Άρθρο 4 Επιλογή και στελέχωση των κρίσιμων για την Είσπραξη των Εσόδων οργανικών μονάδων του Υπουργείου Οικονομικών και σύστημα αξιολόγησης για την επίτευξη ποσοτικών και ποιοτικών στόχων

 

  •   Στόχος των διατάξεων του άρθρου αυτού είναι να επιλεγεί με ουσιαστική και αποτελεσματική διαδικασία επιλογής το κατάλληλο για την Είσπραξη των Εσόδων του  Κράτους προσωπικό, το οποίο θα στελεχώσει τις κρίσιμες στο πεδίο αυτό οργανικές μονάδες του Υπουργείου Οικονομικών, και θα υπόκειται σε διαρκή έλεγχο και παρακολούθηση για την επίτευξη μετρήσιμων ποσοτικών και ποιοτικών στόχων.   
  •    Ως ελεγκτές επιλέγονται και υπηρετούν υπάλληλοι ΠΕ και ΤΕ του Υπουργείου Οικονομικών για συγκεκριμένη θητεία (π.χ. 3 ετών) που μπορεί να ανανεώνεται.  Η επιλογή των ελεγκτών διενεργείται κατά ένα ποσοστό μόνο (π.χ. 25%) από υπαλλήλους που έχουν προϋπηρεσία σε ελεγκτικές υπηρεσίες του Δημοσίου. Κατά το υπόλοιπο ποσοστό στελεχώνεται από τις άλλες υπηρεσίες του Υπουργείου καθώς και από υπαλλήλους που  έχουν τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα από άλλα υπουργεία (π.χ. 20%).
  •    Η επιλογή διενεργείται με δημόσια προκήρυξη, από Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης του προσωπικού. Στην Επιτροπή συμμετέχει ως εκπρόσωπος του Υπουργείου Εσωτερικών, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γενικός Διευθυντής ή Δ/ντής.
  •    Οι επιλεγέντες  υπογράφουν Δήλωση Επίτευξης Ποσοτικών και Ποιοτικών Στόχων, ανάλογα με τη θέση ευθύνης.
  •    Οι υποψήφιοι υποβάλλουν Ειδική Αναλυτική Δήλωση Περιουσιακής Κατάστασης (Πόθεν Έσχες).
  •    Από τους ελεγκτές αυτούς τοποθετούνται οι Προϊστάμενοι Δ/νσης, Υποδιεύθυνσης, Τμήματος καθώς και η πλειοψηφία των στελεχών των οργανικών μονάδων του Υπουργείου Οικονομικών που είναι επιφορτισμένες με τον έλεγχο και την αναγκαστική είσπραξη των ακολούθων τουλάχιστον οργανικών μονάδων: 
  •          Της Γενικής Δ/νσης Ελέγχων και των υπ’ αυτήν Δ/νσεων και Τμημάτων.
  •          Των Διαπεριφερειακών Ελεγκτικών Κέντρων (Δ.Ε.Κ.) Αθηνών και Θεσσαλονίκης,
  •          των Περιφερειακών Ελεγκτικών Κέντρων (ΠΕΚ) και
  •          των Δ.Ο.Υ. Φ.Α.Ε.Ε. και Φ.Α.Β.Ε. σε όλη τη χώρα.   

 

  •   Τα στελέχη αξιολογούνται ανά 8μηνο, οι Προϊστάμενοι Δ/νσεων, Υποδιευθύνσεων και Τμημάτων ανά 12μηνο ή 18μηνο. Αν δεν επιτευχθούν οι στόχοι της Δήλωσης Επίτευξης Ποσοτικών και Ποιοτικών Στόχων αδικαιολογήτως, επιστρέφουν στη θέση από την οποία προέρχονται.  
  •     Κατά τη διάρκεια της θητεία τους υπάγονται σε ειδικό πειθαρχικό συμβούλιο.       
  • 1 Φεβρουαρίου 2011, 22:35 | Φωτούλα

    ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΕΓΚΤΩΝ

    Υστερα από διαγωνισμό διορίστηκα σε θέση εφοριακού υπαλλήλου .Υπηρέτησα σε εσωτερικά τμήματα των Δ.Ο.Υ (Κ.Β.Σ, Εισοδήματος και Κεφαλαίου ) καθώς και στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών επί δέκα τέσσερα ολόκληρα χρόνια, για να κριθώ ικανή για το τμήμα ελέγχου παρότι είμαι Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης ενώ υπάλληλοι απόφοιτοι γυμνασίου ,μεταταγέντες από Ολυμπιακή –κέτερινγκ, ΕΥΠ ,μηχανογραφικά κέντρα Υπουργείων και Οργανισμών κλπ, που είχαν διορισθεί χωρίς διαγωνισμό με τη γνωστή στην πατρίδα μας μέθοδο <>βρέθηκαν να υπηρετούν στα τμήματα ελέγχου και να καταλαμβάνουν θέσεις προϊσταμένων.
    Η αξιοκρατία δεν έχει να κάνει μόνο με αντικειμενικά κριτήρια πτυχίο –μεταπτυχιακό –βαθμός πτυχίου, θέσεις ευθύνης όπως λαμβάνονταν μέχρι σήμερα ,έχει να κάνει με τα ουσιαστικά ποσόντα των υπαλλήλων όπως αυτά διαμορφώθηκαν μέσα από την πορεία τους στη δημόσια υπηρεσία.
    Ο μοναδικός τρόπος για να αξιολογηθούν δίκαια οι ελεγκτές του Υπουργείου Οικονομικών είναι ο γραπτός διαγωνισμός με επικάλυψη των ονομάτων των διαγωνιζομένων .(όπως οι πανελλήνιες).
    Οι ποσοστώσεις δεν είναι δίκαιες και δεν οδηγούν σε καλή λειτουργία των υπηρεσιών .
    Οι ελεγκτές του Υπουργείου Οικονομικών προκειμένου να επιτελέσουν το έργο τους θα πρέπει να γνωρίζουν τουλάχιστον τους παρακάτω νόμους αλλά και τις εγκυκλίους τις υπουργικές αποφάσεις τις ατομικές λύσεις τις αποφάσεις των δικαστηρίων που εκδόθηκαν για την εφαρμογή τους.

    Φορολογία Νόμος σελίδες
    ΚΒΣ 1037
    Εισόδημα 540
    ΦΠΑ 308
    Ποινολόγιο 50
    Φ.Μ.Α.Π 50
    Φ.Σ.Κ, Κ.Ν.Τ.Χ 200
    Αναπτυξιακοί 500

    Μόνο οι εγκύκλιοι , που εκδόθηκαν από το Υπουργείο Οικονομικών για το έτος 2010 ανέρχονται σε 207 .
    Επομένως στην πρώτη εφαρμογή του νόμου και για λόγους αντικειμενικούς οι μόνοι εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων που έχουν τη γνώση των παραπάνω αντικειμένων είναι οι εφοριακοί υπάλληλοι.Αν το ποσοστό των υπαλλήλων αυτών περιοριστεί στο 20% τότε το 80% των υπαλλήλων που θα επιλεγούν ως ελεγκτές θα είναι αδύνατο να επιτελέσουν το έργο για το οποίο επιλέγησαν ,τα φορολογικά έσοδα θα μειωθούν και η φοροδιαφυγή θα αυξηθεί δεδομένου ότι η ελλειπής κατάρτιση των ελεγκτών θα γίνει γνωστή στην αγορά και θα την οδηγήσει σε ασυδοσία.
    Με γραπτό διαγωνισμό στον οποίο θα συμμετέχουν όσοι επιθυμούν από τους Δημοσίους Υπαλλήλους ( ανεξάρτητα από την υπηρεσία που υπηρετούν) που έχουν τα τυπικά προσόντα τα παραπάνω αντιμετωπίζονται ικανοποιητικά.
    Η τοποθέτηση να γίνει σύμφωνα με τη σειρά του πίνακα επιτυχόντων.(Ο πρώτος Προιστάμενος ΕΘΕΚ κλπ)
    Οι επιλεγέντες ελεγκτές να δόσουν εξουσιοδότηση για άνοιγμα των τραπεζικών λογαριασμών τους και να γίνει πραγματικός έλεγχος πόθεν έσχες .Περαιτέρω σε όσους διαπιστωθεί ότι δεν συνάδει η περιουσιακή τους κατάσταση με τα δηλωθέντα εισοδήματα να επιστρέψουν στις αρχικές τους θέσεις αν δεν μπορεί να στοιχειοθετηθεί πειθαρχικό αδίκημα.(πχ αν η κάλυψη των αγορών είναι με κέρδη από τυχερά παιχνίδια, αν τα ακίνητα περιήλθαν στους δικαιούχους με δικαστικές αποφάσεις-αγωγή σε τρίτο ότι το ακίνητο ανήκε στην οικογένειά του κλπ. )
    Με τον ίδιο τρόπο θα πρέπει να γίνει η επιλογή του προσωπικού και για τις Δ.Ο.Υ.
    Εξάλλου ήδη θα έχετε διαπιστώσει την αποτυχία των προϊσταμένων που επιλέγησαν για Δ/ντές Δ.Ο.Υ.
    Η αποτυχία ήταν αναπόφευκτη δεδομένου ότι στην πλειονότητα των υπηρεσιών τοποθετήθηκαν προϊστάμενοι υπάλληλοι που ήταν προϊστάμενοι εσωτερικών τμημάτων Έσοδα, Κ.Β.Σ, Μητρώο, Εισόδημα ,ΦΠΑ ,Κεφάλαιο και ως εκ της θέσης τους γνώριζαν μικρό μόνο κομμάτι των εργασιών της Δ.Ο.Υ αλλά και υπάλληλοι που είχαν επιλεγεί (με αναξιοκρατικά κατά κανόνα κριτήρια ) επόπτες ελέγχου και προϊστάμενοι υπηρεσιών.

  • 1 Φεβρουαρίου 2011, 21:59 | ΔΙΟΝΥΣΗΣ

    «οι υποψήφιοι υποβάλουν Ειδική Αναλυτική Δήλωση Περουσιακής Κατάστασης (Πόθεν έσχες)»……
    Σε ποιούς; Στους ευατούς τους;
    Τόσα χρόνια που υποτίθεται ότι υποβάλλοντο τέτοιες δηλώσεις από μέλη επιτροπών προμηθειών, διαγωνισμών κλπ, ττ έγινε;
    Τι έγινε και μ’ αυτούς που «πιάστηκαν στα πράσσα» να τα παίρνουν;
    Και δεν υπάρχουν τρόποι να «λαδωθούν» χωρίς να φανεί στο «πόθεν έσχες» τους, πχ να επενδύονται σε κινητά ή ακίνητα στενών συγγενών;
    Διπλοί και τριπλοί έλεγχοι χρειάζονται. Να ελέγχονται οι ελεγκτές ως προς το αντικείμενο ελέγχου. Με κυρώσεις σε βαθμό κακουργήματος.

    Αλλά ποιον θα εμπιστευτούμε για να τα κάνει αυτά; Αυτούς που μοιράζουν συγχωροχάρτια «περαιώνωντας» και «ρυθμίζοντας», στηρίζοντας στην πραγματικότητα τα μεγάλα πορτοφόλια;

    Στην σύγχρονη κοινωνια των αθλίων, κάποιος Γιάννης Αγιάννης θα την πληρώσει πάλι ….

  • 1 Φεβρουαρίου 2011, 20:12 | ΜΑΡΙΑ

    Κύριε Υπουργέ,
    συμφωνώ με το πιο κάτω σχόλιο από συμμετέχοντα στον σχολιασμό:
    «Κατά τη γνώμη μου είναι τουλάχιστον προκλητικό να ψάχνουμε για λύσεις από τη στιγμή που αυτές υπάρχουν ήδη αλλά δεν εφαρμόζονται. Ποιοι είναι πιο άξιοι για την στελέχωση του φοροεισπρακτικού μηχανισμού από τα άτομα τα οποία έχουν ήδη κριθεί ικανά για τη στελέχωσή του μέσα από μια αδιάβλητη και πολύ απαιτητική εξέταση? Αναφέρομαι φυσικά στους 545 αδιόριστους ΠΕ της προκήρυξης 1Γ/2008. Και το πιο σημαντικό είναι ότι οι άνθρωποι αυτοί, παρά τις δυσκολίες που βιώνουν όλο αυτό το διάστημα, έχουν δείξει ένα ήθος, το οποίο είναι ουσιαστικά το ζητούμενο αν πραγματικά θέλουμε να έχουμε μια θετική αλλαγή τόσο στον δημόσιο τομέα γενικά όσο και στον φοροεισπρακτικό μηχανισμό ειδικότερα.»Είμαι μητέρα δυο παιδιών που συμμετείχαν στον προαναφερόμενο διαγωνισμό, πτυχιούχοι και με μεταπτυχιακό το ένα το οποίο πέρασε στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους με βαθμολογία 87 χωρίς να ανήκει στις κατηγορίες (stage, πολυτέκνων, επαναπατριζόμενων κ.ά.)ενώ το άλλο με βαθμολογία 76 δεν πέρασε γιατί το ξεπέρασαν άλλα με βαθμολογία 30 γιατί ανήκαν στις πιο πάνω κατηγορίες(stage, πολυτέκνων, επαναπατριζόμενων κ.ά.).
    Έδωσα κι εγώ και τα παιδιά μου τη δική μας ψήφο για να ανέλθει στην εξουσία το ΠΑΣΟΚ με την νέα του ηγεσία και τα νέα του στελέχη και πιστέψαμε πως αν μη τι άλλο θα επικρατήσει επιτέλους το κράτος δικαίου. Στηρίζουμε τις προσπάθειες της κυβέρνησης για την σωτηρία της χώρας στις περισσότερες επιλογές της αν και μας πληγώνουν (εγώ είμαι άνεργη αν και πτυχιούχος και με εμπειρίες) και ζητάμε να επικρατήσει το «δίκαιο» που δεν είναι άλλο από το να προσληφθούν και αυτά τα παιδιά που ξόδεψαν πολλά χρήματα, πολύ διάβασμα, τεράστια ψυχική οδύνη και εισπράττουν την απόρριψη ….Γιατί;;;;;;; Είναι μόνο 545 και είναι έτοιμα να προσφέρουν έργο αποτελεσματικό στον στόχο σας….

  • 1 Φεβρουαρίου 2011, 20:58 | ΑΝΝΑ ΝΙΚΟΛΑΪΔΟΥ

    Αρκετά πυροβολήθηκε ο πιανίστας (εφοριακός) στην σύνθεση του Προϋπολογισμού! Καιρός να δούμε τα πράγματα στην πραγματική τους διάσταση! Υπάρχουν πολλά και άξια στελέχη στο Υποικ και θα ήταν μέγα σφάλμα να παραγκωνιστούν εν ονόματι μιας γενικευμένης αίσθησης διαφθοράς που μαστίζει την χώρα!
    Δικλείδες ασφαλείας χρειάζονται κι όχι εκτοπισμός υπαλλήλων και κατασυκοφάντηση ενός ολόκληρου κλάδου εργαζομένων!

  • 1 Φεβρουαρίου 2011, 17:21 | ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    1.Στο Υπουργείο Οικονομικών οι υπάλληλοι έχουν διοριστεί όλοι κατά τα τελευταία 15 χρόνια τουλάχιστον, μετά απο την επιτυχία τους σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
    2.Όλοι οι υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ και ΤΕ έχουν κατά μεγάλη την μεγαλήτερη πλειοψηφία τους σπουδάσει σε οικονομικές σχολές.
    3.Αρκετοί απο αυτούς έχουν και μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών σε συναφές αντικείμενο, γνώση ξένων γλωσσών και χειρμό Η/Υ.
    4.Επίσης οι περισσότεροι έχουν προυπηρεσία σε ιδιωτικό τομέα είτε σε οργανωμένα λογιστήρια ή σε αντικείμενο συναφές με τα οικονομικά.
    5.Οι περισσότεροι εφοριακοί έχουν στηρίξει και εργαστεί για την επίτευξη των στόχων του Υπουργείου Οικονομικών , με βάσει την οργάνωση της εργασίας όπως το Υπουργείο έχει επιλέξει και όχι οι ίδιοι.
    6.Γνωρίζουμε όλοι καλά οτι κριτήριο επιλογής για στους ελεγκτικούς μηχανισμούς καθώς και για τις θέσεις ευθύνης δεν είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα όπως γνώση του αντικειμένου, εργατικότητα , ευσυνειδησία,ήθος κ.α αλλά το μόνο κριτηρίο είναι το αν είναι κάποιος συνδικαλισμένος ή αν έχει τις κατάλληλες γνωριμίες.

    Θλίβομαι που η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου:
    1. θεωρεί μειονέκτημα την προυπηρεσία υπαλλήλου στον κλάδο του εφοριακού.
    2.που ενώ διορίστηκα το 1998 υπάλληλος με προσόντα μετά απο 12 έτη υπηρεσίας απαξιώθηκα απο το ίδιο το Υπουργείο,εφόσον, ενώ δεν μας έχει δώσει την ευκαιρία μας θεωρεί ανίκανους να εκτελέσουμε την εργασία για την οποία προσληφθήκαμε.Δεν νομίζω οτι χρειάζονται γνώσεις οικονομικών για την συναλλαγή με το κοινό στις Δ.Ο.Υ…. αντίθετα χρειάζονται γνώσεις οικονομικών για τον πιο απλό έως τον πιο πολύπλοκο έλεγχο.Προς τι τόσα χρόνια οι προσλήψεις πτυχιούχων¨, αν μη τι άλλο κοστίζουν και περισσότερο απο τους αποφοίτους Λυκείου.

    Οι περισσότεροι πτυχιούχοι υπάλληλοι του Υπουργείου Οικονομικών (όχι μόνο οι ελεγκτές) μπορούν, θέλουν και είναι οι καταλληλότεροι για τους ελεγκτικούς μηχανισμούς ( για την εργασία αυτή άλλωστε προσλήφθηκαν) δώστε τους την ευκαιρία.

  • 1 Φεβρουαρίου 2011, 11:30 | Maria

    Κύριοι,

    πείτε μας εσείς με τα πτυχία και τις περγαμηνές που διαθέτετε ποιοί είναι περισσότεροι ικανοί να στελεχώσουν αυτόν τον πλέον νευραλγικό τομέα της οικονομίας από τους ανθρώπους που εκπαιδεύτηκαν και εξετάστηκαν πανελλαδικά σε μια σειρά μαθημάτων οικονομικών και νομικών;;;Και αναφέρομαι φυσικά στους διοριστέους ΠΕ απο τον 1Γ/2008 ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ του Υπ. Οικονομικών!

    Αν αυτοί θεωρείτε πως δεν έχουν την κατάρτιση να επανδρώσουν τις θέσεις που αναφέρεστε, τότε ποιοί την έχουν κύριοι;;

    Μήπως οι νοσηλευτές του ΕΣΥ ή οι δάσκαλοι;;

    Ή μήπως οι «υμέτεροι»;;;

    Γιατί προφανώς σε αυτές τις θέσεις θα σας βόλευε πολύ να βάλετε τα «δικά» σας παιδιά αλλά ο διαγωνισμός προηγήθηκε της δική σας θητείας!!!

    Τί να κάνουμε κύριοι;;

    Αυτά έχει η ζωή!

    Κάντε λοπόν το συνετό και το σωστό και ξεπληρώστε το χρέος σας στην κοινωνία!

    Προσλάβετε τόυς πλέον εξειδικευμένους ανθρώπους που κρίθηκαν αξιοκρατικά και αδιάβλητα!

  • 1 Φεβρουαρίου 2011, 01:16 | Δημήτρης

    Κύριε Υπουργέ,
    θα συμφωνήσω απόλυτα με την κυρία Παπά και θα προσθέσω ότι το Υπουργείο Οικονομικών από το 1998 και έπειτα προσλαμβάνει προσωπικό ΠΕ και ΤΕ αποκλειστικά με αδιάβλητούς γραπτούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ. Εκμεταλλευτείτε λοιπόν το πολύτιμο υψηλού επιπέδου ανθρώπινο δυναμικό που διαθέτετε και μην αναζητείτε ‘ικανούς’ υπαλλήλους για την στελέχωση των ελεγκτικών υπηρεσιών σε άλλα Υπουργεία απλά για να εξυπηρετηθούν μικροκομματικά συμφέροντα.

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 22:32 | κ.Παπά

    Κύριε Υπουργέ,

    Είναι οξύμωρο να αναζητούνται τρόποι για την καλύτερη στελέχωση του φοροεισπρακτικού μηχανισμού, τη στιγμή που μένουν αδιόριστοι οι 545 πανεπιστημιακής εκπαίδευσης διοριστέοι του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 1Γ/2008. Επιστήμονες, με μεταπτυχιακούς τίτλους, γνώση Η/Υ, γνώση ξένων γλωσσών και προυπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα. Ένας είναι ο τρόπος για να αναβαθμιστεί το επίπεδο των εργαζομένων στο Υπουργείο. ΓΡΑΠΤΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ. Κλείστε το Υπουργείο απο οποιουδήποτε είδους μετατάξεις, κάνετε προσλήψεις ΜΟΝΟ μέσω ΑΣΕΠ και με μαθηματική ακρίβεια σε λίγα χρόνια θα έχετε την καλύτερη υπηρεσία του Δημοσίου. Ίσες ευκαιρίες για όλους και αξιοκρατία. Αυτό ζητάμε και αυτό πρεσβεύουμε. Ένας άνθρωπος που μπαίνει στην διαδικασία να συμμετάσχει σε έναν τέτοιο διαγωνισμό , σίγουρα κάτι σημαίνει γι αυτόν. Όχι μονο για το μυαλό του, αλλά και για την ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ του.
    Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 21:03 | ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    Αγαπητέ κύριε υπουργέ, θα ήθελα να σας υποβάλλω μια μόνο απλή ερώτηση: πώς μπορούμε να μιλάμε για αναδιοργάνωση και εξυγίανση του Υπουργείου Οικονομικών, στα πλαίσια ενός κράτους δικαίου και αξιοκρατίας, τη στιγμή που υπάρχουν 545 επιστήμονες, επιτυχόντες ενός ιδιαίτερα απαιτητικού γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ, του 1Γ/2008, όμηροι των νόμων και εγκυκλίων που το ίδιο το κράτος κατασκευάζει; Η περίπτωσή τους, πιστεύω ότι θα έπρεπε να αντιμετωπιστεί άμεσα, ιδιαίτερα σε αυτήν την κρίσιμη για την πατρίδα μας περίοδο, όπου οι γνώσεις, η αξιοκρατία και το ήθος είναι υψίστης σημασίας.
    Σας ευχαριστώ θερμά.

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 20:17 | Στέργιος

    Νομίζω οτι το μεγαλύτερο πρόβλημα της φοροδιαφυγής και φοροαποφυγής είναι ο φοροεισπρακτικός μηχανισμός. Σε πολλές περιπτώσεις οι επίορκοι Εφοριακοί ή Τελωνειακοί εισπράτουν την μερίδα του λέοντος σε σχέση με αυτά που εισπράτει το Κράτος. Ακόμη και στην περίπτωση που ο ωφειλέτης ιδιώτης δεν ωφελείται πραγματικά, καθόσον καταβάλει το ίδιο συνολικό ποσό (φόροι+λάδωμα) που θα κατέβαλε για το αρχικό ποσό που του κατελογίσθει, υποκύπτει στις πιέσεις του Εφοριακού απο φόβο στοχοποίησής του απο το κύκλωμα στο μέλλον.

    Τα όποια μέτρα θα πρέπει να έχουν σκοπό τον αυτοέλεγχο του συστήματος, προκειμένου να μειωθεί κατα το δυνατό το φαινόμενο αυτό. Έτσι θα πρότεινα :

    1ον. Εφοριακοί που μέχρι τώρα έβγαιναν για έλεγχο, να σταματήσουν να βγαίνουν. Είναι γνωστοί μεταξύ των Εφοριακών κάθε Εφορίας ποιοί είναι αυτοί που τα πιάνουν και πόσο ενδιαφέρονται να βγαίνουν για έλεγχο. Να υποχρεωθούν να βγούν για έλεγχο, υπάλληλοι που μέχρι τώρα δεν έχουν βγεί ποτέ. Αυτοί κατα τεκμήριο είτε απο φόβο, είτε απο ευσυνειδησία, δεν θέλανε μέχρι τώρα να βγούν για να μην αντιμετωπίσουν την πρόκληση απόπειρας λαδώματός τους.

    2ον. Να σταματήσουν οι κομματικές τοποθετήσεις των επικεφαλείς των Εφοριών. Υπάρχουν και άλλων κομματικών τοποθετήσεων αγνοί υπάλληλοι που όμως υποσκελίζονται απο τα συνήθη κομματόσκυλα. Να μη λαμβάνονται υπόψιν οι υποδείξεις των συνδικαλιστών που κατα τεκμήριο προτείνουν τους χειροκροτητές τους, οι οποίοι αποτελούν συνήθως τη χειρότερη κάστα υπαλλήλων και τους ακολουθούν για να έχουν την υποστήριξή τους είτε για να καταλάβουν θέσεις ιδιαίτερα «αποδοτικές» αλλά και να τους υποστηρίξουν σε περίπτωση που θα γίνει αντιληπτή η δράση τους.

    3ον Να υπάρχει ανεξάρτητη Υπηρεσία με Δικαστικούς και Υπαλλήλους του Υπουργείου (που όμως τα καθήκοντά τους δεν έχουν σχέση άμεσης επαφής με συγκεκριμμένους φορολογούμενους ή με το σύστημα ελέγχου) , δίκην εσωτερικού ελέγχου, στην οποία θα καταλήγουν οι όποιες καταγγελίες επώνυμες ή ανώνυμες και θα διερευνώνται όλες. Στην ίδια αυτή Υπηρεσία θα υπάρχει ηλεκτρονικό αρχείο των δηλώσεων πόθεν έσχες όλων των Εφοριακών και Τελωνειακών Υπαλλήλων. Στις δηλώσεις πόθεν έσχες να δηλώνονται και οι επαγγελματικές ενασχολήσεις των άμμεσων συγγενικών τους προσώπων. Όταν υπάρχει καταγγελία ή υποψία για κάποιον, η Υπηρεσία αυτή θα μπορεί να αντλεί στοιχεία και για το στενό οικογενειακό περιβάλλον (φορολογικές δηλώσεις, Ε9, κλπ.)
    Ανεξάρτητος εύκολος τετραψήφιος τηλεφωνικός αριθμός για όλη την Ελλάδα (ο ίδιος για όλα τα τηλεφωνικά δίτυα σταθερής ή κινητής) στην Υπηρεσία αυτή, για καταγγελίες Υπηρεσιακών παραβάσεων αλλά και φορολογικών παραβάσεων ιδιωτών.
    Οτι αφορά παραβάσεις ιδιωτών θα διαβιβάζεται στο ΣΔΟΕ με την υποχρέωση να απαντήσει σε τακτό χρονικό διάστημα στην Υπηρεσία αυτή σχετικά με τα αποτελέσματα του Ελέγχου.
    Συχνή επανάληψη του τετραψήφιου αριθμού απο τα ΜΜΕ.

    4ον Να τηρείται απο κάθε Υπηρεσία Ελέγχου, είτε πρόκειται για Εφορία είτε για το ΣΔΟΕ, ηλεκτρονικό αρχείο προσβάσιμο απο τις κεντρικές Υπηρεσίες, με τις υποθέσεις και τις επιχειρήσεις που ελέγχει ο κάθε συγκεκριμμένος Υπάλληλος με όλα τα στοιχεία ελέγχου και τα αποτελέσματα του ελέγχου.
    Με τον τρόπο αυτό θα ελέγχεται η απόδοση του υπαλλήλου και ο ζήλος για την Υπηρεσία.
    Σε περίπτωση παραπτώματος ή και εφόσον υποπέσει στην αντίληψη της Υπηρεσίας της παραγράφου 3 η πλημμελής εκτέλεση των καθηκόντων του Υπαλλήλου, θα γίνεται υποχρεωτικά επανέλεγχος των υποθέσεων που έχει ελέγξει ο υπόψιν υπάλληλος σε ένα βάθος χρόνου.

    5ον Η παράβαση καθήκοντος των Εφοριακών Υπαλλήλων να αποτελεί ιδιόνυμο αδίκημα . Εφόσον διαπιστωθεί παράπτωμα, να διατάσσεται υποχρεωτικά η άμεση απόλυση απο την Υπηρεσία και ο όποιος χρηματισμός να διώκεται ποινικά. Να γίνεται απολογισμός της συνολικής ζημίας που υπέστη το Κράτος και στα αστικά δικαστήρια να επιδιώκεται η αποζημίωσή του, για οποιαδήποτε ζημία υπέστη απο παράλειψη καθηκόντων για ιδιοτελείς σκοπούς.

    6ον Είναι γνωστό οτι συνταξιούχοι πρώην εφοριακοί όπως και λογιστές εξυπηρετούν επιχειρήσεις, με το αζημίωτο βέβαια, ερχόμενοι σε συναλλαγή με υπαλλήλους εντός των Εφοριών.
    Επειδή ως μεσολαβητές είναι αυτοί που ωθούν και δελεάζουν τους εν ενεργεία υπαλλήλους, παρά τα οφέλη που προσπορίζονται οι ίδιοι απο τις συναλλαγές αυτές, είναι ταυτόχρονα και ηθικοί αυτουργοί, θα πρέπει και γι αυτούς να προβλέπονται ιδιαίτερα αυστηρές ποινές, πολύ περισσότερο απο τους απλούς πολίτες οι οποίοι και αυτοί θα πρέπει να έχουν τις ανάλογες κυρώσεις για απόπειρα δωροδοκίας.

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 20:57 | ΑΝΝΑ Π.

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ Δ.

    Πολύ καλά τα λες και συμφωνώ πραγματικά απόλυτα μαζί σου για τα υπηρεσιακά ζητήματα.
    Επειδή κάποια στιγμή θέλοντας και μη θα γίνουμε συνάδελφοι θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι έχουμε περάσει άπειρες ώρες κάτω από το υπουργείο, με ζέστη, κρύο, βροχή κλπ, πράγμα το οποίο προφανώς δεν περιμέναμε δίνοντας στον διαγωνισμό κι ούτε και μας αρέσει ιδιαίτερα. Επίσης το ότι χρησιμοποιούμε το site αυτό για να ακουστούμε άλλη μια φορά, ούτε κι αυτό το επιδιώκαμε δίνοντας το 2009 εξετάσεις. Και γενικά τίποτα απ’αυτά που ζούμε τον τελευταίο χρόνο δεν ήταν στα όνειρά μας, απελπισμένοι είμαστε σε περίπτωση που δεν έχει γίνει αντιληπτό. Όσο για τη δουλειά στις υπηρεσίες που αναφέρεις, αν δεν μπορέσουμε ούτε κι εμείς να τις φέρουμε εις πέρας, τότε αφ’ενός ο διαγωνισμός ήταν λάθος, κι αφ’εταίρου ποιός μπορεί? οι μετατάξεις?

    Το post αυτό είναι μια απάντηση σε όσους αναρωτήθηκαν όπως κι εσύ τί κάνουμε εδώ και όχι στον Αλέξανδρο προσωπικά, με τον οποίο ξαναλέω ότι συμφωνώ και με τον οποίο δεν έχω κανένα προσωπικό πρόβλημα εννοείται.

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 18:03 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΑΛΑΝΙΚΑΣ

    Νομίζω ότι το σχεδιο κινείται στην σωστή κατεύθυνση. Στο σημείο που θα σταθώ και αυτό θα ήθελα να δω μέσα σε μία αναδιοργάνωση του φοροεισπρακτικού μηχανισμού είναι η αλλαγή στον τρόπο επιλογής των Δντών των υπηρεσιών. Η επιλογή – τοποθέτησή τους μέσα από την ίδια την υπηρεσία στην οποία εργάζονταν όλα τα χρόνια (μέσα από την ίδια Δ.Ο.Υ. ή το ίδιο Τελωνείο κ.α.) δημιουργεί αναπόφευκτα καταστάσεις που δεν είναι εύκολο για τους ίδιους να τις παρακάμψουν ώστε να ασκήσουν τα καθήκοντά τους με αξιοκρατικό και αμερόληπτο τρόπο, τόσο στην διαχείριση του προσωπικού όσο και με το κοινό αφού υπάρχει η χρόνια – συνεχής συναναστροφή μεταξύ τους και σίγουρα αυτό είναι απόρροια του ανθρώπινου παράγοντα.
    Η τοποθέτηση λοιπόν Δντών από άλλες περιοχές που να μην προκύπτει κατά το δυνατόν οποιαδήποτε εξάρτηση, μπορεί να δώσει τη δυνατότητα καλύτερης οργάνωσης και λειτουργίας των υπηρεσιών τόσο μέσα στις ίδιες τις υπηρεσίες όσο και στην συναλλαγή με τους πολίτες. Βέβαια σε αυτό το σημείο θα πρέπει η πολιτεία να υποστηρίξει τα στελέχη της δίνοντάς τους τουλάχιστον οικονομικά κίνητρα αφού μια τέτοια μετακίνηση έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και απαιτήσεις.
    Τέλος πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχει πολιτική βούληση ώστε ο φοροεισπρακτικός μηχανισμός να λειτουργήσει και να αποδόσει.

    Με τιμή,
    Αλέξανδρος Σ. Μπαλανίκας

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 18:41 | σπιθας

    Αν έιχατε διορίσει τους ΠΕ και ΤΕ άμεσως αοτα βγήκατε κυβέρνηση θα έιχατε κερισει το παιχνίδι των εσόδων.Ήταν το πρώτο πράγμα που θα έπρεπα να κάνετε και ενα δέυτερο αν φέρετε το ενιαίο μισθολόγιο και κοψετε τους μισθούς των εφορίκαων τοτε θα συμβάλετε περισσότερο στη ανάπτυξη της διαφθόρας στις ΔΟΥ.θα τιμωρήσετε τους έντιμους εφορικαούς και οχι τα λαμόγια.

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 16:43 | Αλεξανδρος Δ

    εφοριακος ειμαι, προσφατα ενημερωθηκα απο αλλους συναδελφους για το αρθρο αυτο και εχω να δηλωσω το εξης: Εμενα προσωπικα δεν με πειραζει καθολου αν ερθουν απο αλλα υπουργεια να κανουν τον ελεγχομε την προυποθεση οτι και εγω μπορω να γινω και εγω δάσκαλος ή καθηγητης, με μικροτερες αποδοχες, και να κανω μαθημα στα παιδιας διακοπες χριστουγενα Πασχα Καλοκαιρι, Να μπορω να γίνω Νοσοκομος και Γιατρος καθως επίσης και Στρατιωτικος(αυτοι και αν δεν παραγουν τιποτα). Αφου αυτοι ειναι ικανοι να γινουν ελεγκτες γιατι να μην ειμαι και εγω ικανος να μαθω γραμματα και αριθμητική σε εναν μαθητη.
    ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ
    Αλλα απορω γιατι αυτο το θεατρο, λες και θα αλλαξει τιποτα. να βγαζετε τους νομους χωρις διαβουλευσεις, αφου δεν μας περνετε σοβαρα. Για να ερχονται καποιοι εδω να ξεσπανε και να γραφουνε το μακρυ του και το κοντο τους

    Τελος, offtopic, να πως στους αδιοριστους που γραφουνε για να τους προσλαβουν: H Δουλεια στα ΠΕΚ, ΕΘΕΚ, και ΣΔΟΕ ειναι πολυ απαιτητικη και πολυ διαφορετικη απο την δουλεια του λογιστη. και καλο ειναι να πατε εξω απο του υπουργειο ή να κανετε καμια καταληψη γιατι δεν βλεπω να προσλαβανεστε τα επομενα 10 χρόνια. Εδω το να γραφετε οτι εισαστε καλοι και αξιοι δεν προκειται να φτασει ποτε στον υπουργο.

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 14:18 | ΑΝΝΑ Π.

    Κύριε Υπουργέ,
    Κατά τη γνώμη μου είναι τουλάχιστον προκλητικό να ψάχνουμε για λύσεις από τη στιγμή που αυτές υπάρχουν ήδη αλλά δεν εφαρμόζονται. Ποιοι είναι πιο άξιοι για την στελέχωση του φοροεισπρακτικού μηχανισμού από τα άτομα τα οποία έχουν ήδη κριθεί ικανά για τη στελέχωσή του μέσα από μια αδιάβλητη και πολύ απαιτητική εξέταση? Αναφέρομαι φυσικά στους 545 αδιόριστους ΠΕ της προκήρυξης 1Γ/2008. Και το πιο σημαντικό είναι ότι οι άνθρωποι αυτοί, παρά τις δυσκολίες που βιώνουν όλο αυτό το διάστημα, έχουν δείξει ένα ήθος, το οποίο είναι ουσιαστικά το ζητούμενο αν πραγματικά θέλουμε να έχουμε μια θετική αλλαγή τόσο στον δημόσιο τομέα γενικά όσο και στον φοροεισπρακτικό μηχανισμό ειδικότερα.

    Με την ελπίδα κάτι ν’αλλάξει,
    Αννα Π.

  • 31 Ιανουαρίου 2011, 09:52 | ΑΝΤΩΝΗΣ

    Κύριε Υπουργέ,
    τίποτα δεν μπορεί να διορθωθεί στη Δημόσια Διοίκηση, ιδίως στον ευαίσθητο τομέα ευθύνης του ΥΠΟΙΚ, αν δεν πληρούνται οι εξής θεμελιώδης προϋποθέσεις:
    • Προσλήψεις μόνο μέσω γραπτών διαγωνισμών διενεργούμενων από το ΑΣΕΠ με υψηλές απαιτήσεις τυπικών και κυρίως ουσιαστικών προσόντων. Όχι στις μετακινήσεις-μετατάξεις από άλλες θέσεις του Δημοσίου που αργά ή γρήγορα θα ανοίξουν νέους φαύλους κύκλους ρουσφετολογίας και κομματισμού στη Διοίκηση. Γραπτοί αδιάβλητοι διαγωνισμοί από το ΑΣΕΠ ακόμα και για μελλοντικές μετατάξεις, αν η αποφυγή τους είναι αδύνατη. (ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ)
    • Πανομοιότυπες συνθήκες εργασίας, μισθολογικά και ασφαλιστικά, για όλους όσοι εργάζονται στις ίδιες θέσεις με τα ίδια προσόντα σύμφωνα με τη συνταγματικά κατοχυρωμένη αρχή της ισότητας. Οποιοσδήποτε αδικαιολόγητος διαχωρισμός σε παλιούς και νέους, διορισμένους πριν ή μετά από κάποια ημερομηνία, τυχερούς και άτυχους θα οδηγήσει σε νέες «προνομιούχες κάστες», νέες εσωτερικές έριδες, θα υπονομεύσει και τελικά θα οδηγήσει σε αποτυχία κάθε προσπάθεια εξυγίανσης και αναδιάρθρωσης των Υπηρεσιών του Υπουργείου σας. (ΙΣΟΤΗΤΑ)
    • Ουσιαστική σύνδεση θέσεων ευθύνης και αυξημένων αποδοχών τόσο από το σκέλος των εσόδων όσο και των δαπανών. Συνολική οριοθέτηση και ανάλογη ανταμοιβή των θέσεων που εμπλέκονται στη δημοσιονομικό αποτέλεσμα κάθε χρονιάς βάσει αντικειμενικών κριτηρίων και όχι στη μονόπλευρη προνομιακή μεταχείριση των «φοροεισρπρακτόρων», με εγγυήσεις για την πάταξη και κυρίως την πρόληψη φαινομένων διαφθοράς, που παρεμποδίζουν την ορθή κατανομή του φορολογικού βάρους στη χώρα μας. (ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ-ΔΙΚΑΙΗ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ)
    • Θεσμική κατοχύρωση ώστε να μην εξαρτάται η ικανότητα των Υπηρεσιών να εφαρμόσουν την οικονομική πολιτική από την πολιτική βούληση της εκάστοτε Κυβέρνησης. Διαχρονική , θεσμοθετημένη και λειτουργική προστασία των δομών του ΥΠΟΙΚ από κάθε κομματική επιρροή, στο παρόν και το μέλλον. (ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ)

  • 30 Ιανουαρίου 2011, 23:00 | katerina

    κύριε υπουργέ,
    Η οικονομική κατάσταση του ελληνικού κράτους βρίσκεται σε μία φάση κρίσιμη και μεταβατική.
    Είναι η εποχή που η ελληνική κυβέρνηση προσπαθεί να εξυγιάνει την δημόσια διοίκηση.
    Αυτό σημαίνει, η στελέχωση του δημόσιου τομέα θα πρέπει να απαρτίζεται από άτομα ικανά, εξειδικευμένα και παραγωγικά. Άτομα τα οποία έχουν εξετασθεί για τους συγκεκριμένους σκοπούς και αρμοδιότητες του υπουργείου οικονομικών και έχουν επιτύχει με αξιοκρατικά κριτήρια.
    Αυτά τα άτομα υπάρχουν και είναι οι επιτυχόντες του κλάδου ΠΕ του γραπτού διαγωνισμού 1Γ/2008.
    Μην αφήνετε τους νέους Έλληνες (με ήθος και με ευφυές μυαλό) να «βαλτώνουν» στη φτωχή μας Ελλάδα. Με αποτέλεσμα αυτά τα «μυαλά» να στρέφονται προς τα έξω και να τα εκμεταλλεύονται άλλες χώρες.
    Ας τα εκμεταλλευτεί μια φορά και η Ελλάδα μας.

    Κύριε Υπουργέ,
    παρακαλώ πολύ διαβάστε προσεκτικά όλα τα σχόλια και μην αφήνετε το παραγωγικό δυναμικό της χώρας ανεκμετάλλευτο.

    Σας ευχαριστώ πολύ και σας παρακαλώ θερμά να λάβετε σοβαρά τα σχόλια του κάθε έλληνα πολίτη.

  • 30 Ιανουαρίου 2011, 23:18 | Σπύρος

    Αγαπητό υπουργικό συμβούλιο,

    γνωρίζουμε όλοι καλά πως το θεμελιώδες πρόβλημα της παγκόσμιας οικονομίας είναι οι περιορισμένοι πόροι και οι διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες μας!
    Τί πιο σώφρον και σοφό λοιπόν να εξετάσουμε πλέον λεπτομερώς τι βέλη διαθέτουμε στην φαρέτρα μας για να πατάξουμε το πρόβλημα της φοροδιαφυγής και για να φέρουμε έσοδα στα ταμεία του κράτους!

    Πώς μπορείτε να κάνετε λόγο για «καινούριες» διαδικασίες επιλογής και στελέχωσης προσωπικού,τη στιγμή που τα ταμεία ειναι «μείον», ενώ παράλληλα έχει ήδη διεξαχθεί πριν από σχεδόν 2 χρόνια ένας πανελλήνιος διαγωνισμός από τον ΑΣΕΠ (1Γ/2008) για να στελεχωθούν θέσεις εξειδικευμένου προσωπικού;;;

    Πώς μπορείτε να απορρίπτετε τους καλύτερους των καλύτερων που αναδείχτηκαν μέσα από έναν αδιάβλητο διαγωνισμό που διεξήγαγε μια ανεξάρτητη αρχή και να μιλάτε για «νέες» διαδικασίες επιλογής όταν τόσοι φερέλπιδες νέοι επένδυσαν τα όνειρα τους στο κράτος και αγωνίστηκαν σκληρά για να είναι σε θέση να του παράσχουν υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών;;;

    Αν εσείς θεωρείτε αυτόν το διαγωνισμό ανεπαρκές κριτήριο πρόσληψης προσωπικού και τον ΑΣΕΠ ανίκανή ανεξάρτητη αρχή, γιατί διεξήχθη ένας τέτοιος διαγωνισμός;;

    Αν όντως θεωρείτε τις διαδικασίες που συστήνετε «απαραίτητες», τότε πριν από όλους τους καινούριους υποψηφίους, ΟΦΕΙΛΕΤΕ να δώσετε προτεραιότητα σε αυτούς που έχουν ήδη κριθεί!

  • 30 Ιανουαρίου 2011, 23:13 | Gogo Ban

    Άξιος σημαίνει αποτελεσματικός. 545 άτομα υψηλής κατάρτισης που αφιέρωσαν τουλάχιστον 2 χρόνια από τη ζωή τους και πέτυχαν με την αξία τους μια θέση στο υπουργείο Οικονομικών (Διαγωνισμός Ασεπ 1Γ/2008), που παρά την αδικία που υπέστησαν μάχονται ακόμη με σθένος τον διορισμό τους, αναμφισβήτητα αποτελούν απαραίτητα στοιχεία που επιβοηθούν το κρίσιμο έργο του φοροεισπρακτικού μηχανισμού. Άμεσος διορισμός εδώ και τώρα σε ατομα με γνώση και ακεραιότητα χαρακτηρα.

  • 30 Ιανουαρίου 2011, 23:45 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ Ο ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΣΧΕΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΣΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ 1Γ/2008 ΤΟΝ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΕΝΕΛΛΗΝΙΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ. ΕΙΝΑΙ 545 ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ (ΠΕ) ΜΕ ΑΡΙΣΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ- ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΚΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΗΝ ΩΘΗΣΗ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟ. ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΑΝ ΣΤΟΝ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ.

  • 30 Ιανουαρίου 2011, 22:56 | EVIGIO

    Η άμεση στελέχωση των Υπηρεσιών με τους 545 εναπομείναντες επιτυχόντες της προκήρυξης 1Γ/2008 είναι αναμφισβήτητα η μόνη κίνηση, που θα βοηθήσει στην ενδυνάμωση του φοροεισπρακτικού μηχανισμού. Τι καλύτερο από νέους, επιστημονικά καταρτισμένους ανθρώπους, που θα προσφέρουν άμεσα και χειροπιαστά αποτελέσματα αποτελέσματα. Δεν είναι δυνατόν εν μέσω «παγώματος» των προσλήψεων (απο 02/2010-11/2010)να έχουν γίνει αποδεδειγμένα πάνω απο 1300 προσλήψεις σε Δήμους, Νομαρχίες, Περιφέρειες, βολεύοντας ενόψει Καλλικράτη κόσμο και κοσμάκη, και να δηλώνει αδυναμία το Ελληνικό κράτος να απορροφήσει 545 άτομα που θα ενισχύσουν (κατά τις επιταγές και της τρόικας)τα δημόσια έσοδα.

  • 30 Ιανουαρίου 2011, 20:08 | Γεωργία

    Κύριοι,

    Κινητήριος δύναμη για όλα τα μέτρα, τις προτεραιότητες, τις υποσχέσεις και τις εξαγγελίες σας είναι η άντληση εσόδων!!!
    Σταματήστε πια τους λαϊκισμούς και πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας!
    Επανδρώστε τις υπηρεσίες που θα φέρουν χρήμα στα ταμεία και που είναι πλέον αρμόδιες να σταματήσουν την φορολογική «αιμορραγεία» που συντελείται εδώ και χρόνια στην χώρα μας!

    Καταρτισμένο και εξειδικευμένο προσωπικό υπάρχει!
    Και δε μιλώ για αυτούς που κατεπίφαση διαθέτουν τίτλους και πτυχία!
    Μιλάω φυσικά για αυτούς που με κόπο, ιδρώτα και προσπάθεια έλαβαν μέρος στον πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό 1Γ/2008 του ΑΣΕΠ για το υπουργείο οικονομικών (κατηγορίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης),που επάξια κρίθηκαν διοριστέοι σε μία από τις 545 θέσεις και που ακόμα περιμένουν να τους καλέσετε να επανδρώσουν αυτές τις θέσεις!

    Μήπως τελικά η λύση στο πρόβλημά σας έχει βρεθεί εδώ και 2 χρόνια περίπου και σεις την αγνοείτε επιδεικτικά;;

  • 30 Ιανουαρίου 2011, 19:09 | Maria

    Κύριε Υπουργέ,
    για να επιτευχθούν οι στόχοι που έχετε θέσει,θα πρέπει το ΥΠΟΙΚ να στελεχωθεί με εξειδικευμένο προσωπικό και μόνο…Όσο η αξιοκρατία δε κυβερνά αυτή τη χώρα,τόσο θα βουλιάζουμε και δε θα πετυχαίνουμε τους στόχους μας.
    Ξεκινήστε λοιπόν από τα βασικά και δώστε τη δυνατότητα να δράσουν οι νέοι…
    Αξιοποιήστε ανθρώπους που πράγματι αγαπούν αυτή τη δουλειά,αφού αυτό επέλεξαν και σπούδασαν.Δε προτίμησαν να περάσουν από τη πόρτα κανενός πολιτικού γραφείου αλλά αντίθετα επέλεξαν να αγωνιστούν και να αριστεύσουν σε έναν από τους πιο δύσκολους γραπτούς διαγωνισμούς που έγιναν ποτέ!!!ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΥΣ 545 ΠΕ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ 1Γ/2008…
    Αξιοκρατία,αξιοκρατία,αξιοκρατία…
    Κλείστε τη πόρτα σε μετατάξεις και βισματικές προσλήψεις.
    Οφείλουμε να αλλάξουμε νοοτροπία αν θέλουμε να αλλάξει κάτι στο τόπο μας.

  • 30 Ιανουαρίου 2011, 19:04 | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

    Άτομα ικανά να στελεχώσουν τις κενές θέσεις του Υπουργείου υπάρχουν. Αναφέρομαι στους 545 Π.Ε. επιτυχόντες του γραπτού διαγωνισμόυ του Υπουργείου Οικονομικών 1Γ/2008. Οι 545 διοριστέοι κατάφεραν με πολύ κόπο να περάσουν σε ένα από τους πιο απαιτητικούς διαγωνισμούς, ιδιαίτερα υψηλών αξιώσεων που διεξήχθη τον Απρίλιο του 2009.
    Είναι αστείο να προτείνουμε τρόπους για την επιλογή ατόμων για την στελέχωση θέσεων όσο αυτοί οι άριστοι νέοι παραμένουν εδώ και ένα χρόνο τώρα αδιόριστοι, αντί να αξιοποιούνται παραγωγικά λόγω των αυξημέων προσόντων τους.
    Κύριε Παπακωνσταντίνου δείξτε επιτέλους αξιοκρατία και δικαιοσύνη.
    Πότε θα δικαιωθούν επιτέλους αυτοί οι άριστοι νέοι;

  • 30 Ιανουαρίου 2011, 16:20 | ΗΛΙΑΣ

    θεωρώ πως κρίσιμος παράγοντας στην επίτευξη των, ομολογουμένως φιλόδοξων στόχων της κυβέρνησης όσον αφορά την αναμόρφωση των φοροεισπρακτικών και φοροελεγκτικών μηχανισμών της χώρας είναι, κακά τα ψέμματα , και στην συγκεκριμένη περίπτωση ο ανθρώπινος, ήτοι εξειδικευμένο και υψηλών προσόντων προσωπικό. Γι΄αυτό και η άμεση απορρόφηση των επιτυχόντων του γραπτού διαγωνισμού 1Γ/2008 του ΑΣΕΠ για το υπουργείο οικονομικών της κατηγοριάς Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης, των οποίων οι φάκελοι λιμνάζουν εδώ και 1,5 χρόνο στο γραφείο του Υπουργου Οικονομικών, πρέπει να βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα της ιεραρχίας του Υπουργείου στις συζητήσεις για την προσφορότερη υλοποίηση των στόχων του παρόντος νομοσχεδίου.

  • 30 Ιανουαρίου 2011, 14:22 | ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΣΧΑΛΙΔΟΥ

    Κύριε Υπουργέ,
    Προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι που θέτετε χρειάζεστε εξειδικευμένο προσωπικό! Οι ελείψεις σε καταρτισμένο προσωπικό,όπως ο ίδιος γνωρίζετε, είναι τεράστιες! Οι εφορείες και τα τελωνεία είναι άδεια! Πως λοιπόν περίμένετε με παράλυτους μηχανισμούς να πάει μπροστά η χώρα;;;
    Είναι το λιγότερο αστείο να καταθέτετε προτάσεις σαν αυτές του συγκεκριμένου άρθρου(4)απο τη στιγμή που 545 ΠΕ Εφοριακοί και Τελωνειακοίπαραμένουν αδιόριστοι εδώ και 1 χρόνο (δεν χρειάζεται φυσικά ν΄ αναφέρω ότι πρόέρχονται απο αδιάβλητο, αξιοκρατικό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ-1Γ/2008).
    Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η προτεραιότητα διορισμού αυτών των ανθρώπων καθώς όσους τομείς προτεραιότητας κι αν θέσετε πιο πάνω απο τον δικό σας τομέα ευθύνης (υγεία,παιδεία,ασφάλεια)δεν θα λειτουργήσει τίποτα δίχως ΕΣΟΔΑ!!!!

    Με εκτίμηση,
    Ιωάννα Πασχαλίδου