Συμφωνείτε με ένα τέτοιο μέτρο;
Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα20 Προτείνεται η δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο των εισοδημάτων που δηλώνονται από ελεύθερα επαγγέλματα και επιχειρήσεις στο βαθμό που αυτό θα κριθεί αποδεκτό από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
20 Προτείνεται η δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο των εισοδημάτων που δηλώνονται από ελεύθερα επαγγέλματα και επιχειρήσεις στο βαθμό που αυτό θα κριθεί αποδεκτό από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
- 251 Σχόλια26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχους
- 2.545 ΣχόλιαΓενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
- 146 Σχόλια27) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν επίσης έμφαση σε αποκεντρωμένα φορολογικά έσοδα υπέρ της τοπικής αυτοδιοίκησης
- 200 Σχόλια21) Προτείνεται η υποβολή φορολογικών δηλώσεων αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Για όσους χρειάζεται η ηλεκτρονική δήλωση θα μπορεί να υποβάλλεται μέσω των ΚΕΠ ή μέσω λογιστικών / φοροτεχνικών γραφείων.
- 133 Σχόλια22) Για όσους φορολογούμενους έχουν εισοδήματα αποκλειστικά από μισθωτές υπηρεσίες προτείνεται η αποστολή από το Υπουργείο Οικονομικών προσυμπληρωμένης δήλωσης και η απαλλαγή της υποχρέωσης του φορολογούμενου να υποβάλλει δήλωση εφόσον συμφωνεί με τα στοιχεία της προσυμπληρωμένης δήλωσης.
- 112 Σχόλια23) Προτείνεται η επέκταση των συναλλαγών των πολιτών με τις ΔΟΥ μέσω διαδικτύου καθώς και η εξυπηρέτησή τους από σημεία εξυπηρέτησης εκτός ΔΟΥ.
- 187 Σχόλια24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;
- 128 Σχόλια25) Ποιες άλλες διαδικασίες που προβλέπονται για τη συμμόρφωση προς τη φορολογική νομοθεσία πιστεύετε ότι θα μπορούσαν να καταργηθούν ή να απλοποιηθούν χωρίς κίνδυνο απώλειας φορολογικών εσόδων για το δημόσιο;
- 501 ΣχόλιαΝομοθετικά Μέτρα για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής / Εισαγωγή
- 287 Σχόλια15) Προτείνεται η πληρέστερη καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων του φορολογούμενου στη φορολογική δήλωση έτσι ώστε να υπάρχει μια συνολική εικόνα της οικονομικής του κατάστασης.
- 210 Σχόλια16) Προτείνεται η διεξαγωγή των εμπορικών συναλλαγών από μια αξία και άνω, αποκλειστικά με χρέωση / πίστωση επαγγελματικών τραπεζικών λογαριασμών ανοικτών στη πρόσβαση των φορολογικών υπηρεσιών.
- 91 Σχόλια17) Προτείνεται η επιβολή επιπλέον φορολογίας στις συναλλαγές με εξωχώριες (off shore) εταιρείες.
- 34 Σχόλια18) Προτείνεται η επιβολή νέων ρυθμίσεων για τις ενδοομιλικές συναλλαγές.
- 739 Σχόλια19) Επισημαίνεται ότι το προαναφερθέν μέτρο για την επέκταση των εκπτώσεων από το φορολογητέο εισόδημα φυσικών προσώπων ποσών βάσει αποδείξεων αγορών, έχει επίσης ως στόχο τον περιορισμό της φοροδιαφυγής.
- 261 Σχόλια20 Προτείνεται η δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο των εισοδημάτων που δηλώνονται από ελεύθερα επαγγέλματα και επιχειρήσεις στο βαθμό που αυτό θα κριθεί αποδεκτό από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
- 144 Σχόλια11) Προτείνεται η διαφοροποίηση των συντελεστών φορολόγησης των διανεμόμενων και των αδιανέμητων κερδών.
- 118 Σχόλια12) Ποιες από τις ισχύουσες φοροαπαλλαγές προς επιχειρήσεις πρέπει να καταργηθούν;
- 107 Σχόλια13) Προτείνεται η σταδιακή κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και η ενσωμάτωση των απαραίτητων διατάξεων στη φορολογία εισοδήματος.
- 152 Σχόλια14) Προτείνεται η επανεξέταση του ειδικού καθεστώτος φορολόγησης των ενοικίων των ιερών ναών, μονών, κοινωφελών ιδρυμάτων κλπ.
- 671 Σχόλια7) Προτείνεται η κατάργηση του ΕΤΑΚ και η αντικατάστασή του με προοδευτική φορολόγηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας.
- 312 Σχόλια8) Προτείνεται η επαναφορά του φόρου κληρονομιάς και των γονικών παροχών με υψηλότερο αφορολόγητο.
- 338 Σχόλια9) Ποιους από τους ισχύοντες φόρους στα ακίνητα θεωρείτε άδικους ή αναποτελεσματικούς; Γενικότερα ποιες αλλαγές θα προτείνατε στο σύστημα φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας;
- 170 Σχόλια10) Προτείνεται η αποτελεσματική φορολόγηση των ακινήτων που ανήκουν σε εξωχώριες (offshore) εταιρείες.
- 1.713 Σχόλια1) Προτείνεται μια ενιαία, προοδευτική, τιμαριθμοποιημένη φορολογική κλίμακα για όλα τα εισοδήματα.
- 1.993 Σχόλια2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
- 412 Σχόλια3) Προτείνεται η κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης των μερισμάτων από μετοχές και των διανεμόμενων σε φυσικά πρόσωπα κερδών των επιχειρήσεων και η ένταξή τους στην ενιαία φορολογική κλίμακα ατομικού εισοδήματος.
- 677 Σχόλια4) Προτείνεται η κατάργηση φοροαπαλλαγών ή αυτοτελούς φορολόγησης εισοδημάτων όταν δεν επιβάλλονται από λόγους κοινωνικής ευαισθησίας ή αντικειμενικά οικονομικά αίτια.
- 861 Σχόλια5) Προτείνεται ο λογιστικός προσδιορισμός βάσει λογιστικών καταστάσεων των εισοδημάτων όλων των κατηγοριών ελεύθερων επαγγελματιών και επιτηδευματιών και η κατάργηση του ειδικού τρόπου φορολόγησης που ισχύει για ορισμένες κατηγορίες επαγγελμάτων.
- 248 Σχόλια6) Προτείνεται η φορολόγηση της υπεραξίας από βραχυχρόνιες χρηματιστηριακές συναλλαγές με συμψηφισμό των ζημιών.
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
23 Δεκεμβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Ιανουαρίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
261 Σχόλια 13740 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
Δημοσιοποίηση των στοιχείων όλων που παραβαίνουν την φορολογική νομοθεσία ως μέτρο διαπόμπευσης της αντικοινωνικής συμπεριφοράς
Δημοσιοποίηση των μισθών και αμοιβών προσώπων που κατέχουν δημόσιες θέσεις ή ασκούν δημόσια εξουσία ως μέτρο διαφάνειας΄
Πιθανόν μια συνολική εικόνα των οικονομικών καθενός με προσοχή για λόγους ασφαλείας
Ούτε κατά διάνοια η δημοσιοποίηση οικονομικού χαρακτήρα στοιχείων και μάλιστα στο διαδίκτυο. Εκτός του ότι δε θα προσφέρει τίποτε απολύτως στο Δημόσιο Ταμείο, θα ανοίξει την όρεξη σε κάθε μικρό ή μεγάλο εγκληματία και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να δείτε που θα φθάσουν οι κάθε είδους εκβιασμοί, οι απαγωγές για λύτρα ακόμη οι ληστείες και οι δολοφονίες πολιτών.
Το μέτρο αυτό μπορεί να αποδειχθεί πολύ σημαντικό κατά της φοροδιαφυγής αλλά εμπεριέχει και σοβαρότατους κινδύνους άρα πρέπει να σχεδιαστεί σωστά:
α) Οι μισθωτοί και συνταξιούχοι δεν φοροδιαφεύγουν άρα είναι απολύτως σωστό να περιορίζεται το μέτρο στα εισοδήματα από ελευθέρια επαγγέλματα και επιχειρήσεις.
β) Είναι υπαρκτός ο κίνδυνος κάποιος που εμφανίζει πολύ υψηλά εισοδήματα να στοχοποιηθεί εύκολα με αυτό το τρόπο. Άρα θα πρέπει να εμφανίζονται μόνο αυτοί των οποίων τα εισοδήματα είναι χαμηλότερα του μέσου όρου ανά κατηγορία επαγγέλματος. Έτσι αποφεύγεται ο παραπάνω κίνδυνος. Πιθανώς θα μπορούσε να δίνετε το δικαίωμα επιλογής σε αυτούς που είναι άνω του μέσου όρου για το εάν θέλουν να εμφανιστούν στη λίστα ή όχι.
γ) Για να περιοριστεί πιθανό θέμα με την Αρχή Προστασίας Προσ. Δεδομένων την οποία ξαφνικά θα αγαπήσουν όλοι οι φοροφυγάδες, θα μπορούσε να μην εμφανίζεται το ακριβές εισόδημά τους, αλλά να εμφανίζονται τα εισοδήματα εντός κάποιου εύρους. Π.χ. αν ο μέσος όρος των εισοδημάτων που δηλώνουν οι γιατροί είναι 15000 ευρώ, να υπάρχουν οι κατηγορίες Α (0-5000 ευρώ) Β (5001-10000 ευρώ) και Γ(10001-15000 ευρώ) όπου κάτω από κάθε κατηγορία θα εμφανίζονται τα ονόματα αυτών που δηλώνουν αντίστοιχα εισοδήματα.
Αυτό το μέτρο θα αποδώσει τα μέγιστα όπως συνέβη και σε άλλες χώρες (πχ. σκανδιναβικές) όπου εφαρμόστηκε. Ο Έλληνας μπορεί να είναι φοροφυγάς αλλά έχει και την περηφάνια του. Δεν θα του αρέσει να κυκλοφορεί με την Καγιέν του ενώ θα εμφανίζεται στον σχετικό πίνακα.
Διαφωνώ πλήρως.Το κράτος πρέπει να θεσπίσει νόμους και μέτρα που να αποφέρουν στο κοινό ταμείο έσοδα αλλά πόσα βγάζει και τι πληρώνει ο καθένας μας είναι δικός του λογαρισμός.Θεωρώ βασικό πράγμα να πληρώνει κάθε πολίτης αυτής της χώρας τους φόρους πού του αναλογούν.Είναι κρίμα πού στην Ελλάδα αντιμετωπίζουμε το κράτος εχθρικά.Κρίμα μεγάλο.
Πέρα από όλα τα υπόλοιπα που τα θεωρώ προς την σωστή κατεύθυνση πρέπει να δημιουργηθεί μία υπηρεσία που να απαντά σε ένα τριψήφιο αριθμό τηλεφώνου για καταγγελίες πολιτών που αφορούν κραχτές περιπτώσεις φοροδιαφυγής. Μέχρι τώρα το σύστημα καταγγελίας είναι δαιδαλώδες και αποτρεπτικό για τους πολίτες που θίγονται και που δεν έχουν διάθεση εκδίκησης αλλά αποζητούν την απονομή φορολογικής δικαιοσύνης. Μέχρι τώρα όποιος καταγγέλλει τέτοιες περιπτώσεις μέχρι που βρίσκει τον μπελά του ή το λιγότερο αντιμετωπίζεται από τις υπηρεσίες απαξιωτικά και με χλευασμό.
Η καταγγελία του ότι οι σταθμοί των αυτοκινήτων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, και ευρύτερα, εκμεταλλεύονται δημόσιο χώρο (δρόμο) ο οποίος μάλιστα είναι και χαρακτηρισμένος για ελεγχόμενη στάθμευση με το σύστημα της κάρτας κατοίκου αντιμετωπίζεται όπως παραπάνω. Μία πολλαπλή παράβαση που αποτελεί κραχτή περίπτωση αν μη τι άλλο αισχρής φοροδιαφυγής που εδώ και χρόνια έχει γίνει καθεστώς.
Ας γίνει επιτέλους κάτι…………….
Η δημοσιοποίηση του εισοδήματος θα πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις κατηγορίες των φορολογούμενων (μισθωτοί, ελ.επαγγελματίες, επιχειρήσεις), εφ’ όσον όμως συντρέχουν οι παρακάτω λόγοι:
1. Σημαντική απόκλιση (προς τα κάτω) από το μέσο δηλούμενο εισόδημα της επαγγελματικής κατηγορίας. Θα εξαιρούνται οι νεοιδρυόμενες επιχειρήσεις. Θα αφορά μόνο όσους δηλώνουν χαμηλά εισοδήματα. Δεν θεωρώ ότι όσοι δηλώνουν μεγάλο εισόδημα θα πρέπει να περιλαμβάνονται στο μέτρο αυτό (και για λόγους ασφάλειας).
2. Αδυναμία δικαιολόγησης απόκτησης περιουσιακών στοιχείων (ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ) με βάση τα δηλούμενα εισοδήματα.
3. Επιχειρήσεις που έτυχαν κάθε είδους ενισχύσεων, εθνικών ή/και ευρωπαϊκών (αναπτυξιακός, επιδοτήσεις, ΟΑΕΔ)
4. Δημόσιοι υπάλληλοι για τους οποίους έχουν γίνει τεκμηριωμένες καταγγελίες πολιτών σε ειδική υπηρεσία που θα συσταθεί.
5. Φυσικά ή νομικά πρόσωπα που προσλαμβάνονται μέσα από τις διαδικασίες της Ανοικτής Διακυβέρνησης (Βιογραφικά)
Συμφωνώ με το άρθρο αυτό , δηλαδή της δημοσίευσης στο διαδίκτυο των εισοδημάτων των επαγγελματιών , με τη σύμφωνη γνώμη της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων .
Αποδεδειγμένες περιπτώσεις με σοβαρές φοροκλοπές να δημοσιεύονται και τα ονόματα .
Πρέπει επιτέλους να σοβαρευτούμε και η φοροκλοπή να μη θεωρείται ΄΄ μαγκιά ΄΄ αλλά εγκληματική συμπεριφορά .
Απαραίτητη προϋπόθεση , πρώτα απ’όλα είναι να σταματήσουν τα σκάνδαλα του ίδιου του Κράτους , τα βατοπέδια , οι σπατάλες των δημοσίων λειτουργών ( π.χ. πάει ο Υπουργός υπηρεσιακό ταξίδι στο εξωτερικό , παίρνει μαζί του φίλους και συγγενείς , διαμένει στα ακριβώτερα ξενοδοχεία , τρώει στα καλύτερα ετιατόρια , διασκεδάζει κ.λπ. και όλα τα ανωτέρω με έξοδα του Έλληνα φορολογούμενου . Υπουργός Τουρισμού μιας απο τις τελευταίες Κυβερνήσεις είχε τόσα διεθνή ταξίδια πραγματοποιήσει , ώστε ο συνολικός χρόνος ΠΤΗΣΗΣ με τα αεροπλάνα ήταν μεγαλύτερος από αυτόν που καθόταν στο γραφείο του στην Ελλάδα ).
Με την ευκαιρία προτείνω να δημοσιεύονται τα διάφορα έξοδα , π.χ. ταξιδιών , των Δημοσίων λειτουργών .
Και επειδή όλα τα ανωτέρω μαθαίνονται , αργά ή γρήγορα , πρέπει οπωσδήποτε πρώτα να πατάξετε τη διαφθορά του Δημοσίου .
Δεν υπάρχει λόγος να πληρώνω κανονικά τους φόρους μου και να μου τους ΄΄ τρώει ΄΄ άλλος . Καλύτερα να τους τρώω εγώ . Και τότε θα είμαι και ΄΄ μάγκας ΄΄ .
Ευχαριστώ για το βήμα που μου δώσατε να αναπτύξω τις απόψεις μου . Είναι γεγονός πρωτόγνωρο για την Ελλάδα .
Προσωπικά σας εμπιστεύομαι και πιστεύω ότι θα πράξετε ότι καλύτερο για την Πατρίδα μας .
Διαβάζωντας και τα σχόλια των άλλων συμμετοχόντων καταλήγω και εγώ στην άποψη ότι δεν μπορεί (δυστυχώς) να σταθεί νομικά και όχι μόνο. Τα εισοδήματα και η οικονομική κατάσταση του κάθε ατόμου είναι προσωπικό δεδομένο είτε ανήκει στον ιδιωτικό είτε στο δημόσιο τομέα. Η στοχοποίηση αλλά και πιθανώς λανθασμένες εντυπώσεις (αφού δεν μπορούν να δημοσιευθούν άλλα προσωπικά στοιχεία) θα είναι το μόνο αποτέλεσμα. Αυτό που θα μπορούσε όμως να γίνει είναι η δημοσίευση των ονομάτων όλων αυτών που πιάνονται (αποδεδειγμένα) να φοροδιαφεύγουν αλλά και των ποινών που τους επεβλήθησαν τελικά.
Συμφωνώ με το παρόν μέτρο. Κατ’αυτόν τον τρόπο, δε θα μπορεί κάποιος να επιδεικνύει τον πλούτο του στον κοινωνικό του περίγυρο και ταυτόχρονα να είναι εκτεθειμένος έχοντας δηλώσει χαμηλό εισόδημα. Αυτό το μέτρο μπορεί να λειτουργήσει μεσο-μακροπρόθεσμα και με την προϋπόθεση ότι θα υπάρχει υπηρεσία ηλεκτρονικής καταγγελίας για ασυμβατότητα δηλωθέντος εισοδήματος με lifestyle. Ειδικά σε περιπτώσεις που υπάρχουν περισσότερες της μίας καταγγελίας για το ίδιο πρόσωπο, αυτό αποτελεί σημαντική αιτία για έναρξη ελέγχου. Επίσης είναι σημαντικό να μην περιορίζεται η δημοσιοποίηση στοιχείων σε συγκεκριμένη κατηγορία φορολογούμενων, αλλά να εφαρμόζεται και για τους δημόσιους υπαλλήλους (μπορούν έτσι να εντοπιστούν κρούσματα διαφθοράς στο δημόσιο).
ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ,ΓΙΑΤΡΟΙ,ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ,ΤΕΧΝΙΤΕΣ ,ΜΗΧΑΝΙΚΟΙκ.τ.λ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΜΕΙΒΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΛΟΓΑΡΓΙΑΣΜΩΝ, ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ Η ΑΜΟΙΒΗ ΤΟΙΣ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ.ΤΟ ΕΖΗΣΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ 1986-90 ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΜΟΝΙΜΩΣ.ΟΙ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΜΩΡΟΥΝΤΑΙ ΒΑΡΥΤΑΤΑ.ΟΛΑ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΡΑΜΕΝΕΣ ΣΕ ΣΥΝΤΑΓΟΛΟΓΙΑ ΤΑΜΕΙΩΝ Η ΣΕ ΣΥΝΤΑΓΟΛΟΓΙΟ ΘΕΩΡΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ.ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΦΑΡΜΑΚΟ ΠΟΥ ΠΩΛΕΙ ΕΝΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ON LINE ΑΡ.ΜΗΤΡΩΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ,ΓΙΑΤΡΟΥ,Α.Φ.Μ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ.ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΟΓΚΟΥ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΕΙΑΣ ΕΝΟΣ ΓΙΑΤΡΟΥ ΘΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ.
ολα στο διαδυκτιο. πολυ σωστο και καθαρο μετρο.και βεβαιως πληρες ποθεν εσχες. οσον αφορα την ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ στην ουσια
αυτη η αρχη ειναι αρχη της επειδη ημουν υπαλληλος ΔΕΚΟ πολλοι υπαληλοι προσφεροντας την ιδια εργασια αλλοι δε
αφαντοι απο την υπηρεσια,επερναν περισσοτερο μισθο και υπερωριες που ποτε δεν εκαναν χωρις εμεις οι συναδελφοι να το γνωριζουμε αφου ηταν οι φακελοι σφραγισμενοι.αυτο εγινε αφοτου η αρχη προστασιας απαγορευσε να βλεπει ο ενας υπαλληλος τις αποδοχες του αλλου.ετσι
αυτο βολευε την καθε διοικηση να κανει διακρισεις εις βαρος εργαζομενων του ιδιου αντικειμενου και ετσι στην ουσια η αρχη προστασιας μεταβληθηκε σε κυριε υπουργε ολα στο διαδυκτιο η αρχη προστασιας να μην γινει αρχη αδικιας ολα στο φως.
γιατι
Διαφωνώ κάθετα. Θα είναι σαν λίστα στόχων προς απαγωγή. Δεν υπάρχει κανένας λόγος. Αρκεί να καταγράφονται όλες οι συναλλαγές ηλεκτρονικά και κρυπτογραφημένα.
Αν είμαστε σίγουροι ότι όλες οι συναλλαγές καταγράφονται, και συνεπώς όλοι είναι τίμιοι ΔΕΝ μας ενδιαφέρει πόσα βγάζει ο διπλανός. Μακάρι να βγάζει πολλά και να συνεισφέρει πολλά.
Όχι τέτοιες πρακτικές.
Το μετρο ή θα γινει για ολους ή για κανενα.
Σε μια χωρα οπου η διαφθορα και η φοροδιαφυγη ειναι στο maximum οπως η Ελλαδα , θεωρω οτι τελικα μονο κακο θα κανει και οχι καλο.
Δεν ειναι ομως κακη ιδεα οταν θα φτασουμε και εμεις στο επιπεδο Αμερικης ή Ελβετιας να το ξανασκεφτουμε ( οχι εμεις προφανως αλλα τα παιδια μας )
Δεν καταλαβαίνω την αξία του μέτρου αυτού από μόνου του, αν και αν ήταν να εφαρμοστεί, θα ήθελα να γίνει για όλους τους Έλληνες.
Θα πρέπει να υπαρξει και μια συνέχεια. Ίσως μια τηλεφωνική γραμμή/ιστοσελίδα του Υπουργείου για καταγγελίες? Αν δηλαδή δω εγώ κάποιον που ξέρω ότι βγάζει περισσότερα να δηλώνει λιγότερα, να μπορώ ίσως να το καταγγείλω? Και μετά, σε τι ενέργειες θα προβαίνει το Υπουργείο? Αφού θα έχει ήδη κάνει έλεγχο της (ψευδούς) φορολογικής δήλωσης του προσώπου αυτού. Το θέμα είναι να πιαστούν οι παραβάτες ΠΡΙΝ κάνουν τη φορολογικής τους δήλωση.
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι θα επιτευχθεί με το συγκεκριμένο μέτρο.
Από τότε που δημιουργήσατε την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων καταργήσατε την Διαφάνεια..
ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΣΚΟΥΝ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ..ΠΧ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΝΩΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΠΙΚΕΡΔΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΑΛΛΑ ΜΗ ΔΗΛΩΜΕΝΟ . ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΝΑ ΑΡΙΘΜΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΝΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΤΖΙΡΟ .ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΝΑΓΓΑΖΕΤΕ Ο ΕΚΑΣΤΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΑΝΑΚΥΚΛΟΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΡΚΕΙ ΜΙΑ ΕΝΑΡΞΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟΥ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ
ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΘΕΜΑ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΕΚΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΔΗΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΤΟΝ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΚΤΕΡ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΗ ΕΝΑΣ ΑΓΡΟΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΡΓΩΜΑ ΤΩΝ ΧΩΡΑΦΙΩΝ ΤΟΥ.
ΕΠΕΙΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΕΜΠΟΡΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΛΗΓΗ ΤΙΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΗ!!!!!
ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ & ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΘΑ ΩΦΕΛΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΤΙ, ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ;ΑΛΛΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΦΟΡΟΔΙΟΑΦΥΓΗ
Δεν θεωρώ ότι το μέτρο θα αποφέρει κάτι σημαντικό…
Και γιατί δεν εφαρμόζεται και για τους δημοσίους και λοιπούς υπαλλήλους?
Είμαι πάντως κάθετα αντίθετος ως πολίτης με την δημοσίευση ευαίσθητων προσωπικών μου στοιχείων στο διαδίκτυο, και μάλιστα οικονομικών.
Δημήτρης Ε.
Δρ Μηχανικός
Συμφωνώ,
Θα πρέπει επίσης να δημοσιεύονται και όλων των δημόσιων λειτουργών όπως εφοριακών, αστυνομικών και υπαλλήλων πολεοδομίας.
εδω ελογχευει ο κινδυνος , με την δημοσιοποιηση των υψηλων εισοδηματων , το οργανωμενο εγκλημα , να εχει αμεσσες πληροφοριες , για το τι ,και ποσο ο καθενας εχει, ωστε , να εκβιαζει αναλογως, και δεν βλεπω σε τι θα αυξησει τα εσοδα , αφου ετσι η αλλως το υπουργειο ξερει η μπορει να μαθει , απο αλλο τροπο , τι ο καθενας εχει ,και τι δηλωνει
Κύριοι δεν θα σας σώσουν οι νέοι νόμοι για τον απλούστατο λόγο «»ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ «» για να ελέγξει την εφαρμογή των νόμων.
Ο κρατικός μηχανισμός που έχετε δημιουργήσει τα 30 τελευταία χρόνια
ειναι ΣΑΠΙΟΣ με αποτέλεσμα να μην αφήνει και τον ιδιωτικό τομέα να λειτουργήσει.
Εχετε δημιουργήσει δυο κατηγορίες εργαζομένων στην Ελλάδα τους ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ και τους ΕΙΛΩΤΕΣ του ιδιωτικού τομέα.
ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΕ πρώτα τον χώρο σας (ΔΗΜΟΣΙΟ ) αν μπορείτε και μετά στραφείτε κατά του ιδιωτικού τομέα.
Επειδή πιστεύω ότι είναι αδύνατο να βάλετε με ΘΕΡΙΟ που δημιουργήσατε,
τουλάχιστον δημιουργήστε υποδομές ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗΣ να μην χάνουμε το χρόνο μας στις ουρές και να μην βλέπουμε το χάλι που επικρατεί στις δημόσιες υπηρεσίες.
ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΣΗΜΕΡΑ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ…..ΕΛΕΟΣ….
MHN TOYΣ ΔΙΝΕΤΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ.
ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΣΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.
ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΜΕΣΩ INTERNET ΘΑ ΔΕΣΕΤΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΣΕΤΕ ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ( ΑΝ
ΠΕΘΑΝΕΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ).
Το Κράτος μπορεί να δημοσιοποιεί στατιστικά στοιχεία ανά κατηγορία επιτηδεύματος ως προς το μέγιστο, το ελάχιστο και το μέσο δηλωθέν εισόδημα. Αυτό αποτελεί αντικείμενο της ΕΣΥΕ. Δεν μπορεί να δημοσιοποιεί ονομαστικά εισοδήματα.
Αν το κράτος θεωρεί ότι κάποιος φοροδιαφεύγει, οφείλει να το αποδείξει και να του επιβάλει τις προβλεπόμενες εκ του νόμου κυρώσεις. Δεν μπορεί να καταπατά το τεκμήριο αθωότητος κατηγορώντας συλλήβδην επαγγέλματα.
Εαν δεν έχει τους κατάλληλους ελεγκτικούς μηχανισμούς, πρέπει να τους συγκροτήσει. Φυσικά, όταν κυβερνούν βυζαντινές φατρίες, προβαίνουσες σε οθωμανικά ρουσφέτια ίνα αποκομμίσουν οθωμανικά μπαξίσια, δεν μπορεί να ελπίζει ο δύσμοιρος Ελλην Πολίτης σε Κράτος Δικαίου…
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΦΟΡΙΕΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ,ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΤΑΘΕΤΟΝΤΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΔΗΛΩΘΕΝΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΦΟΡΙΕΣ ΝΑ ΤΑ ΔΕΧΤΟΥΝ.
Καλύτερα να δημοσιεύεται στο διαδύκτιο τιμοκατάλογος υπηρεσιών παρεχόμενων από ελεύθερους επαγγελματίες, κυρίως από Γιατρούς και Δικηγόρος, ώστε να μην μπορούν να διαπραγματεύονται την αμοιβή τους αναλογα με το αν τους ζητούν απόδειξη η όχι.
Δεν έχω πρόβλημα να δημοσιεύσει κάποιος τα εισοδήματα μου γιατί απλά δεν έχω τίποτα να κρύψω. Αλλά ας μου εξηγήσει ΕΝΑΣ εκεί μέσα, γιατί έχετε το θράσσος να μας λέτε ότι δεν είναι όλοι οι πολιτικοί αλήτες και κλέφτες ότι δεν πρέπει να σας βάζουμε όλους στον ίδιο κουβά κλπ κλπ, την ίδια ακριβώς ώρα που όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες χαρακτηρίζονται ως κλέφτες, φοροφυγάδες, παράνομοι.
Να δημιοσιεύεστε κύριοι ΟΛΩΝ τα εισοδήματα, περιουσίες και των οικογενιών τους. Και τα δικά σας μαζί και των συναδέλφων σας. Που εγώ πληρώνω ένα χρεωκοπημένο ταμείο και σύνταξη δεν θα δω ποτέ μου, περίθαλψη δεν έχω, αλλά εσείς μετά από 2 βόλτες στη βουλή έχετε σύνταξη βουλευτή.
Έχω βαρεθεί πια. Μιλάμε για μεγάλα εισοδήματα των 50.000 ευρώ και το γελοιό είναι ότι εκτός συνόρων αυτά τα εισοδήματα ανήκουν στο μέσο εισόδημα.
Παρακαλείσθε όταν αλλάξετε την ονομασία της χώρας από Ελλάδα στο πραγματικό: Ουγκάντα να με ενημερώσετε να αλλάξω και την διεύθυνση του ταχυδρομείου.
ΟΤΑΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΦΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ Η ΦΑΣΑΡΙΑ ΠΑΡΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
Mακαρι και να γινοταν…σιγουρα ομως θα σκονταψει καπου…Αρχη προσωπικων δεδομενων κλπ.Σαν Ελληνας φορολογουμενος πολιτης που συνεισφερω στο κρατος τα τελευταια πεντε χρονια απο 25.000 εως 30.000 Ευρω δηλωνοντας ενα αξιοπρεπες εισοδημα αλλα μην ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΠΛΟΥΤΟ ακινητα αυτοκινητα σκαφη κλπ…και πως θα μπορουσα αλλοστε οταν οτι καταφερνω να αποταμιευσω κατα τη διαρκεια του ετους τα πληρωνω στο τελος στην εφορια…ΘΑ ΗΘΕΛΑ να γνωριζω τι εισοδηματα δηλωνουν ολοι αυτοι γυρω μου που σε αντιθεση με μενα διαθετουν μεζονετες,τζιπ και διαγουν τοσο πολυτελη βιο…τα οποια εγω ουτε μπορω να ονειρευτω…Οχι για τιποτε αλλο αλλα για να γνωριζω ποιους συμπολιτες μου πρεπει να εκτιμω και απο ποιους να μην ανεχομαι ουτε λαικισμους ουτε κλαματα.Γιατι κακα τα ψεμματα οταν ζεις σε επαρχιακη πολη ο πλουτος δεν κρυβεται…απο τη μια κι απο την αλλη βαρεθηκα μα λαικιζουν και να κλεγονται αυτοι που δεν εδοσαν για την πατριδα τους ποτε ουτε μια δεκαρα…
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΣΗΣ, ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΧΩΡΟΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΕΣ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΩΝ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΥΤΩΝ
ΝΑΙ 100%
Πιθανολογώ ότι δεν θα κριθεί νόμιμο και δεν χρειάζεται. Δεν είναι λογικό να ξέρουμε όλοι τα πάντα για όλους, εμένα μου αρκεί να τα γνωρίζει η ΔΟΥ. Μπορούμε όμως να μαθαίνουμε τον με αδιάσειστα στοιχεία συλληφθέντα «φοροδιαφεύγοντα της ημέρας». Θα έκανε καλό σε όσους θέλουν να τον μιμηθούν, καθώς και σε αυτούς που πληρώνουν αυτά που εκείνος ξέχασε να δηλώσει. Βασική προϋπόθεση είναι να τον εντοπίσουμε και βέβαια να τον βάλουμε να πληρώσει αυτά που χρωστάει, γιατί και η ατιμωρησία είναι αηδιαστική πια σε αυτή τη χώρα και πρέπει κάποτε να τελειώσει.
Σε τι θα εξυπηρετήσει ένα τέτοιο μέτρο; Μήπως όλοι μας δεν ξέρουμε ότι ο γιατρός μας και ο υδραυλικός μας φοροδιαφεύγουν;
Το θέμα δεν είναι να αναγκαστεί να πληρώσει ο φοροφυγάς επειδή θα γίνει ρεζίλι. Ρεζίλι πού; Στο συνάφι του; Αφού όλοι οι συνάδελφοί του κάνουν το ίδιο. Στην ευρύτερη κοινωνία; Σιγά μην θυμάσαι το 2009, τους φοροφυγάδες του 2008. Το θέμα είναι να αναγκαστεί να πληρώσει, επειδή θα του επιβληθούν ποινές, οικονομικές ή ποινικές.
Οχι, γιατι θα δεχθουν απειλες οσοι εχουν εισοδηματα απο εγκληματικα στοιχεια που θα αποκτησουν «πελατολογιο» μεσω ιντερνετ.
Τα στοιχεια αυτα να ειναι προσβασιμα ΜΟΝΟ στις αρχες , ομως σε περιπτωση φοροδιαφυγης ναι , να δημοσιευονται και να θεωρουνται προιον εγκληματος μια και δεν μπορουν να αποδειξουν την προελευση τους οι φοροφυγαδες .
Αν κινδυνεψουν τα κεφαλαια τους με κατασχεση και αυτοι στη φυλακη και το ξερουν , να δειτε για ποσο κοβουν αποδειξεις …
Ακομη , ναι στην υποδειξη φοροφυγαδων απο τους πολιτες ανωνυμα αλλα μονο συμβουλευτικα στις αρχες για καλυτερο ελεγχο και εφ οσον διασταυρωθει η υποδειξη για να αποφυγουμε περιπτωσεις εμπαθειας κλπ.
Αγαπητέ Υπουργέ
Ειλικρινά μου προκαλεί έκπληξη η συγκεκριμένη ΄΄πρόταση -άρθρο΄΄ που θέλετε να συμπεριληφθεί στο φορολογικό Νομοσχέδιο.
Πώς είναι δυνατόν να προτείνετε δημοσίως κατι το οποίο θα υπόκειται στην αποδοχή ή μη της Αρχης Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
Αγαπητέ υπουργέ
Αν είχατε κάνει ΕΝΑ τηλεφώνημα στην ΑΠΠΔ, νομίζω οτι θα είχατε ξεκαθαρίσει τα πράγματα και ΘΑ ΕΙΧΑΤΕ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΤΟ ΛΑΪΚΙΣΤΙΚΟ ΟΛΙΣΘΗΜΑ.
Άλλωστε δεν ταιριάζουν σ΄εσας αυτά.
Προσοχή λοιπόν και καλή επιτυχία
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΑ ΚΑΛΕΣ.ΠΟΣΟ ΟΜΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΓΓΙΞΟΥΝ? ΟΛΟΙ ΜΗΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.ΠΩΣ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ Ο ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ-Ο ΞΥΛΟΥΡΓΟΣ-Ο ΣΟΒΑΤΖΗΣ…….ΑΦΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΧΡΟΝΟΣ ΤΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΘΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΙ-ΦΙΛΟΙ-ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ Ή ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΟΥ?
Να δημοσιεύονται στο διαδίκτυο τα εισοδήματα που δηλώνονται απ’ όλους ανεξαίρετα και όχι μόνο των ελεύθερων επαγγελματιών και επιχειρήσεων. Φοροκλέφτες υπάρχουν σε όλες τις κατηγορίες.
Να δούμε τότε θα τολμήσει κανένας εφοριακός να παρανομήσει; Έτσι θα γίνεται διαρκώς ο καλύτερος έλεγχος από τους πολίτες.
Παράλληλα, να υπάρχει δυνατότητα καταγγελιών μέσω internet, τις οποίες θα ελέγχει ειδικό σώμα άδιάφθορων.
Δεν το θεωρώ απαραίτητο.
Σε τι θα αποσκοπούσε ?
Αν γίνει να εφαρμοσθεί για όλους τους πολίτες ( ισονομια για όλους ).
ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΝ ΕΣΤΑΛΗ ΤΟ ΜΗΝΗΜΑ ΜΟΥ.
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΤΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ :
«ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΣΟΔΑ ΕΝΟΙΚΙΩΝ, ΟΙ ΤΟΚΟΙ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΗΦΘΕΙ ΓΙΑ ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ, ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗΣ ΕΙΤΕ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΑΠΟ ΕΝΟΙΚΙΑ»
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Κ
Καλό θα ήταν να δημοσιοποιούνται, αλλά θα προσκρούσει στην Αρχή Προστασίασ Προσωπικών Δεδομένων. Θα μπορούσε όμως να δημοσιοποιούνται τα οικονομικά στοιχεία των φοροφυγάδων
ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙ Ο ¨ΤΙΜΙΟΣ» ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ;
Δε νομίζω να φέρει κάτι το συγκεκριμένο μέτρο. Αυτό που πρέπει να μας νοιάζει είναι να πε΄ρνουμε απόδειξη από όλους αυτούς και όχι να βλέπουμε τα εισοδήματα που δηλώνουν… λες και δεν ξλερουμε αν θα είναι αληθές!
Για την αντιμετώπηση της φοροδιαφυγής εκτός των άλλων μέτρων προτείνω.
1)Οιαντικειμενικές αξίες να καταργηθούν και να υσχύουν παντού οι εμπο-
ρικές τιμές,γιατί τώρα τη φοροδιαφυγή την παροτρύνει το κράτος με
αποτέλεσμα να παίρνουν μάυρο χρήμα.
Επειδή όμως θα προκύψουν περισσότεροι φόροι γι’αυτούς που θα αγοράζουν ένα σπίτι να μειωθεί ο φόρος μεταβίβασης και να πιάσετε τους συμβολαιογράφους, δικηγόρους, μεσίτες, κατασκευασττές
2)Να μάθετε στους Έλληνες ότι ο Φ.Π.Α. είναι φόρος που αντί να τον
καταβάλει ο καθένας μόνος του στο κράτος τον δίνει σε αυτόν που κάθε
φορά συναλάσσεται.Εάν όμως ο(ΚΥΡΙΟΣ)δεν κόψει απόδειξη τότε παρακρατεί
το φόρο που πλήρωσε ο αγοραστής νομίζοντας ότι το κράτος θέσπισε έναν φόρο για πάρτιτου.
Δεν συμφωνώ γιατί οι καιροί είναι πονηροί και, μετά την ανάρτηση των εισοδημάτων, κάποιοι (κυρίως οι έχοντες /δηλωνοντες υψηλά εισοδήματα) μπορεί να πέσουν θύματα κακοποιών/εκβιαστών κα.
Μάλλον θα πρέπει να συμβουλευθείτε πρώτα τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη και την αστυνομία, πριν προχωρήσετε σε κάτι τέτοιο.
Υπάρχει και ενα – σοβαρό – θέμα προσωπικής ασφάλειας εδώ, κύρίως για τους έχοντες.
Επίσης υπάρχει και ένα θέμα εμπορικών συναλλαγών:
αν ο πελάτης (κυρίως χονδρικής) γνωρίζει ότι ο προμηθευτής βγάζει/δηλώνει κέρδη (το πολλά ή λίγα είναι σχετικό για τον καθένα) μπορεί να καθυστερεί τις πληρωμές με την δικαιολογία «έλα μωρέ, αστον αυτόν, αυτός έχει πολλά, δεν θα του λείψουν».
Και για αυτούς τους λόγους καθιερώθηκε το «φορολογικό απόρρητο».
Προτείνω να ΜΗΝ προχωρήσετε σε κάποιο τέτοιο μέτρο (άλλωστε δεν πιστεύω ότι θα το επιτρέψει και η – αρμόδια – Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
Θα συμφωνούσα εάν (α) διασφαλίζοταν ότι τα στοιχεία αυτά δεν θα χρησιμοποιηθούν για δόλιο σκοπό (εκβιασμούς κτλ.) και (β) μπορείτε να το διασφαλίσετε αυτό?)και (β) ισχύσει για ΟΛΟΥΣ τους ‘Ελληνες χωρίς εξαιρέσεις
Επίσης αναρωτιέμαι πως η δήλωση της περιουσίας των Βουλευτών που θεωρητικά δηλώνεται κάθε έτος δεν έχει οδηγήσει σε καμμία «ύποπτη κατάσταση».
Όλοι οι έλληνες πολίτες είναι ίσοι απέναντι στους νόμους.
Μια χαρά να δημοσιοποιούνται τα οικονομικά στοιχεία όλων-επικαλούμενοι το άρθρο του Συντάγματος.
Μα το πρόβλημα είναι οι κυρώσεις όσων φοροδιαφεύγουν.Και τί έγινε που δημοσιοοιούνται τα οικονομικά στοιχεία κάποιου;
Είναι αυτά σοβαρά μέτρα;
Πού ζούμε επιτέλους;
Γιατί μας θεωρούν διανοητικά καθυστερημένους;
Γιατί;
συμφωνω
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΤΗΝ ΥΙΕ(ΣΔΟΕ) ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΟΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ.
ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΣΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΝΑ ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΗΛΩΣΕ ΓΙΑ ΤΟ 2008 ΕΙΣΟΔΗΜΑ 15.000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΙΑΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΕ ΒΙΛΛΑ 350 τ.μ. ΜΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΙΣΙΝΑ,ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΕ PORSCHE ΑΞΙΑΣ 140.000 ΕΥΡΩ.
ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΥΤΟΥ ΤΟ 2008 ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΗΤΑΝ 600.000 ΕΥΡΩ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΛΕΟΣ,ΟΙ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΠΑΛΙ ΤΟ ΜΑΡΜΑΡΟ.
Αν είναι να δημοσιοποιηθού ΟΛΟΝΩΝ των πολιτών τα εισοδήματα, συμπεριλαμβανομένων και όσων εμπλέκονται, με κάθε τρόπο, με την δημόσια διοίκηση, τότε συμφωνώ.
Αν όμως ισχύουν για ορισμένες κατηγορίες πολιτών, τοτε το θεωρώ ρατσισμό και διαφωνώ.
ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΝΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥΣ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΣΑΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ ΠΟΥ ΟΙ ΕΦΟΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΖΙΡΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΤΑΔΥΣΕΩΝ, ΧΟΡΟΥ, ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ, ΜΑΓΑΖΙΑ ΚΛΠ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΧΑΜΕΝΑ ΕΣΟΔΑ
Αναρωτιέμαι αν οι σύμβουλοι του υπουργού για το φορολογικό έχουν δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα και γνωρίζουν τα φορολογικά.
Δεν εμπιστεύομαι τους υπηρεσιακούς παράγοντες του Υπ. Οικονομικών γιατί αυτοί αντέδρασαν σφοδρότατα και δεν εισήχθη το πρόγραμμα ESCORT που είχε προτείνει ο τότε Υφ. Οικονομικών και νυν ΓΓ κ. Δ. Γεωργακόπουλος. Αυτό το πρόγραμμα το εφαρμόζει η κυβέρνηση της Δανίας και έχει λύσει χιλιάδες ανάλογα προβλήματα.
Θα ήταν καλλίτερα να οργανωθεί ένα επιτελίο από έμπειρους λογιστές και φορτεχνικούς που γνωρίζουν που και πως χωλαίνει το σύστημα και από την άλλη δεν γνωρίζουν τι πάει να πει πολιτικό κόστος.
Φιλικά
Γ. Πένταρης
Αν επιτραπεί να ισχύσει το μέτρο αυτό, η ανάγκη ισοπολιτείας επιβάλλει δημοσιοποίηση εισοδημάτων όλων των φορολογουμένων και όχι μόνο ορισμένων κατηγοριών από αυτούς, ειδάλλως είναι σαν να στιγματίζουμε τις κατηγορίες αυτές ως επιδεκτικές φοροδιαφυγής.