Άρθρο 16 Τεχνικά – ψυχαγωγικά παίγνια

1. Επιτρέπεται η διενέργεια όλων των μορφών τεχνικών-ψυχαγωγικών παιγνίων μέσω τερματικών με οθόνη. Επιτρέπεται η πώληση και διάθεση των τεχνικών – ψυχαγωγικών παιγνίων, υπό τον όρο της τήρησης των νομίμων προϋποθέσεων.

2. Η Ε.Ε.Ε.Π. πιστοποιεί τον αμιγώς τεχνικό – ψυχαγωγικό χαρακτήρα των προτεινομένων παιγνίων για διεξαγωγή σε καταστήματα με παιγνιομηχανήματα. Η συμμετοχή των παικτών γίνεται μέσω παιγνιομηχανημάτων τα οποία διαθέτουν ατομικό ενσωματωμένο ειδικό απαραβίαστο φορολογικό μηχανισμό αυτόματης καταγραφής και έκδοσης αποδείξεων εσόδου.

3. Η διεξαγωγή τεχνικών-ψυχαγωγικών παιγνίων με παιγνιομηχανήματα σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους υπόκειται στην έκδοση πιστοποίησης τύπου Α’ από την Ε.Ε.Ε.Π., όπως ορίζεται στο άρθρο 20.

4. Για την εκμετάλλευση τεχνικών-ψυχαγωγικών παιγνίων με παιγνιομηχανήματα εκδίδεται πιστοποίηση από την Ε.Ε.Ε.Π. στο πλαίσιο άσκησης επιτηδεύματος. Οι κάτοχοι των αδειών εκμετάλλευσης τεχνικών-ψυχαγωγικών παιγνίων είναι ατομικές επιχειρήσεις ή νομικά πρόσωπα, με τη μορφή κεφαλαιουχικής ή προσωπικής εταιρίας που υπάγονται σε φορολογία σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 2 παρ. 4 και 101 του Κ.Φ.Ε., καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος της άδειας. Τα φυσικά πρόσωπα που συμμετέχουν σε αυτές πρέπει να έχουν λευκό ποινικό μητρώο.

Για την έκδοση της αδείας απαιτείται η υποβολή φακέλου όπου θα διαπιστώνεται η συνδρομή των προϋποθέσεων που καθορίζονται με τον Κανονισμό Διεξαγωγής και Ελέγχου Παιγνίων.

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 23:27 | ΣΤΕΦΑΝΟΣ Ν.

    Με Φορολογικό Μηχανισμό και έκδοση αποδείξεων, γίνετε και στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες?
    Προβλέπεται κατασκευαστικά να τοποθετηθούν αυτοί οι μηχανισμοί στα υπάρχοντα μηχανήματα?
    Όταν λέτε ΑΔΕΙΑ ΤΥΠΟΥ Α΄, για τα ψυχαγωγικά παίγνια, εννοείτε ότι στον 21 αιώνα δεν ΘΑ μπορούν να λειτουργούν σε αίθουσες ψυχαγωγίας και σε πολυχώρους, οι οποίοι έχουν δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα και σε όλα τα εμπορικά μας κέντρα, ψυχαγωγικά παιχνίδια?
    Εννοείτε ότι εκεί που πηγαίνουν οι γονείς με τα παιδιά τους για να διασκεδάσουν και που τους παρέχετε ασφάλεια, δεν θα μπορούν να λειτουργούν ψυχαγωγικά παίγνια ή θα λειτουργούν μόνο 3?
    Η Ευρωπαϊκή νομοθεσία είναι κάθετη ως προς την διακίνηση και χορήγηση αδειών σε χώρους ψυχαγωγίας καλό είναι να εναρμονιστούμε.

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 23:10 | Κωνσταντίνος Χριστόπουλος

    Κύριοι,

    έχει κάποιο νόημα όλο αυτό εδώ;
    τα διαβάζει κανείς τα σχόλια;

    Δε νομίζω…

    Οτι και να γράψουμε οι άνθρωποι που κάνουμε αυτή τη δουλειά 10,20,30 χρόνια, εσείς θα κάνετε αυτά που έχετε στο κεφάλι σας…
    Επιτροπές, παραεπιτροπές, άδειες, τέλη, μηχανισμοί, πιστοποιήσεις…
    Σε δουλειά να βρισκόμαστε! (εσείς δηλαδή, γιατί εμείς θα κλείσουμε)

    Με το νόμο 3037/2002 απλώς απαγορεύσατε ΚΑΙ τα τεχνικά-ψυχαγωγικά. Τα τυχερά ήταν ήδη απαγορευμένα!
    Τα πρόστιμα και τις κυρώσεις, τις υφίσταται η Ελλάδα, ΜΟΝΟ για τα τεχνικά-ψυχαγωγικά.
    Κι εσείς πάτε μ’ένα σμπάρο, δυο τριγώνια. Και το πρόβλημα να λύσετε που ουσιαστικά έχουν ήδη λύσει τα δικαστήρια και να εισπράξετε από τον υπόλοιπο τζόγο που δεν ελέγχετε.

    Αφου τα βάζετε όλα σε ένα νόμο, τουλάχιστον διαχωρίστε τα.
    Είστε εκτός πραγματικότητας!
    Πριν 10 και 20 χρόνια όντως υπήρχαν αίθουσες με ηλεκτρονικά παιχνίδια αφού είχαν κοινό που τις καθιστούσε κερδοφόρες.
    Δεν σας παραξενεύει που τώρα δεν υπάρχει πια σχεδόν καμία;

    Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια έχουν μεταφερθεί στο ιντερνετ είτε στο σπίτι είτε στα ιντερνετ καφέ και είναι και πολύ φθηνότερα. Θα δώσετε ειδικές άδειες και θα εισπράξετε τέλη για υπολογιστές;;; Αυτό θα ήταν σα να βάζατε τέλη στις τηλεοράσεις που προβάλλουν αγώνες στα καφενεία…

    Ο τζίρος των τεχνικών-ψυχαγωγικών παιχνιδιών είναι πλεόν πενιχρός. Ομως, έστω κι έτσι προσφέρει και ΦΠΑ και φόρο εισοδήματος. Τα τεχνικά-ψυχαγωγικά παιχνίδια δεν πρέπει να χρειάζονται ούτε άδειες, ούτε πιστοποιήσεις, ούτε τέλη, ούτε φορολ. μηχανισμούς. Ετσι είναι σε όλες τις πολιτισμένες χώρες.

    Και πως θα πιάνετε όσους με το μανδύα του ψυχαγωγικού διεξάγουν τυχερά (και αφορολόγητα) παίγνια; Μα με τη μέθοδο που συλλαμβάνονται οι μασέρ που προσφέρουν και άλλες υπηρεσίες. Μυστικός αστυνομικός / ελεγκτής προσποιείται τον πελάτη και μόλις πραγματοποιείται η συναλλαγή, γίνεται και η σύλληψη…
    τόσο απλά…
    Ειλικρινά, 1-2 χρόνια μετά το 2002, όταν ξεκινήσαμε να ξαναβάζουμε στα μαγαζιά ψυχαγωγικά παιχνίδια και να αντιμετωπίζουμε τα αυτόφωρα και τις κατασχέσεις, ενώ τα καφενεία με τα φρουτάκια ήταν εκείνη τη μέρα κλειστά (!), πιστεύαμε οι αφελείς ότι τα χειρότερα είχαν περάσει. Μας διαψεύδετε (για ακόμη μια φορά…)
    Αυτή τη φορά θα κλείσουμε…με απολύσεις, τραπεζικά χρέη, φορολ. οφειλές, ασφαλ. οφειλές, κ.ο.κ.
    Λέτε έτσι να αυξηθεί και το ΑΕΠ;

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 22:05 | Δημήτρης

    Έχω σπουδάσει μηχανικός και για να ζήσω κάνω delivery σουβλάκια Εκεί
    μας καταντήσατε αυτό το μέλλον μας παραδώσατε το ξέρετε και έχετε τύψεις
    μη μας κόψετε και τις λίγες στιγμές χαράς που έχουμε την δυνατότητα να ξεχαστούμε από την παράλογη καθημερινότητα που ζούμε
    Τα ιντερνέτ καφέ είναι για τους φτωχούς εσάς δεν σας αγγίζουν
    Εμείς τα έχουμε ανάγκη δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα να παίξουμε τένις
    Να πάμε σε εστιατόριο σε μπαρ σε ταξίδια αναψυχής
    Η μόνη μου αναψυχή είναι το warcraft εκεί ξεχνιέμαι και δεν πρέπει να μου το στερήσετε γιατί ούτε και εγώ δεν ξέρω που μπορεί να ξεπέσω με την οικονομική δυνατότητα που έχω και το λαμπρό μέλλον να με κατατρέχει

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 21:20 | Tσακαλακις

    Καλησπέρα

    Είμαι πατέρας τεσσάρων παιδιών ηλικίας 9 έως 15 ετών εργάζομαι σε δυο δουλειές για να τα βγάλω πέρα χρωστώ δάνειο που με τα δεδομένα όταν το πήρα δεν είχα πρόβλημα να πληρώνω τις δώσεις με τα σημερινά δεδομένα αδυνατώ
    Η μόνη ψυχαγωγία που μπορούσα να προσφέρω στα παιδιά μου ήταν λίγες ώρες στα ιντερνέτ καφέ και αυτό γιατί τρις ώρες παιγνιδιού στοιχίζει μόνο δυο ευρώ
    Και τα παιδιά ξέδιναν και σαν πατέρας ένιωθα κάποια ικανοποίηση ότι κάτι τους πρόσφερα… Μην μας πάρετε και αυτό το δικαίωμα κλείνοντας τα ιντερνέτ
    καφέ γιατί εκεί τα οδηγείται με το νομοσχέδιο αυτό

    Ευχαριστώ

  • ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ.ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ;

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 20:23 | BΑΓΓΕΛΗΣ

    ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΨΥΧΑΓΩΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 20:20 | ΣΟΤΗΡΗΣ

    ΕΧΩ ΓΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΩΡΗΔΟΝ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ
    ΜΑΚΡΑΝ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥΣ
    ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΡΩΤΙΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ. ΚΥΡΙΟΙ ΕΧΕΤΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ?. ΔΩΣΤΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΣΗς ΦΥΣΕΩς.
    ΕΧΕΤΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
    ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ 8 ΧΡΟΝΙΑ.
    ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΛΕΝΞΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΙΣ ΠΑΣΗς ΦΥΣΕΩΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΕΙ.
    ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΤΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΤΕ
    ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΧΩΡΙς ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΑΝ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.
    ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ …………

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 19:04 | nikos tsaoysogloy

    προς τους συντακτες του σχεδιου νομου για τα ψυχαγωγικα παιχνιδια μπραβο φωστηρες μουαξιος ομισθος σας μας αφησατε το καλυτερο για την τελευταια ημερα του διαλογου ωστε θελεται απαραβιαστο συστημα για τα ουφακια αυτα ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕς τεχνικους μαραγκους ηλεκτρωνικους και πολους αλλους βγαλατε το αχτι σας απο το 2002 μεχρι σημερα και τωρα ζητατε απο εμας τους κατεστραμενους εγγυησεις ενω την ιδια στιγμη η ελλαδα ηταν και ειναι γεματη απο χιλιαδες κουτια μαιμου τυπου φοτο απατη κι εσεις θελεται πιστοποιηση για τα κουκλακια τα μπασκετακια τα ραλλακια και απαραβιαστους μηχανισμους τωρα που θα τα κλεισεται ολα να δουμε απο που θα παρετε φορους εχετε υπολογισει να παρεται 400-500 εκατομμυρια ε τον χρονο ολα καλα θα θερισεται οτι σπυρατε καλυνηχτα σας .

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 17:43 | Παπαδακης Νικολαος

    Στην αρχή του άρθρου 16 διαβάζουμε: 1. Επιτρέπεται η διενέργεια όλων των μορφών τεχνικών-ψυχαγωγικών παιγνίων μέσω τερματικών με οθόνη

    Μετά από αυτήν την δήλωση ερωτώ πως γίνεται να επιτρέπεται από την στιγμή που θα εφαρμοστούν τα παρακάτω:

    Άρθρο 19 β)Απαιτούνται τουλάχιστον 3 τ.μ. καθαρού χώρου ανά παιγνιομηχάνημα.

    Συμπέρασμα: στις αίθουσες που ήδη χρησιμοποιούμε θα χρειαστεί να αφαιρέσουμε μηχανήματα αφού το κάθε ένα απαιτεί καθαρό χώρο 3τ.μ.

    Άρθρο 16 Τεχνικά – ψυχαγωγικά παίγνια:Η συμμετοχή των παικτών γίνεται μέσω παιγνιομηχανημάτων τα οποία διαθέτουν ατομικό ενσωματωμένο ειδικό απαραβίαστο φορολογικό μηχανισμό αυτόματης καταγραφής και έκδοσης αποδείξεων εσόδου.

    Συμπέρασμα: όλα σχεδόν τα ψυχαγωγικά παιχνίδια που λειτουργούν δεν Ελληνικής κατασκευής. Όμως καμία χώρα στον κόσμο δεν έχει ενσωματώσει κάτι τέτοιο. Πιστοποιημένα μηχανήματα από του μεγαλύτερους κατασκευαστές θα πρέπει να τροποποιηθούν από εμάς έτσι ώστε να ενσωματώνουν αυτή την λειτουργία με Ελληνική “πατέντα”. Άρα όλα τα μέρη θα χρειάζονται συνεχή επιτήρηση μην μας σπάσουν τους μηχανισμούς της εφορίας.

    Άρθρο 20 Κατηγορίες πιστοποίησης καταστημάτων
    α) πιστοποίηση τύπου Α’ για τα καταστήματα διεξαγωγής τεχνικών-ψυχαγωγικών παιγνίων σε αμιγείς χώρους, που εκδίδεται από την Ε.Ε.Ε.Π.,όπως ορίζεται στον Κανονισμό Διεξαγωγής και Ελέγχου Παιγνίων. Τα μηχανήματα μπορούν να τοποθετηθούν σε αμιγείς χώρους και μέχρι 30 μηχανήματα ανά κατάστημα. Το κατάστημα δεν μπορεί να συνδέεται εσωτερικά με άλλο. Στα καταστήματα με τεχνικά – ψυχαγωγικά παίγνια υπάρχει διακριτός χώρος για τους ανηλίκους

    Συμπέρασμα:Οι αίθουσες των ξενοδοχείων-cafe-bar κτλ συνδέονται εσωτερικά με άλλες αίθουσες άρα δεν γίνεται να αδειοδοτηθούν και κατ επέκταση καμία επιχείρηση όπως καφέ-μπαρ-εστιατόριο δεν θα μπορεί να λειτουργεί ψυχαγωγικά παιχνίδια εκτός και αν είναι σε αμιγείς χώρους ψυχαγωγικών παιχνιδιών πράγμα που δεν υφίσταται πλέον.
    Άρθρο 31
    Παράβολα, τέλη, συμμετοχές του Δημοσίου και φόροι
    α) προκαταβλητέο εφάπαξ τέλος για την έκδοση ή την ανανέωση άδειας διεξαγωγής τεχνικών-ψυχαγωγικών παιγνίων, ανάλογα με τον αριθμό των παιγνιομηχανημάτων και τον πληθυσμό του τόπου εγκατάστασής τους,
    β) προκαταβλητέο ετήσιο τέλος διενέργειας τεχνικών-ψυχαγωγικών παιγνίων με παιγνιομηχανήματα, ανάλογα με τον αριθμό των παιγνιομηχανημάτων

    Συμπέρασμα:Διαδικασία αδειοδότησης: Η κάθε επιχείρηση πρέπει να ετοιμάσει 7 φακέλους, το περιεχόμενο των οποίων θα καθορισθεί με αποφάσεις της ΕΕΕΠ και του Υπουργού όπου να θα περιέχουν πληροφορίες για την αίθουσα τις πιστοποιήσεις των μηχανημάτων τις άδειες του χώρου, άδεια επαγγελματία κτλ κτλ και φυσικά να πληρώσει 7 παράβολα, το ύψος των οποίων θα καθορισθεί με αποφάσεις της ΕΕΕΠ και του Υπουργού. Η άδεια για την συντήρηση της άδειας λειτουργίας των μηχανημάτων θα είναι ετήσια.

    Με λίγα λόγια σας έγραψα όσο πιο περιεκτικά τα σημεία του νομοσχεδίου που πρέπει να εξεταστούν καλύτερα για να μπορέσουμε εμείς να διατηρήσουμε την δραστηριότητα μας και εσείς να διαφυλάξετε τα έσοδα σας όπως επίσης και την παροχή των ψυχαγωγικών παιχνιδιών στα ξενοδοχεία.

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 15:56 | HGK

    Αντί του λευκού ποινικού μητρώου, ορθότερο είναι να χρησιμοποιηθεί η φραστική διατύπωση του αρ. 19 παρ. 3 εδαφ. β’, δηλ. να μην υπάρχει ποινική καταδίκη για σοβαρά ή ατιμωτικά ποινικά αδικήματα.

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 13:57 | ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

    ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ Η ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΜΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ.ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΕΝΕΙ.

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 13:59 | ΙΩΑΝΝΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΔΗΧΩΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ. ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΑ .ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΣΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ. ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 12:21 | stelios

    ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΑΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΤΑΞΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ(ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ)ΑΝ ΟΧΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΖΑΜΠΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΝΟΜΙΚΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΖΑΜΠΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΛΕΥΤΑ ΤΟΥ ΔΥΣΤΗΧΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ.ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΡΕΛΑΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗΣ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΩΣΤΕ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΖΗΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΕΝΤΙΜΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΤΥΠΑ.ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΕ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΤΖΟΓΟΥ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΟΠΤΕΣΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΡΗ.ΟΧΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΣΤΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ.

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 11:31 | oddrop

    Είναι προτιμότερο κατά την άποψη μου να εξασφαλιστεί ότι δεν χρησιμοποιούνται παρένθετα πρόσωπα (βιτρίνες) από τον απόλυτο όρο του λευκού ποινικού μητρώου. Το λευκό ποινικό μητρώο είναι ένα δύσκολο ζήτημα, ίσως θα ήταν λογικότερο το λευκό ποινικό μητρώο για αδικήματα που έχουν σχέση με το επιτήδευμα αυτό. Χρειάζεται αναθεώρηση εδώ. Υπάρχει τρόπος, διευκολύνοντας με οποιονδήποτε τρόπο τον έλεγχο των κατόχων αδειών γενικότερα. Πχ να ανοίγουν ευκολότερα οι λογαριασμοί τους και τα φορολογικά τους στοιχεία να μην υπόκεινται σε δειγματοληπτικό έλεγχο αλλα ευρείας έκτασης. Θα τους εξαιρούσα επίσης από οποιαδήποτε μόρφωμα «περαίωσης» όπως το πρόσφατο.

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 10:13 | nikos tsaoysogloy

    καλημερα αφου θελεται να παρετε ντε και καλα φορους απο τα ψυχαγωγικα μπορειται με ανεση να τα παρετε απο τα τυχερα ελατε στο μαγαζι μου εσεις σπαστε τα κλειδια και ελατε στο τελος του μηνα παραβιαζοντας τις πορτες να κανουμε μαζι ταμειο τοτε θα δητε την πραγματικη αποδοση χρηματων επι τελους ξεψωριστε μια για παντα τα πασης φυσεως ψυχαγωγικα απο τα τυχερα εαν πραγματι θελετε μα βουλωστε τρυπες στον προηπολογισμο ρωτηστε τους ευρωπαιους πως και τι πληρωνουν οι συναδελφοι μας σε ολο τον κοσμο ειναι σιγουρο οτι και αυτο το σχεδιο νομου η κομμισιον θα το αποριψει και εμεις θα φυτοζοουμε ο αρχιπρακτορας και νταβατζης ολων των εποχων και κυβερνυσεων τριβει τα χερια του το ιδιο και οι ντοπιοι βαρωνοι του τζογου αυτοι δεν ασχολουνται με φορους τελη αδειες επιτροπες αυτα ειναι για τους νομοταγεις 10 χρονια επαγγελματικης κατοχης ειναι πολλα εσεις υπουργε μου τι λετε .

  • 30 Ιανουαρίου 2011, 23:44 | ESCAPE GAMES-ΜΑΝΕΣΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

    Αγαπητοι κυριοι

    Πιστευω οτι για να εχετε την συγκεκριμενη θεση που να μπορειτε να καθοριζεται τι τυχεσ και το μελλον καποιων οικoγενειων με αυτα που
    προσπαθηται να περασετε ωσ νομο τουλαχιστον μην τα ριχνεται ολα στο ιδιο καζανι.
    δεν χρειαζεται να ειναι καποιοσ σαν και εσασ πανεπιστημιακησ μορφωσησ και ανω για να καταλαβει οτι το αλογακι που ειναι στο περιπτερο η ο αυτοματοσ πωλητησ η το ξυλινο ποδοσφαιρακι η οτιδηποτε τελωσ παντων που δεν εχει οθονη δεν ειναι τυχερο.
    τα παιδικα ψυχαγωγικα απευθυνωνται σε ενα αλλο αθωο κοινο και δε θα πρεπει να αναφερωνται καν.
    Η εκφραση του πατερα προσ το παιδι του<> η <> ειναι καθημερινη μεσα σε ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΥΣ για τα αλογακια και δειχνει το μεγεθοσ του προβληματοσ στον χωρο μασ που αν δεν το ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΤΑΙ οτι αυτοσ ο νομοσ δεν μασ αφορα εμασ θα εξαφανιστει τελειωσ,και οχι μονο.
    απο την επαγγελματικη μου δραστηριοτητα 12 χρονια θα χασετε επιπλεον
    φορουσ απο ι.κ.α,-φ.π.α,-φ,μ,υ θα μεινουν και 3 υπαλληλοι με τισ οικογενειεσ τουσ στον δρομο.
    ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ
    ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΜΕΓΑΛΗ

    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

  • Ο. Σ. Η. Π. Ε.
    Ομοσπονδία Συλλόγων Ηλεκτρονικών Παιχνιδιών Ελλάδος
    http://www.oshpe.gr E-mail:info@oshpe.gr

    Άρθρο 16 Τεχνικά – ψυχαγωγικά παίγνια

    http://www.oshpe.gr/ProductFiles/Thesi_OSHPE_Sx_Nomou_26.1.11.pdf

    Η απαίτηση να διαθέτουν τα παιγνιομηχανήματα με τα οποία διεξάγονται ψυχαγωγικά παίγνια ατομικό ενσωματωμένο ειδικό απαραβίαστο φορολογικό μηχανισμό αυτόματης καταγραφής και έκδοσης αποδείξεων εσόδου είναι πρωτοποριακή ελληνική απαίτηση, δεν προβλέπεται πουθενά αλλού στον κόσμο. Η απαίτηση τοποθέτησής του θα αποκλείσει την εισαγωγή, κατασκευή, εμπορία και λειτουργία πολλών παιγνιομηχανημάτων καθώς δεν προβλέπεται κατασκευαστικά και ταυτόχρονα επιφέρει, σε χαμηλού ύψους οικονομική δραστηριότητα, ανούσιο φόρτο γραφειοκρατικών διαδικασιών και εξόδων στις αρμόδιες υπηρεσίες (π.χ. Ε.Ε.Ε.Π., Δ.Ο.Υ. κλπ).

  • 30 Ιανουαρίου 2011, 20:19 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    Δηλαδή θα παίζουμε PAK-MAN χωρίς να φοβόμαστε αν έρθουν να μας πιάσουν και πάμε φυλακή
    όμως με τις φορολογίες και τις άδειες που θα βάλετε θα πάμε σίγουρα φυλακή πριν παίξουμε

  • 30 Ιανουαρίου 2011, 16:31 | ΑΛΕΥΡΟΜΑΓΕΙΡΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ

    ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ,ΕΧΕΤΕ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ,ΘΑ ΜΑΣ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ,
    ΤΙ ΘΑ ΠΕΙΤΕ ΜΕΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΝ……ΟΤΙ ΒΑΛAΤΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ;
    ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ …..
    ΚΑΜΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΤΥΧΕΡΑ .
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
    ΑΛΕΥΡΟΜΑΓΕΙΡΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ

  • 30 Ιανουαρίου 2011, 16:20 | ΤΥΡΟΓΑΛΑΣ

    Ο κλαδος μας που ασχολείται μονο με παιδικά ψυχαγωγικά παχνιδια σε κλειστούς ή ανοιχτους παιδοτοπους περναει οπως και σε όλες τις δουλειες μια οικονομική κριση .
    Ο κόσμος δεν εχει να φαει. πηγαίνει να παιξει στα παιχνίδια;και καποιοι που πηγαινουν τα παιδια τους να παιξουν ,ποσα λεφτα νομιζετε οτι χαλάνε …..(παρα πολυ λίγα……,γιατι δεν έχουν παραπανω έχουν μόνο για τα απαραιτητα για αυτους και τα παιδια τους)

    Ζητατε να πληρώσουμε και τις 50,000 ευρω αλλα και να μας φορολογήσετε με το 6% και 500 ευρω για κάθε σημειο με ποια λογική ζητάτε όλα αυτα ….,Πως να τα πληρωσουμε όλα αυτα ….
    Άν ισχυσει αυτος ο νομος ,θα κλεισουν πολλα σπιτια,πολλοι θα ειναι αυτοι που δεν θα αντεξουν και θα κλεισουν τις εταιρειες
    ΑΥΤΟς ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΣΑΣ……………..
    ΑΦΗΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ,ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΕΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥς ΑΠΟ ΤΑ ΤΥΧΕΡΑ ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΤΥΧΕΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ .
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

  • 30 Ιανουαρίου 2011, 16:12 | ΑΛΕΥΡΟΜΑΓΕΙΡΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ

    Ο κυριος Χριστοδουλάκης στην συνάντηση που είχαμε στην Μ.ΒΡΕΤΑΝΙΑ είχε ερωτηθεί:
    ΘΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΤΑ ΧΟΚΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΠΑΣΚΕΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΝΙΣΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΕΩΣ ΟΧΤΩ ΧΡΟΝΏΝ;

    Kαι είχε πει τα εξής :

    ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΤΙ,ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΕΝΟΣ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΜΕ ΑΓΓΙΖΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΥΤΟ
    ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ .ΕΝΩ ΣΕΒΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΙ ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ,ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ, ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΩ ΑΥΤΟ .

    Προς όλους τους υπευθυνους που ετοιμάζουν αυτον το νόμο .

    Ζηταμε αυτες τις δύσκολες στιγμες να μας καταλάβετε και να μας βοηθήσετε ,ώστε ο νόμος που θα βγάλετε να βοηθήσει και εμας και εσας .Με αυτον τον νόμο που πατε να βγάλετε ,ζητατε να σας δώσουμε 50,000 ευρω ,ζητάτε να φορολογήσετε και τα παιδικά Παιχνίδια ,εχετε αναρωτηθεί ποσα χρήματα βγάζουμε;Αν θέλετε κάτι να φορολογήσετε ,φορολογίστε τα τυχερά ,αφήστε τα παιδικά ελευθερα ,οπως ΚΟΥΝΙΣΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ(ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΥΣ),ΜΠΑΚΕΤΕΣ,ΧΟΚΕΙ,ΜΠΙΛΙΑΡΔΑ,ΑΥΤΟΜΑΤΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣ,ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΜΥΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ (ΓΡΟΘΙΑΣ Ή ΚΛΩΤΣΙΑΣ) ,ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΑΚΙΑ .
    Πιστευω να το καταλάβετε αυτό …..
    Δεχόμαστε τον ελεγχο για την πιστοποιηση των μηχανηματων μας απλα χρειαζομαστε χρόνο για να τα ελεγξετε. Δωστε μας τον καταλληλο χρονο μεχρι να τα ελεγξετε ολα και μεχρι τοτε να μας επιτρεπετε την λειτουργια τους .
    ευχαριστώ πολυ

    ΑΛΕΥΡΟΜΑΓΕΙΡΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ

  • 30 Ιανουαρίου 2011, 14:09 | ΚΑΤΣΑΡΟΣ Γ.

    Είναι δυνατόν να πιστεύετε ότι μπορεί ένα μαγαζί μόνο με τεχνικά παιχνίδια να επιζήσει?
    Συγνώμη αλλά είναι χαζό. Έχετε βγει στα μαγαζιά, έχετε ενημερωθεί από ανθρώπους της δουλειάς, πήγατε σε εκθέσεις του εξωτερικού?
    Αν είχατε κάνει κάτι από όλα αυτά θα ξέρατε ότι πλεον ψυχαγωγικά παιχνίδια παίζονται περισσότερο στον υπολογιστή.
    Τα υπόλοιπα τύπου αυτοκίνητα , ράλυ , μηχανές κ.λ.π έχουν υψηλό κόστος αγοράς. Προσθέστε τη μικρή παικτικότητα, τα τέλη, τις εγγυητικές τους φόρους τα έξοδα κατασκευής μιας αίθουσας και τα λειτουργικά έξοδα του καταστήματος και θα δείτε ότι κανείς δεν πρόκειτε να προχωρήσει σε τέτοια επένδυση.
    Τα ψυχαγωγικά θε πρέπει να λειτουργούν ελεύθερα.

  • 30 Ιανουαρίου 2011, 12:15 | ΣΟΥΤΖΟΓΛΟΥ Κ

    Η ψήφιση ενός νόμου που θα προβλέπει την εγκατάσταση ψυχαγωγικών παιγνίων σε αμιγή καταστήματα μόνο, συνυπολογίζοντας τα τέλη και τη φορολογια,ισούται με την απαγόρευση των παιγνίων αυτών.

  • 30 Ιανουαρίου 2011, 12:59 | ΣΟΥΤΖΟΓΛΟΥ Κ

    Μου αρέσει κάθε Κυριακή πρωι να παίζω με τα παιδιά μου μποουλινγκ μετά εγώ να πίνω τον καφέ μου και αυτά να παίζουν photoplay ή στα αυτοκινητάκια.
    Γιατί πρέπει να μας το στερήσετε?
    Τα ψυχαγωγικά δεν πρέπει να είναι περιορισμένα σε αμιγείς χώρους και θα πρέπει να υπάρχουν και επιλογές όχι στον περιορισμένο αριθμό τους.

  • 30 Ιανουαρίου 2011, 11:14 | ΜΗΤΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

    Τα ψυχαγωγικά παίγνια δεν είναι κερδοφόρα από μόνα τους
    Θα πρέπει να λειτουργουν ελευθερα σε ολους τους χωρους και να μην υπαρχει περιορισμος στον αριθμό τους

  • 30 Ιανουαρίου 2011, 10:21 | ΜΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    ΤΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΑ ΠΑΙΓΝΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΙΚΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟ

  • 29 Ιανουαρίου 2011, 23:08 | Spyros

    Είμαι ιδιοκτήτης αμιγής επιχειρησης παροχής διαδικτύου.Σκέτο internet χωρίς το -cafe.Ειδικότητα μας τα mmorpg(massive multiplayer online role play games) τα οποία στην ουσία είναι ψυχαγωγικά βιντεοπαιχνίδια όπου ο κάθε παίκτης «ζει» σε έναν φανταστικό κόσμο με απόωτερο σκοπό να αποκτήστει καλύτερο εξοπλισμό μέσα στο παιχνίδι!Παιχνίδια όπως το WORLD OF WARCRAFT απαρριθμεί εκατομμύρια παίκτες απο όλο τον κόσμο οι οποίοι πληρώνουν καθε μήνα την εταιρία κατασκευής και συντηρησης του game την BLIZZARD.Εμείς το μόνο που προσφέρουμε είναι τον υπολογιστή και την πρόσβαση στο internet.Οι πελάτες μας πληρώνουν μόνο για την χρονοχρέωση της καρέκλας και του PC.Kαι διασκεδάζουν απίστευτα παίζοντας ένα πανέμορφο και ακίνδυνο παιχνιδι ξοδευοντας ελάχιστα χρήματα.
    Τα μέτρα που προτίθεστε να εφαρμόσετε καθιστουν τις αμιγείς gaming ιντερνετ επιχειρήσεις μη βιώσιμες.Στην καλύτερη περίπτωση θα μας αναγκάσετε να βγάλουμε τα pc και να βάλουμε τυχερά παιχνίδια!
    Χάσαμε που χάσαμε τους ενήλικες με τη τσιγαροαπαγόρευση , θα μας αναγκάσετε να διώξουμε και τα παιδιά από τα καταστήματα μας(όπου περνούν ανέμελα και ακίνδυνα τον χρόνο τους) για να ρισκάρουμε το extra κέρδος του τζόγου?
    Εύγε! Να θέλεις να έχεις μία καθαρή και νόμιμη επιχείρηση όπου ζητάς απο τον πελάτη να του πάρεις 2-5 ευρώ ημερησίως για να του παρέχεις ιντερνετ & games και να έχεις το κράτος με τον νόμο Ν. 3037 να σου λέει ότι είσαι παράνομος. Αλλά αν διαμορφώσεις το κατάστημα σου και κυνηγάς τα 10-15-50 ευρώ του μεροκαματιάρη ενήλικα καταχρεωμένου Έλληνα πελάτη σου προσφέρντας του «μπαλάκια&φρουτάκια» τότε έχεις νόμιμη επιχείρηση….ΕΙΣ ΑΝΏΤΕΡΑ

  • 29 Ιανουαρίου 2011, 19:10 | Η.Κ. – Π.Τ.

    Είμαστε 2 ιδιοκτήτες ενός μικρού νετ καφε. Στο κατάστημά μας έχουμε 20 υπολογιστές, με χρέωση 1 ευρω ανα ωρα. Οι ημερήσιες εισπράξεις μαζί με τις πωλήσεις αναψυκτικών κτλ., είναι μεταξύ 100-140ευρω. Ας πάρουμε το ιδανικό σενάριο: 140*31= 4340 ευρώ σε 1 μήνα. Αφαιρούμε τα έξοδα : 960 ΙΚΑ και μισθός ενός υπαλλήλου, 700 ευρώ ενοίκιο , 250 ευρώ ΤΕΒΕ (550 το δίμηνο) , ΔΕΗ 350 ευρω(700 το δίμηνο) αγορά τροφίμων αναψυκτικών 100 , γραμμή ίντερνετ 50ευρώ.
    Καθαρά κέρδη: 4340 – 2410 = 1930ευρω.
    Αν το διαιρέσουμε δια 2 έχουμε 965 ΕΥΡΩ το μήνα ο καθένας μας.
    Στα έξοδα θα πρέπει να προστεθεί και η υποχρεωτική αναβάθμιση των υπολογιστών κάθε 2 χρόνια , για να μπορούν να «σηκώνουν» τα νέα παιχνίδια.
    Τι σχέση μπορεί να έχουν τα δικά μας έσοδα με τα έσοδα ενός μαγαζιού με φρουτάκια; ΚΑΜΙΑ
    Και όμως μας αντιπετωπίζετε με τον ίδιο τρόπο.
    Λες και βγάζουμε εκατομμύρια….
    Με την εφαρμογή του νόμου ΟΛΑ τα μικρά , καθαρά νετ καφε που αποτελούν και την πλειοψηφία του κλάδου, θα κλείσουν.
    ΕΛΠΙΖΩ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ, ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ.

    Κάθομαι και γράφω λες και θα δώσει σημασία κάποιος…
    Καληνύχτα σας

  • 29 Ιανουαρίου 2011, 18:24 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    Η Ελλάδα των λίγων , η Ελλάδα του ποιος θα δώσει τα περισσότερα , η Ελλάδα που από τις χιλιάδες ελληνικές εταιρίες που απασχολούν χιλιάδες έλληνες εργαζόμενους επιλεγεί τις γνώστες άγνωστες 5-10 εταιρίες ,η Ελλάδα που δεν θέλει τους έλληνες , η Ελλάδα που νομοθετεί χωρίς να ξέρει τι πάει να κάνει , η Ελλάδα που θέλει λεφτά και καταστρέφει πάλι έναν κλάδο , η Ελλάδα η Ελλάδα ………………….
    ενας ελληνας

  • 29 Ιανουαρίου 2011, 17:58 | ΣΤΡΑΤΟΣ

    ΠΡΕΠΕΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΑΙΓΝΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
    ΧΩΡΙΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΔΕΙΕΣ.ΟΙ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΔΕΝ
    ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΤΕ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ,
    ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΑΥΤΟΝ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ….
    ΒΓΑΛΤΕ ΕΥΝΟΙΚΟΤΕΡΟ ΝΟΜΟ.
    ΞΕΧΩΡΙΣΤΕ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΑΙΓΝΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΥΧΕΡΑ,ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΟΛΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙ.

  • 29 Ιανουαρίου 2011, 14:28 | tsaganakis kallinikos

    asxoloyme me paidika paixnidia kai me pedotopous deka exi xronia tora ego kai o adelfos moy stin thessaloniki douleboumai tris eos tesseris mhnes to kalokairi kai zoumai teseris oikogeneies peste mou sas parakalo ti prospathtai na kanete:::::

  • 29 Ιανουαρίου 2011, 14:41 | tsaganakis kallinikos

    exo kai nego me ton adelfo moy mia mikri etairia poy asxoleitai me paidika mono paixnidia kai paidotopoys pote den eixame tyxera paixnidia peste moy sas parakalo to skeptiko sas einai na exoyme isi antimetopisi me aytoys toys antropoys .kai kati akoma to 90% apo tin doylia mas exi na kani mono toys tpis (ioynio ioylio aygoysto)kalokairinoys mhnes sas parakalo ti mou apantate gia auto:

  • 29 Ιανουαρίου 2011, 13:59 | ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

    Λέτε:
    «Η διεξαγωγή τεχνικών-ψυχαγωγικών παιγνίων με παιγνιομηχανήματα σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους υπόκειται στην έκδοση πιστοποίησης τύπου Α’ από την Ε.Ε.Ε.Π., όπως ορίζεται στο άρθρο 20.»

    Και πάμε στο άρθρο 20:
    πιστοποίηση τύπου Α’ για τα καταστήματα διεξαγωγής τεχνικών-ψυχαγωγικών παιγνίων σε αμιγείς χώρους, που εκδίδεται από την Ε.Ε.Ε.Π., όπως ορίζεται στον Κανονισμό Διεξαγωγής και Ελέγχου Παιγνίων.

    Βγείτε μια βόλτα έξω και πείτε μου σας παρακαλώ πόσες αίθουσες με μηχανήματα θα συναντήσετε.
    Αν ήταν τόσο μεγάλο το κέρδος από τα τεχνικά παίγνια δεν θα είχαν όλες οι γειτονιές?
    Πλέον τα τεχνικά παίζονται μέσω internet και δεν είναι επικερδής μια αίθουσα ψυχαγωγίας μόνο με ψυχαγωγικά παιχνίδια αλλά συνδυαστικά και με μπιλιάρδα, ποδοσφαιράκια ή μπόουλινγκ.

    ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΑΜΙΓΕΙΣ ΧΩΡΟΥΣ
    ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΩΝ ΠΑΙΓΝΙΩΝ

  • 29 Ιανουαρίου 2011, 12:17 | ΝΙΚΟΣ ΚΡΑΒΑΡΙΩΤΗΣ

    Και επαναλαμβάνω «είστε εκτός τόπου και χρόνου»
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΥΡΙΟΙ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΑΙΓΝΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΣΕ ΑΜΙΓΕΙΣ ΧΩΡΟΥΣ!
    Δεν θα είναι ικανά τα έσοδα τους να καλύψουν αδειοδοτήσεις , παράβολα, φορολογία και λειτουργικά έξοδα.
    Κανένας δεν θα διανοηθεί να κάνει τέτοια επένδυση και αν βρεθεί κάποιος τολμηρός ή άσχετος θα καταστραφεί!

  • 29 Ιανουαρίου 2011, 11:56 | ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Σήμερα υπάρχει σε όλα σχεδόν τα σπίτια και ένας υπολογιστής και τα τεχνικά παιχνίδια παίζονται ως επί το πλείστον στο internet. Ελάχιστα άτομα θα απευθυνθούν σε αίθουσες ψυχαγωγίας για να διασκεδάσουν παίζοντας και θα το κάνουν συμπληρωματικά παίζοντας και μπόουλινγκ ή μπιλιάρδο και πίνοντας τον καφέ τους. Με λίγα λόγια είναι αστείο να πιστεύουμε ότι θα σταθούν αμιγείς χώροι μόνο με τεχνικά παίγνια γιατί τα έσοδα από τα ηλεκτρονικά τεχνικά παίγνια λειτουργούν συμπληρωματικά και δεν είναι το κύριο έσοδο που θα μπορέσει να στηρίξει μια τέτοια επιχείρηση.
    Πιστεύω ακράδαντα ότι τα ψυχαγωγικά παίγνια θα πρέπει να είναι ελευθερα και σε αριθμό (όχι περιορισμό σε 30) αλλά και σε χώρους, καφετέριες αίθουσες μποούλιγκ κ.λ.π.(ΟΧΙ ΑΜΙΓΕΙΣ).
    Ευχαριστώ

  • 28 Ιανουαρίου 2011, 23:14 | Γιάννης Σαμολαδάς

    Παρακαλώ την Επιτροπή ελέγχου παιγνίων,πριν ολοκληρωθεί η ψήφιση του νομοσχεδίου,να βγούν από την ζεστασιά του γραφείου τους ,και να τοποθετήσουν μερικά τεχνικά παιχνίδια σε διάφορα καταστήματα,( καφενεία,καφετέριες,κ.λ.π.).Θα διαπιστώσουν ότι οι θεωρίες τους,δεν μπορούν να εφαρμοστούν στην πράξη.Αν επιμείνουν σε τόσους φόρους και Τέλοι,θα αναγκάσουν μία μερίδα επαγγελματιών να κλείσουν και μία άλλη μερίδα να μετατρέπει τα τεχνικά παιχνίδια σε τυχερά.

  • 28 Ιανουαρίου 2011, 18:59 | Nikos Serdaris

    Φόροι και τέλη λειτουργίας ψυχαγωγικών παιγνίων συνοπτικά:
    1. προκαταβλητέο εφάπαξ τέλος για την έκδοση ή την ανανέωση άδειας διεξαγωγής τεχνικών-ψυχαγωγικών παιγνίων, ανάλογα με τον αριθμό των παιγνιομηχανημάτων και τον πληθυσμό του τόπου εγκατάστασής τους Άρθρο 31 παρ 1,α.
    2. προκαταβλητέο ετήσιο τέλος διενέργειας τεχνικών-ψυχαγωγικών παιγνίων, ανάλογα με τον αριθμό των παιγνιομηχανημάτων Άρθρο 31 παρ 1,β.
    3. Συμμετοχή του Ελληνικού Δημοσίου, η οποία υπολογίζεται επί του κύκλου και ανέρχεται σε έξη τοις εκατό (6%).
    4. ΦΠΑ των εσόδων
    5. Φορολογία εισοδήματος επιτηδευματία
    6. Κόστος αγοράς φορολογικού μηχανισμού για κάθε παίγνιο ?????

    Όταν δε λειτουργήσει πληρώνει 3 διαφορετικούς φόρους, 3 ετήσια τέλη, συντήρηση του ΦΜ και έξοδα τραπέζης για την εγγυητική των 50.000 Ευρώ και θα αποδίδει και 6% από τα έσοδα κάθε παιχνιδιού.
    Όλα αυτά μόνο για ψυχαγωγικά παίγνια ή Η/Υ χωρίς τζόγο!!!
    Αυτό ισοδυναμεί με πλήρη απαγόρευση των ψυχαγωγικών τεχνικών παιχνιδιών όπως και ο Ν. 3037 και δεν θα περάσει από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

  • 28 Ιανουαρίου 2011, 17:30 | Παντελής

    @Nikos, hubman. Δεν διαφωνώ σε τίποτα από αυτά που λέτε και μάλιστα συμφωνώ και επαυξάνω. Όμως φταίτε και εσείς που τους επιτρέψατε να ταυτίσουν τεχνικά και τυχερά παιχνίδια. (Δεν το λέω προσωπικά, εννοώ όσους ασχολούνται με τα τεχνικά παιχνίδια.) Έχουμε τζιμάνια μηχανικούς που θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ένα σουπερ κλάδο και να κάνουν και βαρβάτες εξαγωγές αλλά σας έχουν παρουσιάσει οι δημοσιογράφοι σαν φρουτάκηδες και αυτό το εκμεταλλεύεται τώρα η κυβέρνηση. Βγείτε και φωνάξτε ότι δεν είστε το ίδιο.

  • 28 Ιανουαρίου 2011, 15:00 | Παπαδακης Δημητριος

    Τα τεχνικά ψυχαγωγικά παιχνίδια τα συναντάμε πλέον μόνο σε αίθουσες netcafe μέσω υπολογιστών ή σε κάποια γωνία ενός μαγαζιού. Καταστήματα που έχουν μόνο ηλεκτρονικά παιχνίδια δεν υπάρχουν πλέον. Αν ήταν τόσο επικερδή δε θα ήταν σε περισσότερα μέρη;

    Μην κάνετε το έργο των επιχειρήσεων τόσο δύσκολο (παράβολα – τέλη για αδειοδοτήσεις) ώστε να τις αναγκάσετε να κλείσουν.

  • 27 Ιανουαρίου 2011, 15:50 | hubman

    Ειχαμε μια ελπιδα να επιβιωσουμε σαν κατασκευαστες-διανομης τεχνικων ηλεκτρονικων παιχνιδιων αλλα και αυτη μας την πηρατε. Ηθελα να ηξερα ολοι αυτοι οι νομοθετες τι σχεση εχουν με το ειδος. Ξεκολησαν ποτε απο την καρεκλα που καθονται να βγουνε εξω και να δουν την πραγματικοτητα ποια ειναι? Πιστευω οτι ειναι καιρος να φευγουμε απο ελλαδα. Ολα τα βαλανε σε ενα καζανι και στο τελος το αποτελεσμα του μαγειρεματος θα το φανε μονοι τους. Ντροπη μονο αυτο εχω να πω.
    Η ελλαδα τρωει τα παιδια της………

  • 27 Ιανουαρίου 2011, 11:16 | nikos tsaoysogloy

    καλημερα σας ξανα μανα διαβουλευση αλλα για ποιο λογο νομιζω οτι προ μηνων ειχαμε ασχοληθει με το θεμα ποιος ολογος λοιπον να ξανα λεμε τα ιδια και τα ιδια στην ελλαδα περα απο τους φρουτεμπορους που ολοι γνωριζουμε υπαρχουν και καποιες χιλιαδες επαγγελματιες οπως και εγω οι οποιοι δεν γουσταρουν την λασπη που σερβιρουν καποοι απο τα μιντια ξεροντας οτι το θεμα μας πουλαει στην ζουγλα της δηθεν ενημερωσης μαθε τε λοιπον κυριοι του υπ.οικ/κων τι παιζει σε ολο τον υπολοιπο κοσμο και αποφασιστε επιτελους τι και πως θα φορολογιστε αλλο το φρουτακι αλλο το ψυχαγωγικο μην κανετε το λαθος του 1999-2000 οπου το πακ μαν πχ.πληρωνε 900ε το χρονο τελη και το ιδιο βεβαια πληρωνε και η ρουλετα η η πεταλουδες το αποτελεσμα αυτης της πολιτικης το πληρωσαν με τον αφανισμο τους τα ουφακια ενω η αλητεια του τζογου κρυφτηκε επιμελως και κρυβεται μεχρι σημερα πισω απο την αγνοια και οχι μονον αυτων που θα επρεπε με συνοπτικες διαδικασιες να σφραγιζουν τα φρουτομαγαζαφτασαμε σημερα να εχω υπο κατασχεση 2 φοτο πλαυ ORIGINAL απο τον αυγουστο του 2010 και την ιδια στιγμη στην πολη μου να υπαρχουν εκατονταδες μαιμου τυχερα βεβαιως και εγω να προσπαθω να ανασανω με τον σταυρο στο χερι μεσα σε αυτη την μποχα που την διακινουν καποοι δηθεν συναδελφοι με αυτο το εργο ποιος θα ασχοληθει περιμενω βεβαιως απαντησεις με ονοματεπωνημο .

  • 27 Ιανουαρίου 2011, 00:42 | D.X. Arcade & Gaming Services

    Πιστεύω ότι κάποια μονοπωλιακή επιχείρηση έχει πολλούς ανθρώπους στη μισθοδοσία της. (PAYROLL).
    Από ένα πρόσωπο που απασχολείται με τη συλλογή και έκθεση ειδήσεων, όπως και για μια εφημερίδα, υπηρεσία σύρμα (Radio) , ή τηλεοπτικό σταθμό ή σε ένα πρόσωπο που προετοιμάζει επίσημες εκθέσεις, όπως των νομικών ή νομοθετικής διαδικασίας.
    Οι άνθρωποι αυτοί προσπαθούν να κάνουν χαοτική αυτή την καλή δουλειά.
    Στην Ελλάδα, ένας καλός κανονισμός για όλα τα είδη των παιχνιδιών είναι απαραίτητο.
    Ή αλλιώς «όλα τα παράνομα παιχνίδια, θα εξακολουθούν να λειτουργούν χωρίς αποτελέσματα «.
    Είναι αναποτελεσματικό και για τα δύο μέρη, την κυβέρνηση και την οργάνωση που δραστηριοποιείται.
    Είναι καλό να έχει μια βάση, ώστε να αρχίσουμε την οικοδόμηση μιας σταδιοδρομίας, μιας επιχείρησης, μια θέση εργασίας.
    Ακόμα και για εμάς τις μικρές εταιρείες που δεν είναι επωφελής μερικές λεπτομέρειες της νομοθεσίας, θα κάνουμε τα πράγματα να λειτουργήσουν σωστά.
    Όσον αφορά τις μηχανές, είτε στοιχήματος, είτε διασκέδαση υπάρχει κέρδος. Από την κατασκευή του πλαισίου, το λογισμικό, ακόμα και το χαλί που τοποθετείται στο σημείο.
    Συνεχίστε την καλή δουλειά της προετοιμασίας της νομοθεσίας γρήγορα ……

  • 26 Ιανουαρίου 2011, 22:43 | Ελιζα Μπολει

    Θα ήταν πραγματικά ωφέλιμο να είσαστε προσεκτικοί αυτή τη φορά
    και να λάβετε υπόψη σας την πολύ δύσκολη περίοδο που περνάμε
    όλοι, αυτή την εποχή και να προσπαθήσετε να μην οδηγηθούν πάρα
    πολλοί επαγγελματίες στην χρεοκοπία, στην καταστροφή και στην ανεργία.
    Δεν χρειαζόμαστε περισσότερους ανέργους, ταπεινωμένους και δυστυχείς Πολίτες, αλλά να βοηθήσετε με κάθε δυνατό τρόπο οικογένειες να
    παλέψουν και να αποκτήσουν αισιοδοξία και δύναμη,εργαλεία τα
    οποία είναι απαραίτητα για κάθε πολίτη ώστε να αντιμετωπίσει
    τα δύσκολα αυτά χρόνια . Αναφέρομαι γενικά αλλά και συγκεκριμένα για tα ιντερνέτ καφέ μέσα από τα οποία ζουν εδω και πολλά χρόνια χιλιάδες οικογένειες. Είμαι επαγγελματίας στα Χανιά από το 2000, πληρώνω τους φόρους μου και το φ.π.α. που ανέρχονται 8 με 12 χιλιάδες
    ευρώ κάθε χρόνο όπως και υποχρεούμαι και θα ήθελα πολύ να μπορώ
    να συνεχίζω να πληρώνω τις υποχρεώσεις μου.
    Πρέπει να γνωρίζεται ότι μετά τις δωρεάν παροχές στο τομέα του κλάδου μας π.χ. δωρεάν ιντερνέτ δωρεάν φορητούς υπολογιστές ιντερνέτ στα κινητά και άλλα πολλά έχουν μειώσει σε πολύ μεγάλο βαθμό το τζίρο στα καταστήματα μας και εάν στεκόμαστε όρθιοι ακόμα αυτό οφείλεται στα
    παιχνίδια και εννοώ τα αθώα παιχνίδια, τα οποία ψυχαγωγούν
    νέους και παιδάκια δημοτικού με χρεώσεις της τάξεως κάτω του ενός ευρώ την ώρα. Αυτά τα μαγαζιά δεν μπορούν και δεν θέλουν σε καμία περίπτωση να παίζονται τυχερά παιχνίδια . Δεν μπορεί να είναι το αντικείμενο τους .
    Είδαμε ότι η ολική απαγόρευση δεν καταστέλλει το πρόβλημα άλλα το δυναμώνει και το κάνει πιο επικίνδυνο και πιο επικερδές.
    Τέλος, θέλω μέσα από την πείρα μου να σας επισημάνω δυο πράγματα
    1. Ένα ιντερνέτ καφέ φωνάζει από μακριά αν είναι αγνό μαγαζί η φρουτάδικο Ένα αγνό νετ καφέ έχει πελάτες με μικρές ηλικίες, υπάρχουν σχεδόν πάντα μικρά παιδιάνα παίζουν.Μπορεί να μπαινοβγεί
    ο καθένας στο κατάστημα χωρίς να ελέγχεται από κανέναν γιατί δεν υπάρχει λόγος.
    Αντίθετα, στα φρουτάδικα που προσπαθούν να καλυφθούν κάτω από το όνομα Ιντερνέτ καφέ’,υπάρχουν πάντα,μα πάντα προφυλάξεις . Ελέγχεται όποιος θέλει να μπει στο μαγαζί εφόσον δεν είναι γνωστός . Συνήθως υπάρχον κουρτίνες , πορτιέρης , η κρυφοί χώροι , Μ Ε Μ Ι Α και μόνο επίσκεψη σε ένα κατάστημα, μπορεί ο καθένας να καταλάβει αμέσως τι αντικείμενο έχει το κατάστημα
    2. Δεν έχει κανένα νόημα να απαγορεύονται τα παιχνίδια στα νετ καφέ για τον απλό και μόνο λόγο ότι αν κάποιος έχει τα παιχνίδια σαν πρόφαση για να παίζεται τζόγος, το ίδιο αν όχι ακόμη πιο εύκολα, χρησιμοποιεί τις Ιστοσελίδες του ιντερνέτ αλλάζοντας τες από ιντερνέτ σε φρουτακια ανά πάσα
    στιγμή το θελήσει .
    Αυτό που θέλω να επισημάνω είναι ότι το αμιγές ιντερνέτ δεν προσφέρει τίποτα στο πρόβλημα αντιθέτως, δημιουργεί σοβαρότατο πρόβλημα σε νόμιμους επαγγελματίες που προσπαθούν να επιβιώσουν μαζί με τους υπαλλήλους τους.

    Εύχομαι και ελπίζω ότι αυτή τη φορά θα λάβετε υπόψη σας τα παραπάνω.
    Ευχαριστώ που μου δώσατε την δυνατότητα να υποβάλω τις σκέψεις μου.

  • 26 Ιανουαρίου 2011, 21:07 | D.X. Arcade & Gaming Services

    Thank God !
    Hopefully it is the end of the beginning.
    If you grew up in the 1970s or early 1980s, then you know what an incredible impact the first arcade games had on you.
    The nuisances of Pac-Man, the intriguing green graphics in Centipede, and the never ending thrill of Space Invaders probably kept your pockets full of Drachmas most Saturday afternoons.
    Arcade games have survived, mainly because they offer a good recreation time for kid, teens and adults alike and they are likely to be with us for a long time to come.
    The old school arcade is all but dead in Greece.
    After so many years of waiting we will work and do the trade we love.
    Regards
    DX

  • 26 Ιανουαρίου 2011, 16:35 | φρουτοποιός

    Τα φρουτάκια είναι εγκληματικά μηχανήματα/προγράμματα που εκμεταλλεύονται την μαθηματική αφέλεια μεγάλης μερίδας πολιτών.

    Εφ’όσον δεν υπάρχουν επαγγελματίες (ή έστω κάποιοι που να μπορούν να αποδείξουν πως μπορούν να βγάλουν έστω 1 ευρώ σε μεγάλο δείγμα) παίκτες τέτοιων μηχανημάτων είναι έγκλημα κατά των πολιτών η λειτουργία τους.