1. Στο πρώτο εδάφιο της παρ. 2 του άρθρου 115 του ν. 4972/2022 (A’ 181), διαγράφονται οι λέξεις «περ. β’ της» και η παρ. 2 διαμορφώνεται ως εξής:
«2. Οι πιστωτές υποχρεούνται να διασφαλίζουν την πρόσβαση, να διαβιβάζουν προς καταχώριση στο Μητρώο έγκαιρα και με ακρίβεια, σε ηλεκτρονική μορφή, και να επικαιροποιούν ανά μήνα, κατά τα αναφερόμενα στην παρ. 1 του άρθρου 122, τα δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς, περιλαμβανομένων των πληροφοριών ταυτοποίησης και των γενικών πληροφοριών, που τηρούνται στα αρχεία τους για τους οφειλέτες τους για το χρονικό διάστημα των τελευταίων δώδεκα (12) μηνών τουλάχιστον. Η παροχή των δεδομένων, όπως και η επικαιροποίηση των ήδη τηρουμένων δεδομένων λαμβάνουν χώρα σε μηνιαία βάση, εντός της προθεσμίας που ορίζεται στην Πράξη του Διοικητή της παρ. 1 του άρθρου 122.»
2. Στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 118 του ν. 4972/2022, διαγράφονται οι λέξεις «περ. στ’ της» και η παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής:
«1. Η Τράπεζα χορηγεί στον αιτούντα την Πιστωτική Έκθεση του υποκειμένου δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς, βάσει των δεδομένων που διαθέτει, ύστερα από αίτηση που υποβάλλεται στο Μητρώο από τα πρόσωπα των περ. β) έως στ) της παρ. 1 του άρθρου 117. Σε κάθε περίπτωση, η Πιστωτική Έκθεση χορηγείται υπό τις ειδικότερες διακρίσεις της Πράξης του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος που εκδίδεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παρ. 1 του άρθρου 122. Η αίτηση στο Μητρώο υποβάλλεται ηλεκτρονικά και το υποκείμενο δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς απολαμβάνει όλων των δικαιωμάτων του κατά τον Γ.Κ.Π.Δ. και τον ν. 4624/2019 (Α΄ 137). Η Τράπεζα, ως υπεύθυνος επεξεργασίας, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 114, υποχρεούται να ενημερώνει το υποκείμενο δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς για την αίτηση, προκειμένου να είναι σε θέση να ασκήσει τα εν λόγω δικαιώματα.»