Γενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημαΓενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
Γενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
- 251 Σχόλια26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχους
- 2.545 ΣχόλιαΓενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
- 146 Σχόλια27) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν επίσης έμφαση σε αποκεντρωμένα φορολογικά έσοδα υπέρ της τοπικής αυτοδιοίκησης
- 200 Σχόλια21) Προτείνεται η υποβολή φορολογικών δηλώσεων αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Για όσους χρειάζεται η ηλεκτρονική δήλωση θα μπορεί να υποβάλλεται μέσω των ΚΕΠ ή μέσω λογιστικών / φοροτεχνικών γραφείων.
- 133 Σχόλια22) Για όσους φορολογούμενους έχουν εισοδήματα αποκλειστικά από μισθωτές υπηρεσίες προτείνεται η αποστολή από το Υπουργείο Οικονομικών προσυμπληρωμένης δήλωσης και η απαλλαγή της υποχρέωσης του φορολογούμενου να υποβάλλει δήλωση εφόσον συμφωνεί με τα στοιχεία της προσυμπληρωμένης δήλωσης.
- 112 Σχόλια23) Προτείνεται η επέκταση των συναλλαγών των πολιτών με τις ΔΟΥ μέσω διαδικτύου καθώς και η εξυπηρέτησή τους από σημεία εξυπηρέτησης εκτός ΔΟΥ.
- 187 Σχόλια24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;
- 128 Σχόλια25) Ποιες άλλες διαδικασίες που προβλέπονται για τη συμμόρφωση προς τη φορολογική νομοθεσία πιστεύετε ότι θα μπορούσαν να καταργηθούν ή να απλοποιηθούν χωρίς κίνδυνο απώλειας φορολογικών εσόδων για το δημόσιο;
- 501 ΣχόλιαΝομοθετικά Μέτρα για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής / Εισαγωγή
- 287 Σχόλια15) Προτείνεται η πληρέστερη καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων του φορολογούμενου στη φορολογική δήλωση έτσι ώστε να υπάρχει μια συνολική εικόνα της οικονομικής του κατάστασης.
- 210 Σχόλια16) Προτείνεται η διεξαγωγή των εμπορικών συναλλαγών από μια αξία και άνω, αποκλειστικά με χρέωση / πίστωση επαγγελματικών τραπεζικών λογαριασμών ανοικτών στη πρόσβαση των φορολογικών υπηρεσιών.
- 91 Σχόλια17) Προτείνεται η επιβολή επιπλέον φορολογίας στις συναλλαγές με εξωχώριες (off shore) εταιρείες.
- 34 Σχόλια18) Προτείνεται η επιβολή νέων ρυθμίσεων για τις ενδοομιλικές συναλλαγές.
- 739 Σχόλια19) Επισημαίνεται ότι το προαναφερθέν μέτρο για την επέκταση των εκπτώσεων από το φορολογητέο εισόδημα φυσικών προσώπων ποσών βάσει αποδείξεων αγορών, έχει επίσης ως στόχο τον περιορισμό της φοροδιαφυγής.
- 261 Σχόλια20 Προτείνεται η δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο των εισοδημάτων που δηλώνονται από ελεύθερα επαγγέλματα και επιχειρήσεις στο βαθμό που αυτό θα κριθεί αποδεκτό από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
- 144 Σχόλια11) Προτείνεται η διαφοροποίηση των συντελεστών φορολόγησης των διανεμόμενων και των αδιανέμητων κερδών.
- 118 Σχόλια12) Ποιες από τις ισχύουσες φοροαπαλλαγές προς επιχειρήσεις πρέπει να καταργηθούν;
- 107 Σχόλια13) Προτείνεται η σταδιακή κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και η ενσωμάτωση των απαραίτητων διατάξεων στη φορολογία εισοδήματος.
- 152 Σχόλια14) Προτείνεται η επανεξέταση του ειδικού καθεστώτος φορολόγησης των ενοικίων των ιερών ναών, μονών, κοινωφελών ιδρυμάτων κλπ.
- 671 Σχόλια7) Προτείνεται η κατάργηση του ΕΤΑΚ και η αντικατάστασή του με προοδευτική φορολόγηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας.
- 312 Σχόλια8) Προτείνεται η επαναφορά του φόρου κληρονομιάς και των γονικών παροχών με υψηλότερο αφορολόγητο.
- 338 Σχόλια9) Ποιους από τους ισχύοντες φόρους στα ακίνητα θεωρείτε άδικους ή αναποτελεσματικούς; Γενικότερα ποιες αλλαγές θα προτείνατε στο σύστημα φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας;
- 170 Σχόλια10) Προτείνεται η αποτελεσματική φορολόγηση των ακινήτων που ανήκουν σε εξωχώριες (offshore) εταιρείες.
- 1.713 Σχόλια1) Προτείνεται μια ενιαία, προοδευτική, τιμαριθμοποιημένη φορολογική κλίμακα για όλα τα εισοδήματα.
- 1.993 Σχόλια2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
- 412 Σχόλια3) Προτείνεται η κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης των μερισμάτων από μετοχές και των διανεμόμενων σε φυσικά πρόσωπα κερδών των επιχειρήσεων και η ένταξή τους στην ενιαία φορολογική κλίμακα ατομικού εισοδήματος.
- 677 Σχόλια4) Προτείνεται η κατάργηση φοροαπαλλαγών ή αυτοτελούς φορολόγησης εισοδημάτων όταν δεν επιβάλλονται από λόγους κοινωνικής ευαισθησίας ή αντικειμενικά οικονομικά αίτια.
- 861 Σχόλια5) Προτείνεται ο λογιστικός προσδιορισμός βάσει λογιστικών καταστάσεων των εισοδημάτων όλων των κατηγοριών ελεύθερων επαγγελματιών και επιτηδευματιών και η κατάργηση του ειδικού τρόπου φορολόγησης που ισχύει για ορισμένες κατηγορίες επαγγελμάτων.
- 248 Σχόλια6) Προτείνεται η φορολόγηση της υπεραξίας από βραχυχρόνιες χρηματιστηριακές συναλλαγές με συμψηφισμό των ζημιών.
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
23 Δεκεμβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Ιανουαρίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.545 Σχόλια 13740 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
ΑΠΟ: G.P.K. – ΕΦΟΡΙΑΚΟΣ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ – ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ
ΘΕΣΜΙΚΑ
– Διαφάνεια στις προσλήψεις στο δημόσιο
– Διαφάνεια στις δημόσιες δαπάνες
– Αυστηρές ποινές στους επίορκους δημόσιους υπαλλήλους
– Αξιοκρατία στο δημόσιο
– Αλλαγή του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα(Δ/ντές, Υπ/ντές και Τμηματάρχες στις Δ.Ο.Υ. , να τοποθετούνται μόνο υπάλληλοι ΠΕ/Α & ελλείψει αυτών ΤΕ/Α)
– Ποινικοποίηση της φοροδιαφυγής & εισφοροδιαφυγής
– ΄Αρση απευθείας του απορρήτου των τραπεζικών καταθέσεων, σε ειδικό ελεγκτικό σώμα του Υπ.Οικ. όπου θα συμμετέχουν και εισαγγελείς.
– Εφαρμογή ασυμβίβαστου των Δ/ντών & υπ/ντών Δ.Ο.Υ., με την συμμετοχή των ιδίων ή συγγενών τους Α΄ βαθμού, στην τοπική αυτοδιοίκηση.
–
– Μία (1) ενιαία κλίμακα φορολογίας για όλους με το ίδιο αφορολόγητο όριο
–
– Δημιουργία του Υπ.Οικ., για φαινόμενα φοροδιαφυγής , παραοικονομίας, εισφοροδιαφυγής & μαύρης εργασίας, : Σε εύκολο 4ψήφιο αριθμό του ΟΤΕ π.χ.:7777, θα μπορεί ο πολίτης ανώνυμα να καταγγείλει τους φοροφυγάδες και τους εισφοροδιαφεύγοντες, η υπηρεσία αυτή από μόνη της θα διαθέτει ελεγκτικό μηχανισμό και θα διεξάγει τους ελέγχους μόνη της πανελλαδικά.
– Σχεδίαση & δημιουργία της “ Buy card ”: Η κάρτα αυτή θα εκδίδεται από το Υπ.Οικ.(με ΑΦΜ κλπ.): για τα Φ.Π. & τα Ν.Π. και θα λειτουργεί όπως οι πιστωτικές κάρτες με την διαφορά ότι: αυτή η κάρτα θα χρησιμοποιείται πριν από κάθε αγορά αγαθού ή υπηρεσίας ή τραπεζική συναλλαγή για να πιστοποιηθεί μόνο από ποιόν γίνεται η συγκεκριμένη συναλλαγή ο χρόνος και το ποσόν,
– η φτμ ή η ΕΑΦΔΣΣ ή το ηλεκτρ. Σύστημα της τράπεζας θα έχει ενσωματωμένο ανεξάρτητο ειδικό μηχάνημα το οποίο θα συνδέεται online με την Γ.Γ.Π.Σ. του Υπ.Οικ., ενώ η πληρωμή του ποσού από τον αγοραστή μπορεί να γίνεται με μετρητά, πίστωση ή άλλο.(ολοκλήρωση σε 12μήνες- λήψη ΑΦΜ από όλους τους κατοίκους Ελλάδος & έκδοση της (Buy card)) .
– ΄Ετσι το Υπ.Οικ. θα γνωρίζει κάθε στιγμή τι & πόσο πούλησε κάθε μορφής επιχείρηση και τι & πόσο αγόρασε κάθε φορολογούμενος, καθώς και όλες τις τραπεζικές συναλλαγές ( πιθανό μαύρο χρήμα).
– Η κάλυψη του αφορολόγητου ορίου της κλίμακας μέσω αποδείξεων, θα συμβάλλει τα μέγιστα στην καταπολέμηση της παραοικονομίας και στην δημιουργία με την πάροδο του χρόνου της επιθυμούμενης φορολογικής συνείδησης.(διότι ήδη έχει δημιουργηθεί στο καταναλωτικό κοινό η προσδοκία και η δυναμική της διπλής ανταποδοτικότητας δλδ: α) την ωφέλεια για τον ίδιο τον φορολογούμενο άμεσα & β) την εκπλήρωση της επιθυμίας του να πληρώσουν οι πιθανοί φοροφυγάδες)
– Κατάργηση των προστίμων ΚΒΣ και καθιέρωση του point system, με προοδευτικούς Σ.Β. για όμοιες παραβάσεις στην ίδια χρήση που έχουν ως σκοπό την απόκρυψη εσόδων.
–
– Κατάργηση όλων των τυπολατρικών παραβάσεων του ΚΒΣ
ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ Δ.Ο.Υ.
ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ
– Αλλαγή του εργασιακού καθεστώτος των εφοριακών υπαλλήλων, με την δημιουργία δύο (2) ωραρίων(βάρδιες):1η : 8,30 – 16,00 και η 2η : 16,00 – 23,00.
– Η 2η βάρδια θα αποτελείται από το 1/6 των υφισταμένων εφοριακών υπαλλήλων της κάθε Δ.Ο.Υ. και θα απασχολείται μόνο με προληπτικούς ελέγχους , με συνεργεία ελέγχου των τριών (3) ατόμων.
– Στην πρώτη βάρδια (πρωινή) το 1/6 των υπαλλήλων θα βρίσκεται πάντα έξω σε προληπτικό έλεγχο ανά δύο(2) άτομα σε ημερήσια βάση.
ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
– Κατάργηση της θεώρησης και διάτρησης βιβλίων & στοιχείων και υποχρεωτική έκδοση στοιχείων με φτμ ή μέσω ΕΑΦΔΣΣ , ακόμα & για τους απαλλασσόμενους
– ΣΤΑΔΙΑΚΗ : υποβολή όλων των δηλώσεων, γνωστοποιήσεων , αιτήσεων , κλπ δηλώσεων : αρχικών – συμπλ/κών, εμπροθέσμων – εκπροθέσμων : [ εισοδήματος, ΦΠΑ, Αυτοκινήτων, Μητρώου, Κεφαλαίου, ΚΒΣ, παρακρ/νων,κ.λ.π φόρων], με την χρήση του διαδικτύου
– Προμήθεια σημάτων κυκλοφορίας εμπρ. Ή εκπρ. μόνο από τις τράπεζες, με ευθύνη του φορ/νου
– ΣΤΑΔΙΑΚΗ : καταβολή όλων των φόρων : βάσει δηλώσεων ή βεβαιωμένων ή οίκοθεν ή παράβολων με τη χρήση του διαδικτύου μέσω τραπεζικών λογ/σμών,
– Το Δημόσιο θα εξοφλεί τα εντάλματα πληρωμής, απευθείας στον τραπεζικό λογ/σμό του δικαιούχου
Οι υπάλληλοι των Δ.Ο.Υ, θα ασχολούνται με την επεξεργασία των δηλώσεων , γνωστοποιήσεων, αιτήσεων ,πληρωμών, εισπράξεων κλπ, που υποβάλλονται και τακτοποιούνται ηλεκτρονικά μέσω διαδικτύου, οπότε θα υπάρχει μεγαλύτερη αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα, με εξοικονόμηση εργατοωρών και μηδενική ταλαιπωρία των φορολογουμένων.
Οι φορολογούμενοι θα προσέρχονται στις Δ.Ο.Υ. , μόνο εφόσον προσκληθούν από αυτές.
– ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ όλων των τμημάτων των Δ.Ο.Υ. :
– Και ενοποίηση αυτών ως εξής: Συνένωση και επανίδρυση των τμημάτων : [Εισόδημα,ΦΠΑ,Μητρώο,Αυτ/τα,ΚΒΣ,Παρ/νοι,Κεφάλαιο] : ίδρυση: Υποδιεύθυνσης Γενικής Φορολογίας απαρτιζόμενη από δύο(2) τμήματα: Τμήμα Α ( Εισ/μα-ΦΠΑ-ΚΒΣ-Παρ/νοι) &
– Τμήμα Β ( Μητρώο-Αυτ/τα-Κεφάλαιο )
– ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των τμημάτων Εξόδων, Εσόδων, Παρκ/κών & Δανείων, Ταμείου και Δικαστικού και ίδρυση :
– Υποδιεύθυνσης Επίτευξης στόχων προυπολογισμού: απαρτιζόμενη από τα τμήματα :1ο: Τμήμα: Διαχείρισης Εισπράξεων – Πληρωμών, 2ο : Τμήμα: Νομικής συνδρομής (Στελέχωση με Πτυχιούχους Νομικών Σχολών), 3ο: Τμήμα: Εφαρμογής ήπιων πολιτικών είσπραξης ληξιπροθέσμων.
–
– Σε κάθε Δ.Ο.Υ. θα δημιουργηθεί Υποδ/νση Ελέγχου με ξεχωριστά τρία τμήματα ελέγχου:
– 1ο: Τμήμα τακτικού ελέγχου( τακτικό +3ο)
– 2ο: Τμήμα Προσωρινού ελέγχου( προσ.+3ο)
– 3ο : Τμήμα προληπτικού ελέγχου(μόνο προληπτικός)
– Το τμήμα του προληπτικού ελέγχου θα αποτελείται από τρία ξεχωριστά συνεργεία ελέγχου:
– 1ο : μόνο στην διακίνηση,
– 2ο : μόνο στον έλεγχο των αποδείξεων και στα πρόσθετα βιβλία &
– 3ο : μόνο στην συλλογή πληροφοριών ( έρευνα σε όλη την περιφέρεια χωρικής αρμοδιότητας των Δ.Ο.Υ., για εντοπισμό και καταγραφή της παραοικονομίας).
–
– Στα συνεργεία προληπτικού ελέγχου θα συμμετέχουν υποχρεωτικά όλοι οι υπάλληλοι-δ/ντές-υποδ/ντές-τμηματάρχες των Δ.Ο.Υ. εκ περιτροπής και στις δύο (2) βάρδιες με έκδοση : Μηνιαίου Προγράμματος Δράσης, που θα συντάσσεται από τον Υποδιευθυντή Ελέγχου σε συνεργασία με τον Δ/ντή Δ.Ο.Υ. και τον αρμόδιο Επιθεωρητή της Δ.Ο.Υ.
– Τα αποτελέσματα του έργου των συνεργείων προληπτικού ελέγχου θα αξιολογούνται από ειδική ομάδα που θα βρίσκεται στην έδρα του οικονομικού επιθεωρητή.
–
– Δυνατότητα εργασίας των εφοριακών και από την οικία τους , με on-line σύνδεση με το taxis, για επεξεργασία στοιχείων που υποβάλλονται μέσω internet , με σκοπό την αύξηση της προσφοράς εργασίας & την εντατικοποίηση αυτής.
–
– Ειδικό μισθολόγιο των εφοριακών , όπως οι δικαστικοί, γιατί το σε όλη αυτή την τιτάνια προσπάθεια για το νοικοκύρεμα του κράτους θα το τραβάνε για πολλά χρόνια ως επί το πλείστον μόνο οι εφοριακοί.
–
1.To δημόσιο πρέπει να έχει όλες τις υποχρεώσεις που έχει και η κάθε
μία επιχείρηση για να μπορεί να ζητάει συμμόρφωση.
2.Να δημοσιευθούν οι κατάλογοι των ληξιπροθέσμων οφειλών των
21 δις ευρώ ,για να δούμε ποιοί τα χρωστούν και δεν πληρώνουν.
3.Έχει δημοσιευθεί ότι δημόσιοι οργανισμοί και επιχειρήσεις χρωστούν
ληξιπρόθεσμες οφειλές σε εργαζομένους, ασφαλιστικά ταμεία,Δ.Ο.Υ,
εταιρείες,νοσοκομεία σε προμηθευτές κ.λπ.
Είναι ακατανόητο σε κάθε λογικό άνθρωπο το δημόσιο να χρωστάει ακόμα και στον ευατό του και να ζητάει από όλους τους άλλους συνέπεια
4. Οί αριθμοί είναι το κριτήριο της σοβαρότητος.Αριθμοί για έσοδα-
έξοδα ελλείματα χρέη ,ανάγκες ελλείματος προυπολογισμού, δεν δημοσιεύονται, η δεν υπαρχουν; Πως θα πεισθεί ο πολίτης.
5.Πρέπει να ληφθεί υπ όψιν και να συνδεθεί η οποιαδήποτε φορολογική
επιβάρυνση με την ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΝΟΔΟ των κατωτάτων εισοδημάτων
των 330 Η 700 ευρώ.Είναι αδιανόητο η εισοδηματική ενίσχυση για ενα
εκατομμύριο συμπολίτες να ειναι το ένα τέταρτο της ΥΠΟΛΕΙΠΟΜΕΝΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ του πακέτου των τραπεζών.
6.Τέλος πρέπει να λήξει η πρωτοφανής ελληνική πρωτοτυπία να λήγει
το φορολογικό έτος και να επιβάλλουμε νέους φόρους με νόμο του επόμενου έτους.Μπορεί να επιβληθεί μόνον έκτακτη εισφορά.
7.Σε τελευταία ανάλυση ,τα οποιαδήποτε μέτρα για τον περιορισμό του
ελλείματος για να έχουν την στοιχειώδη ανοχή των ελλήνων πολιτών
θα πρέπει να συνοδεύονται από ουσιαστικό περιορισμό των υπερβολικών
και παράλογων αμοιβών πολιτικών και κυβερνητικών στελεχών,μεγαλοαμοιβομένων σε ΔΕΚΟ ,ΤΡΑΠΕΖΕΣ.ΕΡΤ κ.λ.π. και ειδικώτερα
όσων βγαίνουν σε διάφορα κανάλια και ζητούν απο τους πενόμενους να σφίξουν το ζωνάρι για την κα ΟΙΚΟΝΟΜ(Ι)Α.
Με
εκτίμηση και καλή επιτυχία
Παράλληλα με τα φορολογικά μέτρα θα πρέπει να ληφθούν και μέτρα ικανά να πείσουν τον πολίτη πως τα χρήματα που καλείται να πληρώσει σε φόρους θα πιάσουν τόπο. Θα πρέπει με ταχύ ρυθμό να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη του πολίτη στο κράτος.
Δεν είναι δυνατόν να πληρώνουμε περίπου 350 Ευρώ μηνιαίως στον ασφαλιστικό μας φορέα και να παρακαλάμε να μην αρρωστήσουμε και χρειαστεί να νοσηλευτούμε σε δημόσιο Νοσοκομείο….
Για την σύνταξη, δεν το συζητάμε καθόλου…
Δεν είναι δυνατόν να μεγαλώνουμε τα παιδιά μας σε αυτόν τον τόπο που αγαπάμε αλλά να μην μπορούμε να τα εμπιστευτούμε στο δημόσιο σχολείο, γιατί δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τον αδιάφορο (είναι να μην σου τύχει…) εκπαιδευτικό….
Το χειρότερο…Είναι κάτι πολύ περισσότερο από λυπηρό να μεγαλώνουμε τα παιδιά μας και να σκεφτόμαστε ότι στο μέλλον θα ήταν καλύτερα γι’αυτά να ζήσουν στο εξωτερικό για ν’αποφύγουν την αναξιοκρατία , την διαφθορά και τόσα άλλα.
Όσοι είμαστε διατεθημένοι να συμβάλλουμε στην αλλαγή της οικονομικής κατάστασης της χώρας, έχουμε ταυτόχρονα και την ανάγκη να δούμε έμπρακτα την περικοπή των δαπανών του δημόσιου τομέα και την διαφάνεια στα δημόσια οικονομικά.
Αν υπήρχε τρόπος η οικον.υπηρεσία να δει από κοντά τις συνθήκες διαβίωσης της κάθε οικογένειας(πχ κατοικία),δεν θα είχαμε φοροδιαφυγή.
Το πρόβλημα της χώρας είναι ότι δεν παράγει αρκετά, προιόντα ή υπηρεσίες.
Η παραγωγή είναι και προυπόθεση απόδοσης κάθε φορολογικής πολιτικής.
Άρα η φορολογική πολιτική της κυβέρνησης πρέπει να σχεδιάζεται με αναπτυξιακά κριτήρια που να ενισχύουν την παραγωγική δραστηριότητα.
Όχι με φοροαπαλλαγές, αλλά με διευκολύνσεις και ειδική ευνοική αντιμετώπιση στις συναλλαγές με τις ΔΟΥ αυτών που παράγουν με βάση επίσημα μητρώα παραγωγών. Τα μητρώα αυτά θα μπορούσαν να συντάσσονται με την βοήθεια και ευθύνη των βιοτεχνικών και βιομηχανικών επιμελητήριων, να ενημερώνονται δε σε ετήσια ή διετή βάση.
Γενικότερα θα πρέπει να επαναπροσδιοριστούν οι φορολογικές παραβάσεις και η βαρύτητα τους και τα πρόστιμα να επιβάλλονται όταν αποδεικνύεται πρόθεση του φορολογούμενου να φοροδιαφύγει ή να φοροκλέψει. Με την ισχύουσα σήμερα νομοθεσία ακόμη και ένα απλό μη ηθελημένο λογιστικό λάθος μπορεί να επιφέρει εξοντωτικά πρόστιμα, με αποτέλεσμα να ευνοείται τελικά η διαφθορά των εφοριακών ελεγκτών. Θα έλεγε μάλιστα κανείς ότι η νομοθεσία είναι φτειαγμένη για την διευκόλυνση της διαφθοράς.
Απ’ οσο εχω καταλαβει ενα μεγαλο μερος του προβληματος ειναι η μη αποδοση του ΦΠΑ απο επιχειρησεις στο κρατος,κατι που κατα την γνωμη μου ειναι κλοπη, αφου αφορα εναν φορο που εχει πληρωσει ο πολιτης αλλα που δεν φτανει στα ταμεια του κρατους.
Προτεινω την απ ευθείας πληρωμη του ΦΠΑ απο τον καταναλωτή στο κρατος ως εξης:
Για συναλλαγες με πιστωτικες καρτες αντι να «μπαινει» στον λογαριασμο της επιχειρησης η συνολικη αξια της συναλλαγης, το ποσο που αντιστοιχει στο ΦΠΑ να χρεώνεται σε εναν ξεχωριστό λογαριασμό καποιου κρατικου φορεα πχ. της αντιστοιχης ΔΟΥ που υπαγεται η επιχειρηση.
Για πολιτες που δεν ειναι εξοικιωμενοι με την χρηση πιστωτικων καρτων, που δεν θελουν για οποιοδηποτε λογο να εχουν πιστωτικες καρτες, θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει για τον παραπανω σκοπο, καποιο συστημα προπληρωμενης καρτας (σαν κι αυτες του Μετρο του Λονδινου ή της Ν. Υορκης,). Θα μπορει δηλαδη αυτος που δεν θελει παρε δωσε με τραπεζες, πιστ. καρτες κλπ. να αγοραζει μια καρτα απο το περίπτερο, και μαλιστα αν θελαμε να δωσουμε κι ενα κινητρο, αξιας 100 Ευρω στην τιμη των 95,να κανει τις αγορες του με αυτες και οταν αδειασει να την πεταει ή να την «ξαναγεμίζει» με καποιο τροπο.
Για τις επιχειρησεις ενα κινητρο υιοθετησης του μετρου αυτου ,αφου θα εχουν και μειωνενο ΦΠΑ να αποδοσουν ( απο τις συναλλαγες με μετρητα)ειναι η λιγοτερη γραφειοκρατεια αποδοσης του φπα και ισως η ανα μεγαλυτερα χρονικα διαστηματα αποδοση του.
Ευχαριστω
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Κ ΥΠΟΥΡΓΕ
ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΗΛΛΩΝ
ΟΤΑΝ ΕΝΩΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΗΛΛΟΥΣ
ΔΕΝ ΜΗΛΑΜΕ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΣΥΝΟΛΟ ΓΙΑΤΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΠΗΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΗΜΟΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ
ΕΧΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΕΙΕΣ ΕΚΤΕΛΟΥΝ
ΠΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΟΠΩΣ ΥΠΗΡΕΣΕΙΕΣ ΚΑΘΑΡΕΙΟΤΗΤΑΣ
ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΤΕΡΓΙΘΟΥΝ ΝΑ ΙΔΙΤΙΚΟΠΗΟΙΘΟΥΝ Η ΝΑ ΧΤΗΠΗΘΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ
ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΚΥΚΛΟΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΕΙΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΛΕΟ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΙΟΙ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ
ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΜΗΣΘΟΥΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΘΟΡΗΣΜΟ
ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΑ ΜΑΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΡΟΥΧΑ ΕΡΓΑΣΕΙΑΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ
ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΕΙΕΣ ΕΚΛΟΓΩΝ ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΜΑΛΑΚΟΝΟΥΝ ΟΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΒΙΟΣΟΥΜΕ ΣΤΗΡΗΞΤΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΕ ΠΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΥΠΛΗΛΛΩΝ ΜΟΝΗΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΗΚΟΥ
ΝΑ ΚΑΤΕΡΓΙΘΟΥΝ ΟΙ ΟΜΗΡΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ 2ΜΗΝΑ ΤΕΤΡΑΜΗΝΑ ΚΤΛ
ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ ΕΠΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ
ΧΡΕΙΑΖΩΝΤΑΙ ΣΤΗΡΗΞΗ ΜΕ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟΥ
ΚΑΙ ΒΑΡΕΑ ΑΝΘΗΓΙΗΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΠΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
ΓΙΑΤΡΟΙ ΝΟΣΟΚΟΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ
ΕΠΗΣΕΙΣ ΤΟ ΑΣΦΑΛΗΣΤΙΚΟ ΝΑ ΕΛΕΝΧΕΤΑΙ ΑΥΤΗΡΑ
ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΗΚΑ ΕΣΩΔΑ ΕΞΩΔΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΟΛΗΤΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ
ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΚΑΛΗΨΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ
ΤΑ ΟΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΕ ΛΟΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΗΛΙΚΕΙΑΣ 58 ΒΑΡΕΑ ΚΑΙ 63 ΑΝΘΥΓΙΟΙΝΑ .
ΟΙ ΜΗΚΡΟΜΕΣΕΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΣΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΜΕ ΚΑΛΗΤΕΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΖΩΗΣ
ΚΑΙ ΕΠΙΒΙΟΣΗΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΒΛΟΓΙΣΕΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΟ ΠΗΔΑΛΕΙΟ ΤΟ ΚΥΒΕΡΝΙΤΙΚΟ
ΜΕ ΕΚΤΗΜΗΣΗ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Προτείνω να καθιερωθεί ετήσιο τέλος για οποιαδήποτε δημόσια άδεια.
Τέτοιες είναι τα ταξί, τα φορτηγά ΔΧ, τα περίπτερα και άλλα πολλά.
Είναι άδικο μία άδεια που κοστίζει μόνο λίγα Ευρώ σε χαρτόσημα, να πωλείται για εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ και το κράτος να είναι αμέτοχο.
Οι άδειες αυτές ανείκουν στον κάθε φορολογούμενο άρα πρέπει και να τον εξυπηρετούν.
Δεν υπάρχει κανένα πλέον περιθώριο!!
1. Καμία μα καμία εξαίρεση όσον αφορά την αυτοτελή φορολόγηση. Αύξηση αποδοχών για να καλυφθούν απώλειες μόνο εκεί που πρέπει (π.χ πιλότοι πολεμικών αεροσκαφών).
2. Όλες οι αποδείξεις στο αφορολόγητο με μείωση του αρχικού αφορολόγητου. Όσοι δηλώνουν εισόδημα κάτω από 12000 και έχουν εισόδημα μόνο από μισθωτές υπηρεσίες ή σύνταξη να έχουν αυτοδίκαιο αφορολόγητο τις 12.000 ευρώ.
3. Όχι τα εκτός έδρας στην κλίμακα εκτός αν σκοπέυετε να καλύψετε (στο στρατό πχ) τις πραγματικές κινήσεις!!!
4. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ των πολιτών για την απώλεια εσόδων (ΦΠΑ κλπ) που προκύπτει όταν δεν κόβονται αποδείξεις.
5. Φορολόγηση με τεκμήρια διαβίωσης.
6. Καμία φορολογική αμνηστία.
7. Φόρος κληρονομιών, δωρεών και γονικών παροχών ανάλογα με την αξία!!!
8. Υπηρεσία τηλεφώνου για καταγγελίες!!
9. Μάθημα στα σχολεία!!!
10.Έχετε τη στήριξη!!! Τολμήστε επιτέλους!!!!
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΤΥΡΟΠΙΤΩΝ – ΜΠΟΥΓΑΤΣΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΕΙΔΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΝΑΨΥΚΤΗΡΙΩΝ. « Η ΕΝΩΣΗ » Α.Φ.Μ.: 999968192 ΑΘΗΝΑ ΖΗΝΩΝΟΣ 7-9 Τ.Κ. 10431 7ος, ΤΗΛ: 210 5228557.
Θεωρούμε ότι η γεωπολιτική θέση της πατρίδας μας και το αδιαπραγμάτευτο ελληνικό επιχειρηματικό δαιμόνιο, μπορούν και σήμερα όχι απλώς να αναστρέψουν την δύσκολη κατάσταση που όλοι βιώνουμε αλλά και να φέρουν εντυπωσιακά αποτελέσματα ευημερίας που θα αφορά όλη την διαστρωμάτωση του ελληνικού λαού, ασφάλειας σε σχέση με όλους τους γείτονες μας ( εξ. Πολιτική ) και υσχιροποίηση της θέσης μας σε σχέση με τους εταίρους μας, σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα.
Προτείνουμε την ελάχιστη φορολόγηση της όποιας επιχειρηματικής δραστηριότητας. Να ακολουθήσουμε δηλαδή άμεσα, την πεπατημένη των λοιπών ΝΟΜΙΜΩΝ φορολογικών παραδείσων που υπάρχουν σε άλλες Ευρωπαϊκές και μη χώρες. Ένας φορολογικός συντελεστής, αντίστοιχος των παραπάνω χωρών και ένας ακόμα μικρότερος για επιχειρήσεις με τεράστιους τζίρους θα προκαλέσουν άμεσα : α) Επαναπατρισμό επιχειρήσεων, β) πρόσφορο έδαφος για νέες επενδύσεις από το εξωτερικό, γ) επενδύσεις από τους Έλληνες επιχειρηματίες κάθε μεγέθους, δ) κίνητρο για όλους τους παραπάνω να δηλώνουν τα επιχειρηματικά τους κέρδη αφού θα έχουν ελάχιστη φορολόγηση.
Τα οφέλη από τα παραπάνω θα είναι, πρώτο και κυριότερο νέες πολλές θέσεις εργασίας, πολλά μα πάρα πολλά έσοδα για το δημόσιο από την φορολογία των πολλών νέων αλλά και παλαιών επιχειρήσεων που πλέον θα δηλώνουν τα κέρδη τους ( υπάρχουν στοιχεία για το πόσες νέες επιχειρήσεις δημιουργηθήκαν στα κράτη που το εφάρμοσαν ), έσοδα από το ΦΠΑ που και αυτό θα αυξηθεί λόγω του αριθμού των συναλλαγών που θα αυξηθούν, έσοδα για τα ασφαλιστικά ταμεία ίσως και σωτηρία για αυτά, έσοδα για την αυτοδιοίκηση από τις άδειες και τα τέλη που θα εισπράττουν μόνιμα, έσοδα για ένα πολύ μεγάλο φάσμα ελεύθερων επαγγελματιών που θα εργάζονται κατά το στήσιμο – δόμηση των επιχειρήσεων. Επίσης η εγκατάσταση ανά την επικράτεια νέων επιχειρήσεων : τουριστικών, θαλλάσιων ή άλλων στα βιομηχανικά – βιοτεχνικά πάρκα της Αττικής, της Περιφέρειας, της Παραμεθορίου και των Ακριτικών περιοχών κάνει πολύ δυσκολότερη ακόμα και την διατύπωση των όποιων βλέψεων για τα εδάφη μας.
Είναι ένας εντελώς διαφορετικός δρόμος για την αντιμετώπιση της κρίσης, αλλά θεωρούμε ότι μόνο αυτός μπορεί να φέρει αποτελέσματα και μάλιστα πιστεύουμε ότι για να θεωρηθούμε σοβαροί και να προσελκύσουμε πραγματικά νέες επιχειρήσεις από το εξωτερικό που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στα βαλκάνια, θα πρέπει να τα παραπάνω μέτρα να συνοδεύονται και από ένα σύμφωνο (20) εικοσαετίας που θα διασφαλίζει ότι δεν θα αλλάξει τίποτα, θα πρέπει να επιτευχθεί συμφωνία των κομμάτων ( έχουμε ήδη την φήμη των αναξιόπιστων )
Τέλος θεωρούμε ότι στο σωστό δρόμο είναι οι διασταυρώσεις και οι έλεγχοι για την απόδοση του ΦΠΑ καθώς και το νέο διευρυμένο πόθεν έσχες, αυστηρότερα και μεγαλύτερα πρόστιμα για αποκρυπτόμενα εισοδήματα αφού πλέον θα παρέχονται τα παραπάνω κίνητρα.
Δεν είναι δυνατόν να συζητάμε για δίκαιο φορολογικό σύστημα, αν δεν καταπολεμηθεί η διακίνηση μαύρου χρήματος. Για παράδειγμα εκπαιδευτικός Α΄βάθμιας και κυρίως Β΄βάθμιας εκπαίδευσης φαίνεται να έχει εισόδημα 1200 € μηνιαίως με ημερήσια εργασία 4ωρών το πολύ καθώς και τις διακοπές καλοκαιριού, Πασχα και Χριστουγέννων τουλάχιστο και στην πραγματικότητα να παραδίδει απογευματινά ιδιαίτερα μαθήματα με μεσο όρο 20€ την ώρα και τελείως αφορορολόγητα.
Επίσης, δημόσιοί υπάλληλοι της ειδικότητας μου (μηχανικοί) να ασκουν το επάγγελμα πρωινες και απογευματινές ώρες με καλύτερες «συνθήκες» λόγω της ιδιότητάς τους ή να έχουν κάποια εξτρα «δωράκια». Πως είναι δυνατόν να θεωρείται ότι εγώ φοροδιαφεύγω και ότι πρέπει να φορολογηθώ χωρίς ειδικούς συντελεστές.
κε Υπουργέ
Συγχαρητήρια για την υπηρεσία σας αυτή,εύχομαι μόνο να λαμβάνετε πραγματικά υπόψιν τις γνώμες των πολιτών ,να τις φιλτράρετε, να τις
διασταυρώνετε και να λειτουργείτε ανάλογα ,γιατί η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο.
Ένα μεγάλο πρόβλημα των ημερών μας που φαίνεται ότι θα αυξηθεί δραματικά είναι η παράνομη προσφορά παροχής υπηρεσιών από ανθρώπους που δεν έχουν κάνει έναρξη επαγγέλματος στην εφορία (κομμώτριες,αισθητικοί,υδραυλικοί,μαραγκοί,ελαιοχρωματιστές και άλλα)
και θησαυρίζουν εις βάρος των επαγγελματιών ενώ φαίνονται άνεργοι,μισθωτοί ή νοικοκυρές.
Πώς μπορεί αυτό να διορθωθεί!
Θεωρώ σημαντικό ρόλο παίζουν οι προμηθευτές.
Πώς είναι δυνατόν ένας αντιπρόσωπος(εισαγωγέας)να πουλάει επαγγελματικά μηχανήματα μεγάλης αξίας και αναλώσιμα σε τιμές χοντρικής -παρακαλώ-όπως σε επαγγελματίες με απόδειξη λιανικής και όχι τιμολόγιο.Γιατί να έχουν τη δυνατότητα οι εισαγωγείς να εκδίδουν αποδείξεις λιανικής πώλησης όταν ασχολούνται μόνο με χονδρική.
Άραγε οι παραπάνω θα μπορούν να δραστηροποιούνται όταν δεν θα μπορούν να προμηθευτούν εξοπλισμό και αναλώσιμα χονδρικώς.Μήπως και οι αντιπρόσωποι(εισαγωγείς) θα πρέπει να αντιμετωπίζουν κυρώσεις!
Σκεφτείτε το λίγο!
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ «ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ» ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ «ΔΙΑΡΡΕΟΝΤΑΙ» ΔΗΘΕΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΟΚΕΤΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ. ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΜΑΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΑΔΙΟΑΡΒΥΛΑΣ.
ΜΕ ΣΕΒΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΠΟΨΗ Η ΓΝΩΜΗ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΜΗΚΡΟ ΠΟΛΗΤΗ
ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΕΙΠΑΡΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΕΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΜΠΩΡΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ [ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ] ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΙΜΕΣ
ΛΟΓΙΚΕΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ . Ο ΘΕΟΣ ΔΩΞΑΖΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΟΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΠΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΘΟΥΝ . ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΕΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΑ ΣΕΒΑΣΜΑΤΑ ΝΑ ΕΡΓΑΖΩΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΠΟΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΟΡΕΣ
ΔΩΡΕΑΝ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΜΗΒΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΓΡΑΦΙΟΚΡΑΤΕΙΣ ΥΠΑΛΗΛΟΙ
ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ .ΕΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΑΦΕΡΕΘΟΥΝ ΟΙ ΜΗΣΘΟΙ ΑΣΚΟΠΟΙ
ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΕΛΟΙΜΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΗΣΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ
ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΕΙΠΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΚΑΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ
ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Agaphtoi Kyrioi
Οπως και στην Ιταλια εγινε, δωστε ασυλια σε οποιον θελει μεχρι σημερα να γινει καλος φορολογουμενος πολιτης. Οτι εγινε, εγινε. Αλλωσε το συστημα το επετρεπε μεχρι σημερα. Δωστε μια ευκαιρια ακομα σε ολους, να πληρωσουν χωρις προστιμα αυτα που οφειλουν ,και σε οποιον μεχρι σημερα για διαφορους λογους δεν μπορεσε να ειναι συνεπεις στις υποχρεωσεις του.
Εμεις ως πολιτες εχουμε δωσει σε εσας τοσες ευκαιρις. Καντε κατι και εσεις για εμας. Επιτρεψτε μας για τελευταια φορα σε οσους θελουν να γινουμε αυτο που πρεπει. Ασυλια, και μια τελευταια ευκαιρια να παμε ολοι μαζι στον κοινο με εσας στοχο.
Ευχαριστω
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: α) ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΜΕΝΑ ΣΤΟ Ε3,ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΒΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ,ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ,ΕΤΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΟΔΗΓΟ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΩΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ,ΠΟΣΟ ΕΝΟΙΚΙΟΥ β)ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ .γ)ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΜΕΝΑ Ε.Ι.Χ. ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 50% ΑΝΩ ΤΩΝ 1600 ΚΥΒΙΚΩΝ Η ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕΤΡΟ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ Ε.Ι.Χ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΟΦΕΛΕΙΘΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΕΣΟΔΑ ΕΑΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΘΩΤΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ.
Αξιοτιμε κυριε Υπουργε , Ομολογω οτι παρακολουθω με μεγαλη χαρα αυτο το διαλογο κυριως διοτι οι θαμωνες εδω,επιδεικνυουν πραγματι ηθος και ωριμοτητα..Με συγκινηση παρακολουθω οτι ΟΛΟΙ θελουν να προσφερουν σε τουτη την ερημη πατριδα, που πολλα χρονια τωρα ζει στην ατασθαλεια τον ατομικισμο και ΤΟΝ βαθυ λαικισμο .Ενα σας ζητω, να εκτιμησετε αυτην την κοινωνια που με τοση εντιμοτητα καταθετει αποψη και αληθειες και να βρεθειται στην πρωτοπορια να παραμερησεται τις κρατικιστικες προκαταληψεις που αλλοι για δεκαετιες ακολουθησαν.Ειμαι ενας Ελληνας πατριωτης που δεν φοροδιαφευγει και αυτο ειναι κατι που με κανει πολυ υπερηφανο και χαρουμενο,χρονο με το χρονο εχτισα αυτο που λεμε «φορολογικη συνειδηση,,,,,,ΠΡΟΤΕΙΝΩ -Καταργηση του αφορολογητου,,,,,και η κλιμακα των συντελεστων στα πολυ χαμηλα εισοδηματα να αρχιζει απο 0,5% και αυτο διοτι,,,πρεπει να «καταργηθει»η νοοτροποια του «αφορολογητου»»,,,διοτι η φορολογια ειναι «θυσια» και αρα πρεπει τετοια να ειναι για ολους τους αξιοπρεπεις Ελληνες ειτε εχουν λιγα ειτε εχουν πολλα,,ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ,,οταν συνεισφερει με θυσια ο φτωχοτερος,,,ο πλουσιοτερος δεν θα δικαιουτε,,,δια να παραπονειτε. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΣΑΣ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
Ποιος σκεφτεται σημερα τους χιλιαδες μικρομεσαιους επαγγελματιες που δουλευαν για χρονια απο 12 εως 16 ωρες την ημερα κυνηγωντας το ονειρο στην ελπιδα του μεροκαματου .Που ληστευθηκαν εκβιαστηκαν και ισοπεδοθηκαν απο καθε δημοσιο υπαλληλο που ηταν αρμοδιος για τον ελεγχο τους. Που ληστευθηκαν απο λογιστες και δικηγορους επειδη οι ιδιοι δεν γνωριζαν να ανταπεξερθουν στο πολυνομικο καιβαρβαρο ΚΡΑΤΟΣ .
Που ισοπεδοθηκαν απο το αγνο ΙΚΑ το αδιαφθορο ΣΔΟΕ ( που το 90% ηταν για την τσεπη τους ).Που μια αποτυχια τους εφερνε στο χειλος του γκρεμου της απελπισιας και πολλες φορες της αυτοκτονιας.Αυτοι που τροφοδοτουσαν ολο το συστημα( η ραχοκοκαλια της οικονομιας μας )τους κατεστρεψε το ιδιο το ΚΡΑΤΟΣ. Τους κατεστρεψαν οι ευγενεις ΤΑΞΕΙΣ
.
ΒΙΟΤΕΧΝΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΜΙΚΡΟΜΑΓΑΖΑΤΟΡΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΟΙ και πολλοι αλλοι στιγματισμενοι παντα ΣΑΝ ΚΛΕΦΤΕΣ απο τους ΤΑΓΟΥΣ της δημοκρατιας ΜΑΣ και την ΑΓΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ .
Απο αυτους που δεν καταλαβαν ποτε τι θα πει ΔΟΥΛΕΙΑ ,τι θα πει μεροκαματο 12 και 16 ωρων τιθα πει να ΜΗΝ εχεις να ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ .
Πεστε μου κυριε ΥΠΟΥΡΓΕ
Αυτους τους καημενους που θα βρεθουν στο ΔΡΟΜΟ
Αυτους τους καημενους που ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΛΕΨΟΥΝ.
Τους ΗΔΗ καταστρεμενους(οι ανω των 40 και 50 ετων ) που ουτε ταμειο ανεργιας ουτε συνταξη ουτε προσληψη μπορουν να ΟΝΕΙΡΕΥΤΟΥΝ .
Αυτους που παλι ετοιμαζεσται να κυνηγησετε.
Αυτοι που δεν ηταν ΣΥΝΕΠΕΙΣ στις ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ και χρωστανε τα ΤΕΒΕ τους,τους ΦΟΡΟΥΣ τους τα ΙΚΑ τους ,τις ΤΡΑΠΕΖΕΣ τους προμηθευτες τους.
ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ?
ξανα ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ ( κατασχεσεις ,προσωποκρατησεις κλπ )
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ? ΤΟΥΣ ΚΑΗΜΕΝΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ?
Α ΡΕ ΕΛΛΗΝΑ ΞΥΠΝΑ ! ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑΣ ΕΙΣΑΙ !!
(ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ ενας μικρομεσαιος που δεν εκλεψε και δεν εχει δικαιωμα στο ονειρο )parispr@hol.gr
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ (ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΙΧ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ:
1) ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ 10-15 ΗΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ΝΑ ΣΤΗΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΥΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΛΗ? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ?
2)ΕΧΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 1984 κ.εκ., 150 ΙΠΠΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΑΣ <29000 ΕΥΡΩ. ΠΛΗΡΩΣΑ 150 ΕΥΡΩ ΕΙΔΙΚΟ ΦΟΡΟ (ΣΥΝΟΛΙΚΑ 578 ΕΥΡΩ).
ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ, ΕΝΑ AUDI 1800 cc TURBO ΚΟΣΤΙΖΕ 37000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΜΙΑ MERCEDES 1800cc KOMPRESSOR 198 ΙΠΠΩΝ 45000 ΕΥΡΩ. ΑΥΤΟΙ ΩΣ "ΠΤΩΧΟΙ" ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ. ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΔΙΚΑΙΟ?
ΣΠΑΤΑΛΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΟΡΓΑΝΩΤΟ
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΕΓΑΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΣΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΚΤΗΡΙΑ ΙΔΙΩΤΩΝ ΜΕ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑ .
ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΚΟ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΕΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΙΔΙΩΤΩΝ.
ΟΡΓΑΝΩΣΕΤΕ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΗ ΑΠΟΔΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΞΕΡΕΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΣΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΕ ΑΣΤΙΚΟ ΙΣΤΟ.
ΠΟΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΜΕ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ (ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΠΟ ΤΑ ΙΛΙΓΓΙΩΔΗ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΞΟΔΙΑΣΑΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΓΙΑ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ)
ΑΝ ΔΕΝ ΣΠΑΣΕΤΕ ΑΥΓΑ ΟΜΕΛΕΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΦΑΜΕ !!!
ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ
ΜΗ ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΤΕ
Υ.Γ
Ευχαριστούμε για το βήμα που μας δώσατε για να σας πούμε τις απόψεις μας πιστεύουμε σε σας ότι θα μας ακούσετε.
θα ήθελα να τονίσω ότιθα πρέπει να δείτε τη μεσαία τάξη.Ζητήστε τους φόρους που ψάχνετε από εικονικά τιμολόγια, στελέχωση και σωστή λειτουργία του ΣΔΟΕ, ελέγχους σε μεγάλες επιχειρήσεις, βιομηχάνους και γενικά υψηλόμισθους και πλουτοκρατία.
Τολμήστε αυτό που δε τόλμησε κανένας σας μέχρι τώρα ΔΙΚΑΙΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ.
Χρήματα υπάρχουν αλλά σε λίγους, που πάντα τυγχάνουν ευνοικής αντιμετώπισης από τις κυβερνήσεις,όπως χάρισμα χρεών και οφειλών,χαμηλότοκα δάνεια, περιορισμένους ή ελλειπείς ελέγχους.
Όλοι ξέρουν τι πρέπει να γίνει, και ελπίζω ότι ο τρόπος αυτός που μας δίνετε την ευκαιρία να εκφράσουμε τη γνώμη μας, να μην γίνει ένα ΚΟΥΤΙ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ, για τα μάτια ότι κάνουμε έργο.
Τολμήστε να φανείτε άξιοι της ψήφου μας, γιατί ο Έλληνας έχει βαρεθεί τις υποσχέσεις και τα ΘΑ.
Καλή επιτυχία και ε΄λπίζω ότι θα σεβαστείτε και θα ακούστε αυτά που γράφουμε.
Χρόνια σας πολλά, καλή χρονιά και καλό κουράγιο Θέλω να θέσω υπ΄όψιν σας το εξής παράδοξο. Καθηγητές της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών που έχουν δικαίωμα άσκησης ελευθέρου επαγγέλματος και διατήρησης ιδιωτικού ιατρείου, έχουν και την υποχρέωση να εξετάζουν και ασθενείς στα λεγόμενα απογευματινά ιατρεία των Νοσοκομείων που υπηρετούν. Ως εδώ καλά. Επειδή όμως δεν υπάρχουν χώροι στα Νοσηλευτικά Ιδρύματα τους δίδεται η ευχέρεια να εξετάζουν τούς αθενείς της κατηγορίας αυτής στον ιδιωτικό τους χώρο παρεχοντάς τους μάλιστα μπλόκ αποδείξεων και ότι αλλα παραστατικά ειναι απαραίτητα του Δημόσιου Νοσοκομείου που υπηρετούν!!!!! Ετσι όλοι οι αθενείς της λίστας των ραντεβου των κ.κ. Καθηγητων, πλην ελαχίστων περιπτώσεων την εβδομάδα φέρονται ως προσελθέντες στα εξωτερικά ιατρεία του Νοσοκομείου με αποτέλεσμα τεράστια με ΝΟΜΙΜΟ μανδύα φοροδιαφυγή. πχ Καθηγητής εδήλωσε από ελεύθερο επάγγελμα 10.000 ευρω περίπου ενω άλλος της ιδίας ειδικότητος και του ιδίου επαγγελματικού και επιστημονικού βεληνεκούς που δεν ανήκει στη προνομιούχο αυτή κατηγορία 500.000 ευρω περίπου.Επειδή η ιδιότητά μου δεν μου επιτρέπει ούτε διανοήθηκα ποτέ απο ιδεολογία να φοροαποφύγω παράκαλώ να ελέγξτε την κατάσταση αυτή.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ-ΣΧΟΛΙΑ ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΜΕΤΡΩΝ
1.ΘΕΜΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ
Ένα είναι βέβαιο, ότι ο φορολογούμενος καταναλωτής θα ζητήσει απόδειξη για να την υποβάλει στην εφορία, μόνον όταν τον συμφέρει, δηλαδή μόνο εάν η εφορία κάνει έκπτωση φόρου μεγαλύτερη από το ποσό του ΦΠΑ που πληρώνει με την έκδοση της απόδειξης. Στην περίπτωση όμως αυτή θα ζημιώσει το δημόσιο τη διαφορά έκπτωσης μείον ΦΠΑ , προς όφελος του φορολογουμένου ενώ ο υπόχρεος προς έκδοση απόδειξης θα έλθει μία ή άλλη, διότι αποδίδει ΦΠΑ όσο εισπράττει.
Με τα σημερινά δεδομένα ΦΠΑ 19%, έκπτωση της εφορίας επί της συνολικής αξίας της απόδειξης(βασικής αξίας + ΦΠΑ) 40%, ο φορολογούμενος για να έχει κέρδος θα πρέπει ο συντ/της του ανώτερου κλιμακίου φορολογίας στο οποίο βρίσκεται και βάσει του οποίου τυγχάνει εκπτώσεως να είναι μεγαλύτερος αυτού που προκύπτει από την κατωτέρω εξίσωση:
[ Α+Α*Φ/100 ] * Ε/100*Σ/100 =Φ*Α/100
Όπου Α = Αξία αποδείξεως άνευ ΦΠΑ
Φ = ΦΠΑ (19%)
Ε = Ποσοστό επί των αποδείξεων (ισχύον 40) προς έκπτωση φόρου
Σ = Ζητούμενος συντελεστής
Λύνοντας ως προς το Σ το Α απαλείφεται και βρίσκουμε Σ = 39,915
Με το υφιστάμενο λοιπόν καθεστώς ανωτάτου κλιμακίου 40% και ποσοστού έκπτωσης 40% επί των προσκομιζόμενων αποδείξεων ουδείς θα προσκομίσει απόδειξη και αν ακόμη βρίσκεται στο ανώτατο κλιμάκιο φορολογίας, (και αν βρίσκεται σε κατώτερο κλιμάκιο πολύ περισσότερο)διότι το 39,915 ταυτίζεται με το 40%.
Λόγω λοιπόν των ανωτέρω διαπιστώσεων οποιαδήποτε και αν είναι τα νέα μέτρα, το αποτέλεσμα δε θα είναι κερδοφόρο για το δημόσιο .Αν τώρα προσδοκάται με κάποιο βέβαια κίνητρο σοβαρό, να προσκομίζονται αποδείξεις και ότι το κόστος του κίνητρου θα εισπραχθεί από τη φορολογία εισοδήματος των επιτηδευματιών, νομίζω ότι η προσδοκία θα μείνει μόνο προσδοκία διότι :οι μικρομεσαίοι προσεγγίζουν με διάφορους τρόπους το αποτέλεσμα που θέλουν να παρουσιάσουν και κατά το μέτρο που δε μπορούν να το επιτύχουν θα ενσωματώνουν τον επιπλέον φόρο στην τιμή πωλήσεως, με αποτέλεσμα τελικά τη φοροδιαφυγή να την πληρώνει ο καταναλωτής. Το όργιο θα γίνεται κυρίως στην παροχή υπηρεσιών.
Παρέλκει δε να πούμε ότι το δημόσιο είναι φύσει αδύνατο να ελέγξει και να αποτιμήσει σε χρήμα το αποτέλεσμα της προσδοκίας για επιπλέον έσοδα από τη φορολογία εισοδήματος. Κάτι ανάλογο θα συμβεί αν συνδυασθεί το αφορολόγητο στην κλίμακα με αποδείξεις, διότι αν το κόστος ΦΠΑ της αγοράς για τους φορολογουμένους είναι μεγαλύτερο της ωφελείας εκ της αυξήσεως του αφορολογήτου, ουδείς θα προσκομίσει απόδειξη και βέβαια τότε το δημόσιο θα ωφεληθεί εις βάρος των φορολογούμενων(λόγω κατάργησης του αφορολόγητου)οι οποίοι δεν θα προσκομίζουν αποδείξεις για να αποφύγουν τα χειρότερα .Και βεβαίως δεν εξυπηρετεί εισπρακτικούς σκοπούς του δημοσίου να δεχθεί αποδείξεις που σίγουρα εκδίδουν οι υπόχρεοι(super market κλπ)από τους οποίους εισπράττει το ΦΠΑ.
ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:Οι αποδείξεις τελικά θα επιτύχουν μόνο την αύξηση του κόστους του δημοσίου εκ της γραφειοκρατίας και ενδεχομένως ταμιακή ζημία.
2.ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ
Αν μπορούν να μας απαντήσουν οι ειδικοί οικονομολόγοι της πιάτσας όμως, και οι εν γένει αρμόδιοι :
Α)Εάν είχαμε πατάξει τη φοροδιαφυγή δε θα είχαμε πράγματι ούτε δάνεια ούτε ελλείμματα ;Ή μήπως τα αντίστοιχα ποσά λόγω σκανδάλων και κακής διαχείρισης θα είχαν εξαφανιστεί και θα βρισκόμασταν πάλι στη σημερινή κατάσταση ;
Β)Η παραοικονομία η οποία είναι υπεύθυνη για τη φοροδιαφυγή συνδέεται αναπόφευκτα με την οικονομία ενεργούσα παράλληλα;
Εάν αυτό συμβαίνει δεν ανακουφίζεται το σύνολο της οικονομίας της χώρας με ευνοϊκές επιπτώσεις και επί του βιοτικού επιπέδου;
Είναι άρα η παραοικονομία εθνικό κεφάλαιο, αν βέβαια δεν εξάγονται κεφάλαια στο εξωτερικό; Είναι εν μέρει το οξυγόνο της οικονομίας, εάν είναι θετική η απάντηση στο ερώτημα α ;
Γ)Έχει υπολογισθεί από αρμόδιους πόσες χιλιάδες επαγγελματίες με οριακά κέρδη, φοροδιαφεύγοντες εν όλο ή εν μέρει, σε περίπτωση που τους ανακαλύψει το δημόσιο, πόσοι εξ αυτών θα κλείσουν τις επιχειρήσεις τους με ολέθριες επιπτώσεις κυρίως στο ύψος της ανεργίας ;
3.ΦΜΑΠ
Κατ’ αρχήν δε νομίζω ότι θα υπάρξει σοβαρός αριθμός φορολογουμένων που θα προπληρώσει για τους φόρους επομένων ετών, εκτός άλλων λόγων και εκ του λόγου ότι οι κληρονόμοι του υπόχρεου σήμερον εάν είναι 2-3 θα απαλλαγούν του σχετικού φόρου μετά τον θάνατο του κληρονομούμενου λόγω διασπάσεως της περιουσίας. Κάτι παρόμοιο θα συμβεί όταν ο φορολογούμενος σκοπεύει να μεταβιβάσει τμήμα ή όλη την περιουσία του.
Ο φόρος αυτός είναι τελείως άδικος για τους έχοντας περιουσία άνευ εισοδημάτων εξ αυτής. Ορισμένοι μάλιστα ως συνταξιούχοι δε θα έχουν να πληρώσουν και θα πρέπει να ρευστοποιήσουν άμεσα τμήμα ή το όλον της περιουσίας τους εάν έχουν μόνο ένα ακίνητο.
Νομίζω ότι δικαιότερο θα είναι να φορολογηθούν τα εισοδήματα(ενοίκια)από ένα ύψος τους και πέρα, με υψηλότερο του συντελεστή που θα ισχύσει, ασχέτως της αξίας της ακινήτου περιουσίας. Έτσι θα φορολογηθούν στην ουσία τα προσοδοφόρα ακίνητα και δεν θα έχει ο φορολογούμενος εκάστοτε την αγωνία αυξήσεως των αντικειμενικών αξιών.
4.ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΛΙΑΝΟΠΩΛΗΤΩΝ
Εάν κάνετε έλεγχο κατά ποσόν στους χιλιάδες μικροπωλητές, κυρίως αλλοδαπούς και αθίγγανους, που γυρίζουν στα καφενεία, τους εκδίδουν τιμολόγια οι προμηθευτές τους, θα οδηγηθείτε απευθείας στους φοροφυγάδες .Πιθανολογώ ότι στον τομέα αυτό γίνεται σοβαρή φοροδιαφυγή από τους προμηθευτές τους , από τους οποίους βεβαίως δεν χρειάζεται να τους ζητήσουν παραστατικά. Είναι όμως και οι μικροπωλητές αυτοί φοροφυγάδες.
5.ΚΩΔΙΚΑΣ ΒΙΒΛΙΩΝ-ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
Επιτέλους καταργήστε τον ως δηλώσατε. Αποτελεί φοβερό αντιπαραγωγικό κόστος και για τις επιχειρήσεις και για το δημόσιο γίνεται δε και αντικείμενο συναλλαγής. Ρίξτε τους εφοριακούς που θα περισσέψουν στον έλεγχο διακινήσεως των προϊόντων και υπηρεσιών.
6.ΕΙΣΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ
Η συζητούμενη πληρωμή εισφορών βάσει του τζίρου, εκτός του ότι θα προκαλέσει αδικίες, πιθανολογώ ότι θα μειώσει και τα έσοδα φορολογίας εισοδήματος και των εισφορών εκ νέου κύματος φοροδιαφυγής. Ο μόνος χώρος που μπορεί να ελεγχθεί αποτελεσματικά και να αποδώσει είναι οι αυτοψίες και κυρίως στην οικοδομή παρά το υφιστάμενο σύστημα τεκμαρτών ενσήμων.
7.ΠΕΡΙΟΡΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
Περιορισμός τους χωρίς κατάργηση νομοθετημένων διαδικασιών δεν λέει τίποτε, διότι μπορεί να χρειάζονται και εάν φύγουν να την πληρώσει το κοινό. Πρέπει λοιπόν να καταργηθεί απειρία διαδικασιών οι οποίες θεωρούνται απαραίτητες λόγω μη εμπιστοσύνης προς τον Έλληνα πολίτη. Προς τούτο νομίζω ότι πρέπει να επιβληθούν αυστηρότατες ποινές προς τους ψευδώς δηλούντες με ταυτόχρονη κατάργηση των διαδικασιών, πιστοποιητικών κλπ. Και αν ακόμη ορισμένοι ξεγλιστρήσουν, το κέρδος θα είναι τεράστιο:θα απαλλαγούμε και από τη συναλλαγή.
ΑΚΡΑΙΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ
Εάν για τα διπλώματα οδήγησης κάνουμε ότι και για τα ΚΤΕΟ, δηλαδή να τα εκδίδουν ιδιώτες και κυρίως οι εκπαιδευτές, με αναφορά του ονόματος σε περίπτωση υπαιτιότητας τους σε ατύχημα (δηλαδή αποδεικνύεται ότι ο οδηγός δεν γνωρίσει τα σήματα), θα έχουμε ως αποτέλεσμα κυρίως:
Α)Οικονομία (το παράβολο θα εξακολουθεί να πληρώνεται)
Β)Η ενδεχόμενη συναλλαγή δεν ξέρουμε αν θα είναι μεγαλύτερη από την υφισταμένη.
Γ)Αποφυγή της ταλαιπωρίας πολιτών εκ των γραφειοκρατικών διαδικασιών.
Δ)Οικονομία χρόνου για τους πολίτες.
Υ.Γ:Πληροφορούμαι ότι συζητείται αύξηση των προστίμων για τους μη εκδίδοντες αποδείξεις.
ΕΡΩΤΗΜΑ
Είναι βέβαιοι οι αρμόδιοι, ότι το μέτρο δεν θα οδηγήσει σε αύξηση της φοροδιαφυγής, για να καλυφθεί το επιπλέον κόστος του προστίμου, ώστε το μέτρο τελικά να αποβεί αρνητικό; Και φοροδιαφυγή βέβαια, χωρίς από το νόμο να μπορεί να τιμωρηθεί, είναι και η εικονική μείωση των τιμών σε αποδείξεις και τιμολόγια.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ-ΜΕΤΕΩΡΩΝ 32 ΔΙΟΝΥΣΟΣ
ΚΙΝΗΤΟ:6937218636
Προτείνω:
1)Φορολόγηση
οικογενειακού εισοδήματος
2)Κατάργηση επιστροφής φόρου στους αγρότες.Τήρηση βιβλίων από όλους που
παίρνουν επιδοτήσεις.Εδώ παίζεται το παιγνίδι των
χονδρεμπόρων.αγοράζουν εικονικά ακριβά από τους αγρότες(ΔΕΝ ΤΟΥΣ
ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΙΑΝΕΙ Η ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΙΣΩ
ΦΠΑ)και πουλάνε ακριβά
3)Να αναθεωρηθεί ο νόμος για τη χορήγηση αγροτικού αυτοκινήτου. Έχει
γεμίσει ο τόπος αγροτικά χωρίς να το δικαιούνται.το κράτος χάνει από τα
τέλη κυκλοφορίας και από τις δραστηριότητες πολλών που δεν έχουν βιβλία
στην Εφορια
4)πόθεν έσχες για όλους τους πολίτες
5) Ένα ταμείο για όλους .Ένα όριο ηλικίας για όλους
6)Φορολογική Δικαιοσύνη και τέλος ΤΟΛΜΗ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΘΕΛΗΣΗ
Καλησπερα σας συμπολιτες μου!
Το κράτος πλεον εχει προβει σε μια γενικη φοροθηρια κατα των παντων εκτος των ίδιων ανωτατων διοικητικων του υπαλληλων.Λιγα απλα μετρα τα οποια προφανως δισταζουν να λαβουν:
1)Η προεδρια της κυβερνησεως (η οποια δε προσφερει απολυτως τιποτα μα τιποτα στη κοινωνια πρεπει να καταργηθει εως οτου εξαλειφθει το δημοσιο χρεος(6.000.000 ευρω στοιχισε αυτος ο πεπαλαιωμενος θεσμος το 2009-αυτα ειναι τα επισημα στοιχεια-τα ανεπισημα τον ανεβαζουν κατα πολυ περισσοτερο-30.000 ο μισθος του προεδρου της δημοκρατιας-ποιας δημοκρατιας αραγε?)Θα πρεπει να γινει ανθεωρηση του συνταγματος?Μπροστα στη σωτηρια του εθνους οπως μας λενε, τη προεδρια της δημοκρατιας θα κοιταξουμε????????
2)Μειωση των αποδοχων και του αριθμου των βουλευτων(45000 ευρω το μηνα στοιχίζει ο καθε ενας)Θα πρεπει να γινει ανθεωρηση του συνταγματος αν και προβλεπεται απο το συνταγμα?Μπροστα στη σωτηρια του εθνους οπως μας λενε, τους 300 θα κοιταξουμε????????Η Γερμανία με πληθυσμό 82.220.000 έχει 622 βουλευτές.
Το Ηνωμένο Βασίλειο με 62.000.000 πληθυσμό ,έχει 646 βουλευτές.
Η Ισπανία με 46.157.122 πληθυσμό έχει 264 βουλευτές.
Η Γαλλία με 65.073.482 πληθυσμό έχει 343 βουλευτές.
Η Ιταλία με 60.000.000 πληθυσμό έχει 315 βουλευτές.
Η Ελλάδα με 11.000.000 πληθυσμο έχει 300 βουλευτός,αριθμος δυσαν’αλογος συγκριτικά με τις προαναφερθείσες χωρες.
Θα υπήρχε κάποια λογική στη μείωση του αριθμού των βουλευτών;Το σύνταγμα προβλέπει κάτι τέτοιο(ύρθρο 51,παρ.1).
3)Καταργηση της στρατιωτικης θητειας(μολις απολυθηκα και οφειλω να σας πω πως το στρατο το περιμενα διαφορετικο-πιστεψτε με τα εξοδα συντηρησης αυτου του στρατου ,στην οποια κατασταση βρισκεται, ειναι αρκετά .Η εθνικη κυριαρχια μας δεν κινδυνευει απο τη γειτονα χωρα αλλα απο εσωτερικους εχθρους.Εξαλλου η οικονομικη κατασταση στην οποια βρισκομαστε δεν επιτρεπει εκ της ουσιας τη παραμικρη στρατιωτικη επιθετικη ή αμυντικη ενεργεια εκ μερους της Ελλαδος.Κατι τετοιο θα ηταν η χαριστικη βολη για το κρατος και το λαο.
Ας εφαρμοστουν καποια απο αυτα τα μετρα και κατοπιν Θα συμβαλλουμε και εμεις.Περιοριστε τους μισθους σας στις 2000 ευρω,ανακινηστε το θεμα της Siemens,του Βατοπεδιου,του χρηματιστηριου και των στρατιωτικων προμηθειων.
Αλλιως καλυτερα να μας διοικησουν οι Βρυξελλες!
Ευχαριστω πολυ !
Α. ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ
1.ποθεν εσχες για τους υπαλληλους των ΔΟΥ και των συγγενών τους με αναδρομικό έλεγχο για να φτιαχτεί μια λίστα για περαιτέρω έλεγχο.
2.να μην μένουν οι υπάλληλοι με θέση ευθύνης στην ίδια θέση για πολλά χρόνια.
3.υπηρεσία καταγγελίων
4 . σώμα αδιάφθορωνν που θα έλεγχουν τους υπαλλήλους που ίσως παρέπεσαν σε παρά[τωμα.
5 αυστρηροποίηση των πειθαρχικών ποινών
Β.ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΑ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
να απλοποιηθεί η νομολογία και η νομοθεσία στην ελλάδα και να κλείσετε τα παραθυράκια.Στην ελλάδα έχουμε τους περισσότερους νόμους ,τους περισσότερους εναφόρμοστους νόμους και τα περισσότερα παραθυράκια.
ΌΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΝΑ ΑΠΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΛΕΙΨΕΙ Η ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ.
Γ.ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ
Δεν εννοείται να ενισχύετε με επίδομα κοινωνικής αλληλεγγύης και λοιπά επίδοματα άτομα που δουλέυπυν μαύρα, αποκρύπτουν εισοδήματα έχουν στέιλει πολλά χρήματα στην πατρίδα τους για απόκτηση περιουσίας στο μέρος τους.
ένας τρόπος είναι να ζητάτε Ε9 της πατρίδας τους ,να γίνεται έλεγχος τύποθ ποθεν έσχες.
επίσης να φεύγει απο την χλωρα αλλοδαπός που δεν κατάγγειλε τον εργοδότη σε μια υπηρεσία καταγγελιών για την μη αναγγελία της πρόσληψης.
Δ.αυξηση εσόδων – αξιοποίηση καταπατημένων
εκτός απο την ίδρυση εταιρείας για αξιοποίηση της δημόσια περιουσίας είναι καιρός με νόμο να προχωρήσετε στην τακτοποίηση- πώληση καταπατημένων δημόσιων εκτάσεων που κατέχονται άνω της εικοσαετίας.
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΠΙΤΡΑΠΗΚΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ 1400κκ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΜΕΣΩ LEASING ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΟΥΤΑΙ ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ, ΧΡΕΩΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΑΝ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΔΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΖΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΜΕΧΡΙ 1600κκ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΠΙΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥΣ.
΄Εσοδα:
(άλλα προτεινόμενα μέτρα….τα προσθέτα στα ήδη πιο πάνω προαναφερθέντα)
Αντιμετώπιση της λαθραίας μετανάστευσης η οποία ενισχύει το παραεμπόριο και αποδυναμώνει το νόμιμο εμπόριο. Είναι απαράδεκτο το θέαμα στα φανάρια και στις κεντρικές πλατείες (ακόμη και μπροστά τα Προπύλαια- τι ξεφτύλα!) να πωλούνται από τσιγάρα, φρούτα τσάντες μέχρι λουλούδια, στερώντας έτσι έσοδα από τα νόμιμα μαγαζιά και από το κράτος!
Παράλληλα η αντιμετώπιση- μη ανοχή της λαθραίας μετανάστευσης θα ξαναδώσει ζωή στο κέντρο των πόλεων και θα ενισχύσει το τοπικό εμπόριο και τη γενικότερη οικονομική δραστηριότητα στα κέντρα των πόλεων…..
Η κυβέρνηση πρέπει να κατανοήσει ότι το πρόβλημα των χαμηλών δημόσιων εσόδων, της φοροδιαφυγής και των μεγάλων ελλειμμάτων δεν αντιμετωπίζεται από ένα απλό φορολογικό νομοσχέδιο…αυτό πίστευε και η προηγούμενη κυβέρνηση…δυστυχώς………
Υπαρχει μια κατηγορια δημοσιων υπαλληλων που εχουν οργανωσει την μεγαλυτερη κατασπαταληση και »υπαιξαιρεση» δημοσιου χρηματος.Αυτοι ειναι οι Ιπταμενοι της Πολεμικης Αεροποριας.
Απο το βαθμο του Επισμηναγου και πανω (δηλαδη απο την ηλικια των 37 ετων και ανω)ΔΕΝ πετανε πλεον με μαχητικα (εκει που υπαγεται αριθμητικα η μεγαλυτερη πλειοψηφια τους)και επανδρωνουν γραφεια και αλλες διοικητικες θεσεις χωρις καμια επαφη με αεροπλανα και ενοειται προσφορα στην αμυνα της χωρας,ενω οσοι πετανε με αλλα αεροσκαφη (οπως ελικοπτερα ,πυροσβεστικα ,κλπ) ΔΕΝ συμπληρωνουν τον απαιτουμενο αριθμο ωρων ανα εξαμηνο ωστε να δικαιουνται το Πτητικο Επιδομα.Το ενωτερω επιδομα ειναι της ταξης των 16.000 ευρω ανα ετος.
Για να καλυψουν αυτη την απατη και να λαμβανουν το επιδομα τους εχουν εφευρει δυο ωραια κολπα.
1. Το σχεδιο »Ικαρος».Αυτο προβλεπει οτι θα πετανε με αεροσκαφη μεταγωγικα οπως το C-130 προκειμενου υποτιθεται να διατηρουν την »μαχητικη» τους ικανοτητα.Ολοι λοιπον μπαινουν σε ενα τετοιο αεροσκαφος και πανε βολτα.Στα »χαρτια΄΄ δηλαδη γιατι κανεις δεν το κανει.Απλα γραφονται απο συναδελφους τους στο βιβλιο πτησεων της Μοιρας που ανηκει το αεροσκαφος.Το επιδομα πληρωνεται κανονικα.
2. Καταχωρουν περισοτερα ατομα απο οσους πραγματικα βρισκονται μεσα στο αεροσκαφος σαν πληρωμα (συναδελφους τους δηλαδη) στα αντιστοιχα βιβλια πτησεων δηλαδη των Μοιρων μεταγωγικων αεροσκαφων ,οπως επισης και καταχωρουν μεγαλυτερη διαρκεια πτησεως καθε αεροσκαφους,ωστε να »χωρεσουν» ολοι και οι ωρες να επαρκουν για ολους.Αυτο αυξανει το κοστος συντηρησης των αεροσκαφων κατακορυφα ,γιατι εξαρταται απο τις ωρες πτησης.Το επιδομα πληρωνεται κανονικα.
Ειναι καιρος να σταματησει αυτη η ΑΠΑΤΗ και καποιοι κυριοι να καταλαβουν οτι πρεπει να κανουν τη δουλεια τους σωστα.Αυτη για την οποια πληρωνονται αδρα απο τον ελληνικο λαο που παλευει για το μεροκαματο των 700 ευρω στην καλυτερη περιπτωση εχοντας πτυχια πανεπιστημιων και περισοτερες ικανοτητες απο αυτους που μπαινουν στην Σχολη Ικαρων με μεσο ορο βαθμολογιας λυκειου το 15.
ΑΞΙΟΙ οσοι υπηρετουν σε Πολεμικες Μοιρες ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και οχι στα »χαρτια΄΄ οι οποιοι ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ το τελευταιο ευρω που παιρνουν και μακαρι να παιρναν περισοτερα.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ και ΑΠΟΔΕΙΞΗ οσων αναφερω και ο Αρχηγος της Αεροποριας ,ο ΑΓΕΕΘΑ και ΔΕΚΑΔΕΣ αλλοι επιτελεις της ΔΑΕ,ΔΑΥ κλπ Γραφειων οι οποιοι εχουν να δουν αεροπλανο απο κοντα αρκετα χρονια.Ελεγξτε τη μισθοδοσια τους και θα δειτε οτι λαμβανουν πτητικο επιδομα ανω των 16.000 ευρω το χρονο.
καλη χρονια και επιτυχια στο δυσκολο εργο σας!
κι ευθυς αμεσως περιγραφω την προσωπικη μου κατασταση,
που,ισως υπαρχουν κι αλλοι σαν την δικη μου.
λοιπον,ειμαι δημοσιος υπαλληλος,διαζευγμενη και μητερα
ενος γιου 24 χρονων σημερα.
εδω και επι 21 χρονια,που ειμαι εκτος γαμου,απο τον
πατερα του παιδιου δεν εχω καμια συμπαρασταση,
μητε οικονομικη!
ειμαι ακτημων,(κατοικω σ επι ενοικιω),η μονη περιουσια μου?
ο μηνιαιος μισθος μου.(μεχρι και το 2009 ετησιο εισοδημα
περιπου 34000ευρω,μιας απο δω και μετα θα μειωθει κατα
πολυ!να πω καθε περισυ και καλυτερα? δεν θελω να το πιστεψω
αλλα η πραγματικοτητα αυτο μου λεει.)
και μιας και δεν εχω καταφερει αυτοκινητα,σκαφη,οικοπεδα,
σπιτια εγω,με τον υψηλο μισθο μου,ν αγορασω,σκεφτηκα με
θυσιες προσωπικες,να στειλω τον γιο μου στην αγγλια για σπουδες,
μηπως και παιρνοντας ενα πτυχιο που θα μπορει να το χρησι-
μοποιησει σε χωρα μη τριτοκοσμικη(οπως εγω αισθανομαι
πως ειμαστε), εχει καλυτερη τυχη απο μενα.
τι θελω να πω με τα παραπανω? πως θα τυχω καποιας εκπτωσης?
αφου εγω κανω τετοια οικονομια,που αλλες αποδειξεις εκτος
των ακρως απαραιτητων δηλ.supermarket και καποιας ενδυσης
δεν θα καταφερω να μαζεψω.εχω την απορια τι σημαινει αυτο?
πως θα φορολογηθω ως ευκαταστατη? πειτε μου σας παρακαλω?
δεν φτανει που θα μειωθει ο μισθος μου μην παιρνοντας υπερω-
ριες,θα πληρωσω και περισσοτερο φορο? αν αυτο λεγεται ΔΙΚΑΙ-
ΟΣΥΝΗ,αναλυστε το μου για να το κατανοησω κι εγω!!
εγω λεω ΝΑΙ στην αξιοκρατια,στην διαφανεια,στην καταπολεμηση
της διαπλοκης,στον διαχωρισμο κρατους κι εκκλησιας,στους μεταναστες,στο κοινωνικο κρατος,στο κρατος δικαιου!!!!!
και φυσικα ΟΧΙ στις κοπανες,στις σπαταλες που γινονται απο δημο-
σιους υπαλληλους,οπως φωτα,θερμανση αναμμενα σε ηλιολουστες ημερες,
ανεξελεγκτη σπαταλη υλικων,καταχρηση τηλεφωνικων επικοινωνιων,
εξοδα για σεμιναρια σε υπαλληλους,που μετα δεν χρησιμοποιουν
πουθενα αυτες τις γνωσεις,αγορα υπολογιστων για υπαλληλους που
τους χρησιμοποιουν μονο για να παιζουν τραπουλα κτλ κτλ.
αλλα ΤΙ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ,να πληρωσω τις ΑΠΑΤΕΣ,τις βαφτισμενες απο πολιτικους και δημοσιογραφους,τελευταια, ????
ΟΛΟΙ ΜΑΣ και ΣΕΙΣ καλυτερα απ ολους,τους γνωριζουμε τους
απατεωνες.βρειτε τον πλεον ανωδυνο τροπο για την κοινωνια,
αλλ οχι γι αυτους,να τιμωρηθουν.δεν ειναι δικαιο ν αγωνιζομαι
ολη μου τη ζωη(56 ετων σημερα)μονο για την επιβιωση!!!! ΕΠΕΙΔΗ
ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΙΜΗ
ευχαριστω,
κι ελπιζω τα παραπανω να βοηθησουν σε κατι
Καλή χρονιά.
Ζαλίστηκα με τόσες προτάσεις.
Η Ελλάδα ζει και θα ζει σε έναν φαύλο κύκλο δανεισμού.
Για μένα βέβαια, όλα άρχισαν το 1981, όταν ο τότε άρχοντας του κράτους, είπε δυνατά «δώστε στο λαό λεφτά» τα οποία κόπηκαν αφειδώς από το Εθνικό Νομισματοκοπείο και χωρίς αντίκρυσμα. Χρήματα άχρηστα για όλους μας.
Οι σκέψεις μου είναι εκατοντάδες και διάσπαρτες. Οι λύσεις πολλές αλλά ταυτόχρονα, απελπιστικά λίγες.
Πιστεύω ότι η σειρά κατάταξης των προβλημάτων, έχει ως εξής, και χωρίς πολιτικές προκαταλήψεις:
Τα 400 χρόνια που μας πήγαν πίσω και μας άφησαν κουσούρια αθεράπευτα.
Το αείμνηστο «Τσοβόλα, δώστα όλα»…..αλλά χωρίς έσοδα.
Ο Σημίτης, που όταν ευτυχώς, μας έβαλε στο Ευρώ, δεν καθιέρωσε αναλογική αλλαγή του νομίσματος σε όλα τα αγαθά και υπηρεσίες, αλλά το άφησε ανεξέλεγκτο σε όλους, πλην των μισθών και συντάξεων.
Ο Δράκος του Δημοσίου, που κάθεται συνεχώς, δεν κινείται, και ζητά να φάει από οποιονδήποτε μπορεί να του δώσει να φάει.
Ο κάθε «πλούσιος» που με την πλάτη του εκάστοτε πολιτικού «πορτιέρη», έμπαινε στο πάνθεον των Κροίσων, δεν πλήρωσε όταν έπρεπε, τους φόρους που του αναλογούσαν, και τώρα απέκτησε ανάστημα που σκιάζει αποφάσεις Δικαστηρίων.
Οι ανεγκέφαλοι Επαγγελματίες και οι Μισθωτοί, που άφησαν το ΤΕΒΕ και το ΙΚΑ να μπορεί να νομοθετεί κατά το δοκούν.
Οι πολίτες κάθε οικονομικής κλάσης, που όταν τους ζητούσαν «λάδι» για ότι έκαναν, δεν έσπασαν τα μούτρα του ζητούντος (νομικά εννοώ), και τον άφησαν να πορευτεί με τα μαύρα που του ακούμπησαν.
Οι πολίτες που πίστεψαν και πιστεύουν ότι όλα θα λυθούν με κάποιον τρόπο από τους εκάστοτε Υπουργούς, λες και δεν γνωρίζουν ότι ο λογαριασμός θα έρθει αυταπάγγελτα σε αυτούς που τους ψήφισαν.
Οι πολίτες που δεν ζητούν άμεση εξυγίανση του Δικαστικού Συστήματος, που φυτοζωεί και περιμένει τις υποθέσεις του 2009 για να καλύψει τα έξοδα του 2010,
Οι πολίτες που πιστεύουν στο Δίκαιο της Ανεξαρτησίας του Ατόμου.
Οι πολίτες που πιστεύουν ότι οι μισθοί των Υπουργών θα μειωθούν. (με ποιά διάταξη άραγε και πότε).
Οι πολίτες που πιστεύουν ότι αυτά που γράφουμε εδώ-ώ, τι μέγιστη αφέλεια Θεέ μου-δεν γνωρίζουν οι του Υπουργείου, από ποιόν γράφτηκαν.
Προς τι η Διαβούλευση? Και γιατί όχι το Δημοψήφισμα?
Οι πολίτες που δεν γνώριζαν ποτέ και ούτε θα μάθουν ποτέ, που πάνε τα δισεκατομύρια ευρώ που πληρώνουν άμεσα ή έμμεσα στο ΙΚΑ, το ΤΕΒΕ, τον ΟΓΑ και όλα τα Ταμεία Ουτοπικής Πρόνοιας.
Οι πολίτες που πιστεύουν, ότι το οικοπεδάκι που θα αγοράσουν το 2010, θα είναι μία καλή αφορολόγητη επένδυση σε 10 χρόνια.
Οι πολίτες που πιστεύουν ότι αν αγορέσουν πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο φέτος, στην Ελλάδα, δεν θα φορολογηθεί το 2011.
Οι πολίτες που εξακολουθούν και πιστεύουν ότι οι Τράπεζες είναι εταιρείες που τις ελέγχει το Κράτος. (γιατί άραγε ζήτησε δάνειο 4 δις για τις συντάξεις, και δεν το απαίτησε?)
Οι πολίτες που θέλουν και ονειρεύονται να γίνει η Ελλάδα μία μικρή ΗΠΑ, με μετανάστες που θα δηλώνουν εισοδήματα, θα πληρώνουν ΦΠΑ, ΦΜΥ, ΦΜΑΠ, ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, ΕΡΤ, ΔΕΗ, ΟΤΕ(!!!) χωρίς να είναι επίσημα καταγεγραμμένοι σε ειδικά μητρώα Μη Ελλήνων Εργατών και Επιχειρηματιών.
Οι πολίτες, οι επιχειρηματίες, οι επαγγελματίες, οι μισθωτοί, οι συνταξιούχοι, οι εισοδηματίες της αυτής χώρας, ζούμε σε μία πλασματική πραγματικότητα. Κανείς δεν θα μας δώσει ούτε μία δραχμή, χωρίς να ξέρει ότι θα αποκομίσει τρείς.
Αν δεν σκοτώσουμε το Δημόσιο που κατατρώει το εισόδημα του Κράτους που δεν παράγει τίποτε στερεό και αναλώσιμο, δεν πρόκειτε ποτέ να ανακάμψουμε ως Κοινωνία.
Συντελεστής: Ενεργός Ιδιωτικός Παραγωγικός Πληθυσμός 2.100.000 άτομα…προς 350.000 Δημόσια Απασχολούμενα Άτομα.
Ας μπουν οι υπόλοιποι στην παραγωγική διαδικασία του εγχώριου προϊόντος. Δουλεύω εγώ, για ποιόν? Για τον ξάδελφο ποιού πολιτικού ή ποιού διορισμένου στελέχους σε οιαδήποτε Κρατική Υπηρεσία, που κάνει ότι δεν είμαι Έλληνας Πολίτης? (βλ. ΕΛΑΣ)
Και εν κατακλείδη, γενικά βέβαια, τα ισόβεια δεσμά να γίνουν ισόβεια και όχι στα 75 να αποφυλακίζεται ο κάθε εγκληματίας.
Ευχαριστώ για την δυνατότητα που δείνετε να εκφράσω την γνώμη μου.
Αλλά, δεν νομίζω ότι θα αλλάξει τιποτε και για τίποτε.
Τα δανεικά δεν είναι αγύριστα. Δυστυχώς για όλους μας που δεν θέλουμε να το καταλάβουμε. Το κόστος για την καθυστέρηση της οικονομικής προσαρμογής με την Ευρώπη, μετά την δουλεία των 400 ετών από τους Οθωμανούς, αποδείχθηκε δύσκολο και ανεφάρμοστο για τους Έλληνες Πολιτικούς με την Διχαλωτή Γλώσσα, κιόλας από το 1824!
Κύριε Υπουργέ η μισή Ελλάδα έχει μετατραπεί σέ ενοικιαζόμενα δωμάτια,όλα τά παραθαλάσια,χωριά με αγροτουρισμό,χιονοδρομικά κ.λ.π καί ζημιά κάνουν στά χοτέλ,καί δέν πληρώνουν μία όλα στήν τσέπη τους
Μέσα στίς 26 περιοχές που εντάχθηκαν για φοροελέγχους, για όσους αγόρασαν ακίνητα, καλά θα κάνετε να εντάξετε καί τον Αγιο Αθανάσιο στο χιονοδρομικό ΚΑΙΜΑΚΣΑΛΑΝ,εκεί να δείτε πλουτο καί χλυδή σέ λιγα χρόνια,
Η παρακάτω πρόταση σκοπεί στην παροχή κινήτρων καταγραφής της οικονομικής δραστηριότητας των πολιτών με κίνητρο την αποφυγή της διπλοφορολόγησης.
Αρχικά θα πρέπει να βάλουμε κάποια δεδομένα στην συζήτηση που θα ακολουθήσει
1 ) Το κράτος είναι τελείως αναξιόπιστο και άδικο απέναντι στον φορολογούμενο πολίτη και αυτό γιατί δεν έχει ξεκαθαρίσει τι ακριβώς ορίζεται σαν φορολογητέο εισόδημα και ποιο είναι το μερίδιο του κράτους πάνω σε αυτό το εισόδημα ώστε ο συνεπής φορολογούμενος να απαλάσσεται μετά την καταβολή του κρατικού δικαιώματος πάσης περαιτέρω φορολογίας.
2) Το κράτος προσπαθεί με διάφορα τεχνάσματα να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερα από τον πολίτη. Αυτή η πονηριά του κράτους είναι αντιληπτή από τους πολίτες που αντιδρούν αναλόγως. Και αναλύω:
Κατ αρχήν με τον ΦΠΑ ακόμα και ο ζητιάνος της γωνίας πληρώνει στο κράτος ένα μερίδιο από τα εισοδήματά του. Αρα επί της ουσίας όλοι φορολογούνται στην κατανάλωση.
Επίσης με την μη αναγνώριση δικαιώματος έκπτωσης του ΦΠΑ από την φορολογία εισοδήματος των μεμονωμένων πολιτών (σε αντίθεση με ότι συμβαίνει για τις επιχειρήσεις) έχουμε ουσιαστικά διπλή φορολόγηση του πολίτη μιά στο στάδιο της φορολογίας εισοδήματος και μία στο στάδιο της κατανάλωσης του ήδη φορολογηθέντος εισοδήματος με μορφή ΦΠΑ.
Και για να το κάνω πιο λιανά. Εστω ότι εγώ βγάζω 30.000 ευρώ σε έναν χρόνο. Αυτά θα έχουν μια φορολογία εισοδήματος ας πούμε 5000 ευρώ. Το μερίδιο του κράτους φαίνεται ότι είναι 16%. Αν τώρα ξοδέψω όλα τα υπόλοιπα 25000 με έναν μέσο ΦΠΑ 13%. θα υποστώ νέα φορολογική επιβάρυνση 2876 ευρώ οπότε θα έχω πληρώσει στο κράτος 7876 ευρώ δηλαδή ποσοστό 25%.
Αν είμαι μεγαλοεισοδηματίας ή κάνω πολλές αγορές που επιβαρύνονται με ΦΠΑ 19% το ποσοστό φορολόγησής μου ανεβαίνει κατά πολύ. Φανταστείτε έναν στην ανώτατη κλίμακα του φόρου εισοδήματος 40% που έβγαλε 50000 ευρώ στην κλίμακα του 40% άρα πλήρωσε 20000 να αγοράζει κοσμήματα αξίας 30000 ευρώ με ΦΠΑ 36% δηλαδή 7941 ευρώ δηλαδή πληρώνει φόρο συνολικά 27941 ευρώ δηλαδή 56% επί του εισοδήματος.
Μ’ αυτόν τον τρόπο δημιουργείται στους πολίτες η τάση να αφήνουν απέξω το κράτος από τις οικονομικές τους δοσοληψίες προκειμένου να μην διπλοφορολογηθούν.
3) Ακόμα και αν οι παραπάνω δύο υποθέσεις δεν αληθεύουν ωστόσο έχουν ενσωματωθεί στο συλλογικό υποσυνείδητο των πολιτών οπότε είναι σαν να αληθεύουν
4) Το κράτος πρέπει πρώτα με την νέα φορολογική πολιτική να κερδίσει την εμπιστοσύνη των πολιτών.
5) Το κράτος πρέπει να πείσει τους πολίτες ότι έχουν συμφέρον σε πρακτικό οικονομικό επίπεδο να δηλώνουν τα εισοδήματά τους
6) Σε αυτό θα πρέπει να χρησιμοποιήσει σαν συμμάχους όλους αυτούς πού εξ ανάγκης είναι συνεπείς ώστε να αποκαλύψει τους παγαπόντηδες
7) Επίσης όσο περισσότερη οικονομική δραστηριότητα γίνεται γνωστή στο κράτος τόσο θα αυξάνουν και τα έσοδά του.
Οι προτάσεις που ακολουθούν είναι συναφείς με τα παραπάνω δεδομένα
Σαν γενική αρχή το κράτος να σταματήσει να θεωρεί ότι κατέχει το μονοπώλιο της ευφυίας γιατί όπως και να το κάνουμε 10 εκατομμύρια μυαλά αθροιστικά είναι ευφυέστερα. Να δημιουργήσει τις συνθήκες ώστε οι πολίτες να είναι σύμμαχοι και όχι αντίπαλοί του. Να ξεκαθαρίσει τους όρους του παιχνιδιού. Να δώσει οικονομικά κίνητρα στους πολίτες να συνεργάζονται μαζί του και ένα τέτοιο κίνητρο είναι η αποφυγή της διπλοφορολόγησης μέσω της καταγραφής των οικονομικών δραστηριοτήτων του πολίτη σε νόμιμες αποδείξεις και τιμολόγια. Να βάλει εφ όσον κρίνεται αναγκαίο υψηλούς συντελεστές ΦΠΑ ή φορολογίας εισοδήματος αλλά να φορολογεί άπαξ. Και εξειδικεύω:
1) Κατ’ αρχήν να θεωρήσουμε σαν φορολογητέο εισόδημα αυτό που μας περισσεύει μετά την κάλυψη των βασικών μας αναγκών. (Αυτή βέβαια είναι η δική μου άποψη για το φορολογητέο εισόδημα αλλά οι πολίτες θα πρέπει οπωσδήποτε να ξέρουν ακριβώς τι συνιστά η ένοια «φορολογητέο εισόδημα.»)
Συνεπώς κάποιες βασικές δαπάνες διατροφής ένδυσης στέγασης να θεωρούνται αναγκαίες οπότε να υπάρχει ένα αφορολόγητο της τάξης των ας πούμε 3000 ευρώ τον χρόνο ανά άτομο. (Ενοίκιο πρώτης κατοικίας, έξοδα περίθαλψης, διατροφής, σποδών, φροντιστηρίων ενδεχόμενα να συμπεριλαμβάνονται στο αφορολόγητο). Τυχόν καταβληθείς ΦΠΑ γι αυτό το εισόδημα θα πρέπει να επιστρέφεται.
2) Μετά το αφορολόγητο ο ΦΠΑ να συμψηφίζεται με τον αναλογούντα φόρο εισοδήματος. Αυτό για να πάψη επιτέλους η διαδοχική και πολλαπλή φορολόγηση των εισοδημάτων. Έτσι όλοι θα έχουν κέρδος να ζητούν αποδείξεις ακόμα και αν πληρώνουν τον ΦΠΑ.
3) Για την επιβεβαίωση του ΦΠΑ κάθε φορολογούμενος που διαθέτει ΑΦΜ θα εφοδιάζεται με κάρτα (σαν την κάρτα πελάτη που έχουν όλα τα super market Carefour, DIA, AB, Μασουτης, κλπ), την οποία θα χρησιμοποιεί κάθε φορά που κάνει μία αγορά, και μέσω της οποίας θα ενημερώνεται η κεντρική υπηρεσία του taxis για το ποσό που πλήρωσε ο φορολογούμενος, για τον ΦΠΑ που πλήρωσε, και για το σε ποιόν τον πλήρωσε. Με σχετικά μηχανήματα ανάγνωσης αυτών των καρτών θα εφοδιαστούν όλα τα καταστήματα. Επίσης οποιοσδήποτε ανοίγει μια νέα επιχείρηση θα εφδιάζεται υποχρεωτικά με ένα τέτοιο μηχάνημα. Εάν γίνει η αρχή ο ανταγωνισμός θα οδηγήσει και άλλα εμπορικά στην εγκατάστασή του. Ο φορολογούμενος θα έχει συμφέρον να κάνει τις αγορές του σε ένα τέτοιο κατάστημα.
4) Για τους προμηθευτές που δεν θα διαθέτουν μηχάνημα ανάγνωσης κάρτας (υδραυλικοί, ταξιτζήδες, ηλεκτρολόγοι κλπ) θα κρατούνται οι αποδείξεις χειρόγραφα ή μέσω διαδικτύου
5) Για όποιον μου πεί ότι τέτοιο σύστημα μηχανογράφησης είναι δύσκολο θα τον παραπέμψω στην μηχανογράφηση του πελατολογίου οποιουδήποτε super market των οποίων τα πελατολόγια σε χώρες με μεγάλους πληθυσμούς (Γαλία, Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία) είναι ανάλογα του αριθμού των Ελλήνων φορολογουμένων. Είναι γνωστό το τι μπορεί να περιλαμβάνει ένα τέτοιο πελατολόγιο.Επίσης η πλειονότης των καταστημάτων είναι εφοδιασμένα με αναγνώστες πιστωτικών καρτών. Προφανώς το κράτος θα αναλάβει την προμήθεια αυτών των μηχανημάτων.
6) Οι καταθέσεις στις τράπεζες θα καταγραφούν άπαξ δεν θα φορολογούνται και αν ο φορολογούμενος το επιθυμεί θα καταγράφονται οι κινήσεις των λογαριασμών του (ή ενός ειδικού λογαριασμού) ώστε να θεωρείται πάντα ότι τα ποσά των καταθέσεων που χρησιμοποιούνται για αγορές έχουν φορολογηθεί ήδη και να απαλλάσονται (οι αγορές) οιασδήποτε φορολογίας ή να τυγχάνουν ευνοϊκής φορολογικής μεταχείρησης.
Σε αντίθεση με τώρα που, αν μου περισέψουν μερικά χρήματα -που έχουν φορολογηθεί στην φορολογία εισοδήματος- τα καταθέτω και αν τα χρησιμοποιήσω για αγορά π.χ. αυτοκινήτου ξαναφορολογούνται.
7) Ας πάρουμε παράδειγμα από τις εταιρείες που στο τέλος του έτους αναζητούν τιμολόγια των οποίων πληρώνουν τον ΦΠΑ προκειμένου να μειωθεί το κέρδος.
Σπύρος Φονταράς
Καλησπερα σας και καλη χρονια
Σχετικα για το θεμα των αποδειξεων πρεπει να εξετασετε σοβαρα τα εξεις δεδομενα.
Μια διμελης οικογενεια χωρις παιδια,με ενα αυτοκινητο, και χωρις ενοικιο εχει ΑΝΑΜΦΙΣΒΙΤΗΤΑ τα κατοθι μηνιαια/ετησια εξοδα.
Για φαγητο χορις ταβερνες κλπ. 12 ευρο ημερησιος,η 360 τον μηνα
Για τηλεφωνα κιν/σταθερο 100 ευρο τον μηνα
Για ΔΕΚΟ δεη/ευδαπ 130 ευρο τον μηνα
Για θερμανση/αιρ κοντισιον 100 ευρο τον μηνα
Για τελη κυκλοφοριας και ασφαλεια αυτοκινητου 60 ευρο τον μηνα
Για βενζινη σε πολυ νορμαλ καταστασεις 100 ευρο τον μηνα.
Εχομε 360+100+130+100+60+100=850 ευρο μηνιαιως η 10200 τον χρονο,χωρις
κανενα αλλο εξοδο και χωρις παιδια.
ΕΑΝ ΕΧΕΤΕ ΑΝΤΙΡΗΣΗ ΔΕΧΟΜΕ ΔΙΟΡΘΩΣΗ.
Εφ οσον λοιπον εχουν παγια εξοδα αυτου του μεγεθους χωρις να ντηθουν κλπ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΔΕΚΟ/ΤΕΛΩΝ/ΜΑΡΚΕΤ/ΚΑΥΣΙΜΩΝ/ ΚΛΠ, στην φορολογικη δηλωση διοτι εαν δεν τις επισυναψουν,τοτε θα κυνηγουν φαντασματα οι μεσοσυνταξιουχοι/μισθω-
τοι για να καλυψουν το αφορολογητο καταναλωνοντας σε ταβερνες,ζαχ/σ-
τεια, και χωρους διασκεδασης.
Δηλαδη στην περιπτωση μη αποδοχης ολων των αποδειξεων το καναμε εκ του πονηρου για να φορολογουμε περισσοτερο τους μικρομεσεους επειδη δεν θα μπορουν εκ των πραγματων να καλυπτουν αφορολογιτο ποσο και τους κανομε με το ζορι υπερκαταναλοτικους.
ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ
Προτείνω όλες οι επιχειρήσεις, από ατομικές έως ΑΕ, να δέχονται υποχρεωτικά πληρωμή με carte blue, ανεξαρτήτως ποσού (από 1€ και άνω). Με αυτόν τον τρόπο ο πελάτης – καταναλωτής θα πληρώνει με carte–blue σε ένα μεγάλο ποσοστό και η επιχείρηση από την άλλη υποχρεωτικά θα κόβει απόδειξη για το προϊόν – υπηρεσία ταυτόχρονα με την απόδειξη πληρωμής της carte–blue. Ο λογαριασμός που θα εισπράττονται τα έσοδα από carte–blue αλλά και δίγραμμες επιταγές θα είναι ένας ή το πολύ δύο ώστε η επιχείρηση να φορολογείται με το ποσό που κατατίθεται στο λογαριασμό της και να φαίνονται όλες τις κινήσεις λογαριασμού που πραγματοποίησε. Αν οι επιταγές είναι δίγραμμες θα γνωρίζει η Εφορία, η ΕΣΥΕ και όλες οι δημόσιες υπηρεσίες ποιο είναι ακριβώς το ύψος των καλυμμένων και ποιο των ακάλυπτων επιταγών και επίσης ποια είναι τα έσοδα και ποια τα έξοδα των επιχειρήσεων. Ο τρόπος φορολόγησης στο λογαριασμό των επιχειρήσεων και η πληρωμή με carte–blue και δίγραμμες επιταγές ισχύει σε όλη τη δυτική Ευρώπη. Όποια επιχείρηση έχει εικονικό μηχάνημα για την είσπραξη με carte–blue ή εικονική ταμειακή μηχανή πρέπει να διώκεται για κακούργημα και να της αφαιρείται άμεσα η άδεια για τουλάχιστον 1 χρόνο (είναι γνωστό στο λαό, πόσο μάλλον στις δημόσιες αρχές, ότι σήμερα 1 στις 2 επιχειρήσεις έχουν 2η εικονική – μαϊμού – ταμειακή μηχανή). Άρα αν και η επιχείρηση εκδίδει απόδειξη, ο ΦΠΑ δεν καταβάλλεται. Επίσης, δεν μπορεί να γίνει κατανοητή από τον έντιμο πολίτη η αδικία που γίνεται κάθε φορά δίνοντας άφεση αμαρτιών και ευκολία στην επιχείρηση για την καταβολή του ΦΠΑ στην Εφορία. Ο ΦΠΑ έχει καταβληθεί άμεσα από τον αγοραστή – πελάτη ενώ η επιχείρηση καταβάλλει μόνο τη διαφορά πιστωτικού – χρεωστικού. Γιατί λοιπόν δίνονται παρατάσεις κάθε φορά για την καταβολή του ΦΠΑ αφού έχει ήδη εισπραχθεί; Δηλαδή ο πελάτης – καταναλωτής δανειοδοτεί άτοκα την επιχείρηση με την συμπαράσταση και την υποστήριξη του κράτους που κατά τα άλλα πασχίζει για έσοδα;! Η μη καταβολή του ΦΠΑ είναι κακούργημα αφού επιφέρει ζημία στο Δημόσιο, σε πολλές των περιπτώσεων άνω των 150.000€. Γιατί λοιπόν δεν διώκονται για κακούργημα οι μη καταβάλλοντες τον ΦΠΑ;
Επίσης, προτείνεται όλα τα πρόστιμα που επιβάλλονται για φορολογικές παραβάσεις να δημοσιοποιούνται όταν καταβάλλονται και όχι όταν επιβάλλονται (για παράδειγμα η επιχείρηση Χ κατέβαλε την ../…/2010 ποσό ….000 €) αφού είναι σίγουρο ότι όλα τα εξοντωτικά ποσά που ακούγονται αρχικά δεν καταβάλλονται λόγω γνωριμιών ή μέσων (δηλαδή ύπαρξη διαφθοράς) ή καταβάλλεται μόνο ένα ελάχιστο ποσοστό τους.
Χρόνια Πολλά!
Καλή και Δημιουργική Χρονιά σε όλους τους Έλληνες!
Κανένα φορολογικό μέτρο ή διάταξη δεν είναι δυνατόν να αποδώσει εάν δεν λειτουργήσουν οι κανόνες του υγιούς ανταγωνισμού και γενικά οι κανόνες της αγοράς όπως σε όλα τα κράτη της Ε.Ε. Εφόσον δεν χτυπηθούν ή δε συμμορφωθούν οι συντεχνίες και τα καρτέλ που καταστρέφουν τον παραγωγικό ιστό της χώρας και όλες τις υγιείς οικονομικές δυνάμεις οποιοδήποτε μέτρο θα είναι πρόσκαιρο, άδικο και αναποτελεσματικό. Κάθε χρόνο θα έχουμε ελλείμματα και θα προσπαθούμε να ανατάξουμε μια ανύπαρκτη επί της ουσίας οικονομική πολιτική της χώρας. Απαιτείται άμεση διεμβόλιση των καρτέλ ώστε να μπορέσουν να αναπνεύσουν και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που όπως όλοι με «καμάρι» αναφέρουν αποτελούν την σπονδυλική στήλη της οικονομίας. Η αναβάθμιση της Επιτροπής Ανταγωνισμού και η δημιουργία αντιμονοπωλιακού κέντρου είναι πρωταρχικός παράγοντας ομαλοποίησης της αγοράς που θα φέρει και έσοδα στο δημόσιο και δίκαιη φορολογική πολιτική. Σήμερα οι ανισότητες είναι μεγάλες, οι συντεχνίες ορίζουν την μοίρα του τόπου κι αν εφέτος μπορεί μεγάλο μέρος του ελλείμματος να καλυφθεί από τα έσοδα από την ρύθμιση των εκατομμυρίων αυθαιρέτων που είναι ένα δίκαιο και λαϊκό αίτημα, του χρόνου θα πρέπει να εφευρεθεί ένα άλλο έσοδο εξίσου μεγάλο για να καλυφθούν νέα ελλείμματα. Επιτέλους θα πρέπει σαν χώρα και σαν πολίτες να αντιληφθούμε πως όλοι μεν πρέπει να συνεισφέρουμε όταν όμως η πολιτεία είναι κράτος και μπορεί να αποδείξει στον πολίτη ότι ο κόπος του, η συνεισφορά του λειτουργούν ανταποδωτικά και υπέρ του. Συμπερασματικά η κυβέρνηση πρέπει να λειτουργήσει αποτελεσματικά κατ’ αρχήν για τη διάσωση της λειτουργίας της αγοράς και των εργαζομένων. Κατά δεύτερο λόγο θα πρέπει με τα πλέον αποτελεσματικά και δίκαια μέτρα να αποκαταστήσει την αξιοπιστία απέναντι στους… κουτόφραγκους που τόσα χρόνια μας πληρώνουν για να αναπτυχθούμε και τόσα χρόνια τους πληρώνουμε για να ενισχύσουμε τις δικές τους βιομηχανίες.
Κυριοι,
Κατ’ αρχας συγχαρητηρια για την πρωτοβουλια σας να δωσετε στους Πολιτες την ευκαιρια/δυνατοτητα να εκφρασουν την αποψη τους για την βελτιωση του υπαρχοντος συστηματος διοικησης.
Μετα απο περιπου 40 χρονια εργασιακου βιου στον Ιδιωτικο τομεα, εκ των οποιων τα τελευταια 25 δεν θα μπορουσα να εργασθω αν δεν ειχα Η/Ν
υπολογιστη, αδυνατω να αντιληφθω, πως ενα κρατος που δι’ επισημων χειλεων ομολογει οτι δεν ξερει ποσους Υπαλληλους εχει, μπορει να ελπιζει οτι θα βελτιωσει την κατασταση…..
Ολοι μας, πιστευω, εχουμε αντιληφθει οτι ενω η τεχνολογια καλπαζει, σε ολους ανεξαιρετως τους τομεις, το δημοσιο εξακολουθει να αγκομαχαει στην ανηφορα της γραφειοκρατικης ανεπαρκειας του, και δεν δεχεται να αλλαξει τον τροπο αυτο, οχι γιατι δεν μπορει, οχι γιατι δεν εχει το καταλληλο προσωπικο, οχι γιατι δεν εχει τα απαραιτητα χρηματα, αλλα μονον διοτι αν βελτιωθει τεχνολογικα και υποκαταστησει αρκετους υπαλληλους του με Η/Υ και τεχνολογια, τοτε ισως καποιοι θα χασουν την βολη τους, καποιοι δεν θα μπορουν να κλεψουν, να παρουν την προμηθεια τους, και για να μην μακρυγορουμε να χασουν τα προνομια για τα οποια τοσα χρονια πασχισαν αυτοι και οι προηγουμενοι αυτων.
Αυτα ολα ειναι πραγματα διαπιστωμενα και βεβαιωμενα και απο τα 10 εκατομυρια των Ελληνων και απο πολλα περισοτερα εκατομυρια Πολιτων αλλων χωρων, οι οποιοι εχουν εκφρασει τις αποριες τους στο πως και γιατι, ουτε ενας απο τους τοσους Κυβερνητες αυτης της Χωρας, τουλαχιστον απο την δεκαετια του 70 οποτε και ξεκινησε η ηλεκτρονικη επανασταση, δεν προσπαθησε τουλαχιστον να κανει την αρχη….
Θα μου πητε.. πολιτικο κοστος… (Συγχωρηστε με),.. τριχες. Μια λεξη μονο. ΚΟΝΟΜΑ. Αμα μπουνε Η/Υ στις Δημοσιες Υπηρεσιες και στη συναλλαγη με το κοινο, τερμα η ΚΟΝΟΜΑ. Γιαυτο λοιπον, κανενας απο τους Μανδαρινους που διοριζονταν στις επιτροπες που θα μελετουσαν τα μοντερνα συστηματα η/ν διοικησης δεν τολμησε ποτε να επιμεινει σαυτον τον ριζοσπαστικο- ακρως αποτελεσματικο τροπο διοικησης.
Αν και εσεις αποδειξετε οτι ασπαζεστε την ιδια κουλτουρα η οποια μας εφερε σε αυτο το εξευτελιστικο επιπεδο ανοησιας και αναχρονισμου, που με κανουν να ντρεπομαι που ειμαι Ελληνας και ζω σε μια Χωρα, που υποχρεωτικα κυβερνιεται απο αναξιους, τοτε μην αλλαξετε τιποτα…
Ευχαριστω για την φιλοξενεια, και να ειστε σιγουροι οτι θα εχετε την αμεριστη συμπαρασταση μας, εαν κανετε οσο μπορειτε περισσοτερες και ριζοσπαστικοτερες αλλαγες σαυτο το αθλιο τριτοκοσμικο κατασκευασμα που λεγεται ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ.
To σώμα της βουλής των ελλήνων αποτελείται από γιατρούς
δικηγόρους και ελεύθερους επαγγελματίες .
Κύριε Υπουργέ .κλπ ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ Μην κοροιδεύυειτε το ΛΑΟ
΄με την δήθεν παρούσα δημόσια διαβούλευση για τη φοροδιαφυγή.
Γνωρίζετε πολύ καλά τον τρόπο φορολόγησης των επαγγελματιών
που φοροδιαφεύγουν. Δεν νομοθετείτε όμως γιατί είστε οι ίδιοι
εσείς που φοροδιαφεύγετε.
Εσείς είστε που από το 1974 μέχρι σήμερα δημιουρήσατε το
έλλειμα. Εσείς να πληρώσετε . Οχι ο ΛΑΟΣ.
Αν είναι πραγματικά αυτή η κατάσταση , δεν αποκλείεται ο
ΛΑΟΣ να βγεί πάλι στο [κλαρί]
Κατά την κρίση μου ο «αδύναμος κρίκος» στην Ελληνική οικονομία είναι οι δημόσιες δαπάνες που διογκώνονται με την έλλειψη συγκεκριμένου προγραμματισμού της διάθεσης των κονδυλίων με αποτέλεσμα την πελατειακή διάθεση αυτών, τη συνδιαλλαγή και την αδιαφάνεια.
Για να πιστέψουμε ότι πράγματι κάτι αλλάζει, ας αρχίσουν τα κόμματα με τη διαφάνεια στα οικονομικά τους και στις πηγές χρηματοδότησης. Να δημοσιευθούν Ισολογισμοί από όλα τα κόμματα.
Σε όλα τα νομικά πρόσωπα Δημοσίου δικαίου από τα πλέον μικρά μέχρι τους Οργανισμούς να καταρτισθούν Εσωτερικοί Κανονισμοί λειτουργίας Ν.Π.Δ.Δ. με υποχρεωτικό τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου που θα αναφέρεται μόνο σε ανεξάρτητη Αρχή ή στον Υπουργό.
Ουσιαστικό και όχι τυπικό Πόθεν Έσχες σε όλους τους φορείς δημόσιας εξουσίας και ιδιαίτερα αυτών που διαχειρίζονται τα οικονομικά της Χώρας και τις δημόσιες προμήθειες.
Επίσης το οικονομικό πρόβλημα της Χώρας είναι και πολιτικό αφού είμαστε αναγκασμένοι να συντηρούμε μια πολυδάπανη και αναποτελεσματική δημόσια διοίκηση με έντονα στοιχεία κομματισμού. Γι αυτό προτείνω:
Να συνδιασθεί η κατάληψη δημόσιας διευθυντικής θέσης ως ασυμβίβαστο με την εντοπιότητα του προσώπου αυτού.
Να απαγορευτεί σε δημόσιους λειτουργούς που υπηρετούν σε νευραλγικούς χώρους της δημόσιας διοίκησης να συμμετέχουν ως υποψήφιοι αιρετοί άρχοντες διότι αυτό συμβάλλει στο άμεσο ή έμμεσο επηρεασμό των ψηφοφόρων και στην εκμετάλλευση της θέσεως του δημόσιου λειτουργού σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος.
Τακτικοί και έκτακτοι Έλεγχοι της σκοπιμότητας και αποτελεσματικότητας των έργων και του δημοσίου χρήματος στους ΟΤΑ και Ν.Π,Δ.Δ. από ιδιωτικές ανεξάρτητες ελεγκτικές εταιρίες Ορκωτών ελεγκτών.
Υποχρεωτική χρήση του internet στη διενέργεια δημοσίων διαγωνισμών και προμηθειών και την υποχρεωτική τήρηση αρχείου τιμών για σύγκριση των τιμών της αγοράς με αυτές που επιτυγχάνονται στους δημόσιους διαγωνισμούς. Καμία μεγάλη προμήθεια Οπλικού Συστήματος στις Ένοπλες Δυνάμεις χωρίς απόκτηση της τεχνογνωσίας του(Know how).
Eκσυγχρονισμός του Κώδικα των Δημοσίων Υπαλλήλων που να διέπεται από την αρχή ότι ο Δημόσιος Υπάλληλος είναι υπηρέτης του διοικουμένου και όχι δυνάστης του. Να απλοποιηθούν οι διαδικασίες απόλυσης του κατ’επανάληψη κακού δημοσίου υπαλλήλου.
Ουσιαστική και εξατομικευμένη επιβράβευση των δημοσίων υπαλλήλων με αντικειμενικά κριτήρια.
Περιορισμός του αριθμού των δημοσίων υπαλλήλων. Υποχρεωτική ανακατανομή τους με βάση τις πραγματικές ανάγκες της δημόσιας διοίκησης, για την εξάλειψη του φαινομένου της έλλειψης προσωπικού στις δημόσιες υπηρεσίες όταν το 1/10 του πληθυσμού μας είναι δημόσιοι υπάλληλοι.
Να σταματήσει η απόσπαση δημοσίων υπαλλήλων και αστυνομικών σε γραφεία Βουλευτών, διότι η ιδιότητα του δημοσίου λειτουργού δεν πρέπει να συγχέεται με αυτή του κομματικού οργάνου.Η προστασία των βουλευτών και υψηλών προσώπων μπορεί να ανατεθεί σε ειδικά εκπαιδευμένη κρατική υπηρεσία ή ιδιωτικό φορέα.
Μέχρι τώρα ο τεράστιος όγκος των συνεισφορών με γνώμες και παραινέσεις αναφέρεται στο σκέλος των εσόδων του δημόσιου ταμείου.
Το μεγάλο όμως πρόβλημα στη χώρα μας υπήρξε η τεράστια δημόσια κατασπατάληση χωρίς καμιά λογοδοσία του λαϊκού στερήματος.
Το χρήμα του κοσμάκη, το χρήμα των ανέργων και υποαπασχολούμενων (έμμεσοι φόροι) όπως επίσης και το χρήμα των έντιμων φορολογούμενων (κορόιδα της άμεσης φορολογίας) που σκορπίζεται;
Εάν εξαιρέσουμε τις ελάχιστες τιμητικές περιπτώσεις, τι παίρνει ο ελληνικός λαός από την αργόμισθη, σκαιότατη και παρασιτική δημοσιοϋπαλληλία, τι παίρνει από τη δημόσια υγεία και τι παίρνει από την κατ’ ευφημισμό δωρεάν παιδεία; Ποιο είναι το αληθινό αντίκρυσμα κόστους και ανταποδοτικών παροχών;
Τι παίρνει ο λαός από τις τεράστιες δαπάνες για δημόσια έργα βιτρίνας και ατέλειωτων κακοτεχνιών; Τι παίρνει ο λαός που βιώνει στην πραγματική οικονομία την καθημερινή ανασφάλεια του αύριο από τις παχυλές αμοιβές και πρόωρες συντάξεις με υψηλότατα εφ’ άπαξ δημόσιων υπαλλήλων που βγήκαν και βγαίνουν από την ενεργή εργασία στην παραγωγικά νεαρότατη ηλικία των 40 ή 45, όταν το προσδόκιμο όριο ζωής έχει φτάσει ήδη τα 80 χρόνια;
Όλες οι κρατικοδίαιτες κάστες που σιτίζονται άκοπα από το δημόσιο πρυτανείο δεν βγάζουν τη μπουκίτσα από το στόμα των φτωχών παιδιών των άπορων οικογενειών;
Πότε θα μιλήσουμε επιτέλους για την ασύδοτη και ασυνάρτητη διαχείριση του δημόσιου ταμείου που υποχρεώνει τους ανίσχυρους αθώους σε καταναγκαστικά έργα τη στιγμή που τα παντοειδή λαμόγια συγκομίζουν;
Κατά την υπογραφή των συμβολαίων αγοροπωλησίας των διαμερισμάτων, με το Ν.651/1977 έχει αποφασιστεί ότι απαιτείται τοπογραφικό διάγραμμα με υπογραφή μηχανικού για οποιαδήποτε αγοροπωλησία οικοπέδου η ακινήτου. Στα συμβόλαια είναι επίσης απαραίτητη η παρουσία δικηγόρου, ο οποίος και αμοίβεται και φορολογείται κανονικά, αφού το σχετικό παραστατικό που εκδίδεται θεωρείται απο τον δικηγορικό σύλλογο. Ενώ η αμοιβή των δικηγόρων είναι καθορισμένη, το ελληνικό δημόσιο και το Τεχνικό Επιμελητήριο της Ελλάδος απο το 1977 έχουν συμφωνήσει να συστήσουν μία επιτροπή με την οποία και θα μελετήσει το θέμα, η οποία έως σήμερα δεν έχει απαντήσει σχετικά με τον τρόπο φορολόγησης (τριάντα χρόνια μετά). Τυπικά ο μηχανικός υποχρεώνεται να κόψει απόδειξη με ΦΠΑ το οποίο όμως δεν έχει ξεκαθαριστεί αν είναι 9 η 19% και δεν απαιτείται έλεγχος απο την πολεοδομία της δήλωσης του Ν.651/1977 με την οποία και χαρακτηρίζεται ξεκάθαρα ο χαρακτηρισμός του οικοπέδου, πράγμα που έχει άμεση επίπτωση στα φορολογικά έσοδα αφού ο χαρακτηρισμός επαφίεται στον πατριωτισμό των ελλήνων. Πολλοί δε συνάδελφοι, εφόσον δεν υπάρχει ο υποχρεωτικός έλεγχος απο την πολεδομία, ενώ πάνε να πάρουν όρους δόμησης, οι υπάλληλοι των τοπογραφικών τμημάτων δεν δίνουν την απαιτούμενη προσοχή, όπως στη έκδοση της αδείας αφού δεν υπογράφουν, με αποτέλεσμα να έχουν εμπλακεί σε δικαστικές περιπέτειες. Παρ ολίγο κι εγώ να εμπλακώ σε μία παρόμοια περίπτωση. Τέλος θα ήθελα να πώ ότι δεν είναι παράξενο το γεγονός ότι το δημόσιο έχει φτάσει σε αυτή την κατάσταση, αφού για τριάντα χρόνια δεν μπορεί να τακτοποιήσει θέμα που έχει σχέση με τα φορολογιά έσοδά του.
Κύριε Υπουργέ , Χρονια πολλά & καλή χρονια
με την ευκαιρία που μας δίνεται θα σας παρακαλούσα θερμά
Να εκδόσετε μια Διάταξη που να υποχρεώνονται όλα τα συναλλασόμενα
Ιδιωτικά Γραφεία ( σχολές Οδηγών κλπ ) με τις Υπηρεσίες Συγκ/νιών
να εκδίδουν ένα παραστατικό Παροχής Υπηρεσιών , γιατί υπάρχει μεγάλη
αποφυγή απόδοσης ΦΠΑ και Φοροαποφυγή. ( Εκδόσεις ανανεώσεις Μεταβιβάσεις και παντός άλλου είδους υπηρεσίες ) σας Ευχαριστώ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΓΙΑ ΕΝΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΣΕ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΛΛΩΝ ΧΩΡΩΝ ΟΠΩΣ ΕΛΒΕΤΙΑΣ,ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ,ΣΟΥΗΔΙΑΣ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΤΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ????
ΕΠΙΣΗΣ ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΤΕ ΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥΣ,ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΩΝ Κ.Λ.Π.
ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΑ ΧΡΗΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΕΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ.
ΕΠΙΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥ
ΤΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ΠΟΥ ΕΚΔΙΔΕΙ ΤΙΣ ΝΟΜΙΜΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ.ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ Η ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΔΕΝ ΔΙΑ ΝΟΕΙΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΚΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ.ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΣΤΟΝ ΑΠΛΟ ΠΟΛΙΤΗ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ.ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ??????
ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ
ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΠΙΑ!ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΠΙΔΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΡΑΤΟΣ.ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ.ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ (ΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ)
ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΨΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑΡΞΗ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΟΣ.ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΙΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΤΟΣΤΑΡΑΚΙ ΣΟΥ.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΦΟΡΟΥΣ ΑΦΟΥ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΑΚΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΘΑ ΛΑΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΕΛΕΙ.ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΙ ΑΚΡΕΣ ΕΧΕΙΣ.ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΜΗΠΩΣ? ΟΛΟΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ.ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ? ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΨΑΡΙ ΒΡΩΜΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ.ΕΓΩ ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ?
Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΥΛΟΥΣΕ ΚΑΤΟΥΡΗΜΕΝΕΣ ΠΟΔΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΞΥΝΕΙ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ΤΟΥ ΟΛΗ ΜΕΡΑ.ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΛΩ ΚΑΘΟΛΟΥ.ΤΑ ΖΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΕΦΟΡΟ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ?Ο ΛΟΓΙΣΤΑΚΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΨΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ?ΚΑΝΩ ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΕ ΠΟΥΝΕ ΚΑΙ ΒΛΑΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΣΕ ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ ΜΕΤΑ.
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΟΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΩΣΤΑ.Η ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ,ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ,ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ,Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ?
ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΟΝΙΜΩΣ.ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ? ΚΑΘΕΣΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΕΤΡΟ.ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ?ΕΚΔΡΟΜΕΣ,ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΥΒΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΗ.ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΘΑ ΡΘΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ.ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ?ΚΟΡΟΙΔΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΝΤΟΡΒΑ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ?
ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ.ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΛΑΔΩΝΕΤΑΙ ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ.ΟΧΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΣΗΜΕΡΑ.ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑ ΩΡΕΣ.ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ ΕΙΝΑΙ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ.ΚΑΝΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΛΠΙΔΑ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΟΜΩΣ
Πιστεύω ότι μια μεγάλη πηγή εσόδων θα ήταν η ένταξη στο σχέδιο πόλεων (εντός σχεδίου) νέων περιοχών -με μιά διαφορά.
Όποιος θέλει να χτίσει θα πρέπει να πληρώνει έξτρα φόρο το 50% της διαφοράς μεταξύ νέας και παλιάς (προ ένταξης) αντικειμενικής τιμής του ακινήτου.
Με τον τρόπο αυτό κερδισμένοι θα είναι εκτός αυτών που έχουν οικόπεδα που εντάσονται και το κράτος.
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΠΟΥ Ο ΚΑΘ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ(ΦΥΣΙΚΟ Ή ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ) ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΑΘΑ ΕΝΗΜΕΡΟΝΕΤΙΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ, ΟΠΩΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ- ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ – ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΕΣ – ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ Κ.Α.).ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟ Ε-ΒΑΝΚΙNG ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΚΩΔΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΚΙΝΕΙ ΤΟ ΟΙΔΗΠΟΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΣΕ ΑΠΟΡΟΥΣ Η ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ Η/Υ ΔΙΟΤΙ ΕΚΙ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗτα ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΕΣ ΚΕΠ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ Π.Χ. ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ…ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΚΑΙ ΕΙΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΝ ΕΙΤΕ ΟΧΙ….ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΥΗΔΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ…ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΚΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ…ΓΙΑΤΙ?…ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΣ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΤΟΤΕ ΝΑΙ, ΘΑ ΔΕΧΤΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ ΣΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΧΕΙ ΔΩΡΕΑΝ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΕΙΣ!!!!
ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΥΠΑΡΞΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΝΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΚΔΙΔΕΙ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΟΧΙ Ο ΤΕΛΕΙΟΤΕΡΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ.
Υπάρχουν μεγαλοδικηγόροι που καταθέρουν ομαδικές αγωγές με εργολαβικά δίκης που δεν καταθέτουν στους δικηγορικούς συλλόγους. Όταν βγαίνουν οι αποφάσεις των δικαστηρίων οι εργαζόμενοι φορολογούνται με ποσοστό 20% για τα αναδρομικά που έλαβαν και οι δικηγόροι παίρνουν «μαύρα» έως και 20% αμοιβές απί του συνολικού επιδικασθέντος ποσού(τόκοι και κεφάλαιο).
Προτείνω να δοθεί κίνητρο σε εργαζόμενους και σε όσους συμμετέχουν σε ομαδικές αγωγές διεκδικώντας απαιτήσεις από εργοδότες ή τρίτους. Συγκεκριμένα προτείνω για κάθε απόδειξη που προσκομίζουν από αμοιβή δικηγόρου, προερχόμενη από Δικηγορική αμοιβή, να εκπίπτει το κεφάλαιο από την φορολόγηση του 20% και να φορολογούνται μόνο οι τόκοι.
Κύριε Υπουργέ
Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά!!!
Πολλά συγχαρτήρια για την δυνατότητα που μας δίνετε να εκφράσουμε τις απόψεις μας για τα διάφορα νομοσχέδια που καταθέτει η κυβέρνηση. Με αφορμή το φορορλογικό νομοσχέδιο θα ήθελα να εκφράσω και εγώ τις απόψεις μου συνολικά.
– Αύξηση της φορολογητέας βάσης – Καταγραφή και σύλληψη μη δηλωθέντων εισοδημάτων από ΟΛΟΥΣ: Αποτελεί το βασικότερο σημείο για δίκαιο φορολογικό σύστημα.Τεκμήρια διαβίωσης – πόθεν έσχες για όλα τα ακίνητα που αγοράσθηκαν την τελευταία 20ετία – δραστήριοι ελεκτικοί μηχανισμοί στις ΔΟΥ – και ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΠΟΙΝΕΣ για τους παραβάτες πιστεύω ότι μπορούν να βοηθήσουν στον τομέα αυτό.Επίσης συνεχείς διασταυρώσεις μεσω του πληροφοριακού συστήματος του ΥΠΟΙΚ θα δώσουν πολλά στοιχεία για έλεγχο. Η ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ και Η ΜΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΦΠΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ.
– Αφορολόγητο όριο – Συλλογή Αποδείξεων : Το αφορολόγητο όριο μισθωτών και συνταξιούχων θα πρέπει να είναι ανεξάρτητο από την συλλογή αποδείξεων. Υπάρχουν μισθωτοί και συνταξιούχοι που το εισόδημα τους αρκεί για τις βασικές δαπάνες ενός σπιτιού. Η συλλογή αποδείξεων από ΟΛΟΥΣ θα πρέπει να είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ αλλά να μην ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ με το ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ.Για όσα φυσικά πρόσωπα έχουν αποδείξεις περισσότερες από το αφορολόγητο τότε να υπάρχει έκπτωση(με βάση ειδική κλίμακα;;) από το φορολογητέο τους εισόδημα. Η ύπαρξη ανώτατου ορίου στις αποδείξεις ή η εξειδίξευση των αποδείξεων δεν οδηγεί σε σωστό αποτέλεσμα διότι μόλις συμπληρωθεί το ανώτατο όριο κάποιος θα σταματήσει να ζητάει αποδείξεις, ή δεν έχουμε ανάγκη ορισμένων υπηρεσιών όπως ιατρών, οδοντιάτρων,νομικών υδραυλικών ή ηλετρολόγων κάθε χρόνο. Επίσης για οικογένειες μισθωτών που έχουν παιδιά σε γυμνάσιο ή λύκειο ή παιδιά που σπουδάζουν σε δημόσια πανεπιστήμια στην επαρχία θα πρέπει να εκπίπτει μεγαλύτερο ποσό από αποδείξεις για ιδιωτικά μαθήματα κατ’ οίκον και δαπάνες διαβίωσης στην επαρχία.(Εϊναι γνωστό ότι πολλοί καθηγητές κάνουν ιδιαίτερα στο σπίτι χωρίς να δηλώνουν το εισόδημα αυτό. Για τις περιπτώσεις αυτές αλλά και για τα φακελλάκια που δίδονται σε κάποιους ιατρούς η νομιμοποίηση της επιπλεόν αυτής εργασίας μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημα και στην εμφάνιση των εισοδημάτων αυτών)
– Φοροαπαλλαγές : Ορισμένες φοροαπαλλαγές θα πρέπει να ισχύουν: όπως τόκοι για αγορά πρώτης κατοικίας και ιατρικά έξοδα.
– Κατάργηση Αυτοτελούς φορολόγηση: Η πρόταση για την φορολόγηση όλων των εισοδημάτων με βάση την φορολογική κλίμακα φαίνεται δίκαιη και σωστή.Υπάρχουν όμως κατηγορίες πολιτών που έχουν το θεωρητικό αυτό πλεονέκτημα λόγω της δημοσιονομικής πολιτικής που ακολούθησαν ΟΛΕΣ οι κυβερνήσεις τα τελευταία χρόνια. Παράδειγμα τα επιδόματα των Δημοσίων Υπαλλήλων(Εφοριακοί , τελωνειακοί, Εκπαιδευτικοί κ.α. ) εφημερίες ιατρών κ.α. Τα επιδόματα όλων αυτών των κατηγοριών εδόθησαν γιατί κάθε Κυβέρνηση ανεγνώριζε ότι ο μισθός των υπαλλήλων αυτών είναι πολύ χαμηλός και έδινε τα επιδόματα για ουσιαστική αύξηση του μισθού. ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ όπως των εφοριακών είναι ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΦΠΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΦΟΡΩΝ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να φορολογηθούν επιπλέον οι εφημερίες των ιατρών. Έχετε δεί τις συνθήκες που δουλεύουν, τα ωράρια τους και το τι έχουν περάσει τα άτομα αυτά για να γίνουν ιατροί; ( Παρένθεση: για τα ελλείματα στα νοσοκομεία δεν είναι υπεύθυνοι οι ιατροί και οι διοικητικοί υπάλληλοι αλλά οι κακές διοικήσεις, οι υπερκοστολογήσεις των ειδικών υλικών, η ανυπαρξία συστήματος προμηθειών υλικών. Πράγματα γνωστά ΑΛΛΑ δυστυχώς κανείς δεν τολμά να τα αγγίξει.)
– Κλίμακες φορολογίας: Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τις προτάσεις σας.Πιθανόν στο μέλλον, μόλις δημιουργηθεί νέα φορολογική βάση, ένα ποσοστό φολόγησης για όλα τα εισοδήματα να είναι πιο σωστό και απλό μέτρο.
– Φορολόγηση Ακίνητης Περιουσίας: Η επιπλεόν φορολόγηση της υψηλής ακίνητης περιουσίας αποτελεί ένα δίκαιο μέτρο. Από την φορολόγηση όμως αυτή δεν θα πρέπει να διαφεύγουν ακίνητα που ανήκουν σε off shore εταιρείες , ιδιωτικές εταιρείες και στην εκκλησία.Σχετικά με τις off shore εταιρείες θα πρέπει να επισημανθεί ότι οι διευκολύνσεις των εταιρειών αυτών χρησιμοποιούνται από πολλούς ελεύθερους επαγγελματίες με υψηλά εισοδήματα και εταιρείες για διάθεση μαύρου χρήματος ( Η Siemens δεν είναι η ΜΟΝΗ εταιρεία που διαθέτει μαύρο χρήμα)
Σας ευχαριστώ πολύ για την δυνατότητα που μου δώσατε να εκφράσω κάποιες από τις απόψεις μου σχετικά με το φορολογικό σύστημα. Πιστεύω να μην γίνει ΠΑΛΙ το ίδιο λάθος και τα βάρη να τα πληρώσουν αυτοί που δηλώνουν όλα τους τα εισοδήματα ΑΛΛΑ να συλληφθούν επιτέλους αυτοί που πραγματικά κλέβουν.
Σας ευχαριστώ και πάλι
Με εκτίμηση
Π. Έξαρχος
Θα πρέπει μέσω του νέου φορολικού νομοσχεδίου να δωθούν περισσότερα κίνητρα στο θεσμό των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης.
1. Καταρχήν θα πρέπει το 100% των εισφορών εργαζομένων και εργοδοτών προς Τ.Ε.Α να εκπίπτει από το φορολογητέο εισόδημα.
2. Οι συντάξεις, το εφάπαξ, οι αποζημιώσεις υγείας και κάθε άλλη παροχή των Τ.Ε.Α προς τους ασφαλισμένους θα πρέπει να μην φορολογείται. Μόνον έτσι θα ενισχυθεί και η Κοινωνική Ασφάλιση και θα δοθούν κίνητρα σε περισσότερους κλάδους να δημιουργήσουν Τ.Ε.Α και να ελαφρύνουν τα ασφαλιστικά ταμεία από διάφορες επιβαρύνσεις.
3. Επίσης, σε όσους κλάδους δημιουργούνται Τ.Ε.Α, οι εργοδότες θα πρέπει να υποχρεώνονται σε κατώτερη καταβολή εισφοράς 4% επί των αποδοχών ενός εκάστου εργαζομένου.