Ποιες κατηγορίες περιουσιακών στοιχείων πέραν όσων δηλώνονται με την ισχύουσα σήμερα δήλωση (Ε1) πρέπει να περιληφθούν; Ποια προβλήματα μπορεί να δημιουργηθούν;
Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα15) Προτείνεται η πληρέστερη καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων του φορολογούμενου στη φορολογική δήλωση έτσι ώστε να υπάρχει μια συνολική εικόνα της οικονομικής του κατάστασης.
15) Προτείνεται η πληρέστερη καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων του φορολογούμενου στη φορολογική δήλωση έτσι ώστε να υπάρχει μια συνολική εικόνα της οικονομικής του κατάστασης.
- 251 Σχόλια26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχους
- 2.545 ΣχόλιαΓενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;
- 146 Σχόλια27) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν επίσης έμφαση σε αποκεντρωμένα φορολογικά έσοδα υπέρ της τοπικής αυτοδιοίκησης
- 200 Σχόλια21) Προτείνεται η υποβολή φορολογικών δηλώσεων αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Για όσους χρειάζεται η ηλεκτρονική δήλωση θα μπορεί να υποβάλλεται μέσω των ΚΕΠ ή μέσω λογιστικών / φοροτεχνικών γραφείων.
- 133 Σχόλια22) Για όσους φορολογούμενους έχουν εισοδήματα αποκλειστικά από μισθωτές υπηρεσίες προτείνεται η αποστολή από το Υπουργείο Οικονομικών προσυμπληρωμένης δήλωσης και η απαλλαγή της υποχρέωσης του φορολογούμενου να υποβάλλει δήλωση εφόσον συμφωνεί με τα στοιχεία της προσυμπληρωμένης δήλωσης.
- 112 Σχόλια23) Προτείνεται η επέκταση των συναλλαγών των πολιτών με τις ΔΟΥ μέσω διαδικτύου καθώς και η εξυπηρέτησή τους από σημεία εξυπηρέτησης εκτός ΔΟΥ.
- 187 Σχόλια24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;
- 128 Σχόλια25) Ποιες άλλες διαδικασίες που προβλέπονται για τη συμμόρφωση προς τη φορολογική νομοθεσία πιστεύετε ότι θα μπορούσαν να καταργηθούν ή να απλοποιηθούν χωρίς κίνδυνο απώλειας φορολογικών εσόδων για το δημόσιο;
- 501 ΣχόλιαΝομοθετικά Μέτρα για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής / Εισαγωγή
- 287 Σχόλια15) Προτείνεται η πληρέστερη καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων του φορολογούμενου στη φορολογική δήλωση έτσι ώστε να υπάρχει μια συνολική εικόνα της οικονομικής του κατάστασης.
- 210 Σχόλια16) Προτείνεται η διεξαγωγή των εμπορικών συναλλαγών από μια αξία και άνω, αποκλειστικά με χρέωση / πίστωση επαγγελματικών τραπεζικών λογαριασμών ανοικτών στη πρόσβαση των φορολογικών υπηρεσιών.
- 91 Σχόλια17) Προτείνεται η επιβολή επιπλέον φορολογίας στις συναλλαγές με εξωχώριες (off shore) εταιρείες.
- 34 Σχόλια18) Προτείνεται η επιβολή νέων ρυθμίσεων για τις ενδοομιλικές συναλλαγές.
- 739 Σχόλια19) Επισημαίνεται ότι το προαναφερθέν μέτρο για την επέκταση των εκπτώσεων από το φορολογητέο εισόδημα φυσικών προσώπων ποσών βάσει αποδείξεων αγορών, έχει επίσης ως στόχο τον περιορισμό της φοροδιαφυγής.
- 261 Σχόλια20 Προτείνεται η δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο των εισοδημάτων που δηλώνονται από ελεύθερα επαγγέλματα και επιχειρήσεις στο βαθμό που αυτό θα κριθεί αποδεκτό από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
- 144 Σχόλια11) Προτείνεται η διαφοροποίηση των συντελεστών φορολόγησης των διανεμόμενων και των αδιανέμητων κερδών.
- 118 Σχόλια12) Ποιες από τις ισχύουσες φοροαπαλλαγές προς επιχειρήσεις πρέπει να καταργηθούν;
- 107 Σχόλια13) Προτείνεται η σταδιακή κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και η ενσωμάτωση των απαραίτητων διατάξεων στη φορολογία εισοδήματος.
- 152 Σχόλια14) Προτείνεται η επανεξέταση του ειδικού καθεστώτος φορολόγησης των ενοικίων των ιερών ναών, μονών, κοινωφελών ιδρυμάτων κλπ.
- 671 Σχόλια7) Προτείνεται η κατάργηση του ΕΤΑΚ και η αντικατάστασή του με προοδευτική φορολόγηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας.
- 312 Σχόλια8) Προτείνεται η επαναφορά του φόρου κληρονομιάς και των γονικών παροχών με υψηλότερο αφορολόγητο.
- 338 Σχόλια9) Ποιους από τους ισχύοντες φόρους στα ακίνητα θεωρείτε άδικους ή αναποτελεσματικούς; Γενικότερα ποιες αλλαγές θα προτείνατε στο σύστημα φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας;
- 170 Σχόλια10) Προτείνεται η αποτελεσματική φορολόγηση των ακινήτων που ανήκουν σε εξωχώριες (offshore) εταιρείες.
- 1.713 Σχόλια1) Προτείνεται μια ενιαία, προοδευτική, τιμαριθμοποιημένη φορολογική κλίμακα για όλα τα εισοδήματα.
- 1.993 Σχόλια2) Προτείνεται η ενίσχυση του μέτρου της έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα, καταναλωτικών δαπανών βάσει αποδείξεων.
- 412 Σχόλια3) Προτείνεται η κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης των μερισμάτων από μετοχές και των διανεμόμενων σε φυσικά πρόσωπα κερδών των επιχειρήσεων και η ένταξή τους στην ενιαία φορολογική κλίμακα ατομικού εισοδήματος.
- 677 Σχόλια4) Προτείνεται η κατάργηση φοροαπαλλαγών ή αυτοτελούς φορολόγησης εισοδημάτων όταν δεν επιβάλλονται από λόγους κοινωνικής ευαισθησίας ή αντικειμενικά οικονομικά αίτια.
- 861 Σχόλια5) Προτείνεται ο λογιστικός προσδιορισμός βάσει λογιστικών καταστάσεων των εισοδημάτων όλων των κατηγοριών ελεύθερων επαγγελματιών και επιτηδευματιών και η κατάργηση του ειδικού τρόπου φορολόγησης που ισχύει για ορισμένες κατηγορίες επαγγελμάτων.
- 248 Σχόλια6) Προτείνεται η φορολόγηση της υπεραξίας από βραχυχρόνιες χρηματιστηριακές συναλλαγές με συμψηφισμό των ζημιών.
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
23 Δεκεμβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Ιανουαρίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
287 Σχόλια 13740 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
Η πρώτη μη έκδοση τιμολογίου ή απόδειξης από επιχειρηματίες να έχει υψηλό προστιμο και η δεύτερη να κλείνει η επιχείρηση και να αφαιρείται η άδεια.
ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΥΛΩΝ ΤΙΤΛΩΝ
ΙΧ,ΑΚΙΝΗΤΑ(ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ)ΣΠΙΤΑ, ΕΞΟΧΙΚΑ,ΟΙΚΟΠΕΔΑ(ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΕ ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΙΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΔΙΑΘΗΚΗ ΣΕ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΟΡΕΙΝΑ ΧΩΡΙΑ)ΣΚΑΦΗ ΑΝΑΨΥΧΗΣ,ΟΙΚΙΑΚΟΙ ΒΟΗΘΟΙ,ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΑ, ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ,ΔΟΣΕΙΣ ΔΑΝΕΙΩΝ, ΑΛΛΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΤΟΜΙΚΑ.
Δαπάνες Πολυτελούς διαβίωσης (π.χ αποδείξεις από κέντρα διασκέδασης, χορηγίες συλλόγων κλπ.
1.- Πλήρης καταγραφή όλων των ακινήτων, και κεφαλαιουχικών κινητών αγαθών (αυτοκίνητα, σκάφη αναψυχής, αεροσκάφη, κ.λ.π.) με φορολογική αμνηστία γιά την δήλωση πόθεν έσχες εντός ανατρεπτικής προθεσμίας.
2.- Δήλωσις κινητών αξιών, καταθέσεων, χρεογράφων και άλλων παρεμφερών. Εν ολίγοις ότι συνιστά σήμερα περιουσία και πλούτο.
3.- Εξορθολογισμός των τεκμηρίων διαβιώσεως σύμφωνα με τις σημερινές ανάγκες, και προσανατολισμός στο κόστος κατοχής και χρήσεως αυτοκίνητο, σκάφος κ.λ.π.).
Ειδικώς γιά τους Δημοσίους Υπαλλήλους και ιδιαιτέρως γιά τους Εφοριακούς, Τελωνειακούς, Υπαλλήλους Πολεοδομιών, εμπλεκομένους στην αδειοδότηση καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, Δασάρχες-Δοασολόγους, και εν γένει αρμοδίους αδειοδοτήσεων και/ή ελέγχου τομέων μεγάλου ή ευρέως ενδιαφέροντος, προτείνω τα κάτωθι:
Α) Νομοθέτησις δυνατότητος ελέγχου και κλήσεως προς δήλωσιν «πόθεν έσχες» όλων των περιουσιακών στοιχείων και αναδρομικώς και άνευ χρονικού διαστήματος παραγραφής. Δηλαδή να υπόκεινται στο καθεστώς που διέπει τον έλεγχο του πολίτη από τις αρχές σε περίπτωση καταγγελίας, ή ανευρέσεως νέων στοιχείων. Τούτο διότι ο εκάστοτε παραβάτης και χρηματιζόμενος λειτουργός δημιουργεί πελατολόγιο, ο δε συναλλασόμενος και είτε εκβιαζόμενος είτε διαφθείρων πολίτης δεν αρκείται στην εύνοια άπαξ – κατά το κοινώς λεγόμενον « … έχω άκρες στην Πολεοδομία, στον Δήμο, στο Ι.Κ.Α. κ.ο.κ ».
Β) Θεωρείται ότι οι ώς άνω κατηγορίες υπαλλήλων έχουν υποβάλλει τα αντίστοιχα Ε9, συνεπώς προτείνεται η κεχωρισμένη καταγραφή των και ή δυνατότης ελέγχου είναι εφικτή γιά οιοδήποτε χρονικό διάστημα. Κατά συνέπεια σε περίπτωση καταγγελίας ή υποβολή παραπόνου από πολίτη, να είναι εφικτή η διαπίστωσις του ποιόντος του καταγγελλομένου μέσω του περιουσιολογίου.
Δικαιο φορολογικό σύστημα και όχι τη νύφη να την πληρώνουν πάντα οι μεσαίοι δημόσιοι υπάλληλοι.Πως είναι δυνατόν να ξεφεύγουν πάντοτε ορισμένες κατηγορίες επαγγελματιών .πχ Αγρότης με επιστροφή Φ.Π.Α 30.000 και 40000 € άρα εισόδημα πάνω από 450000 € να δηλώνει στην εφορία γιατί έτσι είναι ο νόμος 24.000€ .Το στρέμα πχ αγγούρια πέρυσι με τις τιμές που διαμορφώθηκαν πήγε από 11000 € και προς τα πάνω.Δήλωσαν μόνο 600€ γιατί έτσι είναι ο νόμος .Κάντε έλεγχο και θα τρελαθείτε .
ΈΛΕΓΧΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗ ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ ΙΣΟΤΗΤΑ Μορείτε να τα εφαρμόσετε τότε θα πετύχετε σίγουρα
Και σημερα γινετε καταγραφη, μονο που οι νομοι μενουν στην καταγραφη.
Εαν με την φετεινη δηλωση οικονομικου ετους 2010 για τα εισοδηματα 2009 καποιος δηλωσει τα παρακατω.
1)Ενοικιαζει ενα σπιτι 1000 ευρω το μηνα 190 τ.μ.-12000 ευρω το χρονο
2)Δηλωνει ενα εξοχικο η μια δευτερευουσα κατοικια 149 τ.μ.Στην δηλωση δεν εχει υποχρεωση ουτε την τιμη ζωνης να βαλει.
3)Δηλωνει δυο αυτοκινητα 1800 κκ.Το τεκμηριο του αυτοκινητου σε αυτες τις περιπτωσεις ισχυει μονο για την αναλωση κεφαλαιου.
4)Ειναι εγγαμος με δυο παιδια
5)Δεν δηλωνει καθολου εισοδημα απο καμμια πηγη.
ΕΡΩΤΗΜΑ-ΤΙ ΦΟΡΟ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣEI;-ΣΕ ΤΙ ΕΛΕΓΧΟ ΘΑ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ-ΦΟΡΟΣ=0-ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΝΕΝΑΣ
ΠΟΣΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ-ΧΙΛΙΑΔΕΣ.ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ Π.Χ.1 ΕΚΑΤΟΜ.ΕΥΡΩ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ Ε1 ΚΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΟΣΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΣ.
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΕΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΑΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ.
Καταθέσεις, μετοχές, μετοχές χρηματιστηρίου, ομόλογα, τιμαλφή σε θυρίδα.
Με τα τεκμηρια διαβιωσης αυτοκινητου που προτεινετε να εφαρμοστουν, θα οδηγησετε πολυ κοσμο σε απογνωση. Εκτος εποχης η προταση. Δεν φτανει το λαθος με τα τελη κυκλοφοριας;
Ναι στο ποθεν εσχες της αγορας του αυτοκινητου, ναι στο κοστος συντηρησης ολων των περουσιακων στοιχειων αλλα προς Θεου οχι στα τεκμηρια διαβιωσης αυτοκινητων προ του 2004 με τα παραλογα ποσα σε σχεση με τους φορολογησιμους ιππους.Πλεον τα κυβικα δεν αντιπροσωπευουν απαραιτητα μεγαλο πλουτο καθως υπαρχουν πολλα φθηνα αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου οπως επισης και πανακριβα αυτοκινητα χαμηλοτερου κυβισμου. Τι θα γινει με ολους εμας που εχουμε αγορασει ηδη οχηματα ¨υψηλου¨ κυβισμου και πληρωνουμε ουτως η αλλως υψηλα τελη κυκλοφοριας; Η επομενη κινηση θα ειναι κατατεθουν πινακιδες εαν εφαρμοστουν τα υπερογκα τεκμηρια διαβιωσης λογω κυβισμου με αποτέλεσμα χάσιμο εσόδων για την πολιτεία. Προσέξτε με το θέμα του αυτοκινήτου γιατί ήδη μετράτε μια ήττα.
Μηχανοργάνωση και διασταύρωση στοιχείων. Οι ψευδείς δηλώσεις περιουσιακών στοιχείων να είναι αδίκημα και μάλιστα να τιμωρείαι αυστηρά. Δεν μπορεί ο καθένας να δηλώνει ότι τον συμφέρει.
Δικαιώτερο σύστημα φορολόγησης-αναλογικό με ομάδες που αποδεδειγμένα φοροδιαφεύγουν π.χ γιατροί όλων των ειδικοτήτων,τεχνίτες, τεχνικοί κ.λ.π., άνοιγμα αυτών των περίφημων κλειστών επαγγελμάτων, που το ακούμε χρόνια, και που θα αποδώσει στο κράτος πολλές χιλιάδες Ευρώ και κανείς δεν τολμά να το επιχειρίσει.
Να προηγείται το συλλογικό συμφέρον του ατομικού και να μην υποκύπτει η κυβέρνηση στις πιέσεις συντεχνιών και συγκεκριμένων ομάδων, όπως γίνεται συνήθως. Τα μέτρα, αν είναι δίκαια, και σκληρά να είναι, στο τέλος η πλειοψηφία των πολιτών θα τα αποδεχθεί, ακόμα και αν τους θίγει, προυπόθεση φυσικά να . Πρώτος στόχος είναι να δημιοργηθεί ένα αξιόπιστο,δίκαιο και ισχυρό ευρωπαικό κράτος,που να είμαστε υπερήφανοι για αυτό. Σε ένα ισχυρό κράτος, που δεν είναι υπερχρεωμένο, και οι πολίτες ευημερούν και ο υπόλοιπος κόσμος το σέβεται και το υπολογίζει. Κάτι που δεν συμβαίνει τα τελευταία χρόνια.
Kαταγραφή όλων των περουσιακών στοιχείων και όσα δεν μπορούν να δικαιολογηθούν δημεύονται.
οταν αναλαβουν τον κρατικο ελεγχο οι αγιοι και οι αγγελοι του θεου θα γνωριζουν τι κανουμε ολοι μας και δεν θα χρειαζονται καταγραφες και δηλωσεις.Για την ωρα και να με συγχωρειτε οσοι νομιζουν οτι τους αδικω το δημοσιο δεν επανδρωνεται απο αγγελους.
Το άρθρο αυτό καμιά σχέση δεν έχει με την άδολη εφαρμογή του πόθεν έσχες και την σύληψη της φορολογητέας ύλης.
Διατηρεί τα πλυντήρια του μαύρου χρήματος που κυρίως καλύπτουν την φοροδιαφυγή, με τις εξαιρέσεις των δανείων προς τις εταιρείες, τις συμμετοχές στο κεφάλαιο εταιρειών και των αγορών εξοπλισμού στις ατομικές επιχειρήσεις, των καταθέσεων, των μετοχών και λοιπών χρηματοοικονομικών προιόντων.
Εξ΄άλλου το άρθρο αν θυμάμαι καλά, είναι αντιγραφή του Ν820/1978 που για πρώτη φορά εφαρμόστηκαν τα κριτήρια διασβίωσης και απόκτησης περιουσιακών στοιχείων.
Θεωρώ ότι το άρθρο αποτελέι όχι προσπάθεια σύληψης της φοροδιαφυγής άλλά μέθοδο νομιμοποίησης και ξεπλύματος του μαύρου χρήματος.
Αν πράγματι η κυβέρνηση επιθυμεί να συλλάβει την φοροδιαφυγή, θα πρέπει να επαληθεύει τα εισοδήματα, με βάση την θεμελιώδη εξίσωση της οικονομικής επιστήμης όπου εισόδημα=κατανάλωση+επένδυση+αποταμίευση.
Και αυτό επιτυγχάνεται με την καταγραφή όλων των περιουσιακών στοιχείων στη δήλωση, συμπεριλαμβανομένων των καταθέσων, των πάσης φύσεως χρηματοοικονομικών προιόντων, των απαιτήσεων και των υποχρεώσεων.
Με τον προσδιορισμό των ετήσιων μεταβολών,προκύπτει το ετήσιο εισόδημα που καλύπτει την επένδυση και την αποταμίευση, στο οποίο προστίθεται με βάση τα τεκμήρια διαβίωσης, το εισόδημα που καλύπτει την κατανάλωση.
Η επαλήθευση των στοιχείων των καταθέσεων και των χρηματοοικονομικών προιόντων με βεβαιώσεις εκ μέρους των πιστωτικών ιδρυμάτων και του χρηματηστηρίου και η ταυτόχρονη υποβολή μηχανογραφικών καταστάσεων ανά ΑΦΜ στο ΚΕΠΥΟ, θα συμβάλλει στην απαλήθευση των στοιχείων και την απευθείας εκκαθάριση του φόρου χωρίς την παρέμβαση του εφόρου.
Τα υπάρχοντα προβλήματα που πιθανόν να δημιουργηθούν με την απόσυρση των καταθέσεων, τις θυρίδες κλπ, δύναται να αντιμετωπιστούν αν υπάρχει πολιτική βούληση, καθόσον αποτελούν ψευτοδηλλήματα ή εσκεμένη προσπάθεια συγκάλυψης της φοροδιαφυγής.
Εκείνο πάντως που είναι εξωφρενικό,απαράδεκτο και εγκληματικό, είναιη παροχή κινήτρων για τον επαναπατρισμό μαύρου χρήματος.
Στον προσδιορισμό της ετήσια τεκμαρτής δαπάνης θα πρέπει να περιλαμβάνονται όλες οι κατηγορίες ιδιωτικών αυτοκινήτων (αθροιστικά όλων των υπαρχόντων αυτοκινήτων )και όλων των σκαφών χωρίς εξαιρέσεις (εκτός αυτών που ασκούν επαγγελματική δραστηριότητα και των ειδικά διασκευασμένων των αναπήρων). Επίσης, το ετήσιο τεκμαρτό μίσθωμα για την πρώτη κατοικία μπορεί να υπολογίζεται για πρώτη κατοικία άνω των 150 τμ. (αντί των 200 τμ.). Στην περίπτωση των κατοικιών θα πρέπει να προσδιορισθεί πως θα υπολογίζεται η ετήσια τεκμαρτή δαπάνη, όπως ισχύει και για τα αυτοκίνητα και για τα σκάφη. Κυρίαρχο ρόλο σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να παίξουν οι αντικειμενικές τιμές και για το λόγο αυτό έχει σημασία η τάχιστη εφαρμογή τους σε όλη τη χώρα.
Συμφωνώ με το Βασίλη Σ. Σε μία χώρα που οι περισσότερες -ελληνικές τουλάχιστον- ΑΕ είναι ουσιαστικά προσωπικές εταιρείες, το να μην αποφύγεις τεκμήρια είναι μάλλον τεκμήριο βλακείας.
Το καθαρό αποτέλεσμα τέτοιων εταιρειών απομειώνεται με την αναγνώριση εξόδων που ξεφεύγουν από τα όρια της δραστηριότητάς τους, με προφανή απώλεια φορολογικών εσόδων αλλά και τεκμηρίων διαβίωσης των φυσικών προσώπων.
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ:
Aρση του τραπεζικού απορρητου.
Καθολικό πόθεν έσχες.Δηλαδη για όλα.
ΠΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ.
Εξοντωτικές ποινές.
Εφαρμόζονται σε πολιτισμένα κράτη.Γιατί άραγε;
Το μέτρο τς συλλογής αποδείξεων είναι ανεφάρμοστο.Πως θα ελεγχθούν τόσα εκατομμύρια αποδείξεις;Ειναι αδύνατο να πείσετε ότι θα ελεγχθούν.
Μόνο από το super market και την βενζίνη οι αποδείξεις, θα αρκούν για το αφορολόγητο. Μετά θα συνεχίζεται η συναλλαγή με θύμα τον ΦΠΑ και τα δημόσια έσοδα.
ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΝΟΧΟΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ.
ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΝΤΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ.
Είναι αδιανόητο να μην έχει πρόσβαση ο έλεγχος στις τραπεζικές καταθέσεις του ελεγχόμενου φορολογούμενου.
Υπάρχουν άρτια φορολογικά ελεγκτικά συστήματα τα οποία μπορούν να εφαρμοστούν και στην χώρα μας.
Σε μια Α.Ε. ο καθένας από τους π.χ. 5 μετόχους οδηγεί και από ένα υπερπολυτελές πανάκριβο τζίπ τα οποία έχουν αγοραστεί από την εταιρεία. Τεκμήριο διαβίωσης για τον Πρόεδρο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο αποτελεί ένα από αυτα, το οποίο έχει τους περισσότερους φορολογήσιμους ίππους και εργοστασιακή (!) αξία άνω των 50.000,00 ευρώ. Τα υπόλοιπα τεσσερα αυτοκίνητα δεν αποτελούν τεκμήριο για κανέναν. Και επίσης εργοστασιακή αξία πάνω από 50.000,00 ευρώ έχουν ελάχιστα μοντέλα υπερπολυτελών αυτοκινήτων. Εάν αυτό που περιγράφω και ισχυει σημερα δεν είναι σκανδαλώδες και χαριστικό τότε ποιό είναι;
Η περιουσία κινητή και ακίνητη να καταγραφεί πλήρως στο Ε1 και να επιβληθεί ένας φόρος κατοχής αυτής. Να υπάρχει ένα αφορολόγητο λαμβανομένης υπόψιν και της οικογενειακής καταστάσεως του φορολογουμένου.
Ο φόρος αυτός θα ισχύσει μέχρι να βελτιωθεί η δημοσιονομική κατάσταση της χώρας.
Να ληφθούν μέτρα για να λειτουργήσει ο φοροεισπρακτικός μηχανισμός πλήρως. Να ζητηθεί και η συνδρομή των ιδιωτικών ελεγκτικών εταιρειών οι οποίες θα μπορούσαν να αναλάβουν τον έλεγχο των ΑΕ.
Να λειτουργήσει το ΣΔΟΕ υπό τον έλεγχο ανώτερων στελεχών ελεγκτικών εταιρειών.
Με λίγα λόγια θα μπορούσαν ορκωτοί λογιστές ιδιωτικών έλεγκτικών εταιρειών να ελέγχουν μέσω μηχανογραφικού συστήματος την όλη λειτουργία του φοροεισπρακτικού μηχανισμού και τό ΓΛΚ.
Η πληρέστερη καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων των φορολογουμένων στην φορολογική δήλωση και ειδικά των καταθέσεων είναι κάτι που αν και ακούγεται καλά δεν θα πρέπει να εφαρμοστεί την παρούσα τουλάχιστον στιγμή. Μιλάω για τις τραπεζικές καταθέσεις γιατί η ακίνητη περιουσία ούτως ή άλλως είναι καταγεγραμμένη μέσω του Ε9. Νομίζω ότι η χώρα μας δεν είναι ακόμα ώριμη για κάτι τέτοιο. Και εξηγούμε : απόσπασμα από δημοσίευση του περασμένου Ιουνίου : «Σοκαριστικά τα στοιχεία για τη διαφθορά στην Ελλάδα. Πολεοδομίες, εφορίες, ο χώρος της υγείας και οι δήμοι είναι οι πρωταθλητές στη διαφθορά και στο «φακελάκι», σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης». Δυστυχώς η Χώρα στην ζούμε είναι από τις πιο διεφθαρμένες του πλανήτη, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες. Σήμερα σε μια χώρα που κλέβουν, σκοτώνουν και εκβιάζουν για μερικά Ευρώ , ενδέχεται να ζητηθεί από τον καθένα μας να εμπιστευτούμε τις οικονομίες μας στις δηλώσεις μας προς την εφορία , την στιγμή που αποδεδειγμένα και επίσημα οι εφορίες είναι στην κορυφή τις πυραμίδας της διαφθοράς. Φυσικά δεν είναι όλοι οι εφοριακοί διεφθαρμένοι και θα δεχθώ ότι οι περισσότεροι είναι έντιμοι , σίγουρα όμως υπάρχουν και κάποιοι που πιθανά να «εμπορευτούν» ποικιλοτρόπως τις πληροφορίες που θα βρουν στις φορολογικές μας δηλώσεις. Δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να μην ανησυχεί όταν ξέρει ότι κάποιος άγνωστος έχει πλήρη γνώση των καταθέσεων του και γενικότερα των περιουσιακών του στοιχείων. Συνεπώς δεν μπορεί το Κράτος με τα σημερινά δεδομένα να παρέχει την απαιτούμενη ασφάλεια για ένα τέτοιο εγχείρημα.
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΤΟ Ε1 ΝΑ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ , ΤΑ ΣΚΑΦΗ ΑΝΑΨΥΧΗΣ , ΟΙ ΠΙΣΙΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΛΗ Η ΚΙΝΗΤΗ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΠΟΛΥΤΕΛΟΥΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ .
Καλή η πρόταση αποδείξεις από γνωστές κατηγορίες φοροφυγάδων νά έχουν αυξημένη βατυτητα. Τό ΣΔΟΕ όμως πότε θά τό ενεργποιήσετε, τού αγίου Φανούριου μήπως? τί πιστεύετε ότι έχετε άπιερο χρονο, κάνετε λάθος. Γιά τό δείγμα πού θά ελέγχεται κάθε χρόνο δέν θά πρέπει νά υπάρχει κανένα απόρρητο.
Είναι προκλητικό ν΄α ακούμε Δικηγορουε νά μάς λένε ότι εκδίδουν αποδείξεις, εννοούν βέβαια τό παράβολο τών 200 ευρώ γιά τό Πρωτοδικείο. Ολοι όμως ξαίρουμε πώς δέν υπάρχει αμοιβή μικρότερη από
1000 ευρω γιά το μονομελες, αυτά η Εφορεία δέν τά γνωρίζει?
Προσέξτε πάρα πολύ με τα τεκμήρια αυτοκινήτων. Θα δημιουργήσετε το απόλυτο χάος.
Εχω ετήσιο εισόδημα περίπου 10000 και παλεύω εδώ και χρόνια να αγοράσω ένα 1400cc.
Αν μου επιβάλλετε τεκμήριο πάνω απο 3000 ευρώ ΜΟΝΟ για το αυτοκίνητο, καταλαβαίνετε τι πάτε και κάνετε;
Ουσιαστικά με οδηγείτε στον μαρασμό. Δεν έχω που δεν έχω καμία ευχαρίστηση πλέον, δεν θα μπορώ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΝΑ ΠΑΩ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ να ξεσκασω με το αυτοκινητο μου!
Μη με οδηγείσετε στην καταστροφή… τουλάχιστον ΟΧΙ ΕΤΣΙ
ΑΥΣΤΗΡΗ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
Νομίζω ότι σας διαφεύγει κάτι πολύ σημαντικό κατά την άποψη μου.
Το φορολογικό σύστημα της χώρας μας υποφέρει από φοβερό micromanagement που απαιτεί τεράστιο διαχειριστικό κόστος, δημιουργεί όλες τις προϋποθέσεις διαφθοράς, γραφειοκρατία που πνίγει κάθε καινοτόμα προσπάθεια.
Το φορολογικό σύστημα χρειάζεται περισσότερο θεσμικές παρεμβάσεις παρά μέτρα. Μία θεσμική παρέμβαση, που υπάρχει σε όλες τις προηγμένες χώρες είναι η αυστηρή ποινικοποίηση της φοροδιαφυγής. Το μέτρο αυτό, που η πρότασή του σοκάρει, δεν αφορά τους νομοταγείς πολίτες. Αφορά όμως στο αίσθημα δικαίου που θα εμπεδώσει και αποτελεί το κύριο ζητούμενο στην ελληνική κοινωνία, η οποία καλείται να συμβάλει στην λύση του προβλήματος αλλά και να ανεχθεί για ακόμα μία φορά τους κάθε είδους φοροφυγάδες απαταιωνίσκους.
Γι αυτό το μέτρο χρειάζεται υποδομή. Χρειάζονται ειδικές φυλακές για οικονομικά εγκλήματα. Δεν μπορεί να εξαγοράζεται εσαεί η ποινή με κόστος πολύ μικρότερο του κέρδους που αποφέρει η κομπίνα. Αλλά ούτε είναι δυνατόν οι διαπράττοντες οικονομικά εγκλήματα να πηγαίνουν στις υπάρχουσες φυλακές με τους επικίνδυνους εγκληματίες.
Για να πεισθείτε δείτε σας παρακαλώ τι έγινε με την κα. Leona Helmsley, the notorious Queen of Mean – Crime, την αυτοκράτειρα των ξενοδοχείων, που έμεινε στη φυλακή για 5 χρόνια λόγω φοροδιαφυγής.
Βάλτε χίλιους μέσα και μετά το θέμα θα λυθεί με θεαματικό τρόπο! Θα υπηρετήσετε με τον καλύτερο τρόπο όλους εμάς – την τεράστια πλειοψηφία του ελληνικού λαού, που μας έχετε εξουθενώσει.
Ειμαι ηλεκτρονικός και εργάζομαι σαν μισθωτός . Επειδή ο μισθός μου δεν επαρκεί θα ήθελα να εργαστώ και σαν ελευθερος επαγγελματίας το απόγευμα. Οταν εμαθα ότι για να ειμαι νόμιμος στα έξοδα μου θα προστεθούν και οι εισφορές στον ΟΑΕΕ,Επιμελητήριο, κλείσιμο βιβλίων ανα κάποια χρόνια ( γιατι στη πιάτσα λένε ότι και ολα τέλεια να τα έχεις η Εφορία κάτι θα βρεί να σε χρεώσει), και προφανώς κάποια λογιστικά έξοδα συνειδητοποίησα ότι τα εξοδα θα είναι πιο πολλά από τα έσοδα. Πόσες επισκευές να κάνω για να τα καλύψω στο υπόλοιπο της ημέρας;
Βοηθήστε με να γίνω νόμιμος χωρίς να πληρώνω διπλά ταμεία και εισφορές χωρίς ουσία.
ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ η λύση στο πρόβλημα.
Ελέγξτε σε κάθε περιοχή ενδεικτικά 2-3 ελεύθερους επαγγελματίες και επειδή σίγουρα αποκρύπτουν εισοδήματα να επιβάλλετε εξοντωτικά πρόστιμα ώστε αυτοί να είναι τα παράδειγμα για τους υπόλοιπους. Είναι σίγουρο ότι κατόπιν τα έσοδα στην Δ.Ο.Υ θα απογειωθούν.
Ζητείστε από τις τράπεζες όλες τις μεγάλες αναλήψεις ποσών που έγιναν με τον φόβο του πόθεν έσχες και κάντε έλεγχο σέ όλους αυτούς . Έτοιμη τροφή έχετε στα χεριά σας.
Τέλος είναι τραγικό λάθος να δίνετε συγχωροχάρτι σε όσους φοροδιαφεύγουν μέχρι σήμερα κάνοντας ακόμη μία φορά τους Έλληνες πολίτες να αισθάνονται βλάκες .(οι φοροδιαφεύγοντες δεν μπορούν να χαρακτηρισθούν Έλληνες αφού ζούν σε βάρος της Ελληνικής κοινωνίας.)
Έλεγχοι, έλεγχοι, έλεγχοι, από έμπειρους και ικανούς και ηλεκτρονικές καταχωρήσεις των πάντων για τις απαραίτητες διασταυρώσεις.
Αλήθεια, κάτι τεκμήρια για πισίνες και οικιακές βοηθούς τι έγιναν;
μήπως οι αρμόδιοι έκριναν οτι έπληταν τα μικρά εισοδήματα και τα κατήργησαν;
1. ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΒΑΣΕΙ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΒΑΔΟΝ (200τ.μ) ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ, ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΑΞΙΑ 300.000€ ΑΝΑ ΦΥΣΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΜΕ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ 100.000€ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ.
2. ΝΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΜΕ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΟΡΙΑ, Π.Χ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 1200cc 3.000€ ΕΤΗΣΙΩΣ, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 2.000cc 5.000€ ΕΤΗΣΙΩΣ κλπ.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ:
ΠΡΟΤΑΣΗ:Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΕΦ ΟΣΟΝ
ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ.
ΣΛΟΓΚΑΝ: ΠΛΗΡΟΤΕΟ(ΤΟ ΠΟΣΟ) ΜΕ ΤΗΝ ΄΄ΑΠΟΔΕΙΞΗ΄΄ ΚΑΤΑ ΤΟ «ΠΛΗΡΩΤΕΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ» ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΑΝ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ
ΠΑΠΑΔΟΠΕΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ ΚΙΣΑΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ
Για να υπάρχει συνολική εικόνα της κατάστασης ενός φορολογουμένου θα πρέπει να δηλώνονται τα πάντα.
Άρα και οι τραπεζικές καταθέσεις.
Τώρα το ότι έχουν φύγει στο εξωτερικό οι καταθέσεις αυτό δεν μπορεί να απαγορευτεί στην Ε.Ε.
Όμως αυτό δεν απαλλάσσει το φορολογούμενο από την υποχρέωση του να δηλώσει τα έσοδα από τους τόκους σε αλλοδαπή ακόμη και τώρα (δες έντυπο δήλωσης εισοδήματος έτους 2009 σελ. 2 – Ζ. ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ).
Αν δεν δηλώνονται τα έσοδα είναι υποχρέωση των φορολογικών αρχών να τα αποκαλύψουν.
Κατάργηση όλων των τεκμηρίων ,πλήν αγορών αυτοκινήτων,ακινήτων ,σκαφών κλπ.,καθώς και λοιπών κινητών μεγάλης αξίας.Κάθε αγορά πρέπει να καλύπτεται από τα δηλωθέντα κατά το παρελθόν εισοδήματα.Συγκρότηση ειδικής υπηρεσίας ελέγχων πλεσιωμένης από έμπειρους ελεγκτές και δικαστικούς, με αυξημένες αρμοδιότητες άμεσης επιβολής ποινών (χρηματικών σε πρώτο στάδιο ),μαχητών ,χωρίς όμως ανασταλτικό χαρακτήρα.
Δήλωση μόνο όλων των κινητών περιουσιακών στοιχείων και των καταθέσεων,διότι για τα ακίνητα υπάρχει το Ε9.Κάθε έτος το τυχόν περίσευμα εισοδήματος, να προσαυξάνει το προς διάθεση .
1. Πλείστα όσα αγοράζει και πουλάει ο πολίτης (και αποτελούν τεκμήρια διαβίωσης) είναι δυνατό να καταγραφούν από το κράτος, καθόσον για οποιαδήποτε μεταβολή τους, «επεμβαίνουν» είτε κρατικοί φορείς, είτε ιδιώτες επαγγελματίες, που είναι υποχρεωμένοι να τηρούν αρχεία. Έτσι, για αγορά κατοικίας πρέπει να γίνει συμβολαιογραφική πράξη, άρα ο συμβολαιογράφος, που πληρώνεται αδρά, πρέπει να δηλώνει τη μεταβολή και στο κράτος (σε οποιαδήποτε μορφή αυτού – εφορία, υποθηκοφυλακείο κλπ). Για αγορά μεταφορικού μέσου (αυτοκινήτου, μοτοσικλέτας, αεροπλάνου κλπ) πρέπει αυτό να πάρει αριθμό κυκλοφορίας……
2. Το μέτρο του «πόθεν έσχες» δεν θα αποδώσει, όπως δεν έχει αποδώσει ποτέ στο παρελθόν, για τους δημόσιους λειτουργούς, χωρίς την παρέμβαση της τεχνολογίας. Για να αποδώσει θα πρέπει, κατά την έκδοση οποιασδήποτε απόδειξης, να πληκτρολογείται υποχρεωτικά το ΑΦΜ του αγοραστή. Οι δε αποδείξεις λιανικής να περιλαμβάνονται στις ετήσιες κατάστασεις πελατών – προμηθευτών όλων των επιχειρήσεων, από τις οποίες μπορεί να γίνεται έλεγχος, τόσο των πελατών, όσο και των επιχειρήσεων.
3. Επιπλέον του «πόθεν έσχες», είναι δυνατή και η καθιέρωση του μέτρου της δικαιολόγησης των εξόδων κάθε φορολογούμενου. Αν ο καθένας μας πρέπει να δικαιολογήσει, μέσω των παραπάνω αποδείξεων, τι έκανε τα χρήματα που κέρδισε, τότε θα είναι αναγκασμένος εκ των πραγμάτων να ζητάει αποδείξεις. Φυσικά αυτό το μέτρο προϋποθέτει τον έλεγχο των καταθέσεων.
Νομίζω ότι τα παραπάνω προτεινόμενα μέτρα είναι εφικτά, δεδομένης της διείσδυσης του διαδικτύου (internet), στις επιχειρήσεις.
O monos tropos na pataksete tin fordiafigh einai me to POTHEN ESXES, kai na dilonh o kathe politis tis trapezikes tou katathesis stin forologikh tou dilosh.
H Ellada einai to mono kratos pou enas emboros narkotikwn mporei na vazei ta kerdh tou se trapeziko logariazmo, xwris kamia inepia (exoume to perivoito trapeziko aporito).
Moipos omos den simferh ena tetoio metro diaforous dieftharmenous kratikous litourgous ? Kseroume ollo polu kala posso dieytharmenoi einai merikoi stis efories, poliodomies klp……..kai ti lefta vgazoun «katw apo to trapezh»…..
Δήλωση μόνο ,όλων των κινητών περιουσιακών στοιχείων ,διότι για τα ακίνητα υπάρχει το Ε9.
Aυτοματοποιήστε τις φορολογικές δηλώσεις. Υποβάλλω φορολογική δήλωση 40 περίπου χρόνια καί αμφιβάλλω αν η εφορία είναι εις θέσιν νά έχει ένα Ιστορικό μου. Αγνοεί αν έχω σύζυγο, αν έχω παιδιά, αν έχω ακινήτα,
αν έχω αυτοκίνητο, σκάφος αναψυχής ή οτιδήποτε άλλο. Παρ’όλο που όλα τα παραπάνω, έχουν δηλωθεί νόμιμα στήν ώρα τους καί θα μπορούσαν να προεκτυπώνονται στην δήλωση που μου στέλνετε κάθε χρόνο. Έτσι, μου δίνετε το δικαίωμα, επαναλαμβάνοντάς τα να γράψω ότι θέλω (ακόμη καί ανύπαρκτα παιδιά δηλώνονται απ’ότι μαθαίνω). Αν παραλείψω ν’αναφέρω το αυτοκίνητό μου, κανείς δεν θα το πάρει χαμπάρι. Αν παραλείψω ν’αναφέρω κάποιο ακίνητο (πλήν της κατοικίας μου) στο Ε2, καίτοι αυτό έχει αναφερθεί στο Ε9, προκειμένου ν’αποκρύψω το εισόδημα που μου αποδίδει, πάλι δέν θα το πάρει κανείς χαμπάρι, διότι, αυτά δεν προεκτυπώνονται στο Ε2 που μου στέλνετε. Οι αγοραπωλησίες αυτοκινήτων, σκαφών αναψυχής, ακινήτων κ.λ.π., είναι συναλλαγές άμεσα ελεγχόμενες από τήν Δ.Ο.Υ ή από Δημόσιες υπηρεσίες. Γιατί θα πρέπει να δηλώσω εγώ τήν σχετική αγορά ή πώληση; Δεν θα πρέπει να προεκτυπώνεται στα σχετικά έντυπα της φορολογικής μου δήλωσης;
Αφού, από τήν δήλωσή μου προκύπτει ότι είμαι κάτοχος αυτοκινήτου, ή μοτοσυκλέττας, γιατί, με το εκκαθαριστικό μου δέν στέλνετε καί το σημείωμα πληρωμής των τελών κυκλοφορίας του επόμενου έτους, που θάχει κάποια ημερομηνία των 2 τελευταίων μηνών του έτους για πληρωμή καί λήψη του σήματος; Δεν θ’απαλλασσε από φόρτο εργασίας τις υπηρεσίες σας; Έτσι, δέν θα κάνατε καί μιά καλή διασταύρωση αν οι κάτοχοι αυτ/των έκαναν φορολογική δήλωση όπως υποχρεούνται;
Από επιχειρήσεις καί Ασφαλιστικά Ταμεία, λαμβάνετε κάθε χρόνο, συγκεντρωτικές καταστάσεις, όπου αναγράφονται ανά μισθωτό ή συνταξιούχο, οι μισθοί καί συντάξεις που χορηγήθηκαν, κρατήσεις που έγιναν, το φορολογητέο ποσό καί ο φόρος που παρακρατήθηκε καί αποδόθηκε στήν Δ.Ο.Υ. Παρ’όλα αυτά, αντί να προεκτυπώσετε αυτά τα ποσά
στήν φορολογική μου δήλωση, μου ζητάτε να τα αναγράψω εγώ, υποβάλλοντας τους υπαλλήλους σας σε άσκοπους ελέγχους για την σωστή αναγραφή, αλλά το χειρότερο, δίνοντάς μου το δικαίωμα να παραλείψω κάποια βεβαίωση (όταν έχω περισσότερες από μία). Ποιός θα το πάρει χαμπάρι. Αυτό μπορεί να συμβεί, όταν ο εργαζόμενος εργαστεί μέσα στήν χρήση, σε περισσότερους του ενός εργοδότες, ή ο Συνταξιούχος, λαμβάνει
σύνταξη από περισσότερα του ενός Ταμεία (σύνηθες το φαινόμενο εδώ). Ποιός ελέγχει κύριοι αν ο συνταξιούχος έχει περιλάβει όλες τις συντάξεις του; Ποιός ελέγχει αν ο εργαζόμενος ενδεχομένως να εργάστηκε καί σε άλλον εργοδότη; Έτσι, μεγαλοσυνταξιούχος ή υψηλόμισθος, θα μπορούσε, αντί να πληρώσει τούς φόρους της κλίμακας που θα τον οδηγούσε η δεύτερη ή τρίτη βεβαίωση, βγαίνει αφορολόγητος καί ταυτόχρονα δικαιούχος και επιδόματος κοινωνικής αλληλεγγύης.
Επίσης, ξέρετε πόσες Α.Ε. εκδίδουν βεβαιώσεις πληρωμών τους σε Ελεύθερους επαγγελματίες, για τίς οποίες παρακράτησαν καί απέδωσαν φόρους από 3 έως 20%; Πόσοι απ’αυτούς άραγε, συμπεριλαμβάνουν το σύνολο των βεβαιώσεων αυτών στις δηλώσεις τους, αφού, θα προτιμούσαν να εξαντληθεί η φορολογική τους υποχρέωση στο ποσό του παρακρατηθέντος
φόρου, παρά ν’ανέβουν κλίμακα καί να πληρώσουν συμπληρωματικό φόρο.
Λύση στο πρόβλημα αυτό, θα ήταν καί το αν ανεβάζατε την υποχρεωτική παρακράτηση στό ύψος ενός ανώτερου συντελεστή, ώστε να καθιστούσατε ασύμφορη για τον φορολογούμενο την παράλειψη αυτή.
Επίσης, η μεθοδος αυτή, να δεχόσαστε δηλωθέντα αυθαίρετα ποσά από μισθωτούς, με πλασματικές βεβαιώσεις δήθεν αφεντικών τους, οδήγησε καί στήν παρατηρηθείσα τελευταία εξαπάτηση των Δ.Ο.Υ. από αλλοδαπούς, που κατ’αυτόν τον τρόπο, πήραν επιστροφές φόρου που ποτέ όμως δέν πλήρωσαν.
Όσον αφορά την φορολόγηση ελεύθερων επαγγελματιών, καί επαγγελμάτων που ο λογιστικός προσδιορισμός των εισοδημάτων τους παρουσιάζει δυσκολίες ή απαιτεί γραφειοκρατικές διαδικασίες, πιστεύω πώς, τα τεκμήρια είναι ο πλέον σωστός τρόπος προσδιορισμού του ελάχιστου εισοδήματος. Πάντως, για κάτι που διάβασα τελευταία, είναι σαφώς γελοίο να πιστεύει κάποιος πώς, με 22.000 ευρώ ετήσιο εισόδημα, είναι δυνατόν να συντηρήσει κάποιος κατοικία 300 τ.μ. καί εξοχική κατοικία 150 τ.μ. Σε μιά τέτοια περίπτωση, ακόμη καί οι 50.000 ευρώ εισόδημα είναι λίγα. Ορθολογικοποιείστε τα κριτήρια καί πάνω στο τεκμαρτό εισόδημα, υπολογείστε καί ΦΠΑ για επαγγέλματα που υπόκεινται σ’αυτόν. Γιατί, στήν προκειμένη περίπτωση δέν έχουμε μόνο απόκρυψη εισοδήαμτος αλλά καί κλοπή του ΦΠΑ. Οι ταξιτζήδες ήδη από μόνοι τους προτείνουν τον διπλασιασμό τους τεκμαρτού τους εισοδήματος. Θα μπορούσατε ν’αντιπροτείνετε ακόμη καί τριπλασιασμό, ώστε τα έσοδα ν’αυξηθούν σημαντικά καί ν’αποκατασταθεί καί κάποια φορολογική δικαιοσύνη.
Θα κλείσω καλώντας σας, να επανελέγξετε αυτούς που δώσατε το επίδομα κοινωνικής αλληλεγγύης. Έχουν γίνει σημεία καί τέρατα, ιδίως στον τομέα των συνταξιούχων πρώην ελεύθερων επαγγελματιών καί εμπόρων, οι οποίοι, μπορεί να εμφανίζονται χαμηλοσυνταξιούχοι καί ψευτοανάπηροι, πλήν όμως, έχουν αποκτήσει οι περισσότεροι τεράστιες περιουσίες αφού προέρχονται από επαγγέλματα που κυρίως φοροδιαφεύγουν. Διορθώστε τις αδικίες.