Γενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημαΓενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
Γενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
- 251 Σχόλια26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχους
- 2.545 ΣχόλιαΓενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
- 146 Σχόλια27) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν επίσης έμφαση σε αποκεντρωμένα φορολογικά έσοδα υπέρ της τοπικής αυτοδιοίκησης
- 200 Σχόλια21) Προτείνεται η υποβολή φορολογικών δηλώσεων αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Για όσους χρειάζεται η ηλεκτρονική δήλωση θα μπορεί να υποβάλλεται μέσω των ΚΕΠ ή μέσω λογιστικών / φοροτεχνικών γραφείων.
- 133 Σχόλια22) Για όσους φορολογούμενους έχουν εισοδήματα αποκλειστικά από μισθωτές υπηρεσίες προτείνεται η αποστολή από το Υπουργείο Οικονομικών προσυμπληρωμένης δήλωσης και η απαλλαγή της υποχρέωσης του φορολογούμενου να υποβάλλει δήλωση εφόσον συμφωνεί με τα στοιχεία της προσυμπληρωμένης δήλωσης.
- 112 Σχόλια23) Προτείνεται η επέκταση των συναλλαγών των πολιτών με τις ΔΟΥ μέσω διαδικτύου καθώς και η εξυπηρέτησή τους από σημεία εξυπηρέτησης εκτός ΔΟΥ.
- 187 Σχόλια24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;
- 128 Σχόλια25) Ποιες άλλες διαδικασίες που προβλέπονται για τη συμμόρφωση προς τη φορολογική νομοθεσία πιστεύετε ότι θα μπορούσαν να καταργηθούν ή να απλοποιηθούν χωρίς κίνδυνο απώλειας φορολογικών εσόδων για το δημόσιο;
- 501 ΣχόλιαΝομοθετικά Μέτρα για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής / Εισαγωγή
- 287 Σχόλια15) Προτείνεται η πληρέστερη καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων του φορολογούμενου στη φορολογική δήλωση έτσι ώστε να υπάρχει μια συνολική εικόνα της οικονομικής του κατάστασης.
- 210 Σχόλια16) Προτείνεται η διεξαγωγή των εμπορικών συναλλαγών από μια αξία και άνω, αποκλειστικά με χρέωση / πίστωση επαγγελματικών τραπεζικών λογαριασμών ανοικτών στη πρόσβαση των φορολογικών υπηρεσιών.
- 91 Σχόλια17) Προτείνεται η επιβολή επιπλέον φορολογίας στις συναλλαγές με εξωχώριες (off shore) εταιρείες.
- 34 Σχόλια18) Προτείνεται η επιβολή νέων ρυθμίσεων για τις ενδοομιλικές συναλλαγές.
- 739 Σχόλια19) Επισημαίνεται ότι το προαναφερθέν μέτρο για την επέκταση των εκπτώσεων από το φορολογητέο εισόδημα φυσικών προσώπων ποσών βάσει αποδείξεων αγορών, έχει επίσης ως στόχο τον περιορισμό της φοροδιαφυγής.
- 261 Σχόλια20 Προτείνεται η δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο των εισοδημάτων που δηλώνονται από ελεύθερα επαγγέλματα και επιχειρήσεις στο βαθμό που αυτό θα κριθεί αποδεκτό από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
- 144 Σχόλια11) Προτείνεται η διαφοροποίηση των συντελεστών φορολόγησης των διανεμόμενων και των αδιανέμητων κερδών.
- 118 Σχόλια12) Ποιες από τις ισχύουσες φοροαπαλλαγές προς επιχειρήσεις πρέπει να καταργηθούν;
- 107 Σχόλια13) Προτείνεται η σταδιακή κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και η ενσωμάτωση των απαραίτητων διατάξεων στη φορολογία εισοδήματος.
- 152 Σχόλια14) Προτείνεται η επανεξέταση του ειδικού καθεστώτος φορολόγησης των ενοικίων των ιερών ναών, μονών, κοινωφελών ιδρυμάτων κλπ.
- 671 Σχόλια7) Προτείνεται η κατάργηση του ΕΤΑΚ και η αντικατάστασή του με προοδευτική φορολόγηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας.
- 312 Σχόλια8) Προτείνεται η επαναφορά του φόρου κληρονομιάς και των γονικών παροχών με υψηλότερο αφορολόγητο.
- 338 Σχόλια9) Ποιους από τους ισχύοντες φόρους στα ακίνητα θεωρείτε άδικους ή αναποτελεσματικούς; Γενικότερα ποιες αλλαγές θα προτείνατε στο σύστημα φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας;
- 170 Σχόλια10) Προτείνεται η αποτελεσματική φορολόγηση των ακινήτων που ανήκουν σε εξωχώριες (offshore) εταιρείες.
- 1.713 Σχόλια1) Προτείνεται μια ενιαία, προοδευτική, τιμαριθμοποιημένη φορολογική κλίμακα για όλα τα εισοδήματα.
- 1.993 Σχόλια2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
- 412 Σχόλια3) Προτείνεται η κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης των μερισμάτων από μετοχές και των διανεμόμενων σε φυσικά πρόσωπα κερδών των επιχειρήσεων και η ένταξή τους στην ενιαία φορολογική κλίμακα ατομικού εισοδήματος.
- 677 Σχόλια4) Προτείνεται η κατάργηση φοροαπαλλαγών ή αυτοτελούς φορολόγησης εισοδημάτων όταν δεν επιβάλλονται από λόγους κοινωνικής ευαισθησίας ή αντικειμενικά οικονομικά αίτια.
- 861 Σχόλια5) Προτείνεται ο λογιστικός προσδιορισμός βάσει λογιστικών καταστάσεων των εισοδημάτων όλων των κατηγοριών ελεύθερων επαγγελματιών και επιτηδευματιών και η κατάργηση του ειδικού τρόπου φορολόγησης που ισχύει για ορισμένες κατηγορίες επαγγελμάτων.
- 248 Σχόλια6) Προτείνεται η φορολόγηση της υπεραξίας από βραχυχρόνιες χρηματιστηριακές συναλλαγές με συμψηφισμό των ζημιών.
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
23 Δεκεμβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Ιανουαρίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.545 Σχόλια 13740 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
1. Όλες οι συναλλαγές ελεύθερων επαγγελματιών γίνονται μέσω τραπέζης.
2. Κάθε φορολογούμενος ελεύθερος επαγγελματίας χρεώνεται σε έναν υπάλληλο της εφορίας ο οποίος ¨παρακολουθεί¨ την φορολογική κίνηση του φορολογουμένου.
3. Ο έλεγχος των φορολογουμένων – ελεύθερων επαγγελματιών και μη – γίνεται κατόπιν εντολής της εφορίας, οποτεδήποτε αυτός κριθεί αναγκαίος, από δύο διαφορετικούς εφοριακούς εξωτερικού ελέγχου, άγνωστους μεταξύ των, σε δύο διαφορετικές ημερομηνίες.
4. Οι δύο εκθέσεις ελέγχου αποστέλλονται στον αρμόδιο εντολοδόχο εφοριακό, ο οποίος συγκρίνει τα αποτελέσματα του διπλού ελέγχου. Σε περίπτωση σημαντικής απόκλισης διατάσσει τρίτο έλεγχο και φυσικά την απολογία και την επιβολή κυρώσεων, εφόσον αυτές κριθούν αναγκαίες προς τους ελεγχτές.
5. Υποχρεωτική 15ήμερη ενημέρωση των καταθετών – μέσω ταχυδρομείου – τις κίνησης των τραπεζικών λογαριασμών των καταθετών από τις τράπεζες.
Υποχρεωτική φύλαξη των αποκομμάτων, τόσο από τις τράπεζες όσο και από τούς καταθέτες για μία 5ετία έτσι ώστε να δίδετε η δυνατότητα φορολογικού ελέγχου – εφόσον αυτός κριθεί αναγκαίος – από τα αρμόδια όργανα της εφορίας.
6. Υποχρεωτικό δελτίο παροχής υπηρεσιών όλων των καθηγητών που κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές βασικής και μέσης εκπαίδευσης. Φοροαπαλλαγή των γονέων των μαθητών για ένα ποσοστό των καταβληθέντων διδάκτρων. (Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να βρεθεί μία φορολογική φόρμουλα φορολόγησης των καθηγητών του δημοσίου που κάνουν ιδιαίτερα) Αποτελεί αιώνιο φαινόμενο στρουθοκαμηλισμού για τους διοικούντες να μην αποδέχονται αφενός το γεγονός ύπαρξης του «ιδιαίτερου», αποτέλεσμα των κακώς κειμένων στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, και αφετέρου τον φορολογικά διαφυγόντα πλούτο των καθηγητών.
Επιτρέψτε μου να κάνω έναν υποθετικό υπολογισμό των μηνιαίων εξόδων των Ελλήνων φορολογουμένων που δαπανάτε για «ιδιαίτερα»:
200.000 ΜΑΘΗΤΕΣ Χ 8 ΩΡΕΣ/ΕΒΔΟΜΑΔΑ = 1.600.000 ΩΡΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΥ/ΕΒΔΟΜΑΔΑ σε Πανελλήνια κλίμακα
1.600.000 ΩΡΕΣ Χ 25 ΕΥΡΩ/ΩΡΑ = 40.000.000 ΕΥΡΩ/ΕΒΔΟΜΑΔΑ
ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΙΑ Η ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΓΟΝΕΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ Η ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΦΟΡΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΚΑΡΠΟΥΜΕΝΩΝ;
Στις άλλες χώρες της Ε.Ε. πώς γίνεται η φορολόγηση και ειδικά στις βόρειες αναπτυγμένες τις οποίες επικαλείται ο πρωθυπουργός….
Είναι τόσο δύσκολο να γίνει κάτι και στην χώρα μας που να το χωνέψουν άπαξ και δια παντός οι πολίτες όταν μάλιστα αρχίσουν να βλέπουν και αποτελέσματα? Διότι μη μου πείτε ότι δεν αναγνωρίζουν οι πολίτες το έργο που έγινε επί Σημίτη,άσχετα αν η Ν.Δ.έκανε ένα τιτάνιο αγώνα να αποδομήσει το Σημίτη.Και βγήκαν μετά οι πασόκοι κι έλεγαν κάναμε λάθη.Κανένα λάθος δεν έγινε.Απλώς είχαμε για 11 χρόνια τον ίδιο θίασο και ο κόσμος βαρέθηκε.Μπορείς να βλέπεις κάθε βδομάδα το ίδιο έργο?Εγώ νομίζω ότι όλοι οι πολίτες θέλουν να φορολογηθούν απλώς όσο μπορούν να το αποφύγουν το αποφεύγουν.ΕΤΣΙ. Γιατί μπορούν.ΠΙΑΣΤΕ ΤΟΥΣ. Γιατί όταν πας σε ένα γιατρό και περιμένουν 50 άτομα πόσα λεφτά θα βγάλει αυτός σ’ένα απόγευμα, και τι θα τα κάνει?Απλώς κανείς δεν παίρνει απόδειξη διότι αν δώσεις 100 ευρώ το ταμείο σου θα σου δώσει 20 ευρώ άφού κάνεις μια ουρά 3 ωρών οπότε λές άσε…πάρε γιατρέ μου να ταίζεις και τα δισέγγονά σου.Γι αυτό αφήστε την κοροιδία και φορολογήστε τους γιατρούς και μετά όλους τους άλλους.Αυτοί είναι οι πρώτοι διδάξαντες.Αυτοί άρχισαν πρώτοι κι ακολούθησαν όλοι οι άλλοι. Οτι μπορεί ο καθένας.Κάποτε πήγαινες γιά διαβατήριο (Σολομού και Πατησίων) υπήρχαν κάτι τύποι πού σου έκαναν όλη την διαδικασία αντί αμοιβής.Την ίδια εποχή ήθελες βουλευτή για να μπείς σε νοσοκομείο.Τα ίδια πράγματα τότε και τώρα.Απλώς τώρα τα ξέρουν και οι Αφγανοί μετανάστες, φορολογήστε κι αφήστε το παραμύθι.
Στην κατεύθυνση εύρεσης πόρων απο παρανομίες στην ακίνητη περιουσία
θα ήθελα να θέσω την εξής απορία-ερώτημα!!
Όλοι γνωρίζουμε οτι στις περιοχές μεσογείων αλλά και Γέρακα- Παλλήνης
κ.λ.π περιοχών τα σπίτια που έχουν χτιστεί είναι υπερδιπλάσια των νόμιμων αδειών(με σοφίτες,πάρκινκ που είναι σπίτια,play rooms που δεν έπρεπε να υφίστανται και ημιυπέθριους που έχουν γίνει μια χαρά δωμάτια!!)
Εκεί που μια απλή βόλτα στο δρόμο σε πείθει για του λόγου το αληθές.
γιατί η πολεοδομία δεν επεμβαίνει??!!
Ο νόμος περί ονομαστικής καταγγελίας για να κάνει έλεγχο η πολεοδομία είναι τουλάχιστον φαιδρός!!ποιός να καταγγείλει όταν όλοι έχουν κάνει το ίδιο??!!
Ασ καταργηθεί λοιπόν και ένα απλό κλιμάκιο που θα διαπιστώσει τις
ατασθαλίες αυτές μπορεί να κάνει σοβαρή δουλειάόχι μόνο για τα τεράστια έσοδα που θα υπάρξουν, αλλά και γιατι δε μπορεί ο καθέναςνα παρανομεί ανάλογα με το τόπο κατοικίας του!!
Σας ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να κάνετε κάτι ώστε εμείς που δεν μένουμε στο γέρακα κ.λ.π. να μην νοιώθουμε πολίτες ‘κουτοί΄..και
2ης κατηγορίας!!
ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ
Πιστευω οτι το κρατος μοιαζει με μια οικογενεια. Αναρρωτιεμαι λοιπον αν είναι δυνατον ο πατερας να καλοπερναει και οι υπολοιποι να λιμοκτονουν. Η προταση μου ειναι οι μισθοι ολων των πολιτειακων παραγοντων να μην υπερβαινουν τον ελαχιστο μισθο του τελευταιου μισθολογικα Ελληνα η δε περιουσία τους να δινεται κληρονομια στο κοινωνικο συνολο. Θα μου πειτε αν θα εμενε κανεις για να κυβερνησει..
Κυριε Υπουργε
χρονια πολλα κ παντα επιτυχια στο δυσκολο εγχειρημα που ξεκινησατε!
Μια γενικη αποψη που θελω να εκφρασω ειναι οτι
εδω κ δεκαετιες οι πιο σκληρα αδικημενοι πολιτες ηταν παντα οι μισθωτοι δημ.υπαλληλοι κ συνταξιουχοι!
ενω φορολογουνταν καθε μηνα ανελιπως,παραλληλα ηταν αυτοι που ζεσταιναν τις αγορες εχτιζαν σπιτια εφιαχναν οικογενειες κ ζουσαν παντα εν μεσω κειμενου κ περιθωριου χωρις αποταμιευσεις χωρις ουσιαστικες αυξησεις αφου υπηρχε το τερας του πληθωρισμου χωρις αναπτυξη αφου εως τα τωρα τα στοιχεια διαψευδουν τα…στοιχεια!καθως ζουν κ με την συγχρονη μαστιγα της ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ!
απο την αλλη μερια βλεπαμε ληστειες,απαγωγες,σε ελευθερους επαγγελματιες επιχειρηματιες βιομηχανους που οχι μονο συνεχιζαν τις δουλειες τους βρισκοντας απο εκατονταδες εως εκατομυρια ευρω αποπληρωμης της ζημιας τους η της ομηριας τους!
Η προταση μου ειναι απλη για μετα το χρονοδιαγραμα της κρισης που εως τοτε πρεπει να συνεισφερουμε ολοι!
1)μηδενικη φορολογηση των συνταξιουχων!
2)ελαχιστη εως καθολου φορολογιση των μισθωτων κ δημ.υπαλληλων π.χ εως 5%(αφου σηκωναν το βαρος για δεκαετιες)
3)φορολογιση μεγαλοαγροτων
4)ολες οι επιχειρησεις ελευθ.επαγγελματιες βιοτεχνιες βιομηχανιες να σηκωσουν το βαρος της αναπτυξης κ των εσοδων!
σας ευχαριστω!
Ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα απώλειας κρατικών εσόδων και θέσεων εργασίας είναι οι πολυεθνικές.
Αφενός απορροφούν πολύ μεγάλο μέρος της κατανάλωσης. Πώς όμως φορολογούνται και σε ποιά χώρα;
Πχ: Γερμανική αλυσσίδα σούπερ μάρκετ, που εισάγει τοματοπολτό από την Τουρκία, τον συσκευάζει στη Γερμανία και τον πωλεί στην Ελλάδα.
1) Καταδικάζει την εγχώρια αγροτική παραγωγή.
2) Καταδικάζει τον Έλληνα αντίστοιχο επιχειρηματία σε μαρασμό.
3) Μεταφέρει τα κέρδη της στην Γερμανία με αποτέλεσμα το Ελληνικό Κράτος να χάνει έσοδα.(υπερτιμολογήσεις κλπ)
Έτσι ενισχύονται όλα τα κράτη πλήν του Ελληνικού.
Επομένως, για την σωστή λειτουργία πρέπει :
1)Οι πολυεθνικές να φορολογούνται στη χώρα που δραστηριοποιούνται, με ταυτόχρονο έλεγχο της τιμολογιακής πολιτικής της στις υπόλοιπες χώρες ώστε να μην αποκρύπτονται κέρδη.
2)Υποχρεωτικά, αγορά και επεξεργασία ή κατασκευή κάποιου μέρους της παραγωγής των, στην Ελληνική Επικράτεια, ώστε να δημιουργηθούν πραγματικές θέσεις εργασίας.
Δεν πρέπει να καταναλώνουμε εμείς οι Έλληνες, για να πλουτίζουν άλλα κράτη εκτός του Ελληνικού.
Μια μικρή παρατήρηση για τον εξορθολογισμό των Τελών Κυκλοφορίας.
Δεδομένου ότι πολλοί συμπολίτες μας, πληρώνουν ποσό δυσανάλογο της χρήσης (μετακίνησης) θα μπορούσε να υιοθετηθεί η ελάχιστη πληρωμή (τέλους) ανά κατηγορίας οχήματος και να αυξηθεί ο ειδικός φόρος κατανάλωσης των υγρών καυσίμων.
Με τον τρόπο αυτό:
1) ο πολίτης που έχει αυτοκίνητο, πληρώνει αναλογικά με το πόσο το χρησιμοποεί και πόσα χιλιόμετρα καλύπτει.
2) το κράτος λαμβάνει έπιπλέον έσοδα σε καθημερινή βάση, εφόσον η φορολόγηση γίνεται στην πηγή (διυλιστήρια).
3) «φορολογούνται» εμμέσως και όσοι διαμένουν στην Ελλάδα (ή διέρχονται αυτής) χωρίς να υπόκεινται στην πληρωμή των τελών (ξένες πινακίδες, τουρίστες κλπ).
Πόσο δύσκολο είναι να κατανοήσουμε ότι, όποιο μέτρο κι αν ληφθεί, η κρίση δεν ξεπερνιέται; Τι θα λέγατε αν σας έλεγα, πως το μόνο που θα επιτύχουμε λαμβάνοντας μέτρα σαν αυτά που προτείνετε εσείς αγαπητέ αναγνώστη, το πολύ πολύ να επιτύχουμε ε θ ι σ μ ό του πολίτη στην οικονομική κρίση. Με όλο το σεβασμό προς τον αγαπητό αναγνώστη μου, θα επιχειρήσω να δείξω πως οι προτεινόμενες και όσες μέλλει να προταθούν λύσεις, κινδυνεύουμε να μας οδηγήσουν στο φαινόμενο που σας ανέφερα, αν δεν ευθυγραμμίσουμε τη σκέψη μας σε μια πιο σφαιρική αντιμετώπιση του φαινομένου της κρίσης.
Παρακολουθείστε μαζί μου ένα απλό πείραμα: Ας δεχθούμε ότι το μοντέλο που μας περιέγραψε ο αγαπητός Κ ω ν σ τ α ν τ ί ν ο ς (23 DEK)στην πρώτη σελίδα του παρόντος ιστολογίου είναι –έστω- το τέλειο (έχω τη γνώμη ότι θέλει πολλές τροποποιήσεις για να μη οδηγήσει σε μεγάλα λάθη, ωστόσο δεν έχει σημασία να τα πούμε τώρα).Ας δεχθούμε λοιπόν ότι αυτό το μοντέλο φορολογικής πολιτικής είναι (κατόπιν διορθώσεων επαναλαμβάνω) το εφαρμοστέο, ως δίκαιο, κοινωνικά αποδεκτό, απλό, ευέλικτο, σταθερό κ.λπ. κ.λπ και το θέτουμε προς ψήφιση και άμεση εφαρμογή.
‘Όπως ίσως θα πρόσεξες αγαπητέ αναγνώστη, το μοντέλο του φιλτάτου μας Κωνσταντίνου, οδηγεί αναμφισβήτητα σε μία τόνωση της κατανάλωσης, εκρηκτικού ενδεχομένως ρυθμού, πράγμα –πιθανότατα- ευκταίο. Γιατί όχι;
Και διερωτώμαι: Γιατί ναι; Είναι βέβαιο πως από την αύξηση της καταναλωτικής δαπάνης, θα επωφεληθούν όλα τα οικονομούντα άτομα α ν α λ ό γ ω ς ; ΄Η μήπως, το μεγαλύτερο τμήμα της καινούργιας αυτής χρηματοροής, θα καταλήξει στα ταμεία λιγοστών επιφανών επιχειρήσεων, αφήνοντας ένα μικρό ‘φιλοδώρημα΄ στον υπόλοιπο μικρό και μεσαίο επιχειρηματικό κόσμο, που κατά γενική ομολογία πλέον θεωρείται η σπονδυλική στήλη της οικονομίας σε όλα τα κράτη του κόσμου. Ακόμα κι αν δεχτούμε ως ορθή μια τέτοια εξέλιξη, κανείς δεν είναι σε θέση να μας εγγυηθεί, ότι αυτή εμπεριέχει ένα καλύτερο αποτέλεσμα για τα κρατικά ταμεία, εφ’ όσον το μοντέλο μας δεν περιλαμβάνει προβλέψεις για την απαλοιφή της διαφθοράς. Αυτό φυσικά ισχύει και αντιστρόφως. Δηλαδή, ούτε και η αναλογική συμμετοχή των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην αύξηση της κατανάλωσης, εξασφαλίζει μια πλούσια εισροή φόρων στο Δημόσιο, όσο το φαινόμενο της διαφθοράς παραμένει σταθερό. Ιδού ένας από τους λόγους για τους οποίους διατείνομαι ότι χρειάζεται σφαιρική αντιμετώπιση.
Έπειτα, είν’ ολοφάνερο πως το μοντέλο μας, δίνει τη λύση που δίνει αλλά ως προς το ‘’από ‘δω και πέρα’’. Τι θα γίνει όμως με τους μικρομεσαίους που οδηγήθηκαν βιαίως ένα βηματάκι πριν από την αυτοκτονία (ορισμένους μάλιστα δεν τους προλάβαμε). Μήπως πρέπει να θεσμοθετήσουμε και μια νέα σ ε ι σ ά χ θ ε ι α, έτσι ώστε να τους δώσουμε τη δυνατότητα να επανενταχτούν στον παραγωγικό ιστό; Γιατί –μη νομίζετε!- απ’ αυτούς περιμένουμε προκοπή. Δεν υπάρχουν άλλοι που να μπορούν να σηκώσουν το βάρος της οικονομίας. Οι νέοι μας, αισθάνονται ασφαλέστερα με μια θεσούλα στο Δημόσιο. Επιχειρηματική πρωτοβουλία για τους νέους μας, ίσον, αργά ή γρήγορα χειροπέδες. Οι παλιοί μικρομεσαίοι πρέπει ν’ αποκτήσουν τη δυνατότητα να ξαναφτιάξουν τη ζωή τους απ’ την αρχή. Δεν λέω να τους χαρίσει το Δημόσιο τα χρέη τους. Λέω πως πρέπει να τους παράσχει κάθε δυνατή βοήθεια προκειμένου να ξαναμπούν στην ενεργό δράση, διότι είναι άνθρωποι που έχουν μάθει να παίρνουνε ρίσκα και τέτοιοι άνθρωποι είναι α π α ρ α ί τ η τ ο ι στην υλοποίηση αναπτυξιακών προγραμμάτων, αρκεί βεβαίως να μη βρεθούν για μια ακόμη φορά αντιμέτωποι με τη δ ι α φ θ ο ρ ά, τη γ ρ α φ ε ι ο κ ρ α τ ί α, την τ ο κ ο γ λ υ φ ί α, τους ν ο ν ο ύ ς και τους κ ο υ μ π ά ρ ο υ ς, τον α θ έ μ ι τ ο α ν τ α γ ω ν ι σ μ ό καθώς και στην α π ά θ ε ι α της δημόσιας διοίκησης στις περιπτώσεις πού βρίσκονταν απέναντι σε τ ρ ε λ λ ά κ ό σ τ η σε υ π ο τ ι μ ή- σ ε ι ς σε α π ω λ ε σ θ έ ν τ α β ε ρ ε σ έ δ ι α και πολλά άλλα ων ουκ έστι αριθμός. Η ευθύνη για τη χρεοκοπία τους δεν ήταν αποκλειστικά δική τους και δεν τους αξίζει τέτοια σκληρή τιμωρία. ’Αλλωστε, τ ο υ ς χ ρ ε ι α ζ ό μ α σ τ ε όπως σας είπα.
Δεν αρκεί, να σχεδιάσουμε απλώς ένα καινούργιο φορολογικό νόμο. Χρειάζεται ν’ αλλάξουμε ολοκληρωτικά πορεία. ‘Ακουσα χθές το βράδυ στην τηλεόραση τον Πρωθυπουργό να το λέει στη Βουλή. Και αυτό ακριβώς είναι το δύσκολο. Και είναι τόσο δύσκολο, όσο ήταν και για τους ε ι δ ι κ ο ύ ς της εποχής των παππούδων μας, να προνοήσουν ότι η εκβιομηχάνιση της χώρας μας, συνεπάγεται -εκτός από χρήμα- μ ό λ υ ν σ η τ ο υ π ε ρ ι β ά λ ο ν τ ο ς και δ ι- α φ θ ο ρ ά. Πήραμε τη ζωή μας λάθος…
Που να βρώ αυτιά, και με τι λόγια –ας με βοηθήσει κάποιος- να περιγράψω, το πώς καταφέραμε στα πλαίσια της φιλελεύθερης οικονομίας να κάνουμε επιλογές, βλέποντας ως πλεονεκτήματά τους, πράγματα που ευθύνονται για την κρίση που καλούμαστε ν’ αντιμετωπίσουμε. Αν δεν παραδεχτούμε πως ορισμένα πράγματα τα μάθαμε στραβά, στραβή θα είναι και η λύση που θα δώσουμε.
Αν δεν παραδεχτούμε ότι -για παράδειγμα σε πανευρωπαϊκό επίπεδο- ήταν λάθος μας να επιτρέψουμε την υπερσυγκέντρωση δραστηριοτήτων (διαβάστε πολυκαταστήματα), χωρίς να προβλέψουμε τις επιπτώσεις της στην απασχόληση. Τώρα; Όλος αυτός ο κόσμος, που αχρηστεύθηκε από την απλότητα και τους αυτοματισμούς της νέας αντίληψης του εμπορεύεσθαι με τι απασχολείται; Πως δεν κατάλαβε κανείς μας ως τώρα, ότι το να διατίθενται στα ράφια των supermarkets, κάλτσες, τηλεοράσεις, δραπανοκατσάβιδα και καστανόχωμα αποτελεί α θ έ μ ι τ ο α ν τ α γ ω ν ι σ μ ό; Και τι σημασία έχει που ο νόμος το επιτρέπει; Δεν συζητάμε το τι είναι νόμιμο και τι παράνομο αλλά ποιοι είναι οι νόμοι που φτιάξαμε και ποιοι απ’ αυτούς θέλουν ξήλωμα και φτου κι απ’ την αρχή. Αν στρέψουμε την έρευνά μας προς προς αυτή την κατεύθυνση της οικονομίας, θα βρούμε μια μεγάλη σειρά από παράλογα και μια ανάλογη φυσικά σειρά από αντιρρήσεις υπέρ της διατήρησής τους. Γιατί δεν είναι δυνατόν να φανταστούμε ότι θα βρεθεί π.χ. εκδότης εφημερίδας που να παραδεχτεί ότι πουλώντας ταινίες κινηματογράφου κάθε Κυριακή μέσω της εφημερίδας του ασκεί αθέμιτο ανταγωνισμό στον μικρέμπορο που διατηρεί video club?
Είναι κι άλλα πολλά βέβαια που χρειάζεται να πούμε αλλά έχω τη αίσθηση ότι κούρασα τον αναγνώστη μου και ζητώ συγγνώμη γι αυτό. Ευχαριστώ και συγχαίρω τον φίλτατο Κωνσταντίνο για την τοποθέτησή του, από την οποία πήρα την έμπνευση να γράψω για πρώτη φορά δημοσίως.
Παρακαλώ όπως ληφθεί υπόψη ότι ως ελεύθεροι επαγγελματίες εξαναγκαστήκαμε από τις τράπεζες στη λήψη καταναλωτικών δανείων (αντί επιχειρηματικών) εξαιτίας των υψηλότατων επιτοκίων κ άρα των μεγάλων περιθωρίων κέρδους για τις τράπεζες. Τα χρήματα αυτά δεν τα χρησιμοποιήσαμε για πολυτελή ζωή αλλά για να καλύψουμε τις τρέχουσες υποχρεώσεις των επιχειρήσεών μας εν μέσω κρίσης, ήτοι: μισθούς, ασφαλιστικές εισφορές, φπα, ενοίκια, επιταγές κλπ. Επιπρόσθετα εξαναγκαστήκαμε να υποκύψουμε στον εκβιασμό για έκδοση πιστωτικών καρτών (με τα γνωστά επιτόκια), τις οποίες και χρησιμοποιήσαμε όταν παρέστει ανάγκη και πάλι για να πληρώσουμε επιδόματα αδείας και δωρο Πάσχα κ Χριστουγέννων. Ελπίζουμε ότι μετά τον τραπεζικό εκβιασμό που υποστήκαμε και τα τοκογλυφικά επιτόκια που πληρώνουμε για καταναλωτικά, αντί επιχειρηματικών, δάνεια, να μη μας μεταχειριστήτε όλους αδιακρίτως ώς φοροφυγάδες που διαβιούμε πολυτελή ζωή.
ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ Η ΚΟΡΟΙΔΟ
Αν θεταμε το φορολογικο σε πατριωτικη βαση τοτε καθε πατριωτης θα συνεισεφερε συμφωνα με τις δυνάμεις του στο ταμειο της πατρίδας του. Εφόσον αυτο δε γίνεται σημαίνει η ότι αυτη η πατριδα ή δεν εχει πολλους πατριωτες ή ότι πασχουμε απο το συνδρομο μη μας πιάσουνε κορόιδο και δωσουμε περισσοτερα απο τους αλλους. Αν το νεο φορολογικο νομοσχεδιο μπορει να μας γιατρεψει απο το συνδρομο οριστικα και να αναδείξει τον κρυμμενο πατριωτισμο μας (αν υπαρχει)τοτε θα πετυχει.Καλή επιτυχια.
Α ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΟΠΩΝ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 9 ΧΩΡΙΣ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ Β. ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΛΑΣΤΩΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΙΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΥΡΕΣΙΩΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΟΣΟ Ο ΦΠΑ ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΗΠΤΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΔΟΤΗ. ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΩΓΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΓΓΕΛΙΟΣΗΜΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΘΗ Η ΜΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΦΠΑ
τα μέτρα θα φαίνονταν λογικά σε μια ευνομούμενη πολιτεία, όμως στην Ελλάδα είναι παραπλανητικά.
Αυτοί που έχουν τα πολλά λεφτά παραμένουν στο απυρόβλητο
2 γεγονότα που οφείλετε να έχετε στο νου σας:
-η Ελλάδα είναι πρώτη παγκοσμίως σε αναλογία πληθησμού – πολυτελών αυτοκινήτων.
-Στη Σουηδία -που αποτελεί πρότυπο για πολλούς από την κυβέρνηση- το μεγαλύτερο εύρος κατώτερου από ανώτερο μισθό είναι 1 προς 10. Αυτή η αναλογία είναι καθαρά θέμα πολιτικής βούλησης και δεν εχει να κάνει με γεωπολιτικές και λοιπές δικαιολογίες. Φανταστείτε δηλαδή ένα εύρος απο 2000 για τον κατώτερο υπάλληλο ως 20000 ευρώ για το ανώτερο στέλεχος/διευθυντή μηνιαία. Οι βίλες στα καμμένα, και οι εργολάβοι μάλλον θα διαφωνούσαν με μια τέτοια τροπή.
Μη διστάζετε να βάζετε φόρους ακόμα και κοντά στο 100% για εξώφθαλαμα είδη πολυτελείας και για αντικοινωνικές συμπεριφορές, όπως τα τεράστια SUV και τζιπ.
Ξέρετε από που μπορείτε να τα πάρετε. Θυμηθείτε το σοσιαλιστικό παρελθόν σας και όλα θα σας βγουν φυσικα…
-Επειδή οι λόγοι που δημιούργησαν το σημερινό πρόβλημα στο ασφαλιστικό σύστημα είναι είτε αδύνατο να είτε δύσκολο να εκλείψουν (π.χ άτοκη περίοδος χάριτος τον καταθέσεων του ΙΚΑ από το 1959-1984 που καθιερώθηκε για πρώτη φορά η έντοκη κατάθεσή τους – με το επιχείρημα να γίνουν επενδύσεις αλλά με τα λεφτά των ασφαλισμένων – όλοι μας ξέρουμε να γίνουμε επιχειρηματίες με τα λεφτά άλλων – ψεύτικες συντάξεις, εκτεταμένη εισφοροαποφυγή με το ψεύτικο σκεπτικό ότι δεν αντέχουν οι επιχειρήσεις και θα κλείσουν – τότε τι τους θέλουμε αν είναι να κάνουν τους επιχειρηματίες με ξένα λεφτά, ας κλείσουν, πλην όμως από την άλλη πλευρά οι καταθέσεις στη Ελλάδα είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι αγγίζουν τα € 300 δις)κρίνω ως ορθή την πρόταση να επιβληθεί φόρος σε εκείνους τους »βιομηχανους/επιχειρηματίες» που επωφελήθηκαν από τις πρακτικές αυτές ως ελάχιστη αναπόδοση του οφέλους που προέκυψε για αυτούς με τα λεφτά των ασφαλισμένων και που τώρα λείπουν από τα αποθεματικά του ΙΚΑ.
– Για την πραγματική λύση του ασφαλιστικού προβλήματος προτείνω, (ανεξάρτητα και παράλληλα από τις άλλες λύσεις π.χ εξάλειψη εισφοροαποφυγής, εκμετάλλευση περιουσίας και των αποθεματικών των Ταμείων αλλά με την επίβλεψη και παρακολούθηση από υπεύθυνο εισαγγελικό λειτουργό της διαχείρισης τους)την αξιοποίηση ανεκμετάλλευτων εκτάσεων του Δημοσίου που παρουσιάζουν εμπορική αξία δηλαδή την ένταξη στο σχέδιο πόλης , ρυμοτόμηση τους και την πώληση σε κάθε ενδιαφερόμενο σε ελκυστικές τιμές με είσπραξη του τιμήματος από το ΙΚΑ, με σκοπό την δημιουργία πρότυπων οικισμών από τους αγοραστές, στους οποίους να δοθεί το όνομα ΙΚΑ -Πόλις δηλαδή να μην πωληθούν τα λεγόμενα ασημικά ΔΕΗ, ΟΤΕ κ.λ.π. για την κάλυψη των ελλειμμάτων αλλά η κάλυψη των ελλειμμάτων να γίνει με τον παραπάνω τρόπο (σκεφθείτε το όφελος για το ΙΚΑ αν μπορούσαν να δημιουργηθούν οικισμοι που αθροιστικά θα έδιναν το μέγεθος πόλης όπως π.χ η Πάτρα, η Λάρισα κ.λ.π και θα το χρηματοδοτούσαν ουσιαστικά για πολλές δεκαετίες).
Η πρόταση κρίνεται μεσοπρόθεσμα αποτελεσματική αλλά πιστεύω αποδεκτή από όλους τους εργαζόμενους και κάνω έκκληση να μην απορριφθεί χωρίς να εξετασθεί .
-Κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων όσων ζημίωσαν τα ασφαλιστικά Ταμεία με πράξεις παράνομες που ηθελημένα αποσκοπούσαν στη κλοπή των αποθεματικών τους για προσωπικό τους όφελος π.χ περίπτωση ΄΄Ομολόγων΄΄και όχι μόνο.
-Στις περιπτώσεις που γίνεται μεταφορά καταθέσεων σε φορολογικούς παραδείσους να λαμβάνεται υπόψη η κίνηση και το υπόλοιπο του λογαριασμού του δικαιούχου σε προγενέστερη περίοδο και να εξετασθεί η σκοπιμότητα να επιβλάλλεται φόρος για την συναλλαγή της μεταφοράς του ποσού είτε στον δικαιούχο του λογαρισμού είτε και στην Τράπεζα που μεσολάβησε για την μεταφορά διότι ουσιαστικά είναι συνεργός της φοροδιαφυγής.
Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10 € ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΑΡΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΛΑ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ
Για να είναι αποτελεσματικότερο και δικαιότερο το νέο σύστημα θα πρέπει:
1. Το κίνητρο να είναι μεγαλύτερο από το κόστος ώστε να ζητάμε απόδειξη από ελεύθερους επαγγελματίες, δηλαδή να υπάρχει ικανή έκπτωση από φόρο ή από το φορολογητέο εισόδημα και να μην σκεπτόμαστε το ΦΠΑ που θα γλυτώσουμε όταν δεν πάρουμε απόδειξη.
2. Να γίνονται έλεγχοι ώστε να μην διανοείται κανένας ελεύθερος επαγγελματίας να μην δώσει απόδειξη. Να βρεθεί ένα σύστημα αντικειμενικοποίησης των διαφόρων εργασιών ώστε να μην δύναται κάποιος να εκδόσει εικονικό τιμολόγιο ή απόδειξη με μειωμένη αξία (όπως οι γιατροί που για την ίδια επέμβαση σε ιδ. κλινικές δίνουν αποδείξεις με διαφορετικά ποσά κατά περίπτωση όπως 1800€ με απόδειξη και χωρίς απόδειξη- εικονικά- 200€ .
3.Να υπάρχει δικαιότερη αντιμετώπιση στους φορολογούμενους που πληρώνουν στεγαστικά δάνεια Α΄κατοικίας. Δεν είναι δυνατόν κάποιος να πληρώνει μηνιαία δόση στεγαστικού δανείου Α΄ κατοικίας πχ 600€ που αναλογεί στο ήμισυ των μηνιαίων αποδοχών του και να μην έχει καμμία ουσιαστική απαλλαγή.
Η Ελλάδα ευτύχησε να έχει κυβέρνηση αρίστων και όχι αρεστών. Κατατέθηκαν βιογραφικά και ανέλαβε ό,τι καλύτερο έχει η Ελλάδα. Μία χώρα 10 εκατομ. δεν μπορεί να ισχυρίζεται σοβαρά ότι αδυνατεί να βρει τρόπους πάταξης της φοροδιαφυγής. Τότε τι να πουν χώρες με πληθυσμό 350 εκατομ.;
Να λυθεί το θέμα με όλους τους τρόπους.
ΕΣΟΔΑ ΕΞΟΔΑ ΠΑΝΤΟΥ
Από την οικογένεια έως την Βιομηχανία.
Να δικαιολογούνται όλες οι δαπάνες μέχρι τσίχλας από το περίπτερο που θα έχει ταμειακή και το βενζινάδικο.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΠΡΟΤΕΊΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΑ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΙΣ ΔΟΥ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΥς ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΑΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΊ ΕΊΝΑΙ 100 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΜΕ 50 ΕΥΡΩ ΣΤΟΥς ΕΦΟΡΙΑΚΟΥΣ «ΚΑΘΑΡΙΖΕΙΣ». ΝΟΜΙΖΩ ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΧΑΡΑ ΤΩΝ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ. ΕΧΟΥΝ ΠΟΤΙΣΤΕΙ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ, ΤΟ ΛΕΩ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΣ, ΠΟΥ ΣΕ ΩΘΟΥΝ ΝΑ ΚΛΕΨΕΙΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΜΙΣΕΙΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΜΑΣ: ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥ ΠΟΥ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΩΡΟΔΟΚΕΙΤΑΙ,ΔΗΜΕΥΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΟΕΙΑΣ ΤΟΥ, ΜΙΑΣ ΚΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΟΝΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ, ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΑΠΟ ΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ, ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΔΕ, ΚΟΡΑΚΟΣ ΚΟΡΑΚΟΥ ΜΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ, ΟΧΙ ΦΥΛΑΚΙΣΗ, ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ. ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ, ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ. ΤΟ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΛΕΙΣ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ 2 ΒΙΛΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΑΛΗ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ 10 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΣΑ ΜΙΛΑΜΕ!!!
ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΑ ΑΙΣΘΑΝΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ. ΜΗΝ ΚΟΛΛΑΤΕ ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΨΗΝ ΣΑΣ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟ ΜΕΤΡΟ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ,ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΚΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΘΑ ΣΑΣ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΟΥΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΤΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ 2 ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ. ΟΙ ΜΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ.
Προτείνω τον συμψηφισμό χρεών των ιδιωτών προς το δημοσιο, συμπεριλαμβανομενων δημων ασφαλιστικων φορεων κλπ, με οφειλες του ευρυτερου δημοσιου προς τον ιδιωτη. Δεν θεωρω λογικο να πρεπει να καταβαλω για φορο εισοδηματος 40000 € ενω ο Δημος ταδε μου οφειλει 80000 €.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕΤΑΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ .
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΔΙΝΕ ΤΑ 300 ΔΙΣ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΕ ΠΑΛΙ ΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!
ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΘΑ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ.
ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ , ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!
ΠΑΔΕΙΑ – ΥΓΕΙΑ – ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΙΚΗΣΗ – ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΕΣ (2 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΔΕΙΑ ) .
O ΚΑΘΕ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΦΟΡΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ο ΤΑΔΕ ΦΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΗΣ Ε.Ε ,ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΙΣΘΟΥΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ, ΟΤΙ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.
ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΚΟΠΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΘΕΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΧΘΟΥΝ ΤΑ ΑΛΛΑ!!!
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΩΖΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ.
ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΦΟΥΣΚΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΘΕΝ!!!
ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΟΘΩΜΑΝΙΚΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΘΕΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟ ΥΠΑΡΧΩΝ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ !!!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΗΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΕΙΣΦΡΟΔΙΑΦΥΓΗ .
ΠΑΡΤΕ ΜΟΝΤΕΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΛΛΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕ ΤΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ.
ΕΦΑΡΜΟΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΕΚΛΙΣΗ!!!
ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΕ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ , ΑΝ ΒΕΒΑΙ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ.
Επίσης θα ήθελα να αναφέρω αν και δεν γνωρίζω τις πηγές εισοδήματος του κράτους το εξής: Αν η κύρια πηγή εισοδημάτων του κράτους είναι οι φόροι στους πολίτες και τις επιχειρήσεις, γιατί να μην κινηθεί έτσι ώστε να βρεί άλλους πόρους αν είναι εφικτό αυτό. Να μειώσει την φορολογία σε βάθος δεκαετίας και να προσφέρει αγαθά ή υπηρεσίες στο εξωτερικό βρίσκοντας από αυτό πόρους. Ένα κράτος που θα «δουλεύει» αν θέλετε. Δεν έχω ιδέα αν είναι εφικτό κάτι τέτοιο αλλά ίσως αξίζει να αναρωτηθεί κανείς.
1. Ο φόρος εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων σε γενικές
γραμμές είναι μέσα στα λογικά πλαίσια.
2. Το σύστημα με το οποίο οι φορολογούμενοι πρέπει να μαζεύουν Αποδείξεις Λιανικής Πώλησης και Παροχής Υπηρεσιών, προκειμένου να δικαιούνται του αφορολόγητου (12.000,00 & 10.500,00) για πολλούς λόγους δεν πρέπει να εφαρμοστεί.
(για σκεφτείτε τον λογιστή να αθροίζει στην αριθμομηχανή ΑΛΠ αξίας 7.000,00 ευρώ και να τις προσκομίζει για έλεγχο ο φο- ρολογούμενος με την κατάθεση της Δ.Φ.Ε ή για σκεφτείτε ζευγάρι μισθωτών με δάνειο πρώτης ή δεύτερης κατοικίας και να πρέπει να μαζέψει ΑΛΠ & ΑΠΥ αξίας 12 με 14.000,00 για να τύχουν του αφορολόγητου ή για σκεφτείτε σύζυγο υποαπασχολούμενο/η προκειμένου να συμπληρώσει το οικογενειακό εισόδημα να πρέπει να μαζέψει τις αποδείξεις για να τύχει του αφορολόγητου.κλπ,κλπ,κλπ)
Εάν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί είναι ανίκανοι να εντοπίσουν αυτούς που δεν εκδίδουν ΑΠΥ και κυρίως ΑΛΠ ώστε να τους επιβάλουν τα πρόστιμα,που αναλογούν,να αλλάξετε τους μηχανισμούς και τους ανθρώπους που τους χειρίζονται και να μην υποτιμάτε τους εαυτούς σας και τους φορολογούμενους.
3. Ο Φ.Π.Α είναι ήδη σε πολλά προϊόντα και υπηρεσίες ψηλός,ώστε να αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα κίνησης της «αγοράς». Σε περίπτωση που θα αυξηθεί περαιτέρω όπως σκέπτονται στο ΥΠ.ΟΙΚ. θα «πέσει» ακόμα πιο πολύ η αγορά, αλλά θα αυξηθούν και αυτοί που δεν τον αποδίδουν.
4. Τέλος από την πολυετή εμπειρία μου στα οικονομικά εξακολουθώ να υποστηρίζω με σθένος ότι εφόσον είναι δύσκολο να αναπτυχθούν τέλειοι ελεγκτικοί μηχανισμοί και ακέραιοι άνθρωποι,το μόνο σύστημα,που μπορεί να προσφέρει τα μέγιστα στην αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής και φοροαποφυγής είναι η συστηματική καθιέρωση των ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ και η όσο το δυνατόν απόλυτη εφαρμογή του taxisnet.
Αθήνα 24/12/2009
Με εκτίμηση
ΦΑΦΟΥΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
Παρά την απλότητα της ρήσης αυτής, η αποτελεσματική καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και της φοροαποφυγής θα μπορούσε να καταστεί εφικτή με «το καρότο και το μαστίγιο». Με άλλα λόγια, κίνητρα για πληρωμή φόρων και σοβαρότατες ποινές για την μη πληρωμή τους. Κίνητρα για τα όργανα της διοίκησης να εισπράττουν τους φόρους και αυστηρότατες ποινές για την διαφθορά και την υπέρβαση εξουσίας.
Βέβαια, για να αποδώσει αυτή η τακτική, χρειάζεται να εφαρμόζονται τα μέτρα στην πράξη και αυτό να γίνεται γνωστό. Παράλληλα, θα ήταν χρήσιμο να διασφαλιστεί οτι το σχετικό προσωπικό της Δημόσιας Διοίκησης είναι πράγματι ικανό, καταρτισμένο και έχει τη θέληση γι’αυτό.
Για να επικρατήσει στην συνείδηση των πολιτών, πρέπει αφενός ένα φορολογικό σύστημα (που είναι εν τέλει η μεταβίβαση πόρων άπό την μονάδα προς το κοινωνικό σύνολο) να κρίνεται όσο πιο «δίκαιο» γίνεται και αφετέρου η Διοίκηση να δύναται να το εφαρμόζει. Άλλωστε, το καλύτερο παράδειγμα μπορεί να το δώσει η «κορυφή» μιας κοινωνίας προς τα υπόλοιπα μέλη («έχοντες», «κατέχοντες», «πολιτική ηγεσία» κ.λπ.).
Συμφωνώ απολύτως να γίνουν όλες οι προσπάθειες να εξαφανιστεί το φαινόμενο της φοροδιαφυγής & εισφοροδιαφυγής. Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι αν υπάρξει τεκμήριο για τους ελεύθερους επαγγελματίες σαν εμένα μπορεί θα βρεθούν πολλοί να πληρώνουν φόρους για εισοδήματα που δεν είχαν. Είναι που είναι δύσκολα τα πράγματα για εμάς, να έχουμε και το άγχος ότι θα πληρώσουμε και παραπάνω ενώ δεν θα έχουμε τα έσοδα είναι λάθος. Νομίζω πρέπει να υπάρξουν άλλοι τρόποι και όχι αυτός. Τα κίνητρα για ζήτηση αποδείξεων από τους πελάτες νομίζω είναι η καλύτερη.
Καλημέρα,
Υπάρχουν αρκετά προβλήματα τα οποία έχουν σημειώσει και άλλοι σε αυτή τη συζήτηση. Τα πιο σημαντικά μπορούν να καταγραφούν ως εξής:
– γιατί πρέπει να πληρώνουμε ΦΠΑ από την τσέπη μας ως επαγγελματίες; Ως ΕΠΕ πληρώνω ΦΠΑ κάθε μήνα, ενώ πολλές φορές, δεν έχω πάρει το ΦΠΑ απο τον πελάτη (ιδιώτης ή Δημόσιο). Γιατί λοιπόν να πρέπει συνέχεια να τα βάζω από το ταμείο της επιχείρησής μου; Θα μπορούσαμε ίσως να θεωρούμε τις αποδείξεις είσπραξης αντί για τα τιμολόγιο, όωπς γίνεται στη Βρεταννία. Σε κάθε συναλλαγή, θα δίδεται στον πελάτη το τιμολόγιο αθεώρητο, και με την πληρωμή, θα εκδίδεται απόδειξη είσπραξης θεωρημένη, η οποία θα ισχύει για την εφορία. Τότε θα καταβάλλεται και το ΦΠΑ. Το ίδιο ισχύει και για το φόρο εισοδήματος.
– γιατί δεν συμψηφίζονται αυτά που χρωστάω στο Δημόσιο με αυτά που μου χρωστάει αυτό; Δηλαδή, εγώ και πληρώνω από την τσέπη μου και περιμένω τα λεφτά μου κάτι μήνες. Έχει τύχει από ΟΤΑ να πληρωθώ 16 μήνες αργότερα. Πώς να υπάρχει ρευστότητα σε τέτοιες περιπτώσεις;
– επίσης, μία γενική άποψη: μπορεί κάποιοι -αρκετοί- επαγγελματίες να είναι απατεώνες και να κλέβουν το δημόσιο. Δεν είναι όμως ΟΛΟΙ έτσι. Η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα αντιμετωπίζεται ως κάτι λίγο καλύτερο από την κλοπή. Η Εφορία, το Δημόσιο, το κοινό και γενικά όλοι θεωρούν ότι οι ελευθέροι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις είναι «λαμόγια». Αλλά χωρίς την επιχειρηματικότητα, δεν θα υπήρχαν θέσεις εργασίας ούτε και ευκαιρίες για πρόοδο και παραγωγικότητα. Γιατί λοιπόν δεν υπάρχει ενθάρρυνση;
– όσον αφορά το ασφαλιστικό, καταλαβαίνω ότι υπάρχει πρόβλημα στο σύστημα της χώρας. Είναι όμως ασύμφορο για πολλές επιχειρήσεις να πρέπει να πληρώνουν το ΙΚΑ του οποίου το κόστος είναι τεράστιο. Ιδίως σε συνθήκες έλλειψης ρευστότητας, είναι αναμενώμενο -αν και όχι αποδεκτό- πολλές επιχειρήσεις να εισφοροδιαφεύγουν. Πρέπει να βρεθεί τρόπος να μπορούν να προσλαμβάνουν προσωπικό οι επιχειρήσεις χωρίς όμως να πρέπει να πληρώνουν υπέρογκα ποσά στο ΙΚΑ. Το ίδιο ισχύει για τις απολύσεις. Ίσως θα έπρεπε να μπορεί μια επιχείρηση να προσλαμβάνει το προσωπικό για όσο το χρειάζεται -3 ή 4 μήνες, ας πούμε- να πληρώνει το ΙΚΑ για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και να μπορεί μετά να απολύσει τον υπάλληλο χωρίς όμως τις μεγάλες αποζημίωσεις. Χρειάζεται ευελιξία, γιατί αλλιώτικα οι επαγγελματίες δεν προχωρούν σε προσλήψεις γιατί φοβούνται τα τεράστια κόστη που συνεπάγονται. Και τέλος, το σύστημα του ΙΚΑ είναι πολύπλοκο, χρονοβόρο, κοστοβόρο και γραφειοκρατικό. Μήπως να το αλλάξουμε και να το κάνουμε πιο φιλικό στους επαγγελματίες και τους υπαλλήλους;
Αξιοτιμοι κυριοι ,
επειδη θα εχετε ακουσει για τις «πειραγμενες» ταμειακες μηχανες που κρατανε στην μνημη μονο οσα θελει ο ιδιοκτητης του καταστηματος εχω να προτεινω ολα τα καταστηματα να εχουν υποχρεωτικα τον ιδιο τυπο μηχανης που θα ειναι on line συνδεδεμενη μεσω διαδυκτιου και για να εκτυπωσει αποδειξη θα πρεπει το ποσο να αποθηκευτει σε κεντρικο server π.χ της εφοριας .
Διασταύρωση κατόχων αδειών οδηγήσεως με ιδιοκτήτες αυτοκινήτων… γι΄αυτούς που γράφουν τη μισή BMW στη μαμά και την υπόλοιπη στη γιαγιά.
Η απλοποίηση όλων των διατάξεων και διαδικασιών, η απόλυτη εφαρμογή της απλής λογικής στη νομοθεσία αποτελεί την πρώτη προϋπόθεση.
Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους.
Κατά το έτος 2008 δημοσιεύτηκαν 16.356 Νομοθετήματα και 4811 Υπουργικές αποφάσεις.
Για την τήρηση των φορολογικών υποχρεώσεων μία επιχείρηση ή ένας λογιστής πρέπει να έχει υπόψη του εκτός από τους φορολογικούς νόμους και τους βασικούς φορολογικούς κώδικες (Εισόδημα, ΦΠΑ, ΚΒΣ κλπ), και 3331 εγκυκλίους ΠΟΛ του υπουργείου οικονομικών με 4735 άρθρα που εκδόθηκαν μόνο από το έτος 1999 και μετά.
Μόνο στο έτος 2008 εκδόθηκαν 176 εγκύκλιοι ΠΟΛ του υπουργείου οικονομικών με 242 άρθρα.
Μόνο για το ΠΔ 186/1992 (ΚΒΣ), εκτός από τις εγκυκλίους έχουν εκδοθεί με διάφορες τροποποιήσεις και ρυθμίσεις 1024 νομοθετήματα (τροπολογίες, υπουργικές αποφάσεις κλπ) με 4058 άρθρα.
Μόνο για το ΕΤΑΚ έχουν εκδοθεί 53 εγκύκλιοι ΠΟΛ και αποφάσεις.
Ο συνολικός αριθμός ισχυόντων νομοθετημάτων, εγκυκλίων, αποφάσεων με τα οποία καθορίζονται οι υποχρεώσεις των φορολογουμένων και οι διαδικασίες του φορολογικού μας συστήματος είναι πραγματικά αδύνατο να ευρεθεί. Και δεν μιλάμε για την ουσία και τις διατάξεις που περιέχονται σε όλα τα παραπάνω, μιλάμε για την απλή απαρίθμησή τους.
Όλα τα παραπάνω θα πρέπει να τα γνωρίζουν υποτίθεται και οι εφοριακοί υπάλληλοι και ελεγκτές οι οποίοι καλούνται να τα εφαρμόσουν από την πλευρά του κράτους, και πολύ περισσότερο να ελέγξουν την εφαρμογή τους.
Μήπως ματαιοπονούμε; Αν δεν απλοποιηθεί ριζικά η φορολογική διαδικασία, τότε όπως είπε και ο Πρωθυπουργός, όλοι θα προσπαθούμε να διασφαλίσουμε μία καλή θέση στον ΤΙΤΑΝΙΚΟ που οδεύει προς το ναυάγιο.
1. Η μη απόδοση τού ΦΠΑ να γίνει ιδιώνυμο αδίκημα
2. Η μη έκδοση αποδείξεων πώλησης την πρώτη φορά πού συλλαμβάνεται κάποιος να τού γίνεται απλή παρατήρηση αλλά να καταχωρείται σε βάση δεδομένων η παράβαση. Την δεύτερη φορά να τού επιβάλλεται πρόστιμο-όχι μεγάλο-Την τρίτη φορά η επιχείρηση να σφραγίζεται για εξ μήνες με κορδέλα βουλοκέρι και επιγραφή «ΚΛΕΙΣΤΟΝ ΛΟΓΩ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ». Αυτό προϋποθέτει ελέγχους πού τούς έχετε ξεχάσει για να μην δυσαρεστήσετε τούς ψηφοφόρους σας.
3. Να ελέγχονται οι τροχαίες παραβάσεις να επιβάλλονται τα ανάλογα πρόστιμα
4. Να καθιερωθεί ελάχιστος ετήσιος τζίρος ανάλογα το επάγγελμα-κλάδο- το μέγεθος τής επιχείρησης (π.χ. απασχολούμενο προσωπικό, θέσις καταστήματος κλπ.)
5. Να συμψηφίζονται οι χρεωστικοί οι πιστωτικοί φόροι. Οι πολίτες δεν μπορούν να χρηματοδοτούν άλλο το Δημόσιο Ταμείο.
6. Να καταργηθεί η υποχρεωτική δημοσίευση ισολογισμών σε έντυπα. Αρκεί μόνο να υπάρχουν οι ισολογισμοί στο διαδίκτυο ελεύθερη πρόσβαση σε κάθε ενδιαφερόμενο. Τό κόστος είναι πολύ υψηλό για μικρές ΑΕ και η υποχρέωση δημοσίευσης μόνο σαν διαπλοκή τα ΜΜΕ μπορεί να ερμηνευθεί.
7. Να εκπαιδευτεί το προσωπικό των ΔΟΥ να αντιμετωπίζει τούς φορολογούμενους σαν πολίτες-πελάτες και όχι σαν υποτακτικούς.
8. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΟΛΑ ΤΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ
9. Με λίγα λόγια να λειτουργήσει επί τέλους το κράτος -πού έχει διαλυθεί τελείως-με σεβασμό προς τον πολίτη
Aγαπητοι Κυριοι
Οσους νομους και να ψηφισετε,οσες φορολογιες και αν βαλετε,δυστυχως δεν θα καταφερετε τιποτα για τον παρακατω λογο.
Δεν εχετε τα ατομα που πρεπει για να ελεγξουν τους φοροφυγαδες,οι ελεγχοι ειναι διαβλητοι.
Τωρα θα σκεφτειτε….τι μας λεει ο κυριος και ισως μειδιασετε.
Λοιπον…στα 16 χρονια που βρισκομαι αι εργαομαι στην Ελλαδα εχω καταγγειλει 5 ΠΕΝΤΕ εταιρειες λιανικης για φοροδιαφυγη.
Με στοιχεια οχι απλα μια ανωνυμη καταγγελια αλλα επωνυμη.
Σε ολες τις καταγγελιες μου ειχα επισυναψει τα δικαιολογιτικα και τον τροπο που γινοταν η φοροδιαφυγη,απο την ημερα της καταγγελιας μου ακολουθουσα την πορεια της εως εκει που μου επιτρεποταν γιατι μετα με απεκλειαν απο καθε επαφη με αυτην.
Ειχα προτεινει να μιλισω με οποιον-οποιους θα εκαναν τον ελεγχο ωστε να τους ενημερωσω για τον καλυτερο τροπο ελεγχου.για καλυτερο αποτελεσμα,κανενα ενδιαφερον,απλα δεν μπορουμε να σας πουμε τιποτα…ηταν η απαντηση.
Φυσικα μαθαινα επειτα απο τον ελεγχο οτι αυτοι που πηγαν τα «πηραν»και η υποθεση εκλεινε χωρις κανενα συμπερασμα.
Και τωρα εσεις ερχεστε και μας λετε για χιλιοστη φορα οτι θα παταξετε την φοροδιαφυγη,μαλλον ειναι αλλος ενας τροπος για να επιβαλλετε περισσοτερους φορους σε μισθωτους και συνταξιουχους.
Πολυ ωραια λογια αλλα χωρις ανικρυσμα.
Αν δεν θεσπισετε αμεσα το ποθεν εσχες για ολους τους εφοριακους και τις οικογενειες τους,και οχι για το μελλον αλλα και για τα προηγουμενα 20 χρονια ωστε να δειτε οτι με τους μισθους που παιρνουν δεν διαιολογειτε η περουσια τους,αν δεν κλεισετε καποιους εμπορους και ελευθερους επαγγελματιες,οπως γιατρους και δικηγορους φυλακη για παραδειγματισμο δεν θα αλλαξει τιποτα.
Στο τελος σας ενημερωνω οτι στην τελευταια καταγγελια μου για φορο και εισφοροδιαφυγη,ο εργοδοτης μου καταδικαστηκε απο το εφετειο αθηνων για παρανομη και καταχρηστικη απολυση,αλλα δεν καταδικαστηκε για φοροδιαφυγη γιατι ο ελεγχος δεν βρηκε τιποτα απο την πολυ απλη κλοπη που επι δεκαετιες τωρα κανει.
Και του χορηγησε και πιστοποιητικο για αυτο.
Εδω γελαμε φυσικα.
Καλα κρασια λοιπον,αν βρειτε ακρη στειλτε μου ενα γραμμα.
Το ιστολογιο μου σας το εχω γραψει διαβαστε το.
Προκειμένου να εκδίδονται αποδείξεις, προτείνω:
1. Να θεσμοθετηθεί υπηρεσία, όπου ο καταναλωτής σ’ έναν πανελλαδικό τηλεφωνικό αριθμό να μπορεί ν’ αναφέρει επώνυμα ή ανώνυμα τον παραβάτη και την παράβαση, για μη έκδοση απόδειξης ή αποδείξεων.
2. Η κάθε καταγγελία θα κοινοποιείται αυτόματα α) στην υπηρεσία ΡΑΜΠΟ (που πρέπει άμεσα να δημιουργηθεί) και β) στην αντίστοιχη Δ.Ο.Υ. όπου αναφέρεται το περιστατικό. (π.χ. για Σαμοθράκη στην Αλεξ/πολη).
3. Παράλληλα με τα κίνητρα των καταναλωτών για επισύναψη αποδείξεων στην φορολογική τους δήλωση, η υποψία και μόνον του επιτηδευματία ότι ο κατάναλωτής που δεν έλαβε απόδειξη, μετά από την συναλλαγή μπορεί να καταγγείλει το γεγονός θα τον συμμορφώνει.
4. Η εφαρμογή του μέτρου πρέπει να συνοδευτεί από μια μεγάλη καμπάνια μέσα από τα Μ.Μ.Ε. σχετική με το «αγαπάς την Ελλάδα, Απόδειξη».
5. Οι υποτροπιάζοντες, υποχρεωτικά να καταγγέλλονται στην κοινή γνώμη.
Το μέτρο αυτό δεν είναι χαφιεδισμός γιατί αυτός που δεν εκδίδει απόδειξη κλέβει το κράτος τους πολίτες και τον εαυτόν του και ούτε έχει σχέση με προσωπικά δεδομένα.
Εκτιμώ ότι το μέτρο αυτό:
α. Θα έχει άμεσα αποτελέσματα (αφορά και αγαθά και υπηρεσίες).
β. Συνοδευόμενο και με τα οικονομικά κίνητρα επισύναψης αποδείξεων, θα εμπεδώσουν πανελλαδικά και μέσα από τον φόβο της καταγγελίας, «συνείδηση».
γ. Δεν υπάρχει φόβος «εκδικητικών καταγγελιών», αφού αυτό που θα αξιοποιείται θα είναι η πληροφορία ότι ο τάδε παρανομεί! Η διαπίστωση της παραβατικότητας και η διασταύρωση των πληροφοριών θα είναι υπόθεση των υπηρεσιών.
Σπιτάλας Βασίλης (οικονομολόγος)
Θα πρέπει να καταλάβουμε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα στην Ελλάδα είναι η πλήρη έληψη ξένων επενδύσεων! Ποίος θα έρθει στην Ελλάδα να επενδύση τα ωραία του χρήματα όταν η φορολόγηση του θα είναι ανάλογη με το πως ξύπνησε ενα πρωινό το επιτελείο του αντίστοιχου Υπουργού Οικονομικών (σας θυμίζω την πρόσφαση ΞΑΦΝΙΚΗ αύξηση της προκαταβολή φόρου για τις επιχειρήσεις). Οταν για μια επένδυση στην χώρα μας θα πρέπει να περάσει από έναν γολγοθά γραφειοκρατίας, ελέγχων και καθυστερήσεων. Και όταν αντίστοιχα σε μια άλλη χώρα θα είχε ολοκληρωσεί την επένδυση του και θα άρχιζε η απόσβεση στην Ελλάδα δεν θα έχει καν ξεκινήσει! Η νεα πολιτική πρέπει να φέρει νεο χρήμα στην χώρα και να γίνει αυτό πρέπει να υπάρχουν διευκολύνσεις στις επιχειρήσεις για να κάνουν επενδύσεις. Απλό φορολογικό σύστημα με απόλυτη σταθερότητα, ελαχιστοποίηση της γραφειοκρατίας κ.α. Επίπλεον η χώρα μας πρέπει να εκμεταλευτεί άμεσα την δυνατότητα που έχει για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Όλα αυτά με άμεσα έργα και όχι λόγια.
Οι μηχανικοί μελετητές (όχι κατασκευαστές, που οι περισσότεροι δεν είναι καν μηχανικοί) δεν φοροδιαφεύγουν διότι έχουν ελάχιστες αμοιβές. Το αντίθετο μάλιστα όταν κάνουν εκπτώσεις σε αυτές τις αμοιβές φορολογούνται για περισσότερα από όσα λαμβάνουν. Επίσης τα έξοδα που κάνει κάποιος μηχανικός για την έκδοση μιας άδειας δεν προσδιορίζονται εύκολα, όπως για παράδειγμα οι αμέτρητες ώρες στις πολεοδομίες και λοιπές δημ. υπηρεσίες. Γι’αυτό η κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης είναι άδικη.
Καλά όλα αυτά αλλά το θεμελιώδες ερώτημα προς την κυβέρνηση είναι: τι αξία έχει ένας καλός νόμος που δεν εφαρμόζεται; Η κυβέρνηση της ΝΔ απέτυχε γιατί έκανε κακούς νόμους ή γιατί δεν τους εφάρμοζε;
Η κυβέρνηση είναι εκτελεστική εξουσία και πρέπει να ασχοληθεί με την εφαρμογή των νόμων περισσότερο απ’ ό,τι με την προετοιμασία τους.
Η αποτυχία του συστήματος είναι στην εφαρμογή και λειτουργία του, όχι στο σχεδιασμό του. Η καλή εφαρμογή γίνεται με την καλή διοίκηση των κρατικών μηχανισμών και αυτό απαιτεί καθημερινό αγώνα από τους Υπουργούς, Γ.Γ. κλπ., τοποθέτηση ικανών και ακέραιων στελεχών στις διοικητικές θέσεις, απλούστευση διαδικασιών, έλεγχο και κυρώσεις στους ανίκανους και φαύλους… Η συναίνεση είναι ωφέλιμη και αναγκαία σε προγραμματικό επίπεδο – όχι στο παζάρεμα της εφαρμογής των νόμων.
Θα είναι καλύτερα λοιπόν, η κυβέρνηση να κλείσει γρήγορα το μέτωπο των νομοθετικών αλλαγών και να στραφεί στην εφαρμογή τους. Εκεί που θα κριθεί η επιτυχία του έργου της κυβέρνησης είναι στις Υπουργικές Αποφάσεις, στις προαγωγές/τοποθετήσεις στελεχών, στις εφαρμοστικές εγκυκλίους και στον έλεγχο εφαρμογής των ανωτέρω – όχι στο αν ο συντελεστής είναι 35% ή 40%. Αν η φορολογητέα ύλη είναι μηδέν, τότε με ό,τι και να την πολλαπλασιάσεις μηδέν θα σου δώσει!
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΓΙΑ ΤΙΣ 12000€ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ, ΤΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΤΕ ΣΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΗ: ΔΕΗ, ΔΕΥΑΤ, ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ, ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΩΝ,SUPER MARKET, ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΕΞΟΔΟ ΤΕΤΟΙΟΥ ΤΥΠΟΥ
Κύριοι
Είναι πολύ εύκολο στον κάθε Έλληνα πολίτη να περιγράψει με λίγα η πολλά λόγια διάφορες προτάσεις εγώ θα κάνω μόνο μία παρατήρη.
Ποίαστε την φοροδιαφυγή με αυστηρές ποινές όχι πρόστιμα ποινή φυλάκισης για όσους φοροδιαφεύγουν η φοροαποφεύγουν με οποιοδήποτε τρόπο κλείστε τα παραθυράκια του νόμου για τους αετονύχηδες και τους έξυπνους ( ότι ειναι νόμιμο είναι και ηθικό)για να πειστούμε εμείς τα υποζύγια του φορολογικού συστήματος μισθωτοί και συνταξιούχοι να ζητάμε αποδείξεις από όλους και να τις προσκομίζουμε στην εφορία, τα κριτήρια διαβίωσεις η όπως τα λέτε αντικειμενικά να επεκταθούν σε όλους ασχέτως εισοδήματος.
Αγαπητή κυβέρνηση, το πρόβλημα της οικονομίας δεν είναι πως θα βρείτε τρόπο να εισπράξετε χρήματα για να μειωθεί το έλλειμμα. Η πάταξη της φοροδιαφυγής η υπέρ-φορολόγηση η παρακολούθηση των πάντων (καταθέσεις κλπ) μπορεί μεν να αποφέρει καρπούς σαν άμεσα έσοδα όμως θα γονατίσει την ιδιωτική οικονομία. Πολλές επιχειρήσεις θα κλείσουν και έτσι τελικά μακροπρόθεσμα τα έσοδα θα μειωθούν αφού από κάποιον που δεν κερδίζει δεν μπορείς και να πάρεις. Πιστεύω ότι πρέπει να κινηθείτε ριζοσπαστικά, επιτέλους να είστε η πρώτη κυβέρνηση μετά την μεταπολίτευση που θα κάνει αυτό που έχουν κάνει πετυχημένα τόσες κυβερνήσεις στην Ευρώπη και στον κόσμο. 1. Μείωση του μεγάλου και σπάταλου κράτους. Με 1.000.000 δημοσίους υπαλλήλους και τόσες υπηρεσίες και φορείς που δεν χρειάζονται έχετε αναλογιστεί πόσα εκατοτομύρια σπαταλούνται αλλά και τι άντρο διαφθοράς υπάρχει στις συναλλαγές? 2. Μείωση της φορολογίας και κίνητρα ανάπτυξης της ιδιωτικής οικονομίας με μείωση των γραφειοκρατικών διαδικασιών(Για να πάρει άδεια λειτουργίας ένα κατάστημα σήμερα πρέπει να περάσει από χίλια κύματα). 3. Μείωση των κρατικών επιχειρήσεων με επιτάχυνση των ιδιωτικοποιήσεων. (Καλή η κοινωνική πολιτική πχ των φτηνών εισιτηρίων στον ΟΣΕ στα λεωφορεία κλπ όμως το έλλειμμα ποιος το πληρώνει τελικά?)
Αν ο Έλληνας επαγγελματίας δει ότι κερδίζει δεν θα μπει στην διαδικασία να <> Όμως τώρα αναγκάζεται να το κάνει γιατί αλλιώς θα κλείσει! Μπορεί το πολιτικό κόστος αρχικά να φαίνεται μεγάλο αλλά θα είναι πρόσκαιρο, και έτσι και αλλιώς και με την διαιώνιση της υπάρχουσας πορείας πάλι θα έρθει! Αν δεν πάρετε μεγάλα μεταρρυθμιστικά μέτρα τότε απλά θα είστε μια κυβέρνηση σαν τις προηγούμενες που με την πολιτική του ώριμου φρούτου θα έρθει να σας αντικαταστήσει η σημερινή αξιωματική αντιπολίτευση.
Προτεινω η δαπανη μισθοδοσιας των επιχειρησεων να πολλαπλασιαζεται με εναν συντελεστη >1 ωστε να τυγχανει ενισχυμενης φοροαπαλαγης.
Οι αποσβεσεις Παγιων επισης να τυγχανουν ταχυτερων αποσβεσεων, οχι μονον για νεα παγια αλλα και για παλαια ωστε να διασφαλιστει την μεταφορα τους σε γειτονικες χωρες χαμηλωτερου κοστους.
Τηρηση αποθηκης για τους παντες ακομα και το περιπτερο, ωστε να διασφαλισθει η διακινηση αδηλωτων εμπορευματων.
Ελεγχος των ταμειων (ρευστου) των επιχειρησεων απο την συνεργαζομενη τραπεζα ωστε να διασφαλιστουν αδηλωτες πληρωμες η/και απομαστευσεις του ιδιοκτητη απο το ταμειο. (Υπαρχουν μικρες επιχειρησεις που παρουσιαζουν ταμειο μερικα εκ. € οταν ο κυκλος εργασιων τους ειναι υποπολλαπλασιος).
Επίσης, ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΤΕ τους τυπικούς φορολογούμενους και όχι όλους τους άλλους! Είναι τουλάχιστον άδικο να υπάρχουν επιχειρήσεις άψογες στις πληρωμές τους με το δημόσιο και να γίνονται φύλο και φτερό από ελέγχους, ενώ οι κακοπληρωτές να αντιμετωπίζονται με το γάντι και να πληρώνουν πάντα με διακανονισμούς και εκπτώσεις. Εφαρμόστε κάτι σαν point system στους ελέγχους και στις πληρωμές.
Ευχαριστώ και πάλι.
Η λύση σε όλα είναι το άϋλο χρήμα. Ένας κεντρικός υπερυπολογιστής στο ΥΠ.ΟΙΚ. Οι πάντες (ατομικά και εταιρικά) συνδεδεμένοι μέσω υπολογιστή (netbook-smartphone κλπ.). Όλες οι συναλλαγές ηλεκτρονικά. Ο καθένας μας με το Α.Φ.Μ.του και ένα αρ.τραπεζικού λογαριασμού θα συναλλάσεται με οποιονδήποτε και για οτιδήποτε. Μ’αυτόν τον τρόπο τελειώνει ή φοροδιαφυγή,η εισφοροδιαφυγή,οι ληστείες,οι καταχράσεις δημοσίου χρήματος και γνωρίζουμε κάθε στιγμή όλοι μας την οικονομική κατάσταση της χώρας μας. ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
Δεν είχα την υπομονή να διαβάσω ΟΛΕΣ τις προτάσεις και παρατηρήσεις, αλλά οι περισσότερες είναι – κατά την γνώμη μου – ΑΝΕΦΙΚΤΕΣ, αδύνατον να υλοποιηθούν.
– Το κύριο ελάττωμα όλου του φορολογικού συστήματος είναι η πολυπλοκότης του!!!! –
Αμφιβάλλω άν ο ίδιος ο Υπουργός, έχει την δυνατότητα να ενημερωθεί πλήρως….. πρίν κλείσει η τετραετία… (και μετά θα γράφει προτάσεις απο τα παρασκήνια)…
Προτείνω τα κατωτέρω να ισχύουν για ΟΛΟΥΣ,
-1- Ενα κατώτατο όριο αφορολόγητο, με βάση το επίδομα ανεργίας ή την κατωτάτη σύνταξι του ΙΚΑ, π.χ. 500χ14=7000 ευρώ
-2- Κατάργηαη κάθε αυτοτελούς φορολόγησης
-3- Ποσοστό φόρου ενιαίο , π.χ. 19% (οσο το ΦΠΑ)
-4- Να αφαιρούνται ΟΛΕΣ οι αποδείξεις (ατόφιες) απο το εισόδημα, και το υπόλοιπο να φορολογείται με τον ενιαίο συντελεστή.
-5- Ο φόρος στην βενζίνη να περιλαμβάνει όλους τους διάφορους μικροφόρους.
Καλημέρα σας,
Νομίζω ότι η αύξηση των φορολογικών συντελεστών δεν είναι η λύση.
Όσο «πνίγεις» τις επιχειρήσεις και τα φυσικά πρόσωπα με φόρους (ειδικά σε περιόδους κρίσεων) τόσο αυξάνεις την φοροδιαφυγή. Το πιο σωστό θα ήταν κατά τη γνώμη μου, όσο κι αν ακούγεται περίεργο να μειωθούν οι φορολογικοί συντελεστές και να αυξηθούν αλλά και να τηρηθούν τα πρόστιμα για τους παραβάτες. Έτσι, δεν θα λείψει άλλο χρήμα από την αγορά, και οι φορολογούμενοι θα προτιμήσουν να είναι τυπικοί και το κράτος θα αυξήσει τα έσοδά του. Κάτι αντίστοιχο πιστεύω πρέπει να γίνει και για την εισφοροδιαφυγή. Ευχαριστώ πολύ.
Καλές Γιορτές.
τα έντοκα γραμμάτια και ομόλογα του Δημοσίου, συμφωνώ να ανοίξουν ΑΜΕΣΑ στον πολίτη – αρκετές πολιτικές του Δημοσίου είναι υπέρ των τραπεζών, ας μη διαμεσολαβούν και ανάμεσα στο Δημόσιο και τους πολίτες
Επειδή περνάω το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου στην Αυστραλία πρέπει κατ αρχήν να διευκρινίσω ότι σαν βάση των σχολίων μου παίρνω την οικονομία της Αυστραλίας η οποία πριν από 15 χρόνια βρισκόταν στο ίδιο σημείο που βρίσκεται σήμερα η Ελληνική οικονομία ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΕΛΚΟΜΕΝΑ (και εδώ είχε υποβαθμισθεί η πιστοληπτική ικανότητα της χώρας από όλους τους γνωστούς οίκους). Η βάση της ανάκαμψης στην Αυστραλία ήταν η θέσπιση του ΦΠΑ το έτος 2000. Το ΦΠΑ (10% με εξαίρεση τα φρέσκα τρόφιμα, τα δίδακτρα και την παροχή υπηρεσιών υγείας) έφερε άμεσα έσοδα στην κυβέρνηση η οποία μπόρεσε μετά να κάνει μια αναδιανομή στοχεύοντας σε άτομα και ομάδες.
Πέρα από την καλή διάθεση της Ελληνικής Κυβέρνησης, χρειάζονται ΑΜΕΣΑ έσοδα. Επίσης χρειάζεται να φανεί ότι ΕΧΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ ΕΣΟΔΑ. Ο μόνος τρόπος λοιπόν είναι η αύξηση του ΦΠΑ στο ύψος του 25% (όπως το έχει η Δανία). Αυτή η αύξηση θα φέρει τα άμεσα έσοδα. Ταυτόχρονα τα οποιαδήποτε νέα φοροσυλλεκτικά μέτρα μπορούν να μπουν σε εφαρμογή και αν αποδώσουν τότε μπορεί να πέσει το ΦΠΑ σε χαμηλότερα επίπεδα.
Νομίζω ότι η άποψη ότι το ΦΠΑ είναι άδικος φόρος δεν είναι σωστή. Το ΦΠΑ είναι δίκαιος φόρος σε μια χώρα όπου υπάρχει «μαύρη» οικονομία (όπως η Ελλάδα ΚΑΙ Η ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ). Ταυτόχρονα, με τη θέσπιση του υψηλού ΦΠΑ μπορεί να μειωθούν ή έστω να μην αυξηθούν οι ατομικοί φορολογικοί συντελεστές ώστε να απαλυνθεί ο ιδιώτης μακροπρόθεσμα από ότι πληρώνει παραπάνω όταν αγοράζει προϊόντα.
Ο μη φοροδιαφεύγων πολίτης δεν έχει να φοβηθεί τίποτα αφού θα πληρώσει λιγότερο φόρο σε αντιστάθμισμα του αυξημένου ΦΠΑ. Ο φοροδιαφεύγων πολίτης θα πληρώσει θέλει δεν θέλι κάτι μέσω του ΦΠΑ.
Δεν θέλω να μακρηγορήσω περισσότερο αφού η ουσία είναι προφανής. Μελετήστε το Αυστραλιανό πρότυπο όπου η οικονομία ήταν στο ίδιο χάλι με τη δική μας πριν 15 χρόνια και τώρα πάει περίφημα.
Ετσι και αλλιώς θα πρέπει να ζητήσουμε από τους πολίτες κατανόηση. Ας τη ζητήσουμε για κάτι που θα φέρει άμεσο αποτέλεσμα.
Αλέκος Παπάζογλου
Οικονομολόγος
Μελβούρνη
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά,
Εκμεταλευόμενος την ευκαιρία που μας δίνεται, θα ήθελα να κάνω και εγώ καποιες επισυμάνσεις.
1. Όπως αναφέρεται στη FreeSunday » … Η κυβέρνηση να μην ελπίζει στην αμέριστη συναίνεση των πολιτών για τα αναγκαία σκληρά μέτρα δημοσιονομικής εξυγίανσης αν δεν υπάρξουν θυσίες και απο την πλευρά των βουλευτών. Μείωση των αποδοχών, μείωση των απασχολούμενων στα γραφεία τους και μείωση των προσφορών π.χ. δωρεάν πολυτελές αυτοκίνητο…». Όταν έγινε η αναφορά για μείωση των αποδοχών, όλοι οι βουλευτές μπροστά στις κάμερες συμφώνησαν (???), στη συνέχεια βέβαια ήρθαν οι αντιδράσεις(!). Τα καλά και συμφέροντα. Ωραία να αποφασίζουμε για τους άλλους…
2. Όσοι νόμοι και κανόνες να θεσπιστούν δεν θα υπάρξει βελτίωση και αλλαγή αν δεν αλλάξει ο τρόπος συμπεριφοράς μας και ο τρόπος εφαρμογής του νόμου. Τι θα γίνει αν συλληφθεί κάποιος εφοριακός να παρανομεί (οπως είχε συμβεί πέρυσι;;; – αραγε τι έγιναν αυτές οι περιπτώσεις;;;). Οι χώρα μας νομίζω έχει αρκετούς νόμους, οι οποίοι δεν εφαρμόζονται και επιπλέον δεν ελέγχεται αν εφαρμόζονται.
3. Συμφωνώ οι πολίτες να συμμετέχουν στην καταπολέμηση της φοροδιαφυγής αλλά όχι να αντικαταστήσουν την ανικανότητα των ελεγκτικών μηχανισμών του κράτους. Αλήθεια τι έγινε μετα τις πρωτοφανείς (!!) διαπιστώσεις ότι γιατροί του Κολωνακίου δηλώνουν εισόδημα κάτω απο το αφορολόγητο; Μήπως θα πρέπει ο άρρωστος που είναι και εξαρτημένος απο το γιατρό του να μπαίνει στη διαδικασία αντιπαράθεσης με το γιατρό;
ΠΑΛΙ ΨΑΧΝΕΣΤΕ. ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΤΗΝ ΞΕΡΕΤΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΤΕ . ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΡΟΚΛΕΠΤΕΙ 1-2 ΦΟΡΕΣ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ ,ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Η ΚΑΤΙ ΠΕΡΟΜΟΙΟ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΡΝΕΤΕ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ. ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΙ ΕΝΑ 10% ,ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΜΑ . ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10000 ε ΤΟ ΜΗΝΑ . ΑΛΛΑ…..
Κύριοι
όταν αποφασίσετε και θέλετε να λύσετε τα φορολογικά θέματα ρωτήστε τους ανθρώπους της αγοράς και θα σας βοηθήσουν. Όσο σύμβουλοι σας είναι άνθρωποι που έχουν καθήσει μόνο στις καρέκλες του υπουργείου και του πανεπιστημίου ξεχάστε το.
Δεν έκαναν τίποτε τόσα χρόνια που σας συμβουλεύουν εκτός αν αυτός ήταν ο στόχος σας.
Καλές εορτές
Πιστεύω ότι πολλά από τα μέτρα έχουν ξαναεφαρμοστεί ή προσπάθησαν να εφαρμοστούν χωρίς να αποδώσουν κυβέρνηση πρέπει να κατευθυνθεί και να λύσει τα εξής :
1)ΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 35%
2) ΙΣΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΙΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Ή ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΜΕ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΩΣΤΟΥΣ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥΣ ΑΔΙΚΟΥΝ.
3)ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ & ΕΚΛΕΚΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΩΣΤΕ Ο ΚΑΘΕ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΘΗΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΟΤΑΝ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ.
4)ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΟΓΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ( μέχρι και κλείσιμο επιχείρησης,κατάσχεση αυτ/των,ανάκληση αδείας ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΟΥΣΙΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΩΝ ΣΔΟΕ.ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΤΟΥ TAXIS.
4)ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ Δ/ΝΤΩΝ ΔΕΚΟ ΕΡΤ κλπ ΚΑΙ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΕΝΌΣ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ πχ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ. ΞΕΚΑΘΑΡΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΑ ΠΟΣΑ ΑΠΟ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ κλπ.
5)ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ
Ειμαι δημοσιος υπαλληλος μισθωτος δηλαδη με 6 χρονια υπηρεσια. Πολλοι φωναζουν οτι ειμαι βολεμενος και με παχυλο μισθο. Μετα απο τοσα χρονια διαβασμα εξετασεις πτυχια μεταπτυχιακα οτι παιρνω το δηλωνω. Δηλαδη με δηλωση 17000 οι ελευθεροι επαγγελματιες μου λενε οτι ειμαι πλουσιος ε? Κι ομως εγω τα δηλωνω ολα και φορολογουμαι. Οι ιδιοι που λενε οτι δεν βγαζουν τα δηλωνουν? Οχι.
Να λειτουργησει γραμμη τηλεφωνικων καταγγελιων και ιστοσελιδα οπου θα δινονται τα απαραιτητα στοιχεια κινητο τηλεφωνο , ονομα, αφμ , α.τ και αμκα(διασταυρωση και ελεγχος για ψευδη στοιχεια μεσω των αλγοριθμων των κωδικων που προανεφερα). Οι ποινες να ειναι το κλεισιμο της επιχειρησης και αμεση αναστολη της αδειας. Ετσι προς συμμορφωση. Δυστηχως εχουμε φτασει στο σημειο να καρφωνουμε τους συμπολιτες μας και αυτο γιατι δεν μας σεβονται. Το προτεινω σαν αμεσο μετρο.
ΠΟΛΛΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΝΕΥ ΟΥΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΙΔΗΜΟΝΕΣ. ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΞΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΕΙΔΗΜΟΝΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ Η ΑΥΤΕΣ ΣΚΟΠΙΜΑ ΘΑΦΤΗΚΑΝ.
ΠΩΣ ΘΑ ΣΩΘΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ? ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ Ο ΈΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΟΡΟ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΟΥ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΕΥΡΩΠΑΙΟ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΟΥ.
ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΤΗΣ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΣΠΑΤΑΛΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ. ΘΕΛΕΤΕ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ :
Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΤΡΙΠΛΑΣΙΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΛΥΘΗΣΜΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ).
ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΤΟ 1/3 (ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ) ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΟ ΕΥΡΩΠΑΙΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ.
ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ? 3ΠΛΑΣΙΟΙ ΑΠΟ ΟΣΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΠΙ 1/3 ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ 8 ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΑΠΟ ΟΣΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΜΕ ΦΟΡΟΥΣ ΦΠΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΚΛΠ ΚΛΠ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΓΝΟΩ ΠΟΣΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 1,5 ΕΚΚΑΤΟΜΥΡΙΑ) ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΛΟΓΩ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΑΥΤΩΝ ΕΧΕΙ ΤΗΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ.
ΛΥΣΗ: ΜΑΖΙΚΕΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΕΦΑΠΑΞ.(ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΕ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ). Ο ΤΡΙΚΟΥΠΗΣ ΠΑΝΤΩΣ ΕΛΥΣΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΥΡΙΟΙ ΕΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕΝ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΜΙΣΟ.
ΣΤΟΧΕΥΣΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΈΛΛΗΝΑΣ ΜΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΠΕΙΝΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ 10-12 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ.
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.