1. α. Στο τέλος του άρθρου 1 του π.δ. 169/2007 (Α’ 210), όπως ισχύει, προστίθεται παράγραφος 17 ως εξής:
«17. Το τακτικό προσωπικό των περιφερειών του ν. 3852/2010 (Α’ 87) καθώς και τα μέλη των οικογενειών τους αποκτούν δικαίωμα σύνταξης από το Δημόσιο, σύμφωνα με τις κάθε φορά ισχύουσες συνταξιοδοτικές διατάξεις, κατά περίπτωση, με την επιφύλαξη των διατάξεων της παρ. 2 του άρθρου 4 του ν. 3408/2005 (Α’ 272) όπως ισχύει και του άρθρου 2 του ν. 3865/2010 (Α’ 120), όπως ισχύει.»
β. Η διάταξη της παρ. 17 του άρθρου 1 του π.δ. 169/2007, όπως προστίθεται με το παρόν, ισχύει από 1-1-2011.
2. α. Στο τέλος της περ. α’ της παρ. 5 του άρθρου 5 του π.δ. 169/2007, όπως ισχύει, προστίθεται εδάφιο, ως εξής:
«Ειδικά εάν οι δύο συντάξεις καταβάλλονται από διαφορετικούς φορείς, συμπεριλαμβανομένου του Δημοσίου, αναστέλλεται η καταβολή της μίας εξ αυτών κατόπιν επιλογής της ενδιαφερομένης και μέχρι του ποσού των 720€.»
β. Στο τέλος της περ. α’ της παρ. 6 του άρθρου 31 του π.δ. 169/2007, όπως ισχύει, προστίθεται εδάφιο, ως εξής:
«Ειδικά εάν οι δύο συντάξεις καταβάλλονται από διαφορετικούς φορείς, συμπεριλαμβανομένου του Δημοσίου, αναστέλλεται η καταβολή της μίας εξ αυτών κατόπιν επιλογής της ενδιαφερομένης και μέχρι του ποσού των 720€.»
γ. Από την 1-1-2015 καταργείται κάθε άλλη διάταξη αντίθετη με τα οριζόμενα στις περ. α’ της παρ. 5 του άρθρου 5 και της παρ. 6 του άρθρου 31 του π.δ. 169/2007, όπως προστίθενται με το παρόν.
3. α. Στο τέλος της περ. θ’ της παρ. 2 του άρθρου 9 του π.δ. 169/2007, όπως ισχύει, προστίθεται εδάφιο ως εξής:
«Η διάταξη αυτή έχει εφαρμογή και για τους υπαλλήλους του Κλάδου Επιστημονικού Προσωπικού της Ειδικής Νομικής Υπηρεσίας, τους υπαλλήλους του κλάδου Εμπειρογνωμόνων καθώς και τους υπαλλήλους του κλάδου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του Υπουργείου Εξωτερικών.»
β. Συντάξεις που έχουν κανονισθεί αντίθετα με όσα ορίζονται στις διατάξεις του τελευταίου εδαφίου της περ. θ’ της παρ. 2 του άρθρου 9 του π.δ. 169/2007, όπως προστίθεται με το παρόν, αναπροσαρμόζονται οίκοθεν από την αρμόδια Διεύθυνση Συντάξεων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, σύμφωνα με όσα ορίζονται στις διατάξεις αυτές, τα δε οικονομικά αποτελέσματα αρχίζουν από την πρώτη του επομένου της δημοσίευσης του νόμου αυτού μήνα.
4.α. Στο τέλος της περ. ι’ της παρ. 2 του άρθρου 9 του π.δ. 169/2007, όπως ισχύει προστίθενται εδάφια ως εξής:
«Στις διατάξεις της περίπτωσης αυτής, υπάγονται μόνο όσα από τα αναφερόμενα σε αυτές πρόσωπα έχουν ασκήσει τα καθήκοντα του Προϊσταμένου Οργανικής Μονάδας, τουλάχιστον για μία διετία, μετά από επιλογή τους για τη θέση αυτή από το αρμόδιο κατά περίπτωση όργανο ή μετά την τοποθέτησή τους στη θέση αυτή, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 5 του ν.4275/2014 (Α’ 149) και όχι κατά ανάθεση ή αναπλήρωση. Αν τα ανωτέρω πρόσωπα έχουν συμπληρώσει την προβλεπόμενη διετία ως Προϊστάμενοι Οργανικών Μονάδων διαφορετικής βαθμίδας, καταβάλλεται το επίδομα θέσης την οποία κατείχε ο υπάλληλος για περισσότερο χρόνο.»
β. Συντάξεις που έχουν κανονισθεί αντίθετα με όσα ορίζονται στις διατάξεις του προτελευταίου εδαφίου της περ. ι’ της παρ. 2 του άρθρου 9 του π.δ. 169/2007, όπως προστίθεται με το παρόν αναπροσαρμόζονται, μετά από αίτηση των ενδιαφερομένων, από την αρμόδια Διεύθυνση Συντάξεων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, σύμφωνα με όσα ορίζονται στις διατάξεις αυτές, τα δε οικονομικά αποτελέσματα αρχίζουν από την πρώτη του επόμενου της δημοσίευσης του νόμου αυτού μήνα.
γ. Οι διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 3 του ν. 4151/2013 καταργούνται.
5. α. Το δεύτερο εδάφιο της παρ. 6 του άρθρου 11 του π.δ. 169/2007, όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:
«Επίσης θεωρείται ως συντάξιμος χρόνος πραγματικής υπηρεσίας ο χρόνος: α. της άδειας που προβλέπεται στις διατάξεις των παρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 51 καθώς και του πρώτου εδαφίου της παρ. 1 του άρθρου 53 του ν. 3528/2007 (Α’ 26) και
β. της ειδικής άδειας που προβλέπεται από τις διατάξεις των άρθρων 93 και 182 του ν. 3852/2010 (Α’ 87), για τους δημοσίους υπαλλήλους και τους υπαλλήλους των Ν.Π.Δ.Δ..
Οι διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου εφαρμόζονται και για τους λοιπούς υπαλλήλους και λειτουργούς του Δημοσίου για τους οποίους προβλέπεται η χορήγηση ανάλογων αδειών με βάση τις οικείες διατάξεις που διέπουν την υπηρεσιακή κατάστασή τους.
Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές η αναγνώριση ως συντάξιμων των ανωτέρω χρόνων, διενεργείται με την προϋπόθεση της καταβολής από τον υπάλληλο των προβλεπόμενων ασφαλιστικών εισφορών.»
β. Το πέμπτο εδάφιο της παρ. 6 του άρθρου 11 του π.δ. 169/2007, όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:
«Ο ανωτέρω χρόνος σπουδών αναγνωρίζεται ως συντάξιμος εφόσον ο ασφαλισμένος έχει συμπληρώσει χρόνο ασφάλισης 12 ετών.»
6. α. Στο τέλος της παρ. 1 του άρθρου 12 του π.δ 169/2007 προστίθεται περίπτωση νβ ως εξής:
«νβ) Ο χρόνος προσωρινής κράτησης ή φυλάκισης που εκτίθηκε μέχρι την έναρξη ισχύος του ν. 2510/1997 (Α’ 136) για το στρατιωτικό αδίκημα της ανυπακοής ή της ανυποταξίας του Στρατιωτικού Ποινικού Κώδικα, στο οποίο υπέπεσαν στρατεύσιμοι που αρνήθηκαν την εκπλήρωση της στρατιωτικής υπηρεσίας επικαλούμενοι τις θρησκευτικές ή ιδεολογικές τους πεποιθήσεις.
Για την αναγνώριση του ανωτέρω χρόνου ισχύουν αναλόγως οι διατάξεις των παραγράφων 2 και 4 του άρθρου 17 του ν. 3865/2010»
β. Για την εφαρμογή των διατάξεων της περ. νβ της παρ. 1 του άρθρου 12 του π.δ. 169/2007, όπως προστίθεται με το παρόν, είναι απαραίτητη η προσκόμιση καταδικαστικής απόφασης για το αδίκημα της ανυπακοής ή της ανυποταξίας καθώς και αποφυλακιστήριο από το οποίο να προκύπτει ο χρόνος προσωρινής κράτησης ή φυλάκισης για το ίδιο αδίκημα λόγω των θρησκευτικών ή ιδεολογικών πεποιθήσεών τους.
γ. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής έχουν εφαρμογή:
αα. και για τα πρόσωπα του άρθρου 3 του ν. 2084/1992 (Α 165 ) καθώς
ββ. και για όσα από τα αναφερόμενα σε αυτές πρόσωπα είχαν αποχωρήσει από την Υπηρεσία πριν από την ημερομηνία δημοσίευσης του νόμου αυτού , μετά την υποβολή σχετικής αίτησης από τους ενδιαφερομένους προς την αρμόδια Διεύθυνση Συντάξεων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (Γ.Λ.Κ.). Στην περίπτωση αυτή τα οικονομικά αποτελέσματα αρχίζουν από την πρώτη του επόμενου της έκδοσης της αναγνωριστικής πράξης μήνα.
7. Στο πρώτο εδάφιο της περ. γ της παρ. 1 του άρθρου 26 του π.δ. 169/2007 η φράση: «Αν απομακρυνθεί από τις τάξεις χωρίς τη θέλησή του.» αντικαθίσταται με τη φράση: «Αν απομακρυνθεί από τις τάξεις χωρίς υπαιτιότητά του»
Ειδικά για όσα από τα ανωτέρω πρόσωπα έχουν απομακρυνθεί από την Υπηρεσία μέχρι την ημερομηνία δημοσίευσης του νόμου αυτού, οι διατάξεις της περ. γ της παρ. 1 του άρθρου 26 του π.δ. 169/2007 εξακολουθούν να ισχύουν και δεν λαμβάνεται υπόψη στην περίπτωση αυτή η τροποποίησή τους με τις διατάξεις της παραγράφου αυτής.
8. α. Οι διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 41 του π.δ. 169/2007 (Α’ 210) αντικαθίστανται ως εξής:
«2. Η συμπλήρωση εξαμήνων πτητικής ενέργειας ή ενέργειας αλεξιπτωτιστή ή υποβρυχίου καταστροφέα καθώς και η συμπλήρωση καταδυτικών εξαμήνων, βεβαιώνεται, κατά περίπτωση, με διαταγές του Αρχηγού του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας ή του Αρχηγού του οικείου Σώματος για όσα από τα πρόσωπα της προηγούμενης παραγράφου υπηρετούν στο Λιμενικό ή στο Πυροσβεστικό Σώμα ή στην Ελληνική Αστυνομία.»
β. Συντάξεις που έχουν κανονισθεί αντίθετα με όσα ορίζονται στις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 41 του π.δ. 169/2007, όπως αντικαθίστανται με το παρόν, αναπροσαρμόζονται μετά από σχετική αίτηση των ενδιαφερομένων προς την αρμόδια Διεύθυνση Συντάξεων του Γ.Λ.Κ. , σύμφωνα με όσα ορίζονται στις διατάξεις αυτές, τα δε οικονομικά αποτελέσματα αρχίζουν από την πρώτη του επόμενου της δημοσίευσης του νόμου αυτού μήνα.
9. Η διάταξη της παρ. 14 του άρθρου 56 του π.δ. 169/2007, όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:
«14. Η σύνταξη όσων θεμελιώνουν δικαίωμα συνταξιοδότησης με βάση τις διατάξεις της περ. β της παρ. 1 του άρθρου 1, του Κώδικα αυτού, καταβάλλεται με τη συμπλήρωση του 67ου έτους της ηλικίας.»
10.Στο τέλος της περ. δ’ της παρ. 1 του άρθρου 57 Α του π.δ. 169/2007, όπως ισχύει, προστίθεται η φράση «και να αναζητήσει με την έκδοση καταλογιστικής πράξης τα αχρεωστήτως καταβληθέντα ποσά».
11. Μετά το πρώτο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 60 του π.δ. 169/2007, προστίθεται εδάφιο ως εξής:
«Στις περιπτώσεις αναδρομικών οικονομικών δικαιωμάτων σε βάρος του Δημοσίου, που προκύπτουν κατά τον κανονισμό ή ανακαθορισμό της σύνταξης με βάση τις διατάξεις περί διαδοχικής ασφάλισης, το ανωτέρω χρονικό διάστημα επιμηκύνεται σε 5 έτη.»
12. Στο τέλος του πρώτου εδαφίου της παρ. 12 του άρθρου 66 του π.δ. 169/2007 η φράση «στην παράγραφο 2β.» αντικαθίσταται με τη φράση «στην παράγραφο 2α. »
Πρεπει να συμπεριληφθει στο παρον νομοσχεδιο η εξισωση των οριων ηλικιας συνταξιοδοτησης των ανδρων γονεων ανηλικων τεκνων που ειχαμε ανηλικα τεκνα το 2010 οπως και κλεισμενη 25ετια σημειωτεον οτι ειχαμε εξαιρεθει απο τον 3865/2010 συνταξιοδοτικο νομο καιρος λοιπον να διορθωθει αυτη η τεραστια αδικια, ηδη εχουν εκδοθει οι υπ αριθμ.3744/2014 και 3748/2014 που κατα την γνωμη μου πρεπει να αποτελεσουν νομολογιακο δεδομενο για ολους τους πατερες ανηλικων που ειχαν 25ετια το 2010.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΤΑΠΟΤΕ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΞΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΑΛΛΑ Η ΕΞΑΓΟΡΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΠΛΑΣΙΑ ΠΟΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΚΑ.ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΣΤΟ ΥΠΟ ΨΗΦΙΣΗ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ Η ΑΔΙΚΙΑ ΑΥΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ.
Γιατί τέτοια μεροληψία υπέρ των δημοσίων υπαλλήλων;Είναι αδιανόητο να συνεχίζετε να συμπεριφέρεστε σαν να υπάρχουν δυο κατηγορίες ανθρώπων στην Ελλάδα. Είναι πρόκλητικά τα προνόμια που συνεχίζετε και΄τους δίνετε αδιαφορώντας για το 1,5 εκατομμύριο άνεγουε και για τους υπάλληλους της παραγωγικής οικονομίας.
Πιστεεύω ότι πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για την εξίσωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης των ανδρών γονέων ανηλίκων, οι οποίοι είχαν θεμελιώσει συντοξιοδοτικό δικαίωμα μέχρι το 2010 και οι οποίοι αδικήθηκαν με τον νόμο του 3865/2010. Υπάρχουν ήδη αποφάσεις του Ελεγκτικού Συνεδρίου, οι οποίες αναμένεται και πρέπει να έχουν γενικό χαρακτήρα. Το δικαίωμα αυτό είχε δοθεί σε όσουν θεμελίωναν δικαίωμα το 2011 και 2012 (;) και οι αποφάσεις αυτές (3744 και 3748 του 2014) διόρθωναν μία από τις μεγαλύτερες αδικίες του ασφαλιστικού νόμου του 2010. Να σημειωθεί ότι σε όσους θεμελίωναν δικαίωμα μέχρι το 2010 δεν δόθηκε κανένα δικαίωμα εξαγοράς, γεγονός που και αυτό αποτελεί αδικία, ειδικά στην περίπτωση, που κάποια από τα δικαιώματά τους ανατραπούν.
ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 60 ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ
ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΑ 60 ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΠΗΡΟΥΣ, ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΚΛΠ
ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ) ΣΤΑ 65
ΑΝΩΤΑΤΟ ΠΟΣΟ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΕΡΑΙΤΩΣ 2000 ΕΥΡΩ.
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΔΙΠΛΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑΜΕΙΟΥ ΚΥΡΙΑΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
επειδη το νομοσχεδιο μιλα για αρση αδικιων , δεν πρεπει να ληθη και το ζητημα των πατεραδων με ανηλικο τεκνο το 2010 και 25ετια , που ειναι εγκλοβισμενοι και μεγαλυτερης ηλικιας απο τους υπαλληλους που συνταξιοδοτηθηκαν με κατοχυρωση ανηλικου τεκνου το 2011 και 2012;
Η τελευταία πρόταση της 4α παραγράφου του άρθρου 1 του παρόντος νομοσχεδίου «καταβάλλεται το επίδομα θέσης την οποία κατείχε ο υπάλληλος για περισσότερο χρόνο.» αφορά μόνο στους τοποθετημένους με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 5 του ν.4275/2014 (Α’ 149) ή και αυτούς που είχαν κριθεί από τα υπηρεσιακά συμβούλια; Η διατύπωση δεν είναι σαφής.
Σίγουρα θα πρέπει να μην ισχύει κάτι τέτοιο για αυτούς που έχουν κριθεί από υπηρεσιακά συμβούλια γιατί τότε ένας υπάλληλος που ήταν προιστάμενος Δ/νσης πχ για 3 χρόνια , το πιθανότερο είναι οτι πριν ήταν προιστάμενος Τμήματος για περισσότερα από 3 χρόνια. ‘Αρα θα συμβεί το παράδοξο να μην πάρει το επίδομα προισταμένου Δ/νσης αλλά να πάρει το επίδομα προισταμένου Τμήματος!!!! Αυτό θέλει να ορίσει το νομοσχέδιο;;;
Επίσης θα πρέπει να αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο και οι τοποθετήσεις που γίναν με την εφαρμογή του Νόμου του Καλλικράτη και οχι μόνον οι τοποθετήσεις με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 5 του ν.4275/2014 (Α’ 149).
Τέλος, γιατί μπήκε στην διαβούλευση το παρόν νομοσχέδιο για λιγότερο από 24 ώρες;;;
Για τη διάταξη για την αναγνώριση ως συντάξιμου χρόνου των αδειών άνευ αποδοχών μόνο μία λέξη μπορώ να βρώ. Ντροπή!
Αλλά τι να περιμένει κανείς από ανθρώπους οι οποίοι βάλθηκαν να εξασφαλίσουν «συντάξεις» στους ΔΥ εις βάρος των δούλων του ιδιωτικού τομέα.
ΑΙΣΧΟΣ
ΠΙΣΤΕΎΩ ΌΤΙ Ο ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΒΓΑΊΝΕΙ Ο ΚΆΘΕ ΕΡΓΑΖΌΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΣΎΝΤΑΞΗ
ΕΊΝΑΙ:
1) 35 ΧΡΟΝΙΆ ΕΡΓΑΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΌΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ
2) ΑΝΆΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΑΊΡΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΆΛΟΓΗ ΣΎΝΤΑΞΗ
3) ΘΑ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΚΑΙ Η ΕΞΕΡΕΣΕΙΣ ( ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΆ ΥΓΕΙΑΣ ΚΛΠ) ΜΕ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΚΑΙ
ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΝΩΡΊΤΕΡΑ 1-3 ΧΡΟΝΙΆ ΜΕ ΤΗΝ ΜΈΘΟΔΟ ΤΟΥ ΠΈΝΑΛΤΙ
ΚΑΙ ΌΧΙ ΝΑ ΒΓΑΊΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΣΎΝΤΑΞΗ ΕΠΕΙΔΉ ΤΟ ΠΑΙΔΊ ΤΟΥ ΉΤΑΝ ΑΝΉΛΙΚΟ ΤΟ
2010 ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ 2008 ( ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΤΖΌΚΕΡ ΚΑΙ ΌΧΙ ΣΟΒΑΡΉ ΠΡΌΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ )
Είναι απαράδεκτη και προκλητική η διάταξη που προβλέπει ότι οι άδειες άνευ αποδοχών είναι συντάξιμος χρόνος για τους Δημόσιους Υπαλλήλους. Γιατί τέτοια μεροληψία υπέρ των Δημοσίων Υπαλλήλων; Τι παραπάνω προσφέρουν κατά την άδεια άνευ αποδοχών τους και πρέπει να θεωρείται εκτάκτως για αυτούς συντάξιμος χρόνος; Εξισώστε τις ρυθμίσεις και για τους μισθωτούς του ιδιωτικού τομέα, οι οποίοι πληρώνουν τους Δ.Υ. με τους φόρους τους.