1. Το επίδομα θέσης ευθύνης αυξάνεται σε ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%) για τις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) της παρ. 1 του άρθρου 16 του ν. 4354/2015 (Α΄ 176), περί του επιδόματος θέσης ευθύνης των προϊσταμένων οργανικών μονάδων.
β) της παρ. Γ του άρθρου 127, περί των επιδομάτων, του Κεφαλαίου Β΄ και της περ. Δ της παρ. 1 του άρθρου 135, περί των επιδομάτων, του Κεφαλαίου Δ΄ του Μέρους ΣΤ΄ του ν. 4472/2017 (Α΄ 74).
γ) της Ενότητας Η΄ της παρ. 11 του άρθρου 54, περί του επιδόματος θέσης ευθύνης στους προϊσταμένους οργανικών μονάδων, και της Ενότητας Δ΄ της παρ. 9 του άρθρου 55, περί του επιδόματος θέσης ευθύνης στους προϊσταμένους οργανικών μονάδων, του Κεφαλαίου Α΄ του Μέρους ΙΔ του ν. 4999/2022 (Α΄ 225).
2. Τα επιδόματα της παρ. 1 στρογγυλοποιούνται στην πλησιέστερη μονάδα ευρώ.
Αρχική Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειαςΆρθρο 22 – Αναπροσαρμογή επιδόματος θέσης ευθύνης
Άρθρο 22 – Αναπροσαρμογή επιδόματος θέσης ευθύνης
- 204 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α΄ – ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ – Άρθρο 1 – Σκοπός
- 519 ΣχόλιαΆρθρο 2 – Αντικείμενο
- 12 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄- ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ – Άρθρο 3 – Αναπροσαρμογή συντάξεων των προσώπων των περ. α, β και ε της παρ. 3 – του άρθρου 4 του ν. 4387/2016
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 4 – Συντάξιμος μισθός πολιτικών υπαλλήλων και λειτουργών – Προσθήκη άρθρου 9Α στο π.δ. 169/2007
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 5 – Συντάξιμος μισθός στρατιωτικών – Προσθήκη άρθρου 34Α στο π.δ. 169/2007
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 6 – Προσαύξηση για εξάμηνα πτητικά, καταδυτικά, αλεξιπτωτιστή και υποβρύχιου καταστροφέα – Προσθήκη άρθρου 43Α στο π.δ. 169/2007
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 7 – Επίδομα νόσου και ανικανότητας – Προσθήκη άρθρου 54Α στο π.δ. 169/2007
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 – Υπολογισμός της σύνταξης αναπήρων οπλιτών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 88 π.δ. 168/2007
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 9 – Αξιωματικοί, ανθυπασπιστές, πολιτικοί υπάλληλοι, δημοτικοί και κοινοτικοί άρχοντες, εκκλησιαστικοί λειτουργοί, υπάλληλοι νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.) και οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και σιδηροδρομικοί υπάλληλοι – Τροποποίηση άρθρου 92 π.δ. 168/2007
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 – Υπολογισμός της πολεμικής σύνταξης των οικογενειών των αξιωματικών που δεν υπάγονται στο άρθρο 75 του Α.Ν. 1854/1951 – Τροποποίηση άρθρου 95 π.δ. 168/2007Άρθρο 10 – Υπολογισμός της πολεμικής σύνταξης των οικογενειών των αξιωματικών που δεν υπάγονται στο άρθρο 75 του Α.Ν. 1854/1951 – Τροποποίηση άρθρου 95 π.δ. 168/2007
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11 – Επιδόματα ανικανότητας – Τροποποίηση άρθρου 100 π.δ. 168/2007
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Ειδικά πρόσθετα επιδόματα ανικανότητας βαριά ανάπηρων πολέμου – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 101 π.δ. 168/2007Άρθρο 12 – Ειδικά πρόσθετα επιδόματα ανικανότητας βαριά ανάπηρων πολέμου – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 101 π.δ. 168/2007
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 – Επιδόματα φυματικού ή νόσου – Τροποποίηση άρθρου 102 π.δ. 168/2007Άρθρο 13 – Επιδόματα φυματικού ή νόσου – Τροποποίηση άρθρου 102 π.δ. 168/2007
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 – Επίδομα τυφλότητας η οποία δεν οφείλεται στην υπηρεσία – Τροποποίηση άρθρου 103 π.δ. 168/2007Άρθρο 14 – Επίδομα τυφλότητας η οποία δεν οφείλεται στην υπηρεσία – Τροποποίηση άρθρου 103 π.δ. 168/2007
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 – Αποδοχές υπαξιωματικών πολεμικής αποστρατείας – Τροποποίηση άρθρου 166 π.δ. 168/2007Άρθρο 15 – Αποδοχές υπαξιωματικών πολεμικής αποστρατείας – Τροποποίηση άρθρου 166 π.δ. 168/2007
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 – Μηνιαία σύνταξη λογοτεχνών και καλλιτεχνών – Τροποποίηση άρθρου 1 ν. 3075/2002
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 – Αύξηση συντάξεων νέων ασφαλισμένων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Απλοποίηση εξουσιοδοτήσεων για τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης – Τροποποίηση παρ. 8 υποπαρ. ΙΑ.6. παρ. ΙΑ άρθρου πρώτου ν. 4093/2012
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Τελικές – συμπληρωματικές διατάξεις
- 191 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ΄- ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ – ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ – Άρθρο 20 – Αναπροσαρμογή βασικών μισθών
- 46 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Επανακαθορισμός οικογενειακής παροχής – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 15 ν. 4354/2015
- 55 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Αναπροσαρμογή επιδόματος θέσης ευθύνης
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Ειδικό Επίδομα Βιβλιοθήκης σε Ερευνητές και Ειδικούς Λειτουργικούς Επιστήμονες – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 135 ν. 4472/2017
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Αναπροσαρμογή επιδόματος ιδιαιτέρων συνθηκών εργασίας – Τροποποίηση περ. Β΄ άρθρου 127 ν. 4472/2017
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Αναπροσαρμογή επιδόματος των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και του Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής, καθώς και της Ελληνικής Αστυνομίας και του Πυροσβεστικού Σώματος – Τροποποίηση περ. Ε΄ άρθρου 127 ν. 4472/2017
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Χιλιομετρική αποζημίωση – Τροποποίηση άρθρου 8 υποπαρ. Δ9 παρ. Δ΄ άρθρου 2 ν. 4336/2015
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Έξοδα διανυκτέρευσης – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 10 και παρ. 1 άρθρου 19 υποπαρ. Δ9 παρ. Δ΄ άρθρου 2 ν. 4336/2015
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ – ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟYΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡ. 1 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 3 Ν. 4957/2022 ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 173 ΤΟΥ Ν. 4957/2022 – Άρθρο 28 – Πεδίο εφαρμογής
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Μισθολογική κατάταξη
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Χρόνος και τρόπος μισθολογικής εξέλιξης
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Βασικός μισθός
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Επιδόματα
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Επιμέρους μισθολογικές ρυθμίσεις
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ – ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ, ΤΑ ΜΕΛΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ, ΤΑ ΜΕΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ – Άρθρο 34 – Πεδίο εφαρμογής
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Μισθολογική κατάταξη
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Χρόνος και τρόπος μισθολογικής εξέλιξης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Βασικός μισθός
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Επιδόματα
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ – ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ Π.Δ. 407/1980 ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟΔΟΧΩΝ – Άρθρο 39 – Μισθολογικές ρυθμίσεις για τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης και το επιστημονικό προσωπικό του π.δ. 407/1980
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Λοιπά θέματα αποδοχών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 – Διατηρούμενες διατάξειςΆρθρο 41 – Διατηρούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ – ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 42 – Καταργούμενες διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Δ΄ – ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ – ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ – Άρθρο 43 – Μείωση φόρου εισοδήματος για φορολογουμένους με εξαρτώμενα τέκνα – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 16 Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Μείωση Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων επί ασφαλισμένων οικοδομών – Προσθήκη παρ. 7Ζ στο άρθρο 3 του ν. 4223/2013
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 – Απαλλαγή από συμμετοχή στη φαρμακευτική δαπάνη όσων έχουν στερηθεί το Επίδομα Κοινωνικής Αλληλεγγύης Συνταξιούχων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου δεύτερου ν. 4655/2020
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 46 – Χορήγηση οικονομικής ενίσχυσης από τον κρατικό προϋπολογισμό με σκοπό την κάλυψη μέρους του αυξημένου κόστους των νοικοκυριών λόγω της σημαντικής αύξησης του δείκτη τιμών καταναλωτή
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Υποστηρικτικά μέτρα των νέων ηλικίας δεκαοκτώ και δεκαεννέα ετών
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ – ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ – Άρθρο 48 – Αρμοδιότητα δημοσιονομικού συμβουλίου για έλεγχο οικονομικών συνεπειών προγραμμάτων κομμάτων – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 2 ν. 4270/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 – Εκτέλεση κρατικού προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2023Άρθρο 49 – Εκτέλεση κρατικού προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2023
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 50 – Συμπληρωματικός Κρατικός Προϋπολογισμός οικονομικού έτους 2023
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 51 – Καθορισμός ανώτατου ορίου αναπροσαρμογής μισθώματος για μισθώσεις ακινήτων για τη στέγαση δημοσίων υπηρεσιών για το έτος 2023
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 52 – Επέκταση της απαλλαγής των τόκων των κρατικών ομολόγων και εντόκων γραμματίων του Ελληνικού Δημοσίου από τη φορολογία εισοδήματος – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 47 και παρ. 9 άρθρου 64 Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Ε’ – ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ – Άρθρο 53 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
11 Ιουλίου 2023, 19:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
18 Ιουλίου 2023, 19:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
55 Σχόλια 1483 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Αθηνών
Η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Αθηνών, εκπρόσωποι 11.000 Αστυνομικών που εργάζονται στην Αθήνα, μέλος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων, επισημαίνει ότι:
• Η Κυβέρνηση οφείλει να εστιάσει στις ανισότητες και να εξαλείψει τις αδικίες, ώστε ο αστυνομικός υπάλληλος, συγκριτικά με τους υπόλοιπους υπαλλήλους, να λάβει ότι του αναλογεί και όχι ένα «ξεροκόμματο».
• Διατυμπανίζουμε προς όλες τις κατευθύνσεις ότι η εκάστοτε Κυβέρνηση ουδέποτε εναρμονίστηκε με τις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας αναφορικά με τη μισθολογική μας αποκατάσταση και έτσι το αίσθημα της αδικίας εξακολουθεί να υφίσταται, δεδομένου ότι οι μισθοί των αστυνομικών ποτέ δεν αποκαταστάθηκαν. Τουναντίον, υπάρχουν δεκάδες στρεβλώσεις, αδικίες και ανισότητες που προκλήθηκαν ενδεχομένως και από αβλεψία και τις οποίες είμαστε σε θέση να θέσουμε, μέσω της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων, στους αρμόδιους.
• Διεκδικούμε ένα νέο δικαιότερο μισθολόγιο, ανάλογο της προσφοράς μας στην κοινωνία. Προμετωπίδα των αιτημάτων μας αποτελεί η αναγνώριση της επικινδυνότητας της εργασίας μας και η αναπροσαρμογή – αύξηση του ποσού της αποζημίωσης της ωριαίας νυχτερινής εργασίας, που είναι καθηλωμένη από την εποχή των μνημονίων.
• Κυρίως όμως διαμαρτυρόμαστε έντονα για την υπερπροβολή στα ΜΜΕ και στα κοινωνικά δίκτυα ότι οι αστυνομικοί υπάλληλοι θα λάβουν σημαντικές αυξήσεις με το τρέχων Σχέδιο Νόμου. Τούτο δεν ισχύει σε καμία περίπτωση, αρκεί βεβαίως να συμβουλευτείτε όσους έχουν ετοιμάσει το Σχέδιο Νόμου.
• Κλείνοντας, απαιτούμε να ανοίξει θέμα δικαιότερου ειδικού μισθολογίου, όπου σε συνεργασία με το συνδικαλιστικό μας κίνημα θα καταθέσουμε τις ολοκληρωμένες προτάσεις μας προκειμένου να διορθωθούν χρόνιες στρεβλώσεις και αδικίες, αλλά και κάποια ανακύψαντα ζητήματα τα οποία πρέπει σοβαρά να λάβετε υπόψη σας.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος Πάκος Δημοσθένης
Ο Γενικός Γραμματέας Χύτας Κωνσταντίνος
Συμμετέχω στη διαβούλευση με την ιδιότητα του μέλους της Πανελλήνιας Διαδικτυακής Συνάντησης (12-7-23) των σε υπηρεσία Συμβούλων Εκπαίδευσης, όπου μεταξύ άλλων τέθηκε το εξής ζήτημα που αφορά στο άρθρο 22:
Στο συγκεκριμένο άρθρο προβλέπεται η οριζόντια αύξηση 30% στα επιδόματα θέσης ευθύνης. Μ’ αυτό τον τρόπο διατηρείται η αναντιστοιχία θέσης και επιδόματος στην περίπτωση των Δ/ντων- ντριών Λυκείων κλπ (501 Ε μηνιαία) έναντι των Συμβούλων Εκπαίδευσης (455 Ε μηνιαία). Η αναντιστοιχία έγκειται στο γεγονός ότι η θέση των Συμβούλων Εκπ/σης θεωρείται διοικητικά ανώτερη εκείνης του Δ.ντη-ντριας Λυκείου με επακόλουθο οι Σύμβουλοι Εκπ/σης να αξιολογούν τους/τις Δ/ντες-ντριες καθώς και τη λειτουργία των σχολείων τους. Επιπρόσθετα, δομικό μέρος της εργασίας των Συμβούλων Εκπ/σης είναι οι πολλές μετακινήσεις για επισκέψεις σχολείων με ίδια μέσα και συνακόλουθα προσωπικά έξοδα. Επιπλέον, στην ευθύνη (επιστημονική και παιδαγωγική) των Συμβούλων Εκπ/σης ανήκουν τουλάχιστον 200-300 εκπαιδευτικοί με συνέπεια η σχέση αρμοδιοτήτων και επιδόματος θέσης να μην είναι αναλογική στη σύγκριση που αναφέρθηκα παραπάνω. Για αυτούς τους λόγους προτείνεται το ύψος της αύξησης του επιδόματος θέσης των Συμβούλων Εκπ/σης να είναι τέτοιο ώστε τουλάχιστον να εξισώνεται με εκείνο των Δ/ντων Λυκείων.
Παρατηρήσεις της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αξιωματικών Αστυνομίας επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας».
1. Αρθ. 5 «Συντάξιμος μισθός στρατιωτικών» Σε όλο το άρθρο, όπου στρατιωτικοί να γραφεί «ένστολοι» ή «και ένστολοι»ή «και στελεχών των Σωμάτων Ασφαλείας»
2. Αρθ. 7 «Επίδομα νόσου και ανικανότητας» Σε όλο το άρθρο, όπου μνημονεύονται στρατιωτικοί να γίνεται και ρητή αναφορά «…και ένστολοι γενικά»
3. Αρθ. 20 «Αναπροσαρμογή βασικών μισθών» Στην παρ. 1 να γίνει ρητή μνεία ότι:
780 (εισαγωγικό κλιμάκιο Υ.Ε.) x 0,0897 = 69,966 ≈ 70,00€ στρογγυλοποιημένο
προς αποφυγή παρερμηνειών.
4. Αρθ. 24 «Αναπροσαρμογή επιδόματος ιδιαιτέρων συνθηκών εργασίας» Προτείνεται η κατάργηση ξεχωριστής στήλης αποδοχών των υπαλλήλων των Σωμάτων Ασφαλείας και η ενσωμάτωσή τους με τη χρήση του κατάλληλου λεκτικού στις αποδοχές των υπηρετούντων στις ένοπλες δυνάμεις (πρώτη στήλη ποσών του Πίνακα), δεδομένου ότι η πρόταση αυτή ήδη βρίσκει εφαρμογή, τόσο στα κλιμάκια του Βασικού Μισθού, όσο και στο Επίδομα Θέσης Ευθύνης. Επιπλέον, η φύση του αντικειμένου των ενστόλων πολλές φορές υπερβαίνει σε επικινδυνότητα και ιδιαιτερότητα, εκείνη του αντικειμένου των στρατιωτικών. Παράλληλα, κρίνεται αναγκαία η εξομάλυνση των κατώτερων κλιμακίων με θεσμοθέτηση κατώτατου επιδόματος ύψους 105,00€ καθότι παρατηρείται το ανορθόδοξο, άτομα που προάγονται στον επόμενο βαθμό και αλλάζουν κλιμάκιο, καθώς και τα άτομα Παραγωγικών Σχολών Στρατού, ΕΛ.ΑΣ., κτλ., που εισήχθησαν σε αυτές μέσω Πανελληνίων, να αμείβονται με μικρότερα ποσά από εκείνα (άτομα) που εισήχθησαν με άλλες διαδικασίες (Π.χ. ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΑΣ που δεν έχει εκπληρώσει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις αμείβεται με 45,00€ έναντι ΕΙΔΙΚΩΝ ΦΡΟΥΡΩΝ / ΣΥΝΟΡΙΟΦΥΛΑΚΩΝ που δικαιούνται 105,00€). Τέλος, επί του παρόντος σχεδίου αποτυπώνεται ο ισχύων Πίνακας του εν λόγω επιδόματος και η όποια παρέμβαση (αύξηση κατά 15,00€) αποτυπώνεται μόνο στο συνακόλουθο λεκτικό αυτού (Πίνακα), με αποτέλεσμα να μη τη δικαιούται μέρος στελεχών, ήτοι οι άγαμοι ή οι τελούντες σε χηρεία χωρίς τέκνα κτλ. Συνεπώς δεν αποτελεί καθολικό μέτρο, ως όφειλε να είναι. Κατόπιν τούτου προτείνεται η προσθήκη Πίνακα κλιμακίων με μία μόνο στήλη για όλα τα στελέχη ενόπλων δυνάμεων και σωμάτων ασφαλείας με ρητή προσαύξηση ύψους 15,00€ ανά κλιμάκιο.
5. Αρθ. 26 «Χιλιομετρική αποζημίωση – Τροποποίηση άρθρου 8 υποπαρ. Δ9 παρ. Δ΄ άρθρου 2 ν. 4336/2015» & Αρθ. 27 «Έξοδα διανυκτέρευσης – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 10 και παρ. 1 άρθρου 19 υποπαρ. Δ9 παρ. Δ΄ άρθρου 2 ν. 4336/2015» Οι εν λόγω τροποποιήσεις δεν μπορούν να τύχουν εφαρμογής στο προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας αλλά και στους λοιπούς Υπηρετούντες σε Ένοπλα Σώματα και Σώματα Ασφαλείας, δεδομένου ότι κατά το αρθ. 15, Κεφ. Β΄, Υποπαρ. Δ9, Παρ. Δ΄, αρθ. 2 του ν.4336/2015 όλες οι δαπάνες μετακίνησης, στις οποίες υπάγονται, τόσο η χιλιομετρική αποζημίωση ως έξοδο κίνησης, αλλά και τα έξοδα διανυκτέρευσης αυτά καθ’ αυτά, υπόκεινται στην έκδοση σχετικού προεδρικού διατάγματος ως εξουσιοδοτική πράξη που τις νομιμοποιεί. Κατόπιν τούτου, προτείνεται η ταυτόχρονη τροποποίηση του εν λόγω άρθρου, ώστε να απεμπλακούν τα οδοιπορικά από την έκδοση νέου π.δ. ή σε διαφορετική περίπτωση, η απευθείας έκδοση νέου π.δ/τος, προκειμένου οι προτεινόμενες αλλαγές τεθούν σε ισχύ.
ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΣΟΥΣ ΥΠΑΛΛΛΗΛΟΥΣ ΕΧΕΙ ΥΠΟ ΤΗ ΣΚΕΠΗ ΤΟΥ Ο ΚΑΘΕ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ. ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΘΕΣΗΣ ΕΝΑΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΜΕ ΔΥΟ Π.Χ. ΥΠΑΛΛΛΗΟΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ Π.Χ. ΜΕ 30 ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ.
Στους Προϊσταμένους και τμηματάρχες των οικονομικών υπηρεσιών των περιφερειών των Δήμων και των λοιπών φορέων οι ευθύνες είναι αυξημένες και ενέχουν και κινδύνους καταλογισμού καθώς ευθύνονται ως δημόσιοι υπόλογοι και είναι υπεύθυνοι για την χρηστή οικονομική διαχείριση των οργανισμών που υπηρετούν για αυτό το λόγο οι υπάλληλοι αποφεύγουν με κάθε τρόπο την τοποθέτησή τους στις συγκεκριμένες υπηρεσίες. Επομένως το επίδομα ευθύνης θα πρέπει να διαφοροποιηθεί και να είναι ανάλογο των ευθυνών που φέρουν προκείμενου να μην υπάρχει και περαιτέρω υποστελέχωση των συγκεκριμένων υπηρεσιών.