Ποιους από τους ισχύοντες φόρους στα ακίνητα θεωρείτε άδικους ή αναποτελεσματικούς; Γενικότερα ποιες αλλαγές θα προτείνατε στο σύστημα φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας;
9) Ποιους από τους ισχύοντες φόρους στα ακίνητα θεωρείτε άδικους ή αναποτελεσματικούς; Γενικότερα ποιες αλλαγές θα προτείνατε στο σύστημα φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας;
Θεωρώ ότι οι φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας δεν έχει θέση σε μια πολιτισμένη κοινωνία γιατί στρέφεται κατά της ελευθέριας των πολιτών και κατά του δικαιώματος τις ιδιοκτησίας.
Η ακίνητη περιουσία από μόνη της δεν αποτελεί πηγή πλούτου για έναν άνθρωπο ή μια επιχείρηση. Το γεγονός ότι έχω ένα σπίτι στην ιδιοκτησία μου, δεν μου αποφέρει χρηματικά έσοδα παρά μόνο όταν τον εκμισθώνω σε κάποιον ή εκτελώ κάποια επιχειρηματική δραστηριότητα σε αυτό(πράξεις που και οι δύο φορολογούνται ανεξάρτητα). Εδώ στηρίζεται το παράλογο του φόρου αυτού αφού το κράτος ζητά χρήματα(φόρος) ενώ δεν υπάρχει κάτι που να διασφαλίζει ότι ο ιδιοκτήτης του ακινήτου έχει τα χρήματα αυτά.
Συνέπεια αυτού είναι, ο ιδιοκτήτης της περιουσίας να εξαναγκάζεται(καταπάτηση της ελευθερίας) σε κάποια ενέργεια για την εκμετάλλευση της περιουσίας και την ανεύρεση χρημάτων για την αποπληρωμή των φόρων. Δηλαδή η ιδιοκτησία και μόνο ενός ακινήτου αποτελεί «μαύρη τρύπα» για τον προϋπολογισμό του ιδιοκτήτη(καταπάτηση του δικαιώματος της ιδιοκτησίας).
Παράλληλα η όλη διαδικασία της διαχείρισης ενός ακινήτου κάτω από την πίεση ενός φορολογικού νόμου είναι τις περισσότερες φορές, μια διαδικασία ψυχοφθόρα που υποβαθμίζει την ποιότητα ζωής και καταναλώνει χρόνο από την ζωή των πολιτών. Αυτό είναι σίγουρα κάτι που λειτουργεί ανασταλτικά στην απόφαση απόκτησης ακίνητης περιουσίας.
Γενικά πιστεύω ότι η πιο δίκαιη μορφή φορολόγησης των ακινήτων είναι η φορολόγηση αποκλειστικά των διαδικασιών αγοράς και πώλησης τους (όχι την μεταβίβαση ούτε την κληροδότηση), αφού ο φόρος μπορεί να θεωρηθεί μέρος του τιμήματος αγοράς του ακινήτου και δίνει στον ιδιοκτήτη την ελευθερία να διαχειριστεί το ακίνητο κατά το δοκούν.
θεωρώ ότι είναι αδικία ένας άνθρωπος να ξανααγοράζει την περιουσία του ειδικά όταν χάνεται απροσδόκητα καποιος δικός του. Ο φόρος κληρονομιάς αν είναι από γονείς πρεπει να μειωθεί έως τα 500.000 Ευρω.
Αν η κηρονομιά προέρχεται από τρίτους τότε ας αυξηθεί. Η γονική παροχή πρέπει και αυτή να μειωθεί έως τα 500.000 Ευρώ. Ο φόρος μεγάλης ακίνητης περιουσίας (ακίνητα άνω των 500.000 ευρώ) είναι σωστή σκέψη και πρέπει να εφαρμοστεί για όλα ανεξάρτητα τα ακίνητα με πολλές κλίμακες φορολόγισης ανάλογα πάντα με την αξία κάθε ακινήτου. Η αξία κάθε ακινήτου πρέπει να υπολογίζεται με σωστά και πιο αντικειμενικά κριτήρια. (π.χ. περιοχή που βρίσκεται το ακίνητο,η εμπορική του αξία, αν κάποιο οικόπεδο είναι άρτιο και οικοδομήσιμο ή όχι, κτλ.)
το μονο που εχει απομεινει πλεον μετα απο τοσους φορους(κρατικους-δημοτικους,κ,α) για τα ακινητα ειναι να σας τα κανουμε δωρεα μηπως και ησυχασουμε επιτελους……( αν θυμαμαι καλα πρεπει να υπαρχουν 48 διαφορετικοι φοροι επι των ακινητων)…νισαφι
Οι φόροι στα ακίνητα είναι άδικοι και αποτρέπουν τους πολίτες να επενδύσουν στην κυριώτερη πηγή ανάπτυξης της χώρας μας. Να καταργηθεί ο ΦΑΥ και ο φόρος συναλλαγής, επίσης η υποχρεωτική παρουσία δικηγόρου κατά τις μεταβιβάσεις να γίνει προαιρετική. Ο γονέας που μεταβιβάζει ένα ακίνητο στο παιδί του γιατί πρέπει να το κάνει παρουσία δικηγόρου και μάλιστα με προκαθορισμένη αμοιβή;
ΕΓΩ ΘΑ ΠΩ ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ.ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ 27 ΧΡΟΝΩΝ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ.ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΜΙΑ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 75% ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΕΜΕΝΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟΥ(ΕΓΩ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ 3ΑΡΙ Π.Χ ΜΕ 160.ΟΟΟ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΑ 100.000 ΤΑ ΑΛΛΑ 60.000 ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΡΩ ΕΓΩ?)ΑΣΕ ΔΕ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 4.000ΧΙΛ ΓΙΑ ΕΞΟΔΑ ΔΑΝΕΙΟΥ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΙΜΑΙ ΤΩΝ 35ε ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ.ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΣΟΥΣ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΝΑ ΦΡΕΝΩ ΜΙΑ ΑΞΙΑ ΜΗΝ ΠΟΥΛΑΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΣΟ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΕΙ(ΧΤΙΖΕΙ ΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΙΑ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ ΜΕ 7 ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΜΕ 3 ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ 4 ΚΑΘΑΡΟ ΚΕΡΔΟΣ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΙΔΙΑ ΜΕ ΕΜΕΝΑ(ΤΙ ΚΑΛΟ!!!!!!))ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΦΟΡΟΥΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ.ΑΜΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΦΑΚΕΛΟΥ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΤΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ?ΑΣΕ ΔΕ ΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΛΕΜΟ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΟΙ ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.ΔΩΣΤΕ ΒΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΚΑΣΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ.ΔΩΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 100% ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΥΠΕΡΟΓΚΑ ΠΟΣΑ ΓΙΑ ΕΞΟΔΑ ΔΑΝΕΙΟΥ(ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ) ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΕΙ ΡΕΥΣΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΤΟΣΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΠΟΥ ΠΑΝΕ.ΑΜΑΝ ΛΕΓΑΜΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η Ν.Δ ΜΗΝ ΠΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ Π.Α.Σ.Ο.Κ .ΦΤΙΑΧΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΩΝ ΤΟ ΤΟΠΟ ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.
ΜΕ ΦΙΛΙΚΟΥΣ ΧΕΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ.
είμαι ένας φορολογούμενος που πραγματικά πιστεύω ότι όχι μόνο δεν φοροδιαφεύγω αλλά πληρώνω και παραπάνω από ότι μου αναλογεί. Αισθάνομαι όμως πολύ περίεργα όταν βλέπω ότι όχι μόνο δεν πληρώνουν τίποτε για το δημόσιο ορισμένοι επιτήδειοι οι οποίοι ορισμένες φορές κατηγορούνται κι ως καταχραστές δημοσίου χρηματοςαλα παρουσιάζονται κι ως τιμητες.Μηπως θα έπρεπε κάποτε να ελεγχθεί η περιουσία τους για να δούμε αν δικαιολογείται από τα έσοδα τους.Καιρος δεν είναι να γίνει κάτι έντιμο σε αυτό τον τόπο.Τότε πιστεύω ότι οι Έλληνες φιλότιμος λαός καθώς είναι συμβάλουν με όλες τους της δυνάμεις να βγει ο τόπος από το οικονομικό αδιέξοδο που τον έχουν φέρει οι διοικούντες αυτό τον τόπο επί δεκαετίες ς τωρα.Μηπως επί τη ευκαιρία θα έπρεπε να ελεγχθούν και οι ίδιοι και να συμβάλουν αναλόγως
Κατά καιρούς έχουν δημοσιευθεί κατάλογοι με διάφορους φόρους επί της ακίνητης περιουσίας. Άλλοι από αυτούς επιβάλλονται επί της ίδιας της αξίας της ακίνητης περιουσίας (ΕΤΑΚ και προηγουμένως ΦΜΑΠ/ΦΑΠ, το ΤΑΠ που εισπράττεται από τους Δήμους) ,άλλοι στο εισόδημα που προκύπτει από αυτήν (συμπληρωματικός φόρος και τέλη χαρτοσήμου στα ενοίκια), άλλοι σε διάφορες συναλλαγές (φόρος μεταβίσης ή ΦΠΑ στην αγορά, φόρος κληρονομίας, δωρεάς και γονικής παροχή)και τέλος για άλλες επιβαρύνσεις η ακίνητη περιουσία αποτελεί το κριτήριο υπολογισμού της επιβάρυνσης (πχ τα διάφορα τέλη υπέρ Δήμων που υπολογίζονται με βάση το εμβαδόν όπως τα τέλη καθαριότητας και φωτισμού, δημοτικός φόρος κλπ). Η ύπαρξη όλων αυτων των ποκιλλων φόρων έχει κατακριθεί, αλλά προς το παρόν δεν φαίνεται εφικτή η άμεση ενοποίησή τους ή η κατάργησή τους. Με τον Ν. 3427/2005 επιβλήθηκε ΦΠΑ στις νέες οικοδομές, διατηρήθηκε ο φόρος μεταβίβασης για τις παλαιές οικοδομές και τα οικόπεδα και θεσπίσθηκε το τέλος συναλλαγής ακινήτων και ο φόρος αυτομάτου υπερτιμήματος ως αντιστάθμισμα του φόρου μεταβίβασης σε επόμενες μεταβιβάσεις του ίδιου ακινήτου. Το σύστημα που ισχύει καταλήγει να είναι πολύπλοκο. Τελικά το κάθε ακίνητο κατά την μεταβίβαση του υπόκειται σε διαφορετικό φόρο. Επίσης ο φόρος αυτομάτου υπερτιμήματος επιβλήθηκε στο παραλθόν δύο φορές και καταργήθηκε ως αναποτελεσματικός. Η επιβολή του εξαρτάται από το αν αποφασίσει το Κράτος να φορολογήσει το κέρδος ιδιωτών που προκύπτει από την συμπτωματική πώληση ακινήτου. Για την κατ’ επάγγελμα αγοραπωλησία ακινήτων και για το κέρδος που αποκτούν εταιρείες από την πώληση ακινήτων δεν γεννάται ζήτημα , αφού το κέρδος αυτό υπόκειται σε φόρο εισοδήματος με βάση τις γενικές διατάξεις του Ν. 2238/94. Θα πρέπει να διατηρηθεί ο ΦΠΑ στις νέες οικοδομές με άδεια οικοδομής μετά την 1/1/2006 όπως ισχύει. Να καταργηθεί ο φόρος αυτομάτου υπερτιμήματος που δεν φαίνεται να αποδίδει. Να καταργηθεί ο φόρος μεταβίβασης ακινήτων σε όσες περιπτώσεις έχει διατηρηθεί γιατί προβλέπει πλήθος περιπτώσεων διαφοροπίησης συντελεστών και απαλλαγών. Να επεκταθεί η επιβολή του Τέλους Συναλλαγής Ακινήτων στις συναλλαγές-πωλήσεις ακινήτων στις οποίες σήμερα επιβάλλεταιφόρος μεταβίβασης, αλλά να αυξηθεί ο συντελεστής σε επίπεδο μεταξύ του ισχύοντος σήμερα 1% και του 11% που είναι ο βασικός συντελεστής του φόρου μεταβίβασης ακινήτων. Ο συντελεστής αυτός θα μπορούσε να είναι πχ 5-6%. Να διατηρηθεί το ΕΤΑΚ στην σημερινή του μορφή, αλλά για το τμήμα αξίας της ακίνητης περιουσίας του κάθε φορολογουμένου που υπερβαίνει πχ τις 500.000 ευρώ να ισχύσουν αυξημένοι συντελεστές με προοδευτική κλίμακα.
Είμαι εκπρόσωπος εργαζομένων στον ΟΑΣΘ.Θεωρώ αδικο ενοικιαστής κατοικίας να πληρώνει φόρο ακίνητης περιουσίας μέσω τιμολογίων ΔΕΗ
Πρέπει να ληφθεί υπόξη η περιοχή του ακινήτου, η αντικειμενική αξία του, η παλαιότητα, η οικογενειακή κατάσταση του κατόχου ακινήτου (το ίδιο θα φορολογηθεί κάποιος άγαμος για την κατοχή ακινήτου, με κάποιον που έχει 3 παιδιά;). Είναι άδικο να φορολογείται άγρια η γονική παροχή ακινήτου, όταν το ακίνητο φορολογείται και στον γονέα και στο παιδί. Ένας γονέας με 3 σπίτια και 3 παιδιά πρέπει να εξοντωθεί οικονομικά με 3 γονικές παροχές.
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΣΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΙ. ΑΙΤΙΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΟ ΚΑΤΩΘΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
ΕΧΟΥΜΕ 2 ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 200.000 ΕΥΡΩ. Ο ΠΡΩΤΟΣ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΚΑΠΟΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ 10% ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ,ΜΕΣΩ ΑΥΤΟΤΕΛΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ. Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΔΟΜΗ ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΔΥΟΡΟΦΟ ΑΚΙΝΗΤΟ. ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Α)ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΟΣΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ,Β)ΘΑ ΚΙΝΗΘΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ Φ.Π.Α.,Γ)ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΙΚΟΔΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΑ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ. ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΘΑ ΕΙΒΑΡΥΝΘΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΦΟΡΟΥΣ,ΟΠΩΣ Ε.Τ.ΑΚ.,Τ.Α.Π. κ.α.
ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 2 ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ? ΜΑΛΛΟΝ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ. ΚΑΙ Η ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΤΟΥ? ΦΟΡΟΙ-ΦΟΡΟΙ-ΦΟΡΟΙ. ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΔΟΜΗ?
ΑΣ ΜΗ ΛΗΣΜΟΝΟΥΜΕ ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΤΙ: 1) ΟΙ ΑΤΜΟΜΗΧΑΝΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΔΟΜΗ,2)ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΤΡΕΧΟΝ ΕΤΟΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΩΘΕΙ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΩΣ 50% ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΒΟ ΤΟ ΚΛΙΜΑ (ΚΡΙΣΗ) ΤΟ ΤΡΩΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ (ΦΟΡΟΙ).
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ Ε.Τ.ΑΚ.,ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΦΟΡΟΣ ΠΟΥ ΕΠΛΗΞΕ ΚΑΙΡΙΑ ΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ.
Οπωσδήποτε η πανσπερμία φόρων επί του ακινήτου πρέπει να αναδιοργανωθεί. Η πρώτη κατοικία πρέπει να φορολογηθεί κανονικά και με ΦΠΑ. Πρέπει επίσης, ηφορολόγηση αυθαιρέτου να είναι τόσο υψηλή που στην ουσία να απαγορευεται δια αυτού του τρόπου η ανέγερσή του. Διότι, κατεδάφιση τους δυστυχώς δεν βλέπω …
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΚΙΝΗΤΑ. ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΣΟΒΙΕΤΙΚΩΝ ΚΑΘΕΣΤΩΝ. ΕΠΕΙΔΗ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΣΟΥ ΑΦΗΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝ ΑΥΤΑ ΣΟΥ ΑΠΟΔΗΔΟΥΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΕΝΑ ΚΟΜΑΤΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ? ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΑΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ Η ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΔΗΛΑΔΗ? ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΣ ΕΝΑΝ ΜΕΣΑΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΕΝΩ ΑΦΗΝΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΜΕ ΤΙΣ OFFSHORE ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΣΤΟΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΑΠΟΚΡΥΨΕΙ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ
αδικος είναι ο ΕΤΑΚ και οποιοσδήποτε φόρος επιβάλεται στην ακίνητη περιουσία, να θέσω ενα ερώτημα, έχει κάποιος ενα ακίνητο , απο το οποίο για 1, 2,3, χρόνια δεν έχει κανένα εισόδημα, π.χ. οικόπεδο, κτίριο κενό, δεν είναι άδικο να πληρώσει φόρο; δηλαδή τι πρέπει να κάνει να το πουλήσει;; αν φυσικά έχει εισόδημα να φορολογηθεί με την κλίμακα φορολογίας εισοδήματος,και μην ξεχνάμε ο πατέρας της σύγχρονης δημοσίας οικονομικής adolf wagner έλεγε σκοπός των φόρων δεν είναι μόνο η άντληση εσόδων για την χρηματοδότηση των δημοσίων δαπανών,αλλά η απάμβλυνση των οικονομικών ανισοτήτων μεταξύ των πολιτών
ευχαριστώ
αδικος κρινεται ο ΦΑΥ μεταξυ τιμης κτισης και τιμης πωλησης
Θεωρώ τη μεγαλύτερη αδικία που υπάρχει, τη φορολόγηση των ακινήτων , μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ, με τους δημοτικούς φόρους και τέλη. Είναι απαράδεκτο να δίνουμε φόρους , ανάλογα με τα τετραγωνικά μέτρα του ακινήτου στον δήμο , χωρίς να μας προσφέρει καμία υπηρεσία!!!
Με τα δικά μας χρήματα κάνουν ρουσφετολογικές προσλήψεις στις υπηρεσίες τους και δεν παράγουν καμία υπηρεσία.
Είμαι οικονομολόγος και λογιστης φοροτεχνικός. Πιστεύω οτι χρειάζεται να καταργησεται το φόρο για τη μεταβίβαση ακινήτων. Να υπαρχει μόνο ΕΤΑΚ για τα ακίνητα με αξία μεγαλύτερη των 100.000 ευρω. Τ ΕΤΑΚ να είναι 1 ευρώ ανα τμ.
Όταν οι πολιτικοί,τα τσιράκια τους,τα τσιμπούρια τους και οι πέριξ αυτών λιγούρηδες σταματήσουν να κλέβουν τα χρήματα των ελλήνων φορολογουμένων τότε σαφώς θα ξεκινήσουν οι εκ’γενετής και επίκτητοι καχύποπτοι έλληνες να πληρώνουν τους φόρους τους και να μην φοροδιαφεύγουν.
Και για να μην παρεξηγηθώ,δεν είμαι αριστερός !
Οικονομολόγος είμαι !
……και σκέφτομαι συνέχεια :
Δεν ελέγχεται σωστά και αποτελεσματικά το οικονομικό κύκλωμα στην ελλάδα επειδή απλά δεν υπάρχει η βούληση ή επειδή απλά βολεύει αυτή η κατάσταση αυτούς οι οποίοι κλέβουν ασύστολα τον ελληνικό λαό εδώ και δεκαετίες ;
Στην εποχή μας δεν υπάρχουν άδικοι ή αναποτελεσματικοί φόροι.
Υπάρχουν αντιθέτως αναποτελεσματική διαχείριση των χρημάτων των φορολογουμένων και αναποτελεσματική διοίκηση ,έλεγχος ,επιβεβαίωση και απόδοση των ήδη υπαρχόντων φόρων τους οποίους οι επιχειρηματίες δεν πληρώνουν για διάφορους λόγους μεταξύ των οποίων και οι «φιλίες» με συγκεκριμένα πολιτικά,κομματικά ή άλλα συμφέροντα σε επίπεδο ΔΟΥ ή σε άλλο επίπεδο.
Η φοροδιαφυγή που γίνεται από συγκεκριμένες επαγγελματικές ομάδες κυρίως κλειστών επαγγελμάτων τα οποία όταν θα ανοίξουν (που πρέπει να γίνει άμεσα) θα είναι δύσκολο να φοροδιαφύγουν,ο έλεγχος στη πηγή ,δηλαδή όταν πάει κάποιος να καταθέσει 20000 ευρώ στη τράπεζα να ελεγχεί άμεσα γιατί,πως,που και πότε τα βρήκε αυτά τα χρήματα.
Όταν οι οικονομικοί μετανάστες αιμοραγούν αυτή τη χώρα και το 90% των νόμιμων ή μη νόμιμων αμοιβών τους φεύγει μέσω των τραπεζών στην Αλβανία και σε άλλες χώρες μπορεί εκεί να παρέμβει το κράτος και να ελέγχει που τα βρήκαν,πως τα βρήκαν και με πιο τρόπο ,αν κάνουν ή όχι φορολογική δήλωση και πόσο , αλλά δυστυχώς οι επιταγές που πληρώνουμε σαν κράτος έρχονται από το εξωτερικό και εμείς απλά εκτελούμε εντολές άνωθεν στα πλαίσια της αντιρατσιστικής προπαγάνδας και όλων εκείνων των κατευθυνόμενων αμπελοσοφιών που κατά καιρούς ακούμε προσπαθώντας να μας πείσουν ότι την ίδια στιγμή που ξεσκιζόμαστε όλοι να πληρώσουμε τους φόρους μας ,οι οικονομικοί μετανάστες μπορούν να κάνουν ότι γουστάρουν σε αυτή τη χώρα που έχει γίνει έρμαιο της δράσης όλων των μυστικών υπηρεσιών ξένων χωρών κατευθύνοντας τους σε πολύ σοβαρά και δύσκολα μονοπάτια για τα οποία εμείς οι έλληνες πολίτες θα πρέπει να επαγρυπνούμε.
Τα οικονομικά της χώρας μας θα γίνουν σαφώς καλύτερα ,η κυβέρνηση θα επιτύχει τους στόχους της αλλά ο κίνδυνος κοινωνικών αναταραχών περισσότερο και όχι της οικονομικής κρίσης(ξένης ή εγχώριας) με τρομάζει και θα πρέπει να θέσει σε εντελώς άλλη βάση το κράτος με κύρια την κυβέρνηση αλλά και τα κόμματα της αντιπολιτεύσεως το πρόβλημα.
Αντίστροφα: να εισαχθούν *φοροαπαλλαγές* για όσους αγοράζουν ακίνητη περιουσία! Για να κινηθεί και η οικοδομή που είναι «νεκρή» αυτήν την εποχή.
Για να κινηθεί η οικοδομική δραστηριότητα, σε άλλες χώρες, εισήγαγαν πρόσφατα *Έκπτωση Φόρου για όσους Αγοράζουν Κατοικία Πρώτη Φορά* (First-Τime Home Buyers Tax Credit). Για να τους διευκολύνει το κράτος με τα έξοδα δικηγόρου, μηχανικού, συμβολαιογράφου, κ.λπ., τους απαλλάσει κατά ποσό αντίστοιχο των €3.300 Ευρώ, που αντιστοχεί σε μέχρι και περίπου €500 με το εκεί φορολογικό σύστημα
( http://www.actionplan.gc.ca/initiatives/eng/index.asp?initiativeId=40 – Καναδάς).
Γιατί να μην εισαχθεί και εδώ μια τέτοια έκπτωση φόρου, ώστε *να κινηθεί η οικονομία*;
Να μπουν φόροι στα ακίνητα. Όλοι οι φόροι στα ακίνητα είναι κοινωνικά δίκαιοι. Τα ακίνητα είναι πάρκινγκ μαύρου χρήματος. Ας φορολογηθεί λοιπόν τώρα. Επίσης τα ακίνητα είναι αντιπαραγωγικές τριτοκοσμικές ψευτοεπενδύσεις. Αυτά περί οικοδομής κτλ είναι μύθοι. Στα ακίνητα πάει μαύρο χρήμα και εκεί μοιράζεται πάλι σε μαύρα μεροκάματα και αμοιβές!
Θεωρώ καθαρά άδικο και αντιπαραγωγικό τον φόρο κληρονομιάς, για τους εξής λόγους:
α) Συνδέεται με το θλιβερό γεγονός της απώλειας (προσφιλούς) συγγενικού προσώπου. Έχω ακόμη έντονες αναμνήσεις εκφράσεων απόγνωσης όπως «Να δούμε τώρα τι θα μας ζητήσει η εφορία!»
β) Ωθεί στην έμμεση ρευστοποίηση και λιγότερο επιβαρυνόμενη από φόρους αφανή μεταβίβαση της περιουσίας (ιδίως) σε κατιόντες.
γ) Κατόπιν αλληλουχίας τεσσάρων κληρονόμων η περιουσία έχει μεταβιβαστεί πρακτικώς στο Δημόσιο.
δ) Ισοδυναμεί με «διπλή φορολογία» του ακινήτου λόγω συνύπαρξης με φόρους κατοχής ακίνητης περιουσίας.
ε) Αντιστοιχεί σε ατελές πρότυπο κοινωνικής ηθικής, επειδή μυθοποιεί την αξία της ακίνητης περιουσίας και ενεργεί ως κίνητρο και δικαιολογία ξεκοκκαλίσματος επιδιώξεων μιας ολόκληρης ζωής από άσωτους κληρονόμους.
Ο φόρος μεγάλης ακίνητης περιουσίας υπήρξε άδικος. Επί δέκα χρόνια και κυβερνήσεις δύο κομμάτων (1997-2007), κάποιοι νομοταγείς ιδιοκτήτες αποφάσιζαν μόνοι τους άν η περιουσία τους εμπίπτει στα όρια που όριζε ο νόμος (αρχικά 66.000.000 δρχ.το άτομο) και έκαναν οικοιοθελώς δήλωση (η εφορία δεν έστελνε δηλώσεις όπως με το φόρο εισοδήματος). Αποτέλεσμα 1. Ακούστηκε ότι μόνο 60.000 δήλωσαν και ως βλάκες πλήρωναν επί δέκα χρόνια, 2. Προφανώς οι φοροφυγάδες την έχουν γλυτώσει αφού σε αυτούς που δήλωναν και πλήρωναν έρχονται τώρα στο σπίτι Χριστουγεννιάτικα εφοριακοί και ζητούν εντός δέκα ημερών την «περαίωση της φορολογίας των δέκα χρόνων» με καταβολή 10% επί πλέον (νόμος Ν. Δημοκρατίας, Μάιος 2009), 3. Οι ίδιοι νομοταγείς πολίτες πλήρωσαν και πληρώνουν δύο έκτακτες εισφορές σε δύο κυβερνήσεις διότι ως νομίμως «κατέχοντες» υπόκεινται σε «επίδομα κοινωνικής ευθύνης», όταν οι πολιτικοί που απέτυχαν δεν πληρώνουν ανάλογο «επίδομα πολιτικής ευθύνης» αλλά δήθεν «τιμωρήθηκαν από τον λαό» και είτε ξεκουράζονται χορτάτοι στο σπίτι τους είτε «πήραν το μύνημα και στέκονται πάλι στα πόδια τους».
Το ΕΤΑΚ δεν πρέπει να καταργηθεί γιατί εμποδίζει τη φοροδιαφυγή. Ο καθένας πληρώνει έτσι και αλλιώς ποσό φόρου αντίστοιχο με την αντικειμενική αξία του ακινήτου/ων που έχει και δεν πρέπει να μπούν συντελεστές γιατί αυτό θα φέρει μεγάλη αναστάτωση στην οικοδομική δραστηριότητα.
Δεν μπορεί να οριστεί ποιά είναι η μεγάλη ακίνητη περιουσία αφού το κράτος παίζει με τις αντικειμενικές αξίες χρόνια τώρα καταργώντας στην πράξη τη μεγάλη μεταρύθμιση που εισήγαγε ο Τσοβόλας ορίζοντας την αντικειμενική αξία ως χαμηλότερη πάντα της εμπορικής η οποία δεν υπάρχει παρά μόνο άν και όταν πραγματοποιηθεί μία συναλλαγή.
Με την σημερινή τάση να φορτωθούν όλοι οι φόροι στα ακίνητα υπάρχει κίνδυνος για μεγάλη αύξηση στους προβληματικούς δανειολήπτες με την προσθήκη ανθρώπων που με τα μέχρι τώρα φορολογικά δεδομένα είχαν κάνει σωστά τον προγραμματισμό τους. Γιατί να τιμωρηθούν για κάτι που δεν φταίνε – την κακή διαχείριση του εισπρακτικού κράτους – και κυρίως για την αφέλειά τους να δηλώνουν – άρα να είναι γνωστοί ως «κατέχοντες»; Προτείνω η μέχρι τώρα απαλλαγή του φόρου για τα στεγαστικά δάνεια πρώτης κατοικίας να επεκταθεί σε όλα τα ακίνητα που αγοράζονται η επισκευάζονται με στεγαστικά δάνεια και όχι μόνο για την πρώτη κατοικία. ‘Ετσι και η οικοδομική δραστηριότητα θα συνεχιστεί και η φορολογητέα (μέσω ΕΤΑΚ και φόρου εισοδήματος) ύλη για το κράτος θα συντηρηθεί και αυξηθεί.
Η προτασή μου ειναι η παρακάτω:
1)καταβολή φόρου για κάθε ακίνητο αφου αφαιρεθει το ποσό της υποθήκης η της προσημίωσης που απομένει μέχρι να εξοφληθεί το δάνειο αγορα΄ς του γιατι στις περισσότερες περιπτώσεις ιδιοκτήτης πραγματικός ειναι πιστώτρια Τράπεζα κατά ποσοστο μεγαλύτερο του 50% αλλά ολες οι υποχρεώσεις βαρύνουν τον (προσωρινό δυστυχώς πολλές φορες κάτοχο).
2)Η πρώτη κατοικία θα πρέπει να είναι αφορολόγητη τουλαχιστον εως 200 τετραγωνικά μέτρα και αξία έως 300.000 εύρω.
Είμαστε η μοναδική χώρα στόν κόσμο πού επί σειρά ετών ΦΟΡΟΛΟΓΕΙ ασταμάτητα τούς ιδιοκτήτες ακινήτων!
Στήν Αμερική όταν αγοράσεις ένα ακίνητο, πληρώνεις φόρο μιά φορά!
Στήν Ελλάδα….. κάθε χρόνο!
Τήν ΙΣΟΒΙΑ Κοινοβουλευτική Διαχειριστική καί Διοικητική Ανικανότητα, πάλι οι ιδιοκτήτες ακινήτων θά τήν πληρώσουν;
Έλεος πιά!
Ανήκω στην κατηγορία των ΑΜΕΑ. Εχω κάποια περιουσιακά στοιχεία που είναι αγροτεμάχια στην περιοχή που λεγεται Μηλίνα.Ειμαι άγαμή.Δεν γίνεται ο φόρος κληρονομίας για τον άγαμο ναα ανεβει πάνω απο τα 100000,που προβλέπεται για τον άγαμο.με την άνοδο τον αντικειμενικών αξιών είναι λίγο δύσκολο να τα πληρωσω.
Gnomonas ton apopseon mou: to kratos den prepei na epivalei emessos tin polisi akiniton/metohon me tin epivoli forou idioktisias otan o idioktitis den ehei aparaititos ta metrita. Foros otan iparhei eisodima einai logikos.
1) Epivoli forou ti stigmi polisis akinitou periousias i metohon. I aksia tou akinitou einai gnosti kai den hriazetei o ipologismos «antikimenikis» aksias gia ton ipologismo you forou: apla forologitai to iperkerdos stin polisi.
2) I forologisi merismaton i eisodimatos enoikion. Etsi, emessos, forologeite KAI i idioktisia metohon KAI i idioktisia ekmetalefsimis akinitis periousias. (Kai den forologeite i idioktisia tis kirias katoikias, diladi idiokatikisi. Oute forologeite idioktisia diamerismatos oso menei ksenikiasto kai den paragei eisodeima.)
3) Ohi foros klironomias sta akinita kai tis metohes. Ean teteios foros telika epilvithei, i ipohreosi pliromis na mporei na anavaletai os otou to akinito/metohi poulithei apo ton klironomo (opote kai ean poulithei).
Foros epi tin idia tin idioktisia einai sa na leme: ean eheis ptihio, akoma kai an eisai anergos, plirose foro giati eheis tin dinatotita na parageis eisodima. E, ohi. Plirose meros tou eisodimatos sou, nai. Ohi foros epi to en-dinamei eisodima! Kai ean klironomiseis kala gonidia kai eisai eksipnos kai douleftaras epidei oi goneis sou se anathrepsan sosta kai plirosan frontistiria, plirose extra foro giati pali eheis ti dinatotita na parageis eisodima. E, ohi pali. Plirose meros tou eisodimatos sou otan to vgaleis, nai.
Telos, ean epivlithei foros akinitis periousias, tha ekserousa oti periousia tis opoias i ekmetallefi ginetai apo organismous kinis ofeleias. Gia paradeigma, ena diamerisma pou anti na to nikiasei o iditioktitis to dinei gia grafeio dorean stin UNICEF, e einai ntropi to kratos na vravevei teteia genaiodoreia me FAP epi tou akinitou. To forologiko plaisio mporei etsi na dosei kinitro na voithisoun i idioktites mi kerdoskopikous organizmous koinis ofeleias. Me alla logia, oi idioktites kai i Eklisia na hairontai isis diahirisis apo to kratos.
Θεωρώ και είναι άδικη η επιβολή ΕΤΑΚ ή οποιαδήποτε επιβολή φόρου για ακίνητο που δεν αποφέρει έσοδο.
Κληρονόμησα από τον πατέρα μου ένα ποσοστό από ένα κατάστημα στα ‘Λαδάδικα’ Θεσ/νίκης το οποίο είναι σε περιοχή που κρίθηκε διατηρητέα. Η περιοχή στην οποία υπάγεται δεν είναι αξιοποιήσιμη (η οδός Ολυμπίου Διαμαντή – πάνω από την οδό Τσιμισκή). Εδώ και πάρα πολλά χρόνια δεν μου αποφέρει κανένα έσοδο αφού έχει σχεδόν γκρεμιστεί. Πόσο δίκαιο είναι να επιβαρύνομαι με ΕΤΑΚ και μάλιστα προσαυξημένο ανάλογα με τις εκάστοτε ανατιμήσεις των αντικειμενικών αξιών;
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 1η ΚΑΤΟΙΚΙΑ ,Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ (ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ), ΓΙΑΤΙ ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΗΔΗ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ.
Η ακινητη περιουσια αποτελει την μεγαλυτερη φορολογητεα υλη – περιπου το 80% της συνολικης περιουσιας στην χωρα μας, γυρω στα 850 δις ευρω.
Απο τη φυση της, επιδεχεται προεισπραξη φορων για πολλα χρονια.
Αρκει το φορολογικο πλαισιο να ειναι απλο και σταθερο.
Για να ειναι απλο –
Φορολογια επι της αξιας του ακινητου, ΟΧΙ του ιδιοκτητη, αναλογα με αντικειμενικα κριτηρια οπως η θεση, παλαιοτητα κλπ τα οποια δεν θα αλλαζουν καθε χρονο, αλλα καθε 3-5 χρονια.
Αν ενας ιδιοκτητης προπληρωσει τους φορους του ακινητου, θα επηρεαζει θετικα την τιμη πωλησης του. Ο αγοραστης θα γνωριζει ακριβως τισ φορολογικες υποχρευσεις του ακινητου.
Η φορολογια επι της αξιας θα μπορουσε να ειναι ενας μονο συντελεστης, της ταξεως του 0,5-1%, δηλαδη τουλαχιστον 5 δις ευρω καθε χρονο.
Ολοι οι αλλοι φοροι επι ακινητων (ΦΜΑΠ, ΤΑΠ, ΕΤΑΚ, κλπ) θα καταργουνταν. Επισης οι φοροι μεταβιβασης θα μειωνονταν σε επιπεδο επισης 0,5-1%, ωστε να διευκολυνουν την «ρευστοτητα» στην αγορα ακινητων.
Η τοπικη αυτοδιοικηση θα μπορουσε να χρηματοδοτηθει εξ ολοκληρου με μονο το παραπανω φορο.
Οι offshore ιδιοκτητες θα ειχαν ακριβως την ιδια μεταχειριση οπως οι αλλοι ιδιοκτητες.
Για να ειναι σταθερο –
Να ειναι ΕΝΑΣ και μονο συντελεστης φορολογιας, π.χ. 0,5%.
Να υπαρχει ενα χαμηλο αφορολογητο οριο, ισο περιπου με την αξια μιας μικρης κατοικιας σε ενα τυπικο χωριο.
Να μην αλλαζει πριν απο 3 χρονια.
Να καταργηθουν ΟΛΟΙ οι αλλοι φοροι επι ακινητης περιουσιας.
Χαρης
28/12/09
ΘΕΩΡΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ(ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ)
ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ.ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ (ΚΑΤΟΙΚΙΑ 147 ΤΕΤΡ.ΜΕ ΥΠΟΓΕΙΟ 80 ΤΕΤΡ. )
ΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ
ΠΛΗΡΩΝΕΙ 1) 90 ΕΩΣ 100 ΕΥΡΩ ΤΟ ΔΙΜΗΝΟ
ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΔΕΗ ΓΙΑ ΦΟΡΟ ΑΚΙΝΙΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ.
2)ΠΕΡΙΠΟΥ 300 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ Ε1 ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ
3) ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΕΤΑΚ ΠΟΣΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ?
ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟ ΖΩΗΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΝΑ
ΣΠΙΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΝΑ
ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ?
ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ 15 ΗΜΕΡΕΣ.
ΚΑΠΟΤΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΥΜΝΟΥΣΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΕΒΛΕΠΕ ΣΑΝ ΣΥΝΑΛΑΓΜΑ.
ΤΩΡΑ?
ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΗΤΑΝ ΣΥΜΑΝΤΙΚΗ ?
Το σύστημα φορολόγησης, της ακίνητης περιουσίας, είναι στην κρίση της εκάστοτε Κυβέρνησης. Στην παρούσα όμως οικονομική πραγματικότητα πολλά ακίνητα είναι αρνητικής ή μηδενικής απόδοσης,και δύσκολα εκποιούμενα.Για το λόγο αυτό ο φορολογούμενος,για εκπλήρωση φορολογικής υποχρέωσης ακίνητης περιουσίας, για να μη προσφύγει σε τραπεζιτικό δανεισμό, και ενδεχόμενα χάσει την περιουσία του, να μπορεί να μεταβιβάσει στο Δημόσιο, ακίνητο του, στην αντικειμενική του αξία, έναντι φόρων ακίνητης περιουσίας. Πραγματικά θα βοηθούσε πολλούς φορολογούμενους.-
Οσον αφορά τη φορολόγηση ακινήτων πρέπει να διορθωθούν κάποιοι δείκτες αντικειμενικής αξίας π.χ. σ’αυτό που πληρώσαμε τελευταία την έκτακτη εισφορά για τα ακίνητα που κατέχουμε, παρατηρησα κάποια αντικειμενική αξία σ’ ενα ακίνητο που έχω και τη βρίσκω πολύ υψηλή, διότι μπορεί το συγκεκριμένο να βρίσκεται σέ τέτοια ζώνη και να δικαιολογείται η αξία, αλλά δεν υπάρχουν δείκτες παραγωνικού-δύσμορφου οικοπέδου, αλλά και όταν είναι εξ αδιαιρέτου με άλλους συγγενείς δεν μπορείς να το εκμεταλλευτείς για να σου αποφέρει εισόδημα , ούτε να το πουλήσεις. Αν αποφασιστεί μελλοντικά να πωληθεί θα πέσει πολύ η τιμή αγοράς λόγω της δυσμορφίας του οικοπέδου που έρχεται σε αντίθεση με την τρέχουσα αντικειμενική αξία.
Εχω μια οικογένια με 2 παιδιά 25 και 27 ετών. Πρόσφατα απολύθηκε το ένα . Εμείς απ’ τη μεριά μας βλεποντας το μέλλον της χώρας μας καθόλου ρόδινο, κοιτάμε να δουμε τι θα κάνουμε για να εξασφαλίσουμε όσο γίνεται τα παιδιά μας.
Εχουμε κάποιες οικονομίες γιατι είμαστα πολύ τυχεροί και είχαμε δουλειές, οπως δημόσιο και δεη και βρέξει χιονίσει είχαμε τη δουλειά μας και πληρωνόμαστε καλύτερα σε σχέση με τον ιδιωτικό τομέα.
Σκεφτήκαμε λοιπόν να επενδύσουμε τις οικονομίες σε κάποιο ακίνητο για να έχουν τα παιδιά κάποιο εισόδημα. Εδώ όμως βλέπουμε ότι δεν συμφέρει να βάλουμε τα λεφτά μας , γιατί τα ακίνητα έχουν μπει στο στόχαστρο και στους ήδη υπάρχοντες άδικους φόρους προστίθενται και άλλοι.
θεωρώ άδικο το πρόσθετο φόρο στα μισθώματα με 3% και χαρτόσημα ογα Τα έξοδα που επιφορτίζεται ο ενοικιαστής είναι τεράστια, όπως έξοδα συντήρησης, ζημιών, πολύ σύχνά ανύσπρακτα ενοίκια με σημαντικό επακόλουθο δικαστικά έξοδα για αγωγές, σύνταξη συμβολαίων . Πρόσφατα είχα ένα κατάστημα(επαγγελμ.μίσθωση) και είχα να λάβω ενοίκια για 13 μήνες, όμως στο τέλος του έτους ήμουν υποχρεωμένη να δηλώσω τα ανεισπρακτα ενοίκια ως εισπραχθέντα και συνεπώς να πληρώσω φόρο κλπ. εκτός αν είχα δικαστική απόφαση μπορούσα να απαλλαγώ από τη δήλωση των ανείσπρακτων ενοικίων. Μέχρι όμως να εκδικαστούν οι αποφάσεις όπως ξέρετε περνάει πολύς καιρός και πέραν του ότι έχασα τα 13 ενοίκια καλούμαι να πληρώσω και το αναλογούντα φόρο σαν να τα εισέπραξα. Εδώ πρέπει να γίνει μια ρύθμιση με κάποια υπεύθυνη δήλωση του ενοικιαστή ότι δεν εισέπραξε από τον ενοικιαστή αυτά τα ενοίκια και αναμένεται η δικαστική απόφαση.
Καποιος που δεν έχει σταθερή δουλειά (δημόσιο) και ζεί κατά κύριο λόγο από μισθώσεις ακινήτων θα πρέπει να απαλλάσσεται εξ ολοκλήρου για τα ποσά που πληρώνει για ιδιωτική ιατροφαρμακευτική ασφάλιση και για ιδιωτ.ασφάλιση γήρατος. Είναι πολύ άδικο έδω να επιφορτίζεται με τόσους φόρους σε διάφορα επίπεδα
Οποιοσδηποτε φορος κατοχης ακινητων ειναι αδικος.
Τα ακινητα εχουν αγοραστει με φορολογημενο εισοδημα ή έχουν κληρονομηθει απο γονείς που επίσης τα δημιούργησαν με φορολογημενο εισοδημα. Επισης πληρωθηκε φορος κληρονομιας ή γονικης παροχής.
Οταν προκυπτει εισοδημα ή αλλο ωφελος απο τα ακινητα αυτο φορολογείται αναλογα.
Η φορολογηση απλης κατοχης είναι παραλογη και βασιζεται στην αδυναμια των κατοχων να αντιδρασουν εύκολα – συνεπως ειναι όμηροι.
Η μονη αντιδραση ειναι η πωληση ή η αναστολή οικοδόμησης, λύση στην οποία προσωπικά κατέφυγα με αποτέλεσμα να χάσουν την δουλειά τους πάμπολοι εργάτες, το ΙΚΑ να χασει εισφορές, ή εφορία ΦΠΑ κλπ.
Ομως δεν ειναι δυνατον το κρατος να επιβαλει αδικους φορους χωρις να υπαρξει καποια αντιδραση. Το κοστος το πληρωσαν βεβαια οι εργατες που χασαν τα μεροκαματα, και λιγοτερο το κρατος που εχασε τις εισφορές.
Το κρατος αραγε ενδιαφερεται ή θα ωθησει τους ιδιοκτητες ακινητων σε αναλογες αντιδράσεις?
Επιτελους ενα οριο στο ποσο συμπιεζει το κρατος τους φορολογούμενους που απο τιμιότητα ή αντικειμενικους λόγους «φαίνονται» προς την Eφορία…
Καθορισμός μιας και μόνης φορολόγησης και διανομής αυτής σε όλους τους δικαιούχους (Δήμο, ΟΚΩ, ΕΤΑΚ κλπ) για να ξέρει ο πολίτης τι και που πληρώνει.
Λόγω της οικονομικής κρίσεως ακίνητα ανήκοντα εις ιδιότας ή Εταιρίας (Α.Ε. κλπ) παραμένουν κενά ελλείψει ενδιαφερομένων προς ενοικίασιν ή αγοράν αυτών. Εκ του λόγου τούτου οι ιδιοκτήται των ως άνω ακινήτων θα αντιμετωπίσουν ανυπέρβλητον πρόβλημα καταβολής του Φόρου Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας και θα πρέπει όπως εις τας περιπτώσεις αυτάς ληφθή ειδική μέριμνα κατά την τελικήν διαμόρφωσιν του Φορολογικού Νόμου.
Είναι άδικο να φορολογούνται ακίνητα που δεν παράγουν εισόδημα. Προτείνω να φορολογείται το εισόδημα από τα ακίνητα μόνο όταν υπάρχει, έστω και με υψηλότερο ποσοστό (νοίκι, διαφορά στην αξία μεταπώλησης όταν γίνει μεταβίβαση). Οι συνεχόμενη φορολόγηση είναι εξοντωτική και πλήττει περισσότερο τους οικονομικά αδύναμους. Επίσης, δεν έχει νόημα η αποκαλούμενη «εξίσωση αντικειμενικών και εμπορικών αξιών». Η εμπορική αξία είναι κάτι δυναμικό και προϊόν διαπραγμάτευσης. Αν οι αντικειμενικές αξίες τοποθετηθούν π.χ. στο μέσο όρο των πιθανών εμπορικών, προκαλείται στρέβλωση στην λειτουργία της διαπραγμάτευσης.
Η ΚΡΙΣΗ και η ΑΝΕΡΓΕΙΑ ΠΛΗΤΤΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΝΤΕΣ ΕΝΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΞΟΧΙΚΟ??
Α)Τι γίνεται με όσους ναι μεν έχουν ΔΥΟ ΑΚΙΝΗΤΑ παραπάνω, αλλά ειναι μισθωτοί ΜΕ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΧΑΜΗΛΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ή ακόμα και ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ, ΧΑΜΗΛΟΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ?
Β)Είναι γνωστό πως το ποσοστό των ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΕΡΓΩΝ, είναι πολυ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ απο αυτό που οι δείκτες της Επίσημης Πολιτείας για χρόνια ανακοίνωναν. ..
Αν λοιπον τα εισοδήματά τους είναι πραγματικά χαμηλά θα πρέπει να ξεπουλήσουν την περιουσία τους για να πληρώσουν τους φόρους?? Εξάλλου η κρίση και η ανέργεια δεν είναι προνόμιο μόνο όσων έχουν το πολύ μέχρι δύο ακίνητα. Ή μήπως έχω άδικο??
Εμένα προσωπικά μου φαίνεται μια παλαιοαρίστερη αντίληψη που ταυτίζει τους προνομιούχους με οσους εχουν πάνω απο δύο ακίνητα. Οι αληθινά ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΆΠΟΙΟΙ ΠΟΥ δουλεύουν στο Δήμόσιο, οι οποίοι συχνά προσλήφθηκαν με όχι και πολυ διαφανείς διεργασίες..
Ας πιάσει λοιπόν τα «golden-boys» του Δημοσίου που για χρόνια έχουν εξασφαλίσει εισόδημα και ΗΡΕΜΙΑ… και όχι όσους στερήθηκαν προκειμένου να έχουν αυτό που κοινώς ονομάζουμε «πισινή». Αλλά προφανώς θα έπρεπε να ειμασταν ολοι του βολεψίματος στο Δημόσιο.. Μόνο αυτοί μπορούν να σχεδιάζουν το μέλλον τους…
Εν ολίγοις δε φτάνει που κάποιοι -αποδεδειγένα – ήδη τα βγάζουν δύσκολα πέρα έρχεται και το κράτος να θεωρήσει πλούσιους όσους έχουν πάνω απο ΔΥΟ ΑΚΙΝΗΤΑ.. Και επαναλαμβάνω ειναι αριστερίστικη, παλιομοδίτικη, εμποτισμένη με πολλά συμπλέγματα, ενέργεια..
Ευχαριστώ για το ότι μου δίνετε τη δνατότητα να επικοινωνήσω κάποιες ιδέες μου
Αξιότιμε Υπουργέ, Στελέχη του Υπουργείου,
Αγαπητοί συμμετέχοντες στον διάλογο
Η δικαιοσύνη ενός φορολογικού συστήματος δεν εξαντλείτε στον τρόπο με τον οποίο συλλέγονται τα χρήματα. Εάν δεν υπήρχε το τεράστιο χρέος που απορροφάει, σε ετήσια βάση, μεγάλο μέρος των εσόδων θα έλεγα ότι περισσότερη σημασία έχει το πως κατανέμονται οι δαπάνες στην συνέχεια.
Φίλοι και σύντροφοι παρότι θα ήθελα άμεσα να αλλάξουν όλα ή καλύτερα να γυρίσουμε το χρόνο πίσω στο 2004 για να συνεχίσουμε, με τις σημερινές μας γνώσεις, από εκεί που σταματήσαμε
πιστεύω ότι το μείζον δεν είναι να νομοθετήσουμε στην παρούσα φάση αλλά να κυβερνήσουμε.
Είναι στην φύση μας, στην φύση των ανθρώπων να αποφεύγουμε την σκληρή δουλειά και να “κοσκινίζουμε πολύ πριν ζυμώσουμε”, τις περισσότερες φορές μάλιστα για να μην “ζυμώσουμε”.
Οι αλλαγές στο φορολογικό σύστημα δημιουργούν σύγχυση στους εισπρακτικούς μηχανισμούς με αποτέλεσμα να χάνεται πολύτιμος χρόνος.
Ας προχωρήσουμε, με μικρές αλλαγές, στην άμεση εφαρμογή των υφιστάμενων νόμων και ας “θεραπεύσουμε” με στοχευμένες παροχές προς εκείνους που αδικήθηκαν από τις όποιες αστοχίες.
Παραθέτω κάποιες προτάσεις για τα θέματα των ακινήτων στα οποία εξειδικεύομαι.
1.Δεν είναι απαραίτητη η κατάργηση του ΕΤΑΚ. Ας οριστεί μια κλιμάκωση των καταβολών όσο αυξάνεται η περιουσία κάποιου φορολογούμενου. Η φορολόγηση όλων των ακινήτων ακόμη και εκείνων που δεν αποφέρουν πρόσοδο αναγκάζει τους ιδιοκτήτες τους να τα βελτιώσουν, να τα αξιοποιήσουν ή να τα πουλήσουν. Με τον τρόπο αυτό αυξάνεται τόσο η απασχόληση όσο και η προσφορά ακινήτων πιέζοντας τις τιμές.
2.Είναι απαραίτητες κάποιες διορθωτικές κινήσεις στην εφαρμογή του ΦΠΑ στις πωλήσεις νεόδμητων ακινήτων οι οποίες δεν είναι δυνατό να αναπτυχθούν στην παρούσα επιστολή μου.
3.ΦΑΥ θα πρότεινα να εφαρμόζεται στην μεγαλύτερη διαφορά είτε των αντικειμενικών τιμών είτε εκείνη την των αναγραφόμενων στο συμβόλαιο τιμών για να μην χρησιμοποιείτε ως “πλυντήριο” μαύρου χρήματος. Επίσης να μην εφαρμόζεται όταν την πώληση κύριας οικογενειακής κατοικίας ακολουθεί αγορά κύριας κατοικίας για την ίδια οικογένεια.
4.ΦΜΑ Να μειωθεί στο μισό, και να αυξηθούν στο ύψος των πραγματικών τιμών οι Αντικειμενικές Αξίες.
5.Απαλλαγή πρώτης κατοικίας. Θα πρέπει να διευκολυνθεί κάθε οικογένεια τις οποίας δεν πληρούνται οι στεγαστικές ανάγκες από την υπάρχουσα ιδιόκτητη κατοικία της να αγοράσει νέα με απαλλαγής. Με την ισχύουσα νομοθεσία πρέπει πρώτα να πουλήσει την παλιά για να μπορέσει να απαλλαχθεί τον φόρο της καινούργιας και αυτό δημιουργεί προβλήματα. Ας δοθεί δωδεκάμηνη προθεσμία, από την αγορά της καινούργια, μέσα στην οποία θα πρέπει να έχει πουλήσει, η οικογένεια, την παλαιά για να της επιστραφεί ο φόρος που κατέβαλε ως απαλλαγεί 1ης κατοικίας για την καινούργια.
6.Ad hoc Μέτρα για την άμεση τόνωση της αγοράς. Απαλλαγή για πέντε χρόνια από φορολόγηση των εισοδημάτων που προέρχονται από μισθώματα για όσα ακίνητα αγοραστούν το 2010-2011 και μισθωθούν σε φυσικά πρόσωπα (οικογένειες και όχι επιχειρήσεις), εφόσον για την αγορά τους καταβληθεί ΦΠΑ-ΦΜΑ. Με τον τρόπο αυτό:
1.Θα κινηθεί η αγορά και θα προκύψουν άμεσα έσοδα στα κρατικά ταμεία
2.Θα αυξηθεί η προσφορά καλής ποιότητας κατοικιών προς μίσθωση στην λαϊκή κατανάλωση και θα πιεστούν οι τιμές των μισθωμάτων.
3.Θα περιοριστεί η ζημία των κατασκευαστών, που εντός πενταετίας από την έκδοση της Αδείας Κατασκευής, πρέπει να καταβάλουν των ΦΠΑ για όλα τα ακίνητα ακόμη και εκείνα που δεν πουλήθηκαν (αυτοπαράδωση).
Ευχαριστώ για την φιλοξενία, και πάντα στην διάθεσή σας
Με εκτίμηση,
Νίκος Μανομενίδης
Μέλος ΔΣ Ομοσπονδίας Μεσιτών
Μέλος ΔΣ Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης
Μέλος ΔΣ CEREAN
ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΟΣΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΖΩΝΗ Α’ ΑΡΧΑΙΛΟΓΙΚΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΑΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΤΑΚ, Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ(ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕ ΓΟΝΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ Η ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΕΣ) ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ 600000 ΕΥΡΩ!
Τα επαγγελματικά ακίνητα που δεν νοικιάζονται και δεν αποφέρουν εισόδημα δεν πρέπει να πληρώνουν φόρο μεγάλης ακίνητης περιουσίας
Πρέπει να επιδιωχθεί γενικώς η μείωση της επιβάρυνσης ακινήτων
1. Θεωρώ άδικους τους φόρους σε ακίνητα που, για οποιονδήποτε λόγο, δεν επιδέχονται αξιοποίηση ούτε μπορούν να πωληθούν.
2. Επίσης άδικος είναι ο φόρος ιδιοκατοίκησης. Αν οι κατοικία είναι πολυτελής ο ιδιοκτήτης θα πρέπει να φορολογηθεί βάσει τεκμηρίων αν το, κατά δήλωση, εισόδημά του του δεν δικαιολογεί το μέγεθος της κατοικίας και το κόστος της συντήρησής της.
Είναι γεγονός ότι, πλήρωσα φέτος ΕΤΑΚ για ένα σπίτι το οποίο πρακτικά ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΝΗΚΕΙ και κανένα όφελος δεν έχω από αυτό . Πολύ απλά αναφέρομαι στη ψιλή κυριότητα. Οι γονείς έχουν κρατήσει την επικαρπία του σπιτιού και έχουν «δώσει» τη ψιλή κυριότητα στη κόρη τους (σύζυγό μου), η οποία θα μπορεί να εκμεταλλευτεί οικονομικά το σπίτι αυτό, αν και μόνο αν πεθάνουν οι γονείς της, οι οποίοι δόξα τω Θεώ χαίρουν άκρας υγείας !! Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο επιβαρύνεται κάποιος οικονομικά, για κάτι που βάσει νόμου δεν του ανήκει σήμερα αλλά, ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΘΑ του ανήκει αύριο και λέω «ενδεχομένως» διότι, αφ’ ενός μεν θα πρέπει να ζήσει πολύ για να το προλάβει και αφ’ ετέρου δε, κανείς δεν γνωρίζει τι θα παραμένει όρθιο επί της γης αύριο το πρωί. Ο έχων και κατέχων να πληρώσει ότι λογικά του αναλογεί , αλλά ο μη κατέχων γιατί και πως να πληρώσει ; Το να «κόψει το λαιμό του» δεν είναι η καλύτερη απάντηση έτσι ; Με αυτή τη λογική λοιπόν, θα πρέπει να φορολογούμε κι όσους παίζουν ΠΡΟΠΟ ή αγοράζουν λαχεία διότι, αυτοί ενδεχομένως θα πλουτίσουν κάποτε, ενώ όσοι δεν «παίζουν» αποκλείεται να κερδίσουν……… Πόσο λογικό σας φαίνεται ;
Ο ΦΟΡΟΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΔΙΚΟΣ, ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙ ΕΝ ΟΣΩ ΖΟΥΣΕ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ -ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΣΤΟΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟ.
ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΕΣΤΩ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΜΑΚΡΙΝΟΣ ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΖΟΥΣΕ ΣΤΗ ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΑ ΠΟΤΕ, ΜΟΥ ΑΦΗΣΕΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ 300 ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ ΠΧ ΣΤΗΝ ΚΥΘΝΟ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΧ 1 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΣΑΒΡΑΧΑ ΑΝΑΞΙΟΠΟΙΗΤΑ.
-ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΓΙΝΑ ΠΛΟΥΣΙΟΣ?
-ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΩ ΠΧ 300.000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΑΥΤΗΣ? -ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΙΧΑ, ΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΠΧ ΝΑ ΚΤΙΣΩ ΑΥΡΙΟ ΕΝΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ Η ΕΝΑ ΠΟΙΜΝΙΟΣΤΑΣΙΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ?
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΝ ΕΙΧΑ ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΚΑΙ, ΕΑΝ ΠΟΤΕ ΕΥΡΙΣΚΑ ΑΓΟΡΑΣΤΗ-ΕΠΕΝΔΥΤΗ, ΤΟΤΕ ΝΑ ΚΙΝΗΘΩ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΩ Η ΝΑ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΩ, ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΑΠΟ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΙΣ.
ΤΟΣΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ ΑΥΤΟ, ΩΣΤΕ ΚΑΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΔΕΝ ΣΥΝΗΓΟΡΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ?
Προτείνω να συσταθούν επιτροπές από εφοριακό, υπάλληλο της πολεοδομίας, δημοτικό υπάλληλο κλπ και να περιτρέξουν τις ακτές της Χώρας, να δουν πόσες καταπατήσεις ακτών υπάρχουν. Έχω δει συρματοπλέγματα και πασσάλους μέσα στη θάλασσα από …επεκτάσεις οικοπέδων. Να πέσει βαρύς ο φορολογικός πέλεκυς σε όσους καταπάτησαν ακτές αλλά και δάση
ΑΔΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΡΟΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΕΙΤΕ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΤΑΚ ΕΙΤΕ ΦΜΑΠ ΚΑΙ Ο ΦΟΡΟΣ ΣΤΙΣ ΚΛΗΡΩΝΟΜΙΕΣ.
να καταργηθεί το χαράτσι προς την Ε.Τ.και ο δημοτικός φόρος να επιβάλεται ανάλογα με την περιοχή ή τη συνοικία διότι υπάρχουν υποβαθμισμένες περιοχές που πληρώνουν τα ίδια τέλη με άλλες προνομιούχες ανά τ. μ.
να συνδεθούν οι δημοτικοί φόροι με το περιβάλλον, το νερό, την ασφάλεια κ.λ.π.
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟΥ (ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΤΟΥ ΑΞΙΑΣ) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΡΕΙ ΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ.ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΤΑΠ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΔΕΗ. ΠΟΣΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ???