- Η ισχύς των διατάξεων του νόμου που παρέχουν νομοθετική εξουσιοδότηση αρχίζει από τη δημοσίευσή τού στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
- Η ισχύς των λοιπών διατάξεων του νόμου αρχίζει τέσσερις (4) μήνες από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Άρθρο 9 Έναρξη ισχύος
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 1 Αρχή της επαγγελματικής ελευθερίας
- 155 ΣχόλιαΆρθρο 2 Κατάργηση αδικαιολόγητων περιορισμών στην πρόσβαση και την άσκηση επαγγελμάτων
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 3 Κατάργηση αδικαιολόγητων απαιτήσεων προηγούμενης διοικητικής αδείας για την άσκηση επαγγελμάτων
- 105 ΣχόλιαΆρθρο 4 Συμβολαιογράφοι
- 105 ΣχόλιαΆρθρο 5 Δικηγόροι
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 6 Δικηγορικές εταιρείες
- 253 ΣχόλιαΆρθρο 7 Μηχανικοί
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 8 Νόμιμοι Ελεγκτές
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 9 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Ιανουαρίου 2011, 22:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
25 Ιανουαρίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
18 Σχόλια 924 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
ΤΕΛΟΣ ΣΤΗ ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΩΝ. ΖΗΤΑΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ, ΠΛΗΡΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΑ:
1. ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥΣ.
2. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΚΑΘΕ ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΝΕΩΝ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ ΑΠΟ ΝΕΟΥΣ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥΣ. ΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΙ, ΟΠΩΣ ΕΚΡΙΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ (ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΣΤΕ 3665/2005).
3. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥ ΤΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΗΣ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ.
4. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ ΣΤΗ «ΜΑΥΡΗ» ΑΓΟΡΑ, ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ.
Να με συγχωρέσετε εάν είμαι στα όρια του νομοσχεδίου αλλά είδα στη διαβούλευση κάτι που με προκάλεσε. Ελπίζω μέσα στην συγκυρία να δούμε κάτι επιπλέον χρήσιμο στην οργάνωση της δικηγορίας στην Ελλάδα εάν κάποιος έχει καλή έμπνευση!
Οι πιο κάτω 4 ιδέες έχουν σταλεί σε αρμόδιους. Μέχρι σήμερα όμως δεν είδα κάτι να κινείται. Τις κάνω λοιπόν δημόσιες όπως συντάχθηκαν το 2009 με ελάχιστες αλλαγές και παραλείψεις.
****
1. Κατάργηση δικηγορικών συλλόγων πλέον του ενός εντός του ίδιου ‘Νομού’.
Μη έχοντας ασχοληθεί πριν ειδικά, νόμιζα ότι οι δικηγορικοί σύλλογοι της χώρας είναι 52, όσοι και οι ‘νομοί’. Όταν όμως τους οδήγησα στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για το, υφιστάμενο ακόμη, αίσχος των γεωγραφικών ορίων στην άσκηση της δικηγορίας εμφανίστηκαν 63 δικηγορικοί σύλλογοι (με μορφή, φυσικά, ΝΠΔΔ). Υπάρχουν δηλαδή νομοί με δύο και κάποιοι με τρεις συλλόγους, όπως οι νομοί Αχαίας και Μεσσηνίας. Εάν δεν το γνωρίζετε, υπάρχουν δεύτεροι και τρίτοι σύλλογοι εντός του ίδιου Νομού με 14, 21, 31 και 38 δικηγόρους. Σε τί χρειάζεται σήμερα ένας νομός να έχει τρία ίδια ΝΠΔΔ;
Πρόκειται για φορείς εξουσίας οι οποίοι δημιουργούν περισσότερα προβλήματα από όσα λύνουν. Η πρώτη αναγκαία αλλαγή λοιπόν είναι η μείωση του αριθμού των δικηγορικών συλλόγων σε αριθμό ίσο με τους νομούς με εξαίρεση ίσως τους δικηγορικούς συλλόγους που βρίσκονται σε νησιωτικές περιοχές. Όμως και εδώ υπάρχει η ηλεκτρονική τεχνολογία που ξεπερνάει γεωγραφικά εμπόδια.
2. Σύσταση πανελλήνιου δικηγορικού συλλόγου, επιτέλους!
…………..
Θεωρώ ότι τόσο οι δικηγόροι όσο και ο εκάστοτε υπουργός δικαιοσύνης χρειάζονται ως συνομιλητή ένα ολιγομελές αντιπροσωπευτικό όργανο πανελλήνιας εμβέλειας, όπως συμβαίνει με τους άλλους επαγγελματικούς φορείς. Οι τωρινές συναθροίσεις 63 προσώπων, οι οποίοι ταυτόχρονα είναι εν γένει και απληροφόρητοι, δεν είναι προς το συμφέρον ούτε των δικηγόρων, ούτε του υπουργού, ούτε της χώρας.
Είτε τα σημερινά δεδομένα των 63 συλλόγων ληφθούν υπόψη είτε, όπως προτείνω και ζητώ, 52 συλλόγων, χρειάζεται μία πραγματιστική λύση ομοσποδιακού στιλ ως προς το πανελλήνιο δικηγορικό συμβούλιο. Η λύση εμπνέεται τόσο από την κεντρική τράπεζα των ΗΠΑ όσο και το συμβούλιο Ασφάλειας του ΟΗΕ. Στη δεύτερη περίπτωση, ως γνωστόν, υπάρχουν 5 μόνιμα μέλη και άλλα 10 που εκλέγονται εκ περιτροπής για περίοδο δύο ετών. Στη δε πρώτη περίπτωση στο ένα από τα δύο όργανα της κεντρικής τράπεζας των ΗΠΑ, η 12μελής επιτροπή ανοιχτής αγοράς (FOMC) αποτελείται από επτά μόνιμα κεντρικά μέλη και πέντε προέδρους περιφερειακών κεντρικών τραπεζών οι οποίοι εκλέγονται περιφερειακά εκ περιτροπής και αντιπροσωπεύουν περισσότερες της μίας περιφερειακών κεντρικών τραπεζών. Η ίδια κατάσταση υπάρχει και στην εκτελεστική επιτροπή του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.
Άρα, λοιπόν η επιλογή στην Ελλάδα θα πρέπει να είναι ένα επταμελές ή εννεαμελές σώμα με μόνιμους τους προέδρους των τριών μεγάλων συλλόγων Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Πειραιά που εκπροσωπούν τον κύριο όγκο των ελλήνων δικηγόρων. Εκ περιτροπής θα επιλέγονται περιφερειακά τα άλλα 4 ή 6 μέλη για διάρκεια π.χ. δύο ετών. Τα 4 ή 6 μέλη θα επιλέγονται από περιφερειακές ομάδες προέδρων δικηγορικών συλλόγων με βάση π.χ. αλφαβητική σειρά νομού. Φυσικά, θα χρειαστεί ένα σύστημα διπλής πλειοψηφίας (πλειοψηφία των 7 ή 9 μελών + κατάλληλο βάρος ψήφου σχετικά αναλογικά με τον αριθμό των αντιπροσωπευόμενων δικηγόρων από το κάθε ένα μέλος από τα 7 ή 9). Ό,τι δηλαδή συμβαίνει στο Συμβούλιο της ΕΕ. Ο στόχος είναι να αποφεύγεται η επιβολή της βούλησης κάποιων λίγων, μεγάλων και περιφερειακών, αλλά και η αποφυγή διαμόρφωσης πλειοψηφικών μετώπων από τα περιφερειακά εκλεγμένα 4 ή 6 μέλη απέναντι στους 3 προέδρους των μεγάλων δικηγορικών συλλόγων. Με άλλα λόγια το ζητούμενο είναι να εξαναγκάζονται όλοι να συζητούν!
Η προήγηση της ιδέας Νο 1 θα βοηθήσει στην πραγματοποίηση της ιδέας Νο 2. Εκτός κι να εκτιμάτε ότι μπορούν να συμβούν ταυτόχρονα!
3. Μείωση μελών του Διοικητικού Συμβουλίου ΔΣΘεσσαλονίκης από 25 σε 15.
Μετά από ταξίδι του στην Άγκυρα τον Ιούλιο 2009 ο πρόεδρος του ΔΣΘεσσαλονίκης μας έστειλε ενημερωτική επιστολή η οποία λέει ότι ο Δικηγορικός Σύλλογος Άγκυρας έχει εννεαμελές διοικητικό συμβούλιο. Αυτό που δεν μας είπε ο πρόεδρος είναι ποιος είναι ο αριθμός των μελών αυτού του Συλλόγου: η ιστοσελίδα τους λέει ότι το Σεπτέμβριο του 2007 ήταν 8.330 μέλη. Ο Δικηγορικός Σύλλογος της Θεσσαλονίκης όμως έχει διοικητικό συμβούλιο εικοσιπέντε ατόμων για περί τις 6.000 δικηγόρους! Στα εγχειρίδια management δεν υπάρχει τέτοιος αριθμός μελών διότι δεν μπορεί να λειτουργήσει.
Έχω παρακολοθήσει επί αρκετά έτη τις συνεδριάσεις τους για να καταλάβω τι συμβαίνει. Συνοπτικά έχει ως εξής: Πρόκειται για ομαδοποιημένα μέλη-δικηγόρους γύρω από ένα κόμμα ή πολιτικό σχηματισμό και παρά τούτο, αντί να επιλέγουν κάθε φορά ένα πρόσωπο να μιλά, μιλούν όλοι για όλα πάντα. Έτσι, συχνά ο περισσότερος χρόνος της ημερήσιας διάταξης αναλώνεται σε ψηφίσματα γύρω από ασήμαντα ή αστεία μη επαγγελματικά ζητήματα.
Σε αυτό το σύνολο των 25 προσώπων, η κεντρική λογική και πρακτική της κάθε ομάδας είναι να εξουδετερώνει και να ακυρώνει τις πρωτοβουλίες κάθε φορά της άλλης ομάδας. Για αυτό, το πράγματα είναι μονίμως στο μηδέν. Έχω παρευρεθεί σε σκηνές άπειρου κάλλους!
Το μόνο σίγουρο αποτέλεσμα είναι ότι σπαταλούν τα χρήματα των δικηγόρων. Εάν τα μέλη του ΔΣ μειωθούν από 25 έστω σε 15 θα εξοικονομηθούν αρκετά από τα χρήματά μας.
Χρειάζεται λοιπόν διόρθωση των αστοχιών που υπάρχουν στο άρθρο 216 του Κώδικα Δικηγόρων. Αυτή η αλλαγή συνδέεται βολικά με την επόμενη.
4. Αλλαγή του εκλογικού συστήματος
Υπό το τωρινό καθεστώς για να μπορέσει να εκλεγεί κάποιος μεταξύ των 25 συμβούλων στη Θεσσαλονίκη σχηματίζει ως υποψήφιος πρόεδρος ψηφοδέλτιο αποτελούμενο από ξανθιές και λοιπούς που εμφανίζονται μόνο στις εκλογές χωρίς να τους γνωρίζει το σώμα των δικηγόρων!
Απέναντι σε αυτά τα πολλά ψηφοδέλτια ο δικηγόρος ενώ έχει δικαίωμα να βάλει έως τέσσερις σταυρούς δεν μπορεί να ασκήσει το δικαίωμά του γιατί τα πρόσωπα που θέλει να ψηφίσει βρίσκονται σε διαφορετικά ψηφοδέλτια. Επίσης η πολυσταυρία εμπνέει κόλπα, μεταξύ των οποίων και τη νοθεία. Στο Ευρωπαικό Δικαστήριο του Στρασβούργου εκκρεμεί υπόθεση νοθείας στις εκλογές του ΔΣΘεσσαλονίκης το 2005. Σύμβουλος μου είπε ότι επί 15 συνεχή έτη (πέντε εκλογές) τα μέλη της εφορευτικής επιτροπής ήταν τα ίδια πρόσωπα!
Παράγοντες αλλαγής είναι μόνο ο χρόνος και οι καραμπόλες. Αντίθετα, στις εκλογές του Ταμείου ‘ΤΑΔΙΘ’ υπάρχει ενιαίο ψηφοδέλτιο.
Τουλάχιστον για το Δικηγορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης, χρειάζεται να θεσπιστεί ένα ενιαίο ψηφοδέλτιο με δικαίωμα ενός σταυρού μόνο για να μπορεί η πλειοψηφία των δικηγόρων με την απλότητα του ενός σταυρού να εκλέγει συμβούλους τους άξιους και να στέλνει στο σπίτι τους άλλους που δεν αξίζουν αλλά τους έχουμε παραδοσιακά στους ώμους μας. ***
Αθανάσιος Πιτσιόρλας
Δικηγόρος Θεσσαλονίκης
Η ισχύς του νόμου θα πρέπει ώς προς τις λοιπές διατάξεις να έχει έναρξη 1 μήνα από την δημοσίευση σε ΦΕΚ ώστε να αποφευχθούν τα παζάρια με τις συντεχνίες και να έχουμε πιό γρήγορα αναπτυξιακά αποτελέσματα.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
Ωραίο νομοσχεδιο! Οποιος εχει τα φραγκα συστεγαζεται και αγοραζει πια νομιμα-παρανομα Φαρ,ακείο.
Οποιος δεν εχει παει στα Κουφονησια (αν βρει κι εκει καμμια τρυπα. Και πολυτ σοσιαλιστικό νομοσχέδι κ. Λοβέρδε!
Το ξαναλεω: δεν θα απολογηθουμε σε κανεναν τυχαιο, για ποιο λογο δεν χρεωθηκαμε μεχρι το λαιμο σε δανεια για αγορα φαρμακειου, για ποιο λογο δεν καναμε εσωτερικη μεταναστευση και εν τελει για ποιο λογο αποφασιζουμε, οποτε αποφασίσουμε, να κάνουμε στροφή στην επαγγελματικη μας καριερα. Αρκετα με την καθε θειτσα και τον καθε μπαρμπα με τα τεκνα τους, που οι συζητησεις και τα επιχειρηματα τους ειναι επιπεδου μεσημεριανων εκπομπων.
>>>>> Άμεση εφαρμογή της απόφασης του ΣτΕ (Ολομέλεια ΣτΕ – απ. υπ’ αριθμ. 3665/2005) για την πλήρη απελευθέρωση του φαρμακευτικού επαγγέλματος χωρίς παράνομους και αντισυνταγματικούς περιορισμούς, όπως είναι οι πληθυσμιακοί και οι γεωγραφικοί.
ΚΡΙΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΔΕΙΞΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΗ Δ.Ε.Θ. ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΕΙΣΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ. ΜΑΣ ΤΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΩΡΑ, ΕΞΑΙΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ, ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΒΕΡΔΟ, ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΟΥΣ, ΕΛΕΟΣ, ΝΤΡΟΠΗ.
Θα ήθελα να τονίσω ότι πολλά από τα επαγγέλματα που ελευθερώνονται έχουν άμεση σχέση με την παροχή υπηρεσιών προς τον τουρισμό.
Συνεπώς θα ήταν πολύ θετικό εάν αντί για το χρονικό περιθώριο των 4 μηνών ώστε να τεθεί σε εφαρμογή το νομοσχέδιο, να είχε άμεση ή μόνο 1 μήνα περίοδο εφαρμογής, ώστε από των Μάρτιο μήνα να μπορούν να συσταθούν νέες εταιρείες οι οποίες θα μπορέσουν να λειτουργήσουν τους μήνες του καλοκαιριού και να μην πάει «χαμένη» η χρονιά του 2011 σε σχέση με των τουρισμό αποφέροντας και σε συνέχεια νέα έσοδα στο κράτος.
Λάβετε σοβαρά υπόψη την περίπτωση για μείωση της εφαρμογής σε λιγότερο από 4 μήνες!!!
Ευχαριστώ.
Οπως ήδη είπα: άμεση εφαρμογή
Από την άλλη, πονηρά σκεπτόμενος, έκανα μία πράξη:
1) Ψήφιση του ν/σ τον Φεβρουάριο 2011
2) ΦΕΚ τον Μάρτιο 2011
3) + 4 μήνες: έναρξη τον Αύγουστο 2011, δηλαδή το Σεπτέμβριο
4) + 3 μήνες για τις υπουργικές αποφάσεις και τις εγκυκλιους
Καλωσήρθες 2012!!! Από Greek Statistics σε Greek Monkey Business.
Επί της ουσίας, όχι μόνο δεν υπάρχει πραγματική απελευθέρωση, αλλά επίσης η έναρξη παραπέμπεται στον επόμενο χρόνο και … έχει ο θεός.
Άμεση εφαρμογή της απόφασης του ΣτΕ (Ολομέλεια ΣτΕ – απ. υπ’ αριθμ. 3665/2005) για την πλήρη απελευθέρωση του φαρμακευτικού επαγγέλματος χωρίς παράνομους και αντισυνταγματικούς περιορισμούς, όπως είναι οι πληθυσμιακοί και οι γεωγραφικοί.
-Η εφαρμογη του Ν/Σ πρεπει να γινει την αμεσως επομενη μερα απο την ψηφιση του εις την βουλη,ολα πρεπει να αλλαξουν τωρα,αμεσα!
Αμεση εφαρμογή.
Δεν καταλαβαίνω το νόημα του 4μήνου από τη στιγμή που ο νόμος θα ψηφιστεί άμεσα. ΑΜΕΣΗ εφαρμογή για να το χωνέψουν και οι επιμέρους συντεχνίες ότι υπάρχει κυβέρνηση στην Ελλάδα που αποφάσισε να δει το καλό του συνόλου και όχι το καλό των συντεχνιών.
Κάντε αυτό κ. Παπανδρέου μαζί με κάποιες αλλαγές μηδενικής επιβάρυνσης για τον προϋπολογιμό όπως η αλλαγή του νόμου περί ευθύνης υπουργών. Και όχι μισές δουλειές. Απαράγραπτο για όσους διαχειρίζονται κρατικό χρήμα και εξουσία, στη φυλακή όσοι ρήμαξαν τη χώρα και τα κλεμμένα πίσω (δήμευση περιουσιών). Δεν καταλαβαίνω τι φοβάστε και δεν το κάνετε. Θα αντιδράσουν μερικές χιλιάδες των συντεχνιών και μερικά εκατομύρια Ελλήνων θα σας ψηφίζουν μέχρι να λιώσουν τα κόκκαλα σας. Και μέσα από μικροκομματική λογική να το δούμε το θέμα, η επανίδρυση του κράτος θα φέρει τόσο κομματικά όσο και προσωπικά σε εσάς ωφελήματα. Προχωρήστε χωρίς να κοιτάτε πίσω μπας και μπορέσουμε να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας σε αυτή τη χώρα.
Σας ευχαριστώ,
Άμεσα! Χωρίς χρονοτριβές και διαβουλεύσεις με τις συντεχνίες! Είναι καθαρό σε όλους ότι η όποια διαβούλευση με συντεχνίες δεν φέρνει κανένα αποτέλεσμα και είναι χάσιμο χρόνου διότι είναι εκ των προτέρων προδιαγεγραμμένο, λόγω της κάθετης αντίθεσης που υπάρχει, ότι ή δεν θα υπάρξει καμία συμφωνία ή ότι αν υπάρξει θα αναθεωρηθεί λίγο αργότερα.
Η πραγματική διαβούλευση της κυβέρνησης πρέπει να γίνει με όλη την κοινωνία και όχι με μικρές μειοψηφίες αυτής.
Η ΙΣΧΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΗ, ΑΦΟΥ ΟΜΩΣ ΒΑΛΑΤΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ, ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΣΕΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΔΙΚΙΕΣ.
ΝΑ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ!
ΑΛΛΙΩΣ Κ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ ΘΕ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!
ΧΘΕΣ.
αυτος – αυτοι που θα περασουν ολους αυτους τους νομους θα γραφτουν
με χρυσα γραματα στην νεοτερη ιστορια αυτης της τοσο ταλεπορημενης
χωρας.[Πατρηδας μας]
ευχαριστω.
Είμαι υπέρ του ανοίγματος άμεσα όλων των κλειστών επαγγελμάτων, διότι θα πρέπει να λειτουργήσει η αγορά κάτω απο συνθήκες ελεύθερου ανταγωνισμού με αντίστοιχα οφέλη για τους πολίτες(μείωση τιμών κ.α)και ιδιαίτερα σήμερα που το εισόδημα του μέσου έλληνα πολίτη, δοκιμάζεται απο πολλές πλευρές.Όλοι γνωρίζουμε τα κατεστημένα π.χ περι κληρονομικότητας των φαρμακοποιών,(βγαίναν τα παιδιά τους για σπουδές στο εξωτερικό ενώ παιδιά πολιτών με χαμηλά εισοδήματα προσπαθούσαν ματαίως να εισέρθουν σε αυτή την τόσο καλά περιφρουρημένη κλειστή αγορά). Επίσης όλοι γνωρίζουμε για τις δράσεις πολλών φαρμακοποιών (συνεργασία γιατρού φαρμακοποιού πολλές φορές και σε βάρος ασθενών).Για να μη μιλήσουμε για τους μηχανικούς και τους δικηγόρους με τις προεκτιμόμενες αμοιβές και τα σταθερά εισοδήματά τους, βρέξει χιονίσει απο ΤΣΜΕΔΕ και το αντίστοιχο ταμείο δικηγόρων.Επιβάλλεται να αλλάξουν όλα.Να δουλεύουν όλοι και να αμοίβονται ανάλογα με αυτό που προσφέρουν.Να υπάρξει ισονομία στην κοινωνία και ανακατανομή του εισοδήματος να μπορούν και οι νέοι να εισέρθουν στην αγορά να χρησιμοποιηθούν τα καλά μυαλά και για όλα αυτά θα πρέπει να φροντίσει το κράτος θέτοντας αντίστοιχα δομές και νομοθετόντας προς αυτή την κατεύθυνση.
ΑΜΕΣΗ ΙΣΧΥ, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Ο ΜΑΚΑΡΙΤΗΣ