Ποιες κατηγορίες περιουσιακών στοιχείων πέραν όσων δηλώνονται με την ισχύουσα σήμερα δήλωση (Ε1) πρέπει να περιληφθούν; Ποια προβλήματα μπορεί να δημιουργηθούν;
Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα15) Προτείνεται η πληρέστερη καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων του φορολογούμενου στη φορολογική δήλωση έτσι ώστε να υπάρχει μια συνολική εικόνα της οικονομικής του κατάστασης.
15) Προτείνεται η πληρέστερη καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων του φορολογούμενου στη φορολογική δήλωση έτσι ώστε να υπάρχει μια συνολική εικόνα της οικονομικής του κατάστασης.
- 251 Σχόλια26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχους
- 2.545 ΣχόλιαΓενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
- 146 Σχόλια27) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν επίσης έμφαση σε αποκεντρωμένα φορολογικά έσοδα υπέρ της τοπικής αυτοδιοίκησης
- 200 Σχόλια21) Προτείνεται η υποβολή φορολογικών δηλώσεων αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Για όσους χρειάζεται η ηλεκτρονική δήλωση θα μπορεί να υποβάλλεται μέσω των ΚΕΠ ή μέσω λογιστικών / φοροτεχνικών γραφείων.
- 133 Σχόλια22) Για όσους φορολογούμενους έχουν εισοδήματα αποκλειστικά από μισθωτές υπηρεσίες προτείνεται η αποστολή από το Υπουργείο Οικονομικών προσυμπληρωμένης δήλωσης και η απαλλαγή της υποχρέωσης του φορολογούμενου να υποβάλλει δήλωση εφόσον συμφωνεί με τα στοιχεία της προσυμπληρωμένης δήλωσης.
- 112 Σχόλια23) Προτείνεται η επέκταση των συναλλαγών των πολιτών με τις ΔΟΥ μέσω διαδικτύου καθώς και η εξυπηρέτησή τους από σημεία εξυπηρέτησης εκτός ΔΟΥ.
- 187 Σχόλια24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;
- 128 Σχόλια25) Ποιες άλλες διαδικασίες που προβλέπονται για τη συμμόρφωση προς τη φορολογική νομοθεσία πιστεύετε ότι θα μπορούσαν να καταργηθούν ή να απλοποιηθούν χωρίς κίνδυνο απώλειας φορολογικών εσόδων για το δημόσιο;
- 501 ΣχόλιαΝομοθετικά Μέτρα για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής / Εισαγωγή
- 287 Σχόλια15) Προτείνεται η πληρέστερη καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων του φορολογούμενου στη φορολογική δήλωση έτσι ώστε να υπάρχει μια συνολική εικόνα της οικονομικής του κατάστασης.
- 210 Σχόλια16) Προτείνεται η διεξαγωγή των εμπορικών συναλλαγών από μια αξία και άνω, αποκλειστικά με χρέωση / πίστωση επαγγελματικών τραπεζικών λογαριασμών ανοικτών στη πρόσβαση των φορολογικών υπηρεσιών.
- 91 Σχόλια17) Προτείνεται η επιβολή επιπλέον φορολογίας στις συναλλαγές με εξωχώριες (off shore) εταιρείες.
- 34 Σχόλια18) Προτείνεται η επιβολή νέων ρυθμίσεων για τις ενδοομιλικές συναλλαγές.
- 739 Σχόλια19) Επισημαίνεται ότι το προαναφερθέν μέτρο για την επέκταση των εκπτώσεων από το φορολογητέο εισόδημα φυσικών προσώπων ποσών βάσει αποδείξεων αγορών, έχει επίσης ως στόχο τον περιορισμό της φοροδιαφυγής.
- 261 Σχόλια20 Προτείνεται η δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο των εισοδημάτων που δηλώνονται από ελεύθερα επαγγέλματα και επιχειρήσεις στο βαθμό που αυτό θα κριθεί αποδεκτό από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
- 144 Σχόλια11) Προτείνεται η διαφοροποίηση των συντελεστών φορολόγησης των διανεμόμενων και των αδιανέμητων κερδών.
- 118 Σχόλια12) Ποιες από τις ισχύουσες φοροαπαλλαγές προς επιχειρήσεις πρέπει να καταργηθούν;
- 107 Σχόλια13) Προτείνεται η σταδιακή κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και η ενσωμάτωση των απαραίτητων διατάξεων στη φορολογία εισοδήματος.
- 152 Σχόλια14) Προτείνεται η επανεξέταση του ειδικού καθεστώτος φορολόγησης των ενοικίων των ιερών ναών, μονών, κοινωφελών ιδρυμάτων κλπ.
- 671 Σχόλια7) Προτείνεται η κατάργηση του ΕΤΑΚ και η αντικατάστασή του με προοδευτική φορολόγηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας.
- 312 Σχόλια8) Προτείνεται η επαναφορά του φόρου κληρονομιάς και των γονικών παροχών με υψηλότερο αφορολόγητο.
- 338 Σχόλια9) Ποιους από τους ισχύοντες φόρους στα ακίνητα θεωρείτε άδικους ή αναποτελεσματικούς; Γενικότερα ποιες αλλαγές θα προτείνατε στο σύστημα φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας;
- 170 Σχόλια10) Προτείνεται η αποτελεσματική φορολόγηση των ακινήτων που ανήκουν σε εξωχώριες (offshore) εταιρείες.
- 1.713 Σχόλια1) Προτείνεται μια ενιαία, προοδευτική, τιμαριθμοποιημένη φορολογική κλίμακα για όλα τα εισοδήματα.
- 1.993 Σχόλια2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
- 412 Σχόλια3) Προτείνεται η κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης των μερισμάτων από μετοχές και των διανεμόμενων σε φυσικά πρόσωπα κερδών των επιχειρήσεων και η ένταξή τους στην ενιαία φορολογική κλίμακα ατομικού εισοδήματος.
- 677 Σχόλια4) Προτείνεται η κατάργηση φοροαπαλλαγών ή αυτοτελούς φορολόγησης εισοδημάτων όταν δεν επιβάλλονται από λόγους κοινωνικής ευαισθησίας ή αντικειμενικά οικονομικά αίτια.
- 861 Σχόλια5) Προτείνεται ο λογιστικός προσδιορισμός βάσει λογιστικών καταστάσεων των εισοδημάτων όλων των κατηγοριών ελεύθερων επαγγελματιών και επιτηδευματιών και η κατάργηση του ειδικού τρόπου φορολόγησης που ισχύει για ορισμένες κατηγορίες επαγγελμάτων.
- 248 Σχόλια6) Προτείνεται η φορολόγηση της υπεραξίας από βραχυχρόνιες χρηματιστηριακές συναλλαγές με συμψηφισμό των ζημιών.
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
23 Δεκεμβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Ιανουαρίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
287 Σχόλια 13740 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
Αν υπήρχε τρόπος να είναι γνωστό το σύνολο της περιουσίας, κινητής και ακίνητης, κάθε πολίτη από τη φορολογούσα αρχή και γινόταν αυτόματη διασταύρωση με τη φορολογική του δήλωση,τότε θα αποκαλύπτονταν τα σημεία και τέρατα που ο καθένας μας γνωρίζει για το διπλανό του, ιδίως στις μικρές επαρχιακές κοινωνίες.
Αν συνδέονταν on line τα υποθηκοφυλάκια της χώρας,στα οποία είναι καταγραμμένη η ακίνητη περιουσία κάθε πολίτη κατα ΑΦΜ, με το ΚΕΠΥΟ και περνούσαν αυτόματα όλες οι μεταβολές, κι άν κάθε πιστωτικό ίδρυμα ή το χρηματιστήριο, με τον ίδιο τρόπο περνούσαν τις καταθέσεις ή τους τίτλους,δεν θα είχαμε ένα ωραιότατο περουσιολόγιο, χωρίς να ζητάμε από τον καθένα να γράψει τα παραμύθια του στή φορολογική δήλωση; Τα περί απορρήτου θα μπορούσαν να τακτοποιηθούν αν τα στοιχεία αυτά διασφαλίζοταν ότι θα είναι γνωστά αυστηρά μόνο στη φορολογούσα αρχή. Δηλαδή ένας ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ του κράτους. Γιατί δηλαδή οι τράπεζες έχουν χρόνια διασφαλίσει,και καλά κάνουν,τα οικονομικά τους συμφέροντα και το κράτος,που εκπροσωπεί το κοινωνικό συμφέρον,πολύ υπέρτερο από το επχειρηματικό των τραπεζών, δεν μπορεί; Τότε θα γούρλωναν τα μάτια σας από την οικονομική κατάσταση πολλών «πενήτων» που όχι μόνο δεν πληρώνουν ούτε ένα ευρώ φόρο, αλλά παίρνουν και επίδομα αλληλεγγύης ή προνοιακές συντάξεις. Αν μάλιστα είναι και αγρότες, ολόκληρη η κοινωνία τους επιδοτεί στο ρεύμα, στα καύσιμα, στα υπερπολυτελείας άπειρων κυβικών «αγροτικά» αυτοκίνητα, στις συντάξεις στις αποζημιώσεις λόγω κακών καιρικών συνθηκών και άλλα ων ουκ έστιν αριθμός. Αλήθεια τι παραπάνω έχει ένας αγρότης, που προστατεύεται τόσο πολύ, από τόσες χιλιάδες μικροκαταστηματάρχες,που παλεύουν με τις αβεβαιότητες της αγοράς και πτωχεύουν καθημερινά χάνοντας ότι έχουν και δεν έχουν; Αυτό όμως είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο,της προστασίας, που θάπρεπε κάποια στιγμή να το άνοίξετε,αν είστε πραγματικά αποφασισμένοι να χτυπηθείτε με τον πελατιασμό.
ΟΙ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ.
ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΣΤΙΣ ΔΟΥ.
Να εφαρμοσθεί το πόθεν έσχες για όλους. Στη καταγραφή των περουσιακών στοιχείων να περιληφθούν οι καταθέσεις στις τράπεζες και να πάψουν να είναι τραπεζικό απόρρητο. Ετσι πέρα απο την εμφάνιση του αποκτηθέντος εισοδήματος να μη μπορεί ενας φορολογούμενος να δικαιολογεί την αγορά αγαθών μεγάλης αξίας με αναλήψεις απο καταθέσεις σε τράπεζες απο τραπεζικούς λογαριασμούς που δημιούργησε με παράνομο ή μαύρο χρήμα. Δεν πρέπει ομως να θιγούν οι καταθέσεις που υπάρχουν σήμερα στις τράπεζες. Οι καταθέσεις να δηλώνονται στην εφορεία απο τώρα και στο εξής.
Αγαπητοί,
Διαβάζω, ακούω το τελευταίο καιρό τις προσπάθειες της κυβέρνησης για εντοπισμό της φορολογίας. Δεν είμαι φοροτεχνικός και ούτε ιδιαίτερες λογιστικές γνώσεις έχω. Με απλή λογική σκέφτομαι τα παρακάτω :
Με δεδομένο ότι όλοι οι κάτοικοι της χώρας οφείλουν να κάνουν φορολογική δήλωση, ασχέτως εισοδημάτων κλπ.
Εχουμε στα χέρια μας τη φορολογική βάση. Αρα γνωρίζουμε τα βασικά,
δηλωμένο έσοδο,δηλωμένα έξοδα και περιουσιακά στοιχεία, ακίνητο ιδιόκτητο ή δηλωμένο ενοίκιο (άσχετα αν είναι αληθινό το ποσόν ή όχι), κατοχή αυτοκινήτου ή όχι. Εχουμε τις ΔΕΚΟ που μπορούμε να επεξεργαστούμε για να έχουμε και πραγματικό ποσόν που έχει πληρωθεί σε ΔΕΗ, τηλέφωνο κπλ.
Με υποθετικό σενάριο καταλήγω :
Εξοδα Ετους
Ενοίκιο 300,00 Χ12 = 3600
ΔΕΗ = 720
Αυτοκίνητο = 2000 (Χωρίς σχεδόν να χρησιμοποιείται)
Διατροφή/ καθαρισμός = 3500
Σύνολο Ετους = 9820
Εσοδα = 6800
Εντοπίζω λοιπόν τους κατόχους αυτοκινήτων που πληρώνουν ενοίκιο 300 ευρώ το μήνα και έχουν δηλώσει λιγότερο απο 9800,00. Αρα πιστεύω προς το παρόν ας ξεκινήσουμε με ένα πρόγραμμα που θα μας δίνει την δυνατότητα υπολογισμών ανάλογα με τα δηλωθέντα.
Εχοντας τα σταθερά έξοδα μορούμε να δούμε την εικόνα του φορολογούμενου κατά το παρελθόν. Ετσι αν ο φορολογόυμενος χ πριν απο την κρίση δήλωνε περισσότερα έσοδα, δεν υπάρχει λόγος ελέγχου ή αμφισβήτησης.
Χρησιμοποιώντας μελετημένες παραμέτρους μπορούμε να έχουμε έναν εύκολο και γρήγορο εντοπισμό των φορολογούμενων. Αρα μια βάση εικόνας ειλικρινούς δήλωσης ή οχι.
Θέτω υπ’οψιν σας τις παρακάτω προτάασεις:
(α) Προτείνεται η θέσπιση Βιβλίου Εσόδων/Εξόδων για κάθε Φυσικό πρόσωπο/οικογένεια. Η λογική του εγχειρήματος ως ιδέα προέρχεται από την πρακτιή που ακολουθείται από τα Νομικά πρόσωπα. Θα πρέπει όμως να προσαρμοστεί στο σκοπό και στο χώρο για τον οποίο προορίζεται: θα πρέπει δηλαδή η προσέγγιση να είναι ανθρώπινη και πρακτική, και ο σχεδιασμός να είναι τέτοιος που να δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να το χρησιμοποιούν ως εργαλείο οικογενειακού οικονομικού προγραματισμού, και μέσο οικοδόμησης εμπιστοσύνης με το Κράτος.
(β) Η τήρηση ενός τέτοιου βιβλίου θα πρέπει να είναι δεσμευτική σε σχέση με την προσκόμιση των κατάλληλων αποδείξεων δαπανών/βεβαιώσεων αποδοχών τόσο για τα έσοδα, όσο και για τα έξοδα. Οι μεταβολές θα αναδυκνείουν την οικονομική δραστηριότητα των πολιτών και την οικονομική τους κατάσταση σε κάθε χρονικό σημείο.
(γ) Πολλές λεπτομέρειες θα πρέπει να καθοριστούν για τον τρόπο τήρησης. Για παράδειγμα, έξοδα για τα προστατευόμενα μέλη μπορεί να θεωρούνται οι δαπάνες για την εκπαίδευση τους, την περίθαλψη τους, την ασφάλισή τους και οι καταθέσεις που γίνονται στο όνομά τους.
(δ) Όλοι οι ενήλικες πολίτες θα πρέπει εκτός από ΑΦΜ, να ξεκινούν την τήρηση Βιβλίου με τη συμπλήρωση του 18 έτους.
(ε) Η τήρηση θα πρέπει να είναι ηλεκτρονική και σχετικά θα πρέπει να θεσπιστούν συγκεκριμένα πρωτόκολλα, απαιτήσεις και επίπεδα ποιότητας για τις διάφορες εκδόσεις λογισμικού που θα πρέπει να χρησιμοποιούνται.
(στ) Προτείνεται η δημιουργία σώματος δημοσίων υπαλλήλων που θα λειτουργούν ως προσωπικοί/οικογενειακοί σύμβουλοι με σκοπό να παρέχουν δωρεάν τις απαρίτητες υπηρεσίες που θα χρειαστούν, στους πολίτες που αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στις καινούργιες υποχρεώσεις (είτε λόγω βιοτικού επιπέδου, είτε λόγω μορφωτικού επιπέδου, είτε για οποιονδήποτε άλλο αποδεδειγμένα σοβαρό λόγο (Νέοι, Φοιτητές, Άνεργοι, ΑΜΕΑ, υπερήλικες που ζούν μόνοι τους, κλπ). Δεν είναι απαραίτητο να προσλάβουμε καινούργιους Δημοσίους Υπαλλήλους για το σκοπό αυτό, ή να ξοδέψουμε χρήματα για τη δημιουργία νέου φορέα. Ενδεχομένως υπάρχοντες φορείς, όπως τα ΚΕΠ, (ή ακόμα, ακόμα και οι ίδιες οι ΔΟΥ) με την κατάλληλη ελάχιστη εκπαίδευση και ενίσχυση σε προσωπικό και υποδομές να μπορούν να καλύψουν το κενό.
(ζ) Προτείνεται η πλήρης καταγραφή περουσιακών στοιχείων κινητών και ακίνητων, και η υποβολή συμπληρωματικών εντύπων όποτε και όταν αυτά μεταβάλλονται.
Να αναγράφονται όλα τα περιουσιακά στοιχεία ακόμα και οι καταθέσεις για να μπορεί να εντοπισθεί η φοροδιαφυγή. Για τις καταθέσεις που έφυγαν, προφανώς ήταν προϊόν φοροδιαφυγής ή μαύρου χρήματος. Με βάση το σχετικό νόμο να ελεγχθούν όλες οι κινήσεις μεταφοράς χρήματος στο εξωτερικό εάν προήλθαν από ξέπλυμα μαύρου χρήματος. Αν δεν το κάνετε είστε συνένοχοι.
KAT’ARXHN EIMAI YΠΕΡ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΑΛΛΑ ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΟΝ.
ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΑΔΥΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΝΩ Ι ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΑΠΟΚΡΥΨΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΦΘΕΙ ΥΠ’ΟΨΙΝ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΑΠΟΡΙΤΟ. ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΝΟΣ ΕΚΑΣΤΟΥ ΘΑ ΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΘΕΑ !!!ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΧΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΟΜΕΝΟΥΣ…..
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΑΝΑΓΡΑΦΗΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΟΣΕΙΣ, ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΚΑΤ’ΑΡΧΗΝ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΙΑ !
ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΥ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΝΤΙΚΕΙΤΑΙ ΣΤΙΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘ’ΕΝΟΣ Η ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ. ΕΚΘΕΤΕΙ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΘΕΑ, ΛΟΓΙΣΤΩΝ, ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ,Κ.Ε.Π, ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ, ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΘΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΟΣΗ, ΕΣΤΩ ΚΙ’ΑΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΑ.
ΘΕΩPΩ ΔΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΠΕΡΙΤΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΟΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΗΛΟΣΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΤΑΞΙΑ !
KALH XRONIA KAI KALH EΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ.
ΜΕ ΕΚΤΜΗΣΗ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
M.
KAT’ARXHN EIMAI YΠΕΡ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΑΛΛΑ ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΟΝ.
ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΑΔΥΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΝΩ Ι ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΑΠΟΚΠΥΨΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΦΘΕΙ ΥΠ’ΟΨΙΝ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΑΠΟΡΙΤΟ. ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΝΟΣ ΕΚΑΣΤΟΥ ΘΑ ΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΘΕΑ !!!ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΧΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΟΜΕΝΟΥΣ…..
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΑΝΑΓΡΑΦΗΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΟΣΕΙΣ, ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΚΑΤ’ΑΡΧΗΝ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΙΑ !
ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΥ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΝΤΙΚΕΙΤΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘ’ΕΝΟΣ Η ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ, ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΘΕΑ, ΛΟΓΙΣΤΩΝ, ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ,Κ.Ε.Π, ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ, ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΘΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΟΣΗ, ΕΣΤΩ ΚΙ’ΑΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΑ.
ΘΕΩΡΩ ΔΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΠΕΡΙΤΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΟΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΗΛΟΣΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΤΑΞΙΑ !
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Σήμερα δηλώσατε ότι οι τραπεζικές καταθέσεις δεν θα δηλωθούν στην φορολογική δήλωση τελικά…. Ντροπή… Οι μεγαλοκαταθέτες θα έχουν τα κεφάλαιά τους ασφαλή και τα επόμενα χρόνια θα αποκτούν περιουσιακά στοιχεία με μαυρο χρήμα και οι υπόλοιποι θα βγάλουμε το φίδι από την τρύπα για την οικονομική κατάσταση της χώρας… Θα τα πούμε στις επόμενες εκλογές….
ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ – ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ
Ως προς τη φοροδιαφυγή, θα μπορούσε να ελεγχθεί από τη μεταβολή των τραπεζικών καταθέσεων. Όχι να φορολογηθούν οι καταθέσεις, αλλά να χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο της απόκρυψης εισοδήματος. Έστω και με δειγματοληπτικούς ελέγχους αν δεν συμφέρει την οικονομία να γίνεται δήλωση των τραπεζικών καταθέων όλων των πολιτών.
με εκτίμηση
Βασίλης Αλεξανδράκης
AΘΗΝΑ 8/01/2010
KAT’ARXHN EIMAI YΠΕΡ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΑΛΛΑ ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΟΝ.
ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΑΔΥΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΝΩ Ι ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΑΠΟΚΠΥΨΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΦΘΕΙ ΥΠ’ΟΨΙΝ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΑΠΟΡΙΤΟ. ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΝΟΣ ΕΚΑΣΤΟΥ ΘΑ ΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΘΕΑ !!!ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΧΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΟΜΕΝΟΥΣ…..
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΑΝΑΓΡΑΦΗΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΟΣΕΙΣ, ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΚΑΤ’ΑΡΧΗΝ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΙΑ !
ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΥ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΝΤΙΚΕΙΤΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘ’ΕΝΟΣ Η ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ, ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΘΕΑ, ΛΟΓΙΣΤΩΝ, ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ,Κ.Ε.Π, ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ, ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΘΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΟΣΗ, ΕΣΤΩ ΚΙ’ΑΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΑ.
ΘΕΩΠΩ ΔΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΠΕΡΙΤΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΟΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΗΛΟΣΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΤΑΞΙΑ !
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
KAT’ARXHN EIMAI YΠΕΡ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΑΛΛΑ ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΟΝ.
ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΑΔΥΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΝΩ Ι ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΑΠΟΚΠΥΨΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΦΘΕΙ ΥΠ’ΟΨΙΝ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΑΠΟΡΙΤΟ. ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΝΟΣ ΕΚΑΣΤΟΥ ΘΑ ΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΘΕΑ !!!ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΧΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΟΜΕΝΟΥΣ…..
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΑΝΑΓΡΑΦΗΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΟΣΕΙΣ, ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΚΑΤ’ΑΡΧΗΝ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΙΑ !
ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΥ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΝΤΙΚΕΙΤΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘ’ΕΝΟΣ Η ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ, ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΘΕΑ, ΛΟΓΙΣΤΩΝ, ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ,Κ.Ε.Π, ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ, ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΘΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΟΣΗ, ΕΣΤΩ ΚΙ’ΑΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΑ.
ΘΕΩΠΩ ΔΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΠΕΡΙΤΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΟΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΗΛΟΣΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΤΑΞΙΑ !
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Κύριε Υπουργέ!
Μια είδηση που διάβασα σήμερα στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ» είναι η αιτία που με αναγκάζει να επικοινωνήσω μαζί σας. Σύμφωνα με την εφημερίδα η κυβέρνηση φαίνεται να κάνει πίσω και να εξαιρεί τις καταθέσεις από το πόθεν έσχες επειδή πολλοί «καταθέτες» φοβήθηκαν και φυγάδευσαν τα λεφτά τους σε ξένες τράπεζες. Αν πράγματι συμβαίνει κάτι τέτοιο το παιχνίδι έχει χαθεί οριστικά για την κυβέρνηση επειδή κανένας ειλικρινής και έντιμος φορολογούμενος δε θα δεχτεί να πληρώσει εκείνος το λογαριασμό και όχι αυτοί που έχουν λεφτά αλλά δε μπορούν να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους. Δεν είμαι ειδικός αλλά θέλω να πιστεύω ότι υπάρχουν τρόποι για να εξαναγκαστούν όλοι όσοι φυγαδεύουν τα λεφτά τους ή να τα γυρίσουν πίσω ή να πληρώσουν ένα βαρύ πρόστιμο. Οι ελληνικές τράπεζες έχουν όλα τα στοιχεία για τα ποσά που διακινήθηκαν τελευταία προς το εξωτερικό και, εφόσον υποχρεωθούν, μπορούν να τα δώσουν στις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες για εξονυχιστικό έλεγχο. Όσοι τα φέρουν πίσω θα απαλλάσσονται από το πρόστιμο που θα προβλέπεται για τους υπόλοιπους. Ο αντιτρομοκρατικός νόμος δίνει, νομιζω, το δικαίωμα στο κράτος να παρακάμψει το τραπεζικό απόρρητο και να υποχρεώσει τις τράπεζες να δώσουν τα στοιχεία. Έκεί που φτάσαμε είναι πέρα από κάθε λογική να αφήσουμε τους κλέφτες να κατέχουν και να απολαμβάνουν τα κλεμμένα. Όχι άλλες ελληνικές κουτοπονηριές. Δεν πρέπει να δώσουμε στους κοινοτικούς κι άλλα επιχειρήματα να μας περιφρονούν και να γελούν σε βάρος μας.
Κ. Υπουργέ,
Βγείτε εδώ και τώρα να επιβεβαιώσετε ότι δεν θα αναγράφονται οι καταθέσεις στη φορολογική δήλωση. Επιτέλους πάρτε μια τελική απόφαση σε ένα επιμέρους θέμα! Οι διαρροές και η ασάφεια μόνο κακό κάνουν. Όπως ίσως σας πληροφορούν οι σύμβουλοί σας – ή τουλάχιστον ελπίζω ότι το κάνουν – συνεχίζεται η εκροή καταθέσεων προς το εξωτερικό.
Είχαμε απηυδήσει με την ανικανότητα της προηγούμενης κυβέρνησης και τώρα έχουμε αρχίσει να τρομάζουμε με τον ερασιτεχνισμό και ίσως (?) ανικανότητα της παρούσας κυβέρνησης. Δεν υπάρχει δηλδή καμμιά ελπίδα για την Ελλάδα? Από άποψη ψηφίζω πάντα κόμμα εξουσίας. Τι να κάνω? Να σταματήσω να ψηφίζω? Να μεταναστεύσω?
Ευχαριστώ
Η πρόταση προϋποθέτει την εφαρμογή της από 7/1/2010 πρότασής μου στην ενότητα «Μείωση διοικητικού κόστους – Απλοποίηση διαδικασιών»
Μεταξύ των προς καταγραφή περιουσιακών στοιχείων θα περιλαμβάνονται και τα διαθέσιμα μετρητά, υα οποία και θα αποτελέσουν την αφετηρία τήρησης του ΤΑΜΕΙΟΥ.
Σε κάθε χρήση το αποτέλεσμα της σχέσης ΕΣΟΔΑ-ΕΞΟΔΑ αυξάνει ή μειώνει το ΤΑΜΕΙΟ. Στην περίπτωση που το αρνητικό αποτέλεσμα της παραπάνω σχέσης υπερβαίνει το υπάρχον ΤΑΜΕΙΟ ο πολίτης καλείται για τεκμηρίωση της διαφοράς.
Η ανάληψη μετρητών αποτελεί προσωρινή μείωση του ΤΑΜΕΙΟΥ η οποία οριστικοποιείται με την κατάρτιση της σχετικής κατάστασης αποδείξεων με πληρωμές τοις μετρητοίς ή με επανακατάθεση μετρητών. Στην περίπτωση διατήρησης προσωρινής μείωσης του ΤΑΜΕΙΟΥ ως το τέλος της χρήσης, ο πολίτης καλείται για εξηγήσεις της διάθεσης του αντίστοιχου ποσού.
Παραβάσεις ενημέρωσης των «Στικ» κατά τις συναλλαγές συνεπάγονται την τιμωρία με σοβαρά πρόστιμα στους πολίτες και το κλείσιμο των επιχειρήσεων προσωρινά ή και οριστικά. Προκλητικές επαναλήψεις των παραβάσεων συνεπάγονται την αφαίρεση του ΑΦΜ μόνιμα στην Χώρα και ενημέρωση των Αρχών των Χωρών της ΕΕ.
Με τιμή
Βασίλης Τζεβελέκας
Για την μελετώμενη αναγραφή των τραπεζικών καταθέσεων στις δηλώσεις Ε1 και μάλιστα με το ενδεχόμενο να αναζητάται και η αιτιολόγηση των υπολοίπων τους εν είδει «πόθεν έσχες» δημιουργούνται τα πιο κάτω προβλήματα:
Στις περιπτώσεις κοινών λογαριασμών όπου υπάρχουν 2 και πλέον συνδικαιούχοι, εάν αυτοί είναι σύζυγοι (για 2 συνδικαιούχους) που κάνουν κοινή δήλωση δεν υφίσταται πρόβλημα. Εάν όμως, πέραν του πρώτου δικαιούχου, υπάρχει συνδικαιούχος που δεν είναι σύζυγος (π.χ. παιδί, συγγενής, κλπ) ο οποίος κατέστη συνδικαιούχος με βούληση του πρώτου δικαιούχου, και χωρίς κατ’ ανάγκην ισόμοιρη/ ισόποση προσθήκη αναλογικής κατάθεσης χρημάτων, αλλά η δήλωσή του έγινε από τον πρώτο δικαιούχο είτε α) για λόγους ευχερέστερης ανάληψης χρημάτων, από τον συνδικαιούχο στις περιπτώσεις που ο ίδιος ο πρώτος δικαιούχος, τυχόν αποβιώσει, πάθει ατύχημα και αδυνατεί να προσέλθει στο πιστωτικό ίδρυμα, απουσιάζει μακροχρονίως στο εξωτερικό κλπ, είτε β) διότι αποβλέπει ο πρώτος δικαιούχος (και συνήθως ιδιοκτήτης του ποσού της κατάθεσης) στην διασπορά κινδύνου σε περίπτωση αδυναμίας, από πλευράς πιστωτικού ιδρύματος, επιστροφής του ποσού της κατάθεσης (ρυθμίσεις Ταμείου Εγγύησης Καταθέσεων, άρθρο 6 ν.3714/2008, ΦΕΚ 231 Α-7-11.2008 «περί ορίου 100.000 αποζημίωση ανά φυσικό πρόσωπο κατάθεσης»).
Για τους λόγους αυτούς (α & β) η συντριπτική πλειοψηφία των κοινών λογαριασμών καταθέσεων αφορά κοινούς λογ/σμους με συνδικαιούχους τα μέλη μιας οικογένειας.
Αν π.χ. υφίσταται μια κατάθεση σε κοινό λογαριασμό (Ταμιευτηρίου, Προθεσμίας) ποσού 240.000 € στα ονόματα:
α’ δικαιούχος: Kαταθετίδης Γ. (υπόχρεος Φορολογικής δήλωσης)
β’ δικαιούχος: Καταθετίδης Μ. (σύζυγος υπόχρεου)
γ’ δικαιούχος: Καταθετίδου Α. (τέκνο υπόχρεου)
όπου ο α + β κάνουν κοινή δήλωση και ο γ’ κάνει χωριστή αλλά έχει εισοδήματα 1-2 ετών ως μισθωτός τότε οι μεν α + β δηλώνουν καταθέτες ποσού 80.000 + 80.000 = 160.000 και φυσικά πρέπει καλώς να αποδείξουν την προέλευσή τους όμως ο γ’ (τέκνο) δηλώνοντας 80.000 ποσό κατάθεσης (240.000 :3) φαίνεται εκτεθειμένος καθόσον δεν μπορεί να το αιτιολογήσει.
Σ΄ αυτήν την περίπτωση θα θεωρεί τυχόν ότι οι γονείς προέβησαν δολίως σε άτυπη δωρεά παροχής χρημάτων στο παιδί τους προκειμένου να αποφύγουν την φορολογική επιβάρυνση,
Εισήγηση: Εάν περάσει στο νομοσχέδιο η υποχρέωση αναγραφής των καταθέσεων χωρίς αναζήτηση αιτιολόγησης προέλευσης (πόθεν έσχες) κατά την πρώτη εφαρμογή (Δηλώσεις Οικ. έτους 2011) για εισοδήματα 01.01. – 31.12.2010 δεν υφίσταται πρόβλημα αρκεί να τροποποιηθεί σχετικά ο Ν. 5638/1932 περί καταθέσεων σε κοινό λογ/σμό, έτσι ώστε στο εξής το άνοιγμα λογ/σμών με πολλούς συνδικαιούχους να λαμβάνει και τους πιο πάνω περιορισμούς περί πόθεν έσχες
Εάν όμως η αναγραφή των καταθέσεων προαπαιτεί και αιτιολόγηση προέλευσης, τότε για ποσά καταθέσεων σε κοινό λογ/σμο μέχρι συνολικού ύψους: το γινόμενο του αριθμού των συνδικαιούχων επί ένα λογικό ποσό (*) να απαλλάσσει «από την υποχρέωση του πόθεν έσχες» τα τέκνα των συζύγων με τα πιο πάνω χαρακτηριστικά (περιορισμένα σωρευτικά εισοδήματα).
(*) Αυτό το λογικό ποσό θα προσδιορίζεται από μεταβλητές εύχρηστες και λογικοφανείς.
Συμφωνώ με τη πληρέστερη καταγραφή σε ετήσια βάση της οικονομικής κατάστασης των φορολογουμένων με την αναφορά και των καταθέσεων ανεξαρτήτως μορφής ……..
Από τις συζητήσεις μου, λόγω της φύσης της εργασίας μου, τα τελευταία είκοσι χρόνια με εκατοντάδες φορολογούμενους και την ανάγνωση των σχολίων της διαβούλευσης καταλήγω στα εξής συμπεράσματα :
Όλα τα προηγούμενα χρόνια δημιουργήθηκε νόμιμα σημαντικός πλούτος από πηγές που το κράτος δεν είχε την πρόνοια να φορολογήσει ή τις φορολογούσε ανεπαρκώς.
Υπεραξίες χρηματιστηρίου (μέχρι σήμερα δεν φορολογούνται), τόκοι ομολόγων και καταθέσεων σε χρονιές που τα επιτόκια ήταν υψηλά (φορολογούνται αυτοτελώς ), αμοιβές Δ.Σ. (φορολογούνται αυτοτελώς), μερίσματα εισηγμένων και μη εταιρειών (φορολογούνταν στο όνομα της εταιρείας) κλπ.
Ταυτόχρονα υπήρχε και πλούτος που δημιουργήθηκε με καθιερωμένες πρακτικές. Ποιος δεν γνωρίζει κάποιον από το συγγενικό η φιλικό του περιβάλλον που έχει πουλήσει ακίνητο εμφανίζοντας ως τίμημα την αντικειμενική αξία αντί της πραγματικής ; Ποιος δεν γνωρίζει ότι αρκετοί Έλληνες έχουν λάβει χρηματικά ποσά από γονείς ή συγγενείς χωρίς απεικόνιση στις φορολογικές δηλώσεις.
Ακόμα κι αν ήθελε η κυβέρνηση ξαφνικά να εισπράξει αναδρομικά (λόγω πανικού) φόρους σκαλίζοντας περιπτώσεις από το παρελθόν που αφορούν τις παραπάνω καθιερωμένες πρακτικές, ποιος προστατεύει τον φορολογούμενο που νόμιμα απέκτησε αμοιβές στο παρελθόν (ίσως προ 20ετίας) από αφορολόγητα έσοδα και δεν έχει στοιχεία να το αποδείξει ;
Ποιος πιστεύει ότι σε ένα κράτος που πιέζεται τόσο πολύ να βρει έσοδα ο φορολογικός ελεγκτής δεν θα προσπαθήσει να φουσκώσει την φορολογητέα ύλη του προνοητικού φορολογούμενου που φρόντισε νόμιμα να αποταμιεύσει για δύσκολες εποχές ;
Ιδιαίτερα οι αποταμιευτές που λόγω της οικονομικής κρίσης έχουν πλέον ελάχιστα εισοδήματα από την εργασία ή το επάγγελμά τους θα γίνουν φαίνεται τώρα ο εύκολος στόχος του άπληστου κράτους για να θρέψει τους δημοσίους υπαλλήλους.
Εφόσον τα στοιχεία καταθέσεων φυσικών προσώπων θα υπάρχουν στις Δ.Ο.Υ., μπορούν εύκολα να αποτελέσουν στόχο ασφαλιστικών μέτρων για οποιοδήποτε κακοπροαίρετο επιλέξει να κάνει αγωγή για αστήριχτους λόγους (για να μη μιλήσουμε και για ακραίες περιπτώσεις εκβιαστών). Οι καταθέσεις διαφέρουν από τα ακίνητα. Δημιουργούν αρπακτική διάθεση στον οποιοδήποτε τρίτον. Αυτό φαίνεται και από τα μέχρι τώρα σχόλια των συμπατριωτών μου σ’ αυτή την διαδικασία της διαβούλευσης. Όσοι δεν έχουν καταθέσεις, ίσως και από φθόνο, επιθετικά ζητούν καταγραφή, ελέγχους ή φορολόγηση. Δεν τους αρκεί το μέτρο της ενιαίας φορολόγησης εισοδημάτων (που ουσιαστικά σημαίνει ότι η υπαγωγή των τόκων μπορεί να φορολογείτε π.χ. 40 %). Ορέγονται και το κεφάλαιο.
Τα σχόλια στη διαβούλευση δικαιώνουν όλους εκείνους που έστειλαν τα χρήματα στο εξωτερικό αφού συνήθως οι πολιτικοί όταν αποφασίζουν μέτρα, επιλέγουν να ευχαριστήσουν την πελατεία ή την πλειοψηφία. Σαν να αποφασίζουν δημοκρατικά 7 λύκοι (πολίτες χωρίς καταθέσεις) και τρία πρόβατα (πολίτες με καταθέσεις) τι πρέπει να φάνε για γεύμα.
Μεγάλος αριθμός σχολίων προέρχεται από ανθρώπους άσχετους με τη φορολογία και το φορολογικό μας σύστημα ίσως και από αρκετούς φοροφαγάδες (τρέφονται με φόρους) Δημοσίους Υπαλλήλους. Επομένως η ευλογία της διαβούλευσης μπορεί να μετατραπεί σε κατάρα αν εκείνοι που θα καταλήξουν στα μέτρα (και τους οποίους αδιαφανώς δεν γνωρίζουμε ενώ θα έπρεπε να παρατίθενται τα ονόματα και τα βιογραφικά τους) χρησιμοποιήσουν τα σχόλια άσχετων διαβουλευόμενων για να λάβουν τραγελαφικά μέτρα.
Τα σχόλια δικαιώνουν επίσης αρκετούς πολιτικούς όλων των κομμάτων που δηλώνουν πλούσιοι σε ακίνητα και φτωχοί σε καταθέσεις. Σα να γνώριζαν ότι οι καταθέσεις αποτελούν περιουσιακό στοιχείο ευάλωτο είτε στο φθόνο των πολιτών είτε στην ορέξεις του κράτους που πρέπει να πληρώσει μισθούς, περίθαλψη και λοιπά έξοδα σε ένα εκατομμύριο σχεδόν δημοσίους υπαλλήλους και συνταξιούχους δημοσίου.
Ψηφίσαμε σοσιαλιστές και όχι σοσιαληστές που βιάζονται να χαρακτηρίσουν τον αποταμιευτή φοροφυγά.
Όσοι συμπολίτες μου δεν έχουν εμπειρία από επιχειρήσεις θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν, με τους φορολογικούς ελέγχους φυσικών προσώπων, ότι χρόνια συμβαίνει και με τους ελέγχους επιχειρήσεων. Όπου ο έντιμος επιχειρηματίας πολλές φορές αντιμετωπίζεται το ίδιο επιθετικά όσο και το λαμόγιο. Και όπου το λαμόγιο ενδέχεται να ξεπλέξει ευκολότερα διότι ξέρει να λαδώνει.
Θα διαπιστώσουν επίσης οι συμπολίτες μου ότι οι φορολογικοί νόμοι δεν είναι απόλυτοι και επιδέχονται διαφορετικές ερμηνείες όπως φαίνεται και στις αποφάσεις φορολογικών δικαστηρίων. Ο φορολογικός σας ελεγκτής μπορεί εύκολα να μην αποδεχτεί π.χ. κάλυψη τεκμηρίου με χρήση εισοδήματος προηγούμενων χρήσεων, με διάφορες προφάσεις, κι ας τρέχετε εσείς στα φορολογικά δικαστήρια χρόνια να βρείτε το δίκιο σας.
Υπάρχουν συνάδελφοί μου οι οποίοι φορολογούνται με σημαντική επιβάρυνση σε σχέση με όλους τους συμπολίτες τους που ασκούν ακριβώς την ίδια εργασία επειδή οι Δ.Ο.Υ. στις οποίες υπάγονται ερμηνεύουν αυθαίρετα τις φορολογικές διατάξεις. Έχω περιπτώσεις παιδιών αποθανόντων συναδέλφων που οι Δ.Ο.Υ. τα κυνηγά για μη καταβολή ΦΠΑ από τον γονιό τους επειδή αυθαίρετα ερμηνεύουν ότι υπάγονταν στον ΦΠΑ όλες οι υπόλοιπες Δ.Ο.Υ. δέχονται τη μη υπαγωγή. Στις παραπάνω περιπτώσεις φαίνεται ότι κάθε περιφέρεια Δ.Ο.Υ. αποτελεί αυτόνομο κράτος με διαφορετική νομοθεσία.
Είμαι σίγουρος ότι αν ήμουν φορολογικός ελεγκτής και ταυτόχρονα κακοπροαίρετος άνθρωπος, αρκετούς από εκείνους που σήμερα φωνασκούν στη διαβούλευση «πιάστε τους μεγαλοκαταθέτες, είναι φοροφυγάδες», θα μπορούσα σε ενδεχόμενο έλεγχο να τους χαρακτηρίσω φοροκλέφτες. Όλο και κάποια κατάθεση θα έχουν που δεν την δήλωσαν σαν εισόδημα (μπορεί να ήταν βοήθεια στο γιό απ’ τους γονείς ή χρηματική βοήθεια από κάποιο φίλο στη δύσκολη στιγμή). Ας θέσουν στη διαθεσή μας οι δύο αρμόδιοι υπουργοί τις κινήσεις απ’ όλους τους λογαριασμούς καταθέσεών τους σε Ελλάδα και εξωτερικό την τελευταία δεκαετία. Παρά το ότι η διαίσθησή μου λέει ότι δεν υπήρξαν ποτέ φοροφυγάδες, ωστόσο στοιχηματίζω ότι μπορώ να τους αποδείξω ότι για κάποιες κινήσεις δεν έχουν επαρκή στοιχεία ότι η εισροή φορολογήθηκε.
Καταγραφές καταθέσεων και πρόχειρα σχεδιασμένες διατάξεις πόθεν έσχες σημαίνουν :
Δεν χρειάζεται οι φορολογικές αρχές να σου αποδείξουν ότι φοροδιαφεύγεις. Θα πρέπει εσύ να αποδείξεις ότι δεν είσαι φοροφυγάς (επίσης ότι δεν είσαι και ελέφαντας).
Αύξηση γραφειοκρατίας. Επέκταση των φαινομένων κατάχρησης εξουσίας από εφοριακούς και δικαστές.
Συμπέρασμα :
Αντί να προχωρήσει ο υπουργός κ. Παπακωνσταντίνου στο να εφαρμόσει τα αυτονόητα και δίκαια μέτρα που προς τιμή του υπερασπίστηκε προεκλογικά δηλαδή :
1. Φορολόγηση όλων των εισοδημάτων 2. Συνολική υπαγωγή των εισοδημάτων στην κλίμακα φορολογίας. 3. Προοδευτικότερη φορολογία στην ακίνητη περιουσία και κατάργηση φοροαπαλλαγών 4. Εξάλειψη της φαυλότητας του φοροεισπρακτικού μηχανισμού
το μόνο που έχει επιτευχθεί είναι μια ατέρμονη συζήτηση φορολαγνείας, απειλές για κατασχέσεις και κακουργήματα των κακών μαγισσών φοροφυγάδων και μεθόδευση κατάργησης του απορρήτου καταθέσεων που οδήγησε δις. Ευρώ να μεταφερθούν στο εξωτερικό.
Εκατοντάδες μεγάλες επιχειρήσεις παραμένουν ανέλεγκτες πάνω από πέντε έως δέκα χρόνια , χωρίς να υπάρχει κανένα σημάδι προόδου του φοροελεγκτικού μηχανισμού και αναλωνόμαστε σε συζητήσεις επιπέδου Γιώργου Αυτιά: Τι γραμμογράφηση θα πρέπει να έχουν οι καταστάσεις αποδείξεων που θα υποβάλλουμε.
Εφαρμόστε να τέσσερα μέτρα που αναφέρονται παραπάνω. Οργανώστε τους μηχανισμούς ελέγχους επιχειρήσεων και επισπεύστε τους ελέγχους για να μην αναγκαστείτε άλλη μια φορά να εξαγγείλετε περαίωση ανέλεγκτων χρήσεων που επιβραδύνει τους ασυνεπείς επιχειρηματίες.
Μην επεκτείνεται βιαστικά τα τεκμήρια. Η αγορά θα παγώσει. Οι πολίτες θα αποφεύγουν να δαπανήσουν ποσά που στο παρελθόν απέκτησαν νόμιμα (αυτοτελώς ή αφορολόγητα) και νομίμως δεν δήλωσαν.
Αν σας ενδιαφέρουν ελεγκτικά τα ποσά καταθέσεων ας επιβάλλεται στους πολίτες να αναγράφουν στην δήλωση το ποσό της μεταβολής των καταθέσεών τους μέσα στο φορολογικό έτος και ενδεχομένως αιτιολόγησή του είτε στη δήλωση είτε αν ζητηθεί στο φορολογικό έλεγχο. Αυτή και μόνο αυτή η πληροφορία σχετίζεται με το φορολογικό εισόδημα και διασφαλίζει τις ανάγκες διασταυρώσεων σε περίπτωση ελέγχου. Κάθε βιαστική απόπειρα να ζητηθεί δήλωση του συνόλου των καταθέσεων και όχι μόνο η μεταβολή τους είναι από του πονηρού, και μεταξύ άλλων υποκρύπτει και επιθυμία πιθανής αναδρομικής φορολόγησης εισοδημάτων.
Μην απειλείται αθώους πολίτες με κακουργήματα και κατασχέσεις πριν εξαλείψετε τη διαφθορά μέσα στο σπίτι σας. Δηλαδή την καρδιά του υπουργείου Οικονομικών που είναι οι φοροελεγκτικοί μηχανισμοί.
Επικεντρώστε στην ορθολογική διοίκηση του προσωπικού σας. Όλων των δημοσίων υπαλλήλων και ιδιαίτερα του Υπουργείου Οικονομικών για να εξυπηρετούν καλοπροαίρετα τον πολίτη και να μην στραγγαλίζουν την παραγωγική του ικανότητα με το δίχτυ γραφειοκρατίας που έχουν απλώσει.
Τα στοιχεία που δηλώνονται στοΕ1 για των προσδιορισμό της τεκμαρτής δαπάνης ειναι υπέρ αρκετά μέχρι υπερβολικά (π.χ. δαπάνη με πιστωτικές κάρτες).Η δήλωση των καταθέσεων δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμά γιατί κανείς φοροφυγάς δεν ειναι τόσο ανόητος να δηλώσει καταθέσεις ακόμι και άν ειναι υποχρεωτική η προσκόμιση πιστοποιητικού της εφορίας στις Τράπεζες για διατήρηση της κατάθεσης, γιατί ο φοροφυγάς δεν πρόκειται να καταθέσει τα κρυφά εισοδήματα στις Ελληνικές Τράπεζες.
Στο Ε9 θα πρέπει να αναγραφεί ο τρόπος και ο χρόνος απόκτησης των ακινήτων και να ελεγθεί αν η δαπάνη για την αγορά καλύπτεται από τα δηλωθέντα εισοδήματα.
Για την αγορά ακινήτων , σκαφών αναψυχλης κ.λ.π. θα πρέπει πρίν την αγορά να γίνεται δήλωση στην εφορία και να ελέγχεται αν η αξία τους καλύπτεται απο δηλωθέντα εισοδήματα.
Πλήρης καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων κάθε έτος, με ενδειξη για τυχόν μεταβολές.
Σημαντικό ρόλο μπορεί να παίξει το Ε1 έντυπο , εάν συνδυαστεί να στοχεύει στον εντοπισμό του πόθεν έσχες. Για να γίνει αυτό πρέπει να προβλεφθεί ένας νέος κωδικός που θα εμφανίζονται – αθροιστικά τα εισοδήματα και οι δαπάνες του φυσικού προσώπου απο έτος σε έτος ώστε κατά την υποβολή της ετήσιας δήλωσής του να μπορεί να επικαλείται βάσιμα κεφάλαιο προηγουμένων ετών για την κάλυψη των τεκμηρίων και εάν δεν προκύπτει τέτοιο θετικό υπόλοιπο τότε αυτεπάγγελτα θα φορολογείται για το πόθεν έσχες που δεν κάλυψε .
Μέχρι τώρα υπήρχαν τεκμήρια δαπανών , τα οποία όμως με διάφορες αλχημείες , αμφισβητήσεις και κόντρες , οι λογιστές τα κάλύπτουν με πρόχειρες καταστάσεις που για να τις διασταυρώσει ο ελεγκτής πρέπει να ανατρέχει δέκα χρόνια πίσω στα αρχεία, πράγμα δύσκολο και χρονοβόρο , γιαυτό και δεν πολυτηρείται πιστά.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ. με βάσει την νέα δήλωση του οικ. έτους 2010
Εσοδα τελευταίας 5ετίας (2005-2009) έστω 100.000 ευρώ
Δαπάνες » » ( » ) έστω 80.000 »
Υπόλοιπο Κεφάλαιο 01-01-10 » 20.000 »
Την επόμενη χρονιά ο ίδιος κωδικός θα ξεκινάει με τις 20.000 ευρώ
θα προσθέτει έσοδα & δαπάνεςτου 2010 και θα βγάζει το νέο υπόλοιπο.
Ετσι ο φορολογούμενος θα αυτοελέγχεται για το πόθεν έσχες και δεν θα μπορεί να ξεφύγει χωρίς καμμία παρέμβαση του εφοριακού.
Εξυπακούεται ότι όταν λέμε δαπάνες θα περιλαμβάνονται όλες φορολογητέες -αφορολόγητες -απαλασσόμενες-αγορες πωλήσεις – ακινήτων και φυσικά τα αντίστοιχα έσοδα του. Το μέτρο είναι απλό και κατα την γνώμη μου πολύ αποτελεσματικό γιατί δεν μπορεί καμμία πλευρά να το αμφισβητήσει.
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΟΥΝ ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ ΠΕΡΟΥΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΤΟ ΕΞΗΣ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ.ΟΙ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΤΗς ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΕΚΑΝΑΝ ΜΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΡΠΑΧΤΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΟΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΑΝ ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΙΚΡΟΑΡΠΑΚΤΗ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΟΣΟΝ.
ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΣΥΛΛΑΒΕΤΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΜΕ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ,ΜΕ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ Η ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΟΤΙ ΚΑΠΟΥ ΔΙΟΧΕΤΕΥΘΗΣΑΝ ΜΕΓΑΛΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΑΓΟΡΕΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΑΛΛΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΦΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ ΣΕ OFFSHORE ΚΛΠ.
Ένα από τα πιο σημαντικά ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ θεωρείται ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ η γνώση ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ του πολίτη, όπως π.χ.: ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ, ΟΜΟΛΟΓΑ κλπ και για αυτό δεν επιτρέπεται να κοινολογούνται, παρά ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ.
ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ:
Α. Η δημοσιοποίηση στο Ε1 των παραπάνω στοιχείων σημαίνει ότι θα γνωρίζουν τις οικονομικές λεπτομέρειες όλων των πολιτών χιλιάδες άνθρωποι, όπως υπάλληλοι λογιστών, υπάλληλοι Δ.Ο.Υ., κλητήρες και εργάτες που επιμελούνται τη συσκευασία – αποστολή των Ε1, καθαρίστριες που εργάζονται στα γραφεία μετά την αποχώρηση των υπαλλήλων κλπ.
Αναρωτιέται κανείς πόσοι θα κατανικούσαν την «περιέργειά» τους για αυτά τα στοιχεία του συναδέλφου, του γείτονα, του γνωστού, του συγγενή, του φίλου συγγενούς κλπ. Αυτό είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ, αφού εύκολα θα μπορούσαν να βρεθούν από ΕΠΙΔΟΞΟΥΣ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΣ, αλλά και ΝΤΕΤΕΚΤΙΒΣ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΣ και κάθε είδους «ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ».
Τα αυτοκίνητα, ακίνητα που φαίνονται στο Ε1 δε μπορούν να απαιτηθούν από κάποιον ΕΚΒΙΑΣΤΗ Ή ΑΠΑΓΩΓΕΑ ως λύτρα. Τι θα γίνει αν υπάρχει γνώση του ποιος έχει ΜΕΤΡΗΤΑ, ΛΙΡΕΣ, ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ κλπ από όλους αυτούς;
Β. Θα δημιουργηθούν ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΔΡΑΜΑΤΑ και μεταξύ γονέων, τέκνων, αδελφών, συγγενών, φίλων κλπ. Εκβιασμοί, δυσαρέσκειες, παράλογα αιτήματα από όλους για οικονομική ενίσχυση, δανεικά (και ίσως αγύριστα), με συνέπεια ατελείωτων διενέξεων και επεισοδίων.
Γ. Ήδη έχουν ΔΙΑΡΡΕΥΣΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΣΑ όχι όσον φοροδιαφεύγουν, αλλά όσων φοβούνται ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ, με αποτέλεσμα ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ, ΕΝΩ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΦΕΛΟΣ. Δηλαδή, θα επανέλθει ο Έλληνας στο «ΣΕΝΤΟΥΚΙ» ή στις ΘΥΡΙΔΕΣ Ή ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ (χωρίς επαναπατρισμό, αφού θα ζητούνται εξηγήσεις).
Θα χαθεί για το κράτος και Ο ΦΟΡΟΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ που αποσύρονται. ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΜΕΣΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΑ (η οποία θα γίνει πιο έντονη, σε περίπτωση εφαρμογής τέτοιου μέτρου).
Στο Ε1, όπως γίνεται ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, καταγράφεται μόνο το εισόδημα το οποίο και ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ. Η προσπάθεια του πολίτη να προστατεύσει στο Ε1 τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα θα οδηγήσει στην απόκρυψη και τυχόν εισοδημάτων που, ως τώρα, φορολογούνταν.
Δ. Μακροχρόνιες δικαστικές διενέξεις, απίστευτη ταλαιπωρία και αγανάκτηση του πολίτη, ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟ.
Ε. Η προτεινόμενη καταγραφή αποτελεί ΔΙΩΓΜΟ ΤΟΥ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΤΗ και ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΣΠΑΤΑΛΑ, ΕΧΕΙ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΤΡΑΠΕΖΩΝ. Η φοροδιαφυγή κατά κανόνα ΔΕΝ ΕΝΤΟΠΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΤΕΣ.
ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, η πάταξη της φοροδιαφυγής γίνεται ΜΟΝΟ με τους ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ και ίσως τη χρήση κάποιων ΛΟΓΙΚΩΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ.
Συμφωνώ να έχει το κράτος μια πληρέστερη εικόνα για τα περιουσιακά στοιχεία του φορολογούμενου αλλά όχι η δήλωση των καταθέσεων και μετοχών να αποτελέσει αιτία για επιπλέον φορολόγιση,αλλά μόνο για να βλέπει το κράτος αν είναι λογικά τα δηλωθέντα εισοδήματα του φορολογούμενου. Εξάλλου αν τολμήσει το κράτος και φορολογήσει τις μεγάλες τραπεζικές καταθέσεις τότε όλα τα κεφάλαια θα φύγουν στο εξωτερικό και τότε να δείτε πόσο «καλά» θα πάει η οικονομία μας…….
ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟΣ Ο ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΣ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΕ ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ. Η ΑΝΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ Η ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΘΕΑ (Π.Χ. ΣΤΟΙΒΑΓΜΕΝΕΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ Η ΣΕ ΑΡΧΕΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Η INTERNET ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΕΙΣΔΥΣΟΥΝ HACKERS) ΕΝΕΧΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ. ΕΔΩ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΝ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΓΙΑ 10 ΕΥΡΩ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΛΙΓΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ. ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΚΟΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΑΓΩΓΕΣ Η ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΡΕΥΣΤΟ.
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΤΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΡΤΑ ΔΙΟΤΙ:1)ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΡΤΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ.ΤΑ ΠΟΣΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΟΥΝ ΤΕΚΜΗΡΙΟ.2)ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΙΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΜΟΥ ΔΑΠΑΝΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΛΑΜΒΑΝΩ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ,ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΥ.ΑΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΣΟ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΟΥΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΩ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ.3)ΑΓΟΡΑΖΩ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΤΗΝ ΕΞΟΦΛΩ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΚΑΡΤΑΣ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΘΑ ΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΩΛΗΤΗ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΜΑΖΙ ΜΕΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΩ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΣΟ-ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΗΣ ΠΙΤΩΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΚΑΡΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΥΠΟΒΑΛΛΩ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΥ.4)ΠΛΗΡΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΡΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΙΣ ΖΗΜΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΜΕ ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΝΕΙ Η ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΥΠΑΙΤΙΟΥ.ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΩΘΕΙ Η ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑ ΕΓΩ? ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΩ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΑ?5)ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΑΛΛΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΟΥ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΟΣ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΩ ΤΑ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΑ ΠΟΣΑ?ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΓΡΑΨΩ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΤΟΥ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ.
Ασφαλώς και είναι σωστή. Θα πρέπει να είναι υποχρεωτική η αναγραφή όλων των περιουσιακών στοιχείων των φορολογουμένων, είτε στο καθεαυτό έντυπο της φορολογικής δήλωσης, είτε σε ξεχωριστό έντυπο, με πλήρη ανάλυση αυτών (κτισμάτων, οικοπέδων, αυτοκινήτων, σκαφών, κ.τ.λ.).
Επίσης, θα πρέπει να αναφέρονται και όλα τα κινητά στοιχεία που έχει στην κατοχή του ο κάθε φορολογούμενος, όπως είναι οι μετοχές, τα ομόλογα, οι τραπεζικές καταθέσεις, κ.τ.λ.. Όσο για τις τραπεζικές καταθέσεις, καλό θα είναι για το ελληνικό κράτος ο κάθε φορολογούμενος να δηλώσει στην φετινή φορολογική δήλωση το σύνολο των καταθέσεών του, προσκομίζοντας παράλληλα και αναλυτική κίνηση των λογαριασμών. Έτσι ώστε, να μπορεί να αποδειχθεί πόσοι είναι αυτοί που, κατ΄ εξακολούθηση, κλέβουν το ελληνικό κράτος και, δυστυχώς ή ευτυχώς, ανήκουν σε όλες τις εισοδηματικές τάξεις (ελεύθεροι επαγγελματίες, έμποροι, μισθωτοί, συνταξιούχοι, αγρότες, εισοδηματίες, κ.τλ.).
Ευχαριστώ.
Θέλει μεγάλη μελέτη και προσοχή η πιθανή απόφαση για δήλωση των χρηματικών αποταμιεύσεων, ιδίως ηλικιωμένων μικροκαταθετών, γιατί σε περίπτωση διαρροής πιθανόν να γίνουν στόχοι κακοποιών στοιχείων.
1.Συνταξη νεου Ε9 με πληρη στοιχεια καθε φορολογουμενου με υποχρεωση συνταξης του ΜΟΝΟ απο τους συμβολαιογραφους που εχουν ηδη πληρες αρχειο
Μονο ετσι θα γινει σωστο περιουσιολογιο
2.Προσκομιση βεβαιωσης απο το ΧΑΑ για το συνολο του χαρτοφυλακιου καθε φορολογουμενου .
3.Πραγματικο ποθεν εσχες για υπαλληλους εφοριων και πολεοδομιων απο ειδικο σωμα που θα ιδρυθει με αποκλειστικο σκοπο αυτο
Κάθε φορολογούμενος να έχει –με τη φορολογική του δήλωση- έναν «ισολογισμό» στην εφορία. Πχ. Ενεργητικό: ακίνητα (στην αγοραία τιμή), καταθέσεις και στο παθητικό: δάνεια. Όταν αυξάνεται σε έναν χρόνο η διαφορά των δύο (καθαρή θέση) να φορολογείται (προσθετικά στην κλίμακα) για τη διαφορά αυτή, αφού αφαιρεθεί ένα τμήμα του δηλωθέντος εισοδήματος ως «λογική» αποταμίευση. Ότι δεν δηλώνεται στον «ισολογισμό» αυτό να κατάσχεται υπέρ δημοσίου.
Φυσικά η φορολόγηση αυτή θα είναι πέραν της κανονικής φορολογίας εισοδήματος που θα συνεχίσει να υπάρχει αφού εμπλουτιστεί με τεκμήρια για τους ελευθέρους επαγγελματίες.
-Στη Γαλλία δεν υπάρχει κανείς που να διανοείται να μην πληρώσει ή να σκευθεί τρόπους να καλύψει έσοδα. Από την άλλη, δεν υπάρχει κανείς που να μην δείνει απόδειξη. Εδώ γίνεται το αντίθετο, οπότε νομίζω πως πρώτο μέλημα είναι να γίνουν διαλέξεις σε Δήμους και Κοινότητες επίσης στα Σχολεία, με στόχο την πληροφόρηση του κοινού και τους Μαθητές «ΓΙΑΤΊ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΏΝΟΥΜΕ ΦΟΡΟΥΣ» και γιατί πρέπει να μαζεύουμε αποδείξεις.
– Βέβαια άντε να μάθει ένας Παππούς ή Γιαγιά να γράφει, τις αποδείξεις και τα στοιχεία που θα ζητηθούν, σε καταστάσεις? Να πηγαίνει σε λογιστή; Δηλαδή και άλλα έξοδα από μισθό Ε300-600;
-Ίσως θα πρέπει αυτό το μέτρο των αποδείξεων να εφαρμοστεί για ένα δύο χρόνια και όταν, μετά από ανάλυση των δηλώσεων εξακριβωθεί το οικογενειακό έσοδο-έξοδο του κάθε φορολογούμενου, να υπολογίζεται ένας μέσος όρος εξόδων, ανάλογος με τα έσοδα, που να αναγράφεται χωρίς υποβολή αποδείξεων.
-Αισθάνομαι βλάκας όταν έχω πληρώσει ό,τι μου αναλογεί σε φόρους και Ασφάλιση και από την άλλη να πηγαίνω σε ορισμένους Γιατρούς και να μου ζητούν φακελάκι για μια εγχείριση χωρίς απόδειξη. Τα ποσά που ακούγονται είναι ανάλογα την με την επέμβαση και τον γιατρό, από Ε500.-Ε10.000. ή και περισσότερα? Αυτά τα πράγματα στο εξωτερικό δεν γίνονται.Εδώ τι θα γίνει και πως θα καταργηθεί το φακελάκι χωρίς να γίνεται σπιούνος ο ασθενής?? Στη Γαλλία τέτοια πράγματα δεν γίνονται γιατί τους πέρουν την άδεια εξάσκησης επαγγέλματος.
-Δεν είναι δυνατόν να μην παραδίδουν όπως χρειάζεται οι Καθηγητές στα Δημόσια Σχολεία με αποτέλεσμα να χρειάζονται τα παιδιά φροντιστήρια για να πάνε πιο πάνω. Στο εξωτερικό αυτό δεν γίνεται.
Το σχόλιό μου έχει να κάνει με τα τεκμήρια των αυτοκινήτων.
Συμφωνώ απόλυτα ότι με κάποιο τρόπο πρέπει να βρεθούν οι φοροφυγάδες, αλλά αυτό θα πρέπει να γίνει χωρίς να πληγούν πάλι οι μισθωτοί (οι οποίοι είναι οι μόνοι που εκ των πραγμάτων δηλώνουν τα πραγματικά τους εισοδήματα). Και μπορουν να πληγούν γιατί τα τεκμήρια διαβίωσης για τα αυτοκίνητα (έτσι όπως έχει προταθεί να γίνουν) είναι υπέρογκα και εξωπραγματικά. Ένας μισθωτός ο οποίος αποφάσισε (με τις ευκολύνσεις της κυβέρνησης – απόσυρση, απαλλαγή από τέλη ταξινόμησης) και με οικονομίες μιας ζωής, να αγοράσει ένα καλό και ασφαλές αυτοκίνητο για την οικογένειά του, θα κληθεί να φορολογηθεί με βάση τα υπέρογκα ποσά των τεκμηρίων διαβίωσης.
Συμφωνώ να πρέπει να αποδείξει που βρήκε τα χρήματα για την αγορά του (τεκμήριο αγοράς), αλλά η συντήρηση κανενός τύπου αυτοκινήτου δεν μπορεί να απαιτεί ποσά της τάξεως των 60000-100000€.
Γιατί υπάρχουν αυτοκίνητα με κινητηρες άνω των 2500 κυβ. που προσφέρουν κάποια μεγαλύτερη ασφάλεια σε οικογένειες για κίνηση στους ελληνικούς δρόμους, τα οποία μπορούν να αποκτηθούν με 20-30 χιλ ευρώ (με αποπληρωμή έως και σε 10 έτη) και η συντήρησή και χρήση τους δεν ξεπερνά τα 3000€.
Γιατί λοιπόν ο μισθωτός να μην έχει πια το δικαίωμα σε ένα ασφαλές αυτοκίνητο για την οικογένειά του αλλά αυτό να παραμένει δικαίωμα αυτών που φοροδιαφεύγουν.
ΝΑΙ στο τεκμήριο αγοράς (για όλα τα αυτοκίνητα – όχι μόνο για αυτά με εργοστασιακή τιμή άνω των 50000€ όπως ήταν παλαιότερα), αλλά ΟΧΙ στα «τρελά» νούμερα των τεκμηρίων διαβίωσης των αυτοκινήτων.
Αυτή η ρύθμιση θα οδηγήσει στην περαιτέρω κατάθεση πινακίδων κυκλοφορίας (που άρχισε με τα υπέρογκα ποσά των τελών κυκλοφορίας) με αποτέλεσμα την μείωση των εσόδων του κράτους από φόρους καυσίμων, ασφαλειών, τέλη κυκλοφορίας κλπ, καταστροφή στις εταιρείες πώλησης αυτοκινήτων (με ανάλογες απολύσεις προσωπικού κλπ).
Θέλω να παρατηρήσω για την τεκμαρτή δαπάνη διαβίωσης, και ειδικά για το ποσό δανείων – πιστωτικών καρτών και της αποπληρωμής τους, πως αυτά τα ποσά μάλλον είναι για τους περισσότερους, δείγμα χρεωκοπίας, και όχι τεκμήριο αυξημένου βιωτικού επιπέδου. Αν θα πρέπει να εξεταστούν αυτά τα ποσά, θα πρέπει να αξιολογηθεί το ποσό που κατέβαλε κάποιος, μόνο αν αξιολογηθεί σε συνάρτηση με το ιστορικό υπερχρέωσης του (αύξηση χρεωστικού υπόλοιπου).
Δύναται ανά περίπτωση, και για λόγους κοινωνικούς, αυτά τα ποσά, να αποδειχθεί ότι μάλλον πρέπει να χρησιμοποιηθούν για την αύξηση του αφρολόγητου ορίου ώστε να βοηθηθεί ο πολίτης – δανειολήπτης, παρά για την αύξηση του φορολογητέου εισοδήματος.
1) Μα αφού ήδη τα ακίνητα τα δηλώνουμε στο Ε9, θα τα δηλώνουμε τώρα και στο Ε1; Τι νόημα έχει;
2) Τι «πόθεν έσχες» θα ζητήσετε από συνταξιούχο των 700-1000 ευρώ που απέκτησε πριν 40 χρόνια κάποια ακίνητα;
3) Τι νόημα έχουν τα τεκμήρια για μισθωτούς και συνταξιούχους;
4) Τι νόημα έχουν οι πιστωτικές κάρτες σαν τεκμήριο; Οι φοροφυγάδες θα ψωνίζουν με μετρητά!!!
Το μέτρο, σαν ιδέα, είναι πλέον επιβεβλημένο. Δεν φθάνει όμως, κατά την γνώμη μου, αυτό από μόνο του. Θα πρέπει να καθορισθούν και τα μέτρα που θα λαμβάνονται εάν ανιχνευθεί παρατυπία. Και αυτάθα πρέπει να είναι πολύ σκληρά (όπως πχ δήμευση των ακινήτων που δεν δηλώθηκαν)
Η συμπλήρωση του Ε1 γίνεται όλο και πιο δύσκολη. Επιτρέψτε σε έναν μέσο πολίτη να μπορεί να κάνει τη φορολογική του δήλωση και μόνος του και να μην είναι υποχρεωμένος να καταφεύγει σε λογιστή. Με την αναγραφή των περιουσιακών στοιχείων δεν γίνεται τίποτα. Απεναντίας αυξάνεται η καχυποψία μεταξύ πολιτών και κράτους. Επίσης, ο έλεγχος είναι ανέφικτος λόγω του φόρτου πληροφοριών που θα κατακλείσουν τις φορολογικές αρχές, όπου πάλι θα αναλώνονται στη διαχείριση των πληροφοριών και όχι στο έλεγχό τους, όπως γίνεται και σήμερα.
Σίγουρα αυτό το μέτρο είναι θετικό αρκεί να χρησιμοποιηθεί δίκαια. Δεν είναι δυνατόν η περιουσία που αποκτήθηκε από γονική παροχή στον ελεύθερο επαγγελματία να υπολογίζεται σαν τεκμήριο διαβίωσης και να φορολογείται ή να κρίνεται ψεύτης και στον δημόσιο ή ιδιωτικό υπάλληλο να μη σημαίνει τίποτα.
Κανένα φορολογικό μέτρο δεν θα αποδώσει αν δεν συνδεθεί το εισόδημα με την ιδιοκτησία.
Η σωστή εφαρμογή του «πόθεν έσχες» πρέπει να είναι ο οδηγός σε κάθε προσπάθεια. Τα λογικά τεκμήρια διαβίωσης είναι απολύτως απαραίτητα.
Επί τέλους, κάποτε θα πρέπει να γίνει κατανοητό απο όλους ότι δεν μπορεί να θεωρείται πλούσιος ο έχων εισόδημα 40.000 Ευρώ και ένα αυτοκίνητο 1400 CC ή ένα σπίτι 80 τμ και να πληρώνει φόρο πολλαπλάσιο από κάποιον άλλο που διατηρεί πολυτελές αυτοκίνητο 2500-3000 CC και σπίτι 150 τμ, διατηρεί ιδιόκτητο χώρο εργασίας και δηλώνει εισόδημα 20.000 Ευρώ.
Αυτή τη στιγμή καταγράφονται όλα τα ακίνητα και όλα τα κινητά σημαντικής αξίας για τα οποία μπορεί να υπάρξει διαστάυρωση με κάποιον άλλο φορέα. Κοσμήματα, τιμαλφή, αντικείμενα συλλεκτικής ή καλλιτεχνικής αξίας δεν είναι δυνατόν να δηλωθούν, αφενός διότι μεταβιβάζονται χωρίς διατυπώσεις (από χέρι σε χέρι), αφετέρου απαιτείται εκτίμηση της αξίας τους ή οποία δεν είναι δεδομένη. Θα μπορούσαν να δηλωθούν οι κινητές αξίες (μετοχές, ομόλογα, μερίδια αμοιβαίων κεφαλαιων, συμμετοχές σε επιχειρήσεις κλπ) και οι καταθέσεις, όμως τίθενται προβλήματα όπως π.χ. στις καταθέσεις και τα αμοιβάια κεφάλαια, όπου υπάρχουν κοινοί λογαριασμοί και δεν είναι δυνατόν να προσδιοριστεί η συμμετοχή κάθε δικαιούχου με αντικειμενικό τρόπο. Εξάλλου θα χρειαστεί σε μια τέτοια περίπτωση να δημιουργηθούν νέα έντυπα στα οποία θα δηλώνονται ορισμένα από αυτά τα περιουσιακά στοιχεία (όπως το Ε9 για τα ακίνητα), γιατί εαν θέλουμε να γίνει μια σοβαρή προσπάθεια σε αυτό το θέμα, θα πρέπει να παρακολουθύνται σε τεμάχια και όχι σε αξίες που είναι ευμετάβλητες.
ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Είναι σε όλους γνωστό ότι δεν υπάρχει Έλληνας που να μην έχει με τον ένα η άλλον τρόπο
κλέψει την εφορία.Από το να μην ζητάμε αποδείξεις έως τις κομπίνες στα ανώτερα κλιμάκια όλοι έχουμε λίγο πολύ γλύψει το μέλι.Το να κλέβουμε το δημόσιο (Δηλαδή την ίδια μας την τσέπη) είναι το ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΣΠΟΡ.Φυσικά το μαύρο χρήμα έχει καταλήξει στις τσέπες ορισμένων και με την ΑΝΟΧΗ των αρμοδίων (Οι οποίοι είναι οι ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ)
έχει ξεπλυθεί με την κατά κύριο λόγο ΑΓΟΡΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ.Τα κλεμμένα δηλαδή είναι ΦΑΝΕΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΟΛΩΝ και όχι κρυμμένα. Άρα τι ψάχνουμε να βρούμε αυτά που έχουμε εμπρός μας.
Η λύση είναι ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ Άμεση εφαρμογή του ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ με έλεγχο για μεταβολή περιουσιακών στοιχείων από την πρώτη δήλωση στην εφορεία έως σήμερα εάν
έχουν καταβληθεί οι ανάλογοι φόροι.
Εάν όχι να φορολογηθούν με τα ανάλογα πρόστιμα.
Φυσικά για να γίνει αποδεκτό ένα τέτοιο μέτρο πρέπει να είναι δίκαιο.
Δηλαδή να αρχίσει από τους πρώην και νυν πολιτικούς ,δικαστικούς και όλους ανεξαιρέτως τους
δημόσιους υπαλλήλους και έπειτα στον υπόλοιπο πληθυσμό.
Όποιος κάνει συμπληρωματική δήλωση να απαλλάσσεται από τα πρόστιμα.
Να δημοσιεύονται τα ονόματα των επίορκων δήθεν υπηρετών του λαού.
Αυτός που κλέβει τον ιδρώτα του Ελληνικού λαού δεν πρέπει να έχει κανένα δικαίωμα.
Γράφω χωρίς να έχω ψευδαισθήσεις ότι θα εφαρμοσθούν ποτέτα παραπάνω για να γίνει κάτι τέτοιο
Θα πρέπει να φθάσουν στα χέρια κάποιου ενάρετου πολιτικού πράγμα που πολύ
Αμφιβάλω.
Τουλιάτος Γεράσιμος
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:
Τα χρήματα που απαλλάσσονται φορολογίας και τεκμηρίου λόγω επαναπατρισμού ή εισαγωγής συναλλάγματος, νομίζω πως σωστό είναι να απαλλάσσονται, αν ΑΜΕΣΑ επενδύονται σε παραγωγικές επενδύσεις , κατάλογο των οποίων θα έχει εκδώσει το κράτος.Διαφορετικά να τα φέρνουν εδώ και να μας απειλούν συνεχώς πως αν τους ρωτήσουμε που τα βρήκαν θα τα επανεξάγουν, νομίζω πως δεν έχει έννοια.
πρόσθεση τεκμηρίων : Ο λαός μας λέει πως ο βήχας , ο έρωτας και το χρήμα δεν κρύβονται. Άρα λοιπόν και να θέλει να κρύψει κ΄ποιος τα χρήματα που έχει, αυτό απλά δεν γίνεται. Το πρόβλημα δημιουργείται όταν ο εισπρακτικός μηχανισμός του κράτους δεν μπορεί «να δει» το χρήμα ή το βλέπει και δεν προχωρά σε ελέγχους.
Η ελληνική αστυνομία έχει τον τρόπο να «βλέπει» ποιος ξοδεύει πολλά χρήματα και προχωρά σε ελέγχους για τον νόμιμο ή μη νόμιμο τρόπο απόκτησής τους. Γιατί να μην υπάρχει σύνδεση της ελληνικής αστυνομίας και των φορολογικών μηχανισμών ελέγχου; Κλοπή είναι μόνο η ληστεία τράπεζας; Κλοπή δεν είναι και η φοροδιαφυγή;
Νομίζω πως θα πρέπει να δηλώνονται σε μια ιστοσελίδα τα εισοδήματα και τα έξοδα του κάθε φορολογούμενου. Αν για κάποιο λόγο αυτό δεν είναι δυνατό (προστασία προσωπικών δεδομένων) τότε να δημοσιεύονται χωρίς όνομα, μόνο με το ΑΦΜ. Έτσι όλοι οι συναλλασσόμενοι με τον συγκεκριμένο φορολογούμενο θα μπορούν να βλέπουν αν είναι συνεπής στις φορολογικές του υποχρεώσεις. Οι συναλλασσόμενοι με αυτόν νομίζω πως έχουν έννομο συμφέρον να γνωρίζουν τη φορολογική του συμπεριφορά γιατί π.χ. εισπράττει από αυτούς το ΦΠΑ. Το αποδίδει στο κράτος; ή παρανόμως το κρατά.
(Άρθρο 18 Κ.Φ.Ε.)– Μη εφαρμογή τεκμηρίου, παρ. β)
Νομίζω πως σωστά δεν υπολογίζεται στα τεκμήρια δαπανών η δαπάνη για κατοχή και συντήρηση αυτοκινήτου που χρησιμοποιείται από ανάπηρο (πάνω από 67% αναπηρία – απαλλαγή πληρωμής τελών κυκλοφορίας). Γιατί μπορεί να υπάρχει η ανάγκη κατοχής και χρήσης κι άλλου αυτοκινήτου στην ίδια οικογένεια για τις ανάγκες των υπολοίπων μελών της. Σ΄αυτή την περίπτωση θα αυξήσει πολύ το τεκμήριο διαβίωσης της οικογένειας και θα κάνει ίσως απαγορευτική την κατοχή του δεύτερου αυτοκινήτου.
Αγαπητοί Κύριοι
Η καταγραφή των αποταμιεύσεων – περιουσιακών στοιχειων
πρέπει να ακολουθηθεί σύμφωνα με την πρακτική του ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ
των βουλευτών , των δημοσιογράφων ,των Δημοσίων λειτουργών .
Πρέπει να γίνει κατά δήλωση και να υπάρξει νομοθετικά ετος αρχής το
2010.
Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα υπάρξουν τα χρήματα για να
φορολογηθούν
θα βρίσκονται κατω από το στρώμα ή θαμένα στις αυλές.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ
μπορούμε ομως να την ωθήσουμε σε ανάπτυξη μεσω ομολόγων έτσι τα
παγωμένα χρήματα θα κινήσουν την οικονομία.
Για να υπάρξει ειληκρινής πολίτης πρεπει να υπάρξει εληκρινές κράτος,
ας δείξουμε την ύστατη στιγμή την πραγματικότητα, δεν μπορεί το
κρατος να τιμωρεί αδικιολόγητα και παράλογα.
Προχωρήστε σε αλλαγή του φορολογικού νόμου, ένας κώδικας ενιαίος
απλός και κατανοητός απο όλους.
Η καταγραφή των περιουσιών όλων των Ελλήνων έχει πολλαπλώς καταγραφεί και εξαντληθεί.
Να θεωρηθεί ως δεδομένη η οικονομικη κατάσταση του κάθε φορολογούμενου την 31-12-2009 όπως αυτή προκείπτει μέσα από τα ήδη υποβληθέντα Ε9 και κτηματολόγια και απλά μαζί με την φορολογική δήλωση η οποία θα υποβάλεται ηλεκτρονικά θα υποβάλεται και ένα εντυπο «τύπου πόθεν έσχες».Σ αυτό το μόνο που θα κάνει το υπουργείο Οικονομικών θα είναι να υπάρχει η εντολή <> ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΕΤΙΚΟ .
Και σύνδεση το ΑΦΜ του κάθε συναλλασόμενου με το Διατραπεζικό σύστημα εισόδου- εξόδου χρήματος και τα συμβολαιογραφεία.
Σας διαβεβαιώ ότι δεν χρειάζεται κανένας επιπλέον έλεγχος
Τα τεκμήρια για τα αυτοκίνητα ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΑ ΕΝΤΕΛΩΣ .Το αυτοκίνητο για τον Ελληνα δεν είναι δείγμα πλουτισμού αλλά ακόμη αποτελεί όνειρο.Εξ άλλου , τα μεγάλα αυτοκίνητα εισφέρουν στο Δημόσιο Ταμείο , από 20 μεριές . Στερόντας ή μειώνοντας την κυκλοφορία τους , στερείτε το φόρο από τα καύσιμα , από τα τέλη κυκλοφορίας , από τα ανταλλακτικά που είναι πανάκριβα , τις ασφάλειες κλπ. Ακόμη στατιστικές για τα πολλά θανατηφόρα ατυχήματα στους Ελληνικούς δρόμους έδειξαν ότι ευθύνη έχουν τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα που χρειάζονται απέραντα χιλιόμετρα για προσπεράσεις με αποτέλεσμα να δημιουργούν τα ατυχήματα , τα κρατήματα που δεν έχουν στους δρόμους κλπ και όχι τα μεγάλα οχήματα.Τα έξοδα νοσηλείας ενός ατόμου που θα γλυτώσει το κράτος από ένα ατύχημα ισοδυναμούν με το φόρο από 50 αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού.
Να πιστοποιειται η κατοχή σκαφών αναψυχής και να ενταθούν οι έλεγχοι από τα λημεναρχία στα ναυλοσύμφωνα που έχουν 4,5 % ΦΠΑ (απαράδεκτο και προκλητικό ) και στις εισόδους και εξόδους από τους λιμένες. Δεν μπορεί σκάφος αξίας πχ 1.000.000 ευρώ επειδή είναι τάχα σε εταιρεία Ναυτική να μην πληρώνει ούτε ένα ευρώ φόρο , και μάλιστα το εισόδημα αυτό να το χρησιμοποιεί ο ιδιοκτήτης για κάλυψη τεκμηρίων και αφορολόγητο .Γνωρίζετε τι του έχει
ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ »ΤΑ ΝΕΑ» ΣΤΙΣ 9/9/2008 ΝΟΜΙΖΩ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ!!!! ΕΞΕΤΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΙ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ!!! ΣΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΦΥΣΙΚΑ!!!
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artid=85871
Αισχος πια γυρίζουμε πίσω στο 1980 τεκμηριο 20.000 δραχμών για 14 ίππους αυτοκίνητο…
ΑΙΣΧΟΣ σταματήστε πια έχετε καταστρέψει όλη την οικονομία…
Καλή Χρονιά!
Είναι απαραίτητη η γενική χρήση του πόθεν έσχες, για όλους τους φορολογούμενους. Κάτι που θα αποδώσει μεσο-μακροπρόθεσμα.
Δεν είναι δυνατό να συνεχιστεί η ανοχή σε δεκάδες χιλιάδες άτομα που δηλώνουν ασήμαντα εισοδήματα και κατέχουν σημαντικές ακίνητες περιουσίες, χωρίς καταβολή του παραμικρού φόρου.
Το ζήτημα είναι αν υπάρχει η πολιτική βούληση για κάτι τέτοιο. Γιατί δεν εξηγείται διαφορετικά πως ένα τέτοιο μέτρο δεν έχει ληφθεί εδώ και δεκαετίες, αλλά αναζητούνται μονίμως έσοδα από τις κλασσικές πηγές (μισθωτοί, ΙΧ).
Αν μη τι άλλο, ανήκω στο προνομιούχο 6% των Ελλήνων με ετήσια εισοδήματα άνω των 35000 Ευρώ και εξακολουθώ να μην μπορώ να λύσω τον μαθηματικό γρίφο της νεοελληνικής πραγματικότητας που με βρίσκει μακράν πίσω σε βιοτικό επίπεδο από τους αγαπητούς βιοπαλαιστές της γειτονιάς μου με τις ασήμαντες μονοκατοικίες και τα φτωχικά 3000cc τζιπ τους (και φυσικά ως υψηλού εισοδήματος, συνεισφέρω με 352 Ευρώ τέλη κυκλοφορίας για το 15 ετών 1600άρι αμάξι μου).
Ναι στην καταγραφή των περιουσικών στοιχείων αλλά να ληφθεί ως βάση για απο δω και στο εξής.Δεν μπορούμε να πούμε σε κάποιον που έχει 50 -100 χιλ.ευρώ που τα βρήκες τη στιγμή που όλα αυτά τα χρόνια το φορολογικό είναι διάτρητο.Θα τα πω απλά και λαϊκά.Εχω την εγγονούλα μου 2 χρονών και κάθε χρόνο της βάζω 500-1000 ευρώ στον λογαριασμό της.Στα 20 χρόνια της θα έχει μαζέψει κάποιο κεφάλαιο.Τι θα της πούμε, που τα βρήκες? Ή θα πρέπει να τρέχω εγώ σε συμβολαιγράφους και εφορίες για να κάνω δωρεά 500 ευρώ κάθε χρόνο.Στην ίδια θέση βρίσκονται και χιλιάδες συμπολίτες μας που έχουν ένα μικρό απόθεμα το οποίο πιθανόν να μη μπορούν να δικαιολογήσουν.Άλλωστε το κακό δεν βρίσκετε στις 50-100 χιλ. ευρώ.Καταγράφουμε τα υπάρχοντα και απο δω και πέρα ότι προκύπτει αδικαιολόγητο το τσακίζουμε.Ναι στις αποδείξεις αλλά οχι σε συνάρτηση με το αφορολόγητο.Ενας συνταξιούχος που ζει στο χωριό και έχει τις κοτούλες του, τη γίδα του, και πολλές τροφές τις φτιάχνει μόνος του, όπως πολύ καλά ξέρουμε όλοι, που όταν πηγάινουμε στα χωριά μας γεμίζουμε τα πορπαγκάζ απο αυτά,μπορεί να κλειθεί να πληρώση φόρο γιατί εκτός απο τα φάρμακά του και τους λογαριασμούς του θα είναι ελάχιστα τα άλλα του έξοδα και αρκετά δύσκολο να μαζέψει αποδείξεις 6000 ευρώ.Πολύ περισσότερο δε όταν μιλάμε για γονείς οι οποίοι για τον Α Β λόγο φιλοξενούνται απο τα παιδιά τους οπότε τα έξοδά τους είναι ακόμα λιγότερα.
Αυτός είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος διεύρυνσης της φορολογικής βάσης και των εσόδων , τουλάχιστον για τα φυσικά πρόσωπα .
Ενοποίηση ακίνητης και κινητής περιουσίας σε ενιαίο πίνακα , δημιουργία κλιμακίων και τεκμαρτή φορολόγηση .
=ΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ??
=ΑΝ ΟΧΙ, ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΙ ΚΑΤΕΧΟΝΤΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΤΕ κε ΥΠΟΥΡΓΕ, ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙΣ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΓΚΕΝΗ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.
Εχω την εντυπωση οτι γινεται ενα μεγαλο λαθος.Αυτο ειναι η ΜΗ δημιουργια στον πολιτη της αναγκης καταλαβει οτι πρεπει να παρθουν αυτα τα μετρα γιατι αλλιως δεν γινεται .
το αισθημα της συμμετοχης ΟΛΩΝ σαυτον τον αγωνα (γιατι περι αυτου προκειται ) ειναι αναγκη που δεν θελει συζητηση . ΟΧΙ πια αλλη φιλολογια …..πραξεις ,πραξεις, πραξεις.
φανταστειτε μονο αν ειχαμε αλλους πεντε μηνες την προηγουμενη κυβερνηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΖΥΓΑΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΤΕ. ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ (ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΗΛΩΝΑΝ 8, 10 , Η 15000 ΕΥΡΟ ΚΑΙ ΕΔΙΝΑΝ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΒΟΗΘΟ 10000 ΤΟ ΧΡΟΝΟ (και παρεπιπτοντως αυτοι ολοι που τις χρησιμοποιουν τις κολανε ενσημα).
Δεν ειναι πολυ ευκολο να βρεθουν ολοι αυτοι που εχουν και κατεχουν για να συμμετεχουν αναλογως?
ΕΣΕΙΣ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ .
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΤΕ?
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ 15 ΓΙΑΤΡΟΙ ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ,
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΤΕ ? ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΑΣ ? Η ΜΗΠΩΣ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΕΚΑΤΟ ΠΡΩΤΟΙ?
ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ?
ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ,ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΟΛΟΙ
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΣΩΣΤΟΙ!!!!!!!!!
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ….ΕΙΣΤΕ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΑΣ ΕΛΠΙΔΑ .
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ….ΜΕΙΝΑΜΕ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ!!!