1. Συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου του προσωπικού που απασχολείται κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), οι οποίες έχουν συναφθεί κατ’ εφαρμογή του άρθρου 24 του ν. 4778/2021 (Α ́ 26), περί πρόσληψης προσωπικού στη Γενική Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και στη Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών της Α.Α.Δ.Ε., παρατείνονται αυτοδικαίως από τη λήξη τους έως την 31η Δεκεμβρίου 2025.
2. Η παράταση των συμβάσεων, σύμφωνα με την παρ. 1, δεν μετατρέπει τις συμβάσεις αυτές σε συμβάσεις αορίστου χρόνου.
Αρχική ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858ΜΕΡΟΣ Η’ – ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ – Άρθρο 62 – Παράταση συμβάσεων ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου προσωπικού της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων
ΜΕΡΟΣ Η’ – ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ – Άρθρο 62 – Παράταση συμβάσεων ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου προσωπικού της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Α΄ – ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ – Άρθρο 1 – ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Α΄ – ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ – Άρθρο 1 – Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 2 – ΑντικείμενοΆρθρο 2 – Αντικείμενο
- 2 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ – ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ – Άρθρο 3 – Ορισμοί – Αντικατάσταση περ. α), γ), ια) και προσθήκη περ. ιβ) και ιγ) στο άρθρο 1 π.δ. 237/1986 (παρ. 1 και 13 άρθρου 1 Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2118)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 4 – Υποχρέωση ασφάλισης αστικής ευθύνης – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 2 π.δ. 237/1986 (περ. α) παρ. 2 και παρ. 4 άρθρου 1 Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2118)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 5 – Περιεχόμενο ασφαλιστικής κάλυψης – Τροποποίηση άρθρου 6 π.δ. 237/1986 (περ. β) παρ. 2, παρ. 5 και 14 άρθρου 1 Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2118)Άρθρο 5 – Περιεχόμενο ασφαλιστικής κάλυψης – Τροποποίηση άρθρου 6 π.δ. 237/1986 (περ. β) παρ. 2, παρ. 5 και 14 άρθρου 1 Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2118)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 – Ηλεκτρονική υποβολή αίτησης ασφάλισης – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 6α π.δ. 237/1986Άρθρο 6 – Ηλεκτρονική υποβολή αίτησης ασφάλισης – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 6α π.δ. 237/1986
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 7 – Βεβαίωση ιστορικού αξιώσεων – Αντικατάσταση άρθρου 6γ π.δ. 237/1986 (παρ. 15 άρθρου 1 Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2118)Άρθρο 7 – Βεβαίωση ιστορικού αξιώσεων – Αντικατάσταση άρθρου 6γ π.δ. 237/1986 (παρ. 15 άρθρου 1 Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2118)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 8 – Έλεγχος ασφάλισης αυτοκινήτων – Αντικατάσταση παρ. 2, προσθήκη παρ. 3 στο άρθρο 13 π.δ. 237/1986 (παρ. 3 άρθρου 1 Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2118)Άρθρο 8 – Έλεγχος ασφάλισης αυτοκινήτων – Αντικατάσταση παρ. 2, προσθήκη παρ. 3 στο άρθρο 13 π.δ. 237/1986 (παρ. 3 άρθρου 1 Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2118)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 9 – Ασφαλιστική κάλυψη σε αγώνες αυτοκινήτων – Αντικατάσταση άρθρου 15 π.δ. 237/1986 (περ. β) παρ. 2 άρθρου 1 Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2118)Άρθρο 9 – Ασφαλιστική κάλυψη σε αγώνες αυτοκινήτων – Αντικατάσταση άρθρου 15 π.δ. 237/1986 (περ. β) παρ. 2 άρθρου 1 Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2118)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10 – Σκοπός του Επικουρικού Κεφαλαίου – Αντικατάσταση άρθρου 17 π.δ. 237/1986
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 – Υποχρεώσεις Επικουρικού Κεφαλαίου – Τροποποίηση παρ. 1, 3 και 5 άρθρου 19 π.δ. 237/1986 (περ. γ) παρ. 1, περ. α) και β) παρ. 7 και παρ. 9 άρθρου 1 Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2118)Άρθρο 11 – Υποχρεώσεις Επικουρικού Κεφαλαίου – Τροποποίηση παρ. 1, 3 και 5 άρθρου 19 π.δ. 237/1986 (περ. γ) παρ. 1, περ. α) και β) παρ. 7 και παρ. 9 άρθρου 1 Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2118)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 – Προστασία ζημιωθέντων έναντι ζημιών από ατυχήματα που συμβαίνουν στο κράτος μέλος διαμονής τους σε περίπτωση αφερεγγυότητας ασφαλιστικής επιχείρησης – Προσθήκη άρθρου 19α στο π.δ. 237/1986 (παρ. 8 άρθρου 1 Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2118)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 – Προστασία ζημιωθέντων έναντι ζημιών από ατυχήματα που συμβαίνουν σε κράτος μέλος άλλο από αυτό της συνήθους διαμονής τους σε περίπτωση αφερεγγυότητας ασφαλιστικής επιχείρησης – Προσθήκη άρθρου 19β στο π.δ. 237/1986 (παρ. 18 άρθρου 1 Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2118)Άρθρο 13 – Προστασία ζημιωθέντων έναντι ζημιών από ατυχήματα που συμβαίνουν σε κράτος μέλος άλλο από αυτό της συνήθους διαμονής τους σε περίπτωση αφερεγγυότητας ασφαλιστικής επιχείρησης – Προσθήκη άρθρου 19β στο π.δ. 237/1986 (παρ. 18 άρθρου 1 Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2118)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 – Εισφορά υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου – Τροποποίηση περ. α) παρ. 1 και παρ. 2 άρθρου 20 π.δ. 237/1986 (παρ. 8 και 18 άρθρου 1 Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2118)Άρθρο 14 – Εισφορά υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου – Τροποποίηση περ. α) παρ. 1 και παρ. 2 άρθρου 20 π.δ. 237/1986 (παρ. 8 και 18 άρθρου 1 Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2118)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 – Κέντρο πληροφοριών – Τροποποίηση παρ. 4, 6 και 8 και προσθήκη παρ. 10 στο άρθρο 27β π.δ. 237/1986 (παρ. 13, περ. α) και β) παρ. 17 και παρ. 19 άρθρου 1 Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2118)Άρθρο 15 – Κέντρο πληροφοριών – Τροποποίηση παρ. 4, 6 και 8 και προσθήκη παρ. 10 στο άρθρο 27β π.δ. 237/1986 (παρ. 13, περ. α) και β) παρ. 17 και παρ. 19 άρθρου 1 Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2118)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 – Καταργούμενη διάταξηΆρθρο 16 – Καταργούμενη διάταξη
- 2 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ΄ – ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΑΔΡΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ – ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΑΔΡΑΝΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ – Άρθρο 17 – Χαρακτηρισμός αδρανών οχημάτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 – Εκκαθάριση των Μητρώων Οχημάτων από αδρανή οχήματαΆρθρο 18 – Εκκαθάριση των Μητρώων Οχημάτων από αδρανή οχήματα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 – Οχήματα σε κατάσταση προσωρινής αδράνειας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Οχήματα σε κατάσταση οριστικής αδράνειας
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ – ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ, ΤΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΕ Κ.Τ.Ε.Ο., ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ – Άρθρο 21 – Πεδίο εφαρμογής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Ηλεκτρονικοί διασταυρωτικοί έλεγχοι οχημάτων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Κυρώσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Ένσταση κατά της πράξης επιβολής προστίμου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 – Συνδρομή φορέωνΆρθρο 25 – Συνδρομή φορέων
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ – ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ – Άρθρο 26 – Ακινησία και οριστική διαγραφή οχήματος – Αντικατάσταση παρ. 3 άρθρου 22 ν. 2367/1953
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 – Προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής τελών κυκλοφορίας – Τροποποίηση παρ. 1 υποπαρ. Ε.7. άρθρου πρώτου ν. 4093/2012
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ – ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 28 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 29 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Δ΄ – ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΝΑ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΓΙΑ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΟΥ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 600/2014 ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2014/65/ΕΕ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ – ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΓΙΑ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΟΥ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥ – Άρθρο 30 – Πεδίο εφαρμογήςΜΕΡΟΣ Δ΄ – ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΝΑ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΓΙΑ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΟΥ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 600/2014 ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2014/65/ΕΕ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ – ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΓΙΑ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΟΥ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥ – Άρθρο 30 – Πεδίο εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Έννοια χρηματοπιστωτικού μέσου – Τροποποίηση περ. 15 άρθρου 4 ν. 4514/2018 (άρθρο 18 Κανονισμού (ΕΕ) 2022/858)Άρθρο 31 – Έννοια χρηματοπιστωτικού μέσου – Τροποποίηση περ. 15 άρθρου 4 ν. 4514/2018 (άρθρο 18 Κανονισμού (ΕΕ) 2022/858)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ – ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΠΙ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΟΥ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥ (Τ.Κ.Κ.) ΣΕ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ (ΕΕ) 2022/858 – Άρθρο 32 – Αρμόδιες αρχέςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ – ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΠΙ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΟΥ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥ (Τ.Κ.Κ.) ΣΕ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ (ΕΕ) 2022/858 – Άρθρο 32 – Αρμόδιες αρχές
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 – ΟρισμοίΆρθρο 33 – Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 – Εισαγωγή και αρχική καταχώρισηΆρθρο 34 – Εισαγωγή και αρχική καταχώριση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 – ΔικαιούχοςΆρθρο 35 – Δικαιούχος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – ΜεταβίβασηΆρθρο 36 – Μεταβίβαση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Εμπράγματα δικαιώματαΆρθρο 37 – Εμπράγματα δικαιώματα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ – ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΩΝΥΜΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΠΙ ΤΙΤΛΩΝ ΠΟΥ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΜΗΤΡΩΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΟΥ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥ – Άρθρο 38 Έννοια άυλων μετοχών ή ομολογιών, κατανεμημένου καθολικού και μητρώου κεντρικού αποθετηρίου τίτλων ή μητρώου υποδομής αγοράς τεχνολογίας κατανεμημένου καθολικού – Προσθήκη περ. ιγ) έως ιε) στο άρθρο 2 ν. 4548/2018ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ – ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΩΝΥΜΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΠΙ ΤΙΤΛΩΝ ΠΟΥ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΜΗΤΡΩΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΟΥ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥ – Άρθρο 38 Έννοια άυλων μετοχών ή ομολογιών, κατανεμημένου καθολικού και μητρώου κεντρικού αποθετηρίου τίτλων ή μητρώου υποδομής αγοράς τεχνολογίας κατανεμημένου καθολικού – Προσθήκη περ. ιγ) έως ιε) στο άρθρο 2 ν. 4548/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 – Ονομαστικές μετοχές – Μετοχικοί τίτλοι – Αντικατάσταση παρ. 5 και 6 άρθρου 40 ν. 4548/2018Άρθρο 39 – Ονομαστικές μετοχές – Μετοχικοί τίτλοι – Αντικατάσταση παρ. 5 και 6 άρθρου 40 ν. 4548/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 – Μεταβίβαση των μετοχών με ειδική διαδοχή – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 41 ν. 4548/2018Άρθρο 40 – Μεταβίβαση των μετοχών με ειδική διαδοχή – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 41 ν. 4548/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 – Μεταβίβαση των μετοχών λόγω καθολικής διαδοχής – Τροποποίηση άρθρου 42 ν. 4548/2018Άρθρο 41 – Μεταβίβαση των μετοχών λόγω καθολικής διαδοχής – Τροποποίηση άρθρου 42 ν. 4548/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 – Γενικές διατάξεις περί ομολογιών – Τροποποίηση παρ. 3 και 5 άρθρου 59 ν. 4548/2018Άρθρο 42 – Γενικές διατάξεις περί ομολογιών – Τροποποίηση παρ. 3 και 5 άρθρου 59 ν. 4548/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 – Όροι και πρόγραμμα ομολογιακού δανείου – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 60 ν. 4548/2018Άρθρο 43 – Όροι και πρόγραμμα ομολογιακού δανείου – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 60 ν. 4548/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 – Καθήκοντα εκπροσώπου – Τροποποίηση παρ. 2 και 5 άρθρου 65 του ν. 4548/2018Άρθρο 44 – Καθήκοντα εκπροσώπου – Τροποποίηση παρ. 2 και 5 άρθρου 65 του ν. 4548/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45 – Δικαιούμενοι συμμετοχής στη γενική συνέλευση – Τροποποίηση άρθρου 124 ν. 4548/2018Άρθρο 45 – Δικαιούμενοι συμμετοχής στη γενική συνέλευση – Τροποποίηση άρθρου 124 ν. 4548/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46 – Συλλογικά και ατομικά δικαιώματα μειοψηφίας – Τροποποίηση παρ. 12 άρθρου 141 ν. 4548/2018Άρθρο 46 – Συλλογικά και ατομικά δικαιώματα μειοψηφίας – Τροποποίηση παρ. 12 άρθρου 141 ν. 4548/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ – ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΕΠΙ ΤΙΤΛΩΝ ΠΟΥ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΜΗΤΡΩΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΟΥ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥ – Άρθρο 47 – Έννοια μεριδίου οργανισμού συλλογικών επενδύσεων σε κινητές αξίες – Αντικατάσταση περ. β) παρ. 3 άρθρου 2 ν. 4099/2012ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ – ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΕΠΙ ΤΙΤΛΩΝ ΠΟΥ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΜΗΤΡΩΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΟΥ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥ – Άρθρο 47 – Έννοια μεριδίου οργανισμού συλλογικών επενδύσεων σε κινητές αξίες – Αντικατάσταση περ. β) παρ. 3 άρθρου 2 ν. 4099/2012
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 – Έννοιες που σχετίζονται με το κατανεμημένο καθολικό – Προσθήκη περ. κγ) έως κστ) στο άρθρο 3 ν. 4099/2012Άρθρο 48 – Έννοιες που σχετίζονται με το κατανεμημένο καθολικό – Προσθήκη περ. κγ) έως κστ) στο άρθρο 3 ν. 4099/2012
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 – Μερίδια οργανισμών συλλογικών επενδύσεων σε κινητές αξίες – Τροποποίηση παρ. 4, προσθήκη παρ. 5α στο άρθρο 6 ν. 4099/2012Άρθρο 49 – Μερίδια οργανισμών συλλογικών επενδύσεων σε κινητές αξίες – Τροποποίηση παρ. 4, προσθήκη παρ. 5α στο άρθρο 6 ν. 4099/2012
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ – ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 50 – Τελικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ – ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 50 – Τελικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε΄ – ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ – Άρθρο 51 – Επένδυση κεφαλαίων Εγγυητικού Κεφαλαίου Ζωής και δημοσίευση έκθεσης πεπραγμένων και ισολογισμού – Αντικατάσταση παρ. 2 άρθρου 10 και παρ. 3 άρθρου 12 ν. 3867/2010ΜΕΡΟΣ Ε΄ – ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ – Άρθρο 51 – Επένδυση κεφαλαίων Εγγυητικού Κεφαλαίου Ζωής και δημοσίευση έκθεσης πεπραγμένων και ισολογισμού – Αντικατάσταση παρ. 2 άρθρου 10 και παρ. 3 άρθρου 12 ν. 3867/2010
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ ΣΤ΄ – ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ Ν. 5024/2023 – Άρθρο 52 – Ορισμοί – Προσθήκη περ. ιδ΄ στο άρθρο 3 ν. 5024/2023
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 53 – Δικαίωμα υποβολής αίτησης εξαγοράς – Αντικατάσταση παρ. 1 και 2 άρθρου 4 ν. 5024/2023
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 54 – Εξαιρούμενα ακίνητα – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 5 ν. 5024/2023
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 55 – Τίμημα εξαγοράς σε ειδικές περιπτώσεις αμφισβήτησης της κυριότητας του δημοσίου ακινήτου – Αντικατάσταση παρ. 1 και 2, τροποποίηση παρ. 5 και κατάργηση παρ. 6 άρθρου 8 ν. 5024/2023
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 56 – Διαδικασία υποβολής αιτήματος εξαγοράς – Τροποποίηση παρ. 5 και 6 άρθρου 9 ν. 5024/2023
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 – Σύσταση, συγκρότηση και αρμοδιότητες της Επιτροπής Εξαγοράς – Τροποποίηση άρθρου 10 ν. 5024/2023
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 58 – Κυριότητα επί ακινήτων εντός σχεδίου πόλεως – Τροποποίηση περ. β) παρ. 1 άρθρου 16 ν. 5024/2023
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59 – Καταβολή μέρους του τιμήματος εξαγοράς στην Εταιρεία Ακινήτων του Δημοσίου – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 17 ν. 5024/2023Άρθρο 59 – Καταβολή μέρους του τιμήματος εξαγοράς στην Εταιρεία Ακινήτων του Δημοσίου – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 17 ν. 5024/2023
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 19 ν. 5024/2023Άρθρο 60 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 19 ν. 5024/2023
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ζ΄ – ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΛΙΜΕΝΑ ΚΕΡΚΥΡΑΣ – Άρθρο 61 – Αύξηση διάρκειας της Σύμβασης Παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας Α.Ε.ΜΕΡΟΣ Ζ΄ – ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΛΙΜΕΝΑ ΚΕΡΚΥΡΑΣ – Άρθρο 61 – Αύξηση διάρκειας της Σύμβασης Παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας Α.Ε.
- 21 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Η’ – ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ – Άρθρο 62 – Παράταση συμβάσεων ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου προσωπικού της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Θ΄ – ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ – Άρθρο 63 – Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Θ΄ – ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ – Άρθρο 63 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
10 Μαΐου 2024, 23:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
24 Μαΐου 2024, 21:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σε
Στατιστικά
21 Σχόλια 64 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 39016 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- Ενίσχυση της κεφαλαιαγοράς
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Εργάζομαι στην Διεύθυνση Προμηθειών και Κτιριακών Υποδομών ως μόνιμος υπάλληλος. Ένα μεγάλο ποσοστό των αναγκών της Υπηρεσίας μας καλύπτεται από προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου. Οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι με την επιστημονική τους κατάρτιση , τον επαγγελματισμό τους και κυρίως την εμπειρία τους πάνω στο αντικείμενο των προμηθειών αποτελούν πολύτιμο ανθρώπινο δυναμικό για την Υπηρεσία.
Συνεπώς, θεωρώ επιβεβλημένη και επείγουσα την ανανέωση των συμβάσεων τους για την εύρυθμη λειτουργία της Υπηρεσίας.
Εργάζομαι στην Διεύθυνση Προμηθειών και Κτιριακών Υποδομών ως μόνιμος υπάλληλος. Ένα μεγάλο ποσοστό των αναγκών της Υπηρεσίας μας καλύπτεται από προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου. Οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι με την επιστημονική τους κατάρτιση , τον επαγγελματισμό τους και κυρίως την εμπειρία τους πάνω στο αντικείμενο των προμηθειών αποτελούν πολύτιμο ανθρώπινο δυναμικό για την Υπηρεσία.
Συνεπώς, θεωρώ επιβεβλημένη και επείγουσα την ανανέωση των συμβάσεων τους για την εύρυθμη λειτουργία της Υπηρεσίας.
Αδιαμφισβήτητα, επιβάλλεται να ανανεωθεί η σύμβασή τους.
Είναι απολύτως απαραίτητοι για την Εύρυθμη λειτουργία της Διεύθυνσης Προμηθειών και Κτιριακών Υποδομών και καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των αναγκών της. Είναι άτομα επαγγελματικά καταρτισμένα με ουσιαστικά προσόντα και θεωρώ ότι δεν πρέπει να αποχωρήσουν από την Υπηρεσία μας.
Ευελπιστούμε ότι η επόμενη διαβούλευση θα αφορά τη μονιμοποίησή τους.
Διονυσία Γράψα Ψαρρή
Μόνιμη Υπάλληλος ΑΑΔΕ
ΠΕ Διοικητικού/Οικονομικού
Ως υπάλληλος της Δ/νσης Προμηθειών και Κτιριακών Υποδομών και συγκεκριμένα στο Τμήμα των Συγχρηματοδοτούμενων Έργων, όπου απασχολούνται πολλοί υπάλληλοι με Συμβάσεις ορισμένου χρόνου, κρίνω ότι το επίπεδό τους είναι αρκετά υψηλό και συνεισφέρουν στους στόχους της υπηρεσίας.
Όλοι ανεξαιρέτως οι υπάλληλοι που υπηρετούν στην Διεύθυνση Προμηθειών & Κτιριακών Υποδομών με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου είναι αξιόλογοι συνάδελφοι, ικανά στελέχη της Δημόσιας Διοίκησης και πάνω από όλα ευσυνείδητοι επαγγελματίες. Συμβάλλουν τα μέγιστα στην ομαλή και εύρυθμη λειτουργία της υπηρεσίας. Αποτελούν αδιαμφισβήτητα κεφάλαιο και πλεονέκτημα της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.
Παρασκευή Παπαμιχαήλ
ΠΕ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΩΝ
Aναφορικά με την παράταση συμβάσεων των υπαλλήλων που απασχολούνται στην Διεύθυνση Προμηθειών και Κτιριακών Υποδομών της ΓΔΟΥ επισημαίνονται τα παρακάτω:
Από τον Οκτώβριο του 2021 μέχρι σήμερα το προσωπικό που απασχολείται στις προμήθειες έχει λάβει σημαντική εκπαίδευση, έχει αποκτήσει εμπειρία, και έχει αναπτύξει υψηλή επιχειρησιακή εξειδίκευση σε σύνθετες διαδικασίες δημοσιών συμβάσεων.
Υπό το πρίσμα αυτό, και λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι το εν λόγω προσωπικό ανταποκρίνεται στο ιδιαίτερα αυξημένης βαρύτητας αντικείμενο εργασίας των προμηθειών, η ανωτέρω παράταση είναι προς το συμφέρον του δημοσίου και απαραίτητη για την εύρυθμη λειτουργία της Υπηρεσίας.
Τέλος, θα μπορούσε να εξεταστεί το ενδεχόμενο περαιτέρω παράτασης και μετατροπής αυτής σε αορίστου χρόνου.
Τον Οκτώβριο του 2021 προσελήφθησαν μέσω ΑΣΕΠ 200 περίπου πτυχιούχοι υψηλών προσόντων στους κλάδους Πληροφορικής, Οικονομικού και Μηχανικών στην Γενική Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και στη Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων με σκοπό την υλοποίηση και παρακολούθηση των μεταρρυθμιστικών προγραμμάτων και έργων δημοσίων επενδύσεων της που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας της Ε.Ε. σε συμμόρφωση με το Άρθρο 24 του Ν.4778/2021.
Έκτοτε, η συμβολή των συναδέλφων στην υλοποίηση πολυάριθμων και ιδιαίτερα απαιτητικών έργων και συμβάσεων υπήρξε καταλυτική, καθώς έχουν συσσωρεύσει την απαραίτητη νομική και διοικητική τεχνογνωσία, ώστε να ανταπεξέλθουν στις σχετιζόμενες σύνθετες διαδικασίες.
Υπό το φως των ανωτέρω, η παράταση των συμβάσεων εργασίας τους κρίνεται ως ιδιαίτερα θετική για όλον τον οργανισμό και ιδίως για την τελωνειακή υπηρεσία, ως προς τις διαρκείς ανάγκες περαιτέρω ψηφιοποίησης των διαδικασιών της και προμήθειας τεχνολογικά εξελιγμένων μέσων δίωξης. Δέον να εξεταστεί και δυνατότητα περαιτέρω παράτασης και μονιμοποίησης τους.
ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΜΑΡΑΓΔΑ
ΠΕ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΟΣ
Εργάζομαι στη Διεύθυνση Προμηθειών και Κτιριακών Υποδομών από το 2016.
Από τον Οκτώβριο του 2021 στο δυναμικό της ΑΑΔΕ απασχολείται προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου. Συγκεκριμένα στη Διεύθυνση Προμηθειών και Κτιριακών Υποδομών, το συγκεκριμένο προσωπικό καλύπτει μεγάλο ποσοστό των αναγκών της Διεύθυνσης. Μετά από σχεδόν τρία χρόνια μιλάμε πλέον για ένα καταρτισμένο προσωπικό έχοντας αποκτήσει την κατάλληλη τεχνογνωσία και εξειδίκευση στις ιδιαίτερες και απαιτητικές ανάγκες
της Διεύθυνσης.
Η ανανέωση τους είναι σημαντική και αναγκαία προκειμένου η Αναθέτουσα να μη «χάσει» προσωπικό το οποίο έχει εκπαιδεύσει και έχει καταρτίσει σε πολύπλοκα και εξαιρετικά ιδιαίτερα υπηρεσιακά ζητήματα.
Ως μόνιμος υπάλκηλος και συνάδερφος των εν λόγω υπαλλήλων, θα ήθελα να τονίσω την υψηλή κατάρτισή τους, τον άρτιο επαγγελματισμό τους και την υπεραξία που δημιουργούν για την επίτευξη των στόχων της Υπηρεσίας μας.
Ύστερα από τα ανωτέρω, νομίζω πως θα ήταν σκόπιμη, όχι μόνο η ανανέωση των συμβάσεών τους αλλά, πολύ περισσότερο η μονιμοποίησή τους σε μεταγενέστερο στάδιο
Εργάζομαι στην Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών της Α.Α.Δ.Ε., Διεύθυνση Προμηθειών και Κτιριακών Υποδομών. Το 2021 έγινε η πρόσληψη των ΙΔΟΧ συναδέλφων, με σύμβαση ορισμένου χρόνου 36 μηνών. Οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι έχουν και τυπικά και ουσιαστικά προσόντα και με την εργατικότητα και τον επαγγελματισμό τους καλύπτουν μεγάλο ποσοστό των αναγκών της Διεύθυνσης. Η ανανέωση των συμβάσεων τους είναι σημαντική και αναγκαία προκειμένου η Αναθέτουσα να μη «χάσει» προσωπικό το οποίο έχει εκπαιδεύσει και έχει καταρτίσει σε πολύπλοκα και εξαιρετικά ιδιαίτερα υπηρεσιακά ζητήματα.
Η συγκεκριμένη ρύθμιση αξιολογείται όχι μόνο ως θετική, αλλά και ως απαραίτητη για την κάλυψη των αναγκών της ΑΑΔΕ.
Συγκεκριμένα, η παράταση των συμβάσεων ΙΔΟΧ των αξιόλογων συναδέλφων στη Διεύθυνση Προμηθειών και Κτιριακών Υποδομών, στην οποία εργάζομαι ως μόνιμη υπάλληλος, κρίνεται απολύτως αναγκαία για τη διασφάλιση της ομαλής και απρόσκοπτης λειτουργίας της Υπηρεσίας, στην οποία προσφέρουν τα μέγιστα.
Οι συμβασιούχοι συνάδελφοι είναι καταρτισμένοι και εξειδικευμένοι επιστήμονες, που επιδεικνύουν επαγγελματισμό, εργατικότητα και υπευθυνότητα. Αποτελούν πολύτιμο ανθρώπινο δυναμικό καθώς κατέχουν τα υψηλά προσόντα και την κατάλληλη εμπειρία που χρειάζεται η Υπηρεσία για την ορθή εκτέλεση των εργασιών της.
Συνεπώς η μονιμοποίησή τους, η οποία προσδοκούμε να πραγματοποιηθεί στο άμεσο μέλλον προς όφελος της ΑΑΔΕ, θα αντιμετωπίσει επιτυχώς και οριστικά το ζήτημα της υποστελέχωσης σε μία Υπηρεσία με ιδιαίτερα απαιτητικό αντικείμενο εργασίας.
Ισμήνη Μπηλίτση Καρακώστα
Μόνιμη Υπάλληλος ΑΑΔΕ
Εφοριακός ΠΕ
Πρόκειται για μια θετική ρύθμιση η οποία θα συμβάλλει στην εκπλήρωση του δύσκολου έργων των Υπηρεσιών στις οποίες απασχολούνται οι Υπάλληλοι. Σαν ΣΥΠΑΑΔΕ έχουμε την τιμή να έχουμε σαν μέλη αρκετούς Συναδέλφους που εργάζονται στη Γενική Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης με τη συγκεκριμένη σύμβαση εργασίας.
Θα πρέπει να προστεθεί ότι οι συγκεκριμένοι, βάση της προκήρυξης πρόσληψης, κατέχουν όλα τα τυπικά προσόντα που απαιτούνται από τις θέσεις που καλύπτουν και απασχολούνται σε κρίσιμα αντικείμενα της Υπηρεσίας που αφορούν την καθημερινή λειτουργία Τελωνείων και ΔΟΥ. Τέλος συμμετέχουν ως μέλη επιτροπών σε όλα τα νέα έργα του Στρατηγικού Σχεδίου της ΑΑΔΕ.
Δεδομένης της έλλειψης προσωπικού στην Υπηρεσία μας, όπως και σε όλη την κλίμακα της ΑΑΔΕ και της μελλοντικής συνταξιοδότησης ακόμα περισσότερων έμπειρων συναδέλφων, είναι επιτακτική η μόνιμη ενίσχυση της. Η απώλεια Συναδέλφων που έχουν εκπαιδευτεί, καταρτιστεί και έχουν πολύ σημαντικό ρόλο στην υλοποίηση όλων των έργων, θα έχει ανυπολόγιστες συνέπειες όχι μόνο στην εντατικοποίηση της εργασίας των ελάχιστων μόνιμων υπαλλήλων που θα απομείνουν πίσω αλλά όπως γίνεται αντιληπτό και στην εύρυθμη καθημερινή λειτουργία.
Είναι απαραίτητη από τώρα η πρόβλεψη ώστε το συντομότερο δυνατό να εξευρεθεί λύση μονιμοποίησης
Σύλλογος Υπαλλήλων Πληροφορικής ΑΑΔΕ
Εργάζομαι στην Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών (ΔΠΚΥ) της Α.Α.Δ.Ε.. Τα ανωτέρω σχόλια ανταποκρίνονται πλήρως στην πραγματική κατάσταση.
Οι συνάδελφοι στους οποίους αφορά η διάταξη έχουν επιφορτιστεί με σύνθετα και απαιτητικά καθήκοντα και έχουν ανταπεξέλθει πλήρως, αποκτώντας πολύτιμη εμπειρία και προσφέροντας απαραίτητες για την ΑΑΔΕ υπηρεσίες.
Η παράταση των συμβάσεων των συναδέλφων είναι: α) συμφέρουσα για το δημόσιο, δεδομένου ότι μιλάμε για καταρτισμένο προσωπικό που διακρίνεται για τον επαγγελματισμό του και β) επιβεβλημένη για την ομαλή λειτουργία της υπηρεσίας, ώστε να επωφεληθεί από την ήδη αποκτηθείσα εμπειρία τους στα εξειδικευμένα αντικείμενα που χειρίζονται.
Δεδομένων των παραπάνω θα πρέπει να εξεταστεί και το θέμα της μονιμοποίησής τους.
Στην Διεύθυνση Προμηθειών & Κτιριακών Υποδομών της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών απασχολούνται από το 2021 μέχρι και σήμερα πολλοί συνάδελφοι με σύμβαση 36 μηνών. Τα άτομα αυτά έχουν καταρτιστεί και συμβάλλουν σε μεγάλο βαθμό ώστε η υπηρεσία να επιτελεί το έργο της. Δεδομένων των πάγιων αναγκών της υπηρεσίας σε ανθρώπινο δυναμικό αλλά και των ιδιαίτερα νευραλγικών θέσεων τις οποίες καλύπτουν θεωρώ ότι η ανανέωση των συμβάσεων είναι επιβεβλημένη καθώς σε αντίθετη περίπτωση η έλλειψή τους θα πλήξει καίρια την Ανεξάρτητη Αρχή και το έργο της καθώς οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι με την εμπειρία τους, τις ικανότητες, τις γνώσεις και τα προσόντα τους αποτελούν κεφάλαιο για την ΑΑΔΕ και τους επιχειρησιακούς της στόχους. Ως μόνιμη υπάλληλος της Διεύθυνσης Προμηθειών και Κτιριακών Υποδομών της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών μπορώ να πιστοποιήσω την ανάγκη να παραμείνον οι συνάδελφοι στις εργασίες τους καθώς σε αντίθετη περίπτωση η απώλειά τους θα αφήσει ένα δυσαναπλήρωτο κενό.
Εργάζομαι στη Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών της Α.Α.Δ.Ε. τα τελευταία δύο χρόνια.
Το επίπεδο των συμβασιούχων συναδέλφων είναι το υψηλότερο που έχω δει στη διαδρομή μου στον Δημόσιο Τομέα τα τελευταία δεκαεννιά (19) χρόνια.
Η κατάρτιση και ο επαγγελματισμός τους είναι αδιαμφισβήτητα γεγονότα.
Είναι απολύτως απαραίτητοι για την Υπηρεσία και αναρωτιέμαι πως θα μπορούσε να λειτουργήσει η Υπηρεσία μας χωρίς την ανανέωση της θητείας τους, η ακόμα και την μονιμοποίηση τους.
Κ.Ασβεστάς,
ΠΕ Πληροφορικής
Οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι απασχολούνται από τον Οκτώβριο του 2021 στις Υπηρεσίες της ΑΑΔΕ καλύπτοντας μεγάλο εύρος αρμοδιοτήτων γεγονός που τους καθιστά απαραίτητος για την απρόσκοπτη λειτουργία των Υπηρεσιών της.
Επιπλέον, καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες των Υπηρεσιών στις οποίες υπηρετούν γεγονός που τους καθιστά απαραίτητους όχι μόνο για παράταση της σύμβασής εργασίας τους αλλά και για εξέταση του ενδεχόμενου μονιμοποίησής τους.
Εργάζομαι στην Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών της Α.Α.Δ.Ε., Διεύθυνση Προμηθειών και Κτιριακών Υποδομών. Το 2021 έγινε η πρόσληψη των ΙΔΟΧ συναδέλφων, με σύμβαση ορισμένου χρόνου 36 μηνών. Οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι έχουν και τυπικά και ουσιαστικά προσόντα και με την εργατικότητα και τον επαγγελματισμό τους καλύπτουν μεγάλο ποσοστό των αναγκών της Διεύθυνσης. Ως εκ τούτου, είναι απόλυτα επιβεβλημένη η ανανέωση των συμβάσεών τους.
Στην Διεύθυνση Προμηθειών & Κτιριακών Υποδομών της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών στην οποία εργάζομαι ως μόνιμη υπάλληλος, απασχολούνται από το 2021 μέχρι και σήμερα πολλοί συνάδελφοι με σύμβαση 36 μηνών. Τα άτομα αυτά έχουν καταρτιστεί και έχουν αποδώσει τα μέγιστα ώστε η υπηρεσία να επιτελεί το έργο της προς όφελος του κοινωνικού συνόλου.
Δεδομένων των πάγιων αναγκών της υπηρεσίας σε ανθρώπινο δυναμικό αλλά και των ιδιαίτερα νευραλγικών θέσεων τις οποίες καλύπτουν θεωρώ ότι η ανανέωση των συμβάσεων είναι τουλάχιστον επιβεβλημένη καθώς σε αντίθετη περίπτωση το κόστος θα είναι ανυπολόγιστο για την Ανεξάρτητη Αρχή. Επιπρόσθετα, θέλω να επισημάνω ότι τα άτομα αυτά φέρουν ένα σύνολο ικανοτήτων, τυπικών προσόντων, γνώσεων, ειδίκευσης και εμπειρίας που είναι προς όφελος της Ανεξάρτητης Αρχής η μονιμοποίηση τους.
Είμαι σίγουρη ότι θα ληφθεί υπόψη η ανάγκη μόνιμης στελέχωσης των εν λόγω υπηρεσιών από το συγκεκριμένο προσωπικό καθώς αυτό είναι όχι μόνο δίκαιο αλλά ταυτόχρονα συνάδει με τους επιχειρησιακούς στόχους της Α.Α.Δ.Ε.
Γαλάτεια Σταματοπούλου
ΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟ
Ως μόνιμη υπάλληλος και συνάδελφος των υπαλλήλων που έχουν διορισθεί με σύμβαση στην Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών της Α.Α.Δ.Ε. και συγκεκριμένα στη Διεύθυνση Προμηθειών και Κτιριακών Υποδομών, θα ήθελα να επισημάνω την κρισιμότητα και αναγκαιότητα παραμονής των υπαλλήλων αυτών, οι οποίοι έχουν αναλάβει σημαντικά καθήκοντα και αρμοδιότητες κυρίως στο πολύπλοκο πλαίσιο διαδικασίας αξιοποίησης των κονδυλίων του Ταμείου Ανάκαμψης για τη χώρα μας.
Γνωρίζοντας ότι οι υπάλληλοι αυτοί, έχουν αποκτήσει τις απαιτούμενες εξειδικευμένες γνώσεις, την κατάλληλη εμπειρία, μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα λόγω αυστηρών χρονοδιαγραμμάτων και εργάζονται με υπευθυνότητα και υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού, καθίστανται πλέον ισχυρό porfolio για την επίτευξη των στόχων του Φορέα, ιδιαίτερα σε ότι αφορά το πολυδαίδαλο και απαιτητικό πλαίσιο διαδικασίας σύναψης δημοσίων συμβάσεων.
Χαρίκλεια Γλυνού
Εργάζομαι στην Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών της Α.Α.Δ.Ε. και από το 2021 έχουμε πολλούς υπαλλήλους οι οποίοι εργάζονται με σύμβαση ορισμένου χρόνου 36 μηνών. Οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι έχουν και τυπικά και ουσιαστικά προσόντα και με την εργατικότητα και τον επαγγελματισμό τους έχουν συμβάλει στην ορθή και έγκαιρη υλοποίηση πολλών έργων του Ταμείου Ανάκαμψης και του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων. Καθώς είναι πλήρως εκπαιδευμένοι και αποδοτικοί στην δουλειά τους, είναι επιβεβλημένη όχι μόνο η ανανέωση των συμβάσεών τους αλλά και η μετέπειτα μονιμοποίησή τους. Είναι μη ορθό δημοσιονομικά να φύγουν και να έρθουν καινούργιοι υπάλληλοι που θα πρέπει να εκπαιδευτούν εκ νέου.
Από τον Οκτώβριο του 2021 στο δυναμικό της ΑΑΔΕ απασχολείται προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου. Συγκεκριμένα στη Διεύθυνση Προμηθειών και Κτιριακών Υποδομών, το συγκεκριμένο προσωπικό καλύπτει μεγάλο ποσοστό των αναγκών της Διεύθυνσης. Μετά από σχεδόν τρία χρόνια μιλάμε πλέον για ένα καταρτισμένο προσωπικό έχοντας αποκτήσει την κατάλληλη τεχνογνωσία και εξειδίκευση στις ιδιαίτερες και απαιτητικές ανάγκες
της Διεύθυνσης.
Η ανανέωση τους είναι σημαντική και αναγκαία προκειμένου η Αναθέτουσα να μη «χάσει» προσωπικό το οποίο έχει εκπαιδεύσει και έχει καταρτίσει σε πολύπλοκα και εξαιρετικά ιδιαίτερα υπηρεσιακά ζητήματα.
Ελπίζουμε και σε μία επόμενη διαβούλευση, η οποία θα διαπραγματεύεται την ενσωμάτωση τους ως μόνιμο εργατικό δυναμικό της Αναθέτουσας Αρχής.
Λεφάκη Παρασκευή
Το συγκεκριμένο προσωπικό δουλεύει από το 2021 στην ΑΑΔΕ με σύμβαση 36 μηνών η οποία τώρα θα επεκταθεί στους 50 μήνες περίπου. Το προσωπικό αυτό ειδικά στην Γενική Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ασχολείται από την 1η μέρα πρόσληψης του στην ανάπτυξη και συντήρηση σοβαρώς και καίριων εφαρμογώς όπως τα myAADE, myDATA, ΑΙ, κλπ.
Είναι άραγε λογικό μετά το πέρας των 50 μηνών, με τόση αποκτηθήσα εμπειρία απευθείας στο πεδίο των εφαρμογών και των υπηρεσιών της ΑΑΔΕ να αφήσουμε το προσωπικό αυτό να φύγει από την υπηρεσία και να πρέπει να έρθει καινούργιο προσωπικό το οποίο θα πρέπει να επανεκπαιδευτεί από την αρχή?
Και δεν μιλάμε για 5~10 άτομα αλλά σχεδόν 100 άτομα, προγραμματιστές με μεταπτυχιακά και διδακτορικά που γράφουν κώδικα κάθε μέρα. Έχει υπολογίσει κανένας πόσο πίσω θα πάει η λειτουργία της υπηρεσίας αν φύγουν αυτά τα άτομα? Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι φεύγουν άτομα από το μόνιμο προσωπικό κάθε χρόνο λόγω συνταξιοδοτήσεων το πρόβλημα για την υπηρεσία θα είναι ακόμα μεγαλύτερο.
Μην ξεχνάμε ότι η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι η μόνη δημόσια υπηρεσία που ΦΕΡΝΕΙ λεφτά στο κράτος και η λειτουργία της είναι δεύτερη σημαντικότερη μετά την άμυνα της χώρας. Και αν σκεφτούμε καλύτερα θα δούμε ότι ακόμα και η άμυνα της χώρας βασίζεται πρωτίστως στην οικονομική ευμάρεια του κράτους.
Κανονικά θα έπρεπε να συζητάμε με ποιον τρόπο θα μονιμοποιηθούν τα άτομα αυτά στην υπηρεσία όπως και να μιλάμε για αύξηση του μισθού των προγραμματιστών στην συγκεκριμένη υπηρεσία διότι οι αμοιβές του ιδιωτικού τομέα για τους προγραμματιστές είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές και έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο πολλοί να παραιτούνται από την υπηρεσία και να βρίσκουν δουλειές στον ιδιωτικό τομέα. Διότι μεταξύ άλλων οι συνθήκες εργασίας στην ΑΑΔΕ δεν είναι οι τυπικές συνθήκες ενός δημόσιου τομέα όπως ενδεχομένως θυμούνται ορισμένοι από τις δεκαετίες του 80 και του 90, αλλά προσομοιάζουν με τις συνθήκες και την ένταση του ιδιωτικού τομέα.
Λαζαρίδης Απόστολος
Μόνιμος Υπάλληλος ΑΑΔΕ
ΤΕ Πληροφορικής
ΠΕ Στατιστικής