Η υπαγωγή και συμμόρφωση στη ρύθμιση παρέχει στον οφειλέτη τα ακόλουθα ευεργετήματα:
α) χορηγείται αποδεικτικό ενημερότητας, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις του άρθρου 12 του Κ.Φ.Δ., όπως ισχύει
β) αναβάλλεται η εκτέλεση της ποινής του άρθρου 25 του ν. 1882/1990 όπως ισχύει ή, εφόσον άρχισε η εκτέλεσή της, διακόπτεται,
γ) αναστέλλεται η λήψη αναγκαστικών μέτρων και η συνέχιση της διαδικασίας της αναγκαστικής εκτέλεσης επί κινητών ή ακινήτων. Η αναστολή αυτή δεν ισχύει για κατασχέσεις που έχουν επιβληθεί στα χέρια τρίτων ή έχουν εκδοθεί οι σχετικές παραγγελίες, τα αποδιδόμενα όμως ποσά από αυτές λαμβάνονται υπόψη για την κάλυψη δόσης ή δόσεων της ρύθμισης, εφόσον δεν πιστώνονται με άλλες οφειλές που δεν έχουν ρυθμιστεί. Αν ο οφειλέτης απωλέσει το ευεργέτημα της ρύθμισης, τα μέτρα που έχουν ανασταλεί συνεχίζονται,
δ) αναστέλλεται η εκτέλεση του μέτρου που προβλέπεται από το άρθρο 7 του ν. 2120/1993 (Α` 24), όπως ισχύει,
ε) οι ήδη επιβληθείσες κατασχέσεις στα χέρια τρίτων αίρονται μετά από αίτηση του οφειλέτη, αφού εξοφληθεί το εικοσιπέντε τοις εκατό (25%) της αρχικής βασικής ρυθμιζόμενης οφειλής. Η Φορολογική Διοίκηση δύναται να εξετάζει αίτημα περιορισμού κατασχέσεων εις χείρας τρίτων, σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 4 του άρθρου 30 του Κ.Ε.Δ.Ε.
Πρέπει να αρθεί η κατάσχεση εις χείρας τρίτου, ή τουλάχιστον να περιοριστεί.
Δεν μπορεί να λειτουργήσει μια επιχείρηση με κατασχεμένους τραπεζικούς λογαριασμούς και κατάσχεση εις χείρας των μεγαλύτερων πελατών της…. Απλά κλείνει……και το κράτος όχι μόνο σταματά να εισπράτει, αλλά φορτώνεται μια ομάδα ανθρώπων άνεργων !!!!
Θα ήταν δίκαιο για το 25% που απαιτείται για τη ρύθμιση, να συνυπολογίζονται τα ήδη καρτασχεθέντα ποσά απο τους λογαριασμούς τραπέζης ή έστω να αφαιρείται το ποσό από τους ήδη κατασχεθέντες λογαριασμούς στους οποίους εμφανίζεται ακόμη κάποιο υπόλοιπο.
Σημειώνεται ότι μπλοκαρισμένοι και θεωρητικά κατασχεμένοι λογαριασμοί εμφανίζουν ακόμη υπόλοιπα τα οποία δεν απορροφούνται ούτε απο την Εφορία ούτε δύνανται να χρησιμοποιηθούν για την έναρξη ρύθμισης από την εταιρεία.
Η κατασχέσεις των τραπεζικών λογαριασμών δεν πρέπει να αίρονται. Πρέπει να παραμένουν αλλά να δεσμεύεται π.χ. το 25% του ποσού που κάθε φορά κατατίθεται και να πιστώνεται στη ρύθμιση. Αν δεν γίνονται καταθέσεις ο οφειλέτης θα καταβάλλει τη δόση του κανονικά, αν γίνονται όμως και μάλιστα μεγάλες,σημαίνει ότι δεν υπάρχει οικονομική αδυναμία, και άρα γιατί να εξοφληθούν οι οφειλές σε 100 δόσεις?
Ας αφουγκραστεί το κράτος και ας ξεχωρίσει τις φωνές των επιχειρηματιών που ωρύονται από πραγματική απόγνωση, από τις φωνές των επιχειρηματιών που ωρύονται επειδή θέλουν να συνεχίσουν να διάγουν τον πολυτελή βίο τους με το να λυμαίνονται τα έσοδα του κράτους. Πρέπει να σταματήσει ο Φ.Π.Α. να μετατρέπεται σε λογαριασμούς στα μπουζουκομάγαζα, σε βίλες, ακριβά αυτοκίνητα και πολυτελείς διακοπές.
Αναρωτιέμαι τι θα κάνει το κράτος (που όλους τους βάζει σε ένα τσουβάλι, μαζί αναξιοπαθούντες και πονηρούς επαγγελματίες φοροκλέφτες) σε αυτούς που δε θα υπαχθούν στη ρύθμιση?
Θα εξαγγείλει μία νέα ρύθμιση των 1500 δόσεων, επαιτώντας τα δημόσια έσοδα ή θα τους βάλει λουκέτο? Πρέπει κάποτε οι επιχειρήσεις που αρνούνται να πληρώσουν να κλείνουν. Η δραστηριότητά τους δεν είναι ενταγμένη στην οικονομία και αναστολή της λειτουργίας τους θα ωφελήσει τους έντιμους επιχειρηματίες αλλά κυρίως το κράτους, που μέσω των δεύτερων θα εισπράττει τους φόρους που οι πρώτοι εισέπρατταν και δεν απέδιδαν. Όπως ο κ. Κοντονής θα «πεθάνει» (?) του τραμπούκους του αθλητισμού, το ίδιο να κάνει και το Υπ. Οικ. με τους τραμπούκους της οικονομίας.
Οι κατασχέσεις των λογαριασμών επαγγελματιών και επιχειρήσεων θα πρέπει να ανασταλούν άμεσα με την υπαγωγή στη ρύθμιση και βεβαίως όσο αυτή τηρείται. Με κατασχεμένους λογαριασμούς κανείς δεν μπορεί να δουλέψει πραγματικά ούτε να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του, ενώ ταυτόχρονα αναζητούνται τρόποι παράκαμψης των τραπεζών (το θέλουμε άραγε αυτό ώστε να μειωθεί κι άλλο η ρευστότητα των τραπεζών;). Και για να μην κρυβόμαστε … ενισχύεται και η παραοικονομία. Έτσι, το μέτρο κατάσχεσης των λογαριασμών, τουλάχιστον για όσους έχουν πραγματικό πρόβλημα, οδηγεί σε περαιτέρω συρρίκνωση της οικονομίας και της κεφαλαιακής επάρκειας των τραπεζών. Νομίζω ότι αυτά τα ζητήματα θέλουμε να τα λύσουμε, όχι να τα επιδεινώσουμε. Επίσης, θα πρέπει να καταργηθεί το μέτρο κατάσχεσης τραπεζικών λογαριασμών και να ανασταλούν όσες τέτοιες κατασχέσεις έχουν ήδη λάβει χώρα για όσους αποδεδειγμένα δεν μπορούν να πληρώσουν. Σε όλες τις περιπτώσεις, η άρση των κατασχέσεων θα πρέπει να γίνεται άμεσα και αυτοματοποιημένα, χωρίς εμπλοκή του φορολογούμενου. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε και το μεταρρυθμιστικό σκέλος που πρέπει να διέπει κάθε νέα προσπάθεια επανεκκίνησης της οικονομίας.
Η χορήγηση αποδεικτικής ενημερότητας για όσους τηρούν τη ρύθμιση, αναφέρεται στο σχέδιο ότι θα γίνεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 12 του ΚΦΔ. Αυτό σημαίνει παρακράτηση από 30% έως 100% του ποσού προς είσπραξη. Όπως πολύ σωστά αναφέρεται και σε σχόλια άλλων πολιτών, το όφελος μπορεί να είναι μηδαμινό, ειδικά για την κατηγορία των επαγγελματιών που αγωνίζονται να βιοποριστούν. Ο περιορισμός αυτός δεν έχει νόημα, εφ’ όσον τηρείται η ρύθμιση. Εάν ωστόσο δεν μπορεί να καταργηθεί, το ποσό αυτό δεν πρέπει να έχει εύρος αλλά να είναι σταθερό σε κάποιο εύλογο ποσοστό, π.χ. 20%. Επίσης, επ’ ουδενί δεν πρέπει να υπάρχει εμπλοκή τρίτων κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε διαπόμπευση αλλά κυρίως σε απώλεια εμπιστοσύνης των πελατών του εκάστοτε επαγγελματία ή επιχείρησης. Προφανώς, όλα θα πρέπει να γίνονται ηλεκτρονικά, χωρίς συναλλαγή πολίτη με υπάλληλο της εφορίας. Με διαφάνεια, χωρίς ταλαιπωρία για τον πολίτη και χωρίς αναίτια χρήση των ανθρώπινων πόρων των φορολογικών υπηρεσιών. Βλέπε ξανά αναγκαίες μεταρρυθμίσεις αλλά και εξαγγελίες – δεσμεύσεις.
Όλα τα παραπάνω είναι άρρηκτα συνδεδεμένα, όχι μόνο με την ανάπτυξη και την επανεκκίνηση της οικονομίας αλλά και με το κυρίαρχο θέμα εμπιστοσύνης κράτους – πολιτών. Πρώτη φορά Αριστερά και πρέπει από και προς όλες τις κατευθύνσεις να δείξουμε ότι τα πράγματα μπορούν να γίνουν και με άλλο τρόπο. Η καλλιέργεια αυτής της εμπιστοσύνης είναι μονόδρομος.
Στην περίπτωση μεταβίβασης ακινήτου χωρίς τίμημα, η οποία γίνεται για διανομή ακινήτων προερχομένων, είτε από αποδοχή κληρονομιάς, είτε για οποιαδήποτε άλλη αιτία να είναι δυνατή η χορήγηση αποδεικτικού ενημερότητας, εφ’ όσον ο πολίτης-οφειλέτης είναι ενήμερος, έχει υπαγάγει σε ρύθμιση την οφειλή του, είναι συνεπής στην καταβολή των δόσεων και εφ’ όσον, βεβαίως, η οφειλή κυμαίνεται μεταξύ ενός ευλόγου ποσού, π.χ. 30-10.000 ευρώ.
Η διατύπωση αυτή, ή η διευκρίνηση, είναι αναγκαία να γίνει διότι οι υπάλληλοι των διαφόρων ΔΟΥ θεωρούν ότι η διασφάλιση της οφειλής εξασφαλίζεται, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ, με την εφ’ εφάπαξ καταβολή του 100% του ποσού οφειλής, έστω κι αν αυτή (οφειλή) είναι κάτω των 5.000 ευρώ, πράγμα το οποίο καθιστά ανώφελη την οποιαδήποτε ρύθμιση κι έτσι πολλοί οφειλέτες αποφεύγουν να προβούν σε οποιαδήποτε ρύθμιση τη στιγμή που η Φορολογική Διοίκηση δεν τους χορηγεί ενημερότητα, με το αιτιολογικό, πάντα, ότι έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές, έστω κι αν αυτές είναι μικρών, ως προελέχθει, ποσών.
Προσέξτε ότι αναφέρει παρακάτω ο κος παπαδόπουλος με το οποίο συμφωνώ απόλυτα!
Δώστε την δυνατότητα να εκδίδεται με την υπαγωγή στην ρύθμιση φορολογική ενημερότητα χωρίς παρακράτηση ΜΟΝΟΝ για διάρκεια ενός(1) μηνός και για όσο καταβάλλονται σωστά οι δόσεις ειδικά για τους ελεύθερους επαγγελματίες που η παρακράτηση τους διαλύει κυριολεκτικά.Αν το εφαρμόσετε θα αναπνεύσουν οι συναλλαγές!!!!
«Όσον αφορά το άρθρο 11 κάνει αναφορά :α) χορηγείται αποδεικτικό ενημερότητας, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις
διατάξεις του άρθρου 12 του Κ.Φ.Δ., όπως ισχύει Απαράδεκτο , επειδή άν κάποιος διαβάσει το άρθρο 12 του Κ.Φ.Δ. ακόμη κι άν έχει κάνει κανείς ρύθμιση και την τηρεί πιστά πληρώνοντας τις δόσεις του , δεν μπορεί να εκδώσει φορολογική ενημερότητα πρός είσπραξη άν δεν τουν παρακρατηθεί από 30% έως 100% του πρός είσπραξη τιμήματος . Αυτό σημαίνει ότι σημαίνει ότι :1. Πρέπει να εκθέσει την εταιρεία του σε διαπόμπευση με πελάτες που συνεργάζεται εφόσον θα δούνε την υποσημείωση παρακράτησης επι της φορολογικής ενημερώτητας .2. Θα πρέπει να εγκλωβιστεί στην γραφειοκρατεια της εφορίας , η οποία ουδείς ξέρει πόσο καιρό θα κάνει να ενημερώσει το σύστημα της ότι πληρώθηκε .3. Ποιός ο λόγος να κάνει κάποιος ρύθμιση άν πρόκειται να του παρακρατήσει ο έφορος από 30% έως 70% της εισπράξεως του ; Ποιό το όφελος ; Συνεπώς δεν υφίστανται οι 100 δόσεις και ακυρώνονται από το άρθρο 12 του ΚΦΔ .»
Οι κατασχέσεις των λογαριασμών όψεως των επιχειρήσεων, θα πρέπει να ανασταλούν, για όσο χρόνο αυτές τηρούν τη ρύθμιση, γιατί αυτό εξασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία τους. Ένας δεσμευμένος λογαριασμός δεν επιτρέπει τις πωλήσεις με πιστωτική κάρτα, άρα έχουμε σημαντική μείωση του τζίρου, και οι επιχειρήσεις δε μπορούν να εισπράξουν ποσά μεγαλύτερα των 500 € μέσω τράπεζας, πράγμα που είναι παράτυπο, και επηρεάζει ακόμη χειρότερα το τζίρο τους. Γιαυτό είναι επιβεβλημένη η αναστολή του μέτρου των κατασχέσεων, με την υπαγωγή στη ρύθμιση, και όχι με την καταβολή του 25% της αρχικής οφειλής.
Να υπενθυμίσω ότι ισχύει το μέτρο της δήλωσης του μοναδικού ακατάσχετου λογαριασμού των 1500 €. Αυτό για συγκεκριμένα πρόσωπα (μισθωτούς, συνταξιούχους, κλπ) πιστεύω ότι διευκολύνει αρκετά.
Όσον αφορά τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες θα πρέπει να βρεθεί ένας άλλος τρόπος για να είναι και το δημόσιο διασφαλισμένο και αυτοί ελεύθεροι να κινήσουν χρηματικά ποσά μεγαλύτερα των 1500 €.
Πάντως, για να πουμε και την αλήθεια, και μόνο το γεγονός ότι σου δίνει άρση με την εξόφληση του 25% της ρύθμισης , είναι τρομερή διευκόλυνση με δεδομένο ότι ο ΚΕΔΕ μιλάει για άρση σε περίπτωση εξόφλησης όλου του ποσού!
Ενώ η πρόταση νόμου που κατέθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ στη προηγούμενη Βουλή προέβλεπε άμεση άρση όλων των κατασχέσεων και των μέτρων αναγκαστικής είσπραξης απο το δημοσιο τωρα φέρνει κατι αλλο ως νόμο. Ενώ ο πρωθυπουργός στη ΔΕΘ ειχε εξαγγείλει παύση κατασχέσεων ειδικα μισθών, τωρα γίνονται τα ανάποδα! Αν καποιος ειχε 25% της οφειλής να δωσει δεν θα το έκανε τοσο καιρό;; Τελικά πι ρυθμίσεις και οι νόμοι γίνονται μονο για όσους εχουν λεφτα; Δεν γίνονται για να ανακουφιστεί όλος ο κόσμος; Θα μπει καποιος σε ρύθμιση και θα συνεχίσει το κράτος τη κατασχεση μισθού;;; Πως θα ζήσει ο άνθρωπος;Οι κατασχέσεις εις χείρας τρίτων και γίνονται οταν καποια δεν πληρώνει για καιρό. Αν ρυθμίσει τι νόημα εχουν τα μέτρα;; Πρεπει ειδικα για μισθούς που ειναι η μοναδική πηγή εισοδήματος να αρθουν άμεσα οι κατασχέσεις.
Προσέξτε καλά αυτή τη ρύθμιση, δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι καμία ρύθμιση δεν έχει πετύχει μέχρι τώρα. Αυτό συμβαίνει γιατί πάντα προσαρμόζετε τη ρύθμιση σε αυτά που προσδοκάτε και όχι σε αυτά που μπορεί ο κόσμος να δώσει…..
Οι εξαγγελίες που πολύ σωστά είχατε κάνει, έλεγαν για κατάργηση αυτού το απεχθούς μέτρου δέσμευσης των λογαριασμών, όσων αποδεδειγμένα δεν μπορούν να πληρώσουν τις οφειλές τους. Εφόσον κάποιος καταφέρει και μπει στη ρύθμιση και αποπληρώνει κανονικά, τι νόημα έχει να κρατάτε δεσμευμένους μηδενικούς λογαριασμούς. Ελέγξτε να δείτε εάν κάποιος φοροαποφεύγει και εάν ναι κάντε δέσμευση…εάν είναι μηδενικοί οι λογαριασμοί του γιατί τους δεσμεύετε και τους κρατάτε δεσμευμένους??? είναι δυνατόν να γεννήσουν τίποτα χρήματα??? Που πήγε το «ουκ εάν λάβεις εκ του μη έχοντος»???
Άρθρο 2
Αναστολή μέτρων αναγκαστικής είσπραξης.
α. Από την υποβολή της αίτησης ρύθμισης της οφειλής στις Περιφερειακές Επιτροπές Διοικητικής Επίλυσης Φορολογικών Διαφορών ή της ρύθμισης της οφειλής σε δόσεις, αναστέλλονται και δεν εκτελούνται κατά του οφειλέτη τυχόν επιβληθέντα ήδη μέτρα αναγκαστικής είσπραξης, μέτρα διασφάλισης των συμφερόντων του Δημοσίου, ποινική δίωξη και κάθε άλλο μέτρο που προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία για την αναγκαστική είσπραξη της οφειλής.
Γιατι πηρατε πισω τη δικια σας προταση που ειχατε καταθεση στη προηγουμενη βουλη?? Τι νοημα εχει να κατασχονται μισθοι και λογαριασμοι σε οποιον ρυθμιζει? Ειναι δυνατον να εχουν την ιδια αντιμετωπισει αυτοι που ρυθμιζουν και αυτοι που δεν το κανουν????
Ίσως πρέπει να δούμε τα πράγματα πρακτικά. Από την εμπειρία μου σαν Λογιστής είδα τα εξής. Επιχειρηματίας πελάτης μου με μεγάλη επιχείρηση χρωστάει 139.000 Εφορία και 120.000 ΙΚΑ. Επιχείρηση που απασχολεί 25 ανθρώπους με τζίρο το 2008 5.000.000 Ευρώ σήμερα μετά την εσωτερική υποτίμηση μόνο 1.200.000. Ήταν σε ρύθμιση με 48 δόσεις το 2013. Ο τζίρος έπεφτε συνεχώς.Άφηναν ακόμη και εργαζόμενους απλήρωτους. Στις Τράπεζες δεν υπήρχαν χρήματα στους Λογαριασμούς. Πάει ο Σαμαράς και η κυβέρνησή του μέσω της εφορίας και κατάσχει τους λογαριασμούς που δεν είχαν μέσα χρήματα( 300-400 ευρώ). Πάει μετά το Κεαο και κατάσχει τους κατασχεμένους Λογαριασμούς χωρίς χρήματα που ήδη είχε κατάσχει η εφορία.Δηλαδή 0+0 =0. Στο μεταξύ η επιχείρηση ίσα ίσα που αναπνέει αντιμετώπισε πρόβλημα ακόμη και με τους προμηθευτές γιατί κατασχέσαν λογαριασμούς όψεως. Πιστωτικές δεν μπορούσε να εισπράξει και έδιωχνε πελάτες κλπ. Με τα χίλια ζόρια έκανε την προηγούμενη ρύθμιση στην εφορία με τις 100 δόσεις αλλά ενω πήρε ενημερώτητα δεν ελευθερώθηκαν οι λογαριασμοί. Και βέβαια μετά απο 3 μήνες την έχασε.
Κύριοι θέλουμε να σώσουμε και τις επιχειρήσεις και την οικονομία.Δείτε λίγο πάλι το θέμα των κατασχέσεων. Χωρίς λογαριασμούς οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να δουλέψουν και επειδή οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα είναι οικογενειακές και πρέπει να ζήσει η οικογένεια φουντώνει η φοροδιαφυγή.Πουλάν και αγοράζουν ΜΑΥΡΑ. Κοιτάξτε καλύτερα το θέμα
Η ρύθμιση γίνεται για αυτούς που δεν έχουν και πρέπει να εκπληρώσουν τις οφειλές τους. Εάν η ενημερότητα εκδίδεται σύμφωνα με το άρθρο 12 του ΚΦΔ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ( με παρακρατήσεις κ.τ.λ.), και περιμένεις να εισπράξεις από το δημόσιο, για να χαλαρώσει λίγο τη θηλιά, τότε πιο το όφελος στην ένταξη της ρύθμισης? Παλιές τακτικές σε νέα συνταγή!!!!
Το κράτος θα πρέπει να φειδωλό σε ότι αφορά την παροχή φορολογικής ενημερότητας σε ότι αφορά οφειλέτες μεγάλου εισοδήματος οι οποίοι οφείλουν πάνω από ένα συγκεκριμένο όριο!Το κράτος θα πρέπει να εξετάζει σοβαρά τις περιπτώσεις κατασχέσεων άσχετα αν καλύπτουν το 25% της αρχικής οφειλής, σε περίπτωση που δεν μπορούν (δεν έχουν τη δυνατότητα) να καταβάλουν το υπόλοιπο ποσό της οφειλής.
Όσον αφορά το άρθρο 11 κάνει αναφορά :
α) χορηγείται αποδεικτικό ενημερότητας, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις
διατάξεις του άρθρου 12 του Κ.Φ.Δ., όπως ισχύει
Απαράδεκτο , επειδή άν κάποιος διαβάσει το άρθρο 12 του Κ.Φ.Δ. ακόμη κι άν έχει κάνει κανείς ρύθμιση και την τηρεί πιστά πληρώνοντας τις δόσεις του , δεν μπορεί να εκδώσει φορολογική ενημερότητα πρός είσπραξη άν δεν τουν παρακρατηθεί από 30% έως 100% του πρός είσπραξη τιμήματος .
Αυτό σημαίνει ότι σημαίνει ότι :
1. Πρέπει να εκθέσει την εταιρεία του σε διαπόμπευση με πελάτες που συνεργάζεται εφόσον θα δούνε την υποσημείωση παρακράτησης επι της φορολογικής ενημερώτητας .
2. Θα πρέπει να εγκλωβιστεί στην γραφειοκρατεια της εφορίας , η οποία ουδείς ξέρει πόσο καιρό θα κάνει να ενημερώσει το σύστημα της ότι πληρώθηκε .
3. Ποιός ο λόγος να κάνει κάποιος ρύθμιση άν πρόκειται να του παρακρατήσει ο έφορος από 30% έως 70% της εισπράξεως του ; Ποιό το όφελος ;
Συνεπώς δεν υφίστανται οι 100 δόσεις και ακυρώνονται από το άρθρο 12 του ΚΦΔ .
Εφόσον παραμένει η κατάσχεση εις χείρας τρίτων τότε οι περισσότεροι που δεν είναι απατεώνες για να τα έχουν κάπου κρυμμένα για να πληρώσουν το 25% τότε απλά κλείνουν και καταστρέφονται αυτοί και το κράτος δεν θα πάρει ούτε ένα ευρώ.Εφόσον μπω σε ρύθμιση άμεση άρση και αν δεν είμαι σωστός κυνήγα με.Άλλιως πιστεύω ότι είναι θηλιά στο λαιμό και όχι ευεργέτημα.
Οι κατασχέσεις οδηγούν τους πολίτες να συναλλάσσονται παρακάμπτοντας τις Τράπεζες, επειδή εις βάρος όλων των ποσών που περνούν από τους λογαριασμούς τους υπάρχουν απαιτήσεις για μελλοντικές αποδόσεις. Εφόσον υπάρχει ρύθμιση, αυτό να αίρεται ώστε και η λειτουργία των επιχειρήσεων να επανέρχεται όπως πρέπει, με συναλλαγές μέσω Τραπεζών, ώστε α) να μην ενισχύεται η παραοικονομία, β) οι επιχειρήσεις να λειτουργούν ορθότερα, γ) να ενισχυθούν ταυτόχρονα και οι Τράπεζας, μέσω της επανάχρησης των καταθετικών λογαρισμών που βγήκαν στην αχρηστία λόγω του φόβου των κατασχέσεων. Η αυτόματη άρση των κατασχέσεων για τις ρυθμιζόμενες οφειλές οφελεί πολλαπλά την οικονομία.
Θα πρέπει να αίρονται αυτόματα και μέσω του μηχανισμού ηλεκτρονικών κατασχετηρίων, χωρίς ενασχόληση του φορολογούμενου, τα κατασχετήρια των ΔΟΥ που αφορούν στις ρυθμιζόμενες οφειλές, καθώς και οι μελλοντικές αποδόσεις.
αν και η ρύθμιση έχει πρόθεση να ανακουφίσει τους χιλιάδες μικρομεσαίους η πρόβλεψη για άρση των κατασχέσεων εις χείρας τρίτων είναι σε λάθος λογική… ήδη σε χιλιάδες ελεύθερους επαγγελματίες υπάρχουν σε τράπεζες κατασχετήρια.. αν απαιτείται να πληρωθεί το 25% της βασικής οφειλής για να αρθούν τα κατασχετήρια τότε που είναι η ελάφρυνση ?? εντάξει μειώθηκε από 50% σε 25% αλλά και πάλι δεν βοηθά.. νομίζω ότι αυτό το σημείο για όλες τις επιχειρήσεις είναι το πλέον κρίσιμο…ΜΕ ΈΝΑ ΑΠΛΌ ΠΑΡΆΔΕΙΓΜΑ ΟΦΕΙΛΗ ΒΑΣΙΚΗ 10.000 Χ25% =2.500 ευρώ.. που να βρεθούν μετρητά ???? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ..ΚΡΑΥΓΗ ΑΓΩΝΙΑΣ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ…ευχαριστώ.
Επίσης πολύ σωστή η άμεση χορήγηση φορολογικής ενημερότητας για όσους ρυθμίσουν τις οφειλές τους.Μέχρι τώρα παρατηρήθηκε το φαινόμενο να μην χορηγείται ενημερότητα ακόμα και σε φυσικά και νομικά πρόσωπα που είχαν υπαχθεί στις υφιστάμενες ρυθμίσεις και πλήρωναν κανονικά τις δόσεις τους.Ειδικά για τις επιχειρήσεις αυτό είναι τεράστιο πρόβλημα γιατί σχεδόν παραλύει την οικονομική τους δραστηριότητα.Πώς περιμένουν μετά να παράξουν εισόδημα για να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους;
Πρέπει να σταματήσει η κατάσχεση των τραπεζικών λογαριασμών των επιχειρήσεων που θα μπουν στην ρύθμιση. Να σας τονίσω ότι αν η κατάσχεση έχει ήδη γίνει, με όσα ισχύουν σήμερα συνεχίζετε ακόμα και ρυθμίσεις τις οφειλές σου μέχρι να εξοφληθεί όλο το ποσό που χρωστάει κάποια επιχείρηση. Ειδικά η κατάσχεση λογαριασμών όψεως είναι το ουσιαστικό τέλος του επαγγελματία.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΓΩ, ΕΧΩ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΠΑΛΙΕΣ ΕΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ( ΣΤΗΝ ΔΟΥ ΟΠΟΥ ΑΝΗΚΩ) ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΤΑΧΙΣ, ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Θα μπορούσε να προβλεφθεί να αίρεται η κατάσχεση εις χείρας τρίτων όταν θα κατέβαλλε ως 1η δόση το 50% του κεφαλαίου.Θα ήταν κίνητρο για την ταχύτερη είσπραξη των εσόδων και διευκόλυνση για τους πολίτες.Η κατάσχεση εις χείρας των πιστωτικών ιδρυμάτων τελικά ευνοεί αυτούς που έχουν διαφυλάξει τα χρήματά τους αλλού και τιμωρούμε τον χαμηλόμισθο.
Πρέπει να μην κατάσχονται τραπεζικοί λογαριασμοί ελ. επαγγελματιών, διότι δε θα μπορούν να δουλέψουν, κινδυνεύουν να καταστραφούν οριστικά, και αν δε μπορούν να δουλέψουν όχι μόνο δε θα μπορούν να πληρώσουν αλλά θα βρεθούν και οριστικά εκτός αγοράς με ότι αυτό συνεπάγεται για τη δημιουργία κοινωνικών προβλημάτων.
Εγώ βρήκα δουλειά κι εξόφλησα αλλά ήμουν με το άγχος να μου κατασχέσουν το λογαριασμό μέσω του οποίου με πλήρωναν, να χάσω τις προκαταβολές των εξόδων (δεν ήταν δικά μου λεφτά αυτά αλλά του εντολέα) και στην τελική να διακοπεί η συνεργασία και να ξαναμείνω χωρίς δραστηριότητα όπως ήμουν και όταν δημιουργήθηκαν τα χρέη.
σε επιχειρήσεις που έχουν οφειλές και κάνουν την ρύθμιση θα πρέπει να σταματούν οι κατασχέσεις σε τραπεζικούς λογαριασμούς .
πώς θα μπορέσουμε να δουλέψουμε και να πληρώσουμε τις δόσεις , να πληρώσουμε το προσωπικο όταν μάλιστα είμαστε υποχρεωμένοι να πληρώνουμε μονο μέσω τραπέζας.
μας χρωστάνε λεφτά οι πελάτες και δεν μπορούμε να εισπράξουμε γιατί είναι τιμολόγια άνω των 500ευρώ και οι πελάτες θέλουν μόνο μέσω τράπεζας.
έτσι είναι χρήσιμη η ρύθμιση
Πρεπει να υπαρξει αρσει κατασχεσεων σε οσους μπουν στη ρυθμιση.Δεν γινεται να ρυθμιζει με 100 δοσεις καποιος και το κρατος να εισπρατει περισσοτερα απο το καθορισμενο ποσο.Στην ουσια η ρυθμιση δεν ειναι 100 δοσεων αλλα λιγοτερων! Στα χαρτια φαινονται 100 και στη πραξη ειναι λιγοτερες.Επισης οταν ο μισθος ειναι η μοναδικη πηγη εισοδηματος και δεν υπαρχει αλλο περιουσιακο στοιχειο(ακινητο,αμαξι κλπ) αυτος πρεπει να μενει ακατασχετος.Ειναι θεμα επιβιωσης.Ας κατασχεθουν αλλα εσοδα αλλα οχι οι μισθοι!! Δειξτε ανθρωπια,μη τιμωρειτε το πολιτη.Ειδικα οσους εχουν πληρωσει και κατι μεσα στο 2014 που δειχνει οτι υπαρχει θεληση για αποπληρωμη και δεν ειναι εκ του πονηρου το χρεος.
Οπως προστατευεται η πρωτη κατοικια ετσι πρεπει να ειναι και ο μισθος.
Θα πρπεπει να αιρονται οι κατασχεσεις εις χειρας τριτων σε οποιον μπαινει στη ρυθμιση.Δεν ειναι δικαιο και να ρυθμιζει καποιος και να συνεχιζονται οι κατασχεσεις.Αν καποιος ρυθμισει με 100 δοσεις και οι κατασχεσεις συνεχιζουν στην ουσια ρυθμιζει με λιτοτερες δοσεις αφου το συνολικο ποσο που εισπρατει το δημοσιο θα ειναι μεγαλυτερο απο το ποσο της δοσης!! Ειδικα πρεπει τουλαχιστον να εξαιρεθουν απο τις κατασχεσεις οι μισθοι.Οταν ο μισθος ειναι η μονβαδικη πηγη εισοδηματος και δεν υπαρχει αλλο περουσιακο στοιχειο(σπιτι κλπ) ο μισθος πρεπει να προστατευεται.Ο κοσμος πρεπει να εχει μια δευτερη ευκαιρια στη ζωη του.Υπαρχουν ενοικια και αλλες υποχρωσεις.Φανειται λιγο ανθρωποι.Μη εκδικηστε τους πολιτες.Οπως προστευεται η πρωτη κατοικια ετσι πρεπει αν γινει και με το μισθο.