Η ισχύς των διατάξεων του παρόντος νόμου αρχίζει από την δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός αν άλλως ορίζεται στις επιμέρους διατάξεις.
Οι διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 20 και των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 21 του νόμου αυτού ισχύουν από 1.01.2013.
Η διάταξη της παραγράφου 2 του άρθρου 27 ισχύει από 12.01.2013.
Άρθρο 35:Έναρξη ισχύος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 01: Τροποποιήσεις του ν. 2992/2002Άρθρο 01: Τροποποιήσεις του ν. 2992/2002
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02: Τροποποιήσεις του ν. 2367/1995Άρθρο 02: Τροποποιήσεις του ν. 2367/1995
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 03: Τροποποιήσεις του ν. 3371/2005
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04: Τροποποιήσεις του ν. 3756/2009Άρθρο 04: Τροποποιήσεις του ν. 3756/2009
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 05: Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06: Όροι για την παροχή πίστωσηςΆρθρο 06: Όροι για την παροχή πίστωσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 07: Χαρτοφυλάκιο Ασφαλείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08: Αρχικό και διατηρητέο περιθώριοΆρθρο 08: Αρχικό και διατηρητέο περιθώριο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09: Εκποίηση κινητών αξιώνΆρθρο 09: Εκποίηση κινητών αξιών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10: Εξόφληση τιμήματος χωρίς πίστωση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11: ΚυρώσειςΆρθρο 11: Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12:Μεταβατικές –Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 12:Μεταβατικές –Καταργούμενες διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 13:Τροποποιήσεις του ν. 3606/ 2007
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14:Τροποποιήσεις του ν. 1969/1991Άρθρο 14:Τροποποιήσεις του ν. 1969/1991
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15: Τροποποίηση του ν. 3340/2005Άρθρο 15: Τροποποίηση του ν. 3340/2005
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16:Τροποποίηση του ν. 3556/2007Άρθρο 16:Τροποποίηση του ν. 3556/2007
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 17:Τροποποιήσεις του ν. 3461/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18:Κυρώσεις σύμφωνα με το άρθρο 41 του Κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 236/2012 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Μαρτίου 2012 για τις ανοικτές πωλήσεις και ορισμένες πτυχές των συμβολαίων ανταλλαγής πιστωτικής αθέτησηςΆρθρο 18:Κυρώσεις σύμφωνα με το άρθρο 41 του Κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 236/2012 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Μαρτίου 2012 για τις ανοικτές πωλήσεις και ορισμένες πτυχές των συμβολαίων ανταλλαγής πιστωτικής αθέτησης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19:Τροποποιήσεις του ν. 2778/1999
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20:Ενσωμάτωση του άρθρου 4 της Οδηγίας 2008/08/ΕΚΆρθρο 20:Ενσωμάτωση του άρθρου 4 της Οδηγίας 2008/08/ΕΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21:Ενσωμάτωση του άρθρου 1 της οδηγίας 2010/45/ΕΕΆρθρο 21:Ενσωμάτωση του άρθρου 1 της οδηγίας 2010/45/ΕΕ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22:Άρθρο 22:
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 23:Ρυθμίσεις σχετικά με τη λειτουργία της ΕΕΕΠ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24:Ρυθμίσεις για το προσωπικό της ΕΕΕΠ
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 25:Ρυθμίσεις θεμάτων της ΟΠΑΠ Α.Ε.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26:Τροποποίηση του ν. 3867/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27:Τροποποίηση του πδ 190/06 και του πδ 56/1985Άρθρο 27:Τροποποίηση του πδ 190/06 και του πδ 56/1985
- 54 ΣχόλιαΆρθρο 28:Τροποποιήσεις του πδ 237/1986
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29:Τροποποιήσεις του ν. 1667/1986
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30:Μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 260/2012Άρθρο 30:Μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 260/2012
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31:Τροποποίηση διατάξεων του ν. 4002/2011 και του ν. 4093/2012Άρθρο 31:Τροποποίηση διατάξεων του ν. 4002/2011 και του ν. 4093/2012
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32:Αρχή Διασφάλισης της ΠοιότηταςΆρθρο 32:Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33:Συμπλήρωση διάταξης του ν. 4093/2012Άρθρο 33:Συμπλήρωση διάταξης του ν. 4093/2012
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34:Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3863/2010Άρθρο 34:Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3863/2010
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35:Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
31 Ιανουαρίου 2013, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
5 Φεβρουαρίου 2013, 08:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 96 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
Σχετικά με την έναρξη ισχύος των προτεινομένων τροποποιήσεων, σκόπιμο είναι να διευκρινισθεί ότι οι αλλαγές στο ελάχιστο ύψος μετοχικού κεφαλαίου των εποπτευομένων από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς εταιρειών (άρθρο 13 του υπό διαβούλευση κειμένου)θα ισχύουν από την 31 Δεκεμβρίου 2012.
Δεδομένου ότι όπως αναφέρεται στο προοίμιο, ο Νόμος αποσκοπεί μεταξύ άλλων στην προσαρμογή της εθνικής νομοθεσία σε διατάξεις του δικαίου της Ένωσης, με ενσωμάτωση οδηγιών και προσαρμογή ρυθμίσεων σε αποφάσεις του Δικαστηρίου της Ένωσης και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, προτείνεται:
Προσθήκη Άρθρου που αφορά στην Τροποποίηση διατάξεων του ν. 2362/1995, που υστερούν σε σχέση με το ήδη υφιστάμενο Ευρωπαϊκό και Εθνικό θεσμικό πλαίσιο για της Πληρωμές.
Πιο συγκεκριμένα:
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρ. 11§2 του Ν.2362/ 1995 και του άρθρ. 2 του Ν.Δ. 356/1974 η είσπραξη των δημοσίων εσόδων ενεργείται κατά κανόνα «…από τις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες, τα Τελωνεία, τα λοιπά όργανα εισπράξεως του Δημοσίου και τους Ειδικούς Ταμίες, στους οποίους έχει ανατεθεί η είσπραξη ειδικών εσόδων…», δύναται όμως να ανατεθεί «…στις τράπεζες ή σε άλλους οργανισμούς κοινής ωφελείας ή πιστωτικούς οργανισμούς ή στα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛ.ΤΑ.) ή και σε άλλες δημόσιες αρχές…» με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών που θα καθορίζει τον τρόπο και την διαδικασία είσπραξης, το έλεγχο των εισπράξεων, καθώς και η καταβολή προμήθειας ή αμοιβής σε αυτούς, η οποία βαρύνει το Δημόσιο.
Σύμφωνα με την εισηγητική έκθεση του Ν. 2362/1995 περί Δημοσίου Λογιστικού με την ανάθεση της είσπραξης δημοσίων εσόδων σε τρίτους φορείς, όπως οι Τράπεζες και τα πιστωτικά ιδρύματα, επιδιώκεται η διεύρυνση των εισπρακτικών οργάνων πέραν των Δημοσίων Οικονομικών Υπηρεσιών προκειμένου να εξυπηρετούνται καλύτερα οι πολίτες και να παρασχεθεί χρονική άνεση στις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες να απασχοληθούν περισσότερο με τη λήψη των νόμιμων μέτρων για την είσπραξη των ληξιπρόθεσμων χρεών προς το Δημόσιο.
Η ανάγκη επικέντρωσης των Δημοσίων Οικονομικών Υπηρεσιών στις αρμοδιότητές τους που αφορούν στη λήψη των νομίμων μέτρων για την είσπραξη των ληξιπρόθεσμων χρεών και την πάταξη της φοροδιαφυγής αποτελεί επιτακτική ανάγκη σήμερα περισσότερο από ποτέ, δεδομένων των οικονομικών συνθηκών που επικρατούν στη χώρα. Η ελάφρυνση, και ιδανικά η απαλλαγή, των Δημοσίων Οικονομικών Υπηρεσιών από διαδικαστικές ενέργειες όπως είναι η είσπραξη εσόδων μπορεί να συμβάλει σημαντικά και άμεσα στη διευκόλυνση του έργου τους. Παράλληλα, η διευκόλυνση της πρόσβασης των πολιτών σε συστήματα πληρωμών που δεν απαιτούν την αυτοπρόσωπη/επιτόπια παρουσία και επιτρέπουν την πραγματοποίηση συναλλαγών πέραν του περιορισμένου ωραρίου λειτουργίας των Δημοσίων Οικονομικών Υπηρεσιών μπορεί να συμβάλει αποτελεσματικά στην προσπάθεια εμπρόθεσμης είσπραξης των δημοσίων εσόδων.
Οι διατάξεις του άρθρου 11 του Ν. 2362/1995 προβλέποντας τη δυνατότητα επέκτασης της ανάθεση είσπραξης δημοσίων εσόδων σε «…τράπεζες ή σε άλλους οργανισμούς κοινής ωφελείας ή πιστωτικούς οργανισμούς ή στα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛ.ΤΑ.) ή και σε άλλες δημόσιες αρχές…» διευκόλυνε την προώθηση της επίτευξης του ανωτέρω σκοπού κατά το χρόνο θέσπισής της.
Ωστόσο:
Η παραπάνω αποτελεί μια διατύπωση που ίσχυε με βάση τα δεδομένα του νόμου του 1995 που ωστόσο έχουν αλλάξει δραστικά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, σε ό,τι αφορά το πλαίσιο πληρωμών βάσει της κοινοτικής οδηγίας περί πληρωμών (PSD – Payment Services Directive).
Πιο συγκεκριμένα, όπως είναι γνωστό με βάση την Κοινοτική Οδηγία 2007/64/ΕΚ (PSD) η οποία ενσωματώθηκε στο εθνικό θεσμικό πλαίσιο με τον ν.3862/2010 υφίσταται πλέον αναφορά όχι απλώς σε «πιστωτικούς οργανισμούς» αλλά σε «παρόχους υπηρεσιών πληρωμών» και μάλιστα στο άρθρο 1 του ν. 3862/2010 αναφέρεται ρητά ότι «Πάροχος Υπηρεσιών Πληρωμών εκτός από τα πιστωτικά Ιδρύματα είναι επίσης και τα Ιδρύματα Πληρωμών».
Δεδομένων των εξελίξεων στον ευρωπαϊκό χρηματοπιστωτικό χώρο, οι δυνατότητες που παρέχει ο ν. 2362/1995 θα πρέπει να επικαιροποιηθούν ώστε να ενσωματώνουν στους φορείς που μπορεί να ανατεθεί η είσπραξη δημοσίων εσόδων και τους νομίμως αδειοδοτημένους Παρόχους Υπηρεσιών Πληρωμών. Με αυτό τον τρόπο αφ΄ ενός προωθείται ο σκοπός του άρθρου 11 του Ν. 2362/1995, ως αυτός προβλέπεται στην σχετική εισηγητική έκθεση και αφ΄ ετέρου προωθείται και ο σκοπός των διατάξεων περί ηλεκτρονικής διακυβέρνησης (Ν. 3979/2011) στον δημόσιο τομέα που επιτάσσουν την έμπρακτη αναγνώριση του δικαιώματος των φυσικών προσώπων και των νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου να επικοινωνούν και να συναλλάσσονται με τους φορείς του δημόσιου τομέα με χρήση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών.
Επιπλέον δε, εξασφαλίζεται η ίση μεταχείριση των νομίμως αδειοδοτημένων Παρόχων Υπηρεσιών Πληρωμών με τις τράπεζες στο πλαίσιο της δραστηριοποίησής τους για την παροχή υπηρεσιών πληρωμών. Διότι παρόλο που σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3862/2010 περί υπηρεσιών πληρωμών οι νομίμως αδειοδοτημένοι Πάροχοι Υπηρεσιών Πληρωμών δικαιούνται να εκτελούν πράξεις πληρωμής, στον ορισμό των οποίων εμπίπτει εννοιολογικά και η είσπραξη δημοσίων εσόδων, δυνάμει των ανωτέρω διατάξεων του ν.2362/1995 περί είσπραξης δημοσίων εσόδων αποκλείονται από την δραστηριότητα αυτή εντελώς αδικαιολόγητα. Σημειώνεται δε ότι τα Ιδρύματα Πληρωμών και οι Πάροχοι Υπηρεσιών Πληρωμών εν γένει, υπάγονται σε προληπτική εποπτεία και τηρούν διαδικασίες εσωτερικού ελέγχου, διαχείρισης κινδύνου και συμμόρφωσης αντίστοιχες με αυτές των τραπεζών.
Βάσει των παραπάνω και λαμβάνοντας υπόψη το αντικείμενο του Νόμου που αφορά στην επικαιροποίηση της εθνικής νομοθεσίας με βάση τις πλέον πρόσφατες Ευρωπαϊκές και εθνικές νομοθετικές ρυθμίσεις, προτείνεται να προστεθεί νέο Άρθρο (35) ως εξής:
———–
Άρθρο 35:Τροποποίηση διατάξεων του ν. 2362/1995
Το άρθρο 11§2 του ν.2362/1995 περί Δημόσιου Λογιστικού, στο σημείο που καταλήγει: «…στις τράπεζες ή σε άλλους οργανισμούς κοινής ωφελείας ή πιστωτικούς οργανισμούς ή στα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛ.ΤΑ.) ή και σε άλλες δημόσιες αρχές» προστίθεται η φράση «καθώς και σε νομίμως αδειοδοτημένους Παρόχους Υπηρεσιών Πληρωμών όπως ορίζονται στον ν.3862/2010 και οι οποίοι εποπτεύονται από την Τράπεζα της Ελλάδος».