Γενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημαΓενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
Γενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
- 251 Σχόλια26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχους
- 2.545 ΣχόλιαΓενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
- 146 Σχόλια27) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν επίσης έμφαση σε αποκεντρωμένα φορολογικά έσοδα υπέρ της τοπικής αυτοδιοίκησης
- 200 Σχόλια21) Προτείνεται η υποβολή φορολογικών δηλώσεων αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Για όσους χρειάζεται η ηλεκτρονική δήλωση θα μπορεί να υποβάλλεται μέσω των ΚΕΠ ή μέσω λογιστικών / φοροτεχνικών γραφείων.
- 133 Σχόλια22) Για όσους φορολογούμενους έχουν εισοδήματα αποκλειστικά από μισθωτές υπηρεσίες προτείνεται η αποστολή από το Υπουργείο Οικονομικών προσυμπληρωμένης δήλωσης και η απαλλαγή της υποχρέωσης του φορολογούμενου να υποβάλλει δήλωση εφόσον συμφωνεί με τα στοιχεία της προσυμπληρωμένης δήλωσης.
- 112 Σχόλια23) Προτείνεται η επέκταση των συναλλαγών των πολιτών με τις ΔΟΥ μέσω διαδικτύου καθώς και η εξυπηρέτησή τους από σημεία εξυπηρέτησης εκτός ΔΟΥ.
- 187 Σχόλια24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;
- 128 Σχόλια25) Ποιες άλλες διαδικασίες που προβλέπονται για τη συμμόρφωση προς τη φορολογική νομοθεσία πιστεύετε ότι θα μπορούσαν να καταργηθούν ή να απλοποιηθούν χωρίς κίνδυνο απώλειας φορολογικών εσόδων για το δημόσιο;
- 501 ΣχόλιαΝομοθετικά Μέτρα για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής / Εισαγωγή
- 287 Σχόλια15) Προτείνεται η πληρέστερη καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων του φορολογούμενου στη φορολογική δήλωση έτσι ώστε να υπάρχει μια συνολική εικόνα της οικονομικής του κατάστασης.
- 210 Σχόλια16) Προτείνεται η διεξαγωγή των εμπορικών συναλλαγών από μια αξία και άνω, αποκλειστικά με χρέωση / πίστωση επαγγελματικών τραπεζικών λογαριασμών ανοικτών στη πρόσβαση των φορολογικών υπηρεσιών.
- 91 Σχόλια17) Προτείνεται η επιβολή επιπλέον φορολογίας στις συναλλαγές με εξωχώριες (off shore) εταιρείες.
- 34 Σχόλια18) Προτείνεται η επιβολή νέων ρυθμίσεων για τις ενδοομιλικές συναλλαγές.
- 739 Σχόλια19) Επισημαίνεται ότι το προαναφερθέν μέτρο για την επέκταση των εκπτώσεων από το φορολογητέο εισόδημα φυσικών προσώπων ποσών βάσει αποδείξεων αγορών, έχει επίσης ως στόχο τον περιορισμό της φοροδιαφυγής.
- 261 Σχόλια20 Προτείνεται η δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο των εισοδημάτων που δηλώνονται από ελεύθερα επαγγέλματα και επιχειρήσεις στο βαθμό που αυτό θα κριθεί αποδεκτό από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
- 144 Σχόλια11) Προτείνεται η διαφοροποίηση των συντελεστών φορολόγησης των διανεμόμενων και των αδιανέμητων κερδών.
- 118 Σχόλια12) Ποιες από τις ισχύουσες φοροαπαλλαγές προς επιχειρήσεις πρέπει να καταργηθούν;
- 107 Σχόλια13) Προτείνεται η σταδιακή κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και η ενσωμάτωση των απαραίτητων διατάξεων στη φορολογία εισοδήματος.
- 152 Σχόλια14) Προτείνεται η επανεξέταση του ειδικού καθεστώτος φορολόγησης των ενοικίων των ιερών ναών, μονών, κοινωφελών ιδρυμάτων κλπ.
- 671 Σχόλια7) Προτείνεται η κατάργηση του ΕΤΑΚ και η αντικατάστασή του με προοδευτική φορολόγηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας.
- 312 Σχόλια8) Προτείνεται η επαναφορά του φόρου κληρονομιάς και των γονικών παροχών με υψηλότερο αφορολόγητο.
- 338 Σχόλια9) Ποιους από τους ισχύοντες φόρους στα ακίνητα θεωρείτε άδικους ή αναποτελεσματικούς; Γενικότερα ποιες αλλαγές θα προτείνατε στο σύστημα φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας;
- 170 Σχόλια10) Προτείνεται η αποτελεσματική φορολόγηση των ακινήτων που ανήκουν σε εξωχώριες (offshore) εταιρείες.
- 1.713 Σχόλια1) Προτείνεται μια ενιαία, προοδευτική, τιμαριθμοποιημένη φορολογική κλίμακα για όλα τα εισοδήματα.
- 1.993 Σχόλια2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
- 412 Σχόλια3) Προτείνεται η κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης των μερισμάτων από μετοχές και των διανεμόμενων σε φυσικά πρόσωπα κερδών των επιχειρήσεων και η ένταξή τους στην ενιαία φορολογική κλίμακα ατομικού εισοδήματος.
- 677 Σχόλια4) Προτείνεται η κατάργηση φοροαπαλλαγών ή αυτοτελούς φορολόγησης εισοδημάτων όταν δεν επιβάλλονται από λόγους κοινωνικής ευαισθησίας ή αντικειμενικά οικονομικά αίτια.
- 861 Σχόλια5) Προτείνεται ο λογιστικός προσδιορισμός βάσει λογιστικών καταστάσεων των εισοδημάτων όλων των κατηγοριών ελεύθερων επαγγελματιών και επιτηδευματιών και η κατάργηση του ειδικού τρόπου φορολόγησης που ισχύει για ορισμένες κατηγορίες επαγγελμάτων.
- 248 Σχόλια6) Προτείνεται η φορολόγηση της υπεραξίας από βραχυχρόνιες χρηματιστηριακές συναλλαγές με συμψηφισμό των ζημιών.
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
23 Δεκεμβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Ιανουαρίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.545 Σχόλια 13740 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΦΠΑ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΙΝΑΙ 11%. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΕΚΜΑΡΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΑ ΕΣΟΔΑ ΕΠΙ ΤΟΥ Σ.Κ.Κ. ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΡΑΠΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΑΓΡΟΤΗΣ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΦΠΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΟΛΑΠΛΑΣΙΑΖΕΙ ΕΠΙ ΤΟΥ Σ.Κ.Κ.ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΠΟΤΡΕΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΦΟΡΟΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ.ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ.
Κατ’αρχας, καλή χρονιά να έχουμε με υγεία, δημιουργία, προσπάθεια για ένα καλύτερο αύριο. Και καλή δύναμη.
Συγχαρητήρια κύριε Πρωθυπουργέ, υπουργέ και σε όλο το επιτελείο για την πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δρώμενα προσπάθεια της Διαβούλευσης. Είναι ευκαιρία να ακουστεί η φωνή του εντίμως εργαζόμενου πολίτη αυτης της χώρας, πάνω στον οποίο στηρίζεται η οικονομία του κράτους, αλλά δυστυχώς στηρίζεται και η πλουτοκρατία κάποιων αεριτζίδων που θα έπρεπε τουλάχιστον να είναι φυλακή…
Και απο εκεί θα ξεκινήσω. Το κράτος λοιπόν αναζητεί έσοδα. Σωστά, εδώ όλοι συμφωνούμε. Απο ποιους όμως? Φταίει ο απλος εργαζόμενος, μισθωτός, ελευθερος επαγγελματίας, τιμιος επιχειρηματίας γι αυτήν την κατάντια? Αυτοί είναι οι τελευταίοι που θα πρέπει να πληρώσουν. Είμαι 35 χρονών και βλέπω την αδικία να έχει γιγαντωθεί στη χώρα μας εξ αιτίας μιας νοσηρής νοοτροπίας που θέλει στην Ελλάδα οι λίγοι να ζουν εις βάρος των πολλών, χωρίς μάλιστα να τιμωρούνται γι αυτό!
Οι προτάσεις μου:
1) Οποιος καταχράζεται (κοινώς τρώει) δημόσιο χρήμα θα τιμωρείται όχι με ποινή φυλάκισης(εξαγοράσιμη τις περισσότερες), αλλά να επιστρέψει εις διπλούν τα καταχραστέα. Εάν δεν τα έχει, τότε δήμευση της περιουσίας του, ακίνητης ή όχι, ίσης με το ποσό που θα πρέπει να επιστραφεί. Εννοείται ότι το εγχείρημα θα πρέπει να υποστηριχθεί από ένα σύστημα όπου δεν λαδώνονται δικαστές και λοιποί..
2) Απονομή δικαιοσύνης για όλα τα σκάνδαλα των περασμένων ετών και κυρίως το σκάνδαλο των ομολόγων, του Βατοπαιδίου, της Siemens, του χρηματιστηρίου του ’99, της εξαγοράς της εταιρίας «Γερμανός» απ΄τον ΟΤΕ, της προσπάθειας απαξίωσης κρατικών κερδοφόρων Οργανισμών, ΔΕΚΟ, και Επιχειρήσεων(όπως π.χ. της ΛΑΡΚΟ) απ’την προηγούμενη κυβέρνηση, για να βρουν προφάσεις να τις πουλήσουν, κτλ… Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις και ανάλογες, οι ένοχοι να αποκαλυφθούν, να αναγκαστούν να επιστρέψουν τα καταχραστέα και επιπλέον τα κέρδη απο τις απάτες(ειδάλως δήμευση περιουσιών). Να πληρωθούν οι σημαντικές καίριες θέσεις Οργανισμών από εντιμα, ικανά και άξια στελέχη που να έχουν σχέση με το εκάστοτε ανικείμενο.
Θα αναφέρω το παράδειγμα της ΛΑΡΚΟ όπου οι Διευθυντές απο 14 που ήταν έγιναν 63 επι ΝΔ, χωρίς αντικείμενο και υφιστάμενο προσωπικό, με παχυλούς μισθούς, πληρωμένα έξοδα, τζιπ, πιστωτικές κάρτες και απο την άλλη καταστήσαν(πιθανον επίτηδες) την κερδοφόρο Λαρκο, ζημιογόνο! Να τιμωρηθούν οι ίδιοι και αυτοί που τους τοποθετησαν. Απο την άλλη, στον κερδοφόρο ΟΤΕ ο διευθύνων σύμβουλος κ. Βουρλούμης(υπόδικος για τη ζημιογόνο εξαγορά της «Γερμανός») ζητάει επιπλέον μείωση προσωπικου στον ήδη πληγωμενο Οργανισμό απο ελλειψεις τεχνικών, για να μειώσει τα λειτουργικά έξοδα, την ώρα που ο ίδιος παίρνει μόνο το πριμ κάθε χρόνου 100.000e και ταίζει άλλα τόσα και παραπάνω συμβουλευτικές εταιρίες για το πως θα πουληθεί ο Οργανισμός. Οι κερδοφόροι Οργανισμοί πρέπει να μείνουν υπο τον έλεγχο του κράτους αφού αποφέρουν έσοδα, κι εάν θέλετε να μειώσετε λειτουργικό κόστος μειώστε τους Διευθυντάδες, Συμβούλους τα πριμ τους και τους μισθούς τους. Μην προκαλείτε την κοινωνία με αυτά γιατί θα έρθουν χειρότερες μέρες απο του Δεκέμβρη του 08…
3) Μειώστε τη γραφειοκρατία, ξεκινήστε απο τα υπουργεία, τη Βουλή, κτλ μειώστε τους Διευθυντές και τους μισθούς τους, όπως επίσης τους μισθούς υπαλλήλων (κυρίως υπουργείων) δυσανάλογους με το έργο που προσφέρουν. Είναι άδικο π.χ. ένας απλος υπάλληλος σε υπουργειο να ξεκινά με μισθό 2000e και ένας εναερίτης τεχνικός της ΔΕΗ με δύσκολο έργο και μεγάλο βαθμό επικινδυνότητας να ξεκινά με 900e. Το παράδειγμα είναι τυχαίο, χωρίς παρεξηγήσεις. Περιορίστε αυτές τις δυσαναλογίες παραγόμενου εργου-χρηματικών απολαβών εκεί που μπορεί να γίνει. Προσλάβετε εργαζομένους στους τομείς οπου πραγματικά χρειάζονται και προσφέρουν έργο και όχι εκει που είναι περιττοί και απλως πληρώνονται. Δεν μπορεί στην ΕΘΕΛ π.χ. οι γραφειάδες να είναι περισσοτεροι απο τους οδηγούς και τους τεχνικούς! Και γενικά δεν είναι δυνατον σε κάθε Υπηρεσία δημοσιου να υπάρχει αλλού πλεονάζον προσωπικό με αποτελεσμα να δίνεται η εντυπωση στον απλο πολιτη ότι ολοι κάθονται και πληρωνονται άδικα, και αλλού να υπαρχουν ελλειψεις προσωπικου με αποτελεσμα να μην παραγεται εργο και να μην υπαρχει σωστη εξυπηρέτηση.
4) Για τα ήδη εξαθλιωμένα Ασφαλιστικά Ταμεία. Γιατί να υπάρχει σύνταξη πάνω απο 1800e? Τι να την κάνει ο συνταξιούχος? Ποια τα εξοδα του αφου πλεον τα παιδια του εχουν μεγαλώσει? Εχει ανάγκη κάποιος που είχε μισθό 3000-5000e το μήνα, απο μια αντίστοιχη σύνταξη? Ηδη τόσα χρόνια θα έχει αποταμιευσει και επενδύσει. Κόψτε λοιπόν τις υπερογκες συντάξεις(οι μεγάλες κρατήσεις μεγάλων εισοδημάτων να πάνε προς όφελος του ταμείου), και αυξήστε τις μικρές. Αφου υπάρχει ήδη η ανισορροπία εισοδημάτων στη διάρκεια της παραγωγικής ζωής των πολιτών, δεν χρειάζεται αυτή η ανισορροπια να διατηρηθεί και κατα τη διάρκεια της συνταξιοδοτικής ζωής.
5) Τα έξοδα στελεχών Οργανισμών για μετακινήσεις, επικοινωνία κτλ πρέπει να περιοριστούν. Είναι ανάγκη να πληρώνουμε και τα προσωπικά έξοδα, βενζίνες, τα εισητήρια, τον καφέ, τις τηλεφωνικές κλήσεις κτλ ενός αξιωματούχου, στελεχους, διευθυντή του δημοσίου όταν αυτός αμείβεται με πάνω απο 3000e? Εμένα ποιος μου πληρώνει τα έξοδα μετακίνησης για τη δουλειά μου, που παίρνω και πολύ λιγότερα?
6) Να μην ισχύσει η βουλευτική σύνταξη όταν ένας πρώην βουλευτής παίρνει και τη σύνταξη από την πρώτη του δουλειά. Επίσης οι πρωην Πρωθυπουργοί δεν χρειάζονται και τις Πρωθυπουργικές συντάξεις, έχουν τις βουλευτικές. Γενικά κανείς δεν πρέπει να παίρνει πάνω απο μία σύνταξη, κι εαν δικαιούται 2-3 τότε να παίρνει μία, τη μεγαλύτερη.
7) Για τις φορολογικές σας προτάσεις:
Ναι, να φορολογηθεί η Εκκλησία, αλλά τα ακίνητα που αποφέρουν κέρδη απο ενοίκια κτλ και επίσης οι δωρεες προς την Εκκλησία. Οι φόροι να μην εμποδίζουν το φιλανθρωπικό της εργο το οποίο θα πρέπει να ειναι υποχρεωτικό.
Για την ακίνητη περιουσία δεν συμφωνώ στην φορολόγησή της όταν αυτή η περιουσία είναι πρώτη κατοικία. Επίσης όταν μια κατοικία, ένα οικόπεδο ή αγροτεμάχιο δεν αποφέρει κέρδη απο ενοικιάσεις, για πιο λόγο να φορολογηθεί? Ακόμα, ενοίκιο από αγροτεμάχιο για καλλιέργεια γης είναι μάλλον ανόητο να φορολογηθεί αφού τα ενοικια αυτα είναι πολύ χαμηλά. Εκτος εαν προκειται για πολύ μεγάλες εκτάσεις. Συμφωνώ να φορολογηθούν τα ενοίκια απο ακινητη περιουσία με κλίμακα, κι επίσης η απόκτηση ακινήτων απο κληρονομιές μόνο κατα το πρώτο έτος της απόκτησης, όχι για τα υπολοιπα έτη. Αν στη συνέχεια τα ακινητα αυτά που προήλθαν απο κληρονομια αποφέρουν κέρδη(ενοικιασεις), τότε να φορολογηθούν με παραπάνω ποσοστο απ΄τα υπολοιπα ακινητα..
Επιπλέον θα πρέπει η απόκτηση και κατοχή ακινήτων να αποτελεί τεκμήριο της οικονομικής κατάστασης κάποιου. Για παράδειγμα ένας μεγαλογιατρός ή δικηγόρος ή κάτοχος νυχτερινού κέντρου που δηλώνει ετήσιο εισόδημα μόνο 13000e(!) και διαθέτει σπίτι 300τμ, βίλα, εξοχικο, πολυτελή αυτοκίνητα κτλ, να φορολογείται αυτοτελώς χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν η φορολογική του δήλωση, και να ισχύσει το «ποθεν εσχες». Τα αυτονόητα δεν χρειάζονται αποδείξεις.
Για τις αποδείξεις, καλό μέτρο είναι αρκεί να ισχύσουν αποδειξεις φροντιστηρίων, δημοσιων τελων, σουπερ μαρκετ κτλ. Ομως αν ένας ελευθερος επαγγελματίας π.χ. γιατρός, υδραυλικος κτλ προτείνει μια τιμή στον πελάτη με αποδειξη και μια χαμηλότερη χωρίς αποδειξη, ο πελάτης τι θα κάνει? Γι αυτο χρειάζεται κινητρο για να μαζεψει αποδείξεις ο πολίτης και το κινητρο είναι η φορολόγηση ή φοροαπαλλαγη κατα κλίμακα βάσει ολων των αποδείξεων σε συσχετισμό με το εισοδημα.
Υ.Γ. Κάποιος κύριος Κ.Ν. θεώρησε σπατάλη τη δωρεάν σίτιση φοιτητων απ’το κράτος. Μάλλον δεν έχει κάνει σπουδαστής απο φτωχούς γονείς. Η κάρτα σίτισης βγαίνει βάσει εισοδήματος των γονέων κ. Κ.Ν. Παρεπιμπτώντος εγώ σπουδαζα και δουλευα ταυτοχρονα αλλά δεν εφταναν τα λεφτά. Αλλού γίνεται η σπατάλη..
Είπαμε να περιορίσουμε τις σπατάλες του κράτους, όχι όμως γενικά τις δικαιολογημένες επιχορηγήσεις, τις επενδύσεις για να κινηθεί η οικονομία και ούτε να πάψουμε το κοινωνικό πρόσωπο του κράτους.
Συγγνωμη αν σας κούρασα. Ευχαριστώ.
Κ. υπουργέ,
Χρόνια Πολλά. Ο λαός λεει ο βηχας και το χρημα δεν κρυβονται, μαυρο χρημα μπορει να βγαλει οποιος το επιδιωξει, μαυρη ακινητη και κινητη περιουσια δεν ξερω πως γινεται.Ολα αυτα περνανε μεσα απο διαφορες υπηρεσιες, συντονιστε αυτες, κανοντας μια βαση δεδομενων,για να δειτε ποιος διακινει χρημα αξιολογο για φορολογηση. Μειωστε ολες τις παραλογες αμοιβες απο πανω προς τα κατω, που προκαλουν τους πολιτες. Επισης θα ηθελα σας επισημανω κατι που δεν το καταλαβα ποτε,οταν αγοραζουμε ενα ακινητο γιατι ο συμβολαιογραφος δεν γραφει την εμπορικη αξια και να πληρωθουν ολες οι υποχρεωσεις προς το δημοσιο και τον συμβολαιογραφο με αντικειμενικη αξια.
Ευχαριστω για την δυνατοτητα που μου δωσατε να επικοινωνησω μαζι σας.Ειναι η ευκαιρια που μας δινετε ως χρονικη συγκοιρια να διορθωθουν τα πραγματα μην διστασετε.
Να εκπίπτουν από τη φορολόγηση τα επιδόματα μελών ΔΕΠ π.χ. για συμμετοχή σε συνέδρια όταν προσκομμίζονται οι αντίστοιχες δαπάνες είτε από διεθνή είτε από πανελλήνια συνέδρια (υπάρχουν σχετικές αποφάσεις διοικητικών δικαστηρίων)
Θέλω να αναφερθώ λίγο στα τέλη κυκλοφορίας των ΙΧ, που τα θεωρώ άδικα και πλήττουν «βάναυσα» τους κατόχους παλαιών ΙΧ. Μην ξεχνάτε ότι είμαστε μια χώρα με ακριβά και τελείως εισαγόμενα ΙΧ, και γιαυτό είναι πολύ δύσκολη η αντικατάστασή τους με νεώτερα. Προτείνω λοιπόν να φορολογηθεί η χρήση των ΙΧ και όχι η κατοχή τους. Γιαυτό προτείνω να αυξηθεί η τιμή της βενζίνης, όποτε όσο χρησιμοποιούμε το ΙΧ μας για μετακινήσεις, να πληρώνουμε περισσότερο.
Για το αφορολόγητο, προτείνω να είναι το ίδιο για όλους (6.000,00€ ή 7.000,00€ ή ότι άλλο βγει μετά από σοβαρές μελέτες), όπου θα συμπεριλαμβάνονται όλα τα αγαθά του μικρού συντελεστή ΦΠΑ (9% τώρα) και όλες οι ΔΕΚΟ και η κινητή τηλεφωνία. Αυτό το αφορολόγητο να είναι για ένα άτομο και για κάθε προστατευόμενο μέλος της οικογένειας να αυξάνεται κατά 15-20%. Με αυτόν τον τρόπο και οι χαμηλόμισθοι, πιστεύω, ότι προστατεύονται επαρκώς και η «γραφειοκρατία» της συλλογής και καταγραφής πολλών αποδείξεων περιορίζεται.
Ο μικρότερος συντελεστής φορολογίας να είναι μια μονάδα πάνω από τον ανώτερο συντελεστή ΦΠΑ. Προτείνω ο συντελεστής 19% να μειωθεί σε 15% (και όχι να αυξηθεί). Η αύξηση του 19% θα φέρει μεγαλύτερη φοροδιαφυγή, για πολλούς, κυρίως ψυχολογικούς λόγους. Η φοροδιαφυγή θα γίνει το αγαπημένο παιχνίδι των Νεοελλήνων.
Για τα ακίνητα πρέπει να φορολογηθούν ΜΟΝΟΝ με ένα φόρο που θα καταργήσει όλους τους άλλους. Πρέπει να περιοριστεί η γραφειοκρατία. Να φορολογηθούν ΟΛΑ, χωρίς αφορολόγητο και να βρεθεί η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ έκταση που καλύπτουν, και όχι αυτή που δείχνουν τα συμβόλαια. Καταλαβαίνω, ότι αυτό είναι το πιο δύσκολο, λόγο της διαφθοράς των ελεγκτών, αλλά πρέπει να βρείτε την λύση του, αλλιώς πάντα οι «εύκολοι» θα πληρώνουν τους φόρους.
Επειδή, είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο να πιαστεί η φοροδιαφυγή, και επειδή όσοι φοροκλέβουν, κτίζουν σπίτια, μόνον με την φορολογία τους θα κάνετε κάτι. Και για τα «κενά» σπίτια δεν καταλαβαίνω γιατί να μην φορολογηθούν. Δεν έχουν υπεραξία; Δεν μεταβιβάζονται; Δεν έχουν αξία σαν χρήμα;
Έτσι θα φορολογηθούν και τα ακίνητα των Οφ-σόρ και οι βιομηχανίες, όπου είναι δηλωμένα τα σπίτια των ιδιοκτητών, οι εκκλησιαστικοί χώροι που είναι μαγαζιά άλλά δηλωμένα σαν «παρελκόμενα»εκκλησιών, κλπ. Και φορολογώντας τα δημόσια κτήρια, μάλλον, μόνον έτσι θα μάθουμε ποια είναι κτήρια του δημοσίου και ποια όχι.
Να επανεξεταστούν τα ΕΞΟΔΑ των επιχειρήσεων που δικαιολογεί η εφορία, κατά πόσον είναι νόμιμα ή «νομότυπα».
Να φύγουν όλοι οι φόροι από τις καταθέσεις, τόκους, χρηματιστηριακές συναλλαγές, γιατί αυτό είναι χρήμα που κυκλοφορεί και χρησιμοποιείτε στις επιχειρήσεις και άλλες συναλλαγές. Να πείτε την αλήθεια στον κόσμο για τις συναλλαγές του χρηματιστηρίου και για το πόσο φορολογούνται ήδη. Να μπορεί να ξαναγυρίσει το «χρήμα» πίσω για να γίνουν επενδύσεις
Το φορολογικό σύστημα πρέπει να είναι κατά το δυνατόν σταθερό, απλό και να μπει στο Σύνταγμα.
Θα πρέπει να δίνεται μια εμπεριστατωμένη απάντηση, σε όλους (κατά το δυνατόν) τους προτείνοντες ή διαλεγόμενους μαζί σας.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΔΙΟΤΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΟΤΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ ΕΑΝ ΤΟΥΣ
ΚΟΠΣΟΥΝ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΛΕΥΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΙΣΠΡΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΡΕΤΕ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ
Κύριε Υπουργέ τί θα γίνη με εμάς των 540 ευρώ, δέν θά πάρουμε το κοινωνικό βοήθημα? Δεν ανήκουμε σε κανένα ταμείο, απλώς πέρνουμε αυτήν την σύνταξη των 540 από τό εξωτερικό,,Δικαιούμεθε η όχι του βοηθήματος?
Γιά την φοροδιαφυγή μάς μερίδας ανθρώπων οι οποίοι προσφέρουν εργασία χωρίς να εκδίδουν απόδειξη θά ήθελα να πώ δυό λόγια.
Παράδειγμα,Ζητώ ένα ηλεκτρολόγο, υδραυλικό, η ελαιοχρωματιστή κ.ο.κ, για να μου κάνει μια εργασία στό σπίτη, επειδή όλοι αυτοί ΔΕΝ κόβουν απόδειξη θά έλεγα ότι τό άτομο πού δέχτηκε τίς υπηρεσίες του υδραυλικού δηλαδή ο νοικοκύρης, αντί να τού δίνει τά χρήματα στό χέρι προτείνω να πηγαίνη στή εφορία τής περιοχής του να πληρώνη τό συμφωνηθέν ποσό στό όνομα του τεχνίτη καί να παίρνη απόδειξη πληρωμής από την εφορία, και το ποσό αυτό να έχει φορολιγική έκπτωση από την εφορία, καί ο τεχίτης να πηγαίνει στήν εφορία να εισπράτει τό ποσό που είχε συμφωνήση με τον ιδιοκτήτη αφού βαβαίως πρώτα η εφορία κρατήση το ποσό φόρου που αναλόγεί.
Ομως επειδή υπάρχη η πιθανότητα μερικά άτομα που καλούνται να αρνούνται τις υπηρεσίες τους διότι θα έχει γίνη γνωστό τό όνομα του ιδιοκτήτη ότι ζητάη αποδείξεις, σε αυτή την περίπτωση η υπερεσία να βάζει πρόστημο στόν τεχνίτης που αρνείται την εργασία.
Γνωρίζω άριστα ότι πάρα πολλοί μετανάστες εργάζονται χωρίς να πληρώνου καθόλου φόρο για τα χρήματα που βγάζουν, αφού δηλώνουν ότι θέλουν, Ελπίζω η παρούσα σκέψης μου να σας φανεί χρήσιμη.
Με εκτίμηση
Ανδρέας Λέκκας
Ρόδος
κ.Υποθργέ.Η αποψή μου για το φορολογικό σύστημα είναι η εξής.
Το καλύτερο φορολογικό σύστημα του κόσμου να εφαρμόσετε καί να πατάξετε 100% την φοροδιαφυγή [30 δισ.],φοροκλοπή [4 δισ.],καί την εισφοροδιαφυγή[9 δισ.],το αποτέλεσμα θα είναι -μία τρύπα στο νέρο.
Εάν ταυτόχρονα δεν παταχθεί η γραφειοκρατία[επιπλέων 15 δισ.], σπατάλη [πολλά δισ.], καί διαφθορά[πολλά δισ.].
Είναι οι δύο όψεις του ιδιου νομίσματος.Και όπως ξέρετε,νόμισμα με μία μόνο όψη είναι ΚΑΛΠΙΚΟ.
Ετχαριστώ γιά το βήμα.
Καλή χρόνια.
Ιωάννης Παπαδάμος.
ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ προσθεστε καιτη μαυρη τρυπα ΕΛΛΕΙΜΑΤΩΝ του ΟΣΕ .αυτο και αν δεν ειναι κακη διαχειρηση και σκανδαλο
να ιδιωτικοποιηθει Ο ΟΣΕ ΑΜΕΣΑ. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕς θα ωφεληθουν τρια (3)ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ
Μειώστε το αδηφάγο και άχρηστο δημόσιο τομέα. Συνδέστε τις αποδοχές των δημοσίων υπαλλήλων με το ΑΕΠ. Αρνητικό το ΑΕΠ ? μείωση αποδοχών 2πλάσια της μείωσης του ΑΕΠ, Θετικό το ΑΕΠ ? θα πάρουν αύξηση 50% της αύξησης του ΑΕΠ, δηλαδή το ΑΕΠ αυξήθηκε 4% η αύξηση θα είναι 50% του 4% δηλαδή 2%. Κατάργηση υπερωριών -όλοι ξέρουμε ότι είναι πλασματικές-, κατάργηση αμοιβών επιτροπών –γιατί να πληρώνουμε κάποιον extra για ν κάνει τη δουλειά του?- κατάργηση εθελουσίων –και εγώ σαν ιδιωτικός υπάλληλος θέλω μια εθελούσια, μπορώ να έχω ? γιατί να πληρώσω τον δημόσιο υπάλληλο ?- Κύριε Υπουργέ όσα και να ρίξετε στο βαρέλι , άμα δεν βάλετε πάτο , χαμένα θα πάνε !
Αγαπητοι Κυριοι,
μερικες σκεψεις που προερχονται απο χωρες οπου η εισπραξη των δημοσιων εσοδων δεν ειναι προβλημα.
1.Αποδειξεις.
Σωστο μετρο ομως πως θα ειναι δυνατος ο ελεγχος?Σε 5.000.000 δηλωσεις αν καθε φορολογουμενος καταθεσει 50 αποδειξεις συνεπαγεται
αξιολογηση 250.000.000 στοιχειων.
2.Να εκπιπτει απο το εισοδημα το συνολο των εξοδων αδιαφορως προελευσης.Οτι θα στερειται το κρατος απο καποιον θα το εισπραττει απο τους εκδοτες των αποδειξεων.
3.Φορολογικη κλιμακα στην πραγματικοτητα προοδευτικη.Σας δινω την αντιστοιχη ευρωπαικης χωρας
καθαρο εισοδημα(ευρω) φορος (ευρω)
5000 40
7500 110
10000 180
15000 300
20000 750
….. …..
33000 1800
45000 2800
62000 4200
80000 6200
120000 10000
……………………………………….
160000 15000
Μια τετοια κλιμακα δεν ειναι αντικινητρο για φορολογικα ειλικρινεις δηλωσεις.
4.Εισπραξη ιατρικων αμοιβων μεσω ταμειου εισπραξεως ιατρικων πραξεων,με στοχο περιστολη της φοροδιαφυγης.
5.Φορολογια περιουσιας
Ενδεικτικη φορολογηση απο την ιδια χωρα.
εισοδημα(ευρω) φορος(ευρω)
45000 μηδεν
170000 50
400000 350
800000 800
Για τα ποσα αυτα θα πρεπει να λαμβανεται υποψιν και οι διαφορες εισοδηματων αλλα και κοστους ζωης.
Κυρίες και Κύριοι,
πήρα την αφορμή για να σας στείλω αυτή την επιστολή,μετά από όλα αυτά που ακούω αυτές τις ημέρες,σχετικά με τις αποδείξεις.Θέλησα λιπόν να σας παρουσιάσω τις σκέψεις μου,με σκοπό να σας προβλημματίσω,έστω και για λίγο.Λέτε ότι θα ζητήσετε από τον κόσμο,από τους φορολογούμενους δηλαδή,να μαζεύει και να υποβάλει με την φορολογική του δήλωση,όλες τις αποδείξεις από κάθε προϊὀν ή υπηρεσία.Πρέπει δε να συμπληρώνει ορισμένες καταστάσεις σχετικά.Ρωτώ με τι γνώσεις ο απλός πολίτης θα κάνει την δήλωση του;Πιστεύετε ότι όλοι έχουν γνώσεις λογιστικής;Μάλον θα είναι ευκαιρία για το προσωπικό των λογιστικών γραφείων ή να θησαυρίσει ή να τρελαθεί και να πάρει τα βουνά.Ένα πράγμα που δεν μπορώ να καταλάβω,είναι το τι κάνει η εφορία.Και συγγεκριμένα η ΣΔΟΕ.Γιατί υπάρχει;Δέν μπορεί να κάνει τους απαιτούμενους ελέγχους;Σε άλλες χώρες η εφορία έχει μεγάλη δύναμη.Στην Αμερική π.χ.η αστυνομία ήταν ανίκανη να συλάβει τον γνωστό AL CAPONE,Όμως συνελήφθει από την εφορία.Εδώ τι γίνεται;Εάν δεν επαρκεί το προσωπικό,προσλάβετε νέους.Εκτός εάν δεν εμπιστεύεσθε το προσωπικό σας,πράγμα που αν είναι αληθές είναι πολύ κακό.Πιστεύω ότι πρέπει να ενισχύσετε την εφορία και να την αφήσετε ελεύθερη,απο κάθε είδους πολιτικής φύσεως χειροπαίδες,να επιτελέσει το έργο της.Με το να ζητάτε από τον κόσμο να μαζεύει αποδείξεις,στην ουσία του ζητάτε να γίνει αστυνόμος,ελεγκτής και ρουφιάνος.Και όλα αυτά για να καλύψετε την αδυναμία και ανικανότητα σας,να ελένξετε το εμπόριο και να επιβάλετε τον νόμο.Γιαυτό πιστεύω προσωπικά, ότι πρέπει να αφήσετε τα παχιά λόγια και τις διαβουλεύσεις,γιατί μία παροιμία λέει ότι όποιος δεν σκέπτεται συσκέπτεται,και να αναλάβετε πρωτοβουλία στην διακυβέρνηση της χώρας.
Μετά τιμής Μαλακάσης Γεώργιος.
ναεπιστρεψουν τα χρηματα των ταμειων που παιχθηκαν στο εξωτερικο σε δομημενα.
να φυλακισθουν οσοι μετειχαν, γνωριζαν ,ενεκριναν ,εκαναν αυτες τισ συμφωνιες.
να δημευθει υπερ του κρατους η περιουσια τουσ και των συγγενων τους στην ελλαδα ,εξωτερικο ,offshore τους.
οι προεδροι των δεκο και συμβουλοι τουσ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ και αλλοι επιτηδειοι να λαμβανουν μισθο μεχρι 2000 ευρω.
τα χρηματα που δινουμε στην ερτ μεσω δεη και ολων των διοκητων και συμβουλων .., ελτα,ελληνικα πετρελαια οπαπ κλπ να πηγαινουν στα ασφαλιστικα ταμεια.
ηερτ.. να γινει μια και αυτοχρηματοδοτουμενη και το καναλι τησ βουλης να καταργηθει
να γινουν μεταταξεις και να επιστραφουν τα εκατομμυρια ευρω που δοθηκαν σε εθελουσιες στον οτε,ολπ,ολυμπιακη. στα ασφαλιστικα ταμεια και στο υπουργειο οικονομικων/ ολοι αυτοι και οι μελλοντικοι π.χ ολπ αντι για εθελουσια να μεταταγουν στο εσυ ,δημους οπου υποτιθεται οτι υπαρχουν αναγκες,κ.λ.π ,πχ περισυλλογη σκουπιδιων, νοσοκομεια κ.α ..
να φορολογηθουν με 90% οι διπλοθεσιτες, τριπλοθεσιτες.π.χ συνταξιουχοι και συγχρονως συμβουλοι,δημοσιογραφοικαι συγχρονως υπουργειο τυπου..
να καταπολεμηθει η ακριβεια οι μεσαζοντες ,ta trust και ολα τα καταναλωτικα προιοντα και τα φαρμακα να πωλουνται οσο στοιχιζουν πραγματικα στη χωρα παραγωγης
το 70% απο τα κερδη οπαπ, εσοδα μουσειων να αποδιδονται για τη μειωση του ελλειματος στο κρατος.
Κύριοι,
για τα χάλια που βρίσκεται η Ελληνική «ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ» ευθύνεται αυτό το οποίο ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ επίσης ΠΑΝΤΕΛΩΣ και από το παρόν Φορονομοσχέδιο.
Η ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ!!!
Τα νομοσχέδια είναι φορομπηχτικά και όχι φοροαναπτυξιακά.
Όσα και να χάνονται στη μαυρη τρύπα του δημοσίου (και του πολιτικού συστήματος) δεν είναι τίποτε μπροστά σε αυτό που μπορεί να παράξει μία σωστά υποστηριγμένη ιδιωτική οικονομία.
Δείτε την ΚΑΤΑΝΤΙΑ της «ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΟΔΟΥ», των λιμανιών, των αεροδρομίων και εξηγείστε μας τι έκαναν τόσες κυβερνήσεις για τα έργα υποδομής και την ανάπτυξη από τους φόρους και τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ πακέτα στήριξης από τα οποία ο απλός επιχειρηματίας δεν είδε ουτε σέντς.
Αντίθετα υποστηρίχθηκαν βλακώδεις «αναπτυξιακοί» οργανισμοί ρεμούλας των κατά καιρούς «ημετέρων».
Αυτά δεν ενδιαφέρουν τις υγιείς δυνάμεις του τόπου.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι υποστηρίζω την δυναμική των δυναμικών τομέων της οικονομίας και δίνω τα αντίστοιχα φορολογικά κίνητρα για την απασχόληση και αποκέντρωση.
Στην Ελλαδα υπάρχει ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ τομέας που πρέπει να υποστηριχθεί και να δοθούν τα κατάλληλα φορολογικά κίνητρα..Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ και μόνο ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ..Είτε σας αρέσει είτε όχι δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε την βιομηχανία των μεγάλων κρατών..
Έχουμε όμως απίστευτα κεφάλαια και μάλιστα χωρίς ΔΩΡΕΑΝ ..ΙΣΤΟΡΙΑ, ΗΛΙΟ, ΘΑΛΑΣΣΑ, ΝΗΣΙΑ, ΗΠΙΟ ΚΛΙΜΑ..
Δώστε μακροχρόνια φορολογική απαλλαγή και τον χώρο για την ανάπτυξη τουριστικών επενδύσεων στα νησιά και την επαρχία μας σε ελληνικές και αλλοδαπές επενδύσεις!!!Ζητήστε ανταποδωτικές παροχές σε βάθος χρόνου(όπως βελτίωση έργων υποδομής) που είναι ΚΑΙ παράγοντας πολλαπλασιασμού των επενδύσεων αυτών κ των φόρων μας.
Αλλιώς θα είστε άλλη μία «Δημοκρατική» κυβέρνηση που πέρασε τα τελευταία 35 χρόνια και κράτησε το κόσμο ανελεύθερο και άνεργο στις πόλεις για να τον ελέγχει με χαρτιλίκια τύπου Stage.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ!
ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ από αυτό της σημερινής διαβούλευσης για τα αφορολόγητα όρια και τους μισθούς των Δημοσίων υπαλλήλων!!
ΟΛΑ ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ 2010. 1) Η δυνατότητα της επικοινωνίας είναι μιά όαση συνάντησης του πολίτη με το κράτος χωρίς ενδιάμεσους. Διαβάζοντας τα σχόλια διαβλέπω από ένστικτο( γιατί δεν έχω καμμία σχέση με τα οικονομικά) ότι υπάρχει μεγάλη αντίσταση από κάποιους να καταλάβουν το αυτονόητο ότι δηλ. πρέπει να φορολογηθούν- και έτσι βλέπουν δυσκολίες και εμπόδια στην εφαρμογη των μέτρων. Μην πτοείσθε.Απλώς δεν θέκουν να αδειάσει η παραφουσκωμένη με φοροδιαφυγή τσέπη τους.
2) Τις τελευταίες εβδομάδες του Δεκεμβρίου άρχισα να παρατηρώ ότι καταστήματα που παραδοσιακά έκοβαν αποδείξεις όπως supermarket, minimarket, κρεοπωλεία, φαρμακεία ,μανάβικα κ.λ.π άρχισαν να μην κόβουν αποδείξεις. Νομίζω ότι έδεσαν κορδόνι την ΗΛΙΘΙΑ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΗ ατάκα των δημοσιογράφων ΖΗΤΑΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ. Κανείς δημοσιογραφος δεν είπε ΥΠΟΧΡΕΟΥΣΤΕ ΝΑ ΚΟΒΕΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ.ΘΑ ήθελα ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ σε καποιου είδους ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ του να πεί αυτές τις απλες προτάσεις και στους μεν και στους δε.
3) Τη στιγμή που στην Ελλαδα δεν πέτυχε η ελεύθερη αγορά θα πρέπει να αλλάξει η κατάσταση.Ας μπούν όρια τιμών σε προιόντα και υπηρεσίες ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ με κοινή λογική και να υπάρχουν οι επίσημες λίστες στο διαδίκτυο.π.χ θέλω σφράγισμα στα δόντια να ξέρω τι θα πληρώσω πριν πάω.Θέλω να αλλάξω ένα σώμα καλοριφέρ στο σπίτι μου να ξέρω πόσο θα πληρώσω ,εννοείται πάντα περιλαμβανομένης της απόδειξης. Οι συνδικαλιστές άντί να φωνάζουν στους δρόμους ας κάτσουν να δουλέψουν μια φορά και να βοηθήσουν στη δημιουργία της λίστας. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ
Αυτό το άρθρο, είναι παράφραση ενός («Bar Stool Economics» ) που έγραψε ο David Kamerschen, Ph.D., Professor of Economics, University of Georgia ..
Δέκα συμμαθητές από το Γυμνάσιο ξαναβρέθηκαν μετά από 30 χρόνια και άρχισαν να κάνουν καθημερινή παρέα. Με διαφορετική οικονομική κατάσταση ο καθένας τους, αποφάσισαν να βρίσκονται στο καφενείο/ουζερί «Το Τηνιακό» όπου έπιναν τις μπυρίτσες τους και έκαναν καθημερινό λογαριασμό 100€.
Οι 10 φίλοι συμφώνησαν επίσης να πληρώνουν τον λογαριασμό με βάση την οικονομική κατάσταση του καθενός, γεγονός που όλοι θεώρησαν δίκαιο. Έτσι πλήρωναν τον λογαριασμό ως κάτωθι (όπως περίπου πληρώνουμε τους φόρους μας):
αα/Όνομα/Πληρώνει/Εργασία/Εισόδημα
1/Αρτέμιος/0€/ταμείο ανεργίας/5.000€
2/Βασίλειος/0€/ταμείο ανεργίας/5.000€
3/Γεώργιος/0€/ταμείο ανεργίας/5.000€
4/Δημήτριος/0€/ταμείο ανεργίας/5.000€
5/Ευστάθιος/1€/Part time ταμίας/10..000€
6/Ζαφείρης/2€/Τεχνικός Η/Υ/15.000€
7/Ηρόδοτος/8€/Δημόσιος υπάλληλος/25.000€
8/Θεοφάνης/12€/Δικηγόρος/40.000€
9/Ιγνάτιος/22€/Γιατρός/70.000€
10/Κωνσταντίνος/55€/Επιχειρηματίας/200.000€
ΣΥΝΟΛΟ=100€
Οι φίλοι μας, πλήρως ικανοποιημένοι με την συμφωνία, βρισκόταν καθημερινά για τις μπυρίτσες τους. Ο καφετζής, ο Δήμος, που απέκτησε ξαφνικά 10 νέους πελάτες, σαν επιχειρηματικό μυαλό που ήταν, και για να μην τους χάσει από πελάτες, τους λέει ένα Σαββατόβραδο: «Επειδή είσαστε οι καλύτεροι πελάτες μου, θα σας κάνω έκπτωση 20€ στον λογαριασμό σας! Έτσι από εδώ και στο εξής θα μου δίνετε 80€ για τις μπύρες σας αντί για 100€!».
Ξαφνικά οι 10 φίλοι μας απέκτησαν ένα πρόβλημα να λύσουν: τι ποσό θα πλήρωνε τώρα ο καθένας τους εάν συνέχιχαν να πληρώνουν τον λογαριασμό όπως πληρώνουμε τους φόρους μας; Πως θα μοίραζαν την μείωση των 20€ μεταξύ των;
Ο Αρτέμιος (1ος) είπε στους υπόλοιπους ότι λογικό θα ήταν οι τέσσερις πιο φτωχοί να συνεχίσουν να μην πληρώνουν τίποτε, και οι υπόλοιποι έξι να μοιραστούν την έκπτωση ισόποσα μεταξύ των. Δηλαδή ο καθένας από τους έξι να πληρώνει 3,33€ λιγότερα. Εάν γινόταν αυτό, ο Ευστάθιος (5ος), και ο Ζαφείρης (6ος), πίνοντας δωρεάν μπύρες, θα κέρδιζαν και χρήματα καθημερινά! Αυτή η ιδέα απορρίφτηκε πάραυτα από τους υπόλοιπους!
Έτσι οι δέκα (10) φίλοι μας ζήτησαν την βοήθεια του Δήμου του καφετζή που τους πρότεινε την παρακάτω λύση:
αα/Όνομα/Πλήρωνε/Πληρώνει/Διαφορά/% μείωσης
1/Αρτέμιος/0€/0€/0€/0%
2/Βασίλειος/0€/0€/0€/0%
3/Γεώργιος/0€/0€/0€/0%
4/Δημήτριος/0€/0€/0€/0%
5/Ευστάθιος/1€/0€/1€/100%
6/Ζαφείρης/2€/1€/1€/50%
7/Ηρόδοτος/8€/5€/3€/38%
8/Θεοφάνης/12€/8€/4€/33%
9/Ιγνάτιος/22€/18€/4€/18%
10/Κωνσταντίνος/55€/48€/7€/13%
ΣΥΝΟΛΑ/100€/80€
Και οι 10 φίλοι μας είχαν κάθε λόγο να είναι ευχαριστημένοι. Οι 4 πιο φτωχοί εξακολουθούν να πίνουν τις μπυρίτσες τους δωρεάν. Ο 5ος της παρέας (Ευστάθιος) δεν πληρώνει πλέον τίποτε. Οι 5 που θα συνεχίζουν να πληρώνουν τον λογαριασμό, τώρα πληρώνουν λιγότερα.
Όμως, όταν βρέθηκαν έξω από το καφενείο, άρχισαν να συγκρίνουν πόσο λιγότερο πλήρωνε ο καθένας και έτσι άρχισαν οι γκρίνιες…
· «Εγώ κέρδισα μόνο 1€ από την έκπτωση» είπε ο Ευστάθιος (5ος). «Αλλά ο Κωνσταντίνος κέρδισε 7€!»
· «Σωστά» είπε ο Ζαφείρης (6ος). «Και εγώ κέρδισα 1€ αλλά είναι αδικία που ο Κωνσταντίνος κέρδισε 700% περισσότερα!»
· «Αυτό είναι αλήθεια» είπε ο Ηρόδοτος (7ος).. «Εγώ κέρδισα 3€ και αυτός 7€. Οι πιο πλούσιοι κερδίζουν τα πιο πολλά!»
· Ταυτόχρονα σχεδόν οι 4 πρώτοι (Αρτέμιος, Βασίλειος, Γεώργιος και Δημήτριος) ούρλιαζαν: «ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ. Εμείς ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ. Το σύστημα εκμεταλλεύεται μονίμως τους φτωχούς!»
Οι εννιά φίλοι, όλοι δυσαρεστημένοι με τον Κωνσταντίνο που κέρδισε τα πιο πολλά, το περικύκλωσαν έξω από το καφενείο, τον έκαναν τουλούμι στο ξύλο και τον άφησαν αναίσθητοστο πεζοδρόμιο της Λεωφ. Αλεξάνδρας…
Την επόμενη μέρα, την Κυριακή, όπως ήταν αναμενόμενο, ο δαρμένος της παρέας, ο Κωνσταντίνος, δεν εμφανίστηκε στο καφενείο. Οι υπόλοιποι εννιά έπιναν χαρούμενοι τις μπυρίτσες τους έχοντας ταυτόχρονα βγάλει και το άχτι τους με τον Κωνσταντίνο!
Η χαρά όμως τους κόπηκε απότομα όταν ήλθε η ώρα του λογαριασμού! Τότε ανακάλυψαν ότι τα χρήματα που είχαν όλοι μαζί πάνω τους ήταν μόλις 32€… Ούτε τον μισό λογαριασμό δεν μπορούσαν να πληρώσουν γιατί τους έλειπαν τα 48€ του Κωνσταντίνου…
Ο καφετζής αγανακτισμένος γιατί έχασε τα λεφτά του, τους έκοψε την έκπτωση.
Οι φίλοι δεν ξαναβρέθηκαν γιατί οι 4 πρώτοι δεν είχαν λεφτά για μπυρίτσες και ο τελευταίος που έβαζε και τα περισσότερα δεν του άρεσε και πολύ το γεγονός ότι οι άλλοι έπιναν με τα λεφτά του και τον έδερναν κιόλας.
Λοιπόν, φίλοι ,συνεργάτες, συγγενείς ,συνάδελφοι, εργαζόμενοι ,άνεργοι, συμφοιτητές και δημοσιογράφοι: Έτσι ακριβώς δουλεύει και το σύστημα πληρωμής των φόρων.
Οι πιο πλούσιοι πληρώνουν τα πιο πολλά. Όταν όμως γίνεται μείωση φόρων, αυτοί που πλήρωναν τους υψηλότερους φόρους κερδίζουν τα πιο πολλά από την μείωση!
Εάν τους φορολογείς περισσότερο από τους άλλους και τους επιτίθεσαι επειδή έχουν την ευχέρεια που εσύ εκμεταλλεύεσαι, μπορεί να μην ξαναεμφανιστούν ποτέ στο «καφενείο».
Στη πραγματικότητα, μπορεί να αρχίσουν να πίνουν μπύρες σε άλλα «καφενεία», εκτός της χώρας πιθανόν, όπου η ατμόσφαιρα είναι πολύ πιο φιλική και πιθανώς οι μπύρες να κοστίζουν λιγότερο!!!
Για όσους κατάλαβαν, δεν απαιτείται εξήγηση!
Για όσους ΔΕΝ κατάλαβαν, ΔΕΝ υπάρχει εξήγηση!
ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.
ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΡΗΣΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΣΟΥΦΛΙΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΣΕ .?
ΛΥΠΑΜΕ ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕΧΡΙ 1600 ΚΥΒ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΠΟΙΟΑΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΑ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΥΤΕ ΣΕ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΥΣ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΡΥΠΟΓΟΝΑ.ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΣΟΥΦΛΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΟΠΩΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ Η ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΗ .ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΕΛΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΔΙΩΞΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΚΕΣ ΛΟΓΩ ΤΗς ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΘΑ ΗΤΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΗΡΩΙΚΟ ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΠΡΟ ΤΕΙΕΤΙΑΣ.
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΗΚΗΣΕΙ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΑΛΛΗ ΔΕΞΙΑ .ΕΧΕΙ ΕΛΠΙΔΕΣ Ο ΛΑΟΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΙΣ ΕΞΑΛΗΨΕΤΕ ΣΕ ΧΡΟΝΟ ΡΕΚΟΡ .ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΠΑΣΜΟΔΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΘΡΑΣΟΣ ΣΤΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ
Αγαπητοί κύριοι,
η όλη συζήτηση γίνεται μιας και το κράτος χρειάζεται να μαζέψει άμεσα χρήματα. Παραθέτω κάποιες σκέψεις που είχα αν και θεωρώ ότι δεν είμαι ο πρώτος που τα σκέφτηκε για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο και φυσικά δε θα λύσουν το πρόβλημα. Παρόλα αυτά και κάποια εκατομμύρια από μικροπράγματα να κερδίσουμε σε μια δύσκολη στιγμή θεωρώ ότι είναι καλό. Παραθέτω μόνο κάποια ενδεικτικά για να μην κουράσω μιας και θεωρώ ότι ο καθένας θα μπορούσε να σκεφτεί αρκετά παρόμοια μέτρα από την προσωπική του και επαγγελματική του εμπειρία.
1. Θέλουμε τουρισμό.
1α. Δείτε σας παρακαλώ πόλεις της Ευρώπης όπως το Άμστερνταμ, Πράγα, κτλ. που είναι γεμάτες από τουρίστες. Σίγουρα δε θυμίζουν σε τίποτα το Μπαγκλαντές (κάτι που θυμίζει η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη). Ούτε και μπορούμε να μετατρέψουμε τις μητροπολιτικές πόλεις μας σε μία βδομάδα σε αντίστοιχους πόλους έλξεις.
Μπορούμε όμως να κάνουμε κάποια απλά πράματα ώστε να τις ομορφύνουμε, να τις κάνουμε προσβάσιμες, και να έχει και έσοδα το κράτος? Και όλα αυτά ΑΜΕΣΑ? Νομίζω πως ναι αρκεί να υπάρχει μια μικρή πολιτική βούληση. Και λέω μικρή γιατί τα μέτρα που ακούγονται για τη φορολογική μεταρρύθμιση απαιτούν πολύ μεγαλύτερη…
Αυξήστε το πρόστιμο της παράνομης στάθμευσης και βάλτε περισσότερους τροχονόμους να γράφουν αμάξια διπλοπαρκαρισμένα και παράνομα σταθμευμένα σε καθημερινή βάση. Αν και γίνονται βήματα υπάρχουν πολλά περιθώρια αύξησης και μπορεί ο οποιοσδήποτε περπατήσει το κέντρο π.χ. της Θεσσαλονίκης να το διαπιστώσει.
(http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=9799)
1β. Ενημερωνόμαστε από τα ΜΜΕ ότι 200000 παρέδωσαν πινακίδες για να μην πληρώσουν τα τέλη. Το παρκάρισμα αυτών των αυτοκινήτων για ένα χρόνο που θα γίνεται; Μήπως θα πρέπει οι ιδιοκτήτες να τα βάλουν σε ιδιωτικά παρκινγκ (των οποίων η πληρωμή μάλλον μεγαλύτερη θα είναι από τα τέλη) και όχι στα πεζοδρόμια ή σε κανονικές θέσεις στάθμευσης; Αν όντως είναι παράνομο πάρτε πρωτοβουλία και γράψτε τους.
1γ. Παράνομες πινακίδες και αφισοκολλήσεις. Στείλτε πρόστιμα σε αυτούς που τις βάζουν ή αυτούς που διαφημίζουν.
2. Αποφασίστε τελικά και ενημερώστε και τη γραμμή καταγγελιών για το κάπνισμα έτσι ώστε να ξέρει να μας απαντάει για το αν εφαρμόζεται το μέτρο ή είμαστε σε μεταβατικό στάδιο. Αφού υπάρχει ο νόμος και θα έπρεπε να εφαρμόζετε, μια συστηματική γύρα στα μαγαζιά διασκέδασης της αστυνομίας, ή των ελεγκτών με δεδομένο το ύψος των προστίμων (1ο πρόστιμο 1000ε/μαγαζί συν 100ε/καπνιστή) θα απέφερε άμεσα χρήματα.
http://sofoscrete.blogspot.com/2009/06/blog-post_3474.html
3. Για ποιό λόγο υπάρχει δωρεάν σίτιση στα Πανεπιστήμια; Αν και φιλάνθρωπο μέτρο, γιατί σε χώρες όπως η Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, κτλ. οι φοιτητές πληρώνουν για τη σίτιση τους; Δε λέω φυσικά να βγάλει χρήματα από τη σίτιση το κράτος αλλά να βάλει ένα ενδεικτικό ποσό ώστε να περιορίσει την αλόγιστη σπατάλη που γίνεται σε καθημερινή βάση για το εργατικό προσωπικό, λειτουργία, συντήρηση και προμήθεια τροφίμων.
Συγγνώμη αν σας κούρασα.
ΝΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΘΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΕΡΤΙΜΟΛΟΓΙΣΕΩΝ ΠΡΟΙΩΝΤΩΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ.
ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ!
ΕΠΙΣΗΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΤΕ ΥΠΗΡΞΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΞΟΔΩΝ,
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΑΥΤΟ?
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΟΛΟΙ ‘ΜΙΚΡΟΙ’ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΒΑΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΕΞΟΔΩΝ,ΑΣ ΜΠΟΥΝ ΑΛΗΘΙΝΑ ΚΡΗΤΗΡΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΦΟΡΟΑΠΑΛΑΓΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΑΝΕΤΑΙ ΝΑ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΕΙ ΝΑ ‘ΤΡΩΕΙ’ ΧΟΝΤΡΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ.
π.χ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΟΧΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ.
ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝ ΠΙΑΣΤΕΙ ΜΕ ΦΘΑΡΜΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ‘ ΝΑ ΤΡΩΕΙ ΧΟΝΤΡΗ ΚΑΜΠΑΝΑ Η ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ Η ΑΔΕΙΑ ΕΞΑΣΚΗΣΕΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ κ.λ.π.
ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΟΣ.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΦΩΤΗΣ
Να καταργηθούν ΟΛΕΣ οι φοροαπαλλαγές και για ΟΛΟΥΣ ανεξάρτητα εισοδήματος και να μειωθεί ο φόρος ξεκινώντας από 10%. Η κλίμακα φόρου να έχει ως γνώμονα μόνο τις περιοχές διαβίωσης (παραμεθόριο) και ίσως την οικογενειακή κατάσταση. Φυσικά πέπει να επανέλθουν τα κριτίρια και οι προϋποθέσεις για τα τεκμήρια, αν δεν μπορείς φίλε μου να συντηρήσεις ένα ακίνητο τι το κρατάς? εαν δεν μπορείς να πληρώσεις τη δόση για το σπίτι σου άλλαξε σπίτι γιατί να πάρεις τόσο ακριβό και γιατί να σου αφαιρούνται οι τόκοι? Έχουμε κάνει τους κλέφτες και τους απατεώνες επάγγελμα, δεν πληρώνουν τα δέοντα κια μας κάνουν και χάρη όταν κάνει το δημόσιο διακονονισμό και ευκολία για την αποπληρωμή των οφειλών τους, οι τίμιοι και συνετοί είναι οι ηλίθιοι της υπόθεσης.
Φυσικά ο ελεκτικός μηχανισμός θέλει βελτίωση και να μην βασίζεται στο …φιλότιμο.. ορισμένων, πάταξη κα΄θε αισχρού που μας «δουλεύει»
Ευχαριστω και καλή χρονιά
ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ
ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ & ΕΙΣΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΜΙΣΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.
Η ΑΛΛΗ ΜΙΣΗ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΗ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΙΣΦΟΡΕΣ.
ΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ?
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΤΑΞΕΙΣ?
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΒΡΟΝΤΕΡΟ ΟΧΙ.
ΑΠΛΑ ΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ.
ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.
ΤΑ 80 ΕΚ. ΤΙΣ ΕΘΕΛΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΟΛΠ(ΝΤΡΟΠΗ) ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ 130.
ΣΤΙΣ ΔΕΚΟ ΘΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ 29.
ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΗΛΟΙ ΘΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΟΥΝ(ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ)
ΟΣΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ ΘΑ ΠΛΟΥΤΙΖΟΥΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ.
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΟΣΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΤΟΣΟ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ.
Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΗΛΩΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΗΤΑ( ΟΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΙ ΑΣ ΠΑΝΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ,ΔΕΝ ΘΑ ΚΛΑΨΟΥΜΕ).
ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ(ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΤΑ) ΟΠΟΥ ΟΛΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ .
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΑ ΑΠΟΜΥΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΙΚΜΑΔΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ,ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ(ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ).
ΚΥΡΙΟΙ
ΔΩΣΤΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥΣ
ΚΟΨΤΕ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΡΑΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑ ΠΟΥ
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ
ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ
ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ
ΚΑΡΦΩΝΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΨΙΧΟΥΛΑ
ΕΝΩ ΕΣΕΙΣ
ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΡΙΕΤΙΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΜΕ «ΑΝΑΨΥΚΤΗΡΙΑ»
ΒΙΛΛΕΣ ΚΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕΤΡΗΤΑ ΣΕ ΞΕΝΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΙΔΡΩΣΕΙ Ο Κ…Σ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΟΡΟϊΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΑΣ
ΑΠΟ ΤΗΝ TV.
ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ
ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ 10.000.000
ΑΥΤΕΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΙΣ ΕΛΕΓΞΕΙ???????????
Αφήστε την δημιουργικότητα του Έλληνα ελεύθερη. Ελέξτε την εφαρμογή των νόμων, αλλά οι νόμοι να μην βάζουν εμπόδια στην ανάπτυξη. Αν δεν μπορείτε να βοηθήσετε τους μικρομεσαίους, μην βάζετε τουλάχιστον εμπόδια. Περορίστε την παραγωγική δραστηριότητα του κράτους. Δεν ψηφίζουμε κυβέρνηση για να παράγει ζάχαρη, να κάνει τον μεταφορέα, να πουλάει υπηρεσίες, αφήστε την οικονομική δραστηριότητα στον ιδιώτη. Ελέξτε την εφαρμογή των νόμων, αλλά δεν μπορούμε να θέλουμε να επενδύσουμε, να δουλέψουμε και να έχουμε ανταγωνιστή το κράτος. Να είστε έτοιμη να παρέμβετε στις στρεβλώσεις, αλλά μην τις δημιουργείται. Βάλτε ταμειακές ΠΑΝΤΟΥ. Για να πετύχει πάντως η προσπάθεια σας και προσπάθειες όλων, πρέπει να αποδείξετε ότι δεν είστε κλέφτες, ότι δεν είστε ο εχθρός μας. Δυστυχώς το κράτος κατάφερε να μας κάνει να το βλέπουμε σα κλέφτες. Αν αυτό δεν αλλάξει δεν θα καταφέρετε ΤΙΠΟΤΑ.
Γιατί να ζητήσω απόδειξη από τον γιατρό όταν πρέπει να πληρώσω επι τόπου 20 ευρώ παραπάνω, ώστε του χρόνου να απαλαχθώ κάτι τι, όταν είμαστε σίγουροι ότι αυτά που θα εισπράξετε θα πάνε για μίζες, δωράκια και άλλα. Πρέπει να νοιώσουμε ότι αυτό που θα καταβάλουμε θα πάει στον δάσκαλο του παιδιού μας, στα νοσοκομεία, στην Εθνική Άμυνα, σε έργα, και όχι στον Τσουκάτο, Βουλγαράκη και ών ουκ έστι αριθμός. Δύσκολη προσπάθεια. Καλή επιτυχία, γιατί θα είναι επιτυχία όλων μας.
Για το θέμα της έκδοσης αποδείξεων από ιατρούς, επειδή αρνούνται συστηματικά την εκδοση τους, ν εφαρμοστεί το αγγλικό σύστημα δηλαδή ο φορολογούμενος με υπεύθυνη δήλωση του στη φορολογική δήλωση, να δηλώνει το ποσό που πληρώνει στο συγκεκριμένο ιατρό με αποδεικτικό τη γνωμάτευση ή την συνταγή φαρμάκων του ιατρού.
ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΕΓΧΩΡΙΑΣ ΚΡΙΣΗΣ – ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΕΣ ΟΔΟΝΤΟΚΡΕΜΕΣ – ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΕΤΕ – ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ E-MAIL NA KANOYME ΔΙΑΛΟΓΟ ΕΠ’ ΑΥΤΟΥ Ή ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ BLOG – ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ- ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΘΙΓΕΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ….. ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ, ΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ, ΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ, ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΗ ΔΕΗ, ΕΩΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ! ΕΥΚΟΛΑ! -ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ – ΔΙΑΒΑΣΤΕ:
Παρακάτω περιγράφεται συνοπτικά ένα σχέδιο που θα βγάλει τη χώρα από την εσωτερική κρίση πατάσσοντας:
• Φοροδιαφυγή – εισφοροδιαφυγή, παραεμπόριο κλπ
• Παράνομες δραστηριότητες («προστασία» «νονοί»)
• Εγκληματικότητα – Τρομοκρατία
• Ναρκωτικά
• Χρηματισμό (φακελάκι)
• Παραχάραξη «Πλαστά χαρτονομίσματα» κλπ
Το σύστημα που θα υλοποιήσει αυτό το σχέδιο, θα λειτουργήσει μέσα από 3 τεχνολογικές δραστηριότητες που τώρα λειτουργούν αυτόνομα, εφ’ όσον αυτές συνυπάρξουν σύμφωνα με το σχέδιο.
Το σχέδιο αυτό μπορεί να το υλοποιήσει και να το εφαρμόσει, κυβέρνηση με ορίζοντα 4ετίας:
• 1ος χρόνος, να ανακοινωθεί και να «στηθεί»
• 2ος χρόνος, να λειτουργήσει πιλοτικά και προαιρετικά
• 3ος χρόνος, υποχρεωτικά για τους πάντες επαγγελματίες, όπου στον
• 4ο χρόνο θα πάρουμε τα ανταποδοτικά οφέλη
Οι τεχνολογικές δραστηριότητες που πρέπει να συνυπάρξουν είναι:
1. το μηχανογραφικό σύστημα του ΥΠ.ΟΙΚ. (taxis) και ο ΑΦΜ
2. η τεχνολογία e-banking του τραπεζικού συστήματος
3. η τεχνολογία των εταιριών κινητής τηλεφωνίας
Θα χρειαστεί και η συνδρομή εταιρίας, να κατασκευάσει τις 2 συσκευές GSM που θα απαιτηθούν, και οι οποίες θα αναπαραχθούν σε πολλές χιλιάδες αντίτυπα, τη συσκευή 1 και τη συσκευή 2, καθώς και η χρήση μιας κάρτας SIM σε μέγεθος πιστωτικής κάρτας.
συσκευή 1** : Αυτή θα συνδεθεί στο τερματικό (πχ Ταμειακή μηχανή) της κάθε επιχείρησης
συσκευή 2** : Είναι ένας φορητός pocket αναγνώστης της sim στη χρήση των πολιτών – καταναλωτών, για επικοινωνία με το σύστημα (περιγράφεται παρακάτω)
Απαιτήσεις
Δημιουργείται ένας κρατικός τραπεζικός οργανισμός χρεοπιστώσεων υψηλής τεχνολογίας στον οποίο υποχρεωτικά όλοι οι ΑΦΜ θα συνδεθούν με 2 τραπεζικούς λογαριασμούς : ο ένας με το «ισχυρό» υπόλοιπο (τροφοδότης) και ο άλλος με το «καθημερινό» υπόλοιπο
Όλες οι επιχειρήσεις ή επαγγελματίες υποχρεωτικά θα προμηθευτούν και θα εγκαταστήσουν στα τερματικά τους (πχ ταμειακές μηχανές) τη συσκευή 1 από το τέλος του 2ου χρόνου
Πως θα δύνανται να πραγματοποιούνται πλέον συναλλαγές που έως τώρα γίνονταν με μετρητά:
Ο πολίτης καταναλωτής θα έχει στην τσέπη του αντί για μετρητά αυτή την κάρτα SIM που η ταυτότητα της θα είναι καταχωρημένη και ενεργοποιημένη στην εταιρεία της κινητής τηλεφωνίας με τα στοιχεία του κατόχου, ΑΦΜ, ονοματεπώνυμο, τα στοιχεία του παραπάνω 2πλού τραπεζικού λογαριασμού κλπ. Η χρήση της συσκευής 2 (pocket) είναι αυτή που μέσω οποίας ο πολίτης, θα μπορεί να «φορτώνει» ποσά με χρήση pin από τον ισχυρό του λογαριασμό στον καθημερινό για τις συναλλαγές του, ή και να τα επιστρέφει με την εισαγωγή αυτής της κάρτας sim.
Η συσκευή 1 που όπως είπα θα είναι συνδεδεμένη με την ταμειακή μηχανή θα έχει οθόνη όπου εκεί θα εμφανίζεται το προς πληρωμή ποσόν και που θα εξάγεται μέσω της ταμειακής μηχανής. Αυτή η συσκευή θα έχει ήδη στο εσωτερικό της 3 sim (των τριών εταιριών κινητής τηλεφωνίας) με τα στοιχεία του επιχειρηματία τραπεζικό λογαριασμό κλπ., καθώς και μία υποδοχή για να εισαχθεί η κάρτα sim του πελάτη.
Ο πελάτης που θα βλέπει το ποσόν στην οθόνη, αφού μέσω της pocket συσκευής έχει μεταφέρει επαρκές υπόλοιπο στον καθημερινό του λογαριασμό, θα εισάγει την κάρτα στη συσκευή 1. Μόλις το σύστημα είναι έτοιμο θα βγάζει σχετικό μήνυμα (το σύστημα θα ενεργοποιεί 1 από τις 3 κάρτες sim της επιχείρησης, ανάλογα με το ποιας εταιρίας κινητής τηλεφωνίας είναι αυτή που έχει εισαχθεί – του πελάτη) και ο χειριστής υπάλληλος θα πατά το κατάλληλο κουμπί επιβεβαίωσης όπου θα γίνεται το εξής:
Θα αποστέλλεται ένα sms από την εταιρία κινητής τηλεφωνίας στον τραπεζικό οργανισμό με δομή τραπεζικού swift, και αυτόματα :
Αν η συναλλαγή ήταν πχ 119,00€,
1. ο λογαριασμός του πελάτη θα χρεωνόταν με 119,00€
2. ο λογαριασμός της επιχείρησης θα πιστωνόταν με 100,00€
3. ο λογαριασμός του κράτους θα πιστωνόταν με 19,00€
4. ο λογαριασμός υπέρ των χρηματοδοτών του εγχειρήματος* θα πιστωνόταν με ποσοστό πχ 0,01% με χρέωση όλων πιστωμένων λογαριασμών που συμμετείχαν στην παραπάνω συναλλαγή
• Το εγχείρημα θα χρηματοδοτήσουν οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας και οι τράπεζες στον τομέα που δραστηριοποιείται ο καθένας. Το κράτος δηλαδή δεν θα πληρώσει γι αυτό το εγχείρημα.
Αυτή η διαδικασία δεν θα διαρκεί πάνω από μερικά δευτερόλεπτα – όχι παραπάνω από τον χρόνο που θα χρειαζόταν να γίνει μία συναλλαγή με μετρητά
Θα καλέσουμε τον λαό να στηρίξει αυτόν τον νέο τρόπο συναλλαγών προς όφελος του κοινωνικού συνόλου με απόφαση μείωσης του ΦΠΑ στο 17% σε όσους πολίτες εισέρχονται σε αυτό το σύστημα συναλλαγών ως κίνητρο, ούτως ώστε να μην καθυστερήσει πρώτον, και δεύτερον να προκριθεί στη συνείδηση του λαού ο νέος τρόπος συναλλαγών. Για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα οι συναλλαγές που θα πραγματοποιούν οι πολίτες θα γίνονται και με μετρητά. Όσο περνά όμως ο καιρός οι πολίτες ελεύθερα θα προτιμούν το νέο σύστημα. Επίσης πολλές κατηγορίες επαγγελματιών που σήμερα γίνονται εύκολος στόχος ληστών π.χ. οδηγοί ταξί, πρατηριούχοι καυσίμων κλπ θα επιδιώκουν τον νέο τρόπο συναλλαγών.
Όλες οι υπόλοιπες συναλλαγές εκτός του νέου τρόπου συναλλαγών πχ με πιστωτικές κάρτες, θα πραγματοποιούνται όπως και πριν με στόχο αλλαγής, το να αποδίδεται ο ΦΠΑ στο κράτος κατά την συναλλαγή.
Σε βάθος χρόνου τα χαρτονομίσματα θα αποσυρθούν από μόνα τους. Ποτέ το κράτος δεν θα πει ότι θα καταργήσει τα χαρτονομίσματα για να μην έρθει σε αντίθεση με πιθανούς κοινοτικούς κανόνες που δεν γνωρίζω. Οι πολίτες θα τα καταργήσουν για τους εξής λόγους:
1. μπορούν να γεμίζουν και να αδειάζουν το «πορτοφόλι» τους με ασφάλεια 24 ώρες/24ωρο με τη χρήση της συσκευής 2
2. μπορούν να μετακινηθούν με άδειο «πορτοφόλι» σε λεωφορείο ή πεζοί και να το γεμίσουν μέσα στο κατάστημα λίγο πριν τη συναλλαγή
3. αν το χάσουν θα χάσουν το αντίτιμο που θα έχει μέσα σαν υπόλοιπο, ωσάν να έχαναν το κλασικό τους πορτοφόλι, θα μπορούν όμως να το μπλοκάρουν αποστέλλοντας ένα sms από το κινητό τους με τον ειδικό κωδικό μπλοκαρίσματος
4. θα μπορούν να ανακτήσουν άμεσα νέο πορτοφόλι, αγοράζοντας δωρεάν και ενεργοποιώντας νέα κάρτα sim με τους ειδικούς κωδικούς που θα τους έχουν δοθεί. Θα ακολουθεί τηλεφωνική κλήση από τον τραπεζικό οργανισμό όπου ο υπάλληλος θα ζητά επιπλέον στοιχεία (like phone – banking) προκειμένου να ενεργοποιηθεί η νέα κάρτα.
5. θα ξέρουν ότι με την πάταξη της φοροδιαφυγής τα χρήματα επιστρέφουν στο λαό.
6. δεν θα «λαδώνουν» για να εξυπηρετηθούν, να χειρουργηθούν (φακελάκι) κλπ γιατί κανείς πλέον δεν θα μπορεί να «λαδωθεί», και πολλά άλλα οφέλη
7. κατηγορίες γιατρών δικηγόρων κλπ δεν θα μπορούν να αποκρύπτουν εισοδήματα
Κανένας άλλος μηχανισμός κατά της φοροδιαφυγής δεν μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικός διότι όπου υπάρχει ο παράγων άνθρωπος υπάρχει και η διαφθορά
Τα κέρματα δεν θα καταργηθούν για λόγους ευχρηστίας κάποιων συναλλαγών, όπως το να αγοράσεις 1 μπουκάλι νερό από το περίπτερο (0,50€), και θα μπορούν να διατίθενται περιορισμένα από τα νέα ΑΤΜ στις τράπεζες.
Υπάρχει σχέδιο εφαρμογής και για τους άπορους, που και αυτοί θα έχουν την «κάρτα απόρου» όπου άμεσα θα ξεκινήσει μια πρωτόγνωρη κοινωνική πολιτική για ευπαθείς ομάδες.
Υπάρχει σχέδιο εφαρμογής και για τη «αγράμματη γριούλα» τον μικρό μαθητή, τον απομακρυσμένο αγρότη, καθώς και για τον λαθρομετανάστη, τον τουρίστα και για όλες τις κατηγορίες επαγγελματιών και συναλλασσομένων που δεν είναι χρήσιμο να αναλύσω τώρα με αυτή τη επιστολή
Το σχέδιο αυτό παρότι ηλεκτρονικό, ξεφεύγει από τις αντιλήψεις του λαού μας περί «χαράγματος 666», διότι επί της ουσίας είναι ένα απλό sms που έχει μπει στη ζωή μας χωρίς αντιδράσεις, και η κάρτα sim είναι απρόσωπη όσον αφορά την δημοσιοποίηση προσωπικών στοιχείων κατά τη διαδικασία των συναλλαγών, απόδειξη είναι ότι αν χαθεί ή κλαπεί αν δεν μπλοκαριστεί μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε. Παρόλα αυτά όμως η άποψη της εκκλησίας θα πρέπει να ζητηθεί και να ληφθεί υπ’ όψιν.
Κλείνοντας, θέλω να επανέλθω στην εισαγωγή μου και να πω ότι όταν δεν κυκλοφορεί παράνομα το χρήμα, παύουν όλα όσα εκεί αναφέρω.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
**Συσκευές 1 και 2
Λειτουργούν με επαναφορτιζόμενη μπαταρία λιθίου, ή και 220volt, 12 volt -24volt, για να εξασφαλιστεί η φορητότητα τους
Συναλλαγές θα μπορούν να πραγματοποιούνται με τον παραπάνω τρόπο όπου υπάρχει κάλυψη δικτύου κινητής τηλεφωνίας. Οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας θα κληθούν να καλύψουν τυχόν κενά στη χώρα κατ΄ απαίτηση των επαγγελματιών – επιχειρήσεων
Κρατικός τραπεζικός οργανισμός
Ο τραπεζικός οργανισμός στο τέλος της κάθε ημέρας θα μεταφέρει αυτόματα και υποχρεωτικά όλες τις εισπράξεις των επιχειρηματιών στις τράπεζες τους και στους λογαριασμούς τους. Θα κάνει δηλαδή μόνο διαχείριση και σε καμία περίπτωση δεν διεκδικεί μερίδιο από το χρήμα των τραπεζών. Οι τράπεζες όμως θα παρέχουν όλες εκείνες τις δυνατότητες βάσει των οποίων οι πολίτες θα μπορούν εύκολα αντί για μετρητά να μεταφέρουν ποσά στον «ισχυρό» λογαριασμό που θα έχει ο καθένας στον κρατικό τραπεζικό οργανισμό (π.χ. τα σημερινά ΑΤΜ αντί να δίνουν μετρητά στο χέρι θα τα μεταφέρουν εκεί με τον ίδιο χειρισμό από τον πολίτη)
Ασφαλιστικές εισφορές – Φ.Μ.Υ.
Κατά την καταβολή της μισθοδοσίας από την επιχείρηση θα αποδίδονται οι ασφαλιστικές εισφορές και ο Φ.Μ.Υ.
Το αρχείο μισθοδοσίας που θα αποστέλλεται στην τράπεζα θα έχει αντίστοιχη γραμμογράφηση ούτως ώστε να αποδίδονται τα παραπάνω αυτόματα, οι μεν εισφορές στον τραπεζικό λογαριασμό του ΙΚΑ, ο δε ΦΜΥ στον τραπεζικό λογαριασμό του κράτους. Η παραπάνω διαδικασία μπορεί να ισχύσει υποχρεωτικά για την πλειονότητα των επιχειρηματιών – επαγγελματιών που μισθοδοτούν προσωπικό
Εταιρίες κινητής τηλεφωνίας
Η τεχνολογία τους μας επιτρέπει την κρυπτογράφηση των μηνυμάτων πληροφοριών και swift, καθώς και την μοναδικότητα των καρτών sim που θα παράγουν τις συναλλαγές
Οι πολίτες θα έχουν και τη δυνατότητα χειρισμού μέρους της διαδικασίας, μέσω web εφαρμογής (π.χ. πρόσβαση στα προσωπικά τους στοιχεία του τραπεζικού οργανισμού, καθώς και ιστορικό κινήσεων)
Γενικό συμπέρασμα:
Δαμάζουμε την τεχνολογία προς όφελος της κοινωνίας. Δίνουμε όλα τα εχέγγυα στις διαδικασίες να αποτρέπουν φαινόμενα «μεγάλου αδελφού» και δίνουμε πρόσβαση σε αυτές σε όλους τους φορείς της κοινωνίας (ανεξάρτητες αρχές, εκκλησία, συνδικάτα κλπ). Ζητάμε ευρεία συναίνεση
ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
n_theo_21@yahoo.gr
κυριε υπουργε εγω στην θεση σας θα εκανα τα εξης 1) Μειωστε οσο μπορειτε την αγορα εξοπλιστικων προγραμματων ειμαστε απο τις πρωτες χωρες αγορας πολεμικου υλικου και δεν καταλαβαινω των λογο αφου ειμαστε μεσα στην Ε.Ε το ΝΑΤΟ το ΟΗΕ κ.α.2)Αρση τησ μονιμοτητας, εχουμε γινει η χωρα του δημοσιου πως να λειτουργησει ετσι η ελευθερη αγορα και βεβαια καταργηση καποιων γενικων γραμματειων που υπαρχουν χωρις αντικειμενο και λογο υπαρξης απλα για να βολευουν πολιτικα ρουσφετια .3)Οχι αλλοι φοροι σε μικρομεσαιες επιχειρησεις,δεν μπορουμε αλλο ετσι οπως εχουν γινει τα πραγματα κραταμε τις επιχειρησεις μας για ενα μεροκαματο, κινητρα χρειαζονται ωστε να κινηθει η αγορα δωστε μια επιδοτηση για το ικα σε καθε επιχειρηση και θα δειτε ποσο θα πεσει η ανεργια.4)φορολογηση της εκκλησιαστικης περιουσιας και διαχωρισμος κρατους εκκλησιας ολοι οι κληρικοι να πληρωνονται απο την τεραστια περιουσια της εκκλησιας και οχι απο τον απλο εργαζομενο.
ΚΥΡΙΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ. ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΣΗΜΕΡΑ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΘΕΙ ΚΑΘ΄ΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟΝ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΥΨΟΥΣ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ.ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ,ΟΧΙ ΠΙΣΩ!!!ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ,Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΗ Ή ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΤΟΝ Φ.Π.Α. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΠΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΗ,ΠΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΣΕ,ΕΚΕΙΝΟΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΡΑΤΟΥΝ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥΣ,ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ.ΠΡΟΣ ΤΙ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΟ Φ.Π.Α.;ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ ΤΟΥΣ ΕΥΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ;ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.ΑΛΛΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ ΩΣ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΠΟΣΟΝ ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ,ΕΝΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΣΚΛΗΡΑ.ΜΕ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ-ΚΛΕΦΤΕΣ.ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΗΤΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΗ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ Φ.Π.Α. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΣ ΚΡΑΤΟΣ.ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ,ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΑ.ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΜΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ.
1)Η πρόταση για τη σύνδεση των αποδείξεων αγορών με κάποιου είδους φορολογικό όφελος για τον φορολογούμενο που τις συγκεντρώνει είναι σωστή. Όμως η δυνατότητα να γίνεται ουσιαστικός έλεγχος στις αποδείξεις που συγκεντρώνουν οι φορολογούμενοι είναι περιορισμένη (χαρτοβασίλειο αποδείξεων).
Προτείνω να δοθούν φορολογικά κίνητρα και στους καταναλωτές (π.χ. μικρότερο φορολογικό όφελος στις συναλλαγές με μετρητά) και στις επιχειρήσεις, επαγγελματίες κλπ (π.χ. η φορολόγηση τους να επηρεάζεται από την αναλογία των εσόδων με κάρτες ως προς τα έσοδα με μετρητά) ώστε να αυξηθούν οι συναλλαγές με τραπεζικές (χρεωστικές ή πιστωτικές) κάρτες. Οι συναλλαγές που γίνεται φοροδιαφυγή είναι αυτές που γίνονται με μετρητά.
Η υποδομή για τις κάρτες ήδη υπάρχει από τις τράπεζες. Επιπλέον είναι πολύ εύκολο να γίνονται ηλεκτρονικές διασταυρώσεις.
Όσο περισσότερο εμπλέκεται το τραπεζικό σύστημα στις συναλλαγές μειώνεται η φοροδιαφυγή
2) Η άρση του τραπεζικού απορρήτου για τις φορολογικές αρχές και η επέκταση του «πόθεν έσχες» και στις καταθέσεις . Κάτι ειπώθηκε προ ημερών αλλά τελικά από ότι φαίνεται έγινε γαργάρα. Πως περιμένουμε οι πολίτες να αποκτήσουν φορολογική συνείδηση; Αν οι αρχές στην πρώτη αντίδραση που συναντούν (από τους φοροφυγάδες) σε κάτι που είναι ολοφάνερα κατά της φοροδιαφυγής κάνουν πίσω πώς να πιστέψει ο πολίτης που δεν φοροδιαφεύγει ότι δεν θα κάνουν πίσω και σε κάθε άλλη ανάλογη αντίδραση; Τελικά ποιανού φωνή ακούν οι κυβερνώντες αυτού που φωνάζει δυνατά ή αυτού που έχει δίκιο;
Οσα χρήματα και να μαζεύει η (οποιαδήποτε) κυβέρνηση, δεν βελτιώνουν την κατάσταση της χώρας εάν σπαταλώνται.
Πόσο μου κοστίζει η (υποχρεωτική) κρατική ραδιοτηλεόραση και πόσα άτομα μισθοδοτούνται από αυτήν?
Εχω ακούσει για μηνιαίους μισθούς 20-30.000 ευρώ για παρουσιαστές.
Μια σύγκριση κόστους (μισθοδοτούμενα άτομα και ετήσιες δαπάνες) σε σύγκριση π.χ. με το BBC καθώς και η πρόθεση της κυβέρνησης για το μέλλον, θα με έπειθε για την πρόθεσή της να «νοικοκυρέψει» τη χώρα.
Στο κάτω-κάτω εγώ δεν συνέβαλα στη δημιουργία της τραγικής κατάστασης. Οι εκάστοτε κυβερνώντες διέλυσαν την οικονομία.
Προτείνεται η δημιουργία ειδικού τηλεφωνικού αριθμού με την ονομασία ίσως
ΑΡΙΘΜΟΣ ΦΠΑ , στον οποίον οι πολίτες –καταναλωτές θα γνωστοποιούν, δεν χρησιμοποιώ την λέξη καταγγέλλουν, τους παρόχους αγαθών και υπηρεσιών, οι οποίοι δεν τους εξέδωσαν απόδειξη κατά την αγορά των ανωτέρω.
Το μέτρο αυτό θα οδηγεί τους ελεγκτικούς μηχανισμούς της πολιτείας κατευθείαν στους παραβάτες αλλά πολύ περισσότερο θα λειτουργήσει αποτρεπτικά.
Με τιμή
Τ.Περδικούρης
Θα ήθελα να επισημάνω ότι το μέτρο με την συλλογή αποδείξεων δέν είναι τόσο κακό , κακοί είναι οι επαγγελματίες που ς μάθανε να μήν κόβουνε αποδείξεις κα θα εξακολουθήσουν με μαθηματική ακρίβεια να μήν κόβουν . Καί επειδή εκεί που γίνεται όλο το παραεμπόριο είναι απο την λιανική που πλέον απαιτεί απο την χονδρική αγορά την μη έκδωσει τιμολογίων προτείνω όπως οι αστυνομικοί του κάθε τμήματος πλέον ( χάρη στον κ. Χρυσοχωοίδη ) βρίσκονται σε περιπολίεσ στην περιοχή του τμήματος τους κάπως έτσι και οι υπαλλήλοι απο κάθε ΔΟΥ (άλλωστε σε κάποια συγκεκριμένα τμήματα υπάρχουν πολύ αργόσχολοι )να βρίσκονται στις αγορές τις κάθε περιοχής και να ελέγχουν εάν γίνεται έκδοση αποδείξεων απο τα καταστήματα . Άλλωστε τα καταστήματα να γνωρίζεται πώς όταν βρίσκονται στην αγορά εφοριακοί ο μαθαίνουν απο κατάστημα σε κατάστημα και αρχίζει η έκδοση αποδείξεων . Το ίδιο συμβαίνει κ στα νησιά όταν κατεβαίνουν οι εφοριακοί απο το καράβι , όλοι οι ιδιοκτήτες αρχίζουν να χτυπάν αποδείξεις .
Το σύστημα εσόδων είναι λάθος στη βάση του λαμβανωντας υπόψιν
την ιδιαιτερότητα του Ελληνα στο θέμα της φορολογικης συνείδησης.
Συνεπώς το πρόβλημα πρέπει να λυθεί με μια εκ’βαθρων αλλαγή στη εκτίμηση
και συλλογή των φόρων. Εννοώ εν συντομία συντεχνιακο φορολογικό σύστημα
με βάση διάφορα ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά ανα κατηγορία επαγγελμάτων και του συνολικού πλούτου που παράγουν. Πχ πόσο πρέπει να συνεισφέρουν οι γιατροί, οι δικηγόροι κλπ. Οι εφορίες να τμηματοποιηθουν ανα
κατηγορία επαγγελμάτων και να τεθούν στόχοι που οι εφοροι πρέπει να πιάσουν.
Κάθε έφορος ειδικός σε κάποια κατηγορία επαγγέλματος θα γνωρίζει τις τεχνικές φοροδιαφυγής και θα γνωρίζει σε προσωπικό επίπεδο την φορολογίκη
δυνατότητα του κάθε επαγγελματία συνεκτιμωντας το επίπεδο διαβίωσης και
των επαγγελματικών του δυνατωτητων πχ μεγαλογιατρος η μικρός κλπ κλπ.
Συνεπώς το πόσο του φόρου θα καθορίζεται με μεγάλη ακρίβεια σε σχέση με την φορολογική δυνατότητα του κάθε επαγγέλματος η επιχειρηματικής δραστηριότητας. Τελικά ένα τμήμα εσωτερικών υποθέσεων θα ελέγχει τους εφοριακους καθώς αυτοί αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα συναλαγης και διαφθοράς στην Ελλαδα.
Δεν συμφωνω με το μέτρο της συλλογής αποδείξεων. Βγάλτε έξω όλους τους εφοριακούς για εντατικούς ελέγχους στην αγορά και, σε περίπτωση που κάποιος επαγγελματίας συλλαμβάνεται, να επιβάλλονται τσουχτερά πρόστιμα και όταν συλλαμβάνεται για 2η φορά να του κλείνουν την επιχείρηση για ορισμένο χρονικό διάστημα και να δημοσιοποιούνται τα στοιχεία του στο διαδίκτυο. Όσο για τους υπαλλήλους -και ειδικά Εφοριακούς & υπαλλήλους Πολεοδομίας- να γίνεται έλεγχος πόθεν έσχες και όχι απλώς να δηλώνονται τα φορολογικά του στοιχεία στην Υπηρεσία
Κυριοι,
Κατ’ αρχάς να σας ευχηθώ καλή επιτυχία στο έργο που αναλάβατε με την νέα κυβέρνηση και λόγω παραμονής πρωτοχρονιάς να σας ευχηθώ καλή αποκοπή που λέμε και στην πατρίδα μας την Κεφαλονιά, καλή χρονιά
και προκοπή για τη πατρίδα μας την Ελλάδα.
Θα ήθελα να σχολιάσω τις τιμές των σημάτων κυκλοφορίας που καθορίσατε να πληρώσουμε εφέτος.
Πιστεύω ότι γενικά ήταν λάθος απόφαση να ισχύσουνα αυτές οι τιμές
και μπράβο σας που το αναγνωρίσατε κι εσείς οπως το διαβάσαμε στις εφημερίδες.
Θέλω όμως να σας εκθέσω ένα πρόβλημα που πιστεύω ότι πρέπει να το
ξαναδείτε.
Το Σεπτέμβρίο του 2009 αγόρασα ένα αυτοκίνητο TOYOTA RAV4 2000 κυβικά στο ποσόν των ευρω 18.600 λόγω μειωμένων τελών κυκλοφορίας και λόγω του ότι είμαι τρίτεκνος. Η επαγγελματική μου θέση είναι τραπεζικός υπάλληλος και η γυναίκα μου δεν εργάζεται.
Προηγουμένως είχα ένα αυτοκίνητο NISSAN SUNNY 1400 κυβικά μοντέλο του
1993.Αποφασίσαμε να πάρουμε ένα νέο αυτοκίνητο λόγω του ότι το άλλο ήταν παλιό και λόγω καλύτερης προστασίας της οικογένειάς μου.Δεν σημαίνει αυτό ότι είμαι πλούσιος. Στη μεσαία τάξη ανήκω και το παλεύω όπως όλος ο κόσμος.Θα μου πείτε ήθελες να πάρεις και αυτοκίνητο 2000 κυβικών οπότε πλήρωνε γιατί σου περισσεύουν.Ομως δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα, γιατί δεν είναι σωστό να πληρώνω σήμα αυτοκινήτου 580 ευρω με τιμή αγοράς 18.600 ευρω και ο φίλος μου που αγόρασε το AUDI 2000 κυβικά με το ποσόν των ευρω 55.000 να πληρώνει και αυτός 580 ευρω.
Πιστεύω ότι οι τιμές των σημάτων πρέπει να καθορίζονται με την τιμή αγοράς του αυτοκινήτου και όχι με τα κυβικά.
Επί πλέον έβαλαν στη τιμή του σήματος 150 ευρω για πράσινα τέλη, όταν το αυτοκίνητό μου είναι ολοκαίνουργιο μόλις τριών μηνών.
Πιστεύω ότι θα τα ξαναδείτε αυτά τα θέματα και ως κυβέρνηση που έχει διάθεση να ακούσει τον πολίτη θα δώσετε δίκαιες λύσεις.
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΚΥΡΙΟΙ
ΤΟ ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΑΕΠ) ΤΟΥ 2008 ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 280 ΔΙΣ ΕΥΡΩ.
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2008 ΤΑ ΔΗΛΩΘΕΝΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥ 2008 ΑΝΗΛΘΑΝ ΣΕ 113, ΔΙΣ ΕΥΡΩ. ΜΗΠΩΣ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ 167, ΔΙΣ ΕΥΡΩ . ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2008;
ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΗΣ ΦΟΡΟΑΠΟΦΥΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ;
ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ:
ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΣΑΝ ΕΝΤΙΜΟΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ,
ΑΠΑΙΤΩ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΤΗ ΑΜΕΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΜΕΓΕΘΗ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ .ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΟΒΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΖΗΤΑΣ;ΑΠΛΑ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΤΑΝ ΤΡΩΕΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ.ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΟΥΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΛΟΥΦΑΡΕΤΕ ΣΕ ΩΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ;ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ Η ΠΟΙΝΗ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ.ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΗ Η ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ,ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ,Η ΑΝ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΙΣΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΕΧΕΤΕ,ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΟΧΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ.ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΤΕ.ΠΑΛΙΑ ΣΕ ΚΟΙΤΑΖΑΝ ΑΦ ΥΨΗΛΟΥ ,ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΟΙΤΑ ΠΩΣ ΑΛΛΑΞΑΝ.ΑΛΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ,ΟΣΟ ΗΤΑΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΛΕΓΑΝ,ΤΟΡΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΩΡΑ .ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΩ.
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΚΥΡΙΟΙ
ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ:
-Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ,
ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΥΣ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ, ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΠΕΙΛΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΦΟΒΟΣ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ, Ο ΦΟΒΟΣ ΤΗΣ ΑΜΕΣΗΣ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΦΟΒΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ ΑΚΟΜΗ ( ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΣΧΥΡΟΙ).
ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΑ ΔΡΑΣΕΙ ΑΠΟΤΡΕΠΤΙΚΑ, ΕΝΩ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝΟΧΗ ΚΑΙ ΕΠΙΕΙΚΕΙΑ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΙΣΩΣΗ (ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ=
ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ+ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΣΤΟΥΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΝΤΕΣ+ ΑΠΕΙΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ + ΦΟΒΟΣ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΩΝ). ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ:
-ΤΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ, ΜΕ ΑΥΤΟΦΟΡΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΚΑΘΕ ΚΙΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ, ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΠΟΙΝΗΣ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙA( ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΜΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ Η ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ ). ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΑΜΕΣΗ ΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΣΔΟΕ ( ΣΕ 24ΩΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ), ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΧΡΗΣΗ ΤΡΙΨΗΦΙΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ (ΜΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ, ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ, ΑΔΗΛΩΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΙΣΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ , ΜΗ ΥΠΑΡΞΗ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ, ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΕΜΠΟΡΙΟ ΤΙΣ ΝΥΚΤΕΡΙΝΕΣ ΩΡΕΣ κ.α.). ΤΕΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ, ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΣΕ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ Η ΣΕ ΤΡΙΨΗΦΙΟ ΑΡΙΘΜΟ – ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥ ΣΔΟΕ.
-ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2008, Η ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ –ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ-ΦΟΡΟΥ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ. ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
-ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΙΣΩΘΕΙ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ .ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ (ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΔΕΙΑΣ, ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΟΣ ΑΚΙΝΗΤΟΥ, ΤΕΤΡ. ΜΕΤΡΑ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΞΙΑ ΑΚΙΝΗΤΟΥ, ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΕΝΣΗΜΑ, ΟΔΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΧΗ κ.α)
-ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΣ ΦΡΑΓΜΟΣ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΕΝΩ ΘΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΠΟΛΥ ΗΥΞΗΜΕΝΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ.
-ΟΙ ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΤΟΥ ΟΑΕΔ ΝΑ ΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ, ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ, ΟΤΑ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΕΠΙΔΟΤΕΙΤΑΙ ΠΛΕΟΝ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΤΟΝ ΟΤΑ.
-ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΟΜΙΜΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΕΤΗΣΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ
-ΝΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΘΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ
-ΝΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΕΡΤ ΚΑΙ Ο ΟΣΕ.
-ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ , ΑΠΟ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΕΣ, ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ, ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ, ΣΤΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΟΤΑ.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ.
Πρόσφατα γνωρίσαμε από τους ιστότοπους και τις εφημερίδες πως στην ΕΡΤ υπάρχουν υπερβολικά υψηλόμισθοι εργαζόμενοι και αργόμισθοι. Με βάση λοιπόν αυτή την αποκάλυψη και τα όσα ακούγονται για το δημόσιο και τις ΔΕΚΟ συμπερένουμε πως σε όλον τον δημόσιο τομέα σπαταλόνται χρήματα του ελληνικού λαού και τα καρπόνονται υμέτεροι των κομμάτων και των λεγόμενων νταβατζήδων.
Αν φροντίσετε λοιπόν να απαλλαγεί το δημόσιο από τους αργόμισθους , αξιοποιηθεί το μόνιμο προσωπικό και εξομαλυνθούν ή καταργηθούν όλες αυτές οι υψιλομισθίες νομίζω πως το όφελος θα είναι παραπάνω από αυτό που φαίνεται στην οικονομία αλλά σίγουρα θα προσβάλει τα παγιομένα διακοματικά κυκλώματα τα οποία ενίοτε ανεβοκατεβάζουν και κυβερνήσεις.
ΑΣ ΕΛΕΓΞΕΙ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΩΝ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ,ΟΠΩΣ ΣΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ.ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΟΥΝ ΟΝLINE ΟΙ ΤΑΜΙΑΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΨΩΝΙΖΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΑΦΜ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΚΑΤΑΧΩΡΕΙΤΑΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΩΣ ΕΛΑΦΡΥΝΣΗ.ΜΗΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ.ΒΕΒΑΙΑ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΦΘΑΣΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΛΑΘΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ Η ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΥΜΕΤΕΡΟΙ ΤΑ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ.ΑΣ ΒΡΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ,ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ,Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΦΑΓΑΝ Η ΧΑΡΙΣΑΝ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΦΕΡΟΥΝ ΠΙΣΩ Η ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥΣ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ.ΕΤΣΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟ ΨΗΦΙΣΑΜΕ!ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΕΡΓΑ.ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΣΕ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΠΟΙΝΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ,ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ.
Αξιοτιμε κ. Υπουργε.
Οι προτασεις μου για την παταξη της φοδιαφυγης και εισφοροδιαφυγης ειναι οι εξης:
Εχετε σκεφθει γιατι οσοι κανουν δευτερη δουλεια(κυριως δημοσιοι υπαλληλοι) η και πολλες φορες πρωτη δεν δηλωνουν τα εισοδηματα τους απ΄αυτην;Γιατι οι εργοδοτες τους φοβουμενοι το χαρατσι του Ι.Κ.Α. προτιμουν να τους πληρωνουν κατω απ΄το τραπεζι.
Ετσι εγαζομενοι που εχουν ασφαλεια,ειτε απο την πρωτη τους δουλεια,ειτε λογω οτι ειναι προστατευομενα μελη(συζυγοι,παιδια),ειτε απλα βαζουνε μονο τα απαραιτητα ενσημα καθε χρονο(οικοδομοι,σερβιτοροι κ.λ.π.)δεν δηλωνουνε το πραγματικο τους εισοδημα.
Ακομα και για μια οικιακη βοηθο,που ερχεται στο σπιτι μια φορα την εβδομαδα και κανονικα πρεπει να δηλωθει ο καθενας μας το αποφευγει.
Λογω αυτων σχεδον το συνολο των εργαζομενων φοροδιαφευγει και εισφοροδιαφευγει.Και ας μην γελοιομαστε οσοι ελεγχοι και να γινουν αυτο το καθεστως θα εξακολουθησει να υπαρχει.
Τωρα η λυση που προτεινω εχει εφαρμοσθει και αλλου (Καναδας,Γερμανια)
Να δημιουργηθει ΕΝΑ Ασφαλιστικο Ταμειο Υγειας και Συνταξης για ολους,οπως ειναι ο Ο.Γ.Α.,με διαφορετικες κλιμακες ως προς το ποσο της συνταξης και ο καθε εργαζομενος να πληρωνει την ασφαλεια μονος του,αναλογα σε ποια κλιμακα θελει.
Οποιοσδηποτε παει να εργαθει ειτε για ενα μεροκαματο οικοδομης μιας ημερας ειτε σε σταθερη δουλεια θα πρεπει να επιδεικνυει την καρτα ασφαλισης του.Μονο τοτε θα προσλαμβανεται και ο εργοδοτης μη εχοντας να χασει κατι θα δηλωνει τον κανονικο μισθο που καταβαλει.
Φυσικα ειναι αυτονοητο οτι ο μισθος θα αυξηθει.
Τωρα για τους ελευθερους επαγγελματιες θα πρεπει να λειτουργησει το ¨ποθεν εσχες¨,οπως σ’ολους, να γινονται τακτικοι ελεγχοι με βαριες ποινες(ανακληση αδειας λειτουργειας,ασκησεως επαγγελματος κλπ).
Βασικα και πανω απ’ολα θα πρεπει,οπως λεει το Συνταγμα μας να ειμαστε ολοι ισοι.
Γιατι ο μισθωτος να εχει αφορολογητο 12.000 και ο ελευθερος επαγγελματιας 10.500;
Γιατι μονο ο δημοσιος υπαλληλος εχει εξοδα κινησης οι υπολοιποι παμε με τα ποδια στην δουλεια;
Γιατι το κρατος θεωρει ολους τους ελευθ.επαγγ. κλεφτες και βαζει διαφορα χαρατσια (εκτακτη εισφορα,περαιωση κλπ)επι δικαιων και αδικων;
Οταν πραγματι το κρατος συμπεριφερθει ισα προς ολους τους πολιτες του και τους δωσει ιδια δικαιωματα,τοτε μονο θα αισθανθει ο πολιτης οτι εχει και ισες υποχρεωσεις.
Ευχαριστω και
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΧΑΤΖΗΚΟΥΤΣΟΣ
κ.Υπουργε.Μη βαζετε το επιτελειο σας να σκοτιζετε και να χανει φαια ουσια,ΑΝΤΙΓΡΑΨΤΕ και ΕΦΑΡΜΟΣΤΕ ενα φορολογικο συστημα απο αναπτυγμενη ευρωπαικη χωρα που ειναι δοκιμασμενο εδω και πολλα χρονια.
ΤΟ ΠΑΡΑΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΣΤΙΣ ΛΑΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 7 ΘΑΝΑΣΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΑΣ.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΚΟΒΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΡΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΦΟΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΦΠΑ, ΕΝΩ ΤΟΝ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ.
ΕΝΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΘΕΜΗΤΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΙ ΣΤΕΓΑΣΜΕΝΟ ΕΜΠΟΡΙΟ.
ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ?
Θεωρώ πως θα πρέπει να γίνουν απολύσεις στον Δημόσιο τομέα. Δεν είναι δυνατόν η συντιπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού να εργάζεται για να χρηματοδοτεί ανθρώπους δίχως καμία απολύτως ικανότητα και προσόν οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις απαιτούν και χρηματίζονται για να εκτελέσουν τις υποχρεώσεις τους και στην καλύτερη των περιπτώσεων απλά δεν εργάζονται! Θα πρέπει να καταργηθεί η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλών και να μην υπάρχει καμία διάκριση ανάμεσα στον ιδιωτικό και στον δημόσιο τομέα.
Κύριε υπουργέ,
Συμφωνώ κι εγώ απόλυτα με οποιαδήποτε προσπάθεια αναστύλωσης του φορολογικού μας συστήματος αρκεί να είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Και επειδή δεν το θεωρώ και ιδιαίτερα εύκολο να εφαρμοστούν πρακτικές άλλων χωρών στην Ελλάδα, από τη μια μέρα στην άλλη, βρίσκω ενδιαφέρον το σύστημα με τις αποδείξεις αλλά μισό. Ή θα μαζεύουμε αποδείξεις ή όχι. Όλες έξοδα δεν αφορούν; Γιατί να εξαιρούνται κάποιες; Γιατί να μην υπολογίζονται οι αποδείξεις των ΔΕΚΟ; Είναι έξοδα και μάλιστα μεγάλα. Γιατί να μην υπολογίζονται τα καύσιμα; Για το αυτοκίνητο μόνο θα πληρώνουμε; ΑΔΙΚΙΑ! Γιατί να μην υπολογίζονται αγορές όπως αυτοκίνητα, σκάφη κτλ; Αν δεν αποτελούν έξοδα αυτά, πως θα αποτελέσουν τεκμήρια φορολόγησης και μάλιστα τσουχτερά; ΠΑΡΑΛΟΓΟ-ΠΑΡΑΝΟΜΟ(ίσως). Με το πετρέλαιο θέρμανσης τι θα γίνει; Κάποιοι καίνε πάνω από 2000€ το χρόνο. Αυτά θα αποτελούν έξοδα ή όχι; Κάθε τι λοιπόν που βγάζει λεφτά από την τσέπη μας είναι έξοδο και αφού κλίνετε προς αυτή την κατεύθυνση δεν μπορείτε να εξαιρέσετε τίποτα. Πάντως οφείλω να σας συγχαρώ για το βήμα που δίνετε μέσω του διαδικτύου στους πολίτες να πουν τη γνώμη τους και πιστεύω πραγματικά ότι μόνο κερδισμένοι μπορείτε να βγείτε από αυτό, αρκεί να τους λάβετε σοβαρά υπ΄ όψιν σας.
Και κάτι άσχετο με τη φορολογία αλλά σχετικό με το έλλειμμα. ΌΧΙ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ. Όταν ξεπουλάς για να ξεχρεώσεις όχι μόνο δεν είναι υγιές αλλά είναι κι επικίνδυνο. Όλα να τα δώσουμε θα πάρουμε κοντά στα 10δις. Τα υπόλοιπα 290δις που θα τα βρούμε; Άκουσα και τον πρόεδρο να μιλάει για ΄΄ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ΄΄ και μόνο θετικές σκέψεις δεν κάνω. Αντιθέτως τρέμω και φαντάζομαι ότι δεν είμαι ο μόνος. Μειώστε την ανεργία πραγματικά και όχι με αριθμούς. Εκεί είναι το στοίχημα. Εκεί φαίνεται η ανάπτυξη. Εκεί είναι η σωτηρία των ταμείων και όχι στα λογιστικά κόλπα. Μην πέφτετε κι εσείς θύματα του κεφαλαίου, των «αγορών» και των δημοσιογράφων. Είστε η τελευταία ελπίδα της Ελλάδας. Μη την προδώσετε.
Φίλος και σύντροφος στη διάθεσή σας πραγματικά.
Πιστεύω ακράδαντα πως η κυβέρνηση θα πρέπει να εστιάσει στους ελεύθερους επαγγελματίες, οπου σημειώνεται και η μεγαλύτερη φοροδιαφυγή. Κατά την γνώμη μου, η κυβέρνηση πρέπει να νομοθετήσει κατα αυτόν τον τρόπο, έτσι ώστε να καταστήσει αδιανόητο σε κάθε ελεύθερο επαγγελματία την μη έκδοση απόδειξης.
Στην κατεύθυνση αυτή θα πρέπει:
Να αυξήσει σε πολύ υψηλά επίπεδα τα χρηματικά πρόστιμα για την μη έκδοση του σχετικού παραστατικού.
Να προβαίνει σε ανακλήση για ορισμένο χρονικό διάστημα της αδειας λειτουργίας (ιδίως σε γιατρούς, δικηγόρους, συμβολαιογράφους κτλ) την πρώτη φορά που κάποιος παρανομεί και σε μόνιμη αφαίρεση της άδειας λειτουργίας στην περίπτωση που ξαναπιαστεί να παρανομεί.
Ο Παρανομών να έχει εκτός απο οικονομικές επιπτώσεις και ποινικές επιπτώσεις.
Να δημιουργηθεί μια τηλεφωνική γραμμή και ένα ειδικό σώμα ελέγχου, στο οποίο θα κατευθύνονται καταγγελίες για μη έκδοση απόδειξης και οι καταγγελίες αυτές να διερευνούνται άμεσα.
Να αναρτώνται σε λίστα τα ονόματα των εταιρίων που φοροδιαφεύγουν προς ενημέρωση των πολιτών, καθώς επίσης και τα ονόματα των ελευθέρων επαγγελματιών που φοροδιαφέυγουν ανα κλάδο.
Οι φορολογική δήλωση του κάθε πολίτη είναι δημόσιο έγγραφο και ως τέτοιο θα πρέπει να αντιμετωπίζεται. Συνεπώς, θα πρέπει να αρθεί το απόρρητο και να είναι προσβάσιμη κάθε φορολογική δήλωση οποιουδήποτε πολίτη στον οποιονδήποτε ενδιαφέρεται να την μάθει. Κατα αυτόν τον τρόπο, οι φοροφυγάδες εκτός απο την εφορία την οποία θα πρέπει να «ξεγελάσουν» μια φορά τον χρόνο, θα μπουν στην διαδικαδία να πείθουν για την «σοβαρότητά» τους και την «φερεγγυότητά» τους κάθε μέρα κάθε πελάτη τους, συνεργάτη τους, συγγενή τους, την οικογένεια τους την ίδια. Το μέτρο αυτό είναι σε ισχύ στις Σκανδιναβικές χώρες.
Δεδομένης της κρίσιμης εποχής για την οικονομία, θα πρέπει αυτοί που αποδεδειγμένα φοροδιαφεύγουν να οδηγούνται άμεσα σε δίκη παρακάμπτοντας την χρονοβόρα διαδικασία που σήμερα απαιτείται και να επιβάλονται άμεσα τα απαραίτητα πρόστιμα και οι νομικές επιπτώσεις. Δυστυχώς, επειδή κατα το παρελθόν πολλά μέτρα έχουν εξαγγελθεί για την μείωση της φοροδιαφυγής χωρίς να έχουν εφαρμοστεί στην πράξη, όλοι έχουν αναπτύξει ανοσία σε κάθε εξαγγελία, όσο σκληρή και αν ακούγεται. Για τον λόγο αυτό, δυστυχώς θα πρέπει να δημοσιοποιέιται κάθε περίπτωση φοροδιαφυγής, για να λειτουργεί ως παράδειγμα αποφυγής και ως αντικίνητρο σε κάθε πολίτη που σκέφτεται να φοροδιαφύγει.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ =ΣΟΣ=ΣΟΣ=ΣΟΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ
ΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ ΠΟΥ ΣΠΕΡΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΣΤΑΜΑΤΕΙΣΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ
ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΜΟ
ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΟΒΑΡΟ ΣΕ =3= ΜΗΝΕΣ
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΥΦΕΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ
ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΡΟΕΠΙΔΡΟΜΗ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΗΝ ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΝ
ΟΣΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ
ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΕΖΟΥΝ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑΦΑΓΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΑΡΠΑΞΑΝ ΠΕΝΤΑΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ
ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΟΥΣ….ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΟΥΣ
ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΟΛΑ
=5=ΦΟΡΕΣ ΕΠΑΝΩ …. ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΜΕ ΚΟΝΤΡΑ ΤΟΚΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΦΑΜΕ
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΤΡΟΧΙΑ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΜΕΤΡΑ
ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΔΡΑΚΟΥΛΙΑΡΙΚΟ ΥΦΟΣ … ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΝΥΝ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ
ΑΘΩΩΝ ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΠΡΙΝ ΟΥΤΕ ΗΞΕΡΑΝ ΚΛΠ ΚΛΠ
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ=ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ=ΜΑΡΤΙΟ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΟΙ
ΟΙ ΤΖΙΡΟΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΟΡΟΥΣ
ΕΣΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΤΕ ΕΠΑΝΩ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΥΦΕΣΗ?
ΟΛΟΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΑ ΥΛΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΚΛΠΚΛΠ
ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ
ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΕΤΕ?? ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΙΚΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ?
ΕΧΕΤΕ ΒΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΡΑΔΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ …ΜΑΔΗΣΕΤΕ
ΜΟΝΟ Ο ΟΜΠΑΜΑ ΕΧΕΙ…
ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΚΑΘΕ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ
Ο ΚΑΘΕ ΚΟΠΡΙΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ….
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ…
ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΜΙΣΘΟΥΣ ΙΚΑ ΚΛΠ ΤΑ =ΚΑΚΑ= ΑΦΕΝΤΙΚΑ
ΚΑΙ ΟΙ …ΚΑΡΧΑΡΙΕΣ
ΚΑΙ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΙ
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΦΟΥ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΚΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΟΙ ΜΙΣΘΩΤΟΙ
ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΦΟΡΟ ΟΙ= ΑΚΑΚΟΙ= ΑΔΟΛΟΙ =ΜΙΣΘΩΤΟΙ….ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ
ΟΙ ΠΟΙΟ… ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ…
ΟΙ ΔΕ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΟΥΝ
ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΥΠΗΘΟΥΝ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΑΝ
35 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ 400Ε ΔΕΝ
ΤΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΔΙΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΜΕΤΑ ..ΤΟ ΚΛΕΨΙΜΟ
ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ
ΤΩΝ ΕΓΓΥΗΜΕΝΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ
ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ =ΛΙΓΑ ηΠΟΛΛΑ ΟΙ ΚΑΡΧΑΡΙΕΣ ΠΑΝΤΟΣ
ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΨΩΜΙ
ΑΝ ΔΕΝ ΔΩΣΟΥΝ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΑ ΚΑΚΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ
ΝΑ ΤΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΤΕ ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΕΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΤΑΡΑΔΕΣ
ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ …ΝΑ ΚΛΑΙΝΕ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΤΟΥΣ ΜΟΙΡΑ??
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΕ ΕΠΕΝΔΥΣΗ
ΠΡΕΠΕΙ Ο ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ ΝΑ..ΚΕΡΔΙΖΕΙ
ΑΛΛΙΩΣ
ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟ…ΒΙΟΛΙ ΣΑΣ ΔΩΣΤΟΥ ΔΑΝΕΙΚΑ
ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΟΝ…ΟΑΕΔ ΤΑ ΚΑΗΜΕΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 30%…..
======================================================================
ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ ΝΟΜΟ ΤΥΠΟΥ 1262 ΚΑΙ ΣΕΙΣ
ΝΑ ΑΝΟΙΧΤΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΕΣ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ
ΔΩΣΤΕ 50% ΣΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ=ΛΕΩ ΣΕ ΤΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΕ ΕΝΑ= ΣΕ ΤΡΙΣ ΔΟΣΕΙΣ 17% ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ
ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΝΕΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ
ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΝΕΑ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΒΑΡΚΟΥΛΑ ΩΣ ΨΑΡΑΣ
ΕΩΣ ΝΕΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ =ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΕ ΟΤΙ ΝΕΟ ΘΕΛΟΥΝ
ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ Η ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΕ ΔΥΟ
ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ
ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ =ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ = ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗΣ ΣΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΝΕΑ ΑΦΜ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΕΤΣΙ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΥΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΕΣ
ΑΠΟ …ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ ΠΑΠΟΥΔΕΣ ΚΛΠ ΚΛΠ
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΥΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΜΑΥΡΑ
ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΛΙΓΗ ΣΥΝΕΣΗ ΚΑΙ ΜΙΚΡΗ ΥΠΟΜΟΝΗ
ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΟΥΝ…. ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΠΛΟΥΤΟ
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΑΝ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ….ΑΓΟΡΕΣ ΤΑ ΛΕΥΤΑ ΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΝΑΡΘΟΥΝ ΩΣ ΚΑΤΑΧΤΗΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ….
ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΠΑΤΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ
ΑΛΛΟΙ… ΕΚΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΚΟΥΣΙΑ
ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΟΠΩΣ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΒΑΡΑΤΕ ΟΠΟΙΟΝ
ΒΡΕΙΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΕΙΣΤΕ ΑΘΩΕΣ…ΠΕΡΙΣΤΕΡΕΣ
ΒΑΛΤΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΛΟΧΙΑ ΜΕΣΑ…
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΙ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ..ΑΛΛΗΛΟΕΚΒΙΑΖΟΜΕΝΟΙ
ΖΗΤΗΣΤΕ ΕΣΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ
ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ
ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ
Στα πλαίσια της αναμόρφωσης του μισθολογίου των Δημοσίων Υπαλλήλων θα μπορούσαν να παρθούν τα δίκαια μέτρα, αντίστοιχα αυτών που ισχύουν σε άλλες χώρες της Ευρώπης. Δε μιλάω για στείρα και καθόλου παραγωγική αντιγραφή των μέτρων άλλων χωρών(βλ. Ιρλανδία), δεδομένου της εξ ολοκλήρου ιδιόμορφης κατάστασης στην Ελλάδα. Το ιρλανδικό μοντέλο πριν μερικά χρόνια παρουσιάζονταν ως πανάκεια και μοντέλο προς μίμηση του άκρατου καπιταλισμού και των ταχειών αποκρατικοποιήσεων κλπ. Αυτή η ξέφρενη ανάπτυξη οδήγησε στη ραγδαία αύξηση των μισθών στην Ιρλανδία, κάτι που δεν έγινε προφανώς στην Ελλάδα.
Ένα τέτοιο αντιπροσωπευτικό και λογικοφανές παράδειγμα ευρωπαϊκού μέτρου είναι η μη καταβολή των μισθών στους Εκπαιδευτικούς για όσο διάστημα αυτοί δε δουλεύουν στη διάρκεια του χρόνου(για την Ελλάδα αυτό το διάστημα είναι το δίμηνο του καλοκαιριού).Με αντίστοιχη ευνοϊκή μη περικοπή των υφιστάμενων επιδομάτων τους.
Η σημερινή αντίθετη κατάσταση είναι προκλητική για μεγάλη μερίδα χαμηλόμισθων του ιδιωτικού τομέα.
Δεν γνωρίζω αν αναφέρθηκε σε κάποιο προηγούμενο σχόλιο αλλά θα ήθελα να καταθέσω κι εγώ τον προβληματισμό μου σχετικά με τα ενοίκια. Γιατί να εκπίπτει μόνο ενα ελάχιστο ποσό (110 ευρώ νομίζω πως είναι) ενώ πληρώνουμε υπερπολλαπλάσια; Οικογενειακώς πληρώνουμε πάνω από 6000 ευρώ και αν ήθελα να σκεφτώ πονηρά θα πρότεινα στον ιδιοκτήτη να μου κάνει έκπτωση και να μου κόβει απόδειξη για το ένα τρίτο, πράγμα που γίνεται σε πάμπολλες περιπτώσεις, κι έτσι δεν δηλώνονται εισοδήματα των μεγαλοιδιοκτητών… Ας συμπεριληφθούν στις αποδείξεις για το αφορολόγητο.