Προτείνεται η κατάργηση του ΕΤΑΚ και η αντικατάστασή του με προοδευτική φορολόγηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας.
- Από ποια αξία και άνω θα πρέπει να αρχίζει η φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας; Κρίνετε ότι το μέτρο θα πρέπει να μην εξαιρεί καμία κατηγορία ακινήτων ή ιδιοκτητών; Σε αντίθετη περίπτωση ποιες εξαιρέσεις θα πρέπει να προβλέπονται; Πως πρέπει να διαμορφωθεί η κλίμακα φορολόγησης;
- Πως θα πρέπει να φορολογείται η ακίνητη περιουσία που εκμεταλλεύονται οι ιεροί ναοί, οι μονές, τα κοινωφελή ιδρύματα κλπ;
Η φορολόγηση των ακινήτων πρέπει να εφαρμοστεί από ένα όριο αντικειμενικής αξίας των 400.000 ευρώ και πάνω.
Η φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας είναι επιβεβλημένη , αφού είναι ο φορέας με τα περισσότερα ακίνητα στη χώρα.
Ασφαλώς και το ΕΤΑΚ πρέπει να αλλάξει και να επανέρθει ο προοδευτικός ΦΜΑΠ διότι αυτοί που κατέχουν πολύ μεγάλες περιουσίες πληρώνουν αναλογικά λιγώτερα χρήματα από αυτούς που κατέχουν μικρότερες περιουσίες.
Το θέμα είναι από πιο ποσό και πάνω θα πρέπει να εφαρμοστεί ο ΦΜΑΠ.
Πιστεύω ότι το ποσό εκκίνησης πρέπει να είναι οι 500000 ευρώ και όχι οι 400000 ευρώ αλλά ακόμα και αν ψηφιστεί έτσι θα πρέπει οι πρώτες 100000 μετά τις 400000 να φορολογηθούν με τον χαμηλότερο δυνατόν συντελεστή έτσι ώστε και το κράτος να λάβει ένα ποσό αλλά και οι πολίτες να καταλάβουν ότι ακόμα και το μικρότερο ποσό που θα καταβάλουν στο κράτος έχει τη σημασία του ενώ παράλληλα δεν θα είναι καν απαγορευτικό γι αυτούς.
θα ηθελα να προτεινω τα εξης
-επαναφορα φορου μεγαλης ακινητης περιουσιας
-επιβολη του φορου μεγαλης μεγαλης ακιντητης περιουσιας επι
της εμπορικης αξιας των ακινητων με ταυτοχρονη μειωση των
συντελεστων φορου μεγαλης ακινητης περιουσιας
Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΤΑΚ «ΠΕΡΑΣΕ» ΤΟ ΦΟΡΟ ΜΙΚΡΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 20 ΜΕ 30.000 ΜΕΓΑΛΟ-ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΓΛΥΤΩΣΑΝ ΠΕΡΥΣΙ ΦΟΡΟΥΣ ΔΕΚΑΔΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΩΜΙΣΤΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΒΑΡΗ ΟΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΙ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΦΟΡΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΜΕ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 400.000 ΜΕ 500.000 ΕΥΡΩ ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ ΕΝ ΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΓΙΑΤΙ:
1) OTAN ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΙΣ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΜΕΝΟΥΝ ΑΜΙΣΘΩΤΑ & ΔΕΝ ΑΠΟΦΕΡΟΥΝ ΕΣΟΔΑ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΑΠ’ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ,
2) ΓΙΑΤΙ ΑΥΞΗΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΕΛΩΝ & ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΔΕΚΟ (40 ΦΟΡΟΙ & ΤΕΛΗ ΑΚΙΝΗΤΩΝ + 10 ΦΟΡΟΙ ΥΠΕΡ ΤΡΙΤΩΝ!!!!) ΑΡΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ & ΔΥΣΒΑΣΤΑΧΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ,
3) ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΤΟΧΗ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥΣ ΔΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΦΤΩΧΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΠΟΛΥ ΒΑΡΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ!!! ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΧΡΕΩΚΟΠΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΧΩΣ ΕΣΟΔΑ! ΑΛΛΩΣΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΓΙΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΦΕΡΟΥΝ ΚΕΡΔΗ Ή ΓΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ.
Η διαχρονική προνομιακή φορολόγηση των ακινήτων στην Ελλάδα είναι εξαιρετικά άδικη. Με ποια λογική υπάρχει όριο στην φορολόγηση των ακινήτων; Γιατί να μην πληρώνει φόρο ένας που αγοράζει ένα ακίνητο αξίας 100.000 ευρώ; Δεν είναι ατομικό περιουσιακό στοιχείο; Για να αγοράζεις ένα περιουσιακό στοιχείο ε, κάποια οικονομική άνεση έχεις (ακόμα και με δάνειο, δάνειο μπορούν να πάρουν μόνο οι αξιόχρεοι), δεν είναι τόσο φοβερό να πληρώσεις ένα μικρό φόρο. Δηλαδή οι οικογένειες που ζουν στο όριο της φτώχειας και ούτε στο όνειρό τους δεν θα βρεθούν με ιδιόκτητο ακίνητο γιατί να πληρώνουν φόρο 19% για την αγορά βασικών ειδών διατροφής; Είναι δίκαιο αυτό; Ένα δίκαιο φορολογικό σύστημα δεν έχει εξαιρέσεις, φορολογεί τα πάντα με ένα δίκαιο και ανταγωνιστικό συντελεστή. Δεν εξοντώνει, αλλά οδηγεί σε μια -όσο το δυνατό- δικαιότερη ανακατανομή του εισοδήματος προς όφελος του συνόλου. Οι απαλλαγές -όσο αθώα και αν παρουσιάζονται- λειτουργούν εις βάρος του συνόλου. Τι έχουμε πετύχει με την ευνοϊκή αντιμετώπιση των ακινήτων; Κάναμε την Αθήνα μια ζούγκλα τσιμέντου… Η αντιπαροχή δεν πρέπει επιτέλους να φορολογηθεί; Εκεί που υπήρχαν μονοκατοικίες τώρα στοιβάζονται 20 – 30 οικογένειες αυτός ο «πολλαπλασιαστής» στην εκμετάλλευση της γης γιατί να μην φορολογηθεί; Είμαστε στο 2009 και αντι να μιλάμε για ποιότητα ζωής και μικρότερες οικοδομές συζητάμε για την νομιμοποίηση των ημιηπαίθριων χώρων. Σε ποια χώρα υπάρχει διαδικασία νομιμοποίησης παράνομων πράξεων; Στα 500 μέτρα από την Ακρόπολη βλέπεις 8α όροφες ολοκαίνουργιες πολυκατοικίες… Είναι να ντρέπεσαι…
Να εφαρμοστεί ο ΦΜΑΠ με αφορολόγητο όριο τα 500.00,00.
Το όριο αυτό να αναπροσαρμόζεται με τις αντικειμενικές αξίες.
Να υποβάλονται δηλώσεις κάθε χρόνο από τους φορολογούμενους, είται είναι στο αφορολόγητο όριο έιται όχι.
Πως άλλοστε θα το ξέρουν;
Πρέπει να ληφθεί μέριμνα με το τρόπο φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας των συνταξιούχων.Εάν π.χ.κάποιος συντ/χος κατέχει η διαμένει σε ακίνητο σε περιοχή όπου αυξάνονται αλματοδώς οι αντικειμενικές αξίες η αυτές είναι αρκετά υψηλές, η σύνταξη μικρή η μεγάλη δεν επαρκεί για τη κάλυψη των φορολογιών του ακινήτου και πολύ περισσότερο για τη πρόνοια κληρονομικής μεταβίβασης στα παιδιά.
Συμφωνω απολυτα με την φορολογιση της μεγαλης ακινητης περιουσιας,καθως επισης-και κυριως-της συνδεσης της με τον τροπο με τον οποιο εχει αποκτηθει σε αμεση συναρτηση με το δηλωθεν ετησιο εισοδημα.
Κατα την γνωμη μου θα πρεπει να εξερεθει η (αποδεδειγμενα) πρωτη η κυρια κατοικια,και το αφορολογητο για την υπολοιπη εκινητη περιουσια να αρχιζει ΚΛΙΜΑΚΟΤΑ απο τα 100.000.
Τα ιδια ακριβως θα πρεπει να ισχυουν & για καθε νομικο προσωπο,οργανισμο κτλ,ειται εκμεταλλευεται ειται οχι την περιουσια αυτη.
Επιτελους θα πρεπει & στην χωρα μας να σηκωσουμε τα φορολογικα βαρη που ορθολογιστηκα μας αρμοζουν & μας αναλογουν,λιγα οσοι εχουν & κερδιζουν λιγα,& πολλα οσοι κατεχουν & συνεπως βγαζουν πολλα!
KANTE AYTO POY GINETE STHN EYROPH:
OLA MA OLA TA AKINITA PLHRONOUN FORO SYMFONA ME TO MEGETHOS KAI TON TOPO POU BRISKONTAI KATHOS KAI TO TI APODIDOUN!!!
ETSI LOIPON DEN YPARXEI KANENAS POU NA APOFEBGEI APO THN FOROLOGIA
OI OIKONOMOLOGOI PISTEYO NA TO GNORIZOUN!!!!!!
Koitaxte ligo ti kanoun oi aloi etairoi sas sthn koinh agora kai kante to kai eseis!
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θεωρείται δίκαιο να φορολγηθεί η ακίνητη περιουσία που έχει αποκτηθεί από εισοδήματα που έχουν ήδη φορολογηθεί.
Κατανοώ την ανάγκη εξεύρεσης χρημάτων αλλά γιατί θεωρούμε δίκαιο να φορογούνται τα εισοδήματα, το περίσευμμά τους που γίνεται π.χ. σπίτι να φορολογείται ξανά κατά τη διαδικασία δημιουργίας του σπιτιύ, μετά να φορολογείται η διατήρηση του σπιτιού και μετά η μεταβίβασή του με όποιο τρόπο σε άτομο της οικογενείας.
δηλαδή΄πόσες φορές πρέπει να φορολογούνται τα ίδια χρήματα και η σωστή διαχείρισή τους?
τιμωρούνται όσοι δεν είναι άστεγοι? ή δεν έχουν το βραχνά του ενοικίου?
Φορολογήστε μόνο τα εισοδήματα που προκύπτουν από την αξιοποίηση των ακινήτων. Τι άλλο? το χρήμα που παράγεται… όχι κάθε μορφή που αλλάζει….
Φυσικα και να καταργηθεί το ΕΤΑΚ, να ισχυσει τιμαριμθοποιημένη κλιμακα ανάλογα με την αντικειμενικη αξία του ακινήτου αλλά θεωρώ ότι τα 400,000 € πιάνει και μεσαια στρώματα και οχι μόνο τα υψηλα όπως λέγατε.θα πρεπει να ξεκινα από πιο ψηλά ορια και καθε φορα που θα αυξάνονται οι αντικειμενικές αξίες να αναπροσαρμοζονται και οι κλίμακες και να υπάρχει και αφορολόγητο. Ακόμα ειναι αδικο να συμπεριληφθούν τα αγροτεμαχια στο ΦΜΑΠ.
ΕΙΜΑΙ ΣΥΓΚΥΡΙΟΣ ΜΕ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΜΙΑΣ ΕΚΤΑΣΗΣ 5000 Τ.Μ. ΕΝΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΗΣ,ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΗΣ ΕΤΟΥΣ 1959 Η ΕΚΤΑΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΕΝΗ ΩΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΣ ΧΩΡΟΣ(ΔΡΟΜΟΙ,ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ)ΚΑΙ ΩΣ ΚΟΙΝΟΦΕΛΗΣ ΧΩΡΟΣ(ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ) ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΘΟΥΜΕ. ΕΠΙ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΕΙ, ΑΛΛΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΦΟΡΟΥΣ(ΓΟΝΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ-ΦΜΑΠ-ΕΤΑΚ-ΤΑΠ Κ.Λ.Π.). * ΠΡΟΤΑΣΗ* ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΟΙ Ο.Τ.Α. ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΥΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΗΣ, ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΝ, ΝΑ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΟΠΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΦΟΡΟΥ, ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΓΕΤΑΙ Ε.Τ.Α.Κ.-Τ.Α.Π ΕΙΤΑΙ ΑΥΡΙΟ Φ.Μ.Α.Π. ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ, ΕΥΕΛΠΙΣΤΩ ΝΑ ΤΥΧΕΙ ΣΟΒΑΡΗΣ ΣΚΕΨΗΣ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΩΝ ΟΙΚΟΠΕΔΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΝ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΛΟΓΗΣΗΣ.
θα πρεπει επιτελους να συνδεθει ο φορος ακινητης περιουσιας ειτε κεκτημενης ειτε προς αγορα με την οικονομικη κατασταση του καθενος, μεσω των δηλωσεων εισοδηματος αλλα και του ποθεν εσχες. Να γινουν τα αντικειμενικα κριτηρια «αντικειμενικα». Δεν ειναι δυνατον 450 τμ οικοπεδου στην Ν. Ερυθραια να κοστιζουν 4 φορες οσο η αντικειμενικη τους αξια. Ουτε 300 τμ στην Αγια Παρασκευη 2,5 φορες οσο η αντικειμενικη αξια. Ας συνεργαστει το υπουργειο με επισημους αναγνωριμενους φορεις η με τους μεσιτες για να μαθει τι πραγματικα αξιζει καθε περιοχη.
Να αφαιρειται σε καθε περιπτωση το ακινητο της ιδιοκατοικησης η ιδιας χρησης απο νομικα προσωπα.
Να συνδεθει η χορηγηση στεγαστικων δανειων απο τις τραπεζες με τις αντικειμενικες αξιες. Παρουσιαζεται μονιμως το παραδοξο καποιος να περνει δανειο 150000 για διαμερισμα αντικειμενικης αξιας 75000. Και εκπιπτουν και οι φοροι. Αρα το κρατος μπορει να ελεγξει τι πραγματικα γινεται πισω απο την πλατη του.
Δεν πρέπει να φορολογείσαι για κάτι που δεν σου αποφέρει εισόδημα. Αν έχεις εισόδημα ας το πάρουν και όλο αν δεν έχεις εισόδημα από τα ακίνητα πως θα πληρώνεις; Συνεπώς η φορολόγηση των ακινήτων πρέπει να είναι με βάση τα εισοδήματα που αποφέρουν στον ιδιοκτήτη.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΕΤΑΚ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΦΤΙΣΟΥΜΕ ΑΛΛΙΩΣ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙ Η 1η ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ (ΠΟΛΛΑ ΑΚΙΝΗΤΑ) ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΑΝ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΟΥΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥΣ.ΓΕΝΙΚΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΕΛΕΓΧΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ. ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΝΩΣΗ (ΟΧΙ ΤΩΝ ΄΄ΕΡΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΕ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΚΑΝΕΝΑΣ΄΄).ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΠΩΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ. ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟΝ.
Enas tropos prosekgiseis tou thematos einai na doume se ti vathmo i akiniti periousia kai i katohi metohon ehoun koina stihia. I akiniti periousia pou einai diamerisma pros enikiasi einai analogi tis metohis pou apodidi merisma. Forologeitai (sosta) to eisodima (enikio i merisma). Giati na forologeita i katohi (idioktisia) tou akinitou alla ohi i katohi tis metohis?
Pistevo oti forologia periousias (akitinon, metohon, etc.) einai provlimatiki stin praksi:
1) Katohi periousias den simainei oti iparhoun metrita gia tin katavoli ton foron.
2) Epeidi den iparhoun panta ta metrita, to FAP prosdidei kinitro (i, se akraies periptoseis, epivalei) tin polisi akiniton. Stin Evropi kai tis Inomenes Polities to akoloutho fainomeno simvainei: gerontakia pou zisan 40 hronia sto idio spiti anagkazontai na to poulisoun otan to diplano oikopedo metatrepetai se villa, anevenei i antikimeniki aksia olon ton spition tis periohis, kai i sintaksi pou pernoun ta gerontakia den arkei na plirosoun tous terastious forous. Einai koinonika aparadekto (kai prokalei provlimata igias episis, ara kai kratiko kostos perithalpsis) to kratos na ksespitonei gerontes pou ehoun sinaisthimatiki proskolisi sto spiti tous kai tin gitonia tous.
3) Oi «antikimenikes» aksies den einai panta antikimenikes.
Afto pou einai dikaio — kai aploustero — kata to gnomi mou einai:
A) I epivoli forou ti stigmi polisis akinitou periousias i metohon. I aksia tou akinitou einai gnosti kai den hriazetei o ipologismos «antikimenikis» aksias gia ton ipologismo you forou: apla forologitai to iperkerdos stin polisi.
B) I forologisi merismaton i eisodimatos enoikion. Etsi, emessos, forologeite KAI i idioktisia metohon KAI i idioktisia ekmetalefsimis akinitis periousias. (Kai den forologeite i idioktisia tis kirias katoikias, diladi idiokatikisi.)
Se periptosi pou efarmostei foros akinitou periousias tha proteina ta esoda na pigainoun se foreis pou ipostirizoun topikes anagkes. Me alla logia, o forologoumenos idioktitis na dei ta apotelesmata tis forologiseis me tin morfi veltiosis tis poiotitas zois stin periohi tou akinitou. Me tetoia tropo tha pei, «E paei sto kalo, o foros pou plirosa veltiose to pezodromio, to dromo, fitepsan dentra, plironoun enan extra astinomo na kanei peripolies, k.a.» Ousiastika afto simainei oti ta esoda apo foro akinitou periousias katefthinontai stin topiki aftodiikisi.
Η οικοδομή και γενικότερα ο τομέας των κατασκευών αποτελεί την ατμομηχανή της Ελληνικής Οικονομίας απασχολώντας πάνω από 100 επαγγέλματα γιαυτό και πρέπει να δοθούν κίνητρα ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ για την απόκτηση ακινήτων και όχι να επιβαρύνονται επιπλέον.
Η ακίνητη περιουσία προσφέρει με το παραπάνω στα κρατικά ταμεία καθώς επιβαρύνεται με παντός είδους κρατήσεις, τέλη, φόρους, εισφορές κ.α.
ΠΡΟΤΑΣΗ
1)Κατάργηση ΕΤΑΚ.
2)ΦΜΑΠ ΜΟΝΟ για αντικειμενική αξία ΠΑΝΩ από 500.000€ και προοδευτικούς συντελεστές από εκεί και πάνω.
3)Ακίνητο το οποίο δεν επιφέρει εισόδημα στον κάτοχό του να μην φορολογείται.
Με απλά λόγια σε κάθε οικογένεια πρέπει να είναι αφορολόγητα :
ένα ακίνητο με το οποίο ικανοποιούνται οι στεγαστικές του ανάγκες ΣΥΝ ένα ακίνητο (π.χ. αγροτεμάχιο,κατάστημα ,κ.α.) επιπλέον – Υπό την προϋπόθεση το άθροισμά τους να μην ξεπερνά την αντικειμενική αξία των 500.000€.
Κατά τα λοιπά ΙΣΧΥΡΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΣΗ των ακινήτων που εκμεταλλεύονται οι ιεροί ναοί, οι μονές, τα κοινωφελή ιδρύματα κλπ.
Με τα παραπάνω μέτρα ενισχύεται η ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ χωρίς να υποσκελίζεται η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.
ευχαριστώ για το βήμα.
ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙ Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΟΡΙΟ
ΕΞΙΣΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΣΤΗ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΑΛΗ
Οποιος μένει σε ακριβές μεζονέτες θα έχει και την ανάλογη δουλειά και άρα τον ανάλογο «παρά» . Η μήπως κάνω λάθος και στην Εκάλη μένουν χαμηλόμισθοι και άνεργοι?
Ειναι δικαίο να φορολογετίται χαμηλοσυναταξουχος των 400 ευρώ που μένει σε γκαρσονιέρα και ενισχύει το εισόδημα του με 2 ακίνητα που νοικιάζει?
Να σημειωθεί μάλιστα πως το συνολικο ετησιο εισοδημα απο συνταξη και εισοδημα απο ακίνητα δε ξεπερναει τα 15.000 ευρώ. Και αν ξενοικιαστεί ένα απο τα δύο ακίνητα που τα εχει για να τα βγάζει πέρα θα πληρωνει και ΦΟΡΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ??
Την ιδια στιγμή που καποιοι παιρνουν παχυλούς μισθούς και διαγουν ΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΣΕ ΑΚΡΙΒΕΣ ΒΙΛΕΣ????????????
Ελπίζω η Κυβερνηση να ανοιξει τα μάτια τους και να δει πως υπαρχουν ΝΕΕΣ ομάδες ΠΛΟΥΣΙΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΙΣ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ. ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΙΟΛΑΣ!!
με εκτίμηση
γιώργος
Οι φόροι κατοχής υπάρχουν σε όλο τον κόσμο.
Σίγουρα τα εισοδήματα από ακίνητα πρέπει να φορολογούνται χωριστά, στη κλίμακα, όπως γίνεται. Επειδή υπάρχουν αυτοί οι φόροι στα εισοδήματα, οι φόροι κατοχής – εκτός εισοδημάτων – πρέπει να είναι λογικοί. 1 τοις χιλίοις για όλους είναι καλό ποσοστό και θα εξασφαλίσει στο κράτος έσοδα από κατοχή όμοια με αυτά που έχουν άλλες χώρες στην Ευρώπη και τον ΟΟΣΑ. Δεν χρειάζεται προοδευτικότητα – μη ξεχνάμε ότι με τον ΦΜΑΠ τα έσοδα του κράτους από κατοχή ήταν πολύ λιγότερα από ότι στις άλλες χώρες της Ευρώπης και του ΟΟΣΑ. Επιπλέον η προοδευτικότητα περιπλέκει τα πράγματα. Άλλο φόρο πληρώνει μια περιουσία που είναι σε εταιρείες, άλλο μια που είναι σε ένα φυσικό πρόσωπο, άλλο μια περιουσία που μοιράζεται στους γονείς και τα παιδιά. Το 1 τοις χιλίοις για όλους δεν έχει αυτό το πρόβλημα. Επίσης, για τον μικροιδιοκτήτη του διαμερίσματος των 150.000 ευρώ αυτός ο φόρος σημαίνει 150 ευρώ ετήσιο φόρο. Η Συνταγματική επιταγή όλοι να συνεισφέρουν με τις δυνάμεις τους σημαίνει ότι αυτός ο μικροιδιοκτήτης μπορεί να πληρώσει 150 ευρώ το χρόνο υπέρ του δημοσίου ταμείου, των δρόμων, του σχολείου, του νοσοκομείου. Αν έχει εισόδημα 10.000 ευρώ, όπως κατά μέσο όρο δηλώνει, αυτό θα είναι 1,5% του ετήσιου εισοδήματος τους. Τα έχει, όσο φτωχος και αν είναι κάποιος με 10.000 ευρώ εισόδημα – μηδέν φόρο πληρώνει ο πράγματι φτωχός που δεν έχει ούτε αυτό το διαμέρισμα – και αυτό είναι δίκαιο. Αν υπάρξει αφορολόγητο, αυτό θα έπρεπε να φορά όσους έχουν πολύ μικρή περιουσία – πχ έως 150.000 ευρώ – και δεν έχουν εργασία ή έχουν προβλήματα υγείας, όλοι οι άλλοι μπορούν και πρέπει να πληρώσουν έστω κάτι λίγο και συμβολικό ακόμα και για τα οικονομικά μεγέθη ενός φτωχού.
Η αύξηση της κλίμακας του φόρου στις μεγάλες περιουσίες δημιουργεί σημαντικά προβλήματα σε πολλούς που έχουν ακίνητη περιουσία αλλά όχι εισοδήματα. Επειδή και το κράτος φταίει για αυτό συχνά – απαλλοτριώνει για 30 χρόνια περιουσίες, αχρηστεύοντας για παράδειγμα τη δυνατότητα εκμετάλλευσης τους, ή περιπλέκει με τις ισχύουσες διατάξεις τα κληρονομικά μέχρι απελπισίας όταν φτάνεις σε δεύτερη ή τρίτη γενεά και κάποιοι συνιδιοκτήτες δεν κάνουν αποδοχές κληρονομιάς, ή ακόμα και επιβαρύνει υπερβολικά τη πώληση ενός ακινήτου με πολύ ψηλούς φόρους και υποχρεωτικές αμοιβές είναι ανήθικο τώρα να στήσει στον τοίχο όσους δεν εκμεταλλεύονται την περιουσία τους όχι επειδή είναι ανίκανοι ή αδιάφοροι αλλά επειδή το κράτος τους παρεμποδίζει ενεργά. Αντί να αναζητούνται εξαιρέσεις για τις χιλιάδες υποπεριπτώσεις τέτοιων προβλημάτων, είναι πολύ πιο εύκολο να μείνει ο συντελεστής χαμηλά για όλους – άλλωστε τα ακίνητα φιλέτα που μπορούν να αξιοποιηθούν ήδη καταβάλλουν φόρο στα εισοδήματα που δημιουργούν. Επίσης να σημειωθεί ότι οι μεγαλύτερες περιουσίες θα πληρώσουν μεγαλύτερα ποσά, αναλογικά μεγαλύτερα όπως προβλέπει και το Σύνταγμα, καθώς ο συντελεστής αυτός εφαρμόζει σε ψηλότερες αξίες. Και εφόσον ο συντλεστής είναι ενιαίος αυτό συμβαίνει ανεξαρτήτως του κατακερματισμού ή της νομικής μορφής του δικαιούχου.
Αν πρέπει οπωσδήποτε να υπάρξει αύξηση του συντελεστή χάρη της επιθυμίας για προοδευτικότητα, αυτή δεν θα πρέπει να ξεπερνάει τον διπλασιασμό του συντελεστή, σε 2 τοις χιλίοις για πολύ μεγάλες ακίνητες περιουσίες (πχ άνω των 2 εκ. ευρώ). Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται όχι μόνο ότι δεν θα επιβαρυνθούν υπερβολικά περιουσίες που έχουν μεγάλη αντικειμενική αξία αλλά χαμηλή – ή ανύπαρκτη – εμπορική αξία λόγω των κρατικών παρεμβάσεων (απαλλοτριώσεις, δεσμεύσεις, παρανομίες κράτους – οι περιπτώσεις αυτές δεν είναι η εξαίρεση, όλες οι οικογένειες έχουν κάπου ένα μπλεγμένο ακίνητο μικρότερης ή μεγαλύτερης αξίας) αλλά και ότι δεν θα υπάρξουν μεγάλα κίνητρα αλλαγής της ιδιοκτησιακής διάρθρωσης για μείωση των φορολογικών βαρών.
Η εκκλησία ως μεγάλος ιδιοκτήτης να πληρώνει τον φόρο όπως οι άλλοι, με εξαίρεση τα ακίνητα που αποδεδειγμένα χρησιμοποιούνται άμεσα για κοινωφελείς σκοπούς – όπως θα έπρεπε να χρησιμοποιείται όλη η περιουσία της εκκλησίας.
Η ΚΟΥΒΈΝΤΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΧΕ ΕΣΟΔΑ ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΑΜΕ ΤΟΥς ΦΟΡΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑΣ ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΑΓΓΕΛΙΚΑ ΠΛΑΣΜΕΝΟΣ. ΟΤΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΚΤΟΝΩΣΗ ΑΦΟΥ ΜΕΤΑ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ Ε9 ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΘΑ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΕΝΑ ΦΟΡΟ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΕΠΙ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΔΙΚΩΝ. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΕΙ ΣΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥς ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 40% + ΧΑΡΤΟΣΗΜΟ + 1,5% ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΦΟΡΟ + ΤΟ ΦΟΡΟ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ Η ΔΩΡΕΑΣ Η ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗς ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΝΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΦΟΡΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΔΥΝΑΤΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΟΛΟΥς ΜΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕς ΑΚΡΙΒΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΛΟΓΩ ΕΞΩΧΩΡΙΩΝ κλπ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΣΠΑΞΕΙ Η ΟΠΟΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΑΝΕΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ 30% ΤΙΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΤΙΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΑΜΕ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΥΖΕΡΙΑΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΟΣΑ ΑΚΟΥΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑΚΕΦΑΛΑ ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΔΕΝ ΨΩΝΙΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ Η ΥΦΕΣΗ ΒΑΘΑΙΝΕΙ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ. ΔΕΣΜΕΥΣΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΜΗΝΑ ΤΙς ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΜΗΝ ΣΑΣ ΦΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ 10 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΒΟΛΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΠΟΙΩΝ ΗΤΑΝ. ΚΥΡΙΟΙ ΕΧΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥς ΠΙΑΣΕΤΕ ή ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΞΕΜΕΙΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙς ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ.
Η φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας πρέπει να γίνει κατά τρόπο δίκαιο και που συγχρόνως να μη υπονομεύει την οικοδομική δραστηριότητα, που είναι βασικός κινητήριος μοχλός της Οικονομίας μας. Προτείνω:
1. Να μην αυξηθούν οι αντικειμενικές αξίες στην περίοδο ύφεσης που περνάει η Οικονομία μας και με τη κρίση στην αγορά ακινήτων (απούλητα και πτώση τιμών),
2. Για λόγους δικαιοσύνης να ισχύσει προοδευτική φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας με συντελεστές που να μην είναι δημευτικοί:
αφορολόγητη αξία €400.000
για φορολογητέα αξία €400.001-€800.000 συντ. 0,1%
για φορολογητέα αξία €800.001-€1.500.000 συντ. 0,2%
για φορολογητέα αξία €1.500.001-€3.000.000 συντ. 0,3%
για φορολογητέα αξία πάνω από €3.000.001 συντ. 0,4%
Η κλίμακα αυτή προτείνω να ισχύσει τόσο για τα φυσικά πρόσωπα, όσο και για τα νομικά
Δεν θεωρώ δίκαιο αλλά νόμιμη εισπρακτική παρανομία, να πληρώνω φόρο για πράγματα που αγόρασα ΜΕ ΗΔΗ Φορολογημένο Κεφάλαιο όπως χρήματα που ξόδεψα να αγοράσω πχ. Τρόφιμα , ρούχα, έπιπλα, ακίνητα , αυτοκίνητα , παπούτσια κλπ Ο καθένας πρέπει να έχει την ελευθερία να αγοράζει ότι διαλέγει με τα ήδη φορολογημένα χρήματα του και όχι για κάποια είδη που αγοράζει να πληρώνει ισόβιο πρόστιμο κατοχής (φόρο). Ξέρω το αποτέλεσμα. Ελπίζω η ασυδοσία να μην επεκταθεί και στα λοιπά είδη ρούχα, τρόφιμα, αέρα, νερό κλπ
Θα δεχόμουν ευχαρίστως δίκαιους φόρους όπως φόρο πχ. για να δίνεται ένα επίδομα ή σύνταξη στους διάφορους αποδεδειγμένα ανάπηρους και ανίκανους για εργασία οι οποίοι αφού ελεγχθούν πραγματικά και το δικαιούνται, να παίρνουν ένα αξιοπρεπές επίδομα και να αδειάσει η πολιτεία επιτέλους τα πεζοδρόμια ή τα φανάρια από τους διάφορους ανάπηρους ή ζητιάνους που πολιορκούν τα σταματημένα αυτοκίνητα και τους περαστικούς.
Θέλετε να μαζέψτε λεφτά?
Σταματήστε επιτέλους να ξεπουλάτε τις δημόσιες επιχειρήσεις και τις υποδομές της χώρας. Μετά τι θα μείνει? Μόνο οι φόροι?
Βρείτε μια δημόσια έκταση που να καλύπτεί κάποια κριτήρια. Ρυμοτομήστε την. Βάλτε την στο σχέδιο. Και πουλήστε την στους πολίτες ή συνδέστε την με ένα λαϊκό ομόλογο που στην λήξη του όποιος θέλει θα παίρνει τα λεφτά του πίσω με τον τόκο του ή θα παίρνει κάποιο οικόπεδο με κλήρωση και διαφάνεια. Διανέμετε το ομόλογο πχ. μόνο στους έλληνες πολίτες. Και εμείς θα ανασάνουμε, αν μας δώσετε κάτι που θεωρητικά μας ανήκει ενώ πρακτικά δεν μας ανήκει και ουσιαστικά τίποτε δεν ξεπουλιέται. Απλά μπαίνει μια δημόσια περιοχή στο σχέδιο. Τα προβλήματα δεν λύνονται μόνο με φόρους.
Και μην ξεχνάτε… Μέσα από την Φορολογική Πολιτική πρέπει να αναδείξετε και την κοινωνική πολιτική σας. Εννοώ φοροαπαλλαγές σε πολύτεκνους (τέσσερα παιδιά και πάνω) και όχι απλή πρόσθεση αφορολογήτου του τύπου «1000€ για κάθε παιδί». Πρέπει να είναι γενναίες οι φοροαπαλλαγές και οι ελαφρύνσεις για να υπάρχει έρεισμα για το τέταρτο παιδί και μεγαλύτερες για το πέμπτο κλπ.
Και όχι μόνο στους πολύτεκνους αλλά και σε άλλες κατηγορίες αναξιοπαθούντων Ελλήνων Πολιτών. Το κοινωνικό κράτος που έστησε κάποτε το ΠΑΣΟΚ πρέπει να ξαναλειτουργήσει….
Μια λογική φορολόγηση πρέπει α υπάρχει από 600.000 και άνω. π.χ. για τα επόμενα 400.000 με συντεεστή 0,2% για τα επόμενα 400.000 με 0,3% κλπ και να μην υπάρχει άλλος φόρος.
Δεν πρέπει όμως συνυπολογίζοντας όλες τις επιβαρύνσεις των ακινήτων να φτάσουμε στο σημείο να αποτελεί αντικίνητρο η κατοχή ακίνητης περιουσίας. Γιαυτό πρέπει να δούμε συνολικά: αντικειμενικές αξίες, φορολόγηση κληρονομιών και γονικών παροχών, μεταβιβάσεις ώστε να φορολογείται ισότιμα με τα άλλα είδη περιουσίας για να μην νεκρώσει η οκοδομική δραστηριότητα και τα συναφή με αυτήν επαγγέλματα οπότε το κράτος θα χάσει πολλαπλάσια έσοδα και θα έχουμε και ανεργία.
Αναμφιβολα η ακινητη περιουσια ειναι η ευκολη λυση για το κρατος. Ομως εαν θελουμε να ειμαστε δικαιοι,θα πρεπει να διαχωριζουμε τα ακινητα που αποδιδουν εισοδημα ( ενοικιο), απο αυτα που δεν αποδιδουν.Αλλο πραγμα το σπιτι οσο μεγαλο κι αν ειναι, κι αλλο ενα καταστημα…..
Κύριοι,
Θα ήθελα να επισημάνω το γεγονός οτι κατόπιν ενθάρρυνσης του Ελληνικού Κράτους, αν όχι και προτροπής, χιλιάδες συμπολίτες μας συνήψαν στεγαστικά δάνεια τα τελευταία χρόνια, προκειμένου να προγματοποιήσουν το όνειρο – φετίχ γιά κάθε ΄Ελληνα, δηλαδή να φτιάξει το δικό του σπίτι ή/και το δικό του μαγαζί.
Αποτέλεσμα, επί σειρά ετών η Ελληνική Οικονομία να εμφανίζει μεγάλους ρυθμούς ανάπτυξης (και) λόγω της μεγάλης οικοδομικής δραστηριότητας και οι Τράπεζες να παρουσιάζουν τεράστια κέρδη.
Κύριοι, με δεδομένο το ότι μεγάλο μέρος της αξίας των κατοικιών ή των επαγγελματικών στεγών που αγοράσθηκαν ή χτίστηκαν τα τελευταία χρόνια είναι υποθηκευμένα στις Τράπεζες, αναρωτιέμαι αν θα προνοήσετε το ύψος αυτών των δανείων να αφαιρείται από την συνολική εκτιμώμενη αξία των ακινήτων που σκοπεύετε επαχθώς να φορολογήσετε.
Η επισήμανσή μου αυτή αφορά τις πρώτες κατοικίες καθώς και την επαγγελματική στέγη του κάθε φορολογούμενου.
Ευχαριστώ και Καλή Χρονιά
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΠΑΚΑΣ
΄Εμπορος
Νικ. Μανδηλαρά (ΟΤ 851)
190 10 Καλύβια
Τηλ. 22910-79318
Fax: 22910-79319
e-mail: calp-geo@otenet.gr
Ο φόρος ακίνητης περιουσίας πρέπει να ξεκινά από το κόστος κτήσης της (αγοράς ή κατασκευής). Είναι αδύνατο να φτιάχνεις οικοδομή και να υπάρχει το «ελάχιστο κόστος κατασκευής». Για τον μόνο λόγο που υπάρχει είναι να φοροδιαφεύγουν όλοι όσοι εμπλέκονται στην κατασκευή (υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι κλπ). Γιατί να μην μπαίνουν με απόδειξη όλες οι δαπάνες και από εκεί να ξεκινά η φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας. Μπορεί να μειώνεται ανά πενταετία πχ. Και να φτάνει λόγω παλαιότητας σε ένα ελάχιστο ποσό μετά από είκοσι πχ χρόνια. Όλα είναι τόσο εύκολο να γίνουν και να είναι απολύτως δίκαια….
Αντικειμενικές αξίες και διάφορες εκτός πραγματικότητας φορολογίες δεν βοηθούν σε τίποτα . Αντίθετα παρακινούν για φοροδιαφυγή και απόκρυψη εισοδήματος.
Οποιοσδήποτε επαγγελματίας αν κόβει αποδείξεις αμέσως θα φαίνεται το πραγματικό του εισόδημα. Και η απόδειξη πρέπει να έχει αξία και να μπαίνει στην δήλωση με οποιοδήποτε τρόπο.
Ανααλύπτουμε πάλι τον τροχό. Σε όλα το σοβαρά κράτη υπαρχει σχετική νομοθεσία, ας συμφωνήσουμς/υιοθετήσουμε κάποιο σύστημα να τελειώνουμε. Κάθε φορά που πάμε να κάνουμε κάτι στα ακίνητα ξεσηκώνονται οι διάφοροι φορείς (δεν ξέρω αν υπάρχει στον κόσμο σύλλογος ιδιοκτητών ακινήτων) και έμμεσα απειλούν την κυβέρνηση να ενδώσει στις απαιτήσεις τους αλλώς θα την καταψηφίσουν. Και στο κάτω κάτω με τι αξίες θα προσδιοριστεί ο φόρος, τις αντεικειμενικές που είναι αστείες η τις πραγματικές? Η εφορία δεν πρέπει να ξέρει ποιές είναι οι πραγματικές αξίες και πάνω σε αυτές να βασίζει το φόρο?
Γνώμη μου είναι πως η ακίνητη περιούσια δεν θα πρέπει να φορολογείται. Πρέπει να φορολογείται το κέρδος από κάθε δουλειά. Στην ακίνητη περιουσία πρέπει να φορογολείται το κέρδος που προκύπτει από αυτή . Όταν ενός ιδιώτη φορολογείτε το εισόδημά του και από 10 ευρώ του μένουν 5, αυτά τα 5 δεν πρέπει να φορολογούνται ξανά , παρά μόνο το κέρδος που θα προκύψει από τυχόν επένδυσή τους ή κατάθεσης τους στην τράπεζα. Αν δηλαδή κατατεθούν στην τράπεζα να φορολογηθούν οι τόκοι των 5 ευρώ ή αν επενδυθούν σε ακίνητα να φορολογηθούν τα ενοίκια από αυτά . Τα χρήματα που θα μένουν στον ιδιώτη μετά την φορολόγησή του ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΞΑΝΑ.
Θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα σε κάθε περίπτωση ΕΤΑΚ ή μη ΕΤΑΚ αν και ποια ακίνητα προσφέρουν εισόδημα και γι’ αυτά να καθορισθεί διαφορετική κλίμακα από εκείνα που δεν προσφέρουν εισόδημα.
Πρέπει να εκτιμηθεί σε πόσα χρόνια το κράτος σχεδόν εισπράττει την πλήρη αξία του ακινήτου (συμβολαιογραφικά, κληρονομικά, ΕΤΑΚ, ΟΤΑ κλπ.).
Είναι προφανές ότι το ακίνητο που δεν προσφέρει εισόδημα απαλλοτροιώνεται αδαπάνως από το Δήμόσιο μέσα σε 2 ή το πολύ 3 γενιές.
Φόρος Μεγάλης ακίνητης περιουσίας;
Ναι σε κλιμακωτό φόρο μεγάλης ακίνητης περιουσίας αξίας πάνω από 500.000 ευρώ που θα υπολογίζεται με βάσει όλα τα ακίνητα υπάρχοντα του φορολογούμενου, είτε αστικά είτε αγροτικά, υπο την προυπόθεση ότι θα αφαιρούνται τα ακίνητα που δεν αποδίδουν εισόδημα και υπό την προϋπόθεση ότι σε κάθε αύξηση αντικειμενικών αξιών θα υπάρχει άμεσα ανάλογη αύξηση του αφορολόγητου ορίου.
Κατά πρώτον διαφωνώ με το «πιασάρικο» βεβαίως, πλην όμως περιττό επίθετο «Μεγάλης» (εννοείται περιουσίας), στον τίτλο του μέτρου. Να υπάρχει ένα όριο αξίας (π.χ. 150.000-200.000 €, με κλιμάκωση ανάλογα με τη σύνθεση=ανάγκες της οικογένειας) δίκην δικαιώματος αφορολόγητης ιδιοκατοίκησης και από κει και πέρα να θεσπιστεί χαμηλός ενιαίος συντελεστής, ανεξαρτήτως μεγέθους περιουσίας. Ο φόρος θα είναι επομένως αναλογικός προς το μέγεθος της περιουσίας, κοινωνικώς δίκαιος και χωρίς να κάνει διάκριση των Ελλήνων πολιτών σε δήθεν «πλούσιους» και «έξυπνους» (όσους δηλαδή καταφέρνουν παρά την ακίνητη περιουσία τους να μην υπάγονται στον φόρο αυτό). Αναφέρω πραγματικό παράδειγμα από το Βέλγιο, όπου για αξία 800.000 € καταβάλλονται ως φόρος ακινήτου περί τις 3.000 €, δηλαδή ποσοστό μικρότερο από πέντε τοις χιλίοις (στο Βέλγιο, η φορολογία ακινήτων υπολογίζεται βάσει του τεκμαρτού εισοδήματος). Προσθέτω ότι μέρος του φόρου ακίνητης περιουσίας θα πρέπει να χρηματοδοτεί την τοπική αυτοδιοίκηση (εν καιρώ ίσως μέχρι και το μισό).
Τα διατηρητέα, οικόπεδα και άλλα μη αποδίδοντα έσοδα ακίνητα (μέχρι και οι αγροτικές περιουσίες) να φορολογούνται και αυτά, αλλά με διαφορετικό συντελεστή από εκείνον που θα ισχύει για κατοικίες και εμπορικές εκμεταλλεύσεις.
Αντί λοιπόν «κοσμογονίας», να μην καταργηθεί το ΕΤΑΚ, αλλά να επέλθουν τροποποιήσεις που θα το καταστήσουν αποδοτικότερο και δικαιότερο …
Το μόνο που με ενοχλεί είναι ότι πληρώνω 100 διαφορετικούς φόρους.
Δε θα σχολιάσω το ύψος του καθενός αλλά θα ήθελα όλοι να συγκεντρωθούν σε έναν και το κράτος να προχωράει στη συνεχεια στο μοίρασμα τους.
ΕΤΑΚ (η ΦΜΑΠ), ΤΑΠ, ΔΤ, ΔΦ (για να αναφέρω μερικά) ας μαζευτούν σε ένα και να τελειώνουμε. Και επίσης ας φύγουν από το τιμολόγιο της ΔΕΗ: είναι τριτοκοσμικό αυτό!!!
Επίσης έγινε(ή γίνεται ακόμα) ένας μικρός χαμός για να συμπληρωθεί η ηλεκτρονική βάση δεδομένων του Ε9. Γιατί δεν συμπληρώθηκαν και τα εκτός σχεδίου πόλης? (απλά αναρωτιέμαι, μην σας βάλω ιδέες για φόρους)
Συμφωνώ απόλυτα. Το ελάχιστο των 400.000€ το κρίνω ικανοποιητικό και μετά θα πρέπει να λειτουργεί με προοδευτική κλίμακα.
Είναι απίστευτο το πρόστιμο για καθυστέρηση τακτοποίησης του ΕΤΑΚ για νομικά πρόσωπα. Είμαστε μια μικρή ΜΚΟ με αναγνωρισμένη δράση στον τομέα της πρόληψης του HIV/AIDS και της ενημέρωσης των οροθετικών στην Ελλάδα. Για ένα γραφείο 70 τμ στην Πλατεία Βικτωτίας, για το οποίο έχουμε πληρώσει το ΕΤΑΚ του 2008 αλλά από παράλειψη δεν τακτοποιήσαμε το ΕΤΑΚ του 2009 καλούμαστε να πληρώσουμε 3000 € πρόστιμο. Άσχετα από τους φόρους, τα πρόστιμα θα πρέπει να βρίσκονται σε λογικά επίπεδα και όχι στο 5000%. Είναι ανήκουστο.
Οι μεταβιβάσει των ακινήτων όλα αυτά τα χρόνια δίνουν τα έσοδα στο κράτος .Με αποτέλεσμα ο ιδιώτης να πληρώνει φόρους μεγάλους και πολλές φορές δυσβάσταχτους. Ένα ακίνητο όταν μεταβιβαστεί πάνω από 3,5 φορές οι αναλογούντες φόροι είναι περίπου ίσοι με την αντικειμενική αξία του ακινήτου. Και πολλές φορές σε αυτό το σημείο δημιουργούνται τα φαινόμενα της παθογένειας του συστήματος .Ο φόρος κατοχής του ακινήτου που πληρώνεται κάθε έτος είναι η καλύτερη λύση. Ο ΦΜΑΠ έχει δήξη κατά την εφαρμογή του ότι έχει προβλήματα .Δεν εντοπίζονται εύκολα οι υπόχρεοι καταβολής του φόρου .Πολλές φορές τα ακίνητα κρύβονται πίσω από έξω χώριες εταιρείες και οι ιδιοκτήτες τους διαφεύγουν τον φόρο..
Το τέλος κατοχής με :
ΓΕΝΑΊΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΌΓΗΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΚΙΝΉΤΩΝ
ΚΑΤΑΒΟΛΗ 1% ΓΙΑ ΜΕΤΑΒΊΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ
ΦΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΉ ΠΕΡΙΟΥΣΊΑ
ΝΕΟ Ε9 ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΉ ΜΟΡΦΗ ΌΠΟΥ ΘΑ ΔΗΛΩΘΟΥΝ ΜΕ ΑΚΡΊΒΕΙΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΙΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΦΌΡΟ ΚΑΤΟΧΗΣ.
ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΣΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΙΣ(για να μπορούν να το πληρώνουν)
Το ΕΤΑΚ έχει απόλυτη αναλογικότητα. Δηλαδή πληρώνεις ποσοστό επί της αξίας των ακινήτων που έχεις. Όποιος έχει μεγαλύτερη θα πληρώνει επομένως και περισσότερα. Βάζοντας ένα αφορολόγητο το οποίο θα καλύπτει την πρώτη κατοικία και ένα κανονικό παραθεριστικό μέσου οικογενειακού εισοδήματος διασφαλίζει ίση μεταχείριση και αναλογική στους πολίτες.
Ο Φ.Μ.Α.Π. περνάει εύκολα στην κοινωνία με τα μέσα , αλλά δεν εξασφαλίζει αναλογικότητα , επιδέχεται τεχνάσματα σπάζοντας την οικογενειακή περιουσία σε περισσότερα μέλη και είναι άδικος.
Βέβαια θεωρώ ότι το ακίνητο πρέπει να φορολογείται είτε στην αγορά είτε στην χρήση του και όχι πάντοτε επειδή μας είναι η εύκολη λύση.
Το επενδυτικό ακίνητο που φορολογείται στο εισόδημα πρέπει να συμψηφίζει τον οποιοδήποτε επί πλέον φόρο κατά την αντίστοιχη χρονική περίοδο που φορολογείτει και ως εισόδημα.
ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ Η ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ 200000E ΤΟ ΑΤΟΜΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΝΑΟΙ, ΟΙ ΜΟΝΕΣ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΚΛΠ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ
Την μεγαλη περιουσια της εκκλησιας θα την φορολογησετε κυριοι?
Τις βιλες των υπουργων σας που χτιστηκαν με τα κλεμμενα θα τις φορολογησετε?
Τα ακινητα των πολιτικων που είναι δηλωμενα σε off-shore εταιριες θα τα βαλετε ποτε στο χερι?
Δεν θα πρέπει να συμπεριλαμβανονται στον υπολογισμό και ακίνητα που αποκτήθηκαν με δάνειο, από κάποια Τράπεζα, το οποίο δεν έχει ακόμη αποπλήρωθεί.
Ο ΦΜΑΠ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟΣ ΜΕ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΣΤΙΣ 500.000,00€
ΑΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ,ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ.
Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΦΜΑΠ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΟΛΕΣ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΕ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ ΠΕΡΑΙΩΣΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ.
Συμφωνώ
NA ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΕΤΑΚ
ΣΩΣΤΟ υπό τον όρο ότι δεν θα ανέβουν και οι αντικειμενικές αξίες των οικοδομών σε ύψη πέραν των 400000 Ε, που προτείνεται, οπότε όλοι οι Έλληνες θα γίνουν πλούσιοι, αλλά να προβλεφθεί καθορισμός αντικειμενικών αξιών κατά περιοχή π.χ. υψηλή για τουριστικές περιοχές.
Συμφωνω,αρκει το μετρο αυτο να μην αφορα μονο ιδιωτες ,αλλα και νομικα προσωπα,εταιρεις δηλαδη,τραπεζες,την εκκλησια, off-shore κλπ κλπ.
Επισης ,το ουσιωδες ειναι να αποσαφηνιστει τι θεωρειτε ως κυβερνηση «μεγαλη» ακινητη περιουσια και να μην επιδιωξετε με τα γνωστα τρυκ(αυξηση αντικειμενικων αξιων) να συμπεριλαβετε ,αν οχι φετος ,σε επομενες χρησεις,οσους περισσοτερους μπορειτε…
1. Θα πρέπει να φορολογείται η ακίνητη περιουσία που αποδίδει, ή θα μπορούσε να αποδώσει, εισόδημα. Υπάρχουν χιλιάδες ιδιοκτήτες των λεγομένων «διακατεχομένων» ή/και δασικών αγροτεμαχίων που είναι άδικο να πληρώνουν φόρο, εφ’όσον αμφισβητείται η ιδιοκτησία τους ή/και είναι ανύπρκτη η δυνατότητά τους να την αξιοποιήσουν με οποιονδήποτε τρόπο.
2. Τα εκκλησιαστικά ακίνητα πρέπει να φορολογούνται με τον ίδιο τρόπο που φορολογούνται τα ακίνητα των ιδιωτών. Δεν βλέπω κανέναν λόγο να γίνονται διακρίσεις προς τα θρησκευτικά ιδρύματα.
Ειδικά για τα οικόπεδα οποιαδήποτε φορολογία τύπου ΦΜΑ είναι απολύτως απαράδεκτη ΓΙΑ ΠΡΟΦΑΝΕΙΣ ΛΟΓΟΥΣ.
Γιατί να πληρώνεις φόρο για κάτι που δεν αποφέρει εισόδημα???
Οι νόμοι σε ένα κράτος πρέπει να είναι ΔΙΚΑΙΟΙ πάνω από όλα!
Επίσης η επιβολή ΦΜΑ σε μή αξιοποιήσιμα περιουσιακά στοιχεία ουσιαστικά καταπατα το ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ δικαίωμα κάθε Ελληνα να κατέχει περιουσία, καθώς τον αναγκάζει να ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ την περιουσία του αφού αλλιώς δεν μπορεί να πληρώσει το ΦΜΑ.
Έχει ένας χαμηλόμισθος/άνεργος/νοικοκυρά το δικαίωμα να κληρονομήσει και να κατέχει ακίνητη περιουσία??? Το ΣΥΝΤΑΓΜΑ λεει ΝΑΙ ο ΦΜΑ λέει ΟΧΙ.
Η ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΕΙΣΟΔΗΜΑ.
ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΟΤΕ ΑΥΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ.
ΦΘΑΝΟΥΝ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ.
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΗΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΕΡΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΟΥΜΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ.
Κατ΄ αρχήν, αν θέλετε να γεμίσετε τα ταμεία του Κράτους, φορολογείστε την κάθε εκκλησία που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, με προεξάρχουσα την Ορθόδοξη Εκκλησία. Όχι πρώτη (ως κρατούσα) στα δικαιώματα, αλλά και στις υποχρεώσεις (φορολόγηση). Είναι περιουσια που περιέπεσε στην κατοχή της από αφελείς, αγράμματους,φοβισμένους ή εκβιασμένους πιστούς (για να μη χάσουν τον παράδεισο). Μόνο ο Πανάγιος Τάφος διαθέτει στην Αθήνα μόνο, εκατό (100) ακίνητα (σπίτια, γραφεία, θέατρα, καταστήματα). Τα έχει δημοσιεύσει η εφημ. ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ. Φανταστείτε τα υπόλοιπα Πατριαρχεία, οι Μητροπόλεις, τα Μοναστήρια, οι κατά τόπους Ναοί και το περίφημο Άγιο Όρος.Το τελευταίο είναι αυτόνομο ως προς τον έλεγχο από την Ελληνική Πολιτεία, ενώ καρπούται τις πληρωμένες από το Ελληνικό Δημόσιο υπηρεσίες (Αστυνομία, Πυροσβεστική, Λιμενικό, Τελωνεία κλπ). Πέραν αυτού τα έσοδα που εισρέουν με τη μορφή χρήματος (διαμονητήρια), χρυσών αφιερωμάτων, ευρωπαϊκών κονδυλίων και άλλων εξυπηρετήσεων τύπου Εφραίμ, είναι προκλητικά για τους Έλληνες φορολογούμενους. Δεν υπάρχει ένδειξη ότι το Κράτος μας έχει οικονομικά ωφέλη από το Άγιο Όρος.Άραγε ποια είναι τα αντίστοιχα ωφέλη για τους Έλληνες από την τεράστια εκκλησιαστική περιουσία; Οι μόνοι που ωφελούνται είναι οι Δεσποτάδες με τη χλιδάτη ζωή τους. Ελάχιστη η κοινωνική προσφορά. Αυτή να απαλλασσεται από τη φορολόγηση. Μη πέσετε στην παγίδα που στήνει η Εκκλησία, ώστε να φορολογούνται τα ακίνητά της που έχουν έσοδα. Τότε να μην φορολογηθούν και τα φυσικά πρόσωπα για όσα σπίτια δεν έχουν έσοδα!!! Φ Ο Ρ Ο Λ Ο Γ Ε Ι Σ Τ Ε Τ Η Ν
Όσο για τη φορολόγηση των ακινήτων των φυσικών προσώπων, ο ΦΜΑΠ να ξεκινά από τις 600.000 ΕΥΡΩ και πάνω, να απαλλάσσεται φόρου η κύρια κατοικία αντικειμενικής αξίας μέχρι 300.000 ΕΥΡΩ, για αξία από 300.000-600.000 να φορολογούνται με 1/1000, απο 600.001 -800.000 με 1,5/1000 , από 800.001-1.000.000 με 2/1000 και απο 1.000.001 και πάνω με 3/1000
Οι κύριοι ναοί τψν κοινοτήτων μέ πληθυσμό κάτω από 300 κατοίκους να απαλλάσσονται από τη φορολόγηση. Οι ναοί κοινοτήτων με πληθυσμό από 301-500 και οι ναοί των πόλεων να πληρώνουν ΕΤΑΚΕΠ (Ειδικό Τέλος Ακίνητης Εκκλησιαστικής Περιουσίας)ανάλογα με την επιφανεια του ναού (η μέτρηση να γίνει από επιτροπή με εφοριακό, πολεοδόμο και μέλος του εκκλησιαστικού συμβουλίου). Στα προσκυνήματα (χρυσωρυχεία)να γίνονται έλεγχοι από όργανα του ΥΠΟΙ. Θα δείτε οικονομικά θαύματα!!!!