Η παραγραφή των οφειλών για τις οποίες υποβάλλεται αίτηση υπαγωγής στη ρύθμιση αναστέλλεται από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης και για ολόκληρο το χρονικό διάστημα που αφορά η ρύθμιση ανεξαρτήτως καταβολής οποιουδήποτε ποσού και δεν συμπληρώνεται πριν παρέλθει ένα έτος από τη λήξη της τελευταίας δόσης αυτής.
Άρθρο 14 – Παραγραφή οφειλών.
- 171 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Δόσεις και απαλλαγές ρύθμισης
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Επιβαρύνσεις εκπρόθεσμης καταβολής κατά την υπαγωγή σε ρύθμιση
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Οφειλές που τελούν σε αναστολή ή έχουν υπαχθεί σε ρύθμιση ή διευκόλυνση τμηματικής καταβολής
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Μη βεβαιωμένες οφειλές που υπάγονται στη ρύθμιση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Λοιπά στοιχεία της ρύθμισης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής σε πρόγραμμα ρύθμισης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Καταβολή πρώτης δόσης
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Απώλεια ρύθμισης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Προεξόφληση ρύθμισης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Αλλαγή προγράμματος ρύθμισης.
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Ευεργετήματα από την υπαγωγή στη ρύθμιση.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Δικαιώματα του Δημοσίου.
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Πίστωση ποσών από παρακράτηση ή αυτεπάγγελτο συμψηφισμό ή πράξεις εκτέλεσης.
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Παραγραφή οφειλών.
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Εφάπαξ εξόφληση μέρους της οφειλής με έκπτωση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 – Αρμοδιότητα χορήγησης ρύθμισης.
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Καθορισμός ειδικότερων θεμάτων και λεπτομερειών.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 19
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Άλλα συναφή θέματα – ποινική δίωξη
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Τροποποίηση διατάξεων Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (κύρωση με το ν. 4172/2013, Α’ 167)
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Τροποποίηση διατάξεων Κώδικα ΦΠΑ (κύρωση με το ν. 2859/2000, Α’ 248)
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Παράταση ισχύος Πίνακα Κατάταξης υποψηφίων δοκίμων Δικαστικών Πληρεξουσίων ΝΣΚ
- 74 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Κατάργηση / Εκκαθάριση της «ΠΑΡΑΚΤΙΟ ΜΕΤΩΠΟ Α.Ε.» – Συγχώνευση δια απορρόφησης από το ΤΑΙΠΕΔ της «ΕΤΑΔ Α.Ε.»
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25 – Ολοκλήρωση φορολογικού ελέγχου με φύλλα ελέγχου ΣΔΟΕ
- 234 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Ρύθμιση ασφαλιστικών οφειλών
- 107 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Επιλογή κατώτερης ασφαλιστικής κατηγορίας στον ΟΑΕΕ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Κατάργηση ποινών για οφειλέτες ατομικής εισφοράς στον ΟΑΕΕ και το ΕΤΑΑ
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Αλληλέγγυα ευθύνη
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 – Ανακοπή κατά του πίνακα κατάταξηςΆρθρο 30 – Ανακοπή κατά του πίνακα κατάταξης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Κοινοποίηση πράξεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32 – Κατάργηση διάταξης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
12 Μαρτίου 2015, 16:15
Ανοικτή σε Σχόλια έως
16 Μαρτίου 2015, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
9 Σχόλια 881 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
Το δημόσιο πρέπει να είναι ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ. Εάν το δημόσιο φέρεται με δημοκρατικό σεβασμό στο πολίτη, τότε και ο πολίτης θα αρχίσει και πάλι να σέβεται το δημόσιο και θα αποκατασταθεί η με πολύ βαρύ τρόπο πληγείσα, από τις προηγούμενες κυβερνήσεις, σχέση δημόσιου-πολίτη. Ο φασιστικής αντίληψης νόμος ότι το δημόσιο έχει περισσότερα δικαιώματα από το πολίτη πρέπει να επανέλθει σε αντίληψη δημοκρατίας. Συγκεκριμένα στα θέματα περί παραγραφής, το δημόσιο επέκτεινε τις προθεσμίες παραγραφής στα 10 και πρόσφατα στα 20 χρόνια. Ο πολίτης όμως έχει, σε σύγκριση με τα ανωτέρω, ελάχιστες προθεσμίες 3ετίας και 5ετίας σχετικών προθεσμιών. Συνεπώς,
1. Για να υπάρχει ΑΠΟΛΥΤΗ ΙΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, πρέπει οι προθεσμίες παραγραφών να επεκταθούν στα ίδια χρονικά όρια 10ετίας και 20ετίας και για το πολίτη, και αυτή η θεσμοθέτηση θα αποτελέσει ΘΕΜΕΛΙΟ ΛΙΘΟ δημοκρατικής αντίληψης της νέας κυβέρνησης, όπως αυτή ισχυρίζεται ότι εμπνέεται από τέτοιες αντιλήψεις.
2. Με αυτή τη θεσμοθέτηση, χιλιάδες συμπολίτες μας θα απεγκλωβιστούν από τις βραχυπρόθεσμες προθεσμίες της 5ετίας που ισχύουν για το πολίτη. Στις ΔΟΥ υπάρχουν λίστες με χιλιάδες περιπτώσεις συμπολιτών που ποτέ δεν μπόρεσαν να εισπράξουν τα ποσά που έπρεπε να τους επιστραφούν, ούτε ποτέ ειδοποιήθηκαν από τις ΔΟΥ να το πράξουν. Χιλιάδες συμπολίτες μας χρωστούν μεγάλα ποσά, αλλά για διάφορους προσωπικούς λόγους αναπηριών και σοβαρών ενδοοικογενειακών προβλημάτων υγείας (αναπηρίες-θάνατοι κλπ.) ή ακόμα και μόνιμης μετάβασης στο εξωτερικό, δεν μπόρεσαν να συμψηφίσουν τις επιστροφές που είχαν με τα ποσά που χρωστούσαν. Εμφανίζεται το δημόσιο να έχει το δικαίωμα να εισπράξει λόγω της επέκτασης των προθεσμιών είσπραξης αλλά όχι την υποχρέωση να επιστρέψει, λόγω παρόδου μόνο των προθεσμιών επιστροφής των φόρων. Ακόμα και αν ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ η νέα κυβέρνηση να συμπεριφερθεί ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ στο συγκεκριμένο θέμα, τουλάχιστον θα μπορούσε να αναγνωρίσει λόγους ανωτέρας βίας (ενδοοικογενειακές αναπηρίες, θάνατοι, κατάθλιψη κλπ.), και να προσθέσει εξαίρεση από τις παραγραφές σε όσους λόγω αυτών των προβλημάτων δεν μπόρεσαν να εισπράξουν τις επιστροφές φόρων και να τους δοθεί η δυνατότητα να συμψηφίσουν τις φορολογικές τους υποχρεώσεις με τις επιστροφές αυτές.
Ι.Ζουμπούλης, δικηγόρος
Υπάρχει κάποια πρόβλεψη στο παρόν νομοσχέδιο για διαγραφή χρεών που προέκυψαν κατόπιν ενός σοβαρού προβλήματος υγείας (αναπηρίας ανεξαρτήτως ποσοστού)που εν τέλει αποδεικνύει ότι ο οφειλέτης είναι αδύνατον να ανταποκριθεί σε οποιαδήποτε ρύθμιση λόγω αδυναμίας να ασκήσει πλέον το επάγγελμά του;
Διαγραφη των χρεων που δεν μπορουν αποδεδειγμενα να πληρωθουν! Εχει καποιο νοημα για το κρατος να εχει εγγεγραμενα χρεη που ξερει οτι δεν θα τα εισπραξει ποτε σε αυτη τη ζωη? Και να τα τοκιζει?? π.χ Εταιρια σε αδρανεια εχει οφειλες απο ΦΜΥ,ταμεια και αλλα 1.000.000€ .Αν αποδεδειγμενα μπορει να πληρωνει μονο 2000€ το μηνα (εσοδα απο ενοικιο τιτλων) εχουμε 2000Χ100(δοσεις)=200.000€. Τα υπολοιπα 800.000 πρεπει να διαγραφουν εφοσον αποδεδειγμενα δεν θα πληρωθουν απο αδυναμια ποτε! Οπως ειπε και ενας εφορος αν ζητουσαμε οσα πραγματια μποροουν να πληρωσουν οι πολιτες και διαγραφαμε τα υπολοιπα ,δεν θα ειχαμε αναγκη τα δανεικα της τροικας αφου ολοι θα μπορουσαν να πληρωνουν καθε μηνα,ο κοσμος θα ειχε μια δευτερη ευκαιρια,το κρατος θα ειχε εσοδα και ολοι θα ειμασταν ευτυχισενοι.Δεν υπαρχει μεγαλυτερος εξευτελισμος να πηγαινεις εφορια να σου λεει ο υπαλληλος το ξερω οτι δεν μπορει να πληρωσεις οσα χρωστας,το βλεπω δεν υπαρχουν τα λεφτα και μαλλον δεν θα τα βρεις ποτε αλλα ειμαι υποχρεωμενος να στα ζητησω επειδη ετσι θελει το υπουργειο!!!!!!!!!
Το να ζητας αυτο που ξερεις οτι δεν μπορεις να παρεις ειναι περαν καθε λογικης.
ΘΕΜΑ:ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΑ ΧΡΕΗ & ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΝΌΜΩΣ ΒΕΒΑΙΏΘΗΚΑΝ.
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Είμαι ένας από τους χιλιάδες πολίτες,που κατά τη διάρκεια των περασμένων ετών διάλεξαν στρατόπεδο και λειτούργησαν(όπως αποφασίστηκε από την μαχόμενη-αντιδρούσα κοινωνία) με τέτοιο τρόπο ώστε να δυσκολέψουν και να συντομεύσουν το παράνομο-προδοτικό και καταστροφικό έργο των αδίστακτων μνημονιακών »κυβερνήσεων».
Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο και δικαιότερο μέλλον και δεν έχουμε αυταπάτες πως η χώρα ετούτη θα δυσκολευτεί να πάρει μπρος.Σε κάθε περίπτωση,γνωρίζουμε πως ότι καλό συμβεί από εδώ και πέρα,θα γίνει καρπός περισσότερο για τις μελλοντικές γενιές,παρά για εμάς τους 35άρηδες και βάλε.
Ένα από τα όπλα μας,ήταν Η ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ.Η φιλοσοφία πίσω από αυτή την κίνηση,είχε να κάνει,εκτός των άλλων,με το γεγονός πως ότι εισέπραταν ή μας επέβαλλαν να πληρώσουμε τα λαμόγια,είτε δεν επιστρέφονταν στους πολίτες και τη χώρα με κάποια παραγωγική μορφή όπως ορίζει το σύνταγμα,το δίκαιο και η ηθική,είτε πήγαινε παρανόμως σε τσέπες και λογαριασμούς,είτε πήγαινε στο εξωτερικό για αποπληρωμη τόκων των παράνομων δανείων κτλ.Δεν χρειάζεται να φλυαρώ!!!!!
α)Καποιοι συμπολίτες μας πλήρωναν τα πάντα.Κακώς για μένα αλλά δικαίωμά τους.β)Κάποιοι άλλοι πλήρωναν μερικά(ή όποτε είχαν) και υπάγονταν αργότερα σε κάποια από τις ρυθμίσεις-απειλές των λαμογιών με αποτέλεσμα να αναγνωρίζουν και να αποδέχονται(όπως και οι πρώτοι) τα υποτιθέμενα χρέη τους.γ) Καποιοι συμπολίτες μας δεν πλήρωναν γιατί ήταν τσαμπατζήδες ή και συνεργάτες με τα λαμόγια δ)Κάποιοι δεν πλήρωσαν τίποτα ή πλήρωσαν μέχρι του βαθμού του να μην καταλήξουν σε κάποια φυλακή.
Στην τελευταία κατηγορία-ομάδα πολιτών που τήρησε αυτή τη στάση ,δεν ανήκουν μόνο οι άφοβοι φτωχοποιημένοι συναγωνιστές και σύντροφοι.Ανήκουν και εκείνοι που είχαν να πληρώσουν και δεν το έκαναν,διότι εκτός των άλλων γνώριζαν πως κάθε ευρώ που στερούν από τα λαμόγια,τους αναγκάζει να προβαίνουν σε πιο σκληρά μέτρα και ακόμα περισσότερα λάθη,με την ελπίδα πως κάποτε,ο κοιμισμένος ή καναπεδάτος λαός θα ενεργοποιούνταν.
Τέλος πάντων, τα αποτελέσματα είναι αυτά που έχουμε σήμερα.Πιστεύουμε πως ετούτη η κυβέρνηση είναι δημοκρατική-δίκαιη-ηθική σε τέτοιο βαθμό που μας αξίζει σαν σύνολο πολιτών.
Σήμερα βρίσκεται προ των πυλών ένα νομοσχέδιο(ή μια σειρά νομοσχεδίων) το οποίο αποσκοπεί στο να μεταμορφώσει το οικονομικό μπάχαλο,σε ένα νόμιμο και παραγωγικό απαραίτητο φορολογικό μηχανισμό.
Θέλουμε,πρέπει και μπορούμε (ή θα μπορέσουμε) να βοηθήσουμε,να ενταχθούμε και να συμμετέχουμε σε κάθε δίκαιη πρόταση.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
1)Όσον αφορά για χρέη εισοδήματος που προέκυψαν από προηγούμενα οικονομικά έτη(πριν την 25η Ιανουαρίου 2015),θεωρώ πως πρέπει να παραγραφούν τουλάχιστον για όσους δεν είναι πάμπλουτοι και γνωρίζουμε τις πηγές των εσόδων τους(δημόσιοι υπάλληλοι κτλ)ή έστω για όσες κατηγορίες φορολογουμένων υπάρχει η βεβαιότητα για το πόθεν έσχες τους..Οσοι πλήρωσαν, πλήρωσαν.Όσοι δεν πλήρωσαν, τους ευχαριστούμε για τη στάση τους και τους καλούμε απο εδώ και πέρα να πληρώνουν τα νόμιμα.
2)Αν το παραπάνω δεν μπορεί να γίνει ετούτη τη στιγμή που η ανάγκη για ρευστό είναι μεγάλη,τότε σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να διαγραφούν ΟΛΕΣ οι προσαυξήσεις και τα πρόστιμα των προηγούμενων ετών και η (δίκαιη) ρύθμιση των 100 δόσεων να περιλαμβάνει σε πρώτη φάση, ΜΟΝΟ τις οφειλές από »χρεη» προηγούμενων ετών και όχι τα προστίματα.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
i)πχ καποιος δημόσιος υπάλληλος δεν πληρωσε εφορία απο το 2010 μέχρι το 2014.Σύμφωνα με την εφορία χρωστάει 1500 ευρώ απο φορ.εισοδήματος + 300 ευρώ πρόστιμο,δηλαδή 1800 ευρώ.(τυχαία ποσά)
Κατά την άποψή μου,θα πρέπει τα 300 ευρώ του προστίματος να διαγραφούν και το ποσό των 1500,να μπει σε 100 δόσεις( ή σε λιγότερες αν υπάρχει πλαφόν δόσης)
ii)πχ ο προηγούμενος δημόσιος υπάλληλος εκτός από την εφορία,για το ίδιο διάστημα δεν έχει πληρώσει τέλη κυκλοφορίας για το 1600κε ΙΧ του.Αρα εκτος από τα 1500+300 βεβαιωμένα,χρωσταει και τεσσάρων ετών τέλη κυκλοφορίας εις διπλούν,δηλαδή πχ 200 επι 4 έτη ίσον 800+800 το πρόστιμο.Με τη συγκεκριμένη ρύθμιση άν θέλει καλοπροαίρετα να βοηθήσει το έργο της νέας δημοκρατικής κυβέρνησης και να επιλέξει 100 δόσεις για την αποπληρωμή όλων των παράτυπα ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΩΝ ΧΡΕΩΝ του,θα πρέπει να αναγνωρίσει τις χουντικές πρακτικές προηγούμενων »κυβερνήσεων»και να κάνει δήλωση μετανοίας για την (αξιοπρεπή) στάση και επιλογή του και να κληθεί να πληρώσει 1800+1600 ίσον 3400 σε 100 δόσεις.
Με λίγα λόγια ο συγκεκριμένος πολίτης,επιβραβεύεται για τη στάση ΑΡΝΗΣΗΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ που κράτησε,απλώς με το να του δίνεται το δικαίωμα να επιλέξει 100 δόσεις.(Η περίπτωση του εφ άπαξ ή των λιγότερων δόσεων,ώστε να διαγραφούν όλα ή μέρος των προστιμάτων πιστεύω ότι δεν τον εκφράζει διότι σαν δημόσιος υπάλληλος των 1000 ευρώ το μήνα,απλά δεν έχει να δώσει τώρα 1700 ευρώ ώστε να διαγραφούν τα πρόστιμα).
ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Ειδικά για τα τέλη κυκλοφορίας(που δεν είναι φόρος αφου δεν γράφεται στον κρατικό προυπολογισμό) που αποδεδειγμένα τα χρήματα που εισπράχθηκαν (προηγούμενα έτη)δεν δόθηκαν για τους δρόμους και τη συντήρησή τους(ΤΕΟ) και άρα σαν ανταποδωτικό τέλος και μάλιστα ετήσιου τοπικού χαρακτήρα, η όποια απαίτηση για ένταξή τους σε κάθε μορφής ρύθμιση,θεωρώ πως είναι παράλογη και λανθασμένη.Πόσο μάλλον για τα παράνομα προστίματα, που παράτυπα βεβαίωναν οι υπάλληλοι των αρμοδιων ΔΟΥ,σε συνεργασία με το απαράδεκτο μνημονιακής έμπνευσης λογισμικό.
Η προσπάθεια που πρέπει να κάνουμε όλοι μας για την σωτηρία της πατρίδος και ημών,θα είναι αποτέλεσμα κατανόησης για την σημερινή μας κατάσταση(άσχετα που τα αίτιά της δεν τα βιώσαμε το ίδιο όλοι) και παραδοχής των λαθών,πράξεων και παραλήψεων,προηγούμενων μηχανισμών (φυσικών ή τεχνιτών).Η κατ’ αντιπαράσταση και διαφημιζόμενη σύγκρισή τους,είναι εκείνη που τελικά,θα αποδυναμώσει περισσότερο τους πρώην, θα πείσει τους άπιστους και θα δέσει με ισχυρότερα δεσμά τους νυν.
Άρα,πριν καταθέσετε νομοσχέδια κοινωνικού και δημοκρατικού χαρακτήρα,λάβετε υπόψιν σας,και την τέταρτη (δ) κατηγορία πολιτών.Μπορεί να είμαστε λίγοι,άσχημοι και άσημοι,πλην όμως ενεργοί, αποφασισμένοι και πιστοί.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
Θεωρώ απαράδεκτο από το κράτος να προσπαθεί να εισπράξει χρήματα (είτε σε μορφή δόσεων, είτε ολόκληρο το ποσό) από πολίτες που πραγματικά δεν έχουν, ή έχουν λίγα χρήματα, για να ζήσουν και οι οποίοι στα Ε1 τους δηλώνουν έσοδα κάτω από το όριο της φτώχειας, εδώ και 1 χρόνο τουλάχιστον –προπαντός όταν έχει το κράτος πρόσβαση στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς για να επιβεβαιωθεί αν έχουν χρήματα ή όχι… Για αυτήν την κατηγορία πολιτών, το κράτος θα έπρεπε να δείξει το ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ και να ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ τις οφειλές τους προς το Δημόσιο. Είναι υποχρέωση του Κράτους να αναγνωρίσει αυτήν την αδυναμία των πολιτών και να προστατέψει τους πολίτες που είναι σε αυτήν την κατάσταση. ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ. Για αυτόν τον λόγο, διαγράψετε τις οφειλές για αυτούς που δεν μπορούν δικαιολογημένα να πληρώσουν τις οφειλές τους στο Δημόσιο. Αλλιώς, απλά θα συσσωρεύονται/αυξάνονται τα ποσά των οφειλών χωρίς πραγματικό να νόημα. Το κράτος δεν θα πάρει τα χρήματα και θα πνίγει αυτούς του πολίτες επιπλέον. Τι θα καταλάβει το κράτος;
Η εκχώρηση ενοικίων από ιδιώτη προς ΔΟΥ θα πρέπει να διαγραφεί διότι σε καμία περίπτωση δεν αφορά χρέη προς το Δημόσιο ή Ασφαλιστικό Φορέα. Είναι καθαρά ιδιωτική υπόθεση πωλητών. Το θέμα δε είναι ακόμη πιο πολύπλοκο όταν αφορά μακροχρόνια σχέση μεταξύ ιδιοκτήτη και ενοικιαστη.
Ευχαριστώ
Πάντα με τη φοροδοτική ικανότητα του φυσικού προσώπου ή το νομικό προσώπων νομίζω ότι αυτό το άρθρο βγάζει τη θηλιά σε όλους όσους δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να ανταποκριθούν στα χρέη τους
Χρεη που αποδεδειγμενα δεν μπορουν να εισπραχθουν πρεπει να διαγραφονται.Τι νοημα εχει να υπαρχει ενα χρεος που ο οφειλετης δεν μπορει να ξεχρεωση ποτε?? Καλως η κακως καποιες εταιιρες εκλεισαν η ειναι σε αδρανεια.Ας δωσουν οτι μπορει να δωθει και ας διαγραφει το υπολοιπο.
ΙΣΧΥΕΙ Η ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΑΠΑΙΤΉΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΛΟΓΩ ΠΑΡΕΛΕΥΣΗΣ 20ΕΤΙΑΣ ΑΠΟ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕ ΧΡΟΝΟ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟ 1995?