγητο .Αυτός που με το ζόρι τα βγάζει πέρα τι ..?αποδείξεις..? καταναλωτικών αγαθών να έχει….?? ?Και έτσι όπως πάντα θα πληρώσει αυτός το μάρμαρο. Ενώ αυτός που θα αγοράζει λουλούδια στα μπουζούκια με μαύρο χρήμα θα απαλλάσσεται του φόρου!!!…
Σχετικό μέτρο έχει εφαρμοσθεί στο παρελθόν και όχι μονό δεν πέτυχε το στόχο του αλλά δημιούργησε τεράστιο γραφειοκρατικό πρόβλημα στις Δ.Ο.Υ.
Οι γιατροί οι δικηγόροι οι μηχανικοί οι υδραυλικοί οι ηλεκτρολόγοι κ.λ.π επαγγέλματα που παρέχουν υπηρεσίες δεν έκοψαν ούτε τότε αποδείξεις και δε θα κόψουν ούτε και τώρα ..!!για τον απλούστατο λόγω….!!, οι Δ.Ο.Υ δεν έχουν την δυνατότητα να τους ελέγχουνε λόγω του τρόπου φορολογήσεις τους αλλά και του τρόπου τήρησης των Βιλίων του Κ.Β.Σ
Μήπως πρέπει να ερωτηθούν όλοι αυτοί οι κύριοι που βρήκαν τα σπίτια τα αυτοκίνητα και τα χρήματα για πολυτελή διαβίωση να φορολογηθούν αναδρομικά ..??και να μας απαλλάξετε από το κυνήγι της απόδειξης που μόνο ο τυροπιτάς θα μας δώσει…!!?? Γιατί του έχουμε αλλάξει τα φώτα στις παραβάσεις…!!!.όχι γιατί δεν πρέπει να ελεγχθεί και αυτός …αλλά όχι μόνο αυτός .!
.Συντρόφια ….. πάρτε το ……αλλιώς γιατί θα βρείτε…….!!!.
Κύριε Υπουργέ όλα καλά τα μέτρα για την πάταξη της φοροδιαφυγής που προτείνετε,αλλά τίποτα δεν πρόκειται να αποδώσει εάν δεν υπάρξει δίκαιο φορολογικό σύστημα και ίδιοι συντελεστές φορολόγησης για όλα τα εισόδηματα απ΄όπου και εάν προέρχονται. ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ.
ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΜΙΓΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΗΜΕΙΩΣΕ ΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ 1950 ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣ ΑΞΙΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ ΛΟΓΩ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ .ΤΟ ΖΗΤΟΥΝ ΑΥΤΟ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟΥΝ ΣΕ ΧΑΜΗΛΟ- ΤΕΡΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΟ ΕΠΙΤOΚΙΟ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ)
ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΑΣ.
ΟΤΑΝ ΔΕ ΖΗΤΩ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΛΕΝΕ :
ΜΕ ΞΑΝΑΣΤΕΛΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΕ ΠΡΟΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΩΣΤΕ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΕΕΙ ΑΜΙΓΩΣ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΟ Α’ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ.
ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ 3000 ΕΥΡΩ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΕΞΟΔΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝΑΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ ΜΕ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ.
(ΕΞΥΠΝΗ ΜΗΧΑΝΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΚΡΑΤΟΣ-ΤΡΑΠΕΖΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ;)
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΜΙΑ OFFSHORE ΠΟΥ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΑΝ ΕΙΚΟΝΙΚΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ (ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ-ΕΞΥΠΝΑΚΗΣ ΤΗΣ ΝΔ) ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 3000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΕΞΟΔΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΦΟΡΟ ΜΟΥ ΣΑΝ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΥΠΑΚΟΥΟ ΥΠΟΖΥΓΙΟ .
ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΔΕ ΤΟ ΦΟΡΟ ΜΟΥ ΤΑ 5 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΗΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ 18000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΑΦΕΡΝΩ ΚΑΙ ΞΕΠΛΗΡΩΝΩ ΑΛΛΑ ΕΩΣ ΠΟΤΕ;
ΠΡΕΠΕΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΗ ΛΥΣΗ .
ΔΩΣΤΕ ΟΔΗΓΙΕΣ (ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΟΛΗ ΤΗ ΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ) NA ΑΠΟΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ .
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ :
ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΦΟΡΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑΑΑΑ ΑΠΟΚΤΗΘΟΥΝ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΤΟΣ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΛΗΣΤΡΙΚΗ;;;; (ΑΠΛΑ ΣΑΣ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΣΥΓΓΕΝΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΓΕΛΟΥΣΑΝ ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΜΕ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΑΛΕΤΕ ΦΟΡΟ ΚΑΙ ΓΙΑ 2 Η 3 Η ΚΑΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΒΡΕ ΑΔΕΛΦΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΣΑΝΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ).
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΣΑΝ ΧΩΡΑ .
ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΟ ΦΟΡΟ ΣΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΕ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ .
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΖΥΓΟ ΜΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ Σ’ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΡΗΜΑΔΟΧΩΡΑ ΝΑ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΚΙΝΗΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΟΝΙΜΑ.
ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΖΩΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΑ ΚΑΚΟ ΟΝΕΙΡΟ .
ΜΑΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑΤΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΣΑΣ ΠΑΣΕΙ ΘΥΣΙΑ (ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΦΟΡΟΛΟΓΕΙΣΤΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΔΑΝΕΙΟ ΚΑΙ ΔΕΙΞΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ)
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΑΝ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΥΤΟ .
Μια ισορροπημένη πρόταση για την εφαρμογή της έκπτωσης των καταναλωτικών δαπανών από το φορολογητέο εισόδημα κατά τη γνώμη μου πρέπει να έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά, προκειμένου να συμβάλλει αποτελεσματικά στη πάταξη της φοροδιαφυγής και την αντιμετώπιση του δημοσιονομικού ελλείμματος, αλλά και να μην επιβαρύνει τους οικονομικά ασθενέστερους. Tα νούμερα είναι βέβαια ενδεικτικά και πρέπει να καθορισθούν ανάλογα με το ποιες αποδείξεις θα συμπεριληθφούν τελικά, (κατά τη γνώμη μου όλες), για την αύξηση του αφορολόγητου ποσού.
1. Αφορολόγητο ποσό χωρίς αποδείξεις για όλους 8000 ευρώ.
2. Διαμόρφωση του αφορολόγητου στα 12000 ευρώ, εφόσον ο κάθε φορολογούμενος προσκομίσει αποδείξεις ίσες με το 15% του δηλούμενου εισοδήματος, ή 4000 ευρώ εφόσον το 15% είναι πάνω από τις 4000. Μικρότερο ποσό αποδείξεων θα καθορίζει αθροιστικά με τις 8000 ευρώ το αφορολόγητο του φορολογούμενου.
3. Διαμόρφωση του αφορολόγητου πέραν των 12000 κατά το ποσό των αποδείξεων πέραν του ανωτέρω ποσοστού ή ποσού και μέχρι το 30% του δηλούμενου εισοδήματος, ή τις 4000 ευρώ, όρια τα οποία θα πρέπει να προσαυξάνονται κατά ένα ποσό πχ 1000 ευρώ για κάθε προστατευόμενο μέλος του φορολογούμενου.
4. Ειδικό πρόσθετο αφορολόγητο ποσό για οικογενειακό εισόδημα που προέρχεται μόνο από τον ένα σύζυγο τουλάχιστο 4000 ευρώ για την εν μέρει αντιμετώπιση της επί σειρά ετων αδικίας εις βάρος του εργαζόμενου με άνεργη σύζυγο που σηκώνει μόνος τα οικογενειακά βάρη.
5. Τα ανωτέρω θα πρέπει να συνδυασθούν με την εξής κλίμακα
έως 8000 φόρος 0
έως 12000 15%
έως 18000 20%
έως 30000 25%
έως 55000 35%
έως 80000 40%
άνω των 80000 45%
Με τον τρόπο αυτό πιστεύω ότι και το πρόβλημα της συλλογής των αποδείξεων για τους οικονομικά ασθενέστερους αντιμετωπίζεται με σημαντικό κίνητρο και η ενδεχόμενη συναλλαγή με τις αποδείξεις περιορίζεται με τους διαφοροποιημένους συντελεστές βαρύτητας και οφέλους και επιπλέον για όσους έχουν την δυνατότητα περισσοτέρων δαπανών λόγω μεγαλύτερου εισοδήματος και αυξημένων οικογενειακών αναγκών, δίνεται η δυνατότητα μεγαλύτερου αφορολόγητου.
Και βέβαια θα πρέπει να εφαρμοστεί το πόθεν έσχες και ο λογιστικός προσδιορισμός του εισοδήματος με βάση τα περιουσιακά στοιχεία (αυτοκίνητα, ακίνητα κτλ) και να επιβάλλεται ο ανάλογος φόρος γιατί τα στοιχεία του υπουργείου κραυγάζουν για το μέγεθος της φοροδιαφυγής εις βάρος των μισθωτών και συνταξιούχων.
Δεν συμφωνώ με αυτό το μέτρο γιατί θα με επιβαρύνει. Εργάζομαι ως μισθωτός έχω ένα ετήσιο εισόδημα 13.000 ευρώ και έχω μηδενικά έξοδα. Ζω με τους γονείς μου, δεν έχω έξοδα διαβίωσης, γιατί μου τα προσφέρουν όλα οι γονείς μου. Κάνω λιτή ζωή. Δεν με συγκινούν τα καταναλωτικά αγαθά. Έχω την ίδια συσκευή κινητού από το 2003. Δεν πίνω, Δεν καπνίζω. Τα μόνα έξοδά μου έιναι 5 ευρώ την εβοδομάδα για βενζίνη στο μηχανάκι και το πολύ κανα 20ρικο για σινεμά και κανα σουβλάκι (για την διασκέδαση δηλαδή). Που θα τις βρω λοιπόν αυτές τις αποδείξεις αφου δεν καταναλώνω? Ή μήπως επειδή δεν καταναλώνω και χάνει από μένα το δημόσιο περίπου 1500 ευρώ από ΦΠΑ κάθε χρόνο, θέλει να μου τα πάρει με αυτό τον τρόπο. Και καλά εγώ, όλοι αυτοί που είναι υπερχρεωμένοι και πληρώνουν δόσεις στις τράπεζες καταθέτοντας όλο τον μισθό τους κάθε μήνα και τους μένει ένα 100ρικο για να περάσουν τον μήνα, που θα τις βρουν? Άντε να μαζέψουν 1200-1500 ευρώ ετησίως. Αμ οι εμποροι που τους ζητάνε να μαζέψουν 10.500 που θα τα βρουν. Βγάλε το ενοίκιο του σπιτιού, φως, νερό, τηλέφωνο για το σπίτι, το ΤΕΒΕ, την ασφάλεια ζωής, τα δίδακτρα για την ξένη γλώσσα του παιδιού, τις δόσεις από τα δάνεια, τι τους μένει? Που θα το βρουν το επιπλέον εισόδημα των 10500 για να καταναλώσουν και να συλλέξουν αποδείξεις? Να ισχύσει για τους μεγάλους και να αφήσουν τους μικρούς τους βιοπαλεστές εμπόρους στην ησυχία τους.
Μια ισορροπημένη πρόταση για την εφαρμογή της έκπτωσης των καταναλωτικών δαπανών από το φορολογητέο εισόδημα κατά τη γνώμη μου πρέπει να έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά, προκειμένου να συμβάλλει αποτελεσματικά στη πάταξη της φοροδιαφυγής και την αντιμετώπιση του δημοσιονομικού ελλείμματος, αλλά και να μην επιβαρύνει τους οικονονμικά ασθενέστερους. Tα νούμερα είναι βέβαια ενδεικτικά και πρέπει να καθορισθούν ανάλογα με το ποιες αποδείξεις θα συμπεριληθφούν τελικά, (κατά τη γνώμη μου όλες), για την αύξηση του αφορολόγητου ποσού.
1. Αφορολόγητο ποσό χωρίς αποδείξεις για όλους 8000 ευρώ.
2. Διαμόρφωση του αφορολόγητου στα 12000 ευρώ, εφόσον ο κάθε φορολογούμενος προσκομίσει αποδείξεις ίσες με το 15% του δηλούμενου εισοδήματος, ή 4000 ευρώ εφόσον το 15% είναι πάνω από τις 4000.
3. Διαμόρφωση του αφορολόγητου πέραν των 12000 κατά το ποσό των αποδείξεων πέραν του ανωτέρω ποσοστού ή ποσού και μέχρι το 30% του δηλούμενου εισοδήματος, ή τις 4000 ευρώ, όρια τα οποία θα πρέπει να προσαυξάνονται κατά ένα ποσό πχ 1000 ευρώ για κάθε προστατευόμενο μέλος του φορολογούμενου.
4. Ειδικό πρόσθετο αφορολόγητο ποσό για οικογενειακό εισόδημα που προέρχεται μόνο από τον ένα σύζυγο τουλάχιστο 4000 ευρώ για την εν μέρει αντιμετώπιση της επί σειρά ετων αδικίας εις βάρος του εργαζόμενου με άνεργη σύζυγο που σηκώνει μόνος τα οικογενειακά βάρη.
5. Τα ανωτέρω θα πρέπει να συνδυασθούν με την εξής κλίμακα
έως 8000 φόρος 0
έως 12000 15%
έως 18000 20%
έως 30000 25%
έως 55000 35%
έως 80000 40%
άνω των 80000 45%
Με τον τρόπο αυτό πιστεύω ότι και το πρόβλημα της συλλογής των αποδείξεων για τους οικονομικά ασθενέστερους αντιμετωπίζεται με σημαντικό κίνητρο και η ενδεχόμενη συναλλαγή με τις αποδείξεις περιορίζεται με τους διαφοροποιημένους συντελεστές βαρύτητας και οφέλους και επιπλέον για όσους έχουν την δυνατότητα περισσοτέρων δαπανών λόγω μεγαλύτερου εισοδήματος και αυξημένων οικογενειακών αναγκών, δίνεται η δυνατότητα μεγαλύτερου αφορολόγητου.
Και βέβαια θα πρέπει να εφαρμοστεί το πόθεν έσχες και ο λογιστικός προσδιορισμός του εισοδήματος με βάση τα περιουσιακά στοιχεία (αυτοκίνητα, ακίνητα κτλ) και να επιβάλλεται ο ανάλογος φόρος γιατί τα στοιχεία του υπουργείου κραυγάζουν για το μέγεθος της φοροδιαφυγής εις βάρος των μισθωτών και συνταξιούχων.
Μια ισορροπημένη πρόταση για την εφαρμογή της έκπτωσης των καταναλωτικών δαπανών από το φορολογητέο εισόδημα κατά τη γνώμη μου πρέπει να έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά, προκειμένου να συμβάλλει αποτελεσματικά στη πάταξη της φοροδιαφυγής και την αντιμετώπιση του δημοσιονομικού ελλείμματος, αλλά και να μην επιβαρύνει τους οικονονμικά ασθενέστερους :
Tα νούμερα είναι βέβαια ενδεικτικά και πρέπει να καθορισθούν ανάλογα με το ποιες αποδείξεις θα συμπεριληθφούν τελικά, (κατά τη γνώμη μου όλες, για την αύξηση του αφορολόγητου.
1. Αφορολόγητο ποσό χωρίς αποδείξεις για όλους 8000 ευρώ.
2. Διαμόρφωση του αφορολόγητου στα 12000 ευρώ, εφόσον ο κάθε φορολογούμενος προσκομίσει αποδείξεις ίσες με το 15% του δηλούμενου εισοδήματος, ή 4000 ευρώ εφόσον το 15% είναι πάνω από τις 4000.
3. Διαμόρφωση του αφορολόγητου πέραν των 12000 κατά το ποσό των αποδείξεων πέραν του ανωτέρω ποσοστού ή ποσού και μέχρι το 30% του δηλούμενου εισοδήματος, ή τις 4000 ευρώ, όρια τα οποία θα πρέπει να προσαυξάνονται κατά ένα ποσό πχ 1000 ευρώ για κάθε προστατευόμενο μέλος του φορολογούμενου.
4. Ειδικό πρόσθετο αφορολόγητο ποσό για οικογενειακό εισόδημα που προέρχεται μόνο από τον ένα σύζυγο τουλάχιστο 4000 ευρώ για την εν μέρει αντιμετώπιση της επί σειρά ετων αδικίας εις βάρος του εργαζόμενου που σηκώνει μόνος τα οικογενειακά βάρη.
5. Τα ανωτέρω θα πρέπει να συνδυασθούν με την εξής κλίμακα
έως 8000 φόρος 0
έως 12000 15%
έως 18000 20%
έως 30000 25%
έως 55000 35%
έως 80000 40%
άνω των 80000 45%
Με τον τρόπο αυτό πιστεύω ότι και το πρόβλημα της συλλογής των αποδείξεων για τους οικονομικά ασθενέστερους αντιμετωπίζεται με σημαντικό κίνητρο και η ενδεχόμενη συναλλαγή με τις αποδείξεις περιορίζεται με τους διαφοροποιημένους συντελεστές βαρύτητας και οφέλους και επιπλέον για όσους έχουν την δυνατότητα περισσοτέρων δαπανών λόγω μεγαλύτερου εισοδήματος και αυξημένων οικογενειακών αναγκών, δίνεται η δυνατότητα μεγαλύτερου αφορολόγητου.
Και βέβαια θα πρέπει να εφαρμοστεί το πόθεν έσχες και ο λογιστικός προσδιορισμός του εισοδήματος με βάση τα περιουσιακά στοιχεία (αυτοκίνητα, ακίνητα κτλ) και να επιβάλλεται ο ανάλογος φόρος γιατί τα στοιχεία του υπουργείου κραυγάζουν για το μέγεθος της φοροδιαφυγής εις βάρος των μισθωτών και συνταξιούχων.
Θα πρέπει να συμπεριληφθούν όλες οι κατηγορίες δαπανών, που μπορεί να κάνει κάποιος και επιβαρύνουν το εισόδημά του.
Θα πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχει πλήρης έκπτωση στα καταβαλλόμενα ενοίκια (έτσι ώστε να αναγκαστούν όλοι οι εισοδηματίες να δηλώνουν επιτέλους όλα τους τα εισοδήματα), είτε κύριας κατοικίας, είτε κατοικίας παιδιών που σπουδάζουν, αποθηκών που χρησιμοποιούνται για διάφορους λόγους.
Θα πρέπει να υπάρχει πλήρης έκτπωση στις πληρωμές όλων των λογαριασμών που αφορούν τηλεφωνία (κινητή και σταθερή), παροχή ρεύματος, φυσικού αερίου, προμήθειας πετρελαίου θέρμανσης, ύδρευσης & αποχέτευσης, δημοτικών τελών, ασφαλίστρων όλων των ειδών (ζωής, κατοικίας, αυτοκινήτων, κτλ), τέλη κυκλοφορίας, Κ.Τ.Ε.Ο., αφού ως επί το πλείστον οι συγκεκριμένες δαπάνες αφορούν σταθερά και σημαντικά έξοδα κάθε φορολογούμενου ανά έτος και πληρώνονται σε εταιρείες, δημόσιου και ιδιωτικού χαρακτήρα, από τις οποίες μπορούν εύκολα να διασταυρωθούν (με καταστάσεις που αποστέλλονται στα υπουργεία για ελέγχους, κτλ).
Επίσης, θα πρέπει να απαλλάσσονται και εξ ολοκλήρου όλες οι δαπάνες που αφορούν όλες τις ανάγκες ενός φορολογούμενου (ένδυση, υπόδηση, φιλοξενία, ταξίδια, έξοδα αυτοκινήτου, εισιτήρια, κτλ).
Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να καταργηθούν τα αφορολόγητα όρια εισοδήματος, έτσι ώστε όλοι να αναγκάζονται να δηλώνουν όλες τις δαπάνες τους, χωρίς διευκολύνσεις σε τρίτους (ενοικιαστές, έμπορους, ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες, κτλ). Συμπεριλαμβάνοντας όλες τις δαπάνες των φορολογούμενων, χωρίς αφορολόγητα όρια, θα μπορείτε να περιορίσετε και την φοροδιαφυγή όλων των κατηγοριών (εισοδηματίες που δηλώνουν τα μισά ενοίκια από αυτά που παίρνουν, αγρότες που πουλάνε εμπορεύματα χωρίς να τα δηλώνουν πουθενά, έμπορους & ελεύθερους επαγγελματίες που δεν κόβουν αποδείξεις στις περισσότερες πωλήσεις και παροχές υπηρεσιών τους, κτλ).
Επίσης, θα μπορείτε να βρείτε και μισθωτούς, συνταξιούχους, δημόσιους υπαλλήλους, ελεύθερους επαγγελματίες, εισοδηματίες, αγρότες, που παίρνουν χρήματα κάτω από το τραπέζι (καλυπτόμενοι κάτω από το αφορολόγητο όριο), χωρίς να τα δηλώνουν πουθενά, κάτι το οποίο θα αναγκαστούν να κάνουν όταν οι δηλωμένες δαπάνες τους είναι μεγαλύτερες από τα δηλωμένα εισοδήματά τους.
Ευχαριστώ.
Please excuse my writing this in English.
I am a retired person living in Greece with an IKA pension and paying greek taxes.
Its now absolutely clear to me that the Minister of Economy has already decided to tie the gathering of receipts with the taxfree allowance no matter what is written here.I doubt if he even reads any of the comments posted(the non favourable ones of course). If he did then they he would not go ahead with this idea.
It is completely ridiculous the idea of each citizen gathering 500+ receipts every year(bread everyday etc) and then submitting them online to justify his tax free allowance….how….by who and how is it checked? Desperate people may enter what they like and risk it. Private tax offices will be overloaded. There will be shouting and screaming in most of the state tax offices because people will insist on their receipts being taken and counted as in the opposite case its unconstitutional to force people to pay money for this service and especially those that can ill afford it. In the case that its finally seen that online entry is not possible imagine what will happen at the state tax offices. You would be forced withdraw the idea and the opposition will have fun.
Even people with good incomes will not easily escape extra tax(or not be bothered to gather receipts). Most likely they will just prefer to pay the extra tax. How will this catch tax evasion?
Many people have already stated the cases of freelancers with their 100 with or 60 without receipts scenaria. People will try to gather the 6000 or whatever by purchasing items from those that give receipts anyway.
Unless special provisions are made you will break EU law…..
<>
i.e.EU receipts must be accepted for goods purchased via Internet or other means in other EU countries(what about their ΑΦΜ?) otherwise you are discriminating against these countries. How would you check these receipts?
Furthermore I do believe that the opposition will be very happy about this measure as they feel confident that the government will fall flat on its face if not successful and this will help to achieve it. Thats why I assume there is not much opposition to it. Is that what you want? Let us not even think about what the EU or other countries will say when they learn about it or see the results..we will be ridiculed as not being able to think of any better solution to tax evasion. i.e. Punish people for not collecting receipts,obliging grandma to enter her receipts on the Internet,forcing the sick out of bed to spend their money to gather receipts maybe also the invalid next door or forcing greeks to return from abroad where they are working in order to get «greek» receipts. They are not all people with very low incomes. How will they be excluded? Think of the bureaucracy you will need 20% more tax inspectors then what about the rule 5 out 1 in? It seems to me that for most people it would simply have been better to freeze all salaries and pensions for at least one year even make a one time logical tax charge(EU would like this) and then during the year implement strict measures and laws concerning tax avoidance. In that way you will not incur the anger of the general populace.
In order to get 1.5% increase we will probably end up with 3-4% down…..goodbye to pre-election speeches. I understand the financial problems that Greece is in but there are many other ways that have been suggested here.
Well enough said so that you are well aware of the possible consequences.I could be wrong so I wish you success for whatever measure you choose but in my humble opinion this is not the way to go sir!!
Η ιδέα να αυξηθεί το μέτρο της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων είναι σαφώς θετικότατο αφού θα περιορίσει την φοροδιαφυγή από κάποιες ομάδες ελευθέρων επαγγελματιών.
Όσον αφορά τα σχετικά που ακούγονται με την μείωση του αφορολόγητου στο 6.000€ και το υπόλοιπο να πρέπει να συμπληρωθεί με αποδείξεις είναι τραγικό λάθος. Θα μπορούσε να γίνει κλιμακωτά σε συνάρτηση με το εισόδημα του φορολογούμενου και την οικογενειακή του κατάσταση.
Κάποιος που βγάζει δηλαδή 10.000€ θα πρέπει να πληρώσει φόρο ή να προσκομίσει αποδείξεις 4.000€; που να τις βρει ο φουκαράς;
Πρώτα απ’όλα πρέπει να εξαιρεθούν οι συνταξιούχοι που παίρνουν Ε.Κ.ΑΣ.. Δεύτερόν πρέπει να αφαιρείται από το φορολογητέο εισόδημα όλο το ύψος των αποδείξεων χωρίς περιορισμούς, καθώς μόνο έτσι θα απαιτούσαμε συνεχώς αποδείξεις από όλους.
Μετά να γίνει μία κλίμακα που να καθορίζει το ποσό των αποδείξεων που πρέπει να προσκομίσει ο φορολογούμενος για να έχει όφελος. Δηλαδή κάποιος που έχει μεχρι 12.000€ ετήσιες αποδοχές, πρέπει να απολαμβάνει όλο το αφορολόγητο, από εκεί και πάνω, κάποιος που έχει π.χ. 15.000€ ετήσιες αποδοχές, να έχει 10.000€ αφορολόγητο και το υπόλοιπο να το καλύπτει με 2.000€ αποδείξεις.
Σε αυτό το 2.000€ θα έπρεπε να περιλαμβάνονται ΟΛΕΣ οι αποδείξεις (και από το super market), ενώ στο υπερβάλλον θα μπορούσατε να περιορίσετε σε αποδείξεις από ελεύθερους επαγγελματίες, εστιατόρια, ταβέρνες καφετέριες και γενικά όλες εκείνες τις επαγγελματικές ομάδες που πιθανότατα να φοροδιαφεύγουν σε μεγάλο ποσοστό.
Tha prepei stis apodikseis poy tha mazeboyme na mpoyne HPOXREOTIKA kai h apodikseis apo ta FRONTISTIRIA kaita EIDIETERA MATHIMATA!!!!!!! opos episeis kai apo ta ASFALISTIRIA SIMBOLEA AYTOKINITON!!!!!!!! me ayton to tropo tha dosoyme ena megalo ktipima stin parapedia!!!!!
Στη χώρα μας, υπάρχουν δύο βασικές κατηγορίες εργαζομένων-πολιτών-καταναλωτών) οι μισθωτοί(προκαταβάλοντες το φόρο εισοδήματος) και οι
β) οι μη μισθωτοί(μη προκαταβάλοντες τον φόρο εισοδήματος), γεγονός που δημιουργεί όχι μόνο ανισότητα αλλά και αδικία.
Οι πρώτοι με το φορολογημένο χρήμα καταναλώνουν πληρώνοντας φόρους ,(ΦΠΑ & ειδικούς) και μάλιστα χωρίς αποδείξεις ,(όπως βενζίνη με υψηλούς ειδικούς φόρους ) καταστρατηγούμενης της αρχής της απαγόρευσης της διπλής φορολόγησης.
Οι δεύτεροι με το μη φορολογημένο χρήμα τους, καταναλώνουν τα ίδια προϊόντα , με λιγότερο κόστος ,(καταστρατηγούμενης της αρχής της φορολογικής ισότητας.).
Οι αποδείξεις λοιπόν πρέπει να υποβάλλονται, όλες χωρίς εξαίρεση, εφόσον έχουν όμως ισχύσει πρώτα απ’ όλα, όλες οι αρχές για όλους ανεξαιρέτως.
Όλες οι ταμιακές μηχανές μπορούν να είναι συνδεδεμένες με το ΤΑΧΙS, και ο λογαριασμός απόδοσης ΦΠΑ να πηγαίνει στον επαγγελματία όπως οι λογαριασμοί ΔΕΗ, ΟΤΕ κτλ. ώστε να δημιουργηθεί ταυτόχρονα και η συνείδηση της άμεσης απόδοσης, αλλά ταυτόχρονα δίνει στο ΤΑΧΙΣ και στατιστικά τη δυνατότητα να δει αν λειτουργεί η Επιχείρηση σωστά π.χ. δεν μπορεί καφενείο να μην κόβει αποδείξεις το πρωί!ή night club
να μη κόβει αποδείξεις τη νύχτα!
Αν στην αρχή είναι δύσκολη η εφαρμογή, μπορούμε να δούμε , πώς η ΔΕΗ καταγράφει την κατανάλωση ρεύματος, οι Δήμοι την κατανάλωση νερού, κ.τ.λ. έτσι και η Δ.Ο.Υ. μπορεί με τον ίδιο τρόπο να καταγράφει – καταλογίζει τον ΦΠΑ(με υπαλλήλους καταμετρητές δεδομένου,ότι η ΔΕΗ έχει μετρητές σ’ όλα τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις!).
Συμφωνώ με το μέτρο των αποδείξεων, πιστεύω όμως ότι θα ήταν εύκολο εάν γράφαμε τις αποδείξεις στο Excel σε κάποια μορφή πινάκων την οποία θα μπορούσε να δημιουργήσει η εφορία και να είναι διαθέσιμη στο ιντερνετ π.χ. (sto website των κεπ)
Με αυτό τον τρόπο, η γραφή θα είναι ευδιάκριτη, θα μπορούν οι καταναλωτές να κρατούν ένα ηλεκτρονικό αρχείο των αγορών τους και επίσης αυτό το Αρχείο θα μπορούν να το στέλνουν ηλεκτρονικά με την ηλεκτρονική υποβολή της φορολογικής τους δήλωσης.
Ακόμη επειδή το αρχείο θα είναι μορφοποιημένο απο την εφορία, η συγκριση και έρευνα των αποδείξεων θα μπορεί να γίνει άμεσα και εύκολα με ηλεκτρονικό τρόπο.
Αλήθεια αφού ψάχνετε λεφτά γιατί δεν τα παίρνετε από ορισμένες συγκεκριμένες offshore (ο νοών νοείτω) και τους σε αυτά αόρατους εργαζόμενους; Οκ, φέρνουν το περιβόητο συνάλλαγμα στη χώρα αλλά δεν το κάνουν απο αγάπη στην πατρίδα, η ανάγκη τους ωθεί.
Και ο τρόπος είναι απλός για να πιάσετε και αυτές και τους συνταξιούχους που εργάζονται με 4.000-5.000 το μήνα σε αυτές. Αυτές οι εταιρείες έχουν έξοδα για να λειτουργήσουν εδώ. Κάθε λίγο λοιπόν κάνουν ευρωποιήσεις. Θα πηγαίνει λοιπόν το κράτος και θα λέει, για να δω πόσα ευρωποίησες; Τόσα! Για να δω που πήγαν. Και θα ζητάτε όλες τις κινήσεις των λογαριασμών στους οποίους καταλήγουν τα χρήματα των ευρωποιήσεων, αντίγραφα των αποκομμάτων των μπλοκ επιταγών για να δείτε ποιοι πήραν τα λεφτά, εσωτερικών μεταφορών, εμβασμάτων κτλ. Εκεί θα διαπιστώσετε και πολλές εν Ελλάδι εταιρείες να πληρώνονται τρομακτικά ποσά για κάτι που ποτέ δεν τιμολόγησαν αλλά πληρώθηκαν βάσει προσφοράς και καλή τη πίστη. Δηλαδή ούτε ΦΠΑ για το κράτος ούτε φορολογία του ποσού για την εταιρεία που πληρώθηκε από την εξωχώρια.
Εκεί λοιπόν στις επιταγές θα δείτε και ποσά κομμένα στο όνομα της εταιρείας ή σε εμβάσματα σε άσχετα άτομα που δεν αιτιολογούνται με νόμιμο παραστατικό. ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ; Θα υποχρεώνετε λοιπόν την offshore να σας δείξει που τα χάλασε π.χ. μισθοί υπαλλήλων, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, γραφικές ύλες κτλ και το υπόλοιπο που θα μένει ως απόθεμα που δε φαίνεται να πήγε πουθενά, φορολογήστε το όπως τις επιχειρήσεις. Εν τω μεταξύ μέσα στα εμβάσματα, εσωτερικές μεταφορές και επιταγές της offshore στο όνομά της, θα ανακαλύψετε και αυτούς που μολονότι συνταξιούχοι εργάζονται παράνομα επι χρόνια:
– στερώντας εργασία από 2-3 ανέργους ο καθένας
– εισπράττοντας μαύρα γύρω 50.000-60.000 ευρώ το χρόνο
– φοροδιαφεύγοντας
– εισφοροδιαφεύγοντας
Κι αν δεν μπορείτε να το κάνετε, βρείτε 5-10 άτομα που ξέρουν, να σας τα οργανώσουν αυτά. Είναι πανεύκολο και δίκαιο.
Και κάτι ακόμη, η Ε.Ε. δεν είπε φορομπήξτε το λαό, είπε κόψτε δαπάνες. Απλά για να λέμε την αλήθεια.
Επιτελους καταλαβατε οτι πρεπει ενα μερος του χρηματος που κερδιζει καποιος στην Ελλαδα πρεπει να καταναλωνεται κι ολας εδω.
Επρεπε βεβαια πρωτα η Αλβανια να γνωρισει την μεγαλυτερη οικιστικη αναπτυξη που θα μπορουσε με τα εμβασματα που στελνονται απο τους αξιοτιμους αγαπητους μεταναστες για να καταλαβετε οτι με καποιο τροπο πρεπει να κινειται και λιγο χρημα σε αυτον τον κακομοιρο τον τοπο.
ΥΓ.Με τις ταμειακες μηχανες στα πρατηρια υγρων καυσιμων τι θα γινει?
Πως θα παταξετε το λαθρεμποριο?
1. Για ποιο λόγο να έχω καταφέρει με σκληρή δουλειά και με στερήσεις να βγάζω ένα σεβαστό εισόδημα το οποίο το δηλώνω μέχρι τελευταίου cent και να πρέπει να πληρώσω σε φόρο το μισό. Μαζί περνάμε την κούραση και το άγχος ή μήπως τα έχω κλέψει?
2. Νομίζω θα έπρεπε να είχατε αντιληφθεί ότι στην κουλτούρα του Ελληνα είναι η αντίδραση στην πίεση και στο ζυγό. Το αποδυνκύει περίτρανα η Ιστορία του Ελληνικού Εθνους. Ακόμα και 50% και 60% συντελεστή φορολογίας να βάλετε κατι θα σκαρφιστεί να εφαρμόσει ο Έλληνας για να περισώσει λίγα από τα κουρασμένα λεφτά του.
3. Μελετήστε λίγο τη γείτονα Κύπρο όπου έχει μόλις 10% για εισοδήματα εώς και 1.000.000 ευρώ και προβληματιστείτε λιγάκι. Για πιο λόγο μετά κάποιος να κρύψει τα εισοδήματά του?
4. Να ξέρετε ότι με την τακτική των εκάστοτε ελληνικών κυβερνήσεων δημιουργούνται νέες ομάδες αγανακτησμένων ιδιωτών οικονομικών μεταναστών που εγκαταλείπουν την χώρα για να περισώσουν τις περιουσίες τους καθώς επίσης και την απομάκρυνση κάθε μορφής ελαφριάς ή βαριάς βιοτεχνίας/βιομηχανίας εξαλείφοντας σταδιακά τις όποιες επενδύσεις και ευκαιρίες ανάπτυξης στην χώρα μας.
5. Ο,τι και να κάνετε τα λεφτά που χάθηκαν δεν πρόκειται να ξαναμαζεφτούν. Ο πατέρας μου λέει συνεχώς: «Αν βάλεις χέρι στις αποτεμιεύσεις σου, δεν θα τις ξαναμαζέψεις»….
Ευχαριστώ.
ΤΟ να ΔΙΝΟΥΝ η να ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ εινα ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ……… ξεκινηστε απο το νηπιαγωγιο…
ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ..
1)ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ, ΟΙ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΙ – ΛΟΓΙΣΤΕΣ, ΟΡΚΟΤΟΙ για να εχουν ποινικες ευθυνες για τις ψευδεις δηλωσεις που συνυπογραφουν……… και να μην δινουν ανεξοδα συμβουλες φοροδιαφυγης……….
2)ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΕΛΕΚΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΚΥΚΛΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ στις ΕΦΟΡΕΙΕΣ,για να εισπραξουν μερος τουλαχιστον του ΦΠΑ που καποιοι με τις ευλογιες των εφ………κλεβουν κυριολεκτικα απο τους πολιτες.
Τα παραπανω επρεπε να γινουν αμεσως και οχι μετα τρεις μηνες να συζητουμε ακομη πως θα αυξησουμε τους φορους σ αυτους που σιγουρα πληρωνουν….
Μετα απο τα παραπανω θα μπορουσαμε να ανταλαξουμε αποψεις.
….Αγαπητε υπουργε θα ηθελα να σου επενθυμισω τα παρακατω .
Το 2000 οταν μπηκαμε στο ΕΥΡΩ
ΚΕΡΔΙΣΑΝΕ σε ενα βραδυ χ3 ολοι, Κυβερνηση με το ΦΠΑ-εμποροι- κ.λ.π.
ΕΚΤΟΣ απο τους εργαζομενους που σε ενα βραδυ ο μισθος τους εγινε μισθος/3.
Τοσα χρονια τι κανατε γιάυτο …ΤΙΠΟΤΑ…..
ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ….
….Πρωτα απ ολα θα ηθελα να απαντησω με μια ερωτηση, στους πολιτικους -δημοσιογραφους-απλους πολιτες,που μενονται κατα των δημοσιων υπαλληλων!!! εαν υπηρχε βιομηχανια η οποιαδηποτε μορφη αναπτυξης,και συνεχης δημιουργεια θεσεων εργασιας πιστευεται οτι ολοι θα ονειρευοταν μια θεση στο δημοσιο!!! ποιος ευθυνεται γι αυτο,τις κυβερνησεις τις εκλεγουμε γι αυτο και οχι για να διαχειριζονται με αδιαφανη τροπο και να ψυφιζουν λιστρικους νομους.
και Δευτερο…μια κυβερνηση που εκλεγεται για 3-4 χρονια ενδιαφερεται να λυση διαχειριστικα θεματα με την ελπιδα να ξαναεκλεγη οχι για να λυση σοβαρα προβληματα και ερωτω;
Οταν μπεικε η τεχνολογια στην ζωη μας αμεσως προεκυψε το ερωτημα ;
Αφου μια μηχανη θα αντικαταστήσει τρεις και παραπανω ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ
τι θα γινει ;απαντηση θα παραμεινουμε ολοι στις εργασιες μας θα καλητερεψουμε την ζωη μας δουλευοντας λιγοτερες ωρες και αμοιβομενοι καλητερα ;εγινε……….
Τωρα θα πρεπει πριν ξαναπληρωσουμε.. φορους …φορους.. να μας απαντησετε συγκεκριμενα τι μετρα θα παρετε για τις χιλιαδες ανεργους συνεχως αυξανομενους οχι απο την -τεχνικη κριση- αλλα απο την -τεχνολογικη αναπτυξη – την οποια επιδοτειται με τα χρηματα των μελοντικων ανεργων απο αυτην……
Και τωρα καποιες αποψεις για τις αποδειξεις….
Εαν θελεται να ειναι ειλικρινεις οι φορολογουμενοι το αφορολογητο πρεπει να ειναι τουλαχιστον 50.000,00 ΕΥΡΩ ….με αποδειξεις.
το κρατος κερδιζει 19% ΦΠΑ και 35% φορο απο αυτον που εκδιδει την αποδειξη.
Τις αποδειξεις δεν χρειαζεται να τις καταθετει ,ουτε να τις καταγραφει για την εφορια απλως να τις κατεχει(κια να του γινει εστω και με το ζορι συνειδηση οτι πρεπει να εκδιδει και να ζηταει αποδειξεις ) ,γιατι σε ενα ελεγχο…(και εδω χρειαζεται συνεπεια απο το κρατος να τους κανει αυτους τους ελεγχους)εαν δεν τις εχει θα πληρωνει ο δηλων το 10πλσιο ποσο προστιμο.
Εαν ο φορολογουμενος εχει δυνατοτητα αφορολογητου τις 50.000,00ΕΥΡΩ σιγουρα εαν εχει περισσοτερα εσοδα θα τα δηλώνει και θα πληρώνει και καποιο φορο,αλλα ουτως η αλλως θα εισπραχθουν 54% φοροι για τα παραπανω εσοδα….απο 0…εως 50.000,00ευρω.
Μ αυτο τον τροπο θα ειμαστε κοντα στα πραγματικα εσοδα….καντε εναν απλο υπολογισμο μ αυτον τον τροπο και θα δειτε εαν ειναι σωστος….
Παραδειγμα.. σχεδον ολος ο κοσμος ζητησε αποδειξη για το πρωταχρονιατικο ρεβεγιον…καντε ενα ελεγχο στις επιχειρησεις και συγκρινεται τα εσοδα του 2010 με τα εσοδα του 2009 +30% που συμφωνα με τους καταστηματαρχες ηταν μειωμενες οι εισπραξεις….τι εκπληξη…
Θα μπορουσα να συνεχισω …….αλλα υπαρχουν και οι ειδικοι που θελω να πιστευω οτι εχουν πολλες και σωστες προτασεις να κανουν….
Κύριε υπουργέ είστε γνώστης της οικονομικής επιστήμης και ο κατάλληλος
άνθρωπος στην κατάλληλη θέση.
Μη διστάσετε να εφαρμόσετε οτι γίνεται στα άλλα κράτη.
Λέτε να ανεβάσετε το πρόστιμο στις 53.000 ευρώ που αν πληρωθεί αμέσως
κατεβαίνει στο μισό.
Ομως στην περίπτωση π.χ μη απόδοσης φ.π.α ο παραβάτης εχει εισπράξει
τόσα που το μισό πρόστιμο είναι τίποτα για τον παραβάτη.
Οι μισθωτοί και συνταξιούχοι είναι οι μόνοι φορολογούμενοι πολίτες που δηλώνουν όλα τους τα εισοδήματα.Αυτούς λοιπόν τους συνεπείς πολίτες η Κυβέρνηση ΔΕΝ έχει το δικαίωμα να τους ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΕΙ- ΜΕΙΩΣΕΙ καθ΄οιονδήποτε τρόπον (με αποδείξεις ή όχι),το αφορολόγητο ποσόν που ισχύει σήμερα,ανεξάρτητα από το ύψος των αποδοχών τους,διότι είναι σαν να τους τιμωρεί για την ειληκρίνειά τους.Εάν η Κυβέρνηση αδυνατεί να συλλάβει τους φοροφυγάδες και θέλει να χρησιμοποιήσει τους μισθωτούς και συνταξιούχους στην θέση του Σ.Δ.Ο.Ε. Τότε θα πρέπει να τους ανταμείψει γι΄αυτό.Και ΟΛΕΣ οι αποδείξεις τους μηδεμιάς εξαιρουμένης,να προσμετρώνται εξ ολοκλήρου ως αφορολόγητο ποσόν,πάνω από το αφορολόγητο που ισχύει σήμερα.ΤΟΤΕ και μόνο ΤΟΤΕ,θα υπάρξουν ΑΜΕΣΑ και ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ αποτελέσματα για το Κράτος,διαφορετικά θα έχετε οικτρά αποτελέσματα και ΤΟΝ ΛΑΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΑΣ.ΝΑΙ στις αποδείξεις,όχι όμως για να ταλαιπωρήσετε τους Συνεπείς Φορολογούμενους Πολίτες.Αυστηρές ποινές στους πολίτες που δεν τις ζητούν,Άμεσο κλείσιμο των επιχειρήσεων που δεν εκδίδουν αποδείξεις ή παρακρατούν τον Φ.Π.Α. Όχι όμως ΤΙΜΩΡΙΑ-ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ στον Έντιμο Φορολογούμενο Πολίτη.Εάν ο σκοπός σας είναι να φορολογήσετε περισσότερο τους μισθωτούς-συνταξιούχους,ΟΜΟΛΟΓΕΙΣΤΕ ΤΟ και πάψτε να σοφίζεστε τρόπους προς τούτο(μειώνοντας το αφορολόγητο που ισχύει ή να αποδείκνύεται μέρος του ισχύοντος με αποδείξεις κ.λ.π.)!!! ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ Σ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ,Η ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΜΟΙΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ.ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΤΕ;ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΕΡΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ;ΤΩΡΑ ΤΙ ΖΗΤΑΤΕ ΑΠΟ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΝΤΙΜΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ;ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ;Ή ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΑΒΕΤΕ;ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ.ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ!!!!!
Το μέτρο είναι σωστό.Να μη μετατραπούν όμως τα νοικοκυριά σε λογιστικά γραφεία(αναφέρομαι στη λεπτομερή καταγραφή όλων των αποδείξεων σε ειδκές καταστάσεις,κάτι δλ. σαν τις καταστάσεις πελατών και προμηθευτών των ελευθέρων επαγγελματιών).Ο μέσος πολίτης και νομίζω ότι αποτελούν τον κύριο όγκο των φορολογουμένων,,θα αναγκαστούν να καταφύγουν σε φοροτεχνικά γραφεία.Το ενδεχόμενο όφελος απο τις αποδείξεις θα το πληρώνουν σε λογιστές,οι οποίοι αν δεν κάνω λάθος δεν έχουν και την τελική ευθύνη της δήλωσης.Ν φυλάμε τις αποδείξεις οπως γίνεται και σήμερα για κάποιο χρονικό διαστημα χωρίς να συμπληρώνουμε ειδικές καταστάσεις..Ετσι κι αλλιώς η εφορία θα κάνει δειγματοληπτικούς ελέγχους.Απο τη συνολική εικόνα μιας δήλωσης,μπορούν σίγουρα οι εφοριακοί να εκτιμήσουν την ειλικρίνεια της και να ζητήσουν την προσκόμιση των αποδείξεων.
Δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα εφαρμοστεί το μέτρο. Υπάρχουν άλλοι τρόποι να καλλιεργηθεί φορολογική συνείδηση στον Έλληνα από ένα μέτρο, σωστό μεν στη φιλοσοφία του, αλλά δυσβάσταχτα γραφειοκρατικό στην εφαρμογή του.
Χρόνια τώρα συνεχίζεται μια αδικία φορολόγησης απέναντι στο διζευγμένο πατέρα ο οποίος αντιμετωπίζεται ως άγαμος και δεν φοροαπαλλάσονται οι καταβολές της διατροφήςπρος τα ανήλικα τέκνα.΄Κάπου και εδώ υπάρχει ένα εισόδημα που είναι αδήλωτο από την μητέρα αφορολόγητο και μη απαλλασόμενο.Θα πρέπεινα υπάρξει ευνομία καιισότιμη αντιμετώπιση τουλάχιστον φορολογικά.
Με εκτίμηση
ΕΓΩ ΠΑΩ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ 40 ΕΥΡΩ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΙ 60 ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ? ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ Η ΟΧΙ? ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ? ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΩ 20 ΕΥΡΩ ΑΝΤΙ ΤΩΝ 8 ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΦΠΑ ΤΩΝ 40 ΕΥΡΩ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΤΙ ΘΑ ΔΙΑΛΕΞΩ.
Έχω αγοράσει ένα σπίτι με στεγαστικό 50% εγώ και 50% η γυναίκα μου γιατί εκπίπτουν από το εισόδημα μόνο οι δικοί μου τόκοι; δεν θα έπρεπε και των δυο;
Εγώ έχω εισόδημα 16,300 και η γυναικά μου 0 οι τόκοι του δανείου είναι 1331,41 € για τον καθένα μας η τελική μείωση είναι 266 € για τον καθένα δηλαδή το 20% του συνόλου 1331,41 € των το θέμα είναι όμως ότι αφαιρείται μόνο τα δικά μου 266 € και όχι της γυναίκας μου.
Η γυναικά μου αφού δεν έχει εισόδημα πως πληρώνει το δάνειο; Το πληρώνει χρησιμοποιώντας το δικό μου εισόδημα άρα δεν θα έπρεπε να αφαιρούνται και αυτά από το εισόδημα; Γιατί τα νοσήλια της αφαιρούνται και όχι οι τόκοι του δανείου μου είναι ακατανόητο. Όπως επίσης και ότι υπάρχουν 3 διαφορετικές κατηγορίες για την έκπτωση των φόρων από το εισόδημα μήπως η χώρα μας είναι χωρισμένοι σε κάστες;
Σε συνέχεια της επιστολής που σας κατέθεσα στις 1-1-2010, θα ήθελα να σας αναφέρω τα εξής:
Όπως ανέφερε ο κ. Παπακωνσταντίνου οι αποδείξεις θα καταχωρούνται και θα υποβάλλεται η κατάσταση στο Υπουργείο, μαζί με τη φορολογική δήλωση. Θα ήθελα λοιπόν να διευκρινίσω ότι ενώ οι αποδείξεις σαφώς αποτελούν το φυσικό αντικείμενο αυτής της κατάστασης και ίσως σε ενδεχόμενο έλεγχο, είτε δειγματοληπτικό, είτε τακτικό, θα πρέπει να προσκομιστούν από το φορολογούμενο, ωστόσο αν περάσει έστω και ένα έτος από τη λήψη τους, αυτές δεν είναι εύκολο να αναγνωστούν, διότι αλλοιώνονται τα αναγραφόμενα και χάνονται οι ενδείξεις και τα στοιχεία οποιασδήποτε απόδειξης που έχει εκδοθεί από ταμειακή μηχανή.
Επομένως ο φορολογούμενος δεν θα μπορεί να αποδείξει ότι στις συγκεκριμένες αποδείξεις υπήρχαν τα ποσά που έχει καταχωρίσει στην κατάσταση. Πως λοιπόν θα γίνει η διασταύρωση της κατάστασης με τις αποδείξεις; Άρα ο έλεγχος δεν θα είναι εφικτός, ή θα πρέπει να γίνεται άμεσα μέσα στο επόμενο τουλάχιστον έτος που αφορά η φορολογική δήλωση, για να είναι ακόμη ευδιάκριτα τα στοιχεία των αποδείξεων. Όπως καταλαβαίνετε το θέμα αυτό αποτελεί άλλη μία παράμετρο, την οποία θα πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη, πέρα του γεγονότος ότι θα επιβαρυνθεί ο πολίτης με ένα πρόσθετο κόστος για την υποβολή αυτής της κατάστασης.
Ευχαριστώ
Η συλλογή των αποδείξεων είναι πλέον γεγονός και αρχίζουμε και μαζεύουμε… Ήδη από τις πρώτες ημέρες, προκύπτουν θέματα:
Έβαλα βενζίνη σε βενζινάδικο της γειτονιάς και ζήτησα απόδειξη. Μου την έδωσε με χίλια ζόρια και με ειρωνικό ύφος μου δήλωσε «Μήπως θες να σου κόψω παραπάνω;»
Ένα από τα βασικά έξοδά μου είναι αυτά της μετακίνησης και του αυτοκινήτου γενικότερα. Πληρώνω συνεργεία, ασφάλιστρα, ΚΤΕΟ, βενζίνες, Αττική Οδό καθημερινά…
Όταν ο πολίτης ζητά αποδειξη από επιχειρήσεις που δεν «έκοβαν» παραδοσιακά, συναντά δυσκολίες… Προκύπτει επομένως η ανάγκη να υπάρχει και ένα σύστημα και ένας ελεγκτικός μηχανισμός, ούτως ώστε ο πολίτης να μπορεί να απευθυνθεί όταν ο «επιχειρηματίας» δεν κόβει απόδειξη.
Αφού δεν υπάρχει αφορολόγητο και οι πολίτες «κυνηγάνε» αποδείξεις, το κράτος οφείλει να υποχρεώσει με επίσημη νομοθεσία και άμεσα, τους πάντες να έχουν ταμειακή μηχανή και να καθιερώσει ελεγκτικούς μηχανισμούς και υπηρεσίες όπου ο πολίτης να μπορεί να καταγγείλει τους παρανομούντες.
Κύριοι
Η φοροκλοπή και η φοροδιαφυγή, θα εξαλειφθούν μόλις ο πολίτης αντιληφθεί οτι το κράτος είναι τίμιο, ακέραιο, ηθικό και του ανταποδίδει τους φόρους που συλλέγει με τη μορφή δαπανων για παιδεια, υγεία κλπ καθώς και τη βελτίωση της καθημερινότητάς του. Μη προσπαθείτε να τετραγωνίσετε τον κύκλο. Υπάρχουν κράτη που με προσπάθειες για αλλαγή νοοτροπίας και κουλτούρας των πολιτών κατάφεραν θαύματα.
Δώστε βάση στην αλλαγή συνείδησης των κατεχόντων γιατί οι δημόσιοι υπάλληλοι και συνταξιούχοι δεν μπορούν να κλέψουν. Αντιθέτως τουσ κλέβει το κράτος.
Κύριε Υπουργέ χρόνια πολλά, είμαι ένας από τους χιλιάδες διαζευγμένους γονείς που πληρώνουν διατροφή στην πρώην σύζυγο, για το ανήλικο παιδί τους. Λαμβάνω το θάρρος να σας ενημερώσω ότι με τον ισχύοντα φορολογικό νόμο το ποσό αυτό δεν αφαιρείται από το φόρο εισοδήματος. Αντιθέτως αφαιρείται το ποσό που πληρώνει κάποιος ως διατροφή μόνο στην πρώην σύζυγο, που σημαίνει οτι πληρώνει τη σύζυγο για να δώσει διαζύγιο. Πιστεύω ότι είναι κατάφορη αδικία για τους φορολογούμενους πολίτες το μέτρο αυτό και πρέπει με το νέο νόμο ή να επεκταθεί σε όλους ή να καταργηθεί.