- Συμφωνείτε και αν ναι κάτω από ποιες προϋποθέσεις το μέτρο αυτό θα είναι αποδοτικό και δίκαιο;
Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα6) Προτείνεται η φορολόγηση της υπεραξίας από βραχυχρόνιες χρηματιστηριακές συναλλαγές με συμψηφισμό των ζημιών.
6) Προτείνεται η φορολόγηση της υπεραξίας από βραχυχρόνιες χρηματιστηριακές συναλλαγές με συμψηφισμό των ζημιών.
- 251 Σχόλια26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχους
- 2.545 ΣχόλιαΓενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
- 146 Σχόλια27) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν επίσης έμφαση σε αποκεντρωμένα φορολογικά έσοδα υπέρ της τοπικής αυτοδιοίκησης
- 200 Σχόλια21) Προτείνεται η υποβολή φορολογικών δηλώσεων αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Για όσους χρειάζεται η ηλεκτρονική δήλωση θα μπορεί να υποβάλλεται μέσω των ΚΕΠ ή μέσω λογιστικών / φοροτεχνικών γραφείων.
- 133 Σχόλια22) Για όσους φορολογούμενους έχουν εισοδήματα αποκλειστικά από μισθωτές υπηρεσίες προτείνεται η αποστολή από το Υπουργείο Οικονομικών προσυμπληρωμένης δήλωσης και η απαλλαγή της υποχρέωσης του φορολογούμενου να υποβάλλει δήλωση εφόσον συμφωνεί με τα στοιχεία της προσυμπληρωμένης δήλωσης.
- 112 Σχόλια23) Προτείνεται η επέκταση των συναλλαγών των πολιτών με τις ΔΟΥ μέσω διαδικτύου καθώς και η εξυπηρέτησή τους από σημεία εξυπηρέτησης εκτός ΔΟΥ.
- 187 Σχόλια24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;
- 128 Σχόλια25) Ποιες άλλες διαδικασίες που προβλέπονται για τη συμμόρφωση προς τη φορολογική νομοθεσία πιστεύετε ότι θα μπορούσαν να καταργηθούν ή να απλοποιηθούν χωρίς κίνδυνο απώλειας φορολογικών εσόδων για το δημόσιο;
- 501 ΣχόλιαΝομοθετικά Μέτρα για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής / Εισαγωγή
- 287 Σχόλια15) Προτείνεται η πληρέστερη καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων του φορολογούμενου στη φορολογική δήλωση έτσι ώστε να υπάρχει μια συνολική εικόνα της οικονομικής του κατάστασης.
- 210 Σχόλια16) Προτείνεται η διεξαγωγή των εμπορικών συναλλαγών από μια αξία και άνω, αποκλειστικά με χρέωση / πίστωση επαγγελματικών τραπεζικών λογαριασμών ανοικτών στη πρόσβαση των φορολογικών υπηρεσιών.
- 91 Σχόλια17) Προτείνεται η επιβολή επιπλέον φορολογίας στις συναλλαγές με εξωχώριες (off shore) εταιρείες.
- 34 Σχόλια18) Προτείνεται η επιβολή νέων ρυθμίσεων για τις ενδοομιλικές συναλλαγές.
- 739 Σχόλια19) Επισημαίνεται ότι το προαναφερθέν μέτρο για την επέκταση των εκπτώσεων από το φορολογητέο εισόδημα φυσικών προσώπων ποσών βάσει αποδείξεων αγορών, έχει επίσης ως στόχο τον περιορισμό της φοροδιαφυγής.
- 261 Σχόλια20 Προτείνεται η δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο των εισοδημάτων που δηλώνονται από ελεύθερα επαγγέλματα και επιχειρήσεις στο βαθμό που αυτό θα κριθεί αποδεκτό από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
- 144 Σχόλια11) Προτείνεται η διαφοροποίηση των συντελεστών φορολόγησης των διανεμόμενων και των αδιανέμητων κερδών.
- 118 Σχόλια12) Ποιες από τις ισχύουσες φοροαπαλλαγές προς επιχειρήσεις πρέπει να καταργηθούν;
- 107 Σχόλια13) Προτείνεται η σταδιακή κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και η ενσωμάτωση των απαραίτητων διατάξεων στη φορολογία εισοδήματος.
- 152 Σχόλια14) Προτείνεται η επανεξέταση του ειδικού καθεστώτος φορολόγησης των ενοικίων των ιερών ναών, μονών, κοινωφελών ιδρυμάτων κλπ.
- 671 Σχόλια7) Προτείνεται η κατάργηση του ΕΤΑΚ και η αντικατάστασή του με προοδευτική φορολόγηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας.
- 312 Σχόλια8) Προτείνεται η επαναφορά του φόρου κληρονομιάς και των γονικών παροχών με υψηλότερο αφορολόγητο.
- 338 Σχόλια9) Ποιους από τους ισχύοντες φόρους στα ακίνητα θεωρείτε άδικους ή αναποτελεσματικούς; Γενικότερα ποιες αλλαγές θα προτείνατε στο σύστημα φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας;
- 170 Σχόλια10) Προτείνεται η αποτελεσματική φορολόγηση των ακινήτων που ανήκουν σε εξωχώριες (offshore) εταιρείες.
- 1.713 Σχόλια1) Προτείνεται μια ενιαία, προοδευτική, τιμαριθμοποιημένη φορολογική κλίμακα για όλα τα εισοδήματα.
- 1.993 Σχόλια2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
- 412 Σχόλια3) Προτείνεται η κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης των μερισμάτων από μετοχές και των διανεμόμενων σε φυσικά πρόσωπα κερδών των επιχειρήσεων και η ένταξή τους στην ενιαία φορολογική κλίμακα ατομικού εισοδήματος.
- 677 Σχόλια4) Προτείνεται η κατάργηση φοροαπαλλαγών ή αυτοτελούς φορολόγησης εισοδημάτων όταν δεν επιβάλλονται από λόγους κοινωνικής ευαισθησίας ή αντικειμενικά οικονομικά αίτια.
- 861 Σχόλια5) Προτείνεται ο λογιστικός προσδιορισμός βάσει λογιστικών καταστάσεων των εισοδημάτων όλων των κατηγοριών ελεύθερων επαγγελματιών και επιτηδευματιών και η κατάργηση του ειδικού τρόπου φορολόγησης που ισχύει για ορισμένες κατηγορίες επαγγελμάτων.
- 248 Σχόλια6) Προτείνεται η φορολόγηση της υπεραξίας από βραχυχρόνιες χρηματιστηριακές συναλλαγές με συμψηφισμό των ζημιών.
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
23 Δεκεμβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Ιανουαρίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
248 Σχόλια 13740 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
Ο συμψηφισμός θα περιλαμβάνει και τις αγορές των μετοχών από το 1999; Τότε θα χρειαστούν πολλά, πάρα πολλά κέρδη από αγοραπωλησίες μετοχών μέχρι να έρθει οικονομικά στα «ίσια» του ο τότε αγοτραστής.
Ξεπερασμένες απόψεις που θα χαν ένα νόημα το 2000-2004. Στοίχημα ότι τέτοια εποχή του χρόνου το ΧΑΑ θα ναι κάτω από 1500 μονάδες…τι να φορολογήσεις; αστεία πράγματα…
Δεν συμφωνώ με την κατάργηση του αφορολόγητου του εφάπαξ και τη προσθήκη των τόκων των καταθέσεων στο εισόδημα
Μερικές σκέψεις για την πονεμένη ιστορία του Χρηματιστηρίου…
-Η ενασχόληση με το ΧΑΑ τα τελευταία χρόνια έχει αφήσει βαθιά τραύματα σε ΟΛΟ τον Ελληνικό πληθυσμό. Η ανακοίνωση οποιουδήποτε επιπλέον μέτρου φορολόγησης θα πρέπει να γίνεται με πολύ σαφή και προσεκτικό τρόπο, ώστε να μην απομακρυνθούν και οι τελευταίοι υγιώς σκεπτόμενοι επενδυτές.
Π.χ.Θα πρέπει να οριστεί με σαφήνεια το «βραχυπρόθεσμα». Μία μέρα, μια εβδομάδα, ένας μήνας;… Επίσης, εάν ο στόχος είναι να παταχθεί το trading, τότε η πώληση μετοχών μετά από π.χ. 5 έτη διακράτησης δεν πρέπει να έχει ΚΑΘΟΛΟΥ φόρο οποιασδηποτε μορφής
-Η «επένδυση» στο Χρηματιστήριο προϋποθέτει την ανάληψη ενός ρίσκου από τον επενδυτή. Το κέρδος που καρπώνεται ο επενδυτής είναι η ανταμοιβή του για το ρίσκο να χάσει ΟΛΟ το κεφάλαιό του. Άρα αν υπάρχει συμμετοχή στο κέρδος, θα πρέπει να υπάρχει συμμετοχή ΚΑΙ στην ΚΑΘΑΡΗ ζημιά (π.χ αν οι συναλλαγές μιας χρονιάς έχουν ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ 5.000 ευρώ ΖΗΜΙΑ, τότε αυτή θα πρέπει να ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ από το φορολογητέο εισόδημα- απίθανο να συμβεί, αλλά αυτό θα ήταν το δίκαιο).
-Θα ληφθούν υπόψιν οι απώλειες όλων των τελευταίων ετών; Οι μικροεπενδυτές που αγόρασαν στις 6.400 μονάδες και τώρα ξαναμπαίνουν στις 2000 έχουν δικαίωμα να αναφέρονται στη μέση τιμή κτήσης και όχι στην τελευταία
-Το ποσοστό του φόρου θα πρέπει επίσης να οριστεί με σαφήνεια, και να κλιμακώνεται ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ και ΟΧΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ. Δεν είναι δυνατόν να φορολογείται π.χ. με 2% η συναλλαγή 100 μετοχών, και με 1% η συναλλαγή 100.000 μετοχών ενδοσυνεδριακά (εκτός αν ο στόχος είναι η μαρίδα και όχι οι μεγαλοεπενδυτές των ξένων εταιρειών). Δεν είναι δυνατόν να απολαμβάνουν σκανδαλώδη εύνοια και φοροαπαλλαγές οι μεγάλοι «οίκοι» του εξωτερικού και οι «μεγάλοι» θεσμικοί και να ελπίζουμε σε συμμετοχή της μάζας
-Μην ξεχνάμε ότι το υπάρχον σύστημα εξασφαλίζει τουλάχιστον την ελάχιστη καταβολή ενός φόρου σε κάθε μετοχή. Εάν δημιουργηθούν κακές συνθήκες για τον μικροεπενδυτή, τότε θα συνεχίσουν να συναλλάσσονται στο ΧΑΑ μόνον οι ξένοι, οι οποίοι φεύγουν όσο εύκολα έρχονται, και τότε θα εισπράττεται φόρος από το ΤΙΠΟΤΑ
-Τελευταία και πιο σημαντική επισήμανση είναι η εφαρμογή του πραγματικού ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ στην ΑΓΟΡΑ των μετοχών, με αποδείξεις από τη φορολογική δήλωση, και σκληρότερο έλεγχο στις μεγάλες συναλλαγές.
Τα παραπάνω προέρχονται από ένα μη ειδικό στα χρηματοοικονομικά, με άγνοια του καθεστώτος σε χώρες του εξωτερικού, και μπορεί να ακούγονται αφελή για τους επαγγελματίες του χώρου, αλλά νομίζω ότι αν θέλουμε να προσελκύσουμε τον απλό κόσμο στις ελληνικές επιχειρήσεις θα πρέπει να απευθυνθούμε στον «ερασιτέχνη» επενδυτή που δεν θέλει να «τζογάρει», αλλά επίσης δεν θέλει να έχει την αποταμίευσή του ραμμένη σε ένα στρώμα
Φυσικά και θα πρέπει να φορολογηθούν και με βάση την κλίμακα αφού αποτελούν εισόδημα…
Κε Παπακωνσταντίνου,
=Το προτεινόμενο μέτρο, της φορολόγησης της υπεραξίας από βραχυχρόνιες χρηματιστηριακές συναλλαγές με συμψηφισμό των ζημιών, πέρα από επικοινωνιακό, είναι λάθος απ’ αρχής στην σύλληψή του.
-Γνωρίζετε ότι η Ελληνική αγορά είναι ρηχή και έρμαιο στις ξένες διαθέσεις. Επομένως η τυχόν σύσταση, μέσω της φορολογικής επιβράβευσης, για τοποθετήσεις μακροχρόνιου επενδυτικού ορίζοντα, ιδιαίτερα σε οικονομικές περιόδους με έντονα χαρακτηριστικά διακυμάνσεων όπως τώρα, αποτελεί παρότρυνση ισοδύναμη με οικονομική αυτοκτονία. Είναι το παραμύθι [του μακροχρόνιου επενδυτικού ορίζοντα] που έχει απαξιώσει τα αποθεματικά των ταμείων.
-Είναι επίσης γνωστό ότι το ποσοστό των εμπλεκομένων στο ΧΑΑ ξένων μετόχων-επενδυτών στις μεγάλες επιχειρήσεις κυμαίνεται μεταξύ του 40% και του 50% . Αυτούς πως θα τους φορολογήσετε κε Υπουργέ ? Άρα το μέτρο απλώς θα οδηγήσει σε παραπέρα αφελληνισμό των εισηγμένων, αφού θα αφορά μόνον Έλληνες επενδυτές.
-Το δημοσιονομικό κόστος θα είναι δυσανάλογο από το αναμενόμενο όφελος, διότι ο «λογιστικός» προσδιορισμός του αποτελέσματος από αγοραπωλησίες μετοχών στο ΧΑΑ, αποτελεί μια πολύπλοκη διαδικασία . Υπεισέρχονται παράγοντες όπως τόκοι margin a/c, συνδρομές σε ηλεκτρονικά ενημερωτικά μέσα , παράγωγα, έξοδα ΑΧΕ, κλπ. Η εκκαθάριση[κέρδη και ζημιές] θα γίνεται σε επίπεδο μετοχής ή για το σύνολο των μετοχών του χαρτοφυλακίου ? Υπάρχουν δηλαδή αντικειμενικές δυσκολίες κε.Υπουργέ. -Τιθα γίνουν οι χιλιάδες των εργαζομένων που απασχολούνται στον τομέα παροχής χρηματιστηριακών υπηρεσιών,αν οι επενδυτές στραφούν απ’ ευθείας,με τα ηλεκτρονικά μέσα πουυπάρχουν,σε τοποθετήσεις στις ξένες χρηματαγορές ?
-Θα κλείσει το ΧΑΑ ? Θα δούμε, τις όσες αξιόλογες Ελληνικές επιχειρήσεις έχουν εναπομείνει, να εισάγονται σε ξένα χρηματιστήρια ?
-Ισοδύναμο από φορολογικής πλευράς αποτέλεσμα, θα μπορούσε να υπάρξει , αν επιβληθεί φόρος συναλλαγών και στις αγορές μετοχών, ανάλογο ή μικρότερο αυτού που επιβάλλεται στις πωλήσεις.
Και κάτι άλλο. Οι ανώνυμες εταιρείες συνήθως είναι επιχειρήσεις που παράγουν προστιθέμενη αξία απασχολούν προσωπικό και κατά κανόνα συμβάλουν στην παραγωγή. Να μην εξισωθούν σε καμμία περίπτωση με τους αεριτζήδες του τζόγου που αυτοαποκαλούνται «επενδυτές». Αυτούς φορολογήστε τους από το πρώτο λεπτό υπεραξίας.
Για να παταχτει η φοροδιαφυγη χρειαζονται αυστηροτερες ποινες ο ΕΛΛΗΝΑΣ συμορφωνεται μονο αν φοβαται.Η παρακρατηση του ΦΠΑ να θεωρειται κακουργημα να συλαμβανεται και να προφυλακιζεται και παραλληλα να του δεσμευται η περιουσια,μονο τοτε θα υπαρξει αποτελεσματικη παταξη της φοροδιαφυγης,ολα τα αλλα που ευαγγελιζεστε σαν Κυβερνηση δεν προκειται να αποδοσουν.Στην Αμερικη ο ΑΛΚΑΠΟΝΕ φυλακιστηκε οχι για τις ληστειες και τις αλλες παρανομες πραξεις που διεπραξε,αλλα για φοποδιαφυγη,γιατι λοιπον να μην εφαρμοστει και εδω? Η αυτοτελης φοπολογηση πρεπει να κταργηθει για ολα τα εισοδηματα.Οτι εισοδημα εισρατει ο καθε Ελληνας πολιτης να φορολογηται με την ιδια ενοιαια κλιμακα.Αυτο προβλεπει το συνταγμα και αυτη ειναι η δικαια φορολογηση.Το να συνδιαστει το αφορολογητο με το ποσο των αποδειξεων ειναι μετρο προς την σωστη κτευθυνση,μονο τοτε ο Ελληνας θα ζητα αποδειξεις.Εχω γινει μαρτυρας οπου ο υπαλληλος πηγε αποδειξη σε πελατη ,ο πελατης εφυγε χωρις να παρει την αποξειξη και ο υπαλληλος την πηρε πισω για να την δωσει σε αλλον.Οταν εγω αγοραζοντας ενα ειδος πληρωνω τον ΦΠΑ και ο εμπορος δεν τον καταθετει στην εφορεια οπως ωφειλει,πρωτιστως κλεβει εμενα και μετα το κρατος.Αυτο θα πρεπει να το καταλαβουμε ολοι οι Ελληνες εαν ενδιαφερομαστε αυτη η χωρα στην οποιαν ζουμε και θα ζησουν και τα παιδια μας,να προκοψει και να προοδευσει.Διαβασα σε καποια εφημεριδα για τους παχυλους μισθους που πληρωνονται οι υπαλληλοι της ΕΡΤ και παρα λιγο να παθω εγγεφαλικο.Ειναι δυνατον δημοσιογραφος προινης εκπομπης να περνει 345000 χιλιαδες ΕUR τη στιγμη που για την ΕΡΤ πληρωνουν ολοι οι Ελληνες το χαρατσι που τους εχει επιβληθει χωρις να ερωτηθουν? Για τα εισοδηματα πανω των 80000 χιλιαδων EUR θα πρεπει να αυξηθει ο φορολογιλος συντελεστης στο 45%.
Φυσικά και θα πρέπει να φορολογηθούν και με βάση την κλίμακα. Όμως θα πρέπει να βρεθεί τρόπος ελέγχου των συναλλαγών που θα γίνονται τους τελευταίους δύο μήνες του χρόνου γιατί τα golden boys θα επιχειρήσουν με πλασματικές συναλλαγές να εμφανίζουν ζημιές έτσι ώστε να μην φορολογηθούν. Και βέβαια θα πρέπει να υπάρζει έλεγχος για τους λεγόμενους «θεσμικούς» και τα λεγόμενα funds του εξωτερικού.
Και βέβαια έλεγχος των πράξεων που εκτελούνται από υπεράκτιες. Αλλιώς το χάσατε το παιχνίδι. Και μεταξύ μας χαμένο από χέρι είναι.
Είναι ένα πρωτοπόρο μέτρο που πρέπει να επιβληθεί, αν θέλουμε ένα δικαιότερο φοορλογικό σύστημα.
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟ ΤΩΝ ΖΗΜΙΩΝ ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΟΠΩΣ ΦΟΡΟΛΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΤΟΚΟΙ ΜΕ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ 10% ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΝ.
Να οριστούν βραχυχρόνιες οι αποδόσεις περί των 2-3 εβδομάδων ώστε να πιάνονται και να πληρώνουν αυτοί που αποκομίζουν γρήγορα κέρδη από «ειδική» πληροφόρηση…
Δεν είμαι δυστυχώς αρκετά ενημερωμένος για το συγκεκριμένο θέμα. Γνωρίζω όμως ότι για τους περισσότερους ασχολούμενους με το άθλημα το χρηματιστήριο αποτελεί χώρο τζόγου και όχι επένδυσης. Δυστυχώς αυτό ισχύει πολύ περισσόρεο και για τους μεγάλους και θεσμικούς «παίκτες». Άλλωστε δικό τους παιδί είναι η παγκόσμια οικονομική κρίση. Με βάση τα παράπάνω αναρωτιέμαι: είναι δυνατόν να υπάρχουν προνόμια για τους τζογαδόρους;
ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ
Αυτό είναι για σχολιασμό μόνο από ομάδα Οικονομολόγων καιιδιαίτερα του χρηματοπιστωτικού τομέα (Τρπεζας Ελλάδος, Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών, Διοίκησης χρηματιστηρίων κλ.π,κλπ) Είναι πολύ λεπτό μέτρο με άπειρες και πολύπλοκες προεκτάσεις και μπορεί για ένα μικρό οικονομικό όφελος ή όφελος από πλευράς φορολογικής δικαιοσύνης να σημειωθόύν σημαντικές οικονομικές ζημίες (ολικές και κλαδικές)περιπλοκές στις διεθνείς οικονομικές μας σχέσεις και στη διαμόρφωση των βραχυπρόθεσμων και γιατί όχι και των μακροπρόθεσμων διεθνών χρηματο-οικονομικών ροών της χώρας.
Χρειάζεται πολλή μελέτη των διεθνών προτύπων, ενδεχομένως και εμπειριών,και γενικά πιστεύω ότι είνα καλύτερα να αναρτηθεί όσο δύναται γρηγορότερα κάποια πρόταση ειδικών ως ανωτέρω προς διαβούλευση και σχολιασμό του ευρύτερου κοινού.
Η πρωτοβουλία σας είναι εξαίρετη αλλά δυστυχώς θα πρέπει να κινηθεί υποχρεωτικά και εκ των πραγμάτων εντός ορίων ασφαλείας.
Συμφωνώ απόλυτα.
Νομίζω πως αν υπάρξει μια άνετη περιοδικότητα (π.χ. 3μηνο) και συμψηφισμός των ζημιών (όπως του ΦΠΑ), τότε όχι μόνο είναι δίκαιο και αποδοτικό αλλά ταυτόχρονα αποκτά και ένα οικονομικό και κοινωνικό χαρακτήρα, γιατί:
(α) Αποθαρρύνει το κυνήγι του εύκολου χρήματος
(β) Ενθαρρύνει τους πολίτες στο να αναζητήσουν και άλλες, περισσότερο παραγωγικές και αποδοτικές ευκαιρίες επενδύσεων.
Το μέτρο περί φορολόγησης της υπεράξιας είναι εντελώς αντιεπενδυτικό και άδικο. Κατ αρχήν γιατί ο επενδυτής θεωρείται κάτι διαφορετικό από μια επιχείρηση? Ποια η διαφορά μιας Α.Ε. από έναν επενδυτή στο χρηματιστήριο? Και οι δυο δεν επιχειρούν? Και οι δυο δεν ρισκάρουν κεφάλαιο? Ποιος ο λόγος οι μεν Α.Ε. να δικαιολογούν έξοδα της επιχείρησης και ο επενδυτής όχι? Ο επενδυτής δεν έχει έδρα? Δεν έχει χώρο που κάνει τις μελέτες του και του κοστίζει? Δεν έχει έξοδα εξοπλισμού? Δεν έχει έξοδα συνδρομών παρακολούθησης της αγοράς? Δεν έχει έξοδα συνδρομών σε οίκους αναλύσεων δια τις αξιολογήσεις των επενδύσεων του? Δεν έχει έξοδα συνδρομών στον έντυπο η ηλεκτρονικό οικονομικό τύπο? Δεν έχει εργάσιμες ώρες που να δικαιολογούν διοικητική αμοιβή? Δεν έχει ζημιογόνες χρονιές που θα πρέπει να μεταφερθούν σε επόμενες χρονιές και να συμψηφιστούν? Δεν έχει επαφές και δείπνα εργασίας μέσα στα πλαίσια της επενδυτικής του δραστηριότητος? Δεν έχει μετακινήσεις στις διάφορες εταιρείες που προτίθεται να επενδύσει? Δηλαδή δεν έχει όλα αυτά τα έξοδα που μια Α.Ε. έχει και αναγνωρίζονται στον ισολογισμό της πριν τελικά καταφέρει να αποδώσει κέρδος στην επένδυση της και να φορολογηθεί με 28%?? Γιατί λοιπόν το μόνο που βλέπετε είναι απλά η φορολόγηση της υπεραξίας όταν αυτή υπάρχει και όχι τα έξοδα αυτής της δραστηριότητος? Τι σοι δίκαια μεταχείριση είναι αυτή όταν εσείς οι ίδιοι δεν αναγνωρίζεται το « επενδύτης» ως επάγγελμα αλλά θέλετε να το φορολογήσετε ως τέτοιο? Τα κεφάλαια που ο κάθε επενδυτής τοποθετεί στο χρηματιστήριο δεν προέρχονται από ήδη φορολογημένα κεφάλαια? Γιατί η υπεραξία που θα καταγραφεί από την πώληση κάποιου ακινήτου να μην μπαίνει σε κλίμακα? Ποια η διαφορά? Γιατί ενώ στην Κύπρο όπως και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες υπάρχει ο θεσμός των personal investment companies εδώ δεν υπάρχει? Γιατί με όλα αυτά εγώ να επενδύσω στο Ελληνικό χρηματιστήριο και όχι στις Ηνωμένες Πολιτείες όπου σαν ξένος υπήκοος και συμπληρώνοντας την φόρμα w51 να εξαιρούμαι του οποιοδήποτε φόρου ? Γιατί να συνεχίσω να επενδύω στο Ελληνικό χρηματιστήριο όταν για 50.000 ευρώ συναλλαγή (αγοροπωλησία) με χρεώνουν προμήθεια οι χρηματιστηριακές εταιρείες 500 ευρώ-1% (που τα μισά πηγαίνουν στο κράτος) όταν στην Αμερική η στην Τουρκία με χρεώνουν 30 δολάρια(20 ευρώ )? Αλήθεια γιατί επιτίθεστε στους βραχυχρόνιους επενδυτές που αυτή την στιγμή σας κάνουν τα μεγαλύτερα έσοδα στην ΕΧΑΕ με τέτοιες ληστρικές προμήθειες σε σχέση με τους μακροχρόνιους? Ποιοι άλλοι εκτός των βραχυχρόνιων επενδυτών δημιουργούν την απαραίτητη ρευστότητα στο σύστημα και στις εταιρείες έτσι ώστε να δημιουργούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις και αυτές να παραμένουν στους εκάστοτε δείκτες (FTSE, FTSEM κτλ) και να πληρούν τις προϋποθέσεις για επενδύσεις ξένων θεσμικών? Αν κύριοι θέλετε να φορολογήσετε τις υπεραξίες και να είσαστε ανταγωνιστικοί σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες τότε πρώτα κατεβάστε τις προμήθειες στο 0.04%, αναγνωρίσατε τον επενδυτή σαν επαγγελματία και μεταχειριστείτε τον ως τέτοιον και τότε ΙΣΩΣ με πείσετε να παραμείνω επενδυτής στην Ελλάδα.
ΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 15 ΗΜΕΡΩΝ
Είμαι μισθωτή υπάλληλος με 1600€ τον μήνα καθαρά ( μισθός + υπηρωρίες)
Φορολογούμαι για το σύνολο των εισοδημάτων μου. Πρόσφατα λόγω δουλειάς ανακάλυψα ότι οι υπάλληλοι του δικού σας υπουργείου φορολογούνται με τρείς διαφορετικους τρόπους. Για τον μισθό του λοιπόν φορολογούνται με τον συντελεστή που προβλέπεται, τα περιβόητα ΔΙΒΕΤ φορολογούνται αυτοτελώς οι δε υπερωρίες τους αποτελούν ελευθέρια επαγγέλματα και όταν δηλώνονται στην εφορία έχουν έκπτωση των ασφαλιστικών εισφορών δεν προσθέτονται δε και αυτές στο συνολικό εισόδημα. Αλήθεια κ. Υπουργέ θα βάλλεται μαχαίρι πρώτα στο δικό σας υπουργείο ή πάλι εμείς οι προνομιούχοι θα κληθούμε να βγάλουμε το φίδι απο την τρύπα
να ξεκαθαριστεί τί σημαίνει «βραχυχρόνια» και τι «μακροχρόνια».
Σίγουρα πάντως θα δούμε κύματα εξόδου από το ΧΑΑ των μικροεπενδυτών. Οι μεγάλοι θεσμικοί θα βρουν τρόπο να μην πληρώνουν τίποτα (όπως άλλωστε σε όλα τα χρηματιστήρια του κόσμου…)
Για άλλη μια φορά, γιατί δεν βλέπετε – αντιγράφετε όσα ισχύουν σε όλες τις πολιτισμένες χώρες του κόσμου; Μην προσπαθείτε να ανακαλύψετε την Αμερική! δείτε τη Γαλλία: καμία φορολογία των χρηματιστηριακών κερδών μέχρι τα €100.000 κέρδη το χρόνο. Πάνω από το ποσό αυτό, ο φόρος πληρωτέος στο κλείσιμο της θέσης με ποσοστό κλιμακούμενο από 10% μέχρι 30%.
Κύριε υπουργέ,
θεωρώ ότι εφ΄ όσον φορολογείται η υπεραξία με τον τρόπο που υπολογιζεται μιας επιχείρησης όταν πωλείται, θα πρέπει λοιπόν να πληρώνεται και εδώ ο φόρος. είπαμε ΙΣΟΤΗΤΑ.
Βεβαιως και πρεπει να γινει κατι τετοιο.Μη ξεχναται τις υπερακτιες
Είναι ένα μέτρο αντιαναπτυξιακό, αντιεπενδυτικό και δυσανάλογα μικρού αποτελέσματος σε σχέση με το κόστος υλοποίησης και παρακολούθησης του.
Υπό άλλες οικονομικές συνθήκες ίσως θα μπορούσε να εφαρμοσθεί. Υπό τις σημερινές όμως συνθήκες θα έχει αρνητικά αποτελέσματα και το μόνο που θα ικανοποίησει είναι η γνωστή και πάγια διάθεση των πολιτών να πληρώνουν όσοι έχουν χρήματα, αδιαφορώντας για σημαντικότερες συνέπειες και επιπτώσεις
Οι πολλοί μικροί παίκτες θα πληγούν και θα σταματήσουν να παίζουν βγάζοντας μεροκάματο, οι δε μεγάλοι θα αποχωρήσουν και τα σπασμένα θα τα πληρώσει ο επενδυτής και το χρηματιστήριο.
Καλό θα ήταν να μην εφαρμοσθεί επί του παρόντος κάτω από συνθήκες κρίσης και βαθιάς ύφεσης. Ας πάρει η αγορά τα πάνω της και ας εφαρμοσθεί μετά από δύο χρόνια.
Είμαι ένας μισθωτός και το οποιοδήποτε άλλο έσοδο προστεθεί στο εισόδημά μου θα φορολογηθεί με (τον προτεινόμενο από το σχέδιο νόμου) φορολογικό συντελεστή του 35%. Επί του προκειμένου, οι μετοχές που κατέχω στο χρηματιστήριο (κατά βάση τραπεζικές), αν αποδώσουν κέρδη και προστεθούν στο εισόδημά μου θα φορολογηθούν με 35%. Γιατί λοιπόν εγώ να διακινδυνεύσω τα χρήματά μου για να δώσω τα μισά στο «συνεταίρο μου», το κράτος; Δεν αρκούν τα 7.500 ευρώ που δίνω φόρο κάθε χρόνο, συν τους έμμεσους φόρους, συν τους φόρους από την κατοικία που έκτισα κ.λ.π. Βέβαια, ουδέποτε έπαιξα αέρα στο χρηματιστήριο, ούτε έκανα αγοραπωλησίες ημερών. Αλλά, αν μία από τις μετοχές που κατέχω κάνουν ένα ράλι να μην μπορώ να τις πουλήσω για να μην δώσω φορολογία 35% στα κέρδη; Φρόνιμο θα είναι να υπάρχει στις μετοχές αυτοτελής και μόνο φορολόγηση.
Έχοντας ζήσει στη Σουηδία επί 15 έτη και έχοντας σπουδάσει και ειδικευτεί στη κοινωνική πολιτική, γνωρίζοντας επαρκώς το σουηδικό μοντέλο, θέλω να πω τα ακόλουθα:
Εκεί μπορεί να πληρώνει ο περισσότερος κόσμος 40% φόρο ΑΛΛΑ…
υπάρχουν ασφαλείς δρόμοι,
υπάρχει σεβασμός στο πολίτη
υπάρχει κράτος πρόνοιας,
υπάρχει δωρεάν παιδεία,
υπάρχουν άριστες νοσοκομειακές υποδομές, δεν υπάρχουν φακελλάκια, και ειδικά εδώ θέλω να τονίσω ότι ο σουηδός χειρουργός θα εκλάβει αρνητικά τη προσπάθεια του οιουδήποτε να του δώσει χρήματα για π.χ. κάποια επέμβαση.
Αντιθέτως, σε αυτή την έρημη χώρα που την έχουν καταστρέψει οι πολιτικοί, και οι οποίοι θα έπρεπε να λογοδοτήσουν (… τι αστείο…) στο λαό, καλούνται οι πολίτες με το χαμηλότερο εισόδημα στην Ευρώπη να βγάλουν το φίδι από τη τρύπα.
Αρχίστε αν έχετε την τόλμη με τα εξής
μειώστε κατά 50% τις αμοιβές των βουλευτών
κλείστε την ΕΡΤ
φορολοογήστε με λογικά κριτήρια τους πάντες ΑΛΛΑ σκεπτόμενοι πως όλοι πρέπει να ζήσουν… Οι περισσότεροι δημόσιοι υπαλληλοι νοιάζονται για τη καρέκλα τους και όχι για την εξυπηρέτηση του κόσμου. Διετέλεσα και εγώ δημόσιος υπαλληλος για 6 χρόνια και δεν άντεξα άλλο αυτή τη νοοτροπία και παραιτήθηκα αυτοβούλως.
Η εφορία δεν πρέπει να γίνει ο σύγχρονος σφαγέας. Βλέπετε όλοι σας κάθε μέρα πόσα μαγαζιά κλείνουν. Σκέπτεται κανείς σας πόσες οικογένειες καταστρέφονται έτσι σιγά σιγά ; Πόσοι δανείζονται για να τα βγάλουν πέρα, και πόσοι ξεπουλούν τη περιουσία τους για να μεγαλώσουν τα παιδιά τους;
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΛΟΓΙΚΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΙΝΗΣΗ. ΟΙ ΒΕΒΙΑΣΜΕΝΕΣ ΦΟΡΟΜΠΗΧΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΟΛΕΘΡΟ. ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΛΗΣΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΣΟΔΑ;
Εύχομαι στη νέα Κυβέρνηση καλή δουλειά και ελπίζω να μη μετανιώσουν όσοι αποφάσισαν να επιστρέψουν στη μητέρα Ελλάδα.
-Σε ό,τι αφορά το βραχυχρόνιο:
Από την στιγμή που οι εισηγμένες δημοσιέυουν ισολογισμούς/αποτελέσματα ανα τρίμηνο, ένας επενδυτής που θα ήθελε να κινηθεί ακολουθώντας την εξέλιξη των θεμελιωδών οικονομικών μεγεθών (investing) και όχι βάσει καθαρής κερδοσκοπίας (trading), θα πρέπει να αναπροσαρμόζει τις θέσεις του – κατ’ελάχιστο – στο ίδιο χρονικό διάστημα. Έχω την εντύπωση λοιπόν ότι ένας δίκαιος ορισμός του βραχυχρόνιου δεν θα πρέπει να ξεπερνά το τρίμηνο.
-Σε ό,τι αφορά το ύψος του φόρου: Ευνόητο είναι ότι θα πρέπει να συμψηφίζονται κέρδη/ζημίες και ο φόρος να προκύπτει επί των καθαρών κερδών (μετά προμηθειών, κρατήσεων αλλά και τόκων στην περίπτωση του margin).
Από εκεί και μετά, ένας συντελεστής 5-10% θα κινείτο στα πλαίσια της λογικής, με δυνατότητα αυξομείωσής του αναλόγως των δημοσιονομικών αναγκών και του εκάστοτε χρηματιστηριακού κλίματος.
Ευχαριστώ,
ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΜΠ,
MBA – Ph.D.
Σε θεωρητική βάση ειναι σωστό αλλά δεν πρέπει να εφαρμοσθεί ακόμα καθότι η οικονομική συγκυρία της Χώρας μας ειναι δυσμενής.
ΟΤΙ ΠΙΟ ΑΝΤΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ. ΘΑ ΔΙΩΞΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ.
ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΕΤΕ.
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ, ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕIΑ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥς ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΣΕΛΙΔΕΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΣ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΕΤΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ, ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΛΥΠΑΜΑΙ..
Σωστό μέτρο, προχωρήστε. Καί δημιουργείστε και μία ιστοσελίδα, να βλέπουμε και τί πληρώνουν οι τράπεζες στο δημόσιο απο τίς κλεφτοδραστηριότητές τους, θά σάς κάνη πολύ καλό. Ολα στήν διαφάνεια δέν λέτε; άς δούμε λοιπόν!
ΕΠΕΙΔΗ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΤΑΛΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΓΩΜΑ ΤΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΏΝ ΑΥΞΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΑΝ Η ΑΥΞΗΣΗ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΜΙΚΤΕΣ Η ΚΑΘΑΡΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 2000€, ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΕΦΑΠΑΞ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΛΟΓΟ ΤΟΥ 2009 ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕς ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΕΣΤΕΡΩΝ ΤΑΞΕΩΝ. ΚΑΘΟΣΟΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΑ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΙΣΘΟ ΘΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ Η ΧΟΡΗΦΗΣΗ ΑΥΞΗΣΕΩΝ ΕΠΙ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΣΕ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΓΩΜΑ ΤΩΝ ΜΕΣΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΚΛΙΜΑΚΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΑΝΤΙΞΟΟΤΗΤΕΣ. ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗ ΠΡΟΩΡΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΙΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΒΑΘΜΙΔΑΣ (ΔΝΤΗΣ-ΤΜΧΗΣ-ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΕ-ΔΕ-ΥΕ) ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΗ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ Η ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ.
Κατά βάση είναι σωστή η πρόταση. Προσωχή όμως ποιό είναι το βραχυχρόνιο; Νομίζω ότι δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το τρίμηνο. Και οπωσδήποτε να συνυπολογίζωνται οι ζημίες.
ΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΚΥΡΙΟΙ,
ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΑ ΔΙΑΝΕΜΟΜΕΝΑ ΚΕΡΔΗ ΜΙΑΣ ΕΙΣΗΓΜΕΝΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ 25%+10%(ΑΥΤΟΤΕΛΩΣ)=35%.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΕΙ Ο ΦΟΡΟΣ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΜΠΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΑΝΕΜΟΜΕΝΟ ΜΕΡΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ,ΤΟΤΕ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΦΟΡΟΣ ΣΤΑ ΚΕΡΔΗ/ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΘΑ ΦΘΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ 70-75%(25+10+40)…!
ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝΤΙΚΙΝΗΤΡΟ ΣΤΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΑΠΟ ΜΕΤΟΧΙΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ.
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΛΟΓΟΥΜΕΝΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΩΝ ΥΠΕΡΑΞΙΩΝ ΑΠΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΘΑ ΣΗΜΑΝΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΕ ΟΤΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΦΟΡΟ ΥΠΕΡΑΞΙΑΣ ΕΠΙ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΚΩΝ/ΠΟΛΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕΤΗ ΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΟ ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΕΝΤΟΣ ΟΛΙΓΩΝ ΜΗΝΩΝ ΓΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΠΤΩΣΕΩΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΦΥΓΗ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ .
ΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ(ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΗΔΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΝΤΑ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΚΕΡΔΗ) ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟΤΕΛΩΣ ΜΕ 10% .
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΤΕΛΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΙ ΕΞΩΧΩΡΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 50% ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΕΞΤΡΑ ΦΟΡΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΗ ΦΟΡΟΥ ΛΟΓΩ ΑΠΑΛΛΑΓΩΝ ΑΠΟ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΔΙΠΛΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ(ΚΥΠΡΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΗ).
ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΟΙ ΕΞΩΧΩΡΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΦΟΡΟ ΥΠΕΡΑΞΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΔΙΠΛΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ.ΣΥΝΕΠΩΣ ,ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΤΕΛΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΗ Η ΚΑΙ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ…!
ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΤΕΛΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΥΠΕΡΑΞΙΩΝ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ (ΚΑΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ.Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΓΕΙΤΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΑΜΕΙΒΟΥΝ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΛΚΥΣΤΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΤΟΥΣ.
ΜΙΑ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΗΔΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΕΞΟΔΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΠΙΘΑΝΩΝ ΑΝΤΙ-ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙ-ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ.
ΔΩΣΤΕ ΜΙΑ ΠΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΣΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΗΝ ΕΚΡΗΚΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Η ΔΙΚΑΙΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΜΨΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ.
ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ
Υπαρχούν πολλες αδικιες σε αυτη την χωρα. εχω ζησει τα μισα μου χρονια στην Ελλαδα και τα μισα στο εξωτερικο, το μονο σιγουρο ειναι οτι αυτη η χωρα δεν ειναι δικαιη προς ενα μεγαλο μερος επιχηρηματιων που ζουν εδω. εδω ανταμειβεται ο αχριστος τεμπελης με επιδοματα και ανεργια. στη δεκαετια το 90 ημουν επιχειρηματιας με δυο καταστηματα προσπαθησα να ειμαι οσο πιο σωστος γινετε φορολογικα. την εποχη διακιβερνισης του ΠΑΣΟΚ τελος 2000 εγκατελειψα τη μαχη και εκλεισα τα καταστηματα μου. Απο τη μια πλευρα ηταν τα αντικημενικα κριτηρια και απο την αλλη το Τεβε, ηρθε και η εξαετια και συμπληρωσε το καρε, αποφασησα να πιασω δουλεια σε ιδιωτικη εταιρια, τα πρωτα χρονια συμληρωνα της δοσεις για να ξεχρεωσω τα χρεει προς 6ετιες και τεβε. πιστευα οτι ηταν καλυτερα να δουλευω σε μια ιδιωτικη εταιρια σε ενα νησι ελαφρως τουριστικο. δουλεψα 9 χρονια σερι μεχρι που παραιτιθηκα πριν απο μερικα χρονια, εφτασα να περνω μισθο υπευθηνου 1000,00 ευρω καθαρα μαζι με ενα ενοικιο 400,00 που εισπρατα απο ενα ακηνιτο που αγορασα με μεγαλες στερισεις οταν ειχα τα μαγαζια. Το εισοδημα μου δεν ηταν πολυ μεγαλο αλλα υπερβενε το οριο ωστε να δικαιουμαι καθε μορφης επιδοματα. ειχα στην ευθηνη μου περιπου 7 ατομων και ολων των περουσιακων στοιχειων της εταιριας που εργαζομουνα στην περιοχη.
Στα εννεα χρονια και λογο του μικρου σε μεγεθος νησι αλλαζαμε υπαλληλους καθε χρονο, αλλους απο την Ελλαδα και αλλους απο διαφορες χωρες εξωτερικου, παρατηρωντας τους αρχισα να πιανω το νοημα σιγα σιγα. Οι μεν Ελληνες αφηερωνανε ολο τους το χρονο και την ενεργεια τους προσπαθωντας να βρουνε μια θεση στο αγιο δημοσιο, οι δε ξενοι ειχαν βρει το τροπο να ξεγελανε το συστημα κρατωντας το εισοδημα τους κατω απο το οριο ωστε να δικαιουνται την ανεργεια και τα επιδοματα. Ειχα κανει φιλους Ελληνες και πολλους φιλους απο το εξωτερικο οι φιλοι μου οι αλλοδαποί μου ελεγαν «εισαι βλακας που δουλευεις ολο το χρονο εμεις δουλευουμε το καλοκαιρι σε 2 δουλειες και το χειμωνα οικοδομη, βξαζουμε τα τριπλα απο εσενα και παιρνουμε ανεργεια και επιδομα ενοικιου. Οι Ελληνες φιλοι μου με κοροιδευανε διοτι με το που βρισκανε μια θεση στο δημοσιο ο μισθος τους ηταν πολυ πιο μεγαλος, απο ενος βλακα που εργαζετε σε μια ιδιωτικη εταιρια με βασικο μισθο περιπου 700,00. Το αποτελεσμα παραιτιθηκα απο την θεση μου και τωρα απολαμβάνω την ωρα μου το χειμώνα (χωρις να εργάζομαι)με την ανεργεια συν την ελειψη φορου βγαζω τα ιδια, δυστιχως για ενα χιλιαρικο δεν μπορω να παρω επιδοματα.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
Σε αυτη τη χωρα μην προσπαθητε δεν υπαρχει λογος, εαν εισαι επιχειρηματιας και καθαριζεις 100000.00 ευρω θα εχεις κανει τζιρο περιπου 400000,00 τα 300000,00 τα σκορπισες σε δημοτικους φορους βενζινες, τελη, ΔΕΗ ,Ερτ, Τεβε, μεταβιβασεις, υπεραξιες, οτε, επιμελητηρια, ενοικια,ερανους, συλογους, δικηγορους, γιατρους, φαρμακα,και ψυχολογους απο της αυπνιες εαν θα εχει δουλεια την επομενη ημερα… (ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΛΕΒΕΙΣ)τωρα ηρθε η ωρα της εφοριας 100000 – περιπου 40% καταλαβαινεις¨’ βγαζεις πιο λιγα απο εναν υπαλληλο στην Εφορια, ΔΕΗ,, δημο..κτλ.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ
Αφηστε το μαυρο χρημα να κυκλορορισει (ειναι το μονο που υπαρχει) χαμηλωστε το φορο στο 15% για της επηχειρησεις και θα δειτε οτι ολοι θα τα δηλώνουν ολα (πχ Κυπρος ) θα ερθουν πολοί ξενοι να επενδυσουν και οι ντοποι θα σταματησουν να φευγουν για το εξωτερικο. ΠΙΑΣΤΕ το μαυρο χρημα των αλλοδαπων που φευγει εξω και αγοραζουν πολυκατοικιες μεχρι και στην Αθηνα. τους γιατρους που σε κανουν να τρεμεις να τους ζητησεις αποδειξη. τους υδραυλικους,ηλεκτρολογους, πετραδες. διωξε τους μισους δημοσιους υπαλληλους σταδιακα, και απο αυριο ανακοινωσε οτι οποιος θα μπαινει στο δημοσιο τομεα θα πληρώνετε το ιδιο με τον ιδιωτικο, μηπως και σταματησουν να σκεφτονται μονο το δημοσιο. Ετσι θα βαλουν και το μυαλο τους να δουλεψει, μηπως και κανουν καμια ανακαλυψη πχ facebook, google,youtube,ebay,amazon eshop ….
Συγνωμη εαν σας κουρασα και εαν εκανα λαθη δεν τελειωσα εδω ολο το σχολειο.
ΕΓΚΟ ΟΚΙ ΑΠΟ ΔΟ
Τι σημαίνει βραχυχρόνιες συναλλαγές και τι μακροχρόνιες;
ΙΣΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΣΕ ΑΓΟΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ. ΕΠΙΦΟΒΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΡΙΣΚΟ,ΑΠΑΙΤΕΙ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΠΙΘΑΝΩΝ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΩΝ-ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ «ΖΥΓΙΣΜΑ» ΑΥΤΩΝ.
ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΚΕΡΔΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΟΧΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΤΟΣΟ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΟΠΩΣ ΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΤΗΡΟΥΝ ΘΕΩΡΗΜΕΝΑ
ΒΙΒΛΙΑ ΕΞΟΔΩΝ ΚΑΙ,
1)ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΧΩΡΟΥΝ ΤΙΣ ΘΕΩΡΗΜΕΝΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΠΟ
ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥΣ-ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥΣ-ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΕΡΜΑΝΣΙΣ ΚΛΠ.
2)ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ
ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ.
ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΕΙΠΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΟ
ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΑΥΤΩΝ.
τα κέρδη από επιστροφή κεφαλαίου/μερίσματα, δεν θα είναι αντισυνταγματικό ή αντικοινοτικό με βάση την αρχή της «ελεύθερης αγοράς με ανόθευτο ανταγωνισμό» να φορολογούνται δύο φορές?
Ακούγεται απίστευτο και μάλλον ανόητο το ότι σκέφτεστε σε bear αγορά να φορολογήσετε οποιονδήποτε εκτός από τους σορτάκηδες, που θα έπρεπε όχι φορολογία, αλλά δήμευση περιουσιών να τους κάνετε.
Στο κάτω κάτω, αν θέλετε «πατριωτικό συναγερμό» για την οικονομία, η δήμευση, το δίχως άλλο, είναι η αρμόζουσα και αναλογική ποινή για τους οιωνεί «προδότες».
Συμφωνώ απόλυτα
To φορολογητεο εισοδημα θα πρεπει να διακρινεται ναλογα με τη χρηση του,παραγωγικο, καταναλωτικο , αποταμιευτικο κλπ.
Η προσπαθεια επιτευξης κερδων στο χρηματιστηριο και το εισοδημα που προκυπτει απο τα κερδη εχει καθαρα παραγωγικο / αναπτυξιακο χαρακτηρα και επομενως θα πρεπει να αντιμετωπισθει αναλογα και αντιστοιχα και οχι να ενσωματωθει στο κυριο εισοδημα, τον προορισμο του οποιου κανεις δεν αξιολογει και που συνηθως γινεται για καταναλωτικους και βιοποριστικους σκοπους.
Επομενως η μακροπροθεσμη επενδυση (βλ. ΗΠΑ) διαρκειας πάνω των 2 έτων (24 μηνων) θα πρεπει να ειναι αφορολογητη, ακομα και οταν αποφερει υπεραξια και πιθανως να συνδυαστει με ειδικα συνταξιοδοτικα προγραμματα εργαζομενου – εργοδοτη με μειωση εργοδοτικων εισφορων και παροχων, μηπως επιτελοςυ φτιαξουμε πολυεθνικες (Ελληνικες) στην Ελλαδα και μειωσουμε το ισοζυγιο τρεχουσων συναλλαγων, το εμπορικο ελλειμα και λυσουμε και το ασφαλιστικο!
Βραχυ-μεσοπροθεσμες συναλλαγες, κάτω των 2 ετών, θα επρεπε να φορολογουνται (συμψηφιζοντας τις ζημιες) με αυτοτελη κλιμακα αναλογα με το ειδος του επενδυτη κερδοσκοπου, ο ιδιωτης με 5% – 10%, ο επαγγελματιας / εταιρειες με 20% ή με 10% εφοσον τα κερδη επενδυονται σε παραγωγικους σκοπους που δημιουργουν θεσεις εργασιας εντος Ελλαδας!
Θα πρεπει να ληφθει υποψη οτι ο εργαζομενος δεσμευει το χρονο του και την κοπωση του υπερ του εργοδοτη και αμοιβεται / φορολογειται χωρις να εχει καποιο περιορισμο που θα διαθεσει το εισοδημα του, ενω επενδυτης ρισκαρει αυτα που εβγαλε ως εργαζομενος δινει τονο και κεφαλαια σε σημαντικες για την Εθνικη Οικονομια επιχειρησεις (αν βεβαια τα κριτηρια εισαγωγης στο ΧΑΑ ειναι σωστα και αντικειμενικα – αναπτυξιακα) και επομενως φορολογικα δεν πρεπει να ενσωματωνονται στη κυρια κλιμακα, εκτος αν ειναι υπερ του φορολογουμενου σε σχεση με την αυτοτελη φορολογηση.
ΣΤΟΧΟΣ Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ (χωρις ροη χρηματος στην Ελλαδα που θα αξιοποιειεται παραγωγικα το Εθνος θα πεθανει) & η μειωση της ΕΚΡΟΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΜΕΙΩΣΤΕ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ, ΑΜΥΝΤΙΚΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ ΚΛΠ.
ΑΦΗΣΤΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ . ΑΥΞΗΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΦΟΡΟΥ
ΕΠΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
Αν υπαρχουν καποια χρηματιστηριακα κερδη που πρεπει να φορολογηθουν τοτε αυτα ειναι σιγουρα τα βραχυπροθεσμα κερδη των καθε λογης κερδοσκοπων.
Τετοιου ειδους τοποθετησεις δεν προσφερουν κανενα οφελος μεσομακροπροθεσμα, αντιθετως η μη φορολογηση τους και κατα συνεπεια τα τρελλα παιχνιδια των αεριτζιδων δημιουργουν συχνα φουσκες και στρεβλωσεις.
Η φορολογηση θα εξορθολογικευσει μερικως την διαθεση τους να τζογαρουν και πιθανοτατα θα οδηγησει σε πιο μακροπροθεσμες τοποθετησεις.
Εφοσον ακομα και οι ελαχιστες καταθεσεις φορολογουνται δεν υπαρχει κανενας λογος
τα κερδοσκοπικα παιχνιδια να μενουν στο φορολογικο απυροβλητο.
Η τιμαραριθμοποίηση της φορολογικής κλίμακασ είναι επιβεβλημένη και ένα αίτημα που εδώ και έξι χρόνια δεν έχει γίνει αποδεκτό .
όσον αφορά την φορολόγηση των εμπορικών επιχειρήσεων και των ελευθέρων επαγγελματιών θα πρέπει να γίνεται με λογιστικό τρόπο και το αποτέλεσμα που θε προσδιορίζεται δεν θα μπορεί να είναι μικρότερο
απο το αποτέλεσμα που θα προκύπτει απο σειρά ανικειμενικών κριτηρίων που θα αφορούν ένα ποσόν επαγγελματικής αμοιβής, των ενοικίων και των λοιπών δαπανών της επιχείρησης αυτό το αποτέλεσμα θα θεωρείται οριστικό και θα κλείνει την χρήση χωρίς να υπόκειται σε έλεγχο απο τα ελεγκτικά όργανα τα οποία πρέπει να καταλάβεται ότι ερμηνεύουν τον νόμο κατά το δοκούν και απο τους ελέγχους που θα κάνουν ελάχιστα χρήματα θα οδηγηθούν στο κρατικό κορβανά. Τώρα ως προς το φπα η διαφορά λογιστικών και αντικειμενικών εσόδων να βρεθεί μια λογική φόρμουλα και να κλείνεις οριστικά και για το ΦΠΑ.
Αρχιτέκτονες Μηχανικοί Φορτηγά Ταξί κλπ. επιτέλους σταματήστε τον τεκμαρτό προσδιορισμό είναι μια αδικία καιρών π.χ Μηχανολόγος με έσοδα 50.000 ευρώ με δαπάνες 10.000 ευρώ αντι να φορολογείται για 40.000 ευρώ κέρδη να φορολογείται με 15600 ευρώ τότε μόνο ίσως οι φορολογούμενοι θα αρχίσουν να βλέπουν πιο συμπαθητικά τις φορολογικές αρχές. Τέλος μήπως έπρεπε να καταργηθεί το όριο των 300
ευρώ για τις συγκεντρωτικές τιμολογίων και άς είναι λίγο επίπονο για τους λογιστές φοροτεχνικούς.
μα πραγματικα προκειται για ενα ακομα (λιαν επιεικως κακογουστο) αστειο.
διαβαστε με προσοχη τί λετε »προτεινεται η φορολογιση της υπεραξιας (!) απο βραχυχρονιες χρηματιστηριακες συναλλαγες με (…)συμψηφισμο των ζημιων (!!)»
χμ … καλο θα ηταν να ξεραμε ποιος ο εμπνευστης αυτης της απιθανης προτασης .
δηλ. να υποθεσω οτι αναμεσα στα στελεχη του υπουργειου συγκαταλεγονται καποιοι που μαλλον φερουν την ιδιοτητα του »εγκεφαλου» και οτι μοναδικος λογος της υπαρξης και της μισθοδοσιας τους ειναι το να οραματιζονται την επιβολη νεων φορων και να εφευρισκουν νεα πεδια φορολογισεως .
αλλιως δεν εξηγειται η παραθεση στη δημοσκοπιση αυτης της προτασεως σας .
και καλα ,να επροκειτο για ενα υγιες χρηματηστηριο με τεραστιους ημερησιους τζιρους ,να θεωρηθει αυτο ως ελαφρυντικο για τους εμπνευστες του μετρου (που ομως δεν το εμπνευστηκαν την περιοδο που το ΧΑΑ γνωριζε εστω πλασματικες δοξες).
ξερετε ταχα ποσο απεχει η εφαρμογη αυτης της προτασης απο την απλη ,οπως τωρα ,καταθεση της ?
εκτος αν προτιθεσθε να επαναφερετε το κρατος της γραφειοκρατιας σε συνδιασμο με καποιο δυσνοητο εως ασαφες συστημα υπολογισμου αυτων που εκφραζετε στην προταση σας ,αν και παλι αμφιβαλλω αν θα μπορεσετε να βγαλετε ακρη .
μηπως να σοβαρευτουμε τελικα σε αυτη τη χωρα και αντι να ψαχνετε για την εφαρμογη φορολογισεως εκει που δεν υπαρχει σχετικη δυνατοτητα ,να ασχολειθειτε με την ουσιαστικη (επι τελους) και προς καθε κατεθυνση εφαρμογη προϋπαρχοντων μετρων ,οπως το ποθεν εσχες ,επι παραδειγματι ?
Κύριε Υπουργέ,
Εάν πιστεύετε οτι η φορολόγηση αυτη δεν θα διώξει κεφάλαια απο τη χώρα καλώς.
Εάν ήμουν στρατηγικός επενδυτής ωστόσο το μόνο που θα με ενδιέφερε θα ήταν το κέρδος ανεξάρτητα του τρόπου απόκτησης του (νομιμως παντα). Η επιπλεον φορολόγηση θα ήταν ενας παράγοντας που θα με απέτρεπε να επενδύσω στην Ελλάδα.
Με εκτίμηση,
Για το καρφί θα χάσομε το άλογο, όχι το πέταλο.
Κάντε το και ψάχτε για ΧΑΑ κατόπιν.
ΣΥΜΦΩΝΩ.
Συμφωνώ .
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ- ΟΙ ΖΗΜΙΕΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΑ ΑΦΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΣΑΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΕΙΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ – ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ- ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Το χρηματιστήριο αποτελεί τρόπο επένδυσης χρημάτων. Ο ‘τζόγος’ όπως λένε αρκετοί ή καλύτερα ‘βραχυπρόθεσμη επένδυση’ αποτελεί σημαντικό μέρος του όγκου των συναλλαγών.
Ο λόγος που κάποιος ‘τζογάρει’ είναι η ‘αρπαχτή’. Και ‘αρπαχτές’ γίνονται σε ασταθείς οικονομίες. Δεν είναι λίγες οι αρπαχτές που γίνονται π.χ. στη μετοχή της Εθνικής Τράπεζας (που κάποτε ήταν blue chip) που αποφέρουν κέρδος 10~15% σε μία ή δύο ημέρες, λόγω του ασταθούς οικονομικού κλίματος.
Αυτό όμως δεν είναι κακό. Ο ξένος επενδυτής που δουλειά του είναι να φέρνει κέρδος (ει δυνατόν γρήγορα), αν δει ότι δεν τον συμφέρει η Ελλάδα, θα μαζέψει τα κεφάλαιά του και θα πάει αλλού… Εκεί να δείτε απώλεια εσόδων….
Και κλείνοντας, καλό είναι να μας ενδιαφέρει η ουσία: Ας δείξει η χώρα σημεία σοβαρότητας και εθνικές πολιτικές με ορίζοντα τουλάχιστον 10ετίας ώστε ο ξένος να επενδύει μακροπρόθεσμα και όχι βραχυπρόθεσμα στην Ελλάδα.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΘΑ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΟΣΟ ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ ΣΤΟ ΧΑ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ. ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΗ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ 0.15% ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΤΩΡΑ.
ΜΟΝΟ ΜΕΤΟΧΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΝΟΜΗ ΔΩΡΕΑΝ Η ΑΥΞΗΣΗ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΟΥΝΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΤΟΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ