1. Για τον καθορισμό του γενικού πλαισίου ολοκληρωμένης ανάπτυξης των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, τα οποία συνιστούν βιομηχανική υποδομή μείζονος σημασίας για τη Χώρα, καταρτίζεται και εγκρίνεται Σχέδιο Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης, με την έκδοση προεδρικού διατάγματος, μετά από πρόταση των Υπουργών Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Οικονομικών, Εθνικής Άμυνας, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
2. Με το Σχέδιο της παρ. 1:
α. οριοθετείται σε χάρτη κλίμακας 1:500 ή 1:1.000 η χερσαία και η θαλάσσια έκταση των Ναυπηγείων,
β. καθορίζονται τα όρια της χερσαίας και της θαλάσσιας λιμενικής ζώνης, εφόσον αυτό απαιτείται,
γ. ρυθμίζεται το χωρικό καθεστώς των ακινήτων που εντάσσονται στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, με τον καθορισμό, ανά τομέα, των επιτρεπόμενων χρήσεων γης και σχετικών κατευθύνσεων σχεδιασμού για τη χερσαία και τη θαλάσσια ζώνη των Ναυπηγείων. Ειδικότερα, μεταξύ των χρήσεων αυτών μπορεί να περιλαμβάνονται βιοτεχνικές και βιομηχανικές εγκαταστάσεις χαμηλής, μέσης και υψηλής όχλησης, επαγγελματικά εργαστήρια, διοίκηση, περίθαλψη, εμπόριο και παροχή προσωπικών υπηρεσιών, γραφεία, στάθμευση, πρατήρια παροχής καυσίμων και ενέργειας, αποθήκες χαμηλής, μέσης και υψηλής όχλησης, εγκαταστάσεις εφοδιαστικής, εγκαταστάσεις μέσων μαζικής μεταφοράς, τουρισμός – αναψυχή ή τουριστικοί λιμένες, εγκαταστάσεις ανακύκλωσης συσκευασιών και υλικών, εγκαταστάσεις παραγωγής, αποθήκευσης και μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου, ύδρευσης, τηλεπικοινωνιών, και συναφείς εγκαταστάσεις, καθώς και εγκαταστάσεις Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, στρατιωτικές εγκαταστάσεις,
δ. καθορίζονται, ανά τομέα, οι ειδικοί όροι και περιορισμοί δόμησης για την ανέγερση, επέκταση, μετατροπή ή μετασκευή κτιρίων και εγκαταστάσεων. Στο πλαίσιο αυτό χορηγούνται οι αναγκαίες παρεκκλίσεις από τις γενικώς ισχύουσες πολεοδομικές διατάξεις, για την κάλυψη των ειδικών αναγκών των ναυπηγικών εγκαταστάσεων καθώς και των συνοδών εγκαταστάσεων,
ε. εγκρίνονται οι γενικοί περιβαλλοντικοί όροι για την ανάπτυξη και λειτουργία των Ναυπηγείων και των συνοδών εγκαταστάσεων, καθώς και το σύστημα περιβαλλοντικής παρακολούθησης, ύστερα από Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, η οποία συντάσσεται κατά το άρθρο 6 και δημοσιοποιείται κατά το άρθρο 7 της κοινής απόφασης υπ’ αρ. 107017/2006 των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων και του Υφυπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης (Β` 1225),
στ. καθορίζονται οι οριογραμμές των, τυχόν υφιστάμενων εντός της έκτασης των Ναυπηγείων, υδατορεμάτων. Τα τυχόν αναγκαία έργα διευθέτησης εγκρίνονται στο στάδιο της χωροθέτησης του σχεδίου, όπως περιγράφεται στην παρ. 1 του άρθρου 4.,
ζ. καθορίζεται κάθε άλλο μέτρο, όρος ή περιορισμός που επιβάλλεται για την ολοκληρωμένη ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής των Ναυπηγείων.
3. Με το ίδιο Σχέδιο καθορίζονται επιπλέον οι ειδικότεροι όροι, περιορισμοί και προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση της επένδυσης, όπως ιδίως:
α. το ελάχιστο ύψος της επένδυσης, οι πηγές και οι κατ’ αρχήν φορείς χρηματοδότησης της νέας επένδυσης. Στο ύψος της επένδυσης προσμετράται υποχρεωτικά η αξία απόκτησης της έκτασης των Ναυπηγείων,
β. η υποχρέωση του φορέα υλοποίησης της επένδυσης να δημιουργήσει συγκεκριμένο ελάχιστο αριθμό θέσεων εργασίας, ιδίως, σε τομείς ανάπτυξης και καινοτομίας, καθώς και η υποχρέωση διατήρησης των θέσεων αυτών για διάστημα τουλάχιστον πέντε (5) ετών από την υλοποίηση της επένδυσης για την ανάπτυξη και λειτουργία των Ναυπηγείων,
γ. οι όροι και προϋποθέσεις για την αξιοποίηση των Ναυπηγείων, τα αντισταθμιστικά οφέλη στην τοπική κοινωνία και στο Δημόσιο, πρόγραμμα αποκατάστασης του φυσικού περιβάλλοντος στην ευρύτερη περιοχή και ανάπτυξη προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης για χρονικό διάστημα τουλάχιστον πέντε (5) ετών από την υλοποίηση της επένδυσης,
δ. οι κυρώσεις οι οποίες επιβάλλονται, από συγκεκριμένα όργανα και με τήρηση συγκεκριμένης διαδικασίας, σε περίπτωση μη τήρησης των όρων υλοποίησης του επενδυτικού σχεδίου,
ε. κάθε άλλο μέτρο, όρος, υποχρέωση ή περιορισμός που απαιτείται για την επίτευξη της αξιοποίησης και πλήρους ανάπτυξης και λειτουργίας των Ναυπηγείων.
4. Για την έγκριση του σχεδίου του παρόντος, ο φορέας υλοποίησης της επένδυσης υποβάλλει στη Γενική Διεύθυνση Στρατηγικών Επενδύσεων του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων αίτηση, η οποία συνοδεύεται από φάκελο με τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
α. Έκθεση στην οποία περιγράφονται και τεκμηριώνονται οι βασικές επιλογές του Σχεδίου και η οποία περιλαμβάνει ενδεικτικά:
αα. Τα χωρικά χαρακτηριστικά των ακινήτων που εντάσσονται στα Ναυπηγεία, με αναφορά ιδίως στα στοιχεία του φυσικού, πολιτιστικού και δομημένου περιβάλλοντος, στην υπάρχουσα συγκοινωνιακή υποδομή και τις λοιπές εξυπηρετήσεις, στις γειτνιάζουσες χρήσεις και δραστηριότητες, καθώς και στη θέση της περιοχής στο ευρύτερο μητροπολιτικό συγκρότημα της Αθήνας,
αβ. τα όρια της έκτασης που καταλαμβάνουν τα Ναυπηγεία, τόσο στον χερσαίο όσο και στον θαλάσσιο χώρο, τα όρια των ειδικότερων τομέων ανάπτυξης των Ναυπηγείων, τον βασικό χωρικό προορισμό κάθε τομέα, τις προτεινόμενες χρήσεις γης και τους προτεινόμενους όρους και περιορισμούς δόμησης, τις τυχόν αναγκαίες παρεκκλίσεις, τα αναγκαία έργα εσωτερικής και εξωτερικής υποδομής, καθώς και τους φορείς και τις φάσεις εκτέλεσης και τον τρόπο χρηματοδότησης αυτών,
αγ. τεκμηρίωση της συμβατότητας του προτεινόμενου Σχεδίου Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης προς τα δεδομένα του υφιστάμενου χωροταξικού σχεδιασμού και προς τους ευρύτερους αναπτυξιακούς και δημοσιονομικούς στόχους, καθώς και τις αναγκαίες τροποποιήσεις που το Σχέδιο επιφέρει στον χωροταξικό σχεδιασμό περιφερειακού ή υποκείμενου επιπέδου,
β. Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ), η οποία συντάσσεται κατά το άρθρο 6 και δημοσιοποιείται κατά το άρθρο 7 της κοινής υπουργικής απόφασης 107017/2006. Ως αρμόδια αρχή για τις ανάγκες εφαρμογής του παρόντος νοείται η αρμόδια υπηρεσία περιβάλλοντος του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας που ορίζεται στην παρ. 1 του άρθρου 4 της πιο πάνω κοινής υπουργικής απόφασης. Η αρμόδια αρχή διενεργεί κατά απόλυτη προτεραιότητα τη Στρατηγική Περιβαλλοντική Εκτίμηση για το Σχέδιο Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης. Οι αρμόδιοι φορείς διατυπώνουν τις γνώμες τους κατά απόλυτη χρονική προτεραιότητα και με ειδική τεκμηρίωση,
γ. Τεχνική έκθεση, που συνοδεύεται από υδρολογικά, υδραυλικά και περιβαλλοντικά στοιχεία ή μελέτες βάσει των οποίων προτείνονται οι οριογραμμές των τυχόν υφιστάμενων ή υπό ανασύσταση υδατορεμάτων στο τοπογραφικό διάγραμμα ή διαγράμματα της περ. δ.
δ. Τοπογραφικό διάγραμμα ή τοπογραφικά διαγράμματα της όλης έκτασης σε κλίμακα 1:5.000 ή σε άλλη κατάλληλη κλίμακα, με συντεταγμένες κορυφών, βασιζόμενες στο Εθνικό Γεωδαιτικό Σύστημα Αναφοράς ΕΓΣΑ `87, όπως αυτό ισχύει, στα οποία αποτυπώνονται ιδίως:
δα. οι διαστάσεις, το εμβαδό και τα όρια του ακινήτου, τα όρια αιγιαλού παραλίας και παλαιού αιγιαλού, καθώς και της θαλάσσιας ζώνης που αξιοποιούν τα Ναυπηγεία,
δβ. οι επιμέρους τομείς ανάπτυξης και οι επιτρεπόμενες εντός εκάστου τομέα χρήσεις γης και όροι και περιορισμοί δόμησης,
δγ. τα υφιστάμενα κτίσματα και εγκαταστάσεις, τα οποία προτείνεται να διατηρηθούν, συνυπολογιζόμενα στην προτεινόμενη, ανά τομέα, μέγιστη δόμηση και εκμετάλλευση.
δδ. τυχόν υφιστάμενα ή υπό ανασύσταση υδατορέματα, όπως ιδίως ρέματα που έχουν καλυφθεί, και οι προτεινόμενες οριογραμμές αυτών,
δε. τα υφιστάμενα και προτεινόμενα έργα εσωτερικής και εξωτερικής υποδομής και, ιδίως, οι δρόμοι προσπέλασης, το πλάτος και οι χαρακτηρισμοί αυτών, καθώς και τα λιμενικά έργα.
ε. Το πρόγραμμα ανάπτυξης κατά φάσεις εκτέλεσης, συνοδευόμενο από χρονοδιάγραμμα και υπόδειξη των έργων και εγκαταστάσεων που θα πραγματοποιηθούν ανά φάση.
στ. Κάθε άλλη μελέτη, έκθεση, διάγραμμα ή άλλο στοιχείο που τυχόν απαιτείται για την περιγραφή και τεκμηρίωση των ρυθμίσεων της παρ. 2.
5. Τα δικαιολογητικά της παρ. 4 είναι δυνατόν να κατατίθενται σε απόρρητη και μη εμπιστευτική εκδοχή, εφόσον περιλαμβάνονται στοιχεία που αφορούν σε στρατιωτικά απόρρητα ή θέματα εθνικής άμυνας και ασφάλειας. Στην περίπτωση αυτή, η δημοσιοποίηση των στοιχείων, με εξαίρεση τη διαδικασία επεξεργασίας από το Συμβούλιο της Επικρατείας, περιλαμβάνει αποκλειστικά τη μη εμπιστευτική εκδοχή των δικαιολογητικών.
6. Για την έκδοση του προεδρικού διατάγματος του παρόντος απαιτείται η προηγούμενη εισήγηση του Κεντρικού Συμβουλίου Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων που προβλέπεται στο άρθρο 24 του ν. 4495/2017 (Α’ 167), καθώς και του Κεντρικού Συμβουλίου Διοίκησης για την Αξιοποίηση της Δημόσιας Περιουσίας που προβλέπεται στο άρθρο 16 του ν. 3986/2011 (Α’ 152).
7. Η αναθεώρηση του Σχεδίου επιτρέπεται μόνον εφόσον τηρηθεί η διαδικασία που προβλέπεται από τις διατάξεις του παρόντος. Κατ` εξαίρεση, με αποφάσεις των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Εθνικής Άμυνας, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ύστερα από εισήγηση του Κεντρικού Συμβουλίου Διοίκησης για την Αξιοποίηση της Δημόσιας Περιουσίας καθώς και του Κεντρικού Συμβουλίου Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων, όπου απαιτείται, μπορεί να επέρχονται μεμονωμένες και μη ουσιώδεις τροποποιήσεις στο πιο πάνω Σχέδιο, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων εκάστου Υπουργού. Οι αποφάσεις αυτές εκδίδονται εντός δύο (2) μηνών από την υποβολή πλήρους φακέλου, μετά από τήρηση της διαδικασίας του άρθρου 5 της κοινής υπουργικής απόφασης 107017/2006.
8. Αρμόδιο για τη σύνταξη του προεδρικού διατάγματος της παρ. 1 του άρθρου 3, είναι το Τμήμα Ειδικών Σχεδίων Χωρικής Ανάπτυξης Στρατηγικών Επενδύσεων, της Γενικής Διεύθυνσης Στρατηγικών Επενδύσεων του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Τοπική βιώσιμη ανάπτυξη χωρίς την κοινωνία και κόντρα στην κοινωνία δεν γίνεται!
Στο Χαϊδάρι δεν είμαστε αντίθετοι με τη λειτουργία των Ναυπηγείων, όσον αφορά στις ναυπηγοεπισκευαστικές δραστηριότητες και με μέτρα για την προστασία τόσο του επίγειου όσο και του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Για την «προοπτική βιώσιμης ανάπτυξης» που επικαλείται το Υπουργείο Οικονομικών έχει επισημανθεί δημόσια η ανάγκη εκπόνησης μελέτης από τα ΑΕΙ (ΠΑΔΑ, ΕΜΠ) για τον προσανατολισμό της τοπικής αλλά και της ευρύτερης κοινωνίας ως προς τη στρατηγική αξιοποίησης των κοινόχρηστων εκτάσεων στον Σκαραμαγκά, ζήτημα το οποίο άπτεται και του επικείμενου χωρικού σχεδιασμού της πόλης μας στο πλαίσιο της βιώσιμης τοπικής ανάπτυξης.
Τασσόμαστε κατά οποιασδήποτε άλλης επιχειρηματικής παρέμβασης στην περιοχή, ιδιαίτερα δε ως προς την αναφορά στο άρθρο 3.2 “…εγκαταστάσεις παραγωγής, αποθήκευσης και μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου …” καθώς και σύμφωνα με κατά καιρούς δημοσιεύματα “για την Πλωτή Μονάδα Αποθήκευσης και Επαναεριοποίησης Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (LNG) στο πλαίσιο της “υπό δικαστικής κρίσης επένδυσης”.
Τασσόμαστε εναντίον κάθε ίχνους αδιαφανούς διαδικασίας γιατί πρόκειται για δημόσια περιουσία και όχι για κτήμα ιδιώτη ιδιοκτήτη!
Τασσόμαστε υπέρ της διασφάλισης των θέσεων εργασίας και ιδιαίτερα υπέρ της διατήρησης της πολύτιμης τεχνογνωσίας που έχει αποκτηθεί διαχρονικά και να μην απεμποληθεί όπως έγινε στην Ολυμπιακή (Τεχνική βάση συντήρησης)!
Ξεριζωμός των κατοίκων και απειλή της αξιοπρεπούς διαβίωσής τους στην ευρύτερη περιοχή με “επιχειρηματικούς αναθεωρητισμούς” δεν πρόκειται να υπάρξει!
“Ο αιγιαλός ανήκει κατά νομική επιταγή στο Ελληνικό Δημόσιο, κατά τις ισχύουσες διατάξεις των άρθρων 1 του α.ν. 2344/1940, 967 και 968 ΑΚ, η δε κυριότητα, στην οποία ο ΑΚ υπάγει τα δημόσια κτήματα είναι εκείνη του αστικού δικαίου, η οποία εξακολουθεί να υπάρχει όταν αυτά (δημόσια κτήματα) παύσουν, κατά τη διάταξη του άρθρου 971 ΑΚ, να υπηρετούν την κοινή χρήση, παύσουν δηλαδή τα κοινής χρήσης πράγματα να είναι εκτός συναλλαγής(966ΑΚ)”.
Ειδικότερα θίγουμε το θέμα παραχώρησης στο Δήμο μας έκτασης 220 στρμ. η οποία αποτελείται από 120 στρέμματα κοινόχρηστου χώρου που προήλθαν από μπαζώματα επί του αιγιαλού (προβλήτα 4 / hot spot για τους πρόσφυγες) και απόδοση άλλων 100στρμ. σε συνέχεια αυτών, σε ανταπόδοση της δέσμευσης της ζώνης αιγιαλού έμπροσθεν των εγκαταστάσεων των ναυπηγείων Σκαραμαγκά και του θαλάσσιου χώρου.
Ο χώρος αυτός στην Ακτή Σκαραμαγκά θα αποτελέσει την κατάληξη του πράσινου πολιτιστικού διαδρόμου του Λεκανοπεδίου (Υμηττός – Κεραμεικός – Αιγάλεω – Χαϊδάρι / Σκαραμαγκάς).
Συνοπτικά η πρότασή μας με προοπτική όχι μόνο για την πόλη του Χαϊδαρίου αλλά συνολικά για το ενιαίο παραγωγικό σύστημα Δυτική Αθήνα – Δυτική Αττική και με στόχο μεταξύ άλλων τον περιορισμό του brain drain και την ενίσχυση εμπράκτως του brain gain είναι :
Ανάπλαση του παραλιακού μετώπου στον Σκαραμαγκά με ανοικτό αρχιτεκτονικό διαγωνισμό για την κάλυψη των αναγκών των πολιτών και με προβλέψεις,
για την ανάπτυξη συνεργειών με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής / Σχολή Μηχανικών και το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο /ΕΚΠΑ για τη δημιουργία τεχνολογικού hot spot χάριν όλων των πολιτών & ιδιαίτερα των νέων καθώς και
για την ανάπτυξη του κύκλου εργασιών για το σύνολο των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται και είναι γεωγραφικά ενταγμένες στο “Δυτικό” παραγωγικό σύστημα, διαμέσου καινοτομικών τεχνολογικών και πράσινων προσεγγίσεων με παράλληλη αξιοποίηση της προστιθέμενης αξίας της παραγωγής τοπικά – περιφερειακά – εθνικά,
για την προστασία του θαλάσσιου και επίγειου περιβάλλοντος,
για την ανεμπόδιστη πρόσβαση σε όλους τους πολίτες,
για τη χρήση Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας σε όλες κατασκευές ή πιλοτικές παρεμβάσεις,
για τη λειτουργική σύνδεση συγκοινωνιακά με όλο το Χαϊδάρι.
Δημοτικός Σύμβουλος με τους Πολίτες σε Δράση Χαϊδαρίου
Προστίθεται παρ. 4 στο άρθρ 3 ως εξής:
«Στις διατάξεις του παρόντος νόμου, είναι δυνατή η υπαγωγή των ιδιοκτησιών που προέκυψαν από κατάτμηση της αρχικής έκτασης των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά. Για τον καθορισμό του πλαισίου ανάπτυξης αυτών καταρτίζεται ΕΠΣ κατά τις διατάξεις του άρθρου 8 του ν. 4447/2016 με επίσπευση των ιδιοκτητών».
Στην αιτιολογική έκθεση εξάλλου αναφέρεται ότι «Το διάταγμα του άρθρου 3 του παρόντος σχεδίου νόμου αποτελεί Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο κατά το άρθρο 8 του ν.4447/2016 (Α’241).
Με την πώληση του ενεργητικού των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, οι εργαζόμενοι περιερχόμαστε σε δραματικές καταστάσεις.. Οι θέσεις εργασίας μας όχι μόνο δεν είναι διασφαλισμένες, όπως ήταν- και παραμένει- το βασικό αίτημά μας, αλλά περιμένουμε όλοι οι εργαζόμενοι με τη υπογραφή της σύμβασης μεταβίβασης στο νέο επενδυτή, να λάβουμε τις απολύσεις μας, σύμφωνα με όσα μας έχουν γίνει γνωστά από κάθε αρμόδιο. Και μάλιστα χωρίς να μας καταβληθούν ούτε οι αποζημιώσεις μας, ούτε και τα δεδουλευμένα μας ,που υπερβαίνουν τα 200 εκατομμύρια, αφού τα μόλις 25 εκατομμύρια που πουλήθηκαν τα Ναυπηγεία, δεν φτάνουν ούτε για τα έξοδα της ειδικής διαχείρισης.
Με το κατατεθέν σχέδιο Νόμου “ Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την αξιοποίηση, την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την επαναλειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, καθώς και την προώθηση της ελληνικής ναυπηγείας”, επιχειρείται μια συνολική ρύθμιση και τακτοποίηση όλων των εκκρεμών ζητημάτων.
Από το σχέδιο Νόμου όμως αυτό, παραλείπεται και πάλι η οποιαδήποτε αναφορά στους εργαζόμενους. Καμιά πρόβλεψη ούτε για τις θέσεις εργασίας, ούτε για την καταβολή των αποζημιώσεων και των οφειλομένων.
Αίτημα του σωματείου μας και όλων των εργαζομένων είναι, στο κατατεθέν σχέδιο Νόμου να προστεθεί διάταξη, σύμφωνα με την οποία ο “φορέας υλοποίησης” υποχρεούται στην πρόσληψη όλων των εργαζομένων στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, που απασχολούνται με συμβάσεις εργασίας αορίστου χρόνου.
Προτείνουμε η διάταξη αυτή να προστεθεί στο άρθρο 3 παρ. 3 εδ. β, το οποίο να διαμορφωθεί ως εξής:
β. Η υποχρέωση του φορέα υλοποίηση της επένδυσης να προσλάβει το σύνολο των εργαζομένων σήμερα με συμβάσεις εργασίας αορίστου χρόνου στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, να δημιουργήσει επιπλέον συγκεκριμένο ελάχιστο αριθμό θέσεων εργασίας, ιδίως σε τομείς ακμής και καινοτομίας, καθώς και την υποχρέωση διατήρησης των θέσεων αυτών για διάστημα τουλάχιστον πέντε (5) ετών από την υλοποίηση της επένδυσης για την ανάπτυξη και λειτουργία των Ναυπηγείων.
Τηλέφωνο Επικοινωνίας :6980130865