Πρέπει να προστεθούν ή να αφαιρεθούν κατηγορίες δαπανών προς έκπτωση και ποιες; Ποιες αλλαγές προτείνετε σε σχέση με τα εκπιπτόμενα από το εισόδημα ποσά; Οι εκπτώσεις δαπανών θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν ένα μέρος του αφορολογήτου ορίου που ισχύει σήμερα;
Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
- 251 Σχόλια26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχους
- 2.545 ΣχόλιαΓενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
- 146 Σχόλια27) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν επίσης έμφαση σε αποκεντρωμένα φορολογικά έσοδα υπέρ της τοπικής αυτοδιοίκησης
- 200 Σχόλια21) Προτείνεται η υποβολή φορολογικών δηλώσεων αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Για όσους χρειάζεται η ηλεκτρονική δήλωση θα μπορεί να υποβάλλεται μέσω των ΚΕΠ ή μέσω λογιστικών / φοροτεχνικών γραφείων.
- 133 Σχόλια22) Για όσους φορολογούμενους έχουν εισοδήματα αποκλειστικά από μισθωτές υπηρεσίες προτείνεται η αποστολή από το Υπουργείο Οικονομικών προσυμπληρωμένης δήλωσης και η απαλλαγή της υποχρέωσης του φορολογούμενου να υποβάλλει δήλωση εφόσον συμφωνεί με τα στοιχεία της προσυμπληρωμένης δήλωσης.
- 112 Σχόλια23) Προτείνεται η επέκταση των συναλλαγών των πολιτών με τις ΔΟΥ μέσω διαδικτύου καθώς και η εξυπηρέτησή τους από σημεία εξυπηρέτησης εκτός ΔΟΥ.
- 187 Σχόλια24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;
- 128 Σχόλια25) Ποιες άλλες διαδικασίες που προβλέπονται για τη συμμόρφωση προς τη φορολογική νομοθεσία πιστεύετε ότι θα μπορούσαν να καταργηθούν ή να απλοποιηθούν χωρίς κίνδυνο απώλειας φορολογικών εσόδων για το δημόσιο;
- 501 ΣχόλιαΝομοθετικά Μέτρα για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής / Εισαγωγή
- 287 Σχόλια15) Προτείνεται η πληρέστερη καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων του φορολογούμενου στη φορολογική δήλωση έτσι ώστε να υπάρχει μια συνολική εικόνα της οικονομικής του κατάστασης.
- 210 Σχόλια16) Προτείνεται η διεξαγωγή των εμπορικών συναλλαγών από μια αξία και άνω, αποκλειστικά με χρέωση / πίστωση επαγγελματικών τραπεζικών λογαριασμών ανοικτών στη πρόσβαση των φορολογικών υπηρεσιών.
- 91 Σχόλια17) Προτείνεται η επιβολή επιπλέον φορολογίας στις συναλλαγές με εξωχώριες (off shore) εταιρείες.
- 34 Σχόλια18) Προτείνεται η επιβολή νέων ρυθμίσεων για τις ενδοομιλικές συναλλαγές.
- 739 Σχόλια19) Επισημαίνεται ότι το προαναφερθέν μέτρο για την επέκταση των εκπτώσεων από το φορολογητέο εισόδημα φυσικών προσώπων ποσών βάσει αποδείξεων αγορών, έχει επίσης ως στόχο τον περιορισμό της φοροδιαφυγής.
- 261 Σχόλια20 Προτείνεται η δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο των εισοδημάτων που δηλώνονται από ελεύθερα επαγγέλματα και επιχειρήσεις στο βαθμό που αυτό θα κριθεί αποδεκτό από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
- 144 Σχόλια11) Προτείνεται η διαφοροποίηση των συντελεστών φορολόγησης των διανεμόμενων και των αδιανέμητων κερδών.
- 118 Σχόλια12) Ποιες από τις ισχύουσες φοροαπαλλαγές προς επιχειρήσεις πρέπει να καταργηθούν;
- 107 Σχόλια13) Προτείνεται η σταδιακή κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και η ενσωμάτωση των απαραίτητων διατάξεων στη φορολογία εισοδήματος.
- 152 Σχόλια14) Προτείνεται η επανεξέταση του ειδικού καθεστώτος φορολόγησης των ενοικίων των ιερών ναών, μονών, κοινωφελών ιδρυμάτων κλπ.
- 671 Σχόλια7) Προτείνεται η κατάργηση του ΕΤΑΚ και η αντικατάστασή του με προοδευτική φορολόγηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας.
- 312 Σχόλια8) Προτείνεται η επαναφορά του φόρου κληρονομιάς και των γονικών παροχών με υψηλότερο αφορολόγητο.
- 338 Σχόλια9) Ποιους από τους ισχύοντες φόρους στα ακίνητα θεωρείτε άδικους ή αναποτελεσματικούς; Γενικότερα ποιες αλλαγές θα προτείνατε στο σύστημα φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας;
- 170 Σχόλια10) Προτείνεται η αποτελεσματική φορολόγηση των ακινήτων που ανήκουν σε εξωχώριες (offshore) εταιρείες.
- 1.713 Σχόλια1) Προτείνεται μια ενιαία, προοδευτική, τιμαριθμοποιημένη φορολογική κλίμακα για όλα τα εισοδήματα.
- 1.993 Σχόλια2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
- 412 Σχόλια3) Προτείνεται η κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης των μερισμάτων από μετοχές και των διανεμόμενων σε φυσικά πρόσωπα κερδών των επιχειρήσεων και η ένταξή τους στην ενιαία φορολογική κλίμακα ατομικού εισοδήματος.
- 677 Σχόλια4) Προτείνεται η κατάργηση φοροαπαλλαγών ή αυτοτελούς φορολόγησης εισοδημάτων όταν δεν επιβάλλονται από λόγους κοινωνικής ευαισθησίας ή αντικειμενικά οικονομικά αίτια.
- 861 Σχόλια5) Προτείνεται ο λογιστικός προσδιορισμός βάσει λογιστικών καταστάσεων των εισοδημάτων όλων των κατηγοριών ελεύθερων επαγγελματιών και επιτηδευματιών και η κατάργηση του ειδικού τρόπου φορολόγησης που ισχύει για ορισμένες κατηγορίες επαγγελμάτων.
- 248 Σχόλια6) Προτείνεται η φορολόγηση της υπεραξίας από βραχυχρόνιες χρηματιστηριακές συναλλαγές με συμψηφισμό των ζημιών.
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
23 Δεκεμβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Ιανουαρίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1.993 Σχόλια 13740 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
Το μέτρο των αποδείξεων είναι πράγματι θετικό όμως από πρακτικής άποψης θα είναι δύσκολο να εφαρμοστεί. Ένας τρόπος είναι όλες οι ταμειακές μηχανές να είναι συνδεδεμένες online με την εφορία στην οποία υπάγονται. Για αγορές πάνω από ένα όριο π.χ. 50€ θα πρέπει ο καταναλωτής να δίνει το ΑΦΜ του και η απόδειξη θα βγαίνει στο δικό του ΑΦΜ ενώ αυτόματα θα ενημερώνεται η οικεία εφορία. Έτσι στο τέλος του χρόνου η εφορία θα γνωρίζει το ύψος των αποδείξεων που έχει κάθε φορολογούμενος ενώ δεν είναι τεχνικά δύσκολο να μπορεί να το παρακολουθεί ο φορολογούμενος μέσω μιας ιστοσελίδας.
Φυσικά όλα αυτά σημαίνουν ότι πρέπει το δημόσιο να ανακαλύψει επιτέλους την πληροφορική, τους Η/Υ, το διαδίκτυο γενικότερα την τεχνολογία. Είναι τουλάχιστον αστείο να μπαίνει κανείς σε δημόσιες υπηρεσίες και να βλέπει γραφεία χωρίς υπολογιστές. Είναι σαν να προσπαθούν να χτίσουν τα θεμέλια ενός ουρανοξύστη με φτυάρι και κασμά.
¨Εκανα μια έρευνα μεταξύ συγγενών (Οκτώ οικογένειες) για τις δαπάνες που πραγματοποιήσαμε το προηγούμενο έτος, για τις οποίες συζητείται ότι θα ισχύουν οι αποδείξεις και τα ευρήματα (Μέσος όρος)έχουν όπως παρακάτω
– Ιατρικές δαπάνες. 148 Ευρώ
– Υδραυλικοί. 18 <<
– Ηλεκτρολόγοι. 0 <<
– Ταβέρνες-καφετέριες 490 <<
– Ιματισμός- υπόδυση 510 <<
– Δικηγόροι 0 <<.
– Συνεργεία αυτοκινήτων 0 <<
Σύνολο 1166 Ευρώ.
Το μέσο ετήσιο εισόδημα των οκτώ οικογενειών ήταν 29500 Ευρώ.
Το μεγαλύτερο μέρος των εισόδων δαπανήθηκε για ενοίκιο, δόσεις δανείων,
σούπερ μάρκετ και αποταμίευση.
Απο τα δεδομένα της υποτυπώδους έρευνας διαπιστώνεται ότι οι οκτώ οικογένειες αδυνατούν να συγκεντρώσουν αποδείξεις πέραν του ποσού των 1166 Ευρώ και η εφαρμογή του υπο συζήτηση μέτρου συνεπάγεται σημαντική μεώση αποδοχών.
Προτείνω να γίνει δειγματολειπτική έρευνα για τις δαπάνες που πραγματοποιεί η μέση οικογένεια στις κατηγορίες δαπανών που συζητούνται πρωτού ληφθεί οιαδήποτε απόφαση. Σε διαφορετική περίπτωση μιλάμε για συνηδειτή μείωση εισοδημάτων
ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΕΣΤΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ – ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ,ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΚΑΘΑΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ , ΑΝΩ ΤΩΝ 70.000 ΕΥΡΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ <> ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΑΝΩ ΤΟΥ 40% ? ΓΙΑΤΙ ? ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ?
Η ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ?
ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΕΜΠΟΡΙΟ ΟΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ , ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ .
– ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ 25% ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ , ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΛΟΙ. ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ .
– ME ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΒΙΩΜΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ,ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΣ ,ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ,ΕΝΩ Ο ΕΜΠΟΡΟΣ ΠΛΟΥΤΙΖΕΙ.
Δεν πιστεύω ότι οι αποδείξεις για την αιτιολόγηση του αφορολόγητου θα προσφέρουν κάτι στην φοροδιαφυγη πέραν μια μεγάλης ταλαιπωρίας των φορολογούμενων. Επιπρόσθετα αν υιοθετηθεί το αφορολόγητο μέσω αποδείξεων, ποίες αποδείξεις θα περιλαμβάνει; Εάν π.χ δεν περιληφθούν τα τρόφιμα, θα είναι δύσκολο αν όχι αδύνατο να άιτιολογήσει κάποιος τις 12.000 αφορολόγητο. Αποτέλεσμα θα είναι ουσιαστικά να μειωθεί το αφορολόγητο σε μεγάλο ποσοστό φορολογούμενων με αξαίρεση αυτούς οι οποίοι έχουν μεγάλα εισοδήματα και θα μπορούν να ξοδέψουν αρκετά για άλλα είδη όπως ρουχισμός, τιμαλφή, τεβέρνες κλπ.
Η φοροδιαγυγή θα πρέπει να καταπολεμηθεί διαφορετικά, όπως π.χ μέσω τεκμαρτού εισοδήματος για τους ελεύθερους επαγγελματίες που είχε το ΠΑΣΟΚ κάποτε εφαρμόσει με επιτυχία (καθότι έπιανε μέρος της φοροδιαφυγής,)και μετά το κατάργησε με δίδοντας βάρος στην καταπολέμηση της φοροδιαφυγής μέσω του TAXIS.
Να υπάρχουν κίνητρα αποδείξεων για ειδικές περιπτώσεις όπως γιατροί, δικηγόροι αλλά να μην συνδέονται με το αφορολόγητο το οποίο θα πρέπει να μείνει ως έχει.
Ευχαριστώ.
Είναι απαράδεκτο και εκβιαστικό να συνδέεται το αφορολόγητο με την «συλλογή» αποδείξεων. Είναι ντροπή ένα κράτος που έχει θεσπίσει την ΠΕΡΑΙΩΣΗ, να εκβιάζει τους πολίτες του ζητώντας τους να «αστυνομεύουν» για την φοροδιαφυγή. Είναι ντροπή οι υπουργοί προηγούμενων κυβερνήσεων του Χρηματιστηρίου, του Βατοπεδίου, των ταμείων και της Siemens να ΑΠΕΙΛΟΥΝ πολίτες με μεγαλύτερη φορολογία επειδή δεν έχουν συλλέξει ή (το θεωρείτε απίθανο;) έχουν χάσει αποδείξεις.
Θα μπορούσε η «κυβέρνηση» να δίνει κίνητρο (π.χ. μείωση φόρου με συλλογή αποξείξεων) ώστε να μην φαίνεται τόσο εξώφθαλμα ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ προς τον πολίτη. Φαίνεται ότι οι 10,κάτι ποσοστιαίες μονάδες έχουν ήδη τροφοδοτήσει την έπαρση, κι επειδή η έπαρση δεν θεωρείται αρετή, θα φροντίσει ο λαός στις επόμενες εκλογές να σας απαλλάξει.
Επί του πρακτικού πολλές αποδείξεις ταμειακών ξεθωριάζουν και φθείρονται. Επίσης πολλές μπορεί να χαθούν. Τί θα γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις;
Τέτοιου είδους προτάσεις φανερώνουν έλλειψη οιουδήποτε σχεδιασμού και φανερώνουν γκαγκστερικό τρόπο σκέψης.
Ισως το επόμενο βήμα να είναι σε κάθε τρομοκρατική ενέργεια οι κάτοικοι στα 4 γύρω οικοδομικά τετράγωνα να μην έχουν αφορολόγητο, ώστε στο εξής να προσέχουν μήπως γίνονται ύποπτες κινήσεις και να τις καταγγέλουν.
Τέλος, με πιο δικαίωμα η κυβέρνηση βάλλει κατά των ελεύθερων επαγγελματιών και τους συκοφαντεί ως φοροφυγάδες; Είναι όλοι; Τί ποσοστό πιστεύετε ότι είναι; Πάτε ένα στοίχημα ότι το ποσοστό των επίορκων βουλευτών-υπουργών είναι μεγαλύτερο;
Μάλιστα…Και δεν θα έχουμε αφορολόγητο και θα πληρώνουμε και το 19% των αποδείξεων…
Στα κανάλια πάνε να περάσουν τα μέτρα σαν σωστά και μελετημένα…Δεν είναι…
Καταρχήν τα νούμερα αυτά (6000 και 10000 ευρώ) μόνο όσοι έχουν πολλά χρήματα θα μπορούν να τα ικανοποιήσουν..
Εγώ με τη γυναίκα μου έχουμε περίπου 35000 εισόδημα…
Είναι σίγουρο πως 16000 ευρώ (είναι ελεύθερη εππαγελματίας) αποδείξεις δεν είναι δυνατόν να μαζέψουμε , μιας και τα μεγαλύτερα έξοδα είναι οι ΔΕΚΟ και οι φόροι και τέλη του κράτους…
Από παντού κάνουμε οικονομία για να έχουμε και κάτι στη άκρη…
Δεν μπορώ να καταλάβω πως συνδέεται έτσι αψήφιστα το εισόδημα με τα έξοδα…
Καταλαβαίνω το εξής..Αφού έχεις Χ έξοδα και Υ περιουσιακά στοιχεία δεν μπορείς να δηλώνεις πολύ λίγα…Εντάξει…
Αλλά εδώ έχουμε το ανάποδο…Αφού έχεις εισόδημα πρέπει και να χαλάς τόσα…Μα καλά τον όρο αποταμίευση τον έχετε ξεχάσει κύριοι..??
Δηλαδή πρέπει να ξοδέψω με το ζόρι ότι βγάζω για να βρω αποδείξεις για να μην πληρώσω φόρο..?? Δεν βλέπετε το παράδοξο εδώ..??
Όχι κύριοι…
Αν πραγματικά θέλετε να κόβονται αποδείξεις και όχι να κάνετε ακόμη μια ληστρική επιδρομή στους μικρομεσαίους (δεν ενοχλεί τους πραγματικά έχοντες η ρύθμιση που προτείνεται) πρέπει οι αποδείξεις να αφαιρούνται από το συνολικό εισόδημα (ποσοστό τους) και να φορολογούμαστε για τα υπόλοιπα…
Αφήστε το αφορολόγητο όπως είναι δλδ βοήθεια για τους μικρούς…
Σκεφτείτε και τα εκατομμύρια των ηλικιωμένων που θα έχουν στοίβες αποδείξεων των 5 και 10 ευρώ (γιατί τέτοιες θα είναι οι περισσότερες) και να προσπαθούν να φτιάξουν τις φορολογικές φόρμες…
Σκεφτείτε επίσης και ποιοί(και πόσοι) θα τις ελέγχουν στις εφορίες…
Κάθε νόμος επηρεάζει τη συμπεριφορά μας. Αφορολόγητο με αποδείξεις; Ωραία.
Μπορεί να μου πει κάποιος τι νόημα έχει από 1-1-2010 να ψωνίζω από λαϊκή, περίπτερα, κυλικεία, καντίνες, κουλουρτζήδες και γενικότερα «μεροκαματιάρηδων» λιανοπωλητών όταν αυτοί δεν έχουν ταμειακές και δεν έχουν υποχρέωση να εκδίδουν αποδείξεις;
Αν δεν μπουν ταμειακές παντού, πολλοί επαγγελματίες θα πεινάσουν… ή θα αναγκαστούν να πουλούν τα προϊόντα τους ακόμα φθηνότερα (για να δώσουν κίνητρα στους καταναλωτές να συνεχίσουν να ψωνίζουν), οπότε ο νόμος για τη χρήση αποδείξεων θα κάνει μια τεράστια τρύπα στο νερό, όσον αφορά στο κυνήγι της φοροδιαφυγής.
Υ.Γ. Τα εισαγωγικά στο «μεροκαματιάρηδων» μπαίνει καθώς πριν από κάποιο διάστημα, από ένα τυχαίο γεγονός, αποκαλύφθηκε ότι ο «καημένος» κουλουρτζής της γειτονιάς είχε εισοδήματα της τάξης των 4000 ευρώ μηνιαίως (άγνωστο το πόσα δήλωνε στην εφορία)… είπατε τίποτα κύριοι μισθωτοί;
προτείνουμε διατήρηση του αφορολογήτου ορίου ως έχει για μισθωτούς και συνταξιούχους και επι πλέον
για αγορές από ελεύθερους επαγγελματίες που υπόκεινται σε ΦΠΑ
να παρέχεται έκπτωση φόρου στο ύψος του καταβληθέντος ΦΠΑ.
Με αυτόν τον τρόπο ο καταναλωτής θα έχει κίνητρο να ζητάει αποδείξεις
και να μην δέχεται συμψηφισμό με τον ελεύθερο επαγγελματία.
Για δαπάνες από επαγγελματίες μην υποκείμενους σε ΦΠΑ έκπτωση του ποσού της απόδειξης από το εισόδημα
Δαπάνες από επιχειρήσεις που εκ φύσεως δεν είναι δυνατόν να φοροδιαφεύγουν όπως πχ SUPER MARKETS,ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ κτλ να μην αναγνωρίζονται προς έκπτωση
ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ «ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ» ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ. Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΣΩΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΟΒΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΟΥΣ! ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΔΟΜΗ, ΣΤΑ ΙΑΤΡΕΙΑ, ΣΤΑ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ…
Όσον αφορά τις αποδείξεις δεν είναι δύσκολο κάποιος να μαζεψει 6000€ σε αποδείξεις.Μόνο τα σάντουιτς,πίτσες και οι νυχτερινές έξοδοι σε μια μέση ελληνική οικογένεια(όχι άτομο) φτάνουν τουλάχιστον το 1/3.Κι αν προσθέσεις τα ψώνια(λαικες-μπακαλικα-μαναβικα-αρτοποιεια-ενδυση-υποδηση),τις παροχές υπηρεσιών και τα φροντιστήρια το ποσο δεν ειναι δύσκολο να φτάσει εκει.Κι ας αφήσουμε τα «έλα μωρε,τι απόδειξη να έπαιρνα αφού δεν έκανε κίνηση να την δώσει» γιατί μετα θα λέμε πάλι για τους επαγγελματίες που φοροδιαφεύγουν.
Το θέμα είναι σε τι ποσοστό θα εκπίπτει το ποσο που δώσαμε.Γιατί αν είναι 20% ,χαζός είναι ο άλλος να μαλώσει για να πάρει απόδειξη?Αν είναι όμως άνω του 70% και ιδιαίτερα για τα ταξι, τους δικηγόρους ,τους ιατρούς ,τα μπουζούκια και τα ξενοδοχεία(ναι, τα ξενοδοχεια και τα ενοικιαζομενα δωμάτια που είναι η πλέον μαύρη τρύπα) τότε ίσως να έχουμε αποτέλεσμα από την λειτουργία του μέτρου.
Σας ευχαριστώ
πρεπει για συνταξιουχους ,να υπολογιζονται και οι αποδιξεις απο αγορα φερμακων ,διοτι στα χρονια νοσηματα ειναι παγιες δαπανες αρκετα μεγαλες [και των ιδιων και των προστατευωμενω μελων],τουλαχιστον μεχρι εισοδηματα 20.000 ευρω ετησιως ,καθως και για αλλες βασικες δαπανες και οχι βεβαια για εστιατορια ,κομωτηρια κ.λ.π που ειναι ανηπαρκτες δαπανες ,για αυτες τις ομαδες φορολογουμενων
Μια απλη ερωτηση: σε πολλές οικογένεις συχνά τα ψώνια για 1, 2 ή ακόμα και 3 νοικοκυριά τα κάνει ένα άτομο. Θα πρέπει τώρα να διαχωρίζουμε τα ψώνια μας και να ζητάμε ξεχωριστές αποδείξεις από κάθε μαγαζι? Ή θα πρέπει να ξεχωρίζουμε στο τέλος τις αποδείξεις ανάλογα με τη δήλωση του καθενός. Επίσης, γιατί να εξαιρούνται οι λογαριασμοί τηλεφώνου, ίντερνετ, ρεύματος, κλπ. όταν αυτές αποτελούν το 1/3 περίπου των εξόδων. Κάνοντας έναν προσωπικό προϋπολογισμό βάση του δικού μου εισοδήματος και για να πιάσω το αφορολόγητο πρέπει να ξοδεύω ότι βγάζω και λίγο παραπάνω που σημαίνει ότι δεν έχω κανένα περιθώριο για την παραμικρή αποταμίευση. Πώς έχετε υπολογίσει τις κλίμακες του εισοδήματος / αφορολόγητου, βάση τι έξοδα και τρόπο ζωής. Επιπλέον, σαν ελεύθερος επαγγελματίας δεν έχω σταθερό εισόδημα το όποιο σημαίνει ότι δεν μπορώ να υπολογίσω από την αρχή του χρόνου τα έσοδα μου για να σταθμίσω ανάλογα και τα έξοδα/αποδείξεις για το αφορολόγητο.
Και όπως κατάλαβα, τα στοιχεία των αποδείξεων θα περαστούν ηλεκτρονικά στις δηλώσεις μας. Πόσο θα χρεώνουν τα λογιστικά γραφεία για να το κάνουν αυτό για όσους δεν έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ ή δεν μπορούν να περάσουν τα στοιχεία μόνη τους?
Τέλος, διαφωνώ κάθετα με την πρόθεση να δημοσιεύονται στο ίντερνετ οι φορολογικές δηλώσεις (ή ονοματεπώνυμο και εισόδημα, έχω ακούσει και τις 2 εκδοχές) ελεύθερων επαγγελματιών και επιχειρήσεων. Είναι μια καθαρή παραβίαση των προσωπικών δεδομένων μιας ομάδας πολιτών, αν και θα δεν θα συμφωνούσα με το μέτρο ακόμα και αν αφορούσε σε όλους τους φορολογούμενους.
η υπάρχει αφορόλογητο η δεν υπάρχει, κάποια έξοδα που πληρώνει ο πολίτης επειδή αδυνατεί να του παρέχει η πολιτεία, ναι, να υπολογίζοντε επιπλέον, π.χ. εξειδικευμένες ιατρικές δαπάνες που δεν παρέχοντε σε δημόσιο νοσοκομείο, αυτές να αφαιρούντε απο το εκάστοτε φορολογητέο εισόδημα,αλλά το αφορολόγητο να υπάρχει για ολους τους πολίτες,οπως ισχύει εδώ και τόσα χρόνια και ισχύει σε ολες τις φορολογικές κλίμακες εισοδήματος ολων των κρατών
ΚΥΡΙΕΣ & ΚΥΡΙΟΙ,
1. ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΕΙ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΣΤΗΝ ΔΙΩΞΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΟΣ ΟΡΓΑΝΟΜΕΝΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΞΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟΥΣ ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΓΙ΄ΑΥΤΟ. ΑΚΟΜΗ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΟΝ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΜΟΝΑΧΙΚΟΥΣ ΓΕΡΟΝΤΕΣ – ΥΠΕΡΗΛΙΚΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΞΕΧΝΑΝΕ, Ή ΝΑ ΜΗ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ,΄Η ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΙ «ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ» ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΕΑΝ ΠΗΡΑΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥΣ Ή ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.
ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.
2. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΕΡΓΙΑ – ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ – ΝΑ ΕΞΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΣΕ «ΠΑΖΑΡΕΜΑ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΗΨΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ Ή ΟΧΙ. ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟ ΤΕΧΝΙΤΕΣ, ΝΟΜΙΚΟΥΣ, ΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΔΙΟΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ. » ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΣΑ – ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΣΑ !!!! »
3. ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΥΘΥΝΕΣ. ΑΣ ΕΞΑΓΓΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΙΟΛΑΣ ΣΤΙΓΜΗ – «ΧΩΡΙΣ ΠΑΖΑΡΙΑ» – ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ, ΠΟΙΝΕΣ ΑΚΡΑΙΕΣ ΟΠΩΣ:ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΑΣΚΗΣΕΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ, ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΤΗΝ ΠΟΙΝΗ ΦΥΛΑΚΙΣΗΣ. ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΤΟΥΣ ???
ΔΩΣΤΕ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ, ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΡΡΟΕΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ «ΔΗΘΕΝ» ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ. ΑΠΟΔΕΙΞΤΕΤΟ ΕΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΔΙΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΩΣ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΕΚΡΙΝΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΦΑΙΜΑΞΗΣ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΤΩΝ, ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΙΜΙΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ. ΕΛΕΟΣ.
Να μην εγκρινετε σε καμια περιπτωση την καλυψη του αφορολογητου με αποδειξεις supermarket και λογαριασμων ΔΕΚΟ .Η εκδοση αυτων των αποδειξεων ειναι δεδομενη.Ο στοχος ειναι οι υπολοιπες αποδειξεις.Μη σας παραμυθιαζουν τα πρωτοσελιδα των εφημεριδων.Φθανουν οι αποδειξεις των λοιπων εξοδων μιας μεσης οικογενειας για καλυψη αφορολογητου ποσου και 6.000 και 8.000 EURO.Για εκεινους που εχουν μικρο εισοδημα μεχρι 12.000 απαλλαξτετο χωρις αποδειξεις.Και φυσικα καμια απαλλαγη για επαγγελματιες.Γι’αυτους τεκμηρια και παλι τεκμηρια.
ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΚΔΙΔΟΥΝ ΑΠΟΔΙΞΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΙΤΟ. ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΔΗΞΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΦΠΑ ΥΠΟΧΡΕΟΤΙΚΑ!. ΟΙ ΑΠΟΔΗΞΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΕΚΔΙΔΕΤΕ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΙΤΟ. Π.Χ. ΑΠΟΔΗΞΗ ΑΠΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ 100% ΣΥΜΕΤΟΧΗ,ΣΥΜΒΟΛΕΟΓΡΑΦΟΥ 90% ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΥ 1ΟΟ% ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΙΑ 80% ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ , ΦΑΝΟΠΙΑ, ΒΟΥΚΑΛΙΖΑΤΕΡ 70% ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ,ΥΔΡΑΒΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ 80% ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΔΗΞΕΙΣ ΚΑΘΕ ΟΙΔΟΥΣ ΑΠΟΔΗΞΕΙΣ 50% ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑΞΙ!!!! ΕΤΣΙ ΑΝ ΠΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΥΡΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟΔΗΞΕΙΣ ΜΕΧΡΕΙ 6.000 ΘΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΗΣ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΑΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΕΠΗΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΗΔΕΙΣΗ!!!
Μιλάτε για σύνδεση του αφορολόγητου με τις αποδείξεις. Επίσης μιλάτε ότι θα προσπαθήσετε να πατάξετε την φοροδιαφυγή των ελευθέρων επαγγελματιών κατά κύριο λόγο.
Το μόνο που θα πετύχετε για ακόμα μια φορά είναι να την πληρώσουν οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι. Σήμερα είπατε κε Υπουργέ στην τηλεόραση του ΑΝΤ1 ότι για να έχω αφορολόγητο 12000€ θα πρέπει να έχω και κάποιο κίνητρο. Γιατί κε Υπουργέ να έχω κίνητρο εγώ (και με τιμωτήτε έτσι) αφού το πρόβλημα το δημιουργήσατε «εσείς» με την κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος εδώ και τόσα χρόνια. Εσείς θα έπρεπε να έχετε κίνητρο να βρείτε τους φοροφυγάδες και όχι να βάζετε εμένα να τρέχω να βρώ αποδείξεις για να φτάσω το αφορολόγητο των 12000€.
Εγώ είμαι μισθωτός και όσα λεφτά και να βγάζω τα δηλώνω όλα και πληρώνω τον ανάλογο φόρο κάθε χρόνο.
Προσπαθήστε να πείσετε τους δημόσιους λειτουργούς της εφορίας να κάνουν την δουλειά τους σωστά και αδιάβλητα και να μην κλείνουν τις υποθέσεις όπως θέλουν οι πελάτες τους έναντι μερικών ευρώ. Ας βγούν στο δρόμο οι λεγόμενοι ράμπο της εφορίας να κάνουν ουσιαστικούς ελέγχους και τέλος ας μπεί στη φυλακή κάποιος απο αυτούς τους κυρίους που συστηματικά τόσα χρόνια δεν πληρώνουν ουτε ευρώ φόρο. Γιατί λοιπόν κε Υπουργέ εγώ θα πρέπει να κάνω το ρόλο των εφοριακών, συμφωνώ ότι όλοι θα πρέπει να αποκτήσουμε συνείδηση και να βοηθήσουμε προς αυτή την κατεύθυνση.
Αλλά γιατί αν δεν καταφέρω εγώ ο μισθωτός να βρω 6000€ σε αποδείξεις, να πρέπει να πληρώσω επιπλέον φόρο ενώ πάλι κάποιοι κύριοι να φοροδιαφεύγουν και να έχουν τεράστιες περιουσίες.
Θεωρώ λοιπόν ότι αυτή η θεωρία για την σύνδεση του αφορολόγητου με τις αποδείξεις είναι απαράδεκτη και σαν στόχο έχει για ακόμα μια φορά τα εύκολα θύματα που για ακόμα μια φορά αυτοί θα πληρώσουν το «μαρμαρο» Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ένας μισθωτός που παίρνει πάνω απο 50000€ ή 70000€ να θεωρούνται προνομιούχοι να πρέπει να πληρώνουν εκείνοι πάντα. Για να φτάσει να παίρνει κάποιος τόσα λεφτά έχει κάνει κάποιες καλές σπουδές και είναι κάλος στην δουλειά του. Δεν κλεβει κανέναν και πάντα πληρώνει όσο φόρο του αναλογεί!!!
Κύριε Υπουργέ ο λαός σας ψήφισε για να κάνετε την αλλαγή αλλά με αυτό τον τρόπο δεν υπάρχει καμμία ουσιαστική αλλαγή αφού πάλι οι ίδιοι θα την πληρώσουν. Μια παλιά λαική ρήση λέει «άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρουχα του αλλιώς»
Όσο και να σας πληγώνει η αλήθεια λυπάμε γιατί είχατε θέσει ψηλά στάνταρ και από ότι φαίνεται…
Κύριε Υπουργέ
Αν είναι δυνατόν στον 21ο αιώνα να μας βάζετε να μαζεύουμε αποδείξεις για κάθε δαπάνη.Αυτό είναι σύγχρονη δημόσια διοίκηση και σύγχρονη αντίληψη οικονομικής πολιτικής;Μα γιατί θεωρείτε ότι ο πολίτης πρέπει να ταλαιπωρείται συνεχώς;Υπάρχουν αρμόδιες υπηρεσίες για να ελέγχουν αυτούς οι οποίοι δεν εκδίδουν αποδείξεις.Ενεργοποιήστε αυτές τις υπηρεσίες.Σταματήστε να ταλαιπωρείτε τους πολίτες.Το αφορολόγητο πρέπει ν΄ αυξηθεί στα 15.000 Ευρώ.
Νομίζω ότι ο διάλογος είναι προσχηματικός και ο μόνος στόχος του Υπουργείου είναι η μείωση ή κατάργηση του αφορολόγητου.
Τελικά θα γίνει πάλι με τη συλλογή αποδείξεων για την έκπτωση του φόρου όπως κάθε φορά… Πρόσφατο παράδειγμα τα «πράσινα» τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων που έγιναν φωτιά και λάβα. Θα πληρώνουν οι συνήθεις ύποπτοι και τα έσοδα θα είναι λιγότερα από ότι υπολογιζόταν όταν πάρθηκε το μέτρο.
Το μέτρο των αποδείξεων όπως τουλάχιστον αναπαράγεται από τα ΜΜΕ, θα αδικήσει κατάφορα τους μισθωτούς και ειδικά αυτούς με ανελαστικές δαπάνες. Όταν ο μισθωτός (ο μόνος που πληρώνει τον φόρο του πριν πάρει τον μισθό του και πριν καταναλώσει ότι αγοράζει) με τετραμελή οικογένεια έχει μεγάλο ποσοστό ανελαστικών δαπανών (δάνεια, καύσιμα, θέρμανση, φροντιστήρια,ασφάλειες) σε ποσοστό 75% του ετήσιου εισοδήματός του ή και μεγαλύτερο, με το μέτρο αυτό θα κλιθεί να πληρώσει την αδυναμία του κράτους να περιορίσει την φοροδιαφυγή. Κίνητρα για την συλλογή αποδείξεων πρέπει να δοθούν αλλά το μέτρο θέλει εμπεριστατωμένη μελέτη και να ληφθούν υπόψη πολλές παράμετροι έτσι ώστε να είναι και αποτελεσματικό και δίκαιο.
Έτσι όμως όπως ακούγεται μέχρι τώρα εκείνο που είναι το πιό πιθανό είναι να πληρώσουν πάλι τη νύφη οι μισθωτοί (τετραμελείς οικογένειες) που τραβάνε μέχρι τώρα το σταυρό του μαρτυρίου και οι συνήθεις «φτωχοί» φοροφυγάδες να «βραχούν» ελάχιστα έως καθόλου. Μπορεί να φανταστεί κάποιος τι θα δηλώνεται στη λίστα των αποδείξεων στη φορολογική δήλωση…και ποιός θα βγάλει άκρη…
Εκείνο που θα λύσει σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα της φοροδιαφυγής είναι οι έλεγχοι στην αγορά από τους εφορικούς που τώρα έχουν καταντήσει ακριβοπληρωμένοι σφραγιδοβάλτες και τίποτα άλλο.
Εύχομαι πραγματικά να γίνει κάτι αλλά δεν είμαι αισιόδοξος γιατί κάθε χρόνο αυτό που βλέπω είναι οι φόροι (άμεσοι και έμμεσοι)που πληρώνω σαν μισθωτός να αυξάνονται περισσότερο από το εισοδημά μου. Πόσο μάλλον από φέτος που το εισόδημα άρχισε να παίρνει ήδη την κάτω βόλτα…
Ο όγκος της φοροδιαφυγής γίνεται από τους ελεύθερους επαγγελματίες. Σε επισκευές που έκανα στο σπίτι μου πρόσφατα είδα Πολωνούς, Σύρους, Πακιστανούς, Αλβανούς, Ρουμάνους, Αιγύπτιους, αλλά κανέναν Έλληνα εργάτη! Όλοι αυτοί πληρώνονται με αφορολόγητα ποσά. Η ιδέα να δίνονται αποδείξεις τα ποσά των οποίων να εκπίπτουν είναι απατηλή, ΚΑΙ ΘΑ ΟΔΗΓΉΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΜΜΕΣΟΥ ΦΟΡΟΥ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ, ΑΡΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΉ. Αφού η συλλογιστική είναι απλή: Ο ελεύθερος επαγγελματίας θα λέει πάλι: Χωρίς ΦΠΑ 1000 Ε, με ΦΠΑ 1200. Ποιο είναι το κίνητρο του καταναλωτή να πληρώσει τα 200 Ε επιπλέον για να πάρει απόδειξη;;;;; ΜΟΝΟΝ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ: ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΠΟΣΟΎ ΤΟΥ ΦΠΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΕΒΑΛΛΕ. Το κέρδος για το κράτος θα είναι η σύλληψη του ποσού που εισπράττει ο ελεύθερος επαγγελματίας και δεν το δηλώνει. Αλλιώς, ή δεν καταλαβαίνει ο νομοθέτης τί κάνει, ή δεν θέλει να συλλάβει τη φορολογητέα ύλη, ή δεν τον νιάζει ποιος τελικά θα πληρώσει τον φόρο, και τον πληρώνει πάλι ο καταναλωτής! Αλλά έλα μου όμως που αυτό νιάζει τον καταναλωτή!!! Συμπέρασμα, πάλι θα συναλλάσσεται με τον ελεύθερο επαγγελματία. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟς ΤΡΟΠΟς ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΕΤΕ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ. Καταλάβετέ το!
Είμαι,εδώ και ένα περίπου χρόνο συνταξιούχος.Το ετήσιο εισόδημά μου,είναι περίπου,12.890 ευρώ.Δηλαδή 915,00 ευρώ τον μήνα και βέβαια,τα δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα και το επίδομα της άδειας.Εχω παιδί που πηγαίνει στην Α τάξη του Λυκείου και,λόγω της «δωρεάν» παιδείας που το κράτος «απλόχερα» εδώ και χρόνια παρέχει στους πολίτες του,είμαι υποχρεωμένη να κάνω ιδιαίτερα μαθήματα στο παιδί μου,για να γλυτώνει και τις μετακινήσεις και,κατά συνέπεια,να κερδίζει λίγη από την πολύ περιορισμένη ώρα του.
Επίσης,πληρώνω δάνειο,για το σπίτι μας,μαζί με τον σύζυγό μου φυσικά και δάνεια και κάρτες.
Μέχρι σήμερα,πάντα είχα επιστροφή φόρου,που συμψηφιζόταν με τον φόρο που πλήρωνε ο σύζυγος.
Να υπενθυμίσω,ότι προεκλογικά,δεν μας είχατε πει για κατάργηση του αφορολόγητου.Αυτό είναι καινούργιο.Μία ζωή,θα είμαστε προ εκπλήξεων?
Ηδη,προφανώς θεωρήθηκα «υψηλοσυνταξιούχα»,και δεν κρίνατε ότι έπρεπε να πάρω την έκτακτη ενίσχυση,επίδομα που ο προκάτοχός σας,και δεν είμαι δεξιά όπως και αυτός δεν ήταν «σοσιαλιστής’,μου είχε δώσει.
Δεν μου μένει,κυριολεκτικά,δραχμή για έξοδα,εκτός από σούπερ μάρκετ.
Θεωρείτε ότι είναι σωστό,σε έναν συνταξιούχο των 12.890 ευρώ ετησίως,να καταργήσετε το αφορολόγητο και να τον βάλετε να πληρώνει φόρο?
Η μήπως νομίζετε ότι είναι πολύ εύκολο να βρει αποδείξεις των 6.000 ευρώ?
Αν την συλλογή των αποδείξεων,την θεωρείτε ως μέτρο για την πάταξη της φοροδιαφυγής,νομίζω,ότι δεν κινήστε και πολύ σωστά.Προσωπικά,θα εξακολουθήσω,όταν δεν μπορώ να πάω στον γιατρό του ΙΚΑ,άλλη περίπτωση αυτή με την δημόσια περίθαλψη,να μην παίρνω απόδειξη επειδή τα 20 ή τα 30 ευρώ που θα γλιτώσω,είναι πραγματικά πολύτιμα.
Και είναι ντροπή μετά από 30 χρόνια που εργαζόμουν,να πληρώσω φόρο.
Το σωστό θα ήταν,να θεσπιστεί αφορολόγητο για τα πραγματικά χαμηλά εισοδήματα.Και χαμηλό εισόδημα,δεν είναι μόνο αυτό των 9.000 ευρώ.Είναι και αυτό των 12.000 και των 15.000 ευρώ τον χρόνο.Έχετε προσπαθήσει ποτέ,να ζήσετε με τόσα για να δείτε εάν είναι ικανοποιητικό εισόδημα ή όχι,με δεδομένες τις ανάγκες της σημερινής κοινωνίας και της ζωής,έτσι όπως έχει διαμορφωθεί,όχι πάντως από την δική μου διακυβέρνηση.
Δεν ξέρω κατά πόσον τα σχόλια διαβάζονται ή οι αποφάσεις είναι ήδη ειλημμένες,έπρεπε όμως κάπως,να εκφράσω την αγανάκτησή μου γιατί στα 51 χρόνια μου,έμαθα ότι είμαι «προνομιούχα» επειδή ακόμα δεν πεινάω.
Καλησπέρα σας,
Θα ήταν δυνατόν να περιλαμβάνονται και οι αποδείξεις από super market, φούρνους, ζαχαροπλαστεία και γενικότερα της αγοράς τροφίμων και φαρμάκων.Δεδομένου, ότι στα χαμηλότερα εισοδήματα αυτό είναι το κύριο πλήθος των αποδείξεων.
Ευχαριστώ
Συμφωνώ απόλυτα με την διεύρυνση του μέτρου των αποδείξεων, ως αναγκαίου για την μείωση της φορολογικής αδικίας εις βάρος των μισθωτών και των συνταξιούχων και, ως αποτελεσματικού για την αντιμετώπιση του δημοσιονομικού προβλήματος με την είσραξη του ΦΠΑ και τον προσδιορισμό εισοδημάτων που φοροδιαφεύγουν κραυγαλέα.
Πρέπει να θεσμοθετηθεί τουλάχιστον 11000 ευρώ αφορολόγητο χωρίς αποδείξεις δεδομένου ότι χαμηλά εισοδήματα κυρίως συνταξιούχων με τις μεγαλύτερες δαπάνες σε φάρμακα και σε λαικές αγορές δεν μπορούν να συγκεντρώσουν σημαντικό ποσό σε αποδείξεις.
Το πρόσθετο αφορολόγητο ποσό με αποδείξεις μπορεί να συνδεθεί με το ύψος του δηλούμενου εισοδήματος (πχ 15%) προκειμένου να στηρίξει την κατανάλωση και να ενισχυθεί η ζήτηση με κατώτατο και ανώτατο όμως όριο, κάποιο ποσό (πχ 3000 έως 6000).
Αποδείξεις που ξεπερνούν το αφορολόγητο όριο που αντιστοιχει στο δηλωθέν εισόδημα πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν κατά ένα μέρος (πχ 20%) και να προσαυξάνουν περαιτέρω το αφορολόγητο προκειμένου να μην αποτελούν προιόν συναλλαγής.
Και βέβαια πρέπει στις αποδείξεις να συμπεριλαμβάνονται και οι δαπάνες σε φαρμακεία βενζινάδικα και σούπερ μάρκετ.
Η πρόταση είναι γενική και αόριστη.Δεν διευκρινίζεται ούτε το ύψος της μείωσης του αφορολογήτου ποσου, ούτε και το ποσοστό του ποσού των αποδείξεων που θα εκποίπτει απο το φορολογητέο εισόδημα.Θα πρέπει να σχολιάσουμε τί; Αυτά που έχουν στο μυαλό τους οι αρμόδιοι φορείς του οικονομικού επιτελείου και δεν τα γνωρίζουμε; Η μήπως θα πρέπει να προτείνουμε εμείς τον τρόπο της οικονομικής μας αφαίμαξης;
Άρα, χωρίς να αρνούμε την υπάρχουσα κατάσταση, θα ήθελα να υπάρξουν συγκεκριμένες προτάσεις και επάνω σ’ αυτές να υπάρξει ο επιζητούμενος διάλογος.
Τέλος βέβαια δεν δέχομαι την αναδρομική ισχύ κανενός νόμου ή διάταξης. Θα πρέπει οι τυχόν αλλαγές να εφαρμοστούν απο το οικονομικό έτος 2011.
Αξιότιμοι κύριοι,
Καταρχήν θα ήθελα να σας συγχαρώ για την ανοιχτή προσπάθειά σας και να σας ευχηθώ με όλη μου την καρδιά καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο σας.
Αν και είμαι σίγουρος πως είστε στη σωστή κατεύθυνση, παρακαλώ πολύ δεχτείτε και ακούστε ταπεινά από ένα απλό πολίτη, το παρακάτω απλό σκεπτικό επίλυσης, όλου του εισπρακτικού προβλήματος και φοροδιαφυγής, υποχρεώνοντας τα δύο μόνο παρακάτω για κάθε φορολογούμενο πολίτη.
1. Το φορολογητέο εισόδημα κλίμακας να προκύπτει από τα συνολικά έσοδα συν των λοιπών εισροών (πώληση στοιχείων, λήψης δανείων κτλ) μείων τα συνολικά έξοδα προσκομίζοντας αποδείξεις από κάθε συναλλαγή (περίπτερο, μάρκετ, καφέ, taxi) συν των λοιπών εκροών (αγορές περιουσιακών στοιχείων, καταβολές δανείων κτλ), και
2. Τη δήλωση (Ε1) για κάθε φορολογούμενο των μέσω διαθεσίμων ρευστών του έτους που έχουν σε τραπεζικές καταθέσεις ανά Τράπεζα με ΑΦΜ (εύκολα η τράπεζα εκδίδει βεβαίωση τρέχοντος και προηγούμενου (μεταβολές) έτους καθώς και χρεογράφων για κάθε συνδικαιούχο με ΑΦΜ για διασταύρωση τύπου ΚΕΠΥΟ).
Τα πιθανά αποτελέσματα που θα προκύψουν θα είναι τα εξής:
1. Ο φορολογούμενος γίνεται διώκτης των επιχειρήσεων για αυτό που πληρώνει στην έκδοση αποδείξεων.
2. Αποδίδεται Φ.Π.Α.
3. Το μέσο διαθέσιμο καταθέσεων προδίδει τη διαφορά του δηλούμενου με το πραγματικό, σε σύγκριση των μεταβολών του προηγούμενου έτους. Άρα πρέπει να φορολογηθεί ή πρέπει ο φορολογούμενος να φέρει αποδείξεις ή π.χ. να φέρει συμβόλαια πώλησης περιουσιακών στοιχείων στη πραγματική τιμή και όχι την αντικειμενική.
4. Εξάλειψη του μαύρου χρήματος.
5. Εμφάνιση του πραγματικού εισοδήματος και βελτίωση της δανειακής ικανότητας των νοικοκυριών.
Αυτά σημαίνουν την απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων, τον λογιστικό προσδιορισμό κάθε επαγγέλματος αλλά και την πρόσθετη επιβάρυνση και γκρίνια του φορολογούμενου σε πιθανά κόστη λογιστή για ακριβή προσδιορισμό εισοδήματος με την δήλωση, συλλογή αποδείξεων, ταμειακών μηχανών σε επιχειρήσεις, την ανάγκη διασταύρωσης των καταθέσεων στο εξωτερικό μετά τη λήψη των νέων μέτρων (τύπου μορφής intrastat).
Επειδή το εισόδημα (εισροές) όλων των Ελλήνων πολιτών αυτόματα θα αυξηθεί, ικανοποιώντας και σε πολλά έσοδα το κράτος (Φ.Π.Α., φόρων μεταβιβάσεων κ.α.) να δοθεί χαμηλός συντελεστής της πρώτης νέας διευρυμένης κλίμακας (0-30.000,00) π.χ. έως και 10%, με μια παράλληλη ποσοστιαία δυνατότητα απόκλισης του δηλούμενου εισοδήματος με το πραγματικό εισόδημα π.χ. 10% που προκύπτει από τις τραπεζικές καταθέσεις και χρεογράφων. Το παραπάνω σενάριο σίγουρα δεν θα είναι αρεστό στους λήπτες του μαύρου χρήματος.
Εύχομαι αυτές οι σκέψεις, αν σας δοθεί η πολυτέλεια του χρόνου και κάποια στιγμή τις αναγνώσετε, να σας ωφελήσουν και να σας βοηθήσουν για την ορθότερη απόφαση, της μεγάλης πρόκλησης, της φορολογικής μεταρρύθμισης.
Είμαι στη ταπεινή διάθεσή σας για οτιδήποτε με χρειαστείτε.
Σας εύχομαι καλή επιτυχία.
Με απέραντη εκτίμηση,
Τυροκόμος Χ. Ιωάννης
ΚΥΡΙΟΙ
ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ ΜΕ ΔΗΘΕΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ
ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΜΕΙΩΣΕΤΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΘΑ ΒΑΛΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΣΟ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ –
ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΤΩΝ ΧΑΜΗΛΟΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΟΥΤΕ ΡΟΥΧΑ ΨΩΝΙΖΟΥΝ , ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΓΙΑΤΡΟΥΣ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ, ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΒΑΦΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ
ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΛΑΟΣ
ΦΩΝΗ ΛΑΟΥ ΟΡΓΗ ΘΕΟΥ
ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΨΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΚΟΙΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΑΠΕΞΩ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ
ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΨΑΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΑΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ
ΓΙΝΑΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΩΣΑΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΑΤΕ ΤΟΥΣ 2 ΠΡΩΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΤΗΝ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΣΠΕΡΝΕΙ ΑΝΕΜΟΥΣ ΘΕΡΙΖΕΙ ΘΥΕΛΛΕΣ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙ ΣΑΣ, ΜΗΝ ΜΑΣ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ, ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΝΗΡΑ ΚΟΛΠΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΔΕΙΞΑΜΕ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΝΔ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ
ΕΠΕΙΔΗ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΜΑΣ ΘΕΛΕΤΕ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΕΣ
ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΠΟΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ – ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΠΟΥ ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΝ
ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΝ ΧΟΤΖΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΙΔΑΡΟ ΤΟΥ, ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ
ΑΝΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ VISA ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΨΩΝΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΠΑΡ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ,ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΓΙΑΤΡΟΥΣ
ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΝ, ΒΡΕΙΤΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ (ΚΙΝΑ, ΗΠΑ, ΑΓΓΛΙΑ)
ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΙ Η ΚΡΙΣΗ
ΑΝ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΒΑΝΝΑ
Ακουσα προ ολίγου,τον κύριο ΥΠΟΙΚ να δίνει διευκρινήσεις για την συμπλήρωση του αφορολογήτου να συγκεντρώνουν αποδείξεις και μάλιστα σε μια σελίδα να αναγράφουν τα στοιχεία της απόδειξης.
Συγχαρητήρια!!!!!
Ποιος συνταξιούχος των 450€ που δηλώνει και αγροτικά εισοδήματα 3000 – 4000€ θα μπορεί να συγκεντρώσει αυτες τις αποδείξεις. Ακόμα κ για μισθωτό με ετήσιο εισόδημα 12000€ είναι δύσκολη αυτή η διαδικασί κ επί πλεον σκεφτήκατε πόσες καταστάσεις θα πρεπει να υποβάλει με δαπάνες της τάξης του π.χ. 1€ από ψωμί?
Όλα αυτά μου θυμίζουν μια εκπομπή από το παρελθόν «ΕΤΣΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ»
Καλό θα είναι κύριοι, να ανακοινώσετε άμμεσα μέτρα ενίσχυσης και στήριξης της οικονομίας και ιδιαίτερα του εισοδήματος των μικρομεσαίων μισθωτών που αγωνίζονται με 1 μισθό -άραγε θεωρείτε υψηλόμισθο τον αμοιβόμενο με 1200-1500 € καθαρά- που πληρώνει στεγαστικό δάνειο με μόχθο 20ετίας με την πολυτέλεια να χρησιμοποιεί το ιχ του για μεταφορά (150€/μήνα κόστος) στην εργασία του?
θα μπορούσα να σας γράφω με τις ώρες, αλλά είναι προτιμότερα να βγείτε στην αγορα΄ κ να δείτε τι γίνετε!!!!
ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ….!!!!!!!!
Ίσως το μέτρο συλλογής αποδείξεων να είναι σωστό αλλά υπάρχουν ορισμένα προβλήματα :
1) Ο πολίτης δεν πρέπει να γίνει «υπάλληλος» και «χωροφύλακας» του κράτους και να προαπίζει τα δικαιώματα του κράτους. Αντίθετα θα πρέπει να αυξηθούν και να αυστηροποιηθούν οι έλεγχοι από τους εντετα΄λμένους υπαλλήλους.
2) Να αυστηροποιηθεί η Νομοθεσία για σοβαρές φορολογικές παραβάσεις όπως ισχύει π.χ. στη Σουηδία και στις ΗΠΑ. Έτσι που να είναι αποτεπτική η φοροδιαφυγή.
3) Τι θα κάνει το κράτος με τους πλανόδιους και τους μικροπολητές που κάνουν αθέμητο ανταγωνισμό στα καταστήματα???
4) Οι περισσότερες αποδε’ιξεις ταμειακών μηχανών είναι «θερμικές» και μερικούς μήνες δεν διαβάζονται. Τι πρέπει να κάνει ο πολίτης??? κάθε ήμέρα θα πρέπει να ανγράφει το ΑΦΜ και το ποσό σε κάποιο βιβλίο εξόδων και στην εποχή υποβολής της δήλωσης να τα αθροίζει??? πόσο μεγάλο θα πρέπει να είναι το Ε1 για να χωράει όλες αυτές τις πληροφορίες για εκατοντάδες ή χιλιάδες αποδείξεων του έτους??? ή μήπως ο κάθε πολίτης θα πρέπει να έχει ένα λογιστή???….
5) Όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες (υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι, γιατροί κλπ θα ζητούν πλέον της αμοιβής τους και το ΦΠΑ που θα είναι αντικίνητρο για τον πελάτη να ζητάει αποδείξεις.
Διαβάζω στο ίντερνετ: έχουν βάσει;
Τάδε έφη ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου, μιλώντας στην τηλεόραση του ΑΝΤ1 το πρωί της 29/12/09 για θέματα φορολογίας:
«Οι φορολογούμενοι δεν θα προσκομίζουν τις αποδείξεις από τις αγορές τους στην Εφορία, αλλά θα γράφουν σε ειδική σελίδα μαζί με τη δήλωσή τους, το ποσό, την ημερομηνία της συναλλαγής, το ΑΦΜ, το όνομα της επιχείρησης και τη διεύθυνση, ώστε να μπορεί να γίνεται η διασταύρωση των στοιχείων από τις ελεγκτικές αρχές».
Μάλλον θα αστειευόταν ο κ. υπουργός! Είναι δυνατόν να μεταβάλλει κάθε νοικοκυριό, κάθε παππού και γιαγιά σε λογιστή και εφοριακό; Η μήπως θα τους επιβάλλει να χρησιμοποιούν λογιστές; Μήπως λογιστές εισηγούνται τέτοιες λύσεις για να αυξήσουν τις δουλειές τους;
Ακόμη ο κ. υπουργός είπε:
«Ξέρουμε που βρίσκονται οι off shore και θα τις χτυπήσουμε».
Πού και πώς κε υπουργέ; Στα άγνωστα νησιά του Ειρηνικού και του Ατλαντικού; Εχετε προγραμματίσει σχετική νομοθεσία να τους πιάνετε στην Ελλάδα; Για να ελέγχετε τη δραστηριότητά τους; Αυτό είναι ένα ακόμη αστείο;
Αχ Θεέ μου πως κρατάς τα κεραμίδια ξεκάρφωτα!
Και
Ο ηλεκτρονικός Διάλογος για ένα Δίκαιο και αποτελεσματικό φορολογικό σύστημα λογοκρίνεται. Μετά την υποβολή του σχολίου διαβάζεις την ένδειξη: Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφού γίνει ο σχετικός έλεγχος (moderation) από τους υπεύθυνους της δικτυακής διαβούλευσης.
Που σημαίνει: «Το περιεχόμενο που υποβάλετε υπόκειται σε μετριασμό (moderation) κατά τον οποίο διατηρούμε το δικαίωμα να τροποποιήσουμε, να διαγράψουμε ή να αρνηθούμε να δημοσιεύσουμε περιεχόμενο το οποίο αντίκειται στους παρόντες όρους». Δείτε περισσότερα.
Και συνέβη, άλλα να γράψεις, καθόλου υβριστικά, χυδαία, καταχρηστικά, ή προσβλητικά, και να τροποποιηθούν ή να μη δημοσιευθούν.
Κατά τα άλλα, γίνεται διάλογος. Κι η νύχτα βγάζει επίσκοπο, κι η αυγή Μητροπολίτη!
Πέραν αυτών, το κακό είναι ότι διάφορα ΜΜΕ, προσκείμενα στην Κυβέρνηση, ερμηνεύουν όσες απόψεις δημοσιεύονται, υπέρ αυτής. Ενώ στην πραγματικότητα το συμπέρασμα είναι αντίθετο.
Π.χ. λένε ναι στη συγκέντρωση αποδείξεων, αλλά χωρίς μείωση του αφορολόγητου, ή εν εναντία περιπτώσει, αφαίρεση κάθε είδους απόδειξη – σούπερ μάρκετ, φαρμακεία, καύσιμα, ΔΕΚΟ κλπ – από το εισόδημά τους. Και παραπληροφόρηση λοιπόν!
Αν συνδεθεί το αφορόλογητο με τις αποδείξεις τότε θα πρεπει από όλες τις υπηρεσίες και τα καταστήματα θα πρέπει να μπορούμε να λαμβάνουμε αποδείξεις (π.χ. βενζινάδικα). Αυτό όμως δεν ισχύει ως τώρα και αν αλλάξει δεν πρόκειται να γίνει άμεσα. Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ λοιπόν να μειωθεί το αφορόλογητο.
Η συγκέντρωση αποδείξεων δαπανών από τους φορολογούμενους και η αναγραφή του συνόλου της αξίας τους στη φορολογική δήλωση είναι στη σωστή κατεύθυνση. Η συγκέντρωση αποδείξεων δεν θα πρέπει να εξαιρεί καμία απόδειξη και κανένα επάγγελμα.Ολες οι αποδείξεις θα πρέπει να είναι επιλέξιμες. Οι Ελληνες πολίτες και κυρίως οι μισθωτοί,οι μικροσυνταξιούχοι κλπ δεν δαπανούν τα χρήματα τους πρωτίστως σε ρούχα, παπούτσια, γυμναστήρια,ινστιτούτα αισθητικής,ταβέρνες,δεξιώσεις
κλπ.
Το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματος δαπανάται στη διατροφή (super market-λαϊκές αγορές),στα καύσιμα για τις καθημερινές μετακινήσεις για τις δουλειές τους,επομένως οι αποδείξεις από τα παραπάνω θα πρέπει να είναι επιλέξιμες.
Σε περίπτωση που θα μειωθεί το αφορολόγητο όριο χωρίς αποδείξεις από τις 12.000 ευρώ για τους μισθωτούς, τότε τα λογιστήρια θα υπολογίζουν και θα παρακρατούν μεγαλύτερα ποσά φόρου από αυτά που ισχύουν σήμερα και οι μισθωτοί θα αναμένουν την εκκαθάριση της φορολογικής τους δήλωσης για να επιστραφεί ο φόρος που θα αναλογεί από την έκπτωση των αποδείξεων, δηλαδή αξέλιξη δυσμενής και αδικαιολόγητη σε σχέση με το ισχύον καθεστώς.
δεν νομιζω να στεκουν σοβαροτητας οσα ακουγονται για μειωση του αφορολογιτου και υποχρεωση συλλογης αποδειξεων για να ανεβει το αφορολογητο.Προσοπικα δεν εχω πολλα εξοδα πλεον γιατι ζω με συνταξη.αν λοιπον στα 1400 ευρω συνταξης πληρωνα 800 ευρω φόρο θα πληρώνω τα διπλασια επειδη δεν καταναλώνω; που το ειδατε αυτο γραμμενο.εγω θα κινησω την αγορά; θα τιμωρηθω δηλαδή γιατι αποταμιεύω για τα γεραματα.αφηστε το αφορολογητο και βαλτε αποδειξεις οπως ηταν παλια
ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΙΧΑΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΟΛΛΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 12000 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ.ΕΑΝ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ.ΠΡΟΤEΙΝΩ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ.
Κατ αρχήν συγχαριτήρια για την πρωτοβουλία της Κυβέρνησης, σχετικά με το δημοκρατική διαδικασία της ΄΄δημόσιας διαβούλευσης΄΄.
Προτείνω το οικονομικά και κοινωνικά αποδεκτό εισόδημα, ώστε κάθε έλληνας πολίτης ¨η κάθε ελληνική οικογένεια να μην βρίσκεται κάτω του ορίου φτώχειας να αποτελεί το αφορολόγητο όριο. Απο εκεί και πάνω να λαμβάνονται υπόψιν οι δαπάνες διαβίωσης στις οποίες, πέραν του κριτηρίου των μελών της οικογένειας, να περιλαμβάνονται και οι δαπάνες ΔΕΗ,ΟΤΕ,ΝΕΡΟΥ,ΕΡΤ,ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΩΝ,ΔΑΠΑΝΕς ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΩΝ, ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ (μόνο)ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
Τα ισχύοντα για τα αυτοτελώς φορολογούμενα εισοδήματα να παραμείνουν για όλους, με αύξηση του συντελεστή από 20% σε 25%.
Ειδικά για τις οικογένειες όπου εργαζόμενος είναι ένας εκ των συζύγων, το πιο πάνω προτεινόμενο αφορολόγητο να διπλασιάζεται.
Η μεγάλη φοροδιαφυγή και εισφοροδιαφυγή γίνεται απο τους ελεύθερους επαγγελματίες, οι οποίοι και φόρους δεν πληρώνουν και εισφοροδιαφυγή κάνουν. Πρέπει ν αυπάρξει σύνδεση ON LINE , όλων των ταμειακών μηχανών με τις εφορίες.
Να υπάρξει νομοθετικός έλεγχος ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ 20ετίας. Διότι υπάρχουν τεράστιες περιουσίες σε ΄΄δήθεν φτωχούς΄΄ που δεν έχουν πληρώσει ούτε ένα Ευρώ φόρο ποτέ τους και διατείνονται δημοσίως και ξεδιάντροπα ότι πληρώνουν το κράτος ¨η τους δημόσιους υπαλλήλους !
ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΦΤΑΙΞΙΜΟ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΕΥΘΥΝΗ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΔΙΔΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ.
ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΜΑΥΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΡΑ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥ ΧΟΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΥΡΥΤΕΡΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΑΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΥΡΥΝΘΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.
ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΟΡΙΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΙΑΤΡΩΝ, ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΩΝ, ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ, ΕΝΟΙΚΙΩΝ Α΄ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΚΤΛ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΟΡΙΟ.
ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ Η ΕΚΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΤΩΝ ΑΠΑΙΔΙΩΝ , ΑΡΑ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΕΚΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΆ ΚΑΙ ΕΠΊΣΗΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΚΠΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ.
Κατ αρχήν συγχαριτήρια για την πρωτοβουλία της Κυβέρνησης, σχετικά με το δημοκρατική διαδικασία της ΄΄δημόσιας διαβούλευσης΄΄.
Προτείνω το οικονομικά και κοινωνικά αποδεκτό εισόδημα, ώστε κάθε έλληνας πολίτης ¨η κάθε ελληνική οικογένεια να μην βρίσκεται κάτω του ορίου φτώχειας να αποτελεί το αφορολόγητο όριο. Απο εκεί και πάνω να λαμβάνονται υπόψιν οι δαπάνες διαβίωσης στις οποίες, πέραν του κρητηρίου των μελών της οικογένειας, να περιλαμβάνονται και οι δαπάνες ΔΕΗ,ΟΤΕ,ΝΕΡΟΥ,ΕΡΤ,ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΩΝ,ΔΑΠΑΝΕς ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΩΝ, ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ (μόνο)ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
Τα ισχύοντα για τα αυτοτελώς φορολογούμενα εισοδήματα να παραμείνουν για όλους, με αύξηση του συντελεστή από 20% σε 25%.
Ειδικά για τις οικογένειες όπου εργαζόμενος είναι ένας εκ των συζύγων, το πιο πάνω προτεινόμενο αφορολόγητο να διπλασιάζεται.
Η μεγάλη φοροδιαφυγή και εισφοροδιαφυγή γίνεται απο τους ελεύθερους επαγγελματίες, οι οποίοι και φόρους δεν πληρώνουν και εισφοροδιαφυγή κάνουν. Πρέπει ν αυπάρξει σύνδεση ON LINE , όλων των ταμειακών μηχανών με τις εφορίες.
Να υπάρξει νομοθετικός έλεγχος ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ 20ετίας. Διότι υπάρχουν τεράστιες περιουσίες σε ΄΄δήθεν φτωχούς΄΄ που δεν έχουν πληρώσει ούτε ένα Ευρώ φόρο ποτέ τους και διατείνονται δημοσίως και ξεδιάντροπα ότι πληρώνουν το κράτος ¨η τους δημόσιους υπαλλήλους !
Η συντριπτικη πλειοψηφια των εργαζομενων σε κτηνοτροφικες μοναδες ειναι αλλοδαποι οι οποιοι στελνουν το μεγαλυτερο μερος των χρηματων τους στις χωρες καταγωγης τους για να ζησουν οι οικογενειες τους.Δεν πρεπει να υπαρξει μια προβλεψη για αυτους τους ανθρωπους τωρα που θα μειωθει το αφορολογητο,θα εχουν προβλημα να αποδειξουν τα εξοδα τους.
Εαν σε αυτο συνυπολογισουμε οτι δεν ειναι γνωστες της ελληνικης πραγματικοτητας και οτι διαμενουν στις κτηνοτροφικες εκμεταλλευσεις οπως και εμεις αλλωστε λογω της φυσεως της εργασιας μας,αρα δεν πληρωνουν ενοικια η λογαριασμους κοινης ωφελειας θα προτεινα τα χρηματα τα οποια στελνουν στο εξωτερικο εως και το 50% των εισοδηματων τους και μεχρι του ποσου των 6000Ε να λαμβανεται ως εξοδο.
Και εμεις θα διευκολυνθουμε στην δουλεια μας και οι ανθρωποι αυτοι δεν ασχολουνται με θεματα που δεν μπορουν να κατανοησουν.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΕΦ’ΟΣΟΝ ΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕς ΔΑΠΑΝΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΕΙΔΩΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΑΠΟ ΛΑΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ-ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ-ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ-ΤΑΞΙ -ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΤΙ ΔΑΠΑΝΑ ΕΝΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΖΕΙΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΥ ΖΕΙΝ!!!
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΠΩΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΥΠΟ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΗ ΕΙΤΕ ΝΑ ΠΕΡΙΚΟΨΕΙ ΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΟΡΙΟ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΝ ΠΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ. ΕΤΣΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙΣ ΓΙΑ ΕΛΑΦΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΧΑΜΗΛΩΝ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΕΤΡΟ ΑΝΟΙΚΕΙΑΣ ΦΟΡΟΕΠΙΔΡΟΜΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΛΕΟΝ ΑΝΑΞΙΟΠΑΘΟΥΝΤΕΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΟΥ ΑΦΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΤΩΝ 12.000 ΕΥΡΩ. ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ, ΥΠΕΡΧΡΕΩΜΕΝΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ, ΧΑΜΗΛΟΜΙΣΘΟΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΝΤΑ ΕΙΚΟΝΙΚΟ; ΔΙΑΛΟΓΟ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ.
ΕΞΑΛΛΟΥ ΡΟ ΜΕΤΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΕ ΔΥΟ ΤΙΜΕΣ ΜΙΣ ΧΑΜΗΛΗ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ.
ΕΦΟΣΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ, ΤΟΤΕ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Ο ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΠΧ 12.000 ΕΥΡΩ ΜΕΧΡΙ ΠΧ 20.000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ 25% ΣΕ 15% ΠΧ. ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΔΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ, ΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ. ΤΩΡΑ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΠΑΛΙ ΟΙ ΦΤΩΧΟΤΕΡΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ; ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΑΙΤΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΔΗΘΕΝ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ.
ΤΟ ΑΦΟΛΟΛΟΓΗΤΟ ΠΟΣΟΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 1.000 ΕΥΡΩ ΜΗΝΙΑΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ. ΘΑ ΕΚΠΙΠΤΟΥΝ ΤΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ, ΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ Δ.Ε.Κ.Ο., ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ ΣΕ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΗΓΕΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ, ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ ΓΙΑ ΤΣΙΓΑΡΑ, ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΛΠ ΕΞΟΔΑ ΣΕ ΨΙΛΙΚΑ, ΟΙ ΤΟΚΟΙ ΔΑΝΕΙΩΝ ΠΕΡΩΝ ΤΩΝ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ, ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ;
Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΙ ΥΠΟΒΑΛΕΙ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΧΡΥΣΑΦΙ ΣΤΑ ΣΥΝΗΘΗ ΥΠΟΖΥΓΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ, ΣΕ ΑΝΤΙΔΙΑΣΤΟΛΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ. ΑΝ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΤΕΡΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΣΗ ΝΑ ΣΕ ΕΙΧΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΠΗ ΟΥΔΕΝ ΛΑΘΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ, ΤΟΤΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΡΗΣΗ ΤΟΥ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΤΡΙΚΟΥΠΗ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΟ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ.
Γλυφάδα 29-12-2009
Είμαι 65 ετών και βρίσκομαι δύο εβδομάδες πριν την συνταξιοδότηση, μετά από 60 χρόνια σκληρής δουλειάς και έχοντας αλλάξει 16 επαγγέλματα. Σχετικά με την φοροδιαφυγή και την συλλογή αποδείξεων για τον περιορισμό αυτής, θα ήθελα να σας εκφράσω μερικές σκέψεις μου. Μην περιμένετε με το μέτρο των αποδείξεων να πετύχετε τίποτα απολύτως. Έχει δοκιμασθεί το μέτρο στο παρελθόν με πενιχρά αποτελέσματα. Εξ’άλλου η μεγάλη φοροδιαφυγή βρίσκεται στις υπηρεσίες και πολύ λιγώτερο στις αγορές αγαθών. Στις υπηρεσίες ο κάθε φορολογούμενος θέλει κι’ ένα τίμιο εφοριακό από πάνω του την ώρα της συναλλαγής. Το μέτρο των αποδείξεων είναι γραφειοκρατικό, αναποτελεσματικό, αναχρονιστικό και μάταιο. Παράλληλα με την αλλαγή νοοτροπίας που πρέπει να περάσετε στο κόσμό για το πόσο σημαντική είναι η καταβολή των φόρων, που πρέπει ν’ αρχίσει από τα μικρά παιδιά και από το σχολείο, εάν είναι δυνατόν, πρέπει να εκμεταλευτούμε τις μεγάλες δυνατότητες, την απίστευτη δύναμη των νέων τεχνολογιών. Γράφουμε το όνομα κάποιου πολίτη στο διαδίχτυο και σε δύο – τρία δευτερόλεπτα βρίσκουμε άπειρες πληροφορίες γι’ αυτόν. Σε ένα λεπτό μπορούμε να στείλουμε χρήματα, μέσω του web banking, σε οποιοδήποτε άνθρωπο σε οποιαδήποτε τράπεζα στον κόσμο. Εκμεταλευτείτε τις νέες τεχνολογίες, οι δυνατότητές τους είναι απεριόριστες, απίστευτες. Προσπαθείστε όλες οι συναλλαγές να γίνονται ηλεκτρονικά, κανείς στην εφορία για τίποτα. Μπροείτε να τα πετύχετε πολλά πράγματα με το taxis, αναβαθμίστε το, συνεχίστε το, έμεινε εκεί που ήταν το 2004. Τα πάντα στο διαδίχτυο, καμία μεσολάβηση κανενός. Μπορείτε αρκεί να πιστέψετε και να επενδύσετε στις νέες τεχνολογίες. Έχετε ένα όπλο στα χέρια σας το οποίο δεν ξέρετε να χρησιμοποιήσετε.
Όταν ο πολίτης γνωρίζει ότι δεν μπορεί να φοροδιαφύγει θα γίνει πιο συνεπής. Έτσι πολεμάται η φοροδιαφυγή και όχι με συλλογή αποδείξεων.
Τολμήστε τώρα είναι η ευκαιρία. Έχετε νωπή την βούληση του ελληνικού λαού.
Πανταζής Γ. Κούρτης
koyrtisp@yahoo.gr
Αγαπητοί κύριοι,
θα ήθελα να ρωτήσω για το τι ισχύει όσον αφορά το αφορολόγητο των πολύτεκνων οικογενειών που ξεκινά από τα 22.000: θα πρέπει να μαζεύουμε αποδείξεις για 15 ή 20.000 ευρώ? Και πώς στο καλό θα γίνει αυτό αν δεν μετρούν οι αποδείξεις των S/M των οποίων τα έξοδα αποτελούν πάνω από το 60% των εξόδων μιας πολυμελούς οικογένειας?
Επίσης, θα ήθελα να προτείνω οι αποδείξεις Παροχής Υπηρεσιών (δικηγόροι, ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοί, κλπ, κλπ) να προσμετρούν ΔΙΠΛΑ στη δικαιολόγηση του αφορολόγητου (π.χ. μια τέτοια απόδειξη των 300 ευρώ να αντιστοιχεί με μία των 600 από ταμιακή), έτσι ώστε να υπάρχει πιο δυνατό κίνητρο να ζητάμε συγκεκριμένες αποδείξεις από τα επαγγέλματα εκείνα τα οποία όλοι ξέρουμε ότι φοροδιαφεύγουν περισσότερο από κάποια άλλα.
ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΑ.
ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΘΕΩΡΩ απαραδεκτο ενα κρατος με τοσο μεγαλο αριθμο δημοσιων υπαλληλων, να μην μπορει να » τιθασευσει» την φοροδιαφυγη.
ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ ΠΑΝΤΟΥ ,και στα περιπτερα και στις λαικες ,και στα
ταξι .ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΥΝΕΧΩΣ.
ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΜΟΝΟ ΣΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ,που
πιστευετε οτι φοροδιαφευγουν.
Εκει δωστε κινητρο μεγαλυτερο του ΦΠΑ…….. δηλ πληρωνω 19% φορο
και εχω εκτωση 25-30%. ΟΠΟΤΕ οταν μου πουν 100€ χωρις αποδειξη
και 119 με αποδειξη ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΑΠΟΔΕΙΞΗ
ΔΕΝ ειναι δυνατον ο καθε ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΟ 2011 , ΝΑ υποβαλλει ηλεκτονικως
δηλωση στην εφορεια ,και να συμπληρωσει λιστα πχ 6000€ με ΑΦΜ, ΠΟΣΟ, και διευθυνση ? δηλ 6000€σημαινει περι τις 100 συναλλαγες
,αρα 100 χ3 = 300 εγγραφες
ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ? φυσικα ΟΧΙ . ΑΡΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑ.
ΑΣ ΠΑΨΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ » εντος υπουργειων»να ριχνουν αδυναμιες τους
στο λαο…… ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ την δικια του καθημερινοτητα.
ΑΛΛΑ ΕΥΓΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ,πολυ καλη η πρωτοβουλια αυτη.
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ,ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΣΥΛΟΓΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΣΑΝ ΙΔΕΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, ΜΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΥΛΕΥΩ 16 ΩΡΕΣ ΣΧΕΔΟΝ. ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΖΕΠΣΩ ΑΠΟΔΕΙΚΣΕΙΣ??? ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΕΛ. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ. [ΤΑΒΕΡΝΕΣ- ΕΣΤΙΑΤΩΡΙΑ- ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ-ΜΠΑΡΑΚΙΑ Κ.Τ.Λ] ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 10 ΩΡΕΣ Χ 6 ΜΕΡΕΣ. Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΓΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ. ΔΕΝ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ [ΟΛΟΙ] ΚΑΝΑΤΕ ΤΑ3/4 ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΑΠ ΤΑ 45. ΕΜΕΙΣ ΣΤΑ 65 ΚΑΙ ΑΝ. ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΤΕΛΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ . ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ?? ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ΄΄ ΑΣΕ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ ΑΠ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ. ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ, ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 1 ΔΙΚΑΣΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛ. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΤΕΒΕ ΤΟΥΣ, ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΓΙΑ ΚΑΝΟΝΙΑ ΧΡΕΗ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΚΤΛ ΦΗΜΕΣ ΕΙΝΑΙ, ΕΤΣΙ ΤΑ ΛΕΝΕ. ΑΧ ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΜΗΝ ΜΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΣΑΝ Γ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΙΑ. ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΣΚΛΗΡΑ , ΡΙΣΚΑΡΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΡΩΣΤΗΣΟΥΜΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΧΙΟΥ
Θα ήθελα να πάω μέρος σε αυτήν την διαβούλευση σε ότι αφορά τις αποδείξεις ΦΤΜ(Ταμειακή μηχανή). Θέλω να επισημάνω, ότι υπάρχουν πάρα πολλά σημεία πώλησης αγαθών, στα οποία δέν υπάρχει ΦΤΜ. Για παράδειγμα αναφέρω τις Λαϊκές Αγορές, στις οποίες πωλούνται τα πάντα και ανταγωνίζονται αθέμιτα τα καταστήματα πώλησης αγαθών, τα οποία πληρώνουν ασφαλιστικές εισφορές, ενοίκια, ΦΠΑ και φόρο εισοδήματος βάσει κλίμακας.
Γινεται συζήτηση για σύνδεση του αφορολόγητου με τις αποδείξεις (όλες ή κάποιες). Μέχρι στιγμής οι όποιες αποδείξεις γίνονταν δεκτές , αφαιρούσαν πρόσθετο φόρο, απο αυτόν που προέκυπτε απο το φορολογητεό εισόδημα — ΑΦΟΥ ΗΔΗ ΕΙΧΕ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΟΡΙΟ !!!! — Η συζήτηση είναι εκ του πονηρού γιατί οτι αποδείξεις και να ενσωματωθούν δεν θα αυξάνουν το αφορολόγητο πάνω απο κάποιο όριο, άρα όλοι θα πληρώσουν κάτι παραπάνω. Δηλαδή το κράτος θέλει και να μαζεύουμε αποδείξεις, ώστε να έχει έσοδα απο ΦΠΑ και φόρο εισοδήματος απο αυτούς που τις κόβουν, αλλά από αυτούς που τις μαζεύουν δεν τους δίνει το κάτι παραπάνω, απλά και μόνο προτείνει να τις έχουν για να δικαιολογήσουν κάποιο ποσό αφορολογήτου. Και γιατί κύριε να μην κάνω συμφωνία με όποιον ειναι να μου κόψει απόδειξη να μην το κάνει και να γλυτώσω πολύ περισσότερα απο όσα αν την έβαζα στην δήλωση?? Ο μόνος τρόπος να περπατήσει αυτή σας η πρόταση είναι να προκύπτει πρόσθετο όφελος για τον λήπτη της απόδειξης, αλλιώς δέν έχει νόημα η συλλογή τους.
Ευχαριστώ για τον .. χώρο σας!
Γεια σας κυριε Υπουργε, πιστευω πως πρεπει απο το εισοδημα να υπαρχει και απαλλαγη για τους πατεραδες οι οποιοι πληρωνουν διατροφη για τα παιδια τους οταν ειναι διαζευγμενοι και οχι μονο για το ποσο της διατροφης που πληρωνουν για την συζυγο τους. Αυτη την στιγμη εχω καθαρο μισθο 1300 ευρω, πληρωνω στεγαστικο 600 ευρω και διατροφη για το παιδι μου (ηλικιας 13 μηνων!!!) 200 ευρω, καρτα & δανεια 350 ευρω. Πειτε μου αν ειναι ευκολο για μενα να επιβιωσω! Αν ομως τα 200 ευρω διατροφης που δινω αφαιρεθει νιωθω πως θα ζησω με αξιοπρεπεια. Επισης θα πρεπει να αφαιρουντε κατα ενα ποσοστο απο το εισοδημα και οι δαπανες για ασφαλιστρα αυτοκινητων, καθως και τα ποσα που δινουμε για κοινοχρηστα στις διαφορες εταιρειες διαχειρισης πολυκατοικιων. Σας ευχαριστω.
τα περί συλλογής αποδείξεων δείχνει περίτρανα πως όσοι κυβερνούν σ αυτή τη χώρα βρίσκονται συνεχώς εκτός πραγματικότητας αφού εννοούν να θέλουν από μισθωτούς και συνταξιούχους να μάζεύουν αποδείξεις που αναλογούν στο 1/3 και πλέον του εισοδήματος τους. ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΚΥΡΙΟΙ !!!!!
είναι δυνατόν να περιμένετε από τη γριούλα ή το γέρο να σας μαζέψει αποδείξεις 4.000 και 6.000 ευρώ !!!!!!!!!
δηλαδή μας καλείτε με το να μαζεύουνμε τις αποδείξεις να αποδειξουμε τα αυτονόητα !!!!! έλος….
Αν πρόκειτα να αντιμετωπίσετε την φοροδυαφυγή αποτελεσματικά σ αυτή τη χώρα τα μέτρα θα πρέπει κατ εξαίρεση να είναι κατασταλτικά και όχι προληπτικά και να ισχύσει νόμος που θα κάνει την φοροδυαφυγή κακούργημα α! βαθμού με τις αντίστοιχες από το νόμο ποινές, και παρεπιπτόντως ομοίως και για την εισφοροδιαφυγή. Ενα τέτοιο μέτρο θα οφελήσει και τελικά θα δικαιώσει όχι μόνο το μισθωτό και τον συνταξιούχο που μιά ζωή καλείται να πληρώσει τις ανικανότητες και ανεπάρκεις αυτού του κράτους αλλά θα φέρει έσοδα στα κρατικά ταμεία αρκετά για την οποαδήποτε κυβέρνηση να χρηματοδοτήσει την κοινωνική αλληλεγγύη και να διατηρήσει τη συνοχή της κοινωνίας που τόσο πολύ χρειαζόμαστε τις ημέρες αυτές.
Δεν συμφωνώ στο να μαζεύει ο κόσμος αποδείξεις από όλες τις δαπάνες γιατί σε πολλές περιπτώσεις δεν έχει να προσφέρει κάτι στο κράτος π.χ από τα super market,ξέρετε εσείς πολλά super market που δεν σου εκδίδουν απόδειξη;
Η συλλογή άποδείξεων από παντού και η εξάρτηση του αφορολόγητου με τις αποδείξεις περισσότερα προβλήματα θα του δημιουργήσει στον απλό κοσμάκη που αντί να βλέπει τα προβλήματά του θα γίνει «κυνηγός αποδείξεων»
Και όταν έρθει η ώρα της φορολογικής δήλωσης;ποιός θα μετρήσει όλες αυτές τις αποδείξεις;ποιός θα τις γράψει σε χαρτί με τον ΑΦΜ,Επωνυμία,ημερομηνία,ποσό ή δεν ξέρω τι άλλο.Νομίζετε ότι η νοικοκυρά,ο συνταξιούχος,ο κάτοικος των χωριού κ.λ.π μπορεί να τα κάνει μόνος του;
Θα δημιουργηθεί μια αναστάτωση και θα τρέχει ο κόσμος στα φοροτεχνικά γραφεία για να τους μετρήσουν τις αποδείξεις με το αζημίωτο φυσικά,θα τους ανοίξετε «χρυσες δουλειές»,πολλοί δεν θα μπορέσουν να μαζέψουν ούτε αποδείξεις π.χ όταν έχεις προβλήματα υγείας πρέπει να μην ξεχνάς να μαζεύεις αποδείξεις;Και θα επιβαρυνθεί με φόρο αφού συνδέεται με το αφορολόγητο σε σχέση με άλλες χρονιές.
Και στην περίπτωση που μπορείς να κάνεις μια κατάσταση με τις αποδείξεις λόγω του ότι θα είναι πολλές με μικρά ποσά δεν αποκλείεται να κάνεις κάποιο λάθος ή στο ΑΦΜ ή στην άθροιση των ποσών,τότε η εφορία θα σε τιμωρεί κιόλας;
ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ 19% ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΜΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ . ΑΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ .
Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΚΔΙΔΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΠΑΛΛΑΣΟΜΜΕΝΩΝ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΩΝ ΚΥΡΙΩΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΣΟΔΩΝ ΕΞΟΔΩΝ (ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ , ΠΟΛ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ , ΙΑΤΡΟΙ , ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ , ΤΑΧΙ )
ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΥΚΟΛΕΣ ΛΥΣΕΙΣ Π.Χ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ,ΦΟΡΩΝ Η ΜΕΙΩΣΕΙΣ Π.Χ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ,ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΞΥΠΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ,ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΕΦΕΥΡΟΥΝ ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΨΟΥΝ ,