1) Προτείνεται μια ενιαία, προοδευτική, τιμαριθμοποιημένη φορολογική κλίμακα για όλα τα εισοδήματα.

Πως κρίνετε τα ισχύοντα φορολογικά κλιμάκια, τα αφορολόγητα όρια και τους συντελεστές ανά κλιμάκιο; Ποιες αλλαγές προτείνετε;

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 09:43 | ΚΟΝΔΥΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    Δεν προτείνω καμία αλλαγή γιατί θεωρώ τα υπάρχοντα φορολογικά κλιμάκια ικανοποιητικά και δίκαια.

    Εάν το κράτος είναι ανίκανο να φροντίσει για την εφαρμογή των νόμων που ψηφίζει είναι πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπίσετε εσείς και κανένας άλλος (γιαυτό εκλεγήκατε εξάλλου).

    Η μπακαλίστικη μέθοδος αυξάνω τους συντελεστές κάθε φορά που έχω πρόβλημα δεν είναι η λύση.

    Ελέγχους πότε κάνατε ?

    Με τους γιατρούς που εσείς είπατε ότι φοροδιέφευγαν τι έγινε ?

    Πόσοι είναι στην φυλακή ?

    Σε πόσους δημεύσατε την περιουσία ?

    Μάλλον σε κανένα !!!

    Θέλετε να αλλάξετε τους συντελεστές για ποιό λόγο ? Για να είναι πλούσιος κάποιος με 30000 ευρώ ετησίως και να του παίρνει το κράτος το 40% ?

    Αλήθεια είναι πλούσιος ?

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 09:17 | ΚΡΙΤΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ

    ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΠΙ ΚΛΙΜΑΚΙΩΝ
    α)Κοινή φορολογική κλίμακα για όλους,ελεύθερους επαγγελματίας και μισθωτούς.
    β) Σε περίπτωση που ένας εκ των δύο συζύγων δεν εργάζεται,το αφορολόγητο να προσαυξάνεται κατά 8.000,00€ .Το «δεν εργάζεται,, αποδεικνύεται με πέραν των τριών χρόνων ανεργία. Δεν μπορεί δηλαδή να έχουν το ίδιο αφορολόγητο ένας που η γυναίκα του έχει δουλέψει λίγο ή καθόλου με κάποιον του οποίου η σύζυγος δουλεύει κανονικά .
    γ).Αφορολόγητο 15.000,00€,για όλους.
    δ).Κλιμάκια ως εξής :
    1.Κλιμάκιο 0-15.000€ φόρος 0% με συγκέντρωση αποδείξεων.
    2.Κλιμάκιο 15.001€-20.000€ φόρος 5% =250€
    3.Κλιμάκιο 20.001€-25.000€ φόρος 10% =500€
    4.Κλιμάκιο 25.001€-30.000€ φόρος 15% =750€
    5.Κλιμάκιο 30.001€-40.000€ φόρος 20% =2000€.
    6.Κλιμάκιο 40.001€-50.000€ φόρος 25% =2500€.
    7.Κλιμάκιο 50.001€-60.000€ φόρος 35% =3500€.
    8.Κλιμάκιο 60.001€-70.000€ φόρος 40% =4000€.
    9.Κλιμάκιο 70.001€-80.000€ φόρος 50% =5000€.
    10.Κλιμάκιο 80.001€-90.000€ φόρος 60% =6000€.
    11.Κλιμάκιο 90.001€-100.000€ φόρος 70% =7000€.
    12.Κλιμάκιο 100.001 και άνω φόρος 80% .
    δ)Αφορολόγητο παιδιών :Για κάθε παιδί 2.000 € μέχρι το δεύτερο και από το τρίτο 8.000€ για κάθε παιδί .

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 09:34 | myron

    Θα προτιμούσα να υπήρχε ένας χαμηλός φορολογικός συντελεστής (μέγιστο 25%) και για τα μεγάλα / πολύ μεγάλα εισοδήματα και ταυτόχρονα μηδενική ανοχή σε απόκρυψη εισοδήματος και φοροδιαφυγή.
    Με αυτόν τον τρόπο (παρόμοια κλίμακα ισχύει και στην Ελβετία) «καθησυχάζονται» τα μεγάλα εισοδήματα, δεν ψάχνουν τρόπους να αποκρύψουν εισοδήματα στο εξωτερικό και πιστεύω ότι θα αυξηθούν δραματικά τα έσοδα.
    Πολύ σημαντικό είναι να λειτουργήσει σωστά ο ελεγκτικός μηχανισμός των εφοριών και να σταματήσουν να τα αρπάζουν…

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 09:55 | γιαννης

    Μπράβο πρέπει επιτέλους να υπάρξει δικαιοσύνη

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 09:35 | ΧΑΡΗΣ ΝΤΕΜΙΡΗΣ

    ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΙΑΙΑ, ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 09:34 | Σ.Φ.

    Ο προοδευτικός συντελεστής, αποθαρρύνει την επιχειρηματική δραστηριότητα, καθώς η αύξηση της δραστηριότητας και των εσόδων συνοδεύεται με την αύξηση του συντελεστή! Διέξοδο, σήμερα, αποτελεί η ίδρυση εταιριών και η αποφυγή επιχειρηματικότητας με ατομικές επιχειρήσεις. Ωστόσο, η κατάργηση της αυτοτελής φορολόγησης των διανεμημένων κερδών και Αμοιβών ΔΣ, θα σταθεί εμπόδιο στην ανάπτυξη ή θα εντείνει το πρόβλημα των «μάυρων» ταμείων των εταιριών, καθώς θα αποφεύγεται η διανομή των κερδών.
    Η εφαρμογή ενός σταθερού συντελεστή στα φυσικά πρόσωπα ανεξαρτήτως ύψος εισοδήματος, θεωρείται η πιο ασφαλής λύση.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 09:49 | giorgos.k

    ΕΙΜΑΙ ΜΙΣΘΩΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΟΥΜΑΙ ΤΟ ΓΕΝΑΡΗ ΤΟΥ 2010.ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΘΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ «ΠΡΟΛΑΒΩ»ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ,ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ.ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΜΙΑ ΠΑΡΟΧΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΦ ΑΠΑΞ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΕ 35 ΧΡΟΝΙΑ!ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΕΦ ΑΠΑΞ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣ.ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΔΕΝ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 09:27 | ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ ΝΙΚΟΣ

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ.(ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΨΗΦΙΣΑΜΕ).
    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΌΓΗΤΟ,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΉΣΟΥΜΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΟΥΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΌΓΗΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΕΤΗΣΙΩΣ.
    ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ : ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΠΑ ,ΑΝ ΤΟ ΦΠΑ 19% ΤΟ ΓΛΙΤΩΝΕΙΣ(ΕΚΠΙΠΤΕΙ) ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ.
    ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΕΞΟΔΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ,Η ΑΠΑΛΛΑΓΗ 100% ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΧ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ,ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΚΛΠ ΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΕΩΣ 20000 ΕΥΡΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΚΑΙΟ.

    ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ

    ΝΙΚΟΣ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ
    ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 09:31 | ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ Γ. ΝΙΚΟΣ

    O νέος φορολογικός νόμος πρέπει να έχει χαρακτηριστικά αυτόρύθμισης της αγοράς .Οι επιχειρήσεις υπάρχουν και λειτουργούν να ικανοποιούν της ανάγκες των καταναλωτών. Από την βασική αυτή σχέση δημιουργείτε ο τζίρος και επί αυτού ο Φ.Π.Α. & η προκύψασα φορολογητέα ύλη. Όμως για να είναι αληθής ο τζίρος πρέπει να ελέγχεται ως προς την ορθότητα και το ύψος και να αποδίδονται οι δυο βασικοί φόροι ο Φ.Π.Α και ο φόρος εισοδήματος. Οι εκλεκτικοί μηχανισμοί έχουν αποδείξει πως δεν μπορούν να έχουν αποτέλεσμα .Για τον λόγω αυτό ο νέος νόμος πρέπει να έχει στοιχεία αυτόρύθμισης και αυτοελέγχου και να γίνει αυτό πρέπει ο κάθε φορολογούμενος να μεριμνά και να έχει κίνητρο να ζητά την απόδειξη του για κάθε συναλλαγή που πραγματοποιεί.
    Για τον λόγω αυτό το βασικό αφορολόγητο πρέπει να είναι περίπου στης 3.000 € (γιατί τα καταστήματα που δεν εκδίδουν αποδείξεις είναι τα περίπτερα και οι λαϊκές αγορές) το υπόλοιπο αφορολόγητο ποσόν να το δημιουργεί ο φορολογούμενος προσκομίζοντας αποδείξεις .
    Με την μέθοδο αυτή κάθε πολίτης θα μεριμνά να λαμβάνει της αποδείξεις του για κάθε συναλλαγή που πραγματοποιεί. Έτσι ο ΦΠΑ θα είναι πραγματικός για της επιχειρήσεις και οι φορολογητέα ύλη πραγματική.
    Το ζήτημα που γενάτε είναι πως θα αποφευχθεί οι γραφειοκρατία με τόσες αποδείξεις
    Η λύση είναι μια και μονόδρομος τα Λογιστικά – Φοροτεχνικά γραφεία να αναλάβουν την ευθύνη φύλαξης του φυσικού αρχείου του φορολογούμενου και τα εκλεκτικά όργανα να ελέγχουν τα Γραφεία. Το κάθε γραφείο πρέπει να έχει τον δικό του κωδικό κατάθεσης δηλώσεων όπου φέρει και την ευθύνη σύνταξης – συμπλήρωσης της δήλωσης Φ.Ε.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 09:42 | Δημήτρης Καρύδης

    Εστω αντρογυνο χωρίς παιδιά με΄καθαρό εισόδημα 40.000 ευρώ και ο ένας εκ των συζύγων άνεργος χωρίς δικαίωμα επιδότησης. Σήμερα ο φόρος υπολογίζεται ανεξάρτητα από τη σχέση εργασίας του ενός εκ των συζύγων.

    Το ίδιο παράδειγμα με εισόδημα 20.000 ευρώ.
    Υπάρχει ένα θέμα νομίζω, σε περιόδους κρίσης και έξαρσης της ανεργίας.
    Δείτε το.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 09:53 | ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

    ENIΑΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΠΟΥ
    ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ 20-25% (ΦΟΡ.ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ)
    ΜΕ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΟΡΙΟ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΟ ΣΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ.
    ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 25% ΕΠΙΦΕΡΟΥΝ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ «ΦΟΥΣΚΩΝΟΥΝ» ΤΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 09:16 | ΒΟΥΡΔΑΜΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

    – Μια πρόταση είναι :
    α) Ενιαία κλίμακα φορολόγισης, με εφαρμογή συντελεστών 0% έως τις 15.000,00 €, & αύξηση 8% κάθε 5.000,00 € έως τις 35.000,00 €, &
    ανώτατο συντελεστή όχι πάνω από 32%, θα μπορούσε να λειτουργήσει ευνοϊκά & για τα χαμηλά & για τα υψηλά εισοδήματα.
    β) Η εφαρμογή τεκμαρτού εισοδήματος για ελεύθερους επαγγελματίες, θα ομολογούσε την παραίτηση από την εφαρμογή ελέγχων για την σύληψη φορολογητέας ύλης, & θα δημιουργούσε πάλι φορολογικές αδικίες.
    Είναι γνωστό ότι τα ελεύθερα επαγγέλματα που έρχονται σε επαφή με ιδιώτες & οι αποδείξεις τους δεν εκπίπτουν φορολογικά, φοροδιαφεύγουν, & θα φοροδιαφεύγουν, όσο δεν ορίζεται πλαίσιο ελέγχου τους με τακτικούς ελέγχους & ορισμό κριτηρίων βασισμένων στις τιμές τις αγοράς (ιατρικός κλάδος, δικηγόροι, μηχανικοί-αρχιτέκτονες).
    Ένας δε ενιαίος τρόπος προσδιορισμού (λογιστικός) του εισοδήματος, θα αποκαθιστούσε την φορολογική ισοτιμία μεταξύ των ελευθ.επαγγελματιών, & μαζί με την εκλογίκευση των συντελεστών καθ.κερδών (πχ αποφυγή συνύπαρξης συντ. 55% & 17% !!!), θα εμπέδωνε το αίσθημα της φορολογικής ισότητας.
    Η δημιουργία σώματος ελεγκτών για κατ΄ οίκον ελέγχους, θα μπορούσε να αποδώσει ικανοποιητικά, & μια εξουσία που δεν φοβάται να ελέγξει έχει κατά τεκμήριο ειλικρινείς προθέσεις, ενώ αν δεν …

  • Μείωση του ενδιαμέσου φορολογικού συντελεστή 25% μέχρι το 2014 σύμφωνα με τα ισχύοντα. Εισαγωγή συντελεστού χαμηλότερου του 35% για εισοδήματα έως 60000 ευρώ.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 09:07 | Γιάννης

    Είναι απαράδεκτο για άλλη μια φορά να καλούνται οι μισθωτοί να σηκώσουν το βάρος της κρίσης. Οι μισθωτοί ειναι οι μόνοι που τα δηλώνουν όλα και δεν μπορούν να κρύψουν τίποτα, ενω κάποιοι άλλοι με τις porsche και τις Χ5 (κρεοπώληδες, υδραυλικοί,μπακάληδες, γιατροί, κτλ…) να δηλώνουν εισόδημα 10.000 και κάτω. Αυτούς να πιάσετε και όχι τους τίμιους με το μισθό των 2.000 το μήνα που προσπαθούν να ζήσουν την οικογένεια τους με αξιοπρέπεια και που τώρα καλούνται να γίνουν λογιστές και να μαζέυουν τις αποδείξεις για να αποδείξουν το αυταπόδεικτο, και να αποτελέσουν ένα ελεγκτικό μηχανισμό που το ανίκανο κράτος δεν μπορεί να υλοποίησει.

    Να βγάλετε στο δρόμο τους ελεγκτές σας και ότι άλλο μπορείτε και να δείτε τι γίνεται. Δεν ειναι ο τίμιος μισθωτός που πάει στα μπουζούκια και στα clubs με τα cabrio,…. κάποιος άλλος ειναι. ουτε η γιαγιά συνταξιούχος που μετα βίας πιάνει το αφορόλγητο να πρέπει να κρατά τις αποδείξεις για να μην πληρώνει φόρο, όταν με το ζόρι ζεί.
    Όσο για τις κλίμακες, αν εσείς θεωρείτε υψηλό εισόδημα το 30.000 ευρώ το χρόνο (ισοδυναμεί σε καθαρό μισθό περίπου 2000 το μήνα), ελάτε εσείς κύριοι του υπουργείου να ζήσετε με αυτά τα λεφτα και μετά να δούμε αν ειναι υψηλό εισόδημα και αν πρέπει να φορολογηθεί.

    καλή συνέχεια στον διάλογο σας, και ας ελπίσουμε ότι ίσως, εμείς οι τίμιοι μισθωτοί και συνταξιούχοι, θα γλιτώσουμε κάτι από αυτό που έρχεται. Καλό κουράγιο!

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 09:32 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ

    Συμφωνώ απόλυτα με την τιμαριθμοποίηση της φορολογικής κλίμακας, όσο πιο αναλυτικά είναι πρακτικά δυνατόν για πιο δίκαια κατανομή.
    Διαπιστώνω όμως ότι παρά τις διαβεβαιώσεις μας, δεν ήμασταν έτοιμοι για τα πρώτα νομοσχέδια και καθυστερούμε αδικαιολόγητα, γιατί όσο περνάει ο καιρός υπάρχει πάντα ο κίνδυνος της αφομοίωσης και του συμβιβασμού στα συμφέροντα (Ανδρέας Παπανδρέου Sporting 1983).
    Ο λαός ξέρει ότι ήμαστε η τελευταία ευκαιρία να διορθωθούν (κατά το δυνατόν και όχι το δοκούν)τα κακώς κείμενα στην χώρα (η αλλάζουμε ή βουλιάζουμε).
    Βιαστείτε σύντροφοι όσο είναι καιρός.
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
    ΛΟΓΙΣΤΗΣ-ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ
    ΝΙΚ. ΣΟΛΙΩΤΗ 22 ΑΙΓΙΟ

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 09:11 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΛΑΧΟΣ

    ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑ ΝΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΘΕΙ Η ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ

    ΑΝΥΠΑΝΤΡΟΣ/Η ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ 8.000
    ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ/Η ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ 12.000
    ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ 1 ΠΑΙΔΙ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ 14.000
    ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ 2 ΠΑΙΔΙΑ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ 16.000
    ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ 3 ΠΑΙΔΙΑ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ 19.000
    ………….

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 09:48 | πηνελοπη

    Η ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΚΛΙΜΑΚΑ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕ ΕΤΗΣΙΑ ΤΙΜΑΡΙΘΜΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΙΣΩΣ ΕΝΑ ΧΑΜΗΛΟΥ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΥ ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 09:18 | Θρασύβουλος Μίαρης Φοροτεχνικός Σύμβουλος

    Απλοποιηση της φορολογικής κλιμακας αφορολογητο οριο συμφωνα με ενιαια καταγραφη μεσω καρτας φορολογουμενου αναγραφοντας το ΑΦΜ και σε αυτη να συμπεριλαμβανονται αμεσοι και εμεσοι φοροι ετσι ωστε να γινεται αποφυγή της εξαγωγης χρηματων απο την χωρα ,φορο στα παγωμενα χρηματα των τραπεζων ,χρηματα που κινουνται εντος της χωρας παραγουν φορους εισπρατομενους και παρακράτηση φορου στην πηγή με παραλληλη ενισχυση της εργασίας ,μεσω ΟΑΕΔ Α.Ε. και ηλεκτρονικού συστήματος ΙΚΑ , δημιουργία κοινού στατιστικού συστήματος διαστραυρωσης στοιχείων ΙΚΑ ΟΑΕΔ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΟΥ αξιοποιση υπαλληλων απο την εθνικη στατιστική υπηρεσια και ΚΕΠΥΟ . ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ολα αυτά τα ηλεκτρονικα συστηματα τα εχει πληρώσει ο φορολογουμενος .
    Σταματημα των επιδοματων ωσ προσ την χορηγηση και δημιουργία ταμειου ενταξης τους στον κρατικό προυπολογισμο.Ενισχιση του τομέα παρακολούθησης ηλεκτρονικού εγκλήματος οχι μονο για πραξεις κοινου ποινικου δικαιου αλλα και οικονομικού.

  • Πράγματι χρειάζεται ενιαία φορολογική κλίμακα για όλα τα εισοδήματα απ’ όπου και να προέρχονται.
    Αμεση κατάργηση όλων των φοροαπαλλαγών και των ειδικών τρόπων φορολόγησης. Ολα να εντάσονται στην ενιαία φορολογική κλίμακα.

    Εξαίρεση μόνο των εισοδημάτων που προέρχονται απο διπλούς μισθούς πχ. συνταξιούχοι, μισθωτοί που δηλώνουν και εισόδημα απο άλλα επαγγέλματα, θα πρέπει να φορολογούνται με τον ανώτερο συντελεστή έτσι ωστε να αποτρέπονται για την «δεύτερη» εργασία με σκοπό την μείωση της ανεργίας.

    ΠΡΟΣΟΧΗ : Υπάρχουν πολλοί που δηλώνουν εισοδήματα απο πωλήσεις κατοικιών, ενω δεν είναι κατασκευαστές, με αποτέλεσμα να φοροδιαφεύγουν πλήρως και ταυτόχρονα να καλύπτουν το πόθεν έσχες.

    Ελάχιστο εισόδημα για όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες μετά τα τρία πρώτα χρόνια λειτουργίας, να είναι ο μισθός του ανειδίκευτου εργάτη.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 08:20 | Θρασύβουλος Μίαρης Φοροτεχνικός Σύμβουλος

    Απλοποιηση της φορολογικής κλιμακας και παρακράτηση φορου στην πηγή με παραλληλη ενισχυση της εργασίας ,μεσω ΟΑΕΔ Α.Ε. και ηλεκτρονικού συστήματος ΙΚΑ , δημιουργία κοινού στατιστικού συστήματος διαστραυρωσης στοιχείων ΙΚΑ ΟΑΕΔ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΟΥ αξιοποιση υπαλληλων απο την εθνικη στατιστική υπηρεσια και ΚΕΠΥΟ . ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ολα αυτά τα ηλεκτρωνικα συστηματα τα εχει πληρώσει ο φορολογουμενος .
    Σταματημα των επιδοματων ωσ προσ την χορηγηση και δημιουργία ταμειου ενταξης τους στον κρατικό προυπολογισμο.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 08:05 | ΖΑΧΑΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ

    ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΣΤΗ ΕΦΟΡΙΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΓΙΑ ΔΕΗ ΟΤΕ ΝΕΡΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ?ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ .ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ?Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΒΙΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΩΝ ?ΕΓΩ ΠΟΥ ΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΑΙ 30 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΝΩ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΤΑ ΕΤΟΣ ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΚΠΙΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ?ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ?ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΩΝ .ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ .

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 08:32 | ΤΖΟΛΑΣ ΘΟΔΩΡΟΣ

    Η ΕΝΙΑΙΑ ΦΟΛΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ
    ΟΧΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ, ΠΡΟΠΟΝΙΤΕΣ ΚΛΠ.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 08:32 | Ε.Παπαδοπούλου

    Νομίζω πως η άποψη της κυβέρνησης ήταν να υπάρξουν ενδιάμεσοι συντελεστές, πράγμα το οποίο είναι απολύτως δίκαιο, με πρώτο συντελεστή το 15%. Εφόσον μπουν ενδιάμεσοι συντελεστές, είναι επιβεβλημένη και η αύξηση του ανώτερου συντελεστή στο 45%.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 08:36 | ΑΝΩΝΥΜΟΣ

    Εάν καταργηθεί το αφορολόγητο όριο και εξαρτηθεί από την προσκόμιση αποδείξεων θα υπάρξουν πολλές αδικίες. Για παράδειγμα: κάποιος με έξοδα 8.000€ και εισόδημα 9.000€ θα πληρώσει φόρο για τα 1.000€ ενώ κάποιος με έξοδα 10.000€ και εισόδημα 10.500€ θα πληρώσει για τα 500€. Δηλαδή ενώ θα έχει μεγαλύτερο εισόδημα θα πληρώσει λιγότερα. Έτσι πλήττονται οι φτωχοί και αυτοί που κάνουν αποταμίευση. Είναι άδικο.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 08:55 | Ειρήνη Σταμοπούλου

    Προτείνω να φορολογούνται όλοι όπως και οι δημόσιοι υπάλληλοι! κι αυτό γιατί: 1ον) Θα υπάρξει αποτέλεσμα, αφού μέχρι τώρα οι χαμηλοί μισθοί, τα παγώματά τους ΔΕΝ έφεραν κανένα αποτέλεσμα, π.χ. πέρσι έγινε πάγωμα μισθών αλλά το έλλειμα όχι μόνο δε μειώθηκε, αλλά τριπλασιάστηκε. 2ον) θα υπάρχει ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Όλοι φορολογούνται από πριν και με τον ίδιο τρόπο, δηλαδή, όπως εγώ προπληρώνω 2500 € με 24 χρόνια υπηρεσίας έτσι και ένα μαγαζί που λειτουργεί τόσα χρόνια (ανεξαρτήτως ιδιοκτήτη και ονόματος) ή ένα ιατρείο, δικηγορικό γραφείο, ένας ηλεκτρολόγος κ.λ.π. να προπληρώνει τα ίδια ποσά. 3ον)θα σβήσει αυτό το μίσος που φασιστικά έχει καλλιεργηθεί εναντίον των Δ.Υ. γιατί τότε θα καταλάβουν τι σημαίνει εξαρτώμενοας από το κράτος πολίτης.
    Επίσης να θεωρούνται ακόμα και οι διακοπές, τα ταξίδια κ.λ.π. τεκμήρια και να αποδεικνύει ο καθένας που βρίσκει τα χρήματα να πάει (π.χ. εγώ έχω να πάω 5 χρόνια, γιατί δε φτάνουν τα χρήματα).
    Να ύπάρξει κίνητρο για τις αποδείξεις αλλά και βαριές ποινές για όσους μας κοροιδεύουν και δε μας δίνουν(π.χ. η αναισθησιολόγος που κοίμησε σε πρόσφατη εγχείρησή μου στο Διαβαλκανικό,(δεν ξέρω το όνομά της γιαυτό και δεν το γράφω) ακόμη «ψάχνει» να με βρει για να μου φέρει την απόδειξη που της ζήτησα!

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 08:29 | Δημητρης

    Αυτο σαν αρχη ειναι αναμφιβολα ενα δικαιο μετρο,εχει ομως μια προυποθεση:να περιορισθει δραστικα,αν οχι εξαλειφθει,η φοροδιαφυγη η καλυτερα,η δια της αποκρυψης παραγομενου πλουτου φοροαποφυγη .
    Χωρις αυτη την προυποθεση,θα την «πληρωσουν» ξανα τα συνηθη «κοροιδα» που δεν μπορουν να αποκρυψουν τα εισοδηματα τους…

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 07:22 | ΠΑΥΡΙΑΝΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    Σωστή θέση. Με τον τρόπο αυτό θα καταργηθούν οι φορολογικές ανισότητες που από χρόνια ισχύουν υπέρ των «ισχυρών» συνδικαλιστικά κλάδων των εργαζομένων.

  • Εννιαια φορολογική κλίμακα και ίδια κριτήρια φορολόγησης για όλους

    Περισσότερα κλιμάκια φορολόγησης (ανά 5 ή 10 χιλιάδες) για εισοδηματα έως 75 χιλιάδες. Για ποσά μετά τις 75 χιλιάδες ένας συντελεστής 45 ή 50%

    Αφορολογήτο 5 – 10 χιλιάδες για όλους. Τιμαριθμοποίηση αφορολόγητου ορίου / κλίμακας

    Ορίζονται κλιμάκια έκπτωσης φορου με αποδείξεις για όλους (για ποσά μετα το αφορολόγητο όριο). Οι πρωτες 5 χιλιαδες (με αποδείξεις) εκπίπτουν από το φορολογητέο εισόδημα 100%, οι επόμενες 5 χιλιάδες με αποδείξεις εκπίπτουν από το εισόδημα 90%, οι επόμενες 5 χιλιάδες εκπίπτουν 80% κοκ. Με αυτο τον τρόπο δεν οφελούνται από τις φοροαπαλλάγές όσοι έχουν μεγάλο εισόδημα το ίδιο με όσους έχουν μικρό εισόδημα (οι οποίοι έχουν μεγάλη φοροαπαλλαγή και κινητρο να ζητούν αποδείξεις).

    Εκπίπτουν όλες οι δαπάνες παροχής υπηρεσιών, αγοράς αγαθών. Δεν
    εκπίπτουν δαπάνες μη καταναλωτικών αγαθών (αυτοκίνητα, ακίνητα, σκάφη).

    Δαπάνες υγείας (περίθαλψη, ασφάλιστρα ζωής) εκπίπτουν 100% από
    το φορολογητέο εισόδημα. Αλλιως το Ελληνικό κράτος να εξασφαλίσει αξιοπρεπή περίθαλψη για όλους ωστε να μην αναγκάζεται ο κόσμος σε ιδιωτική ασφάλιση (πιάστε πρωτα τα «φακελάκια» στα νοσομεία…)

    Τόκοι στεγαστικών δανείων 1ης κατοικίας εκπίπτουν από το εισόδημα κατα το ίδιο ποσοστό (πχ 50%). Η διαφοροποίηση που υπάρχει σήμερα ανά ετός λήψης δανείου ειναι παράλογη και άδικη. Τοκοι δανείων για επαγγελματική στεγη εκπίπτουν το ίδιο.

    Καταργούνται όλες οι φοροαπαλλαγές (τα έξοδα ανεξαρτήτως προέλευσης εμπίπτουν στην παραπάνω κλίμακα φοροαπαλλαγής) και ειδικοί τρόποι φορολόγησης για κατηγορίες εργαζομένων – επαγγελματιών (δικηγόροι, μηχανικοί).

    Επιβάλλεται ΦΠΑ 9 ή 19% σε παροχή υπηρεσιών από δικηγόρους, γιατρούς, μηχανικούς.

    Κατάργηση της παράλογης και άδικης φορολογίας στα αυτοκίνητα. Φορολόγηση με βάση αγοραστική / εμπορική αξία, κατανάλωση καυσίμου, εκπομπή καυσαερίων. Η υπάρχουσα φορολογία (με βαση παλαιότητα και κυβισμό) ευνοεί μόνο όσους μπορούν να αγοράσουν καινούρια αυτοκίνητα.

    Αντικειμενικά κριτήρια διαβίωσης, τεκμήρια και πόθεν έσχες για όλους (και για μισθωτούς).

    Καταργήση όλων των επιδομάτων ανα κατηγορία μισθωτών. Διατήρηση μικρής λίστας επιδομάτων για όλους τους δημόσιους υπαλλήλων που ισχύει για όλους ανεξαρτήτως υπηρεσίας (χρονοεπίδομα, επίδομα σπουδών, θέσης).

    Να μην φορολογηθεί πρώτη κατοικία ή ακίνητη περιουσία έως του ποσού των 700000 ευρώ εφόσον δεν αποδίδει εισόδημα. Παράλληλα, αυξηση αντικειμενικών αξιών στο επίπεδο των εμπορικών (ωστε το δημόσιο να μην χασει έσοδα)

    Κατάργηση όλων των ευνοϊκών ρυθμίσεων για κατηγορίες επαγγελμάτων (δικηρόροι, γιατροί κλπ). Για πιο λόγο το ΤΣΕΜΕΔΕ έχει εσοδα από το δημόσια έργα? Για ποιο λόγο ειναι υποχρεωτική η συμμετοχή δικηγόρου σε συμβόλαια, διαζύγια κλπ ? Αυτό ειναι «αναγκαστική φορολόγηση» υπερ τρίτων.

    Άνοιγμα κλειστων επαγγελμάτων.

    Το site ειναι απαράδεκτα αργό-χρειάζεται αναβάθμιση ο server.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 01:56 | ΣΓ

    Υπαρχουν συνταξιουχοι που δεν σταματανε να εργαζονται ακομα και οταν παρουν τη συνταξη τους, στερώντας οχι μονο τη θεση εργασιας απο καποιον που την εχει αναγκη, αλλα και τα χρηματα που κερδιζει ειναι «μαυρα». Και μην πει καποιος οτι ειναι λιγοι αυτοι που το κανουν…γιατι αντιθετα ειναι η πλειοψηφια οσων βγαινουν στη συνταξη πολυ νωρις!

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 01:12 | Καίτη Π.

    Λέμε ότι έχουμε οικονομική κρίση. Από που ξεκίνησε; Είδαμε ότι το πρόβλημα ξεκίνησε από κάποιες επενδυτικές (κερδοσκοπικές!) τράπεζες που με στόχο να κερδίσουν ακόμη περισσότερα, έπαιξαν στα τοξικά ομόλογα κι έχασαν. ‘Όμως τα κράτη βοήθησαν τις τράπεζες αυτές με οικονομικές ενισχύσεις για να αποφύγουν την απώλεια θέσεων εργασίας, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις το αποτέλεσμα ήταν να βοηθήσουν τις τράπεζες να έχουν ένα καινούργιο ράλι κερδών.
    Εδώ στην Ελλάδα, οι τράπεζες δεν είχαν παίξει τοξικά ομόλογα, εκτός ίσως ελαχίστων εξαιρέσεων, άρα η παραπάνω κρίση δεν τις αφορούσε. Παρ’ όλα αυτά ενισχύθηκαν με σημαντικά ποσά, με στόχο να τα διοχετεύσουν στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αλλά εκείνες τα χρησιμοποίησαν για να αυξήσουν τα κέρδη τους, κλείνοντας τη στρόφιγγα των δανείων στις ΜΜΕπ, αυξάνοντας σημαντικά τα επιτόκια δανεισμού και μειώνοντας τα επιτόκια των καταθέσεων.
    Η οικονομική κρίση, είναι κρίση στα μικρά και μεσαία εισοδήματα, είναι κρίση στην εργασία, είναι κρίση στην υγεία, στην παιδεία.
    Κάθε Ελληνική οικογένεια έχει τουλάχιστον έναν άνεργο. Και δεν νοείται άνεργος μόνον όποιος είναι καταγεγραμμένος στον ΟΑΕΔ. Άνεργος είναι και ο νέος που μόλις τελείωσε το Λύκειο, ακόμη κι αν σπουδάζει. Άνεργος είναι και ο στρατιώτης που χρειάζεται χρήματα εκεί που υπηρετεί (με το 9μηνο πολύ μακρυά από το σπίτι των γονιών του). Άνεργος είναι κι εκείνος που ψάχνει απεγνωσμένα δουλειά και δεν τον προσλαμβάνουν γιατί δεν έχει προϋπηρεσία (που δεν θα αποκτήσει ποτέ αν δεν τον προσλάβει κάποιος). Άνεργη είναι και η μάνα που αναγκάζεται να σταματήσει τη δουλειά για να μεγαλώσει το μωρό της γιατί δεν υπάρχουν αρκετοί δημόσιοι βρεφονηπιακοί σταθμοί, και οι ιδιωτικοί κοστίζουν σχεδόν ένα μισθό. Άνεργοι είναι στην ουσία καί όσοι εξαναγκάζονται σε ανασφάλιστη εργασία, με εξευτελιστικούς μισθούς επιπέδου χαρτζιλικιού, οι ενοικιασμένοι (άλλη μορφή δουλείας αυτή! !), τα stage.
    Το οικονομικό πρόβλημα της χώρας έχει αρχίσει να δημιουργείται από καταβολής Ελληνικού κράτους, απλά στην πορεία του χρόνου διογκώθηκε (δεν είναι της στιγμής να εξηγήσουμε πως και γιατί), είναι κι αυτή η κουβέντα διεθνώς για την οικονομική κρίση, βγήκαν και οι “οίκοι” να κερδοσκοπήσουν σαν τις ύαινες, άρχισαν όλοι να ασχολούνται μαζί μας.
    Στόχος, κατά τη γνώμη μου, είναι να υπάρξει μια φορολογική νομοθεσία, που να βοηθά τα κατώτερα και μεσαία στρώματα να ανασάνουν, φορολογώντας τους οικονομικά ισχυρούς, με πρώτες τις τράπεζες.
    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:
    1.Επειδή στα χαμηλά και μεσαία εισοδήματα το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός τους καταναλώνεται στα απαραίτητα για τη διαβίωση έξοδα, προτείνω να εκπίπτουν όλες οι αποδείξεις που αφορούν τα έξοδα αυτά, π.χ. Super Market, αγορά τροφίμων, ενδυμάτων, λογαριασμοί ΔΕΗ, τηλεφώνων, καυσίμων, εκπαιδευτικών αναγκών, βρεφονηπιακών σταθμών,επισκευών κ.λ.π. (‘Αραγε θα μένει μετά εισόδημα για φορολόγηση;) Η ρύθμιση αυτή βοηθά στην αύξηση της κατανάλωσης και την καταπολέμηση της ανεργίας.
    2.Επειδή όπως ανέφερα παραπάνω, κάθε σπίτι έχει κι από έναν άνεργο, να λογίζονται ως προστατευόμενα μέλη τα άνεργα, σπουδάζοντα ή στρατευμένα τέκνα μέχρι την ηλικία των 30 χρόνων, εφ’ όσον κατοικούν στο σπίτι των γονιών τους. (Αν είναι τυχερά μέχρι τότε θα έχουν βρει μια δουλειά).
    3.Η καθιέρωση αντικειμενικών κριτηρίων για τους ελεύθερους επαγγελματίες, ενώ φαίνεται δίκαιο σύστημα στη λογική ότι “ο ελεύθερος επαγγελματίας είναι σίγουρος φοροφυγάς”, αδικεί τους συνεπείς και μαχόμενους για την επιβίωση επαγγελματίες. Η καθιέρωση έκπτωσης από το εισόδημα όσο περισσότερων κατηγοριών αποδείξεων είναι δυνατόν, εξαναγκάζει τους φοροφυγάδες ελεύθερους επαγγελματίες να συνετισθούν, αυξάνει τα έσοδα του Δημοσίου από το ΦΠΑ, κινεί την αγορά, δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας, στην ουσία επαναφέρει μια λογική ισορροπία στην οικονομία. Εννοείται ότι η έκπτωση των αποδείξεων από το φορολογητέο εισόδημα θα ισχύει για όλους, ελευθέρους επαγγελματίες και μισθωτούς.
    4.Νομιμοποίηση των μεταναστών : Μειώνεται η μαύρη εργασία, αυξάνεται η φορολογική βάση, ασφαλίζεται σημαντικός αριθμός ανασφάλιστων εργαζομένων (εισροές στα ασφαλιστικά ταμεία)
    5.Συντελεστή άνω του 50% για εισοδήματα άνω των 100.000 Ευρώ.
    6.Κατάργηση όλων των ειδικών φορολογικών ρυθμίσεων. Ενιαία φορολογική αντιμετώπιση για όλους τους Έλληνες.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 00:24 | ΚΩΣΤΗΣ ΠΛΑΝΤΖΟΣ

    Η άποψή μου είναι ότι:

    1. Στην Ελλάδαέχουμε παρανοήσει και δεν καταλαβαίνουμε πως άλλο θα επι «εισόδημα» και άλλο «πλούτος». Στην Ελλάδα φορολογείται το «πόσα βγάζεις», όχι το «πόσα σου μένουν», χωρίς να εξετάζεται πού πάνε τα λεφτά. Ως εκ τούτου, όλοι κρύβουν «πόσα βγάζουν» και ντρέπονται να πούνε πχ το μισθό τους, ενώ δεν ντρέπονται να λένε «πόσα έχουν».

    2. Κλιμακωτοί Συντελεστές Φόρου Εισοδήματος -στην Ελλάδα- σημαίνει ότι άλλους συμφέρει περισσότερο και άλλους λιγότερο να φοροδιαφεύγουν. Αν ήταν ένας και μόνον συντελεστής για όλους -πχ 15%-20%- τότε θα τέλειωνε το «παζάρι» που γίνεται για αποδείξεις, τιμολόγια και διάφορα δικαιολογητικά που οδηγούν τον φορολογούμενο σε άλλο κλιμάκιο και συντελεστή φορολόγησης. Για παράδειγμα, η σύζυγος που φορολογείται με συντελεστή 15% θα κόβει αποδείξεις στο όνομα του συζύγου που φορολογείται με 40%. Άρα Κλιμακωτοί Συντελεστές = Παχνίδι τύπου ΟΠΑΠ όπου κυνηγάς την καλύτερη δυνατή απόδοση για τα λεφτά σου (ειδικά εκείνοι που τα έχουν και τα κρύβουν).

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 00:37 | golois apostolos

    ΟΠΟΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ
    1. ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥ(ΛΑΔΩΜΑ ΓΑΡ)
    2. ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ(ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ)
    3. ΤΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣ-
    ΣΟΤΕΡΟΙ(ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΜΙΚΡΟΙ. ΠΧ 3,6,10,15,20,30,40,50,60.)
    4. ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΣΟ ΙΣΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΣΥΝΤΑΞΗ(ΟΓΑ)
    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ.ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ
    5. Ο ΝΟΜΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΙΛΙΚΤΟΣ
    Α)ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΔΙΑΡΗΔΕΣ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥΣ(ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑ-
    ΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΓΙΑ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙΣΑ ΖΗΜΙΑ)
    Β)ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ(ΔΗΜΕΥΣΗ,ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ,
    ΕΣΟΔΩΝ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ).
    ΟΣΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ «ΧΑΙΔΕΥΕΙ» ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ,ΤΟΣΟ ΘΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΑΙ
    ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ!!!!

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 00:16 | σπυρος

    ιδιος τροπος φορολογησης για ολους!εγω δεν εχω εταιρεια και πληρωνω 40% ενω οι ανταγωνιστες μου εχουν κανει εταιρειες με την γιαγια τους και πληρωνουν 20%!ειναι σωστο αυτο?με τιμωρει το κρατος που δεν ειμαι κλεφτης!εγω παντως ετσι αισθανομαι και αργα η γρηγορα θα αναγκαζομουν να κανω και εγω εταιρεια!

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 00:54 | Ηλίας

    Κύριε Υπουργε,
    Στο νέο νομοχέδιο που καλείται να υλοποιήσει η πρόσφατα ψηφισθήσα κυβέρνηση σας και εσείς ως αρμόδιος Υπουργός, θα πρέπει να γίνει προσεκτική προσέγγιση της τιμαριθμοποιημένης σταδιακά βάσης των Φορολογουμένων, για να μην συνεχίσουν να υφίστανται αδικίες με βάση τον υφιστάμενο Φορολογικό νόμο, όπως αυτή που θα περιγράψουμε ευθύς αμέσως.
    Επειδή σχεδόν κανείς διαχρονικά από τα Κόματα εξουσίας που Κυβερνούν, δεν νοιάζεται για τις Πολύτεκνες οικογένειες, καθώς επίσης και δεν υπάρχει μέχρι σήμερα η απαραίτητη Πολιτική βούληση, για την κατηγορία των Πολυτέκνων, σας αναφέρουμε τα εξής προς ενημέρωσης σας για να συμπεριληφθούν στο υπό σύνταξη μελλοντικό νόμο. Ο υφιστάμενος φορολογικός νόμος συγκεκριμένα προβλέπει 22.000€ αφορολόγητο εισόδημα για οικογένεια με τρία (3) παιδιά, ενώ πλέον των τριών (3) παιδιών και στην περίπτωση την δική μας με πέντε (5) παιδιά, για κάθε παιδί πλέον των τριών (3) αυξάνεται κατά 1000€. Το μέτρο είναι πέρα για πέρα άδικο. Καταρχάς στην χώρα μας με τεράστιο δημογραφικό πρόβλημα. Κατά δεύτερον σε παραμεθόριες περιοχές, επιβάλλεται ο νόμος να προβλέπει πολύ πιο γεναίες απαλλαγές για όσους από τους Φορολογουμένους βεβαίως κατοικούν στην Παραμεθόριο περιοχή και όχι για όλους. Εν κατακλείδι εάν νομίζει κανείς ότι 1000€ επιπλέον αφορολόγητο εισόδημα είναι επαρκές για το κάθε επιπλέον παιδί, είναι πολύ λάθος, διότι είναι γνωστό πως απαιτείται η διατροφή του, η ένδυση του, και η προσχολική του μέριμνα σε πολλές περιπτώσεις σε ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς, διότι οι Δημόσιοι παιδικοί σταθμοί δεν λειτουργούν ούτε στις διακοπές, αλλά ούτε και κατά την διάρκεια των θερινών μηνών. Το αποτέλεσμα είναι να απαιτείται πολλαπλάσιο κονδύλι από το αφορολόγητο εισόδημα, γι’ αυτό σας προτείνουμε να αναπροσαρμοστεί το αφορολόγητο ποσό, τουλάχιστον στις 5000€ ανά παιδί πλέον των τριών (3). Ενδεικτικά σας αναφέρουμε ότι στην Γερμανία οι Φορολογούμενοι είναι αφορολόγητοι με τρία (3) παιδιά και για το ποσό των 50000€. Στην χώρα μας για μια οικογένεια με πέντε (5) παιδιά από το αφορολόγητο εισόδημα σήμερα των 24000€, ας αναπροσαρμοστεί τουλάχιστον στις 34000€! Εάν θέλετε να υπάρξει στοιχειώδη Κοινωνική δικαιοσύνη, καθώς σήμερα μια οικογένεια με πέντε (5) παιδιά και εισόδημα 40000€ πληρώνει φόρους εισοδήματος, όπως η δική μας (καθώς ανήκουμε στο 6% μόνο των οικογενειών που δηλώνουν εισόδημα πάνω από 30000€), ενώ άλλες οικογένειες μπορεί να αποκρύβουν τα εισοδήματα τους ή και να φοροδιαφεύγουν.
    Αναμένοντας τις ενέργειες του οικονομικού σας επιτελείου και εσάς του ιδίου, ως καθήλην αρμόδιου Υπουργού Οικονομίας.

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 23:59 | mike

    Συγχαρητήρια για την διαβούλευση,

    ολοι συμφωνουν για την αναγκη αυξησης των εσοδων του κρατους, και την περιστολη της κρατικης σπαταλης.

    Θα πρεπει να μπουν αντικημενικα κριτηρια διαβιωσης…σσν τα παλια…
    α) κυριας κατοικιας και αλλα πισινα παρκινγ ημιυπεθριοι…
    β) εξοχικης κατοικιας και αλλα
    γ) Ι.Χ. 2-3 ιχ στην οικογενια…
    δ) σκαφος….
    ε) χρηση πιστωτικων καρτων…
    στ) αυστηρος ελεγχος καταθεσεων και τραπεζικων συναλαγων (δεν γινεται να υπαρχουν καταθεσεις πχ 100.000ε χωρις τεκμιριωση του ποθεν εσχες

    Παραλληλα να υπαρχουν και τεκμιρια λογιστικου προσδιορισμου εισοδηματος… επαγγελμα, χρονια ασκησης, δομες επαγγελματικης στεγης…

    θα πρεπει και σε καποια ‘κλειστα’ επαγγελματα να μπει μινιμουμ ποσο ετησιου φορου…ΠΧ για να ασκεις το επαγγελμα του ιατρου, να εχεις δηλαδη την αδεια ασκησεως του επαγγελματος …θα εχεις και κλιμακα ετησιου μινιμουμ φορου που θα πληρωνεις…. νομιζω ετσι οι δικηγοροι πληρωνουν ασφαλιστικες εισφορες…

    ΕΑΝ τα κρητιρια παραγουν διαφορες με αυτα που δηλωνει ο ελευθερος επαγγελματιαςνα γινεται εκτακτος φορολογικος ελενχος, ‘ΣΔΟΕ’ κλπ…

    επισεις … σε επιχειρισεις που φοροδιαφευγουν συστηματικα (νυχτερινα κεντρα..μεγαλα ιατρια, ) θα πρεπει να υπαρχει μεικτο σωμα, εφορια , δημοτικη αστυνομια οπου θα παρακολουθει long term (επι 5 μερες) το τζηρο αναλυρικα και θα ελεγχει (πχ μεικτο συνεργειο, επι 5 ημερες ελεγχει την εκδοση αποδειξεων σε bar παραλειας ολη τη διαρκεια της ημερας, σε περιπτωσεις αποκλησεων απο τα εισοδηματα προηγουμενης περιοδου να υπαρχει λογιστικος προσδιορισμος…. το ιδιος σε Ιατρια, κλπ

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 23:04 | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΜΠΑΝΗΣ

    Ναι στην ενιαία προοδευτική τιμαριθμοποιημένη φορολογική κλίμακα που θα φορολογεί το καθαρό εισόδημα που θα προκύπτει απο λογιστικό προσδιορισμό του εισοδήματος(Εσοδα-Εξοδα)για όλους ανεξαιρέτως τους φορολογουμένους με προσκόμιση όλων των αποδείξεων(ΔΕΗ,ΟΤΕ,Super market,Κοινόχρηστα κλπ)που θα αποδεικνύουν το κόστος ζωής και όσον αφορά τους ελεύθερους επαγγελματίες το ποσό του καθαρού εισοδήματος που θα προκύπτει να συγκρίνεται με αντικειμενικά κριτήρια και να λαμβάνεται το μεγαλύτερο(Αλλο εισόδημα έχει ο ηλεκτρολόγος στην Κηφισιά και άλλο στον Αγιο Παντελεήμονα)
    Ναι στην κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης και διατήρηση μόνον οσων έχουν έντονο κοινωνικό χαρακτήρα
    Ναι στο πόθεν έσχες αλλά να ελέγχεται και το πόθεν και το έσχες με τεκμήρια
    Διατήρηση φοροαπαλλαγών που έχουν κοινωνικό χαρακτήρα και βοηθούν
    στην εξασφάλιση σύνταξης πχ προαιρετικές ασφαλιστικές εισφορές σε επαγγελματικά ασφαλιστικά ταμεία,ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες
    Πλήρης έκπτωση των ιατρικών εξόδων και ενοικίων όχι μόνο του 20%
    διότι έτσι δημιουργείται παζάρι και φοροδιαφυγή
    Το αφορολόγητο οριο χωρίς αποδείξεις θα μπορούσε να διατηρηθεί ίσως μόνο για συνταξιούχους και χαμηλόμισθους μέχρι 15000 Euros.Αλλά πάνω από ολα χρειάζεται να αποκτηθεί φορολογική συνείδηση που κτίζεται όμως από την απόκτηση σωστής παιδείας απο την μαθητική ηλικία

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 23:16 | ανδρεας γκικας

    Συμφωνω με αρκετες προτασεις για τηναντιμετωπιση της φοροδιαφυγης των {πετυχημενων}ελευθερων επαγγελματιων και εμπορων.Συμφωνω να φορολογουνται και να συμετεχουν στην κοινωνια με αναλογο ποσοστο.Αντικειμενικα ειναι δικαιο.Υποθετω οτι αυξημενος φορος θα αντιπροσωπευει μεγαλα εσοδα και μεγαλο κυκλο εργασιων.
    Αυτος ο κυκλος εργασιων ειναι σε παρα πολλες περιπτωσεις αποτελεσμα πολυωρης και σκληρης δουλειας,ρισκου,δεξιοτητας η μακροχρονιων σπουδων.
    Με τον ενα η αλλον τροπο αυτη η ταξη των ανθρωπων κινει την οικονομια δημιουργει καινοτομει και γενικα επιχειρει.Και οταν δεν εργασθει δεν θα υπαρχει τζιρος – κερδος – φορος.Οταν ειναι φυγοπονος,μετριος,το ιδιο το συστημα θα τον αποβαλλει.
    Τι θα γινει ομως με την ΜΕΡΙΔΑ των ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ. ΟΤΑ .ΔΕΚΟ. που φωναζουν οτι φορολογουνται,για εισοδημα που δεν παραγουν?Γιατι απλουστατα δεν εργαζονται? Τι θα γινει με τους ανεγκεφαλους και ανευθυνους στις υπηρεσιες που κωλυσιεργουν τις διαδικασιες διεκπεραιωσης αφου γνωριζουν οτι δεν τους κουνα κανενας?
    Τι θα γινει με τους υπαλληλους που χρηματιζονται και δημιουργουν παραμαγαζα στις υπηρεσιες τους ?
    Η φοροδιαφυη καιεισφοροδιαφυγη των ελευθερων επαγγελματιων και εμπορων μπορει να εκτιμηθη. Η φοροδιαφυγη των τελευταιων μπορει να εκτιμηθη? Το μεγαλο κακο που κανουν στην αναπτυξη της χωρας μπορει να εκτιμηθη?
    Οι φοροφυγαδες καποια στιγμη μεσα απο την καταναλωση θα επιστρεψουν μεσα απο εμμεσους φορους ενα ποσοστο πισω.Οι χιλιαδες βολεμενοι που αδιαφορουν με ποιο τροπο θα συνεισφερουν? Μηπως με την ψηφο τους?

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 23:34 | Αθανάσιος Αντωνίου

    Εισηγούμε την καθιέρωση μικτής κλιμακας για μισθωτούς -συνταξιούχους 8000 αφορολόγητο + 6000 με αποδείξεις και για τους επαγγελματίες 14000 με αποδείξεις απο εκεί και πάνω για κάθε 5000 επιπλέον θα επιβάλλεται φόρος 5% με μέγιστο το 50%

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 23:20 | kostas.g

    Παρατηρώ την μεγάλη ευκολία με την οποία ορισμένοι προτείνουν την αύξηση της φορολογικής κλίμακας για τα «υψηλά» εισοδήματα σε ποσοστά άνω του 45%, 50%, 55 % κλπ.

    Ποιοι πλήττονται; Οι «υψηλόμισθοι» του ιδιωτικού τομέα. Πρόκειται για ανθρώπους που εργάζονται 10-12 ώρες την ημέρα (πολύ παραπάνω από αυτούς που ζητούν την αύξηση των συντελεστών) συνήθως κάτω από μεγάλη πίεση και άγχος.

    Πρόκειται για ανθρώπους με σπουδές και που έχουν θυσιάσει πολλά για να κερδίζουν κάποια χρήματα παραπάνω. ‘Ήδη πληρώνουν πολλά με συντελεστή φορολογίας 40%. Και για αυτούς που ισχυρίζονται ότι στην Ευρώπη οι συντελεστές είναι μεγαλύτεροι θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη την ανταποδοτικότητα. Ποιο είναι το επίπεδο της παρεχόμενης παιδείας, της υγείας, των δρόμων κ.λπ. Εδώ δυστυχώς δεν χρειάζονται σχόλια.

    Ποιο είναι το «πρόβλημα» των ανθρώπων αυτής της κατηγορίας; Δεν μπορούν να φοροδιαφύγουν. Δυστυχώς σε μια κοινωνία όπου η φοροδιαφυγή είναι κανόνας και «μαγκιά» οι άνθρωποι αυτοί είναι τα εύκολα θύματα.
    Δεν κόβει απόδειξη ο κάθε είδους ελεύθερος επαγγελματίας, από ένα απλό υδραυλικό μέχρι και έναν πανεπιστημιακό γιατρό που κάνει επισκέψεις σε σπίτια; Δεν πειράζει, θα αυξήσουμε το φόρο στους «υψηλόμισθους μισθωτούς». Το καλοκαίρι στα νησιά δεν παίρνεις απόδειξη για το παραμικρό, από τις ομπρέλες στην παραλία μέχρι τα πιο “in” μαγαζιά στη Μύκονο; Δεν πειράζει θα πάμε το συντελεστή στο 50%. Θα πληρώσουν πάλι οι κακοί «υψηλόμισθοι» του ιδιωτικού τομέα.

    Αγαπητέ κύριε Υπουργέ μην διαπράξετε αυτή την κατάφορη αδικία σε βάρος αυτής της κατηγορίας των μισθωτών. Πρόκειται για το πιο παραγωγικό κομμάτι της Ελληνικής Κοινωνίας, με την μεγαλύτερη συμμετοχή στην πληρωμή φόρων.

    Θα μου πείτε ναι ρε φίλε έχεις δίκιο αλλά η Ελλάδα είναι σε δυσχερή θέση, κάτι πρέπει να γίνει, ποια είναι η λύση;

    Θα σας απαντήσω: Τσακίστε την φοροδιαφυγή. Με ποιο τρόπο;

    Ξεκινήστε με κάτι πολύ απλό και ταυτόχρονα πολύ αποτελεσματικό: Δώστε πρόσβαση στους τραπεζικούς λογαριασμούς των φορολογούμενων στις Εφορίες. Όλα στο φως. Τα δηλωμένα εισοδήματα θα διασταυρώνονται με τις κινήσεις στους τραπεζικούς λογαριασμούς. Με τον τρόπο αυτό θα έχετε κάνει το πιο σημαντικό βήμα για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής. Από εκεί και πέρα με συνεχείς ελέγχους, διασταυρώσεις, τεκμήρια, κ.λπ θεωρώ ότι θα πετύχετε τον στόχο σας, κάτι που είναι ευχή όλων μας.

    Ευχαριστώ

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 23:23 | ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ

    Συμφωνω με την ενιαια προοδευτικη φορολογικη κλιμακα για ολα τα εισοδηματα αλλα πρεπει το αφορολογητο οριο να αυξηθει τουλαχιστον στα 1.500,00 ευρω ανα μηνα (18.000,00 ανα ετος)για ολους τους φορολογουμενους ανεξαιρετως. Επισης θα προτεινα να δικαιολογουνται ολα τα εξοδα ανεξαιρετος οπιουδηποτε ποσου με αποδειξης διοτι το κρατος θα κερδισει διπλα, πρωτον αμεσα απο την εισπραξει του ΦΠΑ και δευτερον απο την εμεσα υποχρεωτικη αυξησει που θα παρουσιασουν στα εσοδα τους οσοι μεχρι σημερα μπορουν να το αποφευγουν.
    Η φορολογικη κλιμακα θα προτεινα να ξεκινα απο 10% για εισοδηματα απο 18.001,00 εως 25.000,00, 15% απο 25.001,00 εως 32.000,00, 20% απο 32.001 εως 40.000,00, 25% απο 40.001 εως 48.000,00, 30% απο 48.001 εως 55.000,00, και απο 55.001 και ανω 45%.
    Η φορολογηση των εταιριων θα πρεπει να παραμεινει ιδια για να ειναι ανταγωνιστικη με των εταιρων μας στην ευρωπαικη ενωση,το βαρος της αυξησης των φορολογικων εσοδων θα πρεπει να δοδει στην παταξη της φοροδιαφυγης.
    Η προσωπικη ακινητη περιουσια θα πρεπει να ειναι αφορολογητη και να φορολογουνται τα εσοδα απο αυτην προστιθεμενα στην φορολογικη κλιμακα.

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 23:40 | Γιώργος

    Είμαι μισθωτός μονόμισθος, παντρεμένος με δύο παιδιά. Επειδή ο μισθός από τη μια εργασία δεν είναι αρκετός για να καλυφθούν τα απαραίτητη έξοδα μιας τετραμελούς οικογένειας, απασχολούμαι και σε άλλες δύο εργασίες από τις οποίες παίρνω βεβαιώσεις εισοδήματος, τις οποίες τις καταθέτω μαζί με την κύρια βεβαίωση, όταν υποβάλλω το Ε1. Το συνολικό μου εισόδημα ανήλθε στις 34.000€. Ο συνολικός φόρος που κατέβαλα τελικά, ανήλθε στο ποσό των 5.085€. Δύο μισθωτοί με το ίδιο εισόδημα και τα ίδια προστατευόμενα μέλη πληρώνουν φόρο 1.200€. Κάθε φορά με την εκκαθάριση εισοδήματος η αγανάκτησή μου για την άδικη μεταχείριση εκ μέρους της πολιτείας κορυφώνεται. Σε μιά δύσκολη εποχή και για τις οικογένειες, είναι απαραίτητο η νέα και πολλά υποσχόμενη κυβέρνηση, να επαναφέρει το αφορολόγητο για την άνεργη σύζυγο, το οποίο το κατήργησε η κυβέρνηση Μητσοτάκη, γιατί, όπως φαίνεται θα αναγκασθούμε να το επαναφέρουμε μόνοι μας.

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 23:49 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΜΑΝΕΤΤΑΣ

    Εγώ είμαι από τα Δωδεκάνησα. Ο τόπος μου, όπως τα περισσότερα νησιά, συνεισφέρουν πολλά στην εθνική οικονομία σε αντίθεση με αγροτικές περιοχές που απορροφούν πόρους χωρίς να συνεισφέρουν ανάλογα. Δεν απολαμβάνω επαρκείς και ποιοτικές υπηρεσίες μεταφορών, δεν νοιώθω ασφαλής λόγω της υποστελέχωσης των σωμάτων ασφαλείας και των υγειονομικών ιδρυμάτων και δεν βλέπω τα δημόσια έργα να εκτελούνται με τους ρυθμούς που εκτελούνται στην υπόλοιπη χώρα. Ο ΦΠΑ είναι όντως χαμηλότρερος εδώ. Αυτό έλλειπε να μην αναγνωριζόταν καθόλου το μειονέκτημα της νησιωτικότητας. Δεν αναγνωρίζεται όμως επαρκώς! Αφού σκοπός της μεταρρύθμισης είναι πάνω απ’όλα ένα ΔΙΚΑΙΟ φορολογικό σύστημα, πρέπει να ληφθεί υπόψη το κριτήριο της ανταποδοτικότητας από την εισφορά φόρων στην βάση γεωγραφικών κριτηρίων. Είναι πρόκληση να επιβαρυνόμαστε με τους ίδιους φόρους εμείς εδώ στην εσχατιά της Ελλάδας με αυτούς πουτ χρησημοποιούν metro, γήπεδα, νοσοκομεία, εθνικές οδούς, υπηρεσίες, κτλ. Το φορολογικό σύστημα μπορεί και πρέπει να γίνει εργαλείο αποκέντρωσης.
    1) Περισσότεροι φόροι στους πρωτεύοντες πόλους του εθνικού χωροταξικού.
    2) Μείωση των συντελεστών στα νησιά.
    3) Υποστελέχωση των φοροελεγκτικών μηχανισμών, όπου υποστελεχώνονται τα σχολεία, τα νοσοκομεία και τα σώματα ασφαλείας.
    Η φορολόγηση είναι πράξη επιβολής, όσο και να την ντύνουμε με τον μανδύα της κοινωνικής ευθύνης. Κινδυνεύει να μετατραπεί σε εργαλείο διάσπασης της εθνικής ενότητας αν θεωρεί τους κάτοικους της περιφέρειας κοινούς υποτελείς. Στα Δωδεκάνησα νοσταλγούν όλοι την Ιταλοκρατία.

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 22:07 | Μπάμπης Κωνσταντινίδης

    Με ότι μέχρι στιγμής έχω διαβάσει και ακούσει περί φορολογίας, βλέπω ότι η φοροδιαφυγή, είναι ένα άθλημα, που αν γινόταν Ολυμπιακό, σίγουρα θα είχαμε κατακτήσει τις πρώτες θέσεις παγκοσμίως.
    Το ίδιο και με την εξαπάτηση της Ευρωπαϊκής Κοινότητος από τους «πονηρούς » εκπροσώπους μας, που εμείς καλοπερνάγαμε και οι Ευρωπαίοι δούλευαν και μας τα ακουμπάγανε. Το πάρτυ όμως τέλειωσε.
    Η σκέψεις για την φοροδιαφυγή που διάβασα, εκτός από την άποψη του κ.ΠαύλουΠλεύρη, ήταν κατά το πλείστον στα μέτρα του εκάστοτε φορολογούμενου, ή μίζερες…Τα μέτρα που απαιτούνται είναι εφικτά, αλλά ολίγον αντιδημοτικά. Όλοι όμως συμφωνάμε απαραίτητα!!
    Ξεκινάμε ότι ο κατεξοχήν φόρος όπως παντού συμβαίνει, πρέπει να είναι το ΦΠΑ και οι έμμεσοι. Οι άμεσοι φόροι, κοστίζουν , είναι αντιαναπτυξιακοί και ΔΕΝ μπορείς να φορολογείς με 45% όταν στα σύνορα, ή η Κύπρος έχουν 10-15% φόρους και πενταετή απαλλαγή και κίνητρα για νέες επενδύσεις, με 20% του ελληνικού μεροκάματου, που σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας, εύκολα μετακομίζει εκεί ( όπως ήδη γίνεται ) με ότι κακό αυτό συνεπάγεται, για την Ελληνική οικονομία.
    Από την στατιστική Υπηρεσία έχουμε, ότι από 5,5 εκατομμύρια φορολογούμενους , τα 2.580.938 ΔΕΝ πληρώνουν κανένα φόρο. Το 93% των εμποροβιοτεχνών και των ελεύθερων επαγγελματιών δηλώνουν κάτω από 30. 000 Ε!!! Θα πρέπει να είμαστε αφελείς να περιμένουμε μέτρα σωτηρίας της οικονομίας και της αποπληρωμής του εξωτερικού χρέους από αυτήν την κατάσταση !!! Απλά ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΦΙΚΤΟ!!! Ένας νοήμων πολιτικός , πριν τον πάρουν με τις ντομάτες, θα την είχε λακίσει ευσχήμως…

    1.Αφορολόγητο στις 12000 Ε, αλλά με ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ για το πχ. 80 % του ποσού. Αυτό είναι η μέθοδος που θα υποχρεώσει τον πωλητή να κόψει ΦΠΑ και να φορολογηθεί!!! Θα γκρινιάξουν οι αφορολόγητοι….αλλά ΔΕΝ υπάρχει τρόπος άλλος από την απαίτηση αποδείξεων!!! Φύλαξη αποδείξεων και δειγματοληπτικός έλεγχος για την εγκυρότητά των και βαριά πρόστιμα για τυχόν εξαπάτηση των φορολογικών αρχών, συγκεκριμένα και αδιαπραγμάτευτα. Η Εφορείες δεν είναι γύφτικο παζάρι. Από εκεί και πάνω ότι ΔΕΝ δικαιολογείται με αποδείξεις, Φορολογείται. Άρα θάχει κανείς κίνητρο κατανάλωσης, οπότε κινείται έτσι η οικονομία. Πλέον εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα θα κατέγραφε στο ΑΦΜ του ενδιαφερόμενου για την δαπάνη, οπότε δεν θα χρειαζόταν να παριστάνουμε τους λογιστές.

    2.Να γίνονται και δεκτές και Πιστωτικές κάρτες ( όχι υποχρεωτικά, διότι αυτό θα μετέτρεπε τις Τράπεζες σε ..Προστάτες..κοινώς Νταβατζήδες).

    3.Όχι υποχρεωτικές πληρωμές μέσω τραπεζών, εκτός αν το επιθυμούν όπως τώρα οι συναλλασσόμενοι. Αλλοιώς θα απαξιωθούν και θάχουμε πάρτυ καταστροφών.

    4.Για τους Ελεύθερους Επαγγελματίες, βιοτέχνες, εμπόρους, θέσπιση ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΙΡΙΩΝ !!! Δεν νοείται να δηλώνουν 9 στους 10 εισόδημα κάτω των 30000 Ε. !!!! Αυτό δείχνει ότι είμαστε λαός ΑΝΑΠΗΡΩΝ!! Ενοίκιο, υπάλληλοι, συνεργάτες, υπεργολάβοι, φώτα, νερά, τηλέφωνα, διαφημίσεις, κινητά, λογιστές, και προπαντός η ΘΕΣΗ της επιχείρησης, να βγάζει την ελάχιστη αξία προς φορολόγηση. Όταν ο ενδιαφερόμενος έχει κίνητρο την ΑΠΟΔΕΙΞΗ , τότε δύσκολα ο άλλος θα ρισκάρει με άρνηση. Πανηγύρια, Παζάρια, Λαϊκατζήδες , Παληατζήδες, βγαίνουν απέξω, ή κόβουν αποδείξεις.

    5.ΚΕΦΑΛΙΚΟΣ ΦΟΡΟΣ. Όσο και αν ακούγεται αστείο, στο βάθος περικλείει μια ρεαλιστική αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής. Αν δηλαδή κάποιος ΔΕΝ δηλώνει τίποτα, αν πράγματι δεν έχει πόρους, τότε εγγράφεται στην εκκλησία για συσσίτιο!! Και του αφαιρείται η άδεια εξάσκησης επαγγέλματος. Εξαιρούνται οι γεωργοκτηνοτρόφοι και ψαράδες αυτής της κατηγορίας που παράγουν κοινωνικό έργο.
    Για τους Μετανάστες ,ευκαιρία είναι, ή να πληρώσει, ή να φύγει από μόνος του. Δεν μπορούμε να δώσουμε δια νόμου υπηκοότητα σε ξένους , όταν δεν μετέχουν των φορολογικών βαρών . Ο κόσμος θα καταλάβει ότι εκτός από τις δουλειές που θα του πάρουν οι ξένοι, ο ΚΥΡΙΟΣ λόγος της Ελληνοποίησης , είναι η ψηφοθηρία.

    6.Τζογαδόροι, Λέσχες, Μπαρμπουτιέρες, παράνομα στοιχήματα, πορνεία, ναρκωτικά, όπλα, εκβιαστές, προστάτες…κλπ αυτούς τους αναλαμβάνει η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.

    7.Ας μιμηθούμε το παράδειγμα της Ιταλίας. Ο Τζούλιο Τρεμόντι έπεισε τους Ιταλούς και έφεραν μέσα 80 δις μαύρα Ευρώ!!! «Η εποχή των φορολογικών παραδείσων παρήλθε. Τα κεφάλαια που μένουν στο εξωτερικό είναι νεκρά. Είναι καλύτερο να τα επαναπατρίσουμε», είπε ο Τζούλιο Τρεμόντι ,δίνοντας αμνηστία, όπως είχε γίνει ανεπιτυχώς και εδώ πριν λίγα χρόνια, γιατί το ελεεινό Δημόσιο δεν κατάφερε να πείσει …ούτε τον εαυτό του!!! Αν έλθουν τα μαύρα χρήματα, ή ανοίξουν τα σεντούκια , τα λεφτά αυτά θα κινήσουν για πολλά χρόνια την κομπλεξική μας οικονομία και το κράτος θα πάρει ΦΠΑ, φόρους από τον τζίρο που θα γίνει, ανάπτυξη , νέες θέσεις εργασίας, ευχέρεια χρηματοδότησης από τράπεζες για ανάπτυξη, ελάττωση εξωτερικού δανεισμού. Είναι καλύτερα αυτά τα λεφτά να μείνουν έξω; Και να τα γευτούν τα κάθε Τζέρσεϋ, ή Παναμάς ή Λιβερία, ή Μαλβίδες; Επειδή εμείς είμαστε κομπλεξικοί;;

    8. Κλείστε τα αυτιά σας στις Αριστερές Σειρήνες. Αυτοί ζούνε με τα όνειρα και τα εικονίσματα του Στάλιν. Δυστυχώς έχουν ένα 5-7% όλοι μαζί( δεν έχουν αποχή), αφελών αιθεροβαμόνων, αλλά η επιρροή τους είναι πολύ μεγαλύτερη στην Δημόσια ζωή, διότι έχουν καθημερινό βήμα από τηλεοράσεων .Να πληρώσουν οι επιχειρήσεις λένε , με 45% φορολόγηση!!! Για να κλείσουν και μετά να πάρουν τους απολυμένους για πελατεία τους. Δεν έχουν μάθει τόσα χρόνια όμως ότι σε τέτοιες καταστάσεις βγαίνουν κατά κανόνα, Δικτατορίες και άγριος Φασισμός.

    9. Όχι έλεγχο στις καταθέσεις και άρση απορρήτου. Ο ψαγμένος θα τα σηκώσει και θα τα βγάλει έξω, (Ήδη γίνεται και έπεσε πανικός). Ο μεσαίος, θα τα σηκώσει στο σπίτι του και θα τα βγάλει στην τοκογλυφία ( τι κίνητρο έχει κανείς να αφήσει λεφτά με μηδενικό τόκο στις τράπεζες;) και θα μείνουν οι ψιλοκαταθέτες της πλάκας. Αν δε βάλει τεκμήριο και στις Συστάσεις εταιρειών, ή την αύξηση κεφαλαίου, τότε κλάφτα…

    Όχι τεκμήρια διαβίωσης με αυτοκίνητα σπίτια κλπ, διότι είναι για πλάκα. Οι έχοντες εύκολα τα αποφεύγουν’ ή δεν επενδύουν.Ποιός είναι τόσο κορόϊδο να πληρώσει φόρο βάσει τεκμηρίων; Μόνο παράνομοι που ταχουν βουτήξει αεράτα. Βάλε φόρο στην κίνηση, ακριβαίνοντας βενζίνα, τέλη στάθμευσης, άλλωστε θα τα πάρεις από συνεργεία, ανταλλακτικά, αλλιώς ο άλλος θα το κλείσει, ή δεν θα πάρει αυτοκίνητο, άρα χάνεις φορολόγηση , ΚΟΚ, πρόστιμα και ΦΠΑ. Τα Τεκμήρια αποδεικνύουν κράτος Πτωχοπροδρομικό και αντιαναπτυξιακό και η Ευρώπη έχει πάψει να ασχολείται με αυτά.

    10. Μόνο οι έμμεσοι φόροι θα μας σώσουν( όσο είναι δυνατόν).Ο καταναλίσκων, διασκεδάζων, πίνων και φουμάρων…πληρώνει. Φόρο ακόμα και στα τρόφιμα και στα κεριά … στις εκκλησίες!!

    Χρόνος για πειράματα δεν υπάρχει.!!! Τέρμα τα ψέματα. Αν έρθει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, όπως είπε προσφυέστατα ο Μίμης Ανδρουλάκης, « Η επόμενή κυβέρνηση θα είναι ξένη»!!! Αν κατάλαβε κανείς τι σημαίνει αυτό…..
    Σαν επιμύθιο πρέπει να τονίσουμε, ότι , εφόσον δεν υπολογίσει κανείς το πολιτικό κόστος ( Εδώ καταστρεφόμαστε) , ΕΛΛΑΤΩΣΗ του Δημόσιου Τομέα κατά το δυνατόν. Περιστολή Δαπανών του Δημοσίου. Καλύτερα άνεργοι, παρά ΣΚΛΑΒΟΙ στο ΔΝΤ!!!
    Εγώ ΔΕΝ δέχομαι να πληρώσω δεκάρα φόρο, όταν ξέρω ότι για …εργασιακή ειρήνη θα αποζημιώσουμε τους μεγαλοπρονομιούχους εργαζόμενους του ΟΛΠ για να μην απεργούν!!! Ή τις απολύσεις στον ΟΤΕ ή την Ολυμπιακή κλπ. Εδώ κύριοι ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ!!! Ξεκάθαρα πράγματα. Όταν καίγεται το σπίτι σου, δεν σκέφτεσαι ότι ο καπνός μολύνει με διοξείδιο την ατμόσφαιρα…
    Πρόβλεψη: Πιστεύοντας ακράδαντα στην …γενναιοψυχία του Έλληνα, νομίζω ότι τα μέτρα που θα ληφθούν λόγω ατολμίας και πολιτικού κόστους, θα είναι ασπιρίνες σε καρκίνο…οπότε ας προετοιμαζόμαστε από τώρα για την Διεθνή επιτήρηση και την ξένη κυβέρνηση.
    Ίσως εδώ τελειώνει το μεγάλο παραμύθι της μεταπολίτευσης….ΠΑΡΑΤΡΑΒΗΞΕ για τα καλά!!!

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 22:15 | ΜΙΧΑΛΗΣ

    Το αφορολόγητο όριο πρέπει να διαμορφωθεί σε 15.000 €, για τους μισθωτούς-συνταξιούχους. Επίσης, πρέπει να δημιουργηθεί μία πρόσθετη κλίμακα 15.000-20.000 € με συντελεστή 15%. Τέλος, θα μπορούσε να εξεταστεί η εφαρμογή του ανώτερου συντελεστή (40%) σε εισοδήματα άνω των 50.000 € από 75.000 € που είναι σήμερα.

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 22:57 | Ρούσκα Αθηνά

    Αξιότιμε κε Υπουργέ

    Ειμαι μισθωτή και έχω πολύτεκνη οικογένεια με 4 τέκνα

    Μένω κατάπληκτη για μια ακόμη φορά με την φορολογική μου μεταχείριση η οποία ωφείλω να ομολογίσω οτι είναι χειρότερη και απο αυτή της τουρκοκρατίας οσον αφορά τους πολύτεκνους, γιατί τοτε ο Αλή Πασάς εξέδιδε φιρμάνια με το οποία απήλασσε τους εχοντας πολλά τέκνα Ελληνες απο τη καταβολή φόρου σε σιτάρι. Καταπλήσσομαι πραγματικά με την επιχειρούμενη προς τα κάτω και εξομοίωσή μας με τους τρίτεκνους (για τους οποίους για να μην παραξηγούμαστε ορθώς προτείνεται η ρύθμηση) όσον αφορά τη προσαύξηση του αφορολόγητου ποσού απο τα 3 στα 4 τέκνα κατα 1.000€ και ούτω καθε εξής προς τα πάνω για κάθε επόμενο τέκνο κατα 1.000€ φτάνοντας δηλαδή στον υπολογισμό οτι το αφορολόγητο για έναν τρίτεκνο θα πρέπει να είναι προσαυξημένο κατα 10.000 και για τον πολύτεκνο με 6 (διπλάσια) τέκνα 13.000€ !!!!
    Ειναι πραγματικά ληπηρό και προσβάλει αφάνταστα την αξιοπρέπειά μου ως Ελληνίδα πολύτεκνη μητέρα αυτή η φορολογική μεταχείριση. Το αφορολόγητο των 23.000€ ειναι οχι για γέλια αλλα για κλάματα. Προτείνω να σας δώσω τα διπλά (αν και δεν τα έχω) και να αναλάβετε εσείς την ανατροφή τους (με τους στοιχειώδεις κανόνες ανατροφής όχι τίποτα σπουδαίο) Δεν διεκδικώ ,εφόσον υπάρχει οικονομική κρίση, τη καταβολή αξιοπρεπούς επιδόματος που θα ανταποκρίνεται περίπου σαυτά που παίρνει μια πολύτεκνη Τουρκάλλα μετανάστρια στη Γερμανία, αλλά προς θεού μη μου βάζετε κεφαλικό φόρο για το κάθε παιδί μου ( 4 απο εμένα)το οποίο θα δουλεύει για μια ζωή χρόνια ενδεχομένως χωρίς την ελπίδα να πάρει ποτέ σύνταξη για να ξεχρεώσει αυτα που πήραν οι κλέφτες , αυτοί οι επιτήδιοι που βγήκαν σε προώρη στα 40 απο την ολυμπιακή ή αλλού και θα ζουν εις βάρος των άλλων μεχρι να παιθάνουν
    Ευελπιστόντας στην ευαισθησία που σας διακατέχει παρακαλώ όπως εξετάσετε τα προβλήματά μας και στο συγκεκριμένο Νομό αυξήσετε το αφορολόγητο στο Διπλάσιο τουλάχιστον
    Μετά τιμής

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 22:07 | Κ.ΣΑΡΡΗΣ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΦΟΠΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ,
    ΘΑ ΕΒΛΕΠΑ ΣΑΝ ΔΙΚΑΙΟ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΡΙΑ :
    0- 12000 0% ΦΟΡΟ
    12000-20000 10-12%
    20000-30000 15-20%
    30000-40000 25-30%
    40000-50000 35-40%
    50000- ΑΝΩ 60-65%

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 22:08 | Κωνσταντίνος Ν. ΛΙΝΑΡΙΤΑΚΗΣ

    (1) Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΙΑΣ ΕΝΙΑΙΑΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΗ.

    (2) ΟΙ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΡΑΦΟΥΝ (ΜΗ-ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ 12000 ΕΥΡΩ) Η ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΕΞΙΣΩΘΟΥΝ. ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ … ΙΣΟΙ!!!

    (3) ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ, Η ΚΛΙΜΑΚΑ ΤΩΝ ΜΗ-ΜΙΣΘΩΤΩΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΟ ΕΥΝΟΙΚΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΤΩΝ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΡΑΧΟΚΟΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΔΙΝΟΤΑΝ ΚΙΝΗΤΡΟ ΣΤΟΥΣ ΜΗ-ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ (ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ) ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΛΟΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.

    (4) ΕΝΑΣ ΜΙΣΘΩΤΟΣ (ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ) ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΤΟΥ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ Ο ΜΗ-ΜΙΣΘΩΤΟΣ. Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Η ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ.

    (5) Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΙΝΗΤΡΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΑΡΕΧΕΙ Η ΥΦΙΣΤΆΜΕΝΗ ΚΛΙΜΑΚΑ!!!

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 22:26 | ΓΚΙΛΠΑΘΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ

    ΕΛΛΕΙΜΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΕΛΛΕΙΜΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ, ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΜΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΥΣΠΡΑΤΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΑΣ ( ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΡΑΓΕ?)ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΠΑΚΑΛΟΧΑΡΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ !!!!
    ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ (ΕΚΤΟΣ SUPER MARKET , ΔΕΚΟ, ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ, ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ, ΒΕΝΖΙΝΗ,ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ, ΛΑΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ).
    ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΙΣΧΥΣΟΥΝ ΤΑ ΜΠΑΚΑΛΟΧΑΡΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΑΣ. ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥ Η ΑΠΟ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑ. ΙΣΟΝΟΜΙΑ.
    ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΑΓΑΘΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ, ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΚΕΤΑ ΗΛΙΘΙΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΙΑ ΣΑΣ.

    ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΠΙΣΗΣ. ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΚΟΣΟΒΟ, ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ, ΣΟΜΑΛΙΑ ΚΛΠ. ΚΛΠ., ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΛΟΓΩ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ, ΕΛΛΕΙΜΑ, ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΠΑΡΑΥΤΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ., ΕΛΛΕΙΜΑ ? ΠΙΟ ΕΛΛΕΙΜΑ?
    ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕ ΤΗΝ <> <> ΚΟΜΙΣΑΡΙΑ ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΩΝ.
    ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΟΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΙ ΚΛΗΤΗΡΕΣ ΥΠΟ ΚΗΔΕΜΟΝΙΑ. ΒΛΕΠΕ ΠΡΩΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!!!!

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 22:45 | Κων/νος Αρζινός

    Πιστεύω ότι ένας τρόπος για να εξασφαλιστούν ετήσια έσοδα της τάξεως των 8 δις. μόνο από την φορολόγηση των φυσικών προσώπων είναι η υποχρέωση καταβολής σταθερού φόρου € 1000/έτος από όλους τους κατοίκους της χώρας – Έλληνες και αλλοδαπούς – ηλικίας από 20 έως 65 ετών (μέχρι τη συνταξιοδότηση τους) ανεξαρτήτως των εισοδημάτων τους. Έτσι θα καταργηθούν οι φορολογικές δηλώσεις για τα εισοδήματα των φυσικών πρόσωπων με ότι αυτές συνεπάγονται.
    Η εξασφάλιση της καταβολής του φόρου από όλους, θα γίνεται με την ετήσια ανανέωση της ταυτότητας, του διαβατηρίου, της άδειας οδήγησης, της άδειας παραμονής και εργασίας για τους αλλοδαπούς, στοιχεία που θα είναι συγκεντρωμένα και καταγεγραμμένα σε μια μαγνητική κάρτα (τύπου πιστωτικής) ισχύος (1) έτους και η οποία θα αποτελεί πιστοποιητικό φορολογικής ενημερότητας – που θα είναι απαραίτητο για όλες της λειτουργίες και συναλλαγές – και θα αποστέλλεται ταχυδρομικά κάθε χρόνο στους φορολογικά ενήμερους.

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 22:41 | Christos Akritidis

    Συμφωνώ αλλά έχω και ιδέες.
    Κάθε σέντ που μπαίνει, εισπράττει, στην τσέπη του κάθε πολίτη, είναι εισόδημα και πρέπει να φορολογείται.
    Είναι νόμος και αρχή κάθε κράτους για να εξασφαλίζει τα δικαιώματα των πολιτών αυτού του κράτους. Η κάθε παράκληση είναι παρανομία.
    Ο ορισμός επίδομα παραπέμπει σε μια ορισμένη περίπτωση, ενα ορισμένο είδος ενίσχυσης, είναι μεν εισόδημα αλλά εξαιρείται της φορολόγησης για προφανείς λόγους. Κριτήρια είναι η εξασφάλιση διαβίωσης του πολίτη. Κριτήρια όπως, κατοικία, υγεία, οικογενειακή κατάσταση (μέλη οικογένειας κ.α.)
    Αυτή η πρωτοφανή Ελληνική πατέντα ’13ος και 14ος’ μισθός, είναι ακατανόητο όταν ο ‘μισθός’ προσδιορίζει τον μισθό ενός μήνα, όλοι ξέρουμε ότι ένα έτος έχει 12 μήνες, πως εμείς έχουμε 14 μήνες???
    Ο βασικός μισθός στην Ελλάδα είναι 740 ευρώ φόρος 25%, 13ος και 14ος, 87% ιδιόκτητη κατοικία
    στην Ολλανδία είναι 1340 φόρος 52%, όχι 13ος και 14ος, <60% ιδιόκτητη κατοικία
    Αν ο 13ος και 14ος ονομαστεί επίδομα τότε παραπέμπει στον ορισμό επίδομα με τα ειδικά κριτήρια όπως πόροι διαβίωσης κ.α.
    Ήδη είναι γνωστό ότι 2,5 εκ πολίτες έλαβαν αυτό το επίδομα γι αυτόν ακριβώς τον λόγο, πόροι διαβίωσης, αφού λοιπόν έχει καθοριστεί αυτό, εννοώ το ύψος του επιδόματος, ποσόν, γιατί να υπάρχουν για κάποιους προνόμια και διαφορετικοί οι πόροι διαβίωσης, είναι, μερικοί, διαφορετικοί από τους άλλους πολίτες???
    Τι είδους πολίτες είναι αυτοί που καρπώνονται περισσότερα???
    Ανήκουν σε μια άλλη κοινωνία ανθρώπων με τρία μάτια, τέσσερα αυτιά η πέντε στομάχια???
    Ποιος όρος παρέχει τα προνόμια αυτά γι αυτούς μόνον και όχι για τους άλλους πολίτες???
    Όταν το όριο διαβίωσης είναι 1000 (χίλια ευρώ) με την κλίμακα 30% ως βάση φορολογίας, για κάθε σεντ και μορφή εισοδήματος, τότε το καθαρό είναι 700 ευρώ οπότε αυτός ο φορολογούμενος δικαιούται διάφορα επιδόματα ώστε να φτάσει το όριο των χιλίων ευρώ.
    Η άποψη μου είναι 30% φορολογία για όλους ως βάση, όλα τα εισοδήματα φορολογητέα, εκπίπτουν προσδιορισμένα έξοδα, 45% για τα εισοδήματα από 70 έως 100 χιλ ευρώ, 75% για άνω 100 των χιλ ευρώ.
    Συναλλαγές επιχειρήσεων μόνον μέσω τραπεζών
    Αποδείξεις αποδείξεις αποδείξεις που εκπίπτουν της φορολόγησης για όλους,
    Διεθνείς όροι απόσβησης για τις επιχειρήσεις
    Απαλλαγή φορολογίας για επενδύσεις όντος της επιχείρησης που προσφέρουν πόρους, θέσεις εργασίας κ.α.
    Πλαφόν στα έξοδα διαφημίσεων, έτσι ενισχύεται ο υγιής ανταγωνισμός, υπάρχουν επιχειρήσεις που είναι εκτός διότι δεν μπορούν να διαθέσουν αυτά τα χρήματα, κωδικούς. Δεν μπορεί οι τράπεζες, τηλεφωνία και άλλοι όμιλοι με ευχέρεια χρημάτων να αποκλείουν άλλους απο την δυνατότητα να πληροφορήσουν και να διαδώσουν το εμπόρευμα τους.
    Προδιορισμός οδοιπορικών εξόδων, είναι πολύ εύκολο, δεν μπορεί κάποιος που μένει σε πόλη με δημόσια μέσα μεταφοράς να δικαιούται επίδομα για οδοιπορικά επειδή επιθυμεί να κινηθεί με το ιδιωτικό του αυτοκίνητο για να πάει στον τόπο εργασίας, αυτό το σημείο θέλει επεξεργασία δεν είναι όμως οι λεπτομέρειες αλλά οι σκέψεις μου που εκθέτω. Έτσι προστατεύουμε και το περιβάλλον.