21) Προτείνεται η υποβολή φορολογικών δηλώσεων αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Για όσους χρειάζεται η ηλεκτρονική δήλωση θα μπορεί να υποβάλλεται μέσω των ΚΕΠ ή μέσω λογιστικών / φοροτεχνικών γραφείων.

Συμφωνείτε με την εφαρμογή αυτού του μέτρου; Αν ναι ποια συνοδευτικά μέτρα κρίνετε αναγκαία για την απρόσκοπτη εφαρμογή του;

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 22:05 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ν. ΜΥΛΩΝΑΣ

    Συμφωνώ απόλυτα με το μέτρο της υποβολής φορολογικών δηλώσεων μέσω του taxisnet. Αλλωστε είναι κάτι που χρησιμοποιώ για όλες τις συναλλαγές μου με την εφορία εδώ και χρόνια.

    Για την περίπτωση των ΚΕΠ ή των λοιπών φορολογικών – φοροτεχνικών γραφείων δεν έχω άποψη.

    Σίγουρα πάντως να επιλεγεί τρόπος που θα αποσυμφορίσει τις εφορίες, ώστε και οι υπάλληλοι των, να έχουν τον απαραίτητο χρόνο για την πραγματοποίηση ελέγχων.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 22:52 | ΚΩΣΤΑΣ Δ. Κ.

    Να γίνεται ηλεκτρονική υποβολή Δηλώσεων (και από τα ίδια τα φυσικά πρόσωπα). Για τις επίμαχες αποδείξεις και τιμολόγια από τους ελεύθερους επαγγελματίες και επιτηδευματίες, να γίνει ειδικό έντυπο που θα δηλώνεται το όνομάτου ή ο κωδικός του, το ποσό και η ημερομηνία.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 21:05 | Γρηγόρης Τσακίρδαης

    ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.

    1. Σε συνέχεια σημερινού σχολίου/πρότασής μου σχετικού με τον περιορισμό της φοροδιαφυγής και της διαφθοράς, θέλω να συμπληρώσω ότι με την εφαρμογή των προτάσεών μου δεν θα χρειάζεται να υποβάλλουν οι φορολογούμενοι την ετήσια δήλωση φόρου εισοδήματος.

    2. Με την ηλεκτρονική παρακολούθηση όλων των εσόδων και εξόδων κάθε φορολογουμένου, το υπουργείο θα έχει στη διάθεσή του όλα τα στοιχεία της φορολογικής δήλωσης. Οπότε κατά την εκκαθάριση του φόρου εισοδήματος θα μπορεί να στέλνει την ανάλυση όλων των λεπτομερειών για την ενημέρωση και το αρχείο του φορολογουμένου.

    3. Στο σημείο που γράφω «να υπαβάλλονται ηλεκτρονικά οι αποδείξεις δαπανών» για όσες συναλλαγές δεν θα γίνονται με τη μαγνητική κάρτα μέσω τραπεζικού λογαριασμού, το εννοώ ως εξής: Οι πληρωμές θα γράφονται μία-μία απόδειξη με τον ΑΦΜ του συναλλασσομένου, τον αριθμό της απόδειξης της ταμ. μηχανής, το ποσό της συναλλαγής και την κατηγορία της δαπάνης, όπως:
    – Οικογενειακές δαπάνες
    – Αγορές ακινήτων
    – Αγορές οικιακού εξοπλισμού
    – Επισκευή κατοικίας
    – Ταξίδια – εκδρομές – διασκέδαση
    – Δωρεές σε φιλανθρωπικές οργανώσεις
    – Αμοιβές ιατρών – διαγνωστικές εξετάσεις – φάρμακα
    – Δαπάνες αγοράς, συντήρησης και κίνησης αυτοκινήτων
    – και άλλες κατηγορίες εξόδων που θα κριθούν αναγκαίες

    4. Την υποβολή των αποδείξεων για όσους φορολογουμένους δεν έχουν την δυνατότητα να την κάνουν μόνοι τους, θα μπορούν να την κάνουν τα ΚΕΠ ή λογιστικά γραφεία τα οποία – για τους φορολογουμένους πολύ χαμηλού εισοδήματος – θα εισπράττουν την αμοιβή τους όχι από τον φορολογούμενο αλλά από το το δημόσιο.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 20:56 | ΚΗΠΟΥΡΟΣ ΚΩΣΤΑΣ

    Συμφωνώ!

    Εννοείται βέβαια, οτι αφού οι δηλώσεις θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά, θα πρέπει σε εύλογο χρονικό διάστημα να απολυθούν και όσοι υπάλληλοι έχουν προσληφθεί στις εφορίες επί τούτου, και οτι μιας και έτσι θα υπάρξει μείωση του δημόσιου τομέα, θα υπάρξει αντίστοιχα και μείωση του φορολογίας μου.

    Αλλοιώς διαφωνώ!

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 20:33 | αχιλλέας

    ναι να γίνονται οι δηλώσεις μόνο ηλεκτρονικά επιτέλους έχουμε 2010.

    όσο για τα τιμολόγια των φοροτεχνικών ελέγχεται αν το υπουργείο εγκρίνει πιστοποιημένες πύλες εισαγωγής φορολογικών δηλώσεων.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 20:42 | Γρηγόρης Τσακίρδαης

    ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟς ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ.

    Είμαι συνταξιούχος λογιστής/φοροτεχνικός και θέλω να υποβάλλω μια πρόταση, η εφαρμογή της οποίας – ύστερα από λεπτομερέστερη μελέτη – θα μπορούσε να συμβάλλει στον περιορισμό της φοροδιαφυγής και της διαφθοράς.
    1. Οι πάσης φύσεως αμοιβές/έσοδα (μισθοί, επιδόματα, συμβατικές αμοιβές του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα, κέρδη από λαχεία, ΟΠΑΠ, καζίνα, αποζημιώσεις πάσης φύσεως κλπ, έσοδα από εμπορικές συναλλαγές, πωλήσεις περιουσιακών στοιχείων, μισθώματα) να κατατίθενται σε τραπεζικό λογαριασμό.
    2. Ο δικαιούχος (φυσικό ή νομικό πρόσωπο), να ενεργεί όλες τις πληρωμές του (προσωπικές και οικογενειακές δαπάνες, αγορές εμπορευμάτων, αγορές κινητών και ακινήτων, αμοιβές παροχής υπηρεσιών, λογ/σμοί ΔΕΚΟ, αγορές λαχείων, ΟΠΑΠ, δωρεών σε συγγενικά πρόσωπα και κοινωφελείς οργανισμούς, πληρωμές μισθωμάτων), με ειδική μαγνητική κάρτα η οποία θα χρεώνει τον προσωπικό λογαριασμό του και θα πιστώνει τον αντίστοιχο τραπεζικό λογαριασμό του αντισυμβαλλόμενου φυσικού ή νομικού προσώπου. Έτσι δεν θα είναι δυνατή η παραγωγή μαύρου χρήματος, ούτε υπερ/υποτιμολογήσεων στις συναλλαγές. Για τις πληρωμές αυτές δεν θα χρειάζεται να λαμβάνει αποδείξεις, αφού το υπουεγείο οικονομικών θα μπορεί να λαμβάνει αυτόματα/ηλεκτρονικά όλα τα στοιχεία των συναλλαγών, τα οποία στο τέλος του έτους θα αθροίζονται για τον ακριβή προσδιορισμό όλων των μεταβολών της περιουσίας κάθε φορολογουμένου, για τον υπολογισμό του αφορολογήτου ποσού βάσει δαπανών και οικογενειακής κατάστασης, καθώς και για τη συλλογή πλήθους στατιστικών στοιχείων χρήσιμων για υπολογισμούς βιοτικού επιπέδου και φοροδοτικής ικανότητας.
    3. Για τις δαπάνες του φορολογουμένου φυσικού προσώπου που η πληρωμή τους δεν είναι εύκολη με μαγνητική κάρτα, ο φορολογούμενος θα αναλαμβάνει από τον τραπεζικό λογαριασμό του, μετρητά και για αυτές τις δαπάνες θα υποχρεούται να προσκομίζει νόμιμες αποδείξεις πάνω στις οποίες θα φαίνεται ο ΑΦΜ του συναλλασσομένου οι οποίες αποδείξεις θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο υπουργείο οικονομικών, κατά τακτά χρονικά διαστήματα στη διάρκεια του έτους, (Π.Χ. τρίμηνο), οπότε θα ενσωματώνονται στις πληρωμές της παραγράφου 2 (μέσω του τραπεζικού λογαριασμού). Για τις περιπτώσεις μικροδαπανών που δεν θα προσκομίζει αποδείξει – για οποιοδήποτε λόγο – και για να υπάρχει κίνητρο ώστε αυτές να είναι ελάχιστες, θα πληρώνει ιδαίτερο φόρο (25% ή 30%) προκειμένου αυτός ο φόρος να αποτελέσει κίνητρο περιορισμού της δημιουργίας μαύρου χρήματος και για να αναπληρώνει τις απώλειες του δημοσίου από τον ΦΠΑ. Το υπουργείο οικονομικών θα είναι σε θέση να γνωρίζει το ύψος αυτών των δαπανών και έτσι θα ελέγχει ενδεχόμενες περιπτώσεις διαφθοράς, επιβάλλοντας μεγαλύτερους φόρους για τις περιπτώσεις μεγάλων αδικαιολόγητων ποσών.
    4. Με τα πιο πάνω μέτρα τα οποία σίγουρα θα πρέπει να μελετηθούν από ειδικούς επιστήμονες (που όμως δεν θα τους δωθεί η δυνατότητα να κωλυσιεργήσουν), πιστεύω ότι μπορεί να περιορισθεί σε μέγιστο βαθμό τόσο η φοροδιαφυγή όσο και η διαφθορά. Αν κάποιος σκεφθεί ότι «αυτά δεν είναι εφαρμόσιμα» μπορώ να τον διαψεύσω θέτοντας άμεσα (από 1/1/2010) στη διάθεση του υπουργείου οικονομικών την εφαρμογή του οικογενειακού μου προϋπολογισμού, σύμφωνα με όσα περιγράφω πιο πάνω.
    5. Οι τράπαζες – ή κάποιες τράπεζες – θα χρειασθεί να προσφέρουν σημαντικό ρόλο στην εφαρμογή των μέτρων αυτών, πιστεύω χωρίς βαρύ κόστος, όμως θα έχουν και το όφελος της μείωσης του κόστους καταμέτρησης χαρτονομισμάτων, γιατί σήμερα απασχολούν ικανό αριθμό υπαλλήλων για τη διαδικασία αυτή. Ακόμη πιστεύω θα περιορισθεί και η κυκλοφορία πλαστών τραπεζογραμματίων, λόγω του ότι περισσότερες συναλλαγές θα γίνονται ηλεκτρονικά. Θα πρέπει να αποκτήσουν δυνατότητα ηλεκτρονικών συναλλαγών (η τουλάχιστον να έχουν φορολογικές ταμειακές μηχανές), ακόμη και τα περίπτερα και οι υπαίθριοι καστανάδες και κουλουρτζήδες. Αν όχι οι καταναλωτές θα πληρώνουν το ιδιαίτερο φόρο της πιο πάνω παραγράφου 3.
    28/12/2009

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 20:59 | ΙΑΚΩΒΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Διαφωνώ,διότι έτσι υποχρεώνετε τον κόσμο να πληρώνει λογιστές,να
    κάνει λάθη και στο κάτω κάτω δεν έχουν όλοι πρόσβαση σε υπολογιστή.
    Νομίζω ότι πρέπει να ειναι προεραιτικό.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 19:04 | ΠΡΟΥΝΤΖΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΤΗΝ ΑΜΟΙΒΗ ΤΩΝ ΛΟΓΙΣΤΩΝ ΝΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΗ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΩΝ ΔΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΤΑ ΑΧΕΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΕΙΠΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΩΣΤΑ ΚΥΡΟΣ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗ (ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΝΑΛΑΓΕΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΩΝ ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΛΑΒΕΤΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΙΝ.)

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 19:01 | γρηγορης σονιδης

    γιατι δε γινεται αμεσως απο φετος για παραδειγμα και αν οχι φετο τοτε του χρονου.ξερετε κατι πολλα λεμε οτι πρεπει ναγινουν και μενουμε ολοι στο διαλογο και στο τελος τιποτα.οι φορολογουμενοι που δε μπορουν να χρεισοιμοποιησουν υ/η,μπορουν να πανε σε γραφεια που μπορουν,ετσι και αλλιως πληρωνουν λογιστη.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 18:34 | θεοχαρης Μιχαλοπουλος

    συμφωνω με εξαιρεση τα φοροτεχνικα γραφεια .

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 18:16 | Stamatis Giannoulis

    Σχετικά με την υποχρεωτική δήλωση μέσω Internet..
    Θεωρώ αυτονόητο ότι τα ηλεκτρονικά μέσα επιβάλλονται και κυριαρχούν με την αξία τους και όχι με την υποχρέωση χιλιάδων πολιτών που δεν είναι εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο να καταφεύγουν σε ουρές ΚΕΠ ή κερδοσκόπους σπου εκδώσαν ήδη τιμολόγιο….
    http://www.opengov.gr/minfin/?option=comment_view&comment_id=6990

    Αναγνωρίζω ότι οι data entry υπάλληλοι θα μπορούσαν να κάνουν διασταυρώσεις αντί για εισαγωγές δεδομένων αλλά η πρόταση επιβαρύνει τους ήδη αδύναμους.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 17:18 | Σ. ΚΑΚΑΜΠΟΥΡΑΣ

    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΙΔΕΑ ΑΡΚΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΥΤΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΗ,ΩΣΤΕ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Η’ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΟΥ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ.
    ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΩΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΥΙΟΘΕΤΗΘΕΙ,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑΥΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΤΡΑΠΕΙ Η ΔΗΛΩΣΗ ΨΕΥΔΩΝ Η’ ΛΑΘΕΜΕΝΩΝ ΠΟΣΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 17:37 | Cristina Balan

    Είμαι οικονομολόγος και λογιστής φοροτεχνικός. Είναι καλά να υποβάλονται μεσω Internet οι δηλώσεις. Αποκληστικά μόνο αν οι λογιστές θα επιβαρύνουν τους πολίτες με 10 ευρω ανα πινακα που συμπληρώνουν στη δήλωση.

  • Οι εισηγήσεις είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Η ολοκληρωμένη μηχανογράφηση και η ηλεκτρονική αποτύπωση της εικόνας του κάθε φορολογούμενου πολίτη παρέχει όλα εκείνα τα πλεονεκτήματα προκειμένου να ασκείται καλύτερος έλεγχος και να δημιουργηθεί μια «πλατφόρμα» που θα επιτρέπει, μεσοπρόθεσμα, την μείωση του επιπέδου φοροδιαφυγής.

    Ωστόσο, το ζητούμενο δεν πρέπει να είναι μόνο η φοροδιαφυγή.Η μηχανογράφηση και η χρήση υπηρεσιών που προσφέρονται από λογιστικά γραφεία θα πρέπει να συνοδεύονται από τη δέσμευση της Κυβέρνησης να ΜΕΙΩΣΕΙ -άμεσα και σε σημαντικό βαθμό- τον αριθμό των ατόμων που εργάζονται σε ΔΟΥ και άλλες σχετικές οικονομικές υπηρεσίες αφού πλέον δεν θα έχουν αντικείμενο.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 15:01 | Μιχάλης Φ.

    Συμφωνώ, πρέπει όμως να υποστηριχθεί και από τα ΚΕΠ και με απλή συμπλήρωση και υποβολή φόρμας μέσω διαδικτύου.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 15:04 | Γιάγκος Χαραλάμπους

    Η υποβολή δηλώσεων με ηλεκτρονικό τρόπο είναι σε σωστή κατεύθυνση. Πρέπει όμως να υπάρξει μια αναδιοργάνωση από τις εφορείες. Παράδειγμα στην Αγγλία λειτουργούν σε μεγάλα super markets το Σάββατο γραφεία εξυπηρέτησης φορολογουμένων. Τα ΚΕΠ να λειτουργούν και Σαββοτο-Κυριάκα.
    Το κόστος συμπλήρωσης των δηλώσεων από τα Λογιστικά και Φορολογικά Γραφεία να είναι ελεγχόμενο.
    Η διαδικασία αυτή θα γίνει αποδεκτή από τους πολίτες άν παράλληλα μειωθεί και το κόστος λειτουργίας βεβαίωσης και είσπραξης φόρων που σαν αποτέλεσμα θα έχει και την μείωση των συντελεστών επιβάρυνσης της φορολογίας.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 14:26 | Ελευθερία Αυγέρη

    ασφαλώς και αυτό πρέπει να γίνει, αλλά απαιτείται απλούστευση της δήλωσης για να μην επιβαρύνετε και άλλο το κάθε φυσικό πρόσωπο πληρώνοντας λογιστές κλπ.
    θα πρέπει να φροντίσει το κράτος για τους ανθρώπους που δεν θα μπορούν να επικοινωνούν ηλεκτρονικά μαζί του και το πως θα γίνει αυτό είναι το δύσκολο. Λέγοντας στο συνταξιούχο των 300 ευρώ δώσε τα 100 στο λογιστή για να μπορεί να επικοινωνεί ηλεκτρονικά με την εφορία?
    ή λέγοντάς του να τσακώνεται στις ουρές των κΕΠ?
    είναι θέμα, για να μην καταλήξουμε κατά τα γνωστά, την άνεση του δημοσίου να την πληρώσει ο άτυχος πολίτης.

    επίσης, τι θα γίνει με τα λάθη που σίγουρα θα γίνουν και που πάλι τα πληρώνει ο άτυχος πολίτης, όποιος και να τα κάνει.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 13:24 | Nikos Michos

    Η μεσω internet υποβολή της ΦΔ όπως είναι σήμερα αποτελεί ότι καλλίτερο για τους φοροφυγάδες.Η διαδυκτιακή υποβολή είναι λύση και συμβάλλει στην σύλληψη της φορολογητέας ύλης μόνο όταν όλο το οικονομικό σύτημα ψηφιοποιηθεί. Και τι έννοώ; Καθε δηλούμενο ποσό ή κωδικός να υπάρχει δυνατότητα στα ελεγκτικά όργανα να το διασταυρώνουν αμέσως μεσω link στην αντίστοιχη βάση του φορέα στον οποιο αναφέρεται ότι πραγματοποιήθηκε η συναλλαγή και προέκυψαν τα δηλούμενα ποσά. πχ δηλώνονται ιατρικες δαπάνες χχχ ποσού με πέντε αποδέιξεις, έχει τη δυνατότητα ο ελεγκτής χωρίς να ενοχληθεί ο φορολογούμενος να διασταυρώσει αν πράγματι υπάρχουν και έχουν καταχωρηθεί στη μερίδα του ιατρού αυτές; Έστω ότι δηλώνονται ασφάλιστρα ψ ποσού υπάρχει δυνατότητα ελέγχου της ασφαλιστικής μερίδας του φορολογουμένου στην ασφαλιστική Εταιρία του.
    Από τα παραπάνω είναι φανερό ότι η διαδικτυακή υποβολή των ΦΔ είναι μια ελκυστική και μη γραφεικρατική διαδικασία αλλά απαιτεί πριν εφαρμοστεί μια σχεδόν ολοκληρωτική δικτύωση των οικονομικών συναλλαγών και διαφοερτική οργάνωση αναφοράς στα φορολογικά και οικονομούντα υποκείμενα φυσικά και νομικά πρόσωπα όπως η αποκτηση ενός και μοναδικού αναφοράς ή ταυτοποίησης με βαθος χρόνου 50 ή 100 χρόνων και εύρος τουλάχιστον πενταπλάσιο ή δεκαπλάσιο των σημερινών προσώπων φυσικών ή νομικών που δραστηριοποιούνται στην χώρα μας.
    Η ηλεκτρονική δήλωση γίνεται κυρίως ή για αποφυγή ταλαιπωρίας στα γκισε της εφορίας ή στα γραφεία των λογιστών ή για λόγους φοροκλοπής. Αυτά μπορούν να αποφευχθούν σε μεγάλο βαθμό χωρίς εξαλειψη βέβαια με απλοποίηση των εντύπων και ορολογιών του φορολογικου συστήματος και αποστολή μέσω συστημένου ταχυδρομείου ή εγκατάσταση ειδικών μηχανημάτων παραλαβής φακέλων ΦΔή φορολογικών στοιχείων με ειδικές λειτουργίες σε καιρια σημεία πόλεων και χωριών. Αυτό αφήνεται στην κρίση των ειδικών και ανάλογα με το κόστος και τον χρόνο εάν συμφέρει η ψηφιοποιήση των συναλλαγών ή εγκατάσταση μηχανημάτων. Ούτως ή άλλως η απλοποίηση των εντύπων και των ορων βοηθά και τα δύο συστήματα.
    ΥΓ
    Η ολοκληρωτική ψηφιοποιηση των συναλλαγών περιλαμβάνει και τις διεπειχειρησικές-επαγγελματικές συναλλαγές (Τιμολόγια Πωλήσεων και
    Αποδείξεις Υπηρεσιών κατά την στιγμή της έκδοσης των, η τεχνολογία σήμερα τουλάχιστον υπάρχει και δικαιολογίες των επιχειρηματιών και ελευθέρων επαγγελματιών δεν στέκουν αν και δεν κατανοώ την εμμονή στη διάκριση σε «αποδειξη» και «τιμολόγιο» μήπως και στα δύο δεν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ πχ Ο αριθμός τιμολογίου/απόδειξης να λαμβάνεται από ενιαιο σύστημα αριθμησης και παρακολούθησης της Κρατικής Οικονομικής Υπηρεσίας

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 12:30 | George 33

    Πρέπει να γίνει η αλλαγή τώρα και όλα να μετατραπούν ηλεκτρονικά (αργά η γρήγορα θα γίνει). Είναι ευκαιρία για να υπάρχει αμεσότητα αρκεί να υπάρχουν πολλοί έλεγχοι.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 12:23 | Γιάννης Λειβαδίτης

    Σωστό αν και όλοι οι φορολογούμενοι δεν είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν ΗΥ.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 12:24 | Apostolos Lerios

    Simfono.

    Mono na ehetai ip’opsin oti tha hriazetai stelehosi ipiresion gia na voithisoun to kosmo na metavei apo to hartomani sto diadiktio — kai merika koinonika stromata (ftohoi, ilikiomenoi) tha hriastoun extra voithia monima (ohi apla metavatika).

    Sigkekrimeni protasi: gia na apofigetai DOS (denial of service) logo ipervolikis hrisis ton servers (kathos kai ipervoliko arithmo tilefonimaton gia voithia) tis meres prin tin prothesmia katavolis ton diloseon, epilekste diaforetikes imerominies gia diaforetous forologoumenous. Logou hari, ean to AFM teleionei se 0-4, i dilosi prepei na kavlithei os tis 15.12, ean 5-9 os tis 30.12; kai to epomeno etos, anapoda (0-4 os 30.12, 5-9 os 15.12).

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 12:34 | Μενέλαος Κωνσταντάκος

    Οχι. Το κράτος μπορεί να αναθέσει στο ΚΕΠ ή στους υπαλλήλους του να κάνουν τη δουλειά της ηλεκτρονικής επεξεργασίας των δηλώσεων.
    Η ταχυδρομική αποστολή είναι η πλέον εξυπηρετική και γρήγορη λύση. Η ηλεκτρονική υποβολή μπορεί να παραμείνει προαιρετική.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 10:26 | Ιόλη Χριστοπούλου

    Η ηλεκτρονική υποβολή θα είναι χρήσιμη αλλά δεν μπορεί να είναι υποχρεωτική σε μία χώρα που πολλοί πολίτες δεν είναι ακόμα εξοικειωμένοι και δεν εμπιστεύονται την τεχνολογία.
    Επίσης, αν πρέπει να συγκεντρώνουμε αποδείξεις πώς θα τις υποβάλουμε ηλεκτρονικά; Θα υποχρεωθούν όλοι οι πολίτες να αγοράσουν scanner; Το μέτρο είναι καλό σαν ιδέα αλλά στις λεπτομέρειες είναι που θα κριθεί η επιτυχία του.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 10:21 | S.D.TSAMAIDIS

    Σωστό άρθρο, αλλά οπωσδήποτε και μέσω ΚΕΠ

  • Συμφωνώ

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 07:03 | Βασίλης Καραβίτης

    Συμφωνώ. Η γραφειοκρατία πρέπει να ελαττωθεί πάσει θυσία.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 04:14 | ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

    Ο ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΛΟΠΟΙΗΘΗ.

    ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΝΤΩΣ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ.

    ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ, ΕΝΑΣ ΜΕΣΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΛΥΚΕΙΟΥ,

    1.ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ ΣΤΟ ΚΕΠ Η ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΛΟΓΙΣΤΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΕΙ ΔΗΛΩΣΗ.

    2.ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ ΣΤΟΝ ΑΠΛΟ ΠΟΛΙΤΗ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΤΩΧΑ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΠΑΛΙ ΤΙ ΑΥΤΑ ΛΕΓΟΥΝ.
    ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΤΑΧΘΟΥΝ ΑΠΟ ΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΗ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΝΟΕΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΛΟΓΙΣΤΗΣ.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 00:10 | ΠΔ

    Συμφωνώ με το μέτρο ειδικά αν συνδυαστεί με προσυμπληρωμένες φόρμες για κάποιες κατηγοριες όπως συνταξιούχοι που δεν αναμένεται να έχουν εύκολή πρόσβαση στο ΤΑΧΙΣ και να μην επιβαρυνθούν με το κόστος λογιστή. Η ηλεκτρονική διασταύρωση των στοιχείων με άλλες βάσεις όπως του κτηματολογίου είναι αναγκαία

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 00:46 | Αθανάσιος Αντωνίου

    συμφωνώ, αλλά κλίτερο θα ήταν να επιμηκυνθεί η διάρκει υποβολής των δηλώσεων έτσι ώστε όσοι δέν εχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο να τις υποβάλουν οι ΔΟΥ παρουσία του ενδιαφερομένου
    τα λογιστικά γραφεία θα βρούν ευκαιρία να αυξήσουν τις απαιτήσεις τους σε βάρος των φορολογουμένων

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 00:45 | ΠΑΣΙΠΟΥΛΑΡΙΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

    ΟΧΙ ΑΠΟΚΛΗΣΤΙΚΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΥΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ.

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 23:07 | Πάνος

    Συμφωνώ απόλυτα με την καθιέρωση της ηλεκτρονικής (μέρω internet) υποβολής των δηλώσεων. Αυτό μάλιστα μπορεί να γίνει με μιά απλουστευμένη μορφή (forma) που να είναι τόσο απλή ώστε να μπορεί να τη συμπληρώνει ο καθένας

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 21:30 | ΜΑΝΩΛΗΣ

    ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΕΣΟ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟΥ .ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ Η ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 21:20 | ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

    Η υποβολή θα πρέπει να γίνεται μόνο με ηλεκτρονικό τρόπο, κυρίως μέσω πιστοποιημένων λογιστικών γραφείων. Για την ασφαλή μάλιστα αποστολή των στοιχείων προτείνω, πέρα του εκκαθαστικού σημειώματος να αποστέλλεται αντίγραφο (αποτύπωση της φορολογικής δήλωσης σε χαρτί), ώστε να εξοικονομηθεί χρόνος σε επικυρώσεις, υπεύθ.δηλώσεις και αμφισβητήσεις των φορολογουμένων για τα ηλεκτρονικά υποβαλλόμενα στοιχεία.
    Εφόσον υποβάλλονται και αποδείξεις δαπανών να συνυποβάλλεται ηλεκτρονικά κατάσταση για καθεμία απόδειξη με την ημερομηνία, επωνυμία, αριθ. απόδειξης, ΑΦΜ και ποσό.
    θα ήταν πολύ χρήσιμο οι αποδείξεις των δαπανών να υποβάλονται σε ειδικό ηλεκτρονικό πρόγραμμα, όπου με των καταχώριση του Α.Φ.Μ. να εμφανίζεται-επαληθεύεται η επωνυμία.

  • Να μπορεί ο καθένας να υποβάλλει φορολογική δήλωση και μέσω ΚΕΠ και εφορία και internet και στα Λογιστικά Γραφεία. Περισσότερες επιλογές για κατανομή της εργασίας.

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 20:02 | ΧΑΡΗΣ

    πολυ καλη προταση

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 19:01 | Dinos Arvanitis

    Δεν καταλαβαίνω τι κερδίζει το κράτος η ο φορολογούμενος με αυτό. Γιατί να γίνει υποχρεωτικό? Εάν κάποιος δεν μπορέι να έχει Internet η λογιστή (ούτε μπορούμε να υποχρεώσουμε ένα συνταξιούχο να έχει Internet η να πληρώνει λογιστή), τώρα πηγαίνει στην Εφορία. Δηλαδή εαν φάει το πρωινό του στο ΚΕΠ αντί για την εφορία ποιά θα είναι η διαφορά?
    Θα του συμπεριφερθούν καλύτερα ίσως, αλλά αυτό είναι άσχετο θέμα. Ακόμα λιγότερη δουλεία για του κηφήνες της εφορίας και ακόμη περισσότερη για τους συμβασιούχους των ΚΕΠ, που εργάζονται αποδοτικότερα, πιο ευσυνείδητα και συμπεριφέρονται καλύτερα ακριβώς επειδή είναι συμβωασιούχοι?

    Πέρα απ’αυτό ελπίζω ότι έχει διατυπωθέι λάθος το ερώτημα και εξυπακούεται ότι θα μπορέι κανείς να κάνει την δήλωση απο το taxisnet όπως μέχρι τώρα χωρίς να μεσολαβεί ΚΕΠ η λογιστής.

    Θα πρέπει επίσης να δοθεί η δυνατότητα όλα τα σχετικά δικαιολογητικά να μπορούν να υποβληθούν επίσης ηλεκτρονικά, όπως είχε γίνει για το κτηματολόγιο με scanning and email. Όπως είναι τώρα, πολλοί φορολογούμενοι που έχουν επιστροφές, ξέρουν ότι έτσι κι αλλίως πρέπει να πάνε στην εφορία να υποβαλλουν τα δικαιολογητικά για να πάρουν την επιστροφή, επομένως όχι απλώς δεν κερδίζουν τίποτα εαν κάνουν την δήλωση απο το Taxis, αλλά θα πάρουν και την επιστροφή αργότερα

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 18:47 | γεωργιοσ

    πολυ καλη προταση και νομιζω θα βοηθησει την καλη λειτουργια των ΔΟΥ

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 18:31 | lina

    Πιστέυω ότι δεν πρέπει να προσπαθούμε στην Ελλάδα να ανακαλύψουμε τον τροχό, με την έννοια ότι αρκεί να κάνουμε ότι κάνουν εδώ και δεκαετίες στις υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε. Δηλαδή, ΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΜΙΣΘΩΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ προεκτύωση φορολ. δηλώσεων ή ηλεκτρονική αποστολή τους σε e-mails των φορολογούμενων, ‘οπου οι φορολογούμενοι απλώς αποδέχονται τα ποσά που αναγράφονται-είτε γραπτά είτε ηλεκτρονικά-, και αν υπάρχουν διαφωνίες τηλεφωνικά ο φορολογούμενος λαμβάνει οδηγίες για να κάνει ηλεκτρονικά ή μέσω ΚΕΠ τις αλλαγές που χρειάζονται. Το ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΜΕ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΜΙΣΘΩΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΣΕ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 18:04 | γεωργιοσ

    πολυ καλη προταση

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 18:44 | E. Π.

    Στις δηλώσεις μέσω ΚΕΠ λέμε ναι
    Στις δηλώσεις μέσω taxisnet επίσης.
    Στις δηλώσεις μέρω λογιστικών γραφείων προφανώς οχι.
    Είναι υποχρέωση του κράτους να βοηθήσει τους πολίτες να υποβάλουν τις δηλώσεις τους κι όχι να τους δημιουργήσει επιπρόσθετα (μαύρα) έξοδα.

  • Δεν καταλαβαίνω το εξής:
    Γιατί η ηλεκτρονική δήλωση να γίνεται μόνο μέσω ΚΕΠ ή λογιστικών γραφείων;
    Ο πατέρας μου είναι 70 ετών,αν δεν είχε εμένα πριν κάποιους μήνες να του διορθώσει διαδικτυακά το Ε9, θα ήταν αναγκασμένος να προστρέξει σε κάποιον λογιστή και να χρεωθεί 20-50 ευρώ.
    Ο πατέρας μου αντικειμενικά όπως και η γενιά των 50 και άνω δεν μπορούν να κάνουν φορολογική δήλωση ηλεκτρονικά μόνοι τους. Θα πάνε άραγε στο ΚΕΠ να καταχωρούν μία μία τις πληροφορίες στο ηλεκτρονικό σύστημα;Έχετε συνηδειτοποιήσει τί αδιαχώρητο θα δημιουργηθεί στα ΚΕΠ;
    Γιατί λοιπόν θα αναγκαστούν να καταφύγουν σε λογιστή για να μπορέσουν να υποβάλουν τη δήλωσή τους;
    Επιπλέον, θα σταματήσει η εφορία την αποστολή χιλιάδων τόνων χαρτιού (έντυπα φορολογικής δήλωσης) που κοστίζουν μεγάλα ποσά στον κρατικό προϋπολογισμό;
    Και η μεγαλύτερη ερώτηση κλειδί: Αν κάποιος πάει σε λογιστή για να υποβάλει τη φορολογική δήλωση, η υποβολή έχει την ψηφιακή υπογραφή του λογιστή και έχει σφάλματα που οδηγούν σε πρόστιμο από την εφορία, θα πληρώσει το πρόστιμο ο φορολογούμενος ή ο λογιστής;;;;;;; Γιατί αν του πείτε «πήγαινε σε λογιστή» θα πρέπει να του εξασφαλίσετε ότι θα φταίει άλλος κι όχι αυτός…

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 15:40 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΡΓΥΡΙΟΥ

    Η υποβολή της Φορολογικής Δήλωσης να γίνεται προαιρετικά με Ηλεκτρονικό τρόπο από όσους είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτιο.
    Ολοι οι άλλοι να μπορούν να υποβάλουν με τον κλασικό μέχρι τώρα τρόπο.
    (Ο ηλεκτρονικός τρόπος μας μάρανε)
    Οχι αναγκαστικά από τα ΚΕΠ γιατί θα δημιουργηθεί χαμός.
    Πιστεύει κανείς ότι θα μπορέσουν τα ΚΕΠ να ανταποκριθούν ????
    Ούτε πάλι μέσω των Λογιστικών γραφείων, έχει σκεφθεί κάποιος πόσο θα κοστίζει η σύνταξη μίας Φορολογικής Δήλωσης ????
    Σίγουρα μερικά κατοστάρικα, η πρόταση αυτή μάλλον από Λογιστές έγινε……..

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 02:24 | ΒΑΡΟΥΧΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ

    ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ Φ.Δ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ 2010..ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 02:57 | ΒΑΡΟΥΧΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ

    ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΙΧΥΣΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ Φ.Δ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ 2010..ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 01:48 | ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΟΓΙΣΤΗΣ

    ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ:

    ΘΕΩΡΩ ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΤΟ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Η Υ Π Ο Χ Ρ Ε Ω Τ Ι Κ Η ΥΠΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΜΕΣΩ INTERNET KAI M O N O MEΣΩ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ,ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΨΗΦΙΑΚΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΛΟΓΙΣΤΗ ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΔΥΣΧΕΡΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΗΣ.ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΔΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΛΕΙΦΘΕΙ ΩΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΚΛΑΔΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΟΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ THN ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΩΣΤΕ Ο ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΝΑ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΑ ΤΕΚΜΑΡΤΟ ΠΟΣΟ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ (Ε1, Ε1+Ε9,Ε1+Ε2+Ε9 ΚΛΠ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΑΡΙΘΜΟΥ ΑΚΙΝΗΤΩΝ)ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΑ.ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ ΠΟΥ ΧΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΛΟΓΙΣΤΩΝ .ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΩΝ ΕΦΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥΣ.

    ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΜΕ ΤΟ TAXISNET ΩΣΤΕ ΚΑΘΕ ΑΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΠΟΚΤΙΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΥΤΟΜΑΤΑ. Ο ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΛΙΤΩΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΕΚ ΝΕΟΥ Ε9 ΕΦ ΟΣΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΛΛΑΓΕΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΛΟΓΙΣΤΗ.Μ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΑ ΥΛΗ.

    ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΝΟΙΚΙΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΘΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟΥ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΤΗ ΚΑΙ ΕΚΜΙΣΘΩΤΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΑ ΠΟΣΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑ Η ΔΑΠΑΝΗ.(ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΟ)

    ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ ΤΥΧΟΝ ΜΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΜΙΣΘΟΥΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ Η MHNIAIA ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΝΑ ΚΑΤΑΧΩΡΕΙΤΑΙ ΣΕ ΦΟΡΜΑ ΣTO SITE ΤΟΥ ΙΚΑ ΔΙΑΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ TAXIS ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΤΑ ΠΟΣΑ ΑΠΟ ΜΙΣΘΩΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΣΑ ΤΟΥ ΦΜΥ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΕ ΚΙ ΑΠΕΔΩΣΕ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ. ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ Φ.Μ.Υ.

  • 27 Δεκεμβρίου 2009, 00:03 | νικοσ

    Η ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΙΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ.
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΦΑΛΕΙΣ.

  • 26 Δεκεμβρίου 2009, 23:49 | ΤΑΤΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Κύριε υπουργέ,
    για αυτούς που δεν είναι πιστοποιημένοι να μπορούν από το ΚΕΠ ή από λογιστικα γραφεία. Οι πιστοποιημένοι από το ΤΑΧΙS όπως γίνεται τώρα.
    Η πλήρη μηχανογράφηση είναι απαραίτητη.

  • 26 Δεκεμβρίου 2009, 23:19 | ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ

    ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΙ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΔΙΚΛΕΙΔΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ( ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΠΤΙΚΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ).
    ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΟΥ
    ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΙΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΙΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΩΝ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ ΦΟΡΟΥ.

  • 26 Δεκεμβρίου 2009, 22:23 | ΚΑΤΡΑΝΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ, ΑΦΟΥ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΠΟΙΟΙ ΥΠΟΧΡΕΟΙ ΘΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΟΡΙΟΥ.

  • 26 Δεκεμβρίου 2009, 22:36 | ΝΙΚΟΛΙΑ

    H δηλωση μονο μεσο υπολογιστη οχι ομως μονο απο τα κεπ και λογιστες.Απλοποιηση της δηλωσης ετσι ωστε να το καλει ο απλος πολιτης μονος του.Δεν φανταζεστε ποσο καλυτερα ξερουν οι πολιτες υπολογιστες.
    Παντος πολυ καλυτερα απο τους πιο πολλους εφοριακους που τους χρυσοπληρωνετε και εκβιαζουν τα lamogia.