Συμφωνείτε με ένα τέτοιο μέτρο;
Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα20 Προτείνεται η δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο των εισοδημάτων που δηλώνονται από ελεύθερα επαγγέλματα και επιχειρήσεις στο βαθμό που αυτό θα κριθεί αποδεκτό από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
20 Προτείνεται η δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο των εισοδημάτων που δηλώνονται από ελεύθερα επαγγέλματα και επιχειρήσεις στο βαθμό που αυτό θα κριθεί αποδεκτό από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
- 251 Σχόλια26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχους
- 2.545 ΣχόλιαΓενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
- 146 Σχόλια27) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν επίσης έμφαση σε αποκεντρωμένα φορολογικά έσοδα υπέρ της τοπικής αυτοδιοίκησης
- 200 Σχόλια21) Προτείνεται η υποβολή φορολογικών δηλώσεων αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Για όσους χρειάζεται η ηλεκτρονική δήλωση θα μπορεί να υποβάλλεται μέσω των ΚΕΠ ή μέσω λογιστικών / φοροτεχνικών γραφείων.
- 133 Σχόλια22) Για όσους φορολογούμενους έχουν εισοδήματα αποκλειστικά από μισθωτές υπηρεσίες προτείνεται η αποστολή από το Υπουργείο Οικονομικών προσυμπληρωμένης δήλωσης και η απαλλαγή της υποχρέωσης του φορολογούμενου να υποβάλλει δήλωση εφόσον συμφωνεί με τα στοιχεία της προσυμπληρωμένης δήλωσης.
- 112 Σχόλια23) Προτείνεται η επέκταση των συναλλαγών των πολιτών με τις ΔΟΥ μέσω διαδικτύου καθώς και η εξυπηρέτησή τους από σημεία εξυπηρέτησης εκτός ΔΟΥ.
- 187 Σχόλια24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;
- 128 Σχόλια25) Ποιες άλλες διαδικασίες που προβλέπονται για τη συμμόρφωση προς τη φορολογική νομοθεσία πιστεύετε ότι θα μπορούσαν να καταργηθούν ή να απλοποιηθούν χωρίς κίνδυνο απώλειας φορολογικών εσόδων για το δημόσιο;
- 501 ΣχόλιαΝομοθετικά Μέτρα για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής / Εισαγωγή
- 287 Σχόλια15) Προτείνεται η πληρέστερη καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων του φορολογούμενου στη φορολογική δήλωση έτσι ώστε να υπάρχει μια συνολική εικόνα της οικονομικής του κατάστασης.
- 210 Σχόλια16) Προτείνεται η διεξαγωγή των εμπορικών συναλλαγών από μια αξία και άνω, αποκλειστικά με χρέωση / πίστωση επαγγελματικών τραπεζικών λογαριασμών ανοικτών στη πρόσβαση των φορολογικών υπηρεσιών.
- 91 Σχόλια17) Προτείνεται η επιβολή επιπλέον φορολογίας στις συναλλαγές με εξωχώριες (off shore) εταιρείες.
- 34 Σχόλια18) Προτείνεται η επιβολή νέων ρυθμίσεων για τις ενδοομιλικές συναλλαγές.
- 739 Σχόλια19) Επισημαίνεται ότι το προαναφερθέν μέτρο για την επέκταση των εκπτώσεων από το φορολογητέο εισόδημα φυσικών προσώπων ποσών βάσει αποδείξεων αγορών, έχει επίσης ως στόχο τον περιορισμό της φοροδιαφυγής.
- 261 Σχόλια20 Προτείνεται η δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο των εισοδημάτων που δηλώνονται από ελεύθερα επαγγέλματα και επιχειρήσεις στο βαθμό που αυτό θα κριθεί αποδεκτό από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
- 144 Σχόλια11) Προτείνεται η διαφοροποίηση των συντελεστών φορολόγησης των διανεμόμενων και των αδιανέμητων κερδών.
- 118 Σχόλια12) Ποιες από τις ισχύουσες φοροαπαλλαγές προς επιχειρήσεις πρέπει να καταργηθούν;
- 107 Σχόλια13) Προτείνεται η σταδιακή κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και η ενσωμάτωση των απαραίτητων διατάξεων στη φορολογία εισοδήματος.
- 152 Σχόλια14) Προτείνεται η επανεξέταση του ειδικού καθεστώτος φορολόγησης των ενοικίων των ιερών ναών, μονών, κοινωφελών ιδρυμάτων κλπ.
- 671 Σχόλια7) Προτείνεται η κατάργηση του ΕΤΑΚ και η αντικατάστασή του με προοδευτική φορολόγηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας.
- 312 Σχόλια8) Προτείνεται η επαναφορά του φόρου κληρονομιάς και των γονικών παροχών με υψηλότερο αφορολόγητο.
- 338 Σχόλια9) Ποιους από τους ισχύοντες φόρους στα ακίνητα θεωρείτε άδικους ή αναποτελεσματικούς; Γενικότερα ποιες αλλαγές θα προτείνατε στο σύστημα φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας;
- 170 Σχόλια10) Προτείνεται η αποτελεσματική φορολόγηση των ακινήτων που ανήκουν σε εξωχώριες (offshore) εταιρείες.
- 1.713 Σχόλια1) Προτείνεται μια ενιαία, προοδευτική, τιμαριθμοποιημένη φορολογική κλίμακα για όλα τα εισοδήματα.
- 1.993 Σχόλια2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
- 412 Σχόλια3) Προτείνεται η κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης των μερισμάτων από μετοχές και των διανεμόμενων σε φυσικά πρόσωπα κερδών των επιχειρήσεων και η ένταξή τους στην ενιαία φορολογική κλίμακα ατομικού εισοδήματος.
- 677 Σχόλια4) Προτείνεται η κατάργηση φοροαπαλλαγών ή αυτοτελούς φορολόγησης εισοδημάτων όταν δεν επιβάλλονται από λόγους κοινωνικής ευαισθησίας ή αντικειμενικά οικονομικά αίτια.
- 861 Σχόλια5) Προτείνεται ο λογιστικός προσδιορισμός βάσει λογιστικών καταστάσεων των εισοδημάτων όλων των κατηγοριών ελεύθερων επαγγελματιών και επιτηδευματιών και η κατάργηση του ειδικού τρόπου φορολόγησης που ισχύει για ορισμένες κατηγορίες επαγγελμάτων.
- 248 Σχόλια6) Προτείνεται η φορολόγηση της υπεραξίας από βραχυχρόνιες χρηματιστηριακές συναλλαγές με συμψηφισμό των ζημιών.
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
23 Δεκεμβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Ιανουαρίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
261 Σχόλια 13740 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
Θα πρεπει να ανακοινωνονται ονοματα. Στο ονομα της Αρχης Προσωπικων Δεδομενων καλυπτονται και βολευονται ολοι. Επιτελους θα πρεπει να αποτελεσουν το μαυρο προβατο αυτης της κοινωνιας και οχι παραδειγματα προς μιμηση.
δεν ξέρω εάν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο
μιας και το συζητάμε, οι ισολογισμοί των εταιρειών να βρεθούν στο διαδίκτυο, όλοι μαζί κάπου, που έτσι κι αλλιώς δημοσιεύονται σε εφημερίδες
Το μέτρο, σίγουρα, είναι υπέρ της διαφάνειας αλλά υπάρχουν και οι αρνητικές του πλευρές που ήδη έχουν επισημανθεί από πολλούς στα σχόλιά τους. Νομίζω πως θα ήταν καλύτερα αν η δημοσίευση γινόταν για εκείνους τους φορολογούμενους που η Εφορία κρίνει ως ανειλικρινείς αφού πρώτα τους καλέσει να δώσουν τις εξηγήσεις τους.
Γιατί εξαιρούνται οι μισθωτοί-αγρότες-βουλευτές-υπουργοί κλπ ?
Κρύβουν κάτι?
Φαίνεται καλό αλλά μάλλον θα φέρει πολλά προβλήματα που ανέφεραν οι προλαλήσαντες.
Θα αναφέρω κάτι που δεν αναφέρθηκε … αν κάποιος έχει εισόδημα 50.000 και δάνεια 250.000 αυτό που θα φαίνεται θα είναι μόνο το εισόδημα και θα φαίνεται θεωρητικά ότι βγάζει πολλά !
Σε έναν επαγγελματία που έχει κάποια εισοδήματα τι πιέσεις θα δέχεται από προμηθευτές και τι «φέσια» θα έχει από πελάτες?
Ίσως θα έπρεπε να μπορεί να δει κάποιος τα εισοδήματα σε συνδυασμό με τις υποχρεώσεις (δάνεια κλπ.) μόνο επώνυμα και ενυπόγραφα αλλά να έχει πρόσβαση ο καθένας στο ποιος έχει δει τα παραπάνω στοιχεία που τον αφορούν …
Αν διαβάζονται τα σχόλια …. συγχαρητήρια
Αυτονόητη η δημοσιοποίηση των στοιχείων, με στόχο κυρίως την δημόσια διαπόμπευση όσων φοροκλέπτουν.
Αστεία πρόταση, το είχε δοκιμάσει και η Χούντα, αλλά μέχρι κι αυτή το απέσυρε!!!
Δεν έχει σημασία να ξέρουν οι άλλοι την περιουσία του κάθε φορολογούμενου, σημασία έχει να ξέρετε εσείς, το κράτος, την περουσία του κάθε φορολογούμενου!
Ωστόσο υπάρχει μια δημοσιοποίηση στοιχείων, με την οποία θα ήμουν σύμφωνος. Τη δημοσίευση των στοιχείων των αποδεδειγμένα παραβατών! Ναι, θέλω να ξέρω αν ο γιατρός που πρόκειται να πάω είναι λαμόγιο ή όχι… ίσως δεν θα ήθελα να αφήσω τη ζωή μου στα χέρια κάποιου εν γένει ασυνείδητου, θα προτιμήσω κάποιον «καθαρό». Το ίδιο ισχύει για όλα τα επαγγέλματα.
Χώρια που το συγκεκριμένο μέτρο θα βοηθήσει ουσιαστικά στη φοροδιαφυγή, αφού πολλοί ελεύθεροι επαγγελματίες και εταιρείες βασίζονται στη φήμη τους για την άγρα πελατών. Αν αυτή η φήμη κηλιδωθεί, θα είναι πλήγμα γι’ αυτούς. οπότε και μόνο ο φόβος του κηλιδώματος, θα είναι ενθαρρυντικός στο να μην παρανομήσουν…
Βγάλτε λοιπόν μια βάση στο Ιντερνετ αν θέλετε, αλλά με τους «κακούς», τους παράνομους. Δεν χρειάζεται να «βιάσετε» και τους νόμιμους…
ΠΡΟΣΟΧΗ μην στοχοποιειτε επαγγελματα και ανθρωπους,δειξτε το καλο παραδειγμα πρωτα ΕΣΕΙΣ, για να γινουμε ΔΑΝΙΑ και οχι ελλαδισταν
ΖΟΥΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ.ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΩΝ,ΔΟΛΟΦΟΝΩΝΚΤΛ.ΕΛΕΟΣ!!!ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΥΣΤΗΡΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΟΥ ΣΤΗ ΦΟΡΑ(ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΑΠΕΙΡΕΣ ΩΡΕΣ)ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΟΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΟΧΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΑΝΕΙΚΑ-ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ-ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΩΡΑ ΓΙΑΟΥΡΗΔΩΝ,ΓΙΑ 100 ΕΥΡΩ Ο ΑΛΛΟΣ ΣΟΥ ΚΟΒΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
ΣΥΜΦΩΝΩ με την προϋπόθεση ότι δεν θα δημοσιεύονται τα πολύ μεγάλα νούμερα (για λόγους εκβιασμών, απαγωγών κλπ)
πχ. θα ήταν προτιμότερο να αναφέρεται «πάνω από 100.000 Ευρώ»
(Τα περί «προσωπικών δεδομένων» τα θεωρώ προφάσεις εν αμαρτίαις)
Θα ήταν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ενδιαφέρον και χρήσιμο από την πλευρά των ΧΑΜΗΛΩΝ εισοδημάτων.
πχ. θα με ενδιέφερε να μάθω αν ο λογιστής/δικηγόρος/γιατρός μου δηλώνουν κάτω από 10.000 Ευρώ.
Επιπλέον, καλό θα είναι να δίνεται η δυνατότητα ΑΝΩΝΥΜΗΣ ή και ΕΠΩΝΥΜΗΣ καταγγελίας για περιπτώσεις που γνωρίζει ο πολίτης ότι κάποιοι δηλώνουν εξωφρενικά χαμηλά εισοδήματα. Πάνω από ένα αριθμό καταγγελιών, να επεμβαίνει η εφορία.
Επίσης, δεν αντιλαμβάνομαι τον λόγο για τον οποίο δεν θα’πρεπε να δημοσιεύονται και τα εισοδήματα των ΔΗΜΟΣΙΩΝ και ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ υπαλλήλων (και γενικά όλων των ελλήνων).
Τέλος να επικροτήσω ορισμένα που γράφτηκαν από προηγούμενους σχολιαστές:
– Κατάργηση του απορρήτου των καταθέσεων.
– ΑΜΕΣΗ εφαρμογή και ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ του πόθεν έσχες (για ακίνητα κυρίως, μια και οι κινητές αξίες εγκυμονούν κινδύνους αποδημίας) με ΔΗΜΕΥΣΗ περιουσίας για όσους δεν μπορούν να την δικαιολογήσουν.
– Να αναχθεί η ενσυνείδητη φοροδιαφυγή σε ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ (πάνω από κάποιο όριο)
Σε αυτή τη χώρα κάποιος επιτέλους πρέπει να δείξει το καλό παράδειγμα, να γίνει ο μπροστάρης αυτού του καταταλαιπωρημένου λαού πού νιώθει καθημερινά να εξευτελίζεται και να καταρακώνεται ηθικά, κοινωνικά και οικονομικά από τους άθλιους δημόσιους λειτουργούς και τους πολιτικούς που τον κυβερνάνε. Είναι ιστορική ευκαιρία για την συγκεκριμένη κυβέρνηση να ξεχωρίσει τα «αρνιά από τα ερίφια». Όλη η ελληνική κοινωνία σύσσωμη, ασχέτως κομματικής ταυτότητας (αν υπάρχει), περιμένει εναγωνίως να τελειώνει η υπόθεση με τα λαμόγια. Οι δημόσιοι λειτουργοί – πολιτικοί που συλλαμβάνονται ή εμπλέκονται καθ΄οιονδήποτε τρόπο με σκάνδαλα θα πρέπει να αποπέμπονται αυτομάτως, να επιστρέφουν τα κλεμένα ή να δημεύεται η περιουσία τους και στη συνέχεια να πηγαίνουν φυλακή.
Δεν νομίζω ότι θα οφελήσει σε κάτι πλην την ικανοποίηση της περιέργειας ή άλλων αρνητικών συμπεριφορών. Εξάλλου το να διασταυρώνονται στοιχεία είναι δουλειά του κράτους (που έχει και στοιχεία προηγούμενων ετών) και μπορεί να γίνει πλέον εύκολα και ακόμη πιο εύκολα όταν ολοκληρωθεί το Κτηματολόγιο και ταυτοποιηθεί με τα Ε9. Σαφώς όμως πρέπει να δημοσιεύονται (και λέγεται εδώ και χρόνια) όλες οι παραβάσεις είτε είναι φορολογικές είτε κερδοσκοπικές και κυρίως αυτές που έχουν άμεση σχέση με τον καταναλωτή (υπερτιμολογήσεις, νοθεία κλπ).
στο τελος ας γινουμε ενα κοινοβιο ολοι θα τρελαθουμε .Αντι αυτου βαλτε προστιμα σε αυτους που δινουν χρηματα και δεν παιρνουν νομμιμη αποδειξη μεγαλα ασυμφορα προστιμα και να δημοσιοποιουνται αυτων τα στοιχεια κ α ι αλλα αποτρεπτικα μετρα ευχαριστω
Είναι σίγουρο ότι οι εγκληματίες του ηλεκτρονικού και μη εγκλήματος θα τρίβουν τα χέρια τους!
σημασία δεν έχει το «τί έσχες» αλλά το «πόθεν έσχες»!
Δηλαδή αν εγώ έχω 100.000 ευρώ από οικονομίες 20 ετών κι ένας εργολάβος τα βγάζει με ενα μεγάλο έργο σε 6 μήνες είμαστε ίσα κι όμοια;
Η απλή δημοσιοποίηση δεν οφελεί τιποτα και κανεναν. αντίθετα θα δημιουργήσει σύγχυση, εντάσεις και περισσότερες ευκαιρίες να κρυφτούν οι φοροδιαφεύγοντες μέσα στο «ριάλιτι» που θα δημιουργήσουν τα ΜΜΕ.
Να βρείτε πού και ποτε αποκτήθηκαν τα χρήματα αυτά, αυτό μετράει.
Πόθεν έχει ο σουβλατζής της γειτονιάς μου την μερσέντες;
Πόθεν έχει ο υδραυλικός το εξοχικό στην Αράχωβα κι όταν τον παίρνω τηλεφωνο δε μπορεί να ερθει γιατι κανει διακοπές με τα μάυρα;
Πόθεν έχει η κομμώτρια της γυναίκας μου (που έρχεται κατ’οικον με μαυρα φυσικα) και στελνει τα παιδιά της στο πιο ακριβό ιδιωτικό;
Αυτά να βρείτε, δεν ειναι και τοσο δυσκολο, αρκει να θελετε!
Και η διαβούλευση καλή και δημοκρατική δε λέω, αλλά δε χρειαζεται και πολύ ψάξιμο: άλλες χώρες έχουν λύσει τα ζητήματα αυτά εδώ και δεκαετίες γιατί ΘΕΛΟΥΝ.
ΛΑΙΚΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ ΙΔΕΑ ΕΛΕΟΣ
Για να καταλάβω είναι συνταγματικό να δημοσιοποιείται το εισόδημα όλων των Ελλήνων αλλά δεν μπορεί να αρθεί το τραπεζικό απόρρητο. Όσοι έχουν δηλαδή νόμιμο εισόδημα, δηλωμένο στην εφορία θα ξεκατινιάζονται στο internet ενώ όσοι βγάζουν μαύρα λεφτά από πχ πωλήσεις όπλων, ναρκωτικών, εμπόριο λευκής σαρκός κλπ θα μπορούν να κρυφτούν πίσω από το τραπεζικό απόρρητο και την ασφάλεια των τραπεζών. Ρε θα μας τρελάνετε εσείς. Να αρθεί το τραπεζικό απόρρητο και αν θέλουν ας τα βγάλουν στο εξωτερικό τα λεφτά τους. Φτάνει πια.
Αγαπητοί κύριοι,
πώς μπορείτε να εγγυηθείτε την ασφάλειά μου καθώς και της οικογενείας μου αν αποκαλύψετε και σε κάποιον εγκληματία (πχ απαγωγέα)το ύψος της περιουσίας μου, όταν εγώ ο ίδιος δεν προκαλώ με την συμπεριφορά μου;
Πώς θα με αποζημιώσετε σε περίπτωση που γίνω στόχος εγκληματικής δραστηριότητας ύστερα από την δημοσίευση των στοιχείων που αφορούν την περουσιακή μου κατάσταση;
Ζούμε σε μία εποχή δύσκολη με την εγκληματικότητα να αυξάνεται και την δημοσιέυση προσωπικών στοιχείων – ιδίως μέσω του διαδικτύου – να αυξάνεται ραγδαία. Κανείς δεν ξέρει πώς κάποιος μπορεί να αξιποιήσει εις βάρος κάποιου άλλου τα στοιχεία που δημοσιεύονται στο διαδίκτυο.
Θεωρώ επικίνδυνο να δημοσιεύονται τα προσωπικά εισοδήματα στο διαδίκτυο! Δεν ωφελεί πουθενά ένα τέτοιο μέτρο. Αυξήστε τα πρόστιμα για τη φοροδιαφυγή ή πάρτε άλλα μέτρα. Αλλά ακόμα και να φοροδιεφεύγει κάποιος αυτό θα πρέπει να το αποφανθεί η δικαιοσύνη! Όχι το διαδίκτυο και οι εντυπώσεις!
Ακραίο μέτρο που δεν συνάδει με κράτος δικαίου.
ισονομία – θα συμφωνούσα αν γινόταν για όλα ανεξαίρετα τα εισοδήματα όλων ανεξαίρετα των πολιτών, και τα νοίκια και τους μισθούς και όλα – υπάρχει όμως:
1. πιθανότατο πρόβλημα προστασίας προσωπικών δεδομένων,
2. ανοιχτή πρόσκληση σε κλέφτες και απαγωγείς (!!)
3. μη βασίσετε τις ρυθμίσεις σε ρουφιανιά καλύτερα
Με απλοποίηση του υπάρχοντος νομοθετικού πλαισίου και όχι με νέες γραφειοκρατικές διατάξεις και διαδικασίες.
Άμεση πρόσβαση στα βασικά στοιχεία όλων των επιτηδευματιών και επιχειρήσεων, ατομικών, προσωπικών, ΕΠΕ, ΑΕ κλπ.
Δημοσίευση στοιχείων όπως το ΑΦΜ, η επαγγελματική έδρα, οι νόμιμοι εκπρόσωποι και διοικούντες, τα στοιχεία επικοινωνίας, η επαγγελματική περιουσία, ο Τζίρος, τα φορολογητέα κέρδη, οι καταβληθέντες φόροι συμπεριλαμβανομένου του καταβληθέντος ΦΠΑ, οι καταδικαστικές αποφάσεις για φοροδιαφυγή, οι φορολογικές ποινές με ένδειξη αν είναι οριστικές ή αν εκκρεμούν δικαστικά κλπ.
Αυτό μπορεί να γίνει με μία ηλεκτρονική πλατφόρμα αποστολής ερωτημάτων και λήψης συγκεκριμένης φόρμας απάντησης στα πρότυπα της ενδοκοινοτικής επαλήθευσης αριθμών VIES. Έτσι θα διασφαλιστεί καλύτερα η υγιής οικονομική δραστηριότητα και θα απομονωθούν οι απατεώνες.
Όχι στη δημοσίευση προσωπικών στοιχείων μη επιτηδευματιών (πχ μισθών κλπ). Όμως ναι στη συνοπτική δημοσίευση φορολογικών παραβάσεων και φοροδιαφυγής και από μη επητηδευματίες, όταν συνδέεται με παραβάσεις κάλυψης πόθεν έσχες και παράνομες δραστηριότητες (παράνομος πλουτισμός, εγκληματικές δραστηριότητες κλπ).
ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΑ ΑΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ
ΧΩΡΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ.
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΘΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ.
ΕΙΜΑΙ 35 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΜΟΥ ΑΚΟΥΩ
ΣΥΝΕΧΩΣ ΘΥΣΙΕΣ,ΘΥΣΙΕΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ.Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ
ΕΦΑΡΜΟΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ.ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ.
Δεν νομίζω ότι η δημοσιοποίηση των εισοδημάτων θα λύσει προβλήματα. Μάλλον θα δημιουργήσει περισσότερα, ειδικά νομικά.
Αφού όλα είναι γνωστά, η λύση είναι να μπούν σε ένα κοινό σύστημα και να γίνουν διασταυρώσεις. Τι σημασία έχει να σταματάει η τροχαία ένα μεγάλο αυτοκίνητο και να ελέγχει αν δικαιολογείται η αγορά του από τα εισοδήματα του ιδιοκτήτη? Όλα αυτά μπορούν να γίνουν από ένα γραφείο, και μάλιστα τις περισσότερες φορές από ένα πρόγραμμα χωρίς ίσως την παρέμβαση ανθρώπου. Ξέρεις πόσα έβγαλε κάποιος όσα χρόνια δουλεύει στην ζωή του (γιατί ειδικά οι χαμηλές τάξεις αν αγοράσουν ένα σπίτι θα το πληρώσουν με τις αποταμιεύσεις μιας ζωής και όχι από ότι έβγαλαν τα τελευταία 5 χρόνια), τι περιουσία έχει, αν δηλώνει λίγα συνέχεια ή για δυο μόνο χρόνια και ζεί από τα προηγούμενα, κλπ.
Οι αποδειξεις για εξοδα πολυκατοικιων να χρησημοποιουνται προς οφελος του εκαστοτε διαχειριστη, διαφορετικα δεν θα ζητουνται.
Ανακοινώστε τα πάντα και δημεύστε αναδρομικά περιουσίες, καταθέσεις κτλ, που δεν δικαιολογούνται από τα δηλωθέντα εισοδήματα.
Συλλάβετε και επιβάλετε πρόστιμα κατόπιν ελέγχων σε αυτούς που έβγαλαν 5δις ευρώ τον τελευταίο μήνα.
Αν δεν ψάξετε αναδρομικά θα είναι αδικία για τους συνεπείς.
Καλό είναι να κάνουμε τώρα μια αρχή αλλά μην ξεχναμε και τους παλιούς κλέφτες.
ΔΗΜΕΥΣΤΕ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ που ανήκουν στον Ελληνικό λαό, αφού προήλθαν από φοροκλοπή!
Είστε η τελευταία ελπίδα για απόδοση δικαιοσύνης για τα λαμόγια που χρέωσαν την Ελλάδα.
Πόθεν έσχες με βάθος 10ετίας τώρα για όλους.
Δεν μπορεί να γίνει το Υπ. Οικον. «μεσημεριανάδικο», κουτσουμπολίστικο για την Α ή Β’ περιουσία.
Επίσης αποτελεί διάκριση αντισυνταγματικού χαρακτήρα το να αναρτώνται οι περιουσίες των ελευθέρων επαγγελματιών και όχι των υπολοίπων Ελλήνων, ιδίως των δημοσίων υπαλλήλων, των αξιωματούχων και υπαλλήλων των ΟΤΑ ή άλλων ΝΠΔΔ.
Θετικότερο θα ήταν να αναρτώνται σε κοινή θέα και χλεύη τα φοροδιαφεύγοντα νομικά ή φυσικά πρόσωπα, όχι βέβαια ότι θα ίδρωνε και το αυτί τους (μάλλον περισσότερο «ζεματισμένοι» θα είναι από τα πρόστιμα κι όχι από την ανάρτηση…)
Όποιος φοροδιαφεύγει (ή φοροαποφεύγει κατά Βουλγαράκη), κλέβει από την τσέπη όλων μας!
Η πράξη αυτή πρέπει να έχει κακουργηματικό χαρακτήρα!!!
Η τιμωρία πρέπει να είναι παραδειγματικά αυστηρή!
Όχι στη δημοσιοποίηση των ονομάτων φυσικών προσώπων!
Ναι στην δημοσιοποίηση των ονομάτων των Νομικών προσώπων.
Είναι ένας καλός τρόπος για να μην φοροδιαφεύγουν καθότι πλήττονται καίρια εκεί που πονάνε: στις πωλήσεις!
Αν π.χ. η εταιρεία «ΑΒΓΔΕΖ» που έχει super market, φοροδιαφεύγει και αυτό δημοσιοποιηθεί παντού, οι πωλήσεις της θα πληγούν και τα κέρδη θα μειωθούν! Οπότε…
Αυτές είναι λάϊκίστικες αθλιότητες!!!
Επειδή είστε ανίκανοι να έχετε «καθαρούς» εφοριακούς καταφεύγετε σε τέτοια μέτρα!!!!
Καλά μας κάνουν οι ξένοι οίκοι και έπεται και συνέχεια!!!
Βγάλτε όλοι τα χρήματα σας στο εξωτερικό γιατί έρχονται σκληρότερα μέτρα!!!
Κάτι ακούγεται για δέσμευση καταθέσεων!!!!
Θα βρεθείτε χωρίς χρήματα!!!
Με τίποτα,θα έχουμε εκβιασμούς, απαγωγές, οχλήσεις για δανεικά και ότι άλλο. Αντιθέτως συμφωνώ με την διαπόμπευση των αποδεδειγμένα φοροφυγάδων
Ναι απερίφραστα. Θελω να γνωρίζω τα εισοδήματα του λογιστή, γιατρού, δικηγόρου υδραυλικού κτλ που θα απασχολήσω. Πρώτον είναι δικαίωμά μου να ξέρω εάν αυτός είναι ειλικρινής φορολογούμενος και δεύτερον αν τον εμπιστεύονται οι συμπολίτες μου. Τα εισοδήματα ενός ιδιωτικού και ειδικά ενός δημόσιου υπαλλήλου είναι de facto γνωστά. Επιπλέον το δημόσιο όφελος που θα προκυψει θα είναι πολύ σημαντικό. Προτείνω να δημοσιοποιείται και το ύψος της ακίνητης πειρουσίας και των καταθέσεων μετοχών κτλ όλων. Θέλω να σταματήσω να επιδοτώ φοροφυγάδες, να μην τους προσφέρω αμοιβές. Θε΄λω να απασχολώ ειλικρινείς φορολογουμένους.
Θα ήθελα να έχω πρόσβαση σε ένα αντίστοιχο αρχείο, αλλά για «πονηρούς» λόγους – για να μπορώ να ελέγχω τη φερεγγυότητα των ατόμων και εταιριών που πιστώνω.
Ας μην ξεχνάμε ότι ακίνητη περιουσία, φορολογική δήλωση, ισολογισμοί ΑΕ και ΕΠΕ, καθώς και πρωην απλήρωτες ωφείλες, συναλλαγματικές και επιταγές, είναι τα πρώτα που ελέγχουν οι τραπεζικοί οργανισμοί για την κατάταξη σε βαθμίδες τραπεζικής πίστης ενός ατόμου ή μιας εταιρίας, για την έγκριση δανείων κτλ… Επίσης, οι σύγχρονες τάσεις δείχνουν ότι οδηγούμαστε στην «οικονομία της πληροφορίας» και τέτοιες βάσεις δεδομένων μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εργαλεία ανάπτυξης από καλόβουλους αλλά και από κακόβουλους… Όπως και να έχει είναι κάτι πολύ «μεγάλο» για να δοθεί έτσι λαικίστικα στη δημοσιότητα.
Επίσης, παρόλο που προσωπικά θα με εξυπηρετούσε, γιατί στις μέρες μας είναι καταστροφικό και με πολλαπλές επιδράσεις στη λειτουργία μιας εταιρίας ή ενός οργανισμού να φάς «φέσι» από τους πελάτες σου, δεν πιστεύω ότι μπορεί να περάσει ένα τέτοιο μέτρο, είναι κατάφορη παραβίαση προσωπικών δεδομένων και έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την προσπάθεια της κυβέρνησης να καταργήσει ή να μειώσει την ισχύ του Τειρεσία.
Χαρτογράφιση και καταγραφή πρέπει να γίνει για λόγους δίκαιης και αποτελεσματικής φορολόγησης αλλά όχι ανεξέλεκτη δημοσιοποίηση.. Και κάτι ακόμη: οι εταιρίες και κυρίως οι μικρομεσαίες συμβάλλουν τα μέγιστα στην οικονομία, στην απασχόληση και στην εισφορά των φόρων που τους αναλογούν, με αποτέλεσμα να κλείνουν η μία μετά την άλλη. Ψάξτε λίγο σε ελεύθερους επαγγελματίες, κλειστά επαγγέλματα, ή ακόμα καλύτερα στο ίδιο σας το σπίτι (πρόμήθειες δημοσίου – κρατικός μηχανισμός)
Συγχαρητήρια κατά τα άλλα για την egov προσπάθεια σας, είναι στο σωστό δρόμο ελπίζουμε ο λόγος μας όντως να φτάνει σε κάποιου τα αυτιά…
Πραγματικά δε θεωρώ ότι ο κάθε πολίτης πρέπει να ξέρει τα εισοδήματα του άλλου. (Προφανώς το εισόδημα είναι προσωπικό δεδομένο). Οι παρενέργειες στις κοινωνικές σχέσεις θα είναι σημαντικές. Επίσης φοβάμαι ότι πολλά αδικήματα (πχ. εκβιασμοί, απαγωγές) ενδέχεται να εμφανιστούν όταν κάποιος θα γνωρίζει τα εισοδήματα του άλλου.
Αλλά και η αποτελεσματικότητα του μέτρου είναι περιορισμένη. Αν εγώ γνωρίζω ότι ο Χ ελεύθερος επαγγελματίας δηλώνει χαμηλά εισοδήματα (που ίσως δε δικαιολογούν τον τρόπο ζωής του) τι θα κάνω? Το θέμα είναι τι κάνει το κράτος και οι ελεγκτικοί μηχανισμοί.
Το μόνο που μπορώ να κάνω ως πολίτης είναι να φθονήσω τους (συνεπείς) φορολογούμενους που έχουν υψηλά εισοδήματα και τα δηλώνουν κανονικά.
οχι αυτο ειναι δουλεια της εφοριας και κανενος αλλου
Ο προσωπικός ευτελισμός από το επίσημο κράτος είναι άκρως απαράδεκτος. Όπως απαράδεκτη είναι η συμπεριφορά των εφοριακών που διενεργούν ελέγχους με τα ιδρωμένα πουκάμισα, τα πατσουλιά και το ύφος χιλίων καρδιναλίων. Αν φτάσουμε σε τέτοιο σημείο, τότε γιατί να μη συνεχιστεί η ζούγκλα την οποία βιώνουμε; Στο κάτω-κάτω τους ξέρετε τους φοροφυγάδες… ή όχι;
Αν δεν εφαρμοστεί το πόθεν έσχες από εφέτος για όλους δεν πρόκειται να αντιμετωπιστεί η φοροαπαφυγή και η φοροδιαφυγή.Και επί πλέον χωρίς το πόθεν έσχες δεν θα έχουν καλή τύχη όλα τ’ άλλα μέτρα που σκέφτεται η Κυβέρνηση.
Νομίζω ότι ο ελληνικός λαός θα συμφωνήσει και στα πιο σκληρά μέτρα, αν καταλάβει ότι δε θα χαθούν οι θυσίες του.
kirie ipourge ime apo tin preweza ke meno monima austria ta teleftea 45 hronia ke otan kateweno to kalokeri me diakopes aidiazo me afta pou wlepo prepi na tous forologisete olou dioti oli konomane ke den plironoune gia paradigma ena kafenio tou horioumas to kathe kafenio kani tziro 150€ tin imera to ligotero ara ton mina ine 4500€ ton hrono ine 50000€ ke forodiafewgi aftous olous tous elefterous epagelmaties kopanatous anileos opos plironome ke emis edo stin ewropi ta thermamou heretismata pagges spiridon apo austria
ke ohi na ta petame sto kalathi ton ahriston oles tis epistoles
ah ne ke kati alo tous giatrous tous dikigorous tous ithopious na tous gdaris
Θα πρέπει να καθιερωθεί η ηλεκτρονική δημοσίευση των ετησίων εισοδημάτων και του συνόλου των περιουσιών όλων των φυσικών προσώπων, μισθωτών, συνταξιούχων, ελεύθερων επαγγελματιών κλπ. Ως σύνολο περιουσιών να δημοσιεύεται η χρηματική αποτίμηση π.χ. (αν κάποιος έχει εισόδημα 10.000€ και ακίνητη περιουσία 5.000€ να δημοσίευεται το εισόδημα 10.000€ και το σύνολο της περιουσίας, δηλ. 15.000€).
Ως προς τα Προσωπικά Δεδομένα τίθεται το εξής ερώτημα:
Στην Νορβηγία αυτό γίνεται εδώ και χρόνια βλ. http://skattelister.aftenposten.no/skattelister/start.htm
Εκεί δεν σέβονται τα Προσωπικά Δεδομένα; Μόνο εμείς είμαστε τόσο ευαίσθητοι και ευαισθητοποιημένοι;
Εάν καθιερωθεί η δημοσίευση των εισοδημάτων και της χρηματικής αποτίμησης της περιουσίας όλων των φορολογουμένων πολιτών επιτυγχάνεται, κυρίως και πρωτίστως, ο κοινωνικός έλεγχος. Με αυτόν τον τρόπο θα φαίνεται ποιοί εμπαίζουν το κράτος και την κοινωνία, αφού η Ελλάδα είναι χώρα μικρή και όλοι μεταξύ μας γνωριζόμαστε και ξέρουμε ο καθένας τί έχει και πώς το δικαιολογεί.
ΒΡΕΙΤΕ ΟΣΟΥΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΣΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ, ΠΑΡΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ (ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ), ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΤΕ ΜΑΣ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ, ΔΕΙΞΤΕ ΜΑΣ ΑΠΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΩΝ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ..ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΟΥΜΕ…Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΙ.
ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΑΪΤΑΝΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΛΠ, ΠΟΥ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ ΚΑΙ ΕΝΙΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΛΟΓΩ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ? ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ Ο ΠΛΗΡΩΣΑΣ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΚΑ?
ΕΜΕΙΣ ΟΙ «ΠΛΟΥΣΙΟΙ» (ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ) ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ? ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΤΑΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ? ΚΟΨΑΜΕ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΗΚΑΜΕ (ΕΓΩ ΔΑΝΕΙΣΤΗΚΑ) ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΩΝΟΜΑΣΤΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΕΝΤΟΚΑ, ΣΩΣΤΑ?
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!! σκεφτείται ότι υπάρχουν και εκβιαστές και κακοήθεις..
Δεν έχει νόημα να εισαχθούν μερικές ακόμα διατάξεις που θα προστεθούν σε όσες δεν τηρούνται. Δείτε αυτό το ρεαλιστικό σενάριο:
Κάθε φορά που ένα φυσικό πρόσωπο αποκτάει ένα καινούργιο ακίνητο, υποβάλλει το συμβόλαιο με τη φορολογική δήλωση του επόμενου έτους και υποτίθεται η εφορία ελέγχει το πόθεν έσχες. Αν είσαι μισθωτός και αποκτήσεις ένα ακίνητο, όσο ταπεινό και να είναι, ο εφοριακός που διαβάζει τη δήλωση σου συνοφρυώνεται και βγάζει το μεγενθυτικό φακό. Αν είσαι άτυχος, θα προσπαθήσει να σε ζορίσει κιόλας, για ευνόητους λόγους.
Αν είσαι φοροφυγάς, ας πούμε μεγαλογιατρός, με μια ντουζίνα ακίνητα στην κατοχή σου, πώς σε κάθε καινούργια αγορά ξεπερνιέται ο σκόπελος του πόθεν έσχες; Πώς ο εφοριακός δέχεται να δηλώνεις 12.000 ετήσιο εισόδημα και να αγοράζεις κάθε τόσο ακίνητο περιωπής;
Συμπέρασμα 1: η αναγραφή όλων των περιουσιακών στοιχείων στην ετήσια δήλωση δεν θα ευαισθητοποιήσει από μόνη της τους εφοριακούς υπαλλήλους. Έχουν και τώρα αντίστοιχα εργαλεία στα χέρια τους.
Συμπέρασμα 2: πυροτεχνήματα με λίστες φοροφυγάδων ή εισοδημάτων δεν έχουν νόημα. Κανένα πρόστιμο θα επιβληθεί; Αν ναι, θα εισπραχθεί κιόλας; Την πρόσφατη αγανάκτηση του κ. υπουργού για τους γιατρούς του Κολωνακίου τη συμμεριζόμαστε όλοι. Από μόνη της όμως η αγανάκτηση είναι άνευ ουσίας.
Ναι, να είναι γνωστό τι δηλώνει ο καθένας.
Να γίνουν γνωστά τα περιουσιακά στοιχεία του καθενός
Και να γίνονται γνωστές οι ποινές που επιβαλλόνται στους φοροφυγάδες.
Δημοσιοποίηση όχι των εισοδημάτων αλλά ονομαστικά τα πρόστιμα.
Πρέπει να γίνει ντροπή η φοροδιαφυγή!
Θα προτιμούσα να αναρτώνται στο διαδίκτυο (σε περίοπτη θέση) τιμωρίες που επιβλήθηκαν σε φορδιαφεύγοντες
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΑΝ ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝ ΚΑΤΑΦΥΓΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΤΑ ΣΤΑΛΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ , ΜΕΤΡΑ ΦΟΒΟΥ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΜΕΤΡΑ ΟΡΘΩΝ ΣΥΝΗΘΕΙΩΝ.
ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΟΠΟΥ ΠΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ ΜΙΑΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΕΛΙΚΑ . Η ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 10 ΕΤΙΑΣ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ Ο ΕΦΟΡΙΑΚΟΣ ΤΥΠΟΥ ΡΑΜΠΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΝΑ ΕΛΓΞΕΙ ΙΔΙΕΙΣ ΟΜΑΣΙ ΤΙ ΔΗΛΩΝΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΝΑ ΚΟΒΕΙ ΚΛΗΣΗΗΗ….
Αξιότιμε κύριε υπουργέ και συνεργάτες,
θα μου επιτρέψετε να παρατηρήσω ότι το προτεινόμενο μέτρο εμπεριέχει μια αίσθηση εύκολου εντυπωσιασμού. Το ζήτημα δεν είναι να μάθουμε εμείς οι πολίτες αν ο τάδε τραγουδιστής βγάζει τόσα ή κάτι λιγότερο. Αλλά οι αρμόδιες υπηρεσίες να λειτουργούν σωστά.
Ενεργοποιώντας αυτό το μέτρο, το μόνο που θα καταφέρετε είναι δυστυχώς να οδηγήσετε αυτούς που σήμερα φοροδιαφεύγουν, στο να κάνουν διάφορα λογιστικά τεχνάσματα. Ο τραγουδιστής λοιπόν πάλι δε θα εμφανίζεται ως κροίσος, ούτε και ως άνεργος. Θα διατηρεί μια μέση κατάσταση που δε θα τον εκθέτει επικοινωνιακά.
Ταυτόχρονα όμως θα δώσετε ως λεία στις διάφορες εταιρείες «προώθησης» τα στοιχεία όλων των πολιτών. Φανταστείτε τι έχει να γίνει. Ανοίγετε αυτό το κουτί της Πανδώρας, γνωρίζοντας ότι στην Ελλάδα ο αποκαλούμενος «εμπλουτισμός στοιχείων» είναι πλέον συνήθεια κάποιων αρπακτικών;
Λαικισμος!!!Και ειδικα οι βουλευτες με τις γελοιες δηλωσεις ποθεν εσχες θα επρεπε να ντρεπονται ακομη και να συζητησουν τετοια μετρα.Γιατι να γνωριζει καποιος τα εισοδηματα μου;Για να με κανει πχ αν ειμαι νομιμος κερδιζω αρκετα και τα δηλωνω,πιθανο στοχο των καθε λογης κακοποιων;
Η δημοσιοποίηση ονομάτων θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον για την ικανοποίηση της περιέργειάς μας. Π.χ. πόσα δηλωνει ένα φωτομοντέλο που κυκλοφορεί με HUMMER ή πόσα τελικά δηλώνει ο υποψήφιος γαμβρός – επιχειρηματίας.
Σαφώς όμως, και θυσιάζοντας την περιέργειά μου, θα προτιμούσα τα στοιχεία αυτά να δημοσιοποιούνται ανά κατηγορίες π.χ. ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ – ΜΟΝΤΕΛΑ – ΑΘΛΗΤΕΣ και οι πέριξ αυτών «ατζέντηδες» – ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ – ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ανά ΔΟΥ/ΕΤΟΣ κλπ. ούτως ώστε να προστατευθούν όσοι ελ. επαγγελματίες ίσως γίνουν «στόχοι» (απαγωγές, προσβολές, ακύρωση συμφωνιών, μείωση διαπραγματευτικής ικανότητας κλπ).
Τα ονόματα να τα έχουν οι αρμόδιες Δ.Ο.Υ. και να ελέγχονται αυτές εάν ενήργησαν τα δέοντα.
Το ότι ο κ. ΤΑΔΕ μεγαλοσχήμων φοροδιαφεύγει το γνωρίζουμε/υποπτευόμαστε. Το σημαντικό είναι να τα εισπράξετε για το καλό μας.
Στο διαδίκτυο να δημοσιεύονται τα πεπραγμένα των Δ.Ο.Υ. ανά έτος και να θεσπιστούν bonus σε περίπτωση εξέχουσας απόδοσης.
Σας ευχαριστώ και καλή συνέχεια στο έργο σας.
Εννοείτε του εισοδήματος ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟΥ ΜΟΥ??????? Αστειεύεστε??????? ούτε στην Κούβα, ούτε στη Λαική Δημοκρατία της Κίνας δε γίνονται αυτά…Κουτσομπολιό στο διαδύκτιο πόσα βγάζω??????
Ακόμα και αν δεν απορριφθεί από την ΑΠΠΔ, υπάρχουν και δικαστήρια (ελληνικά και Ευρωπαϊκά) ΕΛΕΟΣ, να βοήθησουμε, να πληρώσουμε αλλά όχι και έτσι……ούτως ή άλλως το Δημόσιο τα ξέρει τα εισοδήματά μας
Νομίζω οτι το να βάλετε σε πόλεμο μισθωτούς και ελεύθερους επαγγελματίες μόνο προβλήματα θα προκαλέσει.
Θα προτιμούσα να αναρτώνται στο διαδίκτυο (σε περίοπτη θέση) τιμωρίες που επιβλήθηκαν σε φορδιαφεύγοντες.