Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών ρυθμίζονται ειδικότερα θέματα και λεπτομέρειες για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος κεφαλαίου και να προβλέπονται εξαιρέσεις από την υπαγωγή σε αυτές.
Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣΆρθρο 17 – Καθορισμός ειδικότερων θεμάτων και λεπτομερειών.
Άρθρο 17 – Καθορισμός ειδικότερων θεμάτων και λεπτομερειών.
- 171 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Δόσεις και απαλλαγές ρύθμισης
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Επιβαρύνσεις εκπρόθεσμης καταβολής κατά την υπαγωγή σε ρύθμιση
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Οφειλές που τελούν σε αναστολή ή έχουν υπαχθεί σε ρύθμιση ή διευκόλυνση τμηματικής καταβολής
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Μη βεβαιωμένες οφειλές που υπάγονται στη ρύθμιση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Λοιπά στοιχεία της ρύθμισης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής σε πρόγραμμα ρύθμισης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Καταβολή πρώτης δόσης
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Απώλεια ρύθμισης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Προεξόφληση ρύθμισης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Αλλαγή προγράμματος ρύθμισης.
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Ευεργετήματα από την υπαγωγή στη ρύθμιση.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Δικαιώματα του Δημοσίου.
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Πίστωση ποσών από παρακράτηση ή αυτεπάγγελτο συμψηφισμό ή πράξεις εκτέλεσης.
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Παραγραφή οφειλών.
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Εφάπαξ εξόφληση μέρους της οφειλής με έκπτωση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 – Αρμοδιότητα χορήγησης ρύθμισης.
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Καθορισμός ειδικότερων θεμάτων και λεπτομερειών.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 19
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Άλλα συναφή θέματα – ποινική δίωξη
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Τροποποίηση διατάξεων Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (κύρωση με το ν. 4172/2013, Α’ 167)
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Τροποποίηση διατάξεων Κώδικα ΦΠΑ (κύρωση με το ν. 2859/2000, Α’ 248)
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Παράταση ισχύος Πίνακα Κατάταξης υποψηφίων δοκίμων Δικαστικών Πληρεξουσίων ΝΣΚ
- 74 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Κατάργηση / Εκκαθάριση της «ΠΑΡΑΚΤΙΟ ΜΕΤΩΠΟ Α.Ε.» – Συγχώνευση δια απορρόφησης από το ΤΑΙΠΕΔ της «ΕΤΑΔ Α.Ε.»
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25 – Ολοκλήρωση φορολογικού ελέγχου με φύλλα ελέγχου ΣΔΟΕ
- 234 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Ρύθμιση ασφαλιστικών οφειλών
- 107 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Επιλογή κατώτερης ασφαλιστικής κατηγορίας στον ΟΑΕΕ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Κατάργηση ποινών για οφειλέτες ατομικής εισφοράς στον ΟΑΕΕ και το ΕΤΑΑ
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Αλληλέγγυα ευθύνη
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 – Ανακοπή κατά του πίνακα κατάταξηςΆρθρο 30 – Ανακοπή κατά του πίνακα κατάταξης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Κοινοποίηση πράξεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32 – Κατάργηση διάταξης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
12 Μαρτίου 2015, 16:15
Ανοικτή σε Σχόλια έως
16 Μαρτίου 2015, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
10 Σχόλια 881 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
Έχω γράψει αρκετά σχόλια, που έχουν βγει μέσα από χρόνια σκέψης και κριτικής διάθεσης για τις αδικίες του δημοσίου έναντι του πολίτη. Ο υπουργός πρέπει να διαβάσει ο ΙΔΙΟΣ τα σχόλια, γιατί αλλιώς δεν θα του μεταφερθούν όπως πρέπει και θα χαθεί το πλεονέκτημα της αμεσότητας των επιχειρημάτων, αν αυτά του μεταφερθούν σε περίληψη από τεχνοκράτες του υπουργείου των οποίων είναι πιθανό η κρίση τους επί των αρχών να έχει φθαρεί λόγω της καθημερινής ενασχόλησής τους με το χρήμα, το γενεσιουργό λόγο διαφθοράς συνειδήσεων και αρχών.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΦΟΡΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΩΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΡΜΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΤΟΝ κο. Υπουργό, για να μη μπω στη διαδικασία να το αποστείλω με fax.
Κύριε Υπουργέ,
Πρέπει το νομοσχέδιο να εμπνέεται από ΑΡΧΕΣ για να ευδοκιμήσει, και η νέα κυβέρνηση να επιτύχει στο βασικό της στόχο και λειτουργία. Επανεκκίνηση της οικονομίας σημαίνει ΠΡΩΤΑ παραγωγή χρήματος και μετά διάθεσή του σε οτιδήποτε και σε φόρους επίσης. Αντιλαμβάνομαι ότι ο κος. Βαρουφάκης αισθάνεται τη τεράστια πίεση να μαζέψει χρήμα, και είπε ένα βράδυ στο κο. Χατζηνικολάου ότι εκτός των άλλων πρέπει να … όμως δεν πρέπει να τυφλωθεί από αυτή την αναντίρρητη κρατική ανάγκη, και να δημιουργήσει ένα νόμο – τέρας τιμωρίας του πολίτη, αντί ένα νόμο ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ του πολίτη. Ο πολίτης χρειάζεται να αισθανθεί το δημόσιο πίσω του ως υποστηρικτή, αρωγό και γονέα και όχι μπροστά του ως εμπόδιο και τιμωρό. Δεν πρέπει να υπάρχει στο νόμο καμία τιμωρία και καμία βραχυπρόθεσμη προθεσμία για όσους έχουν τη πρόθεση να αποδείξουν την διάθεσή τους να ανταποκριθούν στην υποστήριξη του δημοσίου. Τα χρήματα δεν πέφτουν από τον ουρανό ούτε τα έχουμε κρύψει στα μπαούλα. ΟΙ προθεσμίες επιβραβεύουν όσους όντως δεν πλήρωσαν ΕΚΟΥΣΙΑ και τα έκρυψαν στα μπαούλα. Οι προθεσμίες τιμωρούν όσους δεν έχουν και θέλουν να υποστηριχθούν για να παράγουν και να αποκτήσουν. Νόμοι ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ στο πόδι αλλά μετά από βαθιά ΣΟΦΗ ΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΠΝΕΟΥΝ, κάτι που ποτέ δεν έγινε στην Ελλάδα. Καλείσθε να αποδείξετε ότι σας ενδιαφέρει η ανάπτυξη και η παραγωγικότητα, μέσα από τις αρχές που διδάσκετε στα πανεπιστήμια. Αναμένουμε να δούμε ότι όντως έχετε τέτοιες αρχές μέσα στο νόμο για να ακολουθήσουμε με όλη μας τη καρδιά.
Θα πρέπει να δοθεί δυνατότητα υποβολής ηλεκτρονικά, εκπρόθεσμων αρχικών-τροποποιητικών φορολογικών δηλώσεων προηγουμένων ετών χωρίς πρόστιμα και προσαυξήσεις και γι αυτούς που έχουν εκδοθεί φύλλα ελέγχου
δηλαδή να υπαχθεί στη ρύθμιση κάθε είδους οφειλή, χωρίς καμία εξαίρεση
Προς αποκατασταση των αδικιων, εφοσον η παραγραφη αξιωσεων του δημοσιου κατα ιδιωτων ανερχεται στα 20 χρονια και κατα κοινη λογικη θα επρεπε οχι μονο να μην αδικουνται, αλλα και να προωθουνται υπαλληλοι με προσοντα, θα πρεπει να ληφθει μεριμνα για τους υπαλληλους του δημοσιου και συγκεκριμενα των Σωματων ασφαλειας με αυξημενα προσοντα, οπως πτυχιο Α.Ε.Ι., που η υπηρεσια δεν τους αναγνωριζε τα χρονια σπουδων ως χρονο υπηρεσιας, ενω γνωριζε εξ αρχης οτι στο προσωπο τους συνετρεχαν ολες οι σχετικες προυποθεσεις, ωστε να αποκατασταθει η σε βαρος τους αδικια και να τους χορηγηθουν οι σχετικες μισθολογικες προαγωγες και χρονοεπιδοματα.
Πρέπει να γίνει κατανοητό από τη νέα κυβέρνηση, αν αυτή εμπνέεται ΟΝΤΩΣ από ανθρωπιστική διάθεση στη πράξη, ότι η κρίση δεν είναι ανθρωπιστική μόνο για οικονομικούς λόγους. Η κατάρρευση όλων των αρχών που συγκρατούσαν τον κοινωνικό ιστό σε ισορροπία, αρχών διαχρονικών όπως η αγάπη και ο σεβασμός, προήλθε από το κεφάλι, δηλαδή το δημόσιο και τους ηγέτες του. Αυτό είχε ως συνέπεια τη κατάρρευση κάθε καλής διάθεσης προς παραγωγικότητα και την αντικατάστασή της από τη κοινωνική κατάθλιψη. Εάν το δημόσιο και οι ηγέτες του, όπως προς το παρόν αποδεικνύει ο νέος πρωθυπουργός, επιδείξουν την απαιτούμενη αγάπη και το σεβασμό στο πολίτη, τότε ο γενεσιουργός λόγος της παραγωγικότητας, δηλαδή η καλή καθημερινή διάθεση του πολίτη θα επανέλθουν σιγά-σιγά και ο έλληνας πολίτης θα επανέλθει σε κάποια αρχική παραγωγικότητα, η οποία θα αυξάνεται όσο αυξάνεται η καλή συμπεριφορά του δημόσιου απέναντι στο πολίτη. Όπως τα παιδιά αντιδρούν θετικά και δημιουργικά στη θετική συμπεριφορά και ευχάριστης αντίληψης καθοδήγηση των γονέων, έτσι και ο πολίτης θα αντιδράσει θετικά στη θετική συμπεριφορά και ευχάριστης αντίληψης καθοδήγηση του δημόσιου. Με απειλές και τιμωριτική διάθεση κάθε είδους προς το πολίτη, δεν θα υπάρξει ποτέ θετική αντίδραση του πολίτη. Συνεπώς, πρέπει να καταργηθεί κάθε είδους τιμωρία – πρόστιμα κλπ. γιατί αυτές οι διατάξεις τρομοκρατούν το πολίτη και τελικά στη τρομοκρατία, η αντίδραση είναι πάντα αρνητική. Αντίθετα πρέπει αυτά να αντικατασταθούν με ΕΞΥΠΝΕΣ ρυθμίσεις, απόδοσης επιβράβευσης προς τους συνεπείς, έτσι ώστε όλοι να βλέπουν και να έχουν ως ΠΡΟΤΥΠΟ σε ποιά θετική συμπεριφορά μπορούν να φτάσουν.
1. Αντί να προβλέπεται π.χ. η 30η Ιουλίου ως προθεσμία δήλωσης εισοδημάτων, και μετά από αυτή να αρχίζουν οι τιμωρίες, να προβλέπεται ΕΞΥΠΝΑ ότι όποιος δηλώσει τα εισοδήματά του 2015 μέχρι και 2 χρόνια μετά (ως εμπρόθεσμα), θα πληρώσει, και ανάλογα με τη κλίμακά του, το 100% των φόρων (στο οποίο 100% θα έχει προσυνυπολογισθεί έξυπνα και η σχετική τιμωρία-επαύξηση). Για κάθε μήνα προς τα πίσω, θα επιβραβεύεται με 1% μείωση του φόρου, που μπορεί να φτάσει και στο 24% αν δηλώσει τα εισοδήματά του τον εναρκτήριο μήνα δηλώσεων Ιανουάριο 2016 ή όποτε θα είναι έτοιμες οι βεβαιώσεις των ασφαλιστικών φορέων (αυτό αποτελεί παράδειγμα για να γίνει αντιληπτό τι σημαίνει να βάζω ένα πρότυπο συμπεριφοράς και να ζητώ από το πολίτη να προσπαθήσει σιγά-σιγά να το πετύχει, ώστε να αποκτήσει σιγά-σιγά την βαριά πληγείσα φορολογική συνείδηση, αντί να τον βάζω σε τιμωρία αν δεν πετύχει μια συγκεκριμένη προθεσμία που για οιοδήποτε λόγο δεν μπορεί να τη πετύχει). ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, με το “ΚΑΝΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΟΥ ΟΠΟΤΕ ΕΣΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ”, ΛΥΝΕΤΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ και το ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ των καταληκτικών προθεσμιών, που το μόνο που καταφέρνει είναι μια απάνθρωπη συμπεριφορά του δημοσίου έναντι των πολιτών και των λογιστών τους, που εν μέσω θέρους διαλύονται ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΑ να προλάβουν τις προθεσμίες.
2. Χιλιάδες πολίτες δεν έκαναν τη φορολογική τους δήλωση τα τελευταία χρόνια, καθόσον θα βεβαιωνόταν φόρος που δεν έχουν να πληρώσουν. Υπάρχει ένα σοβαρό ποσοστό συμπολιτών μας που υποχρεούται να δώσει τα χρήματα που έχει σε καταστάσεις που έχουν μεγαλύτερη προτεραιότητα από το να πληρωθεί ο φόρος. Αυτές οι καταστάσεις είναι προφανώς τα προβλήματα υγείας. Υποχρεούμενοι να προπληρώσουν ιδιωτικούς ή δημόσιους θεραπευτές με ποσά π.χ. άνω των 500,00 ευρώ ανά μήνα, συγκεντρώνεται ένα ποσό τουλάχιστον 3.000,00 ευρώ για έξη μήνες που ο συμπολίτης καλείται να χρεωθεί για την υγεία του ή την υγεία της οικογένειάς του σε θεραπείες για μόνιμες αναπηρίες, και αυτό το ποσό, με όποιο “κούρεμα υφίσταται” αποδίδεται από τον ΕΟΠΥΥ μετά έξη μήνες, με αποτέλεσμα ο συμπολίτης να είναι πίσω στα οικονομικά του λόγω του χρέους του δημόσιου ΕΟΠΥΥ απέναντί του. Αυτός ο πολίτης δεν μπορεί με αυτή και άλλες συνθήκες να καλύψει το φόρο του. Άλλες συνθήκες ? π.χ. Έχουμε υποβάλλει αίτημα πλήρους παράλληλης στήριξης στο Υπουργείο Παιδείας για μαθητή του δημοτικού για τον οποίο προβλέπεται τέτοια στήριξη ειδικής αγωγής μέσα στη τάξη για να μάθει τα βασικά το ΑΒ και το 1-10, και ακόμα, Μάρτιος 2015, αιτήσεις μόνο στην ΑΤΤΙΚΗ με αριθμό 1.188 ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΕΙ, γιατί το δημόσιο δεν έχει πιστώσεις, σύμφωνα με τελευταία ενημέρωσή μου από το οικονομικό τμήμα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας. Ο Δημόσιος νόμος προβλέπει ότι εάν το δημόσιο δεν στείλει τον ειδικό δάσκαλο, τότε οι γονείς πρέπει να καλύψουν με δικά τους χρήματα ένα ιδιώτη δάσκαλο να βοηθήσει το παιδί τους να μάθει την αλφαβήτα, τα οποία χρήματα ΟΥΕΠΟΤΕ θα αποδοθούν πίσω στους γονείς. Μπορώ να γράφω αιώνια για τέτοιες συνθήκες οικογενειών με προβλήματα οιουδήποτε είδους. Επιθυμείτε να αντιμετωπίσετε την ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ και να επιτύχετε την ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΑΥΤΕΣ και χωρίς την ένταξη των οικογενειών αυτών στην επανεκκίνηση ? Αν επιθυμείτε να τις επανεντάξετε, τότε θα πρέπει να συνυπολογίσετε τα προβλήματά τους, που έχουν ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ από την ΑΔΥΝΑΜΙΑ του ΔΗΜΟΣΙΟΥ να ικανοποιήσει τις βασικές τους ανάγκες θεραπείας και μόρφωσης, και οι οικογένειες αυτές πρέπει να ενταχθούν σε ΕΙΔΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ με τις οποίες να απομακρυνθούν από την οικονομική διάλυση και εξαθλίωση και την ψυχολογική κατάρρευση, να ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΝ για τις προσπάθειές τους να κρατήσουν τις οικογένειές τους σε ΥΠΑΡΞΗ. ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΥΝ (αντί να τα καταβάλλει το δημόσιο, και ειδικά όσα ποσά ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ) πρέπει να συνυπολογισθούν στη δυνατότητα πληρωμής φόρων, και να συγχωρεθεί στο 100% η συγκριτική αδυναμία τους αυτή.
3. Πρέπει οι παραπάνω καταβολές των οικογενειών αυτών να μπαίνουν στη όπως την ονομάσετε κάρτα πληρωμών, και έτσι να δημιουργείται ο συνυπολογισμός.
4. Πρέπει οι παραπάνω καταβολές των οικογενειών αυτών να μη γίνονται από τις οικογένειες, αλλά κατευθείαν από το δημόσιο και τον ΕΟΠΥΥ στους ιδιώτες θεραπευτές-δασκάλους κλπ., ώστε να σταματήσει η οικονομική αιμορραγία των οικογενειών αυτών, και να μπορέσουν να συγκεντρωθούν οι οικογένειες στις πληρωμές των φόρων.
5. Πρέπει, μέσω της κάρτας πληρωμών ή του περιουσιολογίου, να αποδειχθεί η οικονομική αδυναμία των οικογενειών αυτών, όπου και να ζουν. Αν παρότι δεν πλήρωσαν τους φόρους τους αγόρασαν αυτοκίνητο mercedes (όχι ένα αναπηρικό αυτοκινητάκι για συγκεκριμένους υποστηρικτικούς της υγείας λόγους), τότε να υπάρξει η ανάλογη μεταχείριση από το δημόσιο για τη φοροδοτική συμπεριφορά τους και να μη δοθεί συγχώρεση, αν όμως ζουν μια ατελείωτη λιτή ζωή για να ανταπεξέλθουν, τότε θα πρέπει να συγχωρεθούν και να υποστηριχθούν από το δημόσιο.
6. Πρέπει να τελειώσει η χωροταξική άποψη και να καταργηθεί κάθε τέτοια λογική ότι όσοι έτυχε να μένουν σε ακριβές περιοχές (με μεγάλες αντικειμενικές αξίες) είναι και εύποροι. Ακόμα και οι όροι του ΕΣΠΑ το προβλέπουν αυτό και είναι απαράδεκτο. Κληρονόμησες ένα σπίτι από τους γονείς σου στη Βούλα ή στη Κηφισιά, δεν σημαίνει ότι είσαι εύπορος. Δεν είναι δυνατόν επειδή μένεις σε μια τέτοια περιοχή να αποκλείεσαι από τα προγράμματα του ΕΣΠΑ και ο εύπορος της Αλεξανδρούπολης να θεωρείται φτωχός. Δείτε τις προβλέψεις του ΕΣΠΑ για τις προσλήψεις δασκάλων σχετικά με τους άξονες ευπορίας.
Είμαι άνεργος, 55 χρονών
Πρώην μεταφορέας, κάτοχος άδειας δημόσιας χρήσης φορτηγού(3τονο)
Εκλεισα βιβλία εφορία(χρέη-αδυναμία εξώφλησης)
Παρεπιπτόντως, η άδεια Δ.Χ.Φ μου παρακρατήθηκε στο τμήμα αυτοκινήτων, από σφάλμα της εφορίας και έχει σταλεί υπηρεσιακά στην περιφέρεια αθηνών(Χολαργός), που σημαίνει ότι δεν την έχω στα χέρια μου.
ΤΟ πρόβλημα είναι ότι λόγω αδυναμίας μου να εξοφλήσω το χρέος στον ΟΑΕΕ, δεν μου επιτρέπει να μεταβιβάσω την άδεια Δ.Χ.Φορτηγού και περαιτέρω συνεχίζει να με χρεώνει μηνιαίες εισφορές, εφόσον δεν με διαγράφει από το μητρώο του.
Επίσης, μου ζητά ο ΟΑΕΕ να πληρώσω χρέος από ιατροφαρμακευτική «περίθαλψη» που μου έχει διακόψει την παροχή, λόγω χρέους.
Είμαι ανασφάλιστος, άνεργος, με σύζυγο μακροχρόνια άνεργη, χωρίς έσοδα και ζητώ να γίνει μία πρόβλεψη στο νομοσχέδιο για απεξάρτηση ως προς την ελευθερία μεταβίβασης της άδειας Φ.Δ.Χ από τα χρέη ΟΑΕΕ και διαγραφή από μητρώο του οαεε.
Δεν βρίσκω εργασία λόγω ηλικίας, για να είμαι συνεπής στα χρέη.
ΤΟ οικονομικό πρόβλημά μου επιδεινώνεται καθώς είμαι δανειολήπτης με «κόκκινο στεγαστικό δάνειο».
Θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα διόρθωσης του χρόνου Διακοπής Εργασιών στο μητρώο, σε περιπτώσεις που αποδεικνύεται (μετά από έλεγχο)ότι ο πραγματικός χρόνος παύσης εργασιών ήταν προγενέστερος ώστε να μπορεί να γίνει και η διακοπή στο ΤΕΒΕ στην πραγματική ημερομηνία.
Θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής εκπρόθεσμων αρχικών – τροποποιητικών φορολογικών δηλώσεων προηγουμένων ετών χωρίς πρόστιμα – προσαυξήσεις, τουλάχιστον μέχρι την καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής στη ρύθμιση. Μέχρι την ίδια ημερομηνία θα πρέπει να παραταθεί και η δυνατότητα εκπρόθεσμης διακοπής εργασιών πέραν του έτους, με βάση τον πραγματικό χρόνο παύσης εργασιών, έτσι ώστε να καθαρίσει επιτέλους το μητρώο από ανενεργές επιχειρήσεις που χρεώνονται με πρόστιμα και προσαυξήσεις που ουδέποτε θα πληρωθούν. Και σχετικά με το προηγούμενο θέμα, πρέπει να προσεχθεί το θέμα της εκπρόθεσμης λύσης εταιρείας σε συνάρτηση με την εγγραφή στο ΓΕΜΗ και την καταβολή συνδρομών για μία ολόκληρη εξαετία (2010 έως 2015) και να καταλήγουμε στο παράδοξο, να λύεται μία εταιρεία από το 2000 και να πρέπει να απογραφεί στο ΓΕΜΗ και να πρέπει να καταβάλει ποσά ύψους 400 ευρώ και ταλαιπωρία 15 ημερών.
θα ηταν σκοπιμο να ρυθμιστη η περιπτωση αδυναμιας η παραληψεις υποβολης δηλωσεων ε1 ε2 ενφια προηγουμενων ετων απο ηλικιομενους η αρρωστους ωστε να μπουν στην ρυθμιση
Αυτό μπορεί να γίνει μέσω της έκδοσης ΠΔ ή Υπουργικών Αποφάσεων, οι οποίες θα έχουν ρόλο επεξηγηματικό για τον απρόσκοπτο ρόλο των Φορολογικών Αρχών
Κυρία υπουργέ εκτιμώ οτι πρεπει να ληφθεί ειδική μέριμνα για τις ΜΜΕ οι οποίες άρχισαν την λειτουργία τους απο το 2007 και ύστερα . Ειναι επιχείρισεις οι οποίες υποφέρουν πιο πολυ απο όλες τις άλλες αφου η κριση τις βρήκε επάνω στην ανάπτυξη τους.και στη αρχή της λειτουργίας τους
Κυρία υπουργέ υπάρχουν ΜΜΕ οι οποίες μεσα σε αυτή την τρομερή κριση ΑΔΙΚΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ Απο το ελληνικό δημόσιο είτε απο άγνοια νόμων είτε απο αδιαφορία και σαφείς παραλήψεις των δημοσίων λειτουργών -υπάλληλων
Αυτές οι ΜΜΕ πρεπει να κάνουν εξωδικαστικό συμβιβασμό με το ελληνικό δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία οταν μάλιστα αυτά εχουν παραδεχθεί εγγράφως οτι εκ παραδρομής εχουν αδικήσει τους Έλληνες πολίτες η τις ΜΜΕ
Παρακαλώ να ληφθούν υπόψη τα ανωτέρω και αν ειναι δυνατόν να διευρυνθεί ο χρόνος υπαγωγής καθώς και οι 100 δόσεις σε ΜΜΕ που εχουν ζημιές τα δυο τελευταία χρονια και αποδεδειγμένα εχουν αδυναμία να μπουν τωρα στην ρύθμιση .
Να σταματήσει οι ποινική δίωξη των ανωτέρω επιχειρήσεων μεχρι να ξανα αρχίσουν επαγγελματική δραστηριότητα με την επανεκκίνηση της οικονομίας
Κυρία υπουργέ μη ξεχνάτε οτι η ποιο επιτυχημένη ρύθμιση μεχρι τωρα στην ελλαδα ειναι η δήλωση των αυθαιρέτων κτίσματων γιατι είχε πολυ μεγάλη διάρκεια με τις συνεχείς παρατάσεις ετσι ώστε ο κοσμάκης οταν είχε χρήματα έκανε χρήση της ρύθμισης
Εκτιμώ οτι το ίδιο πρεπει να γινει και με την υπό διαβούλευση παρούσα ρύθμιση
Με εκτίμηση
Κώστας Παυλής
Αρχιτέκτονας μηχανικός
Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας
Querzoli hellas