Πως κρίνετε την αποτελεσματικότητα του μέτρου αυτού; Ποια προβλήματα μπορεί να δημιουργηθούν. Εφόσον κρίνετε θετικά το μέτρο ποιες προϋποθέσεις θα βελτίωναν την εφαρμογή του;
Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα16) Προτείνεται η διεξαγωγή των εμπορικών συναλλαγών από μια αξία και άνω, αποκλειστικά με χρέωση / πίστωση επαγγελματικών τραπεζικών λογαριασμών ανοικτών στη πρόσβαση των φορολογικών υπηρεσιών.
16) Προτείνεται η διεξαγωγή των εμπορικών συναλλαγών από μια αξία και άνω, αποκλειστικά με χρέωση / πίστωση επαγγελματικών τραπεζικών λογαριασμών ανοικτών στη πρόσβαση των φορολογικών υπηρεσιών.
- 251 Σχόλια26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχους
- 2.545 ΣχόλιαΓενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
- 146 Σχόλια27) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν επίσης έμφαση σε αποκεντρωμένα φορολογικά έσοδα υπέρ της τοπικής αυτοδιοίκησης
- 200 Σχόλια21) Προτείνεται η υποβολή φορολογικών δηλώσεων αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Για όσους χρειάζεται η ηλεκτρονική δήλωση θα μπορεί να υποβάλλεται μέσω των ΚΕΠ ή μέσω λογιστικών / φοροτεχνικών γραφείων.
- 133 Σχόλια22) Για όσους φορολογούμενους έχουν εισοδήματα αποκλειστικά από μισθωτές υπηρεσίες προτείνεται η αποστολή από το Υπουργείο Οικονομικών προσυμπληρωμένης δήλωσης και η απαλλαγή της υποχρέωσης του φορολογούμενου να υποβάλλει δήλωση εφόσον συμφωνεί με τα στοιχεία της προσυμπληρωμένης δήλωσης.
- 112 Σχόλια23) Προτείνεται η επέκταση των συναλλαγών των πολιτών με τις ΔΟΥ μέσω διαδικτύου καθώς και η εξυπηρέτησή τους από σημεία εξυπηρέτησης εκτός ΔΟΥ.
- 187 Σχόλια24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;
- 128 Σχόλια25) Ποιες άλλες διαδικασίες που προβλέπονται για τη συμμόρφωση προς τη φορολογική νομοθεσία πιστεύετε ότι θα μπορούσαν να καταργηθούν ή να απλοποιηθούν χωρίς κίνδυνο απώλειας φορολογικών εσόδων για το δημόσιο;
- 501 ΣχόλιαΝομοθετικά Μέτρα για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής / Εισαγωγή
- 287 Σχόλια15) Προτείνεται η πληρέστερη καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων του φορολογούμενου στη φορολογική δήλωση έτσι ώστε να υπάρχει μια συνολική εικόνα της οικονομικής του κατάστασης.
- 210 Σχόλια16) Προτείνεται η διεξαγωγή των εμπορικών συναλλαγών από μια αξία και άνω, αποκλειστικά με χρέωση / πίστωση επαγγελματικών τραπεζικών λογαριασμών ανοικτών στη πρόσβαση των φορολογικών υπηρεσιών.
- 91 Σχόλια17) Προτείνεται η επιβολή επιπλέον φορολογίας στις συναλλαγές με εξωχώριες (off shore) εταιρείες.
- 34 Σχόλια18) Προτείνεται η επιβολή νέων ρυθμίσεων για τις ενδοομιλικές συναλλαγές.
- 739 Σχόλια19) Επισημαίνεται ότι το προαναφερθέν μέτρο για την επέκταση των εκπτώσεων από το φορολογητέο εισόδημα φυσικών προσώπων ποσών βάσει αποδείξεων αγορών, έχει επίσης ως στόχο τον περιορισμό της φοροδιαφυγής.
- 261 Σχόλια20 Προτείνεται η δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο των εισοδημάτων που δηλώνονται από ελεύθερα επαγγέλματα και επιχειρήσεις στο βαθμό που αυτό θα κριθεί αποδεκτό από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
- 144 Σχόλια11) Προτείνεται η διαφοροποίηση των συντελεστών φορολόγησης των διανεμόμενων και των αδιανέμητων κερδών.
- 118 Σχόλια12) Ποιες από τις ισχύουσες φοροαπαλλαγές προς επιχειρήσεις πρέπει να καταργηθούν;
- 107 Σχόλια13) Προτείνεται η σταδιακή κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και η ενσωμάτωση των απαραίτητων διατάξεων στη φορολογία εισοδήματος.
- 152 Σχόλια14) Προτείνεται η επανεξέταση του ειδικού καθεστώτος φορολόγησης των ενοικίων των ιερών ναών, μονών, κοινωφελών ιδρυμάτων κλπ.
- 671 Σχόλια7) Προτείνεται η κατάργηση του ΕΤΑΚ και η αντικατάστασή του με προοδευτική φορολόγηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας.
- 312 Σχόλια8) Προτείνεται η επαναφορά του φόρου κληρονομιάς και των γονικών παροχών με υψηλότερο αφορολόγητο.
- 338 Σχόλια9) Ποιους από τους ισχύοντες φόρους στα ακίνητα θεωρείτε άδικους ή αναποτελεσματικούς; Γενικότερα ποιες αλλαγές θα προτείνατε στο σύστημα φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας;
- 170 Σχόλια10) Προτείνεται η αποτελεσματική φορολόγηση των ακινήτων που ανήκουν σε εξωχώριες (offshore) εταιρείες.
- 1.713 Σχόλια1) Προτείνεται μια ενιαία, προοδευτική, τιμαριθμοποιημένη φορολογική κλίμακα για όλα τα εισοδήματα.
- 1.993 Σχόλια2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
- 412 Σχόλια3) Προτείνεται η κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης των μερισμάτων από μετοχές και των διανεμόμενων σε φυσικά πρόσωπα κερδών των επιχειρήσεων και η ένταξή τους στην ενιαία φορολογική κλίμακα ατομικού εισοδήματος.
- 677 Σχόλια4) Προτείνεται η κατάργηση φοροαπαλλαγών ή αυτοτελούς φορολόγησης εισοδημάτων όταν δεν επιβάλλονται από λόγους κοινωνικής ευαισθησίας ή αντικειμενικά οικονομικά αίτια.
- 861 Σχόλια5) Προτείνεται ο λογιστικός προσδιορισμός βάσει λογιστικών καταστάσεων των εισοδημάτων όλων των κατηγοριών ελεύθερων επαγγελματιών και επιτηδευματιών και η κατάργηση του ειδικού τρόπου φορολόγησης που ισχύει για ορισμένες κατηγορίες επαγγελμάτων.
- 248 Σχόλια6) Προτείνεται η φορολόγηση της υπεραξίας από βραχυχρόνιες χρηματιστηριακές συναλλαγές με συμψηφισμό των ζημιών.
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
23 Δεκεμβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Ιανουαρίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
210 Σχόλια 13740 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
Συμφωνώ με τον κ.Δημήτρη πως πρέπει να γίνει προσπάθεια να γενικευθεί η χρήση της πιστωτικής κάρτας. Έστω της προπληρωμένης ή της DEBIT. Συγχρόνως να υποχρεούνται οι τράπεζες να στέλνουν κάθε μήνα στην εφορία, ηλεκτρονικό κατάλογο των συναλλαγών που πραγματοποιήθηκαν από όλες τις επιχειρήσεις.
Όχι μόνο δεν πρέπει να «ποινικοποιηθεί» η χρήση των πιστωτικών, αλλά το αντίθετο. Με τις πιστωτικές μπορεί εύκολα να βρεθεί ποιος ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ φοροδιαφεύγει. Είτε είναι επιχειρηματίας είτε είναι καταναλωτής.
Σε κάθε περίπτωση πάντως νομίζω πως είναι σωστό το μέτρο όλες οι συναλλαγές των μικρών ή μεγάλων επιχειρήσεων να περνούν μέσα από τράπεζες.
Οι καταθέσεις εφόσον είναι πάνω από π.χ. 100.000 € να δηλωθούν. Στη συνέχεια η εφορία θα μπορεί να παρακολουθεί αν κάποιος διαθέτει μεγαλύτερη οικονομική επιφάνεια από αυτή που του επιτρέπουν τα χρήματα που δηλώνει κάθε έτος στην εφορία.
Να συμπεριληφθεί και το τίμημα για την αγοροπωλησία ακινήτων. Δηλαδή η πληρωμή του χρηματικού ποσού για την αγορά καθώς και των υπηρεσιών που είναι απαραίτητες για την σύνταξη του μεταβιβαστικού συμβολαίου να γίνονται μέσω τραπεζικής πράξης ή εκδόσης επιταγής. Ο σχετικός αριθμός της τραπεζικής πράξης ή της επιταγής να αναγράφεται στο συμβόλαιο επί ποινή ακυρότητας αυτού.
Ευχαριστώ
Το μέτρο είναι σωστό, θα υπάρξει έλεγχος των επιχειρήσεων και το κράτος θα μπορεί να διασταυρώνει πληροφορίες για τυχόν ατασθαλίες.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.ΘΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.ON LINE ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΑΜΕΙΑΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΚΔΟΣΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ ΠΩΛΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΔΟΥ ,ΣΑΝ ΕΝΑ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΟΝ LINE ΚΑΙ REAL TIME ΜΗΝΙΑΙΑ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΤΟΥ ΦΠΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΧΡΕΩΣΗ/ΠΙΣΤΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥ ΣΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ.
Πρέπει να ενισχυθεί η χρήση της πιστωτικής κάρτας οπουδήποτε γίνεται ώστε να υπάρχει ηλεκτρονική καταγραφή των αγορών. Αντίθετα, το μέτρο των αποδείξεων είναι τελείως αναχρονιστικό και αναποτελεσματικό γιατί γίνεται εμπόριο αποδείξεων. Όμως εαν οι πιστωτικές χρησιμοποιηθούν ως τεκμήριο κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει.
Den pistevo pos ine i lisi tou provlimatos. Tora ine ipohreotiki i ekdosi digramis epitagis gia €12.500 + ΦΠΑ. To provlima omos parameni…
Theoro epivevlimani tin ilektroniki diastavrosi ton exodon (exodo diko mou ine esodo kapiou alou) ara diastavronontas ta ΑΦΜ me tin tehnologia pou iparhi den ine katholou poliploko na anakalipsoume pios den diloni to esodo tou, i pios diloni aniparkto exodo.Me ton tropo afto eleghete amesa + to ΦΠΑ.
Den prepi na katargithi i enia tou timologiou? Se ti ofeli (ektos apo tin grafiokratia) + pio provlima ehi lisi? I apodixi kani mia hara tin doulia tis + stis eteries.
A! na simioso pos i perisoteres apodixis ekdidonte se thermiko harti to opio ine afenos antiikologiko + afeterou me tin parodo tou hronou (trimino!) den mporis na diavasis ti grafi!
Sosti i logiki na mazevoume oles tis apodixis gia na ehoume to aforologito. Enoite pos den prepi to kratos na kani + pali to ‘poniro’ + na tiw ipologizi sto pothen eshes, athrizontas tis me diafora ala palava tekmiria pou kata kerous efevriski. Edo thelo na toniso pos prepi prota to kratos na dixi pos ine sovaro + axiopisto + meta na zitisi apo tous polites na simperiferthoun antistiha!
Gitri, dikigori giati na min ehoun ΦΠΑ. An to kratos den theli na metakilisi to kostos stous polites, tha mporouse me anesi na to ekpipti amesa apo ton foro pou prepi na plironoume.
Aples ameses, safis paremvasis hriazonte
Πιστεύω ότι το μέτρο είναι σωστό
Σημειώστε ότι όλες οι επιχειρήσεις εμπορεύονται (business to business) με μεταχρονολογημένες επιταγές.
Οι Τράπεζες μπορούν , εάν υποχρεωθούν, να δινούν κινήσεις και στοιχεία των επιταγών και των καταθέσεων όψεως (κίνηση με επιταγές) σε ετήσια βάση για τις επιχειρήσεις όπου μπορεί εκεί να τσεκάρεται η το ύψος του τζίρου κάθε επιχείρησης.
Εναλλακτικά , κατά την υποβολή της φορολογικής τους δήλωσης, να υποβάλλουν και αντίγραφα κίνησης των λογαριασμών όψεως ή εστω βεβαίωση της τράπεζας για το σύνολο των επιταγών που διακινήθηκαν στην χρήση (Αριθμός επιταγών , ύψος πληρωμών και εισπράξεων)
Κυριοι
Θεωρω αυτο το μετρο οτι ειναι το ουσιαστικωτερο και το αποτελεσματικωτερο που εχει τεθει προς διαβουλευση και θα επιλυσει σημαντικα το προβλημα της φοροδιαφυγης-Συγχαρητηρια για την προταση.
Προσωπικα θεωρω οτι ακομη και η αγορα απο το περιπτερο της γειτονιας ενος πακετου τσιγαρων πρεπει να πραγματοποιειται ηλεκτρονικα με καρτα.(debit,credit,open η οποιαδηποτε αλλη καρτα δεν εχει σημασια)
Τυχον δικαιολογιες οτι με αυτον τον τροπο θα υπαρχει καταχρηση η ακομη και παραβιαση του απορρητου των προσωπικων δεδομενων απο τις διασταυρωσεις στοιχειων ειναι υπερβολες και προερχονται εκ του πονηρου, και εν κατακλειδι πιστευω οτιειναι σαφως προτιμοτερο απο το να παραβιαζεται καθημερινα η νοημοσυνη των εντιμων πολιτων απο τους φοροδιαφευγοντες.
Για οσους αλωστε εχουν ζησει στο εξωτερικο και ειδικωτερα στις ΗΠΑ γνωριζουν πολυ καλυτερα οτι η πλειονοτητα σχεδον των συναλαγων γινεται ηλεκτρονικα.
Μαλιστα εαν τυχει(σε καποιες συναλαγες) και επιλεξεις να πληρωσεις με μετρητα σε κοιτουν απορημενα.
Τα ανωτερω βεβαια προτεινεται να ισχυσουν υπο την προυποθεση οτι το κοστος που θα προκυπτει απο τις συναλαγες με τις «εξυπνες καρτες» να ειναι μικρο και να μην χρεωνεται-επιβαρυνεται ο πολιτης με μεγαλα τελη-εξοδα απο τις τραπεζες για τις συναλαγες.
Ευχομαι καλη χρονια σε ολους
Σωστή η ιδέα. Για τις τραπεζικές επιταγές που είναι κατά κανόνα μεταχρονολογημένες, δεν μπορεί να είναι δίγραμμες, αλλά η πρόσβαση στους τραπεζικούς λογαριασμούς για επιχειρηματικές δραστηριότητες, φαίνεται σωστή.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ και ΕΠ ΑΥΞΑΝΩ.
Αν η κυβέρνηση εφαρμόσει αυτό το μέτρο θα δώσει ένα ισχυρό κτύπημα σε μεταχρονολογημένες επιταγές και κυκλοφορία μαύρου χρήματος.
Σήμερα εν μέρει γίνεται.
Α. Μεταφορά χρημάτων από ΙΒΑΝ1 σε ΙΒΑΝ2 μέσω SWIFT από επαγγελματικό λογαριασμό των εν Ελλάδι τραπεζών (περίπου 40) στην Τράπεζα της Ελλάδος. Η μεταφορά παρακολουθείται από την Τράπεζα της Ελλάδος (Δημόσιο). Ο πελάτης έχει απόδειξη συναλλαγής (από το SWIFT) για τα βιβλία του. Έχει όμως υψηλό κόστος προμήθειας τόσο σε SWIFT όσο και στη διαμεσολαβούσα Τράπεζα.
Β. Από την πλατφόρμα του ebanking της τράπεζας μου, μπορώ να μεταφέρω από ΙΒΑΝ1 σε ΙΒΑΝ2 οποιασδήποτε τράπεζας χρήματα . Εχω κόστος την προμήθεια της τραπέζης μου. ΔΕΝ έχω απόδειξη για τα βιβλία και δεν υπάρχει ενημέρωση των φορολογικών υπηρεσιών (Τραπεζικό απόρρητο).
Σας προτείνω
Α. Όχι μόνο τις Εμπορικές Συναλλαγές αλλά ΚΑΘΕ συναλλαγή Φορολογούμενου (πχ πληρωμή Ενοικίων, Αγορά Κατοικιών, Δικηγόροι, Γιατροί, Μηχανικοί , Εισοδηματίες, Εφορία, κλπ)
Α. Όχι από μία αξία και πάνω αλλά ΚΑΘΕ αξία έστω και 1 Ευρώ.
Β. Εφαρμογή χαμηλότατων χρεώσεων συναλλαγών πχ. ως λογαριασμοί mifid.
Γ. Έκδοση αποδείξεως για κάθε συναλλαγή η οποία θα είναι αποδεκτή από όλους (Δικαστήρια, Φορολογικές υπηρεσίες, Ιδιώτες, κλπ )
Δ. Για Επαγγελματίες, Αγρότες κλπ να υπάρχει πίστωση του λογαριασμού από την Τράπεζα του, με βάσει τα τιμολόγια που έχουν εκδώσει, συμβόλαια έργου κλπ.
Οι σωστοί φορολογούμενοι θα σας στηρίξουν.
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
Συμφωνώ και προτείνω την ισχύ του απο 100 ευρώ και πάνω
Η ιδέα δε του Κου Γαλανού για χρήση Debit Card είναι μοναδική
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να είναι τουλάχιστον για τις εταιρείες
υποχρεωτική
Θα μπορούσα να αποεχτώ το μέτρο αυτό σαν προσωρινό.
Όπως προείπα είμαι κατά της καταγραφής και του φακελώματος των διάφορων προσωπικών στοιχείων, είτε αφορούν πολιτικές πεποιθήσεις είτε αφορούν οικονομικά στοιχεία.
Ο κόμπος, όμως, έχει φθάσει στο χτένι: η φοροδιαφυγή είναι το εθνικό μας σπορ και επιβαρύνει τους συμπολίτες μας. Μάλιστα δεν επιβαρύνουν οι φοροφυγάδες μόνον τους ευσυνείδητους φορολογούμενους. Επιβαρύνουν (οι μεγαλύτεροι φοροφυγάδες) και τους μικρότερους. Αν κάποιος αποκρύπτει τα 100.000 από τα 200.000 επιβαρύνει αυτόν που κατάφερε να κρύψει μόνο 10.000 από τις 90.000.
Έτσι η έκτακτη αυτή κατάσταση δικαιολογεί και έκτακτα και προσωρινά μέτρα.
Ένα από αυτά θα μπορούσε να είναι το προτεινόμενο εφόσον διαρκέσει 5-6 χρόνια μόνον.
ΣΥΜΦΩΝΩ
νομιζω οτι απο μονο του δεν ειναι αρκετο!αυτο που πρεπει να γινει ειναι η πληρης καταργηση του τραπεζικου απορρητου και η on line συνδεση του συστηματος με την Εφορια .Ετσι για καθε συναλλαγη καποιου υψους να ειδοποιειται τι συστημα και να γινεται αμεσα ελεγχοσ της συναλλαγης ωστε να διπιστωνεται αν εκδοθηκαν τα σχετικα παραστατικα.
Και σαν προσθετο εργαλειο, να ελεγχθουν ολες οι κατα θεσεις απο, ας πουμε 100.000 ευρω και πανω, αν αντιστοιχουν σε δηλωθεντα εισοδηματα.
Ο ελεγχος αυτος να φθανει σε βαθος πενταετιας,διοτι ετσι δεν μπορει καποιος που δηλωνει κατω απο το αφορολογητο να εμφανιζεται με 100.000
ευρω σε καταθεσεις!!!
1.ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΙΡΕΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
2.ΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕΣΩ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ
ΧΩΡΙΣ ΔΙΓΡΑΜΜΕΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΚΛΠ
3.ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΙ ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΣΤΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ
ΤΙΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΜΑΥΡΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ
ΜΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ.
4.ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΛΕΓΚΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΕΝ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥΣ ΛΟΓ/ΣΜΟΥΣ
OpenCARD!!! Ιδού Η ΛΥΣΗ στο πρόβλημα. (ή έστω, μια πιθανή λύση…)
Και εξηγούμαι:
Κατά βάση συμφωνώ. Αναρωτιέμαι όμως για το πως θα εφαρμοστεί. Έτσι,
ΠΡΟΤΕΙΝΩ
– Την ΑΥΞΗΣΗ του αφορολόγητου ποσού των φυσικών προσώπων ΜΕ αποδείξεις και την ΜΕΙΩΣΗ του αν ΔΕΝ προσκομιστούν αποδείξεις.
– ΟΛΕΣ οι αποδείξεις (από ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ. μέχρι οποιοδήποτε καταναλωτικό αγαθό και υπηρεσία) προσμετρούνται για να επιτευχθεί το αφορολόγητο όριο.
– ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ να υπάρξει και επιπλέον «bonus» για τις επιπλέον αποδείξεις που θα προσκομιστούν, π.χ. το 10% της απόδειξης να «ανεβάζει» το αφορολόγητο. Μειούμενο σταδιακά, με χρονικό ορίζοντα δεκαετίας, θα επιφέρει «φορολογική συνείδηση» στους πολίτες.
Το ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα που προκύπτει είναι ότι όλη η Ελλάδα θα πρέπει να κάθεται και να τακτοποιεί – δηλώνει – «περνάει» στο ίντερνετ (στο Υπουργείο) κάθε βράδυ τις αποδείξει της ημέρας… (Νομίζω είναι λιγάκι βαριά αυτή η δουλειά για τους λογιστές…)
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ
Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η OpenCARD!!
– Οι τράπεζες σε συνεργασία με το Υπουργείο εκδίδουν την OpenCARD, μια χρεωστική (debit) κάρτα για κοινό και επιχειρήσεις. (Μπορεί να εξεταστεί και η χρήση πιστωτικής κάρτας)
– Η αγορά ενός αγαθού – υπηρεσίας με την OpenCARD έχει τα εξής απλά χαρακτηριστικά:
# Χρεώνεται άμεσα ο καταθετικός λογαριασμός του κατόχου.
# Το κόστος του αγαθού πιστώνεται (πληρώνεται) στον λογαριασμό του πωλητή.
# Ο φόρος (ΦΠΑ) πιστώνεται ΑΜΕΣΑ στον κρατικό λογαριασμό. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ανάγκη ο εμπορικός κόσμος να τρέχει στην εφορία για να καταβάλει τον ΦΠΑ. ΑΜΕΣΗ ΕΙΣΡΟΗ ΡΕΥΣΤΟΥ ΣΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ.
# Οι πολίτες δεν χρειάζεται ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ! Τις στέλνουν ηλεκτρονικά (και πιθανόν άμεσα) στην εφορία ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
# Κάθε αγορά (με απόδειξη) ανεβάζει το αφορολόγητο του αγοραστή αλλά και τα έσοδα του κράτους.
# Ο κάθε πολίτης μπορεί να ελέγξει (μέσω ίντερνετ) σε κάθε στιγμή τη «λίστα» των αγορών του με OpenCARD και να δει το «αφορολόγητο ποσό» που έχει «μαζέψει».
# Η φορολογική δήλωση θα έρχεται «σχεδόν» συμπληρωμένη και ενημερωμένη. Ελαχιστοποίηση του κόπου συμπλήρωσής της.
Φυσικά, όποιος θέλει να μαζεύει τις αποδείξεις και να τις υποβάλλει στην εφορία μόνος του θα μπορεί να το κάνει είτε με τον κλασικό τρόπο είτε ηλεκτρονικά μέσω ίντερνετ.
Το μέτρο αυτό είναι ΑΜΕΣΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΙΜΟ!!
– Οι τράπεζες διαθέτουν το μηχανισμό των καρτών.
– Οι επαγγελματίες δικαιούνται και ΜΠΟΡΟΥΝ να εγκαταστήσουν (αν θέλουν…) μηχάνημα για τις κάρτες. (και οι πολίτες μπορούν να επιλέγουν…)
– Οι πολίτες ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ (πολύ καλά θα έλεγα…) τη χρήση των καρτών.
Τι χρειάζεται λοιπόν επιπλέον??
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ.
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Το μέτρο είναι εξαιρετικά σωστό, ακόμα και για μικρές συναλλαγές. Προτείνεται το όριο των 300 ευρώ, που ισχύει στις συγκεντρωτικές δηλώσεις πελατών προμηθευτών
Εάν υποχρεωθούν οι Τράπεζες να ανοίγουν λογαριασμό στον κάθε πολίτη, ή αν υπάρχει έστω μία δημόσια που Τράπεζα που να το κάνει, τότε ΝΑΙ.
Αλλιώς, πώς θα συναλλάσσεται όποιος είναι σε μαύρη λίστα Τραπεζών?
Δεν συμφωνώ με μέτρο διότι:
1.Τι εγγύηση θα υπάρχει οτι υπάρχουν χρήματα στην τράπεζα.
2.Η τράπεζα θα το κάνει χωρίς χρέωση
3.Χάσιμο χρόνου θα πρέπει ενας ανθρωπος να ασχολείται μόνο με τις
τράπεζες
4.Γιατί να έχεις χρήματα σε τράπεζα οταν σε καταθεση εχεις χαμηλό επιτόκιο ενω οταν σου δίνει χρήματα πληρωνεις 8πλάσιο.
Αξιοποίηση των πάσης φύσεως ηλεκτρονικών συναλλαγών συμπληρώνοντας ή και αντικαθιστώντας τις αποδείξεις με καταστάσεις που μπορούν να προσκομίσουν οι καταναλωτές βάσει των συναλλαγών τους με κάρτες , επιταγές, μεταφορές χρημάτων μεταξύ λογαριασμών ή πληρωμές με πάγιες εντολές, χωρίς να χρειάζεται να μαζεύουν χαρτάκια , να ταλαιπωρούνται την στιγμή της συναλλαγής κλπ
Κίνητρα και στους συναλλασσόμενους (πωλητές και αγοραστές) για διαφορετικό (χαμηλότερο) συντελεστή φορολόγησης των συναλλαγών αλλά και του παραγόμενου εισοδήματος χωρίς μετρητά από αυτές με τα μετρητά
Πολύ σωστό μέτρο!
Προτείνεται η επέκτασή του έτσι, ώστε όλες οι συναλλαγές με ελεύθερους επαγγελματίες (γιατρούς, ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς κτλ), με κατά περίπτωση αμοιβή άνω κάποιου ορίου (π.χ. 100 ευρώ), να ολοκληρώνονται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικούς λογαριασμούς και όχι με μετρητά.
Μόνον όταν δεν θα κυκλοφορεί χρήμα στις περιπτώσεις αυτές, αλλά θα χρησιμοποιούνται τραπεζικοί λογαριασμοί, θα μπορέσει το Κράτος να ελέγξει τη φοροδιαφυγή.
ΚΑΘΕ ΑΓΟΡΑ ΑΝΩ ΤΩΝ , ΑΣ ΠΟΥΜΕ 1.000 € , ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ , ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ Α.Φ.Μ. ΤΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΗ. Ο ΔΕ ΠΩΛΗΤΗΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΕΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ TAXIS ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΟΠΟΙΟΣ ΞΟΔΕΥΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΣΑΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑ, ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΖΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ.
ΟΤΑΝ Η ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΙΜΙΟΣ ΕΜΠΟΡΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΡΗΣΗ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΜΕΤΑΧΡΟΝΟΛΟΓΗΜΕΝΕΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ..ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΝΧΟ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ (ΞΕΠΛΗΜΑΤΟΣ) ΧΡΗΜΑΤΟΣ……..ΕΝΑ ΚΑΛΛΟ ΑΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΕ ΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΗΞΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ Η ΤΗΝ ΦΩΤΟ/ΠΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΤΑΓΗΣ… ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΛΥΣΕΙΣ Η ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ Η ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΟΔΟΣ..ΟΛΛΑ ΑΥΤΑ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΛΑΒΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΗΝ ΤΟΥ.
Θεωρω οτι το μετρο ειναι πολυ σωστο και εξυπνο διοτι το κρατος χωρις να εμπλεκεται καθολου εχει ολα τα στοιχεια για να κανει τον ελεγχο.
Δεν ξερω στις μικρες επιχειρησεις ομως ποση φασαρια θα εχει.
Για τις μεγαλυτερες ( π.χ. πανω απο 1 εκατ τζιρο ) δεν νομιζω να υπαρχει κανενα προβλημα
Σε συνέχεια του αρχικού μου σχόλιου, και επαναλαμβάνοντας ότι συμφωνώ απόλυτα με το συγκεκριμένο μέτρο, δεν βλέπω ξεκάθαρα ΠΩΣ θα καταφέρει το Υπουργείο να εξασφαλίσει ότι ΟΝΤΩΣ οι συναλλαγές πάνω από ένα ποσό θα πραγματοποιούνται μέσω τραπεζών.
Είναι σαν να λέμε ότι «πάνω από ένα ποσό, πρέπει να κόβεται απόδειξη». Προφανώς θα συμφωνούσα με κάτι τέτοιο, αλλά δεν καταλαβαίνω πώς θα εφαρμοστεί στην πράξη.
Συμφωνώ απόλυτα..
…Αλλά, όπως είπε και ο κ. Oreopoulos παρακάτω, να τολμήσουμε ακόμα περισσότερο:
Σταδιακή εισαγωγή ηλεκτρονικών και μόνο συναλλαγών, με τελικό στόχο την κατάργηση των «μετρητών».
Όλες οι αγορές/πληρωμές να γίνονται υποχρεωτικά με τη χρήση μιας κάρτας (θα μπορούσε να είναι κάτι σαν την cash card του τραπεζικού λογαριασμού), άμεσα συνδεδεμένης με τον τραπεζικό λογαριασμό του φυσικού προσώπου/εταιρείας και με τη βοήθεια ενός μηχανήματος αντίστοιχου του αναγνώστη πιστωτικών καρτών (που έχουν ήδη άλλωστε οι περισσότερες επιχειρήσεις).
Σε βάθος χρόνου, να έχουν αναπτυχθεί όλες οι υποδομές (εγκατάσταση του «αναγνώστη καρτών» σε κάθε νοικοκυριό και επιχείρηση), και όλες οι συναλλαγές να πραγματοποιούνται αποκλειστικά με τον τρόπο αυτό. Ναι, ακόμα και από τη γιαγιά στο πιο απομακρυσμένο χωριό, ακόμα και όσον αφορά το χαρτζιλίκι από τον γονιό στο παιδί. Η τεχνολογία υπάρχει και είναι απλή, κατάλληλη εκπαίδευση χρειάζεται σε όλους τους πολίτες (δια βίου..), κυρίως για αλλαγή νοοτροπίας. Δεν είναι και πυρηνική φυσική.
ΣΩΣΤΟ.-
ελπίζω να μη φτάσουμε στο σημείο να καταγράφεται κάθε συναλλαγή μας (προστασία των προσωπικών δεδομένων σου λένε μετά!), επειδή τόσα χρόνια γνωστοί και μη εξαιρετέοι αλώνιζαν ανενόχλητα, δίνοντας και το φακελάκι…
Όχι μόνον με χρεωπιστώσεις επαγγελματικών τραπεζικών λογαριασμών (που κι αυτό ασφαλώς είναι θετικό) αλλά επιπλέον με τη γενίκευση της χρήσης α) δίγραμμων τραπεζικών επιταγών και β) πιστωτικών καρτών(για μικρότερα χρηματικά ποσά).
Είναι αδιανόητο να γίνονται λογαριασμοί εκατοντάδων ή και χιλιάδων ευρώ στα κέντρα διασκέδασης και να πληρώνονται με μετρητά, πράγμα που οδηγεί στη φοροδιαφυγή όχι μόνον ολόκληρου του κυκλώματος των υπηρεσιών ψυχαγωγίας (από τους τραγουδιστές μέχρι τους πορτιέρηδες) αλλά και των πελατών. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για δεκάδες άλλες υπηρεσίες.
Για να επιτύχει αυτό, βέβαια, δεν θα πρέπει (τουλάχιστον σε πρώτη φαση) να χρησιμοποιούνται οι πιστωτικές κάρτες για τη φορολόγηση του ίδιου του χρήστη. Στην αντίθετη περίπτωση δημιουργείται ταύτιση συμφερόντων του παρόχου και του χρήστη της υπηρεσίας να μην χρησιμοποιούν πιστωτικές κάρτες.
Άλλο ένα μέτρο είναι η αυστηρή εφάρμογη των κανόνων που (υποτίθεται ότι) ισχύουν για την καταπολέμηση του Ξεπλύματος του Μαύρου Χρήματος. Οι Τράπεζες θα έπρεπε λ.χ. να μην δέχονται την κατάθεση χρημάτων που δεν αποδεικνύεται η νόμιμη προέλευση τους, ούτε καν όταν πρόκειται για το κρυφό τίμημα της αγοραπωλησίας ακινήτων.
Γενικότερα η καταπολέμηση της φοροδιαφυγής συμβαδίζει με τη μείωση της παραοικονομίας και του μαύρρου χρήματος.
Φορολογικά κίνητρα για τις αγορές μέσω τραπεζικών καρτών (προπληρωμένων, χρεωστικών, πιστωτικών). Με αυτό τον τρόπο οι έμποροι θα κόβουν αναγκαστικά απόδειξη για ολόκληρο το ποσό, ενώ το σύνολο των εμπορικών συναλλαγών θα γίνεται γνωστό στο κράτος, χωρίς να χρειάζεται οι πολίτες να μαζεύουν και να προσκομίζουν αποδείξεις ή να δηλώνουν τα στοιχεία των αποδείξεων.
αν κάθε συναλλαγή που εμπλέκει ταμειακή μηχανή (και όλες οι συναλλαγές θα πρέπει να εμπλέκουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ταμειακή μηχανή χωρίς συντεχνιακές εξαιρέσεις) γίνονταν με αναφορά στο ΑΦΜ και επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας (όπου ίσως θα μπορούσε να υπάρχει και το ΑΦΜ ως μοναδικός αριθμός)για λόγους ταυτοπροσωπίας, τότε θα μπορούσε το κράτος:
* να μάθει πόσα ξοδεύουμε χωρίς να μαζεύουμε αποδείξεις
* να μάθει ποιοι ξοδεύουν παραπάνω από όσο δηλώνουν
Κύριοι,
Το πρόβλημά σας δεν είναι οι εμπορικές συναλλαγές. Από τη στιγμή που μια συναλλαγή χαρακτηρίζεται ως εμπορική έχει ήδη το στοιχείο της καταγραφής της. Το πρόβλημα έγκειται στις άλλες… αυτές που δεν καταγράφονται!
Είτε μέσω επαγγελματικών είτε μέσω κοινών τραπεζικών λογαριασμών, οι… άλλες δεν καταγράφονται.
Το μόνο αποτέλεσμα θα είναι η δημιουργία μιας νέας «εμπορεύσιμης» κατηγορίας πληροφοριών, αυτών στις οποίες έχει πρόσβαση η φορολογική υπηρεσία!
Άλλωστε, έχετε ήδη θεσπίσει το μέτρο της δίγραμμης επιταγής και των τραπεζικών καταθέσεων για συναλλαγές αξίας άνω των 15.000,00 €.
Προτείνω η διεξαγωγή όλων των συναλλαγών να γίνεται αποκλειστικά με χρέωση / πίστωση τραπεζικών λογαριασμών ανοικτών στη πρόσβαση των φορολογικών υπηρεσιών.
Αποτέλεσμα ; 100 % πάταξη όλων των παράνομων πράξεων (φοροδιαφυγή, εισφοροδιαφυγή, ληστείες, ναρκωτικά, λαθρομετανάστευση κλπ.)
Δυστυχώς, προϋπόθεση για να λειτουργήσει είναι η ααπαγόρευση συναλλαγών με μετρητά (cashless society)
Κατάργηση των μετρητών και όλες οι συναλλαγές να γίνονται υποχρεωτικά με κάρτες μετρητών ή με πιστωτικές. Υδραυλικοί, γιατροί, ηλεκτρολόγοι,δικηγόροι,εστιατόρια, κέντρα διασκέδασης κλπ κλπ, ακόμα και τα ταξί και οι εταιρείες πετρελαίου να υποχρεωθούν να κρατούν τα γνωστά μηχανάκια για τις κάρτες και όλες οι συναλλαγές τους να γίνονται με κάρτες ή με εμβάσματα, μόνο και υποχρεωτικά. (συμφέρει τον συναλλασόμενο να πληρώσει τον υδραυλικό με κάρτα, και το ταξί, έστω αν είναι και 3 ευρώ). Οι τράπεζες να αρνούνται να δεχτούν κατάθεση μετρητών και αν συναλλασόμενος θέλει να καταθέσει μετρητά άνω κάποιου ποσού να ειδοποιείται αμέσως η αρμόδια ΔΟΥ. Ανάληψη μετρητών άνω ενός ποσού να χρειάζεται 10 ημέρες τουλάχιστον, με ταυτόχρονη ειδοποίηση της ΔΟΥ και με ενημερωτική έκθεση στην τράπεζα τι θα γίνουν τα μετρητά. Είναι ο μόνος τρόπος για να καταπολεμηθεί η μάστιγα της φοροαποφυγής. Είναι για παράδειγμα απαράδεκτο, οι τράπεζες, οι δικηγόροι και οι συμβολαιογράφοι, συντεταγμένα, να συμμετέχουν, να βοηθούν και να προτρέπουν τον αγοραστή ακινήτου να ΅δώσει τώρα τα εκτός συμβολαίου’- μετρητά που του έδωσε η τράπεζα βέβαια. Η τεχνολογία υπάρχει. Θα μειωθούν έτσι και οι ληστείες, τι θα κλέψει κάποιος από τον ταξιτζή πχ…το μηχάνημα της κάρτας;… ή από την τζάντα της ηλικιωμένης στον δρόμο…; Οι αποδείξεις που συζητάτε και θέλετε να επαναφέρετε θα δημιουργήσουν χαρτοχάος, γραφειοκρατία και ακαταστασία…δοκιμασμένη συνταγή από το παρελθόν που απέτυχε, μην αναμασάμε τις ίδιες κακές αποτυχημένες συνταγές του παρελθόντος, χωρίς φαντασία, που στην ουσία δείχνει ότι δεν είσαστε σοβαρά διατεθημένοι να χτυπήσετε το κακό στην ρίζα του για να μην οχληθούν συμφέροντα.
Το μέτρο αυτό θα κτυπήσει στο τραπεζικό απόρρητο και το κοινοτικό κεκτημένο. Αντ’αυτού, προτιμώτερη είναι η μηχανοργάνωση των Λογιστηρίων των επιχειρήσεων και ο on-line έλεγχός τους από την ΥΠΕΕ. Φυσικά, χωρίς επαναφορά της ποινικοποίησης έκδοσης εικονικών φορολογικών στοιχείων, το παράθυρο φοροδιαφυγής-φοροκλοπής μένει ορθάνοικτο.
Συμφωνω απολυτα με το προτεινομενο μετρο αλλα θα πρεπει οι ειδικοι που θα συνταξουν τον νομο να κλεισουν οσο περισσοτερα «παραθυρα» μπορουν.
Για παραδειγμα το οριο των 500 ευρω ειναι πολυ μεγαλο για μια πραγματικα μικρη επιχειρηση που θα οδηγησει σε καταστρατηγηση του μετρου.
Πιστευω οτι το οριο των 200 ευρω ανα μηνα ειναι πιο ρεαλιστικο και θα αφορα ολες τις κινησεις του μηνα και οχι ενα μονο συγκεκριμενο παραστατικο.
1). Στο κεφάλαιο αντιμετώπισης της φοροδιαφυγής στην 16 παράγραφο,είναι σωστή και επιβεβλημμένη με την προσθήκη οτι πρέπει να γίνεται άμεση παρακράτηση του ΦΠΑ της συναλαγής, και απόδοση μέσω Τραπέζών. Όσον αφορά τον τελικό πωλητή του προιόντος, παρακράτηση του 50% του ΦΠΑ και τελική εκαθάρηση.
2). ΦΠΑ στις συναλαγές όλων των ελευθέρων επαγγελματιών (π.χ. Ιατρών, Δικηγόρων, Μηχανικών κ.λ.π).
3). Αντικειμενικά κριτήρια επαγγέλματος με κατώτερο φορολογικό όριο, δίκαιη διακύμανση κριτηρίων, και προσαρμογή τους σε τοπικό και περιφεριακό επίπεδο.
4). Πόθεν έσχες για όλους με κριτήρια διαβίωσης και εφαρμογή από τα εισοδήματα του 2009.
Παρατήρηση. Η έκτακτη εισφορά 5% σε επιχειρήσεις με κέρδη 5 εκατομυρίων και πάνω (400 τον αριθμό)έπρεπε να έχει επεκταθεί και σε επειχειρήσεις με κέρδη 4 εκατ. 4%, με 3 εκατ. 3%, με 2 εκατ. 2%, με 1 εκατ. 1%, και 500000 0,5%.
ΣΠΑΣ ΤΟ ΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟΝ ΜΙΑΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΠΟΣΑ, ΕΙΤΕ ΣΕ ΜΕΤΡΗΤΑ, ΕΙΤΕ ΣΕ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ ΚΑΝΕΙΣ.
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΣ.
ΚΑΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ, ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΘΟΥΝ ΠΙΘΑΝΕΣ ΚΟΜΠΙΝΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΟΥΜΕ
ΛΟΓΩ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕΣΩ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ. ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΤΟΥ ΦΠΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΙΚΑ ΜΕΣΩ ΤΡΑΠΕΖΩΝ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΟΠΛΟ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΥΓΗ ΚΑΘΕ ΜΗ !!ΗΘΕΛΗΜΕΝΗΣ ΑΤΑΣΘΑΛΙΑΣ.ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕΣΩ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΤΙΜΟ ΕΜΠΟΡΟ.
ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΚΑΘΟΛΙΚΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΩΝ ΜΕΤΑΧΡΟΝΟΛΟΓΗΜΕΝΩΝ ΕΠΙΤΑΓΩΝ.
ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΓΟΡΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΕΠΙΤΑΓΩΝ,ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΜΙΑΣ.
ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΧΡΟΝΟΛΟΓΗΜΕΝΗΣ ΕΠΙΤΑΓΗΣ.
ΑΝ ΔΕΝ ΜΕΙΩΘΕΙ Ο ΟΓΚΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤ.ΕΠΙΤΑΓΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΟΔΙΑ.
ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΧΡΟΝΟΛΟΓΗΜΕΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΕΝΕΧΥΡΟ ΩΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ.
ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΜΕΤ.ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΕΣΟΔΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ.
Μέχρι σήμερα έχουν γίνει πολλές ατελέσφορες προσπάθειες εξακρίβωσης του τζίρου των επαγγελματιών. Ολες ανεξαιρέτως άφηναν παραθυράκια διαφυγής νομίζω ηθελημένα. Με τελευταία αυτήν της διασταύρωσης στοιχείων μέσω ΚΕΠΥΟ. Καταρχήν απέκλειε των διασταυρώσεων συναλλαγές κάτω των 300 ευρώ, με ευνόητο αποτέλεσμα οι ενδιαφερόμενοι να συναλλάσσονται με ποσά εντός του ορίου απαλλαγής. Επιπλέον φαντάζομαι συναλλάσσονται και με άλλους τρόπους πχ αγοράζουν με ΑΛΠ κλπ. Ο ανεπιτυχής μέχρι σήμερα κατά γενική ομολογία, έλεγχος των διακινήσεων, η παράλειψη θέσπισης σωστών τεκμηρίων διαβίωσης (πχ. δίδακτρα ιδ. σχολείων κλπ.) καθώς και άλλοι λόγοι, οδήγησαν στον σημερινό ανυπολόγιστο όγκο φοροδιαφυγής. Σαφώς η υποχρέωση υπαγωγής ΟΛΩΝ ανεξαιρέτως (χωρίς όριο απαλλαγής) των εισπράξεων/πληρωμών μεταξύ των επαγγελματιών μέσω τραπεζικών λογαριασμών θα εισφέρει στην πάταξη της φοροδιαφυγής. Προσοχή ΟΛΕΣ οι συναλλαγές ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΩΤΑΤΟ ΟΡΙΟ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ, αλλοιώς θα πέσετε και εσείς στην παγίδα που είχαν πέσει οι νομοθέτες απαλλαγής από το ΚΕΠΥΟ των συναλλαγών κάτω από 300 ευρώ. Η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή και όποιος είναι υπέρ των εξαιρέσων και των απαλλαγών ας πάει σπίτι του. Δεν έχει καμμία θέση στην σημερινή κυβέρνηση.
Συμφωνώ με το μέτρο για ποσά άνω των 100,00 Ε.
Νομίζω ότι το μέτρο είναι ΠΟΛΥ ΑΤΟΛΜΟ.
Θα κάνω μια πρόταση (που σίγουρα δεν θα γίνει δεκτή) που όμως είναι ικανή να λύση το 99% των προβλημάτων μας. Επιγραμματικά «πλήρες περιβάλλον ηλεκτρονικών συναλλαγών».
Η λύση βασίζεται στην τεχνολογία και στην κατάργηση των συναλλαγών με «πραγματικά χρήματα». Η αλλαγή μπορεί να φαίνεται «εξωφρενική» αλλά είναι απείρως μικρότερη απο την μετάβαση στο Ευρώ.
Μερικές Ιδέες και λύσεις που θα προσφέρει
1) Το σύστημα θα βασίζεται σε κάρτες τύπου ΑΤΜ, που θα «φορτώνονται» με χρήμα σε ΑΤΜ, θα έχουν βιομετρικό κλείδωμα (ή κάτι άλλο παρόμοιο). Απώλεια τους δεν σημαίνει απώλεια του ποσού, απλά ακύρωση της κάρτας και επαναφορά του λογαριασμού στην τράπεζα
2) Συναλλαγές με καταστήματα θα γίνεται μέσω μηχανημάτων (τύπου πιστωτικής κάρτας). Η συναλλαγές θα καταγράφονται αυτόματα στο σύστημα (το αντίστοιχο του ΤΑΧΙΣ) με αυτόματη παρακράτηση (αν χρειάζεται) του ΦΠΑ και μεταφορά του ποσού στο λογαρισμό του καταστηματάρχη.
3) Δεν χρειάζονται βιβλία, αποδείξεις. Καταβολές ΦΠΑ. Τίποτα. Όλα αυτόματα ηλεκτρονικά. Η τεχνολογία υπάρχει (έχετε μάλιστα δημοπρατήσει το Wimax και απορώ τι γίνεται με την περίπτωση αυτή)
4) Καταβολές μισθών ΜΟΝΟ σε τράπεζα. Αυτόματα λύνεται το πρόβλημα της εισφοροδιαφυγής. Κατάθεση ποσών συνεχόμενων που δεν μπορούν να δικαιολογηθούν, σημαίνουν εισφοροδιαφυγή.
5) Μπορεί να διευθετηθούν και προβλήματα τύπου επιταγών (με βραχυχρόνια δάνεια…, να μην πλατειάζω)
6) Θα μπορεί αυτόματα ο ΚΑΘΕΝΑΣ να δει τα έσοδα του κράτους, και να ρυθμίζονται ΔΥΝΑΜΙΚΑ οι συντελεστές φορολόγησης ανάλογα με τα πραγματικά έσοδα του συστήματος.
7) Ναι δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ κάτι τέτοιο. Αργά η γρήγορα θα συμβεί παντού. Είναι ευκαιρία να ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ εμπειρία και να πουλήσουμε μετέπειτα ΕΜΠΕΙΡΙΑ και ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
8)Υπάρχουν ΑΜΕΤΡΗΤΑ προβλήματα που θα λύσει μια τέτοια αλλαγή.
Το πρώτο σίγουρα είναι οτι θα σταματήσει η ιστορία με το ποιός φοροδιαφεύγει, αν φοροδιαφεύγει και θα προσπαθήσουμε να λύσουμε τα πραγματικά προβλήματα.
Εννοείται ότι έχοντας όλα τα δεδομένα της ροής του χρήματος, γίνεται ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ εντοπισμός των προβλημάτων και των υπερβολικών εξόδων. Αρκεί απλά έξυπνο data mining.
Τέλος όποιος φοβάται για μηχανισμούς big brother, υπάρχουν πάμπολες δικλείδες ασφαλείας που μπορούν να μπουν, και η λύση που δίνεται στο πρόβλημα είναι ΚΑΘΟΛΙΚΗ.
Είμαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει Ελληνική Κυβέρνηση με την δυνατότητα να προβεί σε κάτι τόσο ριζοσπαστικό. Το μέλλον είναι κοντά, απλά θα περιμένουμε να το κάνουν πρώτα οι άλλοι…
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΡΑΠΕΖΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΛΕΓΧΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
Σωστή η πρόταση ύπαρξης «επαγγελματικών λογαριασμών» για όλους.
Πληρωμή κάθε τιμολογίου άνω των (πρόταση)200-500 ευρώ μέσω αυτού του λογαριασμού, αλλά με οποιονδήποτε τρόπο: έμβασμα/μεταφορά χρημάτων, επιταγή, πιστωτική κάρτα συνδεδεμένη με τον λογαριασμό αυτόν κλπ.
Αυτό το μέτρο οδηγεί σε εξάρτηση από τις τράπεζες και περιορισμό της
ελευθερίας.Δεν νομίζω να αποδώσει.Ετσι κι αλλιώς ότι είναι να κοπεί
στο τιμολόγειο,θα κοπεί.
Σωστό, έτσι γίνεται σχεδόν παντού αλλου
Γιατί να μην γίνονται όλες οι συναλλαγές ιδιωτικές κ εμπορίκες μέσω λογαριασμού? (π.χ.ακόμα κ στην αγορά περιπτέρου κλπ να γίνεται αποκλειστικά χρήση χρεωστικής-ή προπληρωμένης-ή πιστωτικής κάρτας;)
Μέτρα-ημίμετρα για το θεαθήνε το μόνο που καταφέρνουν είναι να απελπίζουν ορισμένους πολίτες που αναζητούν με αγωνία σοβαρούς ανθρώπους για να κυβερνήσουν ένα κράτος που το πολίτευμά του είναι ολιγαρχικό-κομμουνιστικό-φασιστικό.
Μόνο ώς φάρσα μπορούν να αναγνωσθούν τα μέτρα που διαβάζουμε.
Από ποιό άρθρο του Συντάγματος προκύπτει ότι στο εισόδημά μου έχω συνέταιρο το κράτος κ το κράτος κ όχι εγώ θα αποφασίζει για το πώς θα το χρησιμοποιήσω;
Έχει καταληθεί εδώ κ πολλά πολλά χρόνια το Σνυταγμα κ το δημοκρατικό πολίτευμα κ το μόνο που εφαρμόζεται είναι ο φασισμός, η αναρχία, η ανομία και η πλήρης εκμετάλλευση και καταπάτηση των ελευθεριών του ανθρώπου.
Είναι αναφαίρετο δικαίωμα της ατομικής μου ελευθερίας να χρησιμοποιώ το εισόδημα που αποκτώ με τον κόπο μου κ την εργασία μου να το διαθέτω όπως εγώ επιθυμώ. Αντ’αυτού:
Μου παρακρατείται μέρος του εισοδήματος (μέρος του οποίου καταβάλει κ ο εργοδότης-μειώνοντας έτσι το τελικό εισόδημα που θα εισέπρατα για την εργασία μου) για την υποχρεωτική ασφάλιση σε συγκεκριμένο κρατικό ταμείο.
Μου παρακρατείται μέρος του εισοδήματός μου ώς προείσπραξη φόρου όχι μόνο για το εισόδημα που τελικά φτάνει στα χέρια μου άλλα και για το εισόδημα που δεν έχω κάν πάρει στα χέρια μου-γιατί έχει ήδη παρακρατηθεί.
Κάνοντας οποιαδήποτε αγορά ή χρήση υπηρεσίας (τήλέφωνο, μεταφορικά μέσα, αγορά προιόντων) καταβάλλω επιπλέον φόρο.
Εάν προσθέσει κανείς τα ποσά που παρακρατούνται άμεσα ή έμμεσα από δημόσιους φορείς, προκύπτει ότι είμαι μειοψηφικός συνέταιρος στο εισόδημα που εισπράτω από την προσωπική μου εργασία-από τον προσωπικό μου κόπο και ιδρώτα.
Δεν έχω παραχωρήσει σε κανέναν το δικάιώμα να εργάζομαι ώς δούλος για το συμφέρον ολιγαρχιών του ελληνικού κράτους.
ΕΠιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματός μου να προσφύγω στα εθνικά και διεθνή δικαστήρια για αποκατάσταση της ατομικής μου ελευθερίας κ απελευθέρωσής μου από τα δεσμά της δουλείας.
-Για τις δαπάνες σε ολους τους δημόσιους φορείς-οργανισμούς-δημους κλπ απο το ποσο των 200€-300€ (petit cash) και ανω η πληρωμή να γίνεται μέσω τραπέζης(ανα 15ημέρες). Ο τζίρος των δημοσίων δαπανών ειναι τεράστιος και θα επιβάλει αυτόν τον τρόπο εξοφλησης των επιχειρήσεων μεσω τραπέζης (οπως γινεται σε πολλες χώρες της Ε.Ε.). Αποδεικτικο το Extre της τράπεζας,η εξοφλητική απόδειξη , και στα νεου τύπου τιμολόγια θα πρεπει να αναγράφεται η τράπεζα και ο λογαριασμός πληρωμής(οπως γινεται σε πολλες χώρες της Ε.Ε.).
Φυσικά θα απαγορεύεται η κατάτμιση των πληρωμών.
-Επίσης καταπολεμείται ως ενα σημείο και η «μιζα-δωράκι» κλπ βοηθαει δε και στην ασφαλή διακίνηση του χρήματος.
-Επόμενο βήμα για τους δημόσιους φορείς κλπ ειναι η on line(internet) εξόφληση (οπως γινεται σε πολλες χώρες της Ε.Ε.).
συμφωνω πως οι εμπορικες συναλλαγες απο ενα συγκεκριμενο ποσο και πανω να γινονται μονο μεσω τραπεζων αλλιως να μην μπορουν να χρησιμοποιηθουν λογιστικα.