Προτείνεται η επανεξέταση του ειδικού καθεστώτος φορολόγησης των ενοικίων των ιερών ναών, μονών, κοινωφελών ιδρυμάτων κλπ.
Συμφωνείτε ότι τα εισοδήματα αυτά θα πρέπει να φορολογούνται με ειδικό τρόπο; Τι προτείνετε σχετικά;
Προτείνεται η επανεξέταση του ειδικού καθεστώτος φορολόγησης των ενοικίων των ιερών ναών, μονών, κοινωφελών ιδρυμάτων κλπ.
Συμφωνείτε ότι τα εισοδήματα αυτά θα πρέπει να φορολογούνται με ειδικό τρόπο; Τι προτείνετε σχετικά;
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καμία απολύτως απαλλαγή, αλλά να αντιμετωπίζονται οι εκκλησίες (όλων των δογμάτων) σαν Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου (ΝΠΙΔ). Είναι ευνόητο, πως όποιες εκκλησίες δραστηριοποιούνται πραγματικά σε κοινωφελείς σκοπούς, θα μπορούν να επαναπροσδιοριστούν ως ΝΠΙΔ αναλόγου χαρακτήρα και να απολαμβάνουν τα αντίστοιχα δικαιώματα και τις αντίστοιχες υποχρεώσεις.
Συνεπώς, καμία εξαίρεση και καμία ειδική μεταχείριση, επαναφορά καταργηθέντων φόρων, και φυσικά έκδοση αποδείξεων για όλες τις τελετές στις οποίες συμμετέχει με χρηματική έννοια ο πιστός.
Η Εκκλησία ακροβατεί με το ένα πόδι στο Δημόσιο και με το άλλο στην αυτονομία της, αντλώντας προνόμια και από τις δύο πλευρές. Εφ’ όσον λοιπόν, προ πολλού έχει αποποιηθεί τον πνευματικό εφ’ ω ετάχθη ρόλο της, πρέπει να αντιμετωπισθεί ως επιχείρηση, με την ίδια φορολογική μεταχείριση που υφίστανται οι επιχειρήσεις. Εδώ, αξίζει να επισημάνω, ότι διατηρεί επιχειρήσεις, μικρές ή μεγάλες, οι οποίες ανταγωνίζονται τις υπόλοιπες, και δεδομένου ότι η Εκκλησία είναι εύρωστη οικονομικά, δεν πληρώνει ποτέ ενοίκια, χρησιμοποιεί αυτό το προνόμιο σε τιμές ανταγωνιστικές και πλήττει βαθύτατα τους ιδιώτες που πασχίζουν να επιβιώσουν επενδύοντας σε μια επιχείρηση αντίστοιχου αντικειμένου με την Εκκλησία. Είναι κοινό μυστικό πως είναι κράτος εν κράτει και έχει τόσο τεράστια πολιτική δύναμη που κάποιοι που κυβέρνησαν αυτό τον τόπο, αν δεν υποστηρίζονταν από την εκκλησία, θα είχαν ατενίσει τον κυβερνητικό θώκο, από μακριά, χωρίς καμιά ελπίδα να εκλεγούν ποτέ. Γι’ αυτό, αναγνωρίζω ότι το πολιτικό κόστος θα είναι τεράστιο για όποιον προσπαθήσει να θίξει τα προνόμιά της, και χρειάζονται πολύ λεπτοί χειρισμοί.
Κάθε εισόδημα για να δημιουργηθεί έχει πίσω του την στήριξη πλήθους υποδομών του κοινωνικού συνόλου όπως είναι δομημένο (κράτος/Δημόσιες υπηρεσίες).
Οφείλει λοιπόν να συνεισφέρει για την καλή διατήρηση των υποδομών αυτών και το κάνει μέσω της φορολογίας.
Καμία φοροαπαλλαγή με πρόσχημα ότι τα εισοδήματα ή οι φορείς που τα νέμονται είναι κοινωφελείς. Πρώτη κοινωφέλεια είναι η απόδοση των αναλογούντων φόρων στο κράτος και ύψιστη υποχρέωση του κράτους είναι η χρηστή χρήση των, υπέρ του κοινωνικού συνόλου. οι άλλες κοινωφελείς δράσεις,έπονται.
Ουδεμία αλλαγή. Είναι Εθνικός Θεσμός. Απολαύνουν πολύ λιγώτερα απ’ όσα δικαιούνται, τα δε ιδιοκτησιακά των δικαιώματα καταπατώνται έναντι κάθε εννοίας συνταγματικότητος και σεβασμού της ιδιοκτησίας. Λ.χ. ακίνητα στην Βουλιαγμένη, ή το επονομαζόμενο ως «σκάνδαλο Βατοπεδίου» που είναι σκάνδαλο αντιφατικής, αυθαιρέτου, πλημμελούς και κομματικών σκοπιμοτήτων Δασικής και Αστικής Νομοθεσίας και διαδικασιών.
εφοσον οι παπαδες πληρωνονται απο το δημοσιο αρα ειναι ΔΥ τα εσοδα απο την επιχειρηση που λεγεται εκκλησια δεν πρεπεινα πηγαινουν στο δημοσιο?αν οχι να σταματησουμε να τους πληρωνουμε να τους πληρωνει η εταιρεια για την οποια εργαζονται και να φορολειται και αυτη κανονικα οπως και ολες οι εταιρειες.φτανει πια!ειναιδημοσιο?τα εσοδα τους ολα και οχι οι φοροι ειναι του δημασιου.Δεν ειναι δημοσιο ? κανονικη φορολογια οπως ολοι οι ελληνες
Όλοι γνωρίζουμε ότι η εκκλησία προσφέρει μεγάλο κοινωνικό έργο . Επίσης γνωρίζουμε ότι έχει στην κατοχή της μεγάλη ακίνητη περιουσία η οποία παραμένει ανεκμετάλλευτη και με δωρεάν παραχώρηση χωρίς εισοδήματα. Πρέπει να πληρώσει φόρο μόνο για την περιουσία που τις παρέχει εισοδήματα και να αναλάβει όλα τα έξοδα για την συντήρηση των ναών χωρίς να προσφεύγει σε Δήμους , Νομαρχίες , και βουλευτές , αλλά να αυτοσυντηρείται, από τα ακίνητα που εισπράττει έσοδα και να φορολογηθεί με τον ίδιο συντελεστή.
Οι εκκλησίες να φορολογηθούν για το ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΑΠΟ ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ. Είναι άδικο συνταξιούχοι και μισθωτοί να δίνουν και προκαταβολή φόρου επειδή δηλώνουν εκτός από τη σύνταξή τους ή το μισθό τους και ένα μικρό ενοίκιο, για να συμπληρώνουν το εισόδημά τους και η εκκλησία με τόσα ενοίκια να μη δίνει ούτε καν φόρο. Στο πλαίσιο του φιλανθρωπικού της έργου η εκκλησία θα έπρεπε να επωμισθεί και αυτή το βάρος της κρίσης, προκειμένου να το φορτωθούν συνταξιούχοι και μισθωτοί για πολλοστή φορά.
Προς τις Κυρίες και Κυρίους ιθύνοντες,
Μήπως θα έπρεπε να εξεταστεί το ενδεχόμενο να μπεί ταμειακή μηχανή και στις Εκκλησίες, για τα κεριά, όπως γίνεται σε όλες τις χώρες της Ευρώπης που υπάρχουν Ορθόδοξοι Ναοί;
Είναι λίγο ανορθόδοξο για την παράδοσή μας, όμως είναι ένας καλός τρόπος για τον έλεγχο ΚΑΙ των Εκκλησιαστικών Συμβουλίων των Ναών…
Θεωρούμε οτι δίνοντας χρήματα στην εκκλησία για να ανάψουμε ένα κερί πάνε υπέρ του Αγίου, ενώ θα έπρεπε να θεωρηθεί και αυτό ως μια οικονομική συναλλαγή… Αλλιώς να μην δίνει χρήματα ο πιστός στο παγκάρι της εκκλησίας!
Ευχαριστώ για το βήμα…
Ισχύουν όσα αναφέρονται σχετικά στην ερώτηση 12
Η Εκκλησία έχει τέτοια απήχηση που μπορεί να συγκεντρώσει τα χρήματα για την αυτοσυντήρησή της. Ενδεχομένως να αναγκαστεί να βρει και πιο παραγωγικές χρήσεις για τεράστιο μέρος της περιουσίας της που μένει σε αδράνεια. Να μείνει το ειδικό καθεστώς φορολόγησης, αλλά να καλύπτει μόνη της τα έξοδά της. Αυτονόητο είναι ότι κάτι τέτοιο θα ισχύει για όλα τα δόγματα που ενδέχεται να λειτουργούν στην Ελλάδα.
Ας μη βγουν φορολογικά έσοδα από την Εκκλησία, αν εκείνη μπορεί να συνεισφέρει καλύπτοντας τα έξοδά της είναι υπεραρκετό.
Αυτό σε καμμία περίπτωση δε συνεπάγεται ότι δεν πρέπει να ελέγχεται λεπτομερώς, με την ίδια βαρύτητα που δίνεται στον έλεγχο εμπορικών νομικών προσώπων, αφού όπου υπάρχει ανεξέλεγκτο χρήμα, δημιουργείται παθογένεια. Το πόθεν έσχες των βουλευτών να επεκταθεί από κάποιο βαθμό και πάνω και στην Εκκλησία για να μην ξαναδούμε γελοιότητες σαν εκείνου που είχε μαζέψει 2 εκ ευρώ για τα γεράματά του.
Σε ότι αφορά τις δωρεές προς την Εκκλησία, μόνο μέσω τραπέζης. Φαντάζομαι ο Αρχιεπίσκοπος θα συμφωνεί ότι το παράδειγμα της διαφάνειας πρέπει να δοθεί από θεσμούς σαν την Εκκλησία.
Η Εκκλησία της Ελλάδας και όλα τα αυτοδιοικούμενα παρακλάδια της ,Μητροπόλεις, Μονές, Σχολές, θα πρέπει να αποφασίσουν , ίσως και μετά από δημοψήφισμα άν θέλουν να είναι ΝΠΔΔ ή ΝΠΙΔ.
Εγώ σαν πολίτης καταλαβαίνω ότι:
Εάν η Εκκλησία είναι ΝΠ Δημοσίου Δικαίου, όλα τα περιουσιακά της στοιχεία και όλα τα εισοδήματά της πάσης προέλευσης είναι αυτονόητα Δημόσια και θα πρέπει να μή φορολογούνται αλλά να πηγαίνουν κατευθείαν στο Δημόσιο Ταμείο, το δέ Δημόσιο να καλύπτει στη συνέχεια όλες τις λειτουργικές της δαπάνες, από μισθοδοσία κληρικών και φιλανθρωπικό- κοινωνικό- πολιτιστικό- εκπαιδευτικό έργο μέχρι συντήρηση μνημείων και έργων τέχνης, βάσει εγκεκριμένου Γενικού Προϋπολογισμού και Ειδικών Προϋπολογισμών, που θα συντάσσονται από τα αρμόδια εκκλησιαστικά διοικητικά όργανα, θα εγκρίνονται από την Ιεραρχεία και θα κυρώνονται από το Ελληνικό Κοινοβούλιο. Σαν να επρόκειτο για κάποιο Υπουργείο ή Αυτοδιοικητική Μονάδα.
Εάν η Εκκλησία για λόγους διοικητικής αυτονομίας προτιμήσει να αυτοχαρακτηρισθεί και σαν Εκκλησία της Ελλάδος και σαν λοιπά νομικά πρόσωπα (μητροπόλεις,μονές κλπ)ως ΝΠ Ιδιωτικού Δικαίου,τότε αφού τελεσίδικα και αδιαμφισβήτητα προσδιορισθούν τα κινητά και ακίνητα περιουσιακά της στοιχεία, διαχωρίζεται οικονομικά απόλυτα από το κράτος,παύει να δημιουργεί για το ελληνικό Δημόσιο οιανδήποτε δαπάνη,και βέβαια κάθε οικονομική της δραστηριότητα και έσοδο φορολογείται όπως τα λοιπά νομικά πρόσωπα.
Ολοι δε οι κληρικοί και λαικοί που εργάζονται στην εκκλησία και μισθοδοτούνται από αυτήν φορολογούνται σαν φυσικά πρόσωπα, (με λογική την εξαίρεση των αποδεδειγμένα μη μισθοδοτούμενων και ακτημόνων κληρικών,μοναχών και ασκητών). Παράλληλα οι μισθοδοτούμενοι κληρικοί ασφαλίζονται σαν κανονικοί εργαζόμενοι όπως και τα λαϊκά μέλη των οικογενειών τους.
Στήν περίπτωση αυτή θα πρέπει απλά να ρυθμισθεί ιδιαίτερα ενδεχομένως με φοροαπαλλαγή το έσοδο των παγκαριών και φιλοπτώχων ταμείων των ενοριών όπου το απλούστερο θα ήταν να χρησιμοπιούνται σφραγισμένα δοχεία που θα αποσφραγίζονται από τους επιτρόπους μηνιαία και θα καταμετρώνται τα έσοδα ενώπιον εντεταλμένων υπαλήλων ΔΟΥ.
Συνφωνώ με την φορολογία των τυχερών(γάμοι,βαφτίσια) των ιερέων αλλά πρέπει να ισχύσει και για τους δικαστικούς που παραβρίσκονται στις εκλογές σωματείων και πληρώνονται απο 70€ εως 150 € έξτρα απο τον μισθό τους και αφορολογήτα .
Να φορολογούνται με τις γενικές διατάξεις για τα Νομικά Πρόσωπα χωρίς διάκριση.
Καμία εξαίρεση.
ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΑΝ
Να φορολογηθούν κανονικά όπως όλα τα Νομικά Πρόσωπα……..αν δεν μπορούν να πληρώσουν τους φόρους τους, ας δωρίσουν την αμύθητη περιουσία τους στους φτωχούς……. κανένα πρόβλημα.
Έχουν τη δυνατότητα να στεγάσουν τη μισή Ελλάδα με τα ακίνητα που διαθέτουν κι ύστερα μιλάμε για οικονομικό πρόβλημα στην πατρίδα μας…….να φορολογηθούν κανονικά…….πρέπει να βοηθήσουμε όλοι μας.
θελυ να κανω ενα σχολιο που αφαρα δημοσιο χρημα.Λοιπον γιατι οταν θελω να αναγνωρισω τη θητεια μου εγω ο ιδ.υπαλληλος πληρωνω τα διπλα απο οτι ο δημ.υπαλληλος και μαι μεριδα απο αυτους δεν πληρωνει καθολου σε αλλο στρατο εχουμε υπηρετησει οι ιδ υπαλληλοι εγω προσωπικα και αλλοι που υπηρετησα στη Κυπρο το 1974 με ττα γεγονοτα και εχω χαρτι ΄΄ΖΩΝΗΣ ΠΡΟΣΩ΄δηλ.θητεια στη φωτια γιατι να πληρωσω γι αυτους τους μηνες που σημαδεψαν τη ζωη μου και αλλων.Οι δημ.υπαλ.πρεπει να πληρωνουν τα τριπλα και να παιρνουν εφαπαξ οσο και ο ιδ υπαλληλος Να η οικονομια κε υπουργε αλλα μηπως εχετε ξεχασει να τουςς δωσετε επιδομα τεμπελιας…
Να φορολογούνται με τις γενικές διατάξεις για τα Νομικά Πρόσωπα χωρίς διάκριση.
Καμία εξαίρεση.
Ειναι τουλάχιστον άδικο να μην φορολουνται οι υπηρεσίες ναών και λοιπών ιδρυμάτων. Εξάλλουν η εμπειρία και ο τρόπος λειτουργίας τους δε μπορεί παρά να μαρτυρά ότι λειτουργουν ιδιωτικά.
Καρπώνονται εδώ και πολύ καιρό τα οφέλη που το δημόσιο τους έχει παραχωρήσει (σε παλιότερους καιρούς) όπως είναι οι φορολογικές ελαφρύνσεις, οι επιδοτήσεις, η μη ύπαρξη ΑΣΕΠ στις προσλήψεις κ.λπ. όπως καρπώνονται και το φόβο – τύψεις του απλού λαού που οι ίδιοι έχουν προκαλέσει.
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΚΑΘΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.
Ειδικό καθεστός ευνοικής φορολόγησης ,είναι θεμιτό ,λόγω του έργου που προσφέρουν.Πιθανώς ,έλεγχος για τη διάθεση και φορολόγηση κανονικά ,εάν η διάθεσή τους δεν είναι στα πλαίσια δράσεως της εκκλησίας.
Kαταργείστε το μισθό που δίνεται από το κράτος στους παπάδες και μη φορολογείτε την εκκλησιαστική περιουσία.Ας πληρώνονται από τις εισπράξεις των εκκλησιών(Μητροπόλεων) τις Κυριακές και στα μυστήρια.
Το όφελος θα είναι πολλαπλό.
ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΜΕ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΚΑΤΑ 50%.
Να φορολογούνται με τις γενικές διατάξεις για τα Νομικά Πρόσωπα χωρίς διάκριση.
«Φορολόγηση εισοδημάτων απο ενοίκια εκκλησιών. κοιν. ιδρ. κλπ»
Ναι ειναι κατι που θα θήξει πολλούς, αλλά πρέπει να γίνει και η σημερινή εποχή – κρίση ειναι η ποιό κατάληλη.
Η φορολόγηση πρέπει να είναι ενιαία ανεξαρτήτος ποιός είναι ο ιδιοκτήτης. Πρέπει να γίνει για λόγους φορολογικής Ισότητας και εξάληψης αθέμιτου ανταγωνισμού στην αγορά ενοικίων.
Είναι φανερό ότι θα είναι δύσπεπτη απο τούς ενδιαφερόμους αλλα
ειναι προς το συμφέρον τους γιατί θα τους παρακινήση σε καλύτερη εκμετάλευση της περιουσίας τους, εχω προσωπική πείρα με διαμέρισμα της εκκλησίας νοικιασμένο με συμβολικό τίμημα σε άτομα που δεν εχουν
καμία ανάγκη και ασκούν κριτική για δήθεν ακριβά ενοίκια – κοινοχρηστα στην πολυκατοικία ..»δεν μπορώ να πληρώνω 30 ευρώ κοινόχρηστα όταν όλο το ενοίκιο μου είναι 40 ευρώ ΤΟ ΜΗΝΑ»… λέει.
«ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥΣ» να πείτε αν σας πούν
ότι με τη φορολογία τους μειώνεται τα έσοδα που διαθέτουν για κοινοφελείς σκοπούς κλπ…
Τα εισοδήματα όλων αποτελούν την κρίσιμη πληροφορία που οδηγεί στον υπολογισμό του ανάλογου φόρου. Η διαχείριση των ιδιαιτερότήτων γίνεται
κατά την συγκρότηση των φορολογικών προφίλ και όχι εκ της ιδιότητας που φέρει ο υπόχρεος.
Ιδίως η Εκκλησία των ακτημόνων μεγάλων πατέρων που διακονούν τον πράγματι ακτήμονα Ιησού υπό την παρότρυνση » αφήστε τις περιουσίες σας και ακολουθήστε με για εγώ θα σας οδηγήσω στην Βασιλεία των Ουρανών» φαντάζομαι ότι με με μεγάλη χαρά και αγαλλίαση θα γίνει το παράδειγμα μιας πιο δίκαιης κοινωνίας.
Να καταργηθεί κάθε φοροαπαλλαγή.
Να επιβληθεί ο ανώτατος φορολογικός συντελεστής και τα έσοδα να διατεθούν αποκλειστικά στην κοινωνική πολιτική (Ταμείο Φτώχειας κλπ)
Εναλλακτικά θα πρότεινα το κράτος, αντι της επιβολής φόρου, να αναλάβει την διαχείριση της εκκλησιαστικής περιουσίας, με ταυτόχρονη ανάληψη και του κοινωνικού της έργου, αφήνοντας έτσι τους ιερωμένους να αφοσιωθούν ολοκληρωτικά στα πνευματικά και θεολογικά τους καθήκοντα, απαλλαγμένους από την διαχείριση του μαμωνά.
Επίσης να διακοπεί η μισθοδοσία των ιερωμένων από το Δημόσιο.
Κανονικα φορο, δεν μπορει να φορολογειται φυσικο προσωπο για λιγες χιλιαδες ευρω και οι μονες των real estate business να ειναι αφορολογητες, Στην τελικη απο τους φορους συντηρειται ενα κρατος που παρασχει υποδομες και στις μονες και στους ναους και στους ανθρωπους που τους επανδρωνουν.
Εδω τωρα τιθεται κι ενα ζητημα φορολογιας των ιερεων που παιρνουν σε καθε γαμο και βαπτιση αρκετα μαυρα χρηματα και δεν δηλωνουν τιποτα.Μηπως θα επρεπε να καθιερωθει και εκει φορολογικος ελεγχος να δουμε πχ ο παπας καποιας γνωστης εκκλησιας στο Καβουρι που παντρευει ολες τις μερες την εβδομαδα (γιατι δεν τους προλαβαινει τα Σαββατοκυριακα) τι κανει τα εκατομμυρια που βγαζει;τα δηλωνει;
Απλές ,καθαρές φορολογικές λύσεις και απαντήσεις,οι οποίες θα εναρμονί-
ζονται με τις κοινωνικές απαιτήσεις,που δεν θα βλέπουν ούτε θα αντιμετω-
πίζουν με μεταφυσική φοβική διάθεση τις οικονομικές δραστηριότητες και τα φορολογικά έσοδα από ενοίκια και όχι μόνο,της Εκκλησίας,των κοινωφε-
λών ιδρυμάτων και των κάθε είδους μονών.
Φορολόγηση ως τα λοιπά Νομικά Πρόσωπα,με τους ίδιους συντελεστές,με τον ίδιο τρόπο και με τις αυτές απαλλαγές.
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ Η ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Π.Χ (ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ) ΟΤΑΝ ΑΥΤΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΠΡΟΣ ΦΥΣΙΚΑ Η ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ Η ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ.
Επειδή την ίδια περίπου ερώτηση έχετε υποβάλλει και στην ενότητα της ακίνητης περιουσίας, καλό θα είναι ή να τις ενοποιήσετε ή από κάπου να τις αποσύρετε.
Τέλος πάντων, κάθε κερδοσκοπική δραστηριότητα όλων των δημόσιων και ιδιωτικών φορέων της χώρας, θα έπρεπε να φορολογείται σαν συνολικό εισόδημά τους και όχι με εξαιρέσεις και ελαφρύνσεις φολογικών συντελεστών.
Ευχαριστώ.
Nα φορολογηθούν με 10% τα πάντα και να υποχρεωθούν στην έκδοση αποδείξεων χωρίς ΦΠΑ.
Να φορολογείται πλήρως κάθε εκκλησιαστικό εισόδημα όπως φορολογείται κάθε φυσικό πρόσωπο.
Όλοι ξέρουμε ότι η εκκλησία κρύβει μεγάλη σαπίλα και τα σκάνδαλα του Βατοπαιδίου ήταν μόνο η κορυφή του παγόβουνου.
Το μεγάλο σώμα της εκκλησίας είναι βουλιαγμένο στη διαφθορά και στη μάσα. Φιλανθρωπία υπάρχει ελάχιστη και μόνο για μόστρα.
Ας φορολογηθεί λοιπόν πλήρως κάθε εκκλησιαστικό εισόδημα και όλοι οι παπάδες.
Ας καταργηθεί το κυριακάτικο πανέρι, ή ας βγει τεκμαρτό εισόδημα των ιερών ναών.
Όσοι έχουν τελέσει μυστήριο ξέρουν πόσα βουτάνε οι παπάδες χωρίς αποδείξεις για κάθε γάμο, βαπτίσηια, κηδεία τρισάγιο κλπ. Πόσα σου χρεώνουν για το φωτισμό, για τη χωρωδία, για τους ψάλτες, τον καντηλανάφτη κλπ. Αυτά δεν είναι μαύρα εισοδήματα? Μήπως τα πέρνουν για φιλανθρωπία? Γιατί να μην εκδόσουν αποδείξεις? Γιατί να μην αποδόσουν ΦΠΑ? Γιατί να μην πληρώσουν φόρο?
Ας φορολογηθεί λοιπόν πλήρως κάθε εκκλησιαστικό εισόδημα, ας εφαρμοστεί το πόθεν έσχες στους ναούς και τους παπάδες και θα δείτε πώς θα ξετρυπωθεί ένας τεράστιος πακτωλός μαύρου χρήματος.
OXI η εκκλησια δεν πρεπει να φορολογηθει.αν γινει αυτο σε λιγα χρονια δεν θα υπαρχει ,γιατι θα πρεπει να εκποιηθει για να πληρωνονται οι φοροι.
νομιζω οτι η εκκλησια και το ελληνικο κρατος εχουν υπογραψει καποιες συμφωνιες οταν παραχωρουνταν εκτασεις της και πρεπει να τηρηθουν,π.χ στον καρεα για αεροπορια/υεθα, στη βουλα για σχολη ευελπιδων, το νοσοκομειο γεννηματας,σωτηρια, πεντελης, ευαγγελισμος… η μηπως κανω λαθος;
υστερα εχει τις εξης λυσεις για να μην πληρωνει στο κρατος.
α.να την πουλησει και να αγορασει μετοχες στην ελλαδα η στην κυπρο ιδρυοντας εταιρεια διαχειρισεως περουσιας η offshore στην κυπρο η σε συνεργασια π.χ με κυπριακη εκκλησια η αλλα πατριαρχεια η κατι στα προτυπα του βατικανου.
β.να ιδρυσει offshore, sta παραθυρακια του νομου, χωρις να πληρωνει ουτε το 3%
TO KYRION ,ΤΟ κρατος εχει τη μεγαλυτερη περιουσια και μαλιστα ,χωρις να ξερει ποιος την καταπατα, ποση ακριβως ειναι ποιος την νοικιαζει
ποιος την διαχειριζεται και στο τελος μενει ανευ εσοδων και απομειουμενη λογω φθορων,καταπατησεων,..ΕΜΠΡΟΣ Κ ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΑΖΕΨΤΕ ΦΟΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ μετα εδω ειναι και της εκκλησιας /το ξαναειδε το εργο επι τουρκοκρατιας
Πέρα από συναισθηματισμούς και συνθήματα, ή φαντασιακές υπερβολές το ζήτημα της φορολόγησης της εκκλησιαστικής περιουσίας πρέπει να γίνει με τρόπο ορθολογικό. Πρώτα πρέπει να γίνει αναγνώριση της εκκλησιαστικής περιουσίας που ανήκει στην Εκκλησία της Ελλάδος. Η βασική διάκριση είναι σε αστική , αγροτολιβαδική , δασική. Από αυτές τις κατηγορίες πρέπει να ερευνηθεί ποιά περιουσία αποδίδει εισόδημα και να φορολογηθεί. Θα ήταν άδικο να φορολογηθεί η Εκκλησία για την κατοχή δασικών , αναδασοτέων εκτάσεων και δρυμών που αποτελούν μεγάλο μέρος της περιουσίας της. Το καλύτερο θα ήταν οι εκτάσεις αυτές να υπαχθούν στο Κράτος για το ενιαίον της ιδιοκτησίας δασών και δρυμών. Ακόμη, η αγροτολιβαδική περιουσία έχει την εξής μοναδικότητα. Τα κτήματα αυτά αναγνωρίστηκαν ότι ανήκουν στην Εκκλησία με τη σύμβαση του 1952 , με την οποία παραχωρήθηκε μεγάλο μέρος εκκλησιαστικών κτημάτων για την κάλυψη αναγκών των πληγέντων εκ του εμφυλίου πολέμου. Πρόκειται για αναγνώριση κυριότητας εκ του νόμου. Το 1962 η τότε κυβέρνηση χαρακτήρισε τα κτήματα αυτά ως «διακατεχόμενα».Είπε δηλαδή το εξής παράδοξο. Επειδή δεν γνωρίζουμε τον πραγματικό ιδιοκτήτη και μέχρι αυτός να παρουσιαστεί , η Εκκλησία «διακατέχει» προσωρινά αυτές τις εκτάσεις. Έτσι η περιουσία αυτή κατέχεται από την Εκκλησία, αλλά όχι διανοία κυρίου. Επομένως είναι σχολάζουσα περιουσία και θα πρέπει να ερευνηθεί αν αποφέρει εισόδημα.
Για τους Ναούς . Εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα μύθο. Πολλοί προτείνουν να ελεγχθούν τα οικονομικά τους από ορκωτούς λογιστές. Αν γίνει αυτό θα διαπιστωθεί η έκταση αυτού του μύθου και η πραγματική οικονομική κατάσταση των Ναών. Με τα έσοδα των Ναών – που φορολογούνται ήδη- καλύπτονται οι μισθοί ψαλτών και νεωκόρων,οι αμοιβές χορωδίας – όπου υπάρχει- και οι δαπάνες έρων που σε εκατοντάδες Ναούς είναι σε εξέλιξη. Ας πάνε ορκωτοί λογιστές να ελέγξουν και να δημοσιεύσουν την έξθεσή τους να αποκαλυφθεί ο μύθος.
Ειναι σωστο να φορολογηθουν μονο τα εισοδηματα απο ενοικια των ιερων Μονων και ναων
Και βεβαια ολοι, και η εκκλησια να φορολογειται.
Προνομιακη μεταχειριση = δυνατοτητα διαφθορας / συνδιαλλαγης.
Τα ειδαμε και τελευταια (Βατοπεδι) και τα γνωριζουμε ολοι για τα ‘ιερα’ και τις ατελειες που απολαμβανουν για το ‘θεαρεστο’ εργο τους. Λες και το Κρατος δεν μπορει να προνοησει για τους ‘μη εχοντες’ και χρειαζεται η εκκλησια να το κανει μονον, οποτε αιτειται φοροαπαλλαγων γενικα. Η τεραστια εκκλησιαστικη ακινητη περιουσια απο δωρεες, ‘χρυσοβουλα'(αλλη ιστορια και αυτη) κλπ γιατι να μην φορολογειται; και γνωριζουμε για την εξυπηρετηση ‘ημετερων’ με ενοικια επι ακινητων της που δεν εχουν καμμια σχεση με την πραγματικοτητα.
Η φορολογια ειναι Συνταγματικη Επιταγη και απευθυνεται σε ΟΛΟΥΣ.
κύριε Υπουργέ Καλή Χρονιά!
Δεν ξέρω εάν καταφέρετε να διαβάσετε τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτή τη συζήτηση, αλλά άν το κάνετε θα διαπιστώσετε ότι το μόνο που απορρέει είναι μια μισσαλοδοξία κατά της Εκκλησίας από αδαείς ανθρώπους, οι οποίοι, εάν επιτρέποταν, θα προχωρούσαν και σε ακατονόμαστες εκφράσεις και απόψεις.
Στην Ελλαδα περαν απο την εκκλησια υπαρχουν και αλλησ μορφησ μη κοινωφελων ιδρυματων οπωσ αυτα που εχουν δραστηριοτητεσ πχ θεατρικο παιχνιδι,ζωγραφικη,μπαλλετο,χορουσ διαφορουσ κλπ.ειναι σωστο μια ιδιωτικη σχολη στο ιδιο ανικειμενο να εχει ενα σωρο εξοδα, να πληρωνει εφορια, και το ιδρυμα να μην φορολογηται απο την στιγμη που παιρνει διδακτρα με την μορφη δωρεασ προσ το ιδρυμα,και τα ποσα που μαζευονται να ειναι μεγαλα, τα οικηματα να ειναι και αυτα δωρεεσ που στεγαζωνται οι δραστηριοτητεσ.Τα προεδρια ειναι ιδιωτικου δικαιο,γιατι να υπαρχουν επαγγελματα δυο ταχυτητων, γιατι να μην φορολογουνται το ιδιο με την αντοιστιχη σχολη,γιατι να μην χρειαζεται να εχει την αντοιστιχη αδεια λειτουργιασ με την αντοιστιχη δραστηριοτητα, απο ποιουσ ελενχονται.Αρα αυτα που πληρωνει ο γονεασ στο μη κερδοσκοπικο ιδρυμα να ειναι σαφοσ λιγοτερο απο την στιγμη που δεν εχει την εφορια,το κτιριακο την αντοιστιχη αδεια λειτουργιασ και πολλα αλλα,σε σχεση με μια ιδιωτικη σχολη στο ιδιο αντικειμενο.Γιατι να υπαρχουν επαγγρλματα δυο ταχυτητων στο ιδιο αντικειμενο με διαφορετικη φορολογηση.Ειναι σωστο.Ευχαριστω καλη χρονια.
πρεπει να καταργηθουν καταρχην να καταργηθουν ολες οι φοροαπαλλαγες. να συνδεθουν με συγκεκριμενο κοινωφελες εργο το οποιο θα πρεπει να αποδυκνειεται στις φορολογικες αρχες και μονο τοτε θα πρεπει να υπαρχει εκπτωση απο τον φορο.
1. Άμεση επαναφορά της φορολόγησης των εισοδημάτων των ναών εκ της πώλησης κεριού: αυτό άλλωστε αποτελούσε στο παρελθόν ρητή συμφωνία εκκλησίας-πολιτείας προκειμένου να μισθοδοτείται ο κλήρος.
Αυτός ο φόρος καταργήθηκε επί ΣΗΜΙΗ.
2. Άμεση επαναφορά της φορολόγησης των εισοδημάτων που προέρχονται από την εκμετάλλευση και αξιοποίηση της εκκλησιαστικής ακίνητης περιουσίας.
Αυτός ο φόρος καταργήθηκε επί ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ Β΄.
3. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ: θεσμοθέτηση ΑΜΙΓΩΣ ΚΡΑΤΙΚΩΝ οργάνων με αρμοδιότητα των έλεγχο της οικονομικής διαχείρισης όλων των εκκλησιαστικών νομικών προσώπων, από τις εισπράξεις των παγκαρίων μέχρι τις αναθέσεις έργων, τις εκμισθώσεις ακινήτων κλπ. Όσο θέλουν να παραμένουν ΝΠ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Δ οφείλουν να υφίστανται τον έλεγχο.
Κάντε τα αυτά, και θα βρείτε την ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΟΔΟΧΗ του συνόλου των κληρικών.
+π.Τ.
Ναι να φορολογούνται με τις ισχύουσες διατάξεις τα ενοίκια των ακινήτων που ανήκουν στην Εκκλησία, για δύο βασικούς λόγους:
1.Για λόγους ίσων όρων ανταγωνισμού. Εάν η ιερά Μονή Μ ενοικιάζει κτήματα σε μία περιοχή στην οποία δραστηριοποιείται κατά τον ίδιο τρόπο και, π.χ., ένα φυσικό πρόσωπο, έπεται ότι η Μ έχει τη δυνατότητα να προηγηθεί , ceteris paribus, αφού δύναται να ενοικιάσει τα κτήματα με χαμηλότερο ενοίκιο εάν αυτό δεν φορολογείται…
2.Για λόγους ανεξιθρησκείας και αποφυγής καταστρατηγήσεως της σχετικής απαλλαγής από επιτηδείους. Γιατί όχι αλλόθρησκες, αιρετικές ή «πλασματικές» «Μονές» να μην απαλλάσσονται; Οι κανόνες της Ε.Ε επιβάλλουν την ίση μεταχείριση –εξ ου και η δυνατότητα καταστρατηγήσεως της απαλλαγής
Η γνώμη μου είναι πως δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί ως ενιαίο σύνολο π.χ. ο ιερός ναός και μια μονή. Ενώ υπάρχει λογική στο να φορολογείται μια παραγωγική μονάδα η οποία κάνει επενδύσεις και εφ όσον υπάρχουν τέτοιας μορφής έσοδα πρέπει να φορολογείται ο οποιοσδήποτε, είναι παράλογο να φορολογείται η αυτοπροαίρετη δωρεά. Εάν δηλ. εγώ κρίνω πως απο τα εισοδήματα μου θέλω να δωρίσω σε κάποιον που έχει ανάγκη ένα μέρος θα φορολογήσεται και εμένα και εκείνον που εισπράτει την δωρεά? Το ένα ποσό εισοδήματος θα το διπλοφορολογείται? Οι περισσότερες εισφορές στους ναούς δεν απαιτούνται αλλά εκχωρούνται και συχνά και ανώνυμα. Τιμωρείται την δωρεά ποσών που όποιος τα κατέχει ήδη τον έχετε φορολογήσει μέσω των εσόδων του?
Ενας ναός επίσης είναι απίθανο να λάβει μέρος σε ευρωπαϊκά προγράμματα και τα μοναδικά έσοδα των περισσοτέρων ενοριακών ναών είναι το κερί του πιστού και με αυτό συντηρείται. Εάν σκέπτεσθε να φορολογήσετε το κερί τότε δεν φορολογείτε την Εκκλησία αλλά πάλι τον λαό.
Νομίζω πως αυτό που είναι επίσης σημαντικό για τα ιδρύματα είναι να γίνει διάκριση εκείνων που λαμβάνουν από τους τροφίμους τους π.χ. τις συντάξεις τους ή τις κληρονομιές κ.α. από εκείνα που η όλη τους προσπάθεια είναι αφιλοκερδής και μάλιστα με έξοδα που καλύπτουν δωρεές μελών της Εκκλησίας για τους αδύναμους.
Επίσης θα ήθελα να επισημάνω και άλλη μια παράμετρο που είναι σημαντική για την πολιτεία και αφορά στην φορολόγηση πάσης μορφής φορέων οι οποίοι έχουν καταθέσεις χρημάτων τους σε τράπεζες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελβετίας. Είναι ανάγκη να υπάρξει ένας μηχανισμός διακρίβωσης των ποσών αυτών των καταθέσεων, έαν π.χ. ανήκουν σε οποιασδήποτε μορφής κοινωνικό φορέα, και να φορολογηθούν οι κάτοχοι τους εφ όσων δραστηριοποιούνται εντός της χώρας και για τα χρήματα που αποταμιεύουν στο εξωτερικό.
Καμμια εξαίρεση για όλες τις εκκλήσίες, ανεξαρτήτως δόγματος.
Η Φορολογία στην πραγματική Δημοκρατία είναι ο ύψιστος κοινοφελής θεσμός. Οι φόροι δηλαδή επιστρέφουν στον πολίτη με την μορφή αγαθών κοινής ωφέλειας.
Άρα καμμία φοροαπαλλαγή για εξυπηρέτηση κάποιου κοινοφελούς σκοπού δεν έχει νόημα και η τυχόν διατήρηση της δεν μπορεί παρά να είναι εκ του πονηρού.
Προτείνω την άμεση κατάργηση κάθε φοροαπαλλαγής με δεδομένη και την παρούσα κρίσιμη κατάσταση των Δημόσιων οικονομικών.
Ιδιαίτερα η φοροαπαλλαγή των εσόδων της Εκκλησίας είναι και το μεγαλύτερο σκάνδαλο δεδομένου ότι ποτέ στην Εκκλησία δεν έγινε κάθαρση ή »αυτοκάθαρση», κατά την έκφραση της τότε προ ολίγων ετών Κας Υπουργού Θρησκευμάτων.
Εννοείται να καταργηθούν οι φοροαπαλλαγές για όλα τα θρησκευτικά δόγματα.
Εξ’ άλλου με την ισχύουσα φοροπαλλαγή της εκκλησίας και των μονών μπορεί κάλλιστα να γίνονται οικονομικές συναλλαγές όμοιες με αυτές που γίνονται με τις υπεράκτιες εταιρείες.
ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΟΓΜΑΤΑ(ΚΟΠΤΕΣ,ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ,ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ Κ.Α.).ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΟΣΕΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΚΟΙΝΟΦΕΛΗ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΜΩΣ Η ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙ ΑΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.ΥΠΑΡΞΗ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΙΕΡΕΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ ΙΕΡΕΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ,ΓΙΑΤΡΟΙ ΚΤΛ.Η ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΟΥΝ ΕΝΑ ΜΙΣΘΟ.ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΜΟΝΟ ΟΣΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΠΟΦΕΡΟΥΝ ΚΕΡΔΟΣ,ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.
Στην άντληση εσόδων θα βοηθούσε να διακοπούν οι ατέλειες που έχουν οι ιερές μονές του Αγίου Όρους από δασμούς και φόρους, ειδικότερα αφού αυτές είναι κατά παρέκληση του Κοινοτικού Δικαίου (βλέπε τις κατά παρέκληση σχετικές επεκτάσεις που υπάρχουν για το Αγ.΄Ορος με Α.Υ.Ο,). Πότε θα εφαρμοστούν οι διαδικασίες και οι διατυπώσεις εισαγωγών και εξαγωγών από τις Ιερές Μονές;
Φορολογία μόνο της Ορθόδοξης Ελληνικής Εκκλησίας ή και όλων των θρησκευτικών δογμάτων που δρουν στην Ελλάδα ;
Στα ιδρύματα περιλαμβάνονται και οι κάθε είδους οργανώσεις και σύλλογοι ημεδαποί ή αλλοδαποί, οι οποίοι ασκούν οικονομική δραστηριότητα μέσω συνδρομών, δωρεών, εράνων, μαραθωνίων αγάπης κ.λ.π. ;
Εάν ναι στα παραπάνω ερωτήματα, τότε ας αλλάξει το φορολογικό καθεστώς για όλους αλλά με την προϋπόθεση ότι δεν θα παρεμποδίζεται το κοινωνικό τους έργο.
ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΛΑ.ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΕ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΥΣ-ΚΟΝΩΝΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ Η ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΑΝ ΝΑ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.
ΑΛΛΑ….Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ Η ΟΧΙ ΤΗΣ ΕΚΛΗΣΙΑΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΗ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΔΟΚΟΥΝ ΟΠΩΣ ΣΗΜΕΡΑ .
1.ΤΗΡΗΣΗ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΙΔ.ΔΙΚΑΙΟΥ (ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΒΙΒΛΕΙΑ Γ ΚΑΤΗΓ.ΤΟΥ ΚΒΣ) 2.ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΛΕΚΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΑΚΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ.
ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΕΚΛΗΣΙΑ ΕΝΟΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΝΩΦΕΛΗ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΝΑ ΔΙΕΠΟΝΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ
Θα σας εκφάρω την άποψη μου για εξεύρεση χρημάτων. Καταρχήν μπορούν να εξοικονομηθούν εκατομύρια ευρώ, αν πάψει το κράτος να επιχορηγεί τις αναγνωρισμένες, αλλά μη ολυμπιακών αθλημάτων αθλητικές ομοσπονδίες. Όσο για τις αθλητικές ομοσπονδίες ολυμπιακών αθλημάτων, νομίζω ότι μπορούν να τα καταφέρουν πολύ καλά ακόμα και η επιχορήγηση είναι στο μισό. Υπάρχουν ολυμπιακά αθλήματα τα οποία εκτός της επιχορήγησης, έχουν έσοδα από διαφημίσεις, αγώνες, χορηγίες. Αυτά αρκούν για να ανταπεξέλθουν ακόμα και με μείωση στο μισό της κρατικής επιχορήγησης. Συνάμα να γίνεται έλεγχος όλων των αθλητικών σωματείων. Όποια δεν παρουσιάζουν αθλητική δραστηριότητα σε κάποια αθλητική ομοσπονδία αναγνωρισμένη (ασχέτως αν είναι ολυμπιακό ή όχι το άθήμα που καλλιεργούν), να έχουν φορολογική επιβάρυνση ως επιχείρηση. Τα σωματεία τα οποία πραγματικά καλλιεργούν άθλημα, είναι εγγεγραμμένα σε αθλητική ομοσπονδία, διαθέτουν δελτία αθλητών και λαμβάνουν μέρος σε αναγνωρισμένες αθλητικές. Όμως γυμναστήρια που έχουν βαφτιστεί σωματεία ή σωματεία σφραγίδες, ή σωματεία κατ’ όνομα που καλλιεργούν άθλημα, μα ποτέ δεν συμμετέχουν σε αγώνες, ποιός ο λόγος να παραμένουν στο αφορολόγητο;; Η Γ.Γ.Α μπορεί πολύ εύκολα μέσω του τμήματος σωματείων& γυμναστηρίων να ενημερώνει ποιά σωματεία παροσιάζουν αθλητική δραστηριότητα. Επίσης καταργείστε όλα τα προνόμια των αθλητών, αφού εξυπηρετούν ένα εμπόριο ελπίδας από αθλητικά σωματεία και προπονητές που διαφημίζονται σαν κέντρα επαγγελματικής αποκατάστασης στον δημόσιο τομέα, αναιρώντας τις διακυρήξεις σας. Επίσης ελέγξτε το ‘Πόθεν Έσχες’ των εκάστοτε προέδρων και μελών των Δ.Σ κάθε αθλητικής ομοσπονδίας που λαμβάνει επιχορήγηση. Θα ανακαλύψετε απίστευτα στοιχεία.
Δεν πρέπει να υπάρχει κανενός είδους ευνοϊκή μεταχείριση,φορολογικά,προς την επιχειρηματική δράση της εκκλησίας.
Ο σοφός λαός μας λέει:»κι αν είσαι και παπάς,με την σειρά σου θε να πας»!
Το ίδιο και για τους φόρους!
Βέβαια κι επιτελεί όχι μόνον ανθρωπιστικό αλλά και πνευματικό και πατριωτικό έργο η εκκλησία μας αλλά,ακριβώς αυτές οι προσφορές της,είναι υποτιμητικό και διαβρωτικό να… χρηματίζονται ή να ανταμείβονται!
Αγαπητοί Κυρίες και Κύριοι,
Μπορούν να φορολογούνται όπως όλοι και να έχουν εκπτώσεις στο φόρο εισοδήματος όπως όλοι.