1. Η παραχώρηση της απλής χρήσης αιγιαλού και παραλίας γίνεται με σύμβαση που καταρτίζεται ανάμεσα στο αρμόδιο όργανο και τον παραχωρησιούχο. Η σύμβαση δεν μπορεί να έχει χρονική διάρκεια μικρότερη του ενός (1) έτους και μεγαλύτερη των τριών (3) ετών.
2. Στις περιπτώσεις παραχώρησης απλής χρήσης αιγιαλού και παραλίας, ο παραχωρησιούχος διασφαλίζει την ελεύθερη και απρόσκοπτη διέλευση του κοινού στον αιγιαλό και την παραλία, τη διατήρηση του παραχωρούμενου χώρου καθαρού και σε καλή κατάσταση, την ύπαρξη και συντήρηση εγκαταστάσεων χρήσιμων για τους λουόμενους και την ενημέρωση του κοινού για την οριοθέτηση της παραχώρησης, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του.
3. Ο παραχωρησιούχος έχει τουλάχιστον τις παρακάτω ειδικότερες υποχρεώσεις:
α) Διασφαλίζει την ελεύθερη, απρόσκοπτη και ασφαλή διέλευση του κοινού στον αιγιαλό και την παραλία,
β) διασφαλίζει τη χρήση του αιγιαλού και της παραλίας για άτομα με αναπηρία, εγκαθιστώντας ειδικές πλατφόρμες για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία (sea tracks), αν αυτές δεν έχουν εγκατασταθεί με μέριμνα του οικείου δήμου. Στην περίπτωση αυτή, ο παραχωρησιούχος συμψηφίζει τις δαπάνες για εγκατάσταση των πλατφορμών με το αντάλλαγμα της παραχώρησης.
γ) περιορίζει την ανάπτυξη των ομπρελών, ξαπλωστρών και θαλάσσιων μέσων αναψυχής και λοιπών κινητών στοιχείων σε ποσοστό του εμβαδού της παραχωρούμενης έκτασης που δεν υπερβαίνει το εξήντα τοις εκατό (60%) ή το τριάντα τοις εκατό (30%), αν πρόκειται για προστατευόμενο αιγιαλό και παραλία της παρ. 1 του άρθρου 4, ώστε να διασφαλίζονται η διέλευση του κοινού κάθετα και παράλληλα προς τη θάλασσα και η ύπαρξη ελεύθερης ζώνης από την ακτογραμμή πλάτους τουλάχιστον τεσσάρων (4) μέτρων,
δ) διατηρεί καθημερινά καθαρό το παραχωρούμενο τμήμα αιγιαλού και παραλίας,
ε) αναρτά σε εμφανές σημείο στον αιγιαλό ή την παραλία πινακίδα, η οποία επιτρέπει στο κοινό να έχει πρόσβαση, με ηλεκτρονικό τρόπο σύμφωνα με το άρθρο 16, περί συστήματος ηλεκτρονικών καταγγελιών, στα προσδιοριστικά στοιχεία της παραχώρησης, όπως τις συντεταγμένες, τον αριθμό της απόφασης παραχώρησης, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του κοινού και του παραχωρησιούχου και το διάγραμμα της παραχώρησης,
στ) τοποθετεί κινητά στοιχεία για την εξυπηρέτηση του κοινού,
ζ) φροντίζει για τη διατήρηση της ισορροπίας του οικοσυστήματος του παραχωρούμενου χώρου, όπως με τη διατήρηση της μορφολογίας της ακτής και της ακτογραμμής,
η) παραδίδει τον παραχωρηθέντα χώρο στην αρχική κατάσταση μετά το πέρας της διάρκειας της παραχώρησης,
θ) διασφαλίζει την παρουσία ναυαγοσώστη, εφόσον του υποδειχθεί ότι η υποχρέωση αυτή δεν καλύπτεται από τον οικείο δήμο. Στην περίπτωση αυτή, ο παραχωρησιούχος συμψηφίζει τις δαπάνες για την αμοιβή του ναυαγοσώστη και τον εξοπλισμό του με το αντάλλαγμα της παραχώρησης. Η πρόσληψη ναυαγοσώστη και η διάθεση εξοπλισμού από τον παραχωρησιούχο δεν απαλλάσσουν τον οικείο δήμο από ευθύνη για παράβαση του π.δ. 71/2020 (Α΄ 166).
4. Οι υποχρεώσεις του παραχωρησιούχου μνημονεύονται στη σύμβαση παραχώρησης.
5. Είναι δυνατή η σύναψη σύμβασης έργου από τον παραχωρησιούχο με τρίτο φυσικό ή νομικό πρόσωπο για την άσκηση δραστηριοτήτων θαλάσσιων μέσων αναψυχής ή άλλης συναφούς επιχείρησης, εφόσον αυτό διαθέτει όλες τις νόμιμες άδειες και εγκρίσεις που προβλέπονται στην υπ’ αρ. 2131.4/64444/6.9.2021 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (Β’ 4174) και στον Γενικό Κανονισμό Λιμένα υπ’ αρ. 20, όπως αυτός εγκρίθηκε με την υπ’ αρ. 3131.1/03/1999 (Β’ 444, διόρθωση σφάλματος Β’ 1243/1999) απόφαση του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, όπως εκάστοτε ισχύουν. Η δραστηριότητα ασκείται σε σαφώς καθορισμένο τμήμα του παραχωρηθέντος χώρου που δεν μπορεί να υπερβαίνει το είκοσι τοις εκατό (20%) της συνολικής παραχώρησης, με αντάλλαγμα, το οποίο δεν μπορεί να υπερβαίνει το μέρος του ανταλλάγματος που αναλογεί στην παραχωρούμενη έκταση, και για χρονικό διάστημα το οποίο είναι ίσο ή μικρότερο από τον χρόνο παραχώρησης, σε κάθε δε περίπτωση δεν υπερβαίνει τον υπόλοιπο χρόνο παραχώρησης. Η υπ’ αρ. 2131.4/64444/2021 κοινή απόφαση και ο Γενικός Κανονισμός Λιμένα υπ’ αρ. 20 εφαρμόζονται και στη συγκεκριμένη περίπτωση. Την ευθύνη για την τήρηση των όρων της παραχώρησης φέρει ο παραχωρησιούχος, ο οποίος ευθύνεται πλήρως από κοινού και εις ολόκληρον με όποιον έλκει δικαιώματα από αυτόν.
6. Με τη διακήρυξη μπορούν να προβλέπονται και επιπλέον υποχρεώσεις του παραχωρησιούχου σε σχέση με την προστασία, διατήρηση και ανάπτυξη του παραχωρούμενου τμήματος αιγιαλού και παραλίας και την ενίσχυση της κοινοχρησίας.
7. Η παραχώρηση απλής χρήσης αιγιαλού και παραλίας που βρίσκονται εντός αρχαιολογικών χώρων, μνημείων και ιστορικών τόπων ή τους περιβάλλουν επιτρέπεται μόνο μετά από σύμφωνη γνώμη των αρμόδιων υπηρεσιών του Υπουργείου Πολιτισμού, σύμφωνα με τον Κώδικα νομοθεσίας για την προστασία των αρχαιοτήτων και εν γένει της πολιτιστικής κληρονομιάς (ν. 4858/2021, Α΄ 220), και κατόπιν αιτήματος της αρμόδιας Κτηματικής Υπηρεσίας προς την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Πολιτισμού. Εφόσον χορηγηθεί η σύμφωνη γνώμη, δεν απαιτείται εκ νέου σχετικό αίτημα. Η Κτηματική Υπηρεσία οφείλει, πριν από την έναρξη της πλειοδοτικής δημοπρασίας, να γνωστοποιήσει στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Πολιτισμού οποιαδήποτε εκ νέου παραχώρηση απλής χρήσης χώρων του πρώτου εδαφίου, για τους οποίους έχει εκδοθεί σύμφωνη γνώμη κατά τα ανωτέρω ή νέου τμήματος αυτών. Σε περίπτωση μεταβολής των αρχαιολογικών δεδομένων, η αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Πολιτισμού οφείλει, εντός επτά (7) εργασίμων ημερών, να ενημερώσει σχετικά την αρμόδια Κτηματική Υπηρεσία, αποστέλλοντας στην τελευταία φάκελο με τα πλήρη στοιχεία για τον συγκεκριμένο χώρο.
Σύμφωνα με όσα αναγράφοντα στο άρθρο 8, εγώ θα ήθελα να ρωτήσω , ο ναυαγοσώστης της παραλίας από ποιον θα ελέγχεται? Επίσης σε περίπτωση που ο ναυαγοσώστης πχ αρρωστήσει , θα πρέπει εμείς να βρούμε και άλλο ναυαγοσώστη δεσμεύοντας τον να μη δουλέψει κάπου αλλού σε περίπτωση που χρειαστεί αντικατάσταση ο κύριος ναυαγοσώστης μας ?
Επίσης τον εξοπλισμό αυτού του ναυαγοσώστη αν υποστεί βλάβες ή πχ κλαπεί πάλι εμείς πρέπει να πληρώσουμε για την αντικατάστασή του ?. Δεν ξέρω ποιος τα σκέφτεται αυτά αλλά καλό θα ήταν οι Δήμοι να ΄΄μη τρίβουν τα χέρια τους΄΄ , διότι εμείς δεν είμαστε γνώστες του αντικειμένου και όλες τις παραβάσεις αυτοί θα τις επωμιστούν. Η Ελλάδα είναι μια χώρα που ζει από τον τουρισμό , ας υπάρχει έστω στο κομμάτι της ναυαγοσωστικής κάλυψης των παραλιών σωστή οργάνωση και κυρίως από τους αρμόδιους ανθρώπους. Σταματήστε να υποβαθμίζεται την αξία της ανθρώπινης ζωής στον βωμό δευτερευόντων πραγμάτων.
Σύμφωνα με την παράγραφο θ, αν καταλαβαίνω καλά θα μπορεί ο κάθε δήμος να υποχρεώσει τον εκμισθωτή του αιγιαλού να προσλαμβάνει τους ναυαγοσώστες της παραλίας, να αγοράζει και να συντηρεί τον εξοπλισμό τους, τα σκάφη τους, τα τζετ σκι, τους απινιδωτές κτλ…
Δηλαδή ο άνθρωπος που η δουλειά του είναι τα πουλάει τοστ και γρανίτες θα πρέπει να κάνει οριοθέτηση στην παραλία, να προσλάβει ναυαγοσώστες, να αγοράσει και να συντηρήσει σκάφη, τζετ σκι και να συντονίσει όλο το έργο της ναυαγοσωστικής μαζί με τον δίπλα καντινιέρη και τον εστιάτορα και αν τσακωθούν, όπως γίνεται συνήθως, θα αναλάβει την ναυαγοσωστική ο περιπτεράς από πίσω
Είμαι ναυαγοσώστης και σχολιάζω κωμικά γιατί πρόκειται για αστείο και καλύτερα να αποσυρθεί πριν γίνει τραγωδία.
Επικίνδυνη η παράγραφος Θ του άρθρου 8 . Μεταφέρει την ευθύνη για την ασφάλεια των λουομένων σε ανθρώπους που δεν έχουν καμία κατάρτιση και άσχετους με την ναυαγοσωστική κάλυψη. Η ανθρώπινη ζωή δεν διαπραγματεύεται μην μηδενίζετε το Πδ 71/2020 . Μην μηδενίζετε το έργο των ναυαγοσωστών . Χιλιάδες συμπολίτες μας κάθε καλοκαίρι τυγχάνουν της φροντίδας τους. Η εν λόγω διάταξη πρέπει να αποσυρθεί διότι οι πνιγμοί θα αυξηθούν ραγδαία, θα πάμε 30 χρόνια πίσω, οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές για την ανθρώπινη ζωή, τον τουρισμό και την κοινωνία μας!
Απαράδεκτη η παράγραφος θ του άρθρου 8, να καταργηθεί χωρίς δεύτερη σκέψη
Μην βάζουμε την ανθρώπινη ζωή πάντα τελευταία!! Αφού δίνετε την ναυαγοσωστική κάλυψη στα μαγαζιά των παραλιών (beach bar, εστιατόρια, καντίνες και ομπρέλες) δώστε τους και την διοίκηση ενός νοσοκομείου. Ή σώματος ασφαλείας.
Εντελώς παράλογη κίνηση από το υπουργείο, εκτός αν κρύβεται κάτι πιο επικίνδυνο από πίσω! Ντροπή!!
Με την ανθρώπινη ζωή δεν παίζει κανείς!
Ανεφάρμοστη και επικίνδυνη η παράγραφος θ του άρθρου 8
Θα αφήσει απροστάτευτες τις παραλίες .
Έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις διατάξεις του ΠΔ71/2020
Ρεαλιστικό παράδειγμα
Σε μια παραλία πχ ενός χιλιομέτρου απαιτούνται για την προστασία των λουομένων :
4 ναυαγοσώστες ένας συντονιστής ναυαγοσώστης , ένας χειριστής ταχύπλοου σκάφους συν δυο ακόμα ναυαγοσώστες για τα νόμιμα ρεπό .
Εξοπλισμός :1 πεντάμετρο πνευστό Ταχύπλοο σκάφος , 3 Σκάφη ναυαγοσωστών , 1 Jetski , οριοθέτηση σε όλο το μήκος της παραλίας
Στην ίδια παραλία υπάρχουν 5 παραχωρησιούχοι
Ποιος απ αυτούς θα προσλάβει ποιον και που θα τον βρει ; Κ αν δεν τον βρει τι ;
Ποιος απ αυτούς θα παρέχει τον απαραίτητο εξοπλισμό ;
Οδηγείτε σε κλείσιμο τις σχολές ναυαγοσωστικής με προφανή κίνδυνο να μείνει η χώρα χωρίς ναυαγοσώστες Θα δημιουργηθεί ένα μπάχαλο εις βάρος της τουριστικής ανάπτυξης της χώρας
Η προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα δεν είναι αστείο , να αποσύρετε άμεσα την διάταξη , παίζετε με την ζωή χιλιάδων ανθρώπων .
Άρθρο 8 παράγραφος θ να αφαιρεθεί άμεσα!
Σε όλες τις πολυσυχναστες παραλίες πλέον υπάρχουν ναυαγοσώστες και μάλιστα με πολύ καλύτερο εξοπλισμό από τα προηγούμενα έτη. Με την παράγραφο αυτή βάζετε τρικλοποδιά στην ασφάλεια των ακτών!
Δήμοι και μαγαζιά θα προσπαθούν να αποφύγουν και οι 2 την ναυαγοσωστικη κάλυψη, με αποτέλεσμα οι παραλίες στο τέλος να μένουν ακάλυπτες!
Και φυσικά ειναι παράλογο ένα μαγαζί στην παραλία να αναλάβει την ναυαγοσωστική εφόσον δεν διαθέτει την γνώση. Και μιλάμε για ανθρώπινες ζωές, όχι για να τοποθετήσουν 2 ταμπέλες και να έναν πύργο.
Η παράγραφος θ του άρθρου 8 είναι ανεφάρμοστη. Ποιος θα προσλαμβάνει; Ποιος θα συντονίζει ; Ποιος θα συντηρεί τον εξοπλισμό; Ποιος θα αντικαθιστά τις φθορές κατά την διάρκεια της ναυαγοσωστικής κάλυψης; Αν ο Ναυαγοσωστης πάθει κάποιο ατύχημα ποιος και πως θα τον αναπληρώσει άμεσα; Με ποια τεχνογνωσία θα γίνει η σωστή Ναυαγοσωστικη κάλυψη;
Ειδικά εάν σε μια λουτρική υπάρχουν παραπάνω από έναν παραχωρησιούχο, πως θα συνεννοηθούν για όλα τα οριζόμενα του άρθρου 7 του ΠΔ 71/20; Με ποιες γνώσεις θα εφαρμόσουν την κείμενη νομοθεσία;
Η εν λόγο διάταξη πρέπει να αποσυρθεί διότι οι πνιγμοί θα αυξηθούν ραγδαία, θα πάμε 30 χρόνια πίσω, οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές για την ανθρώπινη ζωή, τον τουρισμό και την κοινωνία μας!
Να αφαιρεθεί από το άρθρο 8 η παράγραφος θ.Θα είναι εξαιρετικά επικίνδυνο και ανεύθυνο απέναντι στην ασφάλεια των ανθρώπων…
Υπουργέ μην πέφτεις αρωγός της συστηματικής προσπάθειας συμφερόντων και προσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης που χρόνια τώρα στέκονται αδιάφορα απέναντι στις υποχρεώσεις τους .Πως είναι δυνατόν σε ένα παραχωρησιούχο να φορτώνετε την ευθύνη της προστασίας της ανθρώπινης ζωής;Ποιος θα ελέγχει; ποιος θα συντονίζει ποιος θα παρέχει εξοπλισμό και με τι τεχνογνωσία θα γίνεται όλο αυτό;
Έχουμε φτάσει σε ένα σημαντικό επίτευγμα με την εφαρμογή του ΠΔ71/2020 χρόνο με το χρόνο να μειώνονται οι πνιγμοί για ποιο λόγο πρέπει να γυρνάμε πίσω κατεδαφίζοντας ότι έχει επιτευχθεί μέχρι τώρα.
Απέσυρε άμεσα την παράγραφο θ του άρθρου 8 . Μόνο καλό θα κάνεις.
Παράγραφος θ του άρθρου 8 είναι επικίνδυνη και χωρίς καμία λογική.
Διαθέτω επιχείρηση beach bar σε νησί, σε μια παραλια με αλλα 3 beach bar. Πως θα μπορέσω εγώ και για ποιον λόγο να καλύψω ναυαγοσωστικα την παραλία? Πως θα μοιράσουμε το project με τα άλλα μαγαζιά?
Στην παραλία μας υπάρχουν 2 πύργοι, τζετ σκι, μεγάλο περιπολικό σκάφος περνάει κ ελέγχει κάθε μέρα από την σχολή τους.
ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΧΩΡΙΣ ΓΝΩΣΗ?
ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΩ ΤΟΥΣ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΕΣ?
ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΒΑΖΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΣΕ ΚΊΝΔΥΝΟ ΣΥΝΑΝΘΡΏΠΟΥΣ ΜΑΣ
Ας αναλάβει κατευθείαν η κτηματικη να βρει ναυαγοσωστικες σχολές να το αναλάβουν αν δεν μπορούν οι δημοι. Εμείς τι σχέση έχουμε??
Το λιμεναρχείο αν μάθει ότι τα beach bar θα είναι οι υπεύθυνοι των ναυαγοσωστων θα είναι οκ?
Οι παραλίες θα μείνουν ακάλυπτες! Γιατί δημιουργείτε προβλήματα εκεί που δεν υπάρχουν??
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ Θ ΟΠΩΣΔΉΠΟΤΕ
Παραγραφος Θ
Παγκόσμια πρωτοτυπία , τελείως λάθος .
Σα να λέμε δηλαδή ότι αυτός που του εχει παραχωρηθεί το κυλικείο στο σχολείο , Διασφαλίζει την παρουσία του Δασκάλου όταν δεν καλυφθεί αυτή η υποχρεωση από το υπουργείο Παιδείας .
Ο ‘επιχειρηματίας’ θα πρέπει να λάβει γνώση και να υπογράψει, ότι κατανόησε πλήρως και θα σέβεται τους κανονισμούς περί ηχορρύπανσης. Σε περίπτωση πολλαπλών καταγγελιών για ηχορρύπανση, να πολλαπλασιάζεται το πρόστιμο και να φτάνει έως και κλείσιμο της επιχείρησης ή άρση της άδειας παραχώρησης, από κάποιο σημείο και μετά. Δεν μπορεί ένας ανεγκέφαλος για το γούστο του, να διαλύει το μυαλό δεκάδων οικογενειών που θα πάνε για λίγες μόνο μέρες τον χρόνο να κάνουν τα μπάνια τους…
Η παράγραφος θ του άρθρου 8 ειναι επικίνδυνη για την ανθρώπινη ζωη.Και οπως βλεπω και απο τα υπόλοιπα σχόλια όσοι έχουν σχέση με την εστίαση αλλα και την ναυαγοσωστική ζητούν την αφαίρεση αυτής της παραγράφου!
Περί παραγράφου θ, άρθρου 8; Το θέατρο του παραλόγου! Και ποιος ναυαγοσώστης καταρχήν θα εμπιστευτεί μη έμπειρους / μη αρμόδιους για να εργαστεί σε μία τόσο υπεύθυνη δουλειά με σκοπό τη διασφάλιση της ανθρώπινης ζωής; Και ποιος επιχειρηματίας με ισχνή γνώση θα μπορέσει να αναλάβει και να ανταπεξέλθει στις τόσες απαιτήσεις της ναυαγοσωστικής κάλυψης; Και ποια μάνα δεν θα κατηγορήσει αυτό το νέο σύστημα και που να βγάλει άκρη; Ρε δεν γίνονται αυτά… Λίγο σεβασμό στον άνθρωπο και στους κόπους τόσων χρόνων…
Επικίνδυνη η παράγραφος θ του άρθρου 8 πως είναι δυνατόν να δωσετε στους παραχωρησιούχος τέτοια ευθύνη χωρίς να γνωρίζουν καν το αντικείμενο. Ούτε ο απαραίτητος εξοπλισμός δεν θα υπάρχει και όλα αυτά σε βάρος των λουωμενων και των τουριστών.
Είδαμε τους πυροσβέστες και το στρατό να επιστρατεύονται για την κάλυψη των κενών θέσεων σαν οδηγοί του ΕΚΑΒ !!!
Τώρα θα δούμε τους παραχωρησιούχους να έχουν την ευθύνη για τους λουόμενους και να προασπίζουν την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής!!!
ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ!!!!!
Ειμαι ναυαγοσωστης 10 χρονια . Δεν θα δεχτώ ποτε την πρόσληψη μου απέ κανένα ομπρελά-καντινιερη-ταβερνιάρη η δεν ξέρω και γώ τι άλλο . Για πρώτη φορά αν περάσει αυτό θα βρεθώ άνεργος .
Ανεφάρμοστη και επικίνδυνη η παράγραφος θ του άρθρου 8. Δίνουμε αρμοδιότητες σε ανθρώπους που δεν έχουν ούτε τεχνογνωσία ούτε εκπαίδευση ούτε καμιά σχέση με την Ναυαγοσωστικη. Και το σημαντικότερο όταν συμβεί κάτι ποιος θα αναλάβει την ευθύνη. Υποβάθμιση εντελώς των υπηρεσιών στις παραλίες.
Άρθρο 8, παράγραφος θ
Με το ΠΔ71/20 είχαμε μία άρτια πρόληψη των ατυχημάτων στη θάλασσα!!
Είναι παράλογο αν μη τι άλλο κάτι που οργανώθηκε με τόσο κόπο, φέρνοντας απίστευτα αποτελέσματα να κατακρημνίζεται εν μια νυκτί και να να θέτουμε την ασφάλεια του κόσμου σε κίνδυνο.
Ανευθυνότητα το λιγότερο!!!
ΑΡΘΡΟ 8 ΠΑΡ Θ: Απειλείται η ανθρώπινη ζωή, δεν είναι εφαρμόσιμο με τίποτα. Όλη η δουλειά που έχει γίνει έως σήμερα για κάτι τόσο σπουδαίο καταργείται και είναι ντροπή για τη χώρα. Δεν το σκεφτήκατε καθόλου καλά.
Δηλαδή εκεί που πάει να γίνει το καλό, ας το ρίξουμε στο γιαλό… μαζί με τις ζωές τόσων ανθρώπων. Τόσα χρόνια τόση προσπάθεια από τόσους φορείς και αυτό γιατί; Προσπαθήσαμε, εντάξει, φτάνει τώρα; Να αποσυρθεί άμεσα η παράγραφος θ του άρθρου 8 είναι ανεφάρμοστη και θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των ανθρώπων.
Σε μία χώρα που η βαριά της βιομηχανία είναι ο τουρισμός προσπαθείτε και αυτό να το μειώσετε και να το απαξιώσετε… Αφαίρεση παρ.θ – αρθ. 8 από ντροπή και μόνο!!
Ανεφάρμοστη η παραγραφοσ Θ του άρθρου 8 .Ένα άρθρο που βάζει την ανθρώπινη ζωή σε κίνδυνο. Δεν γίνεται να εφαρμοστεί από ανθρώπους που δεν έχουν καμία σχέση με τη ναυαγοσωστική, θα θρηνήσουμε ανθρώπους και μετά να δω ποιος θα πάρει την ευθύνη!
Αν είναι δυνατόν… Για την παράγραφο θ του άρθρου 8
Θα είναι υπεύθυνοι της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα ο παραχωρησιούχος;
Καταργείται το ΠΔ 71/2020 και το υπουργείου Ναυτιλίας.
Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη των πνιγμών που θα έρθουν; που με τόσο κόπο τόσα χρόνια έχουν καταφέρει μέχρι στιγμής οι αρμόδιοι φορείς;;
Αφαίρεση χθες
Αναφέρομαι στο άρθρο 8 παράγραφος θ.Γιατι σαν ιδιοκτήτης beach bar να ειμαι υποχρεωμένος να εχω ναυαγοσώστη;Δεν ειναι υποχρέωση της πολιτείας να παρέχει αυτη την προστασία;Οπως πχ η αστυνομία,η πυροσβεστική,οι γιατροί στα νοσοκομεία.Σε λιγο θα πρεπει να προσλάβω και γιατρό και αστυνόμο και νοσοκόμο και πυροσβέστη στην επιχείρηση μου;
Το αρθρο 8 παράγραφος θ πρεπει να αφαιρεθεί άμεσα,ειναι επικίνδυνη για την δημόσια προστασία του πολίτη στις θάλασσες μας.Δεν ειναι δυνατόν την τεράστια αυτη ευθύνη της προστασίας λουομένων στις ελληνικές παραλίες να την αφήνουμε στην τύχη της.Αυτο συμβαίνει απο την στιγμη που ενας ιδιοκτήτης μαγαζιού που δεν εχει ασχοληθεί ΠΟΤΕ στην ζωη του με την οργάνωση της ναυαγοσωστικής κάλυψης , συνεχή εκπαίδευση ναυαγοσωστών τόσο στις πρωτες βοήθειες αλλα και του ναυαγοσωστικού εξοπλισμού (jet ski, 5 μέτρα ταχύπλοο και πολλα άλλα) και στην διάσωση.Οι θάνατοι θα αυξηθούν κατακόρυφα. Άμεση αφαίρεση της παραγράφου θ του άρθρου 8.
Η σκέψη να δωθεί η διασφάλιση της ανθρώπινης ζωης στη θάλασσα στον παραχωρησιούχο πραγματικά είναι ασύλληπτα στρεβλής σκέψης .
Καταργεί το ΠΔ 71/2020 και στην ουσία την αρμοδιότητα του υπουργείου Ναυτιλιας ως προς το θέμα
Καταργεί παράλληλα κάθε συντονισμένη και τεκμηριωμένη προσπάθεια για την μείωση των πνιγμών στη χώρα
Υπουργέ μην πέφτεις αρωγός της συστηματικής προσπάθειας συμφερόντων και προσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης που χρονια τώρα στέκονται αδιάφορα απέναντι στις υποχρεώσεις τους .
Απέσυρε άμεσα την παράγραφο θ του άρθρου 8 . Μόνο καλό θα κάνεις.
Εντελώς επικίνδυνη και μη εφαρμόσιμη η παράγραφος θ του άρθρου 8
Ποιος θα ελέγχει? ποιος θα συντονίζει? ποιος θα παρέχει εξοπλισμό και με τι τεχνογνωσία θα γίνεται όλο αυτό?
Έχουμε φτάσει σε ένα σημαντικό επίτευγμα με την εφαρμογή του ΠΔ71/2020 χρόνο με το χρόνο να μειώνονται οι πνιγμοί για ποιο λόγο πρέπει να γυρνάμε πίσω κατεδαφίζοντας ότι έχουμε καταφέρει? Η προστασία της ανθρώπινης ζωής πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν και όχι να τη ρισκάρουμε προς χάριν τοπικών αυτοδιοικήσεων που δεν λένε να συμμορφωθούν. Σε μια χώρα όπου ζει από τον τουρισμό κατά κύριο λόγο δεν θα έπρεπε να παίζουμε με την ασφάλεια των λουόμενων μας.
Αν κάποιος καταστηματάρχης αποφασίσει πως το μαγαζί του πρεπει να παραμένει κλειστό κάποια μερα της εβδομάδας τι θα συμβεί;Επισης,εάν αποφασισει πως θελει να κλεισει το μαγαζί του 16 Αυγούστου(δικαίωμα του να κλεισει οποτε θελήσει)απο 16/08/2024 έως 30/09/2024 δεν θα υπάρχει ναυαγοσώστης στο πόστο του;Άρα οι λουόμενοι δεν θα ειναι προστατευμένοι;Επομένως με το άρθρο 8 απειλείται η ανθρώπινη ζωη!
Η προστασία της ανθρώπινης ζωής δεν ειναι παιχνίδι.Με το ΠΔ71/2020 αποδείχθηκε πως οι θάνατοι μειώθηκαν θεαματικα.Εαν ισχύσει η παράγραφος θ του άρθρου 8 η αύξηση των πνιγμών για το έτος 2024 θα αυξηθεί δραματικά. Η προστασία της ανθρώπινης ζωής ειναι ευθύνη των ειδικών.Να αποσυρθεί άμεσα η παραγραφος θ του άρθρου 8 ειναι ανεφάρμοστη και επικίνδυνη.
Η παράγραφος θ του άρθρου 8 πρεπει να αφαιρεθεί άμεσα.Υπουργειο προστασίας του πολίτη,ναυτιλίας,υγείας,οικονομίας,θα ειστε συνυπεύθυνοι για τον θανατο συμπολιτών μας και τουριστών.Δεν ειναι δυνατόν η ασφαλεια των λουομένων να βρίσκεται στα χέρια ανθρώπων που δεν έχουν την παραμικρή ιδέα με το επάγγελμα του ναυαγοσώστη.Χωρις να θελω να μειώσω το επάγγελμα του ιδιοκτήτη beach bar.
Εάν καταργηθούν οι σχολές από την ναυαγοσωστική κάλυψη άραγε θα είναι δυνατόν να ανταπεξέλθουν μόνο από τις υπηρεσίες εκπαίδευσης ; Και αν όχι τότε πως θα δημιουργούνται νέοι ναυαγοσώστες ; Μήπως δημιουργούνται σοβαρά προβληματα με την διαβούλευση του άρθρου 8 παραγραφος θ.
Σύμφωνα με το Π.Δ 71.2020 κάθε λουτρική εγκατάσταση που έχει πάνω από τρεις ναυαγοσώστες χρειάζεται έναν επόπτη με τον κατάλληλο εξοπλισμό ένα ταχύπλοο 5 μέτρο σκάφος έναν ναυαγοσώστη σκάφους και έναν χειριστή του ταχύπλοου σκάφους και φυσικά τα άτομα για τα ρεπο. Ποιο μαγαζί θα αναλάβει την πρόσληψη και την εποπτεία όλου αυτού του προσωπικού ; Επισης τα καταστήματα εστίασης τι ακριβως γνωρίζουν για ναυαγοσωστική κάλυψη και ασφαλεια στο νερό; ΤΙΠΟΤΑ!Το αρθρο 8 παράγραφος θ είναι επικίνδυνο για την δημόσια ασφάλεια των λουομένων.
Ένα εύλογο ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί είναι το εξής. Όλες οι λουτρικές εγκαταστάσεις που βάση νόμου χαρακτηρίζονται ως πολυσύχναστες και δεν υπάρχουν μαγαζιά για την πρόσληψη ναυαγοσωστών σε αυτήν την περίπτωση τι γίνεται ; Και ας πούμε ότι υπάρχουν καταστήματα τα οποία κάνουν την πρόσληψη . Σε ένα υποθετικό σενάριο μια παραλία 5 χιλιομέτρων χρειάζεται τουλάχιστον 13 ναυαγοσώστες σε ναυαγοσωστικούς πύργους, τους ναυαγοσώστες που χρειάζονται για τα ρεπο και για τα σκάφη,επισης τους χειριστές ταχύπλοων και τους επόπτες ναυαγοσωστών . Εάν η λουτρική εγκατάσταση δεν έχει τον κατάλληλο αριθμο μαγαζιών τότε πως θα γίνει η ναυαγοσωστική κάλυψη ; Το Άρθρο 8 Γενικοί όροι και περιορισμοί στην παραχώρηση απλής χρήσης δεν έχει βάση,έχει πολλά κενά και το κυριότερο είναι άκρως επικίνδυνη για την δημόσια υγεία.
καλημερα σας
υπαρουν πολλα ειδη παραλιων βασει natura δεν υπαρχουν παντου χελωνες και αλλα ειδη αρα ειναι καλο να διαχωριστουν .Επισης το 50 % ειναι πολυ λιγος χωρος για ενοικιασει οι παραλιες στα νησια μασ ειναι μικρες και πολλεσ οι επιχειρησεις να το δειτε λιγο αυτο με τα ποσσοτα και με τα μετρα μεταξυ των επιχειρησεων επισης και την αποσταση απο θαλλασσα να την κανετε 3 μετρα τα 5 ειναι πολλα εχουν μικρο πλατος οι παραλιες μας
σας ευχαριστω ελπιζω να βοηθησα
Οι πλατφόρμες αυτές, seatrack, τι προδιαγραφές έχουν ώστε να μην παρασύρονται από αέρα & κύμα, να αντέχουν σε αλμυρό νερό, τι βάρος θα μπορούν να σηκώσουν?
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από άτομα με τετραπληγία?
Από το άρθρο 8 η παράγραφος θ πρέπει να αφαιρεθεί! Πώς γίνεται να έχουν την ευθύνη για την ασφάλεια των ανθρώπων αναρμόδιοι, μη έμπειροι άσχετοι με τη ναυαγοσωστική επιχειρηματίες και υπάλληλοι beach bar; Ανήκουστο ..
Η παράγραφος θ του άρθρου 8 είναι απαράδεκτη. Πρέπει να αφαιρεθεί. Είναι πρακτικά αδύνατον. Που και πρακτικά δυνατό να ήταν, θα είναι εξαιρετικά επικίνδυνο και ανεύθυνο απέναντι στην ασφάλεια των ανθρώπων…
Η παρ.θ αρ.8 είναι για γέλια και για κλάματα. Δηλαδή σε όλο το χάος που έχουν τους καλοκαιρινούς μήνες τα μαγαζιά θα τρέξουν να αντικαταστήσουν τον ναυαγοσώστη; Να ελέγξουν τον εξοπλισμό του και τα πλωτά μέσα; Από που κι ως που; Με τι γνώσεις; Μπακαλοδουλειές με την ασφάλεια και τη ζωή των ανθρώπων.. Ντροπή.
Η παράγραφος θ του άρθρου 8 πρέπει να αφαιρεθεί! Ακυρώνει το ΠΔ71/2020 και την ανθρώπινη ζωή μαζί. Πώς γίνεται υπάλληλοι και επιχειρηματίες beachbar να αναλάβουν τέτοια ευθύνη χωρίς καμία εμπειρία ή γνώση; Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα.
Η ναυαγοσωστική κάλυψη δεν γίνεται να είναι μια επιπλέον ευθύνη αναρμόδιων επιχειρήσεων. Πως θα τρέξουν να βγάλουν άκρη, ποιος θα το πρωτοκάνει, δυσνόητο, παράλογο και έρχεται σε αντίθεση με το ΠΔ 71/2020. Η ασφάλεια των παιδιών μας δεν γίνεται να εξαρτάται από τέτοιες παρορμητικές μη τεχνοκρατικές διατάξεις. Η ανθρώπινη ζωή στην θάλασσα δεν είναι παιχνίδι, χρειάζεται προστασία και υπευθυνότητα!
Από που κι ως που να αναλάβουν οι παραχωρησιούχοι ενοικιαστές ομπρελοκαθισματων τους ναυαγοσώστες; Ας αναλάβουν και οι ναυαγοσωστικές τις ομπρέλες και τους καφέδες.. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Ανεύθυνο, περιττό, επικίνδυνο..
Τι δουλειά έχω εγώ και ο κάθε εγώ να βρω ναυαγοσώστη και όλον του τον εξοπλισμό… Δεν γίνεται να παίζουμε κορόνα γράμματα με τη ανθρώπινη ζωή. Αυτό είναι κάτι που δεν γίνεται να εφαρμοστεί, είναι τόσο επικίνδυνο.
Ένα άρθρο που βάζει την ανθρώπινη ζωή σε κίνδυνο. Δεν γίνεται να εφαρμοστεί από ανθρώπους που δεν έχουν καμία σχέση με τη ναυαγοσωστική, θα χαθεί κόσμος.
Εγώ πουλάω καφέδες και τοστ, τί δουλειά έχω με τους ναυαγοσώστες και την ασφάλεια του κόσμου; Απ’ όλες τις αλλαγές που μπορούσατε να κάνετε αποφασίσατε να αλλάξετε αυτό που έχει να κάνει με ανθρώπινες ζωές; Απαράδεκτο…
Η παράγραφος θ του άρθρου 8 πρέπει να αφαιρεθεί 100%!
Ακυρώνει το ΠΔ71/2020
Ακυρώνει την δουλειά που έχει γίνει από όλους τους φορεις τα τελευταία έτη και έχει φέρει ποσοστά ρεκόρ στην ναυαγοσωστικη κάλυψη στην Ελλάδα! Με ρεκόρ διασωσεων!
Ακυρώνει το υπουργείο ναυτιλιας
Ακυρώνει τις λιμενικες αρχές
ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ!!
Πως μπορεί ένα beach bar να αναλάβει την στελέχωση παραλιών με ναυαγοσώστες όταν δεν έχει εμπειρία, τεχνογνωσία και ανθρωπινο δυναμικο?
Πως ένας μπάρμαν η ένας υπεύθυνος μπαρ ή καντινας θα προσλάβει, ελέγξει, αντικαταστήσει στην ασθένεια έναν ναυαγοσωστη? Πως θα ελέγξει τον εξοπλισμό? Πως θα ελέγξει οτιδήποτε έχει να κάνει με την ναυαγοσωστική εφόσον δεν είναι η δουλειά του?? Και πολλά άλλα…
Πως γίνεται να παίζετε με την ανθρώπινη ζωή?
Και φυσικά δεν μπορεί έτσι κ αλλιώς να εφαρμοστεί, καθώς προκύπτουν τεράστια θέματα. Αλλά και μόνο η πρόθεση σας είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΎΠΟΠΤΗ!!
ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ
Διαχειριστές των παράλιων να είναι η Κτηματική και όχι οι δήμοι. Να εισπράτει το 100% των χρημάτων η Κτηματική Υπηρεσία, να διενεργεί τους διαγωνισμούς για την διαχείρηση του αιγιαλού, την καθαριότητα, την ναυαγοσωστική και για τα πάντα. Φτάνει ποια με την τοπική αυτοδιοίκηση . Ηλεκτρονικοί διαγωνισμοί, αδιάβλητοι και από την κτηματική υπηρεσία ΜΟΝΟ.
Να αφαιρεθεί από το άρθρο 8 η παράγραφος θ.
Πως θα προσλάβουμε εμείς ναυαγοσώστη? Ούτε τον ΚΑΔ στην εφορία δεν έχουμε, ούτε σχέση με το επάγγελμα.
Πως θα αγοράσουμε τον εξοπλισμό και πως θα τον συντηρούμε? Που θα βρούμε τα χρήματα για seatrack? Αυτά είναι δουλειά της πολιτείας όχι δικιά μας. Μήπως θέλετε να γίνουμε και λιμενική αστυνομία? Να βάλουμε στολές και να κυνηγάμε τα πλωτά? Ας κάνει η πολιτεία αυτά που πρέπει και μην προσπαθείτε να αποποιηθείτε ευθύνες. Αν οι δήμοι δεν θέλουν την ευθύνη της ναυαγοσωστικής να αποποιηθούν τις παραλίες και να μην ξανά ασχοληθούν. Που ξανά ακούστηκε να δίνετε μια τέτοια ευθύνη σε επιχειρήσεις που δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο. Αν πνίγουν άνθρωποι τι θα κάνουμε? Κοστολόγηση και πολιτική των δημάρχων δεν γίνεται με την ανθρώπινη ζωή .
..Και ένας γρήγορος υπολογισμός κόστους σε 150m2 natura(30%) με αντίτιμο μισθώματος 2023.
Τοποθετείς 12 Χ σετ 1ομπρελα 2 ξαπλώστρες (κλασικές παλαιού τύπου που είναι λίγο μικρότερες από τις ξύλινες Χ 4 ΜΗΝΕΣ.
Αν όντως υπάρχει νησί με τέτοια δυναμικότητα που να μπορείς να γεμίζεις Χ4 μηνες, που δεν υπάρχει αυτό.
Αν οντως Χ 4 μήνες οι καιρικές συνθήκες το επιτρέπουν.
1 τεμάχιο = Μίσθωμα + 1 εργαζόμενος + ΦΠΑ = 15,69 ευρω την ημέρα.
Και τώρα προσθέστε την φθορά εξοπλισμού + το ποσοστό κέρδους + την εφορία.
Πόσο πρέπει να χρεώνουμε το σετ δηλαδή ?
Για την παράγραφο θ.
Πως είναι δυνατόν σε ένα παραχωρησιούχο να φορτώνεται την ευθύνη της προστασίας της ανθρώπινης ζωής ;
Απαράδεκτο – ανήκουστο – επικίνδυνο
Αφαιρέστε το τώρα
ΑΡΘΡΟ 8 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ γ) περιορίζει την ανάπτυξη των ομπρελών, ξαπλωστρών και θαλάσσιων μέσων αναψυχής και λοιπών κινητών στοιχείων σε ποσοστό του εμβαδού της παραχωρούμενης έκτασης που δεν υπερβαίνει το εξήντα τοις εκατό (60%) ή το τριάντα τοις εκατό (30%), αν πρόκειται για προστατευόμενο αιγιαλό και παραλία της παρ. 1 του άρθρου 4, ώστε να διασφαλίζονται η διέλευση του κοινού κάθετα και παράλληλα προς τη θάλασσα και η ύπαρξη ελεύθερης ζώνης από την ακτογραμμή πλάτους τουλάχιστον τεσσάρων (4) μέτρων,
Σε natura Στα 150m2 τοποθετείς 10 ομπρέλοκαθισματα και πληρώνεις τα ιδια με αυτον που τοποθετεί 20.
Η κάλυψη πρέπει να είναι αν όχι στο 70% που ήταν παλιότερα τουλάχιστον στο 60%. Να υπάρχει όμως πραγματικός έλεγχος και άμεσες κυρώσεις από τις αρμόδιες αρχές.
Αν δεν υπήρχαν υπερβολές και καταχρηστικές συμπεριφορές απο συνάδελφους που δεν σέβονται τους συνανθρώπους μας άλλα και τη φύση την ιδια δεν θα υπήρχε αυτη η πόλωση.