Γενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;

Γενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 14:36 | ΤΣΟΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

    ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ….ΑΠΟΔΕΙΞΗ
    ΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ……ΑΠΟΔΕΙΞΗ.

    ΕΤΣΙ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΤΟ ΑΝΟΥΣΙΟ ΜΕΤΡΟ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ
    ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΜΠΕΝΑΝΕ ΣΤΗΝ
    ΔΗΛΩΣΗ ΣΑΝ ….ΔΩΡΟ ΣΤΟΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ
    ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΙ .
    ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΕ ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΤΟ
    ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΚΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΑΝΑΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Ο ΦΟΡΟΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ
    ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΑΦΟΥ ΑΠΟ 12000 ΕΥΡΩ ΕΛΛΑΤΩΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
    ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΠΟΙΟΥΣ;
    ΤΑ SUPER MARKET;
    ΜΑ ΑΝ ΔΕΝ ΚΟΨΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ Ο ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ΔΕΝ ΠΕΡΝΕΙ ΦΡΑΓΚΟ..
    ΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ;
    ΜΟΝΟ ΤΟ ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΙΑΣ ΠΟΥ ΣΕΡΒΙΡΕΙ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΕΙ.
    ΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ;
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ 40 ΕΥΡΩ ΚΥΡΙΕ ΚΑΙ 80 ΛΕΠΤΑ
    ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΚΟΚΟΡΕΤΣΙ ΜΙΑ ΧΩΡΙΑΤΙΚΗ ΔΥΟ ΕΞΟΧΙΚΑ ΚΛΠ…..
    ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟΣ…ΙΣΩΣ.
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗ ΕΝΔΥΣΗΣ ΥΠΟΔΗΣΗΣ ΚΛΠ.
    ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΦΗΜΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.
    ΝΑΙ ΕΔΩ ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΓΙΝΕΙ….
    ΑΛΛΑ….
    ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΣ ΜΙΣΘΩΤΟΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑΤΡΟ
    ΑΦΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΙΚΑ;
    ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ ΜΑΡΑΓΚΟ
    ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΤΣΑΒΙΔΙ
    ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΟΛΥΒΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝΕ ΜΕΤΡΑ;
    ΚΑΙ ΑΝ ΚΑ ΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΣΤΗΝ
    ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΠΑΛΛΑΣΟΝΤΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ..
    Ο ΚΥΡ ΦΩΤΗΣ Ο ΠΕΡΙΠΤΕΡΑΣ ΑΠΟ 1/1/2010 ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΑΜΕΙΑΚΗ..
    Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΨΙΛΙΚΑΤΖΗ ΓΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ
    Η ΛΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΝΑΒΙΚΗ
    Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ;;
    ΚΑΙ ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΚΟΒΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΠΕΡΝΟΥΜΕ
    ΚΑΙ…..ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΜΕ.
    ΠΩΣ ΤΙΣ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ;;
    ΟΣΟΙ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ;;
    ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟ ΠΟΛΥΣΕΛΙΔΟ ΠΟΝΗΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ;; Ε.Λ.Ε.Ο.Σ..
    ΚΑΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ;;
    ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΣΤΗΝ ΜΥΦ ΚΑΙ ΤΟ 2010
    ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΩΝ 300 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ.
    ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΕΘΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ
    Η ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΣΕ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ Η ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ
    ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟ ΔΑΠΑΝΗΣ.
    ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ
    ΜΑΣ ΣΤΕΝΟΧΟΡΗΣΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
    ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ..
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ
    ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ
    ΣΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΣΗ
    ΤΟΥ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΤΟΓΕΝΕΙΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ.
    ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΧΡΗΜΑ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΚΑΙ
    ΟΧΙ ΠΟΥ ΠΗΓΕ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΑ ΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ
    ΤΕΛΕΙΩΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΗ.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 14:52 | Γιώργος Κ. Περπινιάς

    Κύριε υπουργέ και κύριοι συνεργάτες του. θέλετε να πατάξετε την φοροδιαφυγή και καλώς το θέλετε, αλλά με τρόπο που δεν περνά στα δεδομένα της πατρίδας μας. Πάλι οι ίδιοι θα πληρώσουν και πάλι το αποτέλεσμα θα είναι πενιχρό. θέλετε να φτιάξετε έναν φοροεισπρακτικό μηχανισμό από τους πολίτες κι όχι από την στρατιά των υπαλλήλων που αυτό είναι το έργο τους. Και εξηγώ το γιατί. Πρέπει ο φορολογούμενος ν’ αποκτήσει λογιστικές γνώσεις για την συμπλήρωση της φορολογικής του δήλωσης, να τσακώνεται με αυτούς που δεν θα του δίνουν απόδειξη και στο τέλος να πληρώνει τα σπασμένα. Κύριοι Θ’ αναφερθώ σε κάτι που αφορά ασθενείς ασφαλισμένους στο ΙΚΑ. Δεν θα το γνωρίζετε διότι κανείς από σας, δεν θα πέρασε ποτέ αυτή την δοκιμασία.Επί κυβερνήσεως του κ. Σημίτη, για να μην υπάρχουν ουρές στα ιατρεία του υδρύματος, καθιερώθηκε το τηλεφωνικό ραντεβού. Τελείωσαν οι ουρές αλλά άρχισε το μαρτύριο της αναμονής. Είκοσι και τριάντα ημέρες για να σε δεί γιατρός κι άν λείπει εκείνη την ημέρα επειδή δεν υπάρχει ποτέ αντικαταστάτης, άντε πάλι από την αρχή. Δέκα λεπτά δίνει το σύστημα στον γιατρό για κάθε εξεταζόμενο. Κι ερωτώ σε δέκα λεπτά τί εξέταση μπορεί να κάνει π.χ ένας καρδιολόγος η ένας γυναικολόγος; Παίρνει το σύστημα τα μέτρα του, παίρνουν και οι πολίτες τα δικά τους. Αναγκάζεται ο ασθενής να πάει στο ιδιωτικό ιατρείο του. Έτσι θα εξετασθει, θα πάρει τα φάρμακά του, θα γλυτώσει την αναμονή του ραντεβού και το σπάσιμο των νεύρων του. Γίνεται άμεση η εξάρτησή του με τον γιατρό για την υγεία του. Ποιός λοιπόν ασθενής θα ρισκάρει να ζητήσει απόδειξη που ως γνωστόν κανένας γιατρός δεν δίνει. Θα πάρει μία φορά και μετά θα περάσει στην διαδικασία που θέλησε ν’ αποφύγει. Και στα νοσοκομεία που οι γιατροί του ΕΣΥ δεν έχουν δικαίωμα να εκδίδουν αποδείξεις τι θα γίνει; Θα σταματήσετε το φακελάκι; η μήπως δεν το γνωρίζετε αυτό; Είναι δική σας δουλειά να βρείτε λύση κι όχι του ανθρώπου που βρίσκεται στην ανάγκη. Τολμήστε να βάλετε ταμειακές στις λαϊκές, στα ταξί, στα βενζινάδικα να δούμε αν θα το καταφερετε. Το δοκίμασε το ΠΑΣΟΚ κι άλλη φορά και το πήρε πίσω. Με τα βενζινάδικα απέτυχε και η ΝΔ. Μην βάζετε τις διάφορες τάξεις να έρχοντε σε σύγκρουση μεταξύ τους. Είναι δική σας δουλειά, γι αυτό σας ψήφισε ο λαός. Είσαστε η ελπίδα του, κανείς δεν θέλει να γίνει φοροεισπράκτορας. Επαναλαμβάνω έχετε προνομιούχους και πολύ καλά αμειβόμενους γι αυτή την δουλειά.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 13:58 | George Apostolopoulos

    Η αποκατάσταση μίας στοιχείωδους εμπιστοσύνης μετάξύ αρχόντων και αρχομένων, αποτελεί βασική προϋπόθεση.

    Ο λόγος γίνεται για τη διαφθορά στο δημόσιο βίο.

    Εδω που φθάσαμε, δεν αρκούν λόγια, συσκέψεις και αφορισμοί. Αν δεν γίνει κάτι σοβαρό, ανησυχώ ότι η χώρα μας θα βυθιστεί σε αφανισμό.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 13:31 | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

    Διαμένω μέ τήν κόρη μου η οποία είναι τής γενιάς τών 700 euro.Μέχρι τώρα είχε τό αφορολόγητο τών 12.000 euro,αν πάει τό αφορολόγητο 6.000 καί χρρειάζονται αποδείξεις γιά νά φτάσει τό αφορολόγητο τών 12.000 νομίζω ότι θά είναι εξαιρετικά δύσκολο νά συλλέξει 6.000 euro αποδείξεις μέ τό δεδομένο οτι θά χρειάζομαι καί εγώ αποδείξεις γιά τήν δική μου φορολογική δήλωση.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 13:02 | ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ

    Κε υπουργέ.
    Διαρρέεται τεχνηέντως ότι ενδέχεται να επιβληθεί ΦΠΑ στην παροχή υπηρεσιών από γιατρούς, δικηγόρους κλπ
    Φυσικά, δικαιολογία γιά την επιβολή τέτοιου είδους φόρου δεν υπάρχει άλλη (λχ είπραξη φορολογητέας ύλης κλπ) πλην της φορομπηχτικής νοοτροπίας που διακατέχει το δημόσιο.
    Εν πάσει περιπτώσει Κε υπουργέ εάν καταλήξετε σε επιβολή ΦΠΑ στην παροχή υπηρεσιών των παραπάνω ελευθεροεπαγγελματιών, να έχετε το θάρρος και την τόλμη να ανακοινώσετε προσωπικά και ευθέως, ότι αυξάνεται ισόποσα και σε ποσοτό 19% τουλάχιστον το ποσό που θα δαπανά ο πολίτης γιά να έχει πρόσβαση στην δικαιοσύνη και στην υγεία.
    Και τούτο γιατί όπως είναι φυσικό τον ΦΠΑ οι ελευθεροεπαγγελματίες θα τον επιβάλλουν στους πελάτες τους.
    Κε υπουργέ εν κατακλείδι πείτε μας πόσα χρήματα απαιτούνται από τον καθένα μας γιά να ξελασπώσει αυτή η έρμη η πατρίδα να σας τα δώσουμε να ξεμπερδεύουμε.
    Κε υπουργέ ήμουνα νιός και γέρασα και βαρέθηκα να είμαι στο ίδιο έργο θεατής με λιτότητα και λιτότητα και συνεχώς οι ίδιοι βολεμένοι να επιπλέουν της κατάστασης (διότι ως γνωστόν επιπλέουν οι οσφυοκάμπτες και οι φελλοί).
    Κε υπουργέ ανήκω στο ΠΑΣΟΚ από τότε που δημιουργήθηκε και πριν από μένα οι γονείς μου από την εποχή του παππού του σημερινού πρωθυπουργού.
    Ποτέ δεν είδαμε το χάδι του κράτους και την εύννοια της πολιτείας.
    Ποτέ δεν είδαμε καλό και ποτέ δεν αισθανθήκαμε ότι δικαιωθήκαμε στις επιλογές μας.
    Ποτέ δεν είδαμε ένα φράγκο στη τσέπη μας με άμεσο ή έμεσο τρόπο.
    Γι΄αυτό Κε υπουργέ μην ζητάτε τίποτε και από εμάς τους μικρομεσαίους ελευθεροεπαγγελματίες.
    Το χρέος μας στην πατρίδα το έχουμε ξοφλήσει.
    Τα δώσαμε όλα και δεν πήραμε τίποτα.Μιά ζωή πληρώνουμε τους βολεμένους των πολιτικών κάθε κόμματος και κάθε κυβέρνησης.
    Μπορεί να είμαστε μαζί σας συναισθηματικά αλλά δεν σας χαριζόμαστε.
    Χρόνο ανοχής δεν έχουμε γιά να σας δώσουμε.
    Βιαστείτε γιατί το καράβι ήδη βούλιαξε και χαμπάρι δεν πήραμε τι γίνεται.
    Αγχωθείτε γιά το μέλλον του τόπου και των παιδιών μας.
    Δώστε λύσεις δίκαιες, σωστές,έξυπνες,τολμηρές, καινοτόμες και άμεσα αποδοτικές.
    Κάντε με να πώ : «Μπράβο τους αυτοί οι άνθρωποι είναι έξυπνοι και αγαπούν την Ελλάδα»
    Κάντε με να αναγνωρίσω ότι είσθε όντως πιό ικανοί και αποτελεσματικοί από εμένα, τους φίλους και τους γνωστούς μου και ότι αξίζετε να είσθε οι κεφαλές του κράτους.
    Δικαιολογήστε στη συνείδεισή μου, την εκλογή της Κυβέρνησής σας.
    Κε υπουργέ ίσως θα πρέπει να αντιλειφθείτε (όλοι οι σημερινοί κυβερνώντες) ότι δεν δικαιούσθε να αποτύχετε στο έργο σας.
    Ο τόπος πρέπει να ανακάμψει πάσει θυσία.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 13:02 | ΜΥΡΩΝΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    1
    ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ ΚΤΙΣΜΑΤΩΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΗΜΙΠΑΙΘΡΙΩΝ ΜΕ ΕΝΑ ΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΠΧ ΑΞΙΑΣ 10000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ
    ΚΑΙ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΕΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ
    ΚΟΣΜΟΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΝΕΙ ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ
    ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΗΣ ΚΑΘΕ 100 ΧΡΟΝΙΑ
    2
    ΕΠΙΒΟΛΗ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟΥ ΑΞΙΑΣ 0,50 ΛΕΠΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΣΕ ΚΑΘΕΤΙ ΣΕΡΒΙΡΙΖΟΜΕΝΟ
    ΠΧ ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΜΠΑΡ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΤΑΒΕΡΝΕΣ ΚΑΤΑ ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΤ ΕΞΑΙΡΕΣΙΝ ΣΤΟ ΚΑΦΕ ΤΟΥ ΚΑΦΕΝΕΙΟΥ ΤΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 0,20 ΛΕΠΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΚΛΗΘΟΥΝ
    ΚΟΙΝΩΝΙΚΕς ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
    3
    ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΣ ΑΝΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΔΙΔΟΜΕΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ.
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΠΟΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΕΧΕΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ
    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ………

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 12:50 | Αριστείδης Σαρακηνός

    Αγαπητοί κύριοι,
    καταρχήν χρόνια πολλά. Θα ήθελα να θίξω ένα θέμα υψίστης κατα τη γνώμη μου σημασίας. Αφορά την καθιέρωση του ΑΦΜ ως ενιαίου αριθμού για όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Δηλαδή, όταν κάποιος γεννιέται θα παίρνει απευθείας έναν αριθμό μητρώου που θα είναι και ΑΦΜ και Αριθμός Δελτίου ταυτότητας, αριθμός ασφαλισμένου, αριθμός διπλώματος οδήγησης κ.ο.κ
    Έτσι θα ελέγχονται ανα πάσα στιγμή όλα τα οικονομικά και άλλα στοιχεία και θα γνωρίζει το κράτος τι του στοιχίζει ο μέσος πολίτης. Επίσης, το κόστος διαχείρισης για το κράτος θα μειωθεί δραστικά γιατί θα καταπολεμηθεί η γραφειοκρατία. Σε μόλις ένα δελτίο ταυτότητας θα υπάρχει και το δίπλωμα οδήγησης και η κάρτα ασφαλισμένου και το ΑΦΜ κ.ο.κ με αποτέλεσμα να μη χρειάζεται ο πολίτης να γυρνάει από υπηρεσία σε υπηρεσία για να συγκεντρώνει πιστοποιητικά!!! Ιδαίτερα σήμερα με την υπάρχουσα τεχνολογία μια μαγνητική κάρτα ή μια κάρτα με τσιπ θα μπορούσε να μεταφέρει πολλές πληροφορίες του πολίτη και το κράτος να γνωρίζει κάθε στιγμή τα πρόστιμα, τις υγιειονομικές δαπάνες, τις ποινές χωρίς να χρειάζεται περαιτέρω διασταύρωση των στοιχείων.

    Ευχαριστώ,

    Άρης Σαρακηνός

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 12:53 | ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ

    Εάν υποθέοουμε ότι έχουμε ένα ανδρόγυνο που και οι δυό τους παίρνουν μισθό από το δημόσιο (σε ευρεία σε στενή έννοια κλπ δεν έχει σημασία) πχ είναι καθηγητές ή δάσκαλοι με καθαρές αποδοχές 1400 € ο καθένας τους.
    Οι «εργαζόμενοι» αυτοί:
    1) Θα είναι αραχτοί επί 15 ημέρες δηλαδή δεν θα εργάζονται και θα αμοίβονται όντας σε διακοπές τη στιγμή που ο υπάλληλος του ιδιωτικού τομέα ούτε άδεια δύο ωρών δεν μπορεί να πάρει από τον εργοδότη του γιά να ρωτήσει γιά την πρόοδο των παιδιών του στο σχολείο αφού θα φάει την απόλυση αμελλητί και παραχρήμα Κε υπουργέ.
    2.) Έχουν το ακαταλόγιστο ή το ανεύθυνο των αποτελεσμάτων της δουλειάς τους, αφού κανένας προϊστάμενός τους δεν θα απολύσει κανέναν εκπευδευτικό επειδή δεν κατόρθωσε να μάθει επιτέλους στους μαθητές ότι την 28η Οκτωβρίου 1940 δεν απελευθερωθήκαμε από τους Τούρκους, αλλά νικήσαμε ως Έθνος τους Ιταλούς.
    3.) Οι «εργαζόμενοϊ» αυτοί επειδή είναι κουρασμένοι (αφου δουλεύουν 20-25 ώρες το πολύ την εβδομάδα) πρέπει να πληρωθούν με 1400+1400=2.800 € οι μισθοί τους. Επιπλέον άλλα 2.800 € το δώρο των χριστουγέννων. Πέρα από αυτά οι ασφαλιστικές τους εισφορές κοστίζουν τον μήνα στο δημόσιο πάνω από 1.000 € ευρώ.
    Δηλαδή σε ένα σπίτι εισρέουν 2.800+2.800+1.000= 6.600 € σε ένα μήνα, με υποαπασχόληση και διακοπές διαρκείας των εργαζομένων.
    4.) Οι παραπάνω εργαζόμενοι επειδή αδιαφορούν γιά την εκπαίδευση των παιδιών μου και επειδή είναι αχόρταγοι και αγνώμονες με εξαναγκάζουν να στραφώ σε αυτούς γιά να κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα, απομυζώντας το εισόδημά μου, στα παιδιά μου, γιά να επιβεβαιώσουν το συνταγματικό μου δικαίωμα στην δωρεάν παιδεία.
    -Κε υπουργέ εάν νομίζεται ότι μπορεί οποιοσδήποτε εργοδότης να συντηρεί και μισθοδοτεί τέτοιους εργαζόμενους κάνεται μεγάλο λάθος.
    -Κε υπουργέ ο κ.Σημίτης (να είναι καλά) μας έβαλε στην ΟΝΕ και έχουμε το ευρώ, διαφορετικά με τέτοια οικονομία που έχουμε-που δεν παράγει ούτε πινέζες-με δραχμή ως εθνικό νόμισμα θα είχαμε τραβήξει δυό τρείς υποτιμήσεις και μία εν τέλει Τρικουπική πτώχευση που θα ήταν όλη δική μας.
    -Κε υπουργέ δεν μπορούμε να πτωχεύσουμε ούτε να υποτιμήσουμε το νόμισμά μας (λόγω του ευρώ), μπορούμε όμως κάλλιστα να πεινάσουμε ως χώρα,αφού κανείς δεν θα μας δανείζει (άντε μόνο το ΔΝΤ) σε λίγο.
    -Κε υπουργέ το πρόβλημα δεν είναι η έλλειψη εσόδων του κράτους.Το πρόβλημα είναι ότι το κράτος είναι δαπανηρό και πολυέξοοδο.
    -Κε υπουργέ το πρόβλημα που έχουμε ονομάζεται «αχρηματία». Δηλαδή σε απλά ελληνικά δεν υπάρχει χρήμα σε φυσική μορφή στην αγορά.Η ελληνική οικονομία αποδείχθηκε πολλή αδύναμη και ανίκανη να συγκρατήσει εντός της χώρας, ένα τόσο ισχυρό νόμισμα όσο το ευρώ.
    -Κε υπουργέ ο Χολαργός έπαψε να κόβει χρήμα χρόνια τώρα.Πρέπει να αφήσετε τους μικρομεσαίους του ιδιωτικού τομέα ήσυχους μήπως και μπορέσουν να βγάλουν κανένα ευρώ γιά να ζήσουν και να τους βοηθήσετε.
    -Κε υπουργέ γιά να βρείτε χρήματα, στραφείτε στη δραστική μείωση των δαπανών του δημοσίου, ενώ παράλληλα ας φροντίσουν οι σσυναρμόδιοι υπαυργοί κάθε ευρώ που δαπανάται να είναι παραγωγικό.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 12:42 | PAPADOPOULOS

    Ωραία όλα αυτά περί αποδείξεων και αφορολόγητων ορίων κλπ. ΔΕΝ είδα όμως πουθενά να αναφαίρεται κάποιο τηλέφωνο ή υπηρεσία όπου θα αναφέρονται περιπτώσεις που κάποιος αρνείται να εκδόσει απόδειξη ή τιμολόγιο.

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 12:10 | ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

    Θεορώ οτι λύση για τήν ρευστότητα τής Αγοράς καί γιά ουσιαστική
    βοήθεια στίς ΜΜΕ πού πλήτονται ιδιαίτυερα ,είναι να πληρώσε το
    Δημόσιο και οι ΟΤΑ τά χρέει τους πρός αυτές.Εάν δε καθιερωθεί
    νά πληρώνουν εντός 60 ημερών τά τιμολόγια,τότε θά υπάρξει καί
    οικονομία ,γιατί θά αγοράζουν φθηνώτερα.
    ευχ.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 12:20 | ΚΟΥΤΣΟΔΗΜΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    Γεια σας και από εμένα,
    Από πού να αρχίσω και που να τελειώσω? Είναι πραγματικά άθλος το να βρεις έναν τομέα ο οποίος να μην έχει πρόβλημα. Καταρχήν θα αρχίσω την δική μου διαβούλευση με κάποιες ερωτήσεις,
    Ποιος από εσάς τους υπουργούς είπε έστω και μία φορά να μην πάει αύριο στο γραφείο του αλλά να μπει για παράδειγμα σε ένα λεωφορείο, στο Περιστέρι, στον Πειραιά, στο Κερατσίνι, να περιμένει στη στάση 5’30 το πρωί μαζί με τους εργαζόμενους μακριά από τις κάμερες φυσικά, ή να πάει στο ΙΚΑ να θεωρήσει μαζί με τους ασθενείς ένα φάρμακο, ή να πάει στην πολεοδομία για μία άδεια, ή να πάει σε έναν Δήμο να δει την γραφειοκρατία για μία απλή άδεια ενός καταστήματος κ.α??
    Κανείς, κανείς, έτσι όμως δεν εντοπίζετε τα προβλήματα που τυχόν υπάρχουν, επομένως δεν γνωρίζετε και τις λύσεις τους.
    Τόσο μυαλό θέλει? Το μείζων πρόβλημα της Ελλάδας είναι αναμφισβήτητα το τεράστιο χρέος. Κατά τη γνώμη μου δεν θα λυθεί σε καμία περίπτωση με την αύξηση των φόρων γενικά, αλλά ούτε και με την αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης. Συμφωνώ στο να μπουν ένα η και δύο ταμεία ασφάλισης και όχι τόσα πολλά που έχουμε αλλά πρέπει να εστιάσουμε την προσοχή στην τόσο άδικη ανισοκατανομή των μισθών ιδιωτικού και δημοσίου τομέα. Είναι πραγματικά άδικο να δουλεύουμε όλοι οι πολίτες του ιδιωτικού τομέα για να πληρώνουμε τους μισθούς των δημοσίων εργατοπατέρων. Ας είμαστε ρεαλιστές και επιτέλους ας τολμήσουμε να περικόψουμε μισθούς δημοσίου, εφάπαξ κλπ. Τι ‘ναι αυτά? Είναι δυνατόν ο μέσος τεμπέλης δημόσιος υπάλληλος (εφοριακός, τελωνειακός, υπάλληλοι σε πολεοδομίες κλπ, να παίρνει 2.000€ και 2.500€ μισθό χώρια τα μαύρα και δυστυχώς να μη δουλεύει και ο μέσος υπάλληλος του ιδιωτικού τομέα να παίρνει 700€ και 800€ και να τρέχει από το πρωί μέχρι το βράδυ και πολλές φορές χωρίς ένσημα.
    Kατά την ταπεινή μου άποψη θα πρέπει να γίνουν τα εξής βήματα αν θέλουμε να μαζέψουμε λεφτά δίκαια από όλους:

     Ενιαία σαφής και δίκαιη φορολογική κλίμακα για όλους και φορολόγηση όλων των εισοδημάτων ενιαία ανεξάρτητα από ποια πηγή προέρχεται
     ο μεγαλύτερος μισθός δημοσίου υπαλλήλου δεν θα πρέπει να ξεπερνάει τα 1800€ για κανέναν λόγο
     δεν θα πρέπει σε καμία μα καμία περίπτωση να υπάρχει συναλλαγή με το δημόσιο. Όλες οι συναλλαγές θα πρέπει αυστηρώς να γίνονται μέσω διαδικτύου και μόνο γιατί είναι μείζονος σημασίας να πάψουν επιτέλους οι διαπραγματεύσεις, οι ρεμούλες και οι λαμογιές με τους δημοσίους λειτουργούς μας.
    παράδειγμα 1ο (θέλει κάποιος να παραδώσει πινακίδες, μπαίνει στο διαδίκτυο συμπληρώνει μία φόρμα με τα στοιχεία του, ενημερώνεται για τα δικαιολογητικά και υποβάλει την αίτηση ηλεκτρονικά και στην συνέχεια εντός 10 ημερών είναι υποχρεωμένος να στείλει ταχυδρομικώς τα δικαιολογητικά για τα οποία έχει ενημερωθεί με συστημένη επιστολή στα ΕΛΤΑ.
    Παράδειγμα 2ο (θέλει κάποια εταιρεία να στείλει την φορολογική της δήλωση, μπαίνει στο διαδίκτυο και μέσω των κωδικών του taxisnet την υποβάλλει στις ημερομηνίες που έχουν οριστεί, και αν είναι χρεωστική η δήλωση τότε να χρεώνει ο υπόχρεος τον τραπεζικό του λογαριασμό και να πιστώνει κατευθείαν με εντολή λογαριασμό του δημοσίου με όλες τις απαραίτητες φόρμες για τυχόν δόσεις κλπ και στην συνέχεια αποστολή των δικαιολογητικών μέσω ΕΛΤΑ στην αρμόδια υπηρεσία εντός 10 ημερών), τώρα αν δήλωση έληξε για οποιοδήποτε λόγο, η υποβολή θα γίνεται εκπρόθεσμα πάλι μέσω διαδικτύου με τις ισχύουσες πάντα κυρώσεις, πρόστιμα, προσαυξήσεις κλπ)
     θα πρέπει να κλείσουν οι υπηρεσίες και να πάψουν να δέχονται κοινό για συναλλαγές, και κάποιες από αυτές αν όχι οι μισές θα πρέπει να μετεξελιχθούν σε ΕΛΤΑ λόγω μεγαλύτερου φόρτου εργασίας.
     οι μισοί υπάλληλοι θα βγουν στους δρόμους για αυστηρούς αλλά ουσιαστικούς ελέγχους στους επαγγελματίες και οι ποινές να είναι σαφείς, την πρώτη παράβαση την πληρώνεις, την δεύτερη κλείνει το μαγαζί για δύο μήνες, την τρίτη για δύο χρόνια κπλ
     να φτιαχτεί σώμα δίωξης δημοσίων λειτουργών και οι κυρώσεις θα είναι πάρα πολύ αυστηρές (φυλάκιση μη εξαγοράσιμη για παραβάσεις καθήκοντος, για δωροδοκία, κανένα δικαίωμα για σύνταξη ποτέ κλπ)
     πόθεν έσχες παντού, διασταύρωση των υπηρεσιών στους τραπεζικούς λογαριασμούς όλων και τα επιπλέον χρήματα που δεν δικαιολογούνται από τα εισοδήματα που έχουν δηλωθεί να φορολογηθούν με 70%.
    Αυτά είναι λίγα από τα πράγματα που θα έπρεπε να έχουν γίνει εδώ και μία 10ετία και τα οποία θα είχαν αποφέρει καρπούς και όχι οι έκτακτες εισφορές που κάθε κυβέρνηση επιβάλλει, τα δήθεν περιβαλλοντολογικά τέλη τα οποία πληρώσαμε αλλά η εκπομπή καυσαερίων συνεχίζεται, κλπ. Ο κόσμος θα πρέπει να σας πάρει στα σοβαρά και αυτά που γίνονται δυστυχώς μόνο αστεία χαρακτηρίζονται.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 12:27 | ΤΖΟΓΙΑΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ

    Η οικοδομική δραστηριότητα στην Ελλάδα και κυρίως στην περιφέρεια αποτελεί την κύρια πηγή εισοδήματος μεγάλου ποσοστού Ελλήνων αλλά και αλλοδαπών που εργάζονται στην Ελλάδα . Επίσης στις τουριστικές περιοχές της χώρας απασχολεί μεγάλο ποσοστό ξενοδοχοϋπαλλήλων κατά την χειμερινή περίοδο .
    Με την οικοδομική δραστηριότητα ασχολούνται άμεσα και έμμεσα πλήθος επαγγελμάτων (παροχής υπηρεσιών και εμπορίας) και μεγάλο ποσοστό των υπηρεσιών και των υλικών παρέχονται και παράγονται στην Ελλάδα .
    Ο συγκεκριμένος κάδος παρουσιάζει μεγάλη πτώση λόγω της παγκόσμιας κρίσης μειώνοντας σε μεγάλο ποσοστό το εισόδημα και τα έσοδα των εμπλεκομένων καθώς και κατ ‘επέκταση τα έσοδα του κράτους
    Τα αρμόδια υπουργεία πρέπει να εξετάσουν άμεσα το θέμα και να ενισχύσουν τον κλάδο παίρνοντας μέτρα βραχυπρόθεσμου χαρακτήρα δίνοντας άμεσα λύση στο αδιέξοδο που δημιουργείται
    Θα μπορούσαν οι τοπικοί φορείς ( Δήμοι ή Νομαρχίες ) με απόφαση του αρμόδιου υπουργείου, να ορίσουν σε ποιες περιοχές μπορεί άμεσα να αυξηθεί ο συντελεστής δόμησης, δίνοντας και δικαίωμα ύψους (όπου αυτό μπορεί να επιτραπεί) , ορίζοντας όμως χρονικό διάστημα ολοκλήρωσης εργασιών για να μπορεί έτσι το μέτρο να ωθήσει τους ιδιοκτήτες στην άμεση κατασκευή των οικοδομών δίνοντας έτσι πνοή στον κλάδο

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 11:21 | ΑΝΤΩΝΗΣ

    Αποψή μου είναι ότι πρέπει να ακολουθηθεί ένα μικτό σύστημα αύξησης των εσόδων από πηγές που μέχρι τώρα δεν κατέβαλαν τους φόρους και μείωση των εξόδων από τις δημόσιες υπηρεσίες και οργανισμούς,

    ΑΥΞΗΣΗ ΕΣΟΔΩΝ , θα μπορούσε να προέλθει με την αύξηση τουλάχιστον κατά 50% των συνεργείων που ελέγχουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις από τις αρμόδιες Υπηρεσίες, με την προυπόθεση ότι όσοι βγαίνουν για έλεγχο δεν θα είναι στο ίδιο πόστο πάνω από οχτώ χρόνια (ζήτα κ. Υπουργέ να δείς πόσα χρόνια είανι στις Υπηρεσίες της ΥΠΕΕ οι ίδιοι και οι ίδιοι).
    Ζητήστε γραπτώς τεκμηριωμένες προτάσεις για έσοδα από τους ανθρώπους που βρίσκονται σε όλες τις Διευθύνσεις του Υπουργείου σας και έχουν τρίψει τα παντελόνια τους και έχουν καμπουριάσει πάνω στα γραφεία να γράφουν και να σβήνουν, θα μείνεται έκπληκτος από το δυναμικό που υπάρχει που τώρα συνθλήβεται υπό την πίεση τς καθημερινότητας και της απαξίωσης που δέχεται.
    Αναπτύξτε νέες ομάδες ελέγχου και δράσης, μην αφήνετε τα πλοία δίωξης λαθρεμπορείου να «επιπλέουν στην στεριά » χωρίς προσωπικό, και απ΄την άλλη να σπαταληθούν και άλλα εκατ. ευρώ για να μάθουν να κυνηγάνε το λαθρεμπορίο και οι αστυνομικοί με τους συνταξιούχους εφοριακούς …

    ΜΕΙΩΣΗ ΔΑΠΑΝΩΝ, θα μπορούσε να προέλθει από την ανασύσταση της Διεύθυνης Οικονομικού όπου δεν θα δίνει ασύστολα ότι της ζητήση η κάθε Υπηρεσία αλλά θα χρεώνει ανά Δ.Ο.Υ. – Τελωνείο κ.λ.π. και ανά Υπάλληλο, τις ποσότητες των υλικών που διαθέτει και ότι περισσεύη να μπορεί να επιστρέφεται από τις Υπηρεσίες στην Δ/νση Οικονομικού και να μην τα πετάνε.
    Να αναπτυχθούν μηχανογραφικά συστήματα ελέγχου των προμηθειών και των Υπαλλήλων που τις διαχειρίζονται, σε όλους του δημόσιους οργανισμούς. Οι πολίτες γνωρίζουν ότι δεν υπάρχει έλεγχος στους ΟΤΑ στα δημόσια νοσοκομεία στα Ν.Π.Δ.Δ. , πρέπει να ελέγχονται οι προμήθειες κάθε υλικού που λαμβάνει ένας φορέας, είναι δυνατόν κάθε τρείς ημέρες να βάζει ένας οργασνισμός 2000 λίτρα πετρέλαιο θέρμανσης, είανι δυνατόν ένας παιδικός σταθμός να θέλει κάθε μήνα 3000 € για ψωμί , είναι δυνατόν μία πλατεία 500τ.μ. να θέλει 1.000.000 € για να την στρώσουν με πλάκες, ένα άγαλμα και 20 δέντρα. Μήπως πρέπει να ενεργοποιηθούν οι οικονομικοί επιθεωρειτές ή μήπως χρειάζεται να φτιάξετε καινούργιο σώμα επιθεωρητών που δεν θα προέρχεται από εφοριακούς τελωνειακούς κλπ όπου οι άνθρωποι έχουν ένα σύνδρομο αγάπηςπρός τους ανθρώπους του κλάδου τους.
    Η μείωση των δαπανών μπορεί να επιτευχθεί εύκολα γιατί είναι πολύ μεγάλη η σπατάλη που γινεται, απλά θέλει δράση από ανθρώπους που ξέρουν να δρούν που έχουν ιδέες και ταυτόχρονα μπορούν να νομοθετήσουν σ΄αυτή την κατεύθυνση και είμαι σίγουρος ότι μπορείτε να βρείτε τέτοιους ανθρώπους

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 11:18 | Θεοχάρης Θεοχάρης

    Πιστεύω πως ο μόνος τρόπος για να περάσουν οι τόσες – και επώδυνες – αλλαγές είναι να γίνει στην βάση αλλαγής της φιλοσοφίας με την οποία αντιμετωπίζεται ο φορολογούμενος.

    Εξηγούμαι:

    Πρέπει να αντιμετωπίζεται ο φορολογούμενος ως πελάτης και ως αθώος. Αυτές οι δύο ιδιότητες πρέπει να γραφτούν στο DNA του συστήματος αλλά και των υπαλλήλων. Παραδείγματα από την Βρετανία την οποία και ξέρω:

    1) Στην δήλωση δεν υπάρχουν δεκαδικά. Κάθε στρογγυλοποίηση γίνεται υπέρ του φορολογούμενου. Προς τα πάνω για τις απαλλαγές, προς τα κάτω για τα εισοδήματα και τους φόρους.

    2) Προθεσμίες υπάρχουν για τον φορολογούμενο ώστε να μπορέσει να τηρήσει η Εφορία τις δικές της προθεσμίες εκκαθάρισης. Αν δεν κάνεις δήλωση εμπρόθεσμα και όταν την κάνεις βγει επιστροφή, δεν υπάρχει κανένα πρόστιμο. Μόνο αν χρωστάς φόρο.

    3) Δεν μπορεί με περαιώσεις κτλ. να λες είσαι φοροφυγάς. Κάνε έλεγχο, βρες το σφάλμα και χρέωσε τα πρόστιμα.

    4) Δεν μπορεί αν χρωστά το κράτος ΦΠΑ να συμψηφίζεται και αν ο φορολογούμενος όχι.

    5) Αν το ποσό φόρου είναι μικρό π.χ. κάτω από 50€ τότε συμψηφίζεται με τον φόρο της επόμενης χρονιάς. Είτε ως επιστροφή είτε ως οφειλή. Εκτός αν ο φορολογούμενος δηλώσει λογαριασμό και επιλέξει πως θέλη την πλήρη επιστροφή όσο μικρή και αν βγει.

    Αυτά τα λίγα. Μην νομίζεται πως είναι συμβολικά και παράπλευρα. Έτσι αλλάζει το κλίμα της δυσπιστίας μεταξύ δύο εμπόλεμων μερών, όπως φαίνεται πια να είναι στην χώρα μας οι φορολογούμενοι και οι εφορίες.

    Θυμίζω πως όταν ο Πρωθυπουργός ζήτησε μείωση φρουρών, άρχισε με το γραφείο του.

    Έχει την σημασία του.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 11:15 | Στελλιος Σκουλος

    Υφυπουργεια κατα μεγαλες γεωγραφικες περιοχες με συνθετες αρμοδιοτητες ( Μακεδονιας, Ηπειρου κλπ ). το οφελος προφανες και αυτονοητο.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 11:50 | Κων.Περ.

    Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,
    Επιπρόσθετα προηγούμενης συμμετοχής μου στην παρούσα διαβούλευση,παρακαλώ δεχθείτε και τις παρακάτω παρατηρήσεις:
    1)Ένα από τα κρίσιμα ζητήματα που φρονώ ότι θα πρέπει να αντιμετωπισθεί είναι ο περιορισμός των κανονιστικών πράξεων της Διοίκησης που εκδίδονται κατόπιν εξουσιοδότησης των φορολογικών νόμων καθώς και η εξάλειψη του φαινομένου εκδόσεως σωρείας οδηγιών που υποτίθεται ότι ερμηνεύουν νόμους και υπουργικές αποφάσεις ενώ στην πραγματικότητα ιδρύουν νέους κανόνες δικαίου, κατι που αντίκειται στο Σύνταγμα αλλά και προσκρούει στην κοινή λογική.
    2)Ένα άλλο ειδικότερο ζήτημα είναι εκείνο της παροχής δυνατότητας ανάκλησης της φορολογικής δήλωσης φυσικού προσώπου έως και το τέλος του έτους στο οποίο παραγράφεται το σχετικό δικαίωμα του φορολογουμένου να αναζητήσει φόρους που λόγω συγγνωστής πλάνης καταβλήθηκαν χωρίς να οφείλονται.Οσο υπάρχει η διάταξη του αρθρ.61 παρ.4 του Ν.2238/1994,ουσιαστικά υποχρεώνει η πολιτεία τον φορολογούμενο να υποβληθεί στην υψηλού κόστους διαδικασία προσφυγής στα διοικητικά δικαστήρια τα οποία θα κρίνουν το αυτονόητο,ενώ θα έπρεπε τέτοιες διαφορές να επιλύονται εξωδίκως και σε σύντομο χρόνο.Σχετικά έχει ασχοληθεί στο παρελθόν με παρόμοιες περιπτώσεις ο “Συνήγορος του Πολίτη”.
    Με κάθε εκτίμηση
    Κων.Περ.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 11:46 | Απ. Γαβριήλ

    Θα πρέπει οι αλλαγές στο φορολογικό σύστημα να γίνουν με βάση το κοινό περί δικαίου αίσθημα και όχι την ανάγκη της εύκολης εισροής χρημάτων στα κρατικά ταμεία.
    Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα νέα ‘’περιβαλλοντικά’’ τέλη κυκλοφορίας.
    Αν και θίγομαι προσωπικά από την κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης, καθώς μέρος των εισοδημάτων μου φορολογείται αυτοτελώς, εντούτοις συμφωνώ με την ΚΑΘΟΛΙΚΗ κατάργηση της και την ένταξη όλων των εισοδημάτων στη φορολογική κλίμακα. Δεν συμφωνώ με την αναδρομική κατάργησή της για τα εισοδήματα του 2009.
    Το μεγαλύτερο, κατά την γνώμη μου πρόβλημα και μάλιστα πολλές φορές ανεξέλεγκτο, όσο αφορά τη δαπάνη για τους δημοσίους υπαλλήλους, δεν είναι η μισθοδοσία, αλλά οι δαπάνες για πληρωμή διαφόρων επιτροπών και συμβουλίων και αποζημιώσεις εκτός έδρας.
    Χαρακτηριστικό παράδειγμα η ΚΥΑ των κ.κ. Σουφλιά και Αλογοσκούφη από το 2007 που δίνει 70 ευρώ στους μηχανικούς του Δημοσίου και 56 στους υπομηχανικούς για εκτός έδρας αποζημίωση ακόμα και δεν συνοδεύεται από εκτός έδρας διανυκτέρευση. Για τους υπόλοιπους δημοσίους υπαλλήλους παραμένει στα 29,38 ευρώ αν συνοδεύεται από διανυκτέρευση και 9,79 ευρώ αν υπάρχει αυθημερόν επιστροφή.
    Επίσης το ανώτατο όριο των 120 ημερών εκτός έδρας που μπορεί να κάνει ένας δημόσιος υπάλληλος είναι πολύ μεγάλος (πάνω από το 50% της ετήσιας απασχόλησης).

    Αποδείξεις. Αν λαμβάνονται υπόψη οι αποδείξεις, θα πρέπει να μπουν ταμειακές μηχανές ΠΑΝΤΟΥ (λαϊκές, βενζινάδικα, πλανόδιοι κλπ) και να συνδέονται on-line με τη ΓΓΠΣ. Το μεγαλύτερο πρόβλημα φοροδιαφυγής υπάρχει στην παροχή υπηρεσιών και όχι τόσο στην πώληση αγαθών. Θεωρώ ότι υπάρχει ο κίνδυνος της μείωσης του αφορολόγητου ιδιαίτερα για χαμηλά εισοδήματα που έχουν περιορισμένες δυνατότητες κατανάλωσης.
    Κλειστά επαγγέλματα. Γιατί καθυστερεί συστηματικά το άνοιγμά τους;
    Φορολογική κλίμακα
    Ένταξη όλων των φορολογουμένων στην φορολογική κλίμακα και κατάργηση των άλλων τρόπων φορολόγησης. ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Κάτω από αυτές τις προϋποθέσεις η παρακάτω φορολογική κλίμακα μπορεί να κοινωνικά δίκαιη και αποτελεσματική για τα δημόσια οικονομικά:
    12000 ευρώ: αφορολόγητο- 12000-20000: 15% – 20000-30000: 20% -30000-40000:25%-40000-50000:30%- 50000-60000: 40%-60000 και άνω :45%

    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία και Καλή Χρονιά!!!

  • Αξιότιμοι κα & κε Υπουργοί
    Πιστεύω οτι ο κος πρωθυπουργός(με τον οποίο υπήρξα συμμαθητής)
    αλλά και η κυβέρνησή του εχετε την βούληση να νοικοκυρέψετε
    επιτέλους την πατρίδα μας.
    Με αυτή την πίστη σας υποβάλλω κάποιες ιδέες μου για αξιολόγηση

    Ενα μέτρο για την φοροδιαφυγή είναι να γίνουν υπεύθυνοι οι λογισταί
    και να συνηπογράφουν τις δηλώσεις οπως και να έχουν το δικαίωμα
    υπολογισμού φόρου ή επιστροφής βοηθώντας την γρήγορη εκαθάριση.
    Οσοι λογισταί εκκαθαρίζουν να υποβάλλουν δηλώσεις 1 μήνα αργότερα
    από όσους επιθυμούν να γίνει η εκκαθάριση από την εφορία.
    Δηγματολειπτικοί έλεγχοι για την αυτοεκκαθάριση να διενεργούνται
    με αυστηρότατες κυρώσεις στους παραβάτες.
    Πιστεύω οτι έτσι μπορεί να επιτευχθούν
    -εξοικινόμηση χρόνου και χρήματος στο Δημόσιο
    -γρήγορη είσπραξη φόρων
    -υπευθυνότητα σε πολίτες και λογιστές οπότε και σταδιακά
    θα επέλθει και η φορολογική συνείδηση.

    Το μέτρο αυτό δουλέυει αριστα στό Η.Β(Μεγ.Βρετανία)
    Εφόσον γίνουν τα ανωτέρω μπορεί να αποσυνδεθεί η χρήσης διάτρητων
    αποδείξεων και τιμολογίων και κάθε επαγγελματίας /επιχείρηση θα
    έχουν τα δικά τους πάνω στα οποία θα αναγράφονται ολα τα φορολογικά
    στοιχεία
    Επίσης αποδέσμευση των Ε.Ε και μετόχων από ασφαλιστικές εισφορές
    με επιλογή ή κρατικό ή ιδιωτικό φορέα ή εισφορές μόνο για συνταξη
    ενώ το ιατροφαρμακευτικό/νοσοκομειακό σε ιδιωτικό.

    Το Θέμα των ακάλυπτων επιταγών να σταματήσει με την κάθε τράπεζα
    να είναι υπεύθυνη για τον πελάτη της που του δίνει μπλόκ επιταγών
    με ασφάλιση μέγιστου ποσού ανά μπλοκάκι/επιταγή.
    Ετσι ο διοκαιούχος θα εισπράτει την επιταγή κανονικά και δεν θα
    συμπαρασύρεται αλλά και δέν θα συμπαρασύρει και άλλους.
    Κατ’ αυτό τον τρόπο θα σπάσει η αλυσίδα των χρεών και θα επέλθει
    μια εξυγίανση στην αγορά.
    Επίσης η παραλαβή και αποδοχή τιμολογίου να είναι αυτόματα
    αναγνώριση χρέους ωστε η μη δυνατότητα πληρωμής εντός συγκεκριμένου
    χρόνου (π.χ 40 ημέρες)να συνιστά πτώχευση.

    Επίσης σκεφτητε να εφαρμόσετε πλήρως την ελεύθερη διακίνηση
    αυτοκινήτων από Ευρ.Ενωση.Οι τιμές αυτοκινήτων 2005 μεταξύ Ευρώπης
    και Ελλάδος διαφέρουν πολύ.Αν επιτραπεί η εισαγωγή τους με μόνο
    έξοδο τις πινακίδες σε ιδιο ποσό οπως π.χ από Γερμανία σε Αγγλία
    τότε θα πετύχουμε
    -Απόσυρση των παλιών χωρίς κόστος στο κράτος
    -Είσπραξη ταξινόμησης και ΦΠΑ
    -Είσπραξη από ΚΤΕΟ πριν την παραλαβή Ελληνικών πινακίδων
    -Ελάφρυνση Περιβαλοντος

    Το μέτρο με τις αποδείξεις το θεωρώ ολόσωστο και δεν νομίζω οτι θα
    με κουράσει να γράφω 3-5 αποδείξεις την ημέρα σε μια κόλλα από μπλόκ
    Οι συνταξιοόυχοι ή αγγράματοι έχουν ενα παιδί,εγγόνι,φίλο που
    μπορεί να βοηθήσει.

    Μετά τιμής
    Χαράλαμπος Αρκαλάκης

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 11:45 | ΔΡΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ – ΑΠΟ ΤΙΣ 8/10/2008. ΜΕΧΡΙΣ ΣΤΙΓΜΗΣ ΑΜΟΙΒΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΩΝ 1365 Ε. ΠΛΗΡΩΝΩ ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ 600 Ε ΤΟ ΜΗΝΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ 300 Ε ΤΟ ΜΗΝΑ.ΠΕΡΙΣΕΥΟΥΝ 465 Ε ΤΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΩ. ΕΡΩΤΩ ΤΟΝ ΚΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΜΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ;

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 10:12 | Giannis Sil (Οικονομολόγος)

    Ελπίζοντας ότι κάποιος υπεύθυνος θα διαβάσει την πρότασή μου και ότι αυτή η ανοικτή διαβούλευση δεν αποτελεί απλά ένα χώρο όπου ο κάθε ένας εκτονώνεται με το να εκφράσει την άποψή του και τελικά οι αποφάσεις είναι προκαθορισμένες έχω να προτείνω ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε τις ακόλουθες 2 τομές: 1) Να βάλουμε μπόνους αφορολόγητου για αποδείξεις που συλλέγουμε από διάφορες συγκεκριμένες επαγγελματικές δραστηριότητες που διαχρονικά έχει εντοπιστεί ότι υπάρχει πρόβλημα φοροδιαφυγής (πχ αποδείξεις από γιατρούς, οδοντιάτρους,δικηγόρους, ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, κέντρα διασκέδασης, σχολές χορού, γυμναστήρια, ιδιαίτερα μαθήματα κλπ κλπ).Όταν λέω μπόνους θα μπορούσαμε για παράδειγμα να πούμε για κάθε ευρώ που φέρνει ο φορολογούμενος στο κράτος για απόδειξη από ένα δικήγορο θα παίρνει αφορολόγητο 2 ή 3 ευρώ ή ακόμα και 5 ευρώ. Σήμερα ο φορολογούμενος φοβάται να ζητήσει απόδειξη από έναν υδραυλικό ή ηλεκτρολόγο γιατί απλά ξέρει ότι δεν θα του έρθει όποτε τον χρειαστεί ενώ αλλιώς το κίνητρο θα είναι μεγάλο για να ζητήσει απόδειξη.
    Η δεύτερη πρόταση έχει σχέση με την αγορά καυσίμων όπου προτείνω να γίνονται όλες οι συναλλαγές καυσίμων ηλεκτρονικά και μόνο με χρήση χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών ή ακόμα και προπληρωμένων καρτών. Έτσι όλες οι συναλλαγές θα ελέγχονται αφού θα γίνονται μέσω του τραπεζικού συστήματος με αποτέλεσμα να υπάρξει καλύτερος έλεγχος στο παραεμπόριο. Με τη συγκεκριμένη κίνηση έχουμε κι ένα έμμεσο θετικό ώφελος καθώς δεν θα υπάρχει ρευστό στα βενζινάδικα με αποτέλεσμα τη μείωση των καθημερινών φαινομένων εγκληματικότητας. Επειδή ειδικά τα βενζινάδικα θα αντιδράσουν προτείνω σε κάθε πόλη να κρατικοποιηθούν πρώτα μερικά βενζινάδικα προκειμένου να παραμείνουν ανοιχτά σε περίπτωση που υπάρξουν αντιδράσεις από αυτούς που σήμερα φοροδιαφεύγουν.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 10:54 | Ιωάννης Μουράτογλου

    Μεγάλη φοροδιαφυγή γίνεται στα βενζινάδικα , διότι δεν κόβουν αποδείξεις ποτέ και οι ιδιοκτήτες αυτών δηλώνουν ότι θέλουν , να τους υποχρεώσετε να έχουν μια ταμειακή μηχανή δίπλα στις αντλίες και να κόβουν κανονικά αποδείξεις . Κάθε όχημα καταναλώνει κάθε χρόνο αρκετά χρήματα σε καύσιμα. Τόσα χρόνια δεν το γνωρίζατε αυτό κ. Υπουργέ ;

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 09:39 | Βασίλης

    ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΚΡΑΤΗ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ. ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΕΚΠΑΪΔΕΥΣΗΣ (ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ). ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΒΙΩΣΙΜΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ. ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 09:28 | achilleas

    Απο τα βενζιναδικα θα παιρνουμε αποδειξεις?

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 09:08 | Κωστας γασπ

    Με τα διαφορα ταμεια των προνομιουχων (νομικων, δημοσιογραφων κλπ. θα πρεπει να κανετε κατι.
    Δεν ειναι δυνατον για μια γονικη παροχη δυο διαμερισματων χωρις να εισπραξει τιποτα το κρατος, να πληρωνει κανεις στην τραπεζα για το ταμειο νομικων 802 ευρω (χωρις παρασταση στο συμβολαιο εννοηται) .
    Για πιο λογο θα πληρωνει ο πολιτης το ταμειο των δικηγορων?
    Μηπως επειδη οι πολλοι βουλευτες ειναι δικηγοροι ?
    Υπαρχει αγανακτηση.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 09:34 | ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΛΑΥΡΕΝΤΙΟΣ

    Ζητείστε από κάθε δημόσιο υπάλληλο που πληρώνεται από τους φορολογούμενους να καταθέσει στο INTERNET σε ποια Υπηρεσία δουλεύει, το ωράριό του και ποια ακριβώς είναι η απασχόλησή του.
    Έτσι θα διευκολυνθεί η Κυβέρνηση να εντοπίσει αυτούς που δεν κάνουν σχεδόν τίποτα π.χ. ΕΡΤ, Βουλή των Ελλήνων κ.λ.π. και να τους μεταθέσει σε Υπηρεσίες που υπάρχει έλλειψη και εξυπηρετούν τους πολίτες (π.χ. ΚΕΠ).
    Για να συναινέσει ο φορολογούμενους στις αυξήσεις φόρων που έρχονται και να ανταποκριθεί, πρέπει να γνωρίζει ότι τα χρήματά του καταναλώνονται χρήσιμα και με διαφάνεια και δεν σπαταλούνται όπως γινόταν μέχρι σήμερα.

    Ευχαριστώ
    Λαυρέντιος Τριανταφυλλίδης

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 08:52 | Ν.Σ.Καραβαζάκης

    Ποιός και πού θα γράφει τα ΑΦΜ των αποδείξεων;Τόσο μεγάλου πλήθους αποδείξεων;
    Αν όμως γίνονται όλες οι συναλλαγές με πιστωτική κάρτα,τότε η εκδότρια τράπεζα,θα μπορεί να εκτυπώνει και να αποστέλλει την κατάσταση,ακόμη και συγκεντρωτική,προς τον φορολογούμενο ενώ στον δειγματοληπτικό φορολογικό έλεγχο,να εκτυπώνεται η αναλυτική.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 04:37 | Δημήτρης

    Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
    Πιστεύω πως ένα δίκαιο φορολογικό σύστημα, που καθορίζει το τί θα δίνουν οι πολίτες στο κράτος, πρέπει να έπεται ενός δίκαιου συστήματος αμοιβών, ιδιαίτερα των υπαλλήλων του κράτους. Εφόσον πρώτα παίρνει ο κάθε πολίτης και μετά δίνει. Θα πρέπει λοιπόν να ξεκινήσετε από το σύστημα αμοιβών και ειδικότερα των εργαζομένων στο δημόσιο και θα σας πάω αμέσως σε αυτό. Επειδή είμαι συνταξιούχος δημόσιος υπάλληλος και γνωρίζω αρκετά την κατάσταση εκ των έσω, σας προτείνω τα εξής:
    1. Να καταργηθούν όλα τα επιδόματα, εκτός από το ανθυγιεινής εργασίας (εκεί που πράγματι υπάρχουν οι προβλεπόμενες συνθήκες). Είναι γνωστό σε όλους ότι όποιος κλάδος του δημοσίου έχει “δύναμη πίεσης”, δηλαδή μπορεί να κάνει απεργία που θα «πονέσει» αμέσως, αυτός πετυχαίνει και υψηλά επιδόματα. Βλέπε τους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας που με μία ώρα απεργίας έχουν φθάσει τα επιδόματά τους να είναι μεγαλύτερα από τον μισθό τους. Βλέπε από την άλλη τους δασκάλους και καθηγητές, που κανένας δεν πολυνοιάζεται για την απεργία τους, κατήντησαν να έχουν τους χαμηλότερους μισθούς (συνολικές αποδοχές) από όλα τα υπουργεία.
    2. Να καθιερωθεί ημερολόγιο εργασιών σε κάθε επιστασία, ομάδα εργαζομένων ή άλλο μικρό εποπτευόμενο σύνολο. Στο ημερολόγιο αυτό θα αναγράφονται οι εργασίες που εκτέλεσε ο κάθε υπάλληλος στο ωράριό του. Έτσι ο προϊστάμενός του θα έχει μια βάση δεδομένων για να τον αξιολογήσει αντικειμενικά. Θα μπορεί να καθιερωθούν και πόντοι (credits) για κάθε είδους εργασία και κάθε μήνα να συγκεντρώνονται αυτοί οι πόντοι για κάθε υπάλληλο.
    3. Να εξορθολογισθεί η αξιολόγηση των υπαλλήλων και να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο, τόσο στη μισθοδοσία τους, όσο και στην καριέρα και την εξέλιξή τους γενικότερα. Οι αξιολογητές να παρακολουθήσουν σχετικά ταχύρρυθμα σεμινάρια στα Περιφερειακά Ινστιτούτα Επιμόρφωσης. Να υπάρχουν και ορισμένοι ειδικοί επιθεωρητές που θα ελέγχουν και θα βελτιώνουν την πορεία της όλης διαδικασίας αξιολόγησης.
    4. Να δίδεται επιπλέον ποσοστιαία αμοιβή σε κάθε υπάλληλο, βάσει της μηνιαίας (ή της εξαμηνιαίας ή, έστω, της ετήσιας) αξιολόγησης και του γενικού βαθμού ή των πόντων που θα συγκεντρώνει και οι οποίοι θα ξεπερνούν ένα προκαθορισμένο όριο (νόρμα). Η αμοιβή αυτή θα αποτελεί επιβράβευση και κίνητρο για τον ίδιο, αλλά και αφορμή άμιλλας για τους υπόλοιπους (η αμοιβή θα είναι αντίστοιχα μηνιαία, εξαμηνιαία ή ετήσια ή κατανεμημένη στους επόμενους 6 ή 12 μήνες). Αυτή θα είναι και η μόνη διαφορά μισθού.
    5. Να αναμορφωθούν τα καθηκοντολόγια των υπαλλήλων, έτσι ώστε να τους ανατεθούν περισσότερες υποχρεώσεις και περισσότερη εργασία, η οποία να φθάνει τουλάχιστον στο 80%, συγκρινόμενη με αυτή των αντίστοιχων υπαλλήλων του ιδιωτικού τομέα. Σήμερα, εκ πείρας εκτιμώ ότι βρίσκεται κάτω από το 60%. Στη συνέχεια να γίνει αντίστοιχος εξορθολογισμός και επανεκτίμηση των οργανικών θέσεων με στόχο τη μείωσή τους στις απόλυτα απαραίτητες, έτσι ώστε τελικά να μειωθεί ο τόσο προκλητικά διογκωμένος δημόσιος τομέας, για τον οποίο έχουμε γίνει περίγελως σε όλη την Ευρώπη και όχι μόνο. Η αναλογία δε του αριθμού των δημοσίων υπαλλήλων να φθάσει να είναι αντίστοιχη με αυτή των υπολοίπων Ευρωπαϊκών κρατών.
    Ευχαριστώ για την τιμή να με «ακούσετε» και θεωρώ αυτό το βήμα διεύρυνση δημοκρατίας.
    Σας εύχομαι κ. Υπουργέ κουράγιο και επιτυχία στο έργο σας.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 04:19 | Βαγγέλης 51

    Για να πετύχετε (ως κάποιο μέτρο) αυτό που προσπαθείτε, πρέπει να πετύχετε να κάνετε ΣΥΜΜΑΧΟ ΣΑΣ τον Έλληνα πολίτη. Να σας πιστέψει. Να πιστέψει ότι πληρώνοντας σας, συμμετέχει σε κάτι καλό.

    Εξηγούμαι:

    Στις ΗΠΑ αν σε πιάσουν για φοροδιαφυγή, ο κοινωνικός σου κύκλος δε σου ξαναλέει καλημέρα. Σε υποχρεώνουν να πάρεις τα παιδιά σου από το σχολείο που πάνε, γιατί οι υπόλοιποι γονείς δε θέλουν τα δικά τους παιδιά να πηγαίνουν στο ίδιο σχολείο με τα παιδιά αυτού που κλέβει το κράτος.

    Στην Ελλάδα αν σε πιάσουν για φοροδιαφυγή, ο κοινωνικός σου κύκλος θα σου συμπαρασταθεί με κάθε τρόπο, θα προσπαθήσει να σε βοηθήσει, και θα προσπαθήσει και να μάθει «πως την πάτησες», για να μην κάνει και αυτός το ίδιο λάθος.

    Στις ΗΠΑ οι άνθρωποι πιστεύουν ότι τα λεφτά που δίνουν στο κράτος πιάνουν τόπο.

    Στην Ελλάδα οι άνθρωποι πιστεύουν ότι τα λεφτά που τους παίρνει το κράτος τα κατασπαταλά χωρίς αποτέλεσμα. (*1)

    Αν δεν αλλάξετε αυτή την αίσθηση (πρώτα), δε θα καταφέρετε τίποτα.
    Και για να αλλάξετε την αίσθηση, πρέπει να αλλάξετε τα δεδομένα.

    Ποιά είναι τα δεδομένα;
    Ας έρθει ο οποιοσδήποτε υπουργός θέλει (μεταμφιεσμένος όμως – όχι να τον γνωρίσουν), να τον πάω σε πολλές Δημόσιες Υπηρεσίες. Μετά θα τον πάω και σε Ιδιωτικές Εταιρείες. Θα δει εκεί (στις Δ.Υπ.) το ΓΙΑΤΙ οι Έλληνες φορολογούμενοι θεωρούν ότι τα λεφτά που τους ζητάτε κατασπαταλώνται. Θα του δείξω πόσοι πληρώνονται για να κάθονται, πόσοι πληρώνονται για να λείπουν. Θα καταλάβει (ίσως) γιατί ό,τι και να μου λέτε, δε σας πιστεύω.

    Πληρώνετε ανθρώπους που ΔΕΝ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ. Και όχι μόνο τους πληρώνετε, αλλά τους δίνετε και τη δυνατότητα (σε μερικούς) να πλουτίζουν (πλαγίως) εκμεταλλευόμενοι την εξουσία που κατέχουν. (*2)

    Όταν αλλάξετε αυτά τα δεδομένα, τότε θα πετύχουν τα όποια φορολογικά μέτρα θέλετε να επιβάλλετε και να αποδώσουν. Αλλιώς, ό,τι μέτρα και να πάρετε, θα έχουν σαν αποτέλεσμα τον πλουτισμό των Δ.Υ., όχι τον πλουτισμό του κράτους. Δε θα μας έχετε πείσει, και πάλι (σε συνεργασία με τους κατάλληλους Δ.Υ.) θα βρούμε τρόπο να τα υπερκεράσουμε.

    Τι τα γράφω τώρα, αφού ξέρω ότι ένας από σας τους ίδιους θα τα διαβάσει. Δε πειράζει, γυρεύοντας πήγατε με το opengov σας.

    (*1) Προ μηνών (δυστυχώς) βρέθηκα στην εντατική Κρατικού Νοσοκομείου (με πολιτικό μέσον όμως – αλλιώς δεν είχε κρεβάτι). Με επισκέφθηκε φίλος μου που εργάζεται (γιατρός) στις ΗΠΑ.
    Κουβέντιασα με το προσωπικό του Νοσοκομείου το γιατί δεν έχουν αρκετά κρεβάτια. Μου είπαν ότι το κάθε κρεβάτι (τα μηχανήματα της εντατικής) κοστίζουν 600.000 ευρώ.
    Ο φίλος μου που το έμαθε τρελλάθηκε: «Αυτά 600.000 ευρώ? 900.000 δολλάρια? Να σου στήσω εγώ το ίδιο δωμάτιο με $200.000» μου είπε.
    Τον πιστεύω.

    (*2) Δεν είμαι υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων. Το να πουλάτε τα λιμάνια και τα αεροδρόμια (για να μαζέψετε λεφτά για τον απύθμενου πάτου κρατικό κορβανά), όταν οι πατεράδες μας και οι παππούδες μας ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΟΥΣΑΝ (το 1941) για να μην πέσουν τα λιμάνια και τα αεροδρόμια σε ξένα χέρια, το θεωρώ προδοσία. Το κάνετε όμως.
    Το ίδιο προδοσία είναι και το να «αρμέγετε» τους Έλληνες πολίτες, αφού το άρμεγμα δε θα φέρει κανένα αποτέλεσμα (και το ξέρετε).

    Οπότε ό,τι ιδέες και να γράψουμε εδώ, είναι καταδικασμένες σε αποτυχία.

    ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.
    Δε βλέπω διάθεση να το κάνετε.

    Και δε πιστεύω ότι θα αναρτήσετε το σχόλιό μου.
    (Μακάρι να διαψευσθώ).

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 03:48 | Χρήστος

    Να καταργηθεί:

    α) η γραφειοκρατεία .Απλά τα πράματα , πόσα έβγαλες ; Χ ποσό. Πόσα ξόδεψες βάση αποδείξεων; Ψ ποσό.

    Αντί λοιπόν το κράτος να απευθύνεται στον πολίτη Κολοκοτρονέϊκα και να τον βάζει να διαβάζει ψιλά γράμματα, χοντρά γράμματα, να συμπληρώνει αιτήσεις επι αιτήσεων, να καταργήσει τη χαρτούρα και
    να επικεντρωθεί σε ένα απλό και ευανάγνωστο έντυπο που θα μπορεί να το συμπληρώσει χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις «δημιουργικής» λογιστικής ο οποιοσδήποτε.

    Απο τη μια οι λογιστές και απο την άλλη οι εφοριακοί… μόνοι σας μπουρδουκλώνεται τον πολίτη και τον οδηγείται στην απάτη!

    Ο πρώτος έλεγχος θα πρέπει να γίνει στο ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ των εφοριακών και συνδικαλιστών πολλοί απο τους οποίους απέκτησαν ξαφνικά και ανεξήγητα τεράστιες περιουσίες!

    β) οι ελεγκτικοί μηχανισμοί τύπου Γκεστάπο που με τη σειρά τους δεν ελέγχονται επαρκώς απο κανένα. Απο τον πολύ έλεγχο βγάλαμε παρακράτος! Δε χρειάζονται διαβλητοί ελεγκτικοί μηχανισμοί.

    γ) παράλογοι φόροι, πχ κερδίζεις 100.000 ευρώ σου παίρνω το 40% . Γιατί να πάρεις το 40% και όχι το 2%;;; Εφορία είσαι ή Επάγγελμα τιμωρός;

    δ) τα τέλη κυκλοφορίας. Πόσες φορές πρέπει να πληρώσει κάποιός την επιλογή του να οδηγεί;

    Να δημιουργηθούν:

    α) φοροελαφρυνσεις/φοροαπαλλαγές που θα προσελκύσουν επιχειρήσεις απο όλο τον κόσμο. Καλύτερα είναι τα Caymen Islands απο τα νησιά του Αιγαίου; Φέρτους όλους εδώ να δεις κέρδος!

    β) διαχωρισμός των νέων επιχειρήσεων που φορολογούνται και υπολογίζονται σα να είναι χρόνια στο χώρο με αποτέλεσμα
    να οδηγούνται μαθηματικά προς το κλείσιμο.

    γ) δυνατότητα επιλογής του φορολογούμενου στο πως θα ξοδευτούν τα χρήματα του απο το κράτος ώστε να σταματήσει η δικαιολογία του δεν ξέρω τι τα κάνουν και πως τα χρησιμοποιούν άρα και γω δεν τα δηλώνω.

    δ) επιβράβευση της ελληνικής παραγωγής και όλων όσων αποδεδειγμένα προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο. Πχ με ευνοϊκες φορολογικές ρυθμίσεις.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 02:42 | Κωνσταντίνος

    Αξιότιμε κ.Πρωθυπουργέ,

    Ειλικρινά αναρωτιέμαι αν το πρωτοποριακό και απόλυτα χρήσιμο «βήμα» που μας παρέχει η δημόσια διαβούλευση, έχει κάποια χρηστικότητα για σάς και τους Υπουργούς της κάθε διαβούλευσης, ή απλά αποτελεί μια εντυπωσιακή καινοτομία χωρίς ουσία.

    Ανήκω στους ανθρώπους που χρησιμοποιώ καθημερινά internet τόσο για τη δουλειά μου, όσο και για την ενημέρωσή μου, για τις τραπεζικές μου συναλλαγές, για όσες συναλλαγές με το Δημόσιο μπορούν να γίνουν online.
    Πίστεψα λοιπόν ότι το «βήμα» της δημόσιας διαβούλευσης είναι μια μοναδική ευκαιρία που μας παρέχεται (και μας παρέχετε) που δεν πρέπει κανείς μας να την αφήσει αναξιοποίητη.

    Έχω ως τώρα καταθέσει πολλές φορές τις απόψεις μου (ανιδιοτελώς και κατά το δυνατόν τεκμηριωμένες) όχι μόνο στην παρούσα διαβούλευση για τον νέο φορολογικό νόμο, αλλά και σε προγενέστερες άλλων Υπουργείων για άλλα θέματα.

    Και τι διαπιστώνω (μακάρι να είναι απλά η ιδέα μου και όχι η πραγματικότητα) μετά από αυτούς τους 2 περίπου μήνες εφαρμογής των διαβουλεύσεων;

    1. Ότι κανείς δεν μπήκε ποτέ στον κόπο να μας ενημερώσει (μέσα από τό ίδιο link της κάθε διαβούλευσης) ποιές προτάσεις μας τελικά υιοθετήθηκαν σε όσες διαβουλεύεις πήραν το δρόμο της Βουλής με μορφή Νομοσχεδίου προς ψήφιση.

    2. Ότι οι Υπουργοί σας και οι διάφοροι άλλοι Υπηρεσιακοί παράγοντες, εν όσω υπάρχει διαβούλευση σε εξέλιξη, προβαίνουν σε ανακοινώσεις του τύπου «αυτό θα κάνουμε με το τάδε θέμα, εκείνο θα διορθώσουμε με το δείνα πρόβλημα».

    Αν όντως χρειάζεστε τις απόψεις μας, τις επιθυμείτε και προτίθεστε να τις αξιοποιήσετε πραγματικά, δεν είναι ανακολουθία και προσβολή όλων μας το να εμφανίζεται π.χ. ο αξιότιμος Υπουργός Οικονομικών (αλλά και διάφοροι σχετικοί Υπηρεσιακοί παράγοντες) στα διάφορα μέσα (ηλεκτρονικά και έντυπα) να «προεξοφλούν» ότι
    α) Οι Χ,Ψ,Ζ αποδείξεις θα μετρούν
    β) Τόσο θα είναι το αφορολόγητο για την κάθε κατηγορία φορολογουμένων
    γ) Τα «τόσες χιλιάδες ευρώ» θεωρούνται μεσαίο ή χαμηλό εισόδημα
    δ) Υπάρχουν λάθη στα τέλη κυκλοφορίας, θα το διορθώσουμε με τον χ τρόπο,
    ε) Το όριο για την επιβολή ΦΜΑΠ είναι € 400.000
    κλπ
    κλπ

    Τι νόημα έχει να καθόμαστε όλοι εμείς να αναλώνουμε σκέψη και χρόνο για να προτείνουμε λύσεις καταθέτοντας απόψεις, όταν αυτές με μία δήλωση (όσο διαρκεί ακόμα η διαβούλευση) ακυρώνονται;

    Δύο σημεία είναι αυτά που μπορούν να βγάλουν τον έντιμο Έλληνα πολίτη από τα ρούχα του:
    α) Το να τον θεωρείτε εκ προϊμίου ανέντιμο και ιδιοτελή
    β) Το να του αμφισβητείτε την καλή του διάθεση να συμμετέχει σε ένα καλύτερο αύριο.

    Δυστυχώς, με όσα σας εξέθεσα παραπάνω και στα δύο κινδυνεύετε (όχι εσείς προσωπικά, αλλά σαν Κυβέρνηση) να μας βγάλετε απ τα ρούχα μας.

    Σε μία άκρως υποτιμητική διεθνώς για την Εθνική μας περηφάνεια δεινότατη οικονομική θέση της χώρας μας, μας ζητάτε να «βάλουμε πλάτες» μέσα από τη διαβούλευση ώστε όλοι μαζί με ένα λιθαράκι ο καθένας, να βρούμε την ιδανική λύση για να βγούμε απ τα δύσκολα και να πάμε σε ένα δίκαιο και για χρόνια αξιόπιστο και σταθερό φορολογικό νόμο.
    Εμείς καταθέτουμε τις απόψεις μας εδώ, αλλά ήδη νοιώθουμε ότι «τζάμπα κόπος» διότι «οι αποφάσεις είναι ήδη ηλλειμμένες» …

    Ειλικρινά, όλα τα αξιόλογα πρόσωπα με τα οποία στελεχώσατε τα Υπουργεία (αλλά και οι άμεσοι εξειδικευμένοι συνεργάτες τους), έχουν γνώση και αντίληψη του τι πραγματικά συμβαίνει στην αγορά;
    Οι καθημερινές (και μετά λίγες μέρες αναιρούμενες ή τροποποιούμενες) ανακοινώσεις τους, μάλλον αποδεικνύουν ότι ευρίσκονται σε άλλο πλανήτη.

    Δεν καταλαβαίνει κανείς τους ότι με το να επιβάλλουν αντικειμενικά κριτήρια στους επαγγελματίες, τεκμήρια διαβίωσης βάσει ακινήτων και κινητών, κλιμακούμενες απαλλαγές φόρου βάσει αποδείξεων, φορολόγηση με ΦΜΑΠ όλων ανεξαιρέτως των ακινήτων ασχέτως αν δεν αποφέρουν εισόδημα, βιαστικά αποφασισμένα τέλη κυκλοφορίας κλπ κλπ κλπ, το μόνο που καταφέρνουν είναι να κάνουν ακόμη και όσους από εμάς ανήκουμε πολιτικά στο χώρο σας να πιστέψουμε ότι βαδίζετε χωρίς γνώση και χωρίς πρόγραμμα;
    Έτσι θα παταχθεί η φοροαποφυγή και η φοροδιαφυγή;

    Με ποιό δικαίωμα «ξεπουλάν» τις ελπίδες μας (που εκφραστήκαν μέσω της πρόσφατης ψήφου μας) για μια επιτέλους ΔΙΚΑΙΗ και ΙΣΟΝΟΜΗ Ελλάδα για όλους;

    Παραδέχονται δηλαδή έμμεσα ότι δεν έχουν τη δυνατότητα να κινήσουν τον ελεγκτικό μηχανισμό για την πάταξη της φοροδιαφυγής;
    Η μας δίνουν το στίγμα ότι «πάμε για ένα ακόμη γύρο άγριας και απερίσκεπτης φορολόγησης εύκολων στόχων»;

    Αν και σεις αποτύχετε σαν Κυβέρνηση να υλοποιήσετε το όραμα για μιά ΔΙΚΑΙΗ και ΙΣΟΝΟΜΗ Ελλάδα, στην οποία δεν θα υπάρχουν πια τα πολλά κορόϊδα και οι λίγοι έξυπνοι, τότε θα έχετε καταφέρει να καταρρακώσετε και την τελευταία μας ελπίδα του ότι αξίζει να ζούμε.

    Είστε ευφυέστατος άνθρωπος και θεωρώ ότι τα όποια μηνύματα απορρέουν από το παρόν κείμενο μου τα έχετε ήδη αντιληφθεί, ελπίζοντας ότι όντως θα φτάσει πραγματικά στα χέρια σας είτε με usb-flash είτε σαν hardcopy και δεν θα μείνει «ανεπίδοτο»…

    Εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να σας δώσει δύναμη, πρώτα να ξερριζώσετε κακές νοοτροπίες που μαστίζουν τη χώρα για δεκαετίες και μετά να νομοθετήσετε ΔΙΚΑΙΑ και ΙΣΟΝΟΜΑ για όλους μας.

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !

  • Στην Ιταλία όποιος είχε χρήματα σε φορολογικούς παραδείσους μπορούσε με τον τελευταίο νόμο ο οποίος ίσχυσε μέχρι της 15-12-2009 και με φορολόγηση 5% επί του κεφαλαίου να τα επαναπατρίσει χωρίς άλλες συνέπειες. Το αποτέλεσμα ήταν να επαναπατριστούν κεφάλαια ύψους 95.000.000.000 ευρώ ( καλά διαβάσατε) και το Ιταλικό κράτος να ενισχύσει τα ταμεία του με το ποσό των 4.500.000.000 ευρώ ήτοι το 6% του προυπολογισμού του (koriere della sera της 30-12-2009). Μεταξύ αυτών που επαναπάτρισαν τα χρήματά τους είναι ο Παβαρότι και Βαλεντίνο Ρόσσι. Σήμερα που επέστρεψα από Ιταλία μπαίνει σε εφαρμογή η διάταξη του νόμου που θα επιτρέπει τον επαναπατρισμό άλλων 30.000.000.000 ευρώ με φορολογία κεφαλαίου 7%. Ο υπουργός οικονομικών δήλωσε ότι με τον τρόπο αυτό πέρα από την εμπιστοσύνη των ιταλών προς το κράτος σημαίνει και το τέλος των φορολογικών παραδείσων. Η ιταλία για τρίτη φορά (η οποία ήταν και η πλέον επιτυχημένη) εφαρμόζει τον τρόπο αυτό για τον επαναπατρισμό ιταλικών κεφαλαίων. Θυμάμαι ότι η εφημερίδα ΒΗΜΑ έκανε μια τέτοια πρόταση λίγες εβδομάδες πριν.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 02:03 | ΚΑΛΠΕΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Χρόνια πολλά καλή χρονιά, με υγεία και δύναμη ώστε να φέρετε εις πέρας το δύσκολο αυτό έργο της τακτοποίησης των οικονομικών της χώρας, ώστε να ζήσουμε όλοι οι Έλληνες σε μια υγειή κοινωνία, λαμβάνοντας ταυτόχρονα η χώρα μας το σεβασμό που της αξίζει τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων.
    Αν και δε διαθέτω γνώσεις επί των οικονομικών θεμάτων είμαι σίγουρος ότι η λύση σε κάθε πρόβλημα είναι εφικτή όσο δύσκολο και αν είναι αρκεί να υπάρχει καθαρό μυαλό και θέληση να εφαρμοστούν καινοτόμα πράγματα.
    Σίγουρα η ύπαρξη τριών ή τεσσάρων ταμείων θα βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό, αφού θα υπάρχει πολύ καλός έλεγχος. Καθώς και η τοποθέτηση ικανών-σοβαρών ανθρώπων όπου σε ερωτήσεις που γίνονται από το οικονομικό επιτελείο να απαντούν με υπευθυνότητα και όχι να αναθεωρούν στον επόμενο τόνο τα στοιχεία που δίνουν δείχνοντας παντελεί έλλειψη αξιοπιστίας . Να υπάρξει μείωση των διαφόρων
    πολυάριθμων επιτροπών που προκύπτουν κατά καιρούς και επιβαρύνουν το κράτος.
    Όσο αναφορά το καθεστώς των αποδείξεων έχω να προτείνω τα παρακάτω:
    Κάθε πολίτης της χώρας αυτής που διαθέτει ΑΦΜ και προσφέρει υπηρεσίες και αγαθά θα πρέπει να εφοδιαστεί απαραιτήτως με ταμειακή μηχανή. Βασική προϋπόθεση για την επιτυχία του μέτρου που θα προτείνω είναι να δηλώσει επακριβώς ο κάθε πολίτης την κινητή και ακίνητη περιουσία του, συμπεριλαμβανομένων και των καταθέσεων είτε των μετοχών του, όπου θα πιστοποιείται με μια απλή φωτοτυπία του βιβλιαρίου καταθέσεων στη λήξη κάθε οικονομικού έτους πέρα από την πρώτη φορά που θα γίνει και στην έναρξη, είτε με ένα ενημερωτικό από την τράπεζα για το χαρτοφυλάκιο του κάθε πολίτη εάν αυτός διαθέτει . Εννοείται ότι δε θα υπάρχει τραπεζικό απόρρητο και το κράτος θα μπορεί να κάνει διασταύρωση των στοιχείων αυτών. Εφόσον οι πολίτες το πράξουν αυτό, έτσι και το κράτος ως ένδειξη καλής θέλησης αρχικά και μόνο για την πρώτη φορά ,δεν θα εξετάσει το πώς αποκτήθηκε η όποια περιουσία.
    Υπάρχει μεγάλος αριθμός πολιτών της χώρας αυτής που το κράτος γνωρίζει επακριβώς μέχρι τελευταίου λεπτού του ευρώ τις αποδοχές και εννοώ δημοσίους και ιδιωτικούς υπαλλήλους, συνταξιούχους, στρατιωτικούς και άλλους. Κατηγορίες που απαρτίζονται από μεγάλο αριθμό ατόμων και οι οποίοι κινούν αρκετό χρήμα στην αγορά .Πώς όμως οι άνθρωποί αυτοί δεν θα δελεαστούν στην πρόταση που θα τους κάνει ο γιατρός, ο δικηγόρος, ο ιδιοκτήτης συνεργείου ,γυμναστηρίου, κομμωτηρίου, η ο υδραυλικός ο ηλεκτρολόγος ο ελαιοχρωματιστής « τόσο με απόδειξη και τόσο χωρίς»;
    Εφόσον το κράτος γνωρίζει ότι ένας από τους παραπάνω ανθρώπους έχει για παράδειγμα ετήσιο εισόδημα 20000Ε καθώς και όλο τον υπόλοιπο πλούτο του, τότε αν αυτός ο άνθρωπος δαπανήσει 10000Ε αλλά έχει στη κατοχή του αποδείξεις για 5000Ε θα πρέπει να εμφανίσει νέο πλούτο αυτά που είχε συν 15000Ε και όχι συν 10000Ε.Άρα θα αναγκάζεται να μαζεύει όλες τις αποδείξεις αλλά ταυτόχρονα και να μη δαπανά σε αγαθά που πωλούνται από ανθρώπους πλανόδιους , είτε από ανθρώπους σε λαϊκές και εμποροπανήγυρες. Άνθρωποι οι οποίοι πολλές φορές ζουν παράνομα στην χώρα μας εις βάρος του ελληνικού κράτους. Να καταλάβουν και αυτοί ότι αν δε συμμορφωθούν με τους νόμους του κράτους και δεν προσφέρουν σ’ αυτό τον οβολών τους πλέον οι Έλληνες εκ των πραγμάτων δεν θα είναι πλέον πελάτες τους , γιατί δε θα μπορούν να δικαιολογήσουν ούτε ένα ευρώ χωρίς απόδειξη. Παράλληλα ο ιδιοκτήτης της κατοικίας που μισθώνουν δε θα τους δίνει απόδειξη για 200ευρώ ενώ αυτοί καταβάλουν 600ευρώ .
    Έτσι λοιπόν όλες αυτές οι αποδείξεις που θα δηλωθούν και η καθεμία θα αντιστοιχεί σε ένα συγκεκριμένο ΑΦΜ , βάζοντας σε μία βάση δεδομένων όλα τα ΑΦΜ και όλες τις αποδείξεις ,θα προκύψει για κάθε ΑΦΜ δηλαδή για κάθε πολίτη ένα εισόδημα. Έτσι για παράδειγμα θα προκύψει εισόδημα για ένα γιατρό 50000Ε μείον τις δαπάνες του έτους ίσον το πόσο που θα πρέπει να έχει στον τραπεζικό του λογαριασμό στη λήξη του έτους.
    Στη συναλλαγή όμως ενός γιατρού και ενός ελεύθερου επαγγελματία χωρίς απόδειξη τότε το χρηματικό κέρδος που θα έχει είτε ο ένας είτε ο άλλος το «μαύρο χρήμα» δηλαδή δε θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ευκολία κάτω από το άγρυπνο μάτι των ελεγκτικών μηχανισμών που θα πρέπει η παρουσία τους σ’ αυτή την προσπάθεια που πάει να γίνει να είναι καταλυτική. Γιατί χωρίς ελεγκτικούς μηχανισμούς που να λειτουργούν άρτια και αδέκαστα, οποιοδήποτε μέτρο δε θα έχει την επιτυχία που θέλουμε.
    Είμαι σίγουρος λοιπόν ότι όλοι από πλευράς μας θα δείξουμε προθυμία για την εφαρμογή αποτελεσματικών μέτρων ,για την επίλυση του προβλήματος που μας απασχολεί ενθυμούμενοι κάτι διαχρονικό: « Αγαπάς την Ελλάδα; Απόδειξη!»

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 01:03 | ΒΗΣΣΑΡΙΩΝ

    ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ:

    ΜΑΣ ΖΑΛΙΣΑΝΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ .
    ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ. ΟΙ ΚΑΘΑΡΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΒΑΛΟΥΝ, ΠΟΙΟΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ?
    ΑΠΟ ΠΙΑΝΩΝ ΦΟΡΟΥΣ ΠΡΟΗΛΘΑΝ?
    ΜΗ ΧΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ.

    ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΝΑ ΑΝΘΙΣΕΙ.
    ΜΗΝ ΤΑ ΠΝΙΓΕΤΕ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΟΠΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ.

    ΓΥΡΙΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΛΙΓΟ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΠΑΝΤΟΥ,
    ΟΠΟΥ ΑΝΘΕΙ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΥΗΜΕΡΙΑ. ΜΑΖΙ ΑΝΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ.

    ΙΣΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ. ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΝΝΟΩ.
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΡΗ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣ ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΥΠΕΡΒΟΛΗ.

    ΒΑΛΤΕ ΚΑΝΟΝΕΣ. ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ. ΑΛΛΑ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΟΥΝ.

    ΣΥΡΡΙΚΝΩΘΗΚΕ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΠΛΕΟΝ.
    ΑΠΟ ΤΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΦΟΡΟΥΣ? ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΠΟΤΕ?
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.

    ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ ΓΕΝΙΕΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΜΙΑ ΤΑΣΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.

    ΔΑΝΕΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ, ΜΕ ΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ? ΜΕ ΦΟΡΟΥΣ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΑΝΕΙΣΤΗΚΑΜΕ?

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΡΟΙΚΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΔΩΡΑ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΖΗΣΟΥΜΕ.

    ΑΣ ΕΙΣΤΕ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.
    ΑΜΗΝ

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 01:31 | Άκης

    1. Απλοποίηση και σταθεροποίηση της φορολογικής νομοθεσίας. Το υφιστάμενο σύστημα είναι απαράδεικτα περίπλοκο, συνεχώς μεταβαλλόμενο και γραφεικρατικό σπρόχνωντας το φορολογούμενο σε σφάλματα και στα γρανάζια «πονηρών» μηχανισμών εντός και εκτός εφοριών.
    2. Ένταξη των συναλλαγών σε κεντρικό μηχανογραφικό σύστημα, ώστε να υπάρχει αυτοματοποιημένη διασταύρωση.
    3. Υποχρεωτική διεκπεραίωση των πληρωμών για φυσικά και νομικά πρόσωπα, από ένα όριο και πάνω, ηλεκτρονικά.
    4. Υποχρεωτική τήρηση των εταιρικών ταμείων για τις Α.Ε. σε τραπεζικούς λογαριασμούς και διασύνδεση αυτών με το κεντρικό μηχανογραφικό σύστημα.
    5. Κατασκευή διαδικτυακής πύλης όπου θα υπάρχει δυνατότητα καταγγελίας φυσικού ή νομικού προσώπου που δεν εξέδωσε παραστατικό. Εφόσον η καταγγελία γίνεται ονομαστικά το σύστημα θα εκδίδει παραστατικό και θα υπάρχει δυνατότητα φοροαπαλλαγής από το ποσό.
    6. Προαιρετική καταγραφή του ΑΦΜ κατά τη διενέργεια αγορών από φυσικά πρόσωπα. Οι συναλλαγές αυτές θα φοροαπαλάσσονται και θα αποστέλλονται συγκεντρωτικά μαζί με τη φορολογική δήλωση, ώστε να μην είναι απαραίτητη η συλλογή αποδείξεων.
    7. Σταδιακή κατάργηση του ελεγκτικού μηχανισμού των ΔΟΥ, που θα είναι υπεύθυνες μόνο για διεκπεραίωση τυπικών διαδικασιών χωρίς περιθώρια αποκλίσεων. Διενέργεια ελέγχων από ειδικό σώμα (ΣΔΟΕ – ΥΠΕΕ) με κεντρικό έλεγχο, σύνθετους μηχανισμούς προστασίας και αυστηρότατες ποινές στους επίορκους.
    8. Κατάργηση της γραφειοκρατίας (περιοδικές δηλώσεις ΦΠΑ, ΦΜΥ, φορολογικές δηλώσεις κτλ). Τα πάντα να υπολογίζονται κεντρικά, να αποστέλλονται στο φορολογούμενο ηλεκτρονικά για ενημέρωση και έλεγχο από αυτόν. Κατάργηση της τήρησης έντυπου αρχείου μετά το κλείσιμο χρήσης.

    ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ: ΚΑΝΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΛΑ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΡΟΣΩΠΑ.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 01:58 | ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΕΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ

    Κύριε υπουργέ

    Αφού θέλετε να πατάξετε τη φοροδιαφυγή (αλλά και τη λαθρομετανάστευση), γιατί δεν κάνετε κάτι πολύ απλό και ασχολείστε με της αποδείξεις όπου ο καθένας θα μπορεί με ευκολία να κλέψει ξανά και ξανά ? .
    Μπορείτε να θεσπίσετε ηλεκτρονική κάρτα αγορών για όλους τους πολίτες, ιδιώτες εργαζομένους αλλά και επαγγελματίες, η οποία κάρτα δύναται να λειτουργεί με τα υπάρχοντα μηχανήματα πιστωτικών καρτών των τραπεζών στα καταστήματα όπου οι αγορές μου θα πιστώνονται αυτόματα όπως αυτόματα θα γνωρίζετε και το κατάστημα το οποίο μου έκανε την πώληση,
    Μια κάρτα χωρίς την οποία δεν θα μπορεί κανείς να προμηθευτεί η να διαθέσει οποιοδήποτε προϊόν στην αγορά άρα θα γνωρίζετε τα ΠΑΝΤΑ για όλους.
    Μήπως αυτό δεν εξυπηρετεί ορισμένους από εσάς ? γιατί δεν μπορώ να πιστέψω πως κανείς από τους συμβούλους σας τους περιβόητους δεν σας πρότεινε μια τέτοια λύση.

    Με τιμή
    Αγγελος δεμενοπουλος

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 00:31 | χατζακης γεωργιος

    καντε μια ρυθμιση για το παλιο ΤΕΒΕ που να μπορουμε να μπουμε χωρις προκαταβολες τεραστιες και με μικρες δοσεις,να μπορουμε να τις πληροσουμε μιπως δεν θελουν να τιν κανουν για να μην εχομε ασφαλεια και να περνουν τοκους και προαυξισεις . αφου δεν εχουμε γιατρους οταν χρωσταμε και μεχρι να πληροσουμε ,οταν γινετε ρυθμιση μας βαζουν και για την ιατρικη περιθλ τοκους και προαυξισεις .γιατι ξερετε κανενα με οικογενεια να μιν θελει γιατρους μας εχουν πνιξει τα χρεη καντε κατι

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 00:46 | Λάμπρος Κουλελής

    Πιστεύω ότι για την πλήρη αξιοποίηση της ιδέας της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης είναι ανάγκη να ανοίξετε το http://www.opengov.gr και ίσως και τα sites όλων των υπουργείων ή και κάποιο ιδιαίτερο site σε όλες τις προτάσεις που μπορούν να υποβάλουν οι πολίτες, όχι μόνο για τα προς ψήφιση νομοσχέδια αλλά για κάθε θέμα.

    Οι πολίτες με την εμπειρία τους μπορεί να έχουν εντοπίσει τρόπους περικοπής δαπανών του δημοσίου, αποτελεσματικότερης λειτουργίας του δημοσίου, αντιμετώπισης του κυκλοφοριακού, καλύτερης παροχής υπηρεσιών υγείας, πρόληψης των πυρκαγιών, προστασίας του περιβάλλοντος, κλπ. κλπ…, θέματα για τα οποία δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποιο άρθρο σε κάποιο νομοσχέδιο που έχει τεθεί σε διαβούλευση.

    Άλλωστε πολλές πρακτικές προτάσεις μπορεί να αφορούν τη λήψη μέτρων για τα οποία δεν απαιτείται κάποια νομοθετική ρύθμιση. (Π.χ. να ζητηθεί από τον καθηγητή και πρόεδρο της Εθμικής Τράπεζας Β. Ράπανο -και κάθε άλλο ειδικό- που έχει μελετήσει το θέμα της αναποτελεσματικότητας των εκροών του Ελληνικού Δημοσίου να επισημάνει όλους τους πιθανούς τρόπους εξοικονόμησης πόρων που έχει εντοπίσει. Βλ. σχετικό άρθρο του Παύλου Τσίμα στα ΝΕΑ της 28.11.2009 με τίτλο «Σαν παλιό σινεμά…»).

    Επίσης προτείνω κάθε υπουργείο να απευθύνει στους υπαλλήλους του πρόσκληση υποβολής προτάσεων για θέματα αποτελεσματικής λειτουργίας του και περικοπής δαπανών.

    Υπάρχει ένας μεγάλος πλούτος επινοητικότητας που παραμένει αναξιοποίητος και πολλές φορές καταλήγει σε γκρίνια.

    Η ενθάρρυνση υποβολής προτάσεων για κάθε είδους θέμα μπορεί να επιταχύνει την εμφάνιση πρακτικών αποτελεσμάτων αλλά και εν πάση περιπτώσει είναι ένα μέσο διαπαιδαγώγησης και άσκησης όλων μας να μετουσιώνουμε την κριτική μας σε πρακτική λύση και πρακτική δράση.

    Σας εύχομαι κάθε επιτυχία στο έργο σας

    Λάμπρος Κουλελής

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 00:15 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Χ.

    ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΩΣΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ.ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΟ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΚΑΤΑΦΕΡΝΑΝΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΝΑ ΜΑΣΤΙΓΩΘΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ, ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΑΛΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΣΤΙΓΩΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΜΥΑΛΑ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΟ «ΩΧ ΡΕ ΑΔΕΡΦΕ» , ΤΟ «ΕΣΕΝΑ ΤΙ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ» , ΤΟ » Ε ΜΗΝ ΣΚΑΣ ΤΩΡΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΣΤΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ». ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ «ΒΡΩΜΙΚΟΣ» ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΙΛΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΩΡΟΔΟΚΙΑ. ΑΚΟΜΗ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΕΠΩΝΥΜΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΝΟΜΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΜΕΣΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΕΙΤΕ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΙΤΕ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΛΕΚΤΩΝ ΑΣΧΕΤΩΣ ΩΡΑΣ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ «ΒΡΩΜΙΚΟΥΣ» ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΔΡΑΣΟΥΝ ΔΕΙΚΕΙΝ ΜΕΛΟΥΣ ΜΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΔΟΘΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΜΕΝΟΥΣ.
    ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΙΚΟΥ, ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΙΔΙΑΤΕΡΩΣ ΤΩΝ ΠΙΟ ΑΔΥΝΑΜΩΝ,ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΤΗΝ ΕΛΑΦΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΓΕΝΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΔΥΝΑΤΟ.
    ΣΥΝΕΚΤΙΜΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΡΟΤΕΡΩΣ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΑ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΕΙΔΗΣΗΣ(http://www.capital.gr/businessweek/articles.asp?id=878936) ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ ΚΑΠΝΟΥ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ, ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΤΩΝ 20ΤΣΙΓΑΡΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΤΙΜΗ ΤΩΝ 4,5-5 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΛΙΤΡΟΥ ΤΩΝ ΑΛΚΟΟΛΟΥΧΩΝ ΠΟΤΩΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΤΑ 4-5 ΕΥΡΩ ΑΣΧΕΤΩΣ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΑΛΚΟΟΛΗ. Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΟΤΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΤΕ ΘΑ ΔΙΑΚΟΨΕΙ ΕΙΤΕ ΘΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥΣ ΟΠΟΤΕ Η ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΣΕ ΝΟΣΟΓΟΝΕΣ-ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΕΣ ΟΥΣΙΕΣ ΘΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΣΥΝΕΠΑΓΟΜΕΝΟΣ Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΕΣ, ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΕΣ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΘΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Η ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΜΕΡΙΚΩΣ ΑΛΛΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟΣ ΤΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 23:56 | ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΜΟΥΡΙΚΗΣ

    Κύριε Υπουργέ,

    Ολοι γνωρίζουμε οτι προηγμένα Κράτη της Ευρώπης εχουν ψηφίσει Νόμους και εχουν επιβάλει σχετικά με τη φορολογία διάφορους κανόνες, ετσι ωστε σήμερα ο πολίτης αυτών των Κρατών να θεωρεί οτι οι Νόμοι ειναι
    δίκαιοι και επομένως οφείλει να ανταποκρίνεται χωρίς παρανομίες στις
    φορολογικές του υποχρεώσεις.Ενα τέτοια Φορολογικό Συστημα ειναι της
    Γερμανίας στο οποίο μονίμως ζώ.Ερώτημά μου λοιπόν ειναι..
    Γιατί δέν λαμβάνεται σαν βασικό κορμό ενα τέτοιο σύστημα που θα
    προσαρμοσθεί στις ανάγκες της Ελλάδος.!!!!!
    Γιατί δεν αγοράζετε το λογισμικό της Γερμανίας προκειμένου να ελέγχετε ο καθένας υπόχρεος για υποβολή φορολογικής δήλωσης με τον καλύτερο τρόπο.!!!!!

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 23:52 | ΑΠΟΣΤΟΛΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΘΗΚΕ Η ΑΔΙΚΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΙΧ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΘΕΣΘΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΤΕ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ, ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Η ΑΔΙΚΙΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΔΙΟΤΙ ΟΣΟΙ ΚΑΤΑΒΑΛΛΑΜΕ ΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΤΕΛΗ, ΖΗΜΕΙΩΘΗΚΑΜΕ ΔΙΟΤΙ ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ, ΕΙΣ ΕΝΑ ΕΚΑΣΤΟΝ ΠΟΣΟΝ, ΜΙΚΡΟ Η ΜΕΓΑΛΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ Η ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΗΔΗ ΠΡΟΚΑΤΑΒΛΗΘΕΝΤΑ ΦΟΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ 2009, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝΤΑ ΦΟΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ 2009.

    ΩΡΑΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΟΛΟΓΙΣΟΥΜΑΙ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ….. ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΩΝ ΔΕΚΟ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΔΙΑ ΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΤΑΒΑΛΟΥΜΑΙ ΦΠΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΙΣ, ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΕΞΟΔΑ????
    ΔΙΚΑΙΟ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΘΕΙ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΥΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΜΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑΠΟΣΤΟΛΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ
    210-2617953

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 23:51 | Γεωργόπουλος

    Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και δεν θα με πείραζε καθόλου η όποια αλλαγή, και με μεγαλύτερο κόστος ακόμα, αλλά να ήξερα ότι θα λυθούν και τα προβλήματα που έχει Ελλάδα.
    Επειδή είμαι σίγουρος ότι δεν θα αλλάξει τίποτα σε αυτήν την χώρα, διότι για το καθετή που ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (υγεία, παιδεία, οικονομία, κτλ. ) δεν ευθύνονται μόνο οι υπουργοί και πρωθυπουργοί που πέρασαν από αυτήν την χώρα αλλά και οι υπάλληλοι που ΔΕΝ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ, και όσο αυτοί κάθονται στης καρέκλες τους και δεν μπορεί να τους κουνήσει κανείς από εκεί, (ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ), ξέρω ότι δεν θα διορθώσουμε τίποτα. Υπάρχουν υπηρεσίες που αν δεν λαδώσεις δεν κάνεις δουλειά. Εάν δεν αλλάξει αυτό το διεφθαρμένο δημόσιο σε όλους τους τομείς, φοβάμαι πως οι περισσότεροι και μεγαλύτεροι φόροι θα έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Κανείς δεν νιώθει τύψεις που δεν αποδίδει τους φόρους που θα έπρεπε, όταν βλέπει αυτό το ΚΡΑΤΟΣ. Και πιστέψτε με, ακόμα και στο εξωτερικό ξέρουν πως λειτουργεί το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.
    Σας ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να εκφράσω την άποψη μου, αν και είμαι σίγουρος ότι δεν σας είπα τίποτα το καινούριο.

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 23:42 | ΜΙΧΑΛΗΣ Γ.ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ

    Αγαπητοί φίλοι,
    Τμήμα της φοροδιαφυγής μπορεί να εξουδετερωθεί με την σύνδεση ‘ολων των τραπεζικών λογαριασμών,φυσικών και νομικών προσώπων με το ΑΦΜ ενός εκάστου.Ετσι αν ο φορολογούμενος δηλώσει πχ ετήσιο εισόδημα 30000,00 € και στις καταθέσεις του παρουσιάζεται αδικαιολόγητη αύξηση 50000,00 €,τότε θα πρέπει να δικαιολογήση την δυσανάλογη αυξηση των καταθέσεων του.Αν όχι,τότε θα πρέπει να γίνει εξονυχιστικός έλεγχος,με μεγάλα πρόστιμα και φορολογία.

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 23:53 | ΔΩΡΑ ΤΣΑΜΗ

    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΡΑΤΑΜΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΟ
    ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΔΟΘΕΙ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ ΤΟΥ 2010 ΘΑ ΧΡΗ
    ΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ 2011.ΟΜΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΞΕΘΩΡΙΑΖΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΑΦΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΡΜΙΚΕΣ

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 23:25 | ΓΙΑΝΝΗΣ 24100

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ.ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΡΟΙ ΚΑΙ ΜΗΧΝΙΚΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΙΤΕ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΝΑ ΖΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ 1300 ΕΥΡΩ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΣΥΖΥΓΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ.ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΝ.ΑΚΟΜΑ ΟΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΝΑ ΕΚΠΙΠΤΟΥΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΧΡΙ 1200 ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ 240 ΕΥΡΩ.ΑΣ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΦΟΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΠΟΣΑ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΜΕΧΡΙ 1200 ΕΥΡΩ ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΜΕΣΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ Β΄,Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ 500,ΟΟ ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ,ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ.ΠΡΕΠΕΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΟΥΝ ΟΙ ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΟΝ LINE ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΜΕΣΗ ΕΙΚΟΝΑ ΟΙ ΕΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙς ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ.ΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΗ ΤΡΟΠΟ.ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΠΩΣ ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΤΑΞΙ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΑ 120.000 ΕΥΡΩ.ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΕ ΜΕΖΟΝΕΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΑΛΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΝ ΚΗΠΟΥΡΟΣ ,ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ.

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 23:07 | Ακύλας Θανάσης

    Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα συστημα ανάλογο με το συστημα καρτων των τραπεζών όπου κάθε φορολογούμενος θα έχει μία κάρτα ηλεκτρονική στην οποία θα καταχωρείτε ηλεκτρονικά η απόδειξη οποτεδήποτε ο πολίτης πραγματοποιεί μία συναλλαγή. Η κάρτα αυτή μπορεί να προσκομίζεται στην εφορία και (α) να υπολογίζεται αυτόματα η έκπτωση στο φόρο και (β) να υπάρχει μία πλήρη εικόνα όλων των κινίσεων και των συναλλαγών στην αγορά.

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 23:59 | Δημήτριοσ Κουβρούκης

    Η προηγούμενη κυβέρνηση μας έδωσε μια μοναδική και πολύτιμη ευκαιρία να πληρώσουμε βεβαιωμένα χρέη στην εφορία ώστε απο τελικό ποσό 35000 περίπου ευρώ να πληρώσω 21000 ευρώ σε 3 άτοκες δοσεις στα 3 ΑΦΜ που εχω(μία ατομική,μία ΕΠΕ και μία Μονοπρόσωπη ΕΠΕ),χαρίζοντας στην ουσία όλες τισ προσαυξήσεις και τόκους.Ηταν μια ανάσα για όλους όσους χρωστούσαν.Θα ήταν σκόπιμο να βγεί μια διάταξη-νόμος ώστε να μας δοθεί μιά νέα ευκαιρία να κλείσουμε τα βιβλία μας(ΦΠΑ και δηλώσεις) με όσο το δυνατόν χαμηλότερο ποσό και ευκολότερο διακανονισμό.Δουλεύω εδώ και 4 χρόνια χωρίς να μπορώ να δηλώνω τα εισοδήματα μου απο την νέα εργασία λόγω εμπλοκής μου στην εφορία και χωρίς την δυνατότητα να την εξωφλήσω χωρίς κάποιο οικονομικό κίνητρο απο την μεριά του κράτους.Να επισημάνω οτι το οφειλόμενο ποσό είναι στην ουσία «χαμένο» ή ακόμα και «ξεχασμένο» για μεγάλο χρονικό διαστημα.Είναι θετικό και ηθικά κοινωνικό να μας δώσεται την ευκαιρία και το κίνητρο να εξωφλήσουμε όλοι οι παλαιοί οφειλέτες με το μικρότερο κόστος για εμάς και ταυτόχρονα να δημιουργήσεται τις προυποθέσεις ώστε οι ελεκτικοί πλέον μηχανισμοί να λειτουργούν καλύτερα ώστε να μην δημιουργούνται ξανά τέτοια προβλήματα.Εκεί που θα έχετε ένα τεράστιο ποσό ανείσπρακτο, πιστεύω οτι είναι καλύτερο να έχετε στο ταμέιο σας ενα 40% ή 50% του εν λόγω ποσού.Τα ίδια κίνητρα πρέπει να δωθούν και στο ΙΚΑ αλλά και στο πρώην ΤΕΕΒ.Οι οφειλές που αναφέρομαι χρονολογούνται την περίοδο 2000 με 2005 και υπολογίζω οτι είναι περίπου στις 30000 με 40000 περίπου ευρώ χωρίς προσαυξήσεις.

    Με τιμή
    Δημήτριος Κουβρούκης

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 23:40 | john

    Εκλέξαμε ευρωπαϊκή κυβέρνηση και είμαστε Ευρωπαίοι πολίτες πλέον.
    Από την ανοιχτή διαβούλευση, το διαδίκτυο και την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων ηλεκτρονικά προχωρούμε στην περισυλλογή αποδείξεων.
    Αστειότητα μπανανίας.
    Ασχολούμαστε με τόσα άχρηστα σ’αυτή την μικρή ζωή και τώρα θα προσθέσουμε άλλο ένα στην κακή καθημερινότητά μας.

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 23:08 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΟΥΣΤΟΓΛΟΥ

    Κυριε Υπουργε,
    η οποια φορολογικη μεταρυθμιση σχεδιαζεται θα πρεπει να στηριζεται στην αμοιβαια εμπιστοσυνη και σεβασμο κρατους-πολιτη.Δυστυχως εχει χαθει η εμπιστοσυνη προς το κρατος απο τους πολιτες και αντιμετοπιζονται πολλες φορες σαν κλεφτες. Οταν υπουργοι και δημοσιοι λειτουργοι ομολογουν οτι ιδρυουν of shore εταιρειες για φορολογικους λογους αντιλαμβανεστε την γνωμη που σχηματιζουν οι πολιτες για το κρατος.
    Πρεπει λοιπον να πεισθουμε ολοι μας οτι η φορολογια δεν ειναι επιλεκτικη,οτι τα χρηματα επενδυονται σωστα απ την πολιτεια και οτι υπαρχει διαφανεια σε ολες τις λειτουργιες της πολιτειας.
    Αν καταφερεται να αποδειξετε οτι διαχειριζεστε τα φορολογικα με διαφανεια και στοχο να επιστρεφουν τα χρηματα στον πολιτη με μορφη υπηρεσιων,υποδομων κλπ θα γινουμε ολοι συμμετοχοι στην προσπαθεια και τον αγωνα που δινει η κυβερνηση μας.

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 23:20 | Παναγιώτης Σπηλιόπουλος

    Είμαι 38 ετών και από το 1986 με τις «καλύτερες μέρες» που είχε υποσχεθεί ο τότε πρωθυπουργός Ανδρέας Παπανδρέου το μόνο που ακούω συνέχεια είναι να κάνουμε κάτι όλοι εμείς οι πολίτες αλλά δεν βλέπω να γίνετε καμία πρόοδος αλλά συνέχεια το χρέος μεγαλώνει ο δανεισμός της χώρας γίνεται όλο και πιο επιτακτική ανάγκη. Κουράστηκα να σας ακούω βαρέθηκα τις υποσχέσεις σας και σας λέω ότι και με αυτά τα μέτρα που πάτε να επιβάλετε θα δημιουργήσετε κοινωνική έκρηξη και τότε θα αρχίσουμε να βιώνουμε καταστάσεις πιο δύσκολες στην επίλυση τους.
    π.χ Το μέτρο με τα τέλη κυκλοφορίας. Αν τελικά μέχρι τις 15 Ιανουαρίου καταθέσουν τις πινακίδες τους ακόμα 150.000 οδηγοί δηλαδή στο σύνολο 250.000 και αν υποθέσουμε μέσο όρο τελών τα 400 € τότε το κράτος θα έχει χάσει 100.000.000 €. Είναι πραγματικά τρελό αυτό που συνεχίσατε από την προηγούμενη κυβέρνηση αλλά και επίσης τρελό που κόψατε το μέτρο της απόσυρσης που θα τόνωνε την αγορά γενικά και θα βοηθούσε τουλάχιστον ένα πολύπαθο κλάδο να ζήσει. Θέλω να ελπίζω αλλά με έχετε κάνει να μην ελπίζω πλέον. Λυπάμαι πολλές φορές που δεν έφυγα από εδώ να γλυτώσω.

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 23:07 | ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

    1. ΚΑΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΕΚΤΟΣ Η/Υ, ΟΥΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΛΑΪΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ.
    2. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΑΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ONLINE ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΤΗ ΔΟΥ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.
    3. ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΕΚΔΙΔΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ.
    4. Η ΜΗ ΕΚΔΟΣΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΟΤΙ ΒΛΑΠΤΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ.
    5. ΚΑΝΕΝΑ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΟΡΙΟ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ.
    6. ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ.
    7. ΔΕΚΤΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΣΙΓΑΡΑ.
    8. ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΓΟΡΕΣ (ΑΝΩ ΤΩΝ 1ΟΟΟ ΕΥΡΩ Π.Χ.) ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Ή ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΨΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ, ΟΦΕΙΛΕΙ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ Ή Ο ΠΑΡΕΧΩΝ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΗ.
    9. ΕΝΙΑΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ.
    10. ΕΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΒΑΛΤΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ 50%, ΕΑΝ ΟΧΙ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΣΟΒΑΡΑ ΤΙ ΘΑ ΒΑΛΕΤΕ!!!