Σκοπός του παρόντος είναι: α) η αναμόρφωση της διακυβέρνησης της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε.», (Ε.Ε.ΣΥ.Π.), η απορρόφηση από αυτήν του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου, η σύσταση Επενδυτικού Ταμείου που θα συμβάλει στην ανάπτυξη της οικονομίας, καθώς και β) η παροχή ευελιξίας στις λοιπές θυγατρικές της Ε.Ε.ΣΥ.Π., προκειμένου να εκπληρώνουν καλύτερα την αποστολή τους.
Αρχική ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ – Άρθρο 1 – Σκοπός
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ – Άρθρο 1 – Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ – Άρθρο 1 – Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 2 – ΑντικείμενοΆρθρο 2 – Αντικείμενο
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ Ν. 4389/2016 – Άρθρο 3 – Διακριτικός τίτλος και νομικό καθεστώς της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας – Τροποποίηση παρ. 1 και 3 άρθρου 184 ν. 4389/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 4 – Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας –Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 187 ν. 4389/2016Άρθρο 4 – Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας –Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 187 ν. 4389/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 5 – Απορρόφηση Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου και Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας από την Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας – Προσθήκη άρθρου 188Α στον ν. 4389/2016Άρθρο 5 – Απορρόφηση Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου και Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας από την Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας – Προσθήκη άρθρου 188Α στον ν. 4389/2016
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 6 – Μεταβατικές διατάξεις για την απορρόφηση του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου και του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας από την Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας – Προσθήκη άρθρου 188Β στον ν. 4389/2016
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ Ν. 4389/2016 – Άρθρο 7 – Εσωτερικός κανονισμός – Τροποποίηση παρ. 1, 2 και 3 άρθρου 189 ν. 4389/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 8 – Όργανα – Γενική συνέλευση – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 190 ν. 4389/2016Άρθρο 8 – Όργανα – Γενική συνέλευση – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 190 ν. 4389/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 9 – Συμβούλιο Εταιρικής Διακυβέρνησης – Τροποποίηση άρθρου 191 ν. 4389/2016Άρθρο 9 – Συμβούλιο Εταιρικής Διακυβέρνησης – Τροποποίηση άρθρου 191 ν. 4389/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 – Διοικητικό Συμβούλιο – Τροποποίηση άρθρου 192 ν. 4389/2016Άρθρο 10 – Διοικητικό Συμβούλιο – Τροποποίηση άρθρου 192 ν. 4389/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 – Οικονομικές καταστάσεις – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 195 ν. 4389/2016Άρθρο 11 – Οικονομικές καταστάσεις – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 195 ν. 4389/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Διανομή κερδών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 199 ν. 4389/2016Άρθρο 12 – Διανομή κερδών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 199 ν. 4389/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Θέματα προσωπικού της Εταιρείας και των θυγατρικών της – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 203 ν. 4389/2016
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ Ν. 4389/2016 – Άρθρο 14 – Διάθεση αντισταθμίσματος από την επαναμεταβίβαση των μετοχών της Εταιρείας Υδρεύσεως και Αποχετεύσεως Πρωτευούσης και της Εταιρείας Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης από την Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας προς το Ελληνικό Δημόσιο – Προσθήκη Κεφαλαίου ΔΑ και άρθρου 203Α στον ν. 4389/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 – Σύσταση και διαχείριση Επενδυτικού Ταμείου – Προσθήκη άρθρου 203Β στον ν. 4389/2016Άρθρο 15 – Σύσταση και διαχείριση Επενδυτικού Ταμείου – Προσθήκη άρθρου 203Β στον ν. 4389/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 – Κανόνες λειτουργίας του Επενδυτικού Ταμείου – Προσθήκη άρθρου 203Γ στον ν. 4389/2016Άρθρο 16 – Κανόνες λειτουργίας του Επενδυτικού Ταμείου – Προσθήκη άρθρου 203Γ στον ν. 4389/2016
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 – Επενδυτικές κατευθύνσεις του Επενδυτικού Ταμείου – Προσθήκη άρθρου 203Δ στον ν. 4389/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Πρόσωπα που λαμβάνουν επενδυτικές αποφάσεις – προϋποθέσεις συμμετοχής, κωλύματα, αποφυγή σύγκρουσης συμφερόντων – Προσθήκη άρθρου 203Ε στον ν. 4389/2016
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ Ν. 4972/2022 – Άρθρο 19 – Επιτροπή προσλήψεων και αμοιβών των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας – Προσθήκη άρθρου 29Α στον ν. 4972/2022
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Προσλήψεις προσωπικού αορίστου χρόνου από τις λοιπές θυγατρικές της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας – Αντικατάσταση άρθρου 30 ν. 4972/2022
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Προσλήψεις προσωπικού ορισμένου χρόνου από τις λοιπές θυγατρικές της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας – Αντικατάσταση άρθρου 31 ν. 4972/2022
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Πλήρωση θέσεων γενικών διευθυντών και διευθυντών στις λοιπές θυγατρικές της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας – Αντικατάσταση άρθρου 32 ν. 4972/2022
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Αποδοχές μελών διοικητικού συμβουλίου – Αντικατάσταση άρθρου 34 ν. 4972/2022
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Αποδοχές προσωπικού – Προσθήκη άρθρου 34Α στον ν. 4972/2022
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Λειτουργία σύμβασης εργασίας – Προσθήκη άρθρου 34Β στον ν. 4972/2022
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Πειθαρχικά Συμβούλια – Προσθήκη άρθρου 34Γ στον ν. 4972/2022
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 – Σύμβαση εργασίας γενικών διευθυντών και διευθυντών – Προσθήκη άρθρου 34Δ στον ν. 4972/2022
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Κατάρτιση εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας, κανονισμού προσωπικού και οργανογράμματος λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 36 ν. 4972/2022
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ Ν. 4972/2022 – Άρθρο 29 – Πολιτική προμηθειών των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας – Αντικατάσταση παρ. 2, τροποποίηση παρ. 4 και 5 άρθρου 38 ν. 4972/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 – Πολιτική προμηθειών Ελληνικών Ταχυδρομείων – Προσθήκη άρθρου 38Α στον ν. 4972/2022Άρθρο 30 – Πολιτική προμηθειών Ελληνικών Ταχυδρομείων – Προσθήκη άρθρου 38Α στον ν. 4972/2022
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ’ ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 31 – Τελικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 33 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ – Άρθρο 34 – Έναρξη ισχύοςΚΕΦΑΛΑΙΟ Η’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ – Άρθρο 34 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
10 Ιουλίου 2024, 21:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
23 Ιουλίου 2024, 09:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 81 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
Η πρόταση είναι να αποσυρθούν τα άρθρα που αφορούν τις λοιπές θυγατρικές και κυρίως τις Συγκοινωνίες για τους παρακάτω λόγους:
1. Το νομοσχέδιο εισάγει ένα νέο μοντέλο Διοίκησης, με ενίσχυση του Διευθυντικού Δικαιώματος, Προσλήψεων στελεχών από τον ιδιωτικό τομέα με προνόμια elit , Καταργεί κεκτημένα δικαιώματα εκπροσώπησης των εργαζομένων (πειθαρχικά), Εισάγει διαδικασίες προσλήψεων με ασαφείς διαδικασίες (συνέντευξη), Δημιουργεί εργαζόμενους πολλών ταχυτήτων, εργαζόμενους με αμοιβές που διαφοροποιούνται για την ίδια εργασία.
2. Αποσυνδέει τον οποιοδήποτε έλεγχο από ανεξάρτητη αρχή (ΑΣΕΠ, ΕΑΔΗΣΥ, Ε.Σ. ), Ενισχύει και Διατηρεί πρακτικές εργασιακής αβεβαιότητας, δεν επιλύει στη ουσία κανένα από τα υφιστάμενα προβλήματα όπως η αναγνώριση προϋπηρεσιών, η άμεση ολοκλήρωση των εγκεκριμένων προσλήψεων, Κλείνει στοχευμένα την πόρτα στις συλλογικές διαπραγματεύσεις.
3. Ενισχύει ένα μοντέλο Διοίκησης, με αμοιβές άγνωστες μη ελεγχόμενες από καμιά Ανεξάρτητη Αρχή, αλλά μόνο από ένα Φορέα που δεν είναι Δημόσιο ούτε ΔΕΚΟ.
4. Κλείνει την πόρτα στην δημοσιοποίηση των δαπανών, τη διαφάνεια, την ίση μεταχείριση, τη λογοδοσία, τον έλεγχο, τη όποια διεκδίκηση ενίσχυσης ενός ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος.
5. Αποκλείει την συμμετοχή μικρομεσαίων επιχειρήσεων, μειώνει των ανταγωνισμό, επενδύει στους μεγάλους και λίγους, ενισχύει το συγκεντρωτισμό σε όλα τα επίπεδα.
6. Δεν αποσαφηνίζει – ξεκαθαρίζει επακριβώς πόσες μικρές ΔΕΗ και με ποιο αντικείμενο -έργο η κάθε μικρή ΔΕΗ, δεν ενημερώνει για την περίοδο μετάβασης και ολοκλήρωσης του μετασχηματισμού, όπως κάνει για τις υπόλοιπες περιπτώσεις.
7. Στοχεύει στην διάλυση επιχειρήσεων που έχουν παράγει έργο και έχουν ανταποκριθεί στην όποια δυσκολία ιστορικά και σήμερα. Έχουν πετύχει όλους τους μεγάλους στόχους, άντεξαν σε όλες τις προκλήσεις – προσκλίσεις διαχρονικά με υψηλό αίσθημα ευθύνης και επαγγελματισμού. Αλλού θα πρέπει να αναζητηθούν και να δικαιολογηθούν τα όποια σχέδια , και το τι θέλουν να εξυπηρετήσουν.
8. Προβληματισμό και ανησυχία προκαλεί το γεγονός ότι για τις Διοικήσεις τους Γενικούς Διευθυντές και Διευθυντές ασχολούνται, ενώ για τους απλούς εργαζόμενους αδιαφορούν, η νέα ΕΣΣΕ 2024-2025 ακόμη παραμένει σε ένα συρτάρι του Υπουργείου
Όλο το προηγούμενο διάστημα υπήρξαν τα χρονικά περιθώρια να αξιοποιηθούν ευκαιρίες ανάταξης και ενίσχυσης του χώρου των συγκοινωνιών με επενδύσεις σε μέσα και προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, πράγμα το οποίο έγινε μερικός και εξελίσσεται. Το αρμόδιο υπουργείο μέχρι σήμερα διαβεβαιώνει για το κάλος έχει και εντός του χρονοδιαγράμματος, αυτό επικυρώνεται και από την παραμονή των Διοικήσεων στη θέση τους μέχρι σήμερα και άρα αξιολογούμενες ως επιτυχημένες. Διοικήσεις που είχαν τη δυνατότητα να κάνουν προσλήψεις σε όλα τα επίπεδα, όσο για την επένδυση σε στόλο την ευθύνη την ανέλαβε ολοκληρωτικά το Υπουργείο, ως επίσης και το μοντέλο με τα ΚΤΕΛ (παραχώρηση γραμμών), αλλά και τα Leasing.
Οι εργαζόμενοι όλα αυτά τα φώναζαν, φωνάζουν και θα φωνάζουν , κάποιοι δεν θέλουν να ακούσουν, ούτε να συζητήσουν προτάσεις, έχουν το «δικό τους» σχέδιο να εξυπηρετήσουν.
Εμείς λοιπόν θα συνεχίσουμε να ενδιαφερόμαστε και να αγωνιζόμαστε για τους πολλούς, εργαζόμενους και πολίτες, το Δημόσιο χαρακτήρα – συμφέρον.
Τελικά το συμπέρασμα και η ερώτηση είναι εάν οι μικρές ΔΕΗ έχουν αποδώσει για τον πολίτη ποιο φτηνό προϊόν ή έχουν ωφελήσει της εταιρείες με υπερκέρδη.
Στην αιτιολογική έκθεση για το Νομοσχέδιο και στην ερώτηση: Συναφείς πρακτικές, η απάντηση είναι απλά ΟΧΙ, το υπογραμμίζουμε.
Θα καταφέρουμε προφανώς και σε αυτά τα προϊόντα να πέτυχουμε την πρωτιά στην Ευρώπη με το ακριβότερο προϊόν.
Ποια η δέσμευση και η πρόταση των κομμάτων της αντιπολίτευσης για το συγκεκριμένο θέμα.