Πρέπει να προστεθούν ή να αφαιρεθούν κατηγορίες δαπανών προς έκπτωση και ποιες; Ποιες αλλαγές προτείνετε σε σχέση με τα εκπιπτόμενα από το εισόδημα ποσά; Οι εκπτώσεις δαπανών θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν ένα μέρος του αφορολογήτου ορίου που ισχύει σήμερα;
Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
- 251 Σχόλια26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχους
- 2.545 ΣχόλιαΓενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
- 146 Σχόλια27) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν επίσης έμφαση σε αποκεντρωμένα φορολογικά έσοδα υπέρ της τοπικής αυτοδιοίκησης
- 200 Σχόλια21) Προτείνεται η υποβολή φορολογικών δηλώσεων αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Για όσους χρειάζεται η ηλεκτρονική δήλωση θα μπορεί να υποβάλλεται μέσω των ΚΕΠ ή μέσω λογιστικών / φοροτεχνικών γραφείων.
- 133 Σχόλια22) Για όσους φορολογούμενους έχουν εισοδήματα αποκλειστικά από μισθωτές υπηρεσίες προτείνεται η αποστολή από το Υπουργείο Οικονομικών προσυμπληρωμένης δήλωσης και η απαλλαγή της υποχρέωσης του φορολογούμενου να υποβάλλει δήλωση εφόσον συμφωνεί με τα στοιχεία της προσυμπληρωμένης δήλωσης.
- 112 Σχόλια23) Προτείνεται η επέκταση των συναλλαγών των πολιτών με τις ΔΟΥ μέσω διαδικτύου καθώς και η εξυπηρέτησή τους από σημεία εξυπηρέτησης εκτός ΔΟΥ.
- 187 Σχόλια24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;
- 128 Σχόλια25) Ποιες άλλες διαδικασίες που προβλέπονται για τη συμμόρφωση προς τη φορολογική νομοθεσία πιστεύετε ότι θα μπορούσαν να καταργηθούν ή να απλοποιηθούν χωρίς κίνδυνο απώλειας φορολογικών εσόδων για το δημόσιο;
- 501 ΣχόλιαΝομοθετικά Μέτρα για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής / Εισαγωγή
- 287 Σχόλια15) Προτείνεται η πληρέστερη καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων του φορολογούμενου στη φορολογική δήλωση έτσι ώστε να υπάρχει μια συνολική εικόνα της οικονομικής του κατάστασης.
- 210 Σχόλια16) Προτείνεται η διεξαγωγή των εμπορικών συναλλαγών από μια αξία και άνω, αποκλειστικά με χρέωση / πίστωση επαγγελματικών τραπεζικών λογαριασμών ανοικτών στη πρόσβαση των φορολογικών υπηρεσιών.
- 91 Σχόλια17) Προτείνεται η επιβολή επιπλέον φορολογίας στις συναλλαγές με εξωχώριες (off shore) εταιρείες.
- 34 Σχόλια18) Προτείνεται η επιβολή νέων ρυθμίσεων για τις ενδοομιλικές συναλλαγές.
- 739 Σχόλια19) Επισημαίνεται ότι το προαναφερθέν μέτρο για την επέκταση των εκπτώσεων από το φορολογητέο εισόδημα φυσικών προσώπων ποσών βάσει αποδείξεων αγορών, έχει επίσης ως στόχο τον περιορισμό της φοροδιαφυγής.
- 261 Σχόλια20 Προτείνεται η δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο των εισοδημάτων που δηλώνονται από ελεύθερα επαγγέλματα και επιχειρήσεις στο βαθμό που αυτό θα κριθεί αποδεκτό από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
- 144 Σχόλια11) Προτείνεται η διαφοροποίηση των συντελεστών φορολόγησης των διανεμόμενων και των αδιανέμητων κερδών.
- 118 Σχόλια12) Ποιες από τις ισχύουσες φοροαπαλλαγές προς επιχειρήσεις πρέπει να καταργηθούν;
- 107 Σχόλια13) Προτείνεται η σταδιακή κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και η ενσωμάτωση των απαραίτητων διατάξεων στη φορολογία εισοδήματος.
- 152 Σχόλια14) Προτείνεται η επανεξέταση του ειδικού καθεστώτος φορολόγησης των ενοικίων των ιερών ναών, μονών, κοινωφελών ιδρυμάτων κλπ.
- 671 Σχόλια7) Προτείνεται η κατάργηση του ΕΤΑΚ και η αντικατάστασή του με προοδευτική φορολόγηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας.
- 312 Σχόλια8) Προτείνεται η επαναφορά του φόρου κληρονομιάς και των γονικών παροχών με υψηλότερο αφορολόγητο.
- 338 Σχόλια9) Ποιους από τους ισχύοντες φόρους στα ακίνητα θεωρείτε άδικους ή αναποτελεσματικούς; Γενικότερα ποιες αλλαγές θα προτείνατε στο σύστημα φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας;
- 170 Σχόλια10) Προτείνεται η αποτελεσματική φορολόγηση των ακινήτων που ανήκουν σε εξωχώριες (offshore) εταιρείες.
- 1.713 Σχόλια1) Προτείνεται μια ενιαία, προοδευτική, τιμαριθμοποιημένη φορολογική κλίμακα για όλα τα εισοδήματα.
- 1.993 Σχόλια2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
- 412 Σχόλια3) Προτείνεται η κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης των μερισμάτων από μετοχές και των διανεμόμενων σε φυσικά πρόσωπα κερδών των επιχειρήσεων και η ένταξή τους στην ενιαία φορολογική κλίμακα ατομικού εισοδήματος.
- 677 Σχόλια4) Προτείνεται η κατάργηση φοροαπαλλαγών ή αυτοτελούς φορολόγησης εισοδημάτων όταν δεν επιβάλλονται από λόγους κοινωνικής ευαισθησίας ή αντικειμενικά οικονομικά αίτια.
- 861 Σχόλια5) Προτείνεται ο λογιστικός προσδιορισμός βάσει λογιστικών καταστάσεων των εισοδημάτων όλων των κατηγοριών ελεύθερων επαγγελματιών και επιτηδευματιών και η κατάργηση του ειδικού τρόπου φορολόγησης που ισχύει για ορισμένες κατηγορίες επαγγελμάτων.
- 248 Σχόλια6) Προτείνεται η φορολόγηση της υπεραξίας από βραχυχρόνιες χρηματιστηριακές συναλλαγές με συμψηφισμό των ζημιών.
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
23 Δεκεμβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Ιανουαρίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1.993 Σχόλια 13740 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
Τα πιο δύσκολα σημεία για να πάρεις απόδειξη είναι οι γιατροί και οι δικηγόροι. Γιατί πολλές φορές υποθέσεις ζωής και θανάτου εξαρτώνται από τα χέρια τους και δεν τολμούμε να ζητήσουμε απόδειξή αφού εκτός του ότι θα μας χρεώσουν διπλάσια είναι ικανοί να μας χαντακώσουν κιόλας.
Πώς να ζητήσει κάποιος απόδειξη από καρδιοχειρούργο που με 2 χειρουργεία την ημέρα βγάζει 10.000 ευρώ μαύρα και η ζωή σου εξαρτάται από αυτόν. Το μόνο που δεν θέλεις είναι να τσατιστεί μαζί σου εκείνη την στιγμή . Θα πρέπει να γίνει κάτι πολύ σκληρό σε αυτούς από πλευράς τιμωρίας για να κόβουν απόδειξη. Ξέρω χειρούργους με δηλωθέν εισόδημα 20.000 ευρώ και βίλα 8 εκατομμυρίων ευρώ κόστος . Επίσης στις αντιπροσωπείες μηχανημάτων όλες οι εργασίες που γίνονται στο μέρος του πελάτη γίνονται μαύρα . Το ξέρω από πρώτο χέρι και είναι απίθανο αυτό να αλλάξει.
Αλλά το πιο σημαντικό είναι οι γιατροί,δικηγόροι. Οι ράμπο της εφορίας πρέπει να είναι 1000 όχι 100. Να παριστάνουν πελάτες και να κλείνουν μαγαζιά . Βαρεθήκαμε να πλουτίζουμε τους άλλους με την δουλειά μας.
ΟΛΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΒΑΘΜΟ.ΘΑ ΘΕΣΩ ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΞΗΣ ΘΕΜΑ.ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ(ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΟΤΙ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ)ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ «ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ»ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ(ΔΑΣΚΑΛΟΙ,ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ,ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ ΤΗΡΩΝΤΑΣ ΒΙΒΛΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ¨Η ΣΥΝΤΑΣΣΟΝΤΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Κ.Λ.Π.)ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΟΡΙΟ.ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΟΣΕΣ ΑΠΟΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΒΙΩΣΙΜΟΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ,ΤΩΝ ΠΑΓΙΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕΙΟΥΜΕΝΗ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ.
ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΟΔΙΑΓΕΥΓΟΥΝ.ΑΣ ΠΑΨΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΣΑΝ «ΚΛΕΦΤΕΣ».ΑΣ ΠΑΡΘΟΥΝ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ «ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ»,ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ-ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.ΑΝ ΘΕΛΗΣΕΙ Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ(ΜΕΓΑΛΟΓΙΑΤΡΟΥΣ,ΜΕΓΑΛΟΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ)
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΜΕ ΤΗ ΣΥΛΟΓΗ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ.ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ.ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΛΛΕΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΥΨΟΥΣ 12000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΕΚΤΟΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ,ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΙΔΗ ΑΜΕΣΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ.
Πριν από δυο χρόνια κανένας στο Βόλο δεν φορούσε κράνος.
Τώρα που υπάρχει έλεγχος φορούν όλοι.
Εκείνο που χρειάζεται είναι έλεγχος και πολύ αυστηρές ποινές.
Μην προσπαθείτε κύριοι της κυβέρνησης να βάλετε εμάς να κάνουμε
την δουλειά την δική σας.
Κανένας δεν κόβει απόδειξη γιατί κανένας δεν ελέγχει.
Υπάρχει ασυδοσία ορισμένων κατηγοριών επαγγελματιών
και απο ότι καταλαβαίνω θα συνεχίσει να υπάρχει αν
το κράτος δεν παίξει σωστά τον ρόλο του.
Πολύ αυστηρές ποινές για όλους όσους παρανομούν.
Προτείνω τις αποδείξεις, αλλά να διαφοροποιηθεί η μείωση του φορολογητέου εισοδήματος ανάλογα με την απόδειξη π.χ η απόδειξη απο κατάστημα τροφίμων κατά 40% ενώ απο τους ύποπτους ως φοροδιαφεύγοντες στο 100%
Σε ποια ανεπτυγμενη χωρα ( Η.Π.Α. , ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ , ΚΛΠ.) εφαρμοζεται το μετρο των αποδειξεων οπως προτεινεται στην Ελλαδα?
Πρεπει να δοθει μια υπευθυνη απαντηση
Για παραδειγμα ενας Βρετανοσ κραταει σφιχτα τις αποδειξεις για αγορες που κανει σε παπουτσακια και Τ SHIRTS η συγκεντρωνει ολες τις αποδειξεις απο τισ μπυρες που πινει στο local pub ? για να τις υποβαλει στην φορολογικη του δηλωση?
Μηπως κανουμε πλακιτσα εδω στην Ελλαδα?
Δεν είναι σωστό να μειώσετε το αφορολόγητο για όσους δεν προσκομίζουν αποδείξεις όταν σε αυτές δεν συμπεριλαμβάνονται όλες οι δαπάνες. Δηλαδή οι μισθωτοί-συνταξιούχοι με 11-12 χιλ € ετήσιο εισόδημα θα επιβαρυνθούν επειδή το μεγαλύτερο ποσοστό του εισοδήματός τους το ξοδεύουν σε τρόφιμα, ενοίκια, λογαριασμούς και τράπεζες ενώ εκείνοι των 30-50 χιλ € θα ευνοηθούν επειδή έχουν την ευχέρεια να ξοδεύουν σε κέντρα διασκέδασης, ταβέρνες, εστιάτορια κλπ; Για σκεφτείτε το καλύτερα. Οι σύμβουλοι σας με αυτές τις ιδέες τα έχουν κατέβει κάτω από το Ψυχικό ή νομίζουν ότι όλη η Ελλάδα είναι σαν την Εκάλη;
ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.
ΣΕ ΟΛΕΣ ΟΜΩΣ.ΟΛΕΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΓΑΘΩΝ 2000 ΕΥΡΩ
ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΟΥ
ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΣΤΑ 12000 ΕΥΡΩ
(ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ *ΓΙΑΤΡΟ*-ΔΙΚΗΓΟΡΟ-ΜΗΧΑΝΙΚΟ
ΕΛΑΙΟΧΡΩΜΑΤΙΣΤΗ-ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ…ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ!)
PS.ΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ Κ»ΚΑΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ.ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΙΜΑΙ ΜΙΣΘΩΤΟΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ.ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ
ΜΟΥ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ ΜΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΤΟΟΟΣΟ ΜΑΛ….ΓΙΑΤΙ?
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ
ΓΙΑ ΑΥΤΟ.ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ.
ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ?
Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Για να γίνει δικαιότερο το φορολογικό σύστημα, μεταξύ άλλων, το οικονομικό επιτελείο θα πρέπει να επικεντρωθεί σε τρείς επιπλέον στόχους :
1) Εντοπισμός φορολογητέας ύλης ελεύθ. επαγγ.(τομέα υπηρεσιών)
2) Είσπραξη ΦΠΑ
3) Έλεγχος διαρκείας
Ο εντοπισμός της φορολογητέας ύλης και η είσπραξη ΦΠΑ επιβάλει διαφορετικό τρόπο θεώρησης της κάθε οικογένειας ή φυσικού προσώπου που υποβάλει φορολογική δήλωση. Τα φυσικά πρόσωπα θα πρέπει ν’ αντιμετωπίζονται ως έμμεσες επιχειρήσεις και το φορολογητέο εισόδημα να προκύπτει από την αφαίρεση ΕΣΟΔΑ-ΕΞΟΔΑ.
Επομένως, θα πρέπει να γινει 2η φύση στον κάθε πολίτη να ζητάει απόδειξη. Ο πιο ιδιόμορφος τομέας απο τον οποίο είναι δύσκολο να εκδωθούν αποδείξεις είναι ο τομέας των υπηρεσιών. Όλοι γνωρίζουμε πόσο «πρόθυμα» είναι τα διάφορα «μαστόρια» (συμπεριλαμβάνονται γιατροί, μηχανικοί & δηκηγόροι) να κόψουν απόδειξη. Η διαπραγμάτευση που κάνουν, πχ 300 χωρίς απόδειξη 360 με απόδειξη, στηρίζεται στο γεγονός ότι ο ΦΠΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ είναι πολύ ΥΨΗΛΟΣ και αποτελεί ΑΝΤΙΚΙΝΗΤΡΟ στο να μη ζητείται απόδειξη από τον πολίτη. Κατά την γνώμη μου ο ΦΠΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ πρέπει να πέσει στο 5-7% ώστε να μην είναι δυσβάσταχτο και δυσανάλογο το επιπλέον ποσό του ΦΠΑ.
Δεύτερο κίνητρο γιά τον πολίτη θα είναι οι δαπάνες του τομέα υπηρεσιών να εκπίπτουν απο το φορολογητέο εισόδημα. Εκτός από ΟΛΕΣ τις υπηρεσίες ελ.επ. θα πρέπει να εκπίπτουν και οι ΔΑΠΑΝΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ.
Σχετικά με τους καθηγητές λυκείου που φοροδιαφεύγουν τεράστια ποσά μέσω των ιδιαίτερων μαθημάτων , μέχρι να λυθούν τα δομικά προβλήματα της παιδείας, να τους επιτραπεί να παραδίδουν ιδιαίτερα ώστε να συλλαμβάνεται κι αυτών η φορολογητέα ύλη. Εννοείται πως θ’αναγνωρίζονται κι αυτές οι αποδείξεις όπως των φροντιστηρίων. Το ίδιο ισχύει και για τα ταξί με τις διπλές και τριπλές διαδρομές. Η ταμειακή μηχανή θα πρέπει επίσης να τοποθετηθεί άμεσα στα βενζινάδικα και να είναι δεκτές οι αποδείξεις στο συστημα προσδιορισμού φορολογητέου εισοδήματος.
Τέλος όσον αφορά τον έλεγχο. Αυτός πρέπει να γίνεται 24 ώρες το 24ωρο και στον δρόμο. Γιά παράδειγμα τα delivery φαγητού αντί γιά αποδείξεις φέρουν μαζί τους τα δελτία παραγγελιών. Οσον αφορά τις ποινές στην πρώτη παράβαση (που θα πρέπει να καταγράφεται σε on line συστημα taxis) θα πρέπει να υπάρχει μικρό πρόστημο, με γραπτή επίπληξη και συμβουλές – συστάσεις για το πως πρέπει να γίνονται νόμιμα οι διάφορες λειτουργίες. Την δεύτερη φορά αν συνεχίζονται οι παραβάσεις, χωρις πρόστιμο, να κλείνει για δύο μήνες η επιχείρηση και την τρίτη φορα, άμεση και οριστική αφαίρεση της άδειας λειτουργίας.
Αυτό που θέλω να τονίσω είναι πως οι τομές πρέπει να γίνουν φέτος πού η εντολή του εκλογικού σώματος γιά αλλαγή είναι νωπή, και ο λαός τις θέλει. Στα επόμενα 3 χρόνια θα πρέπει να γινονται λειτουργικές διορθώσεις (οχι εκπτώσεις)και στο ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ 4ΕΤΙΑΣ ο λαός να ξαναψηφισει το ΠΑΣΟΚ. Μη πέσετε στην παγίδα της «ήπιας προσαρμογής» του Καραμανλή.
Ελπίζω οι προτάσεις μου να συνεισφέρουν στην διαμόρφωση ενός δίκαιου φορολογικού συστήματος. Συγχαρητήρια για την δημόσια διαβούλευση. Θ’αντλήσετε χρήσιμες προτάσεις από τους ανθρώπους της αγοράς και του καθημερινού μόχθου.
Προτείνω να εκπίπτουν από τη φορολόγηση ποσά – δωρεές προς φιλανθρωπικές οργανώσεις πχ actionaid, uniceff,ή φιλανθρωπικά ιδρύματα του εσωτερικού, που παρέχουν ζωή σε χιλιάδες παιδιά σε ολόκληρο τον κόσμο.Να επανεξετασθεί η έκπτωση φόρου από δωρεές προς εκκλησίες και μοναστήρια. Τί είναι πιο σημαντικό, η αγορά μιας καμπάνας, ενός πολυελαίου ή η διατροφή παιδιών που δεν έχουν τα βασικά αγαθά για να επιβιώσουν;
Θα πρεπει οχι μονο να προβλεφθει εκπτωση απο το φορολογητεο εισοδημα διαφορων καταναλωτικων δαπανων αλλα να επεκταθει το μετρο στο συνολο των καταναλωτικων δαπανων ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΡΙΟ και η εκπτωση του φορου να υπολογιζεται ξεκινωντας απο το χαμηλοτερο κλιμακιο και να συνεχιζεται στα υψηλοτερα μεχρι…εξαντλησεως του φορολογητεου εισοδηματος! Με τον τροπο αυτο οι φορολογουμενοι θα αποδυθουν σε σαφαρι αποκτησης αποδειξεων επ’ ωφελεια των ιδιων και φυσικα …της Εφοριας!
Συμφωνώ με την ενιαία κλιμακωτή φορολόγηση. Δεν συμφωνώ με πολλές φοροαπαλαγές γιατί για παράδειγμα μπορεί να εκπίπτει το σύνολο των δωρεών προς αθλητικά σωματεία ενώ για τα υπόλοιπα να εκπίπτει το 20%. Θα έπρεπε και για τις δωρεές προς αθλητικά σωματεία να εκπίπτει το 20%. Δεν καταλαβαίνω πως, σε μια χώρα όπου οι υποδομές υποβοήθησης της οικογένειας είναι τουλάχιστον ελειπής και το παιδί είναι μια πού ακριβή υπόθεση για εργαζόμενους γονείς, το κόστος των βρεφονηπιακών σταθμών και της φύλαξης στο σπίτι δεν εκπίπτουν από το εισόδημα. Πως ενώ εκίπτει το κόστος της παραπαιδείας δεν εκπίπτει το κόστος της ιδιωτικής παιδείας που δεν είναι παρά ένας τρόπος για να γλιτώσεις την παραπαίδεια και το χρόνο των παιδιών σου. Είμαστε οικογένεια μισθωτών και στέλνουμε το παιδί μας (δεν μας παίρνει να αποκτήσουμε δεύτερο) σε ιδιωτικό σχολείο καθώς το σχολείο της περιοχής μας κρίνεται από όλους όσους το ξέρουν απαράδεκτο.
Θα έπρεπε να εκπίπτουν από το εισόδημα δαπάνες και για είδη διατροφής (στην Βαρβάκειο πρέπει να ζητήσεις για να σου κόψουν απόδειξη) στις λαικές θα έπρεπε να υπάρχουν αποδείξεις, για να υπάρχει ένας έλεγχος ποιός πουλάει, πόσο, σε ποιόν και από που αγοράζει, για να προστατευτεί και το αγροτικό εισόδημα.
Τα ταξί θα πρέπει κάποια στιγμή να δίνουν αποδείξεις και αυτές να εκπίπτουν από το εισόδημα, το ίδιο και τα βενζινάδικα.
Αν όλες οι δαπάνες που τεκμηριώνονται με αποδείξεις εκπίπτουν, θα μπορούσε ένα ποσοστό του αφορολόγητου να αφαιρεθεί και να χρειάζονται αποδείξεις γιαυτό αλλά και για επιπλέον ποσό πέραν των 12000.
ΣΥΜΦΩΝΩ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΩΝ SUPER MARKET KAI ΓΕΝΙΚΑ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ, ΔΙΟΤΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΠΑΩ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕΩΣ(ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ & ΚΑΘ.ΔΕΥΤΕΡΑ) ΚΑΙ ΨΩΝΙΖΩ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΣΤΗ ΧΑΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΦΕΞΗ ΚΙ’ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΛΑΙΚΗ, ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΖΕΨΩ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ 6000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ?
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΙΑ, ΚΥΤΤΑΕΙ ΠΩΣ ΝΑ ΦΑΕΙ, ΟΧΙ ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕΙ.
Χρόνια Πολλά, Χρόνια Σοφά σε όλους,
Δεν θα χρησιμοποιήσω αυτό το – πολύ χρήσιμο και πρωτοποριακό – βήμα για να αναλωθώ σε τεχνοκρατικής φύσης παρεμβάσεις..
Οι χρονιές που έρχονται είναι δύσκολες, συνεπεία της παρετεταμένης ασυδωσίας και αναλγησίας όλων μας, μηδενός εξαιρουμένου. Ήρθε η ώρα για το ταμείο λοιπόν και όλοι θα πρέπει να «σφίξουμε το ζωνάρι», να «εξορθολογίσουμε τα οικονομικά μας», να, να να…πολλά «να»…
Πάνω απ’όλα, θα πρέπει να ξαναγίνουμε «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» με την κυριολεκτική, ετυμολογική έννοια του όρου.. Η αμερικανικής προέλευσης βιοθεωρία του «live and let die» θα πρέπει να πεθάνει!!
Μιλούν πολλοί για κίνητρα περί συλλογής αποδείξεων…και ανταπαντώ:
1. Κίνητρο 1: Τα χρήματα από την ορθότερη και πληρέστερη απόδοση του ΦΠΑ, σε ποιόν γυρίζουν? Αν υποθέσουμε ότι αυτή η κυβέρνηση είναι – εν μέρη – απαλλαγμένη από συμφέροντα, λαμόγια, κουμπάρους και λοιπούς «επενδυτές» των χρημάτων μας, τα χρήματα αυτά θα γυρίσουν…ΣΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΑΣ…ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ…Ας καταβουμε ότι δεν στεκόμαστε απέναντι από μια «σκοτεινή» οντότητα που λέγεται «Κράτος»..Το Κράτος είμαστε εμείς! Δεν αρκεί ως κίνητρο?
2. Κίνητρο 2: Απευθυνόμενος σε όλους τους μισθωτούς, δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, καθώς και στους συνταξιούχους, αναρωτιέμαι… πόσο «θύματα» (για να μη το πω αλλιώς) νοιώσατε όταν ακούσατε στις ειδήσεις ότι το 93% των Ελευθέρων Επαγγελματιών, δήλωσαν για το 2008 εισοδήματα κάτω του ορίου της φτώχιας… Προσωπικά, ως μισθωτό που δεν μπορεί να αποκρύψει εισοδήματα, με προσβάλλει κατάφωρα, προσβάλλει τη νοημοσύνη και την αξιοπρέπειά μου ως νομοταγή πολίτη. Και η προσβολή αυτή από μόνη της είναι ικανή να με ωθήσει στο να ζητώ χωρίς εξαιρέσεις αποδείξεις.
Σίγουρα, οποιοδήποτε άλλο κίνητρο θετικό θα ήταν.. Εντούτοις, προσωπικά, το να νοίωσω ισότιμος πολίτης σε αυτή τη χώρα, και το να αποβάλλω τη μεγάλη ταμπέλα του «κορόιδου» που χαιρέκακα τόσο καιρό είναι καρφωμένη στο κούτελό μου, αποτελεί αναμφίβολλα το προσωπικό μου κίνητρο.
Καλή και αλληλέγγυα χρονιά σε όλους!
ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ.ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΙΡΑΧΤΟΥΝ ΟΙ ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑΝΕ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΟΥ ΒΙΟΠΑΛΕΣΤΗ-ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΧΤΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΜΕΓΑΛΥΕΡΑ
Έχει απόλυτο δίκιο ο άνθρωπος http://www.opengov.gr/minfin/?option=comment_view&comment_id=5676. Πώς είναι δυνατόν να ζητήσω απόδειξη από την καθηγήτρια που κάνει ιδιαίτερο στο παιδί μου και η οποία είναι καθηγήτρια γυμνασίου (δημόσιος υπάλληλος).Από την άλλη και οι ίδιοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα ήθελαν οι δημόσιοι υπάλληλοι που δραστηριοποιούνται σε επαγγέλματα στον «ελεύθερο χρόνο» τους να κάνουν έναρξη επαγγέλματος να πληρώνουν ΤΕΒΕ κλπ διότι διαφορετικά είναι και αθέμιτος ανταγωνισμός.
Κατ’ αρχήν ας σκεφτούμε για ποιό λόγο μαζεύουμε αποδείξεις και τις επισυνάπτουμε στην φορολογική μας δήλωση :
1. ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ, ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΝΑ ΔΗΛΩΘΟΥΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ.
2. Η ΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ, ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΚΔΙΔΟΥΝ
Προτείνω να αυξηθούν οι ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΔΑΠΑΝΩΝ, χωρίς μείωση του σημερινού αφορολόγητου (το οποίο αντιπροσωπεύει δαπάνες βασικών αγαθών για τις οποίες δεν υπάρχει ζήτημα φοροδιαφυγής – δαπάνες ΟΚΩ κλπ) . Οι κατηγορίες αυτές να αφορούν δραστηριότητα φορολογουμένων, που θεωρείται ότι φοροδιαφεύγουν. Επίσης να μεγαλώσει το όφελος για τον φορολογούμενο που επισυνάπτει αποδείξεις, για να υπάρχει μεγαλύτερο κίνητρο για να τις μαζεύει.
Προτείνω επίσης την κατάθεση των συγκεντρωμένων αποδείξεων μέσω του διαδικτύου, ώστε να σταματήσει το σχετικό «εμπόριο».
Είναι έξω από κάθε λογική αυτό που συμβαίνει με τις αποδείξεις.
κανείς και για τίποτε δεν δίνει απόδειξη.Εμείς οι μισθωτοί είμαστε οι μόνοι που πληρώνουμε φόρους και κανείς άλλος.
Είναι το πιο σημαντικό να υποχρεωθούν όλοι να κόβουν.
Να δημιουργηθεί μια υπηρεσία που να δέχεται καταγγελίες από όλους εμάς,για όσους δεν κόβουν απόδειξη.Ονομαστικά ή ανώνυμα.
Κάποιος πρέπει να ασχοληθεί με όλους αυτούς και να τους τιμωρήσει.
Ας θιεσπιστεί μέτρο να συλλέγονται όλες μα όλες οι αποδείξεις και για τα πάντα.
Ας υποχρεωθούν οι τράπεζες να δίνουν καταστάσεις δανειοληπτών ανά ΑΦΜ,και αυτά ας αντιπαραβάλλονται με τις δηλώσεις.Είναι αναρίθμητοι όσοι παίρνουν καταναλωτικά ΄΄επισκευαστικά΄΄ τα οποία δεν καταχωρούν στη φορολογική τους δήλωση λόγω ύπαρξης τεκμηρίου.
Είναι αναρίθμητοι όσοι κυκλοφορούν με ΙΧ μεγάλου κυβισμού που έχουν στις εταιρείες τους,και τις φορτώνουν με έξοδα υπέρογκα.
Να μπει πόθεν έσχες παντού και για τα πάντα.Αλλά να ισχύσει.Να τιμωρηθεί κάποιος.Έστω ένας.Ώστε να πούμε ότι κάτι λειτουργεί επιτέλους σ’αυτή τη χώρα.
Δε ζει κανένα κράτος μόνο από τους φόρους που πληρώνουν οι μισθωτοί.
Ποτέ και κανείς δε τιμωρήθηκε για φοροδιαφυγή.Για και όλοι κλέβουν.Ασύστολα.
Πάρτε μπρος επιτέλους.
Κρίση,κρίση κι όλοι εξαφανίστηκαν τις Γιορτές στο εξωτερικό.
Πάρτε μπρος.Κάντε κάτι.
Ναι, να μάθουμε τον Ελληνα να ζητά την απόδειξη αλλά να δοθεί κίνητρο για πρόσθετο αφορολόγητο μέσω της συλλογής αποδείξεων.
Προς θεού μην ταλαιπωρείτε άλλο τους συνεπείς φορολογούμενους μισθωτούς και συνταξιούχους.
Θεωρώ μέγα λάθος να συνδεθεί το καθιερωμένο αφορολόγητο των 12000 Ευρώ με την συλλογή αποδείξεων. Επιβραβεύουμε την σπατάλη λοιπόν και τιμωρούμε την αποταμίευση?
Ο τρίτεκνος που έχει αφορολόγητο 20000 Ευρώ, πρέπει να μαζεύει αποδείξεις για να το διατηρήσει?
ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΔΑΠΑΝΩΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΣΗΜΕΡΑ,ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΙΑΜΕΝΟΥΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΟΥΣ(ΕΝΟΙΚΙΑ,ΔΙΔΑΚΤΡΑ)ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Και μόνο που επιτέλους γίνετε κάτι καινούριο για το φορολογικό σύστημα ,είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα ….συμφωνώ με τις αποδείξεις ,θα πρέπει να μάθουμε να παίρνουμε αποδείξεις , καλύτερά θα ήταν όχι να ζητάμε αλλά να μας ΔΙΝΟΥΝ τις αποδείξεις ,αυτό λέγετε συνέπεια και υπευθυνότητα αγαπητοί μου Έλληνες και έχει έρθει ο καιρός να αναλάβουμε τις ευθύνες μας ……
Το φορολογικό έτσι όπως πάει να γίνει το βρίσκω λογικό ,και σωστό…!! ότι σου αναλογεί καταβάλεις τη πιο καλύτερο από αυτό !!!!
Οι περικοπές στο δημόσιο είναι το καλύτερο ….σε όλα τα επίπεδα …νομίζω είναι ο χώρος όπου υπάρχει …η περισσότερη εκμετάλλευση του κράτους έχουμε τους περισσότερους δημόσιους υπαλλήλους ,οι οποίοι οι πλειοψηφία δεν ξέρει να κάνη την δουλειά που πρέπει να κάνει, έχουν οι περισσότεροι βολευτεί στην μονιμότητα ,στα τρελά επιδόματα ,στους παχουλούς μισθούς ,στα εφάπαξ, πρόωρες συντάξεις ,και ένα σωρό αλλά που κάνουν τον δημόσιο υπάλληλο να απέχει πολύ από τον εργοδότη του τον απλό ιδιωτικό υπάλληλο με τα 750 ευρώ ….Και αυτό ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας είναι μια ανισότητα που βγάζει μάτι.
Η αλλαγή αυτή φυσικά θέλει και από όλους μας συναίνεση …δεν γίνετε να μην θέλει κανείς να βοηθήσει …η κάποιοι ας πούμε να τρέμουν μην χάσουν 20 η 30 ευρώ από τον μισθό τους .
Είμαι σύμφωνος με όλες τις αλλαγές που θα εξαγγείλει η κυβέρνηση ,πιστεύω ότι υπάρχει καλή πρόθεση ,και ειλικρινή προσπάθεια ….και έχω την αίσθηση επίσης ότι θα είναι καλύτερα ….
Και μόνο που υπάρχει αυτή η αλλαγή όπως είδη είπα ένα πολύ σημαντικό βήμα ….να είμαστε ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΛΟΙΠΟΝ …
Και ας καταλάβουμε επιτέλους ότι αξιοπρέπεια δεν είναι η αύξηση που θα σου κάνη η κυβέρνηση … αξιοπρέπεια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ να περνης1700- 2000 ευρώ και να ζητάς και αλλά για τη δεν μπορείς να ζήσης και να παίρνεις τους δρόμους με τα πλακάτ .Η αξιοπρέπειά Έλληνες δεν έχει καμία σχέση με τα οικονομικά ..την έχεις η δεν την έχεις
Συμφωνώ απόλυτα.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!!
Υπάτχουν καταστήματα τα οποία αντί για απόδειξη σου φέρνουν ένα στενόμακρο χαρτί ταμειακής που μοιάζει με απόδειξη και επιγράφεται ΓΕΝΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ η ΔΕΛΤΙΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ με αναλυτικές τιμές περιγραφ΄λη και ΦΠΑ. Φεύγεις και μόλις πας στο σπίτι διαπιστώνεις ότι δεν έχεις πάρει απόδειξη ., Απαγορεύστε αυτά τα παραπλανητικά.
ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΠΟΥ ΕΡΧΕ4ΣΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΚΑΙ ΦΟΡΟΥΣ?
ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΝΑ … ΨΟΦΗΣΕΤΕ ΚΑΠΟΥ
ΕΝΑΣ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟς ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΩΝ 800 ΕΥΡΩ
Η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων κρίνεται ως πολύ θετική. Πρέπει να προστεθούν όλες οι κατηγορίες αποδείξεων (ακόμα και ΔΕΚΟ, δηλ. ΔΕΗ, ύδρευση, τηλεπικοινωνίες κλπ.) και οπωσδήποτε οι αποδείξεις που εκδίδουν οι δικηγόροι, οι ηλεκτρολόγοι, οι υδραυλικοί και οι διάφοροι άλλοι τεχνίτες (στους οποίους παρατηρείται μεγάλη φοροδιαφυγή). Να δοθεί αφορολόγητο όριο 15.000,00 ευρώ για τους μισθωτούς, για το οποίο να απαιτείται ένα minimum αποδείξεων και το συνολικό ποσό όλων των αποδείξεων να εκπίπτει από το φορολογητέο εισόδημα.
Να παραμείνουν οι εκπτώσεις για ιατρικές και οδοντιατρικές δαπάνες και να μην προστεθεί ΦΠΑ στις υπηρεσίες γιατρών, οδοντιάτρων και δικηγόρων.
Τέλος, να μην καταργηθεί καμία κατηγορία φοροαπαλλαγών κοινωνικού χαρακτήρα.
ΣΩΣΤΟ.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ & ΑΛΛΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΟΠΩΣ (ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ,ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ,ΥΔΑΡΥΛΙΚΑ,ΧΡΩΜΑΤΑ,ΚΛΠ).ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΠΟ SUPER MARKET,ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ,ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.
Ως τελικός καταναλωτής ενός προϊόντος ή υπηρεσίας καταβάλλω ΦΠΑ τη στιγμή της αγοράς, κατά συνέπεια αν υποθέσουμε ότι μέσα σε ένα έτος έχω ξοδέψει 100 ευρώ εξ αυτών τα 19 περίπου έχουν πάει στο κράτος δηλαδή τα έχω ήδη καταβάλλει ως φόρο. Άρα όταν στο τέλος του έτους κληθώ να δηλώσω το εισόδημά μου, από αυτό το εισόδημα (φορολογητέο εισόδημα) είναι δίκαιο και νόμιμο να αφαιρεθεί το ποσό που έχω ήδη καταβάλλει με τη μορφή ΦΠΑ εφόσον φυσικά έχω το αντίστοιχο παραστατικό (παραστατικό δεν είναι μόνο η απόδειξη αλλά και το απόκομμα του εισητηρίου και του λογαριασμού της ΔΕΚΟ και τα κοινόχρηστα και η εκτύπωση από τον υπολογιστή για μια διαδικτυακή αγορά κ.α). Άρα καταλήγουμε ότι θα πρέπει χωρίς κανένα όριο να εκπίπτει από το φορολογητέο εισόδημα (και όχι από το φόρο) το σύνολο του ΦΠΑ που έχει καταβληθεί ΓΙΑ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΕΞΟΔΑ. Εφόσον γίνει αυτό, θα μπορούσε να αφαιρείται με βάση τα παραστατικά το σύνολο του καταβληθέντος ΦΠΑ και στη συνέχεια το εκάστοτε αφορολόγητο και το ποσό που θα περίσσευε να αποτελούσε τη βάση υπολογισμού του φόρου. Το κίνητρο συλλογής αποδείξεων από αυτούς που είναι υποχρεωμένοι να είναι ειλικρινείς φορολογούμενοι θα ήταν αρκετά ισχυρό, είδικά για αυτούς που αλλάζουν κλίμακα/ες και μέσω των αποδείξεων θα μπορούσαν να έχουν σημαντική έκπτωση. Από την άλλη το να προσμετρώνται επιλεκτικά μόνο κάποια είδη αποδείξεων ΔΕΝ δημιουργεί στον κόσμο τη ζητούμενη κουλτούρα ώστε σιγά σιγά να θεωρεί αυτονόητη την έκδοση παραστατικού με κάθε είδους πληρωμή
ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ?
Ε …. ΤΟΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗς ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΒΑΛΤΕ ΜΕΣΑ
ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ
ΔΕΗ
ΟΤΕ
ΕΥΔΑΠ
ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ
ΒΛΕΠΩ ΠΩΣ ΖΟΡΙΖΕΣΤΕ?
Α;ΝΤΕ ΠΑΛΙ ΕΜΕΙς ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΡΜΑΡΟ
ΧΑΡΤΟΓΙΑΚΑΔΕΣ
Νομιζω οτι το μετρο με τις αποδειξεις πρεπει να ισχυει και για ολες τις επιχειρησεις(για πασης φυσεως εξοδα)με την μορφη της αφαιρεσης των εξοδων απο τα κερδη των επιχειρησεων ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΕΚΠΤΩΣΗ ΤΟΥ Φ.Π.Α.
Με αυτο το μετρο θα δημιουργηθουν κερδη σε περισσοτερες επιχειρησεις με αποτελεσμα την αυξηση του Φ.Π.Α. αλλα και των φορων.
Αν και έχω σοβαρές υπόνοιες ότι ο διάλογος αυτός γίνεται για άνα είδος ¨ψυχοθεραπείας, θα προτείνω ένα εναλλακτικό δραστικό σχέδιο, γιατί κατα τη γνώμη μου η μέθοδος με το αφορολόγητο με αποδείξεις θα είναι μιά παταγώδης αποτυχία στην προσπάθεια μείωσης της φοροδιαφυγής (ίσως είναι επιτυχία αν ο στόχος σας είναι να μειωθεί έμεσα και ανώδυνα το αφορολόγητο).
Δώστε το δικαίωμα στην δήλωση του ο κάθε φορολογούμενος να αναφέρει τεκμηριωμένα (στοιχεία προσφέροντος υπηρεσία, είδος εργασίας, ημερομηνία, στοιχεία κάποιου που μπορεί να βεβαιώσει τα δηλωθέντα), την όποια παροχή υπηρεσίας για την οποία δεν έλαβε απόδειξη. Υπόψιν, κάτι παρόμοιο ισχύει για καταγγελία που μπορεί να κάνει εργαζόμενος που δεν έλαβε ένσημα και να δικαιωθεί.
Ο φόβος μόνο από το ενδεχόμενο καταγγελίας θα οδηγήσει τους επαγγελματίες να δίνουν πάντα αποδείξεις, αλλά και να μην ενδίδουν σε προτάσεις μείωσης της τιμής με ταυτόχρονη αποφυγή έκδοση απόδειξης γιατί θα έχουν την ανασφάλεια ότι μπορεί να καταγγελθούν αργότερα.
ΑΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ, ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΤΑΡΥΘΜΙΣΗ. ΑΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΠΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ. ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΚΙΝΗΤΡΟ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΝΑ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΛΕΣ ΣΤΙΣ ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑΓΕΣ.
Η πρόταση μου θα φανεί παράλογη αλλά αυτό νομίζω ότι θα είναι το καλύτερο για να ζητάμε αποδείξεις, να κατέβει ο ΦΠΑ.
Αν ο ΦΠΑ είναι ένα 5% δεν θα σκέφτεται κανείς να το πληρώσει για να πάρει την απόδειξη δηλαδή στα 1000 ευρώ θα δώσει 1,050, ενώ τώρα που είναι 19% δεν δίνει κανείς μας 200 ευρώ περισσότερα για να έχει «αν έχει» φοροαπαλλαγή 2%!!!! με το χαμηλό φόρο όμως δεν θα νοιάζει κανέναν για την φοροαπαλλαγή και από την άλλη θα ζητάει την απόδειξη για τα έσοδα του κράτους.
Ας είμαστε πρακτικοί και ειλικρινείς συνάμα. Δεν ωφελεί η σύνδεση αποδείξεων διαβίωσης με το αφορολόγητο εισόδημα, για λόγους που έχουν παραθέσει πολλοί από τους γράφοντες. Αυτός που δεν έχει να ξοδέψει δεν μπορεί να κυνηγάει αποδείξεις δαπανών. Το αφορολόγητο ποσό πρέπει να είναι ρεαλιστικό, και να εξαρτάται αποκλειστικά από το μέγεθος της οικογένειας του φορολογουμένου (σύζυγος, παιδιά, άλλα εξαρτημένα πρόσωπα), και να λαμβάνει υπόψη και την διατροφή που καταβάλλει ο φορολογούμενος σε περίπτωση διαζυγίου, όπως ήδη έχει γραφεί. Από εκεί και πέρα θα πρέπει να ορισθούν δαπάνες που μπορούν να εκπίπτουν από το εισόδημα, κατά προτίμηση στο ακέραιο. Οι δαπάνες υγείας π.χ. θα πρέπει να αντιμετωπίζονται όπως και οι ασφαλιστικές εισφορές. Αν οι δεύτερες εκπίπτουν κατά 100%, το ίδιο πρέπει να ισχύει και για τις πρώτες.
Επειδή μέσα στην πολλή συζήτηση για τις αποδείξεις δεν είδα πρόταση ανάλογη μ’ εκείνη που κατέθεσα στην αρχή του διαλόγου (σελ. 18), την επαναλαμβάνω εδώ. Αντί για τις αποδείξεις καταναλωτικών αγαθών, ΝΑ ΕΚΠΙΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΤΟΣ ΣΕ ΑΜΕΣΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ (π.χ. φορολογία εισοδήματος, ακίνητης περιουσίας, τέλη κυκλοφορίας). Αυτό θα αποτελέσει όχι μόνο ένα κίνητρο για την εμπρόθεσμη καταβολή των φόρων, αλλά και ένα μέτρο φορολογικής δικαιοσύνης: τα ποσά που ήδη έχουν καταβληθεί ως άμεσοι φόροι δεν μπορεί να θεωρούνται ΚΑΙ φορολογητέο εισόδημα.
Κύριε υπουργέ,
Δεν καταλαβαίνω πως θα βοηθήσετε τους χαμηλόμισθους, όταν, όπως λέγεται θα μειώσετε το αφορολόγητο στο ήμισυ. Είμαι συνταξιούχος και έχω 19.000 ευρώ εισόδημα με 12.000 αφορολόγητο και πληρώνω 1.400 ευρω φόρο(παρ’ όλο που έχω και δόση στεγαστικού δανείου).Τι αγορές μπορώ να κάνω για να φθάσω το ποσόν των 12.000 ευρω;Είναι δυνατόν να έχω κάθε χρόνο αποδείξεις απο δαπάνες που εκπίπτουν 6.000 ευρώ; Αυτή δεν είναι βοήθεια στους χαμηλόμισθους αλλά εξόντωση.Μάλλον οι εισηγητές σας έχουν μπερδέψει τους υψηλόμισθους με τους χαμηλόμισθους.Επί πλέον το 2009 πήρα επίδομα αλληλεγγύης 300 ευρώ και εφέτος δεν θα πάρω τίποτα. Δεν βλέπω που ενδιαφέρεσθε για εμάς. Στα λόγια ναι αλλά στα έργα μόνο εμάς κυνηγάτε διότι είμαστε ο πιό εύκολος στόχος, άλλα λέγατε προεκλογικά. Αυτά όλα δεν είναι φορολογική επιβάρυνση; ή εσείς θα το ονομάσετε κάπως αλλιώς;είχατε πεί ότι υπάρχουν χρήματα, πάρτε τα λοιπόν και αφήστε τον κοσμάκη στα βάσανά του.
ΕΛΕΟΣ, ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΛΑΘΗ ΟΛΩΝ ΣΑΣ!!!!!!!
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΓΙΑΤΙΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΑΔΑ.
Η απαντηση ειναι μια.
Εισαστε πολυ λιγοι για αυτη τη δουλεια.Και δεν εννοώ το ΠΑΣΟΚ Η’ την Ν.Δ . Ολοι οι ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΙΣΤΕ ΛΙΓΟΙ ΛΟΓΩ ΑΣΧΕΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ. ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΚΑΜΜΊΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΖΩΗ.
ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΟΙΟΙ ΣΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ;
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑΣΙΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΠΛΑΣΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ?
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΑΦΙΣΟΚΟΛΛΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ?
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΤΡΕΜΕΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ, ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΑΝΟΥΝ?
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΣ ΟΙ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΓΕΕΘΑ?
ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΛΙΓΟ? ΕΠΕΙΔΗ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΑΠΡΟΧΩΡΗΤΟ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΕΧΩ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ.
ΝΑ ΜΗ ΚΟΨΕΤΕ ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΒΟΑ.
ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΓΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ-ΝΟΜΑΡΧΕΣ- ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ-ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ-ΕΦΟΡΙΑΚΟΥΣ -ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΟΥΣ-ΠΟΛΕΟΔΟΜΟΥΣ-ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ-ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟΥ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ-ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΕΧΟΝΤΩΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΘΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ.
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΙΔΕΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΑΤΟΡΕΣ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΑΙ ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ-2 ΓΙΝΕΤΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ?
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΔΗΜΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΕΛΩΡΙΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΠΡΟΟΡΙΖΟΜΕΝΩΝ ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΙΑ? ΤΟΣΟ ΤΥΦΛΟΙ ΕΙΣΤΕ? ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΛΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ? ΓΕΛΑ ΟΛΗ Η ΥΦΗΛΙΟΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΕ? ΚΟΙΜΑΣΤΕ Η ΑΝ ΟΧΙ΄ΤΟΤΕ ΤΑ ΤΡΩΤΕ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΕΙΣΤΕ ΙΔΙΟΙ. ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟΙ ΑΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΕΣ ΚΗΝΗΓΗΘΕΝΤΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ Η ΠΙΕΣΗ ΜΑΣ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ
ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ?
ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΕΠΙΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΙΕΣ Π.Χ ΓΙΑ ΒΑΜΒΑΚΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ, ΕΝΩ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΔΕΚΑΔΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝ ΑΛΛΟ ΠΡΟΙΟΝ ΚΛΕΒΟΝΤΑΣ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ?
ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΜΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΞΕΙ?
ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ?
ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ. ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΑΩ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΟΜΠΙΝΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Η ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Η ΣΕΛΙΔΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΦΤΩΧΟ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΘΑ ΓΕΜΙΖΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ.
ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ.
1. Να προστεθεί ώς απαλλαγή ενοικίου ολόκληρο το ποσό που καταβάλει ο ενοικιαστής. ¨Ετσι θα αναγκαστούν και τα 2 μέρη να δηλώνουν το πραγματικό ενοίκο και όχι μέρος αυτου, το οποίο τώρα αποτελεί μέρος διαπραγμάτευσης στην τελική τιμή του ενοικίου (λιγότερα έσοδα στο κράτος).
2. Διατήρηση της φορολογικής κλίμακας και των αφορολόγητων ορίων καθώς και αύξηση του αφορολόγητου εώς και 20000 €, σε περίπτωση προσκόμισης αποδείξεων από παροχή υπηρεσιών των ελευθέρων επαγγελματιών (γιατρών δικηγόρων υδραυλικών ηλεκτρολόγων κτλ).
Αν εξαιρεθούν οι πάγιες καταναλωτικές ανάγκες τι μένει μετά;
Πόσα δηλαδή θα ξοδεύει μία οικογένεια κάθε χρόνο σε γιατρούς, δικηγόρους, επισκευές, κλπ.(Κάθε χρόνο θα πρέπει να βάφω το σπίτι ή να αρωσταίνω με το ζόρι!!!)
Μία οικογένεια που αποταμιεύει (για το μέλλον της και το μέλλον των παιδιών της) και φροντίζει να συγκρατεί τις διάφορες ελαστικές δαπάνες θα πρέπει να τιμωρείται;
Τι θα γίνει με όσους έχουν υψηλό αφορόγητο (π.χ. τρίτο παιδί – φυσικά οι υποσχέσεις της προηγούμενης κυβέρνησης για τους τρίτεκνους μπήκαν στις καλένδες). Πόσες αποδείξεις να μάζέψουν; Δεν θα ήθελα να απαντήσω στα σχόλια συμπολιτών εναντίον τριτέκνων-πολυτέκνων παρά μόνο να τους ρωτήσω ποιού τα παιδιά θα εισφέρουν σε λίγα χρόνια για να πληρώνονται τις συντάξεις τους.
Γιατί το κόστος σε ιδιωτικά σχολεία δεν συμπεριλαμβάνεται στις εκπεστέες δαπάνες; (δεν στέλνουν μόνο οι εύποροι τα παιδιά τους σε ιδιωτικά αλλά και πολίτες που προσπαθούν να δώσουν στα παιδιά τους υψηλότερο επίπεδο παιδείας από το δημόσια παρεχόμενο και οι οποίοι συνεχίζουν τόσα χρόνια να στηρίζουν τη δημοσιονομική πολιτική του κράτους πληρώνοντας αγόγγυστα τους φορους τους χωρίς να υπάρχει καμμία ανταπόδωση σε κρατικές υπηρεσίες, το αντίθετο)
Γιατί στοχεύονται πάντα οι ειλικρινείς φορολογούμενοι που προσπάθησαν τίμια και επίπονα στη ζωή τους για να ανεβάσουν κάπως το βιοτικό τους επίπεδο και βλέπουν την πολιτεία να τους στοχοποιεί και να τους τιμωρεί;
Η λύση είναι ξεκάθαρη:
1. Εφαρμογή των Νόμων (δεν χρειάζονται καινούργιοι)
2. Πραγματική Εφαρμογή του Πόθεν Εσχες.
3. Στελέχωση των ελεγκτικών μηχανισμών με πραγματικά αδιάφθορους επαγγελματίες τους οποίους βέβαια θα πρέπει το κράτος να πληρώνει με τους όρους της ελεύθερης αγοράς ώστε να λαμβάνει αντίστοιχα υψηλό επίπεδο παραγωγικότητας. (Οι εξαγγελίες π.χ. για μισθούς Διοικητών μεγάλων οργανισμών με πλαφόν τις 8.000 ονομαστικό μισθό -όσα δηλαδή παίρνει ένας καλός λογιστής σε μία μεσαία εταιρία- είναι μόνο για επικοινωνιακούς σκοπούς)
Τέλος, θεωρώ ότι στόχος της εκάστοτε κυβέρνησης είναι να στηρίξει την οικονομία, κυρίως σε μία περίοδο κρίσης, και όχι μόνο η εισαγωγή νέων εισπραχτικών μέτρων που στοχεύουν τους ίδιους και τους ίδιους χωρίς να επεκτείνεται η φορολόγηση σε αυτούς που εικοσαετίες τώρα διαφεύγουν των φορολογικών τους υποχρεώσεων.
Ας τελείωσουμε με το παιχνίδι της επικοινωνίας δαιμονοποιώντας όσους δηλώνουν το «τεράστιο ποσό» των 70.000 (δηλ. περίπου 3.000 καθαρά τα οποία πληρώνουν ενοίκια, δάνεια, σχολεία, δαπάνες διαβίωσης, κλπ) για να χαϊδεύουμε τα αυτιά των «700» ευρώ.
Σκοπός όλων πρέπει να είναι να αυξηθούν τα «700» ευρώ και όχι να τελείωσουμε τα 70.000.
Σας ευχαριστώ
Δεν είμαι αντίθετος με τη συλλογή αποδείξεων για φορολογικούς λόγους. Προτείνω τη συλλογή όλων των αποδείξεων (από ψωμί και τσιγάρα μέχρι ΔΕΗ,ΟΤΕ,ΕΥΔΑΠ,ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΔΙΟΔΙΑ…)και το άθροισμά τους να αφαιρείται από το συνολικό εισόδημα του φυσικού προσώπου. Το υπόλοιπο (αν υπάρχει) να φορολογείται κλιμακωτά από 50% μέχρι και 90%. Έτσι το κράτος θα εισπράττει ΦΠΑ και σίγουρα θα κινηθεί άμεσα η αγορά. Να γίνουμε όμως κυνηγοί φοροφυγάδων χωρίς όφελος ή με ψίχουλα δεν συμφωνώ…
Βεβαίως αλλά να ισχύει για όλες τις αποδείξεις μιάς και όλες δηλώνουν εισόδημα κάποιου…αλλά να υπάρχει και κίνητρο γιατί αν σού λέει πχ ο γιατρός όπως εμένα 200 χωρίς απόδειξη ή 250 με απόδειξη τότε πάει στράφι η εθνική συνείδηση. Όλες λοιπόν οι αποδείξεις αλλά με σοβαρό οικονομικό κίνητρο..Θάθελα πολύ να ξέρω γιατί δεν μπαίνουν οι αποδείξεις από ιδιαίτερα που κάνουν όλοι σχεδόν οι μαθητές και θησαυρίζουν κάποιοι οι οποίοι φωνάζουν κι από πάνω…κι έτσι να πιάσετε και την παραπαιδεία….Βέβαια το λέω και θα το ξαναπώ…Ένας είναι ο τρόπος πάταξης τής φοροδιαφυγής…Ο Αμερικάνικος…Ψηφίστε νόμο και κάντε τη φοροδιαφυγή ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ…τέλος
ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΜΦΩΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ, ΩΣΤΟΣΟ ΔΙΑΤΗΡΩ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ.
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΥΡΥΝΘΕΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΙΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΛΙΤΩΝ (ΜΙΣΘΩΤΟΙ).
ΓΙΑΤΡΟΙ, ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ, ΕΛ. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ ΑΚΟΜΑ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΥΣ.
ΕΦΟΣΟΝ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΔΕ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΕΥΘΥΞΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΘΟΥΝ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΟΥΝ.
ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΒΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ Κ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ…
ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ. ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΝΕΡΓΟΙ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΑ ΜΙΚΡΑ ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΜΕΝΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΝΟΙΚΙΑΣΤΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΧΡΕΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΝΕΙΡΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΕΝΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΜΕ ΑΘΛΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΩΡΑΡΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΩΘΗΚΑΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΤΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΞΕΡΟΣΤΑΛΙΑΖΟΥΝ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΩΣ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΥΣΜΕΝΕΣΤΕΡΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΕΝΑ ΜΗΝΙΑΤΙΚΟ ΕΦ΄ΟΡΟΥ ΖΩΗΣ ΕΙΤΕ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΕΙΤΕ ΟΧΙ.
ΟΠΟΙΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΤΩΝ 12000 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ, ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΠΟΣΟ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΑΦΟΡΑ ΔΕΚΟ, ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ -ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΆΦΟΥ ΚΛΠ, ΒΕΝΖΙΝΗ, ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΙ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΛΕΨΟΥΝ ΚΑΙ Η ΠΙΕΣΗ ΜΕΣΩ ΑΥΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΘΑ ΤΗ ΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟ ΔΩΛΟΜΑ
Επειδή πολλή κουβέντα γίνεται για τα πραγματικά εισοδήματα διαφόρων κλάδων φορολογουμένων, θα πρέπει να γίνει μια κατά το δυνατόν ακριβής καταγραφή των εισοδημάτων όλων των φορολογουμένων για τα επόμενα 2-3 χρόνια. Δεδομένου δε ότι η αποφυγή έκδοσης απόδειξης συνεπάγεται αφενός μεν την μη απόδοση του αναλογούντος ΦΠΑ, αφετέρου δε την απόκρυψη φορολογητέας ύλης, προτείνω για τα επόμενα 2-3 χρόνια να επιστρέφεται στον φορολογούμενο που προσκομίζει αποδείξεις (κυρίως Παροχής Υπηρεσιών), όλος ο αναλογούν ΦΠΑ (που έτσι και αλλιώς σήμερα χάνεται) και ίσως 1-3 μονάδες περισσότερες σαν κίνητρο για να ζητούνται αποδείξεις από όλους τους φορολογούμενους. Μ’ αυτό τον τρόπο θα επιστρέφεται μεν ο ΦΠΑ στους φορολογούμενους που προσκομίζουν την απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών, ο οποίος σήμερα θεωρώ πως στο μεγαλύτερο ποσοστό του δεν αποδίδεται, θα αυξάνονται όμως τα φορολογικά έσοδα με την άμεση φορολογία από την φορολογητέα ύλη που θα αποκαλύπτεται και θα υπόκειται σε φορολόγηση. Η πρόταση αυτή νομίζω πως μπορεί να τύχει περαιτέρω επεξεργασίας και βελτίωσης από τους ειδικούς τεχνοκράτες του Υπουργείου, όμως θεωρώ ότι μπορεί να αποτελέσει καλή βάση εκκίνησης και προβληματισμού για την πάταξη της φοροδιαφυγής.
– Η ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΜΕΣΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
– ΚΑΛΕΣΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2010 ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ. ΑΥΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΙΣΧΥΣΟΥΝ ΣΟΒΑΡΩΤΑΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ – ΔΗΜΕΥΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ – ΠΟΙΝΕΣ ΦΥΛΑΚΙΣΗΣ Κ.Τ.Λ.
– ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΣΟΔΑ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΗ ΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ – ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΟΝΟΝ ΤΠ ΕΣΧΕΣ ΟΧΙ ΤΟ ΠΟΘΕΝ.
– ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΗΛΘΑΝ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ.
– ΕΠΙΣΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ : ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ ΒΑΡΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΝΑ ΤΑ ΣΗΚΩΣΟΥΝ ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΙ ΜΙΣΘΩΤΟΙ
Είναι σίγουρο ότι όποιο μέτρο φορολογικό και αν εφαρμοστεί σίγουρα θα υπάρχουν και κάποιοι που θα ξεφεύγουν.
Γι αυτό λοιπόν είναι αναγκαίο να ακολουθηθεί ένας απλός τρόπος φορολόγησης και ο κόσμος να ξέρει ότι για τα επόμενα χρόνια θα υπάρχει ένας τρόπος φορολογίας.
Προτείνεται να υπάρχουν βιβλία εσόδων – εξόδων ΜΟΝΟ και όλες οι αποδείξεις καταναλωτικών αγαθών ή οποιοδήποτε άλλο έξοδο πραγματοποιείται, να συνυπολογίζονται και να εκπίπτουν από την φορολογία.
Το έργο που δεν μπορεί να γίνει με όποιο μέτρο και αν ακολουθηθεί από τους φορολογικούς μηχανισμούς εύκολα θα μπορέσει να πραγματοποιηθεί με τη συλλογή ΟΛΩΝ των αποδείξεων.
Δώστε κίνητρα προς όλους τους ενδιαφερόμενους προκειμένου να αρχίσει κάποια στιγμή να λειτουργήσει η φορολογική συνείδηση των πολιτών.
Του χρόνου είναι σίγουρο ότι θα αλλάξει η φορολογική εικόνα της χώρας και εδώ θα πρότεινα να βρεθεί επίσης τρόπος να αφεθούν να μπουν στην χώρα χρήματα από όπου και αν προέρχονται. Δώστε περίοδο χάριτος για όλο το 2010, προκειμένου να μην υπάρξει πίεση στα νέα φορολογικά μέτρα αλλά αντίθετα να εισαχθούν χρήματα από το εξωτερικό που τα έχουμε ανάγκη ως χώρα.
1. Αν υπάρξει σημαντικός υπολογισμός όλων των αποδείξεων στην μείωση του φόρου, ίσως μειωθούν οι αγορές μέσω internet από το εξωτερικό και έτσι θα ενισχυθεί η ταλαιπωρημένη εγχώρια αγορά.
2. Η διαδικασία συλλογής και καταχώρησης των αποδείξεων ίσως βάλει σε τάξη και οργάνωση πολλούς καταναλωτές οι οποίοι έχουν τάσεις οικονομικής αυτοκαταστροφής.
Θεωρώ οτι αν συνδιαστεί με το αφορολόγητο, δεν θα δώσει τα αανμενόμενα αποτελέσματα αφού θα συνδιάζεται πάντα με το ποσό αφορολογήτου. Πιστεύω πως μόνο αν δίνει επιπλέον έκπτωση θα μας κάνει να το αναζητήσουμε και να το επιδιώξουμε
Διαφωνώ απόλυτα με αυτό το μέτρο διότι επιβραβεύει όποιος έχουν life style Κολωνακίου, συχνάζουν σε μπουζούκια και γυμναστήρια, χτενίζονται σε κομμωτήρια και εγχειρίζονται σε πλαστικούς χειρούργους! Αυτοί δηλαδή θα έχουν μεταλύτερη φοροαπαλλαγή από τον καψερό μικρομεσαίο που δεν του περισσεύουν παρά μόνο για να ψωνίσει στη λαϊκή και πάει στο οδοντογιατρό του ΙΚΑ;;
Η συλλογη αποδειξεων πρεπει να γινει κυριως με βαση καποια ηλικιακη βαση! Για παραδειγμα ασ βαλοθμε ενα οριο ηλικιας τα 65 απο την οποία και πανω οι πολιτες θα εξαιρουνται από το φορολογικο σχήμα συνδεσης αποδείξεων με το αφορολόγητο!Δηλαδη αν καποιος πολιτης ηλικιας 70 ετων δεν βγει για καποιους λογους απο το σπιτι του δεν ειναι δυνατον να χασει το αφορολογητο οριο εξαιτίας μη-συλλογης αποδείξεων!
Πολιτικός Επιστημονας ΒΑ, ΜΑ
Πολιτικος-Οικονομικος Αναλυτης
όσο ο ελεύθερος επαγγελματίας μπορεί να σου ανεβάσει το κόστος μόλις ζητήσεις απόδειξη θα υπάρχει το δίλημμα να ζητήσεις απόδειξη η να δεχθείς μία έκπτωση στην τιμή. προτείνω σε επαγγέλματα όπως γιατροί πάσης φύσεως, δικηγόροι κλπ να υπάρχει τιμοκατάλογος υπηρεσιών βάση του οποίου να ζητάμε απόδειξη. Το όριο του αφορολογήτου είναι σε καλό επίπεδο και οι αποδείξεις πρέπει να δίνουν μπόνους επιστροφής στους μισθωτούς και συνταξιούχους που πληρώνουν μόνο αυτοί τόσα χρόνια. Από το ποσό των 12.000 έως 20.000 ο συντελεστής να είναι 15%.
Κατ’ αρχήν θα ήθελα να ευχηθώ σε όλο τον κόσμο χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία, προσωπική και οικογενειακή ευτυχία.
Σχετικά με την φορολογική κλίμακα συμφωνώ με την ιδέα της ενιαίας φορολογικής κλίμακας γιατί θεωρώ ότι είναι δίκαιο να φορολογούνται όλα τα εισοδήματα απ’ όπου και αν προέρχονται με τον ίδιο τρόπο και ο τελικός φόρος που θα προκύπτει να είναι ο ίδιος για όλους.
Ως προς τα φορολογικά κλιμάκια το αφορολόγητο των 12.000,00 ευρώ προτείνω να αυξηθεί και να διαμορφωθεί στα 15.000,00 ευρώ για τον άγαμο και στα 30.000,00 ευρώ συνολικό οικογενειακό εισόδημα για τον έγγαμο χωρίς παιδιά ενώ για κάθε παιδί να αυξάνεται κατά 5.000,00 ευρώ. Αν για παράδειγμα εργάζεται ο ένας σύζυγος και έχει συνολικό εισόδημα 30.000,00 ευρώ να είναι αφορολόγητος όπως και αν εργάζονται και οι δύο και έχουν εισόδημα από 15.000,00 ευρώ ο καθένας. Με τον τρόπο αυτό θα εξαλειφθεί η αδικία που υπάρχει σήμερα και που όταν π.χ. η σύζυγος δεν εργάζεται και προσέχει τα παιδιά (που θεωρώ ότι στην πραγματικότητα είναι η πιο δύσκολη εργασία) να τιμωρείται η οικογένεια και να πληρώνει φόρο όταν το εισόδημα του συζύγου ξεπερνά το αφορολόγητο όριο.
Το αφορολόγητο όριο όμως για να ισχύει θα πρέπει να προσκομίζονται μαζί με τη φορολογική δήλωση αποδείξεις (πάσης φύσεως από τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης ως και ρούχα, παπούτσια, βενζινάδικα, υπηρεσίες κλπ.) τουλάχιστον ίσες με το 70% του δηλωθέντος εισοδήματος. Οι αποδείξεις από γιατρούς, φροντιστήρια, ενοίκια, ασφάλιστρα κλπ. να μην αποτελούν ξεχωριστή κατηγορία αλλά να αθροίζονται στο σύνολο των αποδείξεων που θα συνυποβάλλονται με τη φορολογική δήλωση.
Σε περίπτωση που δεν προσκομίζονται οι ανάλογες αποδείξεις ο κατώτερος φορολογικός συντελεστής να είναι 25% ώστε να αποφεύγεται η δυνατότητα συνεννόησης για μη έκδοσης απόδειξης προς αποφυγή του ΦΠΑ που ο μεγάλος συντελεστής είναι σήμερα 19%.
Ειδικά με τις αποδείξεις από γιατρούς για να εξαλειφτεί το φαινόμενο της φοροδιαφυγής πιστεύω ότι ο καλύτερος τρόπος είναι να υπάρχει η δυνατότητα στον καθένα μας να πηγαίνει σε όποιον γιατρό θέλει, να πληρώνει τη συμμετοχή του ανάλογα με το ταμείο που είναι ασφαλισμένος και τη διαφορά να την πληρώνεται ο γιατρός από το δημόσιο (όπως γίνεται με τα φαρμακεία). Με τον τρόπο αυτό θα δεκαπλασιαστούν τουλάχιστον τα δηλωθέντα από τους γιατρούς εισοδήματα και θα πληρώνουν τον φόρο που τους αναλογεί. Να σημειωθεί ότι τα φαρμακεία δηλώνουν τουλάχιστον το 95% των πραγματικών τους εισοδημάτων και δυνατότητα φοροδιαφυγής έχουν μόνο στα παραφαρμακευτικά προϊόντα (καλλυντικά κλπ.). Επιπρόσθετα θα πρέπει να υπάρχει για κάθε ασφαλισμένο μια ηλεκτρονική κάρτα με τον προσωπικό αριθμό ΑΜΚΑ και κάθε συνταγογράφηση ή επίσκεψη σε γιατρό να καταχωρείται στην προσωπική του καρτέλα ώστε να ελέγχεται ηλεκτρονικά πλέον το ιστορικό του κάθε ασθενούς και η ποσότητα φαρμάκων που έχει χρησιμοποιήσει ανά έτος, ώστε να αποφεύγεται το φαινόμενο της χρησιμοποίησης βιβλιαρίων συγγενών προσώπων ή και τρίτων και να καταπολεμηθεί με τον τρόπο αυτό και το φαινόμενο αυτό.
Σχετικά με τους επαγγελματίες που παρέχουν υπηρεσίες κατ’ οίκον π.χ. υδραυλικοί, ελαιοχρωματιστές κλπ. η συνήθεις πρακτική είναι για την έκδοση απόδειξης να ζητούν τον ΦΠΑ 19%. Αν ο κατώτερος φορολογικός συντελεστής διαμορφωθεί όπως προτείνω στο 25% θα δίνεται ένα επιπλέον κίνητρο να ζητά ο φορολογούμενος την απόδειξη ώστε να κερδίσει τουλάχιστον τη διαφορά του 6% (25% – 19% ΦΠΑ) από το φόρο που θα κλιθεί να πληρώσει σε περίπτωση που δεν προσκομίσει με την φορολογική του δήλωση τις ανάλογες αποδείξεις. Στα επαγγέλματα και τις υπηρεσίες που έχουν συντελεστή ΦΠΑ 9% το κέρδος του φορολογούμενου από την απόδειξη που θα λαμβάνει θα είναι τουλάχιστον 16% (25% – 9% ΦΠΑ) οπότε και το κίνητρό του να την ζητά θα είναι ακόμη μεγαλύτερο.
Να επισημάνω ότι το επάγγελμα μου είναι λογιστής και οι παρατηρήσεις μου προέρχονται από μια εμπειρία 15 ετών που ασκώ το συγκεκριμένο επάγγελμα.
Είναι εντελώς λάθος να αντικατασταθεί το αφορολόγητο όριο με αποδείξεις. Οι αποδείξεις πρέπει να εκπίπτουν από το φορολογητέο εισόδημα.Οτιδήποτε διαφορετικό θα είναι καθαρή κλοπή των εισοδημάτων των μισθωτών και των συνταξιούχων.Πώς είναι δυνατόν και για ποιο λόγο να πληρώνουμε τόσο μεγάλα ποσά σε υδραυλικούς δηκηγόρους κ.λ.π.; Για όνομα του θεού υπάρχουν και μισθωτοί που κάνουν οικονομία γιατί έχουν έξοδα.Για ποιο λόγο πρέπει εμείς οι μισθωτοί, που είμαστε οι πιο συνεπείς φορολογούμενοι να πληρώνουμε επιπλέον φόρο αν δεν χρειαστούμε τις υπηρεσίες των φοροφυγάδων;Αν θέλετε να σταματήσουν οι επαγγελματίες να φοροδιαφεύγουν κάντε ελέγχους και επιβάλετε αυστηρά πρόστιμα.Βάλτε αντικειμενικά κριτήρια ,αλλά μη ζητάτε από εμάς τους μισθωτούς να πληρώσουμε εκτός από το φόρο που μας αναλογεί και τον φόρο όσων φοροδιαφεύγουν.