1. Τα μισθώματα, τα οποία, κατά την έναρξη ισχύος των διατάξεων του παρόντος άρθρου, καταβάλλουν το Ελληνικό Δημόσιο και οι φορείς του δημοσίου τομέα, όπως αυτός προσδιορίζεται στην παρ. 1 του άρθρου 1Β του ν. 2362/1995 (Α’ 247), το οποίο προστέθηκε με το άρθρο 2 του ν. 3871/2010 (Α’ 141) και συμπληρώθηκε με την παρ. 1α του άρθρου 50 του ν. 3943/2011, για τη μίσθωση ακινήτων, στα οποία στεγάζονται οι υπηρεσίες τους, όπως τα μισθώματα αυτά αναπροσαρμόσθηκαν σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 21 του ν. 4002/2011, μειώνονται, από 1-10-2012, σύμφωνα με την ακόλουθη προοδευτική κλίμακα:
α) Για το ποσό του μηνιαίου μισθώματος έως τα χίλια (1.000,00) Ευρώ, κατά ποσοστό δέκα τοις εκατό (10%).
β) Για το ποσό του μηνιαίου μισθώματος από τα χίλια και 0,01 (1.000,01) Ευρώ έως τα δύο χιλιάδες (2.000,00) Ευρώ, κατά ποσοστό δεκαπέντε τοις εκατό (15%).
γ) Για το ποσό του μηνιαίου μισθώματος από τα δύο χιλιάδες και 0,01 (2.000,01) Ευρώ έως τα τρεις χιλιάδες (3.000,00) Ευρώ, κατά ποσοστό είκοσι τοις εκατό (20%).
δ) Για το ποσό του μηνιαίου μισθώματος, που υπερβαίνει τα τρεις χιλιάδες (3.000,00) Ευρώ, κατά ποσοστό είκοσι πέντε τοις εκατό (25%).
Τα αναπροσαρμοσμένα ως άνω μισθώματα δύνανται να αυξηθούν μετά την 1-1-2015.
2. Η μείωση του μισθώματος της προηγούμενης παραγράφου δεν εφαρμόζεται στις μισθώσεις, στις οποίες οι εκμισθωτές, μετά την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 21 του ν. 4002/2011, έχουν συμφωνήσει με το Ελληνικό Δημόσιο ή τους φορείς του δημοσίου τομέα, όπως αυτοί καθορίζονται ανωτέρω, στη μείωση του καταβαλλόμενου μισθώματος τουλάχιστον κατά τα προβλεπόμενα στην ως άνω παράγραφο ποσοστά. Σε περίπτωση, που έχει συμφωνηθεί μείωση κατώτερη από αυτή, που αναλογεί με βάση τα οριζόμενα στην ανωτέρω παράγραφο, τότε το καταβαλλόμενο μηνιαίο μίσθωμα μειώνεται, από 1-10-2012, έως το ύψος, που προκύπτει από την εφαρμογή των ποσοστών αυτών.
3. Στις περιπτώσεις, που το ετήσιο μίσθωμα, το οποίο προκύπτει μετά την εφαρμογή των προβλεπομένων στην πρώτη παράγραφο του παρόντος, είναι κατώτερο του μισθώματος, το οποίο διαμορφώνεται από την εφαρμογή συντελεστή απόδοσης τέσσερα και ογδόντα εκατοστά τοις εκατό (4,80%) επί της αξίας, που προκύπτει από την εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 41 και 41α του ν. 1249/1982 (Α’ 43), δικαιούται ο εκμισθωτής, με αίτησή του στην αρμόδια για την καταβολή του μισθώματος υπηρεσία, στην οποία επισυνάπτεται φύλλο υπολογισμού της αντικειμενικής αξίας του μισθίου ακινήτου θεωρημένο από την αρμόδια για την φορολογία εισοδήματος του εκμισθωτή Δ.Ο.Υ., να ζητήσει τον περιορισμό της μείωσης του μισθώματος, όπως προσδιορίζεται ανωτέρω, ή τη μηδενική του μείωση, στην περίπτωση που το μίσθωμα, πριν από οποιαδήποτε μείωση, είναι ίσο ή κατώτερο αυτού. Η αρμόδια για την καταβολή του μισθώματος υπηρεσία ενημερώνει εγγράφως σχετικά την αρμόδια για τη σύναψη της μισθωτικής συμβάσεως αρχή.
ΑΦΟΥ ΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΕΠΙ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΣΚΟΠΕΥΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΕΚΠΟΙΗΣΕΤΕ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΕΓΑΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΜΕΙΩΣΤΕ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΜΙΣΘΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΑΥΤΩΝ
Ειναι προφανής ο τρόπος που θα πρέπει να λειτουργήσει το σύστημα προκειμένου να εξιοικονομήσει χρήματα στο συγκεκριμένο θέμα της καταβολής ενοικίων όπως επίσης προφανής ειναι ο λόγος που τιποτα από τα …προφανή δεν πραγματοποιούνται !
Δυο ολόκληρα χρόνια συζητάμε , διαφωνούμε , συμφωνούμε …και το αποτέλεσμα :
Να κόψουμε ακόμη μια φορά αυτά που πλεοναζουν δηλαδή τους μισθούς και τις συντάξεις των Ελλήνων Πολιτών!
Θερμά συγχαρητήρια για τον ορθολογιστικό τροπο σκέψης και τους αποτελεσματικούς χειρισμούς των Πολιτικών Αρχών αυτής της Χώρας !
Εύγε!
Υ.γ. Θερμη παράκληση κατάργηστε και αυτόν τον χώρο αφού σίγουρα δαπανώντας κάποια χρήματα για την συντήρηση του . Εξάλλου ειναι ολοφάνερα περιττός αφού κανένα ρόλο στις εξελίξεις δεν παίζουν οι απόψεις των πολιτών …
Το πνεύμα και το περιεχόμενο, η αντιμετώπιση και το πλαίσιο στην απόλυτη έκφραση του παραλόγου. Κατ’ αρχήν είναι γνωστό ότι ενώ υπάρχουν κτήρια του Ελληνικού Δημοσίου, δεν αξιοποιούνται και οι υπηρεσίες στεγάζονται σε μισθωμένα. Βέβαια για τη μετακίνηση -μετακόμιση χρειάζονται χρήματα -που δεν υπάρχουν- αλλά μεσομαρκοπρόθεσμα τα οφέλη σημαντικά. Κατά τη συνέχεια όμως είναι εντελώς αντιφατικό, παράξενο και δεν γνωρίζω αν είναι και ουσιαστικά νόμιμο σε μια ελεύθερη αγορά που τα μισθώματα διαμορφώνονται ελεύθερα, να υπάρχει νόμος που τα περιορίζει. Είναι εντελώς άλλο το πλαίσιο και το μοντέλο, σε μία σύμβαση μίσθωσης, να υπάρχει με κοινή συναίνεση μείωση του μισθώματος ενός ιδιοκτήτη κτηρίου και μιας Δημόσιας Υπηρεσίας ή Αρχής και άλλο να ψηφίζεται νόμος για «τσεκούρι» στα μισθώματα με το «έτσι θέλω» ή με το «έτσι πρέπει» της Δημόσιας Διοίκησης. Είναι τουλάχιστο αντιδημοκρατικό και αυταρχικό. Δεν έχω ακίνητο που να το μισθώνει Δημόσια Υπηρεσία, αλλά είναι άκρως ενοχλητικός ο τρόπος. Όσο για το ισοδύναμο ή το πραγματικό όφελος, ενδιαφέρον έχει να μάθουμε πόσο είναι.
Τέλος, επειδή υπάρχει οριζόντια σε όλη τη κοινωνία περιορισμός και μείωση εισοδημάτων, ενώ ταυτόχρονα υπάρχει αύξηση των φόρων, ο ιδιοκτήτης του ακινήτου, προφανώς και θα έχει υποπτεύομαι ένδικα μέσα για να βάλει την απόφαση του νόμου.
Κατάγομαι από ένα μικρό Καλλικρατικό Δήμο της Βορείου Ελλάδος.Μόνο στην έδρα του Δήμου γνωρίζουμε όλοι οι δημότες τουλάχιστον 6 μεγάλα δημόσια κτήρια ,σε πολύ καλή κατάσταση, που παραμένουν ανεκμετάλλευτα.Την ίδια στιγμή το αστυνομικό τμήμα , το τμήμα συνοριοφυλάκων, το ΙΚΑ, η ΔΟΥ και άλλες δημόσιες υπηρεσίες νοικιάζουν κτήρια ιδιωτών και πληρώνουν υπέρογκα ποσά .
Άποψη δική μου και πολλών συνομιλητών – συνδημοτών μου είναι ότι όχι μόνο το δημόσιο δε θα έπρεπε να πληρώνει ενοίκια σε ιδιώτες , αλλά το ίδιο- με τα τόσα κτήρια που διαθέτει- να νοικιάζει σε ιδιώτες.
Κάντε κάτι και γρήγορα! Η εξοικονόμηση πόρων θα είναι τεράστια
Στο πνεύμα του Εξορθολογισμού των δημοσίων δαπανών και της ουσιαστικής περιστολής προτείνεται η κατωτέρω ρύθμιση:
«1. Τα μισθώματα, τα οποία, κατά την έναρξη ισχύος των διατάξεων του παρόντος άρθρου, καταβάλλουν το Ελληνικό Δημόσιο και οι φορείς του δημοσίου τομέα, όπως αυτός προσδιορίζεται στην παρ. 1 του άρθρου 1Β του ν. 2362/1995 (Α’ 247), το οποίο προστέθηκε με το άρθρο 2 του ν. 3871/2010 (Α’ 141) και συμπληρώθηκε με την παρ. 1α του άρθρου 50 του ν. 3943/2011, για τη μίσθωση ακινήτων, στα οποία στεγάζονται οι υπηρεσίες τους, όπως τα μισθώματα αυτά αναπροσαρμόσθηκαν σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 21 του ν. 4002/2011, μειώνονται, από 1-10-2012, σύμφωνα με την ακόλουθη προοδευτική κλίμακα:
α) Για το ποσό του μηνιαίου μισθώματος έως τα χίλια (1.000,00) Ευρώ, κατά ποσοστό είκοσι τοις εκατό (20%).
β) Για το ποσό του μηνιαίου μισθώματος από τα χίλια και 0,01 (1.000,01) Ευρώ έως τα δύο χιλιάδες (2.000,00) Ευρώ, κατά ποσοστό εικοσιπέντε τοις εκατό (25%).
γ) Για το ποσό του μηνιαίου μισθώματος από τα δύο χιλιάδες και 0,01 (2.000,01) Ευρώ έως τα τρεις χιλιάδες (3.000,00) Ευρώ, κατά ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%).
δ) Για το ποσό του μηνιαίου μισθώματος, που υπερβαίνει τα τρεις χιλιάδες (3.000,00) Ευρώ, κατά ποσοστό τριάντα πέντε τοις εκατό (35%).»
Η αιτία της διάταξης αυτής είναι προφανής: αφ’ ενός είναι πολύ λίγα τα ακίνητα που το Δημόσιο μισθώνει για 1000 Ευρώ (εάν υπάρχουν) και συνεπώς το όφελος του προτεινομένου 15% θα επιφέρει όφελος 150Ευρώ μηνιαίως, ποσό το οποίο δεν κρίνεται επαρκές σε μια περίοδο κατά την οποία οι Έλληνες Πολίτες συνεισφέρουν πολύ περισσότερα. Η μείωση για τη κατηγορία των 3000 ευρώ και άνω, κρίνεται τουλάχιστον εύλογη, αφού τελικώς θα αποφέρει γενναία περικοπή οφειλών. Θεωρώ ότι ορθολογικώς ενεργών ο εκμισθωτής του ακινήτου, θα προτιμήσει να υπαχθεί στην προηγούμενη κατηγορία και θα μειώσει συνολικά το μίσθωμα, μόνον εάν τα κίνητρα (περικοπή μισθωμάτων) είναι σημαντικά και αρνητικά.
Επίσης, θα θεωρούσα λογικό, μισθώσεις που πλέον έχουν υπερβεί το διάστημα των είκοσι (20) ετών θα πρέπει να καταγγελθούν (υπό τον Πνεύμα της δημιουργίας ενός εντελώς νέου επενδυτικού περιβάλλοντος λόγω κρίσεως) και, είτε να συναφθούν νέες συμβάσεις με ενώτερο όριο τα 1000 ευρώ, είτε να υποχρεωθούν οι φορείς αυτοί (της παρ. 1 του παρόντος) να μεταστεγασθούν σε κτήρια ιδιοκτησίας, κυριότητος, επικαρπίας ή νομής του Δημοσίου, ώστε να μην καταβάλλονται πλέον μισθώματα. Αυτό είναι εύλογο, αφού επί 20ετία οι εκμισθωτές έχουν πλέον αποκομίσει σημαντικά εισοδήματα, έχει περατωθεί μία περίοδος οικονομικής ευμάρειας και η οικονομία πόρων που θα επιτευχθεί ισοδυναμεί με (ή και υπερβαίνει την) περικοπή των αποδοχών των εργαζομένων του ιδίου φορέως, χρήματα τα οποία ήδη έχουν λείψει από την εσωτερική αγορά, εν αντιθέσει προς τα επί εικοσαετία καταβληθέντα μισθώματα, η κατάληξη των οποίων όχι μόνον δεν γνωρίζουμε ποιά είναι, αλλά μετά βεβαιότητος δεν είναι εξ ίσου διαχεόμενη στον οικονομικό κύκλο της Ελλάδος, όπως οι αποδοχές των εργαζομένων. Το δε διάστημα της 20ετίας προτείνεται ως μέγιστο αποδεκτό από τον Ελληνικό Νομικό Πολιτισμό ως χρόνος παραγραφής των οφειλών μεταξύ κάθε οφειλέτη και πιστωτή.
Ευχαριστώ.
Αναστάσιος Κ.Λ. Παπαγγέλου
Πολιτικός Επιστήμων – Δικηγόρος
καλό θα ήταν για την σωστή αξιοποίηση των ακινήτων του Δημοσίου, να αναβαθμιστούν τα κτίρια αυτά προτού μεταφερθούν εκεί οι υπηρεσίες τους. με την ενεργειακή αναβάθμιση θα εξοικονομηθούν στο μέλλον αρκετά χρήματα από την λειτουργία του κτιρίου.
Η συνολική αντιμετώπιση των ακινήτων είναι ένα ζήτημα, το οποίο παραμένει.
Τα ακίνητα που νοικιάζει το Δημόσιο είναι ένα παλαιό ζήτημα, που όμως μπορεί να αντιμετωπιστεί ριζικά με την Ηλεκτρονική διακυβέρνηση. Δεν θα απαιτούνται επί πλέον κτίρια από αυτά που ήδη κατέχει το Δημόσιο, παρά μόνο η ορθή χρήση τους.
Ο πολίτης θα εξυπηρετείται από τα ΚΕΠ ή από τους Δήμους, όπου με την Ηλεκτρονική διασύνδεση δεν θα χρειάζεται η γραφειοκρατεία.
Αφήστε τα ενοικιαζόμενα κτίρια άμεσα. Ξεκινήστε Ηλεκτρονική διακυβέρνηση οπότε και κόστος λιγότερο θα έχουμε, και καλ΄τερα θα εξυπηρετείται ο πολίτης. Εκτός φυσικά αν ψάχνετε διακαιολογίες για νέες θέσεις Δημοσίων Υπαλλήλων.
ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ
ΟΧΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΑ
Αν είανι να βγάλεται νόμο για μισθώματα, αυτός πρέπει να αναφέρεται σε όλη την επικράτεια, δημόσιου και Ιδιωτικού κτιρίου.
Συνδέστε το μίσθωμα με την αξία του ακινήτου, σε συνάρτηση της ενεργειακής του κλάσης (ΚΕΝΑΚ).
Η αξία του ακινήτου δηλώνεται από τον ιδιοκτήτη, οπότε αυτός καθορίζει και την αξία βάση της οποίας φορολογείται, όπως επίσης και το ύψος του μισθώματος. Κρατικός παρεμβατισμός για να βρίσκεται η αξία που δηλώνεται κοντά στον μέσο όρο της περιοχής του ακινήτου.
Δημόσια κτίρια ενοικιαζόμενα, ΔΕΝ χρειάζονται καθώς ήρθε ο καιρός να μπείτε στην Ηλεκτρονική εποχή.
Τα υπάρχοντα κτίρια υπερ αρκούν για την Ηλεκτρονική λειτουργία, και την εξυπηρέτηση των πολιτών, εκτός αν επιθυμείτε να δικαιολογήσετε νέες Θέσεις στο Δημόσιο για να βολέψεται τους ψηφοφόρους σας.
Σχετικά με τη μείωση μισθωμάτων σε ακίνητα που χρησιμοποιούν (ενοικιάζουν) οι φορείς του δημοσίου, εχω να προσθέσω την εξής παρατήρηση.
«Ο εκμισθωτής, σε περίπτωση που δε συμφωνεί με τη μείωση του μισθώματος,όπως αυτή ορίζεται από τα ανωτέρω, έχει το δικαίωμα να απευθυνθεί σε Ειρηνοδικείο και να ζητήσει την απομάκρυνση του μισθωτή. Ο μισθωτής (φορέας του δημοσίου), υποχρεούται στην περίπτωση αυτή να εγκαταλήψει το ακίνητο εντός εξαμήνου από την ημερομηνία έκδοσης της σχετικής απόφασης του Ειρηνοδικείου.
Μέχρι την ημερομηνία αυτή (εκκένωση του ακινήτου) υποχρεούται ο φορέας του δημοσίου, να καταβάλει κανονικά το τίμημα του ενοικίου σύμφωνα με τη σύμβαση που έχει υπογραφεί»
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΝΟΙΚΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΤΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΕΝΑ ΚΤΙΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ; ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΕΦΥΓΑΝ ΟΙ 2 Δ.Ο.Υ. ΚΑΙ ΑΔΕΙΑΣΕ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ, ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΕΚΕΙ;
Στην Κέρκυρα καταβάλλονται μισθώματα ύψους 4 εκ. ευρώ περίπου ετησίως για τη στέγαση δημοσίων υπηρεσιών κλπ υπηρεσιών δημοσίου χαρακτήρα. Την ίδια ώρα δεν έχει γίνει κανένας έλεγχος από το κράτος στο κτήριο του παλαιού νοσοκομείου ώστε να μεταστεγαστούν σε αυτό υπηρεσίες του. Ο έλεγχος απαιτείται για λυθεί το «ζήτημα»… στατικότητας. Μέχρι πρότινος το κτήριο εξυπηρετούσε 300 ασθενείς, με 400 άτομα προσωπικό συν τους επισκέπτες, συγγενείς κλπ. Τώρα ξαφνικά το κτήριο θεωρείται ακατάλληλο. Μήπως πρέπει να γίνει έλεγχος, να γίνουν παρεμβάσεις και να σωθεί κάτι από τα 4 εκ. ετησίως που πληρώνει ο λαός σε ενοίκια;
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, ΣΔΟΕ, Αστυνομία, ΕΟΤ, Διαχειριστική Αρχή, Β! ΔΟΥ είναι μερικές μόνο υπηρεσίες που στεγάζονται σε ενοικιασμένους χώρους.
Επίσκεψη κυβερνητικού κλιμακίου και επιτόπια λύση του προκλητικού αυτού προβλήματος θα ισοδυναμούσε με σημαντική περιστολή δαπανών.
Δημ. Καρύδης
Είναι αδιανόητο να ρημάζουν Δημόσια κτήρια από τη μια και το Δημόσιο να πληρώνει τρελλά ενοίκια για ενοικίαση γραφείων. Αυτό το άρθρο λοιπόν με τις μειώσεις των ήδη εξωφρενικών ενοικίων, καθαγιάζει τη σχέση του ενοικιαστή Κράτους και του εισοδηματία ιδιώτη. Η μείωση των ενοικίων δεν θα πρέπει να γίνει ποσοστιαία στα ήδη καταβαλόμενα, αλλά επαναδιαπραγμάτευση του ενοικίου με βάση τις τιμές της αγοράς (υπάρχουν άπειρα ανοίκιαστα γραφεία – καταστήματα τώρα και όποιος ιδιοκτήτης ακινήτου ενοικιάζει στο Δημόσιο θεωρείται τυχερός).
Πέραν όμως των παραπάνω, αυτό που χρειαζόμαστε είναι η αξιοποίηση των Δημόσιων κτηρίων, είτε με την επισκευή και αναβάθμισή τους από Δημόσιες τεχνικές Υπηρεσίες (μη ξεχνάτε τη ΜΟΜΑ που διαλύθηκε και έτσι πολλά δημόσια έργα τα έπαιρναν ιδιώτες εργολάβοι με πολαπλάσιο κόστος), είτε με τη μέθοδο της αντιπαροχής των οικοπέδων τους (εφόσον είναι εντελώς ασύμφορη η επισκευή τους).
Αγαπητοί κύριοι ρωτώ…
Γιατί τα κτήρια της Αγροτικής Τράπεζας που είναι δημόσια περιουσία δεν αξιοποιούνται ώστε να μετατραπούν σε κτήρια δημοσίων υπηρεσιών ώστε να μην υπάρχει η υποχρέωση απόδοσης μισθώματος;
Γιατί τα χιλιάδες στρεμμάτων που είναι σε υποθήκη από τους δανειζομένους αγρότες της Αγροτικής Τράπεζας, που λόγω κρίσης ένα μεγάλο μέρος τους θα επιστραφεί στην Αγροτική Τράπεζα, να μην αξιοποιηθούν ως δημόσια, κρατική γη, στην περίπτωση που θα μπορούσαν να αποτελέσουν οικόπεδα για την δημιουργία κτηρίων δημοσίων υπηρεσιών;
Γιατί κύριοι όλη αυτή η κρατική περιουσία δόθηκε στην Ιδιωτική Τράπεζα Πειραιώς αντί να αξιοποιηθούν τα δημόσια κτήρια και η γη προς όφελος των Ελλήνων πολιτών;
Οι 116 κατά τόπους Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τα περίπου 190 κατά τόπους Γραφεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας στεγάζονται όλα σε κτίρια που μισθώνονται απο το Ελληνικό Δημόσιο. Ποιός ο λόγος να διατηρούνται όλα αυτά τα κτίρια και όλες αυτές οι γραφειοκρατικές υπηρεσίες, με τεράστιο κόστος; Πέρα απο τα άμεσα λειτουργικά έξοδα (ενοίκια, κοινόχρηστα, πετρέλαια, τηλέφωνα, νερό, ηλεκτρικό, καθαρίστριες, μελάνια για εκτυπωτές και τόνερ για φωτοτυπικά κλπ) οι υπηρεσίες αυτές χρειάζονται και πληθώρα εκπαιδευτικού προσωπικού για να λειτουργήσουν, προσωπικό το οποίο αποσπούν απο τα σχολεία, τα οποία με τη σειρά τους αποκτούν λειτουργικά κενά και τελικά το Δημόσιο χρεώνεται διπλά έξοδα για να προσλάβει αναπληρωτές εκπαιδευτικούς για τα σχολεία. Απολύτως απαραίτητη η άμεση συγχώνευση των ανά νομό Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε μία εννιαία ανά νομό Διεύθυνση Εκπαίδευσης και εξίσουν αναγκαία η άμεση κατάργηση όλων των κατά τόπους Γραφείων Εκπαίδευσης (τα οποία είναι υποδιαιρέσεις των Διευθύνσεων). Το κέρδος μιας τέτοιας απόφασης θα ήταν διπλό: αφενός η σημαντική μείωση της γραφειοκρατίας και των ρουσφετολογικών αποσπάσεων και εφετέρου η σημαντική μείωση των εξόδων λειτουργίας της Δοίκησης της Εκπαίδευσης σε ποσό που υπερβαίνει τα 40 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Προφανώς κάποια μισθώματα ήταν σχετικά υψηλά, όμως η προηγούμενη κυβέρνηση (Υπουργός Οικονομικών: Γ.Παπακωνσταντίνου) προέβη σε μείωση 20% σε όλα, συν πάγωμα επί τριετία. Δοθέντος ότι είναι από τα λίγα εισοδήματα που είναι αδύνατον να αποκρυβούν (πληρώνονται μέσω Δ.Ο.Υ) το πραγματικό κόστος για το Δημόσιο είναι περίπου το 60% του καταβαλλομένου(μετά από τους φόρους), θα πρέπει να επανεξετασθεί κάθε περίπτωση κεχωρισμένως
. Το πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ, φερ’ ειπείν πλήρωνε περίπου το 1/3 ανα μ2 απο ότι το Ενέργειας και κλιματικής αλλαγής, με αποτέλεσμα το πολυδιαφημιζόμενο ως «ακριβό» μίσθωμα του «νέου» ΥΠΕΚΑ να εμφανίζεται όντως υπερβολικό . Η μεταστέγαση του ΥΠΕΚΑ στο καμένο πρώην ΜΙΝΙΟΝ δημιουργεί εύλογα ερωτήματα, την στιγμή που ένας από τους κύριους στόχους κάθε Κυβέρνησης θα έπρεπε να είναι η γεωγραφική αποκέντρωση.
Ένα έμαθα όλα αυτά τα χρόνια μέχρι και σήμερα ότι αν κάτι δεν πάει καλά κάνω ένα νέο ελεγκτικό μηχανισμό, κάνω μια νέα επιτροπή διατάσω μία ένορκη εξέταση για να κάνω τι;;
Το πρώτο που θα έπρεπε να κάνω ήταν να ελέγξω γιατί οι προηγούμενοι μηχανισμοί απέτυχαν!!!!! ποιός έφταιξε;; θα πληρώσει κανείς την αποτυχία;;;;
Όλοι γνωρίζουμε ότι για όλα υπάρχει κάποιος υπεύθυνος!!!!!
Αν έφταιξαν οι υπηρεσίες που είχαμε δημιουργήσει, επιτέλους ας πάει και κάποιος στο σπίτι του. Δεν μπορεί άλλο ο Ελληνικός Λαός να ανέχεται λάθη επί των λαθών και πάλι από την αρχή.
Δεν μπορεί να ξαναπληρώσει νέα οργάνωση γραφείων, νέα ενοίκια κτιρίων, νέες προσλήψεις χωρίς οι προηγούμενοι ελεγκτικοί μηχανισμοί που απέτυχαν να διαλυθούν και οι υπεύθυνοι να κάνουν την δουλεία που μπορούν να φέρουν σε πέρας, υπάρχουν δουλειές για κατώτερες θέσεις, στις ανώτερες θέσεις έχουμε συνωστισμό!!!!!!!!!!!
Νομίζω πως το δημόσιο έχει αρκετα κτίρια και μπορεί να καλύψει τις στεγαστικές του δαπάνες.ΠΡΕΠΕΙ να απαγορευθεί η εκμίσθωση ακινήτων από τους δημόσιους φορείς εκτός αν τα κτίρια ανήκουν σε άλλο φορέα,π.χ.να νοικιάζειτο τάδε υπουργεί κτίριο που ανήκει στο ΙΚΑ.
Να υποχρεωθούν οι δήμοι να μεταφέρουν άμεσα τις υπηρεσίες τόσο τις δημοτικές όσο και τις πρώην Νομαρχιακές σε κενά δημοτικά κτήρια που άδειασαν με τον νόμο Καλλικράτη.Είναι δυνατόν να αιμοραγούν οικονομικά οι δήμοι-κράτος και να έχουν τκήρια δημοτικά κενά.
ΣΩΣΤΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΘΟΥΝ,και να μην μαθουμε μετα απο ενα χρονο ,οτι
ακομα οι υπηρεσιες πληρωνουν τα ιδια μισθωματα και τιποτε δεν εφαρμοσθηκε.
ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ απο τον ιδιωτικο τομεα να ελεγχει.
Για ποιο λόγο οι δημόσιες υπηρεσίες ενοικιάζουν κτήρια. Πηγαίνετε εκτός κέντρου σε δημόσια έκταση και κατασκευασεστε εκεί κτήρια για τα υπυργεία. Στο σύνταγμα τη δουλειά εχουν τα υπουργεία. Χρωστάτε χάρη στους ιδιοκτήτες; νοικιαστε μόνοι σας τότε. Ή βαριέτε ο υπουργός ή οι υπάλληλοι να κάνουν απόσταση? Αποκεντρώστε τις υπηρεσίες. Σε φθηνότερες περιοχες και πουλήστε στις ακριβές. Το υπουργείο Παιδείας σε περιοχή φιλέτο με θέα?
Και για τις υπηρεσίες που βρίσκονται σε κάθε περιφέρεια να μαζευτούν όλες σε ένα κτήριο ιδιόκτητο. Αλήθεια χρειάζονται να είναι διασπερμένες;
Θα ήταν προτιμότερο να μετακομίσουν άμεσα οι δημόσιες υπηρεσίας σε κτήρια του Δημοσίου που είναι κλειστά και ανεκμετάλλευτα. Η εξοικονόμηση χρημάτων θα ήταν μεγαλύτερη και θα γίνονταν και ένα ουσιαστικό συμμάζεμα της δημόσιας περιουσίας.
Αν οι τιμές των ενοικίων κτηρίων για ανάγκες του δημοσίου έχουν μείνει στο 2009, οι μειώσεις που προτείνονται είναι μικρές και σε κάθε περίπτωση δεν ανταποκρίνονται με την πτώση των τιμών στην αγορά.
Τα πάντα θα πρέπει να ξεκινήσουν με σχεδιασμό από την αρχή της οργάνωσης των δημοσίων υπηρεσιών και μέσα από αυτό θα προκύψουν οι κτιριακές ανάγκες. Ο δημόσιος χώρος πχ. Θα πρέπει να είναι σε περιοχή που ή πρόσβαση για τους εργαζόμενους και το κοινό, να είναι η ταχύτερη αλλά και η λιγότερο ενεργοβόρα.
Υπάρχουν κενά κτήρια ασφαλιστικών ταμείων που θα πρέπει οπωσδήποτε να νοικιαστούν, κατά προτεραιότητα. Άλλωστε το τίμημα που θα καταβάλλεται σε αυτά θα επιστέφει σε δημόσια ταμεία. Απώτερος στόχος θα πρέπει να είναι σε διάστημα 5-10 έτη όλες οι ανάγκες να καλύπτονται από δημόσια κτήρια, να μην καταβάλλονται μισθώματα και να σταματήσουν οι μετακινήσεις υπηρεσιών.
πρεπει να ληφθει υποψη οτι σε πειοχες οπου η αντικειμενικη αξια των ακινητων ειναι πολυ μεγαλη και συγκεκριμενα σε νησιωτικες περιοχες θα εχουμε αυξηση των μισθωματων.
ορθο ειναι να υπαρχει ανιαια τιμη ανα τετραγωνικο μετρο για ολη την επικρατεια βαση της οποιας θα γινονται α. ο προυπολογισμος του μισθωματος β. θα καροριζει την προσφερομενη τιμη απο τους ενδιαφερομενους.
Ο στενός και ο ευρύτερος δημόσιος τομέας έχει στην κυριότητα του πληθώρα κτηρίων, ιδιαίτερα στα μεγάλα αστικά κέντρα. Τα κτήρια αυτά δέν εκμεταλεύονται όπως πρέπει, καθώς ενώ μπορούν να στεγάσουν υπηρεσίες του κράτους ή να ενοικιαστούν σε τρίτους παραμένουν ανεκμετάλλευτα, ενώ ταυτόχρονα πληρώνονται ενοίκια πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ προκειμένου να στεγαστούν οι υπηρεσίες του δημοσίου.
Προτείνω την καταγραφή, αξιολόγηση και πλήρη εκμετάλλευση των κτηρίων του Δημοσίου με ταυτόχρονη παραδειγματική τιμωρία όσων λάμβαναν αποφάσεις για την ενοικίαση κτηρίων με καταβολή υπερβολικών μισθωμάτων.
Ακόμη να κόψετε οριστικά τα οδοιπορικά των δημ υπ. … πάρτυ γίνεται!!!Θ
1. Ποτε επιτελους θα αρχισουν να αποδιδονται ευθύνες στον εκαστοτε διορισμενο κουμπαρο που παριστανει τον διοικητη για ότι εσφαλμένα καί παράνομα πράττει καί αποφασίζει, αλλά καί για τίς τυχόν παραλείψεις του.
2.Μεχρι ποτε θα υπαρχουν συνταξιουχοι διοικητές;
3.Μεχρι ποτε το καθε νοσοκομειο ξεχωριστα θα πληρωνει για την αγορα και την υποστηριξη το ιδιο πληροφοριακο συστημα απο την ιδια εταιρεια; Τι εγιναν τα Ολοκληρωμενα Πηροφοριακα Συστηματα Υγειας (ΟΠΣΥ); Ποιοι τα σαμποταρισαν;
4. Ποιος ειναι ο ρολος των ΥΠΕ πρωην ΔΥΠΕ, ΠΕΣΥΠ κλπ; Ποσο κοστιζουν;
Η μείωση των δαπανών μπορεί να γίνει με τον εξής απλό τρόπο:
Ο προϋπολογισμός κάθε υπουργείου θα διαχωρίζεται σε δυο βασικά μέρη, 1. έξοδα μισθοδοσίας
2. έξοδα διαφόρων άλλων δαπανών.
Μετά από μια εκτίμηση των τρεχουσών αναγκών για την ποσοστιαία κατανομή μεταξύ των δυο κατηγοριών δαπανών, καθιερώνεται η λογική της αυξομείωσης του μισθού κάθε υπαλλήλου – (μέσω επιδόματος χρηστής διαχείρισης πχ) ανάλογα με την απόκλιση θετική – αρνητική από τις εκτιμώμενες δαπάνες. Με αυτό το τρόπο η ευθύνη χρηστής διαχείρισης μεταβιβάζεται σε κάθε υπάλληλο ο οποίος γνωρίζει ότι κάθε είδους σπατάλη έχει άμεση συνέπεια στην προσωπική του οικονομική κατάσταση. Στην πράξη κάτι τέτοιο βέβαια φαίνεται να έχει δυσκολίες στην εφαρμογή του, αν όμως με κάποιο τρόπο θεσμοθετηθεί έστω και συμβολικά, θεωρώ ότι θα έχει σημαντικό αποτέλεσμα στην εξοικονόμηση πόρων.
Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζει ο υπάλληλος ότι κάθε σπάταλη ενέργεια στην άσκηση διοίκησης, θα έχει άμεση συνέπεια στην τσέπη του…
Από προσωπική εντύπωση η ΑΔ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ στον πολυγυρο πληρώνει 4.000€ μίσθωμα τη στιγμή που το δικαστικό μέγαρο είναι ένα τεράστιο κτίριο το οποίο εξυπηρετεί στην ουσία λίγα γραφεία και μια αίθουσα δικαστηρίου το πολύ υπολογιζόμενης και της οικονομίας σε καύσιμα θέρμανσης δεδομένου ότι το κτίριο θερμαίνεται όλο ούτος η άλλος .
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΕΙ Η ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ »Τα μισθώματα, τα οποία, κατά την έναρξη ισχύος των διατάξεων του παρόντος άρθρου, καταβάλλουν το Ελληνικό Δημόσιο και οι φορείς του δημοσίου τομέα, όπως αυτός προσδιορίζεται στην παρ. 1 του άρθρου 1Β του ν. 2362/1995 (Α’ 247), το οποίο προστέθηκε με το άρθρο 2 του ν. 3871/2010 (Α’ 141) και συμπληρώθηκε με την παρ. 1α του άρθρου 50 του ν. 3943/2011» ΚΑΘΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.
Η ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ Ν.4002/2011 ΗΤΑΝ »ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡ.1α ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 50 ΤΟΥ Ν. 3943/2011(Α΄66)».
ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΣΤΑ ΜΙΣΘΩΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΤΟΥΣ ΟΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΚΑ ΟΠΩΣ ΑΥΤΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΗΤΡΩΟ ΦΟΡΕΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΤΗΡΕΙΤΑΙ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ.
ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ.
ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΕΙ ΕΑΝ ΟΙ ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ Ν.4002/2011.
Στην Αττική θα μπορούσαν να στεγαστούν κάποιες κρατικές υπηρεσίες στο Ολυμπιακό χωριό το οποίο όποιος δει αυτή τη στιγμή σε τι κατάσταση είναι θα απογοητευθεί. Δημόσια περιουσία με σπασμένα τζάμια, εγκαταλελειμμένη, που δεν θυμίζει τίποτα από την ολυμπιάδα. (η χώρα μας από τότε χανότανε και εμείς θέλαμε να φεσωθούμε για να κάνουμε τους αγώνες. Πληρώσαμε και πληρώνουμε ακόμα την ματαιοδοξια κάποιων πολιτικών και άλλων παραγόντων, χωρίς να αναφέρω βέβαια το τι φαγωπότι έγινε σε κλίκες (πολιτικών-εργολάβων-κρατικών υπαλλήλων κτλ). Γίνανε έργα βέβαια δεν λέω αλλά πολλά από τα έργα αυτά ρημάζουνε.
Η Ελλάδα δεν βλέπω να πηγαίνει μπροστά. Είναι απογοητευτικό!
Προτάσεις για μείωση του λειτουργικού κόστους του Δημοσίου.
1. Υπάρχουν υπηρεσίες με δύο υπαλλήλους σε γραφεία 30 τ.μ. Με σωστή, χωροταξική διάταξη των υπαλλήλων και σωστότερη εκμετάλευση των χώρων θα μπορούσατε, π.χ σε ένα πολυόροφο, ενοικιαζόμενο κτίριο που στεγάζει πολλές υπηρεσίες ενός υπουργείου να εκκενώσετε τουλάχιστον ένα όροφο, και συνεπώς να μειωθεί η δαπάνη του ενοικίου.
Επίσης, επιτέλους, ας εφαρμοστεί η εργασία σε open space χώρους και στο Δημόσιο. Ετσι και οι στεγαστικές ανάγκες θα μειωθούν και ο έλεγχος είναι θα καλύτερος, και η ομαδικότητα ενθαρύνεται απο το να είναι ο καθε ένας κλεισμένος στο γραφείο του.
2. Κόστος ρεύματος. Σε κλειστά γραφεία ή μετά το πέρας της εργασίας τα κλιματιστικα συνεχίζουν να δουλεύουν και τα φώτα είναι αναμμένα. Ας μπεί ένας υπεύθυνος σε κάθε υπηρεσία, τουλάχιστον να ελέγχει ότι μετά το πέρας της εργασίας τα κλιματιστικά και τα φώτα είναι σβηστά.
3. Στεγαστικές ανάγκες υπηρεσιών. Να υπολογίζονται με βάση τους υπηρετούντες και όχι με βάση την οργανική σύνθεση που μπορεί να είχε σχεδιαστεί πρίν απο 10 χρόνια με άλλες ανάγκες.
4. Υπάρχουν πολλά κλειστά κτίρια γραφείων στο κέντρο. Ας μεταφερθούν υπηρεσίες εκεί. Και τα ενοίκια είναι πολύ φθηνά και το κέντρο θα ζωντανέψει (και εμπορικά και οικιστικά). Μην ξεχνάτε ότι όλες οι συγκοινωνίες εξυπηρετούν το κέντρο. Κανείς υπάλληλος δεν θα παραπονεθεί. Αντίθετα υπάρχουν προβλήματα όταν υπηρεσίες μετακινούνται σε απομακρυσμένες περιοχές όπου δεν εξυπηρετούνται συγκοινωνιακά.
Ελπίζω να βοήθησα με τις προτάσεις μου.
Καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο σας !
Όλα τα κτήρια του Δημοσίου και ΝΠΔΔ (νοσοκομεία, πανεπιστήμια κ.α.) να μεταβιβαστούν στην κυριότητα ενός και μόνο ενός συγκεκριμένου κρατικού φορέα (Πχ. κτηματική υπηρεσία δημοσίου).
Στη συνέχεια να παραχωρούνται προς χρήση σε διάφορες υπηρεσίες κατά τις ανάγκες αυτών και με προτεραιότητα σε αυτές που τα έχουν σήμερα ώστε να ξενοικιαστεί ένα ποσοστό από τα ιδιωτικά κτήρια που σήμερα ενοικιάζει το Δημόσιο.
Μόνο σε περίπτωση που τα κρατικά κτήρια «με ευρεία έννοια του όρου» έχουν χρησιμοποιηθεί κατά 100% να επιτρέπεται η ενοικίαση άλλων για στέγαση δημοσίων υπηρεσιών.
Επίσης να μπουν κριτήρια ως προς το ποσό που θα καταβάλλει το δημόσιο για την ενοικίαση κάθε ιδιωτικού κτηρίου και να μην παρατηρείται το φαινόμενο να πληρώνει το δημόσιο πολλαπλάσιο ενοίκιο από αυτό που θα πλήρωνε ένας ιδιώτης για το ίδιο κτήριο.
ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΘΟΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΘΕΡΟΥΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΣΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ.
ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΘΕΜΕΛΙΩΝΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΕΝΩ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ.
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΛΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΔΗΛ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΩΣ.
ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΡΙΤΕΚΩΝ & ΠΟΛΥΤΕΚΩΝ ΓΙΑΤΙ;
ΠΩΣ ΘΑ ΑΥΞΗΘΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ; ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ;
ΑΝ ΤΑ ΚΟΨΟΥΝ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ – ΔΗΜΑΡΧΩΝ – ΝΟΜΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΦΡΟΥΤΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΩΝ & ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΩΝ ΚΛΠ ΚΛΠ
ΕΝΑΣ ΠΑΡΑΠΟΝΙΑΡΗΣ ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ
Σημαντική περικοπή δαπανών θα προέλθει από τον επαναπατρισμό των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων. Συγκεκριμένα η χώρα θα εξοικονομήσει σε χρηματική αξία 176.300.000 ευρώ το χρόνο η δε ‘νομισματική’ αξία της κίνησης επαναπατρισμού είναι ανυπολόγιστη.
Το κόστος κατασκευής μιας Ακρόπολης από την αρχή (κεντρικό κτήριο αγάλματος + στάδιο + θέατρο) ανέρχεται στο 100.000.000 ευρώ εφάπαξ.
Συγκεκριμένα:
ΔΥΝΑΜΗ UNIFIED PROTECTOR : 54 εκατ. ευρώ ανά έτος
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΤΑΛΑΝΤΑ: 33,5 εκατ. ευρώ ανά έτος
KFOR: 26,5 εκατ. ευρώ ανά έτος
ΔΥΝΑΜΗ SNMG2: 18 εκατ. ευρώ ανά έτος
ΔΥΝΑΜΗ SNMCMG2: 16,2 εκατ. ευρώ ανά έτος
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ UNIFIL: 9,9 εκατ. ευρώ ανά έτος
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ACTIVE ENDEAVOUR: 4,8 εκατ. ευρώ ανά έτος
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ISAF: 4,4 εκατ. ευρώ ανά έτος
Εκτός από τα χρήματα εξοικονομούνται και άντρες για τη φύλαξη των συνόρων και την αποφυγή εισροής επιπλέον μεταναστών.
Επίσης κακουργηματικού βαθμού πρέπει να θεωρείτε ο χαρακτηρισμός στρατιωτικής αποστολής ως ειρηνευτική αποστολή (τουλάχιστον στα ελληνικά. Οι άλλοι λαοί ας ονομάζουν όπως τους επιτρέπει η ιστορία τους και το πνευματικό τους επίπεδο). Είναι και πρέπει να ονομάζεται πολεμική αποστολή για λόγους σεβασμού προς την ανθρώπινη αντίληψη.
Το Αφγανιστάν το έχει κατακτήσει για εμάς ο Αλέξανδρος. Δεν μπορείς να είσαι γιατρό των άλλων γεμάτος πληγές ο ίδιος και η χώρα μας στην παρούσα χώρα πάσχει. Οι ιστορία πολέμων της χώρας αλλά και η ιδιαιτερότητας να έχει φτιάξει τα πρώτα παιχνίδια για την παύση των πολέμων έστω και για 15 μέρες κάθε 4 χρόνια της δίνει το δικαίωμα αλλά και την υποχρέωση να γνωρίζουν αν και πότε πρέπει να γίνει πόλεμος.
Η κρίση που βρισκόμαστε είναι πρώτα από όλα ‘νομισματική’. Είναι επιτακτική πλέον η ανάγκη να αλλάξουμε τρόπο σκέψης.
Πηγές: ‘ελληνικά νέα: ιστοχώρος ενημέρωσης’ και ΓΕΕΘΑ
H παράγραφος 3 του άρθρου 2 ορίζει κατώτατη ποσοστιαία απόδοση των μισθωμάτων, επί της αντικειμενικής αξίας. Καταργήστε όλες τις προηγούμενες παραγράφους, και κάντε την κατώτατη αυτή απόδοση, μοναδική: Το Δημόσιο μισθώνει με ενοίκιο που αντιστοιχεί στο 4,8% ετησίως της αντικειμενικής αξίας του ακινήτου. Όλα τα ενοίκια προσαρμόζονται ανάλογα. Τελεία και παύλα.
Όποιος εκμισθωτής επιθυμεί υψηλότερες αποδόσεις, ας βγει στην ιδιωτική αγορά να τις αναζητήσει.
Με αυτόν τον τρόπο, απλοποιούνται οι οικονομικές σχέσεις του Δημοσίου με τον Ιδιωτικό τομέα, αυξάνεται ο βαθμός σταθερότητας του οικονομικού περιβάλλοντος, απλοποιείται και ελέγχεται ευκολότερα και αποδοτικότερα ο δημόσιος προϋπολογισμός και η εκτέλεσή του κατά την διάσταση αυτή.
Σε περίπτωση που το Δημόσιο χρειάζεται να μισθώσει κάποιο νέο κτήριο (αν και όπως πολλοί τονίζουν, αυτό που αναμένουμε να δούμε είναι η μεταφορά υπηρεσιών σε ιδιόκτητα κτήρια), τα κριτήρια επιλογής παύουν να είναι μειοδοτικοί διαγωνισμοί, αλλά εξετάζεται η λειτουργικότητα του κτηρίου, η τοποθεσία του, το κόστος συντήρησης, το πόσο ενεργοβόρο είναι, το τι τηλεπικοινωνιακές υποδομές έχει. Ο,τι δηλαδή εξετάζει κάθε σοβαρός οργανισμός όταν πρέπει να μισθώσει ένα κτήριο, δινόντας σε αυτά τα στοιχεία βαρύτητα ίση ή και μεγαλύτερη από το ύψος του ενοικίου.
Αγαπητοί κύριοι…
Στα πλαίσια εξοικονόμησης του δημόσιου χρήματος, τα υπουργικά οικήματα θα πρέπει να ξενοικιαστούν και ΝΑ ΜΕΤΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΕΡΕΙΠΩΜΕΝΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΑΚΙΝΗΤΑ!
Ευχαριστώ για το βήμα.
Τελικά η περιουσία του δημοσίου (άν αυτή έχει καταγραφεί και υπάρχουν τίτλοι που να την καθιστούν δημόσια και όχι κάποιου επιτήδειου ιδιώτη), αποτελεί περιουσία του κάθε υπουργείου ή του συνολικού κράτους;
Δεν έχει δημιουργηθεί ακόμη ένας και μόνον φορέας καταγραφής και διαχείρισης δημόσιας περιουσίας από τον οποίο να ζητά κάθε υπουργείο γη ή κτήριο για τις ανάγκες του;
Τί γίνεται με τα τηλεφωνήματα των υπαλλήλων; πόσα είναι τα έξοδα τηλεφωνίας που καταβάλλει κάθε υπηρεσία (περιλαμβανομένης και της τοπικής αυτοδιοίκησης) και συνολικά το κράτος και πόσα από αυτά είναι υπηρεσιακά;
Στο νοσοκομείο που εργάζομαι επικοινωνούμε κατ’εξοχήν μέσω κινητών τηλεφώνων διαμέσου του τηλ. κέντρου, ενώ από την άλλη γίνονται περικοπές εφημεριών και δεν καταβάλλονται υπερωρίες!
Πόσο ηλεκτρικό ρεύμα ξοδεύουν οι υπηρεσίες που λειτουργούν καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας στην πιο φωτεινή χώρα του κόσμου; Άραγε στο σπίτι μας ανάβουμε φως στη διάρκεια της ημέρας; Τί σπατάλη ρεύματος γίνεται σε δημόσιους χώρους που λειτουργούν 3 βάρδιες ειδικά σε χώρους όπου οι υπάλληλοι δεν δίνουν σημασία στην ύπαρξη ή τη χρήση των διακοπτών;
Γιατί θα πρέπει να καίνε λαμπτήρες (ποιος ξέρει ποιας κατηγορίας κατανάλωσης) νυχθημερόν σε χώρους και σε ώρες που δεν χρειάζονται; Και για αυτό πρέπει να εκδοθεί Εγκύκλιος;
Τρώμε ακόμη τις σάρκες μας και χρειαζόμαστε καθοδήγηση ακόμη και στα αυτονόητα. Τί φταίει για την αδιαφορία και πώς μπορεί να διορθωθεί;
Σπατάλη χαρτιού στην ηλεκτρονική εποχή! (και δεν αναφέρομαι στην υποβολή εγγράφων). Ξέρετε τί ποσότητες χαρτιού ξοδεύονται στα νοσοκομεία και τους φορείς υγείας για την εκτύπωση αποτελεσμάτων από εργαστηριακές εξετάσεις, οι οποίες τελικά ή θα ξαναγραφτούν με στυλό κάπου αλλού ή ποτέ κανείς «ενδιαφερόμενος» δεν θα τις αναζητήσει ή θα μουν σε κάποιο άλλο χάρτινο φάκελλο ασθενούς ή αποθήκευσης; ΤΟΝΝΟΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Τζάμπα τα ηλεκτρονικά προγράμματα των υπηρεσιών και οι ηλεκτρονικοί φάκελλοι των ασθενών! Βάλαμε στη ζωή μας καινούργια τεχνολογία και δουλεύουμε με την παλιά! Τα e-mail δεν τα ανακαλύψαμε στη δουλειά μας παρά μόνο για να επικοινωνούμε ιδιωτικά και στο Facebook? ΕΛΕΟΣ!
Ευχαρίστως να αναλάβω να σας τα διοργανώσω εγώ και μερικοί ακόμη φίλοι μου της τεχνολογίας σε σύντομο χρονικό διάστημα δωρεάν, μόνο με το μισθό μας. Έτσι κι αλλιώς δημόσιοι υπάλληλοι είμαστε!
ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ;
Καλό θα ήταν να γίνει μία στρατηγική ώστε να μεταφερθούν οι δημόσιες υπηρεσίες λίγο έξω από την Αθήνα σε πιο φθηνά και σύγχρονα οικολογικά κτίρια, κοντά σε μετρό-προαστικό. Ίσως μπορεί να γίνει με ανταλλαγή παλιών κτιρίων νε νέα με συμμετοχή ιδιωτών.
Οπότε και σύγχρονες εγκαταστάσεις θα γίνουν και οι οικοδομική δραστηριότητα θα αυξηθεί και θα αξιοποιηθούν καλύτερα τα δημόσια κτίρια που είναι στο κέντρο και έχουν πλέον απαρχαιωθεί.
καλο θα ηταν να νας ελεγαν ποσα ακινητα του δημοσιου παραμενουν αναξιοποιητα ( κενα ) για να ειχε μια λογικη αρχη η εναρξη κοινωνικου διαλογου . Η περιουσια της εφοριας δημοσιων κτηματων απαριθμει το 90% των ακινητων της στη Δωδεκανησο . παρολα αυτα το Δημοσιο ενοικιαζει ιδιωτικα ακινητα για της αναγκες του στη δωδεκανησο