Θεσπίζεται ο θεσμός του Εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος ο οποίος είναι ανώτερος εισαγγελικός λειτουργός και έχει κατά προτεραιότητα αρμοδιότητα σε ολόκληρη τη Χώρα να διενεργεί προανακριτικές πράξεις, καθώς και να εποπτεύει να συντονίζει και να καθοδηγεί τη διενέργεια ανακριτικών πράξεων από τους γενικούς ή ειδικούς ανακριτικούς υπαλλήλους (υπαλλήλους ΣΔΟΕ, Εφοριών, Αστυνομίας, Λιμενικού, Τελωνείων κλπ.). Ο Εισαγγελέας Οικονομικού Εγκλήματος θα συντονίζει και θα κατευθύνει τα στάδια της προδικασίας, δηλαδή της ουσιαστικής έρευνας των οικονομικών εγκλημάτων από όλες τις συναρμόδιες διωκτικές αρχές, έτσι ώστε οι φάκελοι της δικογραφίας που παραλαμβάνουν οι «Οικονομικοί Εισαγγελείς» των κατά τόπους Εισαγγελιών να είναι πλήρεις.
Άρθρο 2 Εισαγγελέας Οικονομικού Εγκλήματος
- 115 ΣχόλιαΆρθρο 1 Εθνικό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αντιμετώπισης της Φοροδιαφυγής
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 2 Εισαγγελέας Οικονομικού Εγκλήματος
- 162 ΣχόλιαΆρθρο 3 Μέτρα για την καταστολή της φοροδιαφυγής στην άμεση και έμμεση φορολογία.
- 76 ΣχόλιαΆρθρο 4 Επιλογή και στελέχωση των κρίσιμων για την Είσπραξη των Εσόδων οργανικών μονάδων του Υπουργείου Οικονομικών και σύστημα αξιολόγησης για την επίτευξη ποσοτικών και ποιοτικών στόχων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 5 Αναδιοργάνωση της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Ελέγχων του Υπουργείου Οικονομικών και των Δ/νσεων που τη συγκροτούν.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 6 Κεντρική Διοίκηση του Συστήματος Ελέγχων
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 7 Σύσταση Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων στο Υπουργείο Οικονομικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 8 Ενίσχυση της διεθνούς διοικητικής συνεργασίαςΆρθρο 8 Ενίσχυση της διεθνούς διοικητικής συνεργασίας
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 9 Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος – Οργανωτικές Διατάξεις. Τροποποίηση και συμπλήρωση των διατάξεων του π.δ. 85/2005 (Α΄ 122), όπως τροποποιήθηκαν και συμπληρώθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 88 του ν.3842/2010 (Α΄ 58)
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 10 Βελτίωση αποτελεσματικότητας συστήματος ελέγχων. Τροποποιήσεις στον Κ.Φ.Ε. και στον Κώδικα Φ.Π.Α.
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 11 Δημοσιοποίηση οφειλετών και παραβατών
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 12 Διαδικασία διακρίσεως των ληξιπροθέσμων οφειλών προς το Δημόσιο σε ανεπίδεκτες είσπραξης και μη
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 13 Γενική αρχή ενάντια στην καταστρατήγηση
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 14 Κατοικία και αλλαγή κατοικίας
- 35 ΣχόλιαΆρθρο 15 Φορολογία νομικών προσώπων (ΑΕ, ΕΠΕ) και μερισμάτων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 16 Κέρδη από την πώληση μετοχών εισηγμένων στο Χ.Α.
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 17 Δαπάνες επιχειρήσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 Απόδοση μερισμάτων και λοιπών ποσών που παραγράφονται υπέρ του Δημοσίου
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 19 Λοιπές διατάξεις εισοδήματος
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20 Αναπροσαρμογή συντελεστών φόρου και εισφοράς πλοίων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 21 Θέματα φορολογίας Κεφαλαίου
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 22 Θέματα Φόρου Ακίνητης Περιουσίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 23 Θέματα Τελών και Ειδικών Φορολογιών
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 24 Θέματα ΚΒΣ, προστίμων και κυρώσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 Ενσωμάτωση διατάξεων της Οδηγίας 2009/162/ΕΚ και της Οδηγίας 2009/69/ΕΚ ΦΠΑΆρθρο 25 Ενσωμάτωση διατάξεων της Οδηγίας 2009/162/ΕΚ και της Οδηγίας 2009/69/ΕΚ ΦΠΑ
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποίηση διατάξεων του Κώδικα Φ.Π.Α (ν.2859/2000).
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 27 Κάρτα αποδείξεων και ηλεκτρονική φορολογική ενημερότητα
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 28 Σώμα Φορολογικών Διαιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 Ασφάλιση και Φορολογία μελών του Σ.Φ.Δ.Άρθρο 29 Ασφάλιση και Φορολογία μελών του Σ.Φ.Δ.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 30 Διαδικασίες της διαιτητικής επίλυσης διαφορών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 Θέματα εφαρμογής του Σ.Φ.Δ.Άρθρο 31 Θέματα εφαρμογής του Σ.Φ.Δ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 Οργανωτικά θέματα λειτουργίας του Σ.Φ.Δ.Άρθρο 32 Οργανωτικά θέματα λειτουργίας του Σ.Φ.Δ.
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 33 Ρύθμιση θεμάτων του Οργανισμού του Ν.Σ.Κ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 35
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 36 Ρύθμιση θεμάτων προσωπικού και διαδικασίας προαγωγών του Ν.Σ.Κ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 37 Καταργούμενες διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
26 Ιανουαρίου 2011, 12:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
1 Φεβρουαρίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
20 Σχόλια 650 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
οι ανώτεροι δικαστικοί που θα συντονίζουν το δικαστικό έργο και θα το ελέγχουν θα πρέπει να εκλέγονται ανα πενταετία μαζί με τις προεδρικές εκλογές απευθείας απο το λαο. Θα πρέπει να έχουν πλήρη ποινική ευθύνη για τυχόν παρατυπίες, και το δικαίωμα να απολύουν δικαστές με ύποπτες αποφάσεις οι αποφάσεις που ζημειώνουν το δημόσιο. Αν το έργο τους παρακωλύετε θα πρέπει να παραιτούνται ενημερώνοντας για τους λόγους της παραίτησής τους.Τα πράγματα είναι απλά, η βούληση και το θάρρος λείπουν.
Να μου επιτρέψετε να επικροτήσω το μέτρο!
Χρειάζονται και επιβάλλονται νέοι θεσμοί σε μία χώρα που έχει κάνει τη φοροδιαφυγή εθνικό σπορ!
Ο εισαγγελέας όμως να έχει επαφή με τις υπό εξέταση υποθέσεις του και όχι με το κινητό ή οποιοδήποτε άλλο τηλέφωνό του (το πιάσατε το υπονοούμενο, έτσι; ).
Να είστε καλά!
Μεγάλη πληγή (ορατή από όλους) είναι το παραεμπόριο που ανθεί σε κεντρικούς εμπορικούς δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης από έγχρωμους (κυρίως) νεαρούς μικροπωλητές διάφορων καταναλωτικών αγαθών (τσάντες, ρολόγια, πάσης φύσεως αξεσουάρ κλπ). Πρόκειται για περιστατικό που δεν χρήζει ιδιαίτερης τεκμηρίωσης, αφού ο οποιοσδήποτε μπορεί να το εξακριβώσει εύκολα σε έναν καθημερινό περίπατο π.χ. στις οδούς Ερμού ή Πανεπιστημίου ή Σταδίου στην Αθήνα ή στις οδού Τσιμισκή και Εγνατία στη Θεσσαλονίκη.
Ο τζίρος προφανώς είναι ικανοποιητικός. Και αυτό δεν χρειάζεται τεκμηρίωση, διότι –δια της εις άτοπον απαγωγής- αν δεν είχε αντικείμενο δεν θα επιχειρούνταν σε καθημερινή βάση αυτό το παραεμπόριο, που στερεί από το Δημόσιο σημαντικά έσοδα από ΦΠΑ και όχι μόνο.
Το παραεμπόριο αυτό, μάλιστα, γίνεται μπροστά σε μεγάλα και γνωστά εμπορικά καταστήματα και λειτουργεί ευθέως και αθεμίτως ανταγωνιστικά. Και αυτό δεν χρειάζεται ιδιαίτερη τεκμηρίωση, αφού είναι αυτονόητο.
Έγινα πολλές φορές δέκτης χλευαστικών σχολίων περαστικών πολιτών σε βάρος των περιπολούντων οργάνων της Ελληνικής Αστυνομίας ή της τοπικής Δημοτικής Αστυνομίας , είτε διότι δεν συλλαμβάνουν τους παραβάτες (έστω και τους φυσικούς αυτουργούς) προβαίνοντας και σε κατάσχεση των «προϊόντων» τους, είτε πιθανώς διότι δεν έχουν λάβει τις σχετικές εντολές από τους ανωτέρους τους. Ένας άγνωστος μεσήλικα κύριος, μάλιστα, με τον οποίον άνοιξα συζήτηση μία φορά, κάνοντας τον ανήξερο και ρωτώντας την άποψή του, μου είπε επιχειρηματολογώντας ότι αν τολμήσει ο οποιοσδήποτε, αστυνομικός κατώτερος ή ανώτερος, πολιτικός κλπ. να θίξει τα «συμφέροντα» αυτά (διότι –όπως είναι αυτονόητο- πίσω από τους έγχρωμους πλανόδιους πωλητές κρύβονται πολύ μεγαλύτερα ψάρια του παραεμπορίου κλπ.) θα βρεθεί με καμένο αυτοκίνητο, με απειλές για τη ζωή της δική του ή/και των μελών της οικογενειάς του ή θα του συμβεί «κάποιο κακό». «Δεν βλέπεις, κύριέ, μου», συνέχισε ο άγνωστος μεσίληκας «ότι κανένας δεν τους ενοχλεί ;;; Τους κυνηγάνε «για τα μάτια», συλλαμβάνουν μερικούς από αυτούς, αλλά δεν ξεριζώνουν το κακό από τη ρίζα», που είπε και εξαφανίστηκε στο βάθος του δρόμου.
Ενόψει των ανωτέρω, προτείνω και εγώ με τη σειρά μου : Το προπεριγραφόμενο παράδειγμα οικονομικού εγλήματος (φοροδιαφυγή) είναι απλώς ένα παράδειγμα. Το άρθρο 2 του σχεδιού Νόμου θα πρέπει να εμπλουτιστεί. Θα πρέπει να γίνει πρόβλεψη για αρμοδιότητες του κ. Εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος, ώστε αυτός όχι μόνο να περιορίζεται στη διενέργεια προανακριτικών πράξεων, καθώς και να εποπτεύει, να συντονίζει και να καθοδηγεί τη διενέργεια ανακριτικών πράξεων από τους γενικούς ή ειδικούς ανακριτικούς υπαλλήλους (υπαλλήλους ΣΔΟΕ, Εφοριών, Αστυνομίας, Λιμενικού, Τελωνείων κλπ.). Θα πρέπει να τους ανατεθεί, στα πλαίσια των καθηκόντων του, η υποχρέωση να συντονίζει τη δράση της Αστυνομίας (κρατικής τουλάχι-στον, αλλά και Δημοτικής), των υπαλλήλων του ΣΔΟΕ κλπ. ώστε να εκλείψουν φαινόμενα οικονομικών εγκλημάτων όπως το ανωτέρω, με απώλειες όχι μόνο για το Δημόσιο, αλλά και για τους εμπόρους. Οι ποινές θα πρέπει να είναι απαγορευτικές για τους επιχειρούντες τις σχετικές πράξεις (φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς) : Βαριά πρόστιμα, κατάσχεση προϊοντων αν κατέχονται μη νόμιμα και εξονυχιστικός έλεγχος των κινητών τηλεφώνων των μικροπωλητών για εντοπισμό των αθέατων «αφεντικών» τους, με τους οποίους επικοινωνούν συνεχώς.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΘΕΣΠΙΖΕΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΦΟΡΕΙΣ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΑΠΟ ΕΥΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ. Σ’ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΑ Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ.
ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΤΗΣ, ΠΟΥ ΟΛΙΓΩΡΟΥΝ, ΠΡΟΤΑΣΣΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑΣ ΞΑΝΑΘΥΜΗΘΗΚΑΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΕΚΔΙΔΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ. ΑΥΤΟ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΓΙΑΤΙ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΑΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΣΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΩΝΑΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΣΕ ΠΡΟΑΝΑΚΡΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΦΤΕΡΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Ή ΑΠΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΗΣΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ.
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ Η ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ, ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ. ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ. ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ.
Επειδή τυγχάνει να έχω Νονά στις ΗΠΑ η οποία έχει δύο εστιατόρια(ρέστοραντ)εκεί ισχύει το εξής:
1)Δεν υπάρχει μεταχρονολογιμένη επιταγή δηλαδή η επιταγή είναι πληρωτέα επι τη εμφανήσει και πάντα μα πάντα υπαρχει κάλυμα δεν ειναι ακάλυπτη.
2)Οι φορολογικές ταμειακές μηχανες τους ειναι τέτοιες ώστε καταχωρουνται όλα τα οικονομικά στοιχεια της επιχείρησης και τα εξοδα και τα εσοδα και αυτα φαινονται καθημερινα στο Ζ και κατατίθενται σε λογαριασμο επ ονοματι του φορολογουμενου στην τραπεζα και απο εκει αυτόματα πληρώνονται ολοι(φόροι,προμηθευτες,εργαζομενοι,υπαλληλοι και διαφορα εξοδα τις επιχείρησης)οπότε ο έλεγχος ειναι αυτόματος και λεπτομερής αφου τοσο η Φ.Τ.Μ. της επιχειρησης οσο και ο λογαριασμός του φορολογουμένου στην τραπεζα είναι ON LINE συνδεμένος με το Υπουργείο Οικονομικων και ετσι το κρατος ξερει ανα παν λεπτο τι εχει εισπραξει και τι πρεπει να δωσει
Να καθορισθει χρονος περατος καθε δραστηριοτητας ωστε να υπαρχει τελεσιδικη αποφαση σε ενα εξαμηνο το πολυ η ενα χρονο.
ΒΑΛΤΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.
ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ.
Το μετρο του οικονομικου εισαγγελεα ειναι πολυ σωστο. αλλα να εχει και εξουσιες. Οπως για παραδειγμα να εχει δικαιωδωσια στο να ελεγχει και υπουργους, ή συμβασεις, ή ακομα και δημοσιους φορεις, οπως οι δημοι, ο στρατος, τη βουλη κτλ…. Οχι μονο το κακομοιρο πολιτη.
Αλλα με τι ρυθμο θα εποιβαλοντε οι ποινες? Με τον συνηθη Ελληνικο???
Ελπιζω να μην γινει παλι μια τρυπα στο νερο…. και να αφορα και τους δημοσιους λειτουργους….
ΕΙΔΟΜΕΝ…..
Να γίνει η φοροδιαφυγή πάνω από κάποιο ποσό Διαρκές Αδίκημα και όχι παραγραφόμενο.
Η φοροδιαφυγή είναι κλοπή του Κράτους. Τι σημασία έχει πόσος καιρός έχει περάσει, αν κάποιος έκλεψε πρέπει να τιμωρηθεί.
Αυτό πού δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί οι επιχειρήσεις θα καταβάλουν τον ΦΠΑ σε τρεις δόσεις. Τα χρήματα πού μαζεύουν από τους πολίτες για τον ΦΠΑ πρέπει να αποδίδετε αμέσως στο Κράτος, δεν είναι μέρος των κερδών τους και δεν επιτρέπεται να τα χρησιμοποιούν για να πληρώνουν τα έξοδά τους.Αν δεν μπορείς να πληρώσεις τις υποχρεώσεις σου από τα κέρδη σου, τότε κλεισε την επιχείρηση γιατί δεν είναι κερδοφόρα,
Σχετικά με τον εισαγγελέα οικονομικού εγκλήματος, εκτιμώ ότι πρέπει να θεσμοθετηθεί ο θεσμός, και θα ασχολείται αποκλειστικά με υποθέσεις οικονομικών ατασθαλιών, άσχετα άν σε κάποιες μεγάλες πόλεις υπάρχουν αρμόδιοι εισαγγελείς, που εποπτεύουν ταυτόχρονα με τις άλλες εργασίες τους και τα οικονομικά εγκλήματα.
Δεν είμαι νομικός για να γνωρίζω ποια νομικά και δικαστικά μέτρα χρειάζονται να παρθούν, για να τιμωρείται ΑΜΜΕΣΑ ο κλέφτης του δημοσίου χρήματος. Το να θωρακιστεί το νομικό πλαίσιο και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να βρεθεί τόπος να εφαρμόζονται οι νόμοι, αυτό είναι αρμοδιότητα της κυβέρνησης και των ακριβοπληρωμένων συμβούλων της.
Εκείνο που πρέπει να γίνει σαφές είναι πως ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΙΑ να ανεχθούμε την ατιμωρησία και το πλιάτσικο του δημόσιου χρήματος από αυτούς που κλέβουν χρόνια τώρα.
Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΛΛΟ ΠΙΑ. ΖΗΤΑ ΛΥΣΕΙΣ ΧΘΕΣ ΟΧΙ ΣΗΜΕΡΑ.
για τα όρια . Αν εγώ μπω και κλέψω μια φρατζόλα ψωμί, θα πάω αυτόφωρο και φυλακή;
Γιατί ο φοροφυγάς και αυτός που δεν αποδίδει τον ΦΠΑ να κινδυνεύει να πάει φυλακή αν κλέψει πάνω από 70000 € ; (110.000 φρατζόλες)
Στην πρώτη περίπτωση κλέβω για να επιβιώσω, στη δεύτερη περίπτωση εισπράττω ΦΠΑ από το φτωχό και αγοράζω καινούριο αυτοκίνητο, πάω στα μπουζούκια ή …
Φτάνει η καραμέλα πως δεν έχουν να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους.
προσωπικά για να έχω να πληρώνω τις υποχρεώσεις μου, αν και επιστήμονας (εκπαιδευτικός) δεν έχω πάει ποτέ στα μπουζούκια να τα σπάσω. Ούτε οδηγώ Porce και Mercedes cabrio που χρωστάω. Για την ακρίβεια σκέφτομαι να βγω βόλτα έξω και να πιω καφέ σε καφετέρια ακόμα.
Προτείνω να κατασχεθούν πρώτα όλα τα περιουσιακά στοιχεία των κλεφτών και ΑΝ μείνουν στον άσσο , τότε το κράτος με τους θεσμούς του να τον επιμορφώσει για νέο επάγγελμα και να τον ζήσει στο μεταξύ με επίδομα ανεργίας.
Αν παρ΄όλα αυτά κριθεί πως πρέπει να δειχθεί επιείκεια γι΄αυτούς τους ανθρώπους, τότε τα χρήματα που θα λείψουν από τον προϋπολογισμό να τα βάλουν οι της κυβέρνησης και οι βουλευτές. Να μην τα ζητήσουν από εμάς τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους γιατί ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ.
Όποιος θέλει να είναι καλός, να κάνει το καλό με τα δικά του χρήματα και όχι με ξένα χρήματα, δηλ. με τα χρήματα των ασθενέστερων.
Να γίνει οικονομικό δικαστήριο. Ο εισαγγελέας ό,τι και να κάνει, αν η υπόθεση μπει στο κανονικό δικαστήριο, τρέχα γύρευε.
Να υπάρχει δικαστήριο αποκλειστικά για φορολογικές υποθέσεις
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΙΑΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΣΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ? ΚΛΕΦΤΕΣ. ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ , ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ . ΓΙΑΤΙ ?
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΑΙΟ,ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ, ΠΕΡΙΠΛΟΚΟ, ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ.ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ.
ΠΡΩΤΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΛΟΚΟ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΣΕΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ.
ΕΠΙΣΗΣ, ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΝ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΕΧΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ. ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΑΝ ΤΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ;
ΤΕΛΟΣ,ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΕ ΣΑΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ,ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ.
Θα ήθελα να ρωτήσω το εξης, εάν αυτός ο οικονομικός εισαγγελέας θα ασχοληθεί καθόλου με σκάναδαλα, τις υπεξερέσεις χρημάτος απο πολιτικά πρόσωπα και πολιτικά διορισμένους ανώτερους δημοσίους υπαλλήλους, εαν θα ασχοληθεί με τις δεκάδες off-shore εταιρείες όπου οι εντός βουλής κατέχουν, με την κινητή και ακίνητη περιουσία όπου επιμελλώς αποκρύπτουν και τέλος με τα οικονονικά βιβλία και τις (παρα)οικονομικές δραστηριότητες των κομμάτων.
Το να κυνηγήσει ο εισαγγελέας το μπακάλικο της κυρα-κούλας στα σεπόλια όπου φυτοζωεί και εκ των πραγμάτων δέν μπορεί όχι δεν θέλει να αντεπεξέλθει στα νέα φοροεισπραχτικά μέτρα είναι ανούσιο και υποκρύπτει ένα είδους φαρισαϊσμού απέναντι σε όλους μας.
Όσα νομοσχέδια και να ψηφισθούν δέν παύει να υπάρχει ανομία και παρανομία απο
μέρους σας κύριοι, είστε υπεύθυνοι για ότι συμβαίνει στον τόπο μας, και όσο και να προσπαθείτε δεν θα μας πείσετε το ότι νόμιμο και ηθικό ούτε και για το αντίστροφο!
Κύριοι
το πρόβλημα στην Ελλάδα δεν αντιμετωπίζεται με επιπλέον νόμους και εισαγγελείς. Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι η πολυνομία. Κάπου διάβαζα ότι η ελληνική φορολογική νομοθεσία αριθμεί χιλιάδες σελίδες ενώ των προηγμένων χωρών μερικές δεκάδες ή εκατοντάδες.
Οι νόμοι πρέπει να είναι απλοί και το κράτος να έχει τα μέσα να τους εφαρμόσει. Οι πολύπλοκοι νόμοι δημιουργούν παραθυράκια τα οποία φέρνοιν και άλλους πολύπλοκους νόμους που ανοίγουν άλλα παραθυράκια. Οι επιτήδειοι τα εκμεταλλεύονται και ο απλός κόσμος υποφέρει και οδηγείται στην παρανομία «για να κάνει τη δουλειά του».
Πρέπει επιτέλους να περιορισθεί δραστικά η φοροδιαφυγή και φοροκλοπή στη χώρα μας. Μπορεί να είναι ένα σύνηθες και διαρκές έγκλημα που διαπράττεται – δυστυχώς – απο πολλούς, αλλά έχει ως θύματα ΟΛΟΥΣ μας, ανεξαιρέτως. Η σκληρή και παραδειγματική τιμωρία είναι η μοναδική λύση.
ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΤΟ ΑΦΜ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ ΜΕ ΤΟΝ(ΤΟΥΣ) ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΑ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΤΟ ΤΥΧΟΝ ΘΕΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΔΗΛΩΣΗ. ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ, ΝΑ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑΣ. ΑΝ Η ΑΙΤΙΛΟΓΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΧΕΤΑΙ ΤΟ ΥΠΕΡΒΑΛΛΟΝ ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ. ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΤΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ Η ΤΡΥΠΑ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ & ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΜΑΥΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΑΝ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΤΑ ΚΡΑΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΚΟ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΚΛΑΠΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΝΑ ΚΡΑΤΑ? ΓΙΑ ΠΟΣΟ? ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ ΤΟ 90% ΤΗΣ ΦΟΡΑΔΙΑΦΥΓΗΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ