Συμφωνείτε με ένα τέτοιο μέτρο;
Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα20 Προτείνεται η δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο των εισοδημάτων που δηλώνονται από ελεύθερα επαγγέλματα και επιχειρήσεις στο βαθμό που αυτό θα κριθεί αποδεκτό από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
20 Προτείνεται η δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο των εισοδημάτων που δηλώνονται από ελεύθερα επαγγέλματα και επιχειρήσεις στο βαθμό που αυτό θα κριθεί αποδεκτό από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
- 251 Σχόλια26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχους
- 2.545 ΣχόλιαΓενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
- 146 Σχόλια27) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν επίσης έμφαση σε αποκεντρωμένα φορολογικά έσοδα υπέρ της τοπικής αυτοδιοίκησης
- 200 Σχόλια21) Προτείνεται η υποβολή φορολογικών δηλώσεων αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Για όσους χρειάζεται η ηλεκτρονική δήλωση θα μπορεί να υποβάλλεται μέσω των ΚΕΠ ή μέσω λογιστικών / φοροτεχνικών γραφείων.
- 133 Σχόλια22) Για όσους φορολογούμενους έχουν εισοδήματα αποκλειστικά από μισθωτές υπηρεσίες προτείνεται η αποστολή από το Υπουργείο Οικονομικών προσυμπληρωμένης δήλωσης και η απαλλαγή της υποχρέωσης του φορολογούμενου να υποβάλλει δήλωση εφόσον συμφωνεί με τα στοιχεία της προσυμπληρωμένης δήλωσης.
- 112 Σχόλια23) Προτείνεται η επέκταση των συναλλαγών των πολιτών με τις ΔΟΥ μέσω διαδικτύου καθώς και η εξυπηρέτησή τους από σημεία εξυπηρέτησης εκτός ΔΟΥ.
- 187 Σχόλια24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;
- 128 Σχόλια25) Ποιες άλλες διαδικασίες που προβλέπονται για τη συμμόρφωση προς τη φορολογική νομοθεσία πιστεύετε ότι θα μπορούσαν να καταργηθούν ή να απλοποιηθούν χωρίς κίνδυνο απώλειας φορολογικών εσόδων για το δημόσιο;
- 501 ΣχόλιαΝομοθετικά Μέτρα για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής / Εισαγωγή
- 287 Σχόλια15) Προτείνεται η πληρέστερη καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων του φορολογούμενου στη φορολογική δήλωση έτσι ώστε να υπάρχει μια συνολική εικόνα της οικονομικής του κατάστασης.
- 210 Σχόλια16) Προτείνεται η διεξαγωγή των εμπορικών συναλλαγών από μια αξία και άνω, αποκλειστικά με χρέωση / πίστωση επαγγελματικών τραπεζικών λογαριασμών ανοικτών στη πρόσβαση των φορολογικών υπηρεσιών.
- 91 Σχόλια17) Προτείνεται η επιβολή επιπλέον φορολογίας στις συναλλαγές με εξωχώριες (off shore) εταιρείες.
- 34 Σχόλια18) Προτείνεται η επιβολή νέων ρυθμίσεων για τις ενδοομιλικές συναλλαγές.
- 739 Σχόλια19) Επισημαίνεται ότι το προαναφερθέν μέτρο για την επέκταση των εκπτώσεων από το φορολογητέο εισόδημα φυσικών προσώπων ποσών βάσει αποδείξεων αγορών, έχει επίσης ως στόχο τον περιορισμό της φοροδιαφυγής.
- 261 Σχόλια20 Προτείνεται η δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο των εισοδημάτων που δηλώνονται από ελεύθερα επαγγέλματα και επιχειρήσεις στο βαθμό που αυτό θα κριθεί αποδεκτό από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
- 144 Σχόλια11) Προτείνεται η διαφοροποίηση των συντελεστών φορολόγησης των διανεμόμενων και των αδιανέμητων κερδών.
- 118 Σχόλια12) Ποιες από τις ισχύουσες φοροαπαλλαγές προς επιχειρήσεις πρέπει να καταργηθούν;
- 107 Σχόλια13) Προτείνεται η σταδιακή κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και η ενσωμάτωση των απαραίτητων διατάξεων στη φορολογία εισοδήματος.
- 152 Σχόλια14) Προτείνεται η επανεξέταση του ειδικού καθεστώτος φορολόγησης των ενοικίων των ιερών ναών, μονών, κοινωφελών ιδρυμάτων κλπ.
- 671 Σχόλια7) Προτείνεται η κατάργηση του ΕΤΑΚ και η αντικατάστασή του με προοδευτική φορολόγηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας.
- 312 Σχόλια8) Προτείνεται η επαναφορά του φόρου κληρονομιάς και των γονικών παροχών με υψηλότερο αφορολόγητο.
- 338 Σχόλια9) Ποιους από τους ισχύοντες φόρους στα ακίνητα θεωρείτε άδικους ή αναποτελεσματικούς; Γενικότερα ποιες αλλαγές θα προτείνατε στο σύστημα φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας;
- 170 Σχόλια10) Προτείνεται η αποτελεσματική φορολόγηση των ακινήτων που ανήκουν σε εξωχώριες (offshore) εταιρείες.
- 1.713 Σχόλια1) Προτείνεται μια ενιαία, προοδευτική, τιμαριθμοποιημένη φορολογική κλίμακα για όλα τα εισοδήματα.
- 1.993 Σχόλια2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
- 412 Σχόλια3) Προτείνεται η κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης των μερισμάτων από μετοχές και των διανεμόμενων σε φυσικά πρόσωπα κερδών των επιχειρήσεων και η ένταξή τους στην ενιαία φορολογική κλίμακα ατομικού εισοδήματος.
- 677 Σχόλια4) Προτείνεται η κατάργηση φοροαπαλλαγών ή αυτοτελούς φορολόγησης εισοδημάτων όταν δεν επιβάλλονται από λόγους κοινωνικής ευαισθησίας ή αντικειμενικά οικονομικά αίτια.
- 861 Σχόλια5) Προτείνεται ο λογιστικός προσδιορισμός βάσει λογιστικών καταστάσεων των εισοδημάτων όλων των κατηγοριών ελεύθερων επαγγελματιών και επιτηδευματιών και η κατάργηση του ειδικού τρόπου φορολόγησης που ισχύει για ορισμένες κατηγορίες επαγγελμάτων.
- 248 Σχόλια6) Προτείνεται η φορολόγηση της υπεραξίας από βραχυχρόνιες χρηματιστηριακές συναλλαγές με συμψηφισμό των ζημιών.
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
23 Δεκεμβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Ιανουαρίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
261 Σχόλια 13740 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
Προτείνω ένα απλό ψυχολογικό μέτρο που νομίζω θα αποδώσει.
1) οι συντελεστές ΦΠΑ, (όποιοι και όσοι είναι)να τυποποιηθούν με κάποια ονομασία: π.χ. ΦΠΑ 19% = Α, ΦΠΑ 9% = Β, ΦΠΑ 4,5% = Γ. Οι κωδικοί αυτοί θα είναι σε όλους (λογιστές και… κοινούς θνητούς) γνωστοί.
2) Εφεξής, σε όλα τα τιμολόγια, αποδείξεις, τιμοκαταλόγους, προσφορές, χονδρικής και λιανικής, παντού, οι τιμές που θα αναφέρονται να είναι τελικές ΜΕ ΦΠΑ και το μόνο που θα αναγράφεται αν είναι απολύτως απαραίτητο για φορολογικούς λόγους/λογιστήρια, να είναι στην άκρη με μικρό σημαδάκι, ο τύπος του ΦΠΑ.
Π.χ. Πλακίδια δαπέδου 1.547 €/τμ (Α)[και όχι 1.300€/τμ + ΦΠΑ]
Π.χ. Τοποθέτιση παρκέ 35,7 €/τμ (Α) [και όχι 30€/τμ +ΦΠΑ]
Π.χ. Μεσιτική αμοιβή 2,4% επί της τιμής πώλησης του ακινήτου (Α) [και όχι 2% + ΦΠΑ]
Π.χ. Ολοσέλιδη καταχώριση στο περιοδικό 2.142€ (Α) [και όχι 1.500€ + 20% αγγελιόσημο + ΦΠΑ)
Ο μέσος Έλληνας, (δηλαδή και εγώ) καταλαβαίνει ότι μου δίνεται η δυνατότητα να παρανομίσουμε και οι δυο.
Αν αλλάξουν οι φορολογικοί συντελεστές (πόσο συχνά αλλάζουν?) να αλλάξουν και οι τιμικατάλογοι κλπ.
Όχι. Υπάρχει κίνδυνος για ληστείες στις οικίες όσων έχουν εισοδήματα.
TΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΧΑΡΤΟΒΑΣΙΛΕΙΟ,ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΨΗΦΙΟ ΑΡ ΤΗΛ ,ΟΠΟΥ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΘΑ ΚΑΤΑΓΚΕΛΕΙ ΑΝΩΝΥΜΑ ΟΠΙΟΝ ΔΕΝ ΚΟΒΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ
ΣΧΕΔΟΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ.ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΠΑΝΤΟΣ ΕΙΔΟΥΣ.
ΓΙΑΤΙ Η ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΝΑ ΠΡΟΣΚΡΟΥΕΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ «ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ»?ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΕΝ «ΚΛΕΒΕΙ» ΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ?ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ-ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΥΓΕΙ- ΕΝΩ Ο ΠΟΝΗΡΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙ?ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΣΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ?
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΔΕΛΕΧΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ «ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ» ΑΠΟ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΑΚΕΡΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΥΣ ΦΟΡΟΕΛΕΚΤΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
Προτείνω την δημοσιοποίηση στο internet και σε ειδικό site του Υπουργείου
Οικονομικών των εταιρειών των εμπόρων και των επαγγελματιών που δήλωσαν εισοδήματα κάτω από το μέσο όρο του επαγγέλματος και του κλάδου.
SI συμφωνω απολυτως να μας λετε ποιος εχει λεφτα μην ψαχνουμε…..
ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΟΥΝ ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ KAI ΛΗΣΤΩΝ , ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ;
ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΕΦΥΓΑΝ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΑΝ; (ΜΕΙΜΑΡΑΚΗΣ ΥΠ. ΑΜΥΝΑΣ ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ)
ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΥΤΩΝ ΜΕ ΤΑ ΠΛΑΣΤΑ ΠΤΥΧΙΑ Η’ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΜΠΙΝΕΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΑΝ;
ΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ;
ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΥΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΝΑΠΗΡΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ;
ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΥΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ,Ν.Π.Δ.Δ. ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ Ν.Π.Ι.Δ. ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΙ ΟΤΙ Ο κυριος ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΧ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΑΜΕΙΒΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ;
ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΩΝ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΜΕΙΒΟΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΡΓΑΣΘΟΥΝ ΓΙΑ ΜΗΝΕΣ Η΄ ΚΑΙ ΕΤΗ;
ΠΟΣΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΗΤΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ ΟΤΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΛΑΜΒΑΝΑΝ 16 ΜΙΣΘΟΥΣ;
ΠΟΣΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ ΟΤΙ Ο 15ος ΚΑΙ Ο 16ος ΜΙΣΘΟΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΣ;
ΤΑ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ,ΚΑΙ ΤΑ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ αναλυτικα ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΜΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΝΑ ΚΑΦΕ ΜΕ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ π.χ. ΑΥΤΟΣ ΕΠΑΙΡΝΕ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ;
ΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ,ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑ ΠΗΓΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ;
Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝΤΕΣ ,ΠΑΡΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΝΟΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΙΚΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΕΦΟΡΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ , ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΑΛΙ ΝΟΜΟΙ . ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥΣ;) .
Δεν νομίζω ότι αυτό μας ενδιαφέρει. Τί μπορούμε να κάνουμε οι πολίτες με αυτούς τους καταλόγους. Να τους χρησιμοποιήσετε εσείς για να τους πιάσετε.
Εάν π.χ. δώ το όνομα του υδραυλικού μου στον κατάλογο τί θα κάνω? Πού ξέρω εγώ πόσα κάνει? Θα τον ρωτήσω? έχω δικαίωμα? και γιατί να μου απαντήσει?
Ανακοινώνεται σήμερα ότι στην Αγγλία για να περιορίσουν τη φοροδιαφυγή στους ελεύθερους επαγγελματίες / Γιατρούς στέλνουν ειδοποιητήριο με το οποίο του καλούν να δηλώσουν τα πραγματικά έσοδα τους για κάποιο χρονικό διάστημα και θα πληρώσουν μόνο 10% επί πλέον για αυτά που έχουν αποκρύψει. Αν δε δηλώσουν τίποτα τότε το κράτος επιφυλάσσεται να πάει αυτό στο κάθε ένα και για οποιαδήποτε διαφορά μεταξύ δηλωμένου και πραγματικού εισοδήματος θα εφαρμόζονται σκληρά διοικητικά αλλά και ποινικά που προβλέπονται για τους φοροφυγάδες. Αυτό γίνεται στην Αγγλία, Εμείς εδώ Μόνο λόγια ? Επί τέλους ας τολμήσουμε, δεν πάει άλλο.
Ευχαριστώ για τη προσοχή σας και αναμένω.
Συμφωνώ απόλυτα με τον κ. Κωστή Κατσαμάγκο (10/1/2010). Η δημοσιοποίηση των εισοδημάτων στο διαδίκτυο δεν θα καταφέρει τίποτα. Όλοι το ξέρουμε ότι φοροδιαφεύγουν. Αλλάζει τίποτα; Συνεχίζουμε να πηγαίνουμε στους ίδιους γιατρούς, δικηγόρους, συμβολαιογράφους κλπ. γιατί αλά τους έχουμε ανάγκη. Άλλωστε το ξέραμε είδη!!! Μας έκοψαν ποτέ αποδείξεις; Όχι. Πηγαίνουμε όμως.
Απλά θα πρέπει η Κυβέρνηση να τους ελέγχει διαφορετικά.
Θα μπορούσε ίσως να έχει μια φόρμα στο διαδίκτυο όπου θα μπορεί ο πολίτης να καταχωρεί το ποσό που πλήρωσε στον συγκεκριμένο επαγγελματία χωρίς να πάρει απόδειξη. Θα πρέπει όμως να έχει αποδεικτικά στοιχεία ότι πράγματι τον επισκέφτηκε, πχ. ιατρική γνωμάτευση, εντολή για φάρμακα, δικαστική απόφαση όπου αποδεδειγμένα ανάλαβε την υπόθεση μας, συμβόλαιο όπου αναγκαστικά φαίνεται το όνομα της συμβολαιογράφου, τοπογραφικά για τους τοπογράφους, αρχιτεκτονικές μελέτες κτλ.
Τα στοιχεία θα μπορούν να ελέγχονται και να γίνονται εντεταγμένοι έλεγχοι στα συγκεκριμένα άτομα. Ειδικά όταν υπάρχουν καταγγελίες από πολλά άτομα.
Για τα δε άτομα που καταχωρούν τα συγκεκριμένα στοιχεία, θα πρέπει να έχουν το κίνητρο να το κάνει. Ίσως να εκπέσει το ποσό της συγκεκριμένης απόδειξης από το φορολογητέο εισόδημα του;
Η διαδικασία διαβούλευσης έχει το θετικό στοιχείο της λαικής συμμετοχής, όπως πάλαι ποτέ, πέραν του ότι κάποιες ιδέες βάσης μπορεί να είναι υλοποιήσημες, καθώς ο Έλληνας που έχει γνώμη και άποψη επι παντός επιστητού αρέσκεται να τις καταθέτει και ενίοτε να τις υπερασπίζεται.
Η ηλεκτρονική λοιπόν διαχείριση κύριε υπουργέ, του ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ και των ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ είναι η ‘Ιθάκη σου/μας’ και κάνοντας ένα βήμα παραπέρα, προσθέτω πως και η αναδρομική της ακόμα ισχύς είναι ηθικά δίκαιη και κοινωνικά αποδεκτή.
Μιά τέτοια κατεύθυνση φυσικά δεν είναι λογικό να έχει ιδεολογικές αναστολές. Είναι αποδεκτή και εφηρμοσμένη απο Σοσιαλδημοκρατίες και μητροπολιτικές εστίες καπιταλισμού.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Γαβριήλ Παπαδόπουλος
Νομίζω ότι δε θα προσκρούει στις απαγορεύσεις της Αρχής η δημοσίευση των ονομάτων των ατόμων/επιχειρήσεων που αποδεδειγμένα φοροδιέφυγαν και των εισοδημάτων που δήλωσαν. Κατά τα άλλα αρκεί η ετήσια στατιστική καταγραφή των εισοδημάτων που δηλώνονται κατά κλάδο (ιατρών, δικηγόρων, καλλιτεχνών, μισθωτών κτλ) σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, ώστε να υπάρχει και παρακολούθηση της εξέλιξης των βημάτων που γίνονται για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και του που χρειάζεται δραστικότερη παρέμβαση
Επανέρχομαι στο θέμα για να τονίσω ότι δεν είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε όλοι τι εισόδημα έχει το οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο.
Αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορούμε να γνωρίζουμε, με μεγάλα γράμματα, τον παραβάτη της ημέρας, πόσα δήλωσε και πόσα η αρμόδια ΔΟΥ διαπίστωσε ότι έβγαλε ο κάθε φοροδιαφεύγων.
Δυστυχώς χρειαζόμαστε ξεμπρόστιασμα, αλλά ουσιαστικό, με ονοματεπώνυμο και ακριβή στοιχεία ως προς το αδίκημα.
Μάθαμε ότι βρέθηκαν 150 γιατροί με γελοίες δηλώσεις στο Κολωνάκι. Από τη στιγμή που ξέρουμε ότι δεν θα υπάρξει συνέχεια και ότι και να υπάρξει, κανενός το όνομα δε θίγεται, γιατί να μην το ξανακάνουν οι ίδιοι και όλοι οι άλλοι παρόμοιοι?
Αφού μπήκαμε στη διαδικασία της διαφάνειας, γιατί να μην το πάμε μέχρι τέλους?
Προτείνω, ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΕΙΡΕΣΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Ο καθένας να μπαίνει στο διαδίκτυο και να βλέπει δωρεάν τι εστί ο οποιοσδήποτε συναλλασόμενος μαζί του. Με άλλα λόγια, θα μπορούσε κανείς να βλέπει έστω ανώνυμα για κάθε ΑΦΜ αν υπάρχουν δικαστικές αποφάσεις σχετικές με φορολογικές παραβάσεις, πρόστιμα από ΔΟΥ με τις αντίστοιχες αιτιολογίες ή σφραγίσματα επιταγών κοκ. Ούτως ή άλλως, οι υπηρεσίες αυτές αγοράζονται ή παρέχονται από γνωστούς έχοντες πρόσβαση. Ενδυναμώστε τον Τειρεσία και με επέκταση σε ότι αφορά τη σχέση του πολίτη με το κράτος. Στο κάτω κάτω, αν κάποιος έχει απόφαση εις βάρος του από διαφορά με την Εφορία, χρωστά σε όλο το κοινωνικό σύνολο, οπότε γιατί να προστατεύεται από την αρχή προσωπικών δεδομένων? Μήπως πρέπει να υπάρξει και μια Αρχή προστασίας κοινωνικών δεδομένων?
Αυτό που πραγματικά θα πονέσει τον παράνομο, είναι η πιθανότητα απώλειας πελατείας μέσω της δημοσίευσης της όποιας ατασθαλίας του. Το κράτος θα πρέπει είτε να τους εξαφανίζει, είτε να δίνει στην αγορά την ευκαιρία να τους πετάει έξω μια ώρα αρχίτερα. Δυστυχώς για να φτιαχτεί μία υγιής σχέση με το κράτος, θα πρέπει να υπάρχουν και υγιείς συναλλαγές γενικότερα, γιατί είναι συγκοινωνούντα δοχεία και όσο δε γίνεται αντιληπτό για το χατήρι του κάθε «έντιμου εμπόρου, γιατρού, ελεύθερου επαγγελματία κτλ», θα ξαναλέμε τα ίδια και θα ψάχνουμε γιατί συνεχίζει και υπάρχει φοροδιαφυγή.
Η λογική είναι η ίδια με το παρατηρητήριο τιμών. Δημόσια δεδομένα να είναι άμεσα προσβάσιμα σε όλους.
Επειδή κυκλοφόρησε, και ίσως πράγματι να ισχύει, ότι πολλοί επιχειρηματίες έχουν διπλή ταμειακή μηχανή είτε με το ίδιο ΑΦΜ είτε με μαιμού ΑΦΜ να αναρτηθούν όλα τα ΑΦΜ των ελλήνων στο διαδύκτυο για να μπορεί ο καθένας μας να διασταυρώνει την ορθότητα των στοιχείων των αποδείξεών το,χωρίς αυτό να είναι υποχρεωτικό. Θέμα προσωπικών στοιχείων (Δαφέρμος) δεν υπάρχει γιατί ο ΑΦΜ είναι αριθμός αναγνωρίσιμος και συνδεδεμένος με στοιχεία ονομασίας και τίποτα άλλο. Εξ άλλου ο ΑΦΜ είναι το ονοματεπώνυμο που έχει ο καθένας μας στην Εφορία.
Καλό είναι να δηλώνονται από ένα όριο εισοδήματος και άνω , εφόσον εγκριθεί από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων , η οποία όμως καλό είναι να ασχοληθεί και με τα δεδομένα διάφορων ανήμπορων που χωρίς έλεγχο προβάλλονται από τα ΜΜΕ.
Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων μπορεί νά παη στό διάβολο, δέν τήν ψηφίσαμε ποτέ, νά τή χαρίσετε στό Χοντρό πού τήν καθιέρωσε.
Κύριοι
¨οπως μπορείται να ελέγξετε είμαι από τους ελάχιστους Έλληνες που πληρώνουν τόσο υψηλούς φόρους.
Το μόνιμο ερωτηματικό μου και πράπονο είναι ότι προσπαθεί η εκάστοτε πολιτικη ηγεσία των οικονομικών Υπουργείων να συλλέξουν φορολογητέα ύλη απο τους ήδη δηλούντες και μάλιστα όποιος δηλώνει υψηλά ποσά γίνεται και στόχος ενω δίπλα μας υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες που απλά δεν δηλώνουν τίποτε και διαβιούν μέσα στην πολυτέλεια.
Συνεπώς κατά την γνώμη μου το Πόθεν έσχες και ο τρόπος διαβίωσης πρέπει να γινει το αντικείμενο αναζήτησης μη δηλωμένων εισοδημάτων
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΥΠΑΡΞΗ ΕΙΔΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΜΕ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΝΤΑ.
Λόγω της κρισιμότητας της οικονομίας της χώρας ΟΛΑ τα εισοδήματα όλων των φορολογουμένων (είναι πιό δίκαιο) να δημοσιοποιούνται για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα π.χ. δέκα χρόνια.
Η δημοσιοποίηση να γίνει βοηθητικό στοιχείο για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής.
Δημοσιοποίηση στο διαδύκτιο δηπουμένων όχι κατά την άποψή μου, διότι δημιουργεί εντυπώσεις χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα.Στιγματισμός όμως αυτών που αποκρύπτουν μεγάλο εισόδημα ναι,με προβολή των στοιχείων τους από τα ΜΜΕ,χωρίς να απαιτείται έγκριση της αρχής προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Απόλυτα, μόνο έτσι θα είναι φανερό σε όλους τι ποσά δηλώνουν ορισμένα επαγγέλματα , όπως γιατροί , δικηγόροι, δημοσιογράφοι, τραγουδιστές, αθλητές κλπ και είναι ένα βήμα προς τη διαφάνεια.
Η δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο (ή και οπουδήποτε αλλού) των εισοδημάτων που δηλώνονται από ελεύθερα επαγγέλματα και επιχειρήσεις δεν πρόκειται να συμβάλει καθόλου στην πάταξη της φοροδιαφυγής. Είναι μία πρόταση που αν υλοποιηθεί, μόνο ως κίνηση εντυπωσιασμού θα μπορεί να χαρακτηριστεί.
Έστω ότι ο προσωπικός μου γιατρός διατηρεί μεγάλο ιατρείο σε κεντρικό σημείο ακριβού προαστίου με προσωπικό δύο ατόμων, ο χώρος αναμονής του οποίου είναι πάντα σχεδόν γεμάτος. Έστω ότι χρεώνει την επίσκεψη στο ιατρείο του 100 Ευρώ, αλλά απόδειξη παροχής υπηρεσιών εκδίδει μόνο ανά 2 ή 3 επισκέψεις. Έστω επίσης ότι διαμένει σε μονοκατοικία στα Βόρεια Προάστια, οδηγεί πολυτελές SUV Γερμανικής μάρκας sport αυτοκινήτων, διατηρεί εξοχικό σε κοσμοπολίτικο νησί των Κυκλάδων. Προσωπικά εκτιμώ ότι ο ενλόγω γιατρός έχει ετήσια εισοδήματα άνω των 150.000 Ευρώ, αλλά δηλώνει λιγότερα από τα μισά στην φορολογική του δήλωση. Με την δημοσιοποίηση των εισοδημάτων του στο διαδίκτυο θα αλλάξει κάτι; Θα ανακαλύψω κάτι που δεν φαντάζομαι; Ίσως μόνο ότι δηλώνει ακόμα λιγότερα απ’ ότι είχα φανταστεί.
Αυτό όμως τι επιπτώσεις θα έχει στον ενλόγω γιατρό; Θα απολέσει την πελατεία του; Θα σταματήσω να τον επισκέπτομαι εγώ ή άλλοι ασθενείς του επειδή δημοσιοποιήθηκε ότι δηλώνει εισόδημα 30.000 Ευρώ; Αυτό το φανταζόμουν έτσι κι αλλιώς, αφού γνωρίζω ότι δεν εκδίδει ούτε τις μισές αποδείξεις παροχής υπηρεσιών. Θα σταματήσω να εμπιστεύομαι τις ιατρικές γνώσεις του συγκεκριμένου γιατρού, επειδή φοροδιαφεύγει; Αν το Ε.Σ.Υ. -που το πληρώνω με τους φόρους μου- ήταν αξιόπιστο και παρείχε μια πραγματική εναλλακτική, τότε ναι, θα απέρριπτα τον φοροδιαφεύγοντα γιατρό μου. Αλλά μέχρι η δημόσια υγεία να μπορέσει να καλύπτει τις ανάγκες μας, θα εξακολουθούμε να επιβραβεύουμε τους ιδιώτες γιατρούς που δεν είναι συνεπείς και ειλικρινείς για τις φορολογικές τους υποχρεώσεις.
Ή μήπως μετά την δημοσιοποίηση θα ενεργοποιηθεί ο φοροελεγκτικός μηχανισμός, για να διερευνήσει την αναντιστοιχία εισοδήματος και περιουσιακών στοιχείων; Στα μέσα Δεκεμβρίου 2009, διενεργήθηκε «επιδρομή» των εφοριακών υπαλλήλων σε ιατρεία του Κολονακίου. Το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις στα ΜΜΕ και οι δημοσιογράφοι δήθεν έκπληκτοι και αγανακτισμένοι ανακοίνωναν τα αποτελέσματα της «επιδρομής» αυτής. Το ουσιαστικό αποτέλεσμα ποιο ήταν; Άλλαξε κάτι; Επιβλήθηκαν κυρώσεις ή πρόστιμα; Σταμάτησαν οι πολίτες να επισκέπτονται τους μεγαλογιατρούς του Κολονακίου; Αναγκάστηκαν οι συγκεκριμένοι γιατροί να εκδίδουν αποδείξεις παροχής υπηρεσιών; Με την δημοσιότητα που έλαβε το θέμα, πατάχθηκε η φοροδιαφυγή;;;
Μάλλον όχι…..
Τα παραπάνω ισχύουν σχεδόν αυτούσια και για άλλες κατηγορίες ελεύθερων επαγγελματιών.
Σχετικά με τις επιχειρήσεις, οι κύριοι του Υπουργείου Οικονομικών θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι οι εταιρείες υπόκεινται σε κανόνες δημοσιότητας και υποχρεώνονται να δημοσιοποιούν τις Οικονομικές τους Καταστάσεις.
Η δημοσίευση στο διαδίκτυο είναι μόνο για να τηρούνται οι τύποι και τα προσχήματα. Για τα μάτια του κόσμου, που λέει κι ο λαός.
ΣΩΣΤΟ. ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ (ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ, ΤΕΛΩΝΙΑΚΟΙ, ΝΟΜΑΡΧΕΣ, ΔΗΜΑΡΧΟΙ, ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ, ΓΕΝΙΚΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ).
ναι
Κύριοι της Κυβέρνησης ΟΛΩΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Προεκλογικά ο Κος Πρωθυπουργός και πολύ σωστά είχε ρωτήσει τον ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟ ΗΛΙΘΙΟ που έγινε ποτέ πρωθυπουργός.
ΠΟΥ Π Η Γ Α Ν ΤΑ Χ Ρ Η Μ Α Τ Α ;
Πρίν λοιπόν ασχοληθείτε με το φορολογικό νομοσχέδιο,θα πρέπει να μας πείτε που πήγαν τα Χ Ρ Η Μ Α Τ Α!!!!!!!!!. Διαφορετικά όσον με αφορά τα έχετε μοιράσει και μιμείσθε την γαλή.Διότι μηλήσατε για αξιοκρατία και νομημότητα,επίσεις αντι για λόγους εντυπώσεων οσον αφορά τους ΓΙΑΤΡΟΥΣ (λαμόγια;)του ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ, να μας λέτε πόσα δήλωσαν.
Να μας πήτε οτι τους βάλατε και ΠΛΗΡΩΣΑΝ όσα δεν είχαν πληρώσει όλα αυτά τα ΧΡΟΝΙΑ σύν τα ΠΡΟΣΤΗΜΑ!!!!!!!και ολα τα άλλα ΛΑΜΟΓΙΑ που τόσα χρόνια δεν πληρώνουν ποτέ. Τότε θα σας Π Η Σ Τ Ε Ψ Ω..
Διαφορετικά ο ένας καλύπτει τον άλλο.
Πριν αρκετό καιρό έκανα αποδοχή κληρονομίας σε μια συμβολαιογράφο και για συμβόλαια αντικειμενικής αξίας 18000 euro μας χρέωσε
1450 euro.
Πήγα στο σύλλογο συμβολαιογράφων Τ Ι Π Ο Τ Α (κορακας κοράκου…)
Πήγα στον έφορο Τ Ι Π Ο Τ Α
Πήγα ακόμη και στον συνήγορο του πολίτη και πάλη Τ Ι Π Ο Τ Α!!!!!
Ούτε απόδειξη μας έδωσε ούτε γράφει στην τελευταία σελίδα το ποσό που μας πήρε ως ώφειλε .
Εγώ καθότι μισθωτός όπως γνωρίζετε πληρώνω και το Ι Κ Α και τον
Φ Ο Ρ Ο πριν πάρω τα χρήματα στα χέρια μου.
Περιμένω Α Ξ Ι Ο Κ Ρ Α Τ Ι Α και Δ Ι Κ Α Ι Ο Σ Υ Ν Η για Ο Λ Ο Υ Σ.
Ευχαριστώ
Α. Παπακυριάκος
ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ.
Ναι να δημοσιεύονται.
αρχη προστασιας για πιο πραμα δηλαδη αν ενας επαγγελματικος κλαδος
δηλωσε «τοσα» εισοδηματα, πως μπορει να κριθει αυτο παρανομο?
αυτα τα μεγεθη ανα κλαδο να δημοσιευονται δεν βοηθαει τους ψευτες να γινει! ολοι πρεπει να γνωριζουμε αν ο κλαδος πλαστικων χειρουργων ευημερη ή οχι, ετσι δεν ειναι…?
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΤΟΥ ΚΒΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ 1/3 ΑΝ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΙ Ο ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ. Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ 20πλασιάζεται.ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΧΑΡΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΩΝ ΧΡΕΩΝ .ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΤΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΜΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΡΙΣΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΕΗ. ΕΤΣΙ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ Ο ΣΥΝΕΠΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΩΣ ΤΟ ΚΟΡΟΙΟΔΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΦΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥ.ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΙΟΣ ΘΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΕΝΟΣ ΧΡΕΟΥΣ , ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΙΣ , ΕΓΩ ΛΕΩ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΥΛΟΓΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ.ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΑΚΙΝΗΤΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ, ΘΑ ΠΡΟΣΤΡΕΞΕΙ ΝΑ ΑΠΟΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ.
ΑΣ ΒΡΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Η ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΜΕ ΤΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΚΑΙ ΑΣ ΤΟ ΑΝΤΙΓΡΑΨΟΥΜΕ. ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΠΟΙΝΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΚΑΙ ΑΣ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΛΥΝΕΤΑΙ ΜΕ ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΙΜΕΣ ΠΟΙΝΕΣ.
Συμφωνώ με τη δημοσιοποίηση, που να περιλαμβάνει και δημοσιοποίηση του αριθμού των εκδοθέντων φορολογικών στοιχείων αμοιβών ή εσόδων. Είναι χρήσιμο το Κοινό, οι πελάτες των ελευθέρων επαγγελματιών,γνώστες αυτοί, να μπορούν ν’ αγανακτήσουν, ν’ αντιδράσουν, συγκρίνοντας (και καταγγέλοντας) την απόκλιση μεταξύ δηλουμένου μ.ο. και πράγματικά καταβαλλομένης αμοιβής, κατ ‘ αναλογία της δικής τους περίπτωσης( που το συσχετισμό τους τον έχουν κάνει ήδη, αλλά πώς θα τολμούσαν ν’ αντιδράσουν, πριν, αφου τον ίδο παροχέα ίσως τον ξαναχρειάζονταν…
Προς Ρενιερη Γιωργο
Επειδή νομίζω ότι αυτό που έχει νόημα είναι περισσότερο μια διαβούλευση που δεν χαρακτηρίζεται μόνο από αντιπαράθεση, το σχόλιο σου περί σουηδίας μου δίνει την δυνατότητα να κάνω λίγο πιο ξεκάθαρη την άποψη μου… τουλάχιστον έτσι πιστεύω..
Αυτό που μας διαφοροποιεί από τη Σουηδία είναι ότι εκεί οι πολίτες της γαλουχούνται εξαρχής σε μια αντίληψη περί κοινωνικής ευθύνης και κατ’ επέκταση φορολογικής συνέπειας, έτσι ώστε οι περιπτώσεις φοροδιαφυγής όντως να αποτελούν μια μειοψηφική παρέκκλιση από τη νόρμα. Όταν υπεύθυνα ως κράτος και ως κοινωνία έχεις συμβάλλει έτσι ώστε να διαμορφωθεί μια νόρμα, τότε είναι απόλυτα μεμπτό και ΩΡΙΜΟ να τιμωρείς με όποιο τρόπο εσύ πιστεύεις την παρέκκλιση, δηλαδη στην περίπτωση μας τη φοροδιαφυγή (άσχετα αν εγώ πάλι δεν θα συμφωνούσα με τη δημοσιοποίηση). Στην Ελλάδα η νόρμα είναι η φοροδιαφυγή δυστυχώς και αυτό έχει βαθιές ριζες που δεν θα εξασθενήσουν με πρακτικές τιμωρίας. Και θα συμφωνήσω και με προηγούμενο συνομιλητή που έλεγε ότι οι νόμοι υπάρχουν στην ελλάδα. Δεν πάσχουμε από έλλειψη νόμων αλλά από αντίληψη περί νομιμότητας.
Όταν όμως υστερείς τραγικά σε επίπεδο παιδείας και αντίληψης θεωρώ ότι είναι υποκριτικό να υιοθετείς μόνο μέτρα τιμωρητικά, πολλές φορές ίσως για να εντυπωσιάσεις, χωρίς να ενδιαφερθείς πρωτίστως να διαμορφώσεις αυτό που όλοι αποκαλούμε φορολογική συνείδηση που κατά βάσην έχει να κάνει στο κατά πόσο αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας ως μέρος ενός συνόλου με αντίστοιχες υποχρεώσεις.
Θεωρώ λάθος εντέλει να υιοθετούμε αποσπασματικά μέτρα που εφαρμόζονται σε άλλες κοινωνίες, με άλλη αντίληψη περί κοινωνικού γίγνεσθαι, στη δικιά μας κοινωνία, η οποία, πιθανώς και λόγω της συντομης δημοκρατικής ιστορίας της, νοσεί σε βασικούς τομείς. Είναι σα να βλέπεις το δέντρο και όχι το δάσος.
ϊσως τώρα να είναι περισσότερο ξεκάθαρη και καταβοητή η θέση μου…
Προς
από ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ – — 7 Ιανουαρίου 2010 @ 13:50
Καλα μας δουλευεις ?Δηλαδη οι πολιτες των Σκανδιναβικων χωρων τι ειναι?
Ανωριμοι και αυτοι ?
Προς την ηγεσια του υπουργειου :
Oσοι ειναι εναντιον εχουν λερωμενη τη φωλια κοινως
Δυστυχώς στην Ελλάδα η ανωριμότητα αποτελεί την κινητήριο δύναμη στη διαμόρφωση πολιτικών αποφάσεων και αντιλήψεων. Αντί να προσπαθήσουμε όλοι μας και οι διοικούντες προπάντως να διαμορφώσουμε μέσα από ένα συστημα παιδείας γενιές πολιτών οι οποίες δεν θα θεωρούν «μαγκιά», προσόν κ.τ.λ να φοροδιαφεύγεις, σκεφτόμαστε να προτείνουμε την ανάρτηση των εισοδημάτων στο διαδίκτυο. Ζήτω η νέα κλειδαρότρυπα στη ζωή μας… Φαντάζομαι τα μεσημέρια μου να περιηγούμαι σε δικτυακούς τόπους να κοιτάω τι βγάζει ο ένας και ο άλλος και να αναθεματίζω ή να υπερθεματίζω κατά το δοκούν. Άλλωστε ως κοινωνία τα τελευταία χρόνια η αντίληψη μας περί της κοινής ζωής διαμορφώνεται μέσα από τα διάφορα τύπου Big Brother προιόντα, άρα τι θα πείραζε ακόμα μία δημόσια έκθεση προσωπικών στοιχείων στο διαδίκτυο; Και όλα αυτά να προτείνονται διαποτισμένα από μία αίσθηση ότι αυτό είναι το δίκαιο, το σωστό, το ηθικό κ.τ.λ. Άλλωστε προσφάτως στην δημόσια ζωή διατυπώθηκε η άποψη ότι το νόμιμο είναι και ηθικό, και όσο και αν το χλεύαζαν κάποιοι τότε, φαίνεται τώρα να το υιοθετούν και να προτείνουν τέτοιου είδους μέτρα… Ένα τέτοιο μέτρο προέρχεται και προωθείται από τα σπλάχνα μιας άρρωστης κοινωνίας βυθισμένης στην υποκρισία και την ανευθυνότητα των μελλών της όσον αφορά τη σχέση τους προς τον άλλον και γι αυτό δεν πρόκειται να συνεισφέρει σε καμμία εξυγίανση. Αντιθέτως μέσα από μια λογική τιμωρίας, δημοσίας έκθεσης και διαπόμπευσης πιστεύουμε ότι θα συνετίσουμε κάποιον. Μοιάζει ότι δεν έχουμε ποια τη δύναμη να διαμορφώσουμε πολίτες υγειώς σκεπτόμενους αλλά διαμέσου μιας ακρωτηριαστικής τακτικής θα παράγουμε υγεία. Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε…..
Δεν νομίζω ότι δεν έχουμε νόμους για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής.
Το πρόβλημα κύριοι κατά την άποψή μου είναι η εμπεδωμένη νοοτροπία η οποία εκτρέφεται από τις πελατειακές σχέσεις, ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΑ ΠΕΡΝΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ π΄χ της εφορίας ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΕΡΝΩ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕ ΠΙΑΣΟΥΝ ΘΑ ΤΗ ΓΛΙΤΩΣΩ.
Οι πελατειακεσ σχέσεις δημιουργούνται με την επαφή πολίτη με κρατικό μηχανισμό.
Λυση: Η καταργηση του αφορολογήτου και η αξιοποίηση των αποδείξεων από το πρώτο ευρώ.
Στη συνέχεια υποβολή δηλώσεων μόνο ηλεκτρονικά με υποβοήθηση των υπερηλίκων από τα ΚΕΠ, και τιμωρία ΑΜΕΣΗ, ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ σε όποιον συληφθεί να φοροδιαφεύγει μεσω της ηλεκτρονικής διασταύρωσης των στοιχείων. (π.χ άμεσο κλείσιμο της επιχείρησης για 6 μήνες και ένατξξη των υπαλλήλων τησ στο ταμείο ανεργίας, πληρωμή προστίμου ίσου με το 10πλάσιο του ΦΠΑ που δεν αποδόθηκε και του φόρου που δεν αθ αποδίδετο στο τέλος του έτους)Η ποινή θα πρέπει να επιβάλλεται άμεσα και όχι να περιμένουμε να εκδικασθεί να μελετηθεί να προσφύγει, να διαμαρτυρηθεί, κ.λ.π, κ.λ.π όπως γίνεται συνήθως και τέλος να ξεχαστεί σε κάποιο συρτάρι μέχρι να παραγραφεί
Αναφανδόν όχι κι είμαι σίγουρη ότι η Υπηρεσία Προσωπικών Δεδομένων δεν υπάρχει περίπτωση να προκαλέσει τέτοια υποδομή για πάσης φύσεως κοινωνικούς εκβιασμούς.
Να ενισχυθούν οι δημόσιοι μηχανισμοί διαστάυρωσης στοιχείων κι αυτό είναι αρκετό για να περιοριστεί το μαύρο χρήμα.
Εκείνο που θα πρέπει να είναι γνωστό στο διαδίκτυο για τούς πολίτες είναι οι δαπάνες των Δημόσιων Υπηρεσιών κι από κεί οι χρυσοί μισθοί των καθιερωμένων παρατρεχαμένων. Ενα σύστημα δημόσιας διαφάνειας όπως τό είχε προτείνει στην περασμένη Κυβέρνηση ο κ. Βγενόπουλος θα αρκούσε όχι μόνο επικοινωνιακά (=δημοκρατικά) αλλά και εισπρακτικά! Ο μεγάλος φοροφυγάς ήταν και παραμένει στις κρατικές Υπηρεσίες. Οι μίζες είναι που δημιουργησαν τίς μαύρες τρύπες στην ελληνική οικονομία και όχι ή/και δευτευρευόντως τα διαφυγόντα κέρδη των Ελεύθερων Επαγγελματιών και τών Επιχειρήσεων. Ειναι βλακεία κι όχι μόνο αφέλεια , να ισχυρίζεται κοτζάμ Οικονομικό Επιτελείο ότι έβαλαν στην »Εντατική» την Ελλ. Οικονομία οι Υδραυλικοί κι οι Ηλεκτρολόγοι κι όχι όσοι κακοδιαχειρίστηκαν το Δημόσιο Χρήμα.(= Αν θέλει να περιορίσει τα διαφυγόντα κέρδη τους ας βελτιώσει το κράτος την Τεχνική Παιδεία, ας δώσει κίνητρα για περισσότερους και καλλίτερους Υδραυλικούς και Ηλεκτρολόγους κι έτσι η αύξηση προσφοράς θα προκαλέσει μείωση κερδών στούς συγκεκριμένους Ε.Ε, αλλά και μείωση ανεργίας στον συνολικό πληθυσμό.) Δεν πάσχει η φορολογική μας Νομοθεσία μα η εφαρμογή της όπως πάσχει εξ ίσου η Παραγωγική ικανότητα της Οικονομίας μας.
Μού αρκεί να πληροφορούμε στο διαδίκτυο ως πολίτης τί πρόστιμα πληρώνει ο κάθε επιχειρηματίας επειδή ρυπαίνει το περιβάλλον κι όχι τί κέρδη δηλώνει.Μου αρκεί να πληρώνει εγκαίρως και όπως ορίζουν οι συμβάσεις τους εργαζόμενούς του και να μήν λαδώνει κυβερνητικούς παράγοντες για τό αντίθετο. Αν συμβαίνει αυτό θα τό δώ στο διαδίκτυο στά ελλέιματα των λογαριασμών τών Δημόσιων Υπηρεσιών. ΕΚΕΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ!
Δέν βλέπω το λόγο για να γίνει τέτοιο πράγμα…
να δώσουμε τροφή στο λαό γαι το θεαθήναι..
άς κάνουν οι υπηρεσίες και οι ελεγκτικοί μηχανισμοί σωστά την δουλειά τους ή ελέξτε πρώτα τα του οίκου σας…
και να είστε σίγουροι ότι δέν θα υπάρχει λόγος για μια τέτοια ενέργεια,
διότι όλοι θα δηλώνουν αυτά που πραγματικά βγάζουν.
Καλό θα ήταν δια κάθε επαγγελματικό κλάδο να προσδιορίζεται απο ένα ποσοστό (π.χ 10%)όλων των φορολογηκών δηλώσεων του κλάδου, οι δηλώσεις με το υψιλότερο δηλωθέν εισόδημα κατά Νομό και να βγαίνει ένα όριο εισοδήματος. Όσοι επαγγελματίες δηλώνουν εισόδημα κάτω από αυτό το όριο θα πρέπει να γνωρίζουν οτι θα παρακολουθούνται και θα ελέγχονται απο τις εφορίες και οτι αν διαπιστωθεί οποιαδήποτε φορολογική παράβαση, και το πρόστημο να είναι υπέρογκο και να γίνεται δημοσίευση του ονόματος σε όλα τα μέσα ενημέρωσεις.
Γενικός κανόνας να είναι υποχρωτική η δημοσιοποίηση στο διαδικτυο των εισοδημάτων όσων φοροδιαφεύγουν τουλάχιστον για μια πενταετία.
ΜΟΝΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ στα ΚΕΠ και ΑΔΑΠΑΝΩΣ για τον πολίτη. Στην Ελλάδα υπάρχουν ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΕΞΟΙΚΕΙΩΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, όπως οι χαμηλού εκπαιδευτικού επιπέδου και οι άνθρωποι μέσης ηλικίας και άνω. Η υποβολή δηλώσεως ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με ηλεκτρονικό τρόπο θα προκαλούσε τη μετατροπή των μισών Ελλήνων σε λογιστές, που θα εξυπηρετούν τους άλλους μισούς. Άρα, οικονομική επιβάρυνση, ταλαιπωρία κλπ.
Όπως βλέπω, οι περισσότεροι που απαντούν εδώ είναι θετικοί, αλλά αυτοί είναι μια μικρή μειοψηφία που κατά τεκμήριο μπορούν να χειριστούν υπολογιστή. Οι υπόλοιποι δε φαίνεται να συμφωνούν. Διαφορετικό είναι το πράγμα στη Βόρεια Ευρώπη, ΗΠΑ κλπ.
ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΗΠΑ (!) υπάρχει η δυνατότητα υποβολής φορολογικής δήλωσης εγγράφως!
Το μέτρο πολύ σωστό για μετά από 10 χρόνια.
Παρ. 21:
Δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικά και θα προκληθούν λάθη και επιβάρυνση για διόρθωσή τους από τις Δ.Ο.Υ.
Δεν έχει καμία πρακτική αξία η δημοσίευση. Εφόσον το φορολογικό σύστημα είναι λειτουργικό και έχει τις πληροφορίες τις οποίες χρειάζεται το προσωπικά οικονομικά στοιχεία του καθενός θα γίνουν αντικείμενο φθόνου, διάμάχης και πιθανών εγκληματικών πράξεων.
ΟΧΙ σε καμία απολύτως περίπτωση να μην δημοσιεύονται τα εισοδήματα. Δηλαδή αν γίνει αυτό θα μπορεί όποιος θέλει να πληκτρολογεί το ονοματεπώνυμο και να βγάζει τα ετήσια εισοδήματα ? Τότε να δείτε απαγωγές ληστίες απειλές και χαμός που έχει να γίνει,ούτε που να το συζητάτε. Και εκτός από αυτό άμα γίνει στους ελεύθερους επαγγελματίες τότε μετά θα ανοίξει ο δρόμος και για όλους τους πολίτες,θα μπορεί ο γείτονας να βλέπει το εισόδημά μου κτλπ.
Μόνο τα εισοδήματα των βουλευτών και όλων των πολιτικών προσώπων να δημοσιεύονται. Έτσι και αλλιώς αυτά τα πρόσωπα έχουνε και προστασία απο αστυνομία.
Ναι
Ναι στην χωρίς καμμία εξαίρεση ανάρτηση-δημοσιοποίηση όλων των ονομάτων
στο διαδίκτυο,για την όχι κατά ανάγκη δημόσια διαπόμπευση των,αλλά για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σε σχέση με την δημόσια οικονομική κατάσταση,την δημόσια εικόνα και συμπεριφορά.Εξάλλου αυτό προβλέπεται.
Έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον να δεί ο πολίτης πως «διάγουν οι επώνυμοι»
πως κατασκευάζουν τις βίλλες οι περιούσιοι,πως εν τέλει σ αυτή τη χώ-
ρα η ατιμωρησία για χρόνια τώρα καλά κρατεί.
Ναι επίσης και στα ονόματα των δημοσίων λειτουργών με αμοιβές πάνω από 60.000.00 Ευρώ ετησίως,όπως επίσης και στην δημοσιοποίηση σε ξεχωριστή
σελίδα-κατάλογο των εισοδημάτων όλων των πολιτικών που εδήλωναν ως ασκ-
ούντες ελευθέριο επάγγελμα,πρίν εκλεγούν βουλευτές.Θα έχει ενδιαφέρον,
να δεί ο πολίτης το εισόδημα και την αντίστοιχη ειλικρείνια των κατηχη-
τών του.
Απαντώ στον Σωκράτη
Το άρθρο δεν λέει να δημοσιεύονται τα περιουσιακά στοιχεία αλλά μόνον τα ειδοδήματα που δηλώνονται στο Ε1. Μην κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε.
Άλλωστε οι κάθε λογής απατεώνες, εκβιαστές και απαγωγείς δεν περιμένουν απο τη φορολογική δήλωση να πληροφορηθούν αυτό που τους ενδιαφέρει γιατί κάνουν μια βόλτα στα βόρεια προάστεια και αποκτούν τα στοιχεία που θέλουν αμέσως. Γιατί αυτοί που ΕΧΟΥΝ απέκτησαν αυτά που έχουν με την φοροδιαφυγή και γι αυτό κόπτονται να μην δημοσιεύνοται οι δηλώσεις τους.
Δυστυχώς, όλες οι εισοδηματικές τάξεις στην Ελλάδα κλεβουν.
Κλέβουν οι εισοδηματίες που δεν δηλώνουν τα πλήρη εισοδήματα που εισπράττουν από τα ενοίκια.
Κλέβουν οι συνταξιούχοι που κάνουν δεύτερη δουλειά και δεν την δηλώνουν πουθενά.
Κλέβουν οι μισθωτοί που είτε κάνουν δεύτερη δουλειά και δεν την δηλώνουν, είτε παίρνουν παραπάνω χρήματα κάτω από το τραπέζι που δεν φαίνονται πουθενά.
Κλέβουν οι αγρότες που δεν δηλώνουν σχεδόν κανένα εισόδημά τους, παρά μόνο τα τεκμαρτά και τις μικρές επιδοτήσεις.
Κλέβουν οι ελεύθεροι επαγγελματίες, οι οποίοι δεν κόβουν αποδείξεις πώλησης ή παροχής υπηρεσιών.
Σε όλες τις παραπάνω τάξεις, υπάρχουν και οι νόμιμοι φορολογούμενοι, οι οποίοι, δυστυχώς, είναι οι λιγότεροι.
Ένα σπίτι, ένα αυτοκίνητο και μια οικογένεια τεσσάρων ατόμων (πατέρας, μητέρα και δύο παιδιά), έχουν περίπου τα ίδια έξοδα (σε όποια κατηγορία και αν ανήκουν), τα οποία ας υποθέσουμε ότι είναι περίπου 15.000,00 €.
Ένας ελεύθερος επαγγελματίας με εισόδημα 15.000,00 €, θεωρείται κλέφτης και τον βγάζετε στην τηλεόραση.
Ένας αγρότης με μέσο εισόδημα περίπου 3.000,00 € (όπως φαίνεται από τον μέσο όρο των δηλώσεων), είναι απολύτως νόμιμος.
Ένας μισθωτός / συνταξιούχος με 12.000,00 € (όπως φαίνεται από τον μέσο όρο των δηλώσεων), είναι απολύτως νόμιμος.
Ένας εισοδηματίας με μέσο ετήσιο εισόδημα περίπου 15.000,00 € (όπως φαίνεται από τον μέσο όρο των φορολογικών δηλώσεων), είναι νόμιμος.
Δεν είναι παράξενο το γεγονός, ότι ίδια φορολογικά στοιχεία για φορολογούμενους διαφορετικών εισοδηματικών τάξεων, αντιμετωπίζονται τελείως διαφορετικά; Αντιμετωπίζονται με το κριτήριο και την βεβαιότητα, ότι όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες είναι κλέφτες, ενώ όλοι όσοι δεν είναι ελεύθεροι επαγγελματίες δεν είναι κλέφτες.
Δυστυχώς ή ευτυχώς, αν στο ελληνικό κράτος οι μοναδικοί κλέφτες ήταν οι ελεύθεροι επαγγελματίες, θα είχαμε σωθεί. Δεν είναι δυνατόν 50.000.000.000,00 € που λείπουν από την φοροδιαφυγή, να τα κλέβουν οι 1.000.000 ελεύθεροι εποαγγελματίες (δηλαδή κατά μέσο όρο ο κάθε ελεύθερος επαγγελματίας κλέβει από το ελληνικό δημόσιο 50.000,00 €, άρα αν βρεθεί ένας νόμιμος, πρέπει κάποιος άλλος να κλέβει 100.000,00 € σε ετήσια βάση).
Κατανοώ, ότι σε κανέναν υπεύθυνο του ελληνικού κράτους δεν του κάνει εντύπωση πως κάποιος μισθωτός με 15.000,00 € ετήσιο εισόδημα, συντηρεί ένα σπίτι, δύο αυτοκίνητα και δύο παιδιά σε σχολές του εσωτερικού, στην καλύτερη περίπτωση. Αν ήταν ελεύθερος επαγγελματίας θα ήταν κέφτης.
Σε κανέναν δεν κάνει εντύπωση πως ένας αγρότης με 5.000,00 € ετήσιο εισόδημα, συντηρεί σπίτι, αυτοκίνητο και οικογένεια. Αν ήταν ελεύθερος επαγγελματίας, θα ήταν κλέφτης.
Οπότε το μέτρο της δημοσιοποίησης των ατόμων που κλέβουν το ελληνικό κράτος, είναι σωστή, αν αυτή επεκταθεί στο σύνολο των φορολογουμένων τάξεων της χώρας. Και για να επεκταθεί, θα πρέπει να αποδεχθείτε ότι όλες οι φορολογούμενες τάξεις της χώρας έχουν και νόμιμους και κλέφτες και όχι να στηρίζεστε στο δεδομένο ότι όλοι όσοι δηλώνουν εισόδημα από ελευθέρια επαγγέλματα είναι κλέφτες, σε αντίθεση με όσους δηλώνουν οτιδήποτε άλλο εισόδημα εκτός από ελευθέρια επαγγέλματα και κατά συνέπεια δεν είναι κλέφτες.
Ευχαριστώ.
ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΕΛ.ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ.
ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛ.ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙΣ 50.000 (κατα την ΓΓΠΣ δεν είναι και πολλοί).
KYRIE YPOURGE
SE EYROPAIKES HORES TETOIA METRA DEN EHOUN HORO!!!
I MONI LYSI EINAI:
1) GRIGORI KAI NOMOTAGI DIKAIODOSIA
2) TIMORISIA SE EYROPAIKA EPIPEDA
3) TA IPOLIPA TA KANOUN TA MME
= TIN KYRIA DOULEIA LYPON EHOUN NA KANOUN O KYRIOS KASTANIDIS KAI
OLO(!) TO DIKASTIKO SOMA PARAKALO.
me evgeneia apo tin germania
e. s.
Βεβαίως και να δημοσιεύονται και όχι μόνο των ελ. επαγγελματιών που αναφέρεται αλλά και των Δημοσίων Υπαλλήλων και Πολιτικών προσώπων.
Εμμέσως αποτελεί τρόπο να ελέγχεται απο την κάθε τοπική κοινωνία ο καθένας απο εμάς, όχι μόνο για την φοροδιαφυγή αλλά και για τα δώρα, φακελλάκια.
Γιατί δεν αποφασίζεται να εφαρμόσετε το πόθεν έσχες για όλους?
Αλλά τι λέω, ο Ανδρέας Παπανδρέου και δεν τόλμησε, θα τολμήσετε εσείς?
Σας μεταφέρω την εμπειρία μου και τις γνώσεις μου απο το χώρο της εμπορίας καυσίμων και γενικότερα τα πρατήρια λιπαντήρια και πλυντήρια
όπου ο κύκλος εργασιών ειναι τεράστιος και η φοροδιαφυγή και εισφοροδιαφυγή ανθούν και μεγαλουργεούν.
Σε μεγάλη εταιρεία που εργάσθηκα όμως χρόνια τούτο δεν μπορούσε να συμβεί αφού το λογισμικό και η μηχανοργάνωση της απέτρεπαν πλήρως
την όποια παρανομία.
Τα πρατήρια της λειτουργούν με υπαλλήλους σχεδόν αυτόνομα και κανένας δεν μπορεί να παρανομήσει .ΑΦΟΥ..
Α οι αντλίες ειναι συνδεδεμένες με υπολογιστή και απο κει και μόνον ανοίγουν και κλείνουν.
Β. για καθε εκροή κυσίμου ακόμη και για λιτρομέτρηση εκδίδεται υποχρεωτικαά παραστατικό[ απόδειξη η τιμολόγιο η δελτίο επιστροφής αν το καύσιμο ξαναρίχνεται στις δεξαμενές]ανεξάρτητα απο τη θέληση του ταμία.εαν τούτο δεν γίνει οι αντλίες κλείνουν αυτόματα.
Γ.τα μετρητά της αίθουσας ,της πλατείας και τω άλλων υπηρεσιών στο τέλος τη κάθε βάρδιας συμφωνούν απόλυτα χωρίς ούτε ενα λεπτό απόκληση
με το ηλεκτρονικό ταμειακό κλείσιμο
Δ Τα βιβλια εισερχομένων και καυσίμων ενημερωνόνται την ιδια στιγμή
και ο ελεγχός τους ειναι απλούστατος.
ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΜΙΚΡΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΡΓΑΣΘΗΚΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΤΗΡΕΙΤΕ ΚΑΙ Η ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΑ
Η ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΚΑΙ ΕΙΣΦΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΘΗΘΕΙΑ
μετά τιμής
Στη διάθεσης για περαιτέρω
ΚΩΣΤΑΣ
Δυστυχως μηχανευονται πολλα τερτιπια για να κλεβουν τον πελατη τους και κατοπιν το κρατος.Εγω ετσι νοιωθω,με κλεβουν διπλα,αμεσα με το να βαζουν στην τσεπη τον φορο που τους πληρωνω,εμμεσα γιατι δεν αποδιδουν τον φορο στο κρατος.Ομως οπως εγραψα κανουν πολλα κολπα.Ξερω ταβερνα στην περιοχη της Λ.Αλεξανδρας που δεν βαζει στην ταμειακη αποδειξη,ενα πιατο φαγητο η ενα μπουκαλι κρασι.Οταν ζητησεις να πληρωσεις φερνουν ενα αθεωρητο εντυπο οπου εκει ειναι χρεωμενα ολα.Ο πελατης φυσικα πληρωνει την αξια προχειρου εντυου.Υπαρχουν πολλα τετοια περιστατικα.Επισης ειναι πολυ δυσκολος ο ελεγχος στους διαφορους τεχνιτες.Νομιζω πως μπορουν να ελεγχθουν αν υποχρεωθουν οι μαντρες υλικων,τα χρωματοπωλεια και τα καταστηματα ηλεκτρολογικων και υδραυλικων ειδων να τους πωλουν υλικα, αυστηρα μονον με τιμολογιο.