Στο π.δ. 169/2007 (Α΄ 210) προστίθεται άρθρο 34Α ως εξής:
«Άρθρο 34Α
Συντάξιμος μισθός στρατιωτικών που υπάγονται στην παρ. 3 του άρθρου 4 του ν. 4387/2016
1. Για τους στρατιωτικούς που υπάγονται στην παρ. 3 του άρθρου 4 του ν. 4387/2016 (Α’ 85), ως μισθός με βάση τον οποίο κανονίζεται η σύνταξη, λαμβάνεται ποσοστό του μηνιαίου μισθού ενέργειας, που ορίζεται κάθε φορά από τις διατάξεις που ισχύουν και που ανήκει στον βαθμό που έφερε και με τον οποίο εμισθοδοτείτο ο στρατιωτικός κατά την έξοδό του από την υπηρεσία.
2. Για την εφαρμογή της παρ. 1 ως μισθός νοούνται ο βασικός μισθός ενεργείας του βαθμού με τον οποίο εμισθοδοτείτο κατά την έξοδό του από την υπηρεσία, το επίδομα ιδιαίτερων συνθηκών εργασίας της παρ. Β του άρθρου 127 του ν. 4472/2017 (Α΄ 74), καθώς και το επίδομα θέσης ευθύνης της παρ. Γ του ιδίου άρθρου, όπως αυτά ορίζονται κάθε φορά από τις οικείες μισθολογικές διατάξεις.».
Αρχική Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειαςΆρθρο 5 – Συντάξιμος μισθός στρατιωτικών – Προσθήκη άρθρου 34Α στο π.δ. 169/2007
Άρθρο 5 – Συντάξιμος μισθός στρατιωτικών – Προσθήκη άρθρου 34Α στο π.δ. 169/2007
- 204 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α΄ – ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ – Άρθρο 1 – Σκοπός
- 519 ΣχόλιαΆρθρο 2 – Αντικείμενο
- 12 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄- ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ – Άρθρο 3 – Αναπροσαρμογή συντάξεων των προσώπων των περ. α, β και ε της παρ. 3 – του άρθρου 4 του ν. 4387/2016
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 4 – Συντάξιμος μισθός πολιτικών υπαλλήλων και λειτουργών – Προσθήκη άρθρου 9Α στο π.δ. 169/2007
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 5 – Συντάξιμος μισθός στρατιωτικών – Προσθήκη άρθρου 34Α στο π.δ. 169/2007
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 6 – Προσαύξηση για εξάμηνα πτητικά, καταδυτικά, αλεξιπτωτιστή και υποβρύχιου καταστροφέα – Προσθήκη άρθρου 43Α στο π.δ. 169/2007
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 7 – Επίδομα νόσου και ανικανότητας – Προσθήκη άρθρου 54Α στο π.δ. 169/2007
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 – Υπολογισμός της σύνταξης αναπήρων οπλιτών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 88 π.δ. 168/2007
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 9 – Αξιωματικοί, ανθυπασπιστές, πολιτικοί υπάλληλοι, δημοτικοί και κοινοτικοί άρχοντες, εκκλησιαστικοί λειτουργοί, υπάλληλοι νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.) και οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και σιδηροδρομικοί υπάλληλοι – Τροποποίηση άρθρου 92 π.δ. 168/2007
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 – Υπολογισμός της πολεμικής σύνταξης των οικογενειών των αξιωματικών που δεν υπάγονται στο άρθρο 75 του Α.Ν. 1854/1951 – Τροποποίηση άρθρου 95 π.δ. 168/2007Άρθρο 10 – Υπολογισμός της πολεμικής σύνταξης των οικογενειών των αξιωματικών που δεν υπάγονται στο άρθρο 75 του Α.Ν. 1854/1951 – Τροποποίηση άρθρου 95 π.δ. 168/2007
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11 – Επιδόματα ανικανότητας – Τροποποίηση άρθρου 100 π.δ. 168/2007
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Ειδικά πρόσθετα επιδόματα ανικανότητας βαριά ανάπηρων πολέμου – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 101 π.δ. 168/2007Άρθρο 12 – Ειδικά πρόσθετα επιδόματα ανικανότητας βαριά ανάπηρων πολέμου – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 101 π.δ. 168/2007
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 – Επιδόματα φυματικού ή νόσου – Τροποποίηση άρθρου 102 π.δ. 168/2007Άρθρο 13 – Επιδόματα φυματικού ή νόσου – Τροποποίηση άρθρου 102 π.δ. 168/2007
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 – Επίδομα τυφλότητας η οποία δεν οφείλεται στην υπηρεσία – Τροποποίηση άρθρου 103 π.δ. 168/2007Άρθρο 14 – Επίδομα τυφλότητας η οποία δεν οφείλεται στην υπηρεσία – Τροποποίηση άρθρου 103 π.δ. 168/2007
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 – Αποδοχές υπαξιωματικών πολεμικής αποστρατείας – Τροποποίηση άρθρου 166 π.δ. 168/2007Άρθρο 15 – Αποδοχές υπαξιωματικών πολεμικής αποστρατείας – Τροποποίηση άρθρου 166 π.δ. 168/2007
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 – Μηνιαία σύνταξη λογοτεχνών και καλλιτεχνών – Τροποποίηση άρθρου 1 ν. 3075/2002
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 – Αύξηση συντάξεων νέων ασφαλισμένων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Απλοποίηση εξουσιοδοτήσεων για τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης – Τροποποίηση παρ. 8 υποπαρ. ΙΑ.6. παρ. ΙΑ άρθρου πρώτου ν. 4093/2012
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Τελικές – συμπληρωματικές διατάξεις
- 191 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ΄- ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ – ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ – Άρθρο 20 – Αναπροσαρμογή βασικών μισθών
- 46 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Επανακαθορισμός οικογενειακής παροχής – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 15 ν. 4354/2015
- 55 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Αναπροσαρμογή επιδόματος θέσης ευθύνης
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Ειδικό Επίδομα Βιβλιοθήκης σε Ερευνητές και Ειδικούς Λειτουργικούς Επιστήμονες – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 135 ν. 4472/2017
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Αναπροσαρμογή επιδόματος ιδιαιτέρων συνθηκών εργασίας – Τροποποίηση περ. Β΄ άρθρου 127 ν. 4472/2017
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Αναπροσαρμογή επιδόματος των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και του Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής, καθώς και της Ελληνικής Αστυνομίας και του Πυροσβεστικού Σώματος – Τροποποίηση περ. Ε΄ άρθρου 127 ν. 4472/2017
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Χιλιομετρική αποζημίωση – Τροποποίηση άρθρου 8 υποπαρ. Δ9 παρ. Δ΄ άρθρου 2 ν. 4336/2015
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Έξοδα διανυκτέρευσης – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 10 και παρ. 1 άρθρου 19 υποπαρ. Δ9 παρ. Δ΄ άρθρου 2 ν. 4336/2015
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ – ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟYΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡ. 1 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 3 Ν. 4957/2022 ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 173 ΤΟΥ Ν. 4957/2022 – Άρθρο 28 – Πεδίο εφαρμογής
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Μισθολογική κατάταξη
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Χρόνος και τρόπος μισθολογικής εξέλιξης
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Βασικός μισθός
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Επιδόματα
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Επιμέρους μισθολογικές ρυθμίσεις
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ – ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ, ΤΑ ΜΕΛΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ, ΤΑ ΜΕΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ – Άρθρο 34 – Πεδίο εφαρμογής
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Μισθολογική κατάταξη
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Χρόνος και τρόπος μισθολογικής εξέλιξης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Βασικός μισθός
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Επιδόματα
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ – ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ Π.Δ. 407/1980 ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟΔΟΧΩΝ – Άρθρο 39 – Μισθολογικές ρυθμίσεις για τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης και το επιστημονικό προσωπικό του π.δ. 407/1980
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Λοιπά θέματα αποδοχών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 – Διατηρούμενες διατάξειςΆρθρο 41 – Διατηρούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ – ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 42 – Καταργούμενες διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Δ΄ – ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ – ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ – Άρθρο 43 – Μείωση φόρου εισοδήματος για φορολογουμένους με εξαρτώμενα τέκνα – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 16 Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Μείωση Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων επί ασφαλισμένων οικοδομών – Προσθήκη παρ. 7Ζ στο άρθρο 3 του ν. 4223/2013
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 – Απαλλαγή από συμμετοχή στη φαρμακευτική δαπάνη όσων έχουν στερηθεί το Επίδομα Κοινωνικής Αλληλεγγύης Συνταξιούχων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου δεύτερου ν. 4655/2020
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 46 – Χορήγηση οικονομικής ενίσχυσης από τον κρατικό προϋπολογισμό με σκοπό την κάλυψη μέρους του αυξημένου κόστους των νοικοκυριών λόγω της σημαντικής αύξησης του δείκτη τιμών καταναλωτή
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Υποστηρικτικά μέτρα των νέων ηλικίας δεκαοκτώ και δεκαεννέα ετών
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ – ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ – Άρθρο 48 – Αρμοδιότητα δημοσιονομικού συμβουλίου για έλεγχο οικονομικών συνεπειών προγραμμάτων κομμάτων – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 2 ν. 4270/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 – Εκτέλεση κρατικού προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2023Άρθρο 49 – Εκτέλεση κρατικού προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2023
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 50 – Συμπληρωματικός Κρατικός Προϋπολογισμός οικονομικού έτους 2023
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 51 – Καθορισμός ανώτατου ορίου αναπροσαρμογής μισθώματος για μισθώσεις ακινήτων για τη στέγαση δημοσίων υπηρεσιών για το έτος 2023
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 52 – Επέκταση της απαλλαγής των τόκων των κρατικών ομολόγων και εντόκων γραμματίων του Ελληνικού Δημοσίου από τη φορολογία εισοδήματος – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 47 και παρ. 9 άρθρου 64 Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Ε’ – ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ – Άρθρο 53 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
11 Ιουλίου 2023, 19:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
18 Ιουλίου 2023, 19:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
12 Σχόλια 1483 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
Κε Υπουργέ καλησπέρα. Καλή επιτυχία στα καθήκοντα σας την δεύτερη θητεία σας. Σαν Αξκός προελεύσεως ΕΜΘ (εθελοντών μακράς θητείας) σας αναφέρω ότι είστε, ο μοναδικός που μπορείτε να κατανοήσετε και να διορθώσετε, την άδικη μεταχείρηση του θεσμού μας.
Πρόσφατα η κυβέρνηση και ο Κος Πρωθυπουργός μας τίμησε, με την απονομή επιπλέον ενός (1) αποστρατευτικού βαθμού Λοχαγού και αντιστοίχων των άλλων κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων σε Εθελοντές και Εθελόντριες Μακράς Θητείας (Ε.Μ.Θ.) βαθμού Υπολοχαγού, που τίθενται σε αποστρατεία. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΓΝΩΜΟΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ!!!! Όμως αυτό συνέβη ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΚΛΙΜΑΚΙΟ. Είναι Ελληνική προτοτυπία να φέρεις τον βαθμό του Ανθλγού η Υπλγού και ταυτόχρονα να βλέπεις στο φύλλο μισθοδοσίας Κλιμάκιο Γ (3,2,1) ΑΝΘΥΠΑΣΠΙΣΤΗ!!!!!! Δηλαδή δημιουργήθηκε μια νέα κατηγορία κατωτέρων Αξκών που πληρώνονται ως Ανθυπασπιστές.
Επειδή η πολιτική σας πορεία, σας χαρακτηρίζει, δίκαιο και ικανό πολιτικό θα σας ζητούσα, ως Αξκός των Ενόπλων Δυνάμεων σε Έφεδρο Αξκό Πεζικού που έχετε υπηρετήσει, να μην επιτρέψετε αυτή την μεταχείρηση στους Αξκούς σας.
Είστε ο Προΐστάμενος μας, η Πολιτική μας Ηγεσία.
Η τιμή που αναγνωρίστηκε στο θεσμό των εθελοντών μακράς θητείας (επί των ημερών σας) να ολοκληρωθεί με την τοποθετησή μας στην αντίστοιχη κατηγορία μισθολογίου Αξκών (Β κλιμάκιο).
Με την εμπειρία, κατά την σταδιοδρομία σας στις κυβερνητικές θέσεις, σας παρακαλούμε αν κρίνετε το δίκαιο του αίτηματος μας να μας αποκαταστήσετε.
Κατά την διαβούλευση του νομοσχεδίου εμφανίστηκαν δημοσιεύματα κατά τα οποία μάλιστα θα υποστούμε ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΗ ΜΙΣΘΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΑΣ!!!!!
Συγκεκριμμένα ενώ καταβάλλετε προσπάθεια, για την ενίσχυση των μισθών μας, σύμφωνα με τις προεκλογικές σας δεσμεύσεις, ΤΟ ΚΛΙΜΑΚΙΟ Γ1 (ΑΝΘΥΠΑΣΠΙΣΤΩΝ ΟΧΙ ΑΞΚΩΝ) ΤΟΥ ΛΟΧΑΓΟΥ ΕΜΘ ΜΕ 35-36 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΒΑΣΙΚΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΤΩΝ 2145€ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΣΕ 2079€.
Το ποσό που πρόσφατα τον Μάρτιο του 2023 νομοθετήθηκε και είχε αναδρομική ισχύ από 1-1-2022.
Μάλιστα για την καλύτερη ανταμοιβή μας με 39+ έτη θα αυξηθεί ο μισθός μας κατά 2179€, ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ (4)€.
Κε Υπουργέ δεν θα ήθελα να σας κουράσω άλλο με ζήτημα μας. Η δημόσια διαβούλευση των νομοσχεδίων, μας δίνει την δυνατότητα να ακούσετε την φωνή μας και τα αιτήματά μας.
Σε εσάς απομένει να μας δικαιώσετε και να μας αποκαταστήσετε.
Μετά τιμής Αξκός (ΕΜΘ) Ανθσγός της ΠΑ με τριανταένα (31) μάχιμα χρόνια.
Σας ευχαριστούμε.
Θα μπορούσαν οι προτάσεις μας να ενταχθούν ως τροποποίηση
1. Επανασύνδεση Συντάξεων Στρατιωτικών με Αποδοχές εν Ενεργεία
Τα στελέχη των Ε.Δ. και Σ.Α. να εξαιρεθούν από τον ΕΦΚΑ (άρθρο 4 παρ.3 Ν.4387/2016) και να επανέλθουν στο προηγούμενο συνταξιοδοτικό καθεστώς, ώστε οι συντάξεις των σε εφαρμογή των υπ’ αριθμ. 2192 έως 2196/2014 και 1125 έως 1128/2016 αποφάσεων του ΣτΕ καθώς και της υπ’ αριθμ. 1477/2021 απόφαση του Ε.Σ. να επανέλθουν στα επίπεδα του Ιουλίου 2012.
2. Επαναφορά των Συντάξιμων Αποδοχών των Συνταξιούχων Στρατιωτικών
Επαναφορά των συντάξιμων αποδοχών των στρατιωτικών συνταξιούχων στα επίπεδα του Ιουλίου 2012 που όριζαν οι υπ’ αριθμ. 2192/2014 και 1128/2016 αποφάσεις της ολομέλειας του ΣτΕ στο πλαίσιο της ισότιμης αντιμετώπισης των στρατιωτικών με τους υπόλοιπους συνταξιούχους καθώς σε καμία άλλη κατηγορία συνταξιούχων δεν μειώθηκαν οι συντάξιμες αποδοχές από τις οποίες βάσει των ποσοστών αναπλήρωσης ενός έκαστου υπολογίζεται η ανταποδοτική σύνταξη.
Συμπληρωματικά αναφέρουμε ότι το Δεκέμβριο του 2018 η Πολιτική Ηγεσία υλοποίησε εν μέρει τις ανωτέρω αποφάσεις και επέστρεψε εφ’ άπαξ ποσό σε όλους τους συνταξιούχους χωρίς να επανέλθουν στο 100% οι συντάξιμες αποδοχές τους στα επίπεδα του Ιουλίου 2012, όπως ορίζουν οι ανωτέρω αποφάσεις του ΣτΕ και χωρίς να προβούν στην έκδοση καινούργιας συνταξιοδοτικής πράξης όπως το 2014 που είχαν αποκατασταθεί οι συντάξιμες αποδοχές τους μόνο στο 50%.
3. Αύξηση του Ποσοστού Αναπλήρωσης για όσους έχουν από 40,01 – 45,00 έτη Ασφάλισης
Το ποσοστό αναπλήρωσης του Πίνακα 2 και της παραγράφου 5 του άρθρου 24 του Ν.4670/20 να προσαυξηθεί κατά 1,50% που ειδικά αναφέρεται σε όσους έχουν έτη ασφάλισης από 40,01 – 45,00, προκειμένου το ποσοστό αναπλήρωσης να επανέλθει στο ποσοστό 2% όπως ίσχυε μέχρι 30/09/2019. Βάσει του Ν.4387/2016 για εξάλειψη των αδικιών για αυτούς που παρέμειναν εν ενεργεία πέραν της 35ετίας ή είχαν λίγα πτητικά εξάμηνα ή 18μηνα και τιμωρούνται.
Το ΣτΕ έχει αποφανθεί ότι το ποσοστό αναπλήρωσης στα 40 συντάξιμα έτη πρέπει να είναι τουλάχιστον το 50% των συντάξιμων αποδοχών και όχι πάνω από τα 40 έτη το ποσοστό αναπλήρωσης να μειωθεί.
4. Μισθολόγιο Στελεχών Ενόπλων Δυνάμεων
Επειδή τα μέλη μας που συμπληρώνουν 35 έτη και μερικούς μήνες, πραγματικής ενεργούς υπηρεσίας εντάχθηκαν κατά το άρθρο 126 του Ν.4472/2017 στο Β2 (προ-τελευταίο κλιμάκιο), σε αντίθεση σε όσους συμπλήρωσαν 36 έτη πραγματικής ενεργούς υπηρεσίας εντάχθηκαν στο Β1 (τελευταίο κλιμάκιο).
Κατόπιν του ανωτέρω, να ενταχθούν στο Β1 τα στελέχη που συμπληρώνουν πραγματική ενεργώ υπηρεσία 35 ετών και άνω.
Ο Πρόεδρος και το ΔΣ της ΕΑΑΑ
Θα μπορούσαν οι προτάσεις μας να ενταχθούν ως τροποποίηση:
1. Επανασύνδεση Συντάξεων Στρατιωτικών με Αποδοχές εν Ενεργεία
Τα στελέχη των Ε.Δ. και Σ.Α. να εξαιρεθούν από τον ΕΦΚΑ (άρθρο 4 παρ.3 Ν.4387/2016) και να επανέλθουν στο προηγούμενο συνταξιοδοτικό καθεστώς, ώστε οι συντάξεις των σε εφαρμογή των υπ’ αριθμ. 2192 έως 2196/2014 και 1125 έως 1128/2016 αποφάσεων του ΣτΕ καθώς και της υπ’ αριθμ. 1477/2021 απόφαση του Ε.Σ. να επανέλθουν στα επίπεδα του Ιουλίου 2012.
2. Επαναφορά των Συντάξιμων Αποδοχών των Συνταξιούχων Στρατιωτικών
Επαναφορά των συντάξιμων αποδοχών των στρατιωτικών συνταξιούχων στα επίπεδα του Ιουλίου 2012 που όριζαν οι υπ’ αριθμ. 2192/2014 και 1128/2016 αποφάσεις της ολομέλειας του ΣτΕ στο πλαίσιο της ισότιμης αντιμετώπισης των στρατιωτικών με τους υπόλοιπους συνταξιούχους καθώς σε καμία άλλη κατηγορία συνταξιούχων δεν μειώθηκαν οι συντάξιμες αποδοχές από τις οποίες βάσει των ποσοστών αναπλήρωσης ενός έκαστου υπολογίζεται η ανταποδοτική σύνταξη.
Συμπληρωματικά αναφέρουμε ότι το Δεκέμβριο του 2018 η Πολιτική Ηγεσία υλοποίησε εν μέρει τις ανωτέρω αποφάσεις και επέστρεψε εφ’ άπαξ ποσό σε όλους τους συνταξιούχους χωρίς να επανέλθουν στο 100% οι συντάξιμες αποδοχές τους στα επίπεδα του Ιουλίου 2012, όπως ορίζουν οι ανωτέρω αποφάσεις του ΣτΕ και χωρίς να προβούν στην έκδοση καινούργιας συνταξιοδοτικής πράξης όπως το 2014 που είχαν αποκατασταθεί οι συντάξιμες αποδοχές τους μόνο στο 50%.
3. Αύξηση του Ποσοστού Αναπλήρωσης για όσους έχουν από 40,01 – 45,00 έτη Ασφάλισης
Το ποσοστό αναπλήρωσης του Πίνακα 2 και της παραγράφου 5 του άρθρου 24 του Ν.4670/20 να προσαυξηθεί κατά 1,50% που ειδικά αναφέρεται σε όσους έχουν έτη ασφάλισης από 40,01 – 45,00, προκειμένου το ποσοστό αναπλήρωσης να επανέλθει στο ποσοστό 2% όπως ίσχυε μέχρι 30/09/2019. Βάσει του Ν.4387/2016 για εξάλειψη των αδικιών για αυτούς που παρέμειναν εν ενεργεία πέραν της 35ετίας ή είχαν λίγα πτητικά εξάμηνα ή 18μηνα και τιμωρούνται.
Το ΣτΕ έχει αποφανθεί ότι το ποσοστό αναπλήρωσης στα 40 συντάξιμα έτη πρέπει να είναι τουλάχιστον το 50% των συντάξιμων αποδοχών και όχι πάνω από τα 40 έτη το ποσοστό αναπλήρωσης να μειωθεί.
4. Μισθολόγιο Στελεχών Ενόπλων Δυνάμεων
Επειδή τα μέλη μας που συμπληρώνουν 35 έτη και μερικούς μήνες, πραγματικής ενεργούς υπηρεσίας εντάχθηκαν κατά το άρθρο 126 του Ν.4472/2017 στο Β2 (προ-τελευταίο κλιμάκιο), σε αντίθεση σε όσους συμπλήρωσαν 36 έτη πραγματικής ενεργούς υπηρεσίας εντάχθηκαν στο Β1 (τελευταίο κλιμάκιο).
Κατόπιν του ανωτέρω, να ενταχθούν στο Β1 τα στελέχη που συμπληρώνουν πραγματική ενεργώ υπηρεσία 35 ετών και άνω.
Για την αποφυγή παρερμηνειών και στα πλαίσια τήρησης της βασικής αρχής της ισονομίας προτείνεται η παράγραφος 4 να συμπληρωθεί ως εξής: «4. Τα άρθρα 3 έως 17 και το παρόν εφαρμόζονται και για τα πρόσωπα στα οποία έχουν συντρέξει οι προϋποθέσεις αυτών και έχουν εξέλθει της υπηρεσίας, πριν από την έναρξη ισχύος του παρόντος, καθώς και για τις οικογένειες όσων από αυτούς έχουν πεθάνει. Για τον κανονισμό του συντάξιμου μισθού όσων από αυτούς υπολογίζεται με το άρθρο 34Α του ΠΔ 169/2007 και συνταξιοδοτήθηκαν πριν την 1/1/2017 νοείται ο ίδιος μισθός και επιδόματα του άρθρου αυτού, του αντίστοιχου στρατιωτικού με τις ίδιες προϋποθέσεις, που συνταξιοδοτείται μετά την ημερομηνία αυτή.
Με σκοπό την τήρηση της βασικής Αρχής του Συντάγματος και των ευρωπαϊκών δικαιωμάτων του ανθρώπου, αυτή της Ισονομίας: προτείνεται να προστεθεί παράγραφος 3 όπου να προβλέπει ότι τυχόν αυξήσεις των μισθών και επιδομάτων που συνιστούν στον παραπάνω προσδιορισμό του «συντάξιμου μισθού» επιδρούν αυτόματα στις υπάρχουσες αντίστοιχες συντάξεις οι οποίες αυξάνονται ανάλογα.
Η εφαρμογή του παρόντος άρθρου αλλά και του π.δ. 169/2007 (Α΄ 210) στην περίπτωση των μονίμων Αξιωματικών των Ε.Δ. προέλευσης ΕΜΘ, καθίσταται προβληματική, όσο δεν εντάσσονται οι εν λόγω Αξιωματικοί στη Β’ κατηγορία του ειδικού μισθολογίου Ε.Δ. και Σ.Α. ή όσο δεν αναπροσαρμόζεται η Γ’ κατηγορία του ανωτέρω μισθολογίου στην οποία έχει η πολιτεία κατατάξει τους προαναφερθέντες Αξιωματικούς, (μοναδική πρωτοτυπία σε σύγκριση με όλους τους άλλους Αξιωματικούς ανεξαρτήτου προέλευσης) και δεν προβλέπεται η ύπαρξη των βαθμών Υπολοχαγού και Λοχαγού και αντιστοίχων, όπως προβλέπεται από την βαθμολογική τους εξέλιξη. Δώστε επιτέλους μια λύση σε αυτό το χρόνιο πρόβλημα και σταματήστε να αδιαφορείτε για την αγωνία δεκάδων χιλιάδων μονίμων στελεχών και των οικογενειών τους.
Θα πρέπει να ενταχθούν στην Β΄μισθολογική κατηγορία οι Αξιωματικοί προελεύσεως ΕΜΘ, όπως ισχύει για αντίστοιχες κατηγορίες προσωπικού. Επίσης στην Γ΄κατηγορία δεν υπάρχουν κλιμάκια για τους βαθμούς του Υπολοχαγού και Λοχαγού και αντιστοίχων ενώ θα πρέπει να χορηγηθούν τα αναδρομικά από τον Μάιο 2019 που προήχθησαν σε Αξιωματικούς, οι πρώτες σειρές.
Οι ΕΜΘ με πτυχίο ΑΕ πρέπει να συμπεριληφθουν στο υπόψιν νομοσχέδιο με ανάλογη μισθολογική αύξηση που ισχύει και στο υπόλοιπο δημόσιο δηλ. Κατηγορίες ΠΕ,ΤΕ, & ΔΕ δηλ. η μετάβαση στη Α κατηγορία που αφορά τους ΠΕ.
Από 01/01/2017 μέχρι και σήμερα ισχύει ότι το πτητικό επίδομα των ιπταμένων της Πολεμικής Αεροπορίας προσμετράται στο σύνολο των μηνιαίων ασφαλιστικών εισφορών πράγμα που βοηθά στην αύξηση του ποσού της σύνταξης των στελεχών μεταγενέστερα με την συμπλήρωση των απαραίτητων ετών συνταξιοδότησης. Με τη προσθήκη του σχετικού άρθρου που βρίσκεται προς διαβούλευση φαίνεται πως παύει το πτητικό επίδομα να συγκαταλέγεται στο μισθό, πράγμα που θα επιφέρει μείωση συντάξεων μεσοσταθμικά της τάξεως των 600 ευρώ και πάνω. Οπότε προκύπτει το ερώτημα για ποιο λόγο να υποστούμε και άλλες μειώσεις στις συντάξεις αφού έχουν ήδη γίνει οι αντίστοιχες κρατήσεις από το 2017 και αν όντως εφαρμοστεί αυτό το άρθρο οι κρατήσεις θα προσμετρηθούν για την αύξηση των συντάξιμων αποδοχών ή θα δοθούν πίσω στα στελέχη στο ποσοστό που τους αντιστοιχεί; Φαίνεται από τη μία, μια προσπάθεια να αυξηθούν οι μισθοί παρόλο που σε καμιά περίπτωση η αύξηση αυτή δεν μπορεί να εξισορροπήσει τον πληθωρισμό του 2022 και από την άλλη πλευρά μια προσπάθεια να μειωθούν οι συντάξεις! Παρακαλώ πολύ αν σας διέφυγε της προσοχής σας, να δώσετε βάση στο εν λόγω πρόβλημα που θα προκύψει γιατί θα αποτελέσει μια παράφορη αδικία που υπήρχε πάντα και έπαψε μόλις το 2017! Σας ευχαριστώ!
Το άρθρο είναι προς τη σωστή κατεύθυνση.
Κύριε υπουργέ στην Παρ. 2 προσθέστε οπωσδήποτε στον υπολογισμό του συντάξιμου μισθού τα επιδόματα επικινδυνότητας των ιπτάμενων και των αλεξιπτωτιστών στον υπολογισμό της σύνταξης. Παρακρατούνται ήδη από το 2017 στα επιδόματα αυτά 20% υπέρ ΕΦΚΑ και συνυπολογίζονται στον συντάξιμο μισθό για τον υπολογισμό της σύνταξης. Έτσι όπως το αναγράφετε θα υπάρξει μείωση 700€ στον μέσο ιπτάμενο. Είμαι σίγουρος πως έχει διαφύγει το συγκεκριμένο ζήτημα και δεν έγινε εκουσίως!
Κύριε υπουργέ, δείτε λίγο και το θέμα με τους στρατιωτικούς που επιμελούνται τέκνο/σύζυγο ΑΜΕΑ. Σε όλο το δημόσιο ισχύει ευεργετική διάταξη που με 25 χρόνια υπηρεσίας και 50 χρονών, έχουν δικαίωμα σύνταξης. Αυτή η ευεργετική διάταξη δεν έχει ισχύ στα σώματα ασφαλείας, καθώς δεν υπάρχουν όρια ηλικίας.
Οι υπηρετούντες στα ΣΑ δεν πρέπει να είναι δικαιούχοι της άνω διάταξης?
Η αρχή της ισότητας αυτό λέει.
Σας ευχαριστώ πολύ.
Ok well done