Άρθρο 3 Μέτρα για την καταστολή της φοροδιαφυγής στην άμεση και έμμεση φορολογία.

Στο σχέδιο νόμου προβλέπονται αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο προκειμένου τα ποινικά αδικήματα της φοροδιαφυγής να τιμωρούνται άμεσα και αποτελεσματικά έτσι ώστε να επιτευχθεί φορολογική συμμόρφωση:

• Στο αδίκημα της μη απόδοσης ΦΠΑ και παρακρατούμενων φόρων, όπου ουσιαστικά πρόκειται για υπεξαίρεση χρήματος που τρίτος έχει καταβάλλει για να δοθούν στο Δημόσιο, όποιος συλλαμβάνεται να μην έχει αποδώσει ΦΠΑ πάνω από κάποιο ύψος κρατείται και παραπέμπεται σε δίκη.

• Ομοίως και για το αδίκημα μη απόδοσης ληξιπροθέσμων χρεών προς το Δημόσιο, εφ’ όσον η καθυστέρηση καταβολής τους υπερβαίνει ένα εύλογο χρονικό διάστημα ανοχής (π.χ. 6 ή 8 μήνες).

• Αναστολή εκτέλεσης της ποινής, δεν επιτρέπεται στα εγκλήματα σημαντικής φοροδιαφυγής αν προηγουμένως δεν καταβληθούν οι φόροι του Κράτους.

• Μετατροπή της ποινής στα εγκλήματα σημαντικής φοροδιαφυγής δεν επιτρέπεται εάν δεν καταβληθούν προηγουμένως οι οφειλόμενοι φόροι.

• Η έφεση κατά της πρωτόδικης απόφασης δεν αναστέλλει την έκτιση της ποινής, αν προηγουμένως δεν καταβληθούν οι φόροι που οφείλονται.

• Στα φορολογικά εγκλήματα που τιμωρούνται σε βαθμό κακουργήματος εκτός από τους συνήθεις περιοριστικούς όρους (χρηματική εγγύηση, απαγόρευση εξόδου από την Χώρα κλπ) μπορεί να επιβληθεί και η προσωρινή κράτηση (δηλ. προφυλάκιση) αν κρίνεται ότι με το να αφεθεί ελεύθερος είναι πιθανόν να διαπράξει παρόμοια εγκλήματα φοροδιαφυγής.

Προβλέπεται η μη δέσμευση καταθέσεων και μη εφαρμογή ποινικών κυρώσεων εάν ο φορολογούμενος που οφείλει φόρους ταυτόχρονα έχει απαίτηση κατά του Δημοσίου βέβαιη και εκκαθαρισμένη και εφόσον την απαίτηση αυτή δεν την έχει εκχωρήσει σε τρίτους.

  • 1 Φεβρουαρίου 2011, 23:22 | Λευτερης

    Σε περιπτωσεις καταδικης για φορολογικα κακουργηματα (αρθ.3 παροντος), να επιβαλλεται, απο το δικαστηριο και τα καθ υλην αρμοδια οργανα του κρατους, στερηση των πολιτικων δικαιωματων και της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ του καταδικασθεντος. Διοτι, η ΦΟΡΟΚΛΟΠΗ ειναι ατιμωτικο εγκλημα, αφου ο υπαιτιος-εγκληματιας εν γνωσει του και για να ωφεληθει ο ιδιος η’ αλλος ελαττωνει τη δημοσια περιουσια,ενω ταυτοχρονα απολαμβανει διπλα και τριπλα των παροχων του δημοσιου δωρεαν,»εις υγειαν» των υπολοιπων συνεπων πολιτων.Επιτελους,τελος,διοτι εξαντλειται πλεον η υπομονη του λαου.
    Η ποινικη καταδικη,εννοειται,πρεπει να ειναι μια και μοναδικη για ολους,οσοι κρινονται ενοχοι ΦΟΡΟΚΛΟΠΗΣ:ΜΕΣΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΕΡΕΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΕΝΑ.

  • 1 Φεβρουαρίου 2011, 23:56 | a

    ο χυμός που πουλάνε οι επιχειρηματίες, από 1 ευρώ πήγε 1,10 και αποδίδουν την αύξηση της τιμής στην αύξηση του ΦΠΑ

    το ΦΠΑ αυξήθηκε στα τρόφιμα κατά 2% και όχι 10%

    αντί να πουλάνε το χυμό 1,03 τον πουλάνε 1,10

    θα σου πουν, είναι λογικό, ποιος θα κάτσει να δώσει 3 λεπτά, αντί να πάρουν 3 λεπτά από τον καταναλωτή, παίρνουν 10! και μήπως, λέω γω τώρα, οι στρογγυλοποιήσεις γίνονται πάντα προς τα πάνω?

    ποιανού ο μισθός αυξήθηκε 10% μέσα σε διάστημα μηνών?

    μετά θα έρθει αυτός ο επιχειρηματίας και θα ζητήσει διευκολύνσεις για την απόδοση του ΦΠΑ? είστε σοβαροί? η απληστία μερικών δεν έχει όρια! είναι φυτίλι στη συνοχή της κοινωνίας!

    ποια κυβέρνηση επιτέλους θα αποκαταστήσει τη ληστεία?

    ποιος τους ελέγχει αυτούς? οι τιμές όλων των μαγαζιών πρέπει να ελέγχονται real time από το υπουργείο, κάνει ο καθένας ό,τι θέλει και ο πολίτης είναι απροστάτευτος!

  • 1 Φεβρουαρίου 2011, 22:48 | Φωτούλα

    ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ

    1)Για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής είναι κατά αρχήν απαραίτητη η καλή οργάνωση των Δ.Ο.Υ . Δεν είναι δυνατόν η επεξεργασία μιας κατάστασης με 300 ονόματα να απαιτεί 50 τουλάχιστον ημέρες εργασίας για να εντοπισθούν και μόνο οι φορολογούμενοι και όχι να καταλογισθούν οι φόροι που οφείλονται. Είναι απαραίτητο σήμερα σε κάθε ΔΟ.Υ να υπάρχει μητρώο επιτηδευματιών που να περιλαμβάνει
    ΑΦΜ -Ονοματεπώνυμο –Δ/νση-Αντικείμενο εργασιών –τηλέφωνο .
    Άμεσα από τον επόμενο μήνα ή το επόμενο τρίμηνο θα μπορούσαμε να έχουμε στη διάθεσή μας τα τηλέφωνα των επιτηδευματιών που υποβάλλουν περιοδικές δηλώσεις ΦΠΑ μέσω διαδικτύου αν προβλεπόταν υποχρεωτικό πεδίο συμπλήρωσης του τηλεφώνου στις περιοδικές και εκκαθαριστικές δηλώσεις ΦΠΑ.
    2)Οι δηλώσεις α)εισοδήματος εταιρειών , β) ΦΠΑ ,γ) λοιπών παρακρατούμενων φόρων να υποβάλλονται από τους υπόχρεους ανεξάρτητα από τη δυνατότητα καταβολής του φόρου.
    Από τη Γ. Γ.Π.Σ να αποστέλλονται στις Δ.Ο.Υ οι παρακάτω καταστάσεις .
    α) Με τα στοιχεία των επιχειρήσεων που υπέβαλλαν δηλώσεις μέσω διαδικτύου –ΦΠΑ-και δεν εξοφλήθηκαν .
    Οι Δ.Ο.Υ με τυποποιημένη έκθεση προσωρινού ελέγχου μιας σελί δας να καταλογίζει το φόρο .
    β) Με τα στοιχεία των επιχειρήσεων που δεν υπέβαλλαν δηλώσεις.
    Για τις επιχειρήσεις αυτές να εκδοθούν εντολές προληπτικού ελέγχου ώστε να διαπιστωθεί η κατάσταση στην οποία ευρίσκεται κάθε μία από αυτές.(Ενεργή, αδράνεια
    κλειστή ,ανύπαρκτη κλπ.) και ανάλογα με την περίπτωση να καταλογίζονται οι φόροι με τακτικό ή προσωρινό έλεγχο ή να δρομολογείτε η διακοπή των εργασιών τους.
    Με τον ίδιο τρόπο να καταλλογίζονται ο φόρος εισοδήματος των εταιρειών και οι λοιποί παρακρατούμενοι φόροι για τους οποίους υποβάλλονται δηλώσεις στις Δ.Ο.Υ χωρίς να καταβάλλεται ο αναλογούν φόρος.

  • 1 Φεβρουαρίου 2011, 21:36 | ΠΑΠΑΖΙΩΓΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΟ ΟΡΘΟ :

    α)Το ΦΠΑ πρέπει να αποδίδεται κάθε μήνα για τα τιμολόγια που έχουν εκδοθεί χωρίς να έχει συμψηφισθεί.
    β) Αντί της δήλωσης ΦΠΑ από τον οφειλέτη, το Υπουργείο Οικονομικών πρέπει να στέλνει κάθε μήνα στον οφειλέτη με εκκαθαριστικό σημείωμα (όπως γίνεται με τα τέλη κυκλοφορίας) για το ποσό ΦΠΑ που οφείλει ,παίρνοντας τα στοιχεία από την φορολογική κάρτα των υπολοίπων φορολογούμενων.

    Συμπληρώνεται: Το ΦΠΑ θα αποδίδεται στο Υπουργείο Οικονομικών από την τράπεζα στην οποία τηρεί υποχρεωτικά ο οφειλέτης λογαριασμό. Έτσι το κράτος θα εισπράττει το ΦΠΑ από την τράπεζα. Η τράπεζα με την σειρά της θα έχει απαίτηση από τον οφειλέτη.
    Με αυτόν τον τρόπο δεν θα χρωστάει κανείς ΦΠΑ στο κράτος και φυσικά ούτε και φορολογία.

    Με τιμή

    ΠΑΠΑΖΙΩΓΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

  • 1 Φεβρουαρίου 2011, 21:36 | ΠΑΠΑΖΙΩΓΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Θεωρώ ότι τους ελεύθερους επαγγελματίες, επιχειρηματίες και όλους φυσικά τους φορολογούμενους πρέπει πρώτα από όλα, να μην τους αντιμετωπίζουμε σαν κλέφτες η φοροφυγάδες.

    Αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι ο τρόπος βεβαίωσης και είσπραξης των φορολογικών εισφορών, έτσι ώστε να μην δημιουργούνται εκκρεμότητες στο κράτος με οφειλέτες που χρωστάνε, διότι αποδεδειγμένα αυτές δεν θα εισπραχθούν ποτέ, άρα το κράτος πρέπει να προλαμβάνει και να ελέγχει εκ των προτέρων γι’ αυτό χρειάζονται τα παρακάτω:

    α)Πρώτα από όλα η φορολογική κάρτα πρέπει να κυκλοφορήσει.
    β)Το ΦΠΑ πρέπει να αποδίδεται κάθε μήνα για τα τιμολόγια που έχουν εκδοθεί χωρίς να έχει συμψηφισθεί.
    γ)Αντί της δήλωσης ΦΠΑ από τον οφειλέτη, το Υπουργείο Οικονομικών πρέπει να στέλνει κάθε μήνα στον οφειλέτη με εκκαθαριστικό σημείωμα (όπως γίνεται με τα τέλη κυκλοφορίας) για το ποσό ΦΠΑ που οφείλει ,παίρνοντας τα στοιχεία από την φορολογική κάρτα των υπολοίπων φορολογούμενων.
    δ)Σε περίπτωση που τον επόμενο μήνα δεν έχει αποδοθεί ΦΠΑ θα γίνεται από το ΣΔΟΕ έλεγχος στην επιχείρηση,(έτσι προκειμένου οι επιχειρήσεις να αποφύγουν τον έλεγχο θα αποδίδουν το ΦΠΑ).
    ε)Στο τέλος του έτους θα κάνει ο οφειλέτης δήλωση ΦΠΑ (συμψηφίζοντας το ΦΠΑ) και θα αναμένει επιστροφή ΦΠΑ.

    Ακόμη αυτό που πρέπει να ισχύσει είναι:
    1)Η παρακράτηση φόρου για όλους τους υπαλλήλους δημόσιους και ιδιωτικούς θα πρέπει να είναι 30% (έτσι κάθε εργαζόμενος θα ζητάει αποδείξεις για να τις συμψηφίσει στο τέλος του χρόνου, και με δεδομένο ότι το ΦΠΑ είναι 23% ,δεν θα τον συμφέρει να παζαρέψει την απόδειξη.
    2)Οι δαπάνες θα αφαιρούνται από το εισόδημα του κάθε φορολογούμενου κάθε έτος, με την φορολογική δήλωση, απευθείας από το Υπουργείο Οικονομικών λαμβάνοντας υπόψη την φορολογική κάρτα του.
    3)Η φορολογία ,για όλους, στο ποσό που δεν δικαιολογείται από δαπάνες η δεν κατατίθενται σε τράπεζες στην Ελλάδα θα είναι 45% (έτσι τα κέρδη όλων θα επενδύονται )
    4)Οι εξαγωγικές εταιρίες να φορολογούνται μόνο με 10%
    5)Να επιδοτούνται διάφορες δαπάνες που αφορούν περιβάλλον και ενέργεια, όχι όμως πάνω από 19% ,έτσι θα επιδοτούνται πραγματικές δαπάνες και όχι επί εικονικά τιμολόγια αλλά παράλληλα θα αναθερμανθεί η αγορά.

    Πιστεύω ότι όλος ο ελληνικός λαός απέδειξε ότι θέλει να συμβάλει, στο ποσοστό που του αναλογεί φυσικά, αρκεί να συμβάλουν όλοι. Γιατί αυτό που επικρατούσε έως τώρα ήταν η επιβράβευση (πολλοί μάλιστα καυχιόταν για το πόσο εύκολα φοροδιαφεύγουν) , σίγουρα στον καθένα μας θα έτυχε κάποιος και σίγουρα θα τον ρωτήσαμε πως το έκανε.
    Γίνανε σημαντικά βήματα από την κυβέρνηση αλλά τώρα πρέπει να ενισχυθούν και να εφαρμοστούν.

    Με τιμή

    ΠΑΠΑΖΙΩΓΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

  • 1 Φεβρουαρίου 2011, 17:19 | Κουριδάκης Χρήστος

    Προς Υπουργό Παιδείας και Οικονομικών.
    Αγαπητέ κύριε , Σας επισυνάπτω μια επιστολή που έστειλα στο Υπουργείο Παιδείας με αφορμή δηλώσεις και φήμες περί αλλαγών στην Παιδεία. Ίσως θα μπορούσατε να αναφέρετε σε άρθρο σας τις σκέψεις ενός εργαζόμενου στην παιδεία για 20 χρόνια που αγαπάει τους νέους, τη δουλειά του και θέλει το καλό της χώρας του.
    Υπάρχουν οι φήμες ότι θα αλλάξει το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και θα καταργηθούν τμήματα σε σχολές οπότε θα μειωθούν κατά πολύ οι εισακτέοι. Έτσι αναμενόμενο είναι οι πολλοί γονείς και δυστυχώς λανθασμένα, που θέλουν να δουν τα παιδιά τους επιστήμονες κι ας μην το αξίζουν, να σκεφτούν να κάνουν ό,τι μπορούν: μαύρη εργασία, δεύτερη δουλειά, παράνομες ενέργειες ακόμα, προκειμένου να εξοικονομήσουν χρήματα να στείλουν τα παιδιά τους σε ΑΕΙ ΤΕΙ του εξωτερικού. Ως αποτέλεσμα θα πολλαπλασιαστεί οι
    φοροδιαφυγή, η οικονομική αιμορραγία της χώρας , η έλλειψη εγχώριας αγοραστικής δύναμης προς όφελος γειτονικών χωρών που είναι πρόθυμες να απορροφήσουν το πλεονάζον σπουδαστικό δυναμικό.
    Η πρότασή μου είναι η εξής: Προβολή,Ενίσχυση , αναβάθμιση , επέκταση του Θεσμού της μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Ι.Ε.Κ. Που παρέχουν εξειδικευμένες γνώσεις, πράκτικες , τεχνικές γνώσεις πάνω στις ανάγκες της αγοράς.π.χ:Ψυκτικούς, Μηχανικούς Αυτοκινήτων, Μανικιούρ, σωμάτων ασφαλείας, βοηθών νοσηλευτών, τεχνικούς Υπολογιστών, βοηθών λογιστηρίων, Ελαιοχρωματιστές , αλουμινάδες, υδραυλικοί. κ.α Επαγγέλαμτα που ασχολούνται κατα κύριον οι αλλοδαποί που συγκεντρώνουν μεγάλα χρηματικά
    ποσά για να τα στέιλουν στις πατρίδες τους (αλλη μια οικονομική αιμορραγία) Στα Ι.Ε.Κ αν προβληθούν όπως πρέπει και ενεισυθούν με νέες επικαιρες ειδικότητες όπως Τεχνικός Βιολογικής Καλλιέργειας, Τεχνικός Εγκατάστασης Φωτοβολταϊκων κ.α Θα καλλύψουν ένα μεγάλο μέρος αν όχι όλο του πλεονάζοντος σπουδαστικού δυναμικού με πάρα πολύ παραγωγικό τρόπο. Επιπλέον να σας αναφέρω ότι εργαζόμενος σε Ι.Ε.Κ τα τελευταία χρόνια να γνωρίζετε ότι στα Δημόσια τουλάχιστον Ι.Ε.Κ τηρείται παρουσιολόγιο στα μαθήματα και δε χάνετε ούτε μία ώρα
    αφού είναι η μοναδική βαθμίδα που αναπληρώνει υποχρεωτικά τις χαμένες ώρες. Εργάζονται δε Εκπαιδευτές καταξιωμένοι (μεν κακοπληρωμένοι δε ), με όρεξη, με εργατικότητα , που δεν μπορούν να απορροφηθούν στην Δευτεροβάθμια ή Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και θα ήτανε ένα κομμάτι της μεγάλης ουράς των ανέργων. ΤΑ Δ.Ι.Ε.Κ όπου οι μαθητές κάτι πληρώνουν για εγγραφήί είναι και κατά μεγάλο μέρος ανταποδοτικά. Συνοψίζοντας αναφέρω τα οικονομικά οφέλη: Διατήρηση της αγοραστικού καφαλαίου στη χώρα, Ανταποδοτικό όφελος, μείωση ανεργίας
    Εκπαιδευτών, προσφορά φτηνού εξειδικευμένου εργατικο-υπαλληλικού δυναμικού σε σύντομο χρονικό διάστημα (2,5 έτη)στην αγορά, τόνωση των αγορών γύρω από τα Ι.Ε.Κ ενοικιάσεις κατοικιών, καφετέριες, εστιατόρια, φούρνοι κ.τ.λ. πτώση των τιμών υπηρεσιών λόγω πλήθους προσφοράς υπηρεσιών ( δε θα χρειάζεται να δίνει 60 ευρώ (!)για ένα καθαρισμό του κλιματιστικού αφού θα βρίσκεις και με 25). Σα σύνθημα θα έλεγα ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΕΙ ΕΝΑ ΑΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΟΥΝ 2 ΙΕΚ. Αγαπητοί κύριοι σας έκανα με συντομία μια μικρή αναφορά για πράγματα που ίσως δεν
    γνωρίζετε και που είναι εξαιρετικά ουσιαστικά για το μέλλον της χώρας. Σας θυμίζω ότι όταν αποφάσισαν να σκεφτούν να φορολογήσουν τις καταθέσεις πολλοί άνθρωποι έστειλαν τα χρήματά τους στο εξωτερικό. Αυτή η γκάφα δεν πρέπει να επαναληφθεί, να γίνουν οι εύκολες ανέξοδες υποδομές των ΙΕΚ (τα πιο πολλά συστεγάζονται σε Γυμνάσια Λύκεια) η αιτία να παραμείνει το νέο δημιουργικό ανθρώπινο δυναμικό στην Ελλάδα.
    Μετά τιμής και στη διάθεσή σας στο 6932503821
    Χρήστος Κουριδάκης Εκπ/κός, Υ/ντής

    Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΙΕΚ ΕΙΝΑΙ Ως ΕΞΗΣ

    ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ

    ΜΑΘΗΤΕΣ Ι.Ε.Κ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ
    367 ΕΥΡΩ * 22(ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ)= 8074 ΕΥΡΩ

    ΕΓΙΝΑΝ ΠΕΡΙ ΤΙΣ 364 ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ

    ΑΥΤΟ ΑΝ ΜΟΙΡΑΖΟΤΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ τους ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ
    22 ΕΥΡΩ ΑΝΑ ΩΡΑ !!! ΩΣΤΟΣΟ ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΙΚΤΑ ΠΕΡΙ ΤΑ 14 ΕΥΡΩ ΑΝΑ ΩΡΑ (ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟ 9-21)! ΩΣΤΟΣΟ ΠΑΡΟΤΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ
    ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΠΕΡΝΑΝΕ 1,5 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ 14 ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΕΥΡΩ ΜΙΚΤΑ!(10 ΤΟ ΠΟΛΥ ΕΥΡΩ ΚΑΘΑΡΑ)
    ΑΠΟ ΤΑ 22 ΕΥΡΩ ΛΟΙΠΟΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 8 ΕΥΡΩ ΑΝΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΩΡΑ ΓΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΕΞΟΔΑ. ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΣΤΙΣ 364 ΩΡΕς ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 2900 ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΤΜΗΜΑ ΑΝ ΤΟ Ι.Ε.Κ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ 10 ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΤΕ ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ
    29.000 ΕΥΡΩ!!!ΑΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ = 58000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΕΞΟΔΑ !!! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΑΝΤΑΠΟΔΩΤΙΚΗ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ Ι.Ε.Κ ΕΣΤΩ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ.
    Υπόψιν ότι για διοικητικό προσωπικό με την τεχνολογία ως έχει δεν χρειάζονται πάνω από 3 αποσπασμένοι για τη λειτουργία του Οργανισμού. Που μπορούν να βρεθούν από τον Ο.Σ.Ε, Ολυμπιακή, Ο.Τ.Α, μεγάλης ηλικίας εκπαιδευτικοί κ.α. Και με μικρή αύξηση των διδάκτρων ή των τμηματων μπορεί να μένει κέρδος για την τοπική Αυτοδιοίκηση.

  • Συμμετοχή του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας στη Δημόσια Διαβούλευση για το Προσχέδιο Νόμου «Καταπολέμηση της Φοροδιαφυγής, Αναδιάρθρωση των Φορολογικών Υπηρεσιών και άλλες Διατάξεις Αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών»
    Είναι γεγονός ότι το ισχύον φορολογικό σύστημα –κατά γενική ομολογία– χαρακτηρίζεται από αναποτελεσματικότητα, πολυπλοκότητα και έλλειψη κοινωνικής δικαιοσύνης. Παρόλες τις προσπάθειες και μετά από αλλεπάλληλες τροποποιήσεις με σειρά νομοθετημάτων (που ήδη έχουν ψηφιστεί από τη Βουλή (ν. 3828/2010, ν. 3833/2010, ν. 3842/2010, ν. 3845/2010, ν. 3888/2010 και ν. 3899/2010) βρισκόμαστε και πάλι μπροστά σε προωθούμενες αλλαγές στη φορολογική νομοθεσία που συνιστούν μια άδικη επίθεση ενάντια στους νόμιμους εμπόρους και λοιπούς επιχειρηματίες και ιδίως στους μικρομεσαίους, αφού η μη έγκαιρη απόδοση του ΦΠΑ απειλείται πλέον με βαριές ποινές. Την ίδια στιγμή, που το Κράτος ποινικοποιεί την ίδια την ύπαρξη των νόμιμων μικρών και μεσαίων επιχειρηματιών, που καταφέρνουν μόλις και μετά βίας να επιβιώσουν από μήνα σε μήνα, το ίδιο παρακρατεί κατά βούληση τον οφειλόμενο προς τους επιχειρηματίες ΦΠΑ κ.λπ. τυχόν οφειλές του. Έτσι, ένας νόμιμος επιχειρηματίας ζει και επιχειρεί κάτω από τις ασφυκτικές συνθήκες της έλλειψης ζήτησης, την παντελή έλλειψη ρευστότητας και το κυνηγητό των φοροεισπρακτικών μηχανισμών.
    Ταυτόχρονα ο νόμιμος έμπορος υφίσταται καθημερινά την αθέμιτο ανταγωνισμό των παραεμπόρων, αφού η Πολιτεία αφήνει ανεξέλεγκτο το παραεμπόριο, το οποίο δεν αποδίδει ούτε ένα ευρώ σε φόρους! Το Κράτος δεν δικαιούται να καταδιώκει τους νόμιμους εμπόρους, όταν αφήνει ελεύθερο το παραεμπόριο. Η πλήρης εξάλειψη του παραεμπορίου αποτελεί προϋπόθεση εξυγίανσης της Αγοράς, που θα ωφελήσει και το ίδιο το Κράτος.
    Εξάλλου, από την αρχή της τρέχουσας κρίσης, και εμείς, αλλά και όλοι οι αντιπροσωπευτικοί φορείς των επιχειρηματιών, κρούαμε τον κώδωνα του κινδύνου σε σχέση με τη ρευστότητα των επιχειρήσεων, που αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση επιβίωσης και που πλέον έχει καταστεί μηδενική … Οι συνθήκες ρευστότητας ακόμη και των πιο επιτυχημένων επιχειρήσεων επιδεινώνονται, καθώς οι τράπεζες γίνονται όλο και πιο φειδωλές στη χορήγηση δανείων.
    Το θέμα της απόδοσης του ΦΠΑ συνδέεται άμεσα με το πρόβλημα της ρευστότητας και γι αυτό όλες οι προτάσεις:
    • όχι μόνο για την τμηματική καταβολή του ΦΠΑ, αλλά και για
    • την καταβολή του κατά το χρόνο της πληρωμής και όχι της φυσικής συναλλαγής (όταν συναλλαγή και πληρωμή δεν συμπίπτουν χρονικά) και
    • το συμψηφισμό με τον οφειλόμενο ΦΠΑ των τυχόν οφειλών του Δημοσίου προς την επιχείρηση και
    • την αναγνώριση από την Πολιτεία της τυχόν μη είσπραξης του ΦΠΑ, όταν αποδεικνύεται με νόμιμο τρόπο (π.χ. σφραγισμένες επιταγές κ.λπ.),
    είναι απόλυτα θεμιτές. Εξάλλου, ό,τι δεν έγινε τους τελευταίους μήνες, δηλαδή η άσκηση πιέσεων προς τον Τραπεζικό Τομέα και η πρόβλεψη εκτεταμένων προγραμμάτων κρατικών ενισχύσεων προς τις επιχειρήσεις, πρέπει να γίνει άμεσα, διότι δεν υπάρχει πραγματικά καιρός για αναμονή…..
    Σε κάθε περίπτωση πιστεύουμε ότι στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο πρέπει να δοθούν απαντήσεις σε προβλήματα που δημιουργούν το αίσθημα της αδικίας στους φορολογούμενους με πρώτο την εξασφάλιση Ισονομίας και ίσες ευκαιρίες των ημεδαπών με τις αλλοδαπές ευκαιρίες.
    Επισημαίνουμε επίσης ότι η φυλάκιση επιχειρηματιών που δεν τηρούν τη φορολογική νομοθεσία θα είχε λογική μόνο εάν το φορολογικό σύστημα ήταν απλό, κατανοητό και καθολικά εφαρμοζόμενο. Σε ένα σύνθετο, δαιδαλώδες σύστημα όπως το ελληνικό, μάλλον οι συνεπείς απειλούνται περισσότερο από την πιθανότητα λάθους που μπορεί να επισύρει μια μεγάλη κύρωση, παρά οι επιτήδειοι που αξιοποιούν την ασάφεια και τη πολυπλοκότητα των φορολογικών ρυθμίσεων για να εντοπίζουν διεξόδους («παραθυράκια») και να μην ανταποκρίνονται στις φορολογικές υποχρεώσεις τους. Ο ίδιος προβληματισμός ισχύει και για την αλλαγή του δικονομικού όρου του παραδεκτού της προσφυγής ενώπιον δικαστηρίου για φορολογική διαφορά, με την αύξηση της υποχρεωτικής προκαταβολής από το 25% στο 50% του αμφισβητουμένου φόρου, στερώντας έτσι τη δυνατότητα δικαστικής προστασίας έναντι ενός μηχανισμού, όπως ο φορολογικός, που και η ίδια η Κυβέρνηση παραδέχεται ότι έχει αδυναμίες και εμφανίζει φαινόμενα αυθαιρεσίας και διαφθοράς.
    Ακόμη προτείνουμε:
    Την αύξηση αφορολόγητου ποσού σε μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις όπου εργάζονται η σύζυγος ή τα παιδιά και αποδεδειγμένα δεν έχουν άλλα εισοδήματα.
    Να μειωθεί η προκαταβολή φόρου για όσο διαρκεί η κρίση για να διατηρηθεί ένα ελάχιστο ποσοστό ρευστότητας στην αγορά και να εξασφαλίσουν οι επιχειρήσεις κεφάλαιο κίνησης για να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα ρευστότητας και να ανταποκριθούν στις φορολογικές τους υποχρεώσεις.
    Το Επιμελητήριο Μεσσηνίας πιστεύει ότι η απλοποίηση της νομοθεσίας είναι η λύση, εάν πραγματικά επιθυμούμε σύμμαχο τον πολίτη, τον επιχειρηματία στη προσπάθεια της χώρας μας να βγει από την κρίση και την υπανάπτυξη και γι’ αυτό προτείνουμε να καινοτομήσετε στο νέο φορολογικό σύστημα με τον εξορθολογισμό του, την κατάργηση όλων των παραπομπών στη βιβλιοθήκη των διατάξεων, άρθρων και νόμων και την αντικατάσταση του ΚΒΣ με ένα δισέλιδο υποχρεώσεων του έλληνα φορολογούμενου προς το κράτος.

  • 1 Φεβρουαρίου 2011, 17:19 | Παύλος Μάρκου

    Πρέπει να ληφθεί πολύ σοβαρά η τυχόν άδικη επιβολή προστίμων κλπ σε έντιμους φορολογούμενους που από διαφόρους λόγους στην αρχή δεν μπορούν να το αποδείξουν με αποτέλεσμα να καταστραφούν (με δικαστήρια, κατασχέσεις κλπ).
    ΄Εχοντας αυτό κατά νουν και με σκοπό να προστατευθεί ο ένας αθώος πρέπει να είμαστε πολύ διστακτικοί για την δημιουργία νόμων κλπ που να τους πιάνει όλους ανεξαιρέτως (γιατί το νόμιμο δίκαιο, δηλ των νόμων -κανόνων το δίκαιο πολλές φορές δεν είναι κοινωνικά, ηθικά και οικονομικά δίκαιο).
    Καλύτερα πιστεύω να προστατεύσουμε ένα τέτοιο άθώο από το να μας ξεφύγουν (σε ένα ποσοστό) κάποιοι φορολογούμενοι, που όπως και να ‘χει θα επανεπενδύσουν, θα ξοδέψουν κάπου τα χρήματά τους (θα γίνουν αιτία εσόδων κάποιου άλλου-ων που στη συνέχεια θα φορολογηθούν έμμεσα ή άμεσα).

  • 1 Φεβρουαρίου 2011, 13:53 | kalaf

    Αν και ειμαι σιγουρως πως κανενα κυβερνητικο στελεχος δεν διαβαζει αυτα που κατατιθενται εδω τολμω να πω πως δεν εχουμε αναγκη απο αλλους νομους αλλα απο αλλους ελληνες και ειδικα υπαλληλους που θα κανουν ευσυνειδητα την δουλεια τους. Δεν μπορει ξαφνικα οι αρμοδιες υπηρεσιες να ανακαλυψαν τις παρανομες βιλλες, τις παρανομες πισινες, τα σκαφη που <> σε offshore, τις περιουσιες που <> σε offshore και, και, και. Υποτιματε την νοημοσυνη μας με αυτο το κολπακι της διαβουλευσης οτι και καλα δουλευουν οι δημοκρατικοι θεσμοι, και υπαρχει ακομα η επαισχυντη νομοθεσια που προστατευει υπουργους και βουλευτες (συνταγματικη επιταγη ωστε δυσκολη να μπορει να αλλαξει ο νομος η ακομα καλυτερα να καταργηθει). Σκεφτειτε το σκηνικο οπου προ μηνων πηγε α κ. Γεωργακοπουλος να επιπληξει τους προισταμενους των ΔΟΥ Αργολιδος (αν θυμαμαι καλα) και αυτοι αντι χλευης του ειπαν τι να κανουμε, εμεις βγαινουμε στην συνταξη σε λιγο καιρο. Το τι χρειαζεται να γινει ειναι γνωστο, τα υπολοιπα ειναι <>.

  • 1 Φεβρουαρίου 2011, 11:31 | Δημήτρης Ανδρεάδης

    Σεβαστές όλες οι απόψεις τους κόσμου που έχει γράψει, νομίζω ότι τα πράγματα είναι απλα.

    ΑΠΛΟΥΣΤΕΡΟ σύστημα, ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ, ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ φόροι που όμως ΕΙΣΠΡΑΤΟΝΤΑΙ και ΑΥΣΤΗΡΕΣ ποινές άμεσα σε όσους πιάνονται.

    Δεν έχει νόημα να κυνηγάμε συνεχώς τον Χ επαγγελματία να εκδόσει φορολογικά παραστατικά. Κάνεις τυχαίους και στατιστικά στοχευμένους ελέγχους, στην πρώτη παράβαση τον κλείνεις μία βδομάδα, στην δεύτερη ένα μήνα, στην τρίτη οριστικά (του παίρνεις την άδεια εξάσκησης επαγγέλματος, κτλ)

    Είναι άδικο να φορολογείς με 40% τα κορόιδα για να κάνουν παρτυ οι υπόλοιποι. Η φορολογία δεν πρέπει να υπερβαίνει το 10-20% για οποιαδήποτε πηγή εισοδήματος.

    Merci.

  • 1 Φεβρουαρίου 2011, 10:56 | Γρηγόριος Τσακίρδαης

    Τα μέτρα που προτείνονται με το άρθρο 3 του σχεδίου νόμου, είναι σχεδόν όλα αστυνομικού και κατασταλτικού χαρακτήρα. Μόνο αυτά, δεν μπορούν να φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

    Πιστεύω ότι χρειάζονται και άλλα μέτρα προληπτικά με τα οποία ο φορολογούμενος πολίτης θα πεισθεί να μην φοροδιαφεύγει. Τέτοια μέτρα είναι:
    1. Η πειθώ. (Μεσομακροπρόθεσμο). Μπορεί να γίνει εκστρατεία εκπαίδευσης των πολιτών, ενημέρωσης για τη ζημία που προξενείται στο κοινωνικό σύνολο από το αδίκημα της φοροδιαφυγής. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με κατάλληλη κινητοποίηση και συστράτευση όλων των μέσων μαζικής ενημέρωσης, του πνευματικού και καλλιτεχνικού κόσμου, συγγραφέων, σεναριογράφων, στιχουργών, μουσικοσυνθετών, ερμηνευτών, ηθοποιών, διαφημιστών «αγαπάς την Ελλάδα; Απόδειξη» και παρόμοια συνθήματα. Πρέπει να δοθούν κίνητρα σε όλους αυτούς ώστε να ασχοληθούν σοβαρά και να δημιουργήσουν πνευματικές και καλλιτεχνικές επιτυχίες για το σκοπό αυτό.
    2. Η κατάλληλη εκπαίδευση. Πρέπει να γίνει προσπάθεια μέσα από το εκπαιδευτικό σύστημα, όλων των βαθμίδων, ώστε από την παιδική ηλικία και από τους νέους να αρχίσει η δημιουργία φορολογικής συνείδησης. Να μάθουν όλοι να ζητούν αποδείξεις για όλες τις δαπάνες τους.
    3. Μέτρα παρεμπόδισης της φοροδιαφυγής. Αν καταργηθεί η χρήση του χρήματος στη φυσική του μορφή και αντί αυτού χρησιμοποιηθεί το λογιστικό χρήμα, μέσα από το τραπεζικό σύστημα – χρεωστικές κάρτες, θα μπορούσαμε να έχουμε πλήρη διαφάνεια σε όλες τις συναλλαγές και πλήρη αδυναμία απόκρυψης συναλλαγών. Αλλά και δραστικό περιορισμό παρανομιών, σπατάλης και διαφθοράς.
    Δεν χρειάζεται να καταργηθεί το φυσικό χρήμα, απλά να περιορισθεί η χρήση του. Όλοι οι μισθοί, οι συντάξεις και οι αμοιβές στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα, να κατατίθενται σε τραπεζικούς λογαριασμούς στο όνομα του κάθε πολίτη, ο οποίος με τη χρεωστική του κάρτα θα πληρώνει όλα του τα έξοδα, ακόμη και την εφημερίδα και το κουλούρι και το λαχείο και το προ-πο, τον γιατρό, το νοσοκομείο, την ιερόδουλη, τον οβολό στην εκκλησία, τα πάντα.
    Αν κάποιοι επιμένουν να θέλουν μετρητά στα χέρια τους, να έχουν τη δυνατότητα να αποσύρουν από το λογαριασμό τους, με παρακράτηση ενός σημαντικού ποσοστού φόρου, ο οποίος φόρος θα ξαναπιστώνεται στο λογαριασμό τους, με την κατάθεση αποδείξεων που θα αποδεικνύουν την κάθε νόμιμη συναλλαγή τους. Όποια ποσά δεν καλύπτονται από νόμιμες αποδείξεις, θα θεωρείται ότι πηγαίνουν στην αγορά μαύρου χρήματος. Έτσι θα γίνεται γνωστό πόσο μαύρο χρήμα παράγεται συνολικά και πόσο μαύρο χρήμα παράγει κάθε πολίτης. Αυτό δεν είναι «προσωπικά δεδομένα» είναι «διαφάνεια».
    Όσοι πωλούν προϊόντα ή εισπράττουν αμοιβές με μετρητά, να εκδίδουν ειδικές αποδείξεις και τα χρήματα που θα συγκεντρώνουν να τα καταθέστουν στην τράπεζά τους με συνοδεία κατάστασης των πελατών τους από τους προήλθαν τα μετρητά (όνομα ΑΦΜ) ώστε να είναι δυνατή η διασταύρωση. Έτσι τα μετρητά θα ξαναγυρίζουν στις τράπεζες και θα μπορεί να παρακολουθείται η ροή τους.
    Αν δεν κυκλοφορεί φυσικό χρήμα και υπάρχει τέτοια διαφάνεια, δεν θα έχουμε πληρωμές κάτω από το τραπέζι, δεν θα έχουμε ληστείες, διαρρήξεις, εκβιασμούς, διαφθορά, αδήλωτη εργασία, εισφοροδιαφυγή, υποτιμολογήσεις, υπερτιμολογήσεις. φακελάκια, και πολλές άλλες παρανομίες που έχουν άμεσο στόχο τα μετρητά.
    Ακόμη θα βοηθούσε στη λύση πολλών προβλημάτων που σχετίζονται με τους λαθρομετανάστες, αφού και αυτοί για να ζήσουν στη χώρα μας θα χρειάζονταν τραπεζικό λογαριασμό και χρεωστική κάρτα, οπότε ούτε παραεμπόριο ούτε ανασφάλιστη εργασία, ούτε παράνομη παραμονή χωρίς νόμιμα χαρτιά, ούτε εγκληματικότητα.
    Ακόμη και η αστυνομία θα μπορεί να βρίσκει ευκολότερα τα ίχνη προσώπων που αναζητεί.
    4. Διαφάνεια και εδραίωση εμπιστοσύνης των πολιτών. Οι πολίτες θέλουν να είναι βέβαιοι ότι οι φόροι που πληρώνουν αξιοποιούνται κατά τον καλύτερο τρόπο, προς όφελός τους και προς όφελος της κοινωνίας γενικότερα, με χρηστή διαχείριση και χωρίς σπατάλες.
    Για να υπάρξει διαφάνεια από την πλευρά του κράτους, θα πρέπει πρώτα τα κόμματα, τα βουλευτικά γραφεία και όλοι οι πολιτικοί (υποψήφιοι και εκλεγμένοι) να δημοσιεύσουν ύστερα από λεπτομερή απογραφή της κινητής και ακίνητης περιουσίας της οικογένειάς τους – κατά τα πρότυπα που ισχύουν για τις ιδιωτικές επιχειρήσεις που τηρούν βιβλία Γ’ κατηγορία του Κ.Β.Σ. – ισολογισμούς της οικογενειακής περιουσίας τους, να τηρούν λογιστικά βιβλία με το διπλογραφικό σύστημα και να δημοσιεύουν συνοπτικές καταστάσεις των εσόδων και εξόδων τους.
    Μετά τον αρχικό ισολογισμό θα πρέπει (όλοι οι έχοντες το δάχτυλο στο μέλι, καθώς και οι υποψήφιοι) να δημοσιεύουν κάθε χρόνο ισολογισμούς και καταστάσεις εσόδων-εξόδων, για να είναι διαφανής η μεταβολή της περιουσίας τους. Οι ισολογισμοί αυτοί θα πρέπει να μένουν αναρτημένοι στο διαδίκτυο για 20 – 30 χρόνια.
    Αρχική δήλωση. Κάθε πολίτης και κάθε νομικό πρόσωπο θα πρέπει, με την έναρξη εφαρμογής του μέτρου, να καταθέσει όσα μετρητά έχει στα χέρια του σε κάποια τράπεζα και να παραλάβει την χρεωστική κάρτα. Παράλληλα να υποβάλλει υπεύθυνη δήλωση, σε αρμόδια οικονομική υπηρεσία, όπου θα δηλώνει όλα τα περιουσιακά του στοιχεία (κινητά, ακίνητα, έργα τέχνης, τιμαλφή, πολύτιμα μέταλλα, χρυσά νομίσματα κ.λ.π.), ποσοτικά και με την αντίστοιχη αξία τους (αποτιμημένα).
    Στο τέλος κάθε έτους, όλοι θα πρέπει να υποβάλλουν δηλώσεις για τα εισοδήματά τους, για όλα τα έξοδα της οικογένειάς τους (αυτά θα ελέγχονται με διασταύρωση από το λογαριασμό της χρεωστικής κάρτας τους) και για τις μεταβολές των περιουσιακών τους στοιχείων, όπως αυτά δηλώθηκαν στην αρχική δήλωση. Όσοι αποφύγουν να δηλώσουν κάποια περιουσιακά στοιχεία, θα πρέπει αυτά να δημεύονται ή να φορολογούνται με υψηλότατο συντελεστή, όποτε ανακαλυφθούν, ακόμη και στα χέρια των κληρονόμων τους.
    Μείωση φόρων. Το κράτος, αφού με την εκμηδένιση της φοροδιαφυγής, θα έχει αυξήσει τα έσοδά του, θα πρέπει να μειώσει τους φόρους (εισοδήματος, τέλη κυκλοφορίας, τέλη ακίνητης περιουσίας, δημοτικά τέλη κλπ),τους οποίους θα μπορεί να εισπράττει άμεσα, με απ’ ευθείας χρέωση του τραπεζικού λογαριασμού του φορολογουμένου.
    Ο τελικός στόχος των προτάσεών μου είναι να εκμηδενιστεί η παραγωγή μαύρου χρήματος. Αν συνεχίσει να παράγεται μαύρο χρήμα, όλα τα πιο πάνω προβλήματα θα διαιωνίζονται.
    Δεν γνωρίζω αν κάποιοι θα μου πουν ότι αυτά που προτείνω είναι αδύνατο ή δεν είναι εύκολο να εφαρμοστούν, γνωρίζω όμως ότι η εφαρμογή των προτάσεων αυτών θα λύσει τα προβλήματα και μπορούν να βρεθούν τρόποι για την υπερπήδηση των νομικών εμποδίων, αν υπάρξει βούληση.

    Το προοίμιο της δημόσιας διαβούλευσης αναφέρει «…αυστηρό,
    δίκαιο και αξιόπιστο φορολογικό σύστημα. Ένα σύστημα φορολόγησης που θα επιβραβεύει και θα ενθαρρύνει τη συμμόρφωση, ενώ θα προστατεύει τον συνεπή φορολογούμενο και το δημόσιο συμφέρον αποτρέποντας την φοροδιαφυγή και
    φοροαποφυγή».
    Η πρότασή μου ίσως είναι πολύ αυστηρή, όμως πιστεύω ότι είναι δίκαιη

  • 1 Φεβρουαρίου 2011, 04:55 | ilias

    Ειμαι ενας πιστος ψηφοφορος του πασοκ απο την ιδρυση του,πρεπει να λαβουμε υποψιν ολες τις παραμετρους ψυχρα και αντεικειμενικα,αν μπουν ολοι φυλακη θα παρετε τα λεφτα σας?Αν σκοτωστε την ηδη σκοτωμενη αγορα θα εχεται παρει τα χρωστουμενα πισω?Τι γινεται με τις πραγματκα τεκμειριωμενες περιπτωσεις πτωχευσεις?Τι γινεται με εκεινο τον νομο που λεει οτι απαγορευεται η προσωποκρατηση για χρεη προς το δημοσιο? Γιατι ηταν προεκλογικη δεσμευση ο νομος της κατσελη για τα υπερχρεομενα νοικοκυρια?ξερεται ποσοι σας ψηφησαν για αυτον τον νομο?Πολλοι!Και τωρα αυτο!Μπραβο σας!Η μη αποδοση φπα και ληξιπροθεσμα ειναι υπεξαιρεση,η υπεξαιρεση ειναι στιγμιαια,ειδαλως τα βατοπαιδια και η ziemens ειναι και αυτα διαρκη η οχι?η κοβουμε και ραβουμε οπως μας συμφερει?Κυριοι το θεμα μας ειναι να μην χασουμε τα λογικα μας!,μεχρι ευρωπαικο δικαστηριο πηγαινει αυτο χαλαρα!Εχουμαι λεφτα περρισια για ευρωπαικα προστιμα?Ας σοβαρευτουμε ολοι μας,αυτη την στιγμη η χωρα θελει αντιμετωπισει τις ανεργειας,η πραγματικη εχει φτασει το 1,5 εκατομμυρια.Αν περασει αυτο θα ναι το τελοs της ελληνικης οικονομιας και το τελος της κοινωνιας μας.Οι φιλοι μου οι δημοσιοι υπαλληλοι περνουν καποιο μισθο εστω και κουτσουρεμενο,εγω και οι αλλοι σαν εμενα που δεν εχουν να πληρωσουν και να αγορασουν γαλα για το παιδι τους,τι νομιζεται οτι θα κανουν? Πρεπει να μπουνε φυλακη?