Στο άρθρο 7Α του ν. 3864/2010 (Α’ 119), α) στην παρ. 1 το πεδίο εφαρμογής διευρύνεται κατά τρόπον ώστε να καταλαμβάνει τις μετοχές που το Ταμείο αναλαμβάνει με οιονδήποτε τρόπο, β) οι παρ. 2, 3, 4 και 5 διαγράφονται, γ) στην παρ. 6 το εισαγωγικό εδάφιο διαγράφεται, και οι παρ. 1 έως 6 διαμορφώνονται ως εξής:
«1. Το Ταμείο ασκεί πλήρως τα δικαιώματα ψήφου που αντιστοιχούν στις μετοχές που αναλαμβάνει με οιονδήποτε τρόπο, συμπεριλαμβανομένης και της περίπτωσης της κεφαλαιακής ενίσχυσης που πραγματοποιείται σύμφωνα με το άρθρο 7.
2. [Καταργείται.]
3. [Καταργείται.]
4. [Καταργείται.]
5. [Καταργείται.]
6. α) Το Ταμείο γνωστοποιεί στον Εκδότη και στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς οποιαδήποτε μεταβολή στον αριθμό των δικαιωμάτων ψήφου που κατέχει στα πιστωτικά ιδρύματα στα οποία έχει χορηγήσει κεφαλαιακή ενίσχυση σύμφωνα με τον παρόντα νόμο στο τέλος κάθε ημερολογιακού μήνα κατά τη διάρκεια του οποίου απέκτησε ή διέθεσε μετοχές, καθώς και το συνολικό αριθμό δικαιωμάτων ψήφου που κατέχει. Ο Εκδότης δημοσιοποιεί τις πληροφορίες του προηγούμενου εδαφίου άμεσα και, σε κάθε περίπτωση, το αργότερο εντός δύο ημερών διαπραγμάτευσης από την ημερομηνία της παραπάνω παραλαβής σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 21 του ν. 3556/2007.
β) Οι διατάξεις των άρθρων 9 παρ. 6, 10 και 11 του ν. 3556/2007 (Α’ 91) δεν εφαρμόζονται στο Ταμείο.
γ) Πρόσωπα που αποκτούν ή διαθέτουν σημαντικές συμμετοχές ή ποσοστά δικαιωμάτων ψήφου που αφορούν σε πιστωτικά ιδρύματα, στα οποία έχει χορηγηθεί κεφαλαιακή ενίσχυση από το Ταμείο, οφείλουν να γνωστοποιούν κατά τις διατάξεις του ν. 3556/2007 και των κατ’ εξουσιοδότηση αυτού αποφάσεων τις μεταβολές επί των δικαιωμάτων ψήφου που κατέχουν με βάση το συνολικό αριθμό δικαιωμάτων ψήφου, πλην αυτών του Ταμείου, όπως αυτές γνωστοποιούνται από το Ταμείο σύμφωνα με την προηγούμενη περίπτωση α. Η γνωστοποίηση αυτή αφορά μόνο σε μεταβολές σε δικαιώματα ψήφου επί μετοχών και όχι επί τίτλων παραστατικών δικαιωμάτων κτήσης μετοχών.
Σε περίπτωση παράβασης των διατάξεων της παρούσας παραγράφου επιβάλλονται κυρώσεις σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 26 του ν. 3556/2007.»
Εφόσον το Ταμείο εφεξής θα ασκεί πλήρως τα δικαιώματα ψήφου του σε κάθε περίπτωση, η παρ. 6(γ) έχει πλέον κάποια ιδιαίτερη σκοπιμότητα;
Καλύτερο ίσως να απαλειφθεί η περίπτωση 6(γ) και απλώς να εφαρμόζεται κανονικά ο Ν. 3556/2007 (όπως εφαρμοζόταν πριν τη δημιουργία του Ταμείου) ώστε να αποφευχθεί το πρόσθετο διαχειριστικό κόστος παρακολούθησης για τους μετόχους, τις εκδότριες και την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.