1. Επιτρέπεται ο αναδιορισμός λειτουργού του ΝΣΚ, που παραιτήθηκε ή απολύθηκε λόγω σωματικής ανικανότητας, μέχρι και τον βαθμό του Παρέδρου ΝΣΚ, σε κενή θέση, ομοιόβαθμη με εκείνη από την οποία είχε παραιτηθεί ή απολυθεί, εφόσον: α) είχε τετραετή τουλάχιστον υπηρεσία πριν από την παραίτηση ή απόλυση, β) ζητήσει τον αναδιορισμό του μέσα σε αποκλειστική προθεσμία τριών (3) ετών από την παραίτηση ή απόλυσή του, γ) έχει τα προβλεπόμενα κατά τον χρόνο του αρχικού διορισμού του τυπικά προσόντα διορισμού, πλην της ηλικίας, δ) δεν έχει κώλυμα διορισμού και ε) ειδικά, στην περίπτωση της παραίτησης, η σωματική ανικανότητα και η αδυναμία πλήρους άσκησης των καθηκόντων έχουν πιστοποιηθεί, πριν από την παραίτηση, από τη δευτεροβάθμια υγειονομική επιτροπή που προβλέπεται για τους πολιτικούς διοικητικούς υπαλλήλους.
2. Ο αναδιορισμός εκείνου που απολύθηκε ή παραιτήθηκε λόγω σωματικής ανικανότητας γίνεται ύστερα από τη διαπίστωση της πλήρους αποκατάστασης της σωματικής του ικανότητας για την άσκηση των καθηκόντων του. Η διαπίστωση γίνεται από τη δευτεροβάθμια υγειονομική επιτροπή που προβλέπεται για τους πολιτικούς διοικητικούς υπαλλήλους που ορίζονται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών. Ο λειτουργός του ΝΣΚ παραπέμπεται στην επιτροπή μέσα σε προθεσμία ενός (1) μηνός από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης αναδιορισμού.
3. Το αρμόδιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο γνωμοδοτεί για τον αναδιορισμό. Ο αναδιοριζόμενος τοποθετείται στον βαθμό που κατείχε κατά τον χρόνο της παραίτησης ή απόλυσής του από την Υπηρεσία και στην τελευταία θέση της επετηρίδας των λειτουργών που κατέχουν τον ίδιο βαθμό και τα ίδια χρόνια υπηρεσίας κατά τον χρόνο του αναδιορισμού.
4. Κατά τα λοιπά, οι διατάξεις που αναφέρονται στον διορισμό ισχύουν και για τον αναδιορισμό.
Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»Άρθρο 53 Αναδιορισμός
Άρθρο 53 Αναδιορισμός
- 2 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α΄ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ – ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ – ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΣΚ Άρθρο 1 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 2 ΑντικείμενοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 3 Αποστολή του Νομικού Συμβουλίου του ΚράτουςΆρθρο 3 Αποστολή του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 4 Αρμοδιότητες του ΝΣΚ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 5 Συγκρότηση του ΝΣΚ ως συλλογικού οργάνου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 Αρμοδιότητες Τριμελών ΕπιτροπώνΆρθρο 6 Αρμοδιότητες Τριμελών Επιτροπών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 7 Αρμοδιότητες Τμημάτων και Ολομέλειας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 8 Γνωμοδοτική Αρμοδιότητα ΝΣΚ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 9 Λειτουργία του ΝΣΚ ως συλλογικού οργάνου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10 Υπηρεσιακά – Πειθαρχικά Συμβούλια
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΠΡΟΕΔΡΟΣ – ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΝΣΚ – ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ-ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΟΥ ΝΣΚ ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Άρθρο 11 Πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 Αρμοδιότητες του Προέδρου του ΝΣΚ, ως Αντιπροσώπου (Agent) της Ελληνικής Δημοκρατίας στο ΕΔΔΑΆρθρο 12 Αρμοδιότητες του Προέδρου του ΝΣΚ, ως Αντιπροσώπου (Agent) της Ελληνικής Δημοκρατίας στο ΕΔΔΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 Κεντρική Υπηρεσία του ΝΣΚΆρθρο 13 Κεντρική Υπηρεσία του ΝΣΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 Γραφείο Προέδρου του ΝΣΚΆρθρο 14 Γραφείο Προέδρου του ΝΣΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 Γραμματεία ΝΣΚΆρθρο 15 Γραμματεία ΝΣΚ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 Σχηματισμοί Δικαστικών και Εξωδικαστικών Υποθέσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17 Διευθύνσεις του ΝΣΚ- Διάρθρωση ΔιευθύνσεωνΆρθρο 17 Διευθύνσεις του ΝΣΚ- Διάρθρωση Διευθύνσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Γραφείο ΕπιθεώρησηςΆρθρο 18 Γραφείο Επιθεώρησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 Αυτοτελές Γραφείο Προστασίας ΔεδομένωνΆρθρο 19 Αυτοτελές Γραφείο Προστασίας Δεδομένων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20 Γραφεία Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και Ειδικά Γραφεία ΝΣΚ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Δικαστικά Γραφεία του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 Λειτουργία Γραφείων ΝΣΚ σε ν.π.δ.δ., Ανεξάρτητες Αρχές και ΑΕΙΆρθρο 22 Λειτουργία Γραφείων ΝΣΚ σε ν.π.δ.δ., Ανεξάρτητες Αρχές και ΑΕΙ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Νομιμοποίηση – ΑτέλειεςΆρθρο 23 Νομιμοποίηση – Ατέλειες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 Συμμετοχή του Δημοσίου στις ποινικές δίκεςΆρθρο 24 Συμμετοχή του Δημοσίου στις ποινικές δίκες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 Δικαστική εκπροσώπηση από διοικητικά όργαναΆρθρο 25 Δικαστική εκπροσώπηση από διοικητικά όργανα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 Καθήκοντα λειτουργών του ΝΣΚΆρθρο 26 Καθήκοντα λειτουργών του ΝΣΚ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 Χειρισμός υποθέσεων-Συμβιβαστική επίλυση διαφορών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Υποχρεώσεις των υπηρεσιών του ΝΣΚ και δημοσίων υπηρεσιών-Χορήγηση εγγράφωνΆρθρο 28 Υποχρεώσεις των υπηρεσιών του ΝΣΚ και δημοσίων υπηρεσιών-Χορήγηση εγγράφων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 Λειτουργικά και οικονομικά θέματαΆρθρο 29 Λειτουργικά και οικονομικά θέματα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 Υποχρεώσεις και νομιμοποίηση δικηγόρων του ΔημοσίουΆρθρο 30 Υποχρεώσεις και νομιμοποίηση δικηγόρων του Δημοσίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 Δικηγορικές εταιρείες και δικηγόροι της αλλοδαπήςΆρθρο 31 Δικηγορικές εταιρείες και δικηγόροι της αλλοδαπής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 Ειδικές Διαιτητικές ΥποθέσειςΆρθρο 32 Ειδικές Διαιτητικές Υποθέσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 Ασκούμενοι δικηγόροι στο ΝΣΚΆρθρο 33 Ασκούμενοι δικηγόροι στο ΝΣΚ
- 3 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΟΥ ΝΣΚ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΓΕΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ-ΘΕΣΕΙΣ-ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ-ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ Άρθρο 34 Λειτουργοί του ΝΣΚ-Βαθμοί ιεραρχίας-Αντιστοιχία-Αναπλήρωση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 ΑρχαιότηταΆρθρο 35 Αρχαιότητα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 36 Οργανικές θέσεις λειτουργών του ΝΣΚ
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 37 Προσόντα διορισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 Κωλύματα διορισμούΆρθρο 38 Κωλύματα διορισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 Άρση κωλυμάτωνΆρθρο 39 Άρση κωλυμάτων
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 40 Διαγωνισμός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Επιτροπή διαγωνισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Υποβολή αίτησης συμμετοχής – Έλεγχος δικαιολογητικώνΆρθρο 42 Υποβολή αίτησης συμμετοχής – Έλεγχος δικαιολογητικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 Εξεταστέα ύληΆρθρο 43 Εξεταστέα ύλη
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 44 Στάδια διαγωνισμού – Βαθμολογία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45 Προκριματικό στάδιο – Διεξαγωγή γραπτής εξέτασης Άρθρο 45 Προκριματικό στάδιο – Διεξαγωγή γραπτής εξέτασης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46 Κανόνες διεξαγωγής γραπτής εξέτασηςΆρθρο 46 Κανόνες διεξαγωγής γραπτής εξέτασης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47 Βαθμολόγηση προκριματικής – γραπτής εξέτασηςΆρθρο 47 Βαθμολόγηση προκριματικής – γραπτής εξέτασης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 Προφορική εξέταση – τελικός βαθμόςΆρθρο 48 Προφορική εξέταση – τελικός βαθμός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49 Ισοβαθμίες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 Πρακτικό διαγωνισμού – Πίνακας οριστικών αποτελεσμάτωνΆρθρο 50 Πρακτικό διαγωνισμού – Πίνακας οριστικών αποτελεσμάτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51 Διορισμός επιτυχόντωνΆρθρο 51 Διορισμός επιτυχόντων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52 Ανάκληση του διορισμούΆρθρο 52 Ανάκληση του διορισμού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 53 Αναδιορισμός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 54 Ασυμβίβαστα – Συμμετοχή σε επιτροπές, συμβούλια και συλλογικά όργανα της Διοίκησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55 Εντοπιότητα – Σύγκρουση συμφερόντωνΆρθρο 55 Εντοπιότητα – Σύγκρουση συμφερόντων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 56 ΔωσιδικίαΆρθρο 56 Δωσιδικία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57 Νομική υπεράσπιση λειτουργών του ΝΣΚΆρθρο 57 Νομική υπεράσπιση λειτουργών του ΝΣΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58 Συμμετοχή σε ΤαμείαΆρθρο 58 Συμμετοχή σε Ταμεία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 59 Ατομικοί φάκελοι – Μητρώο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 60 Μισθός
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΑΔΕΙΕΣ Άρθρο 61 Δικαστικές διακοπές – Άδειες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62 Αναρρωτική άδεια – Άδεια μητρότητας και ανατροφής τέκνου – ΠερίθαλψηΆρθρο 62 Αναρρωτική άδεια – Άδεια μητρότητας και ανατροφής τέκνου – Περίθαλψη
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 Εκπαιδευτική άδειαΆρθρο 63 Εκπαιδευτική άδεια
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΟΥ ΝΣΚ Άρθρο 64 Μονιμοποίηση Δόκιμων Δικαστικών ΠληρεξουσίωνΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΟΥ ΝΣΚ Άρθρο 64 Μονιμοποίηση Δόκιμων Δικαστικών Πληρεξουσίων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 65 Προαγωγές λειτουργών του ΝΣΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66 Αποχή από προαγωγήΆρθρο 66 Αποχή από προαγωγή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67 Προσφυγή για παράλειψη από προαγωγήΆρθρο 67 Προσφυγή για παράλειψη από προαγωγή
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ Άρθρο 68 Τοποθετήσεις – Μεταθέσεις – Μετακινήσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 69 Μετακινήσεις εκτός έδρας ή στην αλλοδαπήΆρθρο 69 Μετακινήσεις εκτός έδρας ή στην αλλοδαπή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 70 ΑποσπάσειςΆρθρο 70 Αποσπάσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 71 ΕμφάνισηΆρθρο 71 Εμφάνιση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΑΡΓΙΑ Άρθρο 72 ΔιαθεσιμότηταΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΑΡΓΙΑ Άρθρο 72 Διαθεσιμότητα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 73 Αργία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΟΥ ΝΣΚ Άρθρο 74 Σύνθεση και στόχοι Γραφείου ΕπιθεώρησηςΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΟΥ ΝΣΚ Άρθρο 74 Σύνθεση και στόχοι Γραφείου Επιθεώρησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 75 Καθήκοντα και αρμοδιότητες του Προϊσταμένου του Γραφείου ΕπιθεώρησηςΆρθρο 75 Καθήκοντα και αρμοδιότητες του Προϊσταμένου του Γραφείου Επιθεώρησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 76 Αρμοδιότητες ΕπιθεωρητώνΆρθρο 76 Αρμοδιότητες Επιθεωρητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 77 Αξιολόγηση υπηρεσιακών μονάδωνΆρθρο 77 Αξιολόγηση υπηρεσιακών μονάδων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 78 Επιθεώρηση λειτουργών ΝΣΚ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 79 Εκθέσεις Επιθεώρησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 80 Προσφυγή του επιθεωρούμενου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ΄ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Άρθρο 81 Γενικές αρχέςΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ΄ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Άρθρο 81 Γενικές αρχές
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Πειθαρχικά παραπτώματα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 83 Παραγραφή
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 84 Πειθαρχικές ποινές
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 85 Έναρξη και λήξη πειθαρχικής ευθύνης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 86 Πειθαρχικά όργαναΆρθρο 86 Πειθαρχικά όργανα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Πειθαρχική δικαιοδοσίαΆρθρο 87 Πειθαρχική δικαιοδοσία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Κώλυμα συμμετοχής σε Πειθαρχικό Συμβούλιο
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 89 Πειθαρχική δίωξη – Διαδικαστικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 90 Άσκηση πειθαρχικής δίωξηςΆρθρο 90 Άσκηση πειθαρχικής δίωξης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 91 Προκαταρκτική εξέτασηΆρθρο 91 Προκαταρκτική εξέταση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 92 Ένορκη διοικητική εξέταση (ΕΔΕ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 93 Έναρξη και λήξη πειθαρχικής δίωξηςΆρθρο 93 Έναρξη και λήξη πειθαρχικής δίωξης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Προδικασία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Ανάκριση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 96 Ανακριτικές πράξειςΆρθρο 96 Ανακριτικές πράξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Κλήση σε απολογία – Ορισμός συνεδρίασης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 98 Κύρια διαδικασία – ΑπόφασηΆρθρο 98 Κύρια διαδικασία – Απόφαση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 99 Έφεση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 100 ΠροσφυγήΆρθρο 100 Προσφυγή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 101 Επανάληψη πειθαρχικής δίκης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 102 Εκτέλεση απόφασης
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Η΄ ΛΥΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ Άρθρο 103 Οριστική παύση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 104 ΠαραίτησηΆρθρο 104 Παραίτηση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 105 Αποχώρηση από την υπηρεσία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ: ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΝΣΚ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄: ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ – ΚΛΑΔΟΙ – ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ – ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ Άρθρο 106 Οργανικές θέσειςΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ: ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΝΣΚ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄: ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ – ΚΛΑΔΟΙ – ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ – ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ Άρθρο 106 Οργανικές θέσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 107 Κατανομή οργανικών θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου κατά κατηγορία και κλάδοΆρθρο 107 Κατανομή οργανικών θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου κατά κατηγορία και κλάδο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 108 Κατανομή θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (ΙΔΑΧ) κατά εκπαιδευτική βαθμίδα και ειδικότηταΆρθρο 108 Κατανομή θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (ΙΔΑΧ) κατά εκπαιδευτική βαθμίδα και ειδικότητα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 109 Κατάταξη προσωπικούΆρθρο 109 Κατάταξη προσωπικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 110 Κλάδοι Προϊσταμένων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 111 Προσόντα διορισμού ή πρόσληψηςΆρθρο 111 Προσόντα διορισμού ή πρόσληψης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ Άρθρο 112 Αξιολόγηση του διοικητικού προσωπικούΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ Άρθρο 112 Αξιολόγηση του διοικητικού προσωπικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 113 Ειδική Επιτροπή ΑξιολόγησηςΆρθρο 113 Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 114 Επιλογή ΠροϊσταμένωνΆρθρο 114 Επιλογή Προϊσταμένων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 115 Υπερωριακή εργασίαΆρθρο 115 Υπερωριακή εργασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 116 Υπηρεσιακό και Πειθαρχικό ΣυμβούλιοΆρθρο 116 Υπηρεσιακό και Πειθαρχικό Συμβούλιο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Άρθρο 117 Πειθαρχική δικαιοδοσίαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Άρθρο 117 Πειθαρχική δικαιοδοσία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 118 Άσκηση πειθαρχικής δίωξηςΆρθρο 118 Άσκηση πειθαρχικής δίωξης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 119 Γενικές ρυθμίσεις πειθαρχικού δικαίου στο ΝΣΚΆρθρο 119 Γενικές ρυθμίσεις πειθαρχικού δικαίου στο ΝΣΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ-ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 120 Ετήσια έκθεσηΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ-ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 120 Ετήσια έκθεση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 121 Ειδικότερες ρυθμίσεις σχετικά με τη διακίνηση εγγράφων στις υπηρεσίες του ΝΣΚΆρθρο 121 Ειδικότερες ρυθμίσεις σχετικά με τη διακίνηση εγγράφων στις υπηρεσίες του ΝΣΚ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 122 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 123 Μεταβατικές και τελικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 124 Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 124 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 125 Έναρξη ισχύοςΆρθρο 125 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
5 Ιουνίου 2021, 08:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
19 Ιουνίου 2021, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 131 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
Η περίπτωση ε της παραγράφου 1 πρέπει να αντικατασταθεί ως εξής: «ε) η σωματική ανικανότητα και η αδυναμία πλήρους άσκησης των καθηκόντων έχουν πιστοποιηθεί, πριν από την απόλυση ή την παραίτηση λόγω σωματικής ανικανότητας, από την δευτεροβάθμια υγειονομική επιτροπή που προβλέπεται για τους πολιτικούς διοικητικούς υπαλλήλους». Αυτό προκειμένου αφενός να διασφαλίζεται ότι η απόλυση λαμβάνει χώρα πράγματι λόγω σωματικής ανικανότητας και δεν υποκρύπτεται υπηρεσιακή ανεπάρκεια και ένα πρόβλημα υγείας μικρότερης σοβαρότητας, που δεν οδηγεί σε αδυναμία πλήρους άσκησης των καθηκόντων, χρησιμοποιείται προσχηματικά για να υπάρχει δυνατότητα αναδιορισμού, γεγονός που δεν μπορεί να διαγνωσθεί με ασφάλεια μέσω της προβλεπόμενης στο άρθρο 103 διαδικασίας, χωρίς ιατρική κρίση – μεσολάβηση δημόσιας υγειονομικής επιτροπής και αφετέρου προκειμένου να μπορεί να διαπιστωθεί από την Υγειονομική Επιτροπή της παρ. 2 ότι το ίδιο πρόβλημα υγείας, στην έκταση και με τα χαρακτηριστικά που οδήγησε στην απόλυση, αποκαταστάθηκε πλήρως.
Με τη σχολιαζόμενη διάταξη προβλέπεται ότι το δικαίωμα αναδιορισμού παρέχεται, μεταξύ άλλων, εφόσον οι λειτουργοί του ΝΣΚ έχουν τετραετή τουλάχιστον προϋπηρεσία και υποβάλουν αίτηση αναδιορισμού εντός πέντε ετών, σε αντίθεση με την ισχύουσα διάταξη του Οργανισμού του ΝΣΚ (ν. 3086/2002), που προβλέπει τριετή προϋπηρεσία και πενταετή προθεσμία για υποβολή της αίτησης αναδιορισμού. Ομοίως, τριετία και πενταετία, αντίστοιχα, προβλέπεται για τον αναδιορισμό των Δικαστών, των Ειρηνοδικών και των Εισαγγελέων (άρθρο 39 του ν. 1756/1988), των στρατιωτικών Δικαστών (άρθρο 23 του ν. 2304/1995), ενώ πενταετής είναι και η προθεσμία για τον επαναδιορισμό των δικηγόρων (άρθρο 27 του ν. 4194/2013). Η επιχειρούμενη αύξηση του χρόνου προηγούμενης υπηρεσίας και ταυτόχρονα η μείωση του χρονικού διαστήματος εντός του οποίου δύναται να υποβληθεί η αίτηση αναδιορισμού αποκλίνει σε σχέση με τα ισχύοντα για τους λοιπούς ως άνω λειτουργούς της Δικαιοσύνης και ιδίως για τους Δικαστές (με τους οποίους οι Λειτουργοί του ΝΣΚ εξομοιώνονται βαθμολογικά και μισθολογικά) και θέτει τους Λειτουργούς του ΝΣΚ σε άνιση – δυσμενέστερη θέση. Επιπλέον, οι υπερβολικά αυστηρές αυτές προϋποθέσεις καθιστούν πρακτικά ανεφάρμοστο τον αναδιορισμό σε περίπτωση απομάκρυνσης από την Υπηρεσία για λόγους σωματικής ανικανότητας, διότι είναι πραγματικά πολύ δύσκολο, έως ανέφικτο, να υπάρξει πρόβλημα υγείας το οποίο να καθιστά κάποιον παντελώς ανίκανο – αδύναμο για την άσκηση των καθηκόντων του και το οποίο να δύναται να αποκατασταθεί πλήρως εντός τριών ετών, όπως απαιτεί η παράγραφος 2 του σχολιαζόμενου άρθρου. Αντιθέτως, η τριετής προϋπηρεσία είναι χρονικό διάστημα επαρκές, εντός του οποίου η Υπηρεσία έχει σχηματίσει εικόνα για την υπηρεσιακή ικανότητα του Λειτουργού και η πενταετία για τον αναδιορισμό είναι χρονικό διάστημα όχι υπερβολικά μεγάλο, εντός του οποίου ο Λειτουργός δεν έχει αποξενωθεί από την άσκηση των καθηκόντων του και μπορεί να ενταχθεί και πάλι στην υπηρεσία.
Τα κριτήρια που οφείλει να λαμβάνει υπόψη του το Υπηρεσιακό Συμβούλιο για τον καθορισμό της σειράς αρχαιότητας του αναδιοριζόμενου έχουν ορισθεί με αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας και συγκεκριμένα με τις ΣτΕ 2378/2018 και 1729/2014 (ad hoc για αναδιορισμούς Λειτουργών του ΝΣΚ) και είναι τα ίδια που εφαρμόζονται και για τον αναδιορισμό των Δικαστών. Ειδικότερα, με τις προαναφερόμενες αποφάσεις κρίθηκε ότι: «Το Υπηρεσιακό Συμβούλιο καθορίζει την σειρά αρχαιότητας του αναδιοριζομένου όχι κατά την απόλυτη κρίση του, αλλά κατά ευρεία διακριτική ευχέρεια, λαμβάνοντας υπ’ όψιν α. την σειρά αρχαιότητάς του πριν από την έξοδό του από την υπηρεσία, β. την υπηρεσιακή του εικόνα μέχρι της εξόδου του από την υπηρεσία, γ. τις ασχολίες ή τις εν γένει δραστηριότητές του κατά το εκτός υπηρεσίας χρονικό διάστημα (όπως την άσκηση δικηγορίας), δ. τη χρονική διάρκεια της εκτός υπηρεσίας παραμονής του. Περαιτέρω, κατά τον καθορισμό της σειράς της αρχαιότητας του αναδιοριζομένου πρέπει να συνεκτιμάται η πάροδος του χρόνου που οφείλεται σε καθυστέρηση της προόδου της διαδικασίας του ζητήματος του αναδιορισμού που δεν οφείλεται στον ενδιαφερόμενο». Ενδεχόμενη διαφορετική ρύθμιση του ζητήματος, όπως αυτή που διαλαμβάνεται στο άρθρο 53 παρ. 3 του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου, σύμφωνα με την οποία ο αναδιοριζόμενος τοποθετείται στην τελευταία θέση της επετηρίδας των λειτουργών που κατέχουν τον ίδιο βαθμό και τα ίδια χρόνια υπηρεσίας κατά τον χρόνο του αναδιορισμού: α) αντίκειται στην ως άνω πάγια διαμορφωθείσα νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας, β) είναι υπερβολικά αυστηρή, ιδίως σε περίπτωση που η απομάκρυνση από την υπηρεσία λαμβάνει χώρα για λόγους υγείας, για τους οποίους οι αναδιοριζόμενοι δεν φέρουν ευθύνη και δεν λαμβάνει υπόψη της τις κατ’ ιδίαν περιστάσεις που συντρέχουν στο πρόσωπο ενός εκάστου αναδιοριζόμενου, όπως λ.χ. την σειρά επιτυχίας του στον εισαγωγικό διαγωνισμό, την υπηρεσιακή εικόνα, το εκτός υπηρεσίας χρονικό διάστημα κτλ., γ) εισάγει δυσμενέστερη και μη δικαιολογούμενη από κανέναν αποχρώντα λόγο μεταχείριση των Λειτουργών του ΝΣΚ έναντι των Δικαστικών Λειτουργών, προς τους οποίους εξομοιώνονται μισθολογικά και βαθμολογικά, κατά παράβαση της αρχής της ισότητας. Για τους λόγους αυτούς, πρέπει να προκριθεί η σχετική ρύθμιση του άρθρου 36 παρ. 3 του νυν Οργανισμού του ΝΣΚ (ν. 3086/2002), όπως ίσχυε πριν την τροποποίησή του με το άρθρο 55 του ν. 4170/2013, η οποία ήταν όμοια με αυτή του ισχύοντος άρθρου 39 παρ. 3 του Κώδικα Οργανισμού Δικαστηρίων και Κατάστασης Δικαστικών Λειτουργών (ν. 1756/1988), σύμφωνα με την οποία «Για τον αναδιορισμό αποφαίνεται το αρμόδιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο, το οποίο καθορίζει και την αρχαιότητα αυτού που αναδιορίζεται», με την προσθήκη και των προαναφερόμενων κριτηρίων της νομολογίας του ΣτΕ.