1. Ο φόρος που προκύπτει κατά την εφαρμογή του άρθρου 15 μειώνεται κατά το ποσό των δύο χιλιάδων εκατό (2.100) ευρώ, όταν το φορολογητέο εισόδημα δεν υπερβαίνει το ποσό των είκοσι ενός χιλιάδων (21.000) ευρώ. Εάν το ποσό του φόρου είναι μικρότερο των δύο χιλιάδων εκατό (2.100) ευρώ, το ποσό της μείωσης περιορίζεται στο ποσό του αναλογούντος φόρου.
2. Για φορολογητέο εισόδημα το οποίο υπερβαίνει το ποσό των είκοσι ενός χιλιάδων (21.000) ευρώ, το ποσό της μείωσης μειώνεται κατά εκατό (100) ευρώ ανά χίλια (1.000) ευρώ του φορολογητέου εισοδήματος.
3. Όταν το φορολογητέο εισόδημα υπερβαίνει το ποσό των σαράντα δύο χιλιάδων (42.000) ευρώ, δεν χορηγείται μείωση φόρου.
Όσοι νοσταλγούν φορολογικό όφελος συγκεντρώνοντας αποδείξεις ας μην επικαλούνται δήθεν πάταξη της φοροδιαφυγής. Υπάρχουν άλλοι Νόμοι που επιβάλλουν την έκδοση και παραλαβή αποδείξεων και κανείς δεν μας εμποδίζει να τις ζητάμε και να τις έχουμε στο αρχείο μας.
Η ανάλυση του Μανώλη Χρυσόγελου που αποδεικνύει ότι ο φορολογικός συντελεστής 42% (καταληκτικός στην κλίμακα) εφαρμόζεται στα εισοδήματα εκείνα που ξεπερνούν τα 25.000€ και όχι μετά τα 42.000€ όπως τεχνιέντως εμφανίζεται στον Σ/Ν είναι απολύτως και μαθηματικώς τεκμηριωμένη.
Αν μάλιστα συνυπολογιστούν και οι λοιποί φόροι που πλήττουν τον μισθωτό των 25.000€ π.χ. εισφορά αλληλεγγύης, ΕΕΤΗΔΕ, ΕΤΑΚ, Δημοτ. φόροι, τέλη κυκλοφορίας κλπ όπως ακόμη και ο καταβληθείς ΦΠΑ επί των δαπανών διαβιώσεως των φορολογουμένων και των μελών της οικογενείας του, τότε το εναπομείναν εισόδημα μετά την αφαίρεση των φόρων ίσως γίνει μηδενικό (αν όχι και αρνητικό). Τοιουτοτρόπως όμως τα ούτως ή άλλως άδικα φορολογικά μέτρα γίνονται και σαφώς εξοντωτικά. Αν κάτι τέτοιο δεν είναι για σας ζητούμενο, τότε αλλάξτε τα!
Η απόπειρα εξουθένωσης του δυστυχούς πολίτη που είναι Έλληνας συνεχίζεται με το παρόν νομοσχέδιο.
Δεν μπορεί αυτή η πρόταση φορολογίας να προέρχεται από ανθρώπους που έχουν επαφή με την ελληνική πραγματικότητα. Κι άν λένε ότι έχουν Ελληνικό αίμα, είναι σίγουρο ότι δεν ξέρουν το κόστος ζωής στην Ελλάδα.
Αλλά πώς είναι δυνατόν να μιλάνε για φορολογική δικαιοσύνη την στιγμή που το σύνολο των διατάξεων διαπνέεται από αρπακτική διάθεση και από δημιουργία φανταστικών εισοδημάτων (κατ ευφημισμό τα λένε τεκμαρτά εισοδήματα) που είναι ισοπεδωτικά;
Για πρώτη φορά παρουσιάζεται το φαινόμενο να τιμωρείται ο πολίτης ο οποίος είχε την πρόνοια ή την ανοησία πριν από 20 ή 30 χρόνια να αγοράσει ακίνητο. Τιμωρείται αναδρομικά και αυστηρά γι αυτό. Αλλά, έτσι νοείται φορολογική δικαιοσύνη; Να ζητάς από εκείνους που με δική σου ευθύνη κατέστησαν άνεργοι να πληρώσουν σημαντικά ποσά σαν φόρους; Κι αν δεν μπορέσουν τότε να τους κατάσχεται η ακίνητη περιουσία;;;
Επιτέλους ποίον θέλουν να εξυπηρετήσουν με τέτοια νομοσχέδια; Πάντως για το καλό της Ελλάδας αποκλείεται να είναι. Παρακαλώ για την απόσυρση του παρόντος και την δημιουργία νέου Ν/Σ στο οποίο θα προβλέπεται ρητά και κατηγορηματικά ότι με ευθύνη του Ελληνικού κράτους διασφαλίζεται η επιβίωση των Ελλήνων πολιτών σε επίπεδα που δεν μπορούν να είναι κάτω από το επίπεδο της φτώχειας, προβλέποντας σχετικά κονδύλια γι αυτόν τον σκοπό. Όσον αφορά την κατάσχεση αυτή θα πρέπει να γίνεται μόνο στην περίπτωση που ο πολίτης έχει δυνατότητες πραγματικές (όχι φανταστικές) για πληρωμή αλλά είναι δύστροπος στην καταβολή των αναλογούντων ποσών. Τέλος, και επειδή προβλέπεται η φορολόγηση των ακινήτων κάθε είδους, θα πρέπει να προβλέπεται η πληρωμή σε είδος, δηλαδή η εκχώρηση ακινήτων στο κράτος Γιατί η μετατροπή της αυθαίρετης αποτίμησης της ακίνητης περιουσίας σε ευρώ και, στη συνέχεια η απαίτηση πληρωμής φόρου σε ευρώ, είναι καταχρηστική. Εξ άλλου, αφού θέλουν να κατάσχουν τα ακίνητα γιατί να μην μπορεί ο πολίτης να τα προσφέρει στην πολιτεία από μόνος του;
ΠΡΟΣΟΧΗ. Το αφορολόγητο όριο θα πρέπει να είναι ανάλογο με τον αριθμό των μελών της οικογένειας και των προστατευόμενων τέκνων έτσι ώστε όσο πιο πολλά είναι τα μέλη να αυξάνεται πολλαπλάσια, δηλαδή κλιμακούμενο. Αυτό είναι δίκαιο γιατί οι πολυμελείς οικογένειες συμμετέχουν στην φορολόγηση ενεργά, λόγω των αυξημένων αναγκών τους,άρα έμμεσα πληρώνουν περισσότερο φόρο.Δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση ο άγαμος και ο πολύτεκνος να συμμετέχουν το ίδιο στην φορολόγηση χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν ο αριθμός των μελών!!!!
Το αφορολόγητο όριο είναι εξαιρετικά χαμηλό. Ούτε μπορεί να είναι το ίδιο για κάποιον που δεν έχει παιδιά και για ένα πολύτεκνο. Με ποια λογική εφευρίσκετε κάθε φορά τα διάφορα όρια; Γιατί 21000 και 41000 και όχι κάποια άλλα. Δεν είναι θέμα κολοκυθιάς αλλά τα όρια είναι εξαιρετικά χαμηλά.
Δεν γνωριζω ποιο θα ειναι το οφελος απο την καταργηση του μετρου των αποδειξεων μπορω να εκτιμησω οτι με την διατηρηση του μετρου ομως μόνο οφελος θα υπαρξει.
Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος πάταξης της φοροδιαφυγής είναι να υπάρχουν κίνητρα ώστε οι φορολογούμενοι να ζητάνε αποδείξεις. Η κατάργηση της έκπτωσης από αποδείξεις είναι ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ!!!
Καλο θα ηταν να λαμβανατε μεριμνα (λιγοτερες περικοπες) για μονοσυνταξιουχες οικογενειες με παιδια που σπουδαζουν η δε μια συνταξη αποτελει και το μοναδικο εισοδημα στην οικογενεια . Να λαμβανεται υπ οψιν το οικογενειακο εισοδημα. Επισης θα πρεπει οπωσδηποτε να αντιμετωπισθει μεριδα επαγγελματιων που δεν εκδιδουν παραστατικα και δηλωνουν μηδαμινα εισοδηματα ,δεστε πως αντιμετωπιζονται παρομοιες περιπτωσεις στο εξωτερικο και εφαρμοστε τα! Βρεστε πως θα αναγκασθει ο ψυκτικος ή ο υδραυλικος π.χ να εκδοσει παραστατικο οταν ερθει στο σπιτι μου για επισκευη . Πιστευω οτι λαθος θα ειναι η καταργηση του μετρου της συλλογης αποδειξεων.Αφου τωρα που ισχυει γινεται παρτυ φοροδιαφυγης.
Το αφορολόγητο όριο πρέπει να είναι ανάλογο με τον αριθμό της μελών της οικογένειας και των προστατευόμενων τέκνων.Μην ξεχνάμε ότι οι πολυμελείς οικογένειες συμμετέχουν στην φορολόγηση ενεργά, λόγω των αυξημένων αναγκών τους σε βασικά είδη πρώτης ανάγκης και άρα έμμεσα πληρώνουν περισσότερο φόρο.Δεν μπορεί ο άγαμος και ο πολύτεκνος να συμμετέχουν το ίδιο στην φορολόγηση.
Άρθρο 16: Αφορολόγητο όριο εισοδήματος ή φορολογική έκπτωση. Ισα που ο Ελληνας αρχισε να αποκτα φορολογικη συνειδηση και να ζητα αποδειξεις, κατι που στο προσφατο παρελθον θεωρειτο εξωγηινο,εσεις για μια ακομη φορα πειραματιζεστε και καταργειται την συλλογη αποδειξεων. Μα το θεμα ειναι να κανουμε και αλλους πολιτες να αποκτησουν φορολογικη συνειδηση και να ζητουν αποδειξεις οχι ν αποτρεψουμε κι αυτους που εχουν ηδη αποκτησει.Αλλωστε οι αποδειξεις εκτος των αλλων καλων, αυξανουν και τον τζιρο των καταστηματων κατι που σημαινει οτι θα υπαρχει τεραστια φοροδιαφυγη με την καταργηση τους. Οσο για τον λογο που επικαλειστε οτι το μετρο των αποδειξεων δεν επεφερε τα αναμενομενα αποτελεσματα πιστευω πως ο λογος ειναι οτι πρεπει ν αυξηθει κι αλλο το ποσοστο των αποδειξεων επι του καθαρου ετησιου εισοδηματος.